[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.638 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gisteren eindelijk met mn Martinspire account de magische grens van 100.000 achievementscore doorbroken. Nou boeien me achievements niet echt, maar zat al lange tijd rond de 90k, dus dat werd nog wel tijd. Mijn achievements-per-spel zal niet bepaald hoog liggen en ik ben er dan ook totaal niet mee bezig. Zag alleen op de dash dat het getal nu wat hoger was :P

Trueachievements laat zien dat ik nu 100110 uit 367.635 punten heb (ofwel 27.23% complete). En roflol: 145k uit 923k Trueachievements score (ben dus niet van de lastige haha). Sinds april 2008 overigens, dus bijna 10 jaar over gedaan. Denk niet dat ik de miljoen snel ga halen. Zeker niet op mn huidige tempo :+

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lightdestroyer schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Goh,

Eigenlijk vooral de XBox One S in huis gehaald vanwege Kodi optie (en eigenlijk de hoop dat door een éénduidige hardware Kodi deze "mediaspeler" wel zal blijven actief supporten) in combinatie met een mooie aanbieding.

En tot nu toe viel Kodi me niet tegen, hij speelt alle anime af die ik er tegen gooide (m'n standaard test set, zowel in 8-bit (tegenwoordig lukt dit al meerdere mediaspelers) als 10-bit (bye bye nVidia shield, geen enkele android optie kan dit tegenwoordig). (Allemaal x264 encodes)
Het scrapen is niet ideaal/valt eigenlijk zwaar tegen maar dit is een algemeen Kodi probleem (in combi met anime gok ik) en niet een Kodi op XBox probleem.
Eénmaal je NAS (of windows share) goed hebt gezet (anonieme user creëren of toegang geven, deze locken op read only just in case ..) gaat dit super vlot en heb ik nog geen crash meegemaakt.

Enige nadeel dat ik nog kan zeggen is dat m'n anime stereo is en Kodi dit als multichannel met 5 silent channels naar m'n receiver door stuurt waardoor deze dan op zijn beurt weigert te upmixen naar surround :(
Buiten dit sound issue is het de beste mediaspeler die ik ooit gehad heb (en kheb al veel oplossingen uitgeprobeerd).
OK, m'n desktop via hdmi naar m'n receiver kan potentieel wel meer aan, maar dit is gewoon niet gebruiksvriendelijk genoeg, elke keer weer half uur prutsen aan config instellingen voor je iets perfect kan afspelen komt niet overeen met m'n "plof jezelf in de zetel en druk op play" doelstelling.

Extra bonus is natuurlijk dat je direct een 4k UHD Blu-ray speler hebt, stukken goedkopere dan stand alone devices die dit ook kunnen..
Dat is eigenlijk het grootste gemis van Kodi op XBox: hij kan de fysieke blu-ray speler niet benaderen wegens API restricties en hiervoor is er geen enkele belofte gemaakt dat deze support er ooit zal komen..
Enige hoop die er mss is, is het feit dat MS actief het Kodi project support en hierdoor misschien in de toekomst een uitzondering wil maken, maar ik vrees hiervoor.

De update die het nu dus ook mogelijk maakt dat je via usb ook media kan afspelen vind ik eigenlijk niet echt veel toevoegen, permanent wil je natuurlijk veel liever een nas oplossing dan een usb stick in je XBOX steken, buiten mss als je enkel een externe disk liggen hebt.. of iemand iets snel wil tonen dat hij op z'n usb stick staan heeft (maar deze kan ik dan even goed in m'n nas steken en sharen ..)

M'n enige vraag: Daar die 500GB van m'n XBox blijkbaar niet veel is (nooit zo'n grote installaties gezien op m'n desktop ..)
Welke externe hdd's zijn er nu nog op de markt die 7200 tpm zijn? Blijkbaar geven die betere performantie dan de interne disk van mijn XBox one (S)?
Ik heb een server laptop boven staan die content shared met het netwerk , kijk dan vaak via vlc op de xbox via het netwerk. Krijg dit bij Kodi maar niet aan de praat? heb je toevallig tips

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:43:
Wilde ik zojuist net een Xbox One remote kopen via bol.com, aangezien ik daar een tegoedkaart voor heb, zie ik dat de officiele daar niet in de winkel staat.
Is de remote die op de MS pagina staat een of andere nieuwe revisie welke nog niet (goed) leverbaar is?
https://www.xbox.com/nl-N.../controllers/media-remote

Op Amazon zie ik deze voor 70 dollar te koop staan en via MS & Consoleshop.nl is deze niet leverbaar.
Dat ziet er in ieder geval net zo uit als degene die al veel langer te krijgen is, dus lijkt me eerder dat hij om een of andere reden slecht leverbaar is (lijkt me toch raar dat MS hem uit het assortiment gooit... maar je weet het maar nooit).
Je zou Azerty kunnen proberen, maar daar staat hij wel ook op 10+ werkdagen levertijd...
pricewatch: Microsoft Xbox One Media Remote

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Dat ziet er in ieder geval net zo uit als degene die al veel langer te krijgen is, dus lijkt me eerder dat hij om een of andere reden slecht leverbaar is (lijkt me toch raar dat MS hem uit het assortiment gooit... maar je weet het maar nooit).
Je zou Azerty kunnen proberen, maar daar staat hij wel ook op 10+ werkdagen levertijd...
Ik heb die originele ooit via Amzon in de opruiming gekocht (Duitsland) voor 15 euro.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hoor, Prima ding.... Werkt via RF niet via IR dus je hoeft niet te wijzen....
Knopjes zijn wat beperkt, tis geen multimedia controller maar prima geschikt om via de Xbox Netflix of Kodi/VLC te bedienen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:33
https://nl.pepper.com/aan...code-6-maanden-1249-59506

14 euries voor 6 maanden GOLD, das niet duur. Net zelf getest en werkt perfect!

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:23
detonatic schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:17:

14 euries voor 6 maanden GOLD, das niet duur. Net zelf getest en werkt perfect!
Werkt gewoon met een NL account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:33
Wesley-groet schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:21:
[...]

Werkt gewoon met een NL account?
Yep, wel een adres in Engeland gebruikt voor aanschaf met Paypal ..

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 23:16
@Leijenman Ik heb het inderdaad gezien. Ik vraag me af waarom er nergen een Xbox->Kinect kabel te krijgen is, want dan zou je de mod kunnen doen zonder de Kinect open te schroeven en alleen een kabeltje splitsen. Helaas kan dat alleen maar als je de originele kabel doorknipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Finraziel schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Ik heb hem laatst bij Bart Smit gekocht voor €5,-. nooit spijt van gehad. Bevalt erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939809

Idd erg netjes. Alleen hier helaas nog geen update te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52
Vanavond maar weer eens wat door Australië scheuren, want dat ziet er goed uit! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Niet zo goedkoop als de Intertoys, maar 2 x 6 maanden Live voor 25 GBP (28.12 euro)

https://www.microsoft.com...(2142931)(04004l53o4vr)()

Net zelf 2 keer achter elkaar gekocht (je kan niet 2 x 6 maanden in 1 keer doen) en succesvol toegevoegd. Moest het wel toevoegen via de website, middels de Xbo app kon het niet.

[ Voor 82% gewijzigd door Notna op 15-01-2018 19:18 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:31

Convoy

g44p

Nice, net m'n nieuwe tv geinstalleerd >:) Dat wordt smullen!!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:31

Convoy

g44p

Hier ook net de update binnen gehaalt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52
Hier ook (671.60 MB). _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 15-01-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939809

Ff de console een restart gegeven en hier komt ie ook binnen nu. Kon net nog ff mooi in 1080p spelen dat was best even schrikken na Forza 7 in 4K dus ben benieuwd :) Het wach ten is nu eigenlijk op een volgende aanbieding voor de expansion of Blizzard Mountain want heb Horizon 3 eigenlijk al best wel helemaal kapot gespeeld toendertijd.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 939809 op 15-01-2018 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:10:
Niet zo goedkoop als de Intertoys, maar 2 x 6 maanden Live voor 25 GBP (28.12 euro)

Net zelf 2 keer achter elkaar gekocht (je kan niet 2 x 6 maanden in 1 keer doen) en succesvol toegevoegd. Moest het wel toevoegen via de website, middels de Xbo app kon het niet.
Duurder maar toch wel een lekkere tip. Ik heb ook gekocht :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamender
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 21:23
Als je gebruik wilt maken van de xbox live aanbieding die hierboven gemeld is moet je inloggen, kan je dan gewoon inloggen met je nederlandse account?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Jamender schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:09:
Als je gebruik wilt maken van de xbox live aanbieding die hierboven gemeld is moet je inloggen, kan je dan gewoon inloggen met je nederlandse account?
Ja, maar je moet wel een UK adres invoeren. Maakt niet uit welk adres overigens. Ik heb het adres van mijn werkgever gebruikt :+

@detonatic sorry ik had je post niet gezien. Maar beter dat er 2 het na elkaar melden dan helemaal niemand het doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:10:

Krijg je digitale codes? dit i.v.m. het toevoegen aan een andere account dan waar ik op koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:47:
[...]

Krijg je digitale codes? dit i.v.m. het toevoegen aan een andere account dan waar ik op koop.
Yup, aan het einde krijg je netjes de digitale code en een link naar je account om het te redeemen (voor je het weer kan plakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Yup, aan het einde krijg je netjes de digitale code en een link naar je account om het te redeemen (voor je het weer kan plakken).
Maar de code's worden dus niet standaard aan je account gekoppeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Ja, maar je moet wel een UK adres invoeren. Maakt niet uit welk adres overigens. Ik heb het adres van mijn werkgever gebruikt :+
Ik mijn Nederlandse adres met een UK zipcode :*)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Maar de code's worden dus niet standaard aan je account gekoppeld?
Downloadable products will be delivered to you by a download link becoming available after completing purchase.
Ik kan in mijn accountoverview de aankopen zien, maar je krijgt een digitale code die je(voor zover ik kan zien) ook gewoon aan je buurman kan geven. Het is niet een persoonsgebonden code afaik
Donstil schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Ik mijn Nederlandse adres met een UK zipcode :*)
Ik hoefde niet eens wat in te vullen. In een grijs verleden ooit eens wat ingevuld blijkbaar :+

[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 15-01-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Ja hoor, Prima ding.... Werkt via RF niet via IR dus je hoeft niet te wijzen....
Knopjes zijn wat beperkt, tis geen multimedia controller maar prima geschikt om via de Xbox Netflix of Kodi/VLC te bedienen...
Ik heb hem ook en hij werkt uitstekend, maar het is wel degelijk IR en geen RF. Hou je hand maar eens om de voorkant heen of zo, dan werkt hij niet. Het is echter wel een vrij goede IR, het maakt over het algemeen niet zoveel uit waar je hem op richt als je Xbox maar wel goed zichtbaar is (ik kan bv prima op het plafond richten, stuitert wel terug naar de Xbox). Als je de Xbox echter achter een (niet IR doorlatend) deurtje hebt of zo, dan zal het niet werken.
Hij werkt verder heerlijk met Netflix. VLC geloof ik ook maar die gebruik ik maar heel sporadisch en andere players helemaal niet. Erg jammer als deze niet meer leverbaar zou zijn want het is wat mij betreft eigenlijk wel een must om je Xbox als mediacenter te gebruiken, met de controller werken is knudde imho. Ik vermoed dat je een programmeerbare remote ook wel voor de Xbox zou kunnen gebruiken en er zijn eventueel ook nepperts te koop, mocht de originele echt niet meer te krijgen zijn.
Nadeel van de Originele vind ik overigens wel de zwarte kleur. Ja het is mooi en hij licht goed op als je hem gebruikt, maar als ik mijn beamer gebruik en het dus donker is dan ben ik af en toe aardig aan het zoeken als ik even niet weet waar ik hem nou gelegd had, volledig zwarte remote op een zwarte tafel is praktisch onzichtbaar met dat beetje strooilicht van de beamer :+ (meestal stop ik hem dus maar in een vestzak of zo als ik aan het bingen ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil mijn Xbox One controller graag op mijn pc gebruiken. Is een simpele bluetooth connector daar goed genoeg voor? Kan nergens vinden of die controllers bluetooth hebben of niet :L

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MrVegeta schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:28:
Ik wil mijn Xbox One controller graag op mijn pc gebruiken. Is een simpele bluetooth connector daar goed genoeg voor? Kan nergens vinden of die controllers bluetooth hebben of niet :L
Nee, daar heb je dit voor nodig:

https://www.xbox.com/en-U.../windows-wireless-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 15:30
Behalve dan als je een nieuwe controller hebt die hebben wel bluetooth aan boord :P

om het iets makkelijker op te zoeken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kQZLiUMzH1Rwbz6um2TST5VC/full.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Jaguar645 op 15-01-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die dingen zijn nergens meer te krijgen in Nederland :/
Jaguar645 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:54:
Behalve dan als je een nieuwe controller hebt die hebben wel bluetooth aan boord :P

om het iets makkelijker op te zoeken:

[afbeelding]
Thanks, ik heb 10 keer mijn controller bekeken maar het is mij nog niet duidelijk :p ik heb de onderste versie. Nog even gekeken, en lijkt er op dat deze bluetooth enabled is. Kan natuurlijk ook de laptop er bij pakken om het zeker te weten...

[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 15-01-2018 23:13 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 15:30
MrVegeta schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:09:
[...]

Die dingen zijn nergens meer te krijgen in Nederland :/

[...]

Thanks, ik heb 10 keer mijn controller bekeken maar het is mij nog niet duidelijk :p
doe anders een foto van je controller als het kan?

de kleur van je controller zou dus door moeten lopen langs de xbox button dan heeft hij kennelijk bluetooth :) wellicht dat dit plaatje duidelijker is?

Afbeeldingslocatie: https://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2017/09/img_59b2f3f2bbc5a.png

de new design heeft dus bij default ook bluetooth aan boord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jaguar645 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:14:
[...]

doe anders een foto van je controller als het kan?

de kleur van je controller zou dus door moeten lopen langs de xbox button dan heeft hij kennelijk bluetooth :) wellicht dat dit plaatje duidelijker is?

[afbeelding]

de new design heeft dus bij default ook bluetooth aan boord
Thanks! Ja de Xbox button is in de "face". Dus klopt wel (zojuist ook even op de laptop geprobeerd :)). Even een BT adapter kopen, cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 23:09

Willybubba

Nut up or shut up.

Sodeju @ Horizon 3! Fantastisch _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Willybubba op 15-01-2018 23:26 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
MrVegeta schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:28:
Of gewoon met een usbkabel bedraad gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-07 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

DaveD1109 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:59:
Misschien een beetje off topic.. maare gebruikt er iemand een VPN op zijn xbox?
Wil het enkel alleen voor Kodi maar vind alleen tutorials voor het instellen op mijn router en dan doet Netflix het niet lekker!
En hoe wil je dat gaan installeren dan op je Xbox ? Dat kan alleen via de store want de Xbox is verder een gesloten systeem waar je dus niet een vpn client op kan zetten buiten de store om. Dus je moet idd op je router een vpn client instellen waardoor al je verkeer over die vpn kan gaan. Tenzij er vpn clients in de Xbox store staan.
Bullet NL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Bullet NL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Ik heb die originele ooit via Amzon in de opruiming gekocht (Duitsland) voor 15 euro.....
Huh ? We hebben het hier over de originele Xbox One Media Remote toch ? Is die serieus RF ?

Review van WindowsCentral zegt namelijk:
The Volume and Mute buttons do absolutely nothing if you haven’t set your Kinect up as an IR blaster. That’s silly considering the Media Remote *is* an IR remote and could communicate directly with other devices even without a Kinect.
https://www.windowscentral.com/xbox-one-media-remote-review

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 16-01-2018 08:08 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Klopt, dan hoef je niet aan de kinect zelf te knoeien.
Maar opzich is het solderen makkelijker dan de bestaande kabel gaan ontleden. Kijk maar of het je lukt.
arjandijk162 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:32:
@Leijenman Ik heb het inderdaad gezien. Ik vraag me af waarom er nergen een Xbox->Kinect kabel te krijgen is, want dan zou je de mod kunnen doen zonder de Kinect open te schroeven en alleen een kabeltje splitsen. Helaas kan dat alleen maar als je de originele kabel doorknipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12

NvM

Brengt de Xbox One X-patch voor Forza Horizon 3 ook een verbetering mee voor laggards met nog een 1080p-televisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 30-06 23:16
Leijenman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:24:
Klopt, dan hoef je niet aan de kinect zelf te knoeien.
Maar opzich is het solderen makkelijker dan de bestaande kabel gaan ontleden. Kijk maar of het je lukt.

[...]
Als ik een losse Kinect kabel zou vinden, dan zou ik het doen. Nu moet ik mn originele kabel gaan splitsen, waarbij hij ook op de xbox bruikbaar blijft, dat is inderdaad veel meer werk dan een powerconnector bijsolderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-07 08:55

Frans92

VFR800

Bedankt voor de tip heren! Ik heb ook weer 18 maanden XBOX Live Gold erbij!

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NvM schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:15:
Brengt de Xbox One X-patch voor Forza Horizon 3 ook een verbetering mee voor laggards met nog een 1080p-televisie?
Ligt eraan. Kom je van de Old School VHS XBOX One dan krijg je er HDR bij. Kom je van de Xbox One S, dan had je al HDR. Daarnaast heb je sowieso super sampling, betere LOD en filtering etc.

Dus op zich wel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:04
Willybubba schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Ligt eraan. Kom je van de Old School VHS XBOX One dan krijg je er HDR bij. Kom je van de Xbox One S, dan had je al HDR. Daarnaast heb je sowieso super sampling, betere LOD en filtering etc.

Dus op zich wel.
De Old School VHS XBOX ondersteund toch helemaal geen HDR?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ourplayground schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:47:
[...]

De Old School VHS XBOX ondersteund toch helemaal geen HDR?
Dat is ook wat ik zeg. Als je FH3 hebt gespeeld op de ouwe Xbox One had je geen HDR, dus dat krijg je er nu dan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:57
Ziet er inderdaad fantastisch uit. Had voordat de patch kwam nog even op 1080p gespeeld en dat vond ik echt mwahh, terwijl ik nog goed weet toen ik de game voor het eerst speelde m'n bek openviel van hoe mooi ik het er uit vond zien. Kan je nagaan hoe snel je went aan 4K gamen 8)7

Toch ga ik wachten op een deal voor Blizzard Mountain, want ken Horizon 3 door en door en heb geen reden om daar nu weer uren in door te brengen. Bovendien nog een flinke backlog af te werken. In de tussentijd mooi dromen over Horizon 4 in het land van de rijzende zon :)

Edit: wel herken ik dit helaas ook: https://www.reddit.com/r/...too_dark_since_4k_update/

Vond het er gelijk al te donker uitzien. Hopelijk patchen ze dat nog.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 16-01-2018 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-07 14:38
DutchOwnage schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:49:
Ziet er inderdaad fantastisch uit. Had voordat de patch kwam nog even op 1080p gespeeld en dat vond ik echt mwahh, terwijl ik nog goed weet toen ik de game voor het eerst speelde m'n bek openviel van hoe mooi ik het er uit vond zien. Kan je nagaan hoe snel je went aan 4K gamen 8)7

Toch ga ik wachten op een deal voor Blizzard Mountain, want ken Horizon 3 door en door en heb geen reden om daar nu weer uren in door te brengen. Bovendien nog een flinke backlog af te werken. In de tussentijd mooi dromen over Horizon 4 in het land van de rijzende zon :)

Edit: wel herken ik dit helaas ook: https://www.reddit.com/r/...too_dark_since_4k_update/

Dat wennen aan 4k gamen gaat erg snel. Zo snel dat de wauwfactor best snel weg is en ik moeite moet doen om het verschil nog te zien. Wat erg tegenstrijdig voelt is dat je het verschil meer ziet des te dichter je op het beeld gaat zitten. Voorheen werd het juist minder scherp als je dichter bij zat.

Gisteren Horizon 3 even geprobeerd. Was er nog niet heel erg van onder de indruk. Misschien net de verkeerde moment van time of day.

Maakte daarna nog even de switch naar Forza7. Dat zag er toch beter uit en liep natuurlijk ook een stuk soepeler.
Zou mooi zijn als MS toch eens een PGR5 zou maken. forza motorsport engine @ 60fps., handling van Horizon en bekende citytracks van de PGR serie.

[ Voor 14% gewijzigd door Mick3112 op 16-01-2018 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Je hebt helemaal gelijk wat betreft de wauwfactor. Beetje hetzelfde als dat je net een 55" tv hebt gekocht en binnen een paar dagen je beseft dat je beter voor de 65" variant had kunnen gaan. Maar ja, ook die 65" zal je snel aan wennen en dan wil je toch die 77" :9

Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat ik voor mezelf probeer het gamen in 4K, wat nu eindelijk kan in de huiskamer en waar ik lang op heb zitten wachten, zo veel mogelijk te waarderen. Het is natuurlijk nog steeds fantastisch om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb Thimbleweed Park gekocht. Wel vreemd, want iedere keer denk ik bij mezelf dat point & click spellen mij niet heel erg liggen, maar toch koop ik ze regelmatig. Las in ieder geval dat Thimbleweed Park wel erg goed is in zijn genre.

Verder toch nog best wel leuke aanbiedingen. Aanradertjes vanuit mijn kant:

-Firewatch, 50%, 85 metascore
-Inside, 50%, 93 metascore
-Limbo, 80%, 90 metascore
-RiME, 40%, 82 metascore
-The Sexy Brutale, 50%, 82 metascore
-What remains of Edith Finch, 33%, 92 metascore

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel Funktion
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-07 13:34
DutchOwnage schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:49:

Gisteravond even kort gespeeld na de update, maar heb op mijn LG E6 oled tv ook ineens een veel donkerder/fletser beeld. Bij mijn oude Xbox One (non X) spetterden de kleuren van het scherm. Ik hoop dus ook dat ze dit nog patchen, maar ik lees dat het spel al sinds de release ook op de Xbox One S met HDR ingeschakeld bij veel mensen een donkerder beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Ik heb Thimbleweed Park gekocht. Wel vreemd, want iedere keer denk ik bij mezelf dat point & click spellen mij niet heel erg liggen, maar toch koop ik ze regelmatig. Las in ieder geval dat Thimbleweed Park wel erg goed is in zijn genre.

-RiME, 40%, 82 metascore
Ja Thimbleweed Park is een leuk adventure om te spelen, zeker als je ooit x-files gekeken hebt
Firewatch is een erg leuke walking simulator. mag wat mij betreft best een vervolg op komen (en makkelijk 1000/1000)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:35
Mick3112 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Zou mooi zijn als MS toch eens een PGR5 zou maken. forza motorsport engine @ 60fps., handling van Horizon en bekende citytracks van de PGR serie.
PGR, dat is nu eens een serie die ik echt ben gaan missen. Altijd goed mee vermaakt vroeger.

De afgelopen maand speel ik 90% Forza 7 op mijn X1X en ik blijf toch zeer tevreden van de 4k HDR in 60fps. De wauw-factor komt af en toe, vooral als het eens aan het regenen gaat en dan de zon nog schijnt ook, maar over het algemeen ben ik vooral tevreden van de solide performance en de scherpte in het beeld, zeker in de diepte.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 02-07 06:22

nexhil

BAM!

6 maanden 12,49 pond

NVM zie hem nu hierboven staan :>

[ Voor 16% gewijzigd door nexhil op 16-01-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Ja Thimbleweed Park is een leuk adventure om te spelen, zeker als je ooit x-files gekeken hebt
Firewatch is een erg leuke walking simulator. mag wat mij betreft best een vervolg op komen (en makkelijk 1000/1000)
Heeft alle dvd boxen van the X files! Dat was dus ook een van de redenen waarom ik hem toch heb gekocht ondanks dat het genre me wellicht niet helemaal ligt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-07 14:38
Darks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:58:
[...]

PGR, dat is nu eens een serie die ik echt ben gaan missen. Altijd goed mee vermaakt vroeger.

De afgelopen maand speel ik 90% Forza 7 op mijn X1X en ik blijf toch zeer tevreden van de 4k HDR in 60fps. De wauw-factor komt af en toe, vooral als het eens aan het regenen gaat en dan de zon nog schijnt ook, maar over het algemeen ben ik vooral tevreden van de solide performance en de scherpte in het beeld, zeker in de diepte.
ja, Het ligt bij Forza een beetje aan het moment van de dag en de lichtinval etc.
Af en toe erg indrukwekkend en soms ook helemaal niet.

Diepte werkt zeker beter op 4k idd. Het inschatten van je rempunten aan de hand van bordjes of objecten naast de baan is makkelijker.

Ik reed gisteren avond even die Bernese Alps track en langs dat water met die huisjes ziet er erg goed uit.
De Praag track heeft ook veel van PGR weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik zie de laatste tijd veel over sea of thieves voorbij komen. ondertussen ook eens wat filmpjes bekeken, maar ik kom er nu nog niet helemaal achter of het iets/niets voor mij is. Het lijkt er een beetje op alsof er een nieuw soort genre is ontwikkeld. Wat zijn jullie gedachten over deze game?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 11:40
Ik heb de apha gespeeld en ben uitgenodigd om de beta te spelen.
De beta begint de 24ste. Daar ben ik best benieuwd naar.

Mijn tijd in de alpha was vreemd.
Er is niet echt een uitleg van hoe je moet spelen.
En ik wilde ook niet meteen alles opzoeken. Soms vindt ik het leuker zelf het spel te ontdekken.
Maar ik had hierdoor in de eerste uur geen flauw idee wat ik moest doen.
Heb achteraf alleen doelloos een paar lege eilanden bezocht.

Heb daarna met find a group met meerdere mensen gespeeld.
Deze hebben me verteld hoe je een Quest start. En het spel uitgelegd.

Helaas waren die"randoms' niet betrouwbaar. Ik heb alleen maar mogen samen spelen met mensen die in het midden van een quest stopte.
De missies zijn een beetje zoals gta-online's open lobby. Alleen in gta is iedere missie zijn eigen lobby.
In Sea of thieves blijft de lobby open.
Dus als je opeens alleen staat met een schatkist ben je een open target,
Die kist raak je makkelijk kwijt in je eentje.
Je moet de kist namelijk dan nog helemaal terug brengen naar een veilige haven.
Die zijn soms 10 min varen verderop.
In de tussentijd kun je makkelijk doodgaan.
En als je alleen bent kun ook makkelijk beroofd worden.

Meeste mensen sparen meerdere quest en kisten op.
Zodat je minder bezig bent met heen en weer varen.
Maar als je alleen bent is er dus ook een grotere kans dat je alles kwijtraakt.

Het filmpje dat je laat zien is precies het spel. Dat was alles wat er in de aplha te doen was
Mogelijk is er in de full game meer te beleven. Maar volgens mij moet sea of thieves het het echt hebben van samenspel en rollenspel.
Geld verdienen was niet belangrijk in de alpha.

Jammer genoeg heb ik heb het spel nog niet met vrienden kunnen spelen.
Het besturen van een ship is leuk.
En ik vond de sea of thieves grafisch goed uitzien.
Maar heb nog grote twijfels bij het spel.
Ik ben namelijk bang dat griefing te leuk is voor veel piraten.
Iets wat voor mij de open lobby in gta echt kapot maakt.

Wil best nog wat over de beta vertellen als die begint.
Of als tweakers hier ook de beta spelen, samen een paar quest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:58

Player1S

Probably out in the dark

Trekt mij dus echt totaal niet that Sea of Thieves. Ik ben meer geïnteresseerd in Skull & Bones van Ubisoft maar ook weer sceptisch omdat het Ubisoft is.

Is in principe AC: Black flag zonder AC en met multiplayer. En wat ik er van begrijp is het meer een soort multiplayer als Elite:Dangerous.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
L1nt schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:54:
Trekt mij dus echt totaal niet that Sea of Thieves. Ik ben meer geïnteresseerd in Skull & Bones van Ubisoft maar ook weer sceptisch omdat het Ubisoft is.

Is in principe AC: Black flag zonder AC en met multiplayer. En wat ik er van begrijp is het meer een soort multiplayer als Elite:Dangerous.
Dat is dus precies mijn punt, het lijkt er op dat het van alles een beetje is of van alles een beetje niet. :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:47:
[...]

-RiME, 40%, 82 metascore
RiME <3

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:58:

Helaas waren die"randoms' niet betrouwbaar. Ik heb alleen maar mogen samen spelen met mensen die in het midden van een quest stopte.
De missies zijn een beetje zoals gta-online's open lobby. Alleen in gta is iedere missie zijn eigen lobby.
In Sea of thieves blijft de lobby open.
Dus als je opeens alleen staat met een schatkist ben je een open target,
Die kist raak je makkelijk kwijt in je eentje.
Je moet de kist namelijk dan nog helemaal terug brengen naar een veilige haven.
Die zijn soms 10 min varen verderop.
In de tussentijd kun je makkelijk doodgaan.
En als je alleen bent kun ook makkelijk beroofd worden.
Dat impliceert dat (net als GTA online) het altijd ook PVP is? Dat was voor mij in GTAO meteen einde oefening (zoals die safehouses etc), ben ik maar on-call missies weer gaan doen.

SoT lijkt een beetje een one-trick-pony, als jij toevallig dat trucje leuk vind, is het een leuk spel. Maar als je meer van de breedte houd (zoals in bijvoorbeeld Blackdesert ben je eerst ~20 dagen bezig een groot schip te maken, kleintjes zijn zo gedaan), of meer diepgang (GTA is meer dan alleen wat lobby zut), denk ik dat dit speel niet echt zo bijzonder is. Zie ook verder weinig spul aan upgrades, wapens, of havens/towns, echt het gevoel dat het in potentie zo'n enorme game kan zijn, maar de praktijk zo simplistisch (hallo No Man's Sky).

Secondair zit ik met de graphics, ik ben nooit echt fan geweest van cartoony/happy spul (zoals bv ook de style van Overwatch), meer AC:BF style.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 13:46

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Gisteren in een impuls online bij MediaMarkt een Xbox one X besteld die ik vanmiddag kon ophalen.
Vanavond na het hardlopen en eten maar eens even aansluiten. :)

Weet ik in ieder geval dat ik van mijn connectieproblemen af ben voor wat betreft de controller.... Kijk er nu al naar uit... Oh wacht... ik zal nog wat data moeten kopieren van de oude.... Ooops... Oh well, een latertje.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:47
Zojuist ook 1 code voor 6 maanden Xbox gold kunnen kopen voor de 12 pond. Echter als ik weer terug ga naar de website voor 2e bestelling komt het op 25 pond te staan. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 11:40
PvP is staat standaard aan net zoals de open lobby gta online. Hoeveel man in een lobby of wereld zitten weet ik niet. Het was bij mijn ervaringen erg rustig. Maar je kunt zo aangevallen worden door een piraten crew van 6. Zij kunnen je niet op een map zien.
Maar via de uitkijkpost kun je best ver kijken.
Dus wegkomen is mogelijk door goed varen.
Maar je bent zwaar in het nadeel met een kleine crew, klein ship, en minder man.
Bv het repareren van het schip, het laden en schieten van de kanonnen, sturen en navigeren, bijstellen van de zeilen en water scheppen.
Is allemaal niet te doen als je alleen bent. Vluchten is dan je enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
lightdestroyer schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:36:
Welke externe hdd's zijn er nu nog op de markt die 7200 tpm zijn? Blijkbaar geven die betere performantie dan de interne disk van mijn XBox one (S)?
Het belangrijkste voor een externe HDD voor de Xbox is de doorvoersnelheid; Heb zelf een 6TB WD Red als externe schijf (5400RPM max, dynamisch), en die is al minstens 2x zo snel als de interne schijf van de One. De One X weet ik niet, want ik heb sinds de aanschaf van die externe disk nooit meer games op de interne schijf gehad, maar The Witcher 3 laadt bij mij in < 45 seconden van deze externe disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 15:02
Ik heb al een tijdje dat live gold games niet direct beschikbaar zijn. Zo zie ik nu bijvoorbeeld Army of Two niet maar Zombi weer wel. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not_Disclosed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:26:
Ik heb al een tijdje dat live gold games niet direct beschikbaar zijn. Zo zie ik nu bijvoorbeeld Army of Two niet maar Zombi weer wel. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben?
Ik heb het niet eerder gezien, maar dat zou kunnen omdat ik meestal pas wat later me bedenk dat ik weer even de gwg moet claimen... Maar vandaag had ik inderdaad ook dat Army of Two er niet bij stond. Zelf in de store opgezocht en dan is ie wel gratis. Eerste keer proberen te 'kopen' mislukte, maar tweede poging ging wel goed. De gold pagina was echter ook al heel erg traag met laden, dus misschien is er wat loos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not_Disclosed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:26:
ja ik was daar ook verbaasd over, de aanbiedingen liet hij ook niet goed zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 996723

halofreak1990 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:04:
[...]

Het belangrijkste voor een externe HDD voor de Xbox is de doorvoersnelheid; Heb zelf een 6TB WD Red als externe schijf (5400RPM max, dynamisch), en die is al minstens 2x zo snel als de interne schijf van de One. De One X weet ik niet, want ik heb sinds de aanschaf van die externe disk nooit meer games op de interne schijf gehad, maar The Witcher 3 laadt bij mij in < 45 seconden van deze externe disk.
Ik heb zelf verschillende harde schijven geprobeerd met de 1X, maar helaas blijven ze allemaal continue draaien/ratelen, ook als de Xbox volledig uit staat, irritant om naar te moeten luisteren , en echt bevorderlijk voor de levensduur van de schijf lijkt het me ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014241

Dat ratelen heeft de interne harde schijf van de Xbox One X ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014241 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:08:
De interne harde schijf is bij mij helemaal stil , ik kan me voorstellen dat deze blijft werken in "instant on" mode , wellicht ook om dingen te downloaden in "sleep", maar mijn Xbox zet ik altidj helemaal uit en dan hoor je hem helemaal niet meer. Er staat echter altijd spanning op de USB poorten, dus een aangesloten harde schijf blijft vaak continue draaien. Er schijnen harde schijven te zijn die zichzelf na een tijdje "idle" uitschakelen, maar ik heb er nog geen kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 996723 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:16:
[...]

De interne harde schijf is bij mij helemaal stil , ik kan me voorstellen dat deze blijft werken in "instant on" mode , wellicht ook om dingen te downloaden in "sleep", maar mijn Xbox zet ik altidj helemaal uit en dan hoor je hem helemaal niet meer. Er staat echter altijd spanning op de USB poorten, dus een aangesloten harde schijf blijft vaak continue draaien. Er schijnen harde schijven te zijn die zichzelf na een tijdje "idle" uitschakelen, maar ik heb er nog geen kunnen vinden.
Als het uit staat hoor je inderdaad niks, maar zodra het aanstaat en je zet het geluid op uit dan hoor je dat ding echt wel zacht ratelen. Ook in het home menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014241 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:17:
[...]

Als het uit staat hoor je inderdaad niks, maar zodra het aanstaat en je zet het geluid op uit dan hoor je dat ding echt wel zacht ratelen. Ook in het home menu.
Als hij aan staat vind ik het geen probleem dat hij wat geluid maakt, maar om nou de hele dag naar het geratel van een Harde schijf te gaan zitten luisteren als het apparaat uit staat vind ik maar niks. Ik zit op een stille kamer zonder computers , koelkast of afzuiging en dan is zo'n harde schijf echt een herrie-maker die je bijvoorbeeld tijdens het luisteren naar muziek op een hoofdtelefoon makkelijk door de zachtere passages in de muziek kunt horen.
Ik denk dat als dit op te lossen was met firmware dat Microsoft het al wel gedaan had gezien de vele klachten, maar het lijkt erop dat de USB poorten gewoon rechtstreeks op de voeding zijn aangesloten en dus simpelweg niet uitgeschakeld kunnen worden.

Gelukkig valt het me erg mee hoeveel er op de interne schijf past, en af en toe een spel wissen om iets nieuws te installeren is ook geen ramp.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 17-01-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nergens last van hier?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 18-05 13:46

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Het is mij gisteren niet echt opgevallen dat de One X HD ratelde. Mijn gewone One maakte meer lawaai geloof ik....

<offtopic>
Zo, ben er al wel achter dat ik de Kinect dus eigenlijk wel mis..... Even "Cortana, turn off" roepen is er niet meer bij. :/

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat het je niet is opgemerkt. Heb hier 3 one x gehad en nu 1 nog staan. Want wie gamed nu met het geluid uit? Ze hebben het allemaal, net zoals coilwhine. Er bestaat simpelweg geen een One X zonder coilwhine. En elke hardeschijf ratelt.

Voor wie nog interesse heeft in een digitale code van PUBG stuur een dm.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1014241 op 17-01-2018 13:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Die van mij hoor ik niet. Speel altijd met headset in een geluidsdichte kamer. Doe vaak mijn headset af tussen potjes fifa door. Dan zou het me wel opgevallen zijn.

In ander nieuws: wat ziet The Witcher 3 er uit in 4k zeg. Echt supergoed voor een console.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-01-2018 18:22 . Reden: Super brakke spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat er vandaag een extra dag van de open beta van dragon ball fighterz was? Krijg de hele tijd error dat die niet wil connecten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Good stuff! Luister ook naar het tweede deel met 2 technische personen van Playground. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er eigenlijk met recent players lijst gebeurt. Klopt echt geen fuck van? Echt klote is dat want zo zie je niet eens met wie je gespeeld hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 1014241 op 17-01-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is South Park The Fractured but Whole toch een toffe game. Ik speel het met een grote glimlach. Ik moet mezelf inhouden om te beginnen met het opnemen van gameclips, want anders blijf ik bezig en spam ik ieders activity feed vol :).

De verhalen en dialogen zijn gewoon weer erg komisch en over the top. De battles zijn af en toe nog best pittig en vereist enige strategie. Speel wel op hoogste dificulty en zou ik ook aan een ieder aanraden.

Het ziet er ook super uit op mijn nieuwe tv. Al die details!!! *O* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:01:
Wat is South Park The Fractured but Whole toch een toffe game. Ik speel het met een grote glimlach. Ik moet mezelf inhouden om te beginnen met het opnemen van gameclips, want anders blijf ik bezig en spam ik ieders activity feed vol :).

De verhalen en dialogen zijn gewoon weer erg komisch en over the top. De battles zijn af en toe nog best pittig en vereist enige strategie. Speel wel op hoogste dificulty en zou ik ook aan een ieder aanraden.

Het ziet er ook super uit op mijn nieuwe tv. Al die details!!! *O* ;)
:) Als je vorige deel hebt gespeeld is het wel af en toe van...hoe lang moet ik nog omdat er veel hetzelfde is.. zit zelf nog vast bij 1 van de bosses grr

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/south-park-the-fractured-but-whole-morgan-freeman.jpg.optimal.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 16:12

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Mick3112 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:02:
[...]
Heerlijk kudo’s knallen en michelin test track , cat and mouse , fox an hare , dat waren nog een leuke race tijden , laat maar komen pgr 5 , keep dreaming 😬😬

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:25:
[...]

:) Als je vorige deel hebt gespeeld is het wel af en toe van...hoe lang moet ik nog omdat er veel hetzelfde is.. zit zelf nog vast bij 1 van de bosses grr

[afbeelding]
Heb Stick of Truth ook gespeeld en ik begrijp je opmerking wel, want het blijft natuurlijk een bekende (dezelfde) omgeving met dezelfde karakters. Maar de humor, dialogen en het combatsysteem met het raster bieden mij wel weer genoeg nieuws en omdat het niet echt inspannend is lijkt het alsof je gewoon South Park aan het bingewatchen bent :P.

Ik las dat Morgan Freeman inderdaad de lastigste eindbaas is. Ik las ook dat zodra je de main game gecomplete hebt je gewoon terug kunt keren naar South Park om alle zaken die je gemist hebt af te ronden. Dus Morgan Freeman moet nog even op me wachten. :)

Verder komt morgen The Vanishing of Ethan Carter uit. Een walkingsimulator maar wel een van de betere als ik metacritic mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Verder komt morgen The Vanishing of Ethan Carter uit. Een walkingsimulator maar wel een van de betere als ik metacritic mag geloven.
En die ziet er geweldig uit op de One X. Heb er op YouTube een demo van een kwartiertje van gezien. De ontwikkelaar heeft er echt werk van gemaakt, zo zijn er 3 resolutiesettings beschikbaar 1080p, 1440p en native 4k. Ook zijn er wat grafische settings aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

quorumz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:25:
[...]

[afbeelding]
Die is optioneel he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 22:01
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:29:

[...]

Huh ? We hebben het hier over de originele Xbox One Media Remote toch ? Is die serieus RF ?

Review van WindowsCentral zegt namelijk:

[...]

https://www.windowscentral.com/xbox-one-media-remote-review
Oh, was er van uit gegaan dat het RF is, vergelijkbaar met de Apple TV remote.
Als het IR is, dan zou het voor mij sowieso geen goede afstandsbediening zijn, aangezien de XONE in een kast staat met een houten deur er voor.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51
quorumz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:25:
[...]

ja deze weet ik..

ik zit vast bij die boss dat ik niet ga spoilen

na 30 minuten (meerdere keren) klooien nog af gaan..
Zal ik het einde ook even voor je spoilen anders? Gebruik aub spoiler tags

[ Voor 14% gewijzigd door wes- op 18-01-2018 13:55 . Reden: spoilers weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Mooie game maar ik vond er echt geen hout aan dat ik hem na een uur of 2 maar heb uitgezet. Al kan dat ook door een mogelijke bug komen, maar goed. What happened to Edith Finch en bv Firewatch vond ik wel prima, maar die Carter game vond ik weinig aan

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!
wes- schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Zal ik het einde ook even voor je spoilen anders? Gebruik aub spoiler tags
Ja, als jij het nou ook nog even uit je quote blok wil houden, want nu zorg jij er juist voor dat de tekst in beeld blijft staan.

Pagina: 1 ... 60 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.