Dat schrijf ik ook nergens. Ik schreef:
Ik bedoel, waar zijn de links naar de metacritic score van 92 voor FH4 van diezelfde persoon die de link naar de metacritic score van Crackdown 3 heeft gepost ?
Als je een paar blz terug gaat kijken, dan weet je ook dat het niet op jouw sloeg, maar op iemand anders.
Ik poste een video met een mega downgrade vergelijking erin. En de reden heb ik uitgelegd omdat ik een hekel heb aan bullshittende developers. En ik dit wel het bizarste voorbeeld vind.
Dat is prima, onderbouwd ook en kan ik wel waarderen. Ik ben zelf ook vrij kritisch richting Microsoft op gameing gebied. Maar in tegenstelling tot andere "blauwen" die:
A: niet eens een Xbox hebben
B: alleen hier in het topic meelezen om te kijken of hun geliefde PS4 door het slijk wordt gehaald en dan pas gaan reageren.
C: er als de kippen bij zijn om alles wat ook maar enigszins negatief richting Xbox of Xbox exclusives is, hier te komen posten.
.....blijf ik het dus op zijn minst frappant vinden dat de ophef bijna alleen van het andere kamp komt.
En over forza heb ik in forza topic genoeg gezegd maar wil hier ook wel zeggen hoor, begin was leuk maar na een week amper nog aangeraakt. Meest hyped forza die er is en vond hem uiteindelijk heel erg tegenvallen. Zou hem zelf denk een 6.5 a 7 geven. Een 92 metacritic vind ik dan ook echt lachwekkend.,(zeker gezien pc versie nog steeds problemen heeft.)
Nogmaals, prima, eigen mening etc etc. Dat is voor iedereen anders en door iedereen anders ervaren.
Het feit dat ik meer op een ps4 speel dan op een xbox zou geen reet mogen uitmaken met hoe je hier altijd belaagd word zodra je een mening plaatst. Ja het is vaker negatief maar komop dit doet Microsoft toch ook echt zelf..
Hoezo dan ? MS heeft een flinke inhaalslag te maken en is daar volop meebezig. Dat is iets wat tijd kost en niet iets wat in een jaar of 2 zomaar ineens gefixed is. Echter de tendens is, vooral bij anderen zonder xbox, dat het altijd gedownplayed wordt. Als je 4 jaar lang loopt te droeftoeteren (om jouw worden maar eens te gebruiken) dat je de beste hardware hebt en dan ineens wordt ingehaald door een One X op performance gebied, dat dan performance ineens niet zo belangrijk is. Nee, dan zijn exclusives ineens belangrijk. Right....
Zou hetzelfde doen als sony dit deed. En zou het snappen als dan mensen uit dit topic het zouden vermelden in ps4 topic. Want als het zo is en er is bewijs dan moet het toch gemeld worden. Want devs die bullshitten moeten keihard aangepakt worden!
Ik niet en ik zie in het PS4 topic ook niet dat Xbox fans er daar als de kippen bij zijn als er wat negatiefs te vertellen valt over de PS4 en geloof me, dat zou me best lukken als ik dat zou willen doen (en ja, ik heb een ps4). En bullshittende devs aanpakken door hier wat te posten.....ja die lezen hier echt mee en poepen in hun broek door dit soort posts.... Nee, de enige reden voor sommigen om hier wat te posten, is puur en alleen om te trollen (en nee dit slaat niet op jou). Toch leuk om te zien dat het blauwe kamp zo bezig is met groen. Net Feyenoord supporters....die zijn ook alleen met Amsterdam bezig...