Mosin schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:54:
[...]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de harde schijf bij Microsoft bekend is en dat ze dat ook graag behouden ivm iligale games ofzo. Wat hierboven al gezegd werd is het switchen naar de een andere schijf wel een klusje.
Als een SSD zijn data kwijt raakt na een tijdje, dan kan ik me wel voorstellen dat Microsoft er niet aan wil beginnen.
Het is een bewust design dingetje. bij de 360 kon je natuurlijk wel officeel je hd upgraden, maar volgens mij is dat nooit heel populair geweest, behalve bij de hele oude modellen met een 20gb diskje of die zelfs alleen een soort van interne memory card van een paar gig hadden ofzo? Maar toen had je tenminste nog de keuze. Nu is het dus van te voren goed nadenken.
Gisteren moest ik overigens voor het eerst op mijn ps4 opruimen ondanks dat ik daar een 2TB disk in heb zitten.
Aan mijn one hangt nu gewoon maar een externe disc, maar intern en dan geen 'extra troep' aan de buitenkant heeft toch mijn voorkeur. De ps3 implementatie was natuurlijk een verschrikken omdat je alles naast dowloaden ook nog is een keer moest encrypten, maar op de ps4 vind ik het geweldig ingericht.
Dus jammer dat je minder keuze hebt en wel interessant hoe dat next gen weer gaat straks.
Oh en voor wat betreft ' illegaal' misbruik, op zich kunnen mensen nu alsnog zelf de hd verwisselen, dus ze hebben het niet kunnen voorkomen, dan liever de ps3-4 route en mensen de keuze geven.....
kevlar01 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:41:
[...]
De demo is al een paar weken uit, die kan je in ieder geval al proberen.
Wilde hem ook halen, maar heb nu een code bij mijn videokaart gekregen voor deel 5. Ik denk dat ik hem dus op mijn pc ga checken (met Xbox controller

)
demo iig gedownload, thanks voor de tip...ik heb de dmc trilogie voor ps3, mogelijk dat ik daar nog is naar kijk. maar kweenie.......was altijd mijn filosofie om reeksen echt vanaf het begin te spelen, maar krijg nu wel het idee dat ik daarmee een hoop misloop.....
Heb jij de game op je pc al kunnen spelen? viel me wel op dat er een hoop positieve reviews waren......maar ik vind het altijd erg fijn om hier van neutrale forummers ook hun bevindingen te horen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Sagat op 11-03-2019 09:42
]