[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

:o

https://www.dualshockers....ndo-switch-microsoft/amp/

Dat zou wat worden :D (past wellicht beter in het Switch topic)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
Ik heb de private beta al gespeeld, ik moet zeggen dat ik 'm wel weer leuk vond, hoewel het toch wel een beetje oude wijn in nieuwe zakken is. Grafisch vind ik 'm ook mooi en het speelt weer lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Geruchten waren er al eerder dat Nintendo Xbox Live wilde gaan gebruiken voor hun online gedeelte, daar past dit mooi bij natuurlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als dit rumoer waarheid blijkt te zijn komt hier heel snel een xbox one in huis samen met een game pass. Meest vervelende aspect aan console gaming is dat vrouw en kinderen de televisie te vaak bezet houden. Daarom dat de switch een prima oplossing voor mij is.
*edit* puur cloudgaming dus. Niet eens een xbox console nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 22-02-2019 10:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Yeah, bouncing boobies :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:16
Daytona schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:23:
Wie kan me vertellen hoe ik een account voor m'n kids (5+7)aanmaak op de xbox? Ik ben nu een half uur bezig en heb alleen mezelf aanmelden moeilijk gemaakt en verder niks bereikt :-/ Ik heb het geprobeett met het aanmaken van een Account family, maar daar moet ik eerst een nieuwe adult toevoegen voor ik verder kan. En dat wil ik niet.
Een account waarmee ze alleen toegang hebben tot spellen voor hun leeftijd en verder niks kunnen wijzigen?
Ben zelf hier ook mee bezig geweest. Netjes via Microsoft kinder accounts aangemaakt, alle beperkingen uitgezet en mijn kinderen konden zonder probleem spelen... Maar dan... EA. BAH wat een gezeik. Mijn oudste mag van mij gewoon Battlefront 2 spelen, EA wil dan een account hebben gelinkt aan zijn live account. Ik als ouder moet dan een mailadres invullen en het account goedkeuren. EA bepaald dan dat hij NIET mag spelen! Verdere controle over het EA account is er niet meer, want je kunt nergens inloggen met dat 'kinder' account.

Heb hier afgelopen week meerdere uren besteed aan chats met zowel EA als Microsoft. Gister avond was ik er echt klaar mee, heb ik 1 uur in de wacht gestaan bij EA. Eindelijk contact, ben ik bijna een half uur het probleem aan het uitleggen, vraagt die "game advisor" of ik de referentienummers van de vorige chats kan doorgeven. Ik mijn mail openen, nummer voor nummer copy paste, zegt die 'advisor' "There seems to be a problem with our connection" en beëindigd het chatgesprek volgens de voorwaarden.......

Heb toen maar nieuwe Microsoft accounts aangemaakt voor volwassen personen en daarmee ingelogd, een EA account via Battlefront 2 aangemaakt op die Microsoft accounts en nu hebben we geen problemen. Alleen jammer dat alle friends en voorgaande spelvoortgangen verloren zijn gegaan.

Mijn advies: Maak geen kinderaccounts aan, maar zorg dat je de inloggegevens hebt en kijk met je kinderen zo nu en dan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:40
Malandro schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Ben zelf hier ook mee bezig geweest. Netjes via Microsoft kinder accounts aangemaakt, alle beperkingen uitgezet en mijn kinderen konden zonder probleem spelen... Maar dan... EA. BAH wat een gezeik. Mijn oudste mag van mij gewoon Battlefront 2 spelen, EA wil dan een account hebben gelinkt aan zijn live account. Ik als ouder moet dan een mailadres invullen en het account goedkeuren. EA bepaald dan dat hij NIET mag spelen! Verdere controle over het EA account is er niet meer, want je kunt nergens inloggen met dat 'kinder' account.

Heb hier afgelopen week meerdere uren besteed aan chats met zowel EA als Microsoft. Gister avond was ik er echt klaar mee, heb ik 1 uur in de wacht gestaan bij EA. Eindelijk contact, ben ik bijna een half uur het probleem aan het uitleggen, vraagt die "game advisor" of ik de referentienummers van de vorige chats kan doorgeven. Ik mijn mail openen, nummer voor nummer copy paste, zegt die 'advisor' "There seems to be a problem with our connection" en beëindigd het chatgesprek volgens de voorwaarden.......

Heb toen maar nieuwe Microsoft accounts aangemaakt voor volwassen personen en daarmee ingelogd, een EA account via Battlefront 2 aangemaakt op die Microsoft accounts en nu hebben we geen problemen. Alleen jammer dat alle friends en voorgaande spelvoortgangen verloren zijn gegaan.

Mijn advies: Maak geen kinderaccounts aan, maar zorg dat je de inloggegevens hebt en kijk met je kinderen zo nu en dan mee.
Dat advies geldt niet a!leen voor MS en EA, maar ook allerlei andere sites. Zo kan mijn zoontje niet eens filmpjes kijken op YouTube, omdat hij te jong is. Nu 'vervuilt' hij maar onze accounts. Wellicht eens een volwassen account voor hem maken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Malandro schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Je kan ook gewoon volwassen accounts voor de kids maken, en daarop eigen beperkingen mbt privacy en content instellen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Endgame hou ik m'n twijfels, die 3spec wapens hebben echt maar paar kogels en zij bizar zeldzaam door de missie heen, dat je als 'spec' 99% van de tijd als generiek mannetje/vrouwtje rondloopt en slechts 6 schoten lost met je 'specialized weapon'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
justifire schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:43:
Lost Planet 1, 2, 3 en Lost Planet Colonies zijn nu backwards compatible.
Zo ook Resident Evil : Code Veronica
Geweldig om te zien dat Microsoft nog steeds hoog inzet om zo veel mogelijk titels BC te maken _/-\o_
Als ze nou een die F.E.A.R. games BC maken dan zou ik ze meteen weer kopen en spelen. Dat waren pas toffe games 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand in het Xbox insider programma die in het bezit is van een Xbox remote die dit al getest heeft ?
Programmable button on Xbox media remote

The Xbox media remote is being updated to allow the OneGuide button to be reprogrammed to launch a media app instead of OneGuide. This is a great shortcut to jump into your favorite media app and start watching.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:16
Fireshade schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Je kan ook gewoon volwassen accounts voor de kids maken, en daarop eigen beperkingen mbt privacy en content instellen, toch?
Privacy wel, content weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Grappig had voor een leuk prijsje RDR1 GOTY gekocht, maar ik kreeg hem binnen in een Xbox One hoesje waarop staat dat het voor beide consoles is. Wel nice gedaan eerlijk gezegd. Vind de Xbox One hoesjes toch eigenlijk wel mooier dan die grote Xbox 360 hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Sorry maar ga je serieus wijs maken dat de resolutie belangrijker voor je is dan de performance? De X kan de 30fps nauwelijks vasthouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Recon24 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Sorry maar ga je serieus wijs maken dat de resolutie belangrijker voor je is dan de performance? De X kan de 30fps nauwelijks vasthouden.
Ik denk dat het wel meevalt met 30fps vasthouden.
De pro hield de 30 ook niet 100% vast.

Ik zou persoonlijk wel kiezen voor 4k over het framevoordeel wat ps4 pro heeft. (Indien ik deze game wilde spelen en een 4k tv had).

Volgens mij vond de reviewer ook de x versie de beste console versie. Maar nog steeds ook, de alle versies erg dicht bij elkaar lagen. Dus het was ook weer niet zo dat de x versie ontzettend veel beter dan de andere is.

Dus goed nieuws voor iedereen, als je de game leuk vind ga je er plezier van hebben ongeacht welke versie je koopt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Performance is op alle consoles redelijk gelijk.
Echter is 4K wel vier keer het aantal pixels van 1080p, dat is nogal een verschilletje :+
Het begint op de Xbox One X nu eenmaal steeds meer de standaard te worden.
We zien het bij Metro Exodus, Anthem, Dead or Alive 6 en nu ook weer bij Jump Force :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
justifire schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:56:
[...]

Performance is op alle consoles redelijk gelijk.
Echter is 4K wel vier keer het aantal pixels van 1080p, dat is nogal een verschilletje :+
Het begint op de Xbox One X nu eenmaal steeds meer de standaard te worden.
We zien het bij Metro Exodus, Anthem, Dead or Alive 6 en nu ook weer bij Jump Force :)
Vraag me af of je daar zo blij mee moet zijn als de performance in veel van die games juist te wensen overlaat. Het is een beetje een slap excuus om het performance verhaal te vermijden als je mij vraagt. Het is niet alsof 1800p er slecht uit ziet bv. Dat 4K verhaal is voor Microsoft een verkoop dingetje. Maar serieus resolutie kiezen boven performance....sorry dan doe je 95% van de xbox gebruikers tekort (die namelijk gewoon de Xbox One hebben).

Het is in mijn ogen pas een "standaard" als de performance ook gewoon stabiel kan blijven. Liever dan een lagere res zodat ze allemaal stabiel 30 kunnen draaien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Recon24 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Vraag me af of je daar zo blij mee moet zijn als de performance in veel van die games juist te wensen overlaat. Het is een beetje een slap excuus om het performance verhaal te vermijden als je mij vraagt. Het is niet alsof 1800p er slecht uit ziet bv. Dat 4K verhaal is voor Microsoft een verkoop dingetje. Maar serieus resolutie kiezen boven performance....sorry dan doe je 95% van de xbox gebruikers tekort (die namelijk gewoon de Xbox One hebben).

Het is in mijn ogen pas een "standaard" als de performance ook gewoon stabiel kan blijven. Liever dan een lagere res zodat ze allemaal stabiel 30 kunnen draaien.
4K is geen Microsoft verkoop dingetje hoor, heb hier nota bene een 4K tv staan van Sony.
Als volgens jou 95% van de xbox gebruikers een "gewone xbox one" heeft maakt het ook niet uit, die draait toch niet op 4K en heeft dus ook geen last van jouw vermeende "performance verhaal"
Begrijp dus niet zo goed waar je heen wil ?

Zie dat we op de Xbox One X in Dead or Alive 6 de keuze hebben tussen graphics of performance mode, toch leuk om die optie te hebben :)
(zeker met het oog op de volgende generatie xbox icm backwards compatibility)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Tennis World Tour gekocht, een game die in reviews niet meer dan 4/10 verdiend, en heb me er gisteravond met vier man kostelijk mee vermaakt. Zo zie je maar dat reviews ook niet alles zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier iets heel raars op dit moment. Ik kan gewoon op geen enkele manier 360 of Xbox Arcade games kopen op mijn Xbox One S. Ook niet online via de browser. Ik krijg bij elke game die ik probeer, zijn allen speelbaar op de One in principe, een volgende melding:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8hifBzB.png

Volgens Microsoft kon het aan van alles liggen, zoals hier te lezen in de thread die ik begonnen ben erover ooit:

https://answers.microsoft...7c-4574-b877-05c5ad1b33d4

Maar helaas. Dat werkt allemaal niet.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben (gehad)?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:03
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:11:
Hier iets heel raars op dit moment. Ik kan gewoon op geen enkele manier 360 of Xbox Arcade games kopen op mijn Xbox One S. Ook niet online via de browser. Ik krijg bij elke game die ik probeer, zijn allen speelbaar op de One in principe, een volgende melding:

[Afbeelding]

Volgens Microsoft kon het aan van alles liggen, zoals hier te lezen in de thread die ik begonnen ben erover ooit:

https://answers.microsoft...7c-4574-b877-05c5ad1b33d4

Maar helaas. Dat werkt allemaal niet.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben (gehad)?
Probeer deze link eens,ik zag dat je deze game wilde kopen : https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d80258410a6f

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:29:
Tennis World Tour gekocht, een game die in reviews niet meer dan 4/10 verdiend, en heb me er gisteravond met vier man kostelijk mee vermaakt. Zo zie je maar dat reviews ook niet alles zeggen :)
Kreeg die game niet vooral slechte reviews van de problemen bij launch? Dat ie veel te vroeg was uitgebracht, maar dat ze al een promotie bij een grand slam hadden welke ze dus niet meer terug konden draaien?

Dan gaat het dus meer om een game te bezoeken nadat ie al een tijdje uit was om te zien of er nog wat verandert is. Verder zijn ook matige games in coop/multiplayer vaak een stuk leuker als de groep waar je dat mee doet leuk is ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:03
Idd vreemd,ik kan wel de proefversie aanklikken en kopen,nouja die is gratis maar dan geeft die wel een betalingsoptie en dat ik hem kan "kopen",maar het spel zelf kan ik ook niet kopen,vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Waarom denk je dat hij eens in de zoveel tijd hier langs komt 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:40:

Dan gaat het dus meer om een game te bezoeken nadat ie al een tijdje uit was om te zien of er nog wat verandert is. Verder zijn ook matige games in coop/multiplayer vaak een stuk leuker als de groep waar je dat mee doet leuk is ;)
Probleem alleen bij de AAA games, ze hebben vaak niet de levensduur om nog tot iets goeds te komen, genoeg games die na een jaar of 2 aanzienlijk zijn verbeterd, maar ik vraag me af hoelang de grote jongens hun games laten draaien om er nog wat van te maken. Of ze maken gewoon nieuw deeltje, trekken de stekker eruit of laten het rustig doodbloeden met het select clubje dat nog speelt.

Of ze jumpen alsnog de hypewagen en proppen er enkel nog zut in dat momenteel populair is, RDR2 online is aardig voorbeeld, vraag me echt af waar het met die game over een jaar is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
justifire schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:23:
[...]

4K is geen Microsoft verkoop dingetje hoor, heb hier nota bene een 4K tv staan van Sony.
Als volgens jou 95% van de xbox gebruikers een "gewone xbox one" heeft maakt het ook niet uit, die draait toch niet op 4K en heeft dus ook geen last van jouw vermeende "performance verhaal"

Zie dat we op de Xbox One X in Dead or Alive 6 de keuze hebben tussen graphics of performance mode, toch leuk om die optie te hebben :)
(zeker met het oog op de volgende generatie xbox icm backwards compatibility)
Dat je jezef voor de gek zit te houden dat je resolutie boven performance kiest, dus daarin overdrijf je. Die “klappen” die zogenaamd uit een bepaalde hoek komen, komen nog steeds met sub -30 fps aan. Het valt me namelijk op dat wanneer een game serieus kut draait op de X, dat je zo’n DF video niet post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
MRE-Inc schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:04:
Iemand in het Xbox insider programma die in het bezit is van een Xbox remote die dit al getest heeft ?

[...]
Alpha en remote eigenaar hier, werkt echt als een tierelier. Die knop op de remote die je nooit ge ruikt kan nu ineens Netflix razendsnel opstarten, very very nice! Compleet onverwachte toevoeging ook, wat hem alleen maar beter maakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:19
Ook FC:ND is even getest. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Recon24 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:55:
[...]

Dat je jezef voor de gek zit te houden dat je resolutie boven performance kiest, dus daarin overdrijf je. Die “klappen” die zogenaamd uit een bepaalde hoek komen, komen nog steeds met sub -30 fps aan. Het valt me namelijk op dat wanneer een game serieus kut draait op de X, dat je zo’n DF video niet post.
Waarom kun je het nou niet laten om ruzie te gaan zitten zoeken in dit topic???
Als ik overigens die video bekijk, vooral de framerate vergelijking, dan zitten de Pro en One X helemaal niet ver van elkaar af. In de stukken video die ze laten zien doet de Pro het soms beter en soms doet de One X het beter. Gemiddeld in dat stuk video is de Pro net een tikje consistenter met de framerate volgens DF, maar het scheelt heel weinig. Als de Pro wel rocksolid op 30 fps bleef zitten dan had je een punt, maar dat is niet zo. Ook de pro dipt als een gek. Het is gewoon geen lekker geoptimaliseerde game... Maar ondertussen draait de One X hem wel op 4k.
Dus ja, als je ze per se wil vergelijken, dan zou ik het punt hier toch aan het Microsoft kamp geven.
Moet er per se vergeleken worden? Misschien niet... maar dit is het Xbox topic, dus zoals al zo veel eerder gezegd is, laat de Xbox fans toch lekker hun ding doen in dit topic?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

SinergyX schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:51:
[...]

Probleem alleen bij de AAA games, ze hebben vaak niet de levensduur om nog tot iets goeds te komen, genoeg games die na een jaar of 2 aanzienlijk zijn verbeterd, maar ik vraag me af hoelang de grote jongens hun games laten draaien om er nog wat van te maken. Of ze maken gewoon nieuw deeltje, trekken de stekker eruit of laten het rustig doodbloeden met het select clubje dat nog speelt.

Of ze jumpen alsnog de hypewagen en proppen er enkel nog zut in dat momenteel populair is, RDR2 online is aardig voorbeeld, vraag me echt af waar het met die game over een jaar is.
Denk wel dat je een punt hebt en dat er helaas een aantal grote ontwikkelaars zijn die zo denken.

Aan de andere kant, bijv Gears of War 4 wordt nog steeds veel aandacht aan besteed met special events en characters( er hangt wel een lootbox systeem aan dus dat loont zich dan ook wel weer maar oke)

Forza 7 of FH4 heeft ook veel events en bij FH3 zijn ze onlangs pas gestopt met nieuwe wekelijkse Forzathon events( game is nu 2,5 jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Gisteren Manual Samuel in één ruk door uitgespeeld. Zeer vermakelijk en speelt lekker weg, leuke afwisseling tussen GoW4 en Tomb Raider door.

Ooit aangeschaft na een positieve post van, volgens mij, @uchiha tijntje.
Nog bedankt daarvoor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SpankmasterC schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:52:
[...]

Alpha en remote eigenaar hier, werkt echt als een tierelier. Die knop op de remote die je nooit ge ruikt kan nu ineens Netflix razendsnel opstarten, very very nice! Compleet onverwachte toevoeging ook, wat hem alleen maar beter maakt :)
Welke remote heb je eigenlijk ? De eerste kleine zwarte (die heb ik ook) of die 3rd party die nu alleen nog maar te kopen is bij bv Media Markt ? Iig goed te horen dat het goed werkt. Ik kijk altijd Netfilx via de Xbox en met de Media Remote om te starten en pauzeren. Dat wordt dus nu nog makkelijker.
Finraziel schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 23:31:
[...]

Als ik overigens die video bekijk, vooral de framerate vergelijking, dan zitten de Pro en One X helemaal niet ver van elkaar af. In de stukken video die ze laten zien doet de Pro het soms beter en soms doet de One X het beter. Gemiddeld in dat stuk video is de Pro net een tikje consistenter met de framerate volgens DF, maar het scheelt heel weinig. Als de Pro wel rocksolid op 30 fps bleef zitten dan had je een punt, maar dat is niet zo. Ook de pro dipt als een gek. Het is gewoon geen lekker geoptimaliseerde game... Maar ondertussen draait de One X hem wel op 4k.
Dus ja, als je ze per se wil vergelijken, dan zou ik het punt hier toch aan het Microsoft kamp geven.
Moet er per se vergeleken worden? Misschien niet... maar dit is het Xbox topic, dus zoals al zo veel eerder gezegd is, laat de Xbox fans toch lekker hun ding doen in dit topic?
Tja moet ik het nog even voor je herhalen ?

Knip. Nope, dat hoeft niet. Zie topicwarning.

Afbeeldingslocatie: https://www.bing.com/th?id=OIP.wgpEVjc-TSGeEA-P-K3oWQHaEK&w=299&h=168&c=7&o=5&dpr=15&pid=1.7 Afbeeldingslocatie: https://www.gamesmen.com.au/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/d/pdp_xbox_one_talon_media_remote_4_.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2019 11:31 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Klein opruimrondje gedaan. Dat Kamp Blauw gedoe is een beetje kinderachtig vinden jullie niet? Ga vooral de discussie aan met elkaar maar dat Xbox vs PS4 niveau is al sinds 2006 saai (en hier niet toegestaan, zie TW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Finraziel schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 23:31:
[...]

Ik gaf aan dat ze’n comment boven de video beetje overdreven was. Het is eerder een comment die ik zou lezen op die DF youtube page zelf. Zeker als ik dan ook naar de video kijk. En ja dat “resolutie boven performance verhaal”. Tja ieder zijn mening, maar mijn mening daarin is dat ik er een beetje raar van opkijk van zo’n argument. Ik heb zelf een X staan, maar hoef het niet met alles eens te zijn, laat staan achter dat “true 4K” marketing praat te staan. Het is imo geen schande als een game niet native 4K is om juist een bepaalde performance te kunnen behalen. Niemand zoekt hier ruzie dus niks aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
MRE-Inc schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Welke remote heb je eigenlijk ? De eerste kleine zwarte (die heb ik ook) of die 3rd party die nu alleen nog maar te kopen is bij bv Media Markt ? Iig goed te horen dat het goed werkt. Ik kijk altijd Netfilx via de Xbox en met de Media Remote om te starten en pauzeren. Dat wordt dus nu nog makkelijker.

[...]

[Afbeelding]
Yes die kleine eerste zwarte, de officiële. Erg handig ding, en nu dus nog handiger. Very nice

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Recon24 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:01:
[...]

Ik gaf aan dat ze’n comment boven de video beetje overdreven was. Het is eerder een comment die ik zou lezen op die DF youtube page zelf. Zeker als ik dan ook naar de video kijk. En ja dat “resolutie boven performance verhaal”. Tja ieder zijn mening, maar mijn mening daarin is dat ik er een beetje raar van opkijk van zo’n argument. Ik heb zelf een X staan, maar hoef het niet met alles eens te zijn, laat staan achter dat “true 4K” marketing praat te staan. Het is imo geen schande als een game niet native 4K is om juist een bepaalde performance te kunnen behalen. Niemand zoekt hier ruzie dus niks aan de hand.
Nou ja, de comment was een vrij korte die niet eens expliciet over de PS4 ging. Jij haalt er vervolgens van alles bij over dat Justifire resolutie boven performance zou verkiezen. Dat heeft hij zelf volgens mij nergens gezegd, sterker nog, hij zei zelf ook al dat de performance over alle consoles weinig verschilt. Het enige verschil is dat de One X 4 keer zoveel pixels uitstuurt...

Wat ik zie is iemand die erg blij is met zijn One X en graag video's post waar de kracht van die console in getoond wordt, in een topic met andere liefhebbers van de Xbox One. Niks mis mee toch? Jij komt vervolgens allerlei dingen er bij slepen over dat hij resolutie boven performance verkiest (niet waar voor zover ik in de reacties kan zien) en dat hij zichzelf voor de gek houdt.

Je hebt zeker wel een punt hoor, van mij hoeft het ook niet altijd hard 4k te zijn als de framerate stabieler is op een wat lagere resolutie (sterker nog ik heb niet eens een 4k TV nog :P). Maar ik betwijfel dat dat hier echt het geval was geweest. Misschien was het iets beter geweest op een lagere resolutie, maar niet veel beter want de Pro draait zelfs maar op FHD en is maar een klein beetje stabieler op de framerate. Je argument is dus niet zozeer incorrect, het is naar mijn idee gewoon niet op de juiste plaats bij deze game, en bovendien ongepast dat je iemand anders allerlei woorden in de mond aan het leggen bent.

Misschien nog als toevoeging... zeggen hoe goed de One X draait (of "Xbox One X delivers!") is niet hetzelfde als zeggen dat de One X veel beter draait dan de PS4 Pro. Het is een nuance verschil, maar wel een belangrijke denk ik. Zelfs zeggen 'van welke kant de klappen komen' is hooguit suggestief... Als je zelf niet al in die console war mindset zit vraag ik me af hoe je je daar nou aan kan storen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Crackdown 3 is echt een verstand op 0 game met 0.0 diepgang. Heerlijk! Deed mij meteen aan Crackdown 1 denken en daar heb ik mij ook prima mee vermaakt.

Kan ik tenminste lekker tussendoor doen tussen de spellen die wél aandacht vragen :+

Quack quack, MOTHERDUUUCKKEERRRR oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:19
https://www.polygon.com/2...ame-pass-switch-microsoft

Ik hoop dat dit gaat gebeuren. In mijn ogen zou het mooi zijn als we geen consoles meer nodig hebben.
- Van lag merk ik zelf niet zo veel. Denk dat ik langzamer ben dan de lag die er altijd zal zijn;
- eindelijk geen consoles meer, geen aankoop van games, maar gewoon toegang tot de game. Speel games toch nooit een 2e keer;
- internet in Nederland is in de meeste gebieden snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

R.G

Damn waar is ea en bioware mee bezig met betrekking tot DLC!! Gamesharing.. de andere speler heeft niet de legion of dawn als rewards.. dus dlc is voor deze titel geen gameshare dlc.. volgens mij is dit de eerste waarbij ik dit zie.

Verder is de game wel chill behalve de vele laadtijden dat is echt best irritant vooral met af en toe een disconnect.. dan is het gauw 6 laadschermen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

R.G schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:29:
Damn waar is ea en bioware mee bezig met betrekking tot DLC!! Gamesharing.. de andere speler heeft niet de legion of dawn als rewards.. dus dlc is voor deze titel geen gameshare dlc.. volgens mij is dit de eerste waarbij ik dit zie.

Verder is de game wel chill behalve de vele laadtijden dat is echt best irritant vooral met af en toe een disconnect.. dan is het gauw 6 laadschermen
Ik gok maar dat je het over Anthem hebt...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:29:

De enige titel waarvan ik dit 100% weet is Minecraft, die ook compatible is met windows 10 en android/ios. Bij de xbox versie was mijn dlc shareable, met deze versie betaal je met coins en ben alleen ik de eigenaar van de dlc, Best lomp want nu heeft mijn dochter het niet

Verder ga ik er vanuit dat alles onder je games en apps geinstalleerd staat shareable is maar kan me voorstellen dat in game pre-order / premium etc stuff dat het echt op naam staat. (of degene die het het 1e gebruikt?)

Gelukkig komt het niet zoveel voor...(dacht ook bij fortnite dat op alle accounts de goodies kwamen, wie hem ook op startte)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

kevlar01 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:29:
[...]

Ik gok maar dat je het over Anthem hebt...?
Ja inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Maar nog altijd pop-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik begin me zorgen te maken over m'n One X.

Hij is een stuk luider dan voorheen, dan ten eerste. Vroeger hoorde ik hem niet.

Daarnaast heb ik nu al een paar keer gehad dat 'ie spontaan uit ging en meldde dat 'ie oververhit was (o.a. in Mutant Year Zero, daarin was het ook een bug, dus of dat dan echt door m'n One X kwam is nog te betwijfelen, en gisteren in het hoofdmenu (!) van Metro Exodus. One X aan, Metro starten, klik op continue en *plop* One X ging helemaal uit).

Het gebeurt niet super vaak dat 'ie helemaal uitgaat maar hij is wel luid als een malle. In bijvoorbeeld RDR2 en Metro blaast 'ie als een malle. Hij staat overigens helemaal vrij op een TV kast. Niks er direct naast, muur op 30cm afstand.

Nu heb ik nog garantie tot januari 2020, dus ik kan het afwachten. Alleen weet ik niet of ik dat wil. Ik zit te denken aan Advanced Exchange.

1. Waar kan ik dat vinden op de MS site?
2. Ik heb nu een Scorpio, kan ik het zo regelen dat ik ook een Scorpio terugkrijg?

Wat zijn de ervaringen hier met Advanced Exchange? Meer superluide One X'es hier?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Willybubba schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:46:

Hij is een stuk luider dan voorheen, dan ten eerste. Vroeger hoorde ik hem niet.

Daarnaast heb ik nu al een paar keer gehad dat 'ie spontaan uit ging en meldde dat 'ie oververhit was (o.a. in Mutant Year Zero, daarin was het ook een bug, dus of dat dan echt door m'n One X kwam is nog te betwijfelen, en gisteren in het hoofdmenu (!) van Metro Exodus. One X aan, Metro starten, klik op continue en *plop* One X ging helemaal uit).

Het gebeurt niet super vaak dat 'ie helemaal uitgaat maar hij is wel luid als een malle. In bijvoorbeeld RDR2 en Metro blaast 'ie als een malle. Hij staat overigens helemaal vrij op een TV kast. Niks er direct naast, muur op 30cm afstand.

Nu heb ik nog garantie tot januari 2020, dus ik kan het afwachten. Alleen weet ik niet of ik dat wil. Ik zit te denken aan Advanced Exchange.

2. Ik heb nu een Scorpio, kan ik het zo regelen dat ik ook een Scorpio terugkrijg?

Wat zijn de ervaringen hier met Advanced Exchange? Meer superluide One X'es hier?
Bel MS gewoon even, ik heb goede ervaringen met de klantenservice daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

1. Dat moet via de chat gebeuren afaik en kan niet via de standaard methode
2. AFAIK; nee. Je krijgt dan een gewone terug
3. Ik heb hier een aantal voorbeelden van zo een Avanced Exchange voorbij zien komen. Enkel bij @Phusebox heb ik het fout zien gaan (lees: lange wachtperiodes op een nieuwe XBO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokotor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 20:26

Ik had zelf ook een One X die steeds meer herrie ging maken. Merkte het vooral toen RDR2 uitkwam. Had wel geen last van oververhitting. Gechat met Microsoft en uiteindelijk ook gekozen voor een Advanced Exchange. De nieuwe is weer gewoon lekker stil. Ik heb ook een Scorpio en kreeg ook een Scorpio terug. Dit werd ook in de chat vermeld. Binnen enkele dagen had ik de vervangende Xbox in huis. Super service. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik vind het er ook wel goed uit zien.
Weet niet of het door de OLED tv komt maar de saturatie van de kleuren was even wennen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zin in Trials Rising!!

https://www.xboxtavern.com/trials-rising-review/

Conclusion: The “one more go” Trials formula that we all know and love is back, and it’s back at its absolute finest. Rising is the deepest, lengthiest, and most enthralling entry in the series to date. Everything from its refined trademark difficulty and its addictive physics-based play, right up to its epic track design and its truly sensational camerawork, is nothing short of outstanding. That being said, RedLynx really needs to address its screen tearing, and fast.

[ Voor 76% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2019 14:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
uchiha tijntje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:32:
Zin in Trials Rising!!

https://www.xboxtavern.com/trials-rising-review/

Conclusion: The “one more go” Trials formula that we all know and love is back, and it’s back at its absolute finest. Rising is the deepest, lengthiest, and most enthralling entry in the series to date. Everything from its refined trademark difficulty and its addictive physics-based play, right up to its epic track design and its truly sensational camerawork, is nothing short of outstanding. That being said, RedLynx really needs to address its screen tearing, and fast.
Hier ook! Fusion ook nog maar even besteld :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Hmm shit oke, ik heb ook met een van de 2 xboxen dit voorval.
Bij sommige games valt de xbox one x gewoon uit.

Red dead is inderdaad de meeste fan spin te horen :P
Alleen corrupte of foute games kunnen dit ook veroorzaken in game pass zit een game met waarop je een afbeelding ziet van een man met vele camera's ben de naam kwijt zodra ik deze opstart valt de xbox uit.

Volgens mij is dat geen grafisch goed spel ofzo. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:07:
[...]

Hmm shit oke, ik heb ook met een van de 2 xboxen dit voorval.
Bij sommige games valt de xbox one x gewoon uit.

Red dead is inderdaad de meeste fan spin te horen :P
Alleen corrupte of foute games kunnen dit ook veroorzaken in game pass zit een game met waarop je een afbeelding ziet van een man met vele camera's ben de naam kwijt zodra ik deze opstart valt de xbox uit.

Volgens mij is dat geen grafisch goed spel ofzo. 8)7
Observer ?
Vreemd, draait hier gewoon probleemloos, meest vage game die ik ooit gespeeld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

justifire schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:05:
[...]

Observer ?
Vreemd, draait hier gewoon probleemloos, meest vage game die ik ooit gespeeld heb :P
Lol idd die Jah na splash screen valt de Xbox uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Misschien dat ik odyssey maar haal. Weet alleen niet wat het verschil is tussen de gold edition en de ultimate edition :?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:50:
[...]

Misschien dat ik odyssey maar haal. Weet alleen niet wat het verschil is tussen de gold edition en de ultimate edition :?
het word het netjes verteld: https://vulkk.com/2018/06...and-editions-differences/

die griekse missie kan je ook met uplay punten kopen, 2 dagen eerder spelen heeft nu ook geen zin

in ieder geval een aanrader (way beter dan menig ander spel in dit genre) en benieuwd naar 3e deel trilogie in 2020 over Rome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
quorumz schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:06:
[...]

het word het netjes verteld: https://vulkk.com/2018/06...and-editions-differences/

die griekse missie kan je ook met uplay punten kopen, 2 dagen eerder spelen heeft nu ook geen zin

in ieder geval een aanrader (way beter dan menig ander spel in dit genre) en benieuwd naar 3e deel trilogie in 2020 over Rome...
Die 2 pakjes en xp boosts van de ultimate edition geloof ik wel. Gold edition it is :Y)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:43:
Lost Planet 1, 2, 3 en Lost Planet Colonies zijn nu backwards compatible.
Zo ook Resident Evil : Code Veronica
Geweldig om te zien dat Microsoft nog steeds hoog inzet om zo veel mogelijk titels BC te maken _/-\o_
Beetje late reactie, maar YEAAAH :D

LP2 helemaal kapot gespeeld en LP3 in de aanbieding gekocht en nooit gestart omdat ik toen al een Xbox One had.

Ga ze van de week zeker opstarten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LP1 veel gespeeld zowel SP als MP (zelf een prijs gewonnen als een van de beste Nederlanders indertijds), maar ik vond LP2 echt totaal anders aanvoelen en kon mij er niet meer in vinden :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Iemand ervaring met Nickelodeon Kart Racers? Zo ja, wat kan ik verwachten? Zoek iets voor 5-jarige :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

justifire schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 01:43:
[...]

Zou ik hem toch eens opnieuw installeren.
Mocht de xbox dan weer uitvallen zou ik hem lekker opsturen voor garantie, dan is er iets mis met de console.
Doe ik nu ben benieuwd

Update:
Her install, start op logo beeld minuut zwart
Dan Xbox uit lampje ook

Meerdere mensen dit?

Edit:
Meerdere xbox gebruikers hebben hey met deze game.factory reset helpt

[ Voor 22% gewijzigd door R.G op 26-02-2019 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Wom schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:46:
Iemand ervaring met Nickelodeon Kart Racers? Zo ja, wat kan ik verwachten? Zoek iets voor 5-jarige :)
Cars 3 is wel een leuke game die ook behapbaar is.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:33
Ben ook benieuwd voor me zoon van 6.
Maar eerst de nieuwe lego movie deel 2 kopen voor hem wanneer deze lager in prijs is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

CallmeGod schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:56:
[...]

Ben ook benieuwd voor me zoon van 6.
Maar eerst de nieuwe lego movie deel 2 kopen voor hem wanneer deze lager in prijs is.
6? Begin dan met Fortnite/Minecraft :9

Die van ons hier speelt al een jaartje fortnite (en minecraft) en die is in december 7 geworden. Hij ziet gelukkig zelf het verschil tussen realiteit en een spelletje, anders had hij geen fortnite mogen doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 27-02-2019 10:34 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:17
quorumz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:24:
En sommige waren hem al aan het spelen zag ik:

Bestel vast nieuwe controllers en wellicht ook wat extra tvs bij iBood :)

[YouTube: Trials Rising Launch Trailer - Try Again!]
Ik heb nooit echt last van ragequits bij Trials. Fifa speel ik niet om die reden:)

Bij trials is het echt je eigen fout, je kan niks anders de schuld geven. Alleen merk je dat je soms echt even moet stoppen omdat je vooral op de Extreme tracks op een gegeven moment een flow zit van dezelfde fout maken:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

steefje schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:21:
[...]

Ik heb nooit echt last van ragequits bij Trials. Fifa speel ik niet om die reden:)

Bij trials is het echt je eigen fout, je kan niks anders de schuld geven. Alleen merk je dat je soms echt even moet stoppen omdat je vooral op de Extreme tracks op een gegeven moment een flow zit van dezelfde fout maken:)
Ik vond de eerste trials op x360 echt geweldig, maar toen ik bij de laatste 2 difficulties belandde......wow..ik realiseerde me dat ik ontzettend hard zou moeten trainen om dat ook te gaan halen, heb daar voor gepast. Ik heb nu voor de one nog wel, trials of the blood dragon......nog niet heel lang gespeeld maar misschien dat ik daar nog wel verder mee ga. Op de ps4 trials ultimate love max edititie ofzo......maar die hookte me eigenlijk niet? En op pc heb ik ook nog de err 2e trails? maar eingelijk zelfde verhaal, ook die hookte me eigenlijk niet zoals deeltje 1 dat wel deed (liep ook niet helemaal soepeltjes op mijn pc destijds, en zal niet veel beter zijn gezien ik nogsteeds dezelfde pc heb :P )

Trials rising zal ik dus niet direct aanschaffen, maar als iedereen (oa) hier heel enthousiast is komt ie wellicht nog wel op mijn 'sale' lijstje, of ooit via gamepass, ps now, of gwg of plus games.......je weet het niet :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 05:40
Natuurlijk een beetje vloeken in de kerk, maar enkele weken geleden heb ik een Switch met Mario Kart er bij gekocht. Dit is echt een super combinatie voor kleine kinderen. De joycons zijn wel ruk, maar het stuurtje maakt veel goed. De karts rijden ook lekker zelf en vliegen (nog) niet van de baan af.
M'n 2-jarige vind het top om te kijken naar de visuele effecten en soms bij te sturen. Uiteraard snapt hij er nog niets van.

Wel is het een beetje een prijzige oplossing als je alleen iets zoekt voor je 5-jarige. Zelf ben ik blij dat ik nu Zelda kan spelen, dus heb 2 redenen/excuses gevonden om de set te kopen.

Ik heb helaas geen ervaring met vergelijkbare games op de XONE. Ooit heb ik Cars 3 opgestart (zat bij GWG) en hoewel dat een leuke game lijkt te zijn is het wel een stuk lastiger vergeleken met Mario Kart.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:03
justifire schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:40:
[...]

Endgame draait volledig op pay2win (lees reacties op de pc versie er maar op na)
Ik sla deze dus lekker over, vond de beta overigens ook niet zo denderend.
Ik ken de game verder niet dus ik weet niet wat ik kan en mag verwachten.
Vooralsnog vond ik de Bèta vermakelijk, voor 30,- ga ik eens een poging wagen om een MMO te spelen op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:26:
[...]

Ik ken de game verder niet dus ik weet niet wat ik kan en mag verwachten.
Vooralsnog vond ik de Bèta vermakelijk, voor 30,- ga ik eens een poging wagen om een MMO te spelen op de Xbox.
Je moet natuurlijk doen wat je zelf wil, maar kan je dan niet beter voor de gratis TERA, Neverwinter of de niet als te dure The Elder Scrolls Online gaan ?

Zin in vrijdag, demo van afgelopen weekend heeft me echt gehyped voor Dead or Alive 6 oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Live Games With Gold For March 2019:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gegeven paard etc, maar weer een org xb titel? Metal gear lijkt me dan nog wel geinig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:52:
Gegeven paard etc, maar weer een org xb titel? Metal gear lijkt me dan nog wel geinig.
Metal Gear Revengeance is erg de moeite waard. Best pittig maar wel vrij uniek. PvZ Garden Warfare 2 is ook prima in orde! Al vond ik deel 1 beter. En hij zit al in EA Access.

De andere twee loop ik met een bochtje omheen.

Ik zou het, op persoonlijke titel, wel waarderen als namen van spellen genoemd worden bij embedded video's. Ik hoef geen filmpje te kijken om 4 titels te weten. /oldmanmode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MGR zat ooit al bij plus (PS3), die gemist..?

En Adventure Time misschien nog iets voor jou?

/

Weer uurtje verder met Crackdown (voor het voetbal), blijft toch erg vermakelijk. Op relatief easy-modus ongegeneerd knallen en springen, top :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 10:15

Cars 3 is bij ons een groot succes! Onze zoon speelt hem sinds hij 4 is en is nu 5, vindt het superleuk en is goed herkenbaar. Zitten moeilijke en makkelijke banen tussen, maar goede afwisseling en hij kan het ook al winnen op de makkelijkste stand. Moet zeggen dat hij nu wel meer fan is van Forza Horizon 2, lekker touren (hij kiest zelf waar hij heen rijdt) en soms een auto kunnen kopen. Vermaakt hij zich elke week toch een uurtje mee.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Exorcist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:
[...]

MGR zat ooit al bij plus (PS3), die gemist..?

En Adventure Time misschien nog iets voor jou?

/

Weer uurtje verder met Crackdown (voor het voetbal), blijft toch erg vermakelijk. Op relatief easy-modus ongegeneerd knallen en springen, top :P
Ik heb pas sinds maart 2013 plus, dat was vast veel eerder errr google zegt okt2013 voor deze metal gear....

* Sagat googled op tombraider....ah was 2014....dat verklaart het. Heeft er niets mee te maken dat ik last gen meer groen dan blauw was O-)

Voor de volledigheid, in 2014 pas aan de plus gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 27-02-2019 21:59 ]

10 second ninja DONE

Gamepass werd al vaker als reden aangevoerd dat Microsoft wellicht minder hun best doet op gwg, maar nu Sony ook maar 2 games per maand biedt vraag ik me af of de druk om te presteren nog minder wordt en we nu echt niet meer hetzelfde niveau van de afgelopen jaren hoeven te verwachten...
En 'gegeven paard' is ook niet echt van toepassing, we betalen er gewoon voor. Ik speel zelf maar weinig online, alleen daarvoor zou ik echt geen 40-60 euro per jaar betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:38:
[...]

Gamepass werd al vaker als reden aangevoerd dat Microsoft wellicht minder hun best doet op gwg, maar nu Sony ook maar 2 games per maand biedt vraag ik me af of de druk om te presteren nog minder wordt en we nu echt niet meer hetzelfde niveau van de afgelopen jaren hoeven te verwachten...
En 'gegeven paard' is ook niet echt van toepassing, we betalen er gewoon voor. Ik speel zelf maar weinig online, alleen daarvoor zou ik echt geen 40-60 euro per jaar betalen.
Voor de zekerheid maar even in off topic...
offtopic:
Ben het met je eens hoor, speel zelf ook amper online. Maar primailr waren zowel gold als plus natuurlijk bedacht om 'ons' te laten betalen voor het online spelen. Volgens mij had sony toen als eerste bedacht dat games weggeven wel een mooi manier was om 'ons' iets minder weerstand te laten hebben tegen dat betalen. Maar het is even geleden, mogelijk vergis ik me hierin, en ben te lui om het te checken via google :+

Maar nadat ik deze gen dus voornamelijk op ps4 speelde tijdje geen gold meer gehad, toen ik mijn xb1 kocht het weer aangezet maar tsja (sorry guys) op dit moment merk ik dat ik vaker mijn ps4 aanzet dan mijn one. Echter....als ik nu moet gaan kiezen welke van de 2 online services ik wil vasthouden.....tsja....op dit moment zou ik absoluut voor gold kiezen en niet meer plus. Uit mijn hoofd verloopt de mijne in april......maar kan ook maar zo dat ik al verlengd heb voor nog een jaar toen je het voor 45 kon kopen ipv 60.

Anyways....als gold idd ook niet beter word verleng ik die dus dan ook niet denk ik, en voor beide systemen moet ik dan even nagaan of de library aan games die dan niet meer toegangkelijk is me het geld waard is. Vermoeddelijk kan ik beter mijn backlog wegwerken en als ik bepaalde games alsnog echt mis die specifiek die kopen, dan gewoon maandelijk betalen voor diensten die voor mij persoonlijk steeds minder interresant worden.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:09:
[...]

Voor de zekerheid maar even in off topic...
offtopic:
Ben het met je eens hoor, speel zelf ook amper online. Maar primailr waren zowel gold als plus natuurlijk bedacht om 'ons' te laten betalen voor het online spelen. Volgens mij had sony toen als eerste bedacht dat games weggeven wel een mooi manier was om 'ons' iets minder weerstand te laten hebben tegen dat betalen. Maar het is even geleden, mogelijk vergis ik me hierin, en ben te lui om het te checken via google :+

Maar nadat ik deze gen dus voornamelijk op ps4 speelde tijdje geen gold meer gehad, toen ik mijn xb1 kocht het weer aangezet maar tsja (sorry guys) op dit moment merk ik dat ik vaker mijn ps4 aanzet dan mijn one. Echter....als ik nu moet gaan kiezen welke van de 2 online services ik wil vasthouden.....tsja....op dit moment zou ik absoluut voor gold kiezen en niet meer plus. Uit mijn hoofd verloopt de mijne in april......maar kan ook maar zo dat ik al verlengd heb voor nog een jaar toen je het voor 45 kon kopen ipv 60.

Anyways....als gold idd ook niet beter word verleng ik die dus dan ook niet denk ik, en voor beide systemen moet ik dan even nagaan of de library aan games die dan niet meer toegangkelijk is me het geld waard is. Vermoeddelijk kan ik beter mijn backlog wegwerken en als ik bepaalde games alsnog echt mis die specifiek die kopen, dan gewoon maandelijk betalen voor diensten die voor mij persoonlijk steeds minder interresant worden.
Heb je eigenlijk gold nodig voor game pass ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:49:
[...]

"No. Game Pass is a completely separate service to Games with Gold and operates alongside it. If you want to enjoy multiplayer games, however, you will still need to have a Gold subscription in order to do that."

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:49:
[...]

Goede vraag? Ik zou verwachten van niet want ieder lid dat ze kunnen meepakken zorgt ervoor dat het winstgevender wordt volgens mij, dus dan wil je niemand uitsluiten lijkt me.
Famous schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:54:
[...]

"No. Game Pass is a completely separate service to Games with Gold and operates alongside it. If you want to enjoy multiplayer games, however, you will still need to have a Gold subscription in order to do that."
aarght to slow ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 28-02-2019 09:56 ]

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 144 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.