[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.053 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:15:
[...]

Ik heb normaliter geen probleem met zogenaamd kiddy spel (geef me mariokart en ik ben zo blij als een kind etc etc) maar power rangers?! Nee ik voel me niet de doelgroep :P

Maar ben benieuwd of het wat wordt, is volgens mij ook een beetje een budget game volgens mij, dus dan geef ik liever wat geld uit aan dbz figher, soul calibur of tekken......
Eens !
Vermaak me momenteel prima met DOA6 en volgende maand uiteraard MK11
Maar meer fighters is altijd beter, kan zulke initiatieven alleen maar toejuichen.

Heb trouwens een report aangemaakt aangezien het account van Sagat gehacked lijkt te zijn, die zou nl nooit 'liever wat geld uitgeven' :o :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Geïnstalleerd maar dan moet er toch ook een Android app zijn? Die kan ik nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Geïnstalleerd maar dan moet er toch ook een Android app zijn? Die kan ik nog nergens vinden.
Die App bestond toch al heel lang?...... je telefoon moet die optie dan wel hebben op je telefoon (sceen mirror, screen cast, whatever voor term er voor je merk telefoon verzonnen is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
quorumz schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:08:
[...]

Die App bestond toch al heel lang?...... je telefoon moet die optie dan wel hebben op je telefoon (sceen mirror, screen cast, whatever voor term er voor je merk telefoon verzonnen is..)
Op mijn telefoon zie ik alleen de Chromecast en soortgelijke devices, geen Xbox One.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
timmie271 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:21:
[...]

Als er maar geen rot achievements tussen zitten :+
En verder weet je me er anders wel weer te vinden :)

Reach word een DLC dus gok ook achievements. En de hele mikmak komt naar de PC dus ben benieuwd welke achievements daarop komen :p
Komt goed, Reach is een favorietje van mij :)

Ben daar ook benieuwd naar, aangezien het op steam uit komt.
Homeland schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:11:
[...]

Op mijn telefoon zie ik alleen de Chromecast en soortgelijke devices, geen Xbox One.
Xbox gebruikt Mira cast als ik het me goed herinner.

Mijn zusje ziet bijvoorbeeld met haar Samsung mijn Xbox wel, maar ik met mijn LG niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Ereaser op 13-03-2019 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Homeland schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Geen idee. Ik heb geen android devices, alleen apple devices en laptops met windows. Mijn windows laptop kon gisteren prima zijn scherm via de xbox mirroren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Iemand weet of de latere Xbox One X consoles "beter" zijn dan de eerste Scorpio?

Ik heb mijn Scorpio al moeten versturen voor herstelling. Twijfel nu om met die inruilactie van Game Mania mijn console te wisselen voor een nieuwe voor 60 euro. Scorpio editie boeit me eigenlijk niet zo en dan heb ik goedkoop opnieuw 2 jaar garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Below is klaar!

Wilde even een verhaaltje typen over wat ik er nu eigenlijk van vond, maar vond op Reddit een prima beschrijving van hoe ik er ook wel tegen aan kijk. Hij gaat af en toe wat hoog over, maar toch :P

"I am stunned by the experience. The feeling that you get from beating it is unmatched. There were moments where the despair was too much and I thought about uninstalling the game, never to touch it again. Dying to traps, blood loss, swarms of enemies. But something always brought me back. This game has a knack of imitating life in it's randomness. Dying of starvation in a game like this is entirely anticlimactic, but it would be so in life. You look for the poetry between the lines.
I hated the game at points and I end it loving it to bits. It's entirely unfair, but yet again, so is life. I get that many don't look for that in gaming but for those who are willing to try it, the end result is something that transcends normal games, in my opinion.
I still don't understand the story, and I don't think we are supposed to. I love those kinds of endings.
I am just saddened that, going by the percentage of achievements unlocked, barely anyone experienced the ending. Only 0.16% of Xbox players have beaten the game. In fact, I noticed the percentage increase when I got the achievement, so the number of completions on Xbox could only be in the hundreds. Judging by other achievements and their percentages, it seems people quit after getting to floor 6 ish.
I have faith in whatever Capy does next. I just hope this game was successful enough."

Zag net trouwens ook een trailer van een spel dat net is uitgekomen op de One. Ghost of a tale. Wat ziet dat er cute uit! O+

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-03-2019 21:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Tits schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:56:
Iemand weet of de latere Xbox One X consoles "beter" zijn dan de eerste Scorpio?

Ik heb mijn Scorpio al moeten versturen voor herstelling. Twijfel nu om met die inruilactie van Game Mania mijn console te wisselen voor een nieuwe voor 60 euro. Scorpio editie boeit me eigenlijk niet zo en dan heb ik goedkoop opnieuw 2 jaar garantie.
Als je planning al was om the division 2 te kopen, dan kost het je geen 60 euro maar heb je een gratis vervaging van je console;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:26:
Nog 1 week voor de game of the year 2019!

https://www.xboxachieveme...-Dark-Souls-on-Speed.html

I’m excited! Ik denk dat ik na Sekiro nooit meer problemen ga krijgen met parry-en in elke andere game. Nu nog even kijken wat ik deze week ga spelen... heb Metro nog steeds niet gespeeld, behalve een half uurtje intro... Hebben jullie deze game al uitgespeeld @justifire @exactor it ?
dat kan niet he, ik ben al game of the year aan het spelen: https://www.trueachieveme...e-Division-2/achievements

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Haha, misschien in een multi universe!
En devil may cry dan? Hoor ik ook hele goede dingen over, of is dat helemaal niets voor jou @uchiha tijntje ?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I’m excited! Ik denk dat ik na Sekiro nooit meer problemen ga krijgen met parry-en in elke andere game. Nu nog even kijken wat ik deze week ga spelen... heb Metro nog steeds niet gespeeld, behalve een half uurtje intro... Hebben jullie deze game al uitgespeeld @justifire @exactor it ?
Ja, van de week uitgespeeld.
Maar uiteraard zonder guide en 1 klein dingetje verkeerd gedaan dus mag hem nu nog twee keer doorspelen voor de verschillende endings.
En eerlijk gezegd heb ik daar weinig trek in :|

Van de week Dead or Alive 6 op 100% zetten en dan volle vaart door met Sekiro !

Aanrader voor jou : Unruly Heroes.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:39:
[...]

En devil may cry dan? Hoor ik ook hele goede dingen over, of is dat helemaal niets voor jou @uchiha tijntje ?
Nope Devil May Cry en soortgelijke games is een genre waar ik helemaal niets mee heb. Zelfde als met RTS games. Ik heb in het verleden Bayonetta en Ninja Gaiden gespeeld. En hoewel dit topgames zijn in dit genre kon het mij totaal niet bekoren. Komt vast ook omdat ik er slecht in ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:38:
[...]

Nope Devil May Cry en soortgelijke games is een genre waar ik helemaal niets mee heb. Zelfde als met RTS games. Ik heb in het verleden Bayonetta en Ninja Gaiden gespeeld. En hoewel dit topgames zijn in dit genre kon het mij totaal niet bekoren. Komt vast ook omdat ik er slecht in ben :p
got ya, ga ik proberen te onthouden, maar dacht dit juist wel zou passen tussen de andere games die je speelt. Ik moet zelf de demo nog steeds proberen (hoop dat er geen tijd restrictie op zit, gebeurd best vaak tegenwoordig dat je een demo maar tot datum x mag spelen.......ach ja)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:27
Ik ben van plan het weekend een xbox one aan te schaffen, ik heb thuis een 4K tv van LG wat zijn de ervaringen met een xbox one X is het verschil echt merkbaar? Ik kan een 2e hands Xbox one X voor 375 kopen of een nieuwe xbox one S met een game voor 250 euro.

Wat is wijs, iets meer geld uitgeven aan een xbox one X of een nieuwe xbox one S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:12:
Ik ben van plan het weekend een xbox one aan te schaffen, ik heb thuis een 4K tv van LG wat zijn de ervaringen met een xbox one X is het verschil echt merkbaar? Ik kan een 2e hands Xbox one X voor 375 kopen of een nieuwe xbox one S met een game voor 250 euro.

Wat is wijs, iets meer geld uitgeven aan een xbox one X of een nieuwe xbox one S
De console is in z'n geheel sneller, buiten hele 4K verhaal, oudere games (GTA5 etc) draaien ook veel stabieler op 30fps, minder snel framedrops, dus het is zeker merkbaar.

125 zou voor mij nobrainer zijn, maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:11

Ik kan niet helemaal in je portemonnee kijken en of inschatten hoeveel je geeft om graphics etc. Maar ik zou zeker wanneer je al in bezit bent van een 4k tv gaan voor de one X (om alleen al meer nut uit je tv te halen etc). Het verschil tussen mijn 1080 xbox s setup en mn (primaire) 4k xbox x setup vind ik echt enorm met sommige spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Tits schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:56:

Weet niet waar je woont, maar heb zelf gebruik gemaakt van de actie van GameStop net over de grens. Maandag kan ik mijn One X ophalen. Heb een originele One en twee oude spellen ingeleverd. De bijbetaling was minder dan op hun website vermeld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

wjsiebes schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Weet niet waar je woont, maar heb zelf gebruik gemaakt van de actie van GameStop net over de grens. Maandag kan ik mijn One X ophalen. Heb een originele One en twee oude spellen ingeleverd. De bijbetaling was minder dan op hun website vermeld stond.
Denk dat hij het over de interne hardware heeft. Bij de PS4 zijn er veel verschillende versies van dezelfde PS4. De eerste had bv als nummer CUH-1700, een opvolgende had CUH-1705 en had dan bv een stillere fan of maakte minder geluid dan voorgaande versies of de voeding was iets anders geloof ik. Kunnen de PS4 boys wel vertellen die hier meelezen. (tenzij ze alleen maar wat willen posten als het negatief is mbt Xbox)

Hoe Microsoft dat doet qua interne hardware, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
[...]

Is die actie nog ergens terug te vinden?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:01:
[...]

Denk dat hij het over de interne hardware heeft. Bij de PS4 zijn er veel verschillende versies van dezelfde PS4. De eerste had bv als nummer CUH-1700, een opvolgende had CUH-1705 en had dan bv een stillere fan of maakte minder geluid dan voorgaande versies of de voeding was iets anders geloof ik. Kunnen de PS4 boys wel vertellen die hier meelezen. (tenzij ze alleen maar wat willen posten als het negatief is mbt Xbox)

Hoe Microsoft dat doet qua interne hardware, geen idee.
xbox is crap :P (dont kill me, i'm kdding)
Nee hoewel ik momenteel nog steds de voorkeur voor mijn ps4 heb, vind ik xbox ook tof en helemaal met gamepass en hopelijk 'echt waar' nu binnen afzienbare tijd een x met een 4k tv lijkt het me alleen maar beter worden en zal ik vrijwel altijd bij multiplatform games voor de x kiezen.

Maar je verhaal klopt helemaal, hogere CUH versie is was minder stroom verbruik en minder geluid. Soms ook iets andere casing, buiten dat is er volgens mij weining tot niets veranderd.
(maar ik ben natuurlijk ook maar een multiplatform gamert, geen ' echte' ps fanboy :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sagat schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:15:
[...]

xbox is crap :P (dont kill me, i'm kdding)
Nee hoewel ik momenteel nog steds de voorkeur voor mijn ps4 heb, vind ik xbox ook tof en helemaal met gamepass en hopelijk 'echt waar' nu binnen afzienbare tijd een x met een 4k tv lijkt het me alleen maar beter worden en zal ik vrijwel altijd bij multiplatform games voor de x kiezen.

Maar je verhaal klopt helemaal, hogere CUH versie is was minder stroom verbruik en minder geluid. Soms ook iets andere casing, buiten dat is er volgens mij weining tot niets veranderd.
(maar ik ben natuurlijk ook maar een multiplatform gamert, geen ' echte' ps fanboy :+ )
Mjah, jij bent idd één van de weinigen die ik ook in het PS4 topic zie posten én hier en dan op een normale manier en ook berichten die daadwerkelijk wat toevoegen. Niet zoals die anderen die op resetera zien dat Crackdown 3 niet zulke hele goede scores krijgen en er dan als de kippen bij zijn om dat hier te vermelden om vervolgens geen bijdrage meer in dit topic te leveren.

Anyway, die actie is dus deze https://www.gamemania.nl/info/inruilactie_XboxOneX @Peter_Aragorn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:23:
[...]

Mjah, jij bent idd één van de weinigen die ik ook in het PS4 topic zie posten én hier en dan op een normale manier en ook berichten die daadwerkelijk wat toevoegen. Niet zoals die anderen die op resetera zien dat Crackdown 3 niet zulke hele goede scores krijgen en er dan als de kippen bij zijn om dat hier te vermelden om vervolgens geen bijdrage meer in dit topic te leveren.

Anyway, die actie is dus deze https://www.gamemania.nl/info/inruilactie_XboxOneX @Peter_Aragorn
Dat is de actie van de Game Mania. Ik bedoelde die van de Gamestop.

Maar thanks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:03:
[...]

Is die actie nog ergens terug te vinden?
Denk dat de actie is verlopen. Volgens mij kon je tot de 15e inleveren.
Ik heb na inlevering van de One console + 2 games nog €115 bij betaald. Leek me een goede deal :-)

Edit: na een zoektocht in mijn telefoon de website nog gevonden: https://www.gamestop.de/xbox-one-x

[ Voor 13% gewijzigd door wjsiebes op 15-03-2019 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
[...]

Wat is daar de deal dan? Precies gemist... Ik ga wel een Xbox One X proberen in te leveren, geen gewone:-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Tits schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:38:
[...]

Wat is daar de deal dan? Precies gemist... Ik ga wel een Xbox One X proberen in te leveren, geen gewone:-).
In dat geval kun je volgens mij niet mee doen, zie link in mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
wjsiebes schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Denk dat de actie is verlopen. Volgens mij kon je tot de 15e inleveren.
Ik heb na inlevering van de One console + 2 games nog €115 bij betaald. Leek me een goede deal :-)

Edit: na een zoektocht in mijn telefoon de website nog gevonden: https://www.gamestop.de/xbox-one-x
Dat is zeker goed! Zou ik hem nu alsnog voor inruilen denk ik...

Online staat inderdaad wel een andere prijs dan dat jij aangeeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Peter_Aragorn op 15-03-2019 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er een beetje uit geraakt. Heb aan 1 stuk door de eerste levels gedaan maar er kwamen wat andere games en real life zaken tussendoor. Ik speel hem zeker nog wel uit maar ik weet nog niet wanneer. Als je de eerste twee metro's tof vond, is deze ook gewoon heel goed. De verhalen over open wereld moet je met een korrel zout nemen. Je bent in tien minuten aan de andere kant van de open wereld :) De sfeer is ook echt Metro. De paar verrassingen die ik tot nu toe tegenkwam waren tof. Is wel een aanrader!

Stiekem wil ik DMC5 ook nog wel spelen. (en Nier Automata, Spyro, Dirt Rally, AC Odyssee lonken ook.)

Edit: DM van gemaakt.

Edit2:

Ik ben net bij de Gamemania geweest. Super service hoor. Ik belde of ik gelijk de nieuwe kon meenemen. Dat kon als er niemand eerder binnenkwam dan ik. Piepende bandjes richting winkel. Eenmaal daar bleek dat de bundel met The Division 2 op was. Als oplossing: direct omwisselen, codes worden nagestuurd. Gewoon op basis van vertrouwen is dat allemaal prima daar. Nu heb ik voor 60 piek een gloednieuwe X met the Division 2 vanaf dinsdag. Best een prima deal. (Het is mij gedeeltelijk om de garantie te doen maar stiekem ook gewoon dat ik langer met deze X kan doen zo.) Wat het verdienmodel van Gamemania is, weet ik niet maar ik klaag er niet over. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:25:
[...]

Ben er een beetje uit geraakt. Heb aan 1 stuk door de eerste levels gedaan maar er kwamen wat andere games en real life zaken tussendoor. Ik speel hem zeker nog wel uit maar ik weet nog niet wanneer. Als je de eerste twee metro's tof vond, is deze ook gewoon heel goed. De verhalen over open wereld moet je met een korrel zout nemen. Je bent in tien minuten aan de andere kant van de open wereld :) De sfeer is ook echt Metro. De paar verrassingen die ik tot nu toe tegenkwam waren tof. Is wel een aanrader!
Ik heb dat eerder gehad met Metro 2033. Ooit een half uurtje gespeeld, even niet in kunnen komen, daarna een half jaar later in 1 ruk uitgespeeld. Dat zal denk ik met Exodus ook gaan gebeuren :).

Ga jij aan The Division 2 beginnen? The Game of the Year volgens sommigen hier? :P Ik heb zelf wel wat beelden gezien, maar zo'n game met lootgrinding is niets meer voor mij. Destiny 1 was leuk, vanwege de groep die veel samenspeelde, maar qua gamedesign kan ik me daar niet meer toe zetten. Zo zag ik ook beelden van Apex Legends. Ik begrijp aan de ene kant wel de charme, maar aan de andere kant het lootsysteem voor wapens van verschillende sterktes… Nee geef mij maar gewoon een MP game als Titanfall 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@uchiha tijntje goede kans dat de code verkocht wordt hoor. Ik kijk wel wat reviews want wat jij hebt met dit soort spellen, heb ik nog meer omdat ik nauwelijks in parties speel tegenwoordig. Plus ik heb toch geen tijd voor ellenlange grindfestijnen.

(Stiekem ben ik toe aan een nieuwe Halo of Gears.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchl89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 13:30
Bij Gamemania heb je nu ook een actie. Bij inlevering van je oude One X krijg je voor €60 een nieuwe One X en The Division 2.

Heeft iemand al ervaring met deze actie? Ik heb namelijk de originele HDMI kabel niet meer en ik ben benieuwd hoe ze hier mee om gaan.

Ik probeer de winkel in Den Bosch al een aantal dagen te bellen maar ze blijken moeilijk bereikbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitchl89 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:22:
Bij Gamemania heb je nu ook een actie. Bij inlevering van je oude One X krijg je voor €60 een nieuwe One X en The Division 2.

Heeft iemand al ervaring met deze actie? Ik heb namelijk de originele HDMI kabel niet meer en ik ben benieuwd hoe ze hier mee om gaan.

Ik probeer de winkel in Den Bosch al een aantal dagen te bellen maar ze blijken moeilijk bereikbaar.....
Dat is wel een hele mooie aanbieding ! :o
Als ze in Den Bosch zo laks zijn zou ik lekker een andere vestiging opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitchl89 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:22:

Toen ik mijn PS4 inruilde voor een Pro heb ik ze de controller en HDMI kabel uit de nieuwe doos laten halen, was geen probleem. Ik zou het echter wel even checken van tevoren, is geen garantie natuurlijk dat ze dat bij mij goed vonden... maar ik zie niet in waarom niet, voor hun is het alleen maar beter want ze hebben dan nieuw spul bij de gebruikte console die ze van je innemen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:33

Heb de One X nu ongeveer 2 maanden. Console heeft mij versteld doen staan met de Halo MCC. Ik had altijd gehoopt dat de games op PC zouden uitkomen, omdat die games flink potentie hebben kwa graphics. Toen ik de game opstartte was ik meteen verkocht, die super sampling die ze toepassen is echt fantastisch. De rest van de details zien er ook hartstikke mooi en goed afgewerkt uit.
Wat mij betreft hoefde de serie niet op PC uit te komen, dat gaat nu wel gebeuren. Dat word de MCC 2x uitspelen dus :D :+

Console werkt voor de rest re-te snel. Ik heb er zelf mijn KPN tv/glasvezel kastje er op aangesloten en ook dat werkt goed. Je kunt via je controller/console gewoon de mini guide erbij pakken. Mocht je dat willen doen, weet je dat ook.

De console heeft mij versteld doen staan en troost je, ik heb de volle 500 knaken betaald.. want ja, altijd als ik iets koop komen die leuke acties.. 100 euro goedkoper, controllertje erbij.. f*ck me 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 16-03-2019 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchl89
  • Laatst online: 29-07 13:30
Finraziel schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:27:
[...]

Toen ik mijn PS4 inruilde voor een Pro heb ik ze de controller en HDMI kabel uit de nieuwe doos laten halen, was geen probleem. Ik zou het echter wel even checken van tevoren, is geen garantie natuurlijk dat ze dat bij mij goed vonden... maar ik zie niet in waarom niet, voor hun is het alleen maar beter want ze hebben dan nieuw spul bij de gebruikte console die ze van je innemen.
Uiteindelijk toch contact kunnen leggen. Het is inderdaad geen probleem. Ze gaven aan hier niet moeilijk over te doen.

Ze hebben geen bundels meer op voorraad dus hij is nu besteld. Als het goed is kan ik dinsdag gaan omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ben vandaag in de Gamestop in Oberhausen geweest. Daar hing de winkel vol met flyers dat je een oude console kon omruilen + bijbetalen voor een nieuwe + division 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke acties. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel PS4's worden ingeruild voor een X1 bij zo'n Game Mania actie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:26:
@exactor it is ook om! Meer mensen die ik kan overhalen om Hollow Knight te gaan kopen en spelen?!

Oja, dan ook nog even de trailer O+

[YouTube: Hollow Knight - Release Trailer]
Eerste twee uur: zwaar

Laatste 2 uur: Gaaf!

Mooi spel dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertware
  • Laatst online: 00:43
Unravel 1&2 bundel van €29.99 voor €9.00
https://www.microsoft.com...yarny-bundle/c00l6ltvqhss

Fé voor 5 euro ipv 20:
https://www.microsoft.com/nl-be/p/fe/bzw2r4stvdnk

[ Voor 63% gewijzigd door bertware op 16-03-2019 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:53:
[...]

Eerste twee uur: zwaar

Laatste 2 uur: Gaaf!

Mooi spel dit.
Nu in totaal 4 uur gespeeld dus? :P Het is echt zo'n toppertje, terwijl het volgens mij echt niet algemeen bekend is. En voor het geld (15 euro ofzo) heb je een betere game in handen dan meeste AAA full prices games die het afgelopen jaar zijn uitgekomen (te denken valt aan Fallout, Anthem, Kingdom Hearts...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:19:
[...]

Nu in totaal 4 uur gespeeld dus? :P Het is echt zo'n toppertje, terwijl het volgens mij echt niet algemeen bekend is. En voor het geld (15 euro ofzo) heb je een betere game in handen dan meeste AAA full prices games die het afgelopen jaar zijn uitgekomen (te denken valt aan Fallout, Anthem, Kingdom Hearts...)
Zoiets gespeeld ja. Goed spel tot nu toe. Het gekke is dat ik metroidvania spellen op voorhand altijd suf vind. Maar als ik ze speel, heb ik er veel lol in. Dat yoku flipperspel laatst was ook prima in orde. Hollow Knight is overigens kwalitatief natuurlijk veel beter dan dat. Meer niveautje Ori. Goede aankoop geweest. oOo

Er zijn natuurlijk ook goede AAA games uitgekomen zoals Metro en DMC. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2019 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:08
Ook vandaag bij de Gamemania geweest om een S om te ruilen voor een X :) Helaas hadden ze de bundel met Division 2 nog niet binnen, dus ik kan volgende week nog een keertje langs. Wel weer leuk dat ik meer korting kreeg dan dat ik destijds voor de S heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Je vraagt je af waar ze al die tweedehands consoles laten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies. Kijk hier voor de prijs van een nieuwe X en een tweedehandse. https://www.gamemania.nl/...one/135476_xbox-one-x-1tb

Ik heb een Xbox One X ingeleverd samen met 60 euro. Zij verkopen mijn X voor 419 dus inclusief mijn 60 euro ontvangen zij 479. Maar dan wel met het risico dat ze de tweedehands X niet verkocht krijgen voordat hij in waarde daalt.

Ik kreeg een nieuwe X en the division 2 mee. Dat kost samen 479 + de kosten voor the division 2.

Ik ben geen bedrijfseconoom maar ik snap hem niet helemaal. Waarom laten ze mij een X inleveren? Ze gaan er netto op achteruit. Al krijgen ze de code voor Division 2 gratis van MS, het is toch alleen maar risico voor Gamemania lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:08
Op deze verdienen ze dus maar 98 cent
https://www.gamemania.nl/...78_xbox-one-s-white-500gb
Het is ook niet zo dat die inruilacties alleen gelden met oude bundels, dat ze het een handige manier vinden om nog van Fallout 76 of FH4 edities af te komen. Achja, ik klaag er verder niet over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:42:
Ja precies. Kijk hier voor de prijs van een nieuwe X en een tweedehandse. https://www.gamemania.nl/...one/135476_xbox-one-x-1tb

Ik heb een Xbox One X ingeleverd samen met 60 euro. Zij verkopen mijn X voor 419 dus inclusief mijn 60 euro ontvangen zij 479. Maar dan wel met het risico dat ze de tweedehands X niet verkocht krijgen voordat hij in waarde daalt.

Ik kreeg een nieuwe X en the division 2 mee. Dat kost samen 479 + de kosten voor the division 2.

Ik ben geen bedrijfseconoom maar ik snap hem niet helemaal. Waarom laten ze mij een X inleveren? Ze gaan er netto op achteruit. Al krijgen ze de code voor Division 2 gratis van MS, het is toch alleen maar risico voor Gamemania lijkt me.
Ik weet niet wat de marges zijn op die dingen, maar ze maken uiteraard ook gewoon nog winst bij die verkoopprijs van 479. Wellicht hebben ze zelfs nog een afspraak met Microsoft dat het ding eigenlijk in de aanbieding is en dus ook nog wat goedkoper voor hun om aan te schaffen. Hij is ondertussen ook vaak genoeg 400 of lager geweest dus kan best dat gm ze voor minder dan 400 van ms koopt.

Verder weet gm als enige hoeveel vraag er is maar die tweedehands consoles... Wellicht toch meer dan wij denken. Als ze dan op dit moment te vaak niet aan die vraag kunnen voldoen dan zou het zomaar kunnen dat ze uiteindelijk toch meer verdienen door jou een nieuwe console te geven voor je oude plus die 60 euro min hoeveel hun de game kost, plus de 419 die ze dan krijgen van iemand die nu jouw console koopt, die anders niks gekocht had en nu misschien ook nog wat games of accessoires er bij neemt.

Het zijn inderdaad maffe deals, maar blijkbaar werkt het toch op een of andere manier voor ze want ze blijven er maar mee komen...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Waarschijnlijk krijgt Game Mania een bonus van Microsoft voor elke ingeruilde Xbox One X.Dit gebeurt wel vaker bij fabrikanten die hun product willen stimuleren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes
Yukidaruma schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:06:
Op deze verdienen ze dus maar 98 cent
https://www.gamemania.nl/...78_xbox-one-s-white-500gb
Het is ook niet zo dat die inruilacties alleen gelden met oude bundels, dat ze het een handige manier vinden om nog van Fallout 76 of FH4 edities af te komen. Achja, ik klaag er verder niet over.
De actie bij Gamestop is nog vreemder. Daar heb ik mijn originele Xbox one (ooit €250, nu 6 jaar oud) + 2 games (beide 2e hands gekocht voor €10 p.s.) ingeruild en heb ik €115 bijbetaald. Dat maakt €385 samen. Vanmiddag kan ik mijn nieuwe one X ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 07:48
Misschien een vraag die niet voor dit topic is, maar waar kan ik oudere spellen voor de Xbox One (bijvoorbeeld Pillars of Eternity uit zomer 2017) voor een schappelijke prijs kopen? Deze heeft in de pricewatch slechts één vermelding en in de Microsoft Store is hij helemaal duur. Wat is beste manier om goedkoper aan oudere spellen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:06:
Misschien een vraag die niet voor dit topic is, maar waar kan ik oudere spellen voor de Xbox One (bijvoorbeeld Pillars of Eternity uit zomer 2017) voor een schappelijke prijs kopen? Deze heeft in de pricewatch slechts één vermelding en in de Microsoft Store is hij helemaal duur. Wat is beste manier om goedkoper aan oudere spellen te komen?
Game Mania bellen, marktplaats / v&a afstruinen of (retro-)game beurzen bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
ik zou nooit een 2e hands console kopen,wie weet wat er mee is gebeurd....het is niet eens refurbished console....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
https://www.amazon.de/Pil...te-Xbox-One/dp/B073BG3MMY

en

https://nl.webuy.com/prod...title=pillars-of-eternity

[ Voor 11% gewijzigd door jpg97 op 18-03-2019 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik zou budgetgaming gebruiken:

https://www.budgetgaming....y+(complete+edition).html

en zoals hierboven aangegeven: ook eens kijken op amazon.de (als je een Duits hoesje niet erg vindt)

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 18-03-2019 13:47 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand anders ook een e-mail van Microsoft gehad dat ze de OneDrive streaming uit Groove gaan slopen? Ik weet niet welke aap bij Groove aan het roer staat, maar ik wordt hier wel een beetje triest van. Op de Xbox is dat de enige manier waarop ik muziek luister; Waarom een HDD of whatever met muziek erop aan de Xbox hangen als je het ook rechtstreeks vanuit OneDrive kunt doen?

Echt lekker weer dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:49:
Iemand anders ook een e-mail van Microsoft gehad dat ze de OneDrive streaming uit Groove gaan slopen? Ik weet niet welke aap bij Groove aan het roer staat, maar ik wordt hier wel een beetje triest van. Op de Xbox is dat de enige manier waarop ik muziek luister; Waarom een HDD of whatever met muziek erop aan de Xbox hangen als je het ook rechtstreeks vanuit OneDrive kunt doen?

euhmzzzzz

https://tweakers.net/nieu...ruikers-naar-spotify.html

https://tweakers.net/nieu...-voor-android-en-ios.html

https://www.theverge.com/...continued-spotify-partner

lijkt me toch niet als verrassing te komen?... waar staat je muziek source? op je pc? kan je toch met andere xbox muziek app (ben naam kwijt, kan je ook fotos tonen en videos op je netwerk) naar een share op je pc gaan en streamen?

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 18-03-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Dat gaat over de Groove Music pass en apps voor iOS en Android. De Xbox app was tot dusver verder niet gecompromitteerd (en wie gebruikte die Groove Music pass eigenlijk? Ik in ieder geval niet)
quorumz schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:59:
waar staat je muziek source? op je pc? kan je toch met andere muziek app naar een share gaan en streamen?
In de basis op m'n PC, maar dit is toch gewoon achterlijk? Waarom zou ik een aparte constructie moeten opzetten om muziek uit de cloud af te spelen? Wat kost het Microsoft om de ondersteuning te laten voor wat het is? Niets. Nada. Noppes.

Lees trouwens nu net ook dat dit ook impact heeft op het afspelen van muziek in Forza Horizon 3. Nu speel ik dat spel zelf niet, maar toch. Zwaar klote voor diegenen die daar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

halofreak1990 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:07:

In de basis op m'n PC, maar dit is toch gewoon achterlijk? Waarom zou ik een aparte constructie moeten opzetten om muziek uit de cloud af te spelen? Wat kost het Microsoft om de ondersteuning te laten voor wat het is? Niets. Nada. Noppes.

Lees trouwens nu net ook dat dit ook impact heeft op het afspelen van muziek in Forza Horizon 3. Nu speel ik dat spel zelf niet, maar toch. Zwaar klote voor diegenen die daar gebruik van maken.
Natuurlijk kost ze dat wel iets. Alle Xboxen die nu naar de Cloud (Onedrive) verbinden gebruiken resources op de servers.

Het is niet zwaar klote...het is jammer, dat je nu een andere manier moet vinden om je fav muziek te spelen...dat wel ja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

halofreak1990 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:49:

Er schijnt een oplossing te zijn. Heb het zelf echter nog niet getest. Ik gebruik Groove niet meer sinds ze de music pass om zeep geholpen hebben.

https://mspoweruser.com/h...ic-from-onedrive-in-2019/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jabberwock schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:18:
[...]

Natuurlijk kost ze dat wel iets. Alle Xboxen die nu naar de Cloud (Onedrive) verbinden gebruiken resources op de servers.

Het is niet zwaar klote...het is jammer, dat je nu een andere manier moet vinden om je fav muziek te spelen...dat wel ja..
Maar lomp genoeg kan je foto's en video's vanaf OneDrive nog steeds probleemloos bekijken, wat maakt dat effectief nu uit voor gebruik van Onedrive of dit nu een foto of een mp3 is? Goed, groove was al niet meer te vinden in de store, dus voor m'n auto moest ik al wat anders zoeken, maar het is jammer dat nu laatste feature ook weg is.

Alsof non-streaming afspelen standaard associatie heeft met 'illegale mp3tjes', mijn muziek collectie bestaat uit behoorlijk wat legale muziek die nergens op spotify en consorten te vinden is.

PC heb je nog gewoon je cloud-sync en speel je muziek af 'alsof' het lokaal staat, maar heb je niet op de xbox of android (android/iOS was al op 1 dec vorig jaar gestopt).

Voordeel, Windows Phone heeft de app nog wel, dus kan ik daar nog wel gewoon muziek mee luisteren :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
MRE-Inc schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:00:
[...]

Er schijnt een oplossing te zijn. Heb het zelf echter nog niet getest. Ik gebruik Groove niet meer sinds ze de music pass om zeep geholpen hebben.

https://mspoweruser.com/h...ic-from-onedrive-in-2019/
Da's leuk voor de Windows app, maar het gaat in mijn geval om de Xbox. Het zal toch niet zo zijn dat ik op m'n Xbox de optie om m'n games en apps automatisch te laten updaten moet uitzetten om ervoor te zorgen dat 'ie 's nachts niet stieken een update van Groove doet? Alleen maar voor 1 app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:27

R.G

even een playstation momentje:

Knip, Playstation momentjes mogen in [PS4] PlayStation 4 - Deel 10 Houd het aub wel weg van PS vs Xbox. Dat levert nooit prachtige discussies op.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2019 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer even Forza Horizon 3 op 100% gezet… Ik word gek van games in mijn lijst die van 100% naar 90% springen omdat er nieuwe DLC/achievements uit zijn :P Dat vind ik dan toch wel goed van het trophy systeem met hun platinum trophy. Die houdt geen rekening met DLC.

Nu maar een paar games aan het completen totdat Sekiro uitkomt. Zag vandaag ook dat het laatste deel van The Walking Dead Final Season deze maand uitkomt. Ben wel benieuwd naar het einde. Dus mocht ik te vaak gekilled worden door een mislukte parry, dan ga ik die even uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:42:

Bij mijn lokale Game Mania verklaarde ze me gek dat ik een Scorpio editie wisselen voor een Xbox One X. Mij boeit zo'n speciale editie echt niet eigenlijk. Ik heb hem zelfs al moeten opsturen voor herstelling, dus ben blij dat ik een nieuwe heb met opnieuw garantie.
Ik ging The Division 2 toch kopen:-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu al Far Cry New Dawn (Deluxe) voor de helft van de prijs? Dat is wel heeeeeel erg snel...

Wilde hem best voor een mooi prijsje halen, maar nu twijfel ik of ie dan niet nog verder omlaag gaat de komende weken (of bv in de zomer-sale in juni)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 19-03-2019 10:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jabberwock schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:04:
[...]

gvd gisteren het Royal DLC pack voor Final Fantasy gekocht... vandaag voor 50%. :(
Je kunt nog proberen om contact op te nemen met MS? Heb ik wel eens vaker hier gelezen. Niet geprobeerd is altijd mis.

Maar beste tip is: altijd op dinsdag pas een game of DLC kopen. Dan weet je of het die week in de sale is. :)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik initieel dat het echt een survival game zou zijn, is het gewoon weer een 8-16 PVP game.. beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:18:
[...]

Dacht ik initieel dat het echt een survival game zou zijn, is het gewoon weer een 8-16 PVP game.. beetje jammer.
Ja maar anders loopt driekwart van de community weer te mekkerren dat er geen pvp in zit en er daardoor geen degelijke endgame aanwezig is :P
Weet wel dat toen ik de alpha speelde er zoveel lag was dat het echt niet fatsoenlijk te spelen was, hopelijk is dat ondertussen gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
Dus 4x minecraft opstarten voor 1 achievement 8)7
* timmie271 hoopt dat de achievement wel bugvrij is dit keer

Edit: 3 gehad nog 1 te gaan :z

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 20-03-2019 12:36 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Je kunt nog proberen om contact op te nemen met MS? Heb ik wel eens vaker hier gelezen. Niet geprobeerd is altijd mis.

Maar beste tip is: altijd op dinsdag pas een game of DLC kopen. Dan weet je of het die week in de sale is. :)
Refund goedgekeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:38:
Mooi zo! Ik zal wel even een DM sturen met mijn bankrekeningnummer :+

Volgens mij zijn ze daar bij MS niet al te streng op als je dat niet vaak doet.
1 keer per jaar was het altijd(plus je houdt de game in je library). Het is wel 4 jaar geleden dat ik voor het laatst een refund heb aangevraagd. Misschien is het nu anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:14:
[...]

1 keer per jaar was het altijd(plus je houdt de game in je library). Het is wel 4 jaar geleden dat ik voor het laatst een refund heb aangevraagd. Misschien is het nu anders.
Je behoudt de game? dat werkt toch misbruik in de hand?

edit: ik kijk nu in de store, maar daar staat niet dat ik hem al in bezit heb. Lijkt er op dat ze echt de game/dlc van je account los koppelen.

[ Voor 17% gewijzigd door jabberwock op 20-03-2019 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
jabberwock schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:18:
[...]

Je behoudt de game? dat werkt toch misbruik in de hand?

edit: ik kijk nu in de store, maar daar staat niet dat ik hem al in bezit heb. Lijkt er op dat ze echt de game/dlc van je account los koppelen.
Vroeger hield je de game gewoon omdat het te lastig was het iedere keer te verwijderen bij iedereen. Tegenwoordig kan dat uiteraard anders zijn. En hier is geen misbruik van te maken aangezien het aangevraagd moet worden en zij ook kunnen zie hoe vaak je hier al gebruik van hebt gemaakt.

Edit: je kan even kijken of ie wel bij ready to install staat. Soms wil ie daar nog wel staan.

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 20-03-2019 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

timmie271 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:27:
[...]

Vroeger hield je de game gewoon omdat het te lastig was het iedere keer te verwijderen bij iedereen. Tegenwoordig kan dat uiteraard anders zijn. En hier is geen misbruik van te maken aangezien het aangevraagd moet worden en zij ook kunnen zie hoe vaak je hier al gebruik van hebt gemaakt.

Edit: je kan even kijken of ie wel bij ready to install staat. Soms wil ie daar nog wel staan.
Het lijkt er op dat het nu anders is dan. Misbruik is misschien niet het juiste woord, maar als de regel 1x per jaar was, dan zou je in theorie 1x per jaar een game gratis kunnen scoren toch?

Ik zal vanavond als ik thuis ben eens kijken bij ready to install. Als het daar niet bij staat, dan weten we dat ook weer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Ik heb vorig jaar bij release Tennis world tour gekocht. Na het 10 minuten gespeeld te hebben heb ik destijds een refund aangevraagd. Normaal kon dat binnen 1 uur volgens mij, maar alleen met games die gepublished waren door Microsoft. Echter hebben ze destijds voor mij een uitzondering gemaakt, en een refund gegeven. Hierop is ook de game verwijdert uit mijn library.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:47:
Weer prima games in game pass deze maand!

-Deus Ex, Mankind Divided
-What remains of Edith Finch
-The Walking Dead: Michonne
-Vampyr
-Operencia: The Stolen Sun
-Marvel vs Capcom: Infinite

https://www.trueachieveme...-join-xbox-game-pass-soon
Ik begin tijd tekort te komen.... Is het al bijna 8 weken vakantie 8)7 8)7 8)7

To-do list:
Shadow of the Tomb Raider
AC: Oddysey
Battlefield 1
Titanfall
Blops 3
CoD: IW
Alan wake
F1 2018
WRC 6
Minecraft Xbox one (per 4 april in gamepass)
The Walking Dead: Michonne
What Remains of Edith Finch
Halo Wars 2 DLC
Dead Island: Riptide Definitive Edition
Call of Duty: Modern Warfare 2
Halo: Reach
DiRT 3
Rare Replay
Halo: Spartan Assault
Grand Theft Auto IV (PC)
Grand Theft Auto IV
Battlefield 3
Call of Duty: Modern Warfare 3
Tomb Raider - Definitive Edition
Rise of the Tomb Raider
Halo Wars: Definitive Edition
Halo Wars
Assassin's Creed Chronicles: Russia
Assassin's Creed Chronicles: India
Assassin's Creed Chronicles: China
Assassin's Creed Syndicate
Assassin's Creed IV: Black Flag
>observer_
Assassin's Creed III
Far Cry 2

Zo ongeveer mijn to do list die nog niet compleet is :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:01:
[...]

Ik begin tijd tekort te komen.... Is het al bijna 8 weken vakantie 8)7 8)7 8)7

To-do list:
Shadow of the Tomb Raider
AC: Oddysey
Battlefield 1
Titanfall
Blops 3
CoD: IW
Alan wake
F1 2018
WRC 6
Minecraft Xbox one (per 4 april in gamepass)
The Walking Dead: Michonne
What Remains of Edith Finch
Halo Wars 2 DLC
Dead Island: Riptide Definitive Edition
Call of Duty: Modern Warfare 2
Halo: Reach
DiRT 3
Rare Replay
Halo: Spartan Assault
Grand Theft Auto IV (PC)
Grand Theft Auto IV
Battlefield 3
Call of Duty: Modern Warfare 3
Tomb Raider - Definitive Edition
Rise of the Tomb Raider
Halo Wars: Definitive Edition
Halo Wars
Assassin's Creed Chronicles: Russia
Assassin's Creed Chronicles: India
Assassin's Creed Chronicles: China
Assassin's Creed Syndicate
Assassin's Creed IV: Black Flag
>observer_
Assassin's Creed III
Far Cry 2

Zo ongeveer mijn to do list die nog niet compleet is :Y)
Ik wil dit lijstje wel aanvullen met echte goede games als je wilt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Ik wil dit lijstje wel aanvullen met echte goede games als je wilt? :P
Geef maar suggesties hoor. Komen vanzelf wel een keer aan de beurt :)

Pagina: 1 ... 147 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.