[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

sjaool schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:14:
[...]

Het is circa 1.5 uur rijden voor mij maar je moet wel twee ritjes doen om de Xbox One X op te halen. Eerst om je oude Xbox in te ruilen en de voucher op te halen en nog een keer op en neer rijden om de Xbox One X op te halen. Dus er zou voor mij dan nog voor circa €75 aan benzine bij komen.
Dan pak je gewoon deze omruilactie in NL
https://www.gamemania.nl/info/inruilactie_XboxOneX

[ Voor 12% gewijzigd door jabberwock op 08-03-2019 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:26:
[...]

Ik kan mijzelf er nog steeds niet toezetten om uberhaubt de main story van AC:OD uit te spelen. Laat staan dat ik de tijd of energie heb voor die expansions (ondanks dat ik voor de Medusa versie ben gegaan bij launch :') )

Spel is mij gewoon te groot. en ik heb er al 110 uur in zitten (en nog steeds niet de main story uit, kan je nagaan)

Is ook mijn eigen schuld; moet ik maar niet eerst de hele kaart willen clearen en allerlei sidemissions doen. Maar daar gaat het toch om met AC?

#FWP
ik had hem in 110 uur uitgespeeld... incl alles clearen en side missies... dus het is te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Die is dus minder gunstig dan de actie voor de Duitsers. Bovendien moet ik voor Gamemania ook nog een best eindje rijden. Hier in de polder zitten we wat betreft gamewinkels in een redelijk zwart gat. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:33
Finraziel schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:27:
[...]

Wat bedoel je met een stock SSD? Heb er nog op gegoogled maar volgens mij bestaat er geen Xbox met een SSD af fabriek (= stock).
Ik heb zelf wel een 1 TB SSD aan USB hangen en daar mijn games op. Moeilijk te zeggen hoeveel het helpt omdat ik weinig games opnieuw gespeeld heb die ik vroeger op HDD had staan, maar bijvoorbeeld Forza Horizon 4 is wel altijd snel met laden terwijl ik van anderen begreep dat het soms erg lang kan duren (echter was dat dan ook op een gewone Xbox one terwijl ik een X heb).
Ergens in het topic was ook iemand die een SSD in de Xbox zelf ingebouwd had, maar die liep tegen wat problemen aan geloof ik. Zou ik zelf niet doen als je nog garantie hebt.
Ik heb het niet helemaal lekker verwoord inderdaad.
Er is een SSD te koop die je er apart aan moet hangen, die is volgens mij van Microsoft zelf. Alleen nu ervaar ik soms op de X momentjes dat 'ie even moet laden ofzo en dan een klein dipje/stutter krijgt. Ik zat dus te denken dat het misschien opgelost kan zijn met zo'n SSD'tje.

Een SSD inbouwen lijkt volgens die tutorial niet heel lastig, maar hij zal het wel met de software aan de stok gekregen hebben denk ik. USB loader heb je nodig ofzoiets, lijkt makkelijk, maar dat zal het dan niet zijn.

Voor de mensen hierboven. Ik heb de volle mep betaald voor die X, achteraf klote toen ik de korting bij Bol.com zag. Het is in ieder geval een prettig dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:52:
[...]

Ik heb het niet helemaal lekker verwoord inderdaad.
Er is een SSD te koop die je er apart aan moet hangen, die is volgens mij van Microsoft zelf. Alleen nu ervaar ik soms op de X momentjes dat 'ie even moet laden ofzo en dan een klein dipje/stutter krijgt. Ik zat dus te denken dat het misschien opgelost kan zijn met zo'n SSD'tje.

Een SSD inbouwen lijkt volgens die tutorial niet heel lastig, maar hij zal het wel met de software aan de stok gekregen hebben denk ik. USB loader heb je nodig ofzoiets, lijkt makkelijk, maar dat zal het dan niet zijn.

Voor de mensen hierboven. Ik heb de volle mep betaald voor die X, achteraf klote toen ik de korting bij Bol.com zag. Het is in ieder geval een prettig dingetje.
Bedoel je deze?
https://mspoweruser.com/r...ts-loading-times-in-half/
Is gewoon een externe SSD, Seagate heeft gewoon een aantal externe drives met Xbox branding. Lijkt me niet dat dit anders werkt dan mijn SSD die ik zelf in een enclosure gestopt heb (stuk goedkoper dan kant en klaar).
De systeem software blijft met zo'n externe drive gewoon op de interne hdd draaien, maar alles wat je extra installeert komt dan wel vlot van de SSD af. Bovendien, vergeleken met je games op de interne drive installeren, heeft je interne drive het ook makkelijker want die hoeft dan ook alleen maar voor het systeem zelf te werken ipv de kop heen en weer te laten springen omdat systeem en game beiden data willen hebben (de achilleshiel van traditionele harde schijven).

Ik heb met mijn SSD nog steeds af en toe wel hikjes, maar lastig te zeggen of het erger zou zijn zonder SSD... Ik heb niet echt zin om alles om te zetten om het uitgebreid te testen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Paar uur Just Cause 4 gespeeld, ongelofelijk hoe ze dit hebben kunnen maken na deel 3, wat een stap achteruit. Controls en menu's voelen niet intuïtief, graphics zijn echt een flinke stap terug, zelfde voor het besturen van voertuigen.

Had goede hoop maar ben bang dat ik hier niet veel uren in ga stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:03:
Paar uur Just Cause 4 gespeeld, ongelofelijk hoe ze dit hebben kunnen maken na deel 3, wat een stap achteruit. Controls en menu's voelen niet intuïtief, graphics zijn echt een flinke stap terug, zelfde voor het besturen van voertuigen.

hij zit niet voor niets al zo snel bij de gamepass..

de ontploffingen hebben wel een aardige upgrade gekregen trouwens (en zonder schokken vergeleken met jc3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:28

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik betwijfel dat er veel game gerelateerd spul te krijgen zal zijn (of misschien wel te krijgen maar niet met grote korting), dat heeft een hoge waarde-dichtheid (tegen volume en gewicht) en is dus vrij makkelijk om te houden voor de doorstart van de andere filialen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:03:

Er komt wel een flinke patch aan :

Changelog patch 1.05 Just Cause 4
Performance improvements
Water improvements
Vegetation improvements
New anti-aliasing system
New 4K rendering solution
Various bug fixes
Updated Customization menu
JC3 Rico Skin (Legacy Item)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:56:
[...]

Ik betwijfel dat er veel game gerelateerd spul te krijgen zal zijn (of misschien wel te krijgen maar niet met grote korting), dat heeft een hoge waarde-dichtheid (tegen volume en gewicht) en is dus vrij makkelijk om te houden voor de doorstart van de andere filialen.
Ik verwacht als dit de non-franchisers zijn, al de A-spul gewoon terug naar magazijn gaat en slechts 'de rest' in de verkoop gaat, je gaat geen XBO's of dergelijke in de opheffingverkoop gooien als ze in andere filialen gewoon verkocht kunnen worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben maar eens aan de Bioshock collection begonnen... deel 1 blijft toch een erg leuke game, ook op de XBO weer :) en de remaster loopt erg soepel. Ik ben benieuwd hoe ik deel 2 nu ga ervaren, die kon me in eerste instantie niet zo bekoren, maar zou ook kunnen dat ik toen gewoon niet in de juiste stemming er voor was.

Wel merk ik dat ik echt dat achievement hunten wat los moet laten, of in ieder geval iets minder krampachtig doen. Was in eerste instantie een guide van trueachievements aan het volgen, maar merkte dat dat toch de lol eigenlijk wel flink er uit zuigt voor mij (in ieder geval in deze game). Nu gewoon op eigen houtje weer door de game aan het werken, wel nog aan het proberen om alle recordings te vinden en alle vijanden te researchen, maar als ik een achievement mis dan so be it.
Ik weet dat sommige mensen achievements helemaal nutteloos vinden maar mij kan het soms wel motiveren om wat extra uit een game te halen, alleen was ik er een beetje in doorgeschoten O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mocht het nog niet bekend zijn vanaf vandaag gratis te downloaden ;-)

Crackdown 2

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Finraziel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:55:
[...]

Bedoel je deze?
https://mspoweruser.com/r...ts-loading-times-in-half/
Is gewoon een externe SSD, Seagate heeft gewoon een aantal externe drives met Xbox branding. Lijkt me niet dat dit anders werkt dan mijn SSD die ik zelf in een enclosure gestopt heb (stuk goedkoper dan kant en klaar).
De systeem software blijft met zo'n externe drive gewoon op de interne hdd draaien, maar alles wat je extra installeert komt dan wel vlot van de SSD af. Bovendien, vergeleken met je games op de interne drive installeren, heeft je interne drive het ook makkelijker want die hoeft dan ook alleen maar voor het systeem zelf te werken ipv de kop heen en weer te laten springen omdat systeem en game beiden data willen hebben (de achilleshiel van traditionele harde schijven).

Ik heb met mijn SSD nog steeds af en toe wel hikjes, maar lastig te zeggen of het erger zou zijn zonder SSD... Ik heb niet echt zin om alles om te zetten om het uitgebreid te testen :+
Ik krijg echt van die hikjes op momenten dat mijn harde schijf nog even z'n werk moet doen. Dan praat ik over, net na het starten van een level, aan het einde van een level of bij zeer drukke momenten in SP en MP. Alhoewel die laatste ook hardware gerelateerd kan zijn.
Misschien ga ik er binnenkort wel een SSD aan hangen, vind het schandalig van Microsoft om in zo'n prijzige en goede console een ruk schijf te plaatsen :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
justifire schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:39:
Voor wie dicht bij de grens woont of iets verder wil rijden om een XBox One X te scoren voor een prikkie : https://news.xbox.com/de-de/2019/03/06/xbox-one-x-gamestop/
Zit erg te twijfelen om straks even de grens over te rijden. De game stop zit op 19 kilometer. Heb een oude one staan. Lever ik die in met 2 oude spellen en leg er €230 bij en heb een one x. Lijkt me een zeer goede deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:52:
[...]

Ik krijg echt van die hikjes op momenten dat mijn harde schijf nog even z'n werk moet doen. Dan praat ik over, net na het starten van een level, aan het einde van een level of bij zeer drukke momenten in SP en MP. Alhoewel die laatste ook hardware gerelateerd kan zijn.
Misschien ga ik er binnenkort wel een SSD aan hangen, vind het schandalig van Microsoft om in zo'n prijzige en goede console een ruk schijf te plaatsen :F
Oh, in games merk ik daar zelf weinig van, dat zou best kunnen verbeteren met een SSD (hoewel het natuurlijk lastig zo te zeggen is, misschien speel ik andere games of ben ik er gewoon minder gevoelig voor).

Wat betreft de 'ruk schijf' in de One X... de X is helemaal niet duur voor de hardware die er in zit. Dat is het probleem denk ik ook. Als er een SSD in had moeten zitten had hij zeker 100 euro duurder moeten zijn. En SSD's zijn de laatste tijd goedkoper geworden, maar als er ten tijde van launch een 1 TB in had moeten zitten dan nog meer, die dingen waren toen zo'n 250 euro geloof ik (voor de goedkopere) terwijl de HDD maar een paar tientjes zal zijn. En met minder dan 1 TB er in was dat weer iets om over te zeuren.

SSD prijzen zijn nu flink aan het zakken, misschien dat we in een volgende console wel een SSD gaan zien... maar zelfs daar heb ik mijn twijfels bij. Voor een 1 TB SSD zal de prijs van de console nog steeds zeker 50 euro omhoog gaan denk ik, en dat is een hoop voor iets wat lang niet iedereen direct als een groot voordeel zal herkennen op het moment dat ze in de winkel staan. Wat ik eerder zie gebeuren is dat er misschien een SSD cache ingebouwd wordt, dat moet op zich voor niet al te veel geld kunnen...

Wat ook mooi zou zijn is als de volgende Xbox net zo makkelijk de schijf van vervangen zou kunnen worden als bij Sony...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:11:
De achievements/trophies van Sekiro zijn bekend :)

https://www.trueachieveme...-twice-trophy-list-leaked

Als ik het zo bekijk een prima lijst. Wel 4 playthroughs noodzakelijk, waarvan ik verwacht dat 1 playthrough sowieso erg lastig wordt omdat je volgens mij je resurrection skill niet mag gebruiken :p
Wel tegenstrijdig, 1 achievement om resurrection te gebruiken en 1 andere om het niet te gebruiken.
Maar wat ik begrijp is het sowieso beter om resurrection niet te gebruiken omdat npc's daardoor besmet raken / sterven.
Anyway, zin in !! oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:27:
[...]

Wel tegenstrijdig, 1 achievement om resurrection te gebruiken en 1 andere om het niet te gebruiken.
Maar wat ik begrijp is het sowieso beter om resurrection niet te gebruiken omdat npc's daardoor besmet raken / sterven.
Anyway, zin in !! oOo
Ja idd, er is gewoon een catch aan het gebruik van resurrection. Echter als je voor de 20e keer een eindbaas doet en hij heeft eindelijk nog maar 5% Health over en je staat dan voor de keuze... :o

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:27

R.G

sekeroglan schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:22:

Crackdown 2
mn leven is compleet !! 8)7 8)7 :*) :*) :*) haha, ik wou altijd al crackdown 2 co op doen met iemand haha
kon vroeger niet op de 360.. :*) ty microsoft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Kan iemand me aub uitleggen hoe ik de gratis Crackdown 2 kan 'kopen' voor m'n One S?
Heb er nu al een 1,5 uur ingestoken en ben geen streep verder.
Steeds als ik hem wil kopen moet ik een betalingsoptie aanmaken (had ik nog geen, maar vreemd dat dit nodig is voor een gratis game).
Nu heb ik diverse malen een betalingsoptie aangemaakt (Paypal), maar ik kan hem nog steeds niet kopen.
Ik kom telkens bij een engelstalig formulier uit om weer een billing option aan te maken, welke de locatie op UK heeft staan. Vul ik deze in (met o.a. mijn NL adres en Tel.) krijg ik vervolgens keer op keer een foutmelding en laad de pagina niet.
De locatie van m'n Xbox staan op NL, met taal en taalregio op Engels/UK.
Ook dit inmiddels gewijzigd naar NL/NL/NL zonder effect.
Weet iemand raad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Daytona schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:39:
Kan iemand me aub uitleggen hoe ik de gratis Crackdown 2 kan 'kopen' voor m'n One S?
Heb er nu al een 1,5 uur ingestoken en ben geen streep verder.
Steeds als ik hem wil kopen moet ik een betalingsoptie aanmaken (had ik nog geen, maar vreemd dat dit nodig is voor een gratis game).
Nu heb ik diverse malen een betalingsoptie aangemaakt (Paypal), maar ik kan hem nog steeds niet kopen.
Ik kom telkens bij een engelstalig formulier uit om weer een billing option aan te maken, welke de locatie op UK heeft staan. Vul ik deze in (met o.a. mijn NL adres en Tel.) krijg ik vervolgens keer op keer een foutmelding en laad de pagina niet.
De locatie van m'n Xbox staan op NL, met taal en taalregio op Engels/UK.
Ook dit inmiddels gewijzigd naar NL/NL/NL zonder effect.
Weet iemand raad?
Hmmm kijk in Je Microsoft account en je Paypal account moeten beiden NL
Ja klopt ook voor gratis (xbox360) moet je een pay method hebben, it sucks maar is zo opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vanavond weer even begonnen aan Below. De eerste keer dat ik het probeerde klikte het nog niet. Maar ik het nog wel een keer een kans geven, want de sfeer is wel erg tof. Moet zeggen dat ik er nu toch wel in zit en ga het proberen uit te spelen voordat Sekiro uitkomt. De mechanics van voedsel, lichaamswarmte en dorst had van mijn wel anders gemogen, maar ik kan er nu wel mee omgaan. Het geeft toch een bepaalde spanning die er anders niet zou zijn.

Zag ook dat Forza Horizon 4 nieuwe achievements heeft. Zelfs zonder DLC. Beetje apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:45
uchiha tijntje schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:58:
Zag ook dat Forza Horizon 4 nieuwe achievements heeft. Zelfs zonder DLC. Beetje apart.
Ah, inderdaad voor update #7 18 nieuwe achievements (en blijkbaar moet er nog een update komen om ze allemaal actief te maken):
https://www.trueachieveme...za-Horizon-4/dlc/Update-7

Dacht gisteravond al dat mijn XBox op hol sloeg toen ik Forza Horizon 4 opstartte en 9 achievements popte :P

[ Voor 17% gewijzigd door RovloSQL op 10-03-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
sekeroglan schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:22:

Crackdown 2
Is dit gratis voor altijd of alleen een free to play weekend?

Heb gister mijn oude xbox one ingeleverd bij de Gamestop in Duitsland. Heb nu een voucher en kan over 2 weken een nieuwe one X ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

wjsiebes schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:02:
[...]

Is dit gratis voor altijd of alleen een free to play weekend?

Heb gister mijn oude xbox one ingeleverd bij de Gamestop in Duitsland. Heb nu een voucher en kan over 2 weken een nieuwe one X ophalen.
Weet niet of dit voor een bepaalde periode is, kan het niet vinden.

Ik heb op dit moment ook geen One zit op een goeie aanbieding te wachten. Je kan het ook online via xbox.com claimen.

Zie trouwens dat Crackdown 1 ook nog gratis is.

Crackdown

Ook 2 DLC gratis voor het spel
Free For All Pack
Four Play Pack

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

R.G schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:49:
[...]

Hmmm kijk in Je Microsoft account en je Paypal account moeten beiden NL
Ja klopt ook voor gratis (xbox360) moet je een pay method hebben, it sucks maar is zo opgezet
Bedankt voor de tip. Heb het uiteindelijk na nog 2 frustrerende uren ploeteren door support pagina's en googlen opgelost.

Ondanks dat zowel m'n MS account en Xbox op regio NL stonden ingesteld, bleef ik alleen een UK billing formulier voorgeschoteld krijgen (ook nadat ik al 2 NL betaalmethoden had ingevoerd).
Uiteindelijk stond m'n Xbox Live account (wist niet eens dat ik die had) op één of andere manier op UK, en heb ik die met een MS verhuisservice op NL kunnen zetten.
Daarmee kreeg ik toegang tot mijn NL betaalmethodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Finraziel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:49:
[...]

Oh, in games merk ik daar zelf weinig van, dat zou best kunnen verbeteren met een SSD (hoewel het natuurlijk lastig zo te zeggen is, misschien speel ik andere games of ben ik er gewoon minder gevoelig voor).

Wat betreft de 'ruk schijf' in de One X... de X is helemaal niet duur voor de hardware die er in zit. Dat is het probleem denk ik ook. Als er een SSD in had moeten zitten had hij zeker 100 euro duurder moeten zijn. En SSD's zijn de laatste tijd goedkoper geworden, maar als er ten tijde van launch een 1 TB in had moeten zitten dan nog meer, die dingen waren toen zo'n 250 euro geloof ik (voor de goedkopere) terwijl de HDD maar een paar tientjes zal zijn. En met minder dan 1 TB er in was dat weer iets om over te zeuren.

SSD prijzen zijn nu flink aan het zakken, misschien dat we in een volgende console wel een SSD gaan zien... maar zelfs daar heb ik mijn twijfels bij. Voor een 1 TB SSD zal de prijs van de console nog steeds zeker 50 euro omhoog gaan denk ik, en dat is een hoop voor iets wat lang niet iedereen direct als een groot voordeel zal herkennen op het moment dat ze in de winkel staan. Wat ik eerder zie gebeuren is dat er misschien een SSD cache ingebouwd wordt, dat moet op zich voor niet al te veel geld kunnen...

Wat ook mooi zou zijn is als de volgende Xbox net zo makkelijk de schijf van vervangen zou kunnen worden als bij Sony...
Eerlijk toe gegeven wil ik nog wel eens mieren neuken, maar soms is zo’n stutter behoorlijk irritant. Vooral onder ‘t gamen merk ik dat direct op, maar ik ben vooral erg tevreden over de prestaties van de X.

Daar had ik nog niet zo over na gedacht. Dat zal ook de voornaamste reden zijn geweest niet voor een SSD te kiezen.
Het zou een genot zijn om de schijf in een xbox te kunnen vervangen. Dat vind ik toch wel een voordeel van de PS4. Maar de 360 is volgens mij ook wel een vrij dicht getimmerd systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:56
Ik vraag me ook wel eens af of ze überhaupt een ssd willen plaatsen in een Xbox, maar dan om technische redenen. Als je zo'n Xbox een tijdje in de kast laat liggen dan kan die ssd best na een jaar+ zijn data kwijt zijn. Dat wil je (als Microsoft, maar ook als consument) toch ook niet ?

Hoe lang een ssd zijn data kan vasthouden tegenwoordig is ook nog de vraag. Wat ik kan vinden is dat er een specificatie is van minimaal een jaar, maar volgens mij is dat gericht op mlc, niet tlc / qlc en 2d / 3d van vandaag de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BastiaanCM schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:25:
Ik vraag me ook wel eens af of ze überhaupt een ssd willen plaatsen in een Xbox, maar dan om technische redenen. Als je zo'n Xbox een tijdje in de kast laat liggen dan kan die ssd best na een jaar+ zijn data kwijt zijn. Dat wil je (als Microsoft, maar ook als consument) toch ook niet ?

Hoe lang een ssd zijn data kan vasthouden tegenwoordig is ook nog de vraag. Wat ik kan vinden is dat er een specificatie is van minimaal een jaar, maar volgens mij is dat gericht op mlc, niet tlc / qlc en 2d / 3d van vandaag de dag.
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de harde schijf bij Microsoft bekend is en dat ze dat ook graag behouden ivm iligale games ofzo. Wat hierboven al gezegd werd is het switchen naar de een andere schijf wel een klusje.
Als een SSD zijn data kwijt raakt na een tijdje, dan kan ik me wel voorstellen dat Microsoft er niet aan wil beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zo, Crackdown 3 uitgespeeld. Bijna een level 6 agent op all fronten geworden, maar ik had geen zin om dat laatste beetje te grinden nochtans om alle orbs te verzamelen per gebied. Was ene leuk tussendoortje, maar ook niet meer dan dat.

Nu verder met AC:OD, SOTTR, Unravel 2 en Destiny 2 (Season of the Drifter :Y )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Mosin schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:54:
[...]

Ik heb altijd zo'n gevoel dat de harde schijf bij Microsoft bekend is en dat ze dat ook graag behouden ivm iligale games ofzo. Wat hierboven al gezegd werd is het switchen naar de een andere schijf wel een klusje.
Als een SSD zijn data kwijt raakt na een tijdje, dan kan ik me wel voorstellen dat Microsoft er niet aan wil beginnen.
Het is een bewust design dingetje. bij de 360 kon je natuurlijk wel officeel je hd upgraden, maar volgens mij is dat nooit heel populair geweest, behalve bij de hele oude modellen met een 20gb diskje of die zelfs alleen een soort van interne memory card van een paar gig hadden ofzo? Maar toen had je tenminste nog de keuze. Nu is het dus van te voren goed nadenken.

Gisteren moest ik overigens voor het eerst op mijn ps4 opruimen ondanks dat ik daar een 2TB disk in heb zitten.
Aan mijn one hangt nu gewoon maar een externe disc, maar intern en dan geen 'extra troep' aan de buitenkant heeft toch mijn voorkeur. De ps3 implementatie was natuurlijk een verschrikken omdat je alles naast dowloaden ook nog is een keer moest encrypten, maar op de ps4 vind ik het geweldig ingericht.
Dus jammer dat je minder keuze hebt en wel interessant hoe dat next gen weer gaat straks.

Oh en voor wat betreft ' illegaal' misbruik, op zich kunnen mensen nu alsnog zelf de hd verwisselen, dus ze hebben het niet kunnen voorkomen, dan liever de ps3-4 route en mensen de keuze geven.....
kevlar01 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:41:
[...]

De demo is al een paar weken uit, die kan je in ieder geval al proberen.

Wilde hem ook halen, maar heb nu een code bij mijn videokaart gekregen voor deel 5. Ik denk dat ik hem dus op mijn pc ga checken (met Xbox controller :P )
demo iig gedownload, thanks voor de tip...ik heb de dmc trilogie voor ps3, mogelijk dat ik daar nog is naar kijk. maar kweenie.......was altijd mijn filosofie om reeksen echt vanaf het begin te spelen, maar krijg nu wel het idee dat ik daarmee een hoop misloop.....

Heb jij de game op je pc al kunnen spelen? viel me wel op dat er een hoop positieve reviews waren......maar ik vind het altijd erg fijn om hier van neutrale forummers ook hun bevindingen te horen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 11-03-2019 09:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Just Cause 4 is leuk, maar deel 3 was toffer. Tot zover mijn bericht.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Sagat schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Het is een bewust design dingetje. bij de 360 kon je natuurlijk wel officeel je hd upgraden, maar volgens mij is dat nooit heel populair geweest, behalve bij de hele oude modellen met een 20gb diskje of die zelfs alleen een soort van interne memory card van een paar gig hadden ofzo? Maar toen had je tenminste nog de keuze. Nu is het dus van te voren goed nadenken.

Gisteren moest ik overigens voor het eerst op mijn ps4 opruimen ondanks dat ik daar een 2TB disk in heb zitten.
Aan mijn one hangt nu gewoon maar een externe disc, maar intern en dan geen 'extra troep' aan de buitenkant heeft toch mijn voorkeur. De ps3 implementatie was natuurlijk een verschrikken omdat je alles naast dowloaden ook nog is een keer moest encrypten, maar op de ps4 vind ik het geweldig ingericht.
Dus jammer dat je minder keuze hebt en wel interessant hoe dat next gen weer gaat straks.

Oh en voor wat betreft ' illegaal' misbruik, op zich kunnen mensen nu alsnog zelf de hd verwisselen, dus ze hebben het niet kunnen voorkomen, dan liever de ps3-4 route en mensen de keuze geven.....

[...]

demo iig gedownload, thanks voor de tip...ik heb de dmc trilogie voor ps3, mogelijk dat ik daar nog is naar kijk. maar kweenie.......was altijd mijn filosofie om reeksen echt vanaf het begin te spelen, maar krijg nu wel het idee dat ik daarmee een hoop misloop.....

Heb jij de game op je pc al kunnen spelen? viel me wel op dat er een hoop positieve reviews waren......maar ik vind het altijd erg fijn om hier van neutrale forummers ook hun bevindingen te horen.
Heb hem heel kort even gespeeld (15 min.) maar de eerste indruk is goed. Grafisch goed, leuke sfeer, en je zit er meteen helemaal in. Heb DmC ook gespeeld(die uit 2013) en vond dat ook een erg toffe game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:21:
Zo, Crackdown 3 uitgespeeld. Bijna een level 6 agent op all fronten geworden, maar ik had geen zin om dat laatste beetje te grinden nochtans om alle orbs te verzamelen per gebied. Was ene leuk tussendoortje, maar ook niet meer dan dat.

Nu verder met AC:OD, SOTTR, Unravel 2 en Destiny 2 (Season of the Drifter :Y )
dan kan je de 3e dlc van AC: OD ook gelijk doen.. errug goed gedaan... (de achievements erbij zijn ook peanuts)

aanrader is trouwens ook far cry new dawn, echt heel leuk gedaan en haalt nu makkelijk de AC: OD graphs

Destiny 2... (voor een 10tje misschien forsaken + season pass voor het verhaal, want qua shoot is het super, de rest niet meer)

ach morgen The Division 2.. YEAAAHHHHhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sagat schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Kun je je niet meer voorstellen om een console met 20GB opslag te kopen O-)
Ik heb geen idee of het ooit echt iets is geworden, maar die 20GB zullen de reden wel geweest zijn.

Mijn One X heeft 1 TB, maar na een paar spelletjes installeren schrik je je wel een ongeluk. Opzich vind ik dat dan weer niet goed uitgedacht door Microsoft. Ik ben het namelijk helemaal met je eens, dat ik liever geen schijfje ernaast heb liggen. Een schijfje verwisselen maakt het allemaal een stuk makkelijker, maar ze zullen er hun redenen wel voor hebben om het verwisselen wat onpraktisch te houden.
Dat illegaal dingetje gaat in rook op inderdaad.

We zullen het zien wat Microsoft er voor de volgende consoles mee gaat doen. Zou wel mooi zijn om het toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Ik snap niet zo waarom ze niet a la Nintendo Switch over gaan naar een kaartje ipv. de schijfjes. Lijkt me een stuk meer ruimte te schelen (hardware), hogere leessnelheid (?), minder krasgevoelig.. etc.

Én het lijkt mij (!) prettiger dan enkel digitaal :9

[ Voor 12% gewijzigd door GS88 op 11-03-2019 11:05 ]

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GS88 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:04:
Ik snap niet zo waarom ze niet a la Nintendo Switch over gaan naar een kaartje ipv. de schijfjes. Lijkt me een stuk meer ruimte te schelen (hardware), hogere leessnelheid (?), minder krasgevoelig.. etc.

Gaat toch niets boven digitaal, weet zelfs geneens of de drive in mijn xbox-en wel werkt.

Nog 4 uurtjes de dagdeal op cd-keys : €3,50 voor Gears of War 4
Mag naar mijn idee niet ontbreken in de collectie voor wie een Xbox One X heeft, is nog steeds de baas op grafisch gebied (4K HDR 60 fps)
https://www.cdkeys.com/xb...r-4-xbox-one-digital-code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
De kosten van een cd vallen in het niet bij een memorydrive.

Weet je, eigenlijk zijn we al lang volledig digitaal. Bij de meeste games is het schijfje alleen een methode om toegang te krijgen tot een game. Je moet er toch niet aan denken om te gamen zonder de patches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:59:

ach morgen The Division 2.. YEAAAHHHHhhhh
Dat is met headstart? Dacht dat die 3 dagen eerder al op de 15de was, maar is dus 15de minus 3? :P
justifire schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:09:
[...]

Gaat toch niets boven digitaal, weet zelfs geneens of de drive in mijn xbox-en wel werkt.
Kwam er bij m'n Fat ook pas ver na garantietermijn achter dat heel die drive het niet deed :D

XBX heeft ook nog nooit een disc gedraaid, 100% digitaal :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
GS88 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:04:

Heb me wel eens laten vertellen dat de productiekosten daarvan een stuk hoger liggen. Maar geen idee hoe actueel dat nu nog is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Digitaal is gewoon the way to go. Ook nog eens milieu bewuster dan al die plastic hoesjes en het vervoer ervan etc. Maar daarmee dwaal ik wat af :9
Er zijn wel games waarvan ik graag de hoesjes wil. Bijv. van de Metro games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Mosin schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:51:
Digitaal is gewoon the way to go. Ook nog eens milieu bewuster dan al die plastic hoesjes en het vervoer ervan etc. Maar daarmee dwaal ik wat af :9
Er zijn wel games waarvan ik graag de hoesjes wil. Bijv. van de Metro games.
Toch vind ik het nog wel handig om fysieke schijfjes te kopen. Die kun je nog verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Iemand zin in Apex :)?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
jpg97 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Toch vind ik het nog wel handig om fysieke schijfjes te kopen. Die kun je nog verkopen :)
Verkopen?!?

Tot in de oneindigheid bewaren, het staat namelijk super leuk in de game-kast naast alle andere games van verschillende platformen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
jpg97 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Dat is ook weer waar. Maar zit je dan niet met een beperkte game te kijken vanwege de product code?
RAGE van ID Software heeft bijv. dat grapje met die deuren uitgehaald.. Dan kun je niet alle deuren in het spel unlocken. Bij FIFA 18 werd tegen me gezegd dat je alleen XBOX Gold moet hebben en dan evengoed alles kunt gebruiken. Maar dan zou EA zichzelf toch naaien? En die zijn absoluut niet geld geil ''kuch'' ''kuch'' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:35:
[...]

Dat is ook weer waar. Maar zit je dan niet met een beperkte game te kijken vanwege de product code?
RAGE van ID Software heeft bijv. dat grapje met die deuren uitgehaald.. Dan kun je niet alle deuren in het spel unlocken. Bij FIFA 18 werd tegen me gezegd dat je alleen XBOX Gold moet hebben en dan evengoed alles kunt gebruiken. Maar dan zou EA zichzelf toch naaien? En die zijn absoluut niet geld geil ''kuch'' ''kuch'' :')
Die geintjes met doorverkopen zijn volgens mij niet meer heel actueel? Zelf heb ik 2 games ofzo op dvdtje en de rest digitaal, dus ik weet het niet helemaal zeker, maar de tijd dat je in een game een key had voor online ofzo is volgens mij voorbij? Althans, ik hoor er nooit iets over en gelet op de RAGE die toch een deel van de gaming community ten alle tijden met zich meedraagt had ik het vast wel meegekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:31:
[...]

Dat is met headstart? Dacht dat die 3 dagen eerder al op de 15de was, maar is dus 15de minus 3? :P

[...]

Kwam er bij m'n Fat ook pas ver na garantietermijn achter dat heel die drive het niet deed :D

XBX heeft ook nog nooit een disc gedraaid, 100% digitaal :)
ja is de 12e :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jan_V schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:03:
[...]

Verkopen?!?

Tot in de oneindigheid bewaren, het staat namelijk super leuk in de game-kast naast alle andere games van verschillende platformen.
met 400-500 titels heb je wel een aardig game kastje nodig :)

ik zit juist te wachten tot ik mijn titels 1 op 1 kan omruilen voor een digitale code (geruchten ivm de nieuwe xbox one s zonder speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Ik heb het klein poosje volgehouden dat digitaal kopen, maar ik weet niet ik heb pas het gevoel dat iets echt van mij is met een disk. Het is wel super relax dat digitaal. Gewoon heel snel van games wisselen en hoppa spelen en tegenwoordig zijn er toch steeds meer en meer sales. Maar toch kan ik me nog steeds niet 100% naar digitaal zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:12:
Ik heb het klein poosje volgehouden dat digitaal kopen, maar ik weet niet ik heb pas het gevoel dat iets echt van mij is met een disk. Het is wel super relax dat digitaal. Gewoon heel snel van games wisselen en hoppa spelen en tegenwoordig zijn er toch steeds meer en meer sales. Maar toch kan ik me nog steeds niet 100% naar digitaal zetten.
Wat me tegenhield zijn(waren) de prijzen, fysiek is vaak bij de release date goedkoper dan digitaal. Door vpn en gift card manieren werden digitale games al stuk goedkoper. Nu kan je ook al vaker op andere manieren ze goedkoper kopen (cdkeys/mtcgame) Naast de games voor gold (digitaal) en de game pass (digitaal) zie je regelmatig leuke digitale aanbiedingen, goedkoper dan dat fysiek mee kan gaan..

1 van de grootste voordelen met digitaal : sharen op een andere xbox waar je fysiek 2 stuks zou moeten bestellen..

En meeste pc gamers zijn het toch ook al gewent? (Steam/Epic/Origins/Uplay stores).. en met zijn allen op de telefoon / tablet digitaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BM schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Heb me wel eens laten vertellen dat de productiekosten daarvan een stuk hoger liggen. Maar geen idee hoe actueel dat nu nog is :)
Dat is nog steeds zo... Sterker nog, diverse (grote) games voor de Switch komen op cartridges waar eigenlijk maar de helft van de game op staat, de rest moet dan alsnog gedownload worden. Waarom? Anders werd de cartridge te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Destijds een paar videos gekeken van TheRadBrad op Youtube. Het zag er toen wel tof uit qua sfeer en samen te werken met iemand en dan als laatste team over te blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bijna! Ik ga die game helemaal kapot spelen. Met name omdat ik eerst 20 uur moet spenderen om uberhaubt te kunnen parryen... :+

Nog even aan het twijfelen of ik hem met Engelse of Japanse voices ga spelen.. even afwachten of de ondertiteling goed is.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2019 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
uchiha tijntje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 18:47:
[...]

Bijna! Ik ga die game helemaal kapot spelen. Met name omdat ik eerst 20 uur moet spenderen om uberhaubt te kunnen parryen... :+

Nog even aan het twijfelen of ik hem met Engelse of Japanse voices ga spelen.. even afwachten of de ondertiteling goed is.
Oh zo herkenbaar. Ik krijg die timing ook nooit onder de knie 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
uchiha tijntje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:57:
[...]

Die geintjes met doorverkopen zijn volgens mij niet meer heel actueel? Zelf heb ik 2 games ofzo op dvdtje en de rest digitaal, dus ik weet het niet helemaal zeker, maar de tijd dat je in een game een key had voor online ofzo is volgens mij voorbij? Althans, ik hoor er nooit iets over en gelet op de RAGE die toch een deel van de gaming community ten alle tijden met zich meedraagt had ik het vast wel meegekregen :P
Dat zou goed kunnen. Ik merk dat ik op sowieso op veel gebieden behoorlijk moet inlopen :+ Ik kwam er gisteren bijv. pas achter dat Halo Infinite bestaat en dat de MCC + Infinite waarschijnlijk op de PC gelaunched worden..
Dat van RAGE heb ik gelezen, ik weet het zeker, helaas weet ik niet meer waar. Het zou best onzin kunnen zijn.
Een key heb je in principe gewoon voor elke game nodig, dus als iemand hem gebruikt en doorverkoopt loop je daar toch tegen aan?

Even wat anders, is het normaal dat bij Halo MCC je niet spawned op de laatste plek waar je ''Checkpoint done'' ziet? Speel Halo 2 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:23:
[...]

Ik sta op US maar krijg de melding dat die not available is.
En @quorumz ik heb hem net vanuit de VS store gehaald. In de NL store stond er geen link om hem te kopen. In de VS wel en daarna meteen de vraag waar ik hem wilde installeren.

@Mosin Je spawnt normaal bij je checkpoint. Heb je misschien een Skull geactiveerd. Sommigen daarvan doen gekke dingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:37:
[...]
@Mosin Je spawnt normaal bij je checkpoint. Heb je misschien een Skull geactiveerd. Sommigen daarvan doen gekke dingen.
Dan heb ik die onbewust geactiveerd. Waar kan ik dat ergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:37:
[...]

En @quorumz ik heb hem net vanuit de VS store gehaald. In de NL store stond er geen link om hem te kopen. In de VS wel en daarna meteen de vraag waar ik hem wilde installeren.

Inmiddels gelukt! Geen idee wat voor spel het is, maar gratis is gratis!

Ik zit trouwens echt weer helemaal in Below. Geeft me toch een beetje het gevoel van ontdekking van het onbekende, net zoals de eerste Dark Souls voor elkaar kreeg… Zit nu ook weer fora af te struinen naar strategien, maps en item locations. En omdat het niet een heel bekend spel is, is dit best lastig. Net zoals dus met Dark Souls 1 :P. Vanavond ga ik de 1e boss proberen te verslaan!

Hopelijk heb ik hem klaar voordat Sekiro uitkomt! Niet lang zo uitgekeken naar een game. *O* Ik ben wel erg benieuwd naar de grootte van de wereld. Juist door de nieuwe wijze van traversal is het denk ik lastiger geweest voor de makers om zo'n interconnected wereld te creeren als in de Souls games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:18:
[...]
Hopelijk heb ik hem klaar voordat Sekiro uitkomt! Niet lang zo uitgekeken naar een game. *O* Ik ben wel erg benieuwd naar de grootte van de wereld. Juist door de nieuwe wijze van traversal is het denk ik lastiger geweest voor de makers om zo'n interconnected wereld te creeren als in de Souls games.
Alleen het formaat van de installatie valt mij anno 2019 wel tegen met 12.75 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Meer mensen hier die het probleem hebben dat je Xbox One X zegt dat je geen optical disc drive hebt? Nu gebruik ik die zelden, want heb alle spellen digitaal, maar nu wilde ik eens wat UHD Blu-rays kijken en zegt het ding vrolijk dat ik geen drive heb. Paar maanden oud (refurbished dat wel nadat mijn originele kapot is gegaan).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Mosin schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:38:
[...]

Dat zou goed kunnen. Ik merk dat ik op sowieso op veel gebieden behoorlijk moet inlopen :+ Ik kwam er gisteren bijv. pas achter dat Halo Infinite bestaat en dat de MCC + Infinite waarschijnlijk op de PC gelaunched worden..
Dat van RAGE heb ik gelezen, ik weet het zeker, helaas weet ik niet meer waar. Het zou best onzin kunnen zijn.
Een key heb je in principe gewoon voor elke game nodig, dus als iemand hem gebruikt en doorverkoopt loop je daar toch tegen aan?

Even wat anders, is het normaal dat bij Halo MCC je niet spawned op de laatste plek waar je ''Checkpoint done'' ziet? Speel Halo 2 trouwens.
Ik hoop niet dat ik dan weer al die achievements kan gaan halen op de pc :+ mis nu nog steeds de speedrun van halo 2 op de Xbox.... (599/600)

De iron skull zorgt ervoor dat je weer naar het begint gaat van een level. Dit is terug te zien op het moment dat je een level selecteert. Al kon je ze dacht ik pas activeren als je de bijhorende skull had gevonden.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
timmie271 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Ik hoop niet dat ik dan weer al die achievements kan gaan halen op de pc :+ mis nu nog steeds de speedrun van halo 2 op de Xbox.... (599/600)

De iron skull zorgt ervoor dat je weer naar het begint gaat van een level. Dit is terug te zien op het moment dat je een level selecteert. Al kon je ze dacht ik pas activeren als je de bijhorende skull had gevonden.
Das mooi lullig dan haha. Moet je dan binnen 3 uur door het spel gegaan zijn? Ben namelijk to-taal niet bekend met de achievements namelijk O-)

Moet ik zo eens even checken. Heb niks van skulls aangevinkt, dus ga er vanuit dat het dan zo moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mosin schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:04:
[...]

Das mooi lullig dan haha. Moet je dan binnen 3 uur door het spel gegaan zijn? Ben namelijk to-taal niet bekend met de achievements namelijk O-)

Moet ik zo eens even checken. Heb niks van skulls aangevinkt, dus ga er vanuit dat het dan zo moet zijn.
Yup. Alle leveltijden bij elkaar opgeteld moet onder 3 uur zijn op legendary...

Soms kan het wel eens helpen het level opnieuw te starten. Hoe vervelend dat ook is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Phusebox schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:31:
Meer mensen hier die het probleem hebben dat je Xbox One X zegt dat je geen optical disc drive hebt? Nu gebruik ik die zelden, want heb alle spellen digitaal, maar nu wilde ik eens wat UHD Blu-rays kijken en zegt het ding vrolijk dat ik geen drive heb. Paar maanden oud (refurbished dat wel nadat mijn originele kapot is gegaan).
Moet je daar eerst geen app voor installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
maemo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:48:
[...]

Moet je daar eerst geen app voor installeren?
Ja klopt de Blu-ray app, maar die heb ik uiteraard. De drive zal wel kapot zijn, maar weer eens aanmelden dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
timmie271 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:57:
[...]
Is co-op niet reset to checkpoint?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
timmie271 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Yup. Alle leveltijden bij elkaar opgeteld moet onder 3 uur zijn op legendary...

Soms kan het wel eens helpen het level opnieuw te starten. Hoe vervelend dat ook is :P
Maar dat betekent dus in jou geval dat je er minimaal overheen bent gegaan? Vanwege die 599/600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ereaser schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:19:
[...]

Is co-op niet reset to checkpoint?
Co-op legandery heeft dat inderdaad in halo 2..... :( :( :( :( :(
Mosin schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:47:
[...]

Maar dat betekent dus in jou geval dat je er minimaal overheen bent gegaan? Vanwege die 599/600?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S9WAqOTl.png

Qua tijden halen heb ik het nog niet eens geprobeerd om eerlijk te zijn :+
Phusebox schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:07:
[...]

Ja klopt de Blu-ray app, maar die heb ik uiteraard. De drive zal wel kapot zijn, maar weer eens aanmelden dan.
Werkt een normale muziek-cd (als je die hebt) wel? Die zou het sws moeten doen namelijk..

[ Voor 21% gewijzigd door timmie271 op 12-03-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu in de VS en binnenkort ook wel in NL:
De LEGO® Marvel Collection bevat drie LEGO Marvel-spellen vol actie: LEGO Marvel Super Heroes, LEGO Marvel's Avengers en LEGO Marvel Super Heroes 2, plus alle Season Pass-content voor elk spel!

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Wellicht kun je voor 60 euro de games wel goedkoper bij elkaar vinden, maar deze zal straks ook wel weer omlaag gaan en ik verwacht dat het rond kerst/sinterklaas/blackfriday wel een aardige aanbieding kan zijn voor veel ouders?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Martinspire schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:07:
Nu in de VS en binnenkort ook wel in NL:
De LEGO® Marvel Collection bevat drie LEGO Marvel-spellen vol actie: LEGO Marvel Super Heroes, LEGO Marvel's Avengers en LEGO Marvel Super Heroes 2, plus alle Season Pass-content voor elk spel!

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Wellicht kun je voor 60 euro de games wel goedkoper bij elkaar vinden, maar deze zal straks ook wel weer omlaag gaan en ik verwacht dat het rond kerst/sinterklaas/blackfriday wel een aardige aanbieding kan zijn voor veel ouders?
Dit kind van 21 zal hem ook wel halen als ie leuk in de aanbieding is O+

Begonnen met BF1, maar moet er nog even inkomen dat het allemaal wat trager gaat en er geen leuke gadgets zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Toch Dragon Age 3 GOTY gekocht. Voor 7.50 koop ik hem wel digitaal😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

quorumz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:09:
[...]

ik zit juist te wachten tot ik mijn titels 1 op 1 kan omruilen voor een digitale code (geruchten ivm de nieuwe xbox one s zonder speler)
Dan hoop ik dat ze dat goed implementeren. Een digitale game is niet per definitie hetzelfde als de disc versie Zo had ik ooit AC Unity op disc met een game progres op 80%.
Toen kwam er ergens een aanbieding voorbij om deze digitaal te kopen voor €3,50. Die heb ik aangeschaft. Vervolgens mijn disc weten te verkopen. Start ik het spel, heb ik alleen de mogelijkheid om een nieuwe game te starten.

En nee, ik had in beide gevallen de standard edition en geen Gold/Goty/oid.

Kleine goedkope games heb ik wel digitaal, maar games waarvan ik zeker weet dat ik die over x jaar nog eens wil spelen koop ik gewoon op disc. Mits mijn hardware het overleefd kan ik later ook nog gamen voor het geval het Xbox Live netwerk over x jaar is verdwenen/veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

jabberwock schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:01:
[...]

Dan hoop ik dat ze dat goed implementeren. Een digitale game is niet per definitie hetzelfde als de disc versie Zo had ik ooit AC Unity op disc met een game progres op 80%.
Toen kwam er ergens een aanbieding voorbij om deze digitaal te kopen voor €3,50. Die heb ik aangeschaft. Vervolgens mijn disc weten te verkopen. Start ik het spel, heb ik alleen de mogelijkheid om een nieuwe game te starten.

En nee, ik had in beide gevallen de standard edition en geen Gold/Goty/oid.

Kleine goedkope games heb ik wel digitaal, maar games waarvan ik zeker weet dat ik die over x jaar nog eens wil spelen koop ik gewoon op disc. Mits mijn hardware het overleefd kan ik later ook nog gamen voor het geval het Xbox Live netwerk over x jaar is verdwenen/veranderd.
True dit werkt via een gameid
Bijvoorbeeld unity digital gameid 23567 disc 23444

Savecloud: 23567, not found well 23444 😂

In principle bad opgezet, want de save is signed maakt very trouble

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

^^Ik zou je toetsenbord van het Engels afhalen in principle. :)

___

Verloren/incompatible save games zijn wel vrij vervelend. Mijn nieuwste lichte irritatie is games die uit gamepass verdwijnen voordat ik ze uit heb. Meestal weet Ik gewoon dat het gaat gebeuren, zoals bij Aven Colony laatst, maar ben ik toch te beroerd om hem uit te spelen. :)

Weet iemand trouwens hoe je Xbox-en uit de lijst kan halen waar je kunt installeren vanaf Xbox.com? Vanwege verkopen en upgrades staan er daar 4. Is niet super vervelend maar ik zou het graag opschonen. Die ik niet meer in bezit heb, zijn uiteraard na een factory reset pas overgedragen. 5 sec nagedacht. Gewoon inloggen op je microsoft account, naar devices en dan kun je ze weghalen. :)

Ninja edit: @timmie271 Alsnog dank makker. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:04:
Weet iemand trouwens hoe je Xbox-en uit de lijst kan halen waar je kunt installeren vanaf Xbox.com? Vanwege verkopen en upgrades staan er daar 4. Is niet super vervelend maar ik zou het graag opschonen. Die ik niet meer in bezit heb, zijn uiteraard na een factory reset pas overgedragen. 5 sec nagedacht. Gewoon inloggen op je microsoft account, naar devices en dan kun je ze weghalen. :)
Als het goed is in je Microsoft account onder apparatenbeheer. Daar staan bij mij alle computers en xdozen

f*ck you met je ninja edit :+

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 12-03-2019 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:04:
^^Ik zou je toetsenbord van het Engels afhalen in principle. :)

___

Verloren/incompatible save games zijn wel vrij vervelend. Mijn nieuwste lichte irritatie is games die uit gamepass verdwijnen voordat ik ze uit heb. Meestal weet Ik gewoon dat het gaat gebeuren, zoals bij Aven Colony laatst, maar ben ik toch te beroerd om hem uit te spelen. :)

Ja ik kan me goed voorstellen in zon online game like division, of gta v of misschien wel grote uren games like oddyssey, als je dan je save verliest pfff.. al die uren grinden? :P

edit: nah is geen keyboard, ik praat graag nl en engels door elkaar hjaha

[ Voor 3% gewijzigd door R.G op 12-03-2019 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:33
Phusebox schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:31:
NVM, reeds al beantwoord ..

[ Voor 10% gewijzigd door CuBras op 12-03-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
live nu xbox inside box

YouTube: All NEW Inside Xbox (S2 Ep2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik lees her en der steeds meer dat Project X Cloud dit jaar van start gaat.
A Closer Look at the Future with Project xCloud

On today’s episode of Inside Xbox, we gave viewers their first real look at Project xCloud, a vision for game-streaming technology that will complement our console hardware and give gamers more choice in how and where they play. We’re developing Project xCloud not as a replacement for the video game console, but as a way to provide the same choice and versatility that lovers of music and movies enjoy today. We’re adding more ways to play Xbox games. We’re excited to share more about the technology in the coming months, including the first details of how and when you can help us to test it in real-world scenarios later this year.
Recap in text op: https://news.xbox.com/en-...march-episode-news-recap/

EDIT: Ook een nieuwe Wireless Display App: https://www.microsoft.com/store/productId/9NBLGGH3ZW34

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 13-03-2019 01:03 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
R.G schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:19:
[...]

edit: nah is geen keyboard, ik praat graag nl en engels door elkaar hjaha
Doe het dan goed, nu is het volstrekt onleesbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
timmie271 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:50:
Co-op legandery heeft dat inderdaad in halo 2..... :( :( :( :( :(
Reach wordt trouwens toegevoegd aan de MCC. Hopelijk komen daar extra achievements voor :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ereaser schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:02:
[...]

Reach wordt trouwens toegevoegd aan de MCC. Hopelijk komen daar extra achievements voor :D
Oeh dat is goed nieuws! Steengoede Halo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ereaser schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:02:
[...]

Als er maar geen rot achievements tussen zitten :+
En verder weet je me er anders wel weer te vinden :)

Reach word een DLC dus gok ook achievements. En de hele mikmak komt naar de PC dus ben benieuwd welke achievements daarop komen :p

[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 13-03-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:58:
Interessant, ziet er uit als Marvel vs Capcom met Power Rangers.
Kom maar door met die fightgames ! :9

[YouTube: Power Rangers: Battle for the Grid - Official Gameplay Trailer]
Ik heb normaliter geen probleem met zogenaamd kiddy spel (geef me mariokart en ik ben zo blij als een kind etc etc) maar power rangers?! Nee ik voel me niet de doelgroep :P

Maar ben benieuwd of het wat wordt, is volgens mij ook een beetje een budget game volgens mij, dus dan geef ik liever wat geld uit aan dbz figher, soul calibur of tekken......

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 146 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.