A life lived in fear is a life half lived
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Het stelt niet zoveel voor hoor, voor het prijs verschil de moeite waard. Hieronder wordt uitgelegd hoe nu zelfs met video'sNot_Disclosed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:54:
Ik zat te kijken naar "Battlefield 1 Revolution". Maar ik vind daar het prijsverschil wel erg groot. In europa (€24,-) ruim het dubbele van de US (€ 10,77/$ 13,20). Korting in europa is ook lager dan de lijst van Major Nelson. Dan sla ik deze voorlopig nog over.
Ik wil iig niet met cadeaukaarten aan de gang.
https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/
NFS Payback is hier volgens mij ook niet gediscount. Ik denk dat EA liever geen games verkoopt in Europa.Not_Disclosed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:54:
Ik zat te kijken naar "Battlefield 1 Revolution". Maar ik vind daar het prijsverschil wel erg groot. In europa (€24,-) ruim het dubbele van de US (€ 10,77/$ 13,20). Korting in europa is ook lager dan de lijst van Major Nelson. Dan sla ik deze voorlopig nog over.
Ik wil iig niet met cadeaukaarten aan de gang.
Gamertag: FinrazielNL
Finraziel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:23:
[...]
NFS Payback is hier volgens mij ook niet gediscount. Ik denk dat EA liever geen games verkoopt in Europa.

Ik bedoel dat hij nu niet gediscount is terwijl hij dat wel is in de VS.DutchOwnage schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:26:
Jawel, ik heb rond de kerst Payback en Battlefont 2 samen voor €70 gekocht in de store.
Nou dan klopt het toch wat ik zeg, in de USA betalen ze altijd minder dan in het rijke Europa.Finraziel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Ik bedoel dat hij nu niet gediscount is terwijl hij dat wel is in de VS.
Ik reageerde ook niet op jou...Winkiller schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Nou dan klopt het toch wat ik zeg, in de USA betalen ze altijd minder dan in het rijke Europa.
Nou zeg, ja inderdaad ik zag het, wat nu ?
Ik heb de video's bekeken hoe het werkt met aankopen in buitenlandse stores.
Hierin wordt er vanuit gegaan dat je geen andere betaalmethode aan je account hebt gekoppeld.
Ik heb PayPal toegevoegd aan mijn account. Heeft dit invloed op de werking?
- quorumz
- Niet online

nee werkt gewoon, tijdens betalen kan je betaal method kiezen (credit card, paypal of tegoed). heb je niet genoeg kan je gelijk je kaartje redeemenwjsiebes91 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:54:
Het verschil met "Battelfield 1 Revolution" tussen Nederland en Amerika is inderdaad veel te groot.
Ik heb de video's bekeken hoe het werkt met aankopen in buitenlandse stores.
Hierin wordt er vanuit gegaan dat je geen andere betaalmethode aan je account hebt gekoppeld.
Ik heb PayPal toegevoegd aan mijn account. Heeft dit invloed op de werking?
Dit weekend maar eens proberen! Ik ben benieuwd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oké, dus een €15,- Microsoft cadeaubon kopen in de USA, regio van mijn account wijzigen, Battlefield daar kopen en dan account weer terugzetten naar NL?quorumz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:58:
[...]
nee werkt gewoon, tijdens betalen kan je betaal method kiezen (credit card, paypal of tegoed). heb je niet genoeg kan je gelijk je kaartje redeemen
Is Battlefield 1 een aanrader?
Heb al een tijdje geen games meer in buitenlandse stores gekocht, maar gisteren in Brazilie geprobeerd. VPN app op mijn iPhone, XBox app op Brazillie gezet en proberen te kopen. Lukte niet. 's Avonds wederom VPN app op iPhone gestart en hotspot aangezet. Xbox via wifi geconnect met mijn iPhone, XBox store op Brazil gezet, maar ook dat lukte niet meer.wjsiebes91 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Oké, dus een €15,- Microsoft cadeaubon kopen in de USA, regio van mijn account wijzigen, Battlefield daar kopen en dan account weer terugzetten naar NL?
Is Battlefield 1 een aanrader?
En of BF1 een aanrader is ? Tja... van mij krijg je een nogal subjectief antwoord. Het is mijn meest gespeelde game van 2017 en is zo'n beetje de enige game die ik nog steeds speel. De single player was leuk, niet meer dan dat. De multiplayer vind ik echt super ondanks bugs, wapen aanpassingen etc etc. Speel het nog steeds met veel plezier. Bedenk dat ik ik die game bij de release heb gekocht (in India) voor 55 euro en toen ook nog direct de volle mep voor de Premium pas van 50 euro. Is een koopje nu dus.... Zeker kopen en mee knallen en veel spotten.
XBL: MRE Inc
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19:32
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Graag gedaanBM schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:56:
Ga je geen spijt van krijgen. Ik game niet bijzonder veel, maar het was voor mij 1 van de betere games van de afgelopen jaren
--------
Is er al iets meer bekend over de "nieuwe achievements" ideeën van MS? Ik begreep dat ze die binnenkort gaan omgooien / aanvullen met een soort level systeem. Ben er wel benieuwd naar. Wat ik toch altijd een beetje een gemis heb gevonden van het huidige achievement systeem is dat het op zich slechts een virtueel ego dingetje is zonder dat er verder iets aan gekoppeld zit anders dan GS. Wel een dingetje waar ik veel waarde aan hecht...
Het zou echt tof zijn als ze een systeem creeren wat ook daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft als in bijv. unieke thema's, kortingen op DLC, kortingen op games in dezelfde serie. Bijvoorbeeld dat als je 1000 GS hebt in de Forza games je korting krijgt voor de volgende game, etc. etc.
Ben benieuwd waar ze mee komen...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat zou niet eerlijk zijn om dat aan euro prijzen te koppelen. Ik ben ook een fanatieke gamer, maar heb gewoon nauwelijks tijd. Toch is het mijn grootste hobby maar door werk en kinderen heb ik maar vrij weinig tijd.uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Graag gedaan
--------
Is er al iets meer bekend over de "nieuwe achievements" ideeën van MS? Ik begreep dat ze die binnenkort gaan omgooien / aanvullen met een soort level systeem. Ben er wel benieuwd naar. Wat ik toch altijd een beetje een gemis heb gevonden van het huidige achievement systeem is dat het op zich slechts een virtueel ego dingetje is zonder dat er verder iets aan gekoppeld zit anders dan GS. Wel een dingetje waar ik veel waarde aan hecht...![]()
Het zou echt tof zijn als ze een systeem creeren wat ook daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft als in bijv. unieke thema's, kortingen op DLC, kortingen op games in dezelfde serie. Bijvoorbeeld dat als je 1000 GS hebt in de Forza games je korting krijgt voor de volgende game, etc. etc.
Ben benieuwd waar ze mee komen...
Een scholier met zeeen van tijd heeft dus veel meer tijd om naar die korting toe te werken.
Nog even los van het feit dat sommige achievements nergens op slaan en anderen weer niet aansluiten bij jouw wensen.
Stel ik vind een game erg leuk, maar alleen single player of iig niet in een online event. Als dan 30% van de achievements online only zijn, dan moet ik dus eigenlijk tegen mijn zin in online gaan sprelen om toch die korting te krijgen.
Als ik die achievements van die nieuwe Wolfenstein hoor, dan zijn sommige verre van redelijk.
Koppel het dan aan een soort van ranking systeem. Dus 0-1000 GS is rookie. 1000-10000 is <insert rank> en 100000+ is Senior Uber gamer of iets dergelijks.... net zoals in het leger bv....
Nooit last gehad van een ban? Nadat ik FM7 UE in Rusland had gekocht is mijn account 2 maanden gebanned geweest. Microsoft gaf als verklaring dat dit kwam door een aankoop in het buitenland. Kan hier op internet niet een eenduidig antwoord over vinden.MRE-Inc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Heb al een tijdje geen games meer in buitenlandse stores gekocht, maar gisteren in Brazilie geprobeerd. VPN app op mijn iPhone, XBox app op Brazillie gezet en proberen te kopen. Lukte niet. 's Avonds wederom VPN app op iPhone gestart en hotspot aangezet. Xbox via wifi geconnect met mijn iPhone, XBox store op Brazil gezet, maar ook dat lukte niet meer.
En of BF1 een aanrader is ? Tja... van mij krijg je een nogal subjectief antwoord. Het is mijn meest gespeelde game van 2017 en is zo'n beetje de enige game die ik nog steeds speel. De single player was leuk, niet meer dan dat. De multiplayer vind ik echt super ondanks bugs, wapen aanpassingen etc etc. Speel het nog steeds met veel plezier. Bedenk dat ik ik die game bij de release heb gekocht (in India) voor 55 euro en toen ook nog direct de volle mep voor de Premium pas van 50 euro. Is een koopje nu dus.... Zeker kopen en mee knallen en veel spotten.
Begin te twijfelen of het handig is om voor die 13euro verschil dit risico te nemen.

Nope.... en ik heb toch wel aardig wat games gekocht in het buitenland. Misschien is het de frequentie. Ik koop ook niet echt veel games en sommige games vind ik dan wel weer de volle prijs waard. Bij grote graai uitgevers zoals EA, die gun ik het dan weer niet om de zoveelste Fifa met minimale aanpassingen voor het volle bedrag te kopen.wjsiebes91 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Nooit last gehad van een ban? Nadat ik FM7 UE in Rusland had gekocht is mijn account 2 maanden gebanned geweest. Microsoft gaf als verklaring dat dit kwam door een aankoop in het buitenland. Kan hier op internet niet een eenduidig antwoord over vinden.
Begin te twijfelen of het handig is om voor die 13euro verschil dit risico te nemen.
Oké. FM7 UE was het eerste spel wat ik in een buitenlandse store kocht en toen ging het direct mis. Andere mensen met ervaringen bij het kopen in buitenlandse stores?MRE-Inc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Nope.... en ik heb toch wel aardig wat games gekocht in het buitenland. Misschien is het de frequentie. Ik koop ook niet echt veel games en sommige games vind ik dan wel weer de volle prijs waard. Bij grote graai uitgevers zoals EA, die gun ik het dan weer niet om de zoveelste Fifa met minimale aanpassingen voor het volle bedrag te kopen.
Doe het al jaren en nooit issueswjsiebes91 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:00:
[...]
Oké. FM7 UE was het eerste spel wat ik in een buitenlandse store kocht en toen ging het direct mis. Andere mensen met ervaringen bij het kopen in buitenlandse stores?

When we launched Xbox Game Pass in June 2017, we knew we wanted to craft a service with gamers in mind. That meant a diverse, expanding library of over 100 games and counting, matched with one monthly price and unlimited access to download and play full-fidelity experiences.
We’ve been blown away by the incredible response. Following launch, we heard from fans around the world who wanted Xbox Game Pass in their country. In September, we expanded globally and Xbox Game Pass is now available to fans in 40 countries. We’ve also continued to expand the catalog with new games added to the Xbox Game Pass library every month, so there is always something new to play.
We know our fans value having a variety of games to play at a low monthly price. We’ve also heard from fans that the ability to play new blockbuster games in Xbox Game Pass is important. So we’ve continued to explore new ideas to make this possible.
Today, we’re excited to announce plans for a major expansion to Xbox Game Pass that underscores our commitment to deliver our fans the ultimate gaming subscription service.
Moving forward, we plan to release all new Xbox One exclusive games from Microsoft Studios into Xbox Game Pass on the same date as their global release. This means that when Sea of Thieves launches on March 20, it will be included in Xbox Game Pass to all members.
This plan to bring new games timed with their global release into Xbox Game Pass not only includes announced titles like Sea of Thieves, State of Decay 2 and Crackdown 3 but future unannounced games from Microsoft Studios including new iterations of our biggest Xbox One exclusive franchises such as Halo, Forza and Gears of War, on the same day they launch.
Our fans have also asked for more choice in the subscription offerings available for Xbox Game Pass. As part of today’s library expansion, we are also pleased to announce that we are working closely with our retail partners, such as GameStop, to offer a 6-month Xbox Game Pass subscription card for those fans who look for a variety of ways to purchase and enjoy new games and services. The 6-month Xbox Game Pass subscription card will be available at select retail partners for $59.99 beginning March 20. By working closely with retail partners, Xbox Game Pass will have valuable ambassadors in popular destinations for gamers to discover new and exciting games and enjoy community.
With the addition of more great games, new blockbuster releases and a new subscription offer, we are giving fans more choice and value in how they discover and enjoy games – purchase games for their permanent library or play through Xbox Game Pass for one low price.
We've only scratched the surface of the opportunity this new model brings to the industry and what we can deliver to our fans. We firmly believe Xbox Game Pass will be a catalyst to create new opportunities for game developers and publishers to innovate in the way games are developed and delivered, leading to entirely new ways to play.
We're truly humbled by the incredible response we've received to date for Xbox Game Pass, and we look forward to offering an unprecedented choice and value with Xbox Game Pass this spring and beyond.
Netflix voor games.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Nu online
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Weet je hoeveel me dit per jaar gaat schelen

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Oké. Je Microsoft credits wat je in Nederland nog hebt blijven ook gewoon bewaart?
Nah seriously, ik vind het wel mooi zo. En dat is puur omdat juist de meeste exclusives van MS nou net niet mijn smaak zijn. (fps heb ik bijvoorbeeld al niet zo heel veel mee, bye bye halo, gears, sunset overdrive.....en ik ben ook niet een fervente online sperer, sea of thieves trekt me initieel ook niet zo erg dus....)
Forza is een twijfel geval, ori heb ik al, en blijft over cuphead.
Maar wel fantastisch voor de mensen waar dit anders ligt (en die hebben wsl ook geen playstation plus). v.w.b. het riscico van games die niet meer beschikbaar zijn, ik zou die dan lekker bij de eerste de best deal alsnog aanschaffen. Zo werkt het ook bij netflix.......die goede film of serie die je echt heel erg mist dan als nog kopen.......of huren wellicht.
Nu nog geen optie voor games. Maar films kan je prima digitaal huren, waarom dan (later) games niet?
10 second ninja DONE
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Geen idee; gebruik een creditcardwjsiebes91 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:58:
[...]
Oké. Je Microsoft credits wat je in Nederland nog hebt blijven ook gewoon bewaart?
Maar op de Media Markt website zie ik nog 2 andere modellen van Turtle Beach in vergelijkbare prijsklasse: de Stealth 420X+ (€143) en de Ear Force XO Seven Pro (€126).
http://www.mediamarkt.nl/...=&page=&sourceRef=INVALID
Dus wat is de beste keuze uit deze 3 Turtle Beach modellen, en waarom?
-edit-
Als toevoeging: ik ga de headset voornamelijk gebruiken voor shooters waarbij omgevingsgeluid belangrijk is (zoals PUBG). Bij andere games als Fifa en Forza Motorsport speel ik audio via de tv af.
[ Voor 35% gewijzigd door AntraXxX op 23-01-2018 17:13 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Sowieso misschien overmorgen oppikken, dat scheelt weer BTWAntraXxX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:09:
Ik ben opzoek naar een nieuwe headset voor de Xbox One, en na vanalles gelezen te hebben (o.a. ook dit topic) ben ik in de markt voor een Turtle Beach Stealth 700. Mijn budget is €150 en omdat ik nog mooi cadeaubonnen ter waarde van dit bedrag van de Media Markt heb liggen wil ik hem morgen hier gaan oppikken.
Maar op de Media Markt website zie ik nog 2 andere modellen van Turtle Beach in vergelijkbare prijsklasse: de Stealth 420X+ (€143) en de Ear Force XO Seven Pro (€126).
-edit-
Als toevoeging: ik ga de headset voornamelijk gebruiken voor shooters waarbij omgevingsgeluid belangrijk is (zoals PUBG). Bij andere games als Fifa en Forza Motorsport speel ik audio via de tv af.
Verwijderd
Niet normaal deze deal. Zaten al veel grote titels verrassend snel er in. Dit maakt de deal nog gaver.Martinspire schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:51:
[...]
Weet je hoeveel me dit per jaar gaat schelen![]()
![]()
Wou mijn gamepass volgende maand stopzetten omdat ik alles gespeeld heb wat ik wilde spelen. Nu mag hij lekker doorlopen het hele jaar. Hun model werkt wel. Hoewel ik bijna alle exclusives toch op release dag koop. Aan mij gaan ze zo niks verdienen.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:04
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
https://mobile.twitter.co...status/955847618323599360
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit heeft de controller voorheen nooit gedaan en ik zou ook niet weten waar dit probleem opeens vandaan komt. De battery pack - twee maanden oud - wordt altijd opgeladen via de officiële kabel.
Kan dit te maken hebben met de (Beta) update van 21-01-2018? Xbox One X, trouwens.
Ik raad een Hyper X Cloud/Revolver headset of de Plantronics Rig 400HX aan. Ik vind Turtle Beach maar matige kwaliteit voor veel geld. Heb 3 Turtle Beaches gehad en deze zijn alledrie binnen een jaar overleden.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Hyper X Cloud/Hyper X Cloud II doe je inderdaad geen miskoop mee!BroWohsEdis schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:17:
@AntraXxX
Ik raad een Hyper X Cloud/Revolver headset of de Plantronics Rig 400HX aan. Ik vind Turtle Beach maar matige kwaliteit voor veel geld. Heb 3 Turtle Beaches gehad en deze zijn alledrie binnen een jaar overleden.
Bedankt voor je reactie. Zelf zat ik ook te kijken voor de Plantronics 600lx en 800lx, maar zie deze nergens beschikbaar op het moment..BroWohsEdis schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:17:
@AntraXxX
Hoe kwam het eigenlijk dat de Turtle Beaches kapot gingen, en hoe zat het toen met garantieafhandeling?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
2x is de kabel die vanuit de headset naar de controller gaat kapot gegaan, dit begon met gekraak en na een tijdje had ik geen geluid meer. Beide keren werd mij verteld dat dit niet onder de garantie valt vanwege improper storage, accident, abuse, misuse, neglect, ordinary wear. Volgens mij is het gewoon cheap ass zooi, zelfde met TB controllers.AntraXxX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:21:
[...]
Bedankt voor je reactie. Zelf zat ik ook te kijken voor de Plantronics 600lx en 800lx, maar zie deze nergens beschikbaar op het moment..
Hoe kwam het eigenlijk dat de Turtle Beaches kapot gingen, en hoe zat het toen met garantieafhandeling?
Ik heb nu een Hyper X Cloud en na 10 maanden ging de 3.5mm splitter kabel kapot omdat de controller van mijn schoot viel, heb een nieuwe gekregen na contact met de Kingston klantenservice. Ook zijn de kabeltjes gewoon los te bestellen op de site.
EDIT: Bij Kingston krijg je 2 jaar garantie, bij Turtle Beach heb je 3 maanden garantie op de kabels, microfoon etc.
[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 23-01-2018 20:33 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ding schijnt geweldig te zijn.
https://www.razerzone.com...her-ultimate-for-xbox-one
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vond deze een stuk beter zitten dan de stealth 600 en heb ook nog geen moment spijt gehad van de aankoop.
Ik heb deze: https://intl.turtlebeach.com/nl/ear-force-xo-seven, kan niet anders zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Maar jij gaat de Razer Trasher Ultimate bestellen en je bevindingen met ons delen?justifire schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:39:
Is er hier trouwens al iemand die de Razer Trasher Ultimate in huis heeft ?
PUBG dien je eigenlijk met een headset of enorme 9.2 kanaals audioset te spelen...
Cogitationis poenam nemo patitur
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Weet nou niet waar ik harder om moet lachen, jouw comment of onderstaande PUBG picBullet NL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:10:
[...]
Ik heb deze: https://intl.turtlebeach.com/nl/ear-force-xo-seven, kan niet anders zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Maar jij gaat de Razer Trasher Ultimate bestellen en je bevindingen met ons delen?
PUBG dien je eigenlijk met een headset of enorme 9.2 kanaals audioset te spelen...

(Ga je Monster Hunter World nog halen ? )
.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 24-01-2018 00:04 ]
Ik heb de Stealth 700 sinds 2 weken. Bevalt wel prima. Reden dat ik die heb gekozen omdat die gebruik maakt van het Xbox Wireless Protocol en dus geheel draadloos is, dus ook geen chatkabel meer naar je controller.AntraXxX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:09:
Ik ben opzoek naar een nieuwe headset voor de Xbox One, en na vanalles gelezen te hebben (o.a. ook dit topic) ben ik in de markt voor een Turtle Beach Stealth 700. Mijn budget is €150 en omdat ik nog mooi cadeaubonnen ter waarde van dit bedrag van de Media Markt heb liggen wil ik hem morgen hier gaan oppikken.
-edit-
Bouw kwaliteit is miscchien een puntje. Ik heb naast de X700 ook nog een A50 van Astro liggen en de bouw kwaliteit daarvan is wel een flink stuk hoger. Zit ook wat lekkerder. Grote voordeel van de X700 is toch wel het wireless gedeelte en via de superhuman hearing optie kun je idd alles goed pinpointen qua geluid. Gisteren nog getest met de Dolby Atmos app. Dat werkt nu wel beter met de X700 dan met de Astro echter heb ik de Astro nog niet getest met de Dolby Atmos app.
Heb ik destijds ook naar gekeken maar die heeft weer zo'n base station en daar wilde ik gewoon van af. Dan zou ik voor de normale Thresher gaan van 150euro. Die heeft wel een betere accu duur dan de TB Stealth X700 en ook geen base station en maakt ook gebruik van Xbox Wireless.justifire schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:39:
Is er hier trouwens al iemand die de Razer Trasher Ultimate in huis heeft ?
https://www.razerzone.com/comparisons/thresher-xbox
Verder is het aan te raden om te kijken hoe je je volume van chat en game geluid kunt instellen. Mijn Astro A50 heeft dat kortweg gezegd heel klote. Daar moet je dus op de voorkant/achterkant van je linker oorschelp drukken om het geluid harder/zachter te zetten voor chat. Voor het game geluid moet je op de voorkant/achterkant van de rechter oorschelp drukken. Dat gaat dus stapsgewijs.
Bij de TBX700S en Razer heb je zgn analoge draai knoppen wat dus traploos gaat en wat ik zelf veel fijner vind.
Dit dus: gewone draai knopjes voor volume

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 24-01-2018 07:50 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik had begrepen dat het basestation van de Tresher enkel voor PC gebruikt hoeft te worden ?MRE-Inc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:42:
[...]
Ik heb de Stealth 700 sinds 2 weken. Bevalt wel prima. Reden dat ik die heb gekozen omdat die gebruik maakt van het Xbox Wireless Protocol en dus geheel draadloos is, dus ook geen chatkabel meer naar je controller.
Bouw kwaliteit is miscchien een puntje. Ik heb naast de X700 ook nog een A50 van Astro liggen en de bouw kwaliteit daarvan is wel een flink stuk hoger. Zit ook wat lekkerder. Grote voordeel van de X700 is toch wel het wireless gedeelte en via de superhuman hearing optie kun je idd alles goed pinpointen qua geluid. Gisteren nog getest met de Dolby Atmos app. Dat werkt nu wel beter met de X700 dan met de Astro echter heb ik de Astro nog niet getest met de Dolby Atmos app.
[...]
Heb ik destijds ook naar gekeken maar die heeft weer zo'n base station en daar wilde ik gewoon van af. Dan zou ik voor de normale Thresher gaan van 150euro. Die heeft wel een betere accu duur dan de TB Stealth X700 en ook geen base station en maakt ook gebruik van Xbox Wireless.
https://www.razerzone.com/comparisons/thresher-xbox
Verder is het aan te raden om te kijken hoe je je volume van chat en game geluid kunt instellen. Mijn Astro A50 heeft dat kortweg gezegd heel klote. Daar moet je dus op de voorkant/achterkant van je linker oorschelp drukken om het geluid harder/zachter te zetten voor chat. Voor het game geluid moet je op de voorkant/achterkant van de rechter oorschelp drukken. Dat gaat dus stapsgewijs.
Bij de TBX700S en Razer heb je zgn analoge draai knoppen wat dus traploos gaat en wat ik zelf veel fijner vind.
Dit dus: gewone draai knopjes voor volume
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik lees op verschillende plekken dat de Cloud II geen 7.1 of zelfs maar virtual 7.1 heeft op Xbox, alleen op PC. Ik weet dat je geen volledig 7.1 gaat krijgen maar virtual 7.1 is nog altijd beter dan stereo, toch?BroWohsEdis schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:17:
@AntraXxX
Verwijderd
Voor €25,- per jaar toch redelijk wat leuke spellen. Als ik dit zo zie is dat best een aanrader toch?
Zeker een aanrader. Ik speel meestal alleen de campaign dus ik pak 1 x per jaar een maandje EA access en rag dan door alle SP campaigns heen die ik nog wil spelen.wjsiebes91 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:11:
Zat ik gister te twijfelen om BF1 als deal with gold te kopen, attendeerde een vriend mij op EA Access.
Voor €25,- per jaar toch redelijk wat leuke spellen. Als ik dit zo zie is dat best een aanrader toch?
Je kan het ook voor 4 euro per maand doen en een maand proberen. Als het enkel om BF1 gaat dan is kopen goedkoper, lijken de andere games je ook leuk dan is EA ook leuk.wjsiebes91 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:11:
Zat ik gister te twijfelen om BF1 als deal with gold te kopen, attendeerde een vriend mij op EA Access.
Ik weet niet wat het beleid met ea access mbt games uit hun "ea access" deleten of niet.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
In de <game><jaar> series is het maximaal 1 jaar ouder, daarna gaat hij eruit.icy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Je kan het ook voor 4 euro per maand doen en een maand proberen. Als het enkel om BF1 gaat dan is kopen goedkoper, lijken de andere games je ook leuk dan is EA ook leuk.
Ik weet niet wat het beleid met ea access mbt games uit hun "ea access" deleten of niet.
Ik heb het hoofdzakelijk voor de 10 uur demoplay (heeft me veel geld gescheeld) en FIFA pre-order/early-start/10 uur play, dat laatste vond ik het al 25 euro waard
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er worden geen games uit de collectie verwijderd (behalve in uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld wanneer de spelservers van een game gesloten worden), dus je kunt er altijd van op aan dat je games klaar staan om gespeeld te worden.SinergyX schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:21:
[...]
In de <game><jaar> series is het maximaal 1 jaar ouder, daarna gaat hij eruit.
Ik heb het hoofdzakelijk voor de 10 uur demoplay (heeft me veel geld gescheeld) en FIFA pre-order/early-start/10 uur play, dat laatste vond ik het al 25 euro waard
van: https://www.ea.com/nl-nl/ea-access/faq#q4
Lijkt me dus dat de meeste games ook gewoon "altijd" beschikbaar blijven
Wanneer je een goede zoekopdracht op internet doet kan je lezen dat de G533 geen ondersteuning van virtueel 7.1 geluid op consoles heeft.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:01:
Wordt de LOGITECH G G533 ondersteund door de Xbox One X als zijnde draadloos met 7.1 mogelijkheid?
Je hebt toch gewoon Windows Sonic of Dolby Atmos als alternatief. Nu weet ik niet hoe de G533 intern is opgebouwd maar je moet hier toch een eind mee kunnen komen lijkt mij.Bullet NL schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:55:
[...]
Wanneer je een goede zoekopdracht op internet doet kan je lezen dat de G533 geen ondersteuning van virtueel 7.1 geluid op consoles heeft.
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Dat klopt, maar dit is een alternatief wat niet via de headset fabrikant komt.Yaz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:06:
[...]
Je hebt toch gewoon Windows Sonic of Dolby Atmos als alternatief. Nu weet ik niet hoe de G533 intern is opgebouwd maar je moet hier toch een eind mee kunnen komen lijkt mij.
De Xbox One versie kan je ook gebruiken via de Xbox dongle voor windows. Zelf niet getest, maar die info is wel ergens online (en in de handleiding) te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:46:
Ik ga toch maar voor de Turtle Beach stealth 600. Heeft virtual sound 7.1 dat wel werkt. Alleen twijfel ik tussen de PS4 versie of die van de Xbox One, met de PS4 versie kun je het ook nog op je pc gebruiken via de dongle de Xbox One exemplaar heeft dat volgens mij niet als je geen bluetooth hebt.
[afbeelding]
Maar kan die PS4 versie op de Xbox worden aangesloten dan ? De 600 werkt ook volledig draadloos middels het Xbox Wireless Protocol, maar dat zal wel niet op de PS4 versie zitten.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:46:
Ik ga toch maar voor de Turtle Beach stealth 600. Heeft virtual sound 7.1 dat wel werkt. Alleen twijfel ik tussen de PS4 versie of die van de Xbox One, met de PS4 versie kun je het ook nog op je pc gebruiken via de dongle de Xbox One exemplaar heeft dat volgens mij niet als je geen bluetooth hebt.
[afbeelding]
De 700 heeft als extra dat je die weer op je telefoon kan aansluiten via bluetooth. Ook tijdens het gamen. Dan hoor ik de notificatie geluiden van mijn telefoon door de headset als ik op de X aan het gamen ben.
Verwijderd
Volgens mij zou het gewoon draadloos moeten werken als je de dongle in de Xbox One X steekt. De veelzijdigheid waaronder pc gebruik staat mij juist aan van de PS4 versie. Een losse Windows dongle erbij kopen is volgens mij duurder.MRE-Inc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Maar kan die PS4 versie op de Xbox worden aangesloten dan ? De 600 werkt ook volledig draadloos middels het Xbox Wireless Protocol, maar dat zal wel niet op de PS4 versie zitten.
De 700 heeft als extra dat je die weer op je telefoon kan aansluiten via bluetooth. Ook tijdens het gamen. Dan hoor ik de notificatie geluiden van mijn telefoon door de headset als ik op de X aan het gamen ben.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles

Verwijderd
Aansluiten op telefoon is toch pet. Lekker afsluiten van de wereld door middel van een actie game. Je hoort links achter je (dolby atmos ftw) een mannetje lopen, je sluipt er naar toe klaar voor de mêlee kill... En dan gebeld worden door je moeder of je dit weekend kan helpen met het oud papier. Knal ik liever ff door eerlijk gezegd.MRE-Inc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Maar kan die PS4 versie op de Xbox worden aangesloten dan ? De 600 werkt ook volledig draadloos middels het Xbox Wireless Protocol, maar dat zal wel niet op de PS4 versie zitten.
Klopt, volgens mij moet je de Revolver hebben voor echte 7.1. Virtueel ligt er aan bij welk spel, in Gears of War 4 heeft het zeker een meerwaarde maar in bijvoorbeeld PUBG totaal niet. Dolby Atmos is ook gewoon op Xbox zelf te koop voor 15 euro.LordKnox schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:37:
[...]
Ik lees op verschillende plekken dat de Cloud II geen 7.1 of zelfs maar virtual 7.1 heeft op Xbox, alleen op PC. Ik weet dat je geen volledig 7.1 gaat krijgen maar virtual 7.1 is nog altijd beter dan stereo, toch?
Als ik nu een maand abbo neem, en deze direct weer opzeg, dan kan ik een maand spelen voor 4 euro toch?
Ok'e, mocht ik het dan einde van de maand toch willen houden kan ik een jaar abbo afsluiten en gewoon doorgaan toch?Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:39:
Ja dat klopt helemaal. Doe ik zelf ook regelmatig.
Aaaah ik heb m gister zitten spelen, ik verwachtte er vrij weinig van, maar nu moet ik die game echt hebben! :-)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KWo__sCt1Hk]
Mijn ongezouten mening? Deze game gaat floppen.
Ja, de eerste keer dat je met een crew de zee op gaat is het adem benemend. De graphics spatten bijna letterlijk van je scherm af. Echt prachtig (zeker nu met een XB1X/4K/etc.)! De eerste keer dat je een schat gaat zoeken. De eerste keer dat je een ander schip laat zinken (of je eigen schip ten onder gaat). De eerste keer je schat inleveren etc. Allemaal geweldig!
Maar daarna.... Zie ik het nut er niet meer van in. Ik zie, in de huidige staat, geen echte "replay value" erin. Rare gaf wel aan dat er nog veel opties niet in de Beta zitten en dat er nog veel meer bij gaat komen. Maar ik heb zo mijn twijfels. Vanaf de eerste keer dat ik de Alpha speelde naar nu is er eerlijk gezegd relatief weinig veranderd of toegevoegd.
Ik hoop dan ook echt oprecht dat ze nog bepaalde dingen achter de hand hebben om het echt uitdagend te maken en belangrijker, uitdagend te houden. Het is een game die het zeker verdiend daar het concept érg leuk is.
Maar goed. Het feit dat deze game dan dus ook bij de gamepass komt betekend wel dat er genoeg mensen zullen zijn die het gaan spelen. Zou zonde zijn als mensen hier de volle 70e voor neer leggen en er vervolgens achter komen dat het maar voor een paar keer leuk is om te doen en daarna "mêh" en zeer zeker géén 70e waard in de huidige staat.
De hele ervaring is ook "trail and error". Het is juist de bedoeling, voor zover ik weet, dat je zoiets heb van "Ok, wat moet ik nu doen?". Het is de bedoeling dat je crew een microfoon gebruikt zodat je goed met mekaar communiceerd om er samen achter te komen. En het ontdekken ervan is ook erg leuk.mobygo76 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:24:
Gisteren ook even Sea of Thieves gespeeld, maar heb nog geen idee wat ik nu eigeniljk moet doen. Helemaal als je het team niet weet wat ze moeten doen wordt het lastig. Het idee klinkt op zich wel leuk, maar denk nog steeds wel dat het heel beperkt is. Aan de andere kant, als je met een leuk team speelt, dan kan het wel echt iets bijzonders zijn.
Maar zodra je eenmaal snapt hoe het spel werkt....
Voeg me toe. Zaterdag gaan we weer het ruime sop op. Gister met zijn 2 maar zaterdag kan prima met zijn 4en (Wie doet er nog meer mee?!)mobygo76 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:24:
Gisteren ook even Sea of Thieves gespeeld, maar heb nog geen idee wat ik nu eigeniljk moet doen. Helemaal als je het team niet weet wat ze moeten doen wordt het lastig. Het idee klinkt op zich wel leuk, maar denk nog steeds wel dat het heel beperkt is. Aan de andere kant, als je met een leuk team speelt, dan kan het wel echt iets bijzonders zijn.
Over wat het wordt? Dat vroegen wij ons gister ook af. Wat is het doel? Wat is het groter geheel. Het spel ziet er echt heel tof uit. Varen is echt heel goed uitgewerkt, de eilanden zien er prachtig uit maar waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?! En in de beta nog maar zo weinig bekend hebben? Dat ruikt naar een ruwe opstartfase.
Ik zou hem dus ook niet kopen maar nu hij in Game Pass komt (wat nu ook echt waarde heeft) denk ik dat er genoeg mensen zijn die hem gaan spelen en het spel een gouden toekomst krijgt.
Wel zie ik genoeg hooks voor Microtransacties. En dat in een spel van 60 euro (die eerst als FtP aangekondigd was) vind ik zelf wat zorgwekkend. Maar he, het zijn alleen maar haakjes, er hoeft geen kapstok van gemaakt te worden.
edit: Vrijdagavond kan ik ook na negen uur trouwens!
[ Voor 8% gewijzigd door mobygo76 op 25-01-2018 10:26 ]
Dat is het ook zeer zeker! Het is echt geweldig om samen te spelen met een mic erbij. Maar dat zeg ik, zodra je eenmaal het spel door heb dan wordt het meer van hetzelfde.mobygo76 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:52:
Ik denk dat het spel met vrienden echt superleuk is. Op die manier wil ik het spel nog wel een keer testen. Maar echt bij de hand nemen doet het spel je niet.
Je krijgt wel moeilijkere "quests" met raadsels erin verwerkt, dat je meerdere eilanden afmoet, bepaalde items op specifieke plekken moet gebruiken etc. Maar dat is eigenlijk hetzelfde idee wat je toch al moest doen, maar dan wat langdradiger.
Maar goed. Ach. Waarschijnlijk zal ik dit spel alsnog af en toe aan gaan slingeren daar de Gamepass nu inderdaad een enorme meerwaarde heeft
Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer diepgang in zit. Rare en Microsoft zijn niet gek en er zit echt wel een plan achter. Maar wat?? Dat is nu echt nog gokken, erg jammer.Reefun schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:43:
[...]
Dat is het ook zeer zeker! Het is echt geweldig om samen te spelen met een mic erbij. Maar dat zeg ik, zodra je eenmaal het spel door heb dan wordt het meer van hetzelfde.
Je krijgt wel moeilijkere "quests" met raadsels erin verwerkt, dat je meerdere eilanden afmoet, bepaalde items op specifieke plekken moet gebruiken etc. Maar dat is eigenlijk hetzelfde idee wat je toch al moest doen, maar dan wat langdradiger.
Maar goed. Ach. Waarschijnlijk zal ik dit spel alsnog af en toe aan gaan slingeren daar de Gamepass nu inderdaad een enorme meerwaarde heeft
Ik sta nergens meer verbaasd vanYaz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:57:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer diepgang in zit. Rare en Microsoft zijn niet gek en er zit echt wel een plan achter. Maar wat?? Dat is nu echt nog gokken, erg jammer.
Ik hoop echt dat ze meer content/diepgang hebben dan ze nu laten zien. Anders zal dit spel binnen 6 maanden na release dood gaan bloeden. Maar goed, wellicht ook niet daar dit spel toch al in de gamepass programma is opgenomen. Time shall tell!
- quorumz
- Niet online

https://www.xgn.nl/nieuws...erschoven-naar-begin-2019
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Maar wie weet zijn deze alpha's dan ook alleen om de techniek te testen. En komen de volle entertainment elementen pas in de echte uitgave van de game.Reefun schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:21:
Ik heb al meerdere malen SoT gespeeld daar ik al een geruime tijd in de Alpha zat (en nu ook de beta).
Mijn ongezouten mening? Deze game gaat floppen.
Ja, de eerste keer dat je met een crew de zee op gaat is het adem benemend. De graphics spatten bijna letterlijk van je scherm af. Echt prachtig (zeker nu met een XB1X/4K/etc.)! De eerste keer dat je een schat gaat zoeken. De eerste keer dat je een ander schip laat zinken (of je eigen schip ten onder gaat). De eerste keer je schat inleveren etc. Allemaal geweldig!
Maar daarna.... Zie ik het nut er niet meer van in. Ik zie, in de huidige staat, geen echte "replay value" erin. Rare gaf wel aan dat er nog veel opties niet in de Beta zitten en dat er nog veel meer bij gaat komen. Maar ik heb zo mijn twijfels. Vanaf de eerste keer dat ik de Alpha speelde naar nu is er eerlijk gezegd relatief weinig veranderd of toegevoegd.
Ik hoop dan ook echt oprecht dat ze nog bepaalde dingen achter de hand hebben om het echt uitdagend te maken en belangrijker, uitdagend te houden. Het is een game die het zeker verdiend daar het concept érg leuk is.
Maar goed. Het feit dat deze game dan dus ook bij de gamepass komt betekend wel dat er genoeg mensen zullen zijn die het gaan spelen. Zou zonde zijn als mensen hier de volle 70e voor neer leggen en er vervolgens achter komen dat het maar voor een paar keer leuk is om te doen en daarna "mêh" en zeer zeker géén 70e waard in de huidige staat.
[...]
De hele ervaring is ook "trail and error". Het is juist de bedoeling, voor zover ik weet, dat je zoiets heb van "Ok, wat moet ik nu doen?". Het is de bedoeling dat je crew een microfoon gebruikt zodat je goed met mekaar communiceerd om er samen achter te komen. En het ontdekken ervan is ook erg leuk.
Maar zodra je eenmaal snapt hoe het spel werkt....
Ik ken het spel verder niet, maar Minecraft is -compleet zonder verhaal, quests of doelstellingen- best wel succesvol te noemen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Moest wel lachen dat mensen een lek in hun boot hadden en letterlijk met een emmer het water eruit moesten halen

Klopt. Je hebt nu ook 1 of 2 man schepen beschikbaar.Mavel 128 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:07:
Ik begreep dat je SoT toch ook met kleinere bemanningen en kleinere schepen kon spelen? Ik ben in de Alpha alleen nog maar 4 persoon schepen tegen gekomen, maar ik dacht dat je in de Beta ook met een 2 of 1 persoon schip kon? Ik ga het vanavond maar eens uit proberen :-)
Er zat letterlijk meer content in de Alpha dan in Beta nu. Reddit ontploft nu ook met mensen die zich genaaid voelen (wat ik volledig kan begrijpen). Er bestaat een relatief grote kans dat dit spel de volgende No Man Sky gaat worden (maar dan mét MultiplayerFireshade schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Maar wie weet zijn deze alpha's dan ook alleen om de techniek te testen. En komen de volle entertainment elementen pas in de echte uitgave van de game.
Ik ken het spel verder niet, maar Minecraft is -compleet zonder verhaal, quests of doelstellingen- best wel succesvol te noemen.

En ja. Minecraft is ook zonder verhaal, quest, doelstellingen etc. succesvol, maar dat is appels met een baksteen vergelijken.
Misschien is het toch doorbijtenReefun schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Klopt. Je hebt nu ook 1 of 2 man schepen beschikbaar.
[...]
Er zat letterlijk meer content in de Alpha dan in Beta nu. Reddit ontploft nu ook met mensen die zich genaaid voelen (wat ik volledig kan begrijpen). Er bestaat een relatief grote kans dat dit spel de volgende No Man Sky gaat worden (maar dan mét Multiplayer). Heel veel hype om eigenlijk helemaal niets. Ja het concept is tof, ja het ziet er mooi uit en ja het is even leuk. Maar er is (nog) niets wat replay value garandeerd. En zeker niet voor de prijs welke ze nu vragen!
Maar ja, dan ben je nog steeds maar kistjes aan het verzamelen.. Waar doe ik het voor!??!!?!After playing the Beta for 8 hours I can tell you that isn't the case. After reaching level 12ish with the current vendor, the voyages became a lot better, with more steps, maps, and added mechanics.
En dan zit het vol met rare nutteloze toevoegingen.. Die zitten er niet voor niets in dus waar willen ze dit voor gaan gebruiken? Schat jagen met iedereen een stukje kaart?!
[Video: https://clips.twitch.tv/HilariousVibrantCookieKreygasm]
[ Voor 19% gewijzigd door Yaz op 25-01-2018 12:58 ]
Leg eens uit waarom?Reefun schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:45:
En ja. Minecraft is ook zonder verhaal, quest, doelstellingen etc. succesvol, maar dat is appels met een baksteen vergelijken.
Verwijderd
Ik heb er een uur lol aan beleefd. Vroeger uren thps1 en 2 gespeeld. En met uren bedoel ik honderden. Echt mooie herinneringen aan. Deel 5 verpest die niet. Daar is het te matig voor. Nadat ik een paar levels uitgespeeld had (letters verzamelen, muurjumps doen etc) was ik wel klaar. Wist nog wel precies waar alles zat gek genoeg. Ik beveel links laten liggen aan. Maar als het om weinig pieken gaat kun je misschien even lol er mee hebben.Wom schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:28:
De reviews van THPS5 zijn stuk voor stuk duidelijk: het is een matige game. Voor iemand die nog romantische gevoelens krijgt van THPS2 (de soundtrack zit in mijn spotify lijst) is het dan nog wel de moeite om die game voor een klein bedrag aan te schaffen? Of is het dan zelfs verloren moeite?
Ik had zelf ook al op dat topic op Reddit gereageerdYaz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Misschien is het toch doorbijtenhttps://www.reddit.com/r/..._boring_at_first_it_gets/
[...]
Maar ja, dan ben je nog steeds maar kistjes aan het verzamelen.. Waar doe ik het voor!??!!?!
En dit klopt dan ook. Je krijgt wat meer opties om schatkisten te vinden. Maar het idee blijft gewoon hetzelfde, enkel de manier waarop wordt dan íets anders.To clarify, for the first several missions you are going to islands that are pretty basic and playing "X marks the spot". Later, you get basic riddles, followed by (without spoiling too much) riddles that require you to use specific tools in the right areas. After that, the voyages get longer and you travel farther to islands with a more visual flair and that provide more exploration and a chance to find random, non-voyage related, chests. The extended travel distance makes the ship into a mini-game of sorts, trying to maximize your speed with the sails, and I found myself encountering more storms which makes the travel intense and interesting.
Dus eigenlijk of je een biefstuk met een mes en vork eet of met een lepel. Het doel is hetzelfde, alleen de manier waarop is anders.
Minecraft en SoT zijn 2 compleet verschillende games. Met Minecraft bepaal je zelf gewoon wat je gaat doen (afgezien van wellicht de Story Mode variant?). Je kunt zelf iets bouwen, of juist kapot maken, eigen levels maken en weet ik veel wat allemaal. Hierdoor zijn de mogelijkheden zo goed als oneindig. Hierdoor zijn ook de manieren waarop je Minecraft kunt spelen enorm divers.
In SoT ben je aangewezen tot de content welke wordt aangeboden door de makers. Die bepalen waar de schatkisten liggen. Die bepalen welke dingen je moet doen voordat je iets krijgt om vervolgens... exact hetzelfde te doen maar dan net iets anders.
Je kunt voor de rest niets écht customizen. Ja je kunt nieuwe kleding kopen (wat je zelf toch geeneens kunt zien daar je altijd in 1st person zit). Nieuwe emmer/beker/kompas/etc. maar uiteindelijk zijn die mogelijkheden ook heel erg beperkt.
En ja, Tuurlijk kun je ook "lekker klooien". Maar op een gegeven moment wordt je ook moe van het "lekker klooien" en wil je een doel hebben. En ja, begrijp me niet verkeerd, de core gameplay van SoT is bést vermakelijk. De eerste keren zijn zelfs bijna 'magisch' te noemen. Maar daarna val je gewoon in een spreekwoordelijk gat omdat er geen ruk te beleven valt als je al tientallen schatkisten heb gevonden, meerdere schepen kennis heb laten maken met de zeebodem, zelf de weg heb gevonden naar het "dodenschip" en ga zo maar door.
Voor een spel wat zwaar leunt op co-op gameplay is er bizar weinig om alle spelers ook echt in de ban van SoT te houden. Tuurlijk zijn er genoeg spellen welke onwijs succesvol zijn welke leunen op dezelfde gamemechanics. Kijk bijv. naar FPS games. Het doel is doorgaans hetzelfde. Punten of kills scoren. That's it als je het echt zwart op wit zou bekijken. Maar de manier waarop je die doelen kunt bereiken zijn doorgaans zo divers dat je terug blijft komen. Ik heb al letterlijk téveel uren in Battlefield 1 zitten ; Terwijl dat eigenlijk ook altijd hetzelfde idee is. Maar toch zit er genoeg replay value in om me terug te laten komen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Niet verrassend ?quorumz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:37:
anthem..2019, niet echt een verrassing denk ik zo..
https://www.xgn.nl/nieuws...erschoven-naar-begin-2019
In 2019 zijn de graphics van Anthem gemeengoed en de speelstijl ala Destiny massaal uitgekotst.
Jammer, had een leuke zomertitel kunnen zijn, gemiste kans.
Gelukkig zijn er nog zat toppers onderweg voor dit jaar zoals Metro Exodus, Biomutant, Code Vein en Ashen
En de eerste topper van dit jaar morgen al

Best jammer, gelukkig hebben we jou prestaties (of noemen we het onkunde) in PUBG nog....justifire schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:33:
[...]
Niet verrassend ?
In 2019 zijn de graphics van Anthem gemeengoed en de speelstijl ala Destiny massaal uitgekotst.
Jammer, had een leuke zomertitel kunnen zijn, gemiste kans.
Gelukkig zijn er nog zat toppers onderweg voor dit jaar zoals Metro Exodus, Biomutant, Code Vein en Ashen
En de eerste topper van dit jaar morgen al![]()
[video]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Zeg dat maar tegen deze Mad Max wannabeeBullet NL schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Best jammer, gelukkig hebben we jou prestaties (of noemen we het onkunde) in PUBG nog....![]()

http://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/42387350
My pan is ready !!
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 25-01-2018 16:52 ]
Hahahahahhahahhaha,justifire schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Zeg dat maar tegen deze Mad Max wannabee![]()
[afbeelding]
http://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/42387350
My pan is ready !!
De koekenpan is heilig....
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
In beter nieuws : PUBG heeft 4 miljoen spelers op de Xbox One, om dit te vieren krijgt een ieder die PUBG aanschaft voor 29 januari (of heeft aangeschaft) 30.000 BP
Kwestie van smaak natuurlijk, maar van shadow warrior en split/second word ik echt wel blijjustifire schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:12:
Games with Gold Februari .....meh......
[video]
In beter nieuws : PUBG heeft 4 miljoen spelers op de Xbox One, om dit te vieren krijgt een ieder die PUBG aanschaft voor 29 januari (of heeft aangeschaft) 30.000 BP
Ik heb dan wel geen X360, maar mocht ik er in de toekomst een keer over denken, lijkt het me toch leuk om dan al een kleine collectie spellen te hebben.
Net een beetje op Google gezocht, maar de enige oplossing die ik daar zag was om het maar direct op de X360 te doen. Iemand misschien ervaring met dit probleem?
[ Voor 3% gewijzigd door Yukidaruma op 25-01-2018 17:28 ]
Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk kon ik het oplossen door een Paypal account te koppelen aan mijn XBL account. Sindsdien kan ik gewoon gratis de 360 spellen met gold "kopen".Yukidaruma schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:28:
Goedemiddag. Een tijdje terug heb ik een Xbox One S gekocht en sinds vandaag ook een een Gold abonnement erbij. Nu heb ik alleen een beetje moeite met het claimen van de X360 spellen, omdat hier blijkbaar een credit card voor nodig is (welke ik niet heb). Voor de One spellen is dit echter geen probleem.
Ik heb dan wel geen X360, maar mocht ik er in de toekomst een keer over denken, lijkt het me toch leuk om dan al een kleine collectie spellen te hebben.
Net een beetje op Google gezocht, maar de enige oplossing die ik daar zag was om het maar direct op de X360 te doen. Iemand misschien ervaring met dit probleem?
Cool, dit werkt inderdaad. Bedankt voor de tip! Wel een beetje vreemd dat die optie niet wordt aangeboden bij de productpagina van het spel zelf.Reefun schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk kon ik het oplossen door een Paypal account te koppelen aan mijn XBL account. Sindsdien kan ik gewoon gratis de 360 spellen met gold "kopen".
Misschien dat je het al weet nu je PayPal gekoppeld hebt: de 360 games die je bij Games with Gold krijgt kun je ook op de One spelen. Daar heb je geen 360 voor nodig!Yukidaruma schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:28:
Goedemiddag. Een tijdje terug heb ik een Xbox One S gekocht en sinds vandaag ook een een Gold abonnement erbij. Nu heb ik alleen een beetje moeite met het claimen van de X360 spellen, omdat hier blijkbaar een credit card voor nodig is (welke ik niet heb). Voor de One spellen is dit echter geen probleem.
[...]
- quorumz
- Niet online

https://majornelson.com/2...h-gold-for-february-2018/
Mweh...
oh @justifire was eerder.. weird pagina's waren niet gerefreshed..
hm kan ik niet deleten...

deze dan.. 4 miljoen spelers voor pubg
https://gamer.nl/artikele...erunknowns-battlegrounds/
[ Voor 64% gewijzigd door quorumz op 25-01-2018 18:40 ]
Top service waar veel bedrijven nog wat van kunnen leren! 👍
[ Voor 18% gewijzigd door NukaWorldNL op 25-01-2018 19:33 ]
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.