[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.996 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:03:
Ik was opzoek naar Steep maar dan zo goedkoop mogelijk. Toen kwam ik voor €10,- een Key tegen via CdKeys. Gekocht > ingevoerd > spelen.

Dat verbaasde mij eigenlijk wel, dacht dat die mega goedkope keys alleen op de Pc een ding waren.

Weet iemand hier of dit ook voor nieuwe games zo is (Geen €10 uiteraard) en zo ja waar?
Het zijn er wel minder dan voor PC, volgens mij zie je vooral games die gebundeld met de console verkocht zijn goedkoop aangeboden worden. Dan halen ze de code uit de doos en verkopen de console en game los van elkaar.
Je kunt via allkeyshop.com zoeken of een bepaalde game als key te krijgen is en tegen welke prijs, maar kijk wel goed wat voor shop je terecht komt, ik vertrouw niet zomaar alles en sites als G2A wil ik eigenlijk gewoon liever niet steunen. Maar cdkeys.com heb ik over het algemeen wel een goed gevoel bij.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Turtle Beach binnen. Eerste indruk is dat je duidelijk verschil zit in afwerking. Maar we praten dan ook 89,- tegenover 170,-. Hij zit ook wat minder lekker dan de Plantronics, die ook veel groter is. Dat gezegd hebbende, is het gewoon een mooi ding.

Je moet de firmware updaten voor gebruik, maar dat gaat supersimpel. Nu eens kijken hoe het geluid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:54:
[...]

Is volgens mij een uitzondering. Steep was al geen full price volgens mij en een tijd terug ook in de aanbieding. Ubisoft doet dat wel vaker met titels. The division en R6Siege zijn ook al erg goedkoop geweest.
Finraziel schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:54:
[...]

Het zijn er wel minder dan voor PC, volgens mij zie je vooral games die gebundeld met de console verkocht zijn goedkoop aangeboden worden. Dan halen ze de code uit de doos en verkopen de console en game los van elkaar.
Je kunt via allkeyshop.com zoeken of een bepaalde game als key te krijgen is en tegen welke prijs, maar kijk wel goed wat voor shop je terecht komt, ik vertrouw niet zomaar alles en sites als G2A wil ik eigenlijk gewoon liever niet steunen. Maar cdkeys.com heb ik over het algemeen wel een goed gevoel bij.
Oke duidelijk, dan hou ik de sites alleen in de gaten als ik een Bundle game wil kopen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:54:
[...]

Cdkeys is gewoon een legale site.
G2A zit jan en alleman op en is zo'n beetje de marktplaats voor criminaliteit.
Zie regelmatig mensen voorbij komen op reddit die gebanned zijn na het invoeren van een key.
Die zijn zich van geen kwaad bewust maar keys blijken dan gestolen te zijn.
Ook worden de keys gebruikt om geld wit te wassen, rare snuiters op G2A !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
PWM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:07:
De Plantronics zit weer in de doos en gaat terug. Meteen besteld, de TURTLE BEACH® STEALTH 600. Kost nu maar 89,-. Kijken wat die doet.
Zonde hoor! het is een enorm fijne headset :) Hier trouwens niet de problemen die je melde dus wellicht een doa?

Vind het zeker handig dat je hem ook voor de pc kunt gebruiken draadloos door simpel een knopje om te halen :) Makkelijk voor de gamelaptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:03:
Ik was opzoek naar Steep maar dan zo goedkoop mogelijk. Toen kwam ik voor €10,- een Key tegen via CdKeys. Gekocht > ingevoerd > spelen.

Dat verbaasde mij eigenlijk wel, dacht dat die mega goedkope keys alleen op de Pc een ding waren.

Weet iemand hier of dit ook voor nieuwe games zo is (Geen €10 uiteraard) en zo ja waar?
Vond het een leuke game maar wordt op een gegeven moment echt heel moeilijk. De controls waren voor mij net niet goed genoeg om het gevraagde uit te voeren. Maar prachtige game verder :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:06:
[...]

Vond het een leuke game maar wordt op een gegeven moment echt heel moeilijk. De controls waren voor mij net niet goed genoeg om het gevraagde uit te voeren. Maar prachtige game verder :)
Nou ik had het met mijn vrouw over SSX. Hoe we dat vroeger speelde.

Dus zo kwamen we bij de hedendaagse sneeuw games en toen sprong ineens in mijn hoofd dat ik eens een Beta had gespeeld van Steep.

Verder ken ik de game eigenlijk ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Jaguar645 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Zonde hoor! het is een enorm fijne headset :) Hier trouwens niet de problemen die je melde dus wellicht een doa?

Vind het zeker handig dat je hem ook voor de pc kunt gebruiken draadloos door simpel een knopje om te halen :) Makkelijk voor de gamelaptop!
Opzich een prima zittende headset en ook de pc functionaliteit is een plus inderdaad. Ik vind alleen het hele surround/atmos gebeuren behoorlijk tegenvallen. Ook qua lage tonen laat het te wensen over. Voor €160,- had ik toch wel een iets hogere verwachting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
PUBG mét AC: Unity digitale downloads voor 19.99

https://www.cdkeys.com/xb...ns-battlegrounds-xbox-one

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Turtle Beach scoort punten. Het koppelen was enorm eenvoudig. Gewoon op Xbox en op headset knopje indrukken en je bent klaar, net als een controller. Er zijn ook geen andere kastjes nodig, die wel bij Plantronics zit. Gewoon 1 op 1. Ook mooi is dat de game audio en de voicechat op een verschillende volume knop zitten. Je kan dus de voicechat uitzetten en gameaudio aanlaten op de headset zelf. Je eigen voice gaat aan als je de mic voor je mond doet, eerder niet.

Geluid is ook goed, maar niet zo goed als de bedraade 5.1 headset die ik had (die wel veel duurder was). Minpunt is ook de opties: Die zitten onder wat knoppen en je hoort welke optie je hebt door het aantal piepjes en de toonhoogte. Lastig.

Al met al zijn geld waard.
Jaguar645 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Geloof je direct. Ben alleen erg ongeduldig met dit soort dingen. Plantronics ook 2x gebeld tijdens openingstijden zonder dat er werd opgenomen. Dan ben ik dus klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Interessante video over 4K gaming.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:41:
Interessante video over 4K gaming.

[video]
Interessant. Dat de X1X krachtiger was dan de PS4 Pro wist ik maar dat er qua dezelfde games best veel verschil inzit wist ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Die Unity raken ze aan de stenen niet kwijt want tijdens de pre-orders van PUBG kreeg je die ook gratis erbij, ervoor heeft die ook een tijd aan 85 cent gestaan ofzo en in de week weer onder de 1 euro.
Uiteraard wel opgepikt voor die prijs van 85 cent, zeker op de X waar het beter op loopt, een gegeven paard niet in de bek kijken :P

Over die verschillen tussen dezelfde games op ps4 en xbox tja simpel he, snellere gpu, custom cpu ( wel nog steeds Jaguar ) maar MS heeft 100 runs ofzo gedaan op games om te zien waar bottlenecks voorkomen en dan zo de cpu getweaked voor zover mogelijk.
Maar het grootste verschil is toch 9gb ram voor devs op de X tov 5.5gb ram op de Pro, 3.5gb ram doet heel veel voor textures enz, beetje als een pc met 8gb ram en 16gb anno 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
justifire schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:02:
Forza Horizon 3 Complete Add-ons Collection nu met 67% korting voor goldmembers : https://www.microsoft.com...ection/9ng3t6pkkrsq?rtc=1
€31.33 euro in Singapore. Wat een korting :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Horizon 3 Complete Add-ons Collection nu met 67% korting voor goldmembers : https://www.microsoft.com...ection/9ng3t6pkkrsq?rtc=1
Het zou ze sieren als ze ook eens de losse Hotwheels DLC af zouden prijzen in plaats van mensen die eerder de game en de eerste DLC gekocht hebben in de kou te laten staan... Maar ja, hoe goed Microsoft het op sommige vlakken ook doet, dat is typisch iets waar ze volgens mij niet eens bij stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Het zou ze sieren als ze ook eens de losse Hotwheels DLC af zouden prijzen in plaats van mensen die eerder de game en de eerste DLC gekocht hebben in de kou te laten staan... Maar ja, hoe goed Microsoft het op sommige vlakken ook doet, dat is typisch iets waar ze volgens mij niet eens bij stil staan.
Euh.....
Hotwheels dlc was heel de 'Countdown to 2018 Sale' in de aanbieding tesamen met Blizzard Mountain voor $10,50 (expansion pass)

Let overigens wel op dat FH3 zelf niet bij de ultimate dlc collection inbegrepen zit.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 07-01-2018 10:28 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:05
Niet helemaal hetzelfde maar had deze al eerder gezien bij cdkeys.com:
Forza Horizon 3 + Hot Wheels Xbox One/PC Digital voor €26.19
https://www.cdkeys.com/xb...zon-3-hot-wheels-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Euh.....
Hotwheels dlc was heel de 'Countdown to 2018 Sale' in de aanbieding tesamen met Blizzard Mountain voor $10,50 (expansion pass)

Let overigens wel op dat FH3 zelf niet bij de ultimate dlc collection inbegrepen zit.
Dat was inderdaad niet zo'n hele slechte prijs, en wellicht is het niet helemaal rationeel, maar het steekt me dan toch dat je een expansion pass moet kopen waar je de helft gewoon al van hebt, en niet alleen die 2e DLC die je nog niet hebt los kunt kopen met een discount. Geeft toch het gevoel dat ze zich vooral richten op de mensen die nog helemaal geen DLC hebben en net hun trouwere klanten 'vergeten'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:46:
[...]

justifire schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Euh.....

[...]
Eigenlijk bevestig je alleen maar Finraziel's standpunt. Voorbeeld van de huidige aanbiedingen:

Eerst gaat de Forza Horizon Expansion Pass in de aanbieding.

Vervolgens gaat de Blizzard Mountain uitbreiding apart in de aanbieding. Iedereen met de Xbox One FH3 Hot Wheels-bundel die de Expansion Pass heeft gekocht, heeft eigenlijk voor niets te veel (voor een tweede keer Hot Wheels) betaald.

Nu gaat de Complete Add-Ons Collection in de aanbieding. Als je die wil kopen en de uitbreidingen al gekocht had, betaal je dus weer voor iets wat je al had.

Forza heeft eigenlijk steeds van dit soort vervelende, opvolgende aanbiedingen. En Microsoft kan zich niet verschuilen achter de standaardreactie dat het aan de uitgever ligt, want dat zijn ze in dit geval zelf.
Als het niet bewust is, is de Microsoft Store incompetent. Als het wel bewust is, en daar lijk het zo langzamerhand wel op, dan vind ik het behoorlijk klantonvriendelijk...
Zo worden die Complete Add-Ons Collections ook standaard "ge-delist" wanneer ze niet in de aanbieding zijn, zodat je eigenlijk geen geïnformeerde keuze kunt maken.

Het zou Microsoft inderdaad sieren als ze dit soort aanbiedingen ook interessant maken voor iedereen die de game al eerder gekocht heeft. Gewoon door alle onderdelen tegelijk in de aanbieding te gooien, of een "complete your collection"-functie, zoals Steam/Valve, in te bouwen voor op zijn minst hun eigen Microsoft Studios titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games die vanaf de grond af aan 4K in het oog handen en dus native resolutie hebben zien er echt onwijs mooi uit op een One X met een OLED tv.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Dat was inderdaad niet zo'n hele slechte prijs, en wellicht is het niet helemaal rationeel, maar het steekt me dan toch dat je een expansion pass moet kopen waar je de helft gewoon al van hebt, en niet alleen die 2e DLC die je nog niet hebt los kunt kopen met een discount. Geeft toch het gevoel dat ze zich vooral richten op de mensen die nog helemaal geen DLC hebben en net hun trouwere klanten 'vergeten'.
Tsjaa...
Zo werkt het nu eenmaal meestal.
Early adopters betalen de hoofdprijs.
Zag de BF1 premium pass ook voor $15,- in de aanbieding terwijl er pas 2 van de 4 dlc's uitgebracht waren.
Early adopters hebben daar ook $/€50,- voor neergelegen.
Zelfde geldt voor de Injustice 2 seasonpass.
Ik begrijp je standpunt overigens wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:03:
[...]

En toch blijft Gears 4 nog het mooiste spel op 4K HDR 60fps gebied, met een simpele patch :o
Zeer mooi inderdaad. Maar D2 is het meest indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
En D2 staat voor? Destiny2? Kan ik niet over oordelen, heb 'm niet. Persoonlijk vind ik Forza 7 (die is echt met 4K in het achterhoofd gemaakt), Battlefront 2 en AC Origins zéér indrukwekkend. (die laatste met name omdat het zo'n ontieglijk grote map is en dan zulke visuals tonen, echt impressive) Op de voet gevolgd door idd Gears 4, ROTTR en ook Wolfenstein 2. Ach wat lul ik eigenlijk, het ziet er allemaal fantastisch uit op de X ;)

Ben overigens zéér beniewd naar wat de 4K patch voor Horizon 3 gaat brengen de 15e a.s.. Wordt ook een feestje :9 _/-\o_ .

Het zijn mooie tijden om een gamert te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 07-01-2018 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de patch voor RL? Wel grappig dat de Xbox One amper 1080p aankan en nu kunnen we allen gamen in native 4k. Microsoft heeft eindelijk door dat rauwe console power wel degelijk een selling point is. Heb het liefst de beste graphics in multi plat. De PS5 zal hier wel overheen gaan maar daarna komt de One X2 ;) die dat zal overtreffen.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik vind de one x qua specs super maar moet eerlijk toegeven dat ik er weinig van kan genieten, ook wel omdat ik nog heel wat games te spelen heb op ps4. heb dan ook nog weinig speciaals op de one x gekocht, volgende aaa titel koop ik wel op de one x. stoor me vooral aan de interface, wat een rommel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
We kunnen wel gamen op 4k maar laten we ons ook geen illusies maken eigenlijk zijn we er niet deze generatie, 30 fps speelt fine maar het is geen 60.
Ik had persoonlijk liever de 4k push volgende generatie gezien en deze gen 1080p 60, 4k TV's zijn ook nog steeds een kleine markt hoewel het elk jaar groeit.

Interface vind ik niks mis mee imo, een druk op de xbox button en je vind alles wat je wilt in de guide, of je fan bent van het hamburger style menu is persoonlijk, over de snelheid kan je in ieder geval niet klagen sinds de laatste update.

Enige wat ik slecht vind is de batterij indicator in de UI, staat bijna de hele tijd op 3/4de vol en dan opeens een ''reconnect controller'' message en als ik dan nog eens kijk zit ik opeens in het rood met de batterij...
Mocht wel in real time leeg gaan ipv opeens zo een sprong.

[ Voor 20% gewijzigd door Katmi op 07-01-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Heb zelf een 65” oled, maar ben nog niet echt zo overtuigd van 4k. Al paar series bekeken in 4k maar veel verschil met een goede 1080p master is er imo niet. Idem voor 4k rips van recente films of uhd discs. Er is verschil maar vind het niet zo wereldschokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

PWM schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:55:
Turtle Beach binnen. Eerste indruk is dat je duidelijk verschil zit in afwerking. Maar we praten dan ook 89,- tegenover 170,-. Hij zit ook wat minder lekker dan de Plantronics, die ook veel groter is. Dat gezegd hebbende, is het gewoon een mooi ding.

Je moet de firmware updaten voor gebruik, maar dat gaat supersimpel. Nu eens kijken hoe het geluid is.
Same:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/214z704.jpg

Kon hem niet laten liggen O-) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Toch wel leuk dat The Vanishing of Ethan Carter naar de Xbox komt. Je moet wel van walking simulators houden, maar het sfeertje is wel echt tof van dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Katmi schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:43:

Enige wat ik slecht vind is de batterij indicator in de UI, staat bijna de hele tijd op 3/4de vol en dan opeens een ''reconnect controller'' message en als ik dan nog eens kijk zit ik opeens in het rood met de batterij...
Mocht wel in real time leeg gaan ipv opeens zo een sprong.
Melden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
lapino schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:46:
Heb zelf een 65” oled, maar ben nog niet echt zo overtuigd van 4k. Al paar series bekeken in 4k maar veel verschil met een goede 1080p master is er imo niet. Idem voor 4k rips van recente films of uhd discs. Er is verschil maar vind het niet zo wereldschokkend.
voor 100 euro neem ik hem wel van je over, komt ie in de slaapkamer

en koop een bril :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:32:
Ik hoor niemand over de nieuwe Dragon Ball game?
Voor mij toch wel het spel waar ik echt enorm naar uitkijk:

Dragon Ball FighterZ

[video]

@Sagat

Ik zie nu idd bovenstaand verhaal. :)

Ik ga hem dus wel bij release halen.
Lijkt mij echt een geweldige fighter.
Ja klopt that's me ^^ , ik ga hem overslaan vanwege het kleine character roster en omdat ik bij de aankondiging al zoiets had van Nee neee nee niet weer terug naar 2.5D. De game heeft me sinds ik de closed beta had gespeeld langzaam toch overgehaald om nog te gaan halen voor de collectie, maar na het bericht dat het character roster zo ontzettend piep klein is ben ik afgehaakt.

je weet dat aankomende zondag de open beta is? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Zijn er mensen die FarCry 5 al in de pre-order hebben staan? De Gold edition (dus met alle extras en season pass) is nu 52.80 via Argentinië. Uitermate goed vermaakt met 3/4/Primal, dus ik ben erg 'tempted' om deze gewoon in de pre-order te zetten (zeker gezien mijn werkgever in Montana zit (Bozeman) dus dat maakt het toch nog wat leuker :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:08:
Zijn er mensen die FarCry 5 al in de pre-order hebben staan? De Gold edition (dus met alle extras en season pass) is nu 52.80 via Argentinië. Uitermate goed vermaakt met 3/4/Primal, dus ik ben erg 'tempted' om deze gewoon in de pre-order te zetten (zeker gezien mijn werkgever in Montana zit (Bozeman) dus dat maakt het toch nog wat leuker :+ )
Die ga ik sowieso spelen. Dank voor de Argentijnse tip!

Vond Primal niet zo tof maar 3 en 4 heel erg. Vooral die missie in 3 waar je met Skrillex op de achtergrond opiumvelden in de hengst zet was echt fantastisch. En Vaas (de badguy) was ook echt een held.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Vond Primal niet zo tof maar 3 en 4 heel erg. Vooral die missie in 3 waar je met Skrillex op de achtergrond opiumvelden in de hengst zet was echt fantastisch. En Vaas (de badguy) was ook echt een held.
Die opiumvelden waren inderdaad echt heel cool. Voelde me echt heel erg badass...

Weet alleen nog niet of ik voor deel 5 ga. Ben beetje afwachtend nog tot de eerste impressies binnen zijn. Far Cry 3 was voornamelijk in het begin erg tof, maar uiteindelijk zat ik voornamelijk van een km afstand met mijn silenced sniper iedereen neer te halen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Ben maar overstag gegaan en heb de Gold Edition net ge-preordered in de HK store (kwam erachter dat ik geen VPN endpoint in ARG heb :+ . Was 80 cent duurder uiteindelijk :P )

Zin an oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik ga kijken naar de store onder het kopje coming soon is het op zich best beperkt qua grote games.

Heb wel zin in:
-Albert and Otto (januari, geen idee precies wat voor platformer... maar de naam alleen al vond ik wel wat hebben :P)
-The vanashing of Ethan Carter (januari)
-A Way Out (maart)

En dan misschien Far Cry 5. Denk dat ik South Park FBW nog ga aanschaffen om in deze koude wintermaanden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al meer bekend wanneer State Of Decay 2 uitkomt? ik hoopte ook ergens rond januari

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heb hem geloof ik vanaf dag 1 via turkije pre-ordered. hoop dat het wel goed gaat want mijn lego marvel super heroes 2 werd de betaling 2 weken ervoor niet geaccepteerd.

aan de andere kant.. in turkije kan je nu ook met cards betalen (argentinie helaas niet)
G_Dragon schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:22:
Is er al meer bekend wanneer State Of Decay 2 uitkomt? ik hoopte ook ergens rond januari
Spring of Q2 pas...

[ Voor 13% gewijzigd door quorumz op 08-01-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
quorumz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:25:
[...]

heb hem geloof ik vanaf dag 1 via turkije pre-ordered. hoop dat het wel goed gaat want mijn lego marvel super heroes 2 werd de betaling 2 weken ervoor niet geaccepteerd.

aan de andere kant.. in turkije kan je nu ook met cards betalen (argentinie helaas niet)

[...]

Spring of Q2 pas...
Als je bevestiging hebt gehad dat het spel gekocht is in de TUR store, dan zie ik niet in waarom het niet zou werken? Ik kreeg netjes een email me bevestiging van MS (in het Nederlands dat ik in HKD betaald heb :+ )

Tot nu toe nog nooit gehad dat ik met een in het buitenland gekocht spel (al dan niet een pre-order) een issue kreeg als het eenmaal betaald was :Y

Eerst Wolfenstein II op 100% krijgen, dan AC:O nog uitspelen (dat spel is eigenlijk écht een beetje aan de grote kant) en dan COD: WWII uitspelen. Hopelijk allemaal voordat FC5 uitkomt :+

En dan met de kinderen inderdaad nog LEGO Marvel Super Heroes 2 uitspelen.

#FWP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik maar wel via bol.com. Dit is typische een game die je na het uitspelen nooit meer aanraakt. Die gaan bij mij altijd gelijk op MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Als je bevestiging hebt gehad dat het spel gekocht is in de TUR store, dan zie ik niet in waarom het niet zou werken? Ik kreeg netjes een email me bevestiging van MS (in het Nederlands dat ik in HKD betaald heb :+ )

Tot nu toe nog nooit gehad dat ik met een in het buitenland gekocht spel (al dan niet een pre-order) een issue kreeg als het eenmaal betaald was :Y

Eerst Wolfenstein II op 100% krijgen, dan AC:O nog uitspelen (dat spel is eigenlijk écht een beetje aan de grote kant) en dan COD: WWII uitspelen. Hopelijk allemaal voordat FC5 uitkomt :+

#FWP
was ook voor het eerst, normaal geen issue. doordat mijn laptop 2 maanden weg was (sukkels bij alternate reperatie en bij asus) kon ik ook niet verder testen met vpns. misschien omdat het spel heel vroeg pre-ordered was
Donstil schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Ja ik maar wel via bol.com. Dit is typische een game die je na het uitspelen nooit meer aanraakt. Die gaan bij mij altijd gelijk op MP :)
Waarom niet bij Ubisoft zelf dan: (als je uplay punten hebt 20% korting)

http://store.ubi.com/nl/g...d%20Edition&source=detail

[ Voor 19% gewijzigd door quorumz op 08-01-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

#FWP
100% als in alle collectibles of 100% als in alle achievements.

In het eerste geval, succes met zoeken :P.

In het tweede geval... You f*cking kiddin' me? :P Ik geef je een persoonlijke buiging als je alle achievements haalt.

[randmodus] Die game is tergend moeilijk waarbij je zo vaak onwijs snel gekilled wordt zonder dat je uberhaubt door hebt door wie en waarom. Het is totaal niet te voorspellen, waardoor ik het op een moeilijker niveau gewoon niet meer leuk vind. Laat staan gaan voor de Mein Leben achievement waarbij je hem op death incarnate moet uitspelen zonder dood te gaan en zonder te kunnen saven.
Ik houd echt van uitdagende games en weet waar mijn grenzen liggen qua skills, maar dit spel voelt gewoon niet meer als moeilijk maar gewoon als oneerlijk. Je kunt amper anticiperen of je moet elk deel van het spel 100 keer spelen om alle camphoekjes te vinden waardoor je moeilijke vijanden kunt "cheesen" waarbij het alsnog voor kan komen dat je door een unlucky rocket je geinstakilled wordt. [/rantmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
uchiha tijntje schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:46:
[...]

100% als in alle collectibles of 100% als in alle achievements.

In het eerste geval, succes met zoeken :P.

In het tweede geval... You f*cking kiddin' me? :P Ik geef je een persoonlijke buiging als je alle achievements haalt.

[randmodus] Die game is tergend moeilijk waarbij je zo vaak onwijs snel gekilled wordt zonder dat je uberhaubt door hebt door wie en waarom. Het is totaal niet te voorspellen, waardoor ik het op een moeilijker niveau gewoon niet meer leuk vind. Laat staan gaan voor de Mein Leben achievement waarbij je hem op death incarnate moet uitspelen zonder dood te gaan en zonder te kunnen saven.
Ik houd echt van uitdagende games en weet waar mijn grenzen liggen qua skills, maar dit spel voelt gewoon niet meer als moeilijk maar gewoon als oneerlijk. Je kunt amper anticiperen of je moet elk deel van het spel 100 keer spelen om alle camphoekjes te vinden waardoor je moeilijke vijanden kunt "cheesen" waarbij het alsnog voor kan komen dat je door een unlucky rocket je geinstakilled wordt. [/rantmodus]
Het eerste met name, dat 2de doet mij niet zoveel als sommige andere fetisjisten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
quorumz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:39:
Waarom niet bij Ubisoft zelf dan: (als je uplay punten hebt 20% korting)

http://store.ubi.com/nl/g...d%20Edition&source=detail
Ik heb de Deluxe besteld en eigenlijk alleen omdat die net zo duur is als de normale. Hoef er geen season pass bij oid. Om dezelfde reden als hierboven: uitgespeeld > exit. Dan wacht ik niet meer op DLC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:49:
[...]
Het eerste met name, dat 2de doet mij niet zoveel als sommige andere fetisjisten O-)
Juist doordat de game voor mijn gevoel oneerlijk is op de hogere modi heb ik nog nooit zo weinig zin gehad in het verzamelen van de collectibles in een game dan als in Wolfenstein II waardoor ik nog maar 430 GS heb. Iets wat voor mij als fetisjist echt heel erg laag is voor een game... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:34
G_Dragon schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:14:
[...]

Ja klopt that's me ^^ , ik ga hem overslaan vanwege het kleine character roster en omdat ik bij de aankondiging al zoiets had van Nee neee nee niet weer terug naar 2.5D. De game heeft me sinds ik de closed beta had gespeeld langzaam toch overgehaald om nog te gaan halen voor de collectie, maar na het bericht dat het character roster zo ontzettend piep klein is ben ik afgehaakt.

je weet dat aankomende zondag de open beta is? :)
Ja dat wist ik, thanks. . :)
Ja roster vind ik niet zo erg, met SFV was hij nog kleiner, was wel 1vs1, maar heb mij daar ook mee vermaakt.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
[...]

#FWP
Hier ook Wolfenstein 2 nog doen, Origins ook uitspelen (heb er "pas" 60 uur inzitten maar moet nog voor de 2e keer langs Cleopatra), Forza 7 op 100% krijgen, Life is Strange ep. 3 doen, Battlefront 2 de campain nog aan beginnen, idem voor NFS Payback, Eden Finch nog aan beginnen enz enz :+ :9 . Lekker hoor zo'n backlogje.

Maar moet zowiezo Origins uitspelen voordat FC5 er komt, en die komt er zéker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:00
Misschien een domme vraag, maar als ik een spel met Live gold korting uit de store haal, kan ik die dan blijven spelen als m'n gold verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wesley-groet schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:22:
Misschien een domme vraag, maar als ik een spel met Live gold korting uit de store haal, kan ik die dan blijven spelen als m'n gold verloopt?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:00
Hmm, zit er over te denken om de Blizzard Mountain dlc voor Forza horizon 3 te halen maar mn gold is bijna af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wesley-groet schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Hmm, zit er over te denken om de Blizzard Mountain dlc voor Forza horizon 3 te halen maar mn gold is bijna af
Je kunt doorspelen. Blizzard mountain is best wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard mountain is wel aardig, maar was de full price destijds niet waard. Hot Wheels daarentegen is briljant en geeft hele leuke races. Moet wel een beetje je ding zijn, maar welke man heeft nou vroeger niet met die dingen gespeeld.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:39:
Blizzard mountain is wel aardig, maar was de full price destijds niet waard. Hot Wheels daarentegen is briljant en geeft hele leuke races. Moet wel een beetje je ding zijn, maar welke man heeft nou vroeger niet met die dingen gespeeld.
Ik vond Blizzard Mountain juist leuker omdat het easy mode Colin McRae Rally 2 was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Hier ook Wolfenstein 2 nog doen, Origins ook uitspelen (heb er "pas" 60 uur inzitten maar moet nog voor de 2e keer langs Cleopatra), Forza 7 op 100% krijgen, Life is Strange ep. 3 doen, Battlefront 2 de campain nog aan beginnen, idem voor NFS Payback, Eden Finch nog aan beginnen enz enz :+ :9 . Lekker hoor zo'n backlogje.

Maar moet zowiezo Origins uitspelen voordat FC5 er komt, en die komt er zéker.
Pfff, als dat alles is dan is het nog wel lekker ja... Volgens mij kan ik hier zo 50 games neer pennen uit mijn backlog _O- en dan ben ik al een tijdje bijna geen games aan het kopen omdat ik er al zoveel ongespeeld heb liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:57:
[...]

Ik vond Blizzard Mountain juist leuker omdat het easy mode Colin McRae Rally 2 was. :)
Mja ik vond hem niet boeiend genoeg. De routes waren niet echt bijzonder, remmen hoefde amper en de map was gewoon te klein. Binnen 10 minuten kun je rond zijn en dat is gewoon jammer. Weer-effect is mooi, maar ik vond hem snel herhalend worden.

En qua rally rij ik dan liever Dirt 4. Zit een stuk beter in elkaar en voor iemand als mij (hoeft ook niet al te realistisch) is ie uitdagend genoeg. Zonde dat die verder niet nog DLC kreeg. Had leuk geweest als ze nog wat zaken gingen toevoegen. Rallycross had bv wat meer banen mogen hebben. Ik weet dat de banen lijken op die van de officiële toernooien, maar ik vond ze vaak gewoon niet leuk om te rijden. En iets als een Race of Champions DLC had ik geweldig gevonden. Al vind ik het prima als ze nu werken aan een nieuw deel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Martinspire schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:01:
[...]

Mja ik vond hem niet boeiend genoeg. De routes waren niet echt bijzonder, remmen hoefde amper en de map was gewoon te klein. Binnen 10 minuten kun je rond zijn en dat is gewoon jammer. Weer-effect is mooi, maar ik vond hem snel herhalend worden.

En qua rally rij ik dan liever Dirt 4. Zit een stuk beter in elkaar en voor iemand als mij (hoeft ook niet al te realistisch) is ie uitdagend genoeg. Zonde dat die verder niet nog DLC kreeg. Had leuk geweest als ze nog wat zaken gingen toevoegen. Rallycross had bv wat meer banen mogen hebben. Ik weet dat de banen lijken op die van de officiële toernooien, maar ik vond ze vaak gewoon niet leuk om te rijden. En iets als een Race of Champions DLC had ik geweldig gevonden. Al vind ik het prima als ze nu werken aan een nieuw deel :P
Een X patch voor DiRT 4 is ook welkom O-)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Ja dat wist ik, thanks. . :)
Ja roster vind ik niet zo erg, met SFV was hij nog kleiner, was wel 1vs1, maar heb mij daar ook mee vermaakt.
Nooit SFV gespeeld, laat je wel even weten hoe de game bevalt?
Voelt voor mij gewoon niet als een volledig afgewerkte game aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Finraziel schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Pfff, als dat alles is dan is het nog wel lekker ja... Volgens mij kan ik hier zo 50 games neer pennen uit mijn backlog _O- en dan ben ik al een tijdje bijna geen games aan het kopen omdat ik er al zoveel ongespeeld heb liggen...
Hier liggen er nog bijna 100 met de 360 games erbij :) al heb ik met sommige spellen moeite om ze op starten af juist af te maken.....

Halo MCC nog 5 achievements. ROTTR nog 5 achievements oid. BF Hardline nog 4 achievements en dat soort dingen allemaal....

En daarnaast wat ik nog helemaal niet gestart heb |:(

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Hallo heren,

Vorige week kwam ik een bericht tegen over zelf je kinect adapter maken.
http://www.tatsch-it.de/kinect-2-usb-3-modification/
En moet zeggen dat het na even concentreren gelukt is. Was totaal 21.- euro aan spullen kwijt. Maar het werkt en scheelt me weer de hoofdprijs op internet.
-12v1.5a adapter.
-12vfemale connector.
-usb 3.0AtoB (1meter)
En solderen zie website link.

Misschien een optie voor gemiddelde tweakers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Finraziel schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Nee dat is niet alles, maar meer de games die ik écht nog wil spelen. Maar héél veel meer die ik nog heb liggen zijn er nou ook weer niet, een stuk of 10/15. Waaronder ook Ori, ik schaam me kapot dat ik daar nog nooit aan begonnen ben O+ . Maar ja, toen kwam Lucky's Tale waar ik aan begonnen ben en nog af moet maken.

Maar het scheelt wel dat ik door de jaren heen wat verstandiger/selectiever ben geworden qua gameaankopen. Vroegah kocht ik alles wat los en vast zat, dat is wel wat minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Nee dat is niet alles, maar meer de games die ik écht nog wil spelen. Maar héél veel meer die ik nog heb liggen zijn er nou ook weer niet, een stuk of 10/15. Waaronder ook Ori, ik schaam me kapot dat ik daar nog nooit aan begonnen ben O+ . Maar ja, toen kwam Lucky's Tale waar ik aan begonnen ben en nog af moet maken.

Maar het scheelt wel dat ik door de jaren heen wat verstandiger/selectiever ben geworden qua gameaankopen. Vroegah kocht ik alles wat los en vast zat, dat is wel wat minder geworden.
Dat is inderdaad de betere tactiek ja, daarom ben ik nou ook gestopt met games kopen voorlopig als ik het niet ook echt zeer binnenkort wil gaan spelen. Verder proberen mijn backlog weg te werken waar mogelijk, inventariseren wat ik echt nog wil spelen, en dan misschien eens een lijst maken van games die ik gemist heb en echt nog in wil halen.
Ik ben eigenlijk jaren lang te veel gericht geweest op sales, op diverse platformen, en koop bijna nooit een 'full price' game. Maar doordat ik eigenlijk juist weer 'te veel' games koop ben ik alsnog redelijk wat kwijt terwijl ik mezelf gigantische keuzestress bezorg :+

edit: en @timmie271 ik schatte al een beetje op aantal games die ook nog echt wil spelen (en waar ik dus eigenlijk nog in moet gaan schiften), ik wil niet eens weten hoeveel zut er ligt waar ik nu al van kan zeggen dat ik er nooit meer aan ga beginnen O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 09-01-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Finraziel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:33:
edit: en @timmie271 ik schatte al een beetje op aantal games die ook nog echt wil spelen (en waar ik dus eigenlijk nog in moet gaan schiften), ik wil niet eens weten hoeveel zut er ligt waar ik nu al van kan zeggen dat ik er nooit meer aan ga beginnen O-)
Teveel :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

Voor de xbox1, rare replay (zijn gelukkig maar 30 games waarvan er 1 al af is oOo ) en volgar the viking.
Verder ori dus gekocht maar geen internet, dus lastig downen. Misschien de game bij iemand anders op een stick zetten ofzo......misschien dat dat een optie is. Of toch een 4g connectie delen ofzo....
Verder genoeg via games with gold enzo, maar niets waarvan ik heb dat ik het nu MOET spelen.

Dus het alt op zich nog wel mee.
Op de ps4 en mijn andere consoles however........en ja ik kan ook niet tegen kortingen, gister nog slain op steam gekocht met 75% korting en volledig met tegoed wat nog in mijn steam wallet zat, voelt bijna als diefstal :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:31:
Voor de xbox1, rare replay (zijn gelukkig maar 30 games waarvan er 1 al af is oOo ) en volgar the viking.
Verder ori dus gekocht maar geen internet, dus lastig downen. Misschien de game bij iemand anders op een stick zetten ofzo......misschien dat dat een optie is. Of toch een 4g connectie delen ofzo....
Verder genoeg via games with gold enzo, maar niets waarvan ik heb dat ik het nu MOET spelen.

Dus het alt op zich nog wel mee.
Op de ps4 en mijn andere consoles however........en ja ik kan ook niet tegen kortingen, gister nog slain op steam gekocht met 75% korting en volledig met tegoed wat nog in mijn steam wallet zat, voelt bijna als diefstal :P
Slain back from hell ! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
SinergyX schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Zet er dan ook nog even de prijs erbij ;)

Maar 'straks' is welke tijdbestek? Op ebay en diverse chinese webshops kan je namelijk 'barebone' TFT schermpjes kopen met controller, zeer compact en zelfs op HD resolutie. Zijn zeer betaalbaar in diverse formaten, dan moet je alleen nog even wat creatief worden daar een degelijke (maar simpele) behuizing bij te bouwen.
Zo'n kist zegmaar:
[afbeelding]

Of anders iets pre-made, de Gaems Vanguard. Nadeel: 720p scherm.
https://www.amazon.co.uk/...Environment/dp/B00H0R9DSG

Streaming heb je in de basis dacht ik geen internet voor nodig, maar alleen 'netwerk'. Dus je zou een hotspot (of mini-router) kunnen gebruiken zodat je laptop/xbox in 1 netwerk zitten en vervolgens alles streamen, bedraad is dit zeer goed te spelen, draadloos een stuk minder.
Heb het vandaag getest.
Kan de xbox one alleen streamen als de account is ingelogt in zowel de xbox als de laptop.
Heb dus internet nodig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik mis met de chatpad custom buttons 1 optie: "Volgende" (voor muziek, Spotify). Hoe kun je Microsoft hiervan op de hoogte brengen?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Goede game? Had zelf na filmpjes wel zoiets van 'dit kan iets voor me zijn' en in het retro forum was ook iemand enthousiast :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:30:
FPP nu ook beschikbaar voor duos en squads in PUBG :9
Je kunt toch altijd al wisselen van third naar first person?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Volgens mij is dit een modus die de first person perspective locked. Dus geen 3rd person mogelijk. Wat het dus een stuk interessanter maakt als je graaf 1st person speelt. 3rd person geeft namelijk het voordeel dat je kunt kijken zonder om het hoekje te gaan. Minder campen dus.

En hoewel PUBG een aardige game is, prefereer ik momenteel nog steeds Fortnite. Speelt gewoon veel vloeiender, makkelijker en het bouwen voegt mijns inziens veel toe. Heb nog wel moeite om de eerste minuut te overleven, maar daarna kom ik meestal wel ver. Ik hoop alleen wel dat ze binnenkort nog nieuwe maps gaan toevoegen, want hij begint wat herhalend aan te voelen

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:39:
[...]

Goede game? Had zelf na filmpjes wel zoiets van 'dit kan iets voor me zijn' en in het retro forum was ook iemand enthousiast :D
Heb me er prima mee vermaakt, knetterharde muziek en onvergeeflijke gameplay.
Soort Dark Souls in 2d, inclusief parry-system oOo
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:46:
[...]

FPP draait op aparte servers waar iedereen in first person zit, wel zo eerlijk ;)
Ook gaat het bewegen in first person, niet enkel het richten.
Zie het maar als een Gears vs Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat er ook voor third person ? Vind dat veel fijner in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Split that playerbase. Speelt over twee maanden tenminste niemand meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Heb me er prima mee vermaakt, knetterharde muziek en onvergeeflijke gameplay.
Soort Dark Souls in 2d, inclusief parry-system oOo
Ja de muziek was wat me aandacht trok destijds, verder hou ik wel van challenges en ook 2d gameplay.

Jammer dat ik nog even moet wachten op internet om het daadwerkelijk te kunnen spelen. Zal vast geen play anywhere game zijn anders zou ik het via mijn pc aankoop ook op xb1 kunnen spelen toch?

Verder hoop ik wel binnenkort Ori te kunnen testen. collega met een xb1 gaat de game op een stick of schijf zetten en dan hang ik die weer aan mijn xb1. Dan zou ik in theorie moeten authenticeren (bijboorbeeld door even mijn phone internet te delen) volgens mij en daarna kunnen spelen......? of zou dit dan weer misgaan zodra ik mijn xbox daarna weer offline haal?

Nou ja, interresant experimentje.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:55:
Is dat er ook voor third person ? Vind dat veel fijner in dit spel.
Nee, je kunt kiezen voor first person (geen keuze meer, alleen dat en iedereen speelt het dan zo) of 3rd person met de keuze om FPP te spelen. Moest er erg aan wennen gisteren, ik speel ze vaak door elkaar heen

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:16:
[...]

Ja de muziek was wat me aandacht trok destijds, verder hou ik wel van challenges en ook 2d gameplay.

Jammer dat ik nog even moet wachten op internet om het daadwerkelijk te kunnen spelen. Zal vast geen play anywhere game zijn anders zou ik het via mijn pc aankoop ook op xb1 kunnen spelen toch?

Verder hoop ik wel binnenkort Ori te kunnen testen. collega met een xb1 gaat de game op een stick of schijf zetten en dan hang ik die weer aan mijn xb1. Dan zou ik in theorie moeten authenticeren (bijboorbeeld door even mijn phone internet te delen) volgens mij en daarna kunnen spelen......? of zou dit dan weer misgaan zodra ik mijn xbox daarna weer offline haal?

Nou ja, interresant experimentje.
Volgens mij werkt dat prima zolang je de xbox in de settings maar op offline hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electr0n
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:53
Ik ben een PS man en de PS5 wil ik echt hebben, maar
De Xbox one X is heel interessant echter is nu mijn vraag:
Xbox One X of Xbox One S?
De prijs van de S is zo lekker dat het juist interessant is om te kopen.
Het wordt niet mijn main console (Waarschijnlijk), maar wil het erbij hebben en voor de Exclusive Titels.
Heb geen 4K scherm en ga voorlopig ook niet op investeren. Wat zijn jullie gedachten?

(Ik heb de PS gedeelte bij gezet zodat jullie begrijpen waar ik vandaag kom en dat dit een tweede console er naast is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Electr0n schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:49:
Het wordt niet mijn main console (Waarschijnlijk), maar wil het erbij hebben en voor de Exclusive Titels.
Heb geen 4K scherm en ga voorlopig ook niet op investeren. Wat zijn jullie gedachten?

(Ik heb de PS gedeelte bij gezet zodat jullie begrijpen waar ik vandaag kom en dat dit een tweede console er naast is)
Dan zou ik een Xbox One S kopen wanneer je het prijsverschil belangrijk vindt (je hebt voor de prijs van de X1X praktisch 2x de S nu voor..) Omdat je hiervoor ook geen xbox gehad heb weet ik ook niet of je wel de verschillen van de X1X op een FH zo zal ervaren omdat de graphs zowiezo nieuw zijn. (X1X zal sneller zijn met laden van games, hoewel een externe hd op de S dat redelijk compenseert, en hij zal 4k textures laden en downscalen naar FH, draw distance etc zal allemaal wel verder zijn maar denk vooral of je dan dat geld er voor over hebt). als je had gezegd ik heb een 4K tv of die komt eraan zou ik de X1X doen.without a doubt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Electr0n schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:49:

Als je zegt dat je de XOX echt heel interessant vind, waarom dan toch kijken naar de S. Die is er al heel lang en heb je blijkbaar nog nooit interessant gevonden. Alleen maar omdat de prijs "zo laag" is? Beetje rare reden want van wel meer dingen is de prijs laag maar dat ga je ook niet kopen.

De X is vanwege al zijn features zo interessant. Ik heb er zelf een, totaal geen spijt van. Deze zou ik ook gekocht hebben als in nog een Full HD scherm had. De grafische extra's die je hebt gaan veel verder dan een resolutie bump en ik zelf vind die extra's het meer dan waard.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electr0n
quorumz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:56:
[...]

Dan zou ik een Xbox One S kopen wanneer je het prijsverschil belangrijk vindt (je hebt voor de prijs van de X1X praktisch 2x de S nu voor..) Omdat je hiervoor ook geen xbox gehad heb weet ik ook niet of je wel de verschillen van de X1X op een FH zo zal ervaren omdat de graphs zowiezo nieuw zijn. (X1X zal sneller zijn met laden van games, hoewel een externe hd op de S dat redelijk compenseert, en hij zal 4k textures laden en downscalen naar FH, draw distance etc zal allemaal wel verder zijn maar denk vooral of je dan dat geld er voor over hebt). als je had gezegd ik heb een 4K tv of die komt eraan zou ik de X1X doen.without a doubt...
Ja precies.
Dat was mijn gedachten ook inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electr0n
Yaz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Als je zegt dat je de XOX echt heel interessant vind, waarom dan toch kijken naar de S. Die is er al heel lang en heb je blijkbaar nog nooit interessant gevonden. Alleen maar omdat de prijs "zo laag" is? Beetje rare reden want van wel meer dingen is de prijs laag maar dat ga je ook niet kopen.

De X is vanwege al zijn features zo interessant. Ik heb er zelf een, totaal geen spijt van. Deze zou ik ook gekocht hebben als in nog een Full HD scherm had. De grafische extra's die je hebt gaan veel verder dan een resolutie bump en ik zelf vind die extra's het meer dan waard.
Ik heb niet voor de S gekozen toen de tijd omdat de X kwam.
Nu de X er is en de S zo goedkoop is geworden zit ik te denken van.
Is dit dan toch niet interessant? Want mijn 'Main' Console is niet. (Misschien overtreft hij alle verwachtingen en dan uiteindelijk wel)
Maar goed dit jaar wil ik denk ik met mijn vakantie geld een goeie TV kopen ipv een vakantie dit jaar.
Dus dan is de X wel weer interessant.

AAAAH het is moeilijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electr0n schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:59:
[...]

Is dit dan toch niet interessant? Want mijn 'Main' Console is niet. (Misschien overtreft hij alle verwachtingen en dan uiteindelijk wel)
Maar goed dit jaar wil ik denk ik met mijn vakantie geld een goeie TV kopen ipv een vakantie dit jaar.

Zelfde keuze 'moeten' (want FWP ;) ) maken.
Gekozen voor de S.
In mijn situatie 'weinig gamen, genoeg andere zaken om geld aan uit te geven' en inderdaad ook 'nu nog full hd tv' en al in heb bezit van een PS4pro vond ik dat op dat moment de beste keuze. Oh en erg belangrijk...ik hou niet zo van FPS, online en free roam/sandbox games.......allen genres waarbij de power van de x welkom is. Ik hou wel van (vaak 2d) arcade style spellen, shmup, sports, racing, platform....dat zal vaak prima of zonder al te veel verschillen op de S spelen.

Nou moet ik zeggen dat de XBone me positief verrast heeft. Ik ga niet zeggen dat de interface perfect is, maar hij ligt me. Mogelijk/waarschijnlijk doordat de vorige gen de x360 mijn main console was.

Ook hoop ik (rond wk?) toch eindelijk die dikke 4k/hdr tv te regelen, of op zijn minst eerst nog een 4k (liefst ook met hdr) monitor........de pro mag uiteraard het eerst hiervan gebruik maken, maar afhankelijk van hoe goed dit bevalt komt die x dan ook nog wel. misschien wel met black friday 2018, mits de prijs dan al interresant genoeg is EN er ook games zijn die ik wil spelen en die wel de power gebruiken. Sowieso is sneller laden ook altijd leuk, al hoewel dus een externe schijf zelfs dat nog redelijk kan compenseren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:02
Electr0n schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:59:
[...]

Ik zeg altijd: Bij twijfel zeker doen!
Dus haal gewoon lekker die X in huis. Ik heb zelf een X die ik gebruik op een 1080p scherm en ik merk zeker wel de voordelen, al is het alleen al de laadtijden die veel sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

Het is niet zo moeilijk toch? Heb je geld zat, dan de X. Het beeld is zeker met 4K HDR geoptimaliseerde games super, games lopen vloeiender, Xbox360 games lopen vloeiender en zien er beter uit.

Heb je een beperkt budget, speel je multiplats op de PS4 Pro en gebruik je 'm af en toe voor exclusives, dan de One S.

Zo heb ik voor kerst de PS4 erbij gekocht voor €185 voor de exclusives. De Pro was aanlokkelijk voor 339, maar toch een pak duurder dan de PS4. Deze doet ook HDR net als de One S, dat maakt misschien nog wel een groter verschil dan de stap naar 4K.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:49
Ik zojuist de one s gekocht. Is kodi momenteel niet meer beschikbaar!😬
Game af en toe en heb wel een 4K tv maar zonder HDR dus de one x was wat overkill voor mij.
Ps4 pro heb ik maar in de verkoop gedaan aangezien ik toch liever xbox heb.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

Nick Name

SinFest!

Als je nog op zoek bent naar een nieuwe XBox controller: via de Spaanse site van Microsoft kun je bijvoorbeeld de blauwe controller voor 34,99 krijgen.
Of bijvoorbeeld de grijs-groene voor 39,99

Via de mobiele website kreeg ik eerst niet de mogelijkheid om als regio Nederland te kiezen, maar via de gewone browser wel. Daarna kun je betalen met creditcard of iDEAL. Als je Spaans roestig is, dan kan Chrome het wel voor je vertalen ;)

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nick Name schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:19:
Als je nog op zoek bent naar een nieuwe XBox controller: via de Spaanse site van Microsoft kun je bijvoorbeeld de blauwe controller voor 34,99 krijgen.
Of bijvoorbeeld de grijs-groene voor 39,99

Via de mobiele website kreeg ik eerst niet de mogelijkheid om als regio Nederland te kiezen, maar via de gewone browser wel. Daarna kun je betalen met creditcard of iDEAL. Als je Spaans roestig is, dan kan Chrome het wel voor je vertalen ;)
En vervolgens wordt die zogenaamde Spaanse controller gewoon vanuit het distributie centrum bij Eindhoven naar je verstuurd en heb je hem morgen in huis.

Zo ging het destijds ook met mijn Spaanse en Italiaanse headset 3.5mm extension ding die je toen op de gen1 controller erbij moest kopen als je je oude headset nog wilde gebruiken. De oude controllers hadden geen 3.5mm jack 8)7 Microsoft moest het wiel weer 300000 miljoen miljard keer opnieuw uitvinden toen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingdom: Come Deliverance zal op 1440p draaien op de One X plus wat hogere grafische settings.1080p op de PS Pro. Base Xbox en PS4 zal ie op 900p draaien. Kijk al tijden uit naar dit spel en 1440p op high settings lijkt mij erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Guys wie heeft wel is usb sticks gebruikt voor de xb1? voor hard disks is er schijnbaar een minimale grootte van 256GB, maar op de support pagina van ms las ik:
Als u een USB 3.0 externe harddisk hebt met een capaciteit van minstens 256 GB, kunt u deze gebruiken om games en apps op te slaan. Of u kunt media opslaan op de harddisk.
Als u een USB-stick hebt die niet aan deze vereisten voldoet, kunt u deze toch nog gebruiken om media op te slaan.

De stick die ik even snel gevonden had was een oudje van 4gb (waar Ori van 10gb natuurlijk nooit op zou passen 8)7 |:( ) maar ben wel nieuwsgierig of ik die voor kleine games dit wel kon gebruiken, of iets als saves games ofzo (wat in principe in een internet situatie overbodig is ofcourse).
Of is media alleen non game related content?

Verder grappig, ik sluit die 4gb stick aan, krijg ik ook een pop up, unable to connect to the internet.......wait wut?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens instellen dat je te zien krijgt wanneer je vrienden online komen of is dat enkel mogelijk wanneer je een favorieten lijst maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk weer Sexy Brutale opgestart! Mijn vorige savegame verwijderd en helemaal opnieuw begonnen. Echt een toffe game. Wel best tricky af en toe met net wat minder logische oplossingen voor een puzzel, waardoor je af en toe doelloos rondloopt. Dan vind ik de nabijheid van internet soms toch best jammer. Vroeger toen ik nog echt een Tijntje was kon ik uren verdwalen in een spel (ja ik kijk naar jou Tomb Raider 2 op de PS1 met de fucking lage resolutie graphics op mijn ieniemienie crt tv waardoor ik drie dagen lang vast zat in een kamer van 10 bij 10 omdat ik een schakelaar niet zag...).
Nu grijp ik toch iets te snel naar een guide als ik langer vastzit dan een half uurtje... Aan de ene kant logisch, want heb ook minder tijd, maar aan de andere kant is het volledig zelf vinden van de clue wel erg leuk. Dat had ik met Mr Pumpkin Adventure wel vaak. Ik voelde me erg slim :P Echt een aanrader voor die 3 dollar voor fans van escape rooms (jaja, ik herhaal mezelf soms te vaak met mijn aanraders, maar dat doe ik alleen maar uit enthousiasme).

Daarnaast met Sexy Brutale ook weer ouderwets met pen en papier aangeven welke collectibles ik heb gevonden (52 collectibles corresponderend met elke kaart uit een stok kaarten). Nostalgie :)

Verder had ik Albert and Otto gespeeld, maar die kan ik niet echt aanraden. Het is een Limbo type game, maar dan gewoon minder goed en gepolijst. De controls zijn niet je van het waardoor zo'n spel zijn charme snel kan verliezen. Het was ook niet een lange game (2 tot 3 uur), waardoor het nog niet irritant werd.

Als ik klaar met met Sexy Brutale ga ik kiezen uit:
-Een poging wagen met een 1 hour no death run voor Little Nightmares.
-Layers of Fear 100% completen.
-Misschien toch Wolfenstein 2 weer eens een kans geven op de X.
-Misschien de DLC van Resident Evil 7 oppakken, als deze lijkt op de eerste 90% van het verhaal in plaats van de laatste 10%.
-Uitkijken naar The Vanishing of Ethan Carther.
-En heb ik hopelijk een kabel getrokken zodat ik online weer eens wat kan spelen zonder dat ik onbedoeld 'van voor naar achter van links naar rechts' ga in CoD en GoW4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben begonnen aan Wolfenstein 2. Vind het hilarisch, de wereld mooi en leuk om in te spelen. Maar toch vermaak ik me niet echt er mee. De moeilijke stukjes moet je te geduldig spelen terwijl ik vorige twee juist zo tof vond vanwege run and gun. Ga nog wel ff verder omdat de vorige twee zo goed waren maar echt gegrepen heeft het me nog niet.
Pagina: 1 ... 58 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.