[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.942 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:45

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:03:
Vroeger toen ik nog echt een Tijntje was kon ik uren verdwalen in een spel (ja ik kijk naar jou Tomb Raider 2 op de PS1 met de fucking lage resolutie graphics op mijn ieniemienie crt tv waardoor ik drie dagen lang vast zat in een kamer van 10 bij 10 omdat ik een schakelaar niet zag...).
Nu grijp ik toch iets te snel naar een guide als ik langer vastzit dan een half uurtje
Problemen in games van voor internet
Sagatje speel mario 3. Komt in het einde van het level......geen uitgang :?
Geen internet dus, back tracken voor zover mogelijk maar echt niets te vinden.
Again geen internet, maar wel........de nintendo hotline. Dus ja dat gebeld :$
Zegt zo'n gozert verveeld, ja je tv staat te donker, ff lichter zetten.
ik: helemaal geirriteerd, wat denk je nou zelf dat gaat het echt niet zijn hoor *past licht instelling aan*
AAARGH
Sorry je had gelijk......dank je
8)7 |:( :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:20:
Ik ben begonnen aan Wolfenstein 2. Vind het hilarisch, de wereld mooi en leuk om in te spelen. Maar toch vermaak ik me niet echt er mee. De moeilijke stukjes moet je te geduldig spelen terwijl ik vorige twee juist zo tof vond vanwege run and gun. Ga nog wel ff verder omdat de vorige twee zo goed waren maar echt gegrepen heeft het me nog niet.
Ik heb hetzelfde en volgens mij @justifire ook. Het is wel jammer, want ik houd wel van single player shooters. Meer dan online only shooters.

Ik heb me het meest vermaakt met de cutscenes :)
Sagat schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Problemen in games van voor internet
Sagatje speel mario 3. Komt in het einde van het level......geen uitgang :?
Geen internet dus, back tracken voor zover mogelijk maar echt niets te vinden.
Again geen internet, maar wel........de nintendo hotline. Dus ja dat gebeld :$
Zegt zo'n gozert verveeld, ja je tv staat te donker, ff lichter zetten.
ik: helemaal geirriteerd, wat denk je nou zelf dat gaat het echt niet zijn hoor *past licht instelling aan*
AAARGH
Sorry je had gelijk......dank je
8)7 |:( :(
Hahaha, herkenbaar. Ik heb vroeger ook wel eens de Nintendo Hotline gebeld. :P Alleen weet niet meer zeker voor welke game dat was. Volgens mij was dat Jurassic Park. Echt een subliem spel met een combinatie van top down view en first person view op de SNES!. Laatst waren mijn ouders aan het opruimen op zolder en kwamen er boekjes boven water die ik vroeger zelf had gemaakt met daarin door mij getypte (want de pc was er toen nog niet) guides over de geheime locaties in Donkey Kong Country _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-01-2018 12:31 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben begonnen aan Wolfenstein 2. Vind het hilarisch, de wereld mooi en leuk om in te spelen. Maar toch vermaak ik me niet echt er mee. De moeilijke stukjes moet je te geduldig spelen terwijl ik vorige twee juist zo tof vond vanwege run and gun. Ga nog wel ff verder omdat de vorige twee zo goed waren maar echt gegrepen heeft het me nog niet.
Ik herken het... ben blij dat op zijn makkelijkst een keer ook daadwerkelijk makkelijk is zodat ik me niet al te veel hoef te ergeren en heb het gevoel dat ik zo snel mogelijk van filmpje naar filmpje speel omdat het wel heel erg been there done that gevoel heb.. vond ik call of duty ww2 story toch echt een heel stuk leuker om te doen

Nu nog tijd....

* mafia 3 (nog steeds oppakken na x1x update)
* dishonored 2
* dishonored 2 death of the outsider (1e 2 levels gedaan)
* the evil within 2 (begonnen)
* lego marvel heroes 2 (1e 2 levels gedaan)
* destiny 2 (hoewel bungie nu serieus elke speler genaaid heeft met hun onzin powerful gear)
* the division (weer eens opgepakt na de 1.8 update best nice geworden, ziet er mooi uit maar had best een HDR update mogen krijgen)
* southpark (zit vast bij 1 of andere bullshit boss wat qua moeilijkheid niet in verhouding is met het spel)
* minecraft season 2 laatste episode nog even (toch weer 1000/1000)
* L.A.. noire remaster (wat dingen collecten voor achievements maar is best boring om te doen)
* Deus Ex Mankind Divided (moet nog steeds de season pass spelen)
* Assassins Creed Origins (deze maand de DLC)

en vast nog wat dingen maar ach genoeg tijd voordat er weer eens goede titels komen (ben nog niet onder de indruk voor dit jaar verwachte releases)

* Anthem (gok dat die 2019 wordt en we zijn toch al aan de x1x graphs gewent)
* Far cry 5
* State of Decay 2 (vooral vanwege coop)
* Crackdown 3
* Red Dead Redemption 2
* The Last Night
* Vampyr
* The Crew 2
* Metro Exodus (gok ook 2019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Anthem hadden ze beter nu een release gegeven, want inderdaad als ze wachten tot eind 2018, begin 2019, dan is iedereen de graphics al gewoon en lijkt de game meer op een gewone game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 12:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Eens, en dat komt mede doordat iemand heeft besloten dat het leuk is om maar 50 health te hebben. Als er een Nazi scheef naar je kijkt is dat al driekwart weg. Dat wordt later anders, en vanaf dat punt heb ik me er al meer mee vermaakt want dan wordt het wat makkelijker.

Daarnaast was Stealth in de eerste een valide manier om ver te komen, dat is bij deze helemaal weg zo ongeveer doordat de commandanten vaak op onmogelijk sneaky te bereiken plaatsen staan.

The New order heb ik 1000/1000 gehaald, maar daar ga ik bij The New Colossus niet eens over nadenken.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electr0n
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:40
Sagat schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Zelfde keuze 'moeten' (want FWP ;) ) maken.
Gekozen voor de S.
In mijn situatie 'weinig gamen, genoeg andere zaken om geld aan uit te geven' en inderdaad ook 'nu nog full hd tv' en al in heb bezit van een PS4pro vond ik dat op dat moment de beste keuze. Oh en erg belangrijk...ik hou niet zo van FPS, online en free roam/sandbox games.......allen genres waarbij de power van de x welkom is. Ik hou wel van (vaak 2d) arcade style spellen, shmup, sports, racing, platform....dat zal vaak prima of zonder al te veel verschillen op de S spelen.

Nou moet ik zeggen dat de XBone me positief verrast heeft. Ik ga niet zeggen dat de interface perfect is, maar hij ligt me. Mogelijk/waarschijnlijk doordat de vorige gen de x360 mijn main console was.

Ook hoop ik (rond wk?) toch eindelijk die dikke 4k/hdr tv te regelen, of op zijn minst eerst nog een 4k (liefst ook met hdr) monitor........de pro mag uiteraard het eerst hiervan gebruik maken, maar afhankelijk van hoe goed dit bevalt komt die x dan ook nog wel. misschien wel met black friday 2018, mits de prijs dan al interresant genoeg is EN er ook games zijn die ik wil spelen en die wel de power gebruiken. Sowieso is sneller laden ook altijd leuk, al hoewel dus een externe schijf zelfs dat nog redelijk kan compenseren.
Ja bedankt voor je input!
Heb beetje hetzelfde namelijk.
Wat ik ook sund vind is om dik 480 euro te betalen voor een 'Niet Main Use Console'.
Meeste maten hebben namelijk ook de PS4 waar ik mee online game.
Dus dan is 220 euro toch iets goedkoper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electr0n
Kalkie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:18:
Het is niet zo moeilijk toch? Heb je geld zat, dan de X. Het beeld is zeker met 4K HDR geoptimaliseerde games super, games lopen vloeiender, Xbox360 games lopen vloeiender en zien er beter uit.

Heb je een beperkt budget, speel je multiplats op de PS4 Pro en gebruik je 'm af en toe voor exclusives, dan de One S.

Zo heb ik voor kerst de PS4 erbij gekocht voor €185 voor de exclusives. De Pro was aanlokkelijk voor 339, maar toch een pak duurder dan de PS4. Deze doet ook HDR net als de One S, dat maakt misschien nog wel een groter verschil dan de stap naar 4K.
Dat is het inderdaad.
De PS4 blijft mijn main console voor online game met maten etc.
Deze is voor Exclusives en mocht hij zo bevallen en dat ik switch dan kan ik alsnog de X kopen.
Maar mijn 4K scherm die nog moet komen is voornamelijk bedoeld voor de PS5 die komen zal.
Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electr0n schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Ja bedankt voor je input!
Heb beetje hetzelfde namelijk.
Wat ik ook sund vind is om dik 480 euro te betalen voor een 'Niet Main Use Console'.
Meeste maten hebben namelijk ook de PS4 waar ik mee online game.
Dus dan is 220 euro toch iets goedkoper ;-)
Ja en met BF +-160 betaald inc. rocket league, toen was het helemaal een no brainer :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dragunov schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:37:
Anthem hadden ze beter nu een release gegeven, want inderdaad als ze wachten tot eind 2018, begin 2019, dan is iedereen de graphics al gewoon en lijkt de game meer op een gewone game
Dat is het al en was het toen ook. Enige reden waarom men "hyped" was, was omdat het een tegenhanger moest zijn van Destiny. De gameplay deed mij persoonlijk weinig vernieuwd aanvoelen en grafisch zijn er al net zulke mooie games.

Heb niet echt het gevoel dat Anthem echt iets gaat waarmaken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@quorumz als je de boss in de garage bedoelt: pas tegen het einde doen. Hij zit niet in de main storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hmm, ik krijg net van MS te horen dat mijn FC5 pre-order uitgesteld is van 28 Feb naar 28 Maart. Bummer, maar ach; die pre-order gaat nergens naar toe :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:03:
Hmm, ik krijg net van MS te horen dat mijn FC5 pre-order uitgesteld is van 28 Feb naar 28 Maart.
Was dat nog een gerucht dan? Dacht dat hij maanden geleden al was uitgesteld tot eind maart.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Donstil schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:40:
[...]

Was dat nog een gerucht dan? Dacht dat hij maanden geleden al was uitgesteld tot eind maart.
Geen idee, ik heb alleen de datum die in de store stond aangenomen :P ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ja ik doe aan een dubbelpost, so sue me:

https://www.intertoys.nl/...bonnement-1202494/1202494

Xbox live 13 maanden voor 14.98. Kijk even of je een winkel in de buurt hebt met voorraad.

Originele thread:
https://nl.pepper.com/aan...n-intertoys-winkels-59227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:48
Notna schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:40:

Xbox live 13 maanden voor 14.98. Kijk even of je een winkel in de buurt hebt met voorraad.

Originele thread:
Als ik je link volg is hij zelfs maar 9,98! morgen maar snel even halen!

Ik las volgens mij pas dt je niet meer kan stapelen? ik heb nog tot juni Live... kan ik die nu al activeren dat ik tot volgend jaar augustus goed zit? of wachten tot juni en dan pas activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-09 18:41

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Erik2B schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:24:
[...]

Als ik je link volg is hij zelfs maar 9,98! morgen maar snel even halen!

Ik las volgens mij pas dt je niet meer kan stapelen? ik heb nog tot juni Live... kan ik die nu al activeren dat ik tot volgend jaar augustus goed zit? of wachten tot juni en dan pas activeren?
Volgens mij kan je maximaal 2 of 3 jaar achterelkaar hebben, dit is alleen als je niet via een creditcard betaald.

[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 11-01-2018 19:43 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07

Originele thread:
Crap. In een straal van 75 km nergens op voorraad. Bedankt voor het delen in ieder geval.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:48
BroWohsEdis schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:42:
[...]

Volgens mij kan je maximaal 2 of 3 jaar achterelkaar hebben, dit is alleen als je niet via een creditcard betaald.
Ah kijk daar wordt ik vrolijk van! hopelijk hebben ze hem nog morgen ochtend! om 9 uur voor de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 21:47
Nou ik ga het hier morgen toch proberen! Vaak kloppen die voorraad statussen niet via de site!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij die 13 maanden gold kaartjes moet je ook even vragen of ze in de la's achter de kassa willen kijken, die dingen liggen hoogstwaarschijnlijk namelijk niet in de winkel en personeel is zelf over het algemeen vergeten dat ze die ook nog hebben. Dat was in ieder geval zo in diverse winkels toen ze een tijd geleden oude opwaardeerkaartjes (tegoed, niet gold) met dikke korting er uit deden.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Originele thread:
Whow mooie tip maar helaas heeft niet in de omtrek hier heeft nog voorraad :(

Edit: Ik ga morgen toch eens kijken bij de Intertoys hier. Ik begrijp dat er best veel mensen succes hadden zonder dat er voorraad leek te zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 12-01-2018 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 15:19

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Originele thread:
Holy shit. Das lekker. Afgelopen zomer waren ze bij Intertoys ook in de aanbieding. Toen had ik 3x 12+1 voor 74 euro. Daarvan heb ik er 2 geredeemed. De derde ligt nog in het kastje. Ik zit safe tot en met:
Expires on 12/19/2019. Paid with prepaid card
En dan met mijn derde kaartje erbij eind januari 2021 :D In de pauze nog maar eens even kijken. Voor een 10tje wil ik nog wel 2 jaar erbij kopen hoor.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:40
MRE-Inc schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:57:
[...]

Holy shit. Das lekker. Afgelopen zomer waren ze bij Intertoys ook in de aanbieding. Toen had ik 3x 12+1 voor 74 euro. Daarvan heb ik er 2 geredeemed. De derde ligt nog in het kastje. Ik zit safe tot en met:

[...]

En dan met mijn derde kaartje erbij eind januari 2021 :D In de pauze nog maar eens even kijken. Voor een 10tje wil ik nog wel 2 jaar erbij kopen hoor.
online uitverkocht :(
lokaal nog wel op voorraad zie ik.

Edit: alle intertoys winkels in de omgeving Apeldoorn gebeld en alles is of gereserveerd of uitverkocht. helaas pindakaas

[ Voor 13% gewijzigd door ourplayground op 12-01-2018 10:20 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 10:39
Mn lokale intertoys had er nog 10, maar die waren gewoon nog +- 50 euro ps en konden niks van die aktie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Stefmeister schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:05:
Mn lokale intertoys had er nog 10, maar die waren gewoon nog +- 50 euro ps en konden niks van die aktie vinden.
Heb je de bon laten zien die op Pepper beschikbaar is? Het staat nota bene online op de Intertoys website dat het voor die prijs verkocht wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:30

R.G

halo 5 free weekend, kunnen we dan de hele campain spelen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

R.G schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:09:
halo 5 free weekend, kunnen we dan de hele campain spelen? :)
Eerste reactie: Sweet!
tweede reactie: wacht nog geen internet aargh
derde reactie: je hebt halo 1,2,mogelijk 3 en zeker 4 nog op de plank liggen en amper gespeeld...... :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd de Intertoys winkels hebben de Xbox live kaarten op voorraad maar zeggen allen dat het €60 euro kost.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Eerste reactie: Sweet!
tweede reactie: wacht nog geen internet aargh
derde reactie: je hebt halo 1,2,mogelijk 3 en zeker 4 nog op de plank liggen en amper gespeeld...... :X
haha heb ik toen ook gedaan, in 2 dagen campain uitgespeeld.
Scheelde me weer een game :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-09 15:59
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:21:
Vreemd de Intertoys winkels hebben de Xbox live kaarten op voorraad maar zeggen allen dat het €60 euro kost.
zijn ze niet in de war met de gewone gold kaarten? dit gaat puur om die restant kaarten met de titanfall afdruk erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickertNL schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:59:
[...]

zijn ze niet in de war met de gewone gold kaarten? dit gaat puur om die restant kaarten met de titanfall afdruk erop
En die zijn er niet meer, maar sommige hebben een gewone xbl kaart mee kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 13:30
Ook gebeld, en ook de klassieke prijs helaas.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 06-09 20:11

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:47:
[...]

Crap. In een straal van 75 km nergens op voorraad. Bedankt voor het delen in ieder geval.
De lokale Intertoys zegt dat die 13 maanden xbox live actie alleen geldig is bij een aankoop van een xbox console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Even wat delen.. een hoop fanboys van de ps zullen het niet met mij eens zijn maar komende van een ps4 en ps4 pro kan ik melden dat de xbox one s stukken sneller is met opstarten en laden dan de ps4 pro.
Dit lees je nergens terug in de vergelijkingen maar echt ik kan het weten!
Wat een heerlijkheid!😜

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net even naar de Intertoys hier gelopen (Gorinchem) daar geven ze aan dat de actie 12+1 titanfall al heel oud is.

Was tijdens release titanfall een aanbieding en is vorrigjaar al voor 50% weg gegaan. Winkels die daar nog voorraad van hadden doen deze nu weg voor € 9,98, daarom is er zo weinig voorraad door het land.

De normale Xbox Live kaarten mogen niet weg voor dat bedrag. Ook niet met bonnetjes enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DaveD1109 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:18:
Even wat delen.. een hoop fanboys van de ps zullen het niet met mij eens zijn maar komende van een ps4 en ps4 pro kan ik melden dat de xbox one s stukken sneller is met opstarten en laden dan de ps4 pro.
Wat een heerlijkheid!😜
Geweldig toch ? jij helemaal blij en daar gaat het om, ik maak me niet zo druk over loading times. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Wat een heerlijkheid!😜
toch even nieuwsgierig, ben je helemaal over gestapt naar de light side of the force? of heb je nu beide systemen staan?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wat een heerlijkheid!😜
Zonder een 'oorlog' te willen starten, maar welke games speel je? Mijn one s heeft namelijk vaak last van laad cirkels, dit ervaar ik op mijn ps4pro minder tot niet eigenlijk.

Zoals al paar keer gepost, de interface van de s past wel een stuk beter bij me, en ik wist dat de x sowieso het beter doet qua laadtijden en die heb ik bewust niet gekocht om mijn portemonnee te sparen. Ik klaag dus niet, maar vind het opmerkelijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Geweldig toch ? jij helemaal blij en daar gaat het om, ik maak me niet zo druk over loading times. ;)
Nee, ik reageer niet persoonlijk, puur inhoudelijk.
Het ook zo mooi dat hij helemaal blij is. Snelle loading times vind ik erg fijn. Natuurlijk.... als iets u 2 of 1 minuut duurt. Tijd is relatief. Maar toch.... Ik game liever dan dat ik moet wachten......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat een heerlijkheid!😜
Ik heb drie weken geleden een Xbox One X naast mijn Ps4Pro gezet maar ervarar dit niet eigenlijk. Nu is dit ook wel lastig te vergelijken als je niet de zelfde games gebruikt maar bijvoorbeeld Forza7 moet geregeld erg irritant lang laden.

Wel vind ik het os van de Ps4 net wat gebruiksvriendelijker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Nee, ik reageer niet persoonlijk, puur inhoudelijk.
Het ook zo mooi dat hij helemaal blij is. Snelle loading times vind ik erg fijn. Natuurlijk.... als iets u 2 of 1 minuut duurt. Tijd is relatief. Maar toch.... Ik game liever dan dat ik moet wachten......
Bullet NL schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:40:
[...]

Nee de laadtijden in games zijn inderdaad bizar veel sneller, met een One X ben je keer op keer als één van de eersten binnen op een multiplayerserver, je ziet de andere spelers echt binnen komen.
Nou en vervolgens zit je te wachten op andere spelers, joepie de poepie laadwinst weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
ourplayground schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:25:
[...]

toch even nieuwsgierig, ben je helemaal over gestapt naar de light side of the force? of heb je nu beide systemen staan?
Heb beiden in huis maar de ps4 pro gaat de deur uit.
Ben dus helemaal over en terug bij xbox. Heb de eerste nog op zolder staan!😂

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

DaveD1109 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Ben dus helemaal over en terug bij xbox. Heb de eerste nog op zolder staan!😂
Als je beiden al hebt, zou je de pro niet willen houden voor de exclusives? Aan de andere kant voor het geld wat de pro opbrengt kan je toch al gauw 3-4 full price games halen. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sagat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Zonder een 'oorlog' te willen starten, maar welke games speel je? Mijn one s heeft namelijk vaak last van laad cirkels, dit ervaar ik op mijn ps4pro minder tot niet eigenlijk.

Zoals al paar keer gepost, de interface van de s past wel een stuk beter bij me, en ik wist dat de x sowieso het beter doet qua laadtijden en die heb ik bewust niet gekocht om mijn portemonnee te sparen. Ik klaag dus niet, maar vind het opmerkelijk.
Momenteel speel ik ghost recon en dat is ook mijn referentiekader.
Wat mij echt de doorslag gaf was de komst van kodi.
Scheelt weer ruimte in de kast door geen mediaplayer meer nodig te hebben.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Sagat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Als je beiden al hebt, zou je de pro niet willen houden voor de exclusives? Aan de andere kant voor het geld wat de pro opbrengt kan je toch al gauw 3-4 full price games halen. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken.
De exclusives boeien mij niet zo. De enige game die ik misschien mis is the last of us maar om daar de pro voor te houden vind ik een beetje te ver gaan.
Ben geen die hard gamer en hecht meer waarde aan het feit dat de xbox ook als streaming device en kodi gewoon beter scoort als de pro.
De pro gaat er dus uit. 😉

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DaveD1109 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Waarom ? het is toch pure luxe als je beide upgrade systemen hebt, ik zou het wel weten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Winkiller schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Waarom ? het is toch pure luxe als je beide upgrade systemen hebt, ik zou het wel weten. :9
Hahahaha dat moet je tegen mijn vrouw zeggen! Die was al pist dat ik met een xbox binnen kwam wandelen!😜

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DaveD1109 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Hahahaha dat moet je tegen mijn vrouw zeggen! Die was al pist dat ik met een xbox binnen kwam wandelen!😜
Nou ja zeg, logisch als je niet even van te voren overlegt, gelukkig is mijn vrouw makkelijker. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Winkiller schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:18:
[...]

Nou ja zeg, logisch als je niet even van te voren overlegt, gelukkig is mijn vrouw makkelijker. >:)
Overleggen??? :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik probeer Kodi te installeren, maar krijg de melding dat deze momenteel niet beschikbaar is. Ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
Ik probeer Kodi te installeren, maar krijg de melding dat deze momenteel niet beschikbaar is. Ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van?
mag hopen dat hij uit de market gehaald is wanneer hij je xbox keihard uitgooit als je wilt afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
ourplayground schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
Kodi is al bijna een week niet te downloaden. Als je hem al had zijn er wel updates.
Kodi team schijnt er wel mee bezig te zijn.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
DaveD1109 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Kodi is al bijna een week niet te downloaden. Als je hem al had zijn er wel updates.
Kodi team schijnt er wel mee bezig te zijn.
quorumz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:38:
[...]

mag hopen dat hij uit de market gehaald is wanneer hij je xbox keihard uitgooit als je wilt afspelen
ah ok, duidelijk nog geen eindproduct dus :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electr0n
Sagat schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Ja en met BF +-160 betaald inc. rocket league, toen was het helemaal een no brainer :*)
Daarom!
Thanks man voor je info!
Heeft me op een goed idee gebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Winkiller schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:18:
[...]

De mijne had 'via een veiling' wat keuken apparatuur gekocht, was niet helemaal haar intentie (al hoewel het goede spullen zijn uiteindelijk) maar daarna was mijn xbox van nog geen 2 meijer geen enkel probleem :P

Sowieso is zij, en ook ikzelf naar haar toe, niet moeilijk met financiele zaken, we letten beiden goed op, en grote aankopen worden idd besproken.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 12-01-2018 17:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:46:
Net even gekeken :
Kodi nog steeds geen upnp optie
MyTube nog steeds geen HDR
Plex nog steeds geen goed lopende 4K streaming
Wordt je niet vrolijk van....

Dan maar even Monster Hunter World in de pre-order gegooid, meer mensen hier die hem gaan spelen ?
Wordt mijn eerste Monter Hunter game die ik speel, de Dark Souls achtige battles maken mij in ieder geval razend enthousiast !
En als je de plex plugin in kodi installeert? Had ik toevallig op mijn nvidia shield gedaan

En het spel lijkt me 3x nix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Dit soort trolls zijn absoluut niet gewenst in dit topic...

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 13-01-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik nu even mytube maar klopt het dat je niet net zoals YouTube je subscription filmpjes kan zien die ouder zijn dan een paar uur. Na een tijd kun je niet verder scrollen, wel kut want de app is beter dan die van YouTube.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Goed om te zien dat er word geluisterd naar de Xbox PUBG community, alweer een update met flinke verbeteringen _/-\o_

Xbox players,

Quick update; we are pushing a fix for an in-game issue that was undermining the core experience for some players.

As part of that update, we have decided to include some additional performance and gameplay improvements, as well as a new controller option.

We want to thank our community for the continued feedback and look forward to the discussion that the changes below bring.

Gameplay

Pistols have been removed from Y button's weapon rotation and grouped with the melee weapon.Players can now equip pistols by pressing 'up' on the D pad.

Optimization

Continued improvements related to player “rubber banding”.Enhanced server performance while parachuting.

Option

Added a new controller preset to options menu.Type B (new preset) now supports:Holding LT to aim down sight.Holding LB to use 3rd person perspective aim sight.Controller guide has been updated to include  the new controller preset.

Bug fixes

Fixed an issue where players repositioned out of the battleground after certain actions and remained invulnerable until the end of the match.Additional memory and non-memory related crash fixes.Fixed the inability to join duo/squad through invites outside of game.

Known issues to be addressed next patch:

Dropping objects causes the player to switch weapons.User is unable to switch grenade types when tapping right on the D-Pad.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gister eindelijk ori gespeeld! Eerste indruk wow visuals zijn echt fantastisch. Als sarcastische 40-ert zag ik de ‘ninja cutting onions’ al aankomen in de prologue maar het past. De gameplay viel me in eerste instantie wat tegen maar pas kort gespeeld en ik moet denk ik nog aan de controls wennen. Het spel lijkt iig flink diepgang te hebben. Ook maxen qua achievements lijkt me behoorlijk pittig (uitspelen op een leven? :'( )

Ik heb nog een andere platform challenge die ik wil halen (zie sig) maar daarna of zelfs als variatie zal ik deze game zeker meer spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:05:
Gister eindelijk ori gespeeld! Eerste indruk wow visuals zijn echt fantastisch. Als sarcastische 40-ert zag ik de ‘ninja cutting onions’ al aankomen in de prologue maar het past. De gameplay viel me in eerste instantie wat tegen maar pas kort gespeeld en ik moet denk ik nog aan de controls wennen. Het spel lijkt iig flink diepgang te hebben. Ook maxen qua achievements lijkt me behoorlijk pittig (uitspelen op een leven? :'( )

Ik heb nog een andere platform challenge die ik wil halen (zie sig) maar daarna of zelfs als variatie zal ik deze game zeker meer spelen.
Enjoy! De game komt echt nog wel tot zijn recht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

:Y van beide systemen maar ook op de Pc.

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 13-01-2018 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:05:

Het kost ook wat oefening en wat skills die je moet unlocken, maar uiteindelijk vlieg je als een badass door de lucht van vijand naar vijand... Erg cool :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ourplayground schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:34:
Was sowieso een Alpha toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Frank1973 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:31:
Ik heb regelmatig random disconnects van mijn controller, batterijen zijn vol.. iemand ervaring mee, oplossing? Alles is up to date.. het betreft de xbox one x en de originele controller. Al een paar keer gesynchroniseerd maar dat mocht niet baten..
Ik moest even aan jouw probleem denken:
nieuws: Google Cast-apparaten veroorzaken wifi-drop-outs bij verschillende ro...
Is dat misschien de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 16:37

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik zal het eens doorlezen, mijn Android TV kan de oorzaak zijn. Hier heb ik inmiddels de WiFi van uit gezet. Ook heb ik nog een TP link accespoint op mijn kamer, deze heb ik nog niet uit gezet, maar deze kan ook natuurlijk de oorzaak zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Btw, xbox one s brakke wifi? Althans de mijne wel. Het viel me al op toen ik wifi via mijn iphone hotspot aanzette. Hij ‘zag’ mijn wifi niet als ik op de bank zat. Moest mijn iphone echt op tv meubel leggen. Ziggo wifi idem, en ps3 geen enkel probleem. Hij zit nu aan de kabel. Maar wel jammer dat het zo is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik wilde gisteren even met een koptelefoon gamen via de 3,5mm uitgang maar kreeg hier helaas geen geluid uit.

Nu zie ik online wel meer problemen hiermee maar die zijn allemaal al ouder.

Hoort dit te werken? Als ik hem inplug dan herkend dat controller app wel keurig dat er een headset aanzit maar op geen enkele manier geluid.

Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:51:
Ik wilde gisteren even met een koptelefoon gamen via de 3,5mm uitgang maar kreeg hier helaas geen geluid uit.

Nu zie ik online wel meer problemen hiermee maar die zijn allemaal al ouder.

Hoort dit te werken? Als ik hem inplug dan herkend dat controller app wel keurig dat er een headset aanzit maar op geen enkele manier geluid.

Iemand een gouden tip?
Wat heb je als output geselecteerd bij settings > audio ? Daar zitten wat verschillende opties. Ook heb je een quick settings dingetje in je guide ergens waar je dingen kan muten en geluid aan kan passen. MIjn goude tip: ga een beetje klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Wat heb je als output geselecteerd bij settings > audio ? Daar zitten wat verschillende opties. Ook heb je een quick settings dingetje in je guide ergens waar je dingen kan muten en geluid aan kan passen. MIjn goude tip: ga een beetje klikken. :)
Ja dat heb ik ook gecontroleerd. Settings > Audio is alleen beschikbaar als de koptelefoon erin zit, dus wordt herkend. HDMI audio uit gezet in de echte instellingen. Sliders staan allemaal goed, nergens nog op Mute. Koptelefoon wordt herkend (niet defect :) ), andere koptelefoon zelfde probleem, andere controller ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 13-01-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:58
Bij mij zat het in de chatmixer, die moet niet volledig aan staan.
Koptelefoon aansluiten, Home knop, volume en daar even schuiven met de balkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ducolwd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:38:
Bij mij zat het in de chatmixer, die moet niet volledig aan staan.
Koptelefoon aansluiten, Home knop, volume en daar even schuiven met de balkjes
Van de vier opties mogelijk onder chatmixer maakt er geen enkele verschil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:37:
Btw, xbox one s brakke wifi? Althans de mijne wel. Het viel me al op toen ik wifi via mijn iphone hotspot aanzette. Hij ‘zag’ mijn wifi niet als ik op de bank zat. Moest mijn iphone echt op tv meubel leggen. Ziggo wifi idem, en ps3 geen enkel probleem. Hij zit nu aan de kabel. Maar wel jammer dat het zo is.
Zouden ze bij alle xboxen moeten doen, superbrakke wifi.
Gamen via wifi :') }:| :N :r

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Ze zouden in plaats van een energielabel verplicht te stellen bij de verkoop van een woning moeten verplichten dat in alle woonkamers en slaapkamers van een woning standaard een utp kabel wordt getrokken ;)
Eerste wat ik deed bij mijn nieuwbouw woning was bij elke kamer een loze leiding bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow vandaag weer een update voor PUBG van bijna 5 GB. Speelde daarna erg lekker, geen rubberbandig meer en franerate leek ook stabieler na landing.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:49:
[...]
Ze zouden in plaats van een energielabel verplicht te stellen bij de verkoop van een woning moeten verplichten dat in alle woonkamers en slaapkamers van een woning standaard een utp kabel wordt getrokken ;)
Haha nou energielabels zijn natuurlijk wel net ff een tikkie belangrijker voor het milieu enz maar ik begrijp de frustratie.

Ik woon in een nieuwbouw appartement maar verbaasde mij er ook over dat we nog steeds van die krappe pvc buisjes door de muren lopen, ik heb dan nu wel overal UTP maar makkelijk was het niet. geef die buisjes de dubbele diameter en je kunt er alles doorheen rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Kodi weer beschikbaar!! Ik moest wel mijn regio settings aanpassen naar verenigde staten.
Na het downloaden weer teruggezet naar NL.

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 14 januari 2018 @ 01:59:
Whow vandaag weer een update voor PUBG van bijna 5 GB. Speelde daarna erg lekker, geen rubberbandig meer en franerate leek ook stabieler na landing.

[...]

Haha nou energielabels zijn natuurlijk wel net ff een tikkie belangrijker voor het milieu enz maar ik begrijp de frustratie.

Ik woon in een nieuwbouw appartement maar verbaasde mij er ook over dat we nog steeds van die krappe pvc buisjes door de muren lopen, ik heb dan nu wel overal UTP maar makkelijk was het niet. geef die buisjes de dubbele diameter en je kunt er alles doorheen rammen.
Grootste verbetering vind ik toch wel de ADS en pistol binding d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand ook issues met de laatste update? Mijn Scorpio staat nu al drie uur te knipperen na het binnenhalen en verifiëren van de update. Iets houdt de reboot tegen volgens mij, maar ik ben bang dat als ik 'm nu uitzet, dat ik 'm brick.

edit:
Uiteindelijk toch maar uitgezet d.m.v. 10 sec op de aan/uit knop. Na de herstart kwam 'ie weer met de update-melding, en ging, na het verifiëren, de reboot wel meteen door

[ Voor 29% gewijzigd door halofreak1990 op 14-01-2018 16:18 . Reden: situatie gewijzigd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Kodi lijkt een stuk stabieler na de update. Ook kan je nu een usb-stick of hdd op je xbox aansluiten dat door Kodi wordt herkend. Werkt goed moet ik zeggen. Ze gaan de goede kant op.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

halofreak1990 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:23:
Iemand ook issues met de laatste update? Mijn Scorpio staat nu al drie uur te knipperen na het binnenhalen en verifiëren van de update. Iets houdt de reboot tegen volgens mij, maar ik ben bang dat als ik 'm nu uitzet, dat ik 'm brick.

edit:
Uiteindelijk toch maar uitgezet d.m.v. 10 sec op de aan/uit knop. Na de herstart kwam 'ie weer met de update-melding, en ging, na het verifiëren, de reboot wel meteen door
Het blijft Windows hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Ja dat wist ik, thanks. . :)
Ja roster vind ik niet zo erg, met SFV was hij nog kleiner, was wel 1vs1, maar heb mij daar ook mee vermaakt.
Hoe vond je de beta?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ja ik had early access op PS4 dus heb zaterdag iets van 50 potjes kunnen spelen en ik vind hem echt geweldig. :)
Het gaat veel dieper dan wat je op het eerste gezicht ziet.
Zitten veel autocombo mensen tussen, maar als je dat eenmaal doorhebt kun je ze gelijk afstraffen met 2H en dan lekker verder knutselen in de lucht.
Ze blijven super dashen.

Als het goed is gaan ze de Beta verlengen, want hoorde dat het op XBox nog dramatischer was.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:25:
[...]

Ja ik had early access op PS4 dus heb zaterdag iets van 50 potjes kunnen spelen en ik vind hem echt geweldig. :)
Het gaat veel dieper dan wat je op het eerste gezicht ziet.
Zitten veel autocombo mensen tussen, maar als je dat eenmaal doorhebt kun je ze gelijk afstraffen met 2H en dan lekker verder knutselen in de lucht.
Ze blijven super dashen.

Als het goed is gaan ze de Beta verlengen, want hoorde dat het op XBox nog dramatischer was.
Op de xbox is het drama indd, gister 3 uur lopen zoeken naar een online match en geen een gevonden.
Toen maar de training gaan doen, maar daar heb je ook geen competitie dus ben na 4 uur proberen afgehaakt.

Moest heel erg wennen aan de super / ultimate moves, eenmaal onder de knie werd het wel leuker!
Vond alleen dat als je eenmaal bij bijv Goku alle Super / Ultimate attacks had gedaan er niet veel verassends of vernieuwends was om te doen, dat is voor mij een van de grote dingen waarover ik mij zorgen maak dat de game snel gaat vervelend of eentonig word.
Zoals SSJ2 of SSJ3 kan je ook niet aanzetten en blijven ofniet? Is er ook een manier om in de lucht te blijven? viel elke keer weer naar beneden :P

Als ze de Beta gaan verlengen wil ik het nog wel een kans geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
ourplayground schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:34:
[...]

[...]

Goh,

Eigenlijk vooral de XBox One S in huis gehaald vanwege Kodi optie (en eigenlijk de hoop dat door een éénduidige hardware Kodi deze "mediaspeler" wel zal blijven actief supporten) in combinatie met een mooie aanbieding.

En tot nu toe viel Kodi me niet tegen, hij speelt alle anime af die ik er tegen gooide (m'n standaard test set, zowel in 8-bit (tegenwoordig lukt dit al meerdere mediaspelers) als 10-bit (bye bye nVidia shield, geen enkele android optie kan dit tegenwoordig). (Allemaal x264 encodes)
Het scrapen is niet ideaal/valt eigenlijk zwaar tegen maar dit is een algemeen Kodi probleem (in combi met anime gok ik) en niet een Kodi op XBox probleem.
Eénmaal je NAS (of windows share) goed hebt gezet (anonieme user creëren of toegang geven, deze locken op read only just in case ..) gaat dit super vlot en heb ik nog geen crash meegemaakt.

Enige nadeel dat ik nog kan zeggen is dat m'n anime stereo is en Kodi dit als multichannel met 5 silent channels naar m'n receiver door stuurt waardoor deze dan op zijn beurt weigert te upmixen naar surround :(
Buiten dit sound issue is het de beste mediaspeler die ik ooit gehad heb (en kheb al veel oplossingen uitgeprobeerd).
OK, m'n desktop via hdmi naar m'n receiver kan potentieel wel meer aan, maar dit is gewoon niet gebruiksvriendelijk genoeg, elke keer weer half uur prutsen aan config instellingen voor je iets perfect kan afspelen komt niet overeen met m'n "plof jezelf in de zetel en druk op play" doelstelling.

Extra bonus is natuurlijk dat je direct een 4k UHD Blu-ray speler hebt, stukken goedkopere dan stand alone devices die dit ook kunnen..
Dat is eigenlijk het grootste gemis van Kodi op XBox: hij kan de fysieke blu-ray speler niet benaderen wegens API restricties en hiervoor is er geen enkele belofte gemaakt dat deze support er ooit zal komen..
Enige hoop die er mss is, is het feit dat MS actief het Kodi project support en hierdoor misschien in de toekomst een uitzondering wil maken, maar ik vrees hiervoor.

De update die het nu dus ook mogelijk maakt dat je via usb ook media kan afspelen vind ik eigenlijk niet echt veel toevoegen, permanent wil je natuurlijk veel liever een nas oplossing dan een usb stick in je XBOX steken, buiten mss als je enkel een externe disk liggen hebt.. of iemand iets snel wil tonen dat hij op z'n usb stick staan heeft (maar deze kan ik dan even goed in m'n nas steken en sharen ..)

M'n enige vraag: Daar die 500GB van m'n XBox blijkbaar niet veel is (nooit zo'n grote installaties gezien op m'n desktop ..)
Welke externe hdd's zijn er nu nog op de markt die 7200 tpm zijn? Blijkbaar geven die betere performantie dan de interne disk van mijn XBox one (S)?

[ Voor 5% gewijzigd door lightdestroyer op 15-01-2018 11:38 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Is een game die geoptimaliseerd is voor de One X, altijd groter qua formaat dan een game die niet geoptimaliseerd is voor de One X? Ik heb meerdere games op mijn One X die geoptimaliseerd zijn (Farming Simulator 17, COD WW2, Forza Horizon 3) die precies hetzelfde formaat hebben op de One X als op mijn oude One.
Forza Motorsport 7 daarin tegen is 30GB groter op de One X dan op de gewone One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 04-09 12:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Als het goed is dropt de Forza Horizon 3 X-patch ergens vandaag... Heel benieuwd wat ze eruit weten te persen. Kan ik eindelijk starten met de Hot Wheels DLC :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Iemand ervaring met AirServer voor de Xbox One? Het klinkt wel interessant namelijk.
Ik zit tijdelijk zonder TV maar heb wel internet en als ik dan de iPad of iOS Ziggo GO app kan mirroren naar mijn TV zou dat een mooie oplossing zijn. Ook voor andere streaming zaken.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
Wilde ik zojuist net een Xbox One remote kopen via bol.com, aangezien ik daar een tegoedkaart voor heb, zie ik dat de officiele daar niet in de winkel staat.
Is de remote die op de MS pagina staat een of andere nieuwe revisie welke nog niet (goed) leverbaar is?
https://www.xbox.com/nl-N.../controllers/media-remote

Op Amazon zie ik deze voor 70 dollar te koop staan en via MS & Consoleshop.nl is deze niet leverbaar.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 10:39
wjsiebes91 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:17:
Is een game die geoptimaliseerd is voor de One X, altijd groter qua formaat dan een game die niet geoptimaliseerd is voor de One X? Ik heb meerdere games op mijn One X die geoptimaliseerd zijn (Farming Simulator 17, COD WW2, Forza Horizon 3) die precies hetzelfde formaat hebben op de One X als op mijn oude One.
Forza Motorsport 7 daarin tegen is 30GB groter op de One X dan op de gewone One.
Volgens mij is in het geval van Forza 7 het zo dat bij de X1X "versie" 4k textures erbij zitten. De andere games hebben deze niet hence dezelfde size.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend begonnen met South Park the Fractured but Whole. Het is denk ik veel van het zelfde als the Stick of Truth, maar deze twee games zijn een van de weinige games waar ik gewoon hardop om kan lachen terwijl ik het speel.

Verder heb ik the Sexy Brutale uitgespeeld. Topper!

Verder een klein beetje een crosspost... Ik heb problemen met unlocken van achievements in Call of Duty World War II. Eén online achievements (win 5 war matches, waarbij ik er al een stuk of 30 gewonnen heb) en twee offline achievements (3 minuten adem inhouden en 10 keer een smoke signal vragen aan een teammate). Baal er best wel van... want het is wel echt de beste CoD sinds Modern Warfare 1.
Iemand een idee? Het is echt al een maand geleden dat ik ze zou hebben moeten unlocken... Maar toch vraag ik het nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Misschien een beetje off topic.. maare gebruikt er iemand een VPN op zijn xbox?
Wil het enkel alleen voor Kodi maar vind alleen tutorials voor het instellen op mijn router en dan doet Netflix het niet lekker!

DaveD

Pagina: 1 ... 59 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.