Gisteren eindelijk weer Sexy Brutale opgestart! Mijn vorige savegame verwijderd en helemaal opnieuw begonnen. Echt een toffe game. Wel best tricky af en toe met net wat minder logische oplossingen voor een puzzel, waardoor je af en toe doelloos rondloopt. Dan vind ik de nabijheid van internet soms toch best jammer. Vroeger toen ik nog echt een Tijntje was kon ik uren verdwalen in een spel (ja ik kijk naar jou Tomb Raider 2 op de PS1 met de fucking lage resolutie graphics op mijn ieniemienie crt tv waardoor ik drie dagen lang vast zat in een kamer van 10 bij 10 omdat ik een schakelaar niet zag...).
Nu grijp ik toch iets te snel naar een guide als ik langer vastzit dan een half uurtje... Aan de ene kant logisch, want heb ook minder tijd, maar aan de andere kant is het volledig zelf vinden van de clue wel erg leuk. Dat had ik met Mr Pumpkin Adventure wel vaak. Ik voelde me erg slim

Echt een aanrader voor die 3 dollar voor fans van escape rooms (jaja, ik herhaal mezelf soms te vaak met mijn aanraders, maar dat doe ik alleen maar uit enthousiasme).
Daarnaast met Sexy Brutale ook weer ouderwets met pen en papier aangeven welke collectibles ik heb gevonden (52 collectibles corresponderend met elke kaart uit een stok kaarten). Nostalgie
Verder had ik Albert and Otto gespeeld, maar die kan ik niet echt aanraden. Het is een Limbo type game, maar dan gewoon minder goed en gepolijst. De controls zijn niet je van het waardoor zo'n spel zijn charme snel kan verliezen. Het was ook niet een lange game (2 tot 3 uur), waardoor het nog niet irritant werd.
Als ik klaar met met Sexy Brutale ga ik kiezen uit:
-Een poging wagen met een 1 hour no death run voor Little Nightmares.
-Layers of Fear 100% completen.
-Misschien toch Wolfenstein 2 weer eens een kans geven op de X.
-Misschien de DLC van Resident Evil 7 oppakken, als deze lijkt op de eerste 90% van het verhaal in plaats van de laatste 10%.
-Uitkijken naar The Vanishing of Ethan Carther.
-En heb ik hopelijk een kabel getrokken zodat ik online weer eens wat kan spelen zonder dat ik onbedoeld 'van voor naar achter van links naar rechts' ga in CoD en GoW4.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.