[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, hier wordt een mens blij van :)

Monster Hunter World developer Capcom has good news for PS4 Pro and Xbox One X owners.

The upcoming action game is being optimised for PS4 Pro and Xbox One X. This includes HDR support, improved frame rates and resolutions.

Express Online spoke to Monster Hunter World producer Ryozo Tsujimoto to see when the PS4 Pro and Xbox One X Enhanced updates will be released.

"Some data is a day one patch that you can download," Tsujimoto explained. "But once you’ve got that on the first day of release, you’ll be able to enjoy enhanced graphics and performance modes for Playstation 4 Pro and Xbox One X."

Xbox One X and PS4 Pro users will be able to play the optimised version of Monster Hunter World on day one.

Fans will be able to choose from different modes that enhance the performance, resolution or graphics.

d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Want? De game blijft eruit zien als een PS2 game
Sowieso dit!!

Plus dit is amper nieuws. Deze settings waren al bekend bij de beta paar weken terug op ps4.
Heb toen gespeeld en na 30 minuten weer verwijderd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:38:
[...]

Terwijl deze filmpjes er wel nice uit zien:

http://www.monsterhunterworld.com/us/ecosystem/03.php

oh, of is dit een spoiler hoe het eruit ziet? O-)

hm zou ook coop hebben maar zie maar weinig game play terug behalve hetzelfde "draakje" verslaan en de beta is alleen ps4....
Vind je? Ik zie sprites, ik zie objecten met weinig polygonen en dan heb ik het nog niet over de resolutie van de textures zelf. FYI: Waterwerelden, gras of bergen en ruimte zijn tegenwoordig heel mooi te maken, maar jungle, stad of veel mensen (of bewegende zaken) e.d. blijven nog steeds lastig om goed te maken met zoveel mogelijk performance.

Nee het is geen graflelijke titel, maar mooi kan ik ook echt niet stellen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
G_Dragon schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Ik heb een server laptop boven staan die content shared met het netwerk , kijk dan vaak via vlc op de xbox via het netwerk. Krijg dit bij Kodi maar niet aan de praat? heb je toevallig tips
Wel de huidige versie van Kodi is nog steeds in Alpha en ondersteunt geen SMB protocol (wat VLC standaard gebruikt tijdens het afzoeken van je netwerk).
Hierdoor dien je een NFS share aan te maken en voor deze share een extra (anonieme login) account aan te maken met read rechten op alles (expliciet). Schrijf rechten zet je beter op af .. het is en blijft alpha :+

Veelal zie je veel problemen met NFS shares gecreëerd door standaard windows tools (Win NFS ofzoiets). Gelukkig heb ik een NAS hiervoor en daar zelfs de Thecus NFS-sharing goed werkt zullen de andere 2 grote fabrikanten hier helemaal geen probleem mee hebben.
Er zijn topics te vinden hoe je je WinNFS share zo goed mogelijk kan configureren.

De ondersteuning voor SMB kan nog lang duren daar het Kodi team als echte Open Source ontwikkelaars niet enkel SMB1 willen ondersteunen maar ook 2 en 3. De standaard API door MS aangeboden is echter enkel 1 en hierdoor leveren ze liever niets dan enkel 1.
Er zijn externe libraries beschikbaar die dan wel 2 en 3 doen maar ze willen een uniforme aanpak over heel hun code-base (op lange termijn wellicht wel verstandiger qua onderhoud).
Hierdoor kan het nogal lang duren tegen dat de SMB ondersteuning er is (tis eerder iets principieels, velen vinden NFS beter dan SMB en vinden dit een goede manier om gebruikers te pushen naar het "betere" protocol ..). Dat vooral Windows gebruikers hierdoor het lastiger hebben is een mooie meevaller .. |:(

Soit onder veel publieke druk kunnen ze plots snel patches uitbrengen, het heeft nog geen week geduurd voor ze de slaapstand en usb ondersteuning erin gegooid hebben (dat na 18 maanden ontwikkelingscyclus).
Vooral het feit dat VLC het wel kon en Kodi niet was precies een enorme motivatie (Beiden open source dus voor sommige zaken moesten ze letterlijk maar copy/paste doen >:) )

PS: Moesten mensen rips hebben met Dolby Atmos audio tracks: Kodi zou dit ondersteunen mits je de Dolby Atmos app installeert. Zelf niet getest, de receiver gekoppeld aan m'n XBox en TV heeft geen Atmos ondersteuning ..
Het viel wel op dat de Dolby Atmos app 1 van de grootste/populairste was in de store gisteren.. Kodi niet (wellicht geen reclame tot het stable is ?)

Persoonlijk hoop ik écht dat Kodi op termijn ook blu-rays kan gaan uitlezen. Gisteren m'n eerste (anime) blu-rays zitten bekijken. Werkt perfect (na installatie van een stand alone app .. really.. sociale media apps zijn voorgeinstalleerd maar de basisfunctionaliteit niet ??) echter de subs waren in dat god afschuwelijk ouderwets (jaren 80) Donkergeel.
En wat je ook probeert, de ondertiteling kan je niet veranderen qua grootte, kleur, font, locatie (stond dan nog eens veel te hoog in het beeld .. blu-ray kwaliteit met subtitels uit de jaren '80 ..)
Kodi (en VLC) overschrijft tenminste wel de preferences van de bron .. maar zonder direct toegang mag je eerst je eigen Blu-rays gaan rippen voordat je de subtitels wat naar onder kan plaatsen, verkleinen en int wit ..
(Maw koop de box voor in je kast en dl de fansubs online gaat sneller zijn dan zelf zitten te rippen ).
Mijn hoop is atm dat wanneer eindelijk m'n pc blu-ray lezer/brander toekomt (duurder dan een stand alone blu-ray speler in de winkel .. logic) ik deze kan sharen en vlc of kodi dit als bron neemt en zodoende toch de blu-ray wil afspelen met "gecorrigeerde" subs, maar kvrees er voor...

PS: Niemand kent een andere blu-ray afspeel app? Daar die api's private zijn wellicht niet, maar je weet maar nooit :")
halofreak1990 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:04:
[...]

Het belangrijkste voor een externe HDD voor de Xbox is de doorvoersnelheid; Heb zelf een 6TB WD Red als externe schijf (5400RPM max, dynamisch), en die is al minstens 2x zo snel als de interne schijf van de One. De One X weet ik niet, want ik heb sinds de aanschaf van die externe disk nooit meer games op de interne schijf gehad, maar The Witcher 3 laadt bij mij in < 45 seconden van deze externe disk.
Ooh,
Inderdaad ik had al naar externe closures gekeken met daarin mss een sshdd (2tb max, prijs valt nog mee, maar geen enkel idee of deze daadwerkelijk "beter" zouden zijn).
Indien het vooral de doorvoersnelheid is dat bepalend is dan zijn die sshdd's niet beter af (in tegendeel tis Seagate en tegenwoodig is dat nog steeds geen synoniem voor kwaliteit ;( )

Ik geloof dat de WD myBook externe disken dan (of toch in theorie) mooie doorvoersnelheden hebben maar hier en daar lees ik dat die enkel voor de 8tb versie gelden en niet voor de 4tb. Bijna nergens kan je nog deftige reviews vinden van externe disken.. tmaakt allemaal niet veel uit vs SSD's volgens de meeste reviewers ..
En een 8tb is naar mijn gevoel totale overkill daar die disk geformateerd wordt en zodoende niet bruikbaar is op gewone windows pc's of voor media, anders perfecte plaats voor je back-up copy van je media collectie ;p)
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:07:
[...]

Ik heb zelf verschillende harde schijven geprobeerd met de 1X, maar helaas blijven ze allemaal continue draaien/ratelen, ook als de Xbox volledig uit staat, irritant om naar te moeten luisteren , en echt bevorderlijk voor de levensduur van de schijf lijkt het me ook niet.
Dit zou me dan meer laten neigen naar een "kant en klare" oplossing/externe disk die uit zijn eigen zou moeten stilvallen . En die de eerste 3 jaar mooi onder garantie kan teruggestuurd worden.

Soit tzal dus int begin kijken hoe lang het lukt met de interne disk. Kvrees ervoor.
m'n eerste game gisteren geïnstalleerd (toch nog na Kodi, VLC, Blu-ray playback grondig te "testen" ;))
FF XV nam na installlatie 68 GB in .. en kheb nog Forza/cod/... te gaan
Proberen zoveel mogelijk 1 spel te spelen en te deïnstalleren na gebruik, maar het feit dat het gisterenavond heel m'n avond geduurd heeft om 1 spel te installeren is ook niet echt motiverend om veel te deinstalleren om daarna weer te herinstalleren ..

Het is wel tekenend dat ik na een maand tijd nog steeds niet 1 spel gespeeld heb met de console en er toch blij mee ben _/-\o_
Ondertussen heeft MS wel al mooi verdiend daar ik al een kleine game library klaar liggen heb :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

justifire schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:07:
[...]

Amper nieuws.....
Komt uit een interview van vanmorgen en de beta is nog niet enhanced, glazen bol much ?
Beta was gewoon enhanced op de ps4 pro hoor...
Heb zelf met de settings lopen spelen destijds.
Was met de eerste exclusieve beta destijds.

[YouTube: https://youtu.be/5jeVZ9_OfEw]

Zoals je ziet beta uit december met de enhanced settings menu.
Dus idd amper nieuws.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Vind je? Ik zie sprites, ik zie objecten met weinig polygonen en dan heb ik het nog niet over de resolutie van de textures zelf. FYI: Waterwerelden, gras of bergen en ruimte zijn tegenwoordig heel mooi te maken, maar jungle, stad of veel mensen (of bewegende zaken) e.d. blijven nog steeds lastig om goed te maken met zoveel mogelijk performance.

Nee het is geen graflelijke titel, maar mooi kan ik ook echt niet stellen.
Ik vind dit er toch best cool uit zien (hoewel ik nu alleen even op mijn telefoon gekeken heb)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09 18:13
Far Cry 2 is nu ook speelbaar op Xbox One, geen idee of het een fout is maar je kunt de game nu via de marketplace voor 2,99 kopen:

http://marketplace.xbox.c...5-d80255530810?noSplash=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
razRDJ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:04:
Far Cry 2 is nu ook speelbaar op Xbox One, geen idee of het een fout is maar je kunt de game nu via de marketplace voor 2,99 kopen:

http://marketplace.xbox.c...5-d80255530810?noSplash=1
En NBA LIVE 18 kost nu 10,-
https://www.microsoft.com...QzWF67s_HQpvqT6FUE97jQ)()
En is dit weekend gratis speelbaar voor xbox live gold members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:25:
[...]

Ja ik had early access op PS4 dus heb zaterdag iets van 50 potjes kunnen spelen en ik vind hem echt geweldig. :)
Het gaat veel dieper dan wat je op het eerste gezicht ziet.
Zitten veel autocombo mensen tussen, maar als je dat eenmaal doorhebt kun je ze gelijk afstraffen met 2H en dan lekker verder knutselen in de lucht.
Ze blijven super dashen.

Als het goed is gaan ze de Beta verlengen, want hoorde dat het op XBox nog dramatischer was.
Ik moet even terugkomen op mijn vorige reactie, Xbox had geen online functie gister bij de beta. Je kon offline battles doen tegen de CPU & PS4 had wel online battles, ik was eerst een beetje bang dat het die makkelijker turtorials waren.

Tot mijn grote verbazing was dit niet het geval en heb ik heerlijke gevechten kunnen houden, natuurlijk wel op een super easy niveau maar het was tenminste moeilijker dan die Turorials. Had helaas na 10 matches de meeste combo's / Super attack's / Ultimate's attacks onder de knie en daarna was het niks meer aan en telkens een herhaling van gameplay zonder enige nieuwe combo.

Op de valreep heeft de beta mijn mening nog een beetje meer positief gemaakt over de game :), de mensen die hem ge-preorderd hebben ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de full game :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:56
Continue hetzelfde rondje rijden? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The Vanishing of Ethan Carter is nu uit voor Xbox One (X). Hier een interessant stuk over de ontwikkeling ervan: http://www.theastronauts....-carter-appears-xbox-one/

Er kan gekozen worden voor 3 resoluties: 1080p, 1440p & 2160p. Daarnaast ook de keuze uit 30fps locked of framerate unlocked. Is een bepaalde setting nu net te zwaar, dan zal dat bij de volgende console generatie zeker niet het geval zijn. En al helemaal in combinatie met VRR.

Bijzonder mooi spel overigens, waarbij 1440p echt een perfecte tussenweg is voor schitterende graphics en een vloeiende framerate. Die Polen weten wel hoe ze moeten programmeren en optimaliseren, top!! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:01:
The Vanishing of Ethan Carter is nu uit voor Xbox One (X). Hier een interessant stuk over de ontwikkeling ervan: http://www.theastronauts....-carter-appears-xbox-one/

Er kan gekozen worden voor 3 resoluties: 1080p, 1440p & 2160p. Daarnaast ook de keuze uit 30fps locked of framerate unlocked. Is een bepaalde setting nu net te zwaar, dan zal dat bij de volgende console generatie zeker niet het geval zijn. En al helemaal in combinatie met VRR.

Bijzonder mooi spel overigens, waarbij 1440p echt een perfecte tussenweg is voor schitterende graphics en een vloeiende framerate. Die Polen weten wel hoe ze moeten programmeren en optimaliseren, top!! _/-\o_
Ziet er leuk uit! en voor de prijs hoef je het ook al eigenlijk niet te laten.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
G_Dragon schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Ik moet even terugkomen op mijn vorige reactie, Xbox had geen online functie gister bij de beta. Je kon offline battles doen tegen de CPU & PS4 had wel online battles, ik was eerst een beetje bang dat het die makkelijker turtorials waren.

Tot mijn grote verbazing was dit niet het geval en heb ik heerlijke gevechten kunnen houden, natuurlijk wel op een super easy niveau maar het was tenminste moeilijker dan die Turorials. Had helaas na 10 matches de meeste combo's / Super attack's / Ultimate's attacks onder de knie en daarna was het niks meer aan en telkens een herhaling van gameplay zonder enige nieuwe combo.

Op de valreep heeft de beta mijn mening nog een beetje meer positief gemaakt over de game :), de mensen die hem ge-preorderd hebben ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de full game :).
Heb je weleens fighting games gespeeld?
En met de meeste combo's onder de knie, bedoel je dan de auto-combo's?

Want volgens mij hebben we nog vrij weinig gezien wat er allemaal mogelijk is. De mechanics zijn dieper dan de 3 dingen die je nu opnoemt.
Heb je assists gebruikt, om pressure te houden. Heb je Cross-ups kunnen doen. Lukt Hit-confirmen elke keer?
Heb je wallbounce gebruikt om de combo te extenden?
Je kunt ook een soort van DHC doen icm de assist button.

Ga je deze game ook online spelen?
Of alleen arcade mode, ja dan kan het weleens herhalend worden als je alleen auto-combo's gebruikt.
Ik denk alleen dat je er online niet heel erg ver mee komt.
Veel vragen van mij kant ;)

Maar ik ben benieuwd wat je van de game verwacht?
Want als je zegt dat je na 10 potjes het wel gezien hebt en alles gedaan hebt wat er "mogelijk" is, dan zal je eerste online potje waarschijnlijk wel een wake-up call worden. :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
https://forums.forzamotor...ne-X-Enhanced-update.aspx

Goed dat ze er direct opzitten. Zó zonde van deze prachtige game als dat wordt verstoord door een verkeerde HDR implementatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
The Vanishing of Ethan Carter.. ziet er inderdaad interessant uit. Dit weekend maar eens aanschaffen.
Iemand deze al gespeeld op de PC? Waarmee kan ik het vergelijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Heb je weleens fighting games gespeeld?
En met de meeste combo's onder de knie, bedoel je dan de auto-combo's?

Want volgens mij hebben we nog vrij weinig gezien wat er allemaal mogelijk is. De mechanics zijn dieper dan de 3 dingen die je nu opnoemt.
Heb je assists gebruikt, om pressure te houden. Heb je Cross-ups kunnen doen. Lukt Hit-confirmen elke keer?
Heb je wallbounce gebruikt om de combo te extenden?
Je kunt ook een soort van DHC doen icm de assist button.

Ga je deze game ook online spelen?
Of alleen arcade mode, ja dan kan het weleens herhalend worden als je alleen auto-combo's gebruikt.
Ik denk alleen dat je er online niet heel erg ver mee komt.
Veel vragen van mij kant ;)

Maar ik ben benieuwd wat je van de game verwacht?
Want als je zegt dat je na 10 potjes het wel gezien hebt en alles gedaan hebt wat er "mogelijk" is, dan zal je eerste online potje waarschijnlijk wel een wake-up call worden. :+
Nee ik ben geen noob die alleen maar gebruik maakt van de Auto-combo's , ben per char gaan uitproberen welke ultimate / Super moves ze hadden en daarnaast de combat moves gaan uitzoeken. Aangezien er geen menu was en ik niet de combolijst kon bekijken moest ik wel zelf gaan onderzoeken, na 10x met Goku te hebben gespeeld kwam ik geen verassende dingen meer tegen en had ik al 15 verschillende combo's aan elkaar gekoppeld. Kon daarna niks nieuws meer ondekken bij de chars, zoals frieza die ik gelijk elk gevecht gelijk naar golden form laat transformeren.

Ik ga de game niet spelen bij de release en had ook geen verwachtingen, wacht tot die goedkoper is.
Als ik hem wel aanschaf in de toekomst ga ik zeker voor de Storymode en daarna met de vaste club battlen en tussen alles door soms online tegen anderen, ben ook zeer benieuwd wat de final game dan nog te bieden heeft naast wat er in de beta zat.

Het ziet er allemaal heel gelikt en strak uit kwa gameplay, daar hebben ze zeker hun best gedaan moet ik zeggen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
G_Dragon schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Nee ik ben geen noob die alleen maar gebruik maakt van de Auto-combo's , ben per char gaan uitproberen welke ultimate / Super moves ze hadden en daarnaast de combat moves gaan uitzoeken. Aangezien er geen menu was en ik niet de combolijst kon bekijken moest ik wel zelf gaan onderzoeken, na 10x met Goku te hebben gespeeld kwam ik geen verassende dingen meer tegen en had ik al 15 verschillende combo's aan elkaar gekoppeld. Kon daarna niks nieuws meer ondekken bij de chars, zoals frieza die ik gelijk elk gevecht gelijk naar golden form laat transformeren.

Ik ga de game niet spelen bij de release en had ook geen verwachtingen, wacht tot die goedkoper is.
Als ik hem wel aanschaf in de toekomst ga ik zeker voor de Storymode en daarna met de vaste club battlen en tussen alles door soms online tegen anderen, ben ook zeer benieuwd wat de final game dan nog te bieden heeft naast wat er in de beta zat.

Het ziet er allemaal heel gelikt en strak uit kwa gameplay, daar hebben ze zeker hun best gedaan moet ik zeggen.
Maar met welks vechtspel vergelijk je hem dan?
Omdat je vindt dat deze eentonig wordt.

Ik probeer je niet over te halen hoor ;) maar ben gewoon echt benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Maar met welks vechtspel vergelijk je hem dan?
Omdat je vindt dat deze eentonig wordt.

Ik probeer je niet over te halen hoor ;) maar ben gewoon echt benieuwd :)
Oh geen probleem hoor, ik vind je intresse juist wel leuk.
Ik vergelijk hem met geen enkel spel, ik beoordeel het spel op zichzelf en vergelijk het met de serie.
Zelf ben ik natuurlijk een mega fan van de Xenoverse series, maar dit is een compleet andere setting dus kan je ze niet met elkaar vergelijken en daarom doe ik dat ook niet.

Zoals ik net al zei ik kijk naar deze game op basis van de serie en hoe de game zichzelf neerzet, ik vind het er echt onwijs goed uitzien kwa hoe dicht het bij de anime komt en de aanvallen zijn onwijs lekker dat je soms een hele planeet wegblaast. Zoals gister ondekte ik bijvoorbeeld dat Android 18 kan opladen en toen sloeg ik mezelf wel ff voor het hoofd van hoe dan? in de hele serie kunnen androids niet opladen en hun gooien het in de game.. Tuurlijk elke game heeft zijn fouten en kan niet 100% accuraat zijn met de serie, daar kan ik me ook wel in plaatsen.

De reden waarom ik hem niet ga halen voor 40 tot 60 euro is de weinig Chars + het 2.5D/3D fighting system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
G_Dragon schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Oh geen probleem hoor, ik vind je intresse juist wel leuk.
Ik vergelijk hem met geen enkel spel, ik beoordeel het spel op zichzelf en vergelijk het met de serie.
Zelf ben ik natuurlijk een mega fan van de Xenoverse series, maar dit is een compleet andere setting dus kan je ze niet met elkaar vergelijken en daarom doe ik dat ook niet.

Zoals ik net al zei ik kijk naar deze game op basis van de serie en hoe de game zichzelf neerzet, ik vind het er echt onwijs goed uitzien kwa hoe dicht het bij de anime komt en de aanvallen zijn onwijs lekker dat je soms een hele planeet wegblaast. Zoals gister ondekte ik bijvoorbeeld dat Android 18 kan opladen en toen sloeg ik mezelf wel ff voor het hoofd van hoe dan? in de hele serie kunnen androids niet opladen en hun gooien het in de game.. Tuurlijk elke game heeft zijn fouten en kan niet 100% accuraat zijn met de serie, daar kan ik me ook wel in plaatsen.

De reden waarom ik hem niet ga halen voor 40 tot 60 euro is de weinig Chars + het 2.5D/3D fighting system
Ok duidelijk.
Ik hou van 2D fighters en vind hem zelf echt lekker spelen. In de dagen van de Beta heb ik in totaal 20 uur ingestopt en rond de 150 online potjes gespeeld, dus ik weet nu al dat deze volop gespeeld gaat worden.

Over vergelijken met de serie kan ik niet echt, ben pas net 3 weken geleden begonnen met kijken van Dragon Ball Z en ben nu pas bij Android Saga. Dus wat wel en wat niet kan, dat heb ik totaal niet, omdat ik het niet weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Ok duidelijk.
Ik hou van 2D fighters en vind hem zelf echt lekker spelen. In de dagen van de Beta heb ik in totaal 20 uur ingestopt en rond de 150 online potjes gespeeld, dus ik weet nu al dat deze volop gespeeld gaat worden.

Over vergelijken met de serie kan ik niet echt, ben pas net 3 weken geleden begonnen met kijken van Dragon Ball Z en ben nu pas bij Android Saga. Dus wat wel en wat niet kan, dat heb ik totaal niet, omdat ik het niet weet :)
Gelukkig heb ik het goed en duidelijk getypt, hoop inderdaad dat je met veel plezier de game gaat spelen!
Ben wel benieuwd hoe ze de storymode hebben gemaakt,

Heb je voordat je DBZ bent gaan kijken wel eerst Dragon Ball gekeken?
Zit bij DragonBall Z alleen al op 7 tot 8 keer bekeken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
G_Dragon schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Gelukkig heb ik het goed en duidelijk getypt, hoop inderdaad dat je met veel plezier de game gaat spelen!
Ben wel benieuwd hoe ze de storymode hebben gemaakt,

Heb je voordat je DBZ bent gaan kijken wel eerst Dragon Ball gekeken?
Zit bij DragonBall Z alleen al op 7 tot 8 keer bekeken :$
Heb alleen de eerste 25 episodes gekeken van Dragon Ball, toen zei iemand mij dat ik best gewoon met Dragon Ball Z kon beginnen.......... maar ik was echt bijna afgehaakt bij Frieza Saga........ wat gaat dat TRAAAAGGG...

We gaan best offtopic ;)

[ Voor 3% gewijzigd door henkyyyyyyy op 19-01-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Heb alleen de eerste 25 episodes gekeken van Dragon Ball, toen zei iemand mij dat ik best gewoon met Dragon Ball Z kon beginnen.......... maar ik was echt bijna afgehaakt bij Frieza Saga........ wat gaat dat TRAAAAGGG...

We gaan best offtopic ;)
Ja laten we anders PM's gaan sturen mocht je hierop verder gaan :)

De frieza saga is niet de snelste , de hele serie gaat lekker relaxed door de fillers die erin zitten.
Vind dat juist fijn aan de serie want Dragon Ball Super gaat soms wat te snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:42:
[...]

Rondje van 60 km, das meer dan alle circuits van Forza 7 bij elkaar :+
Klopt. Maar dan is het net of je een game speelt met enkel de Nordschleife. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik heb nu sinds een paar weken de One X na jaren een Day One Edition met Kinect te hebben gehad. Hoewel ik over het algemeen heel tevreden ben over het apparaat, mis ik wel het gemak van tv tegelijk met de Xbox aan/uit zetten. Daarom was ik op zoek naar een IR blaster. Had er bij aliexpress eentje gevonden, maar die blijkt niet te werken (verkeerde plug). Weet iemand waar je zoiets ergens in Nederland kunt kopen?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevalric schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:01:
Ik heb nu sinds een paar weken de One X na jaren een Day One Edition met Kinect te hebben gehad. Hoewel ik over het algemeen heel tevreden ben over het apparaat, mis ik wel het gemak van tv tegelijk met de Xbox aan/uit zetten. Daarom was ik op zoek naar een IR blaster. Had er bij aliexpress eentje gevonden, maar die blijkt niet te werken (verkeerde plug). Weet iemand waar je zoiets ergens in Nederland kunt kopen?
Niet dat ik de wehkamp wil promoten maar zoiets?

https://www.wehkamp.nl/Wi...a4r1AzHb7YVxoCRGcQAvD_BwE

Als het via de remote van een andere device moet: https://www.partsnl.nl/a/...Mn-VwL6nEa-RoCjogQAvD_BwE zou dit moeten werken. Of dat zo is lees je hier https://support.xbox.com/...external-ir-with-xbox-one

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Niks mis met de wehkamp :). Maar dat is niet wat ik zoek. Wat ik zoek is dit: https://m.aliexpress.com/...Cable-R179T-Drop-shipping

Had deze besteld, maar de stekker heeft twee zwarte banden ipv een en dan werkt het niet (zie dit artikel).

Edit: oh, goeie edit van jou. Dat is denk ik wat ik zoek! Bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Chevalric op 19-01-2018 19:43 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar de One X omgeruild. Nu ook een stille te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:58:
[...]

Werkt hij wel ? >:)

Zojuist de Metal Gear Survive beta gespeeld..... wat een bagger :r
Haha ja, nee maar blijkbaar zitten er toch wat verschillen tussen de exemplaren. Heb er nu vijf gehad en allen klinken ze anders. Deze is best stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:30:
[...]

Haha ja, nee maar blijkbaar zitten er toch wat verschillen tussen de exemplaren. Heb er nu vijf gehad en allen klinken ze anders. Deze is best stil.
Vijf? Ik neem aan niet allemaal via dezelfde winkel...

———————-

Verder bezig met het laatste uurtje van South Park. Main story afgerond op Mastermind en nu een clean up aan het doen. Moet Morgan Freeman nog verslaan en alle posters vinden.

Wat deze game echt ontzettend leuk heeft gedaan qua collectibles is om zelf een soort van een collectible guide toe te voegen in de vorm van een poster die je kunt vinden na het oplossen van een puzzel. Op de poster staan dan de gebouwen gemarkeerd waar de posters te vinden zijn. Vond ik zo grappig gevonden dat ik verder gewoon alles zelf wil vinden via deze poster en niet via een guide op internet.

Kunnen veel games een voorbeeld aan nemen!

Verder heb ik me ontzettend vermaakt met de game. Van pittige bosses waarbij ik echt na heb gedacht over de samenstelling van mijn team (Wat is slim om de vijand te verslaan en zijn strenghts te counteren. Long distance, close combat, support, etc.) Tot aan ontzettend over the top verhalen en dialogen zoals je van South Park mag verwachten. Echt een aanradertje. Benieuwd wanneer er echte dlc aan komt met nieuwe storyline. Heb zelf niet de seasonpass. Die koop ik alleen als er nieuwe quests en verhaallijnen komen.

[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-01-2018 13:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:27:
[...]

Vijf? Ik neem aan niet allemaal via dezelfde winkel...

———————-

Verder bezig met het laatste uurtje van South Park. Main story afgerond op Mastermind en nu een clean up aan het doen. Moet Morgan Freeman nog verslaan en alle posters vinden.

Wat deze game echt ontzettend leuk heeft gedaan qua collectibles is om zelf een soort van een collectible guide toe te voegen in de vorm van een poster die je kunt vinden na het oplossen van een puzzel. Op de poster staan dan de gebouwen gemarkeerd waar de posters te vinden zijn. Vond ik zo grappig gevonden dat ik verder gewoon alles zelf wil vinden via deze poster en niet via een guide op internet.

Kunnen veel games een voorbeeld aan nemen!

Verder heb ik me ontzettend vermaakt met de game. Van pittige bosses waarbij ik echt na heb gedacht over de samenstelling van mijn team (Wat is slim om de vijand te verslaan en zijn strenghts te counteren. Long distance, close combat, support, etc.) Tot aan ontzettend over the top verhalen en dialogen zoals je van South Park mag verwachten. Echt een aanradertje. Benieuwd wanneer er echte dlc aan komt met nieuwe storyline. Heb zelf niet de seasonpass. Die koop ik alleen als er nieuwe quests en verhaallijnen komen.
Gebeuren er nog wat veranderingen in de combat gedurende de game? De vorige had dat je tijdens een beurt van de tegenstander nog wat kon doen. Nu kun je wel iets inrammen, maar dat heeft weinig effect (niet zoals bij de eerste game). Vind de game nogal saaie combat hebben en hoop dat er nog wel wat meer gebeurt dan hoe de game de eerste paar uur speelt... (en in een spoiler antwoorden zou waarschijnlijk beter zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Gebeuren er nog wat veranderingen in de combat gedurende de game? De vorige had dat je tijdens een beurt van de tegenstander nog wat kon doen. Nu kun je wel iets inrammen, maar dat heeft weinig effect (niet zoals bij de eerste game). Vind de game nogal saaie combat hebben en hoop dat er nog wel wat meer gebeurt dan hoe de game de eerste paar uur speelt... (en in een spoiler antwoorden zou waarschijnlijk beter zijn)
Naast het feit dat je meer teamies krijgt waar je uit kan kiezen met hun eigen abilities en de vijanden sterker en minder voorspelbaar worden verandert er in de basis vrij weinig aan de combat. Dus als je het de eerste paar uur niks vindt dan zul je het wellicht ook niet erg leuk gaan vinden. Vond het eigenlijk wel meevallen hoe vaak je vecht in de game. Je kunt toch best wat combat ontwijken als je wilt. Ben wel benieuwd op welke moeilijkheidsgraad je het speelt? En het is en blijft een turn based combat systeem. De interactiviteit is dan altijd wat minder. Heb je vast en zeker ook niet genoten van de wat oudere jrpg’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Naast het feit dat je meer teamies krijgt waar je uit kan kiezen met hun eigen abilities en de vijanden sterker en minder voorspelbaar worden verandert er in de basis vrij weinig aan de combat. Dus als je het de eerste paar uur niks vindt dan zul je het wellicht ook niet erg leuk gaan vinden. Vond het eigenlijk wel meevallen hoe vaak je vecht in de game. Je kunt toch best wat combat ontwijken als je wilt. Ben wel benieuwd op welke moeilijkheidsgraad je het speelt? En het is en blijft een turn based combat systeem. De interactiviteit is dan altijd wat minder. Heb je vast en zeker ook niet genoten van de wat oudere jrpg’s.
Turnbased is niet mijn ding nee, maar de vorige vond ik nog wel prima omdat je dus niet helemaal niks deed tijdens de battles. Maar ook de herhaling slaat nu snel toe. Maar een handvol moves per personage dus ook al snel herhaling en omdat de rest niet zo heel nieuw aanvoelt, vond ik hem wel saai ja.

JRPGs heb ik ook een broertje dood aan (voor zover dat nog niet duidelijk was in dit topic). En combat ontwijken omdat het niet leuk is, geeft al wel aan dat de game gewoon wat minder sterk is dan de vorige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:47:
[...]
En combat ontwijken omdat het niet leuk is, geeft al wel aan dat de game gewoon wat minder sterk is dan de vorige...
Ik bedoelde niet te zeggen dat ik combat ontweek, want ik heb elke willekeurige mogelijkheid gebruikt om xp op te doen :p, en ik vind het systeem wel leuk, maar bedoelde het meer voor jou. :)

——-

En klaar! Op naar the vanishing of Ethan Carter. Een spel die je ook niet leuk vindt als ik het goed had gelezen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-01-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:24
Iemand The Witcher al gespeeld in 4k HDR? Heb zelf net een xbox one x gekocht en vroeg me af of er veel verschil is en dan vooral door de toevoeging van HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Smeldor schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:05:
Iemand The Witcher al gespeeld in 4k HDR? Heb zelf net een xbox one x gekocht en vroeg me af of er veel verschil is en dan vooral door de toevoeging van HDR.
JA!

Heb hem opnieuw gespeeld en het maakt een wereld van verschil naar mijn mening! :)

Hij was al mooi op de normale xb1. Maar 4K HDR gooit er nog een aantal scheppen bovenop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem zelf voor het eerst eens gestart en eerste 30 mins gespeeld oid. Het ziet er mooi uit maar vind andere games er indrukwekkender uitzien ...(kijkend naar 4k & hdr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Zeker. 4K is een flinke vooruitgang en vooral de stabiele framerate.

Nog iets anders; ik wi graag een goede headset (inc. surround). Heeft iemand tips?
Hoeft niet perse draadloos te zijn, maar wel een fijne pasvorm, goed geluid en degelijke afwerking. Mijn budget is max 125,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De Hyper X Cloud II wordt altijd sterk aangeraden.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 21-01-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Een paar weken terug 'For Honor' voor € 15,- op kunnen pikken bij de plaatselijke Intertoys en dit weekend pas echt eens voor kunnen gaan zitten. Indruk? Waarom speel ik dit spel nu pas?! Wat een tof spel! :D

Grafisch subliem op de One X in 4K en de gameplay is zeker weer eens wat anders; I like! :*) Learning curve kan een beetje afschrikken, maar het spel is zeker de moeite waard als je het e.e.a. eenmaal onder de knie hebt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:15:
Een paar weken terug 'For Honor' voor € 15,- op kunnen pikken bij de plaatselijke Intertoys en dit weekend pas echt eens voor kunnen gaan zitten. Indruk? Waarom speel ik dit spel nu pas?! Wat een tof spel! :D

Grafisch subliem op de One X in 4K en de gameplay is zeker weer eens wat anders; I like! :*) Learning curve kan een beetje afschrikken, maar het spel is zeker de moeite waard als je het e.e.a. eenmaal onder de knie hebt. 8)
Schijnt wel enorm snel heel erg herhalend te worden helaas. Ik heb hem om die reden overgeslagen.

Is hij Xbox One X geoptimaliseerd? Want dat en de lage prijs zouden mij misschien nog over de streek kunnen trekken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:23:
Flinke beta update van 3.3 GB vandaag.
Belangrijkste fix : voortgang balkjes van achievements moeten weer op de juiste wijze de voortgang weergeven :)
xbox dashboard bedoel ? Dus waar ik het een paar bladzijdes geleden over had dat niet meer goed lijkt te werken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:22:
[...]
Is hij Xbox One X geoptimaliseerd? Want dat en de lage prijs zouden mij misschien nog over de streek kunnen trekken.
Tja, maar is 'herhalend' een negatief iets in dit geval? Het is een spel dat vooral de focus legt op multiplayer; een third person melee fighting game game met gameplay elementen geleend van grotere bekende First Person Shooters. Er is genoeg te doen: verschillende modi, customization en ook de 'Faction War' is leuke toevoegingen. Anyhow, Call of Duty kan ook herhalend zijn. :)

En yes, 'For Honor' is One X Enhanced met 4K textures en dat ziet er geweldig goed uit! En het spel loopt as smooth as butter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Iemand tips om ervoor te zorgen dat mijn NAT Type altijd op Open blijft staan? Ik heb alle relevante poorten openstaan in mijn router, maar ik moet standaard twee keer mijn NAT Type testen, voordat hij op Open staat. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gruijters schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:21:
[...]

Nog iets anders; ik wi graag een goede headset (inc. surround). Heeft iemand tips?
Hoeft niet perse draadloos te zijn, maar wel een fijne pasvorm, goed geluid en degelijke afwerking. Mijn budget is max 125,--
Heb jij even geluk:

reviews: Vijf gaming headsets van 100 euro - Gelijke prijs, grote verschillen

Nog in de aanbieding op Amazon.de ook :Y

https://www.amazon.de/dp/...449600000/?language=nl_NL (blauw is nog goedkopet)

Note: zie nu dat surround blijkbaar niet werkt op consoles :(

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 21-01-2018 19:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er eigenlijk andere youtube apps te vinden op de xbox? De nieuwe update van youtube blijft maar vragen of hij mag inloggen op XBL, nee.. dat mag hij niet. Toch moet je dat 3x aangeven bij opstarten, dat ding blijkt gewoon niet te onthouden dat hij dat niet mag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:13:
Zijn er eigenlijk andere youtube apps te vinden op de xbox? De nieuwe update van youtube blijft maar vragen of hij mag inloggen op XBL, nee.. dat mag hij niet. Toch moet je dat 3x aangeven bij opstarten, dat ding blijkt gewoon niet te onthouden dat hij dat niet mag.
mytube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:46:
Iemand tips om ervoor te zorgen dat mijn NAT Type altijd op Open blijft staan? Ik heb alle relevante poorten openstaan in mijn router, maar ik moet standaard twee keer mijn NAT Type testen, voordat hij op Open staat. :s
wat voor modem/router heb je? je hebt upnp open nodig op een router, of shared ports (fritzbox) en worst case fw porten die open moeten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 17:19

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Wat was er allemaal mis met die anderen dan ? Ik begrijp dat eigenlijk nooit en lees het hier wel vaker op Tweakers. Een laptop kopen en dan 6x terug gaan en een nieuwe vragen want:

laptop scherm 1 heeft backlight bleeding rechts onder in
laptop scherm 2 heeft backlight bleeding rechts boven in
laptop scherm 3 heeft backlight bleeding links onder in
laptop scherm 4 heeft backlight bleeding links boven in
laptop scherm 5 heeft weer backlight bleeding rechts onder in, maar heeeeeeel ietsje minder dan de eerste.....dus gaan we uiteindelijk maar akkoord

Tja....het zijn electronische producten die in massa's worden geproduceerd en waarvan geen één 100% naar je wens is en al helemaal niet als je elke keer gaat zoeken naar dingen die blijkbaar "defect" zijn. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat op geen van de 4 vorige xboxen je totaal NIET hebt kunnen gamen en dat ze allemaal DOA waren.
Gruijters schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:21:
[...]

Ik heb 2 weken geleden de TurtleBeach Stealth X700 gehaald en ben eigenlijk wel positief verrast door het 7.1 geluid, het comfort en de gebruiksvriendelijkheid ten op zichte van mijn Astro A50 headset. Heb ze allebei nog liggen en kan dus wel een goede beoordeling geven.

De TBSX700 is qua bouwmateriaal en draagcomfort wel iets minder dan de A50 van Astro, maar het geluid is echt beter vind ik. Met de A50 kon had je wel surroud geluid, maar hoorde je in Battlefield 1 (die sowieso slecht is qua surround in tegenstelling tot COD) toch nog niet alles zoals voetstappen van enemies vlakbij.

Het feit dat de TBSX700 echt volledig draadloos is omdat die als een controller gedraagd, is echt fijn. En je hebt ook geen base station meer nodig zoals de Astro's wel hebben. Misschien 2 tientjes boven je budget maar sinds de laatste firmware updates geen uitval meer zoals in het begin toen deze net op de markt kwam.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
MRE-Inc schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:02:
[...]

Ik heb 2 weken geleden de TurtleBeach Stealth X700 gehaald en ben eigenlijk wel positief verrast door het 7.1 geluid, het comfort en de gebruiksvriendelijkheid ten op zichte van mijn Astro A50 headset. Heb ze allebei nog liggen en kan dus wel een goede beoordeling geven.

De TBSX700 is qua bouwmateriaal en draagcomfort wel iets minder dan de A50 van Astro, maar het geluid is echt beter vind ik. Met de A50 kon had je wel surroud geluid, maar hoorde je in Battlefield 1 (die sowieso slecht is qua surround in tegenstelling tot COD) toch nog niet alles zoals voetstappen van enemies vlakbij.

Het feit dat de TBSX700 echt volledig draadloos is omdat die als een controller gedraagd, is echt fijn. En je hebt ook geen base station meer nodig zoals de Astro's wel hebben. Misschien 2 tientjes boven je budget maar sinds de laatste firmware updates geen uitval meer zoals in het begin toen deze net op de markt kwam.
De Turtlebeach staat ook op mijn lijstje. De 600 schijnt ook een goede keuze te zijn en heeft zelfs een langere accu duur. Als ik sommige reviews mag geloven zelfs beter geluid, echter is de afwerking minder dan de 700.
De 600 is nu zelfs voor zo'n 84,99 te koop.

Is het aan te raden om de Dolby Atmos App te installeren? Zit daar een direct verschil in tov Sonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gruijters schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:16:
[...]

De Turtlebeach staat ook op mijn lijstje. De 600 schijnt ook een goede keuze te zijn en heeft zelfs een langere accu duur. Als ik sommige reviews mag geloven zelfs beter geluid, echter is de afwerking minder dan de 700.
De 600 is nu zelfs voor zo'n 84,99 te koop.

Is het aan te raden om de Dolby Atmos App te installeren? Zit daar een direct verschil in tov Sonic?
Moet je even kijken of de 600 en 700 verschillen qua geluidsdrivers (40 vs 50mm). Ik vind de bouw kwaliteit van de 700 tov de A50 toch echt flink minder dus dan zou de 600 naar mijn mening al helemaal slecht moeten zijn. Maar met geluid is het net zoals met smaak, wat ik goed vind klinken, kan jij bagger geluid vinden. Dus of de 600 beter is qua geluid ? Moeilijk te zeggen. Vaak praat met positief over een produkt omdat ze het zelf hebben aangeschaft tenzij jouw bron een "onafhankelijke" vergelijking is geweest tussen de 600 en 700.

Volgens mij is Windows Sonic Microsofts implementatie van Dolby Atmos. Ik heb destijds de Atmos app getest met mijn A50 en merkte geen verschil. Ik heb die app dus niet gekocht en alles op Windows Sonic ingesteld en kan nu nog steeds erg goed horen waar iets en iemand zich bevindt. Ik houd die 15 euro wel in mijn zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
MRE-Inc schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:27:
[...]

Moet je even kijken of de 600 en 700 verschillen qua geluidsdrivers (40 vs 50mm). Ik vind de bouw kwaliteit van de 700 tov de A50 toch echt flink minder dus dan zou de 600 naar mijn mening al helemaal slecht moeten zijn. Maar met geluid is het net zoals met smaak, wat ik goed vind klinken, kan jij bagger geluid vinden. Dus of de 600 beter is qua geluid ? Moeilijk te zeggen. Vaak praat met positief over een produkt omdat ze het zelf hebben aangeschaft tenzij jouw bron een "onafhankelijke" vergelijking is geweest tussen de 600 en 700.

Volgens mij is Windows Sonic Microsofts implementatie van Dolby Atmos. Ik heb destijds de Atmos app getest met mijn A50 en merkte geen verschil. Ik heb die app dus niet gekocht en alles op Windows Sonic ingesteld en kan nu nog steeds erg goed horen waar iets en iemand zich bevindt. Ik houd die 15 euro wel in mijn zak.
Thanks! Ik ga me wat meer verdiepen in de Turtlebeach en de verschillen tussen de 600 -en 700. Dat het draadloos is en gemakkelijk communiceert met de XB is me heel veel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gruijters schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:39:
[...]

Thanks! Ik ga me wat meer verdiepen in de Turtlebeach en de verschillen tussen de 600 -en 700. Dat het draadloos is en gemakkelijk communiceert met de XB is me heel veel waard.
Volgens mij iets met Bluetoot en een app op je telefoon.

https://www.windowscentra...dset-xbox-wireless-review

https://www.windowscentra...box-wireless-audio-budget

Ik denk dat ik het zachte niet-lederen materiaal van de 600 eigenlijk wel prefereer boven het koude lederen materiaal op de oorschelp van de 700. Verder is die app wel handig, maar of dat nou 40 euro waard is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat was er allemaal mis met die anderen dan ? Ik begrijp dat eigenlijk nooit en lees het hier wel vaker op Tweakers. Een laptop kopen en dan 6x terug gaan en een nieuwe vragen want:

laptop scherm 5 heeft weer backlight bleeding rechts onder in, maar heeeeeeel ietsje minder dan de eerste.....dus gaan we uiteindelijk maar akkoord

Tja....het zijn electronische producten die in massa's worden geproduceerd en waarvan geen één 100% naar je wens is en al helemaal niet als je elke keer gaat zoeken naar dingen die blijkbaar "defect" zijn. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat op geen van de 4 vorige xboxen je totaal NIET hebt kunnen gamen en dat ze allemaal DOA waren.
Vroeg ik me dus ook af :)
[...]

Ik heb ook de TBSX700. Gebruik hem niet heel vaak, maar vind het echt een prima headset voor het geld. Geluid is prima, draadloos en mijn partygenoten verstaan me goed. :)

----------------------------------------

Dit weekend The Vanishing of Ethan Carter gespeeld. Als ik dit spel voor What Remains of Edith Finch had gespeeld vond ik hem denk ik beter. :) Ik vond het niet slecht, en het kon me zeker wel boeien, maar ik denk dat What Remains of Edith Finch het genre van walking simulator eigenhandig kapot heeft gemaakt door zo goed te zijn :).

Verder een kleine start gemaakt met Thimbleweed Park. Een grappige adventure game met een leuke twist ala de LucasArts games van vroeger. Daar neem ik lekker mijn tijd mee, want ik zag niet heel veel nieuwe games uitkomen de komende maanden. Ik zag wel alweer een goede tracker van achievements in die game. Wellicht ligt het aan de update ;)

Heb nog wel Pinstripe gekocht die begin februari uitkomt, maar dat is ook maar een kleine game. In maart komen er wel weer een paar, zoals A way out (lijkt me erg tof!) en wellicht Far Cry 5. Verder ben ik stiekem heel benieuwd naar hoe Sea of Thieves zich gaat ontwikkelen, ondanks dat ik hem waarschijnlijk niet koopt. Heb nooit meegedaan aan de alpha en beta, maar denk het ontzettend grappig is als je een vaste groep hebt met wie je speelt, wat ik dus niet heb :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Prima dat jij snel tevreden bent met je aankoop maar als ik veel geld voor iets neer leg wil ik dat het naar behoren werkt zonder gebreken. Jij zal vast een dode pixel in je scherm houden of het normaal vinden dat een LCD last heeft van backlight bleeding. Ik vind dat niet oké en zal zoiets gewoon omruilen. Ieder zijn ding. Dat iets veel geproduceerd wordt betekent niet dat je daardoor minder kritisch mag zijn. De WKOA is tot stand gebracht juist om consumenten hiervoor tegen te beschermen. Nogmaals jij hoeft er geen gebruik van te maken, maar ga niet verontwaardigd doen als mensen dat wel doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2018 09:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Prima dat jij snel tevreden bent met je aankoop maar als ik veel geld voor iets neer leg wil ik dat het naar behoren werkt zonder gebreken. Jij zal vast een dode pixel in je scherm houden of het normaal vinden dat een LCD last heeft van backlight bleeding. Ik vind dat niet oké en zal zoiets gewoon omruilen. Ieder zijn ding.
Wat is een gebrek? Dat een console met een powerbrick in het ding en overige koelingssystemen geluid maakt? :)

Wat ik jammer vindt aan een dergelijke handelswijze is dat de door jouw teruggebrachte console ongetwijfeld weer gewoon als nieuw verkocht wordt, terwijl de nieuwe koper niet weet dat die console door jou is gebruikt en niet weet wat jij er allemaal mee hebt lopen doen. Ik impliceer niet dat jij het ding hebt misbruikt, maar het is niet meer nieuw... En ja, dat ligt uiteindelijk aan de winkel die ze weer verkoopt, maar zo'n handelswijze werkt het wel in de hand.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2018 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:31:
[...]

Vroeg ik me dus ook af :)

[...]

Ik heb ook de TBSX700. Gebruik hem niet heel vaak, maar vind het echt een prima headset voor het geld. Geluid is prima, draadloos en mijn partygenoten verstaan me goed. :)

----------------------------------------

Dit weekend The Vanishing of Ethan Carter gespeeld.
Party chat nog niet zo goed kunnen testen omdat ik de afgelopen weken wederom te weinig tijd had om te gamen en @Tags NL niet online was waar ik toch vaak het meest mee in de party zit.

Wat vond je van TVoEC ? Ik heb even wat korte filmpjes gekeken op Mixer en alleen die omgeving al vond ik prachtig. Hoelang duurt de game ? Ben niet zo van de langzame games qua gameplay, maar dit lijkt me toch wel een leuke detective game.
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Prima dat jij snel tevreden bent met je aankoop maar als ik veel geld voor iets neer leg wil ik dat het naar behoren werkt zonder gebreken. Jij zal vast een dode pixel in je scherm houden of het normaal vinden dat een LCD last heeft van backlight bleeding. Ik vind dat niet oké en zal zoiets gewoon omruilen. Ieder zijn ding.
Uiteraard is dat je goed recht, maar mijn "case" mbt laptop schermen was ter voorbeeld. Elk scherm heeft last va backlight bleeding. Dode pixels neem ik ook geen genoegen mee. Maar bij de Xbox ligt het toch wat anders. Die heeft bewegende onderdelen en ondanks dat die op maat gemaakt zijn (althans dat verwacht ik) kan het dus zijn dat je ze wel hoort, zoals bv de fan of de disk. Dat heeft niks met defecte onderdelen te maken (al kan dat natuurlijk wel zo zijn) maar puur hoe zo'n apparaat werkt icm het gebruik ervan. Bv zware games, veel geratel van de HDD en fan om te koelen etc etc. Jij gaat mij niet wijs maken, nogmaals, dat jouw xboxen allemaal DOA waren. Ja de schijf hoor je, soms de ene keer wat meer dan de andere keer, maar je kan ook overdrijven met het zoeken van "problemen". Maar iig succes met het vinden van het perfecte apparaat die 100% stil is en 100% werkt zoals exact jij dat wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:52:
[...]

Party chat nog niet zo goed kunnen testen omdat ik de afgelopen weken wederom te weinig tijd had om te gamen en @Tags NL niet online was waar ik toch vaak het meest mee in de party zit.

Wat vond je van TVoEC ? Ik heb even wat korte filmpjes gekeken op Mixer en alleen die omgeving al vond ik prachtig. Hoelang duurt de game ? Ben niet zo van de langzame games qua gameplay, maar dit lijkt me toch wel een leuke detective game.
[...]
De game zelf is niet lang. Ik denk een uurtje of 3.

De omgeving ziet er inderdaad prachtig uit. Ik zat regelmatig te denken hoe cool het zou zijn als er een soort van AAA stealth guerilla sniper game uit zou komen in een dergelijke omgeving :P.

Zelf vond ik de game dus erg mooi, maar qua gameplay vrij eentonig en langzaam. Maar zoals ik zei, What remains of Edith Finch heeft me een beetje verpest. Die was ook een stuk minder 'open wereld' en gewoon een stuk meer lineair. Als je beide games niet hebt gespeeld, zou ik je willen adviseren om eerst TVOEC te spelen en daarna WROEF. Mocht je slechts 1 van de 2 willen spelen, dan raad ik je sterk WROEF aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:50:
[...]

Wat is een gebrek? Dat een console met een powerbrick in het ding en overige koelingssystemen geluid maakt? :)

Wat ik jammer vindt aan een dergelijke handelswijze is dat de door jouw teruggebrachte console ongetwijfeld weer gewoon als nieuw verkocht wordt, terwijl de nieuwe koper niet weet dat die console door jou is gebruikt en niet weet wat jij er allemaal mee hebt lopen doen. Ik impliceer niet dat jij het ding hebt misbruikt, maar het is niet meer nieuw... En ja, dat ligt uiteindelijk aan de winkel die ze weer verkoopt, maar zo'n handelswijze werkt het wel in de hand.
Wat de winkel ermee doet is niet mijn probleem als klant. Zou wel te gek voor woorden zijn dat je als klant iets niet terug stuurt omdat het misschien wel bij iemand anders terecht kan komen. Omgekeerde wereld natuurlijk. Maar om je gemoedstoestand even op te frissen, meestal hebben winkels afspraken met de fabrikant staan dat zoiets niet meer in de winkel terechtkomt. Althans als het om een goede winkel zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:52:
[...]

[...]

Uiteraard is dat je goed recht, maar mijn "case" mbt laptop schermen was ter voorbeeld. Elk scherm heeft last va backlight bleeding. Dode pixels neem ik ook geen genoegen mee. Maar bij de Xbox ligt het toch wat anders. Die heeft bewegende onderdelen en ondanks dat die op maat gemaakt zijn (althans dat verwacht ik) kan het dus zijn dat je ze wel hoort, zoals bv de fan of de disk. Dat heeft niks met defecte onderdelen te maken (al kan dat natuurlijk wel zo zijn) maar puur hoe zo'n apparaat werkt icm het gebruik ervan. Bv zware games, veel geratel van de HDD en fan om te koelen etc etc. Jij gaat mij niet wijs maken, nogmaals, dat jouw xboxen allemaal DOA waren. Ja de schijf hoor je, soms de ene keer wat meer dan de andere keer, maar je kan ook overdrijven met het zoeken van "problemen". Maar iig succes met het vinden van het perfecte apparaat die 100% stil is en 100% werkt zoals exact jij dat wil.
Jouw voorbeeld was dan ook een hele slechte voorbeeld. Om even daarop terug te komen, als je een referentiekader hebt dan is de vergelijking een stuk makkelijker om te maken. Nogmaals jij bent snel tevreden over je dingen, ik niet. Ik zou je dan ook adviseren om nooit te kijken op een AV forum. Daar worden producten geretourneerd vanwege banding, stutter, of andere zaken waar jij snel tevreden over zou zijn. En nu weer terug on-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Wat de winkel ermee doet is niet mijn probleem als klant. Zou wel te gek voor woorden zijn dat je als klant iets niet terug stuurt omdat het misschien wel bij iemand anders terecht kan komen. Omgekeerde wereld natuurlijk. Maar om je gemoedstoestand even op te frissen, meestal hebben winkels afspraken met de fabrikant staan dat zoiets niet meer in de winkel terechtkomt. Althans als het om een goede winkel zou gaan.
Dat is inderdaad een omgekeerde wereld, maar iets 5 keer terugsturen voor een normaal functionerend apparaat en je beroepen op de Wet koop op afstand is in mijn beleving ook een beetje een omgekeerde wereld.

Maarja, ieder zijn ding en hopelijk ben je er blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Of ze het nou terugsturen of niet, uiteindelijk zijn mensen die veel kritischer zijn en producten zo vaak terug sturen wel een extra belasting op het systeem wat toch door ons allemaal betaald moet worden. Tuurlijk, de fabrikant betaalt het, maar die rekent het gewoon door.
Als iets echt kapot is, prima, en misschien had je gewoon pech met wat je geleverd hebt gekregen... maar als je gewoon de reguliere variatie in productie uit probeert te spelen om de allerstilste te krijgen, dan vind ik dat ook niet netjes. Wettelijk sta je in je recht, je mag het doen, maar wij mogen er ook van vinden wat we willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Dat is inderdaad een omgekeerde wereld, maar iets 5 keer terugsturen voor een normaal functionerend apparaat en je beroepen op de Wet koop op afstand is in mijn beleving ook een beetje een omgekeerde wereld.

Maarja, ieder zijn ding en hopelijk ben je er blij mee. :)
Nee dat is geen omgekeerde wereld maar je recht, de WKOA heeft zelfs als beginsel dat je geen opgave van reden hoeft te geven om je aankoop te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Of ze het nou terugsturen of niet, uiteindelijk zijn mensen die veel kritischer zijn en producten zo vaak terug sturen wel een extra belasting op het systeem wat toch door ons allemaal betaald moet worden. Tuurlijk, de fabrikant betaalt het, maar die rekent het gewoon door.
Als iets echt kapot is, prima, en misschien had je gewoon pech met wat je geleverd hebt gekregen... maar als je gewoon de reguliere variatie in productie uit probeert te spelen om de allerstilste te krijgen, dan vind ik dat ook niet netjes. Wettelijk sta je in je recht, je mag het doen, maar wij mogen er ook van vinden wat we willen.
Graag je stelling onderbouwen dat het door anderen betaald moet worden. Het is namelijk een natte vinger argumentatie. Of heb jij hierdoor meer moeten betalen. Want de arme fabrikant wordt hierdoor benadeeld natuurlijk door zelf geen gedegen quality control te hebben. Zelden zoiets naïef gelezen. Maar weet je, dan hou jij toch lekker alles wat je in ontvangst neemt. Ik kijk er wel kritisch naar en zal niks meer dan perfectie willen. Met alles wat ik koop trouwens. Ieder zijn ding.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Graag je stelling onderbouwen dat het door anderen betaald moet worden. Het is namelijk een natte vinger argumentatie. Of heb jij hierdoor meer moeten betalen, want de arme fabrikant wordt benadeeld door zijn eigen quality control. Zelden zoiets naïef gelezen.
En daar komen we weer terug bij de start van de discussie...

Wat mag je redelijkerwijs van een product verwachten? En wat was er objectief mis met de 5 versies die je hebt geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:28:
[...]

En daar komen we weer terug bij de start van de discussie...

Wat mag je redelijkerwijs van een product verwachten? En wat was er objectief mis met de 5 versies die je hebt geprobeerd?
Dat is voor iedereen anders vandaar de WKOA, ben je het daar niet mee eens ga dan lekker een lobby starten om de wet die democratisch tot stand is gekomen te laten aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Graag je stelling onderbouwen dat het door anderen betaald moet worden. Het is namelijk een natte vinger argumentatie. Of heb jij hierdoor meer moeten betalen, want de arme fabrikant wordt benadeeld door zijn eigen quality control. Zelden zoiets naïef gelezen.
Als je de maatschappij als geheel bekijkt, inclusief de fabrikant, dan verbruikt iemand die voor wissewasjes 5 keer een apparaat terugstuurt relatief een groot deel van de resources, dat kun je moeilijk ontkennen.
Verder zeg ik helemaal niet dat het ok is als een fabrikant prut quality control heeft, maar gezien het feit dat hier bijna iedereen jubelt dat de One X zo stil is en er maar een enkeling is die meldt dat hij meer lawaai maakt (waar dat dan over het algemeen met één keer omruilen opgelost is)... lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat jij werkelijk 4 keer een slechte One X ontvangen hebt. Het zou kunnen, maar je klinkt meer als een overdreven kritisch persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:08:
[...]

De game zelf is niet lang. Ik denk een uurtje of 3.

De omgeving ziet er inderdaad prachtig uit. Ik zat regelmatig te denken hoe cool het zou zijn als er een soort van AAA stealth guerilla sniper game uit zou komen in een dergelijke omgeving :P.

Zelf vond ik de game dus erg mooi, maar qua gameplay vrij eentonig en langzaam. Maar zoals ik zei, What remains of Edith Finch heeft me een beetje verpest. Die was ook een stuk minder 'open wereld' en gewoon een stuk meer lineair. Als je beide games niet hebt gespeeld, zou ik je willen adviseren om eerst TVOEC te spelen en daarna WROEF. Mocht je slechts 1 van de 2 willen spelen, dan raad ik je sterk WROEF aan :)
Heeft WROEF een beetje dezelfde setting dan ? Kan ik zelf vanavond wel even nakijken. Maar ik ben echt een gamer die zich moet kunnen identificeren met de game. Een game zoals Battlefield 2145 met exosuits, space ships etc etc vind ik niks omdat ik me dat zelf niet zie doen. Het moet in mijn ogen wel een realistische setting zijn. Daarom laat ik ook heel veel games links liggen omdat ik me niet kan verplaatsen in de omgeving.

Overigens afgelopen 2 weken weer begonnen met Super Lucky's tale. Maar man wat ben ik slecht in platformers en dan is deze nog 3D ook waar ik helemaal mis zit te springen omdat ik die diepgang niet zie. Ouder worden is niet leuk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Dat is voor iedereen anders vandaar de WKOA, ben je het daar niet mee eens ga dan lekker een lobby starten om de wet die democratisch tot stand is gekomen te laten aanpassen.
Het is helemaal niet nodig om de wet aan te passen, wij mogen prima vinden dat wij jouw gedrag niet ok vinden zonder dat het tegen de wet moet zijn.
Niet op de man

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 22-01-2018 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Heeft WROEF een beetje dezelfde setting dan ? Kan ik zelf vanavond wel even nakijken. Maar ik ben echt een gamer die zich moet kunnen identificeren met de game. Een game zoals Battlefield 2145 met exosuits, space ships etc etc vind ik niks omdat ik me dat zelf niet zie doen. Het moet in mijn ogen wel een realistische setting zijn. Daarom laat ik ook heel veel games links liggen omdat ik me niet kan verplaatsen in de omgeving.

Overigens afgelopen 2 weken weer begonnen met Super Lucky's tale. Maar man wat ben ik slecht in platformers en dan is deze nog 3D ook waar ik helemaal mis zit te springen omdat ik die diepgang niet zie. Ouder worden is niet leuk :|
Nee WROEF heeft een hele andere setting en tempo. Het is een combinatie van realistisch en surrealisme... maar ik wil niet gaan spoileren, dus kan ook weinig zeggen. :) Ik denk dat WROEF veel langer bij je blijft qua verhaal dan TVOEC.
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Jij vraagt hier om bepaalde stellingen te onderbouwen, anders vind je het natte vinger argumentatie. Terwijl als ik je vraag om aan te geven wat er objectief mis mee is omdat je suggereert dat de quality control beroerd is kom je aanzetten met deze opmerking.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Als je de maatschappij als geheel bekijkt, inclusief de fabrikant, dan verbruikt iemand die voor wissewasjes 5 keer een apparaat terugstuurt relatief een groot deel van de resources, dat kun je moeilijk ontkennen.
Verder zeg ik helemaal niet dat het ok is als een fabrikant prut quality control heeft, maar gezien het feit dat hier bijna iedereen jubelt dat de One X zo stil is en er maar een enkeling is die meldt dat hij meer lawaai maakt (waar dat dan over het algemeen met één keer omruilen opgelost is)... lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat jij werkelijk 4 keer een slechte One X ontvangen hebt. Het zou kunnen, maar je klinkt meer als een overdreven kritisch persoon.
Laten we de maatschappij erbij betrekken omdat je inhoudelijk geen steekhoudende argumenten hebt. Laten we voor gemakshalve vergeten dat men hard moet werken voor die centjes waarmee het gekocht is. En het grappige is jij weet niks. Je hebt de consoles niet gezien, niets gehoord, of in ontvangst genomen. Het enige wat je hebt is een aanname die niet onderbouwd kan worden, je stelling dat "iedereen uiteindelijk in kosten moet bijdragen aan geretourneerde artikelen" kun je ook al niet uitleggen met feiten. Ik ben inderdaad een kritisch persoon, maar ik vind jou een overdreven simpel persoon. Prima toch, hebben we beide een mening over elkaar gevormd. Kan het nu weer on-topic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad topicreport en niet zelf ook op de man reageren

[ Voor 90% gewijzigd door Grotman op 22-01-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:41:

Jij vraagt hier om bepaalde stellingen te onderbouwen, anders vind je het natte vinger argumentatie. Terwijl als ik je vraag om aan te geven wat er objectief mis mee is omdat je suggereert dat de quality control beroerd is kom je aanzetten met deze opmerking.
Jij moet beter lezen, er staat dat dit voor een ieder anders kan zijn. Sommige mensen storen zich aan banding, andere weer aan clouding andere weer aan geluidsproductie enzovoort. Wat voor de een gebrek is is voor de ander vrij normaal.

Kan je voortaan niet meerdere posts achter elkaar plaatsen, zeker niet 3 keer? Als je al de laatste reageerder bent dan wordt dat ook aangegeven. Graag je laatste bericht aanpassen en nieuwe opmerkingen/quotes daar toevoegen.

[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 22-01-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:45:
[...]
Laten we de maatschappij erbij betrekken omdat je inhoudelijk geen steekhoudende argumenten hebt. Laten we voor gemakshalve vergeten dat men hard moet werken voor die centjes waarmee het gekocht is. En het grappige is jij weet niks. Je hebt de consoles niet gezien, niets gehoord, of in ontvangst genomen. Het enige wat je hebt is een aanname die niet onderbouwd kan worden, je stelling dat "iedereen uiteindelijk in kosten moet bijdragen aan geretourneerde artikelen" kun je ook al niet uitleggen met feiten. Ik ben inderdaad een kritisch persoon, maar ik vind jou een overdreven simpel persoon. Prima toch, hebben we beide een mening over elkaar gevormd. Kan het nu weer on-topic gaan.
Nee ik weet inderdaad niks omdat jij maar niks vertelt, je hebt nog steeds niet gezegd wat er nou mis was met die apparaten die je terug gestuurd hebt.
Verder heb ik alleen gezegd dat als dit, dan dat. Ik heb nergens direct iets over jou gezegd, nee ook niet in het stuk dat een mod zo nodig moest verwijderen. In tegenstelling tot jij die in het niet verwijderde deel nog steeds specifiek over mij oordelen klaar hebt.
Maar goed, als je niet met eigen argumenten komt en alleen die van ons probeer te invalideren dan heeft deze discussie inderdaad niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Nee ik weet inderdaad niks omdat jij maar niks vertelt, je hebt nog steeds niet gezegd wat er nou mis was met die apparaten die je terug gestuurd hebt.
Verder heb ik alleen gezegd dat als dit, dan dat. Ik heb nergens direct iets over jou gezegd, nee ook niet in het stuk dat een mod zo nodig moest verwijderen. In tegenstelling tot jij die in het niet verwijderde deel nog steeds specifiek over mij oordelen klaar hebt.
Maar goed, als je niet met eigen argumenten komt en alleen die van ons probeer te invalideren dan heeft deze discussie inderdaad niet veel zin.
Dan lees je niet goed of je ziet het gewoon niet staan. Dat heet selectief lezen, het grappige is dat jij voor iedereen probeert te spreken door telkens de "wij" vorm aan te halen, terwijl je niet voor andere kunt spreken. Je spreekt namelijk enkel voor je zelf. Je antwoord ook niet op de gestelde vragen en geeft ook geen feiten weer wanneer er naar gevraagd wordt. Overigens is deze discussie klaar. Iemand die met dergelijke kinderlijke memes aankomt neem ik per definitie niet serieus. En terecht dat een mod je daarop hebt gewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:33

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:44:
Toch maar de One X omgeruild. Nu ook een stille te pakken.
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Modbreak:@Verwijderd & @Finraziel Als jullie nou even een topic openen in het shoppingforum dan blijft dit topic gevrijwaard van jullie eigenwijzigheden.

Jullie op de man discussie wordt nog al vervelend.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:30:
[modbreak]

@Verwijderd & @Finraziel Als jullie nou even een topic openen in het shoppingforum dan blijft dit topic gevrijwaard van jullie eigenwijzigheden.

Jullie op de man discussie wordt nog al vervelend.

[/]
Voor mij is deze discussie klaar, heb dat al een aantal keren aangegeven. Dus dan moet je toch echt bij hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:17

R.G

even compleet wat anders,

Ik heb bijna de beslissing genomen om een xbox one x aan te schaffen.
Toch wel benieuwd naar de verschillen " W3, andere games" fps increase :)

Daarnaast kan ik dan mn oude xbox one 500gb versie verkopen of neefjes/nichtjes blij maken ermee.

Ik zie veel op internet iets over het bing rewards systeem, waarmee je goedkoper wel 150,- van de prijs afhaalt waarvoor de xbox one x in de MS store te vinden is.

Wat is een verstandige keuze?

Of eigenlijk vraag ik hoe kom ik aan een xbox one x op dit moment met de beste deal en less effort :)

Duitsland? België? Nederland , UK?

Iedereen tevreden over zn xbox one x? koeling, fan geluid, etc?

Loopt die 1tb nog vlot vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:41
R.G schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:11:

Daarnaast kan ik dan mn oude xbox one 500gb versie verkopen of neefjes/nichtjes blij maken ermee.

Ik zie veel op internet iets over het bing rewards systeem, waarmee je goedkoper wel 150,- van de prijs afhaalt waarvoor de xbox one x in de MS store te vinden is.
geen idee hoe dat werkt, maar misschien even beginnen met hier te kijken.
Een Xbox One X kopen :+
Jep erg tevreden over de X, geen last van warmte en geluid, maar mijne staat dan ook helemaal vrij.
Ja, een externe HD is aan te raden

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of eigenlijk vraag ik hoe kom ik aan een xbox one x op dit moment met de beste deal en less effort :)

Duitsland? België? Nederland , UK?

euhmz.. Bing rewards: http://webwereld.nl/e-com...pt-spaarprogramma-bing-af

je hebt wel: https://rewards.xbox.com/nl-NL/ maar moet je best veel tijd/geld (in games/pre-orders/films) investeren om "gratis" dingen te krijgen. het is nog niet zo als bij sony waar ze in amerika willen testen dat gamers geld krijgen voor het halen van "achievements".

een xbox one x kan je gewoon via de (web)winkels bestellen :) https://www.budgetgaming.nl/xboxone/xbox+one+x+(1+tb).html

koeling: hij kan af en toe behoorlijk warm worden, ik zorg dat ik genoeg ruimte heb en deurtje van het kastje open staan (moet ik voor mijn versterker ook)
hd: de 1tb is hardstikke snel, komt praktisch in de buurt van de snelheid van een externe usb 3 bij de xbox one / xbox one s. denk dat alleen een externe ssd op de xbox one s alles verslaat :) de games zijn aanzienlijk groter (sommige halen 100gb). hangt er vanaf hoeveel games je hebt I guess
geluid: ik hoor de xbox niet, aan de andere kant speel ik met dolby atmos assassins creed origins en valt er weinig omgevingsgeluid meer te horen. (in een zeldzaam geval lijkt de xbox wel eens op te willen stijgen maar heb nog niet kunnen achterhalen tijdens welke omstandigheden. gebeurde dacht ik tijdens wolfenstein 2 enkele keren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 10:39
quorumz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:29:
gebeurde dacht ik tijdens wolfenstein 2 enkele keren)
Ah das toevallig, dat viel me van week toevallig ook op tijdens wolfenstein 2 voor het eerst "een" xbox one (zowel X als non X) hoorde opstijgen. Maar nog steeds verre verwijderd van de taferelen met mn playstation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Als je een 4K TV heb staan, dan is de XB1X wel degelijk de "beste" keuze. Als je een 1080p scherm heb staan dan heeft het nog steeds een meerwaarde. Maar beduidend minder.

In dat opzicht zul je voor jezelf moeten afwegen of je daadwerkelijk €500,- neer wilt leggen voor een console. Met een XB1S kom je er ook wel, maar het verschil in beeldkwaliteit/snelheid/etc. is aanzienlijk met de X.

Ik ben zelf helemaal tevreden! Ik speel niet heel veel spellen op mijn XB1X. Onlangs the Witcher 3 weer helemaal uitgespeeld (main quest dan). In 4K Modus hoorde je wel af en toe de ventilator even aan slaan (of zoals het mooi hier wordt omschreven, dan "stijgt" mijn XB1X even op :+). Maar meestal was dat maar maximaal 10 seconden en dan weer een tijdje muisstil. Al om al ontkom je er niet aan zodra je echt "zware" spellen op 4K gaat draaien. Maar persoonlijk vind ik het niet storend daar ik meestal OF met surround sound speel OF met een headset.

Verder heb ik een externe SSD van 512 GB eraan hangen voor de spellen welke ik het meeste speel (Witcher, Battlefield 1 / 4, Star Wars Battlefront 2 etc). En opzich red hij het prima zo. De ruimte is dan dus echt afhankelijk van de hoeveelheid spellen welke je (verwacht) te gaan spelen. Als je maar 2 of 3 games per keer echt intensief speelt dan zul je weinig ruimte problemen tegen komen. Wil je echter continu andere games proberen (Game Pass / EA Acces etc.) dan kán hij zo vol lopen. Persoonlijk zou ik aanraden om een externe (SSD!) schijf aan te gaan sluiten. Zeker een SSD schijf kán in sommige gevallen zelfs nog een éxtra snelheidsboost geven. Thans, ik speel het meeste Battlefield 1 en die laadt toch aanzienlijk sneller met de externe SSD als met de interne HHD van de XB1X.

Truth to be said, de interne HDD van de XB1X is opzichzelf al aanzienlijk sneller dan de originele XB1. Maar ik ben een mierenbetaster dus dan toch op een externe SSD voor net dat beetje meer snelheid :+
Pagina: 1 ... 61 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.