[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.048 views

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
Metal Gear lijkt wel vet! Ik was 'vroeger' wel een fan van Oni, dit lijkt een redelijk vergelijkbaar spel, helaas wel een andere render stijl.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wow, die games van de originele Xbox... dat is echt even een trip terug in de tijd.
Leuk dat die ook in het backward compatible programma komen.
Leuke line up, voor ieder wat wils.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wom schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:46:
Iemand ervaring met Nickelodeon Kart Racers? Zo ja, wat kan ik verwachten? Zoek iets voor 5-jarige :)
Misschien ook iets voor @Jan_V en @CallmeGod ?

Probeer Beach Buggy Racing. Een leuke casual game met leuke omgevingen. Local multiplayer t/m 6 personen.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Of Trackmania Turbo. Local multiplayer t/m 4 personen.

Beide games prima getest door enkele 4+ jarigen hier.

Edit: Game toegevoegd.

[ Voor 30% gewijzigd door Fireshade op 28-02-2019 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Tip voor de mensen die Anthem op de X spelen in 4k. Zet chromatic aberration en motion blur uit en de game ziet en draait veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:51:
In oktober van dit jaar komt een artbook uit van Cuphead. :) Hoop niet dat dit gelijktijdig wordt gereleased met de DLC, want dan moeten we daar nog lang op wachten :P

https://www.xboxachieveme...-The-Art-of-Cuphead-.html
Ik dacht dat die DLC dit jaar ook kwam?

Coming 2019 staat hier toch: http://www.cupheadgame.com/dlc.html ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Silversin schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:09:
Tip voor de mensen die Anthem op de X spelen in 4k. Zet chromatic aberration en motion blur uit en de game ziet en draait veel beter.
Jup. Vrijwel elke game heeft dat soort onzin tegenwoordig. Als een game dan nog 60+ fps zou draaien, dan gaat het nog. Maar 30fps en dan ook nog motion blur is echt retarded.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:20
Eh, precies andersom. Op 30 fps wil je een beetje motion blur zodat je geen slideshow ziet, op 60+ fps heb je het meestal niet meer nodig.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:33
Fireshade schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:55:
[...]

Misschien ook iets voor @Jan_V en @CallmeGod ?

Probeer Beach Buggy Racing. Een leuke casual game met leuke omgevingen. Local multiplayer t/m 6 personen.

Of Trackmania Turbo. Local multiplayer t/m 4 personen.

Beide games prima getest door enkele 4+ jarigen hier.

Edit: Game toegevoegd.
Top ga direct eens kijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Leuk Orgineel concept, en prachtig gemaakt, maar lijkt me niet echt een heel leuk onderwerp om te gaan gamen. Hoewel je zou kunnen zeggen dat good old brothers en wellicht hellbade gelijksoortige concepten of iig wat conceptuele overeenkomsten hebben?

Wel iets wat ik wellicht zou kijken via een lets play........of (Daar gaan we weer) zou voor mij ook een ideale gamepass game zijn :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thacrusher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:36
Heb nog een code voor een maand Xbox Game Pass. Aangezien ik deze niet ga gebruiken;
Members only: 1 Month Xbox Game Pass
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Geef even aan of je deze gebruikt hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door thacrusher op 04-03-2019 10:05 . Reden: code gebruikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Leuk Orgineel concept, en prachtig gemaakt, maar lijkt me niet echt een heel leuk onderwerp om te gaan gamen. Hoewel je zou kunnen zeggen dat good old brothers en wellicht hellbade gelijksoortige concepten of iig wat conceptuele overeenkomsten hebben?

Wel iets wat ik wellicht zou kijken via een lets play........of (Daar gaan we weer) zou voor mij ook een ideale gamepass game zijn :)
Hellblade meets Vermintide, best of two worlds ;)

Maar nu eerst de fightstick weer eens aansluiten *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Dat ziet er wel echt heel vet uit moet ik zeggen! Concept is inderdaad nog wat vaag misschien, zeker als game. Lijkt vooral op sneaken e.d. te liggen. Maar het is wel weer eens iets anders :)!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
thacrusher schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:29:
Heb nog een code voor een maand Xbox Game Pass. Aangezien ik deze niet ga gebruiken;
Members only: 1 Month Xbox Game Pass
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Geef even aan of je deze gebruikt hebt.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Dead or alive 6 is toch echt een lekkere fighting game die er super uitziet op de one X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me erg goed met Trials Rising, maar degene die het fenomeen van finale stadiums heeft bedacht vervloek ik. 3 races achter elkaar rijden waarbij je de eerste race minimaal 4e moet zijn. De tweede race 2e en de derde races 1e. Op zich niets op tegen als ze maar direct achter elkaar begonnen. Maar die laadschermen er tussendoor zijn erg klote. :(

Die stadium races zijn ook gewoon echt van een andere moeilijkheidsgraad lijkt wel. Ik kan hard en extreme gewoon foutloos rijden, maar hier kom ik niet eens door. Echt klote. Want die bepalen de voortgang in nieuwe banen die vrij komen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2019 20:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:08

R.G

Crackdown best oke vooral co op maar damn some jump puzzels die radio towers xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:18:
Ik vermaak me erg goed met Trials Rising, maar degene die het fenomeen van finale stadiums heeft bedacht vervloek ik. 3 races achter elkaar rijden waarbij je de eerste race minimaal 4e moet zijn. De tweede race 2e en de derde races 1e. Op zich niets op tegen als ze maar direct achter elkaar begonnen. Maar die laadschermen er tussendoor zijn erg klote. :(

Die stadium races zijn ook gewoon echt van een andere moeilijkheidsgraad lijkt wel. Ik kan hard en extreme gewoon foutloos rijden, maar hier kom ik niet eens door. Echt klote. Want die bepalen de voortgang in nieuwe banen die vrij komen. :)
Irritant hé. Vind ze ook vooral niet leuk. Haal daar nul voldoening uit. Wel twee platinums gehaald in een keer,maar die contracten zijn echter saai en irritant

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 20:27:
[...]

Irritant hé. Vind ze ook vooral niet leuk. Haal daar nul voldoening uit. Wel twee platinums gehaald in een keer,maar die contracten zijn echter saai en irritant
Ja geef mij maar gewoon lekkere over the top hard en extreme tracks in plaats van die stadions. Echt super irritant. Vind ze echt niet leuk. Zeker elke keer die laadschermen als je het net niet haalt of een foutje maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Hmm vanavond eens die open beta van The Division 2 proberen. Toch wel nieuwsgierig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 20:42:
Hmm vanavond eens die open beta van The Division 2 proberen. Toch wel nieuwsgierig geworden.
Ik laat hem voorbij schieten, de closed beta was niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 20:31:
[...]

Ja geef mij maar gewoon lekkere over the top hard en extreme tracks in plaats van die stadions. Echt super irritant. Vind ze echt niet leuk. Zeker elke keer die laadschermen als je het net niet haalt of een foutje maakt.
Je kunt op replay drukken om direct opnieuw te starten zonder laadschermen of mis ik iets?

Wat ik irritant vind zijn die lootboxes. Ik hoef geen stickers.

Verder wel weer dikke prima. Ga hem nooit op 100% krijgen. Hoewel die professor tracks me wel het een en ander bijbrengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:41:
[...]

Je kunt op replay drukken om direct opnieuw te starten zonder laadschermen of mis ik iets?

Wat ik irritant vind zijn die lootboxes. Ik hoef geen stickers.

Verder wel weer dikke prima. Ga hem nooit op 100% krijgen. Hoewel die professor tracks me wel het een en ander bijbrengen. :)
Nee je hebt de stadium tracks apart maar uiteindelijk ook een aparte stadium final, waarin je die drie tracks achter elkaar foutloos moet completen. En tussen elke track zitten dus de nodige loadscreens.

Weinig spellen die mijn irritatiegrens zo kunnen opzoeken...

Ik wil gewoon extreme tracks rijden. Maar zit nu vast aan het behalen van deze trials stadium. Achterlijk progressie systeem.

Edit... vaag spel. Heb nu alle tracks unlocked maar nog steeds die stadium niet gehaald. Oh well. Verder met de laatste trials university tracks :)

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Meh denk dat The Division 2 niks voor mij is. Net even een half uurtje gespeeld, maar vind de controls nu al niks en sowieso vind ik third person shooters toch niet echt lekker spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Missen jullie niet de sfeer wat deel 1 wel had? De sneeuw etc? Vind het nu zo kill aanvoelen. Ook dat het meer als een DLC aanvoelt als een volledig nieuwe game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Johnnnygoud schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:20:
Missen jullie niet de sfeer wat deel 1 wel had? De sneeuw etc? Vind het nu zo kill aanvoelen. Ook dat het meer als een DLC aanvoelt als een volledig nieuwe game.
je merkt goed dat ze niet dezelfde fout als deel 1 willen maken en dat er te weinig content bij de launch is..
aan de andere kant moet je opletten niet te gaan micromanagen met maar alles sparen (in the end gaat het om gear, betere gear, beste gear...)

vond de sneeuw een hele goede setting en gaf het gevoel dat je "alleen" in een kille omgeving was.. maar in deel 2 na een tijdje..zeker met de missies gaat de gedetailleerdheid je opvallen... en dan vergeet je de sneeuw eigenlijk... de 3e level in de open beta (zat niet in de private beta) is errug nice gedaan..

ben echt wel benieuwd naar de release.... (hopelijk far cry new dawn dan uit, hebben ze echt weer super gedaan bij ubisoft, nog beter gevoel dan far cry 5, en met wat pech kom ik niet eens aan anthem toe zo..)

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 02-03-2019 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnnnygoud schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:16:
Dead or alive 6 is toch echt een lekkere fighting game die er super uitziet op de one X.
Volkomen mee eens !
Sinds de Sega Dreamcast niet meer gespeeld maar dit is echt weer ontzettend dikke pret !
Fijn ook dat er een optie in zit voor native 4K of performance, beide in schitterend HDR.
Offline dus lekker kwijlen op de graphics, online genieten van retestrakke responcetimes en input _/-\o_

Alleen die seasonpass #1 voor 100 euro is wel even slikken, zeker met het feit dat er meerdere seasonpasses komen....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:34:
Vind dit statistiekjes bij de diverse games in de xbox app altijd wel leuk. Geven vaak zaken weer irt je friends. Zoals aantal kills, etc etc. Alleen vind ik die van trials niet heel leuk om te zien. Sta ver bovenaan met het aantal fails :p.

@JSchut is wel erg goed bezig met maar heel weinig fails en toch ontzettend veel medals al... :o
Jouw aantal fails maken me wel bang voor het vervolg. Ik zit nog in het stuk wat ik wel leuk vind (easy en medium). Maar alle signalen wijzen erop dat jij best slecht bent. Zo ben jij 30x zo vaak gevallen als ik voor maar 4x zoveel medailles. Lijkt best matig. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 22:02:
[...]

Jouw aantal fails maken me wel bang voor het vervolg. Ik zit nog in het stuk wat ik wel leuk vind (easy en medium). Maar alle signalen wijzen erop dat jij best slecht bent. Zo ben jij 30x zo vaak gevallen als ik voor maar 4x zoveel medailles. Lijkt best matig. :o
Nou, op de extreme tracks fail ik best vaak bewust om bepaalde checkpoints te masteren. Dus net voor een nieuw checkpoint even op B drukken. :) Maar ondanks dat zijn het er nog steeds erg veel. Hoef volgens mij alleen Inferno V nog en dan heb ik in ieder geval alles op goud of hoger. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:34:
Vind dit statistiekjes bij de diverse games in de xbox app altijd wel leuk. Geven vaak zaken weer irt je friends. Zoals aantal kills, etc etc. Alleen vind ik die van trials niet heel leuk om te zien. Sta ver bovenaan met het aantal fails :p.

@JSchut is wel erg goed bezig met maar heel weinig fails en toch ontzettend veel medals al... :o
Haha gaat nu wel oplopen hoor. Ben begonnen aan de extremes en stadium finals.

Game is veel groter dan ik had verwacht!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
@justifire Ja de seasonpass slaat inderdaad nergens op, gezien het maar voor 3maanden is. Gelukkig hebben ze ook gezegd dat de fighters los te koop komen zoals Phase4. Die alleen bij de deluxe editie zit. Speelt echt heerlijk weg en de storymodus was wel kort van doa6. Doa Quest zou uitgebreid worden na patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnnnygoud schreef op maandag 4 maart 2019 @ 05:36:
@justifire Ja de seasonpass slaat inderdaad nergens op, gezien het maar voor 3maanden is. Gelukkig hebben ze ook gezegd dat de fighters los te koop komen zoals Phase4. Die alleen bij de deluxe editie zit. Speelt echt heerlijk weg en de storymodus was wel kort van doa6. Doa Quest zou uitgebreid worden na patches.
Heb zelf dan gelukkig wel de deluxe edition, dat scheelt al iets.
100 euro voor 2 characters en 64 costumes vind ik iets te veel van het goede...
Patch is inderdaad in de maak, incl. lobbies en betere motion voor de "Core Values"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor een collega erg positief praten over de game " The Forest " , weet iemand toevallig of deze game ook ooit nog naar de Xbox gaat komen? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:03:
[...]

Heb zelf dan gelukkig wel de deluxe edition, dat scheelt al iets.
100 euro voor 2 characters en 64 costumes vind ik iets te veel van het goede...
Patch is inderdaad in de maak, incl. lobbies en betere motion voor de "Core Values"
100 euro is bizar 8)7 maar ze mogen natuurlijk vragen wat ze willen. Vraag me af hoe goed het nou uiteindelijk verkoopt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@uchiha tijntje moet je voor Trials Rising nu serieus het spel uitspelen wil je de levels voor local coop kunnen kiezen.. ?...

(so much voor wat levels met mijn dochter spelen, had er 3 namelijk yeaahh, bij het vorige deel had ik er toch wel wat meer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:47:
@uchiha tijntje moet je voor Trials Rising nu serieus het spel uitspelen wil je de levels voor local coop kunnen kiezen.. ?...

(so much voor wat levels met mijn dochter spelen, had er 3 namelijk yeaahh, bij het vorige deel had ik er toch wel wat meer..)
Hmm. Dat weet ik niet zo. Wat ik wel weet is dat niet elke baan de tandem bike ondersteunt. Sommige banen kun je hem wel kiezen en sommige banen niet. Ik heb enkel de tandem bike gespeeld op Stonehenge. En dat was behoorlijk pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus, dat Advanced Exchange.... Daar zeggen ze dat er "onmiddelijk" een vervangende unit wordt gestuurd. Maar het duurt nu al een week. Iemand ervaringen? Hoe lang hoort het te duren? Wanneer mag ik gaan zeuren bij MS :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Willybubba schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:53:
Dus, dat Advanced Exchange.... Daar zeggen ze dat er "onmiddelijk" een vervangende unit wordt gestuurd. Maar het duurt nu al een week. Iemand ervaringen? Hoe lang hoort het te duren? Wanneer mag ik gaan zeuren bij MS :P
Ik heb 2 exchanges gehad. 1 keer voor een One S en 1 keer voor een One X. Beide keren binnen een week een vervangend product.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me alleen af of een vervangende X ook hetzelfde fan-geluid zal hebben, die van mij kan geen game meer draaien zonder die fans op 30-40% te hebben, bij de wat zwaardere games is het net een fohn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:23:
Vraag me alleen af of een vervangende X ook hetzelfde fan-geluid zal hebben, die van mij kan geen game meer draaien zonder die fans op 30-40% te hebben, bij de wat zwaardere games is het net een fohn.
Tsja makkelijker gezegd dan gedaan want het versturen is altijd vervelend maar ik zou zeker blijven aandringen bij dje verkoper en/of ms tot je een goed werkende console hebt. En het luxe gevoel van een stille console vind ik nu niet iets wat bij de premium status van de x hoort.

En dat match toch ook met de ervaringen van de meeste x bezitters hier toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hat gaat me nog niet eens alleen om de herrie, maar ook om het uitschakelen en dan een melding geven dat 'ie oververhit is. Gisteren in metro Exodus maar liefst 4 keer gehad, net na het laden van m'n save. En niet eens op het moment dat de fans aan het blazen zijn.

Anyway, ik zal eens gaan vragen naar de status. Staat al een week op "We gaan je een vervangend apparaat sturen" maar er is nog niks onderweg.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Weet iemand een betrouwbare site en mooie deal om 12 maanden Xbox Live te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Update. MS heeft zonder het te melden een nieuwe opgestuurd, die had UPC bij mijn buren gelaten. Vreemd, maar goed.

De nieuwe is vrijwel geruisloos op plekken waar mijn oude zo ongeveer door de kamer vloog. En, de nieuwe is ook een Scorpio. Refurbished, dat wel, maar hij ziet er wel netjes uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Matey schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:07:
Weet iemand een betrouwbare site en mooie deal om 12 maanden Xbox Live te kopen?
37 euro bij cdkeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Burnout Paradise Remastered voor 5 euro
Star Wars Battlefront 2 voor 6 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je werkelijk de grootste idioot in de chat met Xbox die ik niet eerder heb gezien. Complete basic onzin over powerycle, reboots en zelfs 'checken voor updates', hebben ze daar even flink gaan bezuinigen op de support ofzo? :/ Vervolgens complete onzin uitleg dat je xbox niet in een kast, niet in de zon en niet afgesloten moet staan, leg hem werkelijk 4x uit dat ding volledig vrij compleet alleen voor de TV staat.. gewoon blind doorlullen :/

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2019 20:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Jet Set Radio Future?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YUv60pV.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Just Cause lijkt me eerder. Zie email box (ene Rico over schade..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:42:
Krijg je werkelijk de grootste idioot in de chat met Xbox die ik niet eerder heb gezien. Complete basic onzin over powerycle, reboots en zelfs 'checken voor updates', hebben ze daar even flink gaan bezuinigen op de support ofzo? :/ Vervolgens complete onzin uitleg dat je xbox niet in een kast, niet in de zon en niet afgesloten moet staan, leg hem werkelijk 4x uit dat ding volledig vrij compleet alleen voor de TV staat.. gewoon blind doorlullen :/
Waarschijnlijk een bot.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen : een beller is sneller ;)

+++++++++++++

Is vandaag trouwens een mooi stukje dlc uitgekomen voor Shadow of the Tomb Raider.
Lekker veel actie en avontuur :)
Enkel op Deadly Obsesion is het wederom tenenkrommend, one hit kills en vervolgens aan het begin van de tombe gespawned worden is na poging x niet leuk meer....

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 06-03-2019 00:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:53:
[...]

Just Cause lijkt me eerder. Zie email box (ene Rico over schade..)
Jup. Just Cause 4 it is.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/60bgwb7fvek21.jpg?width=1024&auto=webp&s=0c2a0900eedf7b88239124624abfed9b7fb6555c

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
had ik moeten weten, waste of money dit spel, de manier van vrij spelen van de gebieden weerhoudt me om verder te gaan, serieus een klote opzet plus het feit dat je nog steeds aan het klooien ben als je een meter onder de top van een helling zit en hij niet normaal kan klimmen (kopieer dan gewoon iets van AC:O) en stom met je grapplehook/parachute die meter moet overbruggen..

heb me met deel 3 goed vermaakt, zeker met die powerboot die in de dlc zit maar deze.. nah...

(ontwikkelaars/uitgevers zouden eens enquetes moeten uitsturen naar de gamers met vragen waarom ze games niet uitspelen.... misschien leren ze daar eens van voor toekomstige games ipv miljoenen in een ruk product pompen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
Kitano schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:36:
[...]

Burnout Paradise Remastered voor 5 euro
Star Wars Battlefront 2 voor 6 euro
Pak dan voor 2 tientjes een jaartje EA access, die zitten daar ook in, krijg je gelijk nog een zwikje extra games erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ah nice. NBA Live 19 is $ 5.24 SGD in Singapore en heb nog $ 6.27 SGD op m'n account. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
F1 2018 naar Game Pass :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ki8Ollx.jpg

F1 2018 (March 14)

The official video game of the 2018 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, F1 2018 challenges you to make headlines as you become immersed in the world of F1 more than ever before. You will have to build your reputation both on and off the track, with time-pressured media interviews that influence your career in the sport. Do you exhibit sportsmanship or showmanship? Will you develop your team to the top or send your agent to target a rival team and driver? F1 2018 puts you in control of your destiny. Featuring all of the official teams, the drivers and all 21 circuits of the thrilling 2018 season. 2018 sees the return of the French and German Grand Prix to the calendar meaning that you can now race at Circuit Paul Ricard for the first time ever in the series while the Hockenheimring makes a return.

Fallout 4 (March 14)

Returning to your Xbox Game Pass library in a shiny set of Power Armor, Fallout 4 drops you back into the Commonwealth as you set out to search for your missing son. Explore the wasteland, fight vicious Deathclaws and gain new abilities to help shape the fate of a post-apocalyptic Boston. The more you explore, the more you discover, so be sure to scour every inch of the game’s huge map. After all, there will always be another settlement that needs your help.
So many games, so little time. Hopefully that’ll be enough to satisfy your gaming palate… for now! If you want to stay up-to date on all the gaming goodness coming at you every week, be sure to follow us on Twitter and Instagram, and download the mobile app. And no worries if you get lost between now and our next drop, ‘cause we’ll keep the LEGO Bat-Signal on for ya!
https://majornelson.com/2...-2018-lego-batman-2-more/

[ Voor 110% gewijzigd door Rivanov op 06-03-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Just Cause 4 en F1 2018 wil ik wel spelen. Mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Ben ook zéér blij met F1 2018. Game Pass wordt echt beter en beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als er nog iemand is die weer 2 jaar nieuwe garantie wilt voor zijn XBO X door het bijbetalen van 60 euro (effectief dus het bijkopen van één van de 2 games):

https://nl.pepper.com/aan...ebruikte-xbox-one-x-97384

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 06-03-2019 15:16 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just Cause is wel aardig, toch vond ik 3 wel wat beter. Maar de zandbak staat nog steeds erg sterk. Ik vind alleen de opbouw en de progressie wat matig. Heb hem ook nog niet uitgespeeld trouwens. Maar eens afmaken komende week.

Battlefield 5 is bij CDKeys.com voor 18 euro ook nog wel een aanrader. Zeker als straks de BR mode uit komt, is ie nu alvast goedkoop aan te schaffen.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2019 15:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Notna schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:16:
Als er nog iemand is die weer 2 jaar nieuwe garantie wilt voor zijn XBO X door het bijbetalen van 60 euro (effectief dus het bijkopen van één van de 2 games):

https://nl.pepper.com/aan...ebruikte-xbox-one-x-97384
heh laatste tijd flink stil geweest met acties op de x......wellicht als er meer over de next gen bekend is. dat er nog wat leuke acties komen.

Als ik geen zoon had die mijn S erg graag wil hebben had ik denk ik wel deze actie gedaan inmiddels....nog eeeeeeeeeeven geduld hebben :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

No way dat ik mijn Scorpio Edition ga inruilen voor 2 jaar garantie en een nieuwe non-Scorpio Edition....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:15:
[...]

Waarschijnlijk een bot.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen : een beller is sneller ;)
Nee, was zeker een normaal persoon (die bots zijn echt te simpel, die intro-bot als je 'fan speed' intikt, komt die met resultaat om je stream-kwaliteit te verbeteren :P
•Consoles moeten normaal functioneren en in goede staat zijn.
Beetje jammer, anders had ik het zo gedaan.
Zo bijzonder vind ik achteraf de Scorpio ook niet, ben ik meer happy met mijn day one controller.

En als een advance replacement een refurbished Scorpio is, kans groot dat ik dus met de tijd precies hetzelfde probleem ga krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Rivanov schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:08:
Ben ook zéér blij met F1 2018. Game Pass wordt echt beter en beter.
Ik had tijdje terug nog een twijfel of ik het zou houden, maar plots Batman Return to Arkham (al een keer gedaan, maar persoonlijk een erg mooi spel dus nu op de One opnieuw) en Alien Isolation (verdorie das spannend) en dan nu F1 2018 voor mij en voor de kids Lego Batman spelletje.

Gebrek aan tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Heb Crackdown 3 uitgespeeld (ik ga geen Orb hunt doen nee), dus kan mooi aan Just Cause 4 beginnen. Denk dat ik samen met Mad Max en Arkham Knight de meeste uren in JC3 heb zitten, dus ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Sorry maar wat een rukgame is die Anthem. Buiten alle performance issues en bugs, is het gewoon een zielloos game dat niet leuk is om te spelen.

Zwaar spijt van mn digitale aankoop. Even kijken of Microsoft wat voor me kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:41
Blijkbaar zijn ook nog eens door een bug de level 1 wapens de sterkste van het spel.
Je hoeft dus nooit een ander wapen aan te zetten.
Is die load time tot de tower ook meteen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
justifire schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:36:
Game Pass geeft echt krankzinnig veel waar voor zijn geld :Y

[...]

Ashen al geprobeerd ?
Bloodborne eat your heart out ! :P
Toch maar weer een maandje genomen ja. Wil toch weer eens Halo spelen en Forza Horzion 4 lijkt me ook wel nice voor tussendoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

SinergyX schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:01:
[...]En als een advance replacement een refurbished Scorpio is, kans groot dat ik dus met de tijd precies hetzelfde probleem ga krijgen.
Ligt er aan wat je probleem was/is... Herriefans/warmeprobleem komt doordat de eerste Scorpio's verkeerd aangebrachte koelpasta op de CPU hadden zitten, een refurb heeft die pasta opnieuw aangebracht gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:33
Heeft iemand van jullie ervaring met die “stock” SSD voor de XBOX One (X)? Ik krijg het idee dat die harde schijf van de One soms compleet bottleneckt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:
Sorry maar wat een rukgame is die Anthem. Buiten alle performance issues en bugs, is het gewoon een zielloos game dat niet leuk is om te spelen.

Zwaar spijt van mn digitale aankoop. Even kijken of Microsoft wat voor me kan betekenen.
Jouw mening, wat een recht is overigens, maar heb er al iets meer dan 60 uur inzitten en dat is al meer dat ik bij voorbaat dacht, ben zelf vaak al sneller uitgekeken op bepaalde games, ik heb mijn geld/fun er inmiddels al wel uitgehaald en vermaak me nog steeds prima.

Vanaf volgende week vrijdag 'The Division2' oppikken, qua content zit er genoeg in en als ik daar ook minimaal weer 60 uur instop ben ik ook alweer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:57:
Heeft iemand van jullie ervaring met die “stock” SSD voor de XBOX One (X)? Ik krijg het idee dat die harde schijf van de One soms compleet bottleneckt..
Wat bedoel je met een stock SSD? Heb er nog op gegoogled maar volgens mij bestaat er geen Xbox met een SSD af fabriek (= stock).
Ik heb zelf wel een 1 TB SSD aan USB hangen en daar mijn games op. Moeilijk te zeggen hoeveel het helpt omdat ik weinig games opnieuw gespeeld heb die ik vroeger op HDD had staan, maar bijvoorbeeld Forza Horizon 4 is wel altijd snel met laden terwijl ik van anderen begreep dat het soms erg lang kan duren (echter was dat dan ook op een gewone Xbox one terwijl ik een X heb).
Ergens in het topic was ook iemand die een SSD in de Xbox zelf ingebouwd had, maar die liep tegen wat problemen aan geloof ik. Zou ik zelf niet doen als je nog garantie hebt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Ik mis ineens een klok op mijn dashboard.
Misschien wordt het toch echt tijd voor een X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mikayu schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:57:
Ik mis ineens een klok op mijn dashboard.
Misschien wordt het toch echt tijd voor een X
Insider? Is in elk geval een bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

harrytasker schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:31:
[...]

Insider? Is in elk geval een bekende bug.
Dat wel. Ik ben hem niet eerder tegen gekomen en volgens mij de afgelopen paar dagen geen update gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

justifire schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:39:
Voor wie dicht bij de grens woont of iets verder wil rijden om een XBox One X te scoren voor een prikkie : https://news.xbox.com/de-de/2019/03/06/xbox-one-x-gamestop/
Het is circa 1.5 uur rijden voor mij maar je moet wel twee ritjes doen om de Xbox One X op te halen. Eerst om je oude Xbox in te ruilen en de voucher op te halen en nog een keer op en neer rijden om de Xbox One X op te halen. Dus er zou voor mij dan nog voor circa €75 aan benzine bij komen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik denk niet gelijk bij release maar deze gaat er zeker komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Devil may cry 5, mensen hier die hem gaan halen? De series zit zo goed als in zijn geheel in mijn mountain of shame dus ik ren nog niet gelijk naar de winkel ;), maar deze schijnt wel echt enorm goed te zijn...... benieuwd naar ervaringen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik kan mijzelf er nog steeds niet toezetten om uberhaubt de main story van AC:OD uit te spelen. Laat staan dat ik de tijd of energie heb voor die expansions (ondanks dat ik voor de Medusa versie ben gegaan bij launch :') )

Spel is mij gewoon te groot. en ik heb er al 110 uur in zitten (en nog steeds niet de main story uit, kan je nagaan)

Is ook mijn eigen schuld; moet ik maar niet eerst de hele kaart willen clearen en allerlei sidemissions doen. Maar daar gaat het toch om met AC?

#FWP

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:43
justifire schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:39:
Voor wie dicht bij de grens woont of iets verder wil rijden om een XBox One X te scoren voor een prikkie : https://news.xbox.com/de-de/2019/03/06/xbox-one-x-gamestop/
Krijg je dan ook een gebruikte XBOX One X of echt een nieuwe?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Sagat schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:18:
Devil may cry 5, mensen hier die hem gaan halen? De series zit zo goed als in zijn geheel in mijn mountain of shame dus ik ren nog niet gelijk naar de winkel ;), maar deze schijnt wel echt enorm goed te zijn...... benieuwd naar ervaringen.
De demo is al een paar weken uit, die kan je in ieder geval al proberen.

Wilde hem ook halen, maar heb nu een code bij mijn videokaart gekregen voor deel 5. Ik denk dat ik hem dus op mijn pc ga checken (met Xbox controller :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Notna schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:26:
[...]

Ik kan mijzelf er nog steeds niet toezetten om uberhaubt de main story van AC:OD uit te spelen. Laat staan dat ik de tijd of energie heb voor die expansions (ondanks dat ik voor de Medusa versie ben gegaan bij launch :') )

Spel is mij gewoon te groot. en ik heb er al 110 uur in zitten (en nog steeds niet de main story uit, kan je nagaan)

Is ook mijn eigen schuld; moet ik maar niet eerst de hele kaart willen clearen en allerlei sidemissions doen. Maar daar gaat het toch om met AC?

#FWP
Daar gaat het om bij elke RPG, tenminste voor mij, zo heb ik o.a. Skyrim en The Witcher 3 ook gespeeld. :D
Pagina: 1 ... 145 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.