Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:07

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Jammer dat crackdown 3 pc versie wat stotteringen heeft volgens digital foundry.
Xbox one x is rock solid 30fps met dynamic 4k. Horizontale as kan tot 60% van 4k resolutie droppen. Maar is redelijk zeldzaam zo laag.
Xbox one s en gewone one hebben het zwaarder. Dropt veel onder 1080p ( dynamische horizontale as tot 60% van 1080p resolutie) en meer framedrops.
Plus mist best wat visuele features zoals schaduwen van koplampen van autos.

Ga hem denk wel proberen. Geloof deel 1 of 2 best wel gespeeld was opzich wel lachen voor paar uurtjes.
Alleen jammer dat er dus stotteringen in pc versie zitten..

v8power67 wijzigde deze reactie 14-02-2019 15:35 (4%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:19:
[...]

Valt toch wel mee? Gros geeft het iedergeval kleine 7, vind ik prima.
Een 62 op MC is niet al te best en dan missen er nog een stuk of 10 reviews. Game was best lang in ontwikkeling ook.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

MazeWing

passionate & cynical

Wie serieus niet zag aankomen dat Crackdown 3 zou floppen, heeft volgens mij een gigantische plaat voor z'n kop gehad!

Het enige wat nog slechter geweest was zou het wederom annuleren van een Xbox one titel geweest zijn. Dat is tevens de enige reden waarom men zo lang heeft aan mogen modderen...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

justifire schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:48:
[...]

Is het jou nog wel gelukt om op tijd je pre-order te annuleren ?
Nee ik heb Gamepass.
justifire schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:00:
[...]

Doe je goed d:)b
Zeker jij als Dark Souls / Bloodborne fan mag Ashen niet missen !! (8.2 op metacritic)
Zeker! Echt een top spel! Zit ook gewoon in gamepass! Was Bram het niet toevallig die ook de reviews van Ashen in dit topic heeft gepost? Of ben ik abuis :z

360Gamertag.....PSN ID

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:39

Rivanov

Apple freak

Net even Crackdown 3 gespeeld. Not my cup of tea. Snap niks van de game, spring en schiet maar wat rond. :+

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-11 23:40
Rivanov schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:03:
Net even Crackdown 3 gespeeld. Not my cup of tea. Snap niks van de game, spring en schiet maar wat rond. :+
Tja dat is ook gewoon de game. Beetje hersenloos gaan springen en schieten. Dit is ook totaal geen game voor mij.
justifire schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 23:15:
Yes !
@uchiha tijntje zal er wel hard om moeten lachen, maar zojuist Dead Cells voor het eerst uitgespeeld :)
Mooi man! Netjes! De eerste keer is ook de moeilijkste :)

Heb zojuist Salt and Sanctuary op 100% gekregen. 2e playthrough duurde iets van 6 uur. Nu klaar voor Metro :) Maar dat moet helaas wachten tot maandag voor ik kan beginnen (of heel misschien morgen).

Maar mijn hemel wat is die trailer van Hollow Knight toch magisch. Heb hem drie keer bekeken maar ik zou haast een switch kopen ;) Nog geen release date. Hoop wel dat die ook snel naar de xbox komt! Het origineel is echt een pareltje!

Verder voor wat betreft Crackdown. Als je Crackdown 1 leuk vond zul je naar mijn verwachting deel 3 ook leuk vinden. Als je deel 1 niets vond ga je deel 3 ook niets vinden. Ik vond het geweldig om alle 500 groene en 300 blauwe orbs te zoeken. Had volgens mij zelf uiteindelijk een kaart uitgeprint en alle orbs afgevinkt om die laatste blauwe orb te vinden :p Ik ga zeker een poging wagen! Maar eerst dus Metro.

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:02

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Eindelijk ze zijn er, alleen nog niet buiten de VS te pre-orderen. Hier zie je ook meteen het grote probleem bij Microsoft. Ze zijn TE VS minded. Daar ligt nog wel wat werk voor Phil Spencer.... Ik zou hem elke avond aan trekken, al was het alleen maar om die "zucht" van de vrouw des huizes te moeten aanhoren. Die heeft helemaal niks met gamen....

https://www.microsoft.com...on-suit/90m7tfkcj25m/lfqm

MRE-Inc wijzigde deze reactie 15-02-2019 09:20 (14%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15-11 08:02
Gisteren ook even Crackdown 3 gespeeld, nadat iedereen zo negatief is had ik er niet hoge verwachtingen van. Maar het valt me eigenlijk heel erg mee. Natuurlijk is het geen RDR, maar vind het wel lekker wegspelen. Voor ontheside is het een prima game. Ga me hier nog wel mee vermaken. Vanavond alleen eerst Exodus testen :).

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-11 20:44
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:19:
Eindelijk ze zijn er, alleen nog niet buiten de VS te pre-orderen. Hier zie je ook meteen het grote probleem bij Microsoft. Ze zijn TE VS minded. Daar ligt nog wel wat werk voor Phil Spencer.... Ik zou hem elke avond aan trekken, al was het alleen maar om die "zucht" van de vrouw des huizes te moeten aanhoren. Die heeft helemaal niks met gamen....

[Afbeelding]

https://www.microsoft.com...on-suit/90m7tfkcj25m/lfqm
Hij is wel vet indd, maar 66 euro is wel prijzig..
Dan wacht ik nog wel eventjes :)
mobygo76 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:51:
Gisteren ook even Crackdown 3 gespeeld, nadat iedereen zo negatief is had ik er niet hoge verwachtingen van. Maar het valt me eigenlijk heel erg mee. Natuurlijk is het geen RDR, maar vind het wel lekker wegspelen. Voor ontheside is het een prima game. Ga me hier nog wel mee vermaken. Vanavond alleen eerst Exodus testen :).
Inderdaad, had wel wat restarts van de game voordat ik kon spelen, maar an sich speelt het best aardig weg.

Auto lock op wapens, redelijk weergegeven map, auto's rijden 'okish', geen idee hoe het later is, maar bevalt me wel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• XoiN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-10 10:03
Kan ik ergens mij aankoopgeschiedenis van games terug vinden?

Ik zat net bij het spel Tom Clancy's Rainbow Six Siege te kijken. Maar daar staat dat ik hem direct kan installeren en al op 26-11-2018 gekocht heb (wat niet het geval is). Is het spel nu risicoloos te installeren of krijg ik als nog een afschrijving op mijn rekeningoverzicht.
mobygo76 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:51:
Heb precies hetzelfde. Nu een goed uurtje Crackdown gespeeld en rara.. het is Crackdown :) Niet meer, niet minder.

360Gamertag.....PSN ID

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Where are you?®

XoiN schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:59:

Ik zat net bij het spel Tom Clancy's Rainbow Six Siege te kijken. Maar daar staat dat ik hem direct kan installeren en al op 26-11-2018 gekocht heb (wat niet het geval is). Is het spel nu risicoloos te installeren of krijg ik als nog een afschrijving op mijn rekeningoverzicht.
https://support.xbox.com/...ment/check-xbox-live-bill

Welke je hier naar brengt:

https://account.microsoft.com/billing/orders

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• XoiN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-10 10:03
Bedankt, maar hier staan dus alleen maar een paar xbox live afschrijvingen. Vreemd toch?
Eerste indruk van crackdown was wel prima hier. Wel jammer dat je hoofdpersoon weer niks zegt (zelfs Terry doet niet gewoon wat random dingen zeggen). Misschien geen hoogvlieger maar in Game Pass gewoon dikke prima. Vanavond ook de multiplayer maar even aanslingeren.

Eerste half uur is in ieder geval gewoon filmpjes en tutorial. Daarna kun je los.

Ik vraag me verder af wat de reviewers allemaal verwacht hadden van een game als deze. Er zit wel wat nieuwe stuff in, maar het draait vooral om het springen/schieten/slaan en in een stad op zoek naar meer orbs en bad guys. Er is ook niet heel veel meer wat je aan die formule kunt veranderen. Tuurlijk hadden ze major destructibility kunnen toevoegen aan de singleplayer, maar dan hou je geen stad meer over om te redden. Al hadden de gebouwen wel wat minder statisch gemogen natuurlijk. Maar verder gewoon wat je kunt verwachten van een Crackdown game.

Martinspire wijzigde deze reactie 15-02-2019 12:28 (44%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:26:
Eerste indruk van crackdown was wel prima hier. Wel jammer dat je hoofdpersoon weer niks zegt (zelfs Terry doet niet gewoon wat random dingen zeggen). Misschien geen hoogvlieger maar in Game Pass gewoon dikke prima. Vanavond ook de multiplayer maar even aanslingeren.

Eerste half uur is in ieder geval gewoon filmpjes en tutorial. Daarna kun je los.

Ik vraag me verder af wat de reviewers allemaal verwacht hadden van een game als deze. Er zit wel wat nieuwe stuff in, maar het draait vooral om het springen/schieten/slaan en in een stad op zoek naar meer orbs en bad guys. Er is ook niet heel veel meer wat je aan die formule kunt veranderen. Tuurlijk hadden ze major destructibility kunnen toevoegen aan de singleplayer, maar dan hou je geen stad meer over om te redden. Al hadden de gebouwen wel wat minder statisch gemogen natuurlijk. Maar verder gewoon wat je kunt verwachten van een Crackdown game.
Na circa twee uur spelen kan ik wel zeggen dat het me echt wel weer een Crackdown gevoel geeft. :)

Lekker jumpen, rooftop races, baddies neerschieten met rocket launchers, orbs zoeken. Wat wil je nog meer van een Crackdown game. :p

Ook een uurtje Metro gespeeld, maar daar zit ik nog niet helemaal in. Na het weekend even kijken wat ik als eerste verder ga spelen.

360Gamertag.....PSN ID

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Hele ochtend non stop Crackdown gespeeld, heerlijk simpel vermaak en snap de slechte reviews niet. Het speelt erg fijn, stukje progressie door die orbs werkt nog altijd goed en ga me hier zeker nog heel wat uren mee vermaken.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

MazeWing

passionate & cynical

@Martinspire Ik denk dat je, zeker gezien de ontwikkelingen in het genre de afgelopen 10 jaar, wel wat meer mag verwachten dan wat rondspringen om orbs te verzamelen.
Kijk naar een GTA 4 en 5, Assassins Creed (zeker de laatste 2) Spider-Man, Horizon: Zero Dawn, Zelda: Breath of the Wild, wat zij voor het genre hebben betekend en hoe zij middels een open wereld een verhaal weten te vertellen en kijk dan nog eens naar Crackdown 3.

Om diezelfde reden zou een Pong, hoe mooi de graphics ook zouden zijn, gewoon een matig cijfer krijgen....

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

MazeWing schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:38:
@Martinspire Ik denk dat je, zeker gezien de ontwikkelingen in het genre de afgelopen 10 jaar, wel wat meer mag verwachten dan wat rondspringen om orbs te verzamelen.
Kijk naar een GTA 4 en 5, Assassins Creed (zeker de laatste 2) Spider-Man, Horizon: Zero Dawn, Zelda: Breath of the Wild, wat zij voor het genre hebben betekend en hoe zij middels een open wereld een verhaal weten te vertellen en kijk dan nog eens naar Crackdown 3.

Om diezelfde reden zou een Pong, hoe mooi de graphics ook zouden zijn, gewoon een matig cijfer krijgen....
Moet tegenwoordig elke game een emotioneel verhaal kennen met oneindige RPG upgrade elementen? Soms wil je gewoon lekker simpel knallen en springen en dat doet het volgens mij prima. Dat het geen 9-ens en 8-en krijgt is dan ook logisch, maar het maakt het geen slechte game. Ik zeg niet dat jij dit zegt btw. Dit is echter wel de reactie van veel mensen omdat ze een metascore zien van een 6.

Ik vergelijk het maar even met Kingdom Hearts 3. Wat een hype zit er rond die game en krijgt erg goede cijfers, maar mijn god wat is het spel saai! 5 minuten gameplay (waarvan 2.5 minuut lopen en 2.5 minuut op A en Y bashen) afgewisseld met 5 minuten cutscenes en rinse and repeat.

Dan speel ik liever een game met een 5 als metascore met een lach op mijn gezicht dan een game met een 8.5 metascore waarbij ik me in moet houden om niet de zoveelste cutscenes te skippen zodat ik weer op A kan bashem ll het het spel maar sneller uit te spelen.

Verder trouwens geen idee wat een Spider-man betekent heeft voor het open world genre want hoe goed het spel ook is. Het doet niets nieuws.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 15-02-2019 15:53 (3%)

360Gamertag.....PSN ID

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11 15:47

Ereaser

XBL: Ereaser NL

XoiN schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:59:

https://news.xbox.com/en-...a-2k19-rainbow-six-siege/

Heeft waarschijnlijk hiermee te maken :)

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:42
MazeWing schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:38:

Ik ben juist blij dat ze het niet zo ingewikkeld gemaakt hebben, crackdown is gewoon simpel vermaak en je kunt er zo even inspringen als je zin hebt( al blijf je dan wel een paar uur spelen omdat het zo lekker speelt :p ). Ik heb net al een heel stuk gespeeld en ik vergat gewoon te eten en te drinken omdat je toch steeds weer een orb ziet en je maar blijft spelen :)
Oh en het ziet er erg goed uit in HDR!

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 23:24

ourplayground

kersnaamgebrui

ikdedinges schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:47:
[...]

Ik ben juist blij dat ze het niet zo ingewikkeld gemaakt hebben, crackdown is gewoon simpel vermaak en je kunt er zo even inspringen als je zin hebt( al blijf je dan wel een paar uur spelen omdat het zo lekker speelt :p ). Ik heb net al een heel stuk gespeeld en ik vergat gewoon te eten en te drinken omdat je toch steeds weer een orb ziet en je maar blijft spelen :)
Oh en het ziet er erg goed uit in HDR!
ah, goed te zien dat meningen verschillen:

Ik heb net even crackdown 3 gespeeld... die 20 minuten van mijn leven krijg ik nooit meer terug.
Toch zeldzaam knap hoe ze die game ongelofelijk niet grappig hebben kunnen maken met een nog minder grappige besturing, daarnaast zag het grafisch uit als of ik op de Xbox 360 aan het spelen was.

Xbox live Gamertag & PSN: kersnaamgebrui

• ikdedinges
ourplayground schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:51:
[...]

ah, goed te zien dat meningen verschillen:

Ik heb net even crackdown 3 gespeeld... die 20 minuten van mijn leven krijg ik nooit meer terug.
Toch zeldzaam knap hoe ze die game ongelofelijk niet grappig hebben kunnen maken met een nog minder grappige besturing, daarnaast zag het grafisch uit als of ik op de Xbox 360 aan het spelen was.
Tja zo denk ik ook over sommige games die helemaal de hemel ingeprezen worden :)
Ieder z'n ding.
Heeft iemand tips voor installeren vanaf schijf? Hij start automatisch de installatie bij mij maar gaat daarna nooit automatisch eventuele updates doen. Daar vraagt hij dan om bij het starten. 'keep my games & apps up to date' en ' instant on' allebei aangevinkt.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

ikdedinges schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:02:
[...]

Tja zo denk ik ook over sommige games die helemaal de hemel ingeprezen worden :)
Ieder z'n ding.
Maar dan snap je het niet, je hebt de 'algemene' mening, de 'expert' mening en de 'tweaker' mening.

Algemene mening is een mixmash van reviewers en 'hype'.
Expert mening is een mix van vloggers, 'kenners' en 'self proclaimed gamers'.
Tweaker mening is een mix van bovenstaande.

Je ziet nu al, er mist iets? Juist, 'eigen mening'. Die bestaat niet, is er niet, hoort er niet, kan niet.

Als de 3 groepen zeggen dat RDR2 geweldig is, mag ik niet zeggen dat het een lineair doodsaai leeg spel is, immers 'eigen mening' en deze is invalid. Hetzelfde als je twee games tegenover elkaar hebt staan, zoals Anthem en Division, je mag enkel de mening en argumenten gebruiken uit 1 van deze 3 meningen.

Nu kan je de eerste 2 groepen nog redelijk onderuit halen, reviewers worden betaald, volggers doen het 'for them views', en de kenners kan je met beetje échte kennis van games en historie redelijk met feiten onder tafel krijgen.

Nu die laatste groep.. nope. We gaan niet in RDR2 zeggen dat je het een simpel spel vind, we gaan niet in Anthem zeggen dat het net zo'n kaal spel is dat zelfs met jatten van elementen alsnog de slechte elementen wist te jatten, maar bovendien, heel belangrijk, we gaan nooit zeggen dat een Xbox exclusive nog best wel eens leuk kan zijn. Forza is 13 in een dozijn (en AC/PC zijn beter), Crackdown is kut, die indies zijn 8bit Atari copy&paste.

En voor die mensen die dit werkelijk serieus nemen.. 100% sarcasme met een vleugje blik op de werkelijkheid

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-11 23:40
WTF mijn savegames van The Witcher 3 worden niet goed weergegeven. Xbox doet toch standaard de laatste saves in het cloudsysteem. Ik wilde weer eens verder gaan, maar hij laat alleen de saves zien van het begin van het spel terwijl ik al veeeeeel verder was. Pfff ik ga niet weer helemaal opnieuw beginnen hoor. Nu zat ik er EINDELIJK in, maar als ik weer helemaal opnieuw moet beginnen dan houd het echt op helaas.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:27
Heb deze middag een paar uur Crackdown 3 gespeeld en vind het wel een toffe game eigenlijk. Grafisch een geheel eigen stijl maar absoluut niet lelijk. Vind hem heel soepel draaien op een One S en ik voel wel een beetje de Sunset Overdrive vibe. Vooral de wapens die je later krijgt vind ik echt tof. Gewoon prima actiegame die niet teveel diepgang vraagt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:39

Rivanov

Apple freak

Wat is nu het precieze doel in Crackdown? Dat is me niet echt duidelijk. Loop maar wat doelloos rond.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:27
Rivanov schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:55:
Wat is nu het precieze doel in Crackdown? Dat is me niet echt duidelijk. Loop maar wat doelloos rond.
Gebieden veroveren en 'gates' naar die gebieden veroveren om zo langzaamaan TerraNova neer te halen. Dus controleposts slopen, productiefaciliteiten saboteren en die moonshine zut opblazen en zo verdere gebieden unlocken. En ondertussen orbs zoeken en zo je eigen abilities verbeteren zodat je hoger spring, sneller rent etc.

Denk dat verhaal technisch de intro ook nog wel een rol gaat spelen, maar daar kan ik zelf nog niet veel over zeggen.

Vooral veel de map bekijken en gebieden waar 'crime' te vinden is opzoeken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:52

Yonix

Gamertag: Yonix360

Daarnet Crackdown 3 geprobeerd, maar ik vind het teleurstellend slecht. Kan me niet voorstellen dat ze hier nu al die jaren mee bezig zijn geweest. It's mediocre at best.

En dan nog € 69,99 durven vragen ook ... Laat me niet lachen!

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB + 500GB) | Samsung 860 EVO/QVO (1TB + 1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• ikdedinges
Edit: oeps dubbel

ikdedinges wijzigde deze reactie 15-02-2019 22:54 (89%)

• ikdedinges
Ik krijg echt af en toe hoogtevrees in Crackdown. Ik ben nu level 5 agility en dan van gebouw naar gebouw springen is zo vet. Ik vermaak me prima :)

https://m.imgur.com/gallery/jsRxPyY
Screenshots van boven op een standbeeld en bovenop een gebouw.

• U2psv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23:36
Net ook even paar uur crackdown 3 gespeeld.
Gewoon weer ouderwets top!
Ik hoef geen diepgaande verhaallijnen of dat alles net echt lijkt.
Speelde hiervoor nog de originele crackdown op de Xbox one, blijft leuk spel!
Mja hier ook wel tevreden. Progressie door de stad en de abilities of wapens gaat gewoon erg lekker. En qua movement of controls vind ik hem erg lekker spelen. Beter dan elke andere Crackdown imo. Het is niet meer zo houterig en niet meer zo traag. Gewoon lekker switchen tussen wapens, in beweging blijven en enemies locken. Het gaat erg vloeiend.

Ik vrees wel (zoals de meeste reviews aangeven) dat ik er snel doorheen ben. MP morgen ook maar doen

Martinspire wijzigde deze reactie 16-02-2019 01:47 (13%)

Uurtje Metro Exodus gedaan.
Eerste indruk : valt tegen itt eerdere Metros.
Graphics zijn veel minder mooi dan in de trailers (xbox one x gameplay my ass, gewoon dikke pc op ultra waarschijnlijk ), zie er weinig X-enhanced aan....
Mechanics lijken op Wolfenstein maar dan veel houteriger.
FOV is echt veels te laag (gok 70)
Nou ja, zit nu op de trein, hopelijk wordt het verderop allemaal beter / mooier :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:06
Gisteren een Nintendo Switch aangeschaft, waardoor ik tegen het 'probleem' aan liep dat er maar 2 hdmi poorten op de tv zitten. Deze waren al gevuld met de Horizon Box en de Xone.

Nu heb ik de Horizon Box aangesloten op de Xone (classic) om zo gebruik te maken van de tv app (OneGuide) om tv te kijken. Beide consoles dirrct op de tv aangesloten.

Nu vraaf ik me af of het ook mogelijk is om gebruik te maken van de gids welke via OneGuide kan worden gebruikt. Momenteel krijg ik er alleen de HDMI input te zien en haalt hij dus niet op wat er allemaal beschikbaar is.
Het lijkt alsof dit alleen gaat werken met de tv-adapter, welke in Nederland volgens mij zo goed als geen ondersteuning heect dacht ik.

Is er een manier om toch de gids via OneGuide in te zien? Zappen hoeft nog niet eens, dat kan prima via de Box zelf.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Ik ga morgen eerst verder met Crackdown. The pinnacle of mediocrity las ik net :p

Metro bewaar ik voor de avonden met koptelefoon als vriendin te bed ligt. De sfeer is vrij donker en komt ik een donkere kamer ook beter tot zijn recht gok ik. :).

360Gamertag.....PSN ID

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wom schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:08:
Heb deze middag een paar uur Crackdown 3 gespeeld en vind het wel een toffe game eigenlijk. Grafisch een geheel eigen stijl maar absoluut niet lelijk. Vind hem heel soepel draaien op een One S en ik voel wel een beetje de Sunset Overdrive vibe. Vooral de wapens die je later krijgt vind ik echt tof. Gewoon prima actiegame die niet teveel diepgang vraagt.
Ik krijg een flashback naar deel 1 op de 360 en dat is een compliment voor het spel. Het speelt en voelt hetzelfde, oogt prima en is gewoon een lekkere verstand op nul game. Het springen, zoeken naar orbs..zou normaliter nooit mijn soort spel zijn in deze setting (SF) maar voor Crackdown maak ik graag een uitzondering.

De MP kan me gestolen worden echter :+

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-11 08:56
Exorcist schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:46:
[...]

Ik krijg een flashback naar deel 1 op de 360 en dat is een compliment voor het spel. Het speelt en voelt hetzelfde, oogt prima en is gewoon een lekkere verstand op nul game. Het springen, zoeken naar orbs..zou normaliter nooit mijn soort spel zijn in deze setting (SF) maar voor Crackdown maak ik graag een uitzondering.

De MP kan me gestolen worden echter :+
Vandaag ook even verder gespeeld begin vond ik hem echt mwa, maar vanavond even verder gespeeld en toch moet ik toegeven dat dit gewoon verstand op 0 gamen is. Waypoint zetten naar missie gaan en knallen maar. Verder niks bijzonders.

Speel gewoon solo en ga zeker hier mee verder op momenten dat ik even zin heb om niet teveel te moeten nadenken.

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:20
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:11:
Ik ga morgen eerst verder met Crackdown. The pinnacle of mediocrity las ik net :p

Metro bewaar ik voor de avonden met koptelefoon als vriendin te bed ligt. De sfeer is vrij donker en komt ik een donkere kamer ook beter tot zijn recht gok ik. :).
Lol dus jij speelt liever die game Dan met me gf in bed te liggen😅🤣 some men pray for that?

• ikdedinges
Je zei een paar reacties terug dat het spel er niet uitziet :') is er wat mis met je ogen of tv dan?
Ik ga metro ook wel proberen als ie goedkoper is of op gamepass staat.

• Koning Willy
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 31-10 23:51
Ik heb een pricewatch: Corsair HS70 Wireless Gaming Headset - Carbon gekocht maar hij werkt niet op mijn One X

Weet iemand een vergelijkbare wireless headset die op XB1, PC en PS4 werkt?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• ikdedinges
Ik heb Crackdown net uitgespeeld, die mevr. niemand was best pittig. Ik heb nog niet alle sidequests gedaan maar ik zag dat mn overlevingspercentage 80% was dus ik ben er maar voor gegaan :)

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:02

Convoy

g44p

Koning Willy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:37:
Ik heb een pricewatch: Corsair HS70 Wireless Gaming Headset - Carbon gekocht maar hij werkt niet op mijn One X

Weet iemand een vergelijkbare wireless headset die op XB1, PC en PS4 werkt?
Euhm, als je de tech specs had gelezen had je dat kunnen weten:

"Platform PC, PS4" |:(

https://www.corsair.com/e...g-Headset/p/CA-9011175-EU

Voor headsets voor XB1 / PS4 & PC:

categorie: Gaming headsets O-)
Convoy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 01:27:
[...]

Euhm, als je de tech specs had gelezen had je dat kunnen weten:

"Platform PC, PS4" |:(

https://www.corsair.com/e...g-Headset/p/CA-9011175-EU

Voor headsets voor XB1 / PS4 & PC:

categorie: Gaming headsets O-)
Je link wijst naar allerlei totaal niet relevante headsets. Zoals die ene die je niet zou selecteren als je de tech specs had gelezen.
@Koning Willy Voor zo ver ik weet bestaat er geen volledig draadloze oplossing voor PS4 en One. Wel kun je zo een beetje elke headset met draad aan een controller hangen. Zo zijn er best wat oplossingen te vinden.

• Koning Willy
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 31-10 23:51
exactor it schreef op zondag 17 februari 2019 @ 02:00:
[...]

Je link wijst naar allerlei totaal niet relevante headsets. Zoals die ene die je niet zou selecteren als je de tech specs had gelezen.
@Koning Willy Voor zo ver ik weet bestaat er geen volledig draadloze oplossing voor PS4 en One. Wel kun je zo een beetje elke headset met draad aan een controller hangen. Zo zijn er best wat oplossingen te vinden.
Juist van de XB1 had ik verwacht dat hij zo'n kleine adapter wel zou ondersteunen.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:50

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]
Voor zo ver ik weet bestaat er geen volledig draadloze oplossing voor PS4 en One. Wel kun je zo een beetje elke headset met draad aan een controller hangen. Zo zijn er best wat oplossingen te vinden.
Ze bestaan wel maar ze zijn dan ook meteen behoorlijk aan de prijs Deze headsets maken direct verbinding met de Xbox One.

"When you grow up your heart dies"

sjaool schreef op zondag 17 februari 2019 @ 04:05:
[...]

Ze bestaan wel maar ze zijn dan ook meteen behoorlijk aan de prijs Deze headsets maken direct verbinding met de Xbox One.
Er bestaan wel draadloze headsets voor de Xbox, maar volgens mij geen die draadloos werken voor zowel Xbox one als PS4. Je zult voor een van de twee dan over het algemeen een draadje moeten gebruiken (er vanuit gaande dat je de microfoon nodig hebt, anders werkt elke draadloze koptelefoon die je aan je receiver kan hangen).

Dat is het nadeel van die proprietary systemen en dat Sony en Microsoft betaald willen worden voor accessoires die op hun consoles werken... Zelfde voor bijvoorbeeld stuurwielen, die werken ook nooit op allebei.

Gamertag: Finraziel42

• Convoy

Convoy

g44p

[...]

Beetje simpel exactor it, bedoelde meer dat hij daarvoor ook de pricewatch kan gebruiken met de juiste filters. Blijkbaar heb ik een te hoge verwachting van de gebruikers hier ;) :+
Convoy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Beetje simpel exactor it, bedoelde meer dat hij daarvoor ook de pricewatch kan gebruiken met de juiste filters. Blijkbaar heb ik een te hoge verwachting van de gebruikers hier ;) :+
Lukt het jou om de juiste filters voor een draadloos werkende headset voor pc, ps4 en One te vinden? Mij niet namelijk. :) (voornamelijk omdat ze niet bestaan :))

R.G schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:04:
[...]

Lol dus jij speelt liever die game Dan met me gf in bed te liggen😅🤣 some men pray for that?
Hangt van zn vriendin af _O-

Valt me trouwens de laatste tijd op bij veel games hoeveel de assignments, challenges en dailies de spellen beinvloeden. Bij Battlefield gaat men ineens totaal niet meer voor objectives om Tug of War te halen. Bij Fortnite is het enorm druk op de locaties van de challenges en daarbuiten totaal niet, plus men gaat er heel vaak voor de kills ipv de winst en zo ook bij andere games. Alsof de devs niet (meer) weten hoe ze de game interessant moeten houden. Hebben ze niet door dat mensen die assignments echt zo snel mogelijk willen hebben als je daar gratis shit in stopt? Ze moeten er zijn om mensen naar de game te lokken, niet om ze dagen bezig te houden...

• Convoy

Convoy

g44p

exactor it schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:41:
[...]

Lukt het jou om de juiste filters voor een draadloos werkende headset voor pc, ps4 en One te vinden? Mij niet namelijk. :) (voornamelijk omdat ze niet bestaan :))
Yeah yeah blame the filters, beetje eigen initiatief en intelligentie is ver te zoeken vandaag de dag :P :+
Convoy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:12:
[...]

Yeah yeah blame the filters, beetje eigen initiatief en intelligentie is ver te zoeken vandaag de dag :P :+
Volgens mij mis je het punt een klein beetje. Er bestaan geen draadloze headsets die zowel op PS4 en Xbox One werken. Daar ging het om. Je op de man en onnodig aanvallende opmerkingen zijn ook niet echt nodig.

• Convoy

Convoy

g44p

exactor it schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:44:
[...]

Volgens mij mis je het punt een klein beetje. Er bestaan geen draadloze headsets die zowel op PS4 en Xbox One werken. Daar ging het om. Je op de man en onnodig aanvallende opmerkingen zijn ook niet echt nodig.
Ouwe knorrepot, wat is er met je gebeurt? :'( Ik herinner me een hele andere exactor it (Destiny 1 dagen). Was het laat vanacht/vroeg vanochtend? :P

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 19:06
Van het weekend even met Crackdown 3 bezig geweest, en opzich een vermakelijke game! het is gewoon Crackdown, simpel, dom en leuk.
Al ben ik wel van mening dat ze gewoon deel 1 beter hadden kunnen remasteren met hoe Crackdown 3 er nu uitziet, dan had deze serie nog een kans gehad, zeker met de cijfers die deze game heeft gehad is het wel klaar met deze serie.

Maar goed van mij krijgt de game een 7.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

Origins schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:12:
Van het weekend even met Crackdown 3 bezig geweest, en opzich een vermakelijke game! het is gewoon Crackdown, simpel, dom en leuk.
Al ben ik wel van mening dat ze gewoon deel 1 beter hadden kunnen remasteren met hoe Crackdown 3 er nu uitziet, dan had deze serie nog een kans gehad, zeker met de cijfers die deze game heeft gehad is het wel klaar met deze serie.

Maar goed van mij krijgt de game een 7.
Is dat niet wat ze nu eigenlijk hebben gedaan dan? Nouja, niet 1 op 1 assets kopieren, maar op zich is het nu gewoon een remake ipv remaster maar ik zie niet echt wat je dan anders had gewild...

Verder zijn er inderdaad wel headsets compatible met PS4 en Xbox, maar dat gaat in 99% van de gevallen om de audio vanuit de console, niet naar de console toe (voor voicechat). Dat gaat dan in de meeste gevallen via een draadje. En anders kan ie niet op de PS4 draadloos voicechatten. Ik snap eigenlijk niet waarom fabrikanten dat tegenhouden, ik kan me niet voorstellen dat Sony en Microsoft dat doen.

Martinspire wijzigde deze reactie 17-02-2019 12:20 (22%)

• Origins
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:18:
[...]

Is dat niet wat ze nu eigenlijk hebben gedaan dan? Nouja, niet 1 op 1 assets kopieren, maar op zich is het nu gewoon een remake ipv remaster maar ik zie niet echt wat je dan anders had gewild...
Ja in principe wel, het nummertje is anders, als deel 1 gewoon de grafische beelden had van een deel 3 dan hadden ze waarschijnlijk veel minder gezeik gehad.
Met een nieuwe deel in de serie verwacht je toch wel wat meer dan wat er nu is uitgebracht.

Mijn inziens was bijvoorbeeld die demo waarin alles echt stuk ging echt een gigantisch indrukwekkend, dat had dan deel 3 moeten zijn.

• ikdedinges
Origins schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:27:
[...]

Ja in principe wel, het nummertje is anders, als deel 1 gewoon de grafische beelden had van een deel 3 dan hadden ze waarschijnlijk veel minder gezeik gehad.
Met een nieuwe deel in de serie verwacht je toch wel wat meer dan wat er nu is uitgebracht.

Mijn inziens was bijvoorbeeld die demo waarin alles echt stuk ging echt een gigantisch indrukwekkend, dat had dan deel 3 moeten zijn.
Dat is de multiplayer. In singleplayer zou dat niet gaan want dan kon je gewoon alle gebouwen opblazen en dan is er niks meer om op te klimmen.

• Origins
ikdedinges schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:32:
[...]

Dat is de multiplayer. In singleplayer zou dat niet gaan want dan kon je gewoon alle gebouwen opblazen en dan is er niks meer om op te klimmen.
Je kunt altijd manieren verzinnen om dat in singleplayer te implementeren, maar goed ook in de multiplayer is het allemaal net niet (mijn mening hele slechte versie ervan).

Maar goed, het is een vermakelijke game meer niet.

ikdedinges schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:32:
[...]

Mja aan de andere kant had gewoon meer stuk moeten kunnen. Kijk, dat je niet hele gebouwen laat instorten kan ik inkomen, maar waarom niet gewoon een hap uit een gebouw schieten? Kraters in de grond en whatever. Dat het weer gefixed is na een paar minuten maakt me dan ook weinig uit, maar de wereld is nu zo statisch.

Ach, het is nog steeds leuk vermaak en het speelt gewoon enorm lekker. Controls zijn echt veel beter deze game

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Was deze videos hellemaal vergeten.
Maar als je dit zo ziet snap ik de cijfers heel goed. Hebben gewoon jaren lang gelogen. Het lijkt er niet eens op qua destructie.
Zo jammer dat Microsoft en dus ook deze dev zo gelogen hebben over the power of the cloud..

Ookal ziet de game er nog steeds wel leuk uit enz. Snap ik de commotie eromheen wel goed.
Devs moeten gewoon echt stoppen met bullshitten ( geld voor elke dev dus ook bij sony met uncharted 2, killzone 2 enz.)
Toon dan niks ipv dingen laten zien die je niet kan waarmaken.
En denk wel dat crackdown 3 nu wel de grootste downgrade toont tot op heden in de game wereld.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

v8power67 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:06:
[YouTube: Crackdown 3 2015 vs 2019 Gameplay - Power of the Cloud Revealed]
Was deze videos hellemaal vergeten.
Maar als je dit zo ziet snap ik de cijfers heel goed. Hebben gewoon jaren lang gelogen. Het lijkt er niet eens op qua destructie.
Zo jammer dat Microsoft en dus ook deze dev zo gelogen hebben over the power of the cloud..

Ookal ziet de game er nog steeds wel leuk uit enz. Snap ik de commotie eromheen wel goed.
Devs moeten gewoon echt stoppen met bullshitten ( geld voor elke dev dus ook bij sony met uncharted 2, killzone 2 enz.)
Toon dan niks ipv dingen laten zien die je niet kan waarmaken.
En denk wel dat crackdown 3 nu wel de grootste downgrade toont tot op heden in de game wereld.
Allereerst hebben ze volgens mij altijd elke keer duidelijk gemaakt dat dit een test was en niet representatief voor de final product.

Verder denk ik dat het probleem vooral het renderen op de OG Xbox One het probleem is geweest, met daarbij ook het netwerk met trage en gelimiteerde verbindingen. Het is alleen jammer dat ze geen tussenweg hebben kunnen vinden om de XOX en/of PC wel wat meer te laten tonen qua destructie. Maar goed, het blijft dan ook erg lastig.

Tenslotte ging dit ook altijd over de multiplayer en niet de singleplayer, al hadden ze dat wel duidelijker mogen maken.

Qua downgrades is het jammer, maar zeker niet de "grootste downgrade tot op heden" want daar zijn echt nog veel andere games erger in. Met name op gameplay gebied (wat imo belangrijker is dan graphics of physics)

Persoonlijk denk ik dat Crackdown 4 een launchgame van de volgende console wordt en ze het daar opnieuw proberen, maar ze ondertussen een game uitbrengen om de kosten nog enigszins te dekken.

Martinspire wijzigde deze reactie 17-02-2019 16:17 (5%)

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:58
Is er al en oplossing voor Apex zodat ik deze in het Engels kan spelen i.p.v. Duits?

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Tja dat ze gelimiteerd werden door xo is duidelijk maar juist daarom toch die power of the cloud. 12x the power of a xbox one...
Blijf dat echt iets bizars voor een bedrijf als Microsoft dat ze het zo brachten en erna niks meer.

Maar verder niet hellrmaal met je eens. Ik vind zeker als je de video kijkt het verschil zo ontzettend groot dat eigenlijk alleen de art style overgekomen is. Verder is verschil tussen beide gewoon zo groot dat ik het wel de Grootste downgrade vind.
En juist destructie werd hier gebracht als een gameplay feature. En juist daar is dus niks van overgebleven.
Kan best nog een leuke game zijn maar nee dit soort praktijken vind ik terecht als gestraft word qua reviews en verkopen.

v8power67 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:26:
Tja dat ze gelimiteerd werden door xo is duidelijk maar juist daarom toch die power of the cloud. 12x the power of a xbox one...
Blijf dat echt iets bizars voor een bedrijf als Microsoft dat ze het zo brachten en erna niks meer.

Maar verder niet hellrmaal met je eens. Ik vind zeker als je de video kijkt het verschil zo ontzettend groot dat eigenlijk alleen de art style overgekomen is. Verder is verschil tussen beide gewoon zo groot dat ik het wel de Grootste downgrade vind.
En juist destructie werd hier gebracht als een gameplay feature. En juist daar is dus niks van overgebleven.
Kan best nog een leuke game zijn maar nee dit soort praktijken vind ik terecht als gestraft word qua reviews en verkopen.
Zelfs RDR2 wordt door jou gestraft want je hebt er niet eens meer dan 5 euro voor over. :+ Snel weer naar GT sport!

360Gamertag.....PSN ID

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

uchiha tijntje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:39:
[...]

Zelfs RDR2 wordt door jou gestraft want je hebt er niet eens meer dan 5 euro voor over. :+ Snel weer naar GT sport!
Reageer dan niet als je niets nuttigs te zeggen hebt in deze discussie.
Maar om inhoudelijk op je reactie in te gaan. Inderdaad ik heb momenteel niet veel geld te spenderen. En voor een spel als rdr2 wacht ik tot ik hem ergens rond de 5 a 10 euro kan vinden ja, als je het goed vind tenminste hoor....
Owh wacht even een smiley erbij gooien want dan mag je alles zeggen natuurlijk :+ ....

En ter afsluiter inderdaad ik speel heel graag gt sport. Heb jij hem überhaupt gespeelt ?

v8power67 wijzigde deze reactie 17-02-2019 16:45 (13%)

v8power67 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:43:
[...]
En ter afsluiter inderdaad ik speel heel graag gt sport. Heb jij hem überhaupt gespeelt ?
Niet zo’n hele sterke slotzin... want heb jij uberhaubt Crackdown gespeeld. Of RDR2?

Waarom ga je vooral nooit in op hoe een game speelt en of het leuk is maar trek je vooral je negatieve conclusies uit reviews en YouTube video’s die meestal gaan over graphics en downgrades?

Oh en dan om toch nog inhoudelijk te zijn. Luister de laatste podcast van Major Nelson met Phil Spencer om van de Xbox baas zelf te horen dat MS fouten heeft gemaakt met de aankondiging. Dat hoor je toch zo graag :p En zijn opmerking is heel simpel. Als je Crackdown 1 leuk vond, vind je Crackdown 3 waarschijnlijk ook leuk. Zo niet, dan vind je 3 ook niets.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 17-02-2019 16:57 (25%)

360Gamertag.....PSN ID

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

uchiha tijntje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Niet zo’n hele sterke slotzin... want heb jij uberhaubt Crackdown gespeeld. Of RDR2?

Waarom ga je vooral nooit in op hoe een game speelt en of het leuk is maar trek je vooral je negatieve conclusies uit reviews en YouTube video’s die meestal gaan over graphics en downgrades?
Ik ben van plan crackdown 3 via gamepass die ik heb op de pc te spelen alleen nog niet aan toe gekomen...
Rdr2 heb ik nooit gespeeld omdat ik en het geld er niet voor over heb plus ik niet het gevoel kreeg erbij wat ik bij deel 1 wel kreeg van trailers dus de 60 euro niet wil uitgeven eraan.

Plus ik breng die video op omdat developers vaak bullshitten en daar heb ik een hekel aan.
En als een developer dus met grote downgrades komt in de release versie dan koop ik de game niet. Dus kan ik inderdaad niet op de gameplay ingaan want heb hem dan niet gespeeld, betekend niet dat ik niet mag opbrengen dat een developer aan het bulshitten is toch ?

Maar het ligt hier mega gevoelig als je iets opbrengt over een ms exclusieve game.
Dan krijg je opmerkingen als snel weer naar gt sport...kansloos toch of vond je hem echt gevat ?

v8power67 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:05:
[...]

Ik ben van plan crackdown 3 via gamepass die ik heb op de pc te spelen alleen nog niet aan toe gekomen...
Rdr2 heb ik nooit gespeeld omdat ik en het geld er niet voor over heb plus ik niet het gevoel kreeg erbij wat ik bij deel 1 wel kreeg van trailers dus de 60 euro niet wil uitgeven eraan.

Plus ik breng die video op omdat developers vaak bullshitten en daar heb ik een hekel aan.
En als een developer dus met grote downgrades komt in de release versie dan koop ik de game niet. Dus kan ik inderdaad niet op de gameplay ingaan want heb hem dan niet gespeeld, betekend niet dat ik niet mag opbrengen dat een developer aan het bulshitten is toch ?

Maar het ligt hier mega gevoelig als je iets opbrengt over een ms exclusieve game.
Dan krijg je opmerkingen als snel weer naar gt sport...kansloos toch of vond je hem echt gevat ?
Sorry maar we weten met hindsight en anno 2019 toch echt wel dat the power of the cloud niet meer was dan een marketing tool? Ik denk niet dat je hier mensen treft die daar nu in geloven. In ieder geval niet deze generatie. Dus nee, het ligt niet gevoelig. Er is namelijk niets spectaculairs aan Crackdown. In tegendeel zelfs. En dat is al geruime tijd bekend en erkend als je de game een beetje gevolgd hebt. Maar als je dan met statements komt van jaren geleden, tja, mag je doen maar wat verwacht je anders? :)

En ik adviseer je om Crackdown 3 te laten liggen, tenzij je Crackdown 1 leuk vond. Gewoon welgemeend advies om te voorkomen dat jij kostbare tijd kwijt raakt en wij geen discussie hoeven te voeren over de gameplay, want daar komen we denk ik toch niet uit. Tenzij je hem erg vermakelijk vindt, maar dat verwacht ik niet.

En ja ik vond hem best gevat :)

360Gamertag.....PSN ID

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:50

sjaool

Every life should have 9 cats

Finraziel schreef op zondag 17 februari 2019 @ 06:52:
[...]

Er bestaan wel draadloze headsets voor de Xbox, maar volgens mij geen die draadloos werken voor zowel Xbox one als PS4. Je zult voor een van de twee dan over het algemeen een draadje moeten gebruiken (er vanuit gaande dat je de microfoon nodig hebt, anders werkt elke draadloze koptelefoon die je aan je receiver kan hangen).

Dat is het nadeel van die proprietary systemen en dat Sony en Microsoft betaald willen worden voor accessoires die op hun consoles werken... Zelfde voor bijvoorbeeld stuurwielen, die werken ook nooit op allebei.
Ik ging er vanuit dat het om een Xbox One headset ging puur omdat we dus in de Xbox One thread zitten. :P
Maar inderdaad een headset die op alle drie de platforms werkt is er niet. Tenminste ik heb hem nog niet gevonden. :)

"When you grow up your heart dies"

• ikdedinges
uchiha tijntje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Dit zie je overal met van alles, mensen durven geen eigen mening te hebben lijkt het wel.
En ze vergeten ook even dat een review ook maar een mening is van iemand.

Ik kijk meestal gewoon de tech analyse van digitalfoundry, en dan kun je wel zien of een spel goed in elkaar zit qua tech. En door de gameplay die ze laten zien kun je ook al wel een beetje een mening vormen over of het spel je trekt.

De mensen die je aanvallen om je eigen mening zijn het vervelendste vind ik, laat iedereen toch lekker spelen denk ik dan :)
Gelukkig heb ik EA access, dus kan 10 uur spelen, maar gezien dit filmpje, ga ik dat niet eens halen :D
YouTube: Anthem. Why I Uninstalled After 10 Hours into the Main Story

Precies mijn demo gevoel, lineair, leeg, simpel en pseudo-freeroam, ze hebben alles gejat, maar ironisch, alle slechte dingen gejat en de goede dingen achterwegen gelaten.

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:51
UltraSub schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:51:
Vraagje over rapportage...

Van mijn zoon die in mijn family zit krijg ik wekelijks een fijne rapportage met wat, wanneer, hoe lang en op welke xbox is gespeeld. Eerder stonden daar twee xboxen in, nu tegenwoordig nog maar 1 ineens, terwijl de totalen wel op 2 lijken te zijn gebaseerd. Dus de vraag is waarom er ineens een xbox zou kunnen missen?

Nog een vraagje, kan ik die als "familiehoofd" ook voor mezelf krijgen diezelfde rapportage?
Over eerste probleem, nog geen summary gehad, maar denk dat ik oorzaak weet. Het verdwijnen van de rapportage valt toevallig samen met installatie Pihole. En die blockte nogal wat. Viel me gisteren op dat ik meldingen van cache full kreeg, toen ik daarop googlede kwam ik uit op pihole. Inmiddels een hoop gewhitelist en cache meldingen zijn weg. En toen bedacht ik dat als er geen achievements enz worden geupload maar in cache worden opgeslagen, dat ook best wel eens zou kunnen betekenen dat andere stats ook niet mij MS komen.

Probleem twee staat nog steeds open :P
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:18:
[...]

Verder zijn er inderdaad wel headsets compatible met PS4 en Xbox, maar dat gaat in 99% van de gevallen om de audio vanuit de console, niet naar de console toe (voor voicechat). Dat gaat dan in de meeste gevallen via een draadje. En anders kan ie niet op de PS4 draadloos voicechatten. Ik snap eigenlijk niet waarom fabrikanten dat tegenhouden, ik kan me niet voorstellen dat Sony en Microsoft dat doen.
Heb er niet direct een bron voor (en eerlijk gezegd geen zin om te zoeken), maar volgens mij betalen fabrikanten licenties om producten te verkopen die rechtstreeks met de consoles werken (en dan ook zo gemarket mogen worden). In principe zouden ze denk ik best een koptelefoon (of stuur) uit kunnen brengen dat op beiden werkt, maar dan moet je twee keer licentiegelden betalen. Dat product wordt dus duurder... Waarschijnlijk denken ze (al dan niet gestaafd met eigen onderzoek) dat er te weinig markt is voor een duurder product dat wel op beide consoles werkt. En dat zou best kunnen kloppen. Mensen als wij die op game forums rond hangen zien natuurlijk vooral de fanatici met meerdere consoles, maar dat is vermoedelijk maar een kleine minderheid.

Gamertag: Finraziel42

v8power67 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:26:

Ik zeg al: OG Xbox t rekt het gewoon niet. Ik zit bij MP vrij snel in een game maar zit telkens te wachten vanwege "waiting on other players". Ja je kunt de baan van de phsyics berekenen op een server, maar alsnog moet een console die objecten wel renderen en van verlichting voorzien. Ik vermoed dat dit gewoon teveel is, ook al is een deel wel op de server gedaan. Ik heb overigens nu wat MP gespeeld en vind er echt geen jota aan. Zijn ook al wat mensen fucking goed geworden, waardoor 9/10 potjes gewoon geen reet aan is vanwege de onbalans. Nee, lekker laten schieten en voor 5 (of 10) euro per maand gewoon een keer de singleplayer doorspelen.
SinergyX schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:40:
Gelukkig heb ik EA access, dus kan 10 uur spelen, maar gezien dit filmpje, ga ik dat niet eens halen :D
YouTube: Anthem. Why I Uninstalled After 10 Hours into the Main Story

Precies mijn demo gevoel, lineair, leeg, simpel en pseudo-freeroam, ze hebben alles gejat, maar ironisch, alle slechte dingen gejat en de goede dingen achterwegen gelaten.
Zie mijn reactie in het anthem topic waarom ik dit best een slechte video vind. Ja hij heeft een paar puntjes, maar zijn grote probleem is dat ie moet samenspelen met anderen en dat lijkt ie vervolgens door te trekken naar elk miliscuul puntje wat hem tegen werkt. Prima, mag ie vinden, maar volledig irrelevant als ie ook maar enigszins zat op te letten. Oh wacht, hij deed hetzelfde met de beta en zat daar alsnog veel uur in te steken (het zijn immers zijn best bekeken filmpjes). Het is inderdaad geen perfecte game en die laadschermen zijn irritant, maar verder valt het allemaal reuze mee.
Finraziel schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:25:
[...]

Heb er niet direct een bron voor (en eerlijk gezegd geen zin om te zoeken), maar volgens mij betalen fabrikanten licenties om producten te verkopen die rechtstreeks met de consoles werken (en dan ook zo gemarket mogen worden). In principe zouden ze denk ik best een koptelefoon (of stuur) uit kunnen brengen dat op beiden werkt, maar dan moet je twee keer licentiegelden betalen. Dat product wordt dus duurder... Waarschijnlijk denken ze (al dan niet gestaafd met eigen onderzoek) dat er te weinig markt is voor een duurder product dat wel op beide consoles werkt. En dat zou best kunnen kloppen. Mensen als wij die op game forums rond hangen zien natuurlijk vooral de fanatici met meerdere consoles, maar dat is vermoedelijk maar een kleine minderheid.
Een aantal headsets zijn 200+ euro (mijne was zelfs 350 volgens mij), dus ik denk dat licentie-kosten echt het probleem niet is dan. Wil je een beetje headset, dan ben je al snel 100 euro of meer kwijt. Dus dat is echt het probleem niet en echt niet weggelegd alleen voor de die-hards.

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:05:
[...]

Misschien komt dat omdat de ophef hierover voornamelijk komt van een paar die nogal groot fan zijn van een andere console. Die zijn er hier in het topic als de kippen bij als er wat negatiefs gezegd/geschreven kan worden over een Xbox exclusive. Ik bedoel, waar zijn de links naar de metacritic score van 92 voor FH4 van diezelfde persoon die de link naar de metacritic score van Crackdown 3 heeft gepost ? Ik kan ze niet vinden en verder overigens nauwlijks een bijdrage. En dan wil je serieus genomen worden ? Laat me niet lachen....

Mbt die draadloze headset die op PS4, One en PC werkt. Definieer eerst draadloos. Alleen game geluid lukt vaak nog wel met 1 headset die op alle 3 werkt. Kwestie van een TX unit via optical aansluiten en een optical switch ertussen om te schakelen tussen de systemen. Zo heb ik het zelf ook werkend gehad tussen Xbox One, Xbox 360 en PS4.

De volgende stap is het chat gedeelte. Dat gaat niet met 1 headset. Dan zul je er echt 2 moeten nemen.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 18-02-2019 09:14 (21%)

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

MRE-Inc schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:10:
[...]

Misschien komt dat omdat de ophef hierover voornamelijk komt van een paar die nogal groot fan zijn van een andere console. Die zijn er hier in het topic als de kippen bij als er wat negatiefs gezegd/geschreven kan worden over een Xbox exclusive. Ik bedoel, waar zijn de links naar de metacritic score van 92 voor FH4 van diezelfde persoon die de link naar de metacritic score van Crackdown 3 heeft gepost ? Ik kan ze niet vinden en verder overigens nauwlijks een bijdrage. En dan wil je serieus genomen worden ? Laat me niet lachen....

Mbt die draadloze headset die op PS4, One en PC werkt. Definieer eerst draadloos. Alleen game geluid lukt vaak nog wel met 1 headset die op alle 3 werkt. Kwestie van een TX unit via optical aansluiten en een optical switch ertussen om te schakelen tussen de systemen. Zo heb ik het zelf ook werkend gehad tussen Xbox One, Xbox 360 en PS4.

De volgende stap is het chat gedeelte. Dat gaat niet met 1 headset. Dan zul je er echt 2 moeten nemen.
Ik kwam niet met een metacritic link hoor ?
Ik poste een video met een mega downgrade vergelijking erin. En de reden heb ik uitgelegd omdat ik een hekel heb aan bullshittende developers. En ik dit wel het bizarste voorbeeld vind.

En over forza heb ik in forza topic genoeg gezegd maar wil hier ook wel zeggen hoor, begin was leuk maar na een week amper nog aangeraakt. Meest hyped forza die er is en vond hem uiteindelijk heel erg tegenvallen. Zou hem zelf denk een 6.5 a 7 geven. Een 92 metacritic vind ik dan ook echt lachwekkend.,(zeker gezien pc versie nog steeds problemen heeft.)

Het feit dat ik meer op een ps4 speel dan op een xbox zou geen reet mogen uitmaken met hoe je hier altijd belaagd word zodra je een mening plaatst. Ja het is vaker negatief maar komop dit doet Microsoft toch ook echt zelf..
Heb ook vaker gepost als Microsoft goed bezig, gamepass bijvoorbeeld en de x.
In het ps3 en x360 era was ik vollop x360 en had pas laat een PS3 gekocht voor exclusieve games.
Tja deze gen doet Microsoft gewoon voor mij veel fout en ondanks phil er nu is vind ik het nog steeds magertjes. En als ze dan zo droeftoeteren over cloud this and that. En uiteindelijk met een product komen wat gewoon niet eens een fractie in de buurt komt van wat ze al die tijd hebben laten zien... Tja dat vind ik het vermelden waard. Zou hetzelfde doen als sony dit deed. En zou het snappen als dan mensen uit dit topic het zouden vermelden in ps4 topic. Want als het zo is en er is bewijs dan moet het toch gemeld worden. Want devs die bullshitten moeten keihard aangepakt worden!

Maar vind nu wel weer genoeg hierover. Ik ga crackdown 3 eens proberen ivm gamepass op pc.

• Reefun
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
ariekanari schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:24:
Is er al en oplossing voor Apex zodat ik deze in het Engels kan spelen i.p.v. Duits?
Had hetzelfde probleem. Hoe ik het heb opgelost :

* De-installeer Apex.
* Zet je Console qua locatie/taal op UK
* Opnieuw opstarten
* Apex Installeren
* Apex opstarten
* Checken of de taal goed staat
* Console weer terug op NL

Omslachtig, ik weet het. Maar het werkte wel.

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Dat schrijf ik ook nergens. Ik schreef:
Ik bedoel, waar zijn de links naar de metacritic score van 92 voor FH4 van diezelfde persoon die de link naar de metacritic score van Crackdown 3 heeft gepost ?
Als je een paar blz terug gaat kijken, dan weet je ook dat het niet op jouw sloeg, maar op iemand anders.
Ik poste een video met een mega downgrade vergelijking erin. En de reden heb ik uitgelegd omdat ik een hekel heb aan bullshittende developers. En ik dit wel het bizarste voorbeeld vind.
Dat is prima, onderbouwd ook en kan ik wel waarderen. Ik ben zelf ook vrij kritisch richting Microsoft op gameing gebied. Maar in tegenstelling tot andere "blauwen" die:

A: niet eens een Xbox hebben
B: alleen hier in het topic meelezen om te kijken of hun geliefde PS4 door het slijk wordt gehaald en dan pas gaan reageren.
C: er als de kippen bij zijn om alles wat ook maar enigszins negatief richting Xbox of Xbox exclusives is, hier te komen posten.

.....blijf ik het dus op zijn minst frappant vinden dat de ophef bijna alleen van het andere kamp komt.
En over forza heb ik in forza topic genoeg gezegd maar wil hier ook wel zeggen hoor, begin was leuk maar na een week amper nog aangeraakt. Meest hyped forza die er is en vond hem uiteindelijk heel erg tegenvallen. Zou hem zelf denk een 6.5 a 7 geven. Een 92 metacritic vind ik dan ook echt lachwekkend.,(zeker gezien pc versie nog steeds problemen heeft.)
Nogmaals, prima, eigen mening etc etc. Dat is voor iedereen anders en door iedereen anders ervaren.
Het feit dat ik meer op een ps4 speel dan op een xbox zou geen reet mogen uitmaken met hoe je hier altijd belaagd word zodra je een mening plaatst. Ja het is vaker negatief maar komop dit doet Microsoft toch ook echt zelf..
Hoezo dan ? MS heeft een flinke inhaalslag te maken en is daar volop meebezig. Dat is iets wat tijd kost en niet iets wat in een jaar of 2 zomaar ineens gefixed is. Echter de tendens is, vooral bij anderen zonder xbox, dat het altijd gedownplayed wordt. Als je 4 jaar lang loopt te droeftoeteren (om jouw worden maar eens te gebruiken) dat je de beste hardware hebt en dan ineens wordt ingehaald door een One X op performance gebied, dat dan performance ineens niet zo belangrijk is. Nee, dan zijn exclusives ineens belangrijk. Right....
Zou hetzelfde doen als sony dit deed. En zou het snappen als dan mensen uit dit topic het zouden vermelden in ps4 topic. Want als het zo is en er is bewijs dan moet het toch gemeld worden. Want devs die bullshitten moeten keihard aangepakt worden!
Ik niet en ik zie in het PS4 topic ook niet dat Xbox fans er daar als de kippen bij zijn als er wat negatiefs te vertellen valt over de PS4 en geloof me, dat zou me best lukken als ik dat zou willen doen (en ja, ik heb een ps4). En bullshittende devs aanpakken door hier wat te posten.....ja die lezen hier echt mee en poepen in hun broek door dit soort posts.... Nee, de enige reden voor sommigen om hier wat te posten, is puur en alleen om te trollen (en nee dit slaat niet op jou). Toch leuk om te zien dat het blauwe kamp zo bezig is met groen. Net Feyenoord supporters....die zijn ook alleen met Amsterdam bezig... 8)

v8power67 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Heb ook vaker gepost als Microsoft goed bezig, gamepass bijvoorbeeld en de x.
In het ps3 en x360 era was ik vollop x360 en had pas laat een PS3 gekocht voor exclusieve games.
Tja deze gen doet Microsoft gewoon voor mij veel fout en ondanks phil er nu is vind ik het nog steeds magertjes. En als ze dan zo droeftoeteren over cloud this and that. En uiteindelijk met een product komen wat gewoon niet eens een fractie in de buurt komt van wat ze al die tijd hebben laten zien... Tja dat vind ik het vermelden waard. Zou hetzelfde doen als sony dit deed. En zou het snappen als dan mensen uit dit topic het zouden vermelden in ps4 topic. Want als het zo is en er is bewijs dan moet het toch gemeld worden. Want devs die bullshitten moeten keihard aangepakt worden!

Maar vind nu wel weer genoeg hierover. Ik ga crackdown 3 eens proberen ivm gamepass op pc.
De PC versie van Forza Horizon 4 krijgt ook maar een 8.8 ;). Dus 0.4 strafpunt!
Volgens de Xbox app heb je 152 uur FH4 gespeeld. Knap dat je dat bijna allemaal in 1 week hebt gedaan :P 152 uur in 1 spel is voor mijn maatstaven echter echt enorm veel en doe je mijns inziens alleen als je er erg veel plezier aan beleeft. Enige recente games die dat bij mij overtreffen zijn The Witcher 3 en Red Dead Redemption 2.

Waar ik het met je eens ben is dat bullshittende developers inderdaad bullshit is. Echter de bullshit van Crackdown 3 powered by the cloud is nu oude bullshit want het is in mijn optiek al "jaren" bekend dat the cloud geen oplossing werd voor de minder krachtige Xbox one.

Ik denk gewoon dat je de game niet goed genoeg gevolgd hebt in de loop der jaren, want het is al toch wel echt een hele tijd bekend dat de game niets meer en niets minder zou zijn zoals die nu is gereleased. Dat je dan terug grijpt naar oude uitspraken die al lang ontkracht zijn, maakt het dat je een dergelijke discussie krijgt.

Verder ben ik gewoon oprecht benieuwd waarom je een Xbox hebt als tweede gameplatform, anders dan de Forza serie die je niet heel leuk meer lijkt te vinden. :) Ik mis echt enorme (in mijn optiek) goede en leuke games in je lijst die zelfs ook in gamepass zitten en dus voor zeer weinig geld te spelen zijn. Te denken valt aan Ashen, Hellblade, Sunset Overdrive, Ori, Rime, Metro Serie, etc. Het kan natuurlijk zijn dat je deze op de PC of de PS4 hebt gespeeld, als dat zo is dan corrigeer me maar. Maar dan nog de vraag, waarom heb je dan een Xbox? :)

360Gamertag.....PSN ID

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15-11 11:27
Reefun schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:56:
[...]

* De-installeer Apex.
* Opnieuw opstarten
* Apex Installeren
* Apex opstarten

Je hoeft Apex niet helemaal de de-installeren. Op moment dat je de console op UK zet en Apex aan zet krijg je de vraag of je de Engelse language pack wilt downloaden (is trouwens 800MB :o ). Daarna akkoord geven en de game opstarten om te controleren of de taal in Engels staat. Dan kun je je console weer terug zetten naar NL.

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-11 17:05
Waarom zoveel discussie over Crackdown 3? Het was al een langere tijd bekend dat het een uit de hand gelopen tech demo project is. Naar mijn idee had Phil de game al in een veel eerder stadium moeten cancelen, maar alle R&D met cloud diensten was voor MS veel waardevoller dan de game zelf lijkt het.

• Reefun
  • Niet online
Remmetje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:51:
[...]

Je hoeft Apex niet helemaal de de-installeren. Op moment dat je de console op UK zet en Apex aan zet krijg je de vraag of je de Engelse language pack wilt downloaden (is trouwens 800MB :o ). Daarna akkoord geven en de game opstarten om te controleren of de taal in Engels staat. Dan kun je je console weer terug zetten naar NL.
Jôh? Dat is dan wel makkelijker inderdaad :+

Helemaal voor niets zoveel moeite gedaan ervoor dan 8)7 :D

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-11 20:44
De eerste DLC voor Jump Force heeft al een datum :)

https://www.psx-sense.nl/...mp-force-komt-uit-in-mei/

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-11 13:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Silversin schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:09:
Waarom zoveel discussie over Crackdown 3? Het was al een langere tijd bekend dat het een uit de hand gelopen tech demo project is. Naar mijn idee had Phil de game al in een veel eerder stadium moeten cancelen, maar alle R&D met cloud diensten was voor MS veel waardevoller dan de game zelf lijkt het.
Crackdown is m.i. een bijzonder geval. Eentje die ze wel hadden willen cancellen, maar na de cancellation van Fable Legends en Scaledown konden ze dat niet echt meer maken. Ze hebben ook echt wel zien aankomen dat Crackdown niet bijzonder hoge ogen ging gooien en hebben dat ook wel van de daken geschreeuwd ("Crackdown 3 is een ode aan Crackdown 1" "Vind je CD1 vet, dan vind je 3 ook vet").

Overigens vermaak ik me er goed mee. Simpele fun. Had ik hem gekocht als 't geen Gamepass titel was? Nee. Maar dat is het wel, en ik heb er fun mee.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 02:28:
[...]
Zie mijn reactie in het anthem topic waarom ik dit best een slechte video vind. Ja hij heeft een paar puntjes, maar zijn grote probleem is dat ie moet samenspelen met anderen en dat lijkt ie vervolgens door te trekken naar elk miliscuul puntje wat hem tegen werkt. Prima, mag ie vinden, maar volledig irrelevant als ie ook maar enigszins zat op te letten. Oh wacht, hij deed hetzelfde met de beta en zat daar alsnog veel uur in te steken (het zijn immers zijn best bekeken filmpjes). Het is inderdaad geen perfecte game en die laadschermen zijn irritant, maar verder valt het allemaal reuze mee.
Als je 'into'die game bent, ongetwijfeld, maar ik heb niets met verhaal, niets met scenery, niets met combat, dus gaat de rest je al enorm snel tegenstaan. Ik had genoeg aan die 10 uurtjes om wat aan te kloten en te merken dat combat systeem niets voor mij is, te simpel, te statisch, hadden ze zoveel meer mee kunnen doen. Het is leuk als je dat soort combat niet eerder heb gezien/gehad, maar ik heb al zoveel verschillende games met mechanics gezien, dat dit hele systeem van hun verre van interessant is.
Willybubba schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:56:

Crackdown is m.i. een bijzonder geval. Eentje die ze wel hadden willen cancellen, maar na de cancellation van Fable Legends en Scaledown konden ze dat niet echt meer maken. Ze hebben ook echt wel zien aankomen dat Crackdown niet bijzonder hoge ogen ging gooien en hebben dat ook wel van de daken geschreeuwd ("Crackdown 3 is een ode aan Crackdown 1" "Vind je CD1 vet, dan vind je 3 ook vet").

Overigens vermaak ik me er goed mee. Simpele fun. Had ik hem gekocht als 't geen Gamepass titel was? Nee. Maar dat is het wel, en ik heb er fun mee.
Van mij mogen ze alle games 1 maand in de gamepass zetten, wat had mij dat een kolere veel geld uitgespaard. Hoeveelheid games die met zoveel hype komen, maar per saldo mager, simpel of simpelweg niet klaar zijn, de rest had ik makkelijk in een maandje kunnen uitspelen (zoals RDR2, simpel spel).

EA acces heb je al 10 uur, is veelal genoeg om daar wat games mee te testen, maar zijn enkel EA games.

• R4m0n_46
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-11 10:07
Denk inderdaad dat nóg een cancellation van een grote exclusieve titel - wat Crackdown 3 in principe is - de credibility van MS en de Xbox One niet ten goede was gekomen.

Daarnaast had volgens mij niemand meer hele hoge verwachtingen van de game, mezelf inclusief. Mooie is dat het een Game Pass game is, dus ik slinger hem deze week ergens wel eens aan.

• Reefun
  • Niet online
Hele Crackdown discussie gemist. Ik was in de veronderstelling dat je inderdaad van alles kon slopen. Thans, dat was de gedachte die ik had voordat ik de game ging spelen. Afgezien van die eerste 'trailers' niets meer van mee gekregen totdat ik dit weekend hem ging spelen.

De term "Als je CD1 leuk vond, vind je CD3 ook leuk" gaat wel op. In mijn geval vond ik CD1 ook erg leuk en heb me prima vermaakt met CD3. Ja, Het is niet helemaal vernietigbare omgevingen zoals ik in gedachten had. Maar dan nog wel vermakelijk.

Echter, als hij niet bij de gamepass zou zitten, dan had ik hem nooit aangeschaft ook. Ik heb hem binnen wat, 10 tot 16 uur uit gespeeld gok ik zomaar. En als je eenmaal alles heb gedaan, valt er weinig meer te beleven behalve alle orbs halen (wat ik dus echt niet ga doen). Ik ben ook wel geteld maar bij 1 "baas" (de laatste) meerdere malen afgegaan (medium). Dus echt een uitdaging is het dan ook niet echt. De rest van de bazen (afgezien van die security dude) waren way too easy. Of ik was te OP, dat kan ook :+

Dus eerlijk gezegd ga ik hem ook niet meer aanraken. Zelfs de multiplayer kan me helemaal niets schelen. Leuk dat je team deathmatch of soort van dominations kan doen. Maar als ik een dergelijke ervaring wil dan speel ik wel BFV of Apex Legends.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-11 21:21
Reefun schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:56:
[...]

* De-installeer Apex.
* Opnieuw opstarten
* Apex Installeren
* Apex opstarten

Heb hem nog niet weer teruggezet op NL taal, maar herinstallatie hoefde niet voor specifiek de taal. Voor degene met een minder bedeelde internet verbinding is herinstalleren geen leuke optie.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Pagina: 1 ... 142 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True