Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Reefun schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:34:

Dus eerlijk gezegd ga ik hem ook niet meer aanraken. Zelfs de multiplayer kan me helemaal niets schelen. Leuk dat je team deathmatch of soort van dominations kan doen. Maar als ik een dergelijke ervaring wil dan speel ik wel BFV of Apex Legends.
Ik had zeker bij multiplayer verwacht dat ze gewoon de coop/PVE kant zouden pakken, dit zou zich toch niet kunnen meten met de huidige MP's, van mij part gewoon een random stad met 6 punten die je moet pakken ofzo, of online races, geen PVP zut. Minpuntje zeker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:16:
[...]

maar ik heb niets met verhaal, niets met scenery, niets met combat, dus gaat de rest je al enorm snel tegenstaan.
Goh wat verrassend dat je het dan niet leuk vind. Ik heb dat ook met films waar ik niets heb met het verhaal, niets met de karakters en niets met de setting. Dan blijft er inderdaad heel weinig over 8)7

En vervolgens zie je dan ook (bij jou misschien niet, maar veel anderen wel) dat ze het verhaal gaan afkraken of de personages. Dan zit je dus je mening te verkopen als feit en daar heb ik een broertje dood aan. Dus vandaar dat die video ook kant nog wal slaat. Als ik van welk stukje media 75% niet leuk vind, me dunkt vind ik het totaalpakket dan niks. Er zijn genoeg anderen die dat wel vinden maar om dan meteen de game weg te zetten vind ik zo jammer.

Ook dat de gameplay niet vernieuwend zou zijn en weet ik wat. Tja, innovatief zijn is in games anno 2019 wel wat lastiger dan in 1999. Betekent niet meteen dat het een slechte game is of dat bepaalde mechanics niet werken. Ik vraag me verder af wat je dan verwacht van een Bioware game, gezien dit iets is wat ze al jaren zo maken.

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:55:
Dan zit je dus je mening te verkopen als feit en daar heb ik een broertje dood aan.
Wat doe je nu zelf dan? Kom op zeg. 'Hij is fout', nee, het is zijn mening waarin jij je blijkbaar niet kan vinden.
Ook dat de gameplay niet vernieuwend zou zijn en weet ik wat. Tja, innovatief zijn is in games anno 2019 wel wat lastiger dan in 1999. Betekent niet meteen dat het een slechte game is of dat bepaalde mechanics niet werken. Ik vraag me verder af wat je dan verwacht van een Bioware game, gezien dit iets is wat ze al jaren zo maken.
Weer diezelfde onzin, je kan niet meer innovatief zijn anno 2019. Waar zeg ik uberhaubt dat de game achterhaald is of niet innovatief/vernieuwend? Genoeg games kunnen nog steeds innovatief zijn, je moet alleen goed kijken naar wat werkt en wat niet, en daar zijn ze simpelweg compleet de mist in gegaan.

Natuurlijk overdrijft die gast op een aantal punten, maar precies mijn gedachte in de beta met die radar indicator heeft hij dus ook, het nutteloze 'moet grappig' zijn dialogen met werkelijk 0,0 invloed (waar ik dacht dat RDR2 al meester in was), kijk 10 minuten naar SWTOR en je ziet aardig andere mogelijkheden.

En ik ben er heel simpel in, hoe groter de aandacht en hype, hoe groter de afkeer ik heb naar zulke games. Een Apex komt zonder nieuws uit, enorme hit, geen verwachtingen en geen afkeur op zaken die waren beloofd of eerder waren getoond. Crackdown heeft al 4 jaar hype, logisch dat er zo'n afkeer komt.

De basis bij zulke games is simpel, als ze de verwachtingen die ze zelf creëren niet kunnen waarmaken, kan je niet verwachten dat iedereen de game maar 'ok' vind.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft Crackdown nu overigens wel of geen Atmos ondersteuning? Las -ooit- dat dit wel zo zou zijn maar kan ik de laatste releasenotes er weinig over vinden.
SinergyX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:10:
[...]

Wat doe je nu zelf dan? Kom op zeg. 'Hij is fout', nee, het is zijn mening waarin jij je blijkbaar niet kan vinden.
Het is een slechte game want x, y en z staan mij niet aan. Dat is gewoon een drogreden. Dat is hetzelfde als dat ik Dark Souls ga spelen. Totaal niet mijn game maar dat zegt meer over mijn mening en wensen of verwachtingen dan de game zelf. Ik hoor werkelijk niets wat erop wijst dat het verhaal slecht geschreven zou zijn. De opbouw, manier waarop karakters geïntroduceerd worden en de achterliggende lore kloppen gewoon allemaal dus je kunt hoogstens wat hebben op de manier waarop het wordt verteld en dat dit niet aansluit bij hoe jij graag een verhaal verteld ziet worden.

Het is alsof je kritiek hebt op de Lord of the Rings omdat het zo'n lang verhaal is. Prima dat je het te lang vind, maar dat is nog altijd een mening en geen feit. Slecht verhaal is een feit, geen mening.
[quote][...]

Weer diezelfde onzin, je kan niet meer innovatief zijn anno 2019. Waar zeg ik uberhaubt dat de game achterhaald is of niet innovatief/vernieuwend? Genoeg games kunnen nog steeds innovatief zijn, je moet alleen goed kijken naar wat werkt en wat niet, en daar zijn ze simpelweg compleet de mist in gegaan.

Ehm
Ik had genoeg aan die 10 uurtjes om wat aan te kloten en te merken dat combat systeem niets voor mij is, te simpel, te statisch, hadden ze zoveel meer mee kunnen doen. Het is leuk als je dat soort combat niet eerder heb gezien/gehad, maar ik heb al zoveel verschillende games met mechanics gezien, dat dit hele systeem van hun verre van interessant is.
zegt mij toch precies dat? Achterhaald: "zoveel verschillende games met mechanics gezien". Check. Niet innovatief: "hadden ze zoveel meer mee kunnen doen". Check. Vernieuwend "dat dit hele systeem van hun verre van interessant is". Check. Dus zeg het maar...
Natuurlijk overdrijft die gast op een aantal punten, maar precies mijn gedachte in de beta met die radar indicator heeft hij dus ook, het nutteloze 'moet grappig' zijn dialogen met werkelijk 0,0 invloed (waar ik dacht dat RDR2 al meester in was), kijk 10 minuten naar SWTOR en je ziet aardig andere mogelijkheden.
Velen vonden SWTOR ook gewoon boring qua dialogen, dus een optimale balans vinden gaan ze nooit. Verder ga je er nooit in komen als de setting, personages en dergelijke je niet bevallen. Dat is alsof je een soap aan zet en dan gaat lopen mekkeren. Het is gewoon niet voor jou en dat is prima maar jij en anderen verkondigen nog steeds je mening als feit. Kom eens met inhoudelijke argumenten. Waarom is de humor niet goed, op vat voor vlakken heb je de gameplay in huidige vorm al bij andere games gezien, zo erg dat het er allemaal op lijkt? Als je namelijk echt gaat kijken komen elementen wel uit andere games vandaan, maar er is werkelijk geen game gelijk aan Anthem. Ja Destiny komt overeen, ja Division komt overeen, maar verschillen voldoende binnen het genre om van Anthem iets unieks te maken. Apex is ook gewoon hetzelfde als COD met hier en daar wat anders, maar een n00b zal het verschil niet zien. Anthem lijkt net zoveel op Destiny als PES op Fifa of Apex op COD Blackout en Forza op Gran Turismo. Er is genoeg mis met de game maar ik vind mensen zwaar overdrijven dat het een been-there, done that zou zijn binnen dit genre. Misschien is men gewoon op het genre uitgekeken en dat is ook prima. Qua hype doet men dat toch werkelijk zelf. Apex had anders ook gewoon tegengevallen. Bijvoorbeeld het gebrek aan content.

Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:19:

[...]
zegt mij toch precies dat? Achterhaald: "zoveel verschillende games met mechanics gezien". Check. Niet innovatief: "hadden ze zoveel meer mee kunnen doen". Check. Vernieuwend "dat dit hele systeem van hun verre van interessant is". Check. Dus zeg het maar...
Simpel:
KAN zijn, daar zit het verschil. Je kan nog steeds prima innovatief zijn, probleem dat Bioware werkelijk elk aspect lijkt te hebben gemist om dat daadwerkelijk te kunnen zijn, want het KAN wel degelijk. Jij stelt immers dat het lastiger is anno 2019 innovatief te zijn, dat is simpel niet waar.

Wat ik jammer vind tegenwoordig is dat "wij" de hype rond games en consoles zelf willen creëren. Ik doe daar op zich ook aan mee, al is het maar doordat ik al een paar maanden wacht op Sekiro. :) Hoe EA dat nu twee keer heeft gedaan (Unravel 2 en Apex Legends) vind ik echt tof. Gewoon uit het "niets" een game lanceren. Uiteraard kan dat niet voor alles en iedereen, maar ik vind het toch erg charmant.

Media (professionele websites, maar vooral YouTube kanelen) springen daar ontzettend graag op in, want clickbait. Het is misschien wel mens eigen, maar daardoor wordt de sfeer vaak wel verziekt tussen gamers onderling (fans van console A versus console B en fans van game A versus game B).
Daardoor word ik ook steeds selectiever in mijn nieuwsgaring en houd ik me toch meestal bij sites die zich specifiek op Xbox nieuws richten. Dat is misschien ook minder objectief, maar daar heb ik het minste last van de verziekte sfeer die er toch vaak is.

360Gamertag.....PSN ID

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:44

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

uchiha tijntje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:34:
[...]

De PC versie van Forza Horizon 4 krijgt ook maar een 8.8 ;). Dus 0.4 strafpunt!
Volgens de Xbox app heb je 152 uur FH4 gespeeld. Knap dat je dat bijna allemaal in 1 week hebt gedaan :P 152 uur in 1 spel is voor mijn maatstaven echter echt enorm veel en doe je mijns inziens alleen als je er erg veel plezier aan beleeft. Enige recente games die dat bij mij overtreffen zijn The Witcher 3 en Red Dead Redemption 2.

Waar ik het met je eens ben is dat bullshittende developers inderdaad bullshit is. Echter de bullshit van Crackdown 3 powered by the cloud is nu oude bullshit want het is in mijn optiek al "jaren" bekend dat the cloud geen oplossing werd voor de minder krachtige Xbox one.

Ik denk gewoon dat je de game niet goed genoeg gevolgd hebt in de loop der jaren, want het is al toch wel echt een hele tijd bekend dat de game niets meer en niets minder zou zijn zoals die nu is gereleased. Dat je dan terug grijpt naar oude uitspraken die al lang ontkracht zijn, maakt het dat je een dergelijke discussie krijgt.

Verder ben ik gewoon oprecht benieuwd waarom je een Xbox hebt als tweede gameplatform, anders dan de Forza serie die je niet heel leuk meer lijkt te vinden. :) Ik mis echt enorme (in mijn optiek) goede en leuke games in je lijst die zelfs ook in gamepass zitten en dus voor zeer weinig geld te spelen zijn. Te denken valt aan Ashen, Hellblade, Sunset Overdrive, Ori, Rime, Metro Serie, etc. Het kan natuurlijk zijn dat je deze op de PC of de PS4 hebt gespeeld, als dat zo is dan corrigeer me maar. Maar dan nog de vraag, waarom heb je dan een Xbox? :)
152 uur... Zal veel uren in menus zijn denk dat ik hem vergat uit te zetten..
Plus voor een race game is 152 bij mij echt heel laag.
Gt sport zit ik al op bijna 1000 uur. En gt5 heb ik 1500 uur gespeeld, gt6 geloof maar 300 ivm release ps4.
Als je dan kijkt naar mijn uren in forza games is dat altijd veel lager. En vraag me vaak ook af waarom ik ze nog koop. Heb fh4 btw via gamepass.
Denk omdat in begin je altijd denkt wouw dit is echt wel leuk. Maar al gauw zie je dat er weinig vernieuwend is en dat je gevoel krijgt een dlc te spelen.

En idd ik weet vaak ook niet waarom ik nog een xbox heb. Misschien vastklampen aan het x360 gevoel. Maar de xbox is bij mij al maanden niet meer aangeraakt. Doe nu alles op pc of ps4 pro.
En die games die jij opnoemt of boeien me niet of heb ik ps4 via psn plus en nog steeds speel ik ze niet..
Jouw game smaak verschilt gewoon heel erg van die van mij.
Heb mn xbox gekocht puur voor forza. Maar dat is eigenlijk na de 360 era allemaal middelmatig..
Wou de x1 aan mijn neefje geven maar zelfs hij hoefde hem niet( heeft een switch). Dus staat nu hier stof te happen.
Zeker omdat ik nu pc en ps4 pro gewend ben is terug naar de oude xbox one gewoon pijnlijk.
Maar helaas werken veel gamepass games niet op pc. Anders had ik wel meer gespeeld denk.
Maar moet zeggen game laatste maanden erg weinig en als ik game dan gt sport.
Heb nog flinke backlog op ps4 en pc en zelfs xbox maar heb er weinig zin in.
Dus ga weer snel terug naar gt sport...

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

SinergyX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Simpel:
KAN zijn, daar zit het verschil. Je kan nog steeds prima innovatief zijn, probleem dat Bioware werkelijk elk aspect lijkt te hebben gemist om dat daadwerkelijk te kunnen zijn, want het KAN wel degelijk. Jij stelt immers dat het lastiger is anno 2019 innovatief te zijn, dat is simpel niet waar.
Pffff, nou probeer je jezelf eruit te lullen. Anders kun je elk woord wel omdraaien als het je niet bevalt. Feit is dat je die shit hebt gezegd en het nu niet wilt terugnemen. Prima, maar ga dan niet zeuren dat de game shit is omdat je 90% van wat erin zit niet prefereert.

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 24-06 18:19
uchiha tijntje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:11:
Wat ik jammer vind tegenwoordig is dat "wij" de hype rond games en consoles zelf willen creëren. Ik doe daar op zich ook aan mee, al is het maar doordat ik al een paar maanden wacht op Sekiro. :) Hoe EA dat nu twee keer heeft gedaan (Unravel 2 en Apex Legends) vind ik echt tof. Gewoon uit het "niets" een game lanceren. Uiteraard kan dat niet voor alles en iedereen, maar ik vind het toch erg charmant.

Media (professionele websites, maar vooral YouTube kanelen) springen daar ontzettend graag op in, want clickbait. Het is misschien wel mens eigen, maar daardoor wordt de sfeer vaak wel verziekt tussen gamers onderling (fans van console A versus console B en fans van game A versus game B).
Daardoor word ik ook steeds selectiever in mijn nieuwsgaring en houd ik me toch meestal bij sites die zich specifiek op Xbox nieuws richten. Dat is misschien ook minder objectief, maar daar heb ik het minste last van de verziekte sfeer die er toch vaak is.
Of je kijkt gewoon realistisch naar een game release en houdt er rekening mee dat een game niet altijd zo goed is als je had geanticipeerd.

Daarnaast kan ik er slecht tegen dat mensen soms reageren met een toon als of een ontwikkelaar/publisher iemand verkracht heeft, wanneer ze een tegenvallende game hebben gekocht, terwijl die personen zelf ook wel konden nagaan dat een bepaalde game niet zou zijn als verwacht (lees de reacties over de release van no man’s sky of mass effect andromeda).
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:52:
[...]

Pffff, nou probeer je jezelf eruit te lullen. Anders kun je elk woord wel omdraaien als het je niet bevalt. Feit is dat je die shit hebt gezegd en het nu niet wilt terugnemen. Prima, maar ga dan niet zeuren dat de game shit is omdat je 90% van wat erin zit niet prefereert.
Lees in mijn woorden wat jij wil lezen, het zijn precies dezelfde woorden die ik tijdens de demo al heb gezegd, daar hoef ik niets aan te veranderen. jij komt met de jokerkaart dat games niet meer vernieuwend/innovatief kunnen zijn, ik zeg simpel dat ze dat wel degelijk kunnen, maar Bioware dit simpelweg heeft vertikt met deze game.

• Nieuwevolger
Ben nu wel erg benieud wat voor “vernieuwing” je graag had willen zien.
Nieuwevolger schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:30:
Ben nu wel erg benieud wat voor “vernieuwing” je graag had willen zien.
In dit geval is het niet eens vernieuwing an sich, maar de achteruitgang die van wat vandaag de dag mogelijk is. Als je diverse 4-man instance games pakt, heb je een redelijke lijn wat goed werkt, wat effectief werkt, of dat nu hub of mechanics zijn, of de storyline zelf. Weinig nut lijst te maken met dingen die ik direct zou aanpassen, de game is eenmaal zou en zal voor 90% weinig veranderen.

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:44

Convoy

g44p

justifire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:31:
Poeh, wat een negativiteit opeens in dit topic :|

Maar snel even wat positief game-geralateerd nieuws plaatsen :

[YouTube: Forza Horizon 4 - Final Fantasy XV Regalia Models]
Nou plaats dan! :+

• Nieuwevolger
SinergyX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:08:
[...]

In dit geval is het niet eens vernieuwing an sich, maar de achteruitgang die van wat vandaag de dag mogelijk is. Als je diverse 4-man instance games pakt, heb je een redelijke lijn wat goed werkt, wat effectief werkt, of dat nu hub of mechanics zijn, of de storyline zelf. Weinig nut lijst te maken met dingen die ik direct zou aanpassen, de game is eenmaal zou en zal voor 90% weinig veranderen.
Van wat ik lees heeft Bioware inderdaad een boel slechte design keuzes gedaan en ook niet echt veel geleerd van de kritiek op the division en destiny. Ik had echt meer verwacht van Bioware met de tijd die ze erin hebben gestopt.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:10
Hier nog wat noobs die Apex willen proberen vanavond? Zoek mensen die net zo slecht zijn als ik... :+

Peter_Aragorn wijzigde deze reactie 18-02-2019 19:46 (31%)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:04
Ook gelijk een oproepje van mij, nog spelers die Anthem deze week en aankomende weekend spelen? (jaja ik durf die vraag na vandaag hier gewoon nog te stellen)

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ga je die halen? omdat je de dbz fighter niet zo leuk vind, die lijkt me niet heel erg anders? (oh wacht deze is 3d net zoals de budokai games toch? )

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:15
Major Nelson: https://majornelson.com/2...le-plus-franchise-sale-4/

hm helaas geen lego indiana jones 1 voor de 360. raar, wel in game pass maar nooit gratis met gold geweest

quorumz wijzigde deze reactie 19-02-2019 09:24 (30%)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-06 00:08
Sagat schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:43:
[...]

Ga je die halen? omdat je de dbz fighter niet zo leuk vind, die lijkt me niet heel erg anders? (oh wacht deze is 3d net zoals de budokai games toch? )
Deze game ga ik zeker halen, is gelukkig weer helemaal 3D.
Fighterz vond ik inderdaad een grote flop, die vaste camera vanaf de zijkant vond ik niks.
Ga jij hem halen?

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vermaak mij ondertussen erg goed met Metro Exodus. Het claustrofobische tunnelgevoel is er helaas af maar hoe ze de open hubs hebben neergezet bevalt me wel. De exploratie is leuk, met soms leuke rewards. Krijg een beetje een Half Life gemixed met Fallout gemixed met Metro gevoel.

Ik lees ook veel over crashes op de One X maar ik heb er tot nog toe (tegen het einde van de eerste hub, Volga) nog geeneen gehad.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:25:
[...]

Deze game ga ik zeker halen, is gelukkig weer helemaal 3D.
Fighterz vond ik inderdaad een grote flop, die vaste camera vanaf de zijkant vond ik niks.
Ga jij hem halen?
Haha ik denk dat ik precies het tegenovergestelde heb van jou, ik hou dus juist meer van 2d (fighting) games dan 3d. Maar ik hou em wel in de gaten.

Korte termijn planning eigenlijk geen aanschaf plannen (heel toevallig en meer voor verzamelen dan om echt te spelen aan het overwegen om sf anniversary collectie voor ps4 te halen). Daarnaast genoeg te doen met plus en gwg games, en ik wil dus eigenlijk nog is een psnow trial doen.........en daarna denk ik weer gamepass (heb nog een maand liggen die gaat verlopen als ik te lang wacht).

• Romius
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:01
Zo, wat een zure sloot met reacties weer zeg :X

Het is heel simpel, zoveel mensen, zoveel wensen. Ik kan games als Crackdown wel waarderen, van mij hoeft niet ingewikkeld of heel veel uitdaging te hebben. Ik probeer tussen alle bedrijven door met werk, sport, gezin, etc, af en toe nog even te gamen. Het is een verademing om dan weer eens een simpele game te spelen, waarbij je niet 6 verschillende potions, 2 tijgerhoofden, een olifantenslurf, 2 stukken goud en een zeldzame kwal hoeft te mixen om een paar magische boots in een werkplaats op een geheime locatie te maken :+

Ik vond bijv. RDR2 zelf gewoon niks aan, teveel klusjes, die doe ik al al in het dagelijkse leven. Ik erken dat het een uitgebreide game is en dat veel lof verdient, maar het is niet voor mij weggelegd.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Romius schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:32:

Het is heel simpel, zoveel mensen, zoveel wensen. Ik kan games als Crackdown wel waarderen, van mij hoeft niet ingewikkeld of heel veel uitdaging te hebben. Ik probeer tussen alle bedrijven door met werk, sport, gezin, etc, af en toe nog even te gamen. Het is een verademing om dan weer eens een simpele game te spelen, waarbij je niet 6 verschillende potions, 2 tijgerhoofden, een olifantenslurf, 2 stukken goud en een zeldzame kwal hoeft te mixen om een paar magische boots in een werkplaats op een geheime locatie te maken :+

Ik vond bijv. RDR2 zelf gewoon niks aan, teveel klusjes, die doe ik al al in het dagelijkse leven. Ik erken dat het een uitgebreide game is en dat veel lof verdient, maar het is niet voor mij weggelegd.
Beetje deja vu gevoel, want deze wijsheid al vaker gepost maar:
'one man's thrash is another man's treasure'

Je hoeft een game niet leuk te vinden, of juist wel. Of alles daar tussen in.

Ik snap echter ook wel weer dat sommige mensen teleurgesteld zijn in het final product dat crackdown 3 is. Ondanks dat je dit aan had kunnen zien komen.
Maar dus ook weer dat je het 'ondanks dat allemaal' ook weer leuk kan vinden ;)

Om misschien iets te vinden waar 'we' weer verder op kunnen doorborduren...

Wat is de volgende grote xbox exclusive waar we ons op kunnen gaan verheugen (of verheugen of het afbranden ervan :+ ) ?

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Ik snap die heisa om games ook niet. Het lijkt voor de media/'tubers een platte manier van inkomsten genereren dmv polariserende reviews om traffic te genereren (=inkomsten).
Als de game je niet bevalt, so what? Move on, nothing to see.
Het is niet alsof je er aandelen in hebt. Zo ja, dan heb je inderdaad (financieel) reden tot klagen :p

• R4m0n_46
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:59
Romius schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:32:

Amen, simpele / overzichtelijke games all the way. Mag de hele dag al nadenken, laat me 's avonds dan maar even een simpele shooter spelen :9

Ook een reden dat ik The Witcher 3 weer heb weggelegd, zonder echte toewijding kom je die game gewoon niet door, hoe jammer het ook is.

• quorumz
Willybubba schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:28:
Ik vermaak mij ondertussen erg goed met Metro Exodus. Het claustrofobische tunnelgevoel is er helaas af maar hoe ze de open hubs hebben neergezet bevalt me wel. De exploratie is leuk, met soms leuke rewards. Krijg een beetje een Half Life gemixed met Fallout gemixed met Metro gevoel.

Ik lees ook veel over crashes op de One X maar ik heb er tot nog toe (tegen het einde van de eerste hub, Volga) nog geeneen gehad.
is het net zo overdreven moeilijk als de vorige 2 delen? Daardoor was de lol er bij mij snel af vond ik

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:29
Jesus wat is de xbox een klote apparaat. Ik zat net een ranked match te spelen en ineens reageerd mijn controller niet meer. Ongeveer 5 seconden later krijg ik een zwart scherm met de tekst "It's time to update". Ik kreeg maarliefst 3 keuzes:
- Nu installeren.
- Overslaan en offline gaan.
- Xbox uitschakelen.

Waar is optie 4, doorgaan zonder update? Ik zat in een ranked match en dit soort onzin zorgt dat mijn rang omlaag gaat door strafpunten voor het verlaten van een match. |:(

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:13

Famous

R 400+

Sir_Hendro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:11:
Jesus wat is de xbox een klote apparaat. Ik zat net een ranked match te spelen en ineens reageerd mijn controller niet meer. Ongeveer 5 seconden later krijg ik een zwart scherm met de tekst "It's time to update". Ik kreeg maarliefst 3 keuzes:
- Nu installeren.
- Xbox uitschakelen.

Waar is optie 4, doorgaan zonder update? Ik zat in een ranked match en dit soort onzin zorgt dat mijn rang omlaag gaat door strafpunten voor het verlaten van een match. |:(
Heb je een beta wat je draait?
Of hoe heet dat ook alweer.. de preview?

Xbox live: Ghesous

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:29
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn.

• quorumz
Sir_Hendro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:18:
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn.
je kan de xbox insider app installeren https://support.xbox.com/.../console/xbox-insider-hub en kijken of je lid bent. Afhankelijk van welke ring je lid bent krijg je er 1/2 extra tussen elke officiele update tot wel 3/4 keer per week.

Of het was de laatste officiele update van MS en was het vandaag de laatste dag om te installeren (daarvoor kan je zelf bepalen en uiteindelijk doet hij het zelf)
Sagat schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:35:
[...]
Wat is de volgende grote xbox exclusive waar we ons op kunnen gaan verheugen (of verheugen of het afbranden ervan :+ ) ?
ik hoop dat Ori en de DLC van Cuphead ergens in mei uitkomen (in april ben ik bezig met Sekiro) zonder dat er een datum is gecommuniceerd. Dus een suprise release.

Naar die twee games kijk ik wel erg uit. :)
Sir_Hendro schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:11:
- Nu installeren.
- Xbox uitschakelen.

We leven met je mee! O+

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-02-2019 15:37 (45%)

360Gamertag.....PSN ID

Sagat schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:35:
[...]
Gears of War 5

Als ik zie hoe ze nu aan de weg timmeren met Gears of War 4 (weekly events, new content, earnable skins, timed achievements met bijbehorende in-game rewards, etc etc) word dat de titel die je in 2019 niet mag missen !!!
En ik blijf het zeggen, Gears of War 4 is nog steeds de mooiste X-enhanced game tot op de dag van vandaag, 4K HDR @60fps blijft gewoon :9~ :9~ :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:46:
[...]

Gears of War 5

Als ik zie hoe ze nu aan de weg timmeren met Gears of War 4 (weekly events, new content, earnable skins, timed achievements met bijbehorende in-game rewards, etc etc) word dat de titel die je in 2019 niet mag missen !!!
En ik blijf het zeggen, Gears of War 4 is nog steeds de mooiste X-enhanced game tot op de dag van vandaag, 4K HDR @60fps blijft gewoon :9~ :9~ :9~
Ik hoop dat Gears 5 me weer gaat "pakken" zoals Gears 1 en 3 me hebben gepakt. Het mooiste aan Gears is het samenspelen. Zowel de storyline in Coop als de MP in een vaste groep. Dat heb ik al geruime tijd niet meer en hopelijk kan ik voor Gears 5 me weer eens aansluiten bij een groepje. :)

360Gamertag.....PSN ID

Fireshade schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:41:
Ik snap die heisa om games ook niet. Het lijkt voor de media/'tubers een platte manier van inkomsten genereren dmv polariserende reviews om traffic te genereren (=inkomsten).
Als de game je niet bevalt, so what? Move on, nothing to see.
Het is niet alsof je er aandelen in hebt. Zo ja, dan heb je inderdaad (financieel) reden tot klagen :p
Ik heb Destiny 1 en 2 gekocht, ik heb zéker een financiele reden om over die games te klagen :P

Vanavond weer verder met Crackdown 3. Heb er echt veel plezier mee. Het jumpen van gebouw naar gebouw werkt echt prettig met mijn level 5 agent. De explosives op level 5 is ook wel een must op moeilijkheidsgraadje legendary. Enige wat ik nog niet heb gedaan is auto gereden, omdat ik me herinner uit Crackdown 1 dat dit niet het beste deel was van de game. Ik vermoed dat dit in deel 3 niet anders is... :P

Ik wacht denk ik verder met Metro totdat ik even geen andere game meer heb om me op te concentreren. Vanwege de beklemmende sfeer en het verhaal wil ik niet afgeleid worden door andere games die een totaal andere sfeer hebben, zoals nu het geval met Crackdown 3 en over een goede week Trials Rising.

360Gamertag.....PSN ID

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:53
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:13:
Vanavond weer verder met Crackdown 3. Heb er echt veel plezier mee. Het jumpen van gebouw naar gebouw werkt echt prettig met mijn level 5 agent. De explosives op level 5 is ook wel een must op moeilijkheidsgraadje legendary. Enige wat ik nog niet heb gedaan is auto gereden, omdat ik me herinner uit Crackdown 1 dat dit niet het beste deel was van de game. Ik vermoed dat dit in deel 3 niet anders is... :P
Heb bijna alles op level 5, maar autorijden is op level 2. Dat zegt genoeg :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Romius
[...]

Gears of War 5

Ik had laatst idd ook weer even Gears 4 aangeslingerd, hij blijft mooi inderdaad. Helemaal wanneer de stormen losgaan en even de atmos set even wat harder gezet wordt, heerlijk.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:13:

Ik wacht denk ik verder met Metro totdat ik even geen andere game meer heb om me op te concentreren. Vanwege de beklemmende sfeer en het verhaal wil ik niet afgeleid worden door andere games die een totaal andere sfeer hebben, zoals nu het geval met Crackdown 3 en over een goede week Trials Rising.
Verstandig.
Hopelijk hebben ze tegen die tijd ook een patch uitgebracht.
Om het half uur een vastloper werd mij iets te gortig....
En laten we dan meteen maar duimen dat ze de manier van richten aanpassen, huidige deadzone en acelleratie zijn tenenkrommend.
En ooh ja, laat ze ook de gamma even fixen of op zijn minst een brightness slider toevoegen |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:21

Rivanov

Apple freak

[...]

Gears of War 5

Gears 5 wordt toch een Game Pass titel?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:21

Rivanov

Apple freak

Mooi! :)
Dan kan ik die sowieso direct met release spelen.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• quorumz
en voor wat luchtigers..

• quorumz
En ook al is het spel al uit en worstel ik er met wat moeite er door heen (teveel in between animaties... net te lang gerekte levels etc).. deze trailer is wel erg mooi gedaan:

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01:02

MrBubbles

Ik mis je

Wat vaag zeg, ik heb nu een tijdje al de Gamepass maar kan The Division opeens niet meer starten.
(meld je aan met het account waarmee de game of app is gekocht. Als de game of app een proefversie heeft die is verlopen koop je deze in de Microsoft Storen)
Andere games kan ik wel gewoon spelen, ik ben verbonden met Live en internet, mijn abonnement is niet verlopen.

Volgens mij is het spel gewoon uit Gamepass gehaald? :/

edit://zie net het nieuwsbericht dat ze deze game inderdaad hebben verwijderd. Nou fijn hoor, af en toe even gamen is er dus ook niet meer bij. Xbox heeft weer een abonnee minder in ieder geval. Wat een waardeloos gedoe is dit zeg. :/ :r

MrBubbles wijzigde deze reactie 19-02-2019 20:21 (21%)

I didn't ask for this, I was chosen.

MrBubbles schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:11:
Wat vaag zeg, ik heb nu een tijdje al de Gamepass maar kan The Division opeens niet meer starten.
(meld je aan met het account waarmee de game of app is gekocht. Als de game of app een proefversie heeft die is verlopen koop je deze in de Microsoft Storen)
Andere games kan ik wel gewoon spelen, ik ben verbonden met Live en internet, mijn abonnement is niet verlopen.

Volgens mij is het spel gewoon uit Gamepass gehaald? :/

edit://zie net het nieuwsbericht dat ze deze game inderdaad hebben verwijderd. Nou fijn hoor, af en toe even gamen is er dus ook niet meer bij. Xbox heeft weer een abonnee minder in ieder geval. Wat een waardeloos gedoe is dit zeg. :/ :r
Ja, inderdaad. Eind januari al helaas. https://www.trueachieveme...t-the-end-of-january-2019

Edit: oh, zag je edit pas na mijn post. Nou ja, hebben we in ieder geval een bronnetje.

exactor it wijzigde deze reactie 19-02-2019 20:24 (4%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

exactor it schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:23:
[...]

Ja, inderdaad. Eind januari al helaas. https://www.trueachieveme...t-the-end-of-january-2019

Edit: oh, zag je edit pas na mijn post. Nou ja, hebben we in ieder geval een bronnetje.
Nu moet je dus of het eerste deel kopen of ze dwingen je het nieuwe deel te spelen. Ze zoeken het maar mooi uit. Ik ga terug naar Steam. Echt, wat een waardeloze service is dit zeg.

MrBubbles schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:27:
[...]

Nu moet je dus of het eerste deel kopen of ze dwingen je het nieuwe deel te spelen. Ze zoeken het maar mooi uit. Ik ga terug naar Steam. Echt, wat een waardeloze service is dit zeg.
Jeetje. Wat een hyperbool. Ik snap dat je teleurgesteld bent. Maar wie dwingt je waartoe? Jij hebt de keuze om wel of niet het abonnement te verlengen. MS heeft de keuze wat in het abonnement zit.

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

exactor it schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:31:
[...]

Jeetje. Wat een hyperbool. Ik snap dat je teleurgesteld bent. Maar wie dwingt je waartoe? Jij hebt de keuze om wel of niet het abonnement te verlengen. MS heeft de keuze wat in het abonnement zit.
Nou ja, dit gaat toch nergens over? Het is volgens mij nog best een populair spel. Ik leg elke maand netjes 10 euro neer om te kunnen spelen en dan halfweg zonder duidelijke aankondiging is de game weg.
Als ik opstart krijg ik ook geen melding, ik moet het zelf maar helemaal uitzoeken.

Dat is toch gewoon een bizar slechte service?

• Origins
MrBubbles schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:34:
[...]

Nou ja, dit gaat toch nergens over? Het is volgens mij nog best een populair spel. Ik leg elke maand netjes 10 euro neer om te kunnen spelen en dan halfweg zonder duidelijke aankondiging is de game weg.
Als ik opstart krijg ik ook geen melding, ik moet het zelf maar helemaal uitzoeken.

Dat is toch gewoon een bizar slechte service?
Juist niet, het idee van Gamepass is ook om "oudere games" een stimulans te geven in aankopen, volgens mij is The Division al geruime aantal keer in de sale geweest voor 10 euro en in de winkel ook wel voor dat bedrag.

Ik heb diverse malen zo een game gekocht, en omdat je dan een sale heb en daarop ook nog eens een gamepass korting krijgt op games.

Ik heb Division vorige maand nog gespeeld en daarin zag ik netjes staan dat binnenkort de titel uit Gamepass verdwijnt.

https://www.budgetgaming....y04896s+the+division.html voor 17 euro is hij van jou :)

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Origins schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:48:
[...]

Juist niet, het idee van Gamepass is ook om "oudere games" een stimulans te geven in aankopen, volgens mij is The Division al geruime aantal keer in de sale geweest voor 10 euro en in de winkel ook wel voor dat bedrag.

Ik heb diverse malen zo een game gekocht, en omdat je dan een sale heb en daarop ook nog eens een gamepass korting krijgt op games.

Ik heb Division vorige maand nog gespeeld en daarin zag ik netjes staan dat binnenkort de titel uit Gamepass verdwijnt.

https://www.budgetgaming....y04896s+the+division.html voor 17 euro is hij van jou :)
Ja, dat is lekker! Een abonnement verkopen en mensen vervolgens min of meer dwingen om ook oudere games te gaan spelen. Ik game af en toe en kijk echt niet dagelijks of games worden verwijderd. Nu heb ik dus 3 maanden 10 euro betaald, en mag de game nu ook weer aanschaffen voor bijna 20 euro.
Waardeloze service, ik heb meteen opgezegd.

• Origins
MrBubbles schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Ja, dat is lekker! Een abonnement verkopen en mensen vervolgens min of meer dwingen om ook oudere games te gaan spelen. Ik game af en toe en kijk echt niet dagelijks of games worden verwijderd. Nu heb ik dus 3 maanden 10 euro betaald, en mag de game nu ook weer aanschaffen voor bijna 20 euro.
Waardeloze service, ik heb meteen opgezegd.
Ik begrijp de frustratie, en uiteraard ook jammer dat je opzegt na een mindere ervaring, ik neem aan dat je die 3 maanden gamepass niet alleen heb gebruikt voor The Division toch? er staan ook zat andere leuke games die je kunt proberen.

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Origins schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:20:
[...]

Ik begrijp de frustratie, en uiteraard ook jammer dat je opzegt na een mindere ervaring, ik neem aan dat je die 3 maanden gamepass niet alleen heb gebruikt voor The Division toch? er staan ook zat andere leuke games die je kunt proberen.
Ik game niet zo heel veel daar heb ik helaas geen tijd voor. Meestal is het op zondag even 2 uurtjes en heel af en toe op een doordeweekse dag misschien een uurtje.
The Division vond ik erg gaaf en dat is dan ook het enige spel wat ik heb gespeeld. Daarom vind ik het extra zuur dat ze zo'n titel weghalen terwijl een Mass Effect gewoon blijft staan.

• Origins
MrBubbles schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:24:
[...]

Ik game niet zo heel veel daar heb ik helaas geen tijd voor. Meestal is het op zondag even 2 uurtjes en heel af en toe op een doordeweekse dag misschien een uurtje.
The Division vond ik erg gaaf en dat is dan ook het enige spel wat ik heb gespeeld. Daarom vind ik het extra zuur dat ze zo'n titel weghalen terwijl een Mass Effect gewoon blijft staan.
Ik snap je absoluut, dan is het zeker zuur, ik heb je een PM gestuurd!

Wat een overtrokken reactie zeg. Je weet wat je koopt, namelijk een service met x-aantal spellen voor een vast bedrag per maand waarbij er maandelijks nieuwe games bijkomen en andere games weggaan. Als je dit niet wist, heb je niet goed gezocht naar wat je kocht en ligt dat aan jezelf en niet de service :)

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 26-06 12:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:00:
Wat een overtrokken reactie zeg. Je weet wat je koopt, namelijk een service met x-aantal spellen voor een vast bedrag per maand waarbij er maandelijks nieuwe games bijkomen en andere games weggaan. Als je dit niet wist, heb je niet goed gezocht naar wat je kocht en ligt dat aan jezelf en niet de service :)
Dit dus. Idd een erg overtrokken reactie van @MrBubbles. Had je de voorwaarden maar moeten lezen. Daarin staat duidelijk dat games worden toegevoegd en ook worden verwijderd. Jij zet ook overal je handtekening onder als iemand een contract onder je neus duwt zonder te lezen ?

https://support.xbox.com/...f6df849eba2bd75971d6f2bed

Er is namelijk gewoon een Game Pass FAQ. Die heb ik zelfs doorgenomen ondanks dat ik wel wist wat GP in zou houden. Tis nou niet echt juridische taal waarvoor je een advocaat of iets dergelijks voor nodig hebt. Gewoon klinkklare taal. Kun je wel tekeer gaan dat het een slechte service is, maar de oorzaak van je frustratie ligt toch echt bij hemzelf. Echt sommige mensen.....ligt altijd aan een ander en nooit de oorzaak bij zichzelf zoeken.... 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:( :F

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

MrBubbles schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:24:
[...]

Zit mass effect in gamepass? is dat niet orginin ea access? Het een hoef het ander niet uit te sluiten natuurlijk.

Maar zelfs als ik dat fout heb, wat anderen terecht aangeven is dat het inderdaad wat overtrokken is om boos te worden op een services als je de regels niet kent.
En inderdaad, je moet wel op de hoogte zijn, even heel extreem 'ik rij niet zo vaak auto dus ik weet niet hoe een stoplicht werkt hoor.......'

neemt niet weg dat het frustrerend is als zoiets gebeurd.......zelf een paar keer met netflix gehad dat zaken weggingen. Maar goed dat is natuurlijk (nou ja, voor mij dan ) inherent aan streaming services.

Mijn grootste probleem met gamepass is overigens juist de keuze, ik heb doorgaans ook niet heel veel tijd om te gamen, dan vind ik het zonde om gamepass te activeren als ik dan maar een fracite van de content die ik interessant vind kan spelen :P ongeacht of het nou games of ea access was (waarbij ook ik de selectie van ea access overigens wat minder goed vind dan die van gamepass) vind ik het overigens byzonder dat je maar echt 1 game leuk vond. Vooral in gamepass zit wat.......150 games? je kan iets al hebben, je kan iets niet je smaak vinden, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het voor AL die games geld.

Maar goed, dat kan uiteraard wel, smaken verschillen enzo.

edit:
ea access minder goed.....dat is misschien niet eens eerlijk, als jij sports game fan bent is wel degelijk goed en er zaten ook veel andere games in die ik leuk vond/vind, echt het is een feit dat er zeker geen 150 games in zitten, hrmm via snel tellen op wiki kom ik op iets van in de 70 games.....not bad, maar geen 150 :+
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:34:
[...]

ik hoop dat Ori en de DLC van Cuphead ergens in mei uitkomen (in april ben ik bezig met Sekiro) zonder dat er een datum is gecommuniceerd. Dus een suprise release.

Naar die twee games kijk ik wel erg uit. :)
Ori en cuphead zouden inderdaad wel mijn ding moeten zijn. Sekiro heb ik even geen idee van wat dat precies gaat zijn. Maar ik hou het topic in de gaten :)

Sagat wijzigde deze reactie 20-02-2019 08:42 (18%)

• Fireshade
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:59:
[...]

Ik heb Destiny 1 en 2 gekocht, ik heb zéker een financiele reden om over die games te klagen :P
Daar heb je dan helemaal gelijk in. Maar waarom heb je ze dan überhaupt gekocht? Omdat je de hype geloofde? :P
Ik preorder games nooit en ik koop ze niet op "dag 1". Ik koop ze veel later als het duidelijker is geworden hoe ze zijn (gameplay footage, gebruikerservaringen, etc).
Maar je ziet ook mensen zuur zijn die de game helemaal nog niet gespeeld / in bezit hebben en helemaal opgefokt raken van (polariserende) recensies.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Fireshade schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:32:
[...]

Daar heb je dan helemaal gelijk in. Maar waarom heb je ze dan überhaupt gekocht? Omdat je de hype geloofde? :P
Ik preorder games nooit en ik koop ze niet op "dag 1". Ik koop ze veel later als het duidelijker is geworden hoe ze zijn (gameplay footage, gebruikerservaringen, etc).
Maar je ziet ook mensen zuur zijn die de game helemaal nog niet gespeeld / in bezit hebben en helemaal opgefokt raken van (polariserende) recensies.
Games waar je erg naar uitkijkt spelen op day 1 heeft ook wel iets speciaals, maar ik denk dat ik dit alleen nog maar ga doen voor diablo 4 en street fighter 6, en zelfs bij die laatste twijfel ik sinds sf5 een erg slecht start had (en zelf nu we verder zijn vind ik deel 4 nog steeds veel leuker). D3 was overigens ook niet echt een goede launch nu ik er over nadenk.......

En ja als je heel erg zin hebt in een game kan je zeker teleurgesteld raken als een review minder positief is. Opgefokt raken is inderdaad wel wat extreem ;)

Fireshade schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:32:
[...]

Destiny 1 kwam over als Borderlands in space, demo was initieel zeer interessant, de latere uitwerking van end-content.. niet zozeer. Deel 2 was de gok op 'het wordt beter', de eerste uurtjes waren ook zeker leuk te spelen, maar daar hield het wederom behoorlijk snel op. Werd ook beetje weggezet als de spaceshooter MMO, zeker met het starwars 'sausje' wat er in zat, zeker in de tijd waar shooters bijna allemaal 1 shot wonders werden, doe je nog een poging 2.

Recensies hebben eigenlijk altijd een probleem, de tweede agenda. Al vanaf de eerste dagen PU! (fanboy gedrag bij hun favo games), tot betaalde 'positieve' reviews tot simpele clickbait reviews, die dingen zijn gewoon gemaakt voor de masses met een poging de game wel/niet te kopen.

Sommige games koop je alsnog op de twijfel (op YouTube heb je zo'n kanaal buy, dont or wait ofzo), waar ik uiteindelijk MHW mee heb gekocht, achteraf goeie keuze, ondanks de game z'n irritaties heeft toch denk al 200 uur in zitten. In 1 van de reviews was het ook een style van 'if you like game X, you may like it, if you like game Y, probably not'.

In geval van Division 2 heb ik geluk dat ik met m'n videokaart de PC versie gratis heb, nadeel dat ik de demo op PC heb gespeeld en ik het aanzienlijk minder vind spelen dan op Xbox. Zit je weer in tweestrijd, eerst PC blijven proberen, of toch de XBO versie nemen? Ondanks je enigszins weet dat het wel 'goed komt' als je Div1 kan bekoren, zat er bij de demo toch wat 'issues' rond die class-weapon-specs waar ik m'n twijfels over heb.

Gelukkig zijn er niet bijzonder veel games dit jaar die ik echt naar uitkijk, dus we zien de rest van het jaar wel.

• quorumz
Toch aardig van ze: https://www.trueachieveme...rs-over-until-next-update

vermaak me er prima mee, far cry new dawn komt er na wel..kan ik mooi kat uit de boom kijken voor anthem (best fijn, heb je ea access speel je gewoon nog "beta" omdat de day 1 patch pas de 22e komt..) en the lego movie 2 videogame de 22e halen

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

• MRE-Inc

MRE-Inc

Deze maand in GamePass....

Batman: Return to Arkham (February 21)
Headlander (February 21)
Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (February 21)
The Walking Dead: Season 2 (February 28)
Alien: Isolation (February 28)

MRE-Inc wijzigde deze reactie 20-02-2019 16:11 (42%)

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:53
Greetings Agents,
We’re here with another update! There’s a lot more detail in the video below, but here are the highlights:
  • We’ve heard your feedback and are working to get the high priority issues—Wrecking Zone Party support, Campaign saved games, and unlocked framerate for Co-op — addressed as soon as possible.
  • We’ve also got a bit of a surprise to tide you over until all of these fixes can be implemented… A new Bonus Content Pack, available now, for free, for all players!
  • This pack includes the “Quackhammer” weapon, Commander Jaxon’s Ultimate Suit, and the “Linebacker” vehicle. See below the video for details on where to find these in game.
After installing the bonus DLC, you’ll have to do a few things to equip these new Agency goodies:
  • To look Boom-tastic in Commander Jaxon’s Ultimate Suit: Create a new Agent or head to a Supply Point with an existing Agent, choose Agent Jaxon on the Agent selection screen, and then use the toggle to switch between regular and Commander Jaxon.
  • To drive in style with the Linebacker vehicle: Get to a Supply Point with a vehicle pad and select the Linebacker from your available inventory.
  • To equip the Quackhammer: Access any Supply Point, open the Loadout screen, scroll to the very bottom of the left hand column and select the Quackhammer.
  • Enjoy these new Tools of Justice Agents, keep the feedback coming, and we’ll be back with another update early next week!
Thanks again,
The Crackdown 3 Development Team
Als je Crackdown 3 hebt uitgespeeld is er nu een nieuw icoon op je map verschenen, daar vind je deze Bonus DLC. Er is nog meer extra content onderweg zo begrijp ik :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:49
Toch maar RDR2 gekocht. Is nu de dagdeal bij Bol voor 35 euro.

• wjsiebes
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-06 20:50
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:24:
Toch maar RDR2 gekocht. Is nu de dagdeal bij Bol voor 35 euro.
Hier ook. Bij mijn broer op zijn PS gezien. Kon hem voor €35 niet laten liggen.

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-06 08:17
Gaat hier iemand black dessert spelen ?
Helaas heb ik de beta test maar even kunnen doen, maar voor wat ik kon zien lijkt me deze wel leuk.
Heb wel zin in weer eens een mmo te doen.

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:34
Sagat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:35:
[...]

Zit mass effect in gamepass? is dat niet orginin ea access? Het een hoef het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Alle mass effect games zit in de ea access, maar de 1e ME zit ook in de game pass :)
edit:
ea access minder goed.....dat is misschien niet eens eerlijk, als jij sports game fan bent is wel degelijk goed en er zaten ook veel andere games in die ik leuk vond/vind, echt het is een feit dat er zeker geen 150 games in zitten, hrmm via snel tellen op wiki kom ik op iets van in de 70 games.....not bad, maar geen 150 :+
EA access heeft op dit moment 62 games in het lijstje staan.
Game Pass heeft op dit moment 206 games in het lijstje staan.

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

timmie271 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:14:

EA access heeft op dit moment 62 games in het lijstje staan.
Game Pass heeft op dit moment 206 games in het lijstje staan.
Buiten bij EA nog wel het belangrijkste, alle nieuwe releases staan er nooit op, geen Fifa, geen NFL, geen UFC, enkel de oudere versie is beschikbaar. GP heeft MS eigen games in de pass (zoals Forza en CD3), EA access heb ik enkel voor die 10 dagen headstart in fifa en de korting :P
justifire schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:40:
[...]

Endgame draait volledig op pay2win (lees reacties op de pc versie er maar op na)
Ik sla deze dus lekker over, vond de beta overigens ook niet zo denderend.
Zelfs als je er een bak geld tegen aangooit, je wint er niets mee. 99% endcontent is mobgrinding voor 0.0001% per mob, PVP (vaak 1 shot wonders met TET gear), RNG op de worldbosses, of RNG voor upgraden :P

SinergyX wijzigde deze reactie 20-02-2019 21:07 (31%)

@SinergyX Er is ook best een prijsverschil tussen de twee diensten. (niet dat ik ooit een EA access spel speel maar heb het wel om dezelfde redenen als jij.

En laten we niet vergeten dat EA als eerste met een aardige game abbo kwam. Mooi idee. Jammer alleen voor ze dat gamepass echt veel beter bedacht is. :)

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:34
exactor it schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:17:
@SinergyX Er is ook best een prijsverschil tussen de twee diensten. (niet dat ik ooit een EA access spel speel maar heb het wel om dezelfde redenen als jij.

En laten we niet vergeten dat EA als eerste met een aardige game abbo kwam. Mooi idee. Jammer alleen voor ze dat gamepass echt veel beter bedacht is. :)
En vergeet niet dat de EA Access games er ook heeeeeeel laaaaaang in blijven zitten ten opzichte van de game pass. Heb zelf alleen andromeda ervan gespeeld. En van hardline (waar ik nog steeds 3mp achievements in moet halen....) kon ik daarna mooi de disc van verkopen :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21:35
Heeft hier iemand wel eens een Xbox Design Lab controller gehaald? Heb de betaling gedaan gisteren maar zie de order nergens terug en ook geen email van Microsoft. Ook is de controller niet te vinden in me aankoopgeschiedenis. Geld is wel al afgeschreven via Ideal maar toch raar dat je niks hoort?

• MRE-Inc

MRE-Inc

dglavimans schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:28:
Heeft hier iemand wel eens een Xbox Design Lab controller gehaald? Heb de betaling gedaan gisteren maar zie de order nergens terug en ook geen email van Microsoft. Ook is de controller niet te vinden in me aankoopgeschiedenis. Geld is wel al afgeschreven via Ideal maar toch raar dat je niks hoort?
Zolang ze daar geen Elite controller laten customizen, begin ik er niet aan. Ongeveer 90 euro voor een standaard controller met wat kleurtjes.

Spam folder al bekeken ? Of het duurt gewoon even....

Inderdaad, als ik een Elite controller zou kunnen customizen, dan had ik er al lang 1tje besteld :).

Dat lijkt me toch wel erg gaaf :)

360Gamertag.....PSN ID

MRE-Inc schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:15:
[...]

Zolang ze daar geen Elite controller laten customizen, begin ik er niet aan. Ongeveer 90 euro voor een standaard controller met wat kleurtjes.

Ook dan wacht ik nog even af totdat ze hebben bevestigd deze verbeterd te hebben zodat er niks meer los laat na een half jaar

Coun't me in fot a custom Elite controller.....
De standaard controller gebruik ik niet, vind de elite zoveel fijner.....

Cogitationis poenam nemo patitur

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 12:01
En bij mijn Elite controller hangen de originele grips er als bananenschillen bij, maar het geeft mij wat te frummelen tijdens laadschermen 8)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:17:

Ik vind gamepass dus ook beter dan ea acces maar, het heeft zeker zijn plekje. Als je geen die hard fifa fan bent maar wel af en toe een balletje wil trappen. Dan is access al interessanter (imho) dan af en toe (al dan niet een oudere versie) van fifa kopen. Ook omdat je toch ook al die andere sport spellen erbij krijgt. Je moet inderdaad alleen niet verwachten dat je de current fifa speelt (gemiste kans, denk dat veel mensen dat best in abbovorm zouden willen hebben, zolang de prijs het interessant houdt natuurlijk.

Sagat wijzigde deze reactie 21-02-2019 11:05 (16%)

Sagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:02:
[...]

Ik vind gamepass dus ook beter dan ea acces maar, het heeft zeker zijn plekje. Als je geen die hard fifa fan bent maar wel af en toe een balletje wil trappen. Dan is access al interessanter (imho) dan af en toe (al dan niet een oudere versie) van fifa kopen. Ook omdat je toch ook al die andere sport spellen erbij krijgt. Je moet inderdaad alleen niet verwachten dat je de current fifa speelt (gemiste kans, denk dat veel mensen dat best in abbovorm zouden willen hebben, zolang de prijs het interessant houdt natuurlijk.
De huidige fifa (en andere sportgames) komen aan het einde van het voorjaar erin. Althans zo was het vorig jaar.

Die hard fifa spelers hebben EA access vanwege eerder kunnen spelen. En korting op ultimate team coins.

• Fireshade
  • Niet online
dglavimans schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:28:
Heel raar, normaal zie je dat meteen in je aankoopgeschiedenis (allemaal geautomatiseerd).
Geen fake website bezocht?
NHL is ook altijd wel lachen, maar te duur om normaal aan te schaffen. Verder is er ook altijd wel een toffe shooter (nu in principe Titanfall 2 en Battlefield V, maar BF1 zit er ook in) en voor Burnout is het ook nog wel leuk.

Wellicht niet voor iedereen weggelegd, maar je krijgt er genoeg voor. Bovendien hoef je weinig met voetbal te hebben, maar kan als je neefje op bezoek komt, wel gewoon gespeeld worden (weliswaar een versie van vorig jaar, maar toch)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:18:
[...]

De huidige fifa (en andere sportgames) komen aan het einde van het voorjaar erin. Althans zo was het vorig jaar.

Die hard fifa spelers hebben EA access vanwege eerder kunnen spelen. En korting op ultimate team coins.
Toen ik het vorig jaar had, kwam de current fifa er in ieder geval pas heel laat in (vermoeddelijk door het wk).
Maar prima toch, zeg wat je wil over ea, maar ik ben iig blij dat ik de keuze heb voor access, goed dienst voor interresante prijs.
Martinspire schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:20:
NHL is ook altijd wel lachen, maar te duur om normaal aan te schaffen. Verder is er ook altijd wel een toffe shooter (nu in principe Titanfall 2 en Battlefield V, maar BF1 zit er ook in) en voor Burnout is het ook nog wel leuk.

Wellicht niet voor iedereen weggelegd, maar je krijgt er genoeg voor. Bovendien hoef je weinig met voetbal te hebben, maar kan als je neefje op bezoek komt, wel gewoon gespeeld worden (weliswaar een versie van vorig jaar, maar toch)
Exact dat dus.

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21:35
MRE-Inc schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:15:
[...]

Nee heb al in spam gekeken maar met de chat net gesproken en hun zien dat die binnen is dus denk ik dat het wel goed komt.. Zelf ook liever de elite maar dit word een cadeautje dan kan je wel wat leuke combo’s ermee maken haha

• Kalkie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:59

Kalkie

NLMP

justifire schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:38:
Eens !
En nog steeds erg tevreden met de Scuf grips en thumbsticks d:)b
Ik heb ze nav dit topic laatst ook geinstalleerd. Hoe heb jij dat opgelost met het andere stuk rubber naast de grips? Dat zat bij mij ook los en heb ik maar helemaal verwijderd.

XBL: Kalkie PSN: KalkieNL

• Daytona
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:28

Daytona

Autoracen is voor watjes

Wie kan me vertellen hoe ik een account voor m'n kids (5+7)aanmaak op de xbox? Ik ben nu een half uur bezig en heb alleen mezelf aanmelden moeilijk gemaakt en verder niks bereikt :-/ Ik heb het geprobeett met het aanmaken van een Account family, maar daar moet ik eerst een nieuwe adult toevoegen voor ik verder kan. En dat wil ik niet.
Een account waarmee ze alleen toegang hebben tot spellen voor hun leeftijd en verder niks kunnen wijzigen?

• Romius
Daytona schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:23:
Wie kan me vertellen hoe ik een account voor m'n kids (5+7)aanmaak op de xbox? Ik ben nu een half uur bezig en heb alleen mezelf aanmelden moeilijk gemaakt en verder niks bereikt :-/ Ik heb het geprobeett met het aanmaken van een Account family, maar daar moet ik eerst een nieuwe adult toevoegen voor ik verder kan. En dat wil ik niet.
Een account waarmee ze alleen toegang hebben tot spellen voor hun leeftijd en verder niks kunnen wijzigen?
Ik denk dat je wel die richting uit moet met een adult erin, ik moet zeggen dat ik het wel mooi vind werken. Ik krijg wekelijks een rapport wat mijn dochter allemaal uitvreet en hoeveel tijd ze heeft gespendeerd aan spelletjes. Als er dan een keer een discutabel spelletje is met meer geweld kan ik daar eenmalig een uitzondering voor instellen middels mijn eigen code.

• Fireshade
  • Niet online
Er is net te weinig info in je post, maar in ieder geval:
Het handigste/beste is op een pc inloggen op je Microsoft account. Daar kan je van alles instellen/aanmaken.
Dan op de Xbox inloggen met die kind accounts.

• Daytona
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:28

Daytona

Autoracen is voor watjes

Bedankt! Ik ga ermee aan de slag.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Het makkelijkste is om 3 accounts aan te maken, voor je zelf, voor kind1 en voor kind2.
Dan ga je naar https://account.microsoft.com en log je in met je eigen account. Daar heb je een optie genaamd "Gezin". Daar klik je op Gezin Beheren. Vervolgens klik je op Gezinslid toevoegen en dan vul je de net aangemaakte email adressen van je kinderen in. Zij krijgen dan een uitnodiging in hun mailbox. Log dan in onder hun email account op een pc en accepteer de uitnodiging om aan het gezin deel te nemen. Wanneer dat gebeurd is, kun je instellen dat je kinderen bv alleen maar games van 6+ rating mogen spelen.

Log daarna in met je account op de xbox en voeg daarna de accounts van je kinderen toe. Je moet dus wel zelf eerste een Gezin maken en jezelf daarvan als hoofd instellen.

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 12:01
justifire schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:07:
[...]

Dat had ik dus ook, mocht je buiten garantie zitten en het zat worden :
https://scufgaming.com/eu...s-and-pro-grip-handle-kit
Bij mij is ook het binnenste gripje los. Ik blijf nu nog wel even aanrommelen tot de v2.
Pagina: 1 ... 143 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True