Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Dat is ff bruut :D Goed, is mij nog steeds niet gelukt de FF Behemoth neer te krijgen, deze zal wel tandje hoger liggen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:21
https://gamer.nl/artikele...chijnt-in-september-2020/

kaartjes al pre-ordered? :9 :P

gelukkig doet Milla mee (en grappig Ron Perlman... duiveltje..hoorntjes...)
quorumz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:26:
[...]

het is jammer dat Washington een "onbekende" stad is... niet herkenbaar zeg maar....(ja ok witte huis kennen we allemaal van films/series......maar de rest er omheen)... dat voelt anders aan...
Ik ben een keer in
Washington geweest en vind het juist heel herkenbaar. Niet alleen het witte huis natuurlijk, maar ook Washington Monument, Capitool, aantal dingen in de National Mall (het park waar het Witte huis zich in bevindt) en ik verwacht ook wel een paar ministeries en musea te herkennen alsook de Lincoln Memorial en wellicht nog de monumenten over de 1e en 2e wereldoorlog en wat andere plekjes.. Ik denk juist dat het voor menig Amerikaan meer te herkennen is dan New York omdat die toch aardig wat inwisselbare straten heeft. Heb je 10 hoge flatgebouwen gezien, dan heb je ze allemaal wel gezien. Dat idee. Ook de metro is heel herkenbaar als je er eens geweest bent en die in New York is vrij inwisselbaar (m.u.v. de grote stations maar daarvan kan ik me ook niet veel meer herinneren). Dat je straks steeds het Capitool of Lincoln Memorial ergens op de achtergrond zult hebben, lijkt me erg gaaf (er geldt namelijk een limiet hoe hoog gebouwen mogen zijn in Washington, nooit hoger dan die 2 volgens mij). Je zult nu dus ook niet meer hebben dat je een flatgebouw in gaat en je alleen toegang hebt tot een klein deel van de begane grond.

Ik kon alleen nog niet ver weg lopen, maar Washington heeft hele mooie stukjes en ik verwacht dat ik er nog wel een paar ga bezoeken. In de trailer kan ik me een stuk van het National Air and Space museum herinneren, dus ik denk dat we ook wel bij veel plekken naar binnen kunnen. Verder heb je nog het nationale archief en enkele andere plekken die wel een rol zullen spelen in het verhaal.
visueel.. apart.. maar het ziet er echt wel hetzelfde uit als the division 1 na de 4k hdr update...met de absurde hoeveelheid details (gaat misschien net niet mee met rdr2 en ac o maar zeker niet slecht.. en ik ben zelf van mening dat rdr2 dik verliest van ac o)
Ik vind het er persoonlijk indrukwekkender uitzien dan RDR2 simpelweg omdat de wereld voller is en het maken van een stad veel lastiger is dan het wilde westen. Er liggen echt zoveel objecten overal in deze game (wat deel 1 ook had) dat het gewoon heel knap is wat voor performance alsnog wordt gehaald.

Wel vind ik de FPS enorm inkakken als ik van links naar rechts kijk en ik hoop eigenlijk dat er naast een 4K mode ook nog een HD 60fps mode komt, maar als dat nu al niet in de beta zit, heb ik daar weinig vertrouwen in.

Verder zijn de tegenstanders nog steeds van die kogelsponzen en dat bevalt me ook niet echt. Van bosses kan ik het nog wel begrijpen maar randoms mogen van mij wel wat sneller neer

Martinspire wijzigde deze reactie 08-02-2019 10:17 (3%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• quorumz
Martinspire schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:14:
[...]
Ik ben een keer in
Washington geweest en vind het juist heel herkenbaar. Niet alleen het witte huis natuurlijk, maar ook Washington Monument, Capitool, aantal dingen in de National Mall (het park waar het Witte huis zich in bevindt) en ik verwacht ook wel een paar ministeries en musea te herkennen alsook de Lincoln Memorial en wellicht nog de monumenten over de 1e en 2e wereldoorlog en wat andere plekjes.. Ik denk juist dat het voor menig Amerikaan meer te herkennen is dan New York omdat die toch aardig wat inwisselbare straten heeft. Heb je 10 hoge flatgebouwen gezien, dan heb je ze allemaal wel gezien. Dat idee. Ook de metro is heel herkenbaar als je er eens geweest bent en die in New York is vrij inwisselbaar (m.u.v. de grote stations maar daarvan kan ik me ook niet veel meer herinneren). Dat je straks steeds het Capitool of Lincoln Memorial ergens op de achtergrond zult hebben, lijkt me erg gaaf (er geldt namelijk een limiet hoe hoog gebouwen mogen zijn in Washington, nooit hoger dan die 2 volgens mij). Je zult nu dus ook niet meer hebben dat je een flatgebouw in gaat en je alleen toegang hebt tot een klein deel van de begane grond.

Ik kon alleen nog niet ver weg lopen, maar Washington heeft hele mooie stukjes en ik verwacht dat ik er nog wel een paar ga bezoeken. In de trailer kan ik me een stuk van het National Air and Space museum herinneren, dus ik denk dat we ook wel bij veel plekken naar binnen kunnen. Verder heb je nog het nationale archief en enkele andere plekken die wel een rol zullen spelen in het verhaal.

[...]

Ik vind het er persoonlijk indrukwekkender uitzien dan RDR2 simpelweg omdat de wereld voller is en het maken van een stad veel lastiger is dan het wilde westen. Er liggen echt zoveel objecten overal in deze game (wat deel 1 ook had) dat het gewoon heel knap is wat voor performance alsnog wordt gehaald.

Wel vind ik de FPS enorm inkakken als ik van links naar rechts kijk en ik hoop eigenlijk dat er naast een 4K mode ook nog een HD 60fps mode komt, maar als dat nu al niet in de beta zit, heb ik daar weinig vertrouwen in.

Verder zijn de tegenstanders nog steeds van die kogelsponzen en dat bevalt me ook niet echt. Van bosses kan ik het nog wel begrijpen maar randoms mogen van mij wel wat sneller neer
misschien moet ik via google maps beetje virtuele tour gaan doen in Washington. games (net als series/films) kunnen net dat beetje extra gevoel geven als je er geweest bent of dingen herkent..

was zelf al 3x in new york geweest dus dan is dat makkelijker..maar new york zie je ook vaker in films/series.. (geloof dat o.a. serie Bones in Washington DC was)

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-08 15:07
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:06:
Verder viel mij ineens op dat het dashboard ook een soort van 5.1/7.1 achtig geluid produceert. Als ik bijvoorbeeld met de RB naar de volgende tabs ga, dan hoor ik dat geluid alleen in mijn rechter kant van de headset. Ga ik met LB naar links, dan hoor ik alles aan de linker kant.

Heb ook nog een hub met alle favo games. Daar gaat het geluid van rechts naar midden naar links als je dus 6 van die game tegels naast elkaar hebt staan. Was me nog nooit opgevallen.
Dit is stiekem toch al heel lang zo geloof ik, ik kan me niet herinneren wanneer dit niet zo was..

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:38
Gisteren heb ik een nieuwe headset gekocht. Turtle Beach 600. Ik heb hem maar een uurtje kunnen testen, maar ik kan niet zeggen dat ik enorm tevreden ben. Ik had hem gekocht op aanraden van een vriend. Ik had gehoopt dat vooral in games als BF5 ik wat meer het idee kreeg waar de schoten vandaan zouden komen.

Dat gebeurt wel enigszins, maar ik vind het niet overtuigend genoeg.
Nu kreeg ik de tip om eens te kijken naar de Plantronics Rig 800 LX. Ziet er tof uit, alleen best prijzig. Bij Coolblue verkopen ze ook de Rig 400 HX. Zover ik kan zien is het enige verschil dat de 800 LX draadloos is.https://www.coolblue.nl/vergelijken/798530/798531

Heeft iemand ervaringen met deze headsets?

PSN ID Binloading_nl

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 15:02
steefje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:23:
Gisteren heb ik een nieuwe headset gekocht. Turtle Beach 600. Ik heb hem maar een uurtje kunnen testen, maar ik kan niet zeggen dat ik enorm tevreden ben. Ik had hem gekocht op aanraden van een vriend. Ik had gehoopt dat vooral in games als BF5 ik wat meer het idee kreeg waar de schoten vandaan zouden komen.

Nu kreeg ik de tip om eens te kijken naar de Plantronics Rig 800 LX. Ziet er tof uit, alleen best prijzig. Bij Coolblue verkopen ze ook de Rig 400 HX. Zover ik kan zien is het enige verschil dat de 800 LX draadloos is.https://www.coolblue.nl/vergelijken/798530/798531

Ik heb de 800LX.

Het is een goede headset met een hele lange accuduur. Werkt zowel op PC als Xbox X. Switchen gaat echt heel makkelijk en daarom dus erg aangenaam.
Geluidskwaliteit is op zich goed. Hoor wel mensen lopen en waar vandaan wordt geschoten, maar het is niet accuraat op de meter nauwkeurig voor mijn gevoel.

Het Atmos gedeelte gebruik ik in de praktijk niet, Vind het geluid bij Windows sonic ofzo beter klinken.
Verder is hij minder geschikt voor muziek. Oftewel een racegame met een flinke soundtrack erachter klinkt niet altijd even sterk.

Ik kan dus niet zeggen of die slechter of beter is dan die TB 600. Misschien moet je het even goed testen over het weekend, kan een kwestie van wennen zijn.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

@steefje @Mick3112 Het kan ook aan de game liggen he. Battlefield staat nou niet echt bekend om zijn uitmuntende geluidsimplementatie. Ik merk het zelf ook namelijk. Wel geluid uit de richting, maar niet precies kunnen pinpointen.

Verder zitten BF games altijd vol bugs en ook BF5 had een grote geluidsbug dat je tegenstanders op 1m afstand niet hoorde lopen...

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:38
Ik zal het van het weekend nog wat beter testen. Ik heb ook getest met Res Evil 2 en dat was hem ook niet helemaal. Thans, ik had ik er mee van verwacht:) Er zitten ook nog wat pre-sets op, waar ik nog mee kan spelen.

Kan natuurlijk ook prima zijn dat mijn verwachtingen niet matchen met mijn aanschaf, maar vind € 100 genoeg voor een headset. Ik snap dat een headset van €300 ongetwijfeld beter zal klinken, maar dat is het me dan ook weer niet waard.

PSN ID Binloading_nl

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 15:02
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:13:
@steefje @Mick3112 Het kan ook aan de game liggen he. Battlefield staat nou niet echt bekend om zijn uitmuntende geluidsimplementatie. Ik merk het zelf ook namelijk. Wel geluid uit de richting, maar niet precies kunnen pinpointen.

Verder zitten BF games altijd vol bugs en ook BF5 had een grote geluidsbug dat je tegenstanders op 1m afstand niet hoorde lopen...
Klopt ja. + dat de spelwereld groot is en er veel routes zijn en er is veel chaos en omgevingsgeluid.

Ik speelde vroeger Counterstrike met EAX geluidskaart en daar hoorde ik wel exact wanneer iemand de hoek om zou komen. Nou waren die maps ook zeer eenvoudig van opzet en had je niet overal explosies.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die versie van Shadow of the Tomb Raider. Als ik de game pass app open (ja doet het nu wel weer), dan zie ik staan:
IN de gratis proefversie van SOTR heb je volledige toegang tot de beginlevels van het door recensenten bejubelde actie avontuur.
Gisteren op mijn eigen xbox via het tabje Gamepass geinstalleerd, dat was 31GB. In de Gamepass app staat dat de installatie 51Gb is.

Is dit nu de volledige game, of de volledige maar alleen de eerste paar levels ? Ga er toch vanuit dat ik betaal voor Gamepass dat de games volledig zijn en geen demo/proef versies.

MRE-Inc schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:34:
Die versie van Shadow of the Tomb Raider. Als ik de game pass app open (ja doet het nu wel weer), dan zie ik staan:

[...]

Gisteren op mijn eigen xbox via het tabje Gamepass geinstalleerd, dat was 31GB. In de Gamepass app staat dat de installatie 51Gb is.

Is dit nu de volledige game, of de volledige maar alleen de eerste paar levels ? Ga er toch vanuit dat ik betaal voor Gamepass dat de games volledig zijn en geen demo/proef versies.
Volledig maar zonder dlc.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-08 03:34
Heb hier nog wat codes liggen voor o.a. Xbox Live en Game Pass die ik bij m'n One X bundel kreeg. Aangezien ik ze niet gebruik;

Codes allemaal vergeven :)

dubbeldekkert wijzigde deze reactie 09-02-2019 01:42 (55%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:54

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

als je je xbox net hebt uitgepakt is het geen issue, maar mocht je de kaartjes al wat langer hebben liggen, check even de expiration date :)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• FastForwardNL
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21:29
Ik heb de Battlefield code gebruikt, bedankt!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:21

JSchut

.....

dubbeldekkert schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:59:
Heb hier nog wat codes liggen voor o.a. Xbox Live en Game Pass die ik bij m'n One X bundel kreeg. Aangezien ik ze niet gebruik;

Members only: Battlefield 1943
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only: 1 Month EA Access

Members only: 14 Days Xbox Live Gold

Members only: 1 Month Xbox Game Pass

Geef even aan als je ze gebruikt hebt :+
Ik heb de EA Access code gebruikt. Thanks!

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-08 03:34
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:13:

Battlefield staat bij mij juist bekend om de uitmuntende geluidsimplementatie. De enorme effort die DICE altijd stopt in hun sound design kom je maar bij weinig andere games tegen.

Leuk filmpje hoe ze bijvoorbeeld de V1 rocket hebben opgenomen op hunTwitter

Buiten dat werkt 5.1, 7.1 of zelfs Dolby Atmos op een headset helemaal niet zo goed, want het is virtualisatie van een surround effect.

Met een headset op moet je de game gewoon instellen op '3D Headphones'. Dan krijg je binauraal geluid dat gebruik maakt van HRTFs waarmee je juist heel erg goed geluid kunt localiseren!
Sagat schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:07:
als je je xbox net hebt uitgepakt is het geen issue, maar mocht je de kaartjes al wat langer hebben liggen, check even de expiration date :)
One X is net een paar maanden oud, codes zijn nog geldig.

• Robbie_84
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:16

Dank :) Ik heb de live gold code gebruikt.

• maemo
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-08 17:54
steefje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:23:

Ik heb de 400 hx.
prima koptelefoon wat mij betreft.
je krijgt er ook een dolby atmos code bij voor op je Xbox /computer.
geluid mag wat harder wat mij betreft maar is zeker niet verkeerd.
Vandaag begonnen aan Salt & Sanctuary. Ik was even klaar met Kingdom Hearts, dus toch maar snel gekocht… Maar toffe game! Vind de platform secties wel wat lastig, omdat ik wel de strakke controls van Hollow Knight gewend bent, maar de sfeer is wel Dark Souls. :) Nog wel even lastig hoe de map nu precies in elkaar zit, want alles staat wederom met alles in verbinding. Dat maakt het leuk, maar ook wat verwarrend af en toe :P

360Gamertag.....PSN ID

• PsYgHo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07-08 22:04

gebruikt! Waarvoor dank!

Gamepass gebruikt, mijn dank is groot! _/-\o_

PsYgHo wijzigde deze reactie 09-02-2019 00:27 (4%)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 22:14
Iedereen Crackdown 3 al geïnstalleerd? Kan niet wachten :)
ikdedinges schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:22:
Heb je hoge verwachtingen? Ik heb deel 1 even gespeeld maar vrij snel weggelegd.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:08
BC blijft een mooi dingetje, de Dead Space games nooit gespeeld (raar ja ik weet het) maar dit weekend begonnen aan deel 1 en wat een heerlijke game.

Vliegt er gewoon door heen, zit een mooi tempotje in.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

Ik heb me destijds erg vermaakt met Crackdown 1. Kan me alleen niet herinneren of ik ooit Crackdown 2 heb gespeeld of enkel op YouTube had gezien :p. Ik heb op zich best wel zin in Crackdown 3. Maar hij wordt toch wel overschaduwd door onder andere Metro, Trials en Sekiro komende weken.

Verder nu bezig met Salt and Sanctuary, evenals @justifire. Wat is dat een fijne game! Ben al redelijk ver gevorderd. Dus hopelijk deze week klaar voordat ik aan Metro kan beginnen. Het is een 2D metroidvania Dark Souls dat zich echt focust op builds (mêlee/magic/range/etc). Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Hollow Knights. Wat eigenlijk echt meer een platformer is. Kan hem echt aanraden. :)

En Hollow Knight trouwens ook nog steeds! Check dit gevecht O+ (Het is wel een boss battle die gemod is... in de normale game is deze niet zo moeilijk als in het filmpje :)... even een disclaimer om mensen niet te laten afhaken door het zien vak dit filmpje :p)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 10-02-2019 20:58 (19%)

360Gamertag.....PSN ID

• ikdedinges
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 22:14
exactor it schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:58:
[...]

Heb je hoge verwachtingen? Ik heb deel 1 even gespeeld maar vrij snel weggelegd.
Ik heb deel 1 helemaal grijs gespeeld, deel 2 nooit gespeeld. De gameplay van 3 lijkt sterk op deel 1 dus ik heb wel hoge verwachtingen inderdaad.
ikdedinges schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:22:
Ben wel benieuwd eigenlijk. Met Terry Crews rondhangen lijkt me eigenlijk best wel tof. Ben wel weer toe aan een grappige titel. SP zal waarschijnlijk 1x doorspelen zijn en klaar. Multiplayer weet ik eigenlijk nog niet wat ik kan verwachten en of het verder goed is.

En qua collectibles weet ik ook niet of ik daar ver mee ga. Waarschijnlijk alleen totdat het me leuk lijkt en dat het me wat brengt, maar op den duur kun je ook zo hoog springen dat het de gameplay eigenlijk niet meer ten goede komt haha.

Maar goed, we gaan het zien. Hij was in gamepass dus dan vind ik het allemaal wel best.

Martinspire - PC, PS4, X1

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:53
Goedemorgen 😃😃🙈
Hoe is her in Xbox world?
Begonnen met dead space 2 schrok me for🙈🙊😅

Is carmageddon nog te doen of aan te bevelen?😋
Even een actueel reviewtje posten over Salt and Sanctuary:

https://www.xboxtavern.com/salt-and-sanctuary-review/

Conclusion
It would be all too easy to compare this to the Souls series, but in truth, Salt and Sanctuary deserves a spotlight entirely of its own. It’s a dark and twisted journey that constantly relays a remarkable amount of depth, variety, innovation, and detail. Its greatest achievement, however, is not that of its outstanding structure, but its ability to frequently entice its players, despite how often it screws them over. This, is a punishing must have.

360Gamertag.....PSN ID

• LAPJENL70
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:34
Ik vroeg mij af of het volgende bij een van jullie bekend is. Ik heb nog een Xbox live abonnement tot 5-2-2020 en Xbox Game Pass loopt nog tot 1-6-2019. Nu had ik dit weekend bij Services en abonnementen de automatische verlenging/afschrijving stopgezet omdat ik tegen de tijd dat abonnementen verlopen op zoek ga naar goede aanbiedingen. Maar als je dit doet dan kun je dus gelijk geen gebruik meer maken van deze abonnementen. Ik had geen toegang meer tot Xbox Live en de Game Pass. Na weer inschakelen werkte het weer. Ik vind dit best kwalijk omdat je al vooruit betaald hebt en de abonnementen nog actief zijn. Meer mensen die dit al eerder hadden ervaren?

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:42

Notna

Where are you?®

LAPJENL70 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:09:
Ik vroeg mij af of het volgende bij een van jullie bekend is. Ik heb nog een Xbox live abonnement tot 5-2-2020 en Xbox Game Pass loopt nog tot 1-6-2019. Nu had ik dit weekend bij Services en abonnementen de automatische verlenging/afschrijving stopgezet omdat ik tegen de tijd dat abonnementen verlopen op zoek ga naar goede aanbiedingen. Maar als je dit doet dan kun je dus gelijk geen gebruik meer maken van deze abonnementen. Ik had geen toegang meer tot Xbox Live en de Game Pass. Na weer inschakelen werkte het weer. Ik vind dit best kwalijk omdat je al vooruit betaald hebt de abonnementen nog actief zijn. Meer mensen die dit al eerder hadden ervaren?
Stomme vraag wellicht, maar heb jij je abbonnement geannulleerd of het automatisch verlengen stopgezet? Dat zijn namelijk 2 verschillende opties en wellicht heb je perongeluk de verkeerde aangeklikt?

Want als je automatisch verlengen uitgezet hebt, zou je gewoon tot de afloop tijd gebruik van moeten kunnen maken:

https://support.xbox.com/...-cancel-xbox-subscription
Je kunt je Xbox-abonnement direct opzeggen of de automatische verlenging stopzetten. Als je direct opzegt, krijg je ook meteen geen toegang meer tot de abonnementsservice. Als je automatische verlenging van je abonnement stopzet, kun je de service gewoon blijven gebruiken gedurende de resterende periode.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• LAPJENL70
Notna schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:13:
[...]

Stomme vraag wellicht, maar heb jij je abbonnement geannulleerd of het automatisch verlengen stopgezet? Dat zijn namelijk 2 verschillende opties en wellicht heb je perongeluk de verkeerde aangeklikt?

Want als je automatisch verlengen uitgezet hebt, zou je gewoon tot de afloop tijd gebruik van moeten kunnen maken:

https://support.xbox.com/...-cancel-xbox-subscription

[...]
Het was echt automatisch verlengen uitzetten. Heb deze melding gezien:

Weet u het zeker?
U hebt vanaf 5 februari 2020 geen toegang meer tot uw Xbox Live Gold-abonnement als we u niets meer in rekening brengen.

• Notna

Notna

Where are you?®

LAPJENL70 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Weet u het zeker?
U hebt vanaf 5 februari 2020 geen toegang meer tot uw Xbox Live Gold-abonnement als we u niets meer in rekening brengen.
Dan is er iets niet goed gegaan. Ik zou een chat met support starten om het na te laten kijken.

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-08 13:05
Iemand een manier om de Xbox 360 games die bij Games With Gold zitten te downloaden? Vanaf de One lukt het me niet maar vanaf de Xbox website ook nooit. Heb m'n Xbox op US regio ingesteld, maakt dat iets uit?

Steam/XBL/PSN: WinterBaseNL

• Notna

Notna

Where are you?®

WinterBase schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:44:
Iemand een manier om de Xbox 360 games die bij Games With Gold zitten te downloaden? Vanaf de One lukt het me niet maar vanaf de Xbox website ook nooit. Heb m'n Xbox op US regio ingesteld, maakt dat iets uit?
Hier werkt het op beide manieren:

1. Via de Xbox store. Ik word daan doorgestuurd naar de 360 store en kan aldaar de game 'kopen' (voor 0 euro)
2. Op de Xbox zelf kan ik naar Games with Gold gaan. Als het een 360 spel betreft, word ik ook naar de 360 store (op de console zelf) gestuurd en kan ik daar ook de game 'kopen' .

Wat gaat er precies niet goed bij jou dan; krijg je een error of juist helemaal niets etc.?

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:21
Volgens mij moet je je CC koppelen om die Xbox 360 games te kunnen kopen.

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-08 12:39
LAPJENL70 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Weet u het zeker?
Mijns inziens klopt dit toch er staat dat je vanaf 5-2-2020 geen Xbox Live gold meer hebt.
Wij zitten nog in 2019 :).

• Notna

Notna

Where are you?®

EciRuam schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:46:
[...]

Mijns inziens klopt dit toch er staat dat je vanaf 5-2-2020 geen Xbox Live gold meer hebt.
Wij zitten nog in 2019 :).
Dat klopt ook, maar het probleem was dat de toegang direct was stopgezet ipv 5-2-2020 ;)

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-08 12:39
Notna schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:47:
[...]

Dat klopt ook, maar het probleem was dat de toegang direct was stopgezet ipv 5-2-2020 ;)
Ah, ok.

Ikzelf heb afgelopen Oktober de automatische verlenging stopgezet van XBOX Live, maar alles is blijven werken.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:22:
Ik heb me destijds erg vermaakt met Crackdown 1. Kan me alleen niet herinneren of ik ooit Crackdown 2 heb gespeeld of enkel op YouTube had gezien :p. Ik heb op zich best wel zin in Crackdown 3. Maar hij wordt toch wel overschaduwd door onder andere Metro, Trials en Sekiro komende weken.
Ik heb hetzelfde met Crackdown. Ondanks dat de SF trekjes mij totaal niet trekken vond ik Crackdown 1 op de 360 een geweldig spel. Grootste aantrekkingskracht de semi cell-shaded graphics i.c.m. het steeds verder en hoger kunnen springen door de groene orbs. Het van dak naar dak springen vond ik erg goed gedaan. Deel 2 destijds ook direct gekocht maar heeft me nooit kunnen grijpen, niet uitgespeeld ook meen ik.

Crackdown 3 haal ik sowieso (alleen al omdat het een One exclusive is) maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Had mooi geweest als, zoals destijds beloofd, gebouwen konden instorten met een goede physics engine maar helaas. Dat genot haal ik dan nog wel uit Screamride :+

• LAPJENL70
EciRuam schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:01:
[...]

Ah, ok.

Ikzelf heb afgelopen Oktober de automatische verlenging stopgezet van XBOX Live, maar alles is blijven werken.
Ik had dit zelf ook al eens eerder gedaan zonder probleem. Ik ga het vanavond nog een keer uitzetten om te kijken wat er gebeurt. Als weer direct de toegang geblokkeerd wordt neem ik even contact met MS op.
Exorcist schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb hetzelfde met Crackdown. Ondanks dat de SF trekjes mij totaal niet trekken vond ik Crackdown 1 op de 360 een geweldig spel. Grootste aantrekkingskracht de semi cell-shaded graphics i.c.m. het steeds verder en hoger kunnen springen door de groene orbs. Het van dak naar dak springen vond ik erg goed gedaan. Deel 2 destijds ook direct gekocht maar heeft me nooit kunnen grijpen, niet uitgespeeld ook meen ik.

Crackdown 3 haal ik sowieso (alleen al omdat het een One exclusive is) maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Had mooi geweest als, zoals destijds beloofd, gebouwen konden instorten met een goede physics engine maar helaas. Dat genot haal ik dan nog wel uit Screamride :+
Gister de network test gespeeld en gebouwen storten netjes in hoor, die cloud-destruction werkt verbazingwekkend goed !
Tof om te zien dat Microsoft verder kijkt dan de kracht van de console zelf, weer een goede stap in de richting van cloud-gaming :)
Verder is Crackdown 3 overigens wel gewoon een schijtspel >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

justifire schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:18:
[...]

Gister de network test gespeeld en gebouwen storten netjes in hoor, die cloud-destruction werkt verbazingwekkend goed !
Tof om te zien dat Microsoft verder kijkt dan de kracht van de console zelf, weer een goede stap in de richting van cloud-gaming :)
Verder is Crackdown 3 overigens wel gewoon een schijtspel >:)
Waar haal ik vandaan dat dit geschrapt zou zijn dan? 8)7
Maar mooi zo :)

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-08 13:05
Notna schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Hier werkt het op beide manieren:

1. Via de Xbox store. Ik word daan doorgestuurd naar de 360 store en kan aldaar de game 'kopen' (voor 0 euro)
2. Op de Xbox zelf kan ik naar Games with Gold gaan. Als het een 360 spel betreft, word ik ook naar de 360 store (op de console zelf) gestuurd en kan ik daar ook de game 'kopen' .

Wat gaat er precies niet goed bij jou dan; krijg je een error of juist helemaal niets etc.?
Voorheen kreeg ik een error op de site maar ook in de store. Nu blijft ie vragen om een betalingsoptie, creditcard toe te voegen. Die heb ik jammer genoeg niet 😒

Steam/XBL/PSN: WinterBaseNL

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-08 10:32
WinterBase schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:44:
Probeer deze link eens :

https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d802555308ce

Mij lukte het ook niet meer om die 360 game te downloaden via de Xbox maar via deze link wel.

maurieske72 wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:21 (3%)

• Notna

Notna

Where are you?®

WinterBase schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:47:
[...]

Voorheen kreeg ik een error op de site maar ook in de store. Nu blijft ie vragen om een betalingsoptie, creditcard toe te voegen. Die heb ik jammer genoeg niet 😒
Ah op die fiets. Zoals al eerder vermeld moet je een CC hebben of iig je PayPal koppelen (dacht dat dit ook werkte) aan de 360 store voordat je iets kan kopen. Er moet een geldig betaalmiddel gekoppeld zijn, anders kan je geen games kopen; gratis of niet.

Als je geen CC hebt (of wilt van een bank) kan je ook een virtuele al dan niet pre-paid CC aanschaffen enkel voor dit doel. Dat je er vervolgens niets mee doet maakt niets uit :)

Notna wijzigde deze reactie 12-02-2019 06:36 (14%)

• quorumz
Notna schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 06:35:
[...]

Ah op die fiets. Zoals al eerder vermeld moet je een CC hebben of iig je PayPal koppelen (dacht dat dit ook werkte) aan de 360 store voordat je iets kan kopen. Er moet een geldig betaalmiddel gekoppeld zijn, anders kan je geen games kopen; gratis of niet.

Als je geen CC hebt (of wilt van een bank) kan je ook een virtuele al dan niet pre-paid CC aanschaffen enkel voor dit doel. Dat je er vervolgens niets mee doet maakt niets uit :)
Hoe krijg je dat gekoppeld zonder nog een xbox 360 te hebben?. Mijn dochter heeft wel een cc op haar xbox one store en ze heeft gold maar de gratis 360 titels krijgt ze mooi niet gedownload...

• quorumz
Anthem Launch Trailer:

Anthem Roadmap: (eindelijk)

quorumz wijzigde deze reactie 12-02-2019 06:54 (58%)

• quorumz
Rainbow Six Siege Operation Burnt Horizon:

• quorumz
Jump Force Launch Trailer:

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 06:51:
[...]

Hoe krijg je dat gekoppeld zonder nog een xbox 360 te hebben?. Mijn dochter heeft wel een cc op haar xbox one store en ze heeft gold maar de gratis 360 titels krijgt ze mooi niet gedownload...
Goede vraag, aangezien ik een 360 had en een CC in die tijd er aan gekoppeld heb.

Maar een gokje; als je naar deze game gaat:

https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d802535107e4

En je gaat het 'kopen; krijg je dan een optie om een betaalmiddel toe te voegen? Ik zie daar namelijk mijn CC staan, maar ik weet niet of die overgenomen wordt door de One store of dat het de CC is die gekoppeld is voor de 360. Ik neem aan, getuige jouw verhaal, dat je daar niets te zien krijgt en dus kan toevoegen. Immers is dit Marketplace (360 store), wat niet de Store is die de One gebruikt.

Notna wijzigde deze reactie 12-02-2019 07:03 (4%)

• quorumz
Crackdown 3 Launch Trailer (volgens mij door niemand gepost.)

• quorumz
Notna schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:02:
[...]

Goede vraag, aangezien ik een 360 had en een CC in die tijd er aan gekoppeld heb.

Maar een gokje; als je naar deze game gaat:

https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d802535107e4

En je gaat het 'kopen; krijg je dan een optie om een betaalmiddel toe te voegen? Ik zie daar namelijk mijn CC staan, maar ik weet niet of die overgenomen wordt door de One store of dat het de CC is die gekoppeld is voor de 360. Ik neem aan, getuige jouw verhaal, dat je daar niets te zien krijgt en dus kan toevoegen. Immers is dit Marketplace (360 store), wat niet de Store is die de One gebruikt.
Die optie komt niet, dan krijg je een error en of je het op je console wilt kopen.. en op de console krijg je dezelfde error 8)7 |:(

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:04:
[...]

Die optie komt niet, dan krijg je een error en of je het op je console wilt kopen.. en op de console krijg je dezelfde error 8)7 |:(

@quorumz heb je gekeken of je CC ook gekoppeld staat op de xbox.com site en niet alleen via de console? Ik kan niet inloggen op marketplace momenteel (geen idee waarom overigens) dus ik weet ook niet of de payment options je dan naar je MS account leiden of dat het een seperate versie is.

Wat een gezeur overigens, sjeez :')

Notna wijzigde deze reactie 12-02-2019 07:22 (40%)

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
quorumz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:04:
[...]

Misschien kun je via account.microsoft.com controleren of er een betalingsoptie is gekoppeld voor de juiste regio en anders daar toevoegen?

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:27
quorumz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 06:51:
[...]

Ik vind het ook irritant.
Ik krijg ze ook niet gedownload of gepushed naar de console. Ik heb echter wel een 360 console en kan daarop een 360 spel afrekenen (gratis; en installeren). Na het afrekenen is het spel direct installeerbaar op de XB1 (S).
De grootte van een 360 spel is op de One 500-800 MB groter dan op de 360 zelf (grootte verschilt per spel).
M.i. niet erg efficient om per spel een basic 360 OS of 360 emulator te installeren.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005

Touchdomex

Plunder with Thunder.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
Borderlands in de aanbieding. Baalde vorige week al dat deze enkel voor australie was en en van het weekend voor de ps4. Denk dat ik deze ga aanschaffen en misschien ook maar weer eens Bioshock collection.
Je zit alleen dan met die turkse store te hobby-en waar ik geen zin in heb.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:47

Rivanov

Apple freak

quorumz schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:02:

[YouTube: Crackdown 3 - Launch Trailer]
Zit iemand op deze game te wachten? :+
Het is dat ik 'm via Game Pass kan proberen, maar heb afgelopen weekend de Tech Test gespeeld en vond er vrij weinig aan.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

LAPJENL70 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:15:
[...]

Ik had dit zelf ook al eens eerder gedaan zonder probleem. Ik ga het vanavond nog een keer uitzetten om te kijken wat er gebeurt. Als weer direct de toegang geblokkeerd wordt neem ik even contact met MS op.
Ik kan iig bevestigen dat het niet zo hoort te werken, ik heb zelf laatst een gold trial genomen en direct gestopt en idem voor gamepass.

Over gamepass gesproken, 2 maanden voor 2 euro wat een deal weer! _/-\o_
Ik heb net (console van de buren weliswaar) God of war besteld, en ik verwacht daar eigenlijk al niet aan toe te komen. Dus ik doe het NU niet, maar ik vind het absoluut een top aanbieding!

Mogelijk ook binnenkort salt n sactuary in het bezit, maar gezien mijn beperkte ervaring met souls games zal ook die nog wel even op de pile mountain of shame blijven. :X

edit:
Ook hier kan ik x360 'games with gold' games direct op de one kopen. Ik heb geen cc gekoppeld wel paypal. Want mij dan weer niet lukt is vanuit de app deze aankoop te doen. xb1 games (uiteraard) wel.

Sagat wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:58 (10%)

• Yukidaruma
  • Laatst online: 23:58
MartijnS72 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:40:
[...]

Misschien kun je via account.microsoft.com controleren of er een betalingsoptie is gekoppeld voor de juiste regio en anders daar toevoegen?
Dat is wel de manier hoe ik het moest oplossen.
https://account.microsoft.com/billing/payments

Paypal account werkt ook trouwens, hoeft niet een CC te zijn.

Yukidaruma wijzigde deze reactie 12-02-2019 09:23 (8%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Sagat schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:56:
[...]

Ik kan iig bevestigen dat het niet zo hoort te werken, ik heb zelf laatst een gold trial genomen en direct gestopt en idem voor gamepass.

Over gamepass gesproken, 2 maanden voor 2 euro wat een deal weer! _/-\o_
Ik heb net (console van de buren weliswaar) God of war besteld, en ik verwacht daar eigenlijk al niet aan toe te komen. Dus ik doe het NU niet, maar ik vind het absoluut een top aanbieding!

Mogelijk ook binnenkort salt n sactuary in het bezit, maar gezien mijn beperkte ervaring met souls games zal ook die nog wel even op de pile mountain of shame blijven. :X

edit:
Ook hier kan ik x360 'games with gold' games direct op de one kopen. Ik heb geen cc gekoppeld wel paypal. Want mij dan weer niet lukt is vanuit de app deze aankoop te doen. xb1 games (uiteraard) wel.
Waar kun je 'm voor € 2 bemachtigen? En is deze enkel geldig voor niet-abonnee's of kun je een bestaand abbo ophogen?

/edit: Ah zie het al. 1 maand voor € 2 waarbij je één extra maand gratis krijgt. Alleen voor nieuwe leden.

Rivanov wijzigde deze reactie 12-02-2019 10:04 (5%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Rivanov schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:00:
[...]

Waar kun je 'm voor € 2 bemachtigen? En is deze enkel geldig voor niet-abonnee's of kun je een bestaand abbo ophogen?

/edit: Ah zie het al. 1 maand voor € 2 waarbij je één extra maand gratis krijgt. Alleen voor nieuwe leden.
Ik had de link gevonden in pepper. Als je zoekt op gamepass komt ie niet boven water, maar als je in het gaming segment zoekt in hot vind je hem met wat scroll werk (sorry kan even geen linkje leveren).

• MRE-Inc

MRE-Inc

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

@Sagat @MRE-Inc Staat ook op de frontpage van Game Pass zelf. :)

https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

haha dat wilde ik eerst nog posten 'vermoeddelijk staat die ook wel op de xbox zelf zichtbaar gezien het een ms actie is'

en zoals ik initieel al typte......wat een deal zeg. hellblade, snakepass, forza horizon 4 alleen al met die 3 games zou ik heel graag verder willen en ik wil crackdown toch ook wel even proberen ondanks dat het niet echt mijn ding is. En zoveel andere goodies.

hmmmz zou het economisch rendabel zijn om iemand te offshoren om mijn werkt te doen zodat ik dan overdag kan gamen? O-)
Denk dat mijn vrouw dat plan helaas niet zal approven ondanks dat ik dan vast veel vrolijker bent huis :+

Sagat wijzigde deze reactie 12-02-2019 10:50 (3%)

• lightdestroyer
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 09:06
Yukidaruma schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:22:
[...]

Dat is wel de manier hoe ik het moest oplossen.
https://account.microsoft.com/billing/payments

Paypal account werkt ook trouwens, hoeft niet een CC te zijn.
Hier had ik ook veel problemen met m'n x360 account. Deze zat gekoppeld aan de Nederlandse regio (van véél vroeger toen als je je hotmail account op België zette je enkel Franse bazaar over je nek kreeg .. )

Geloof me tis een pain in the *** als de regio/land/taal instelling verkeerd staat van die account. x360 houdt ook op geen enkele manier rekening van je gegevens van je standaard xbox account.

(Ik koop dus m'n xbox games en gold en .. in de USA aan, maar de gratis x360 games en mijn x360 store aankopen worden nog steeds via de Belgische regio met m'n Belgische CC kaart "gekocht" (ja zelf de gratis games willen enkel maar aangekocht worden met een geldig betaalmiddel |:( )
Promoties die ik in sales zie voor x360 games kan ik hierdoor plots niet aankopen of aan een veel hoger bedrag. Europese/Belgische sales zie je dan weer niet ..;

De x360 gegevens heb ik in orde gekregen (Nederland -> België want anders werden ook al m'n "aankopen" geblokkeerd" zowel via pc als via de console) door uiteindelijk via een forum op een oude x360 service pagina terecht te komen.
De algemene microsoft account pagina's dus negeren en de oude x360 opzoeken om daar te kijken wat er verkeerd is gelopen.

PS: indien het de taal/regio is dat verkeerd staat: succes! (tip: gewoon MS opbellen want ze zijn blijkbaar radicaal tegen regio/taal veranderingen voor de oude accounts. Dat 60% van België Nederlands spreekt gaat er daar nog steeds niet goed in :') )
Ik denk dat ik 4 keer een regio verandering heb moeten "aanvragen". Blijkbaar zijn die voor x360 accounts 1) gelimiteerd en 2) dient er een manueel handeling of controle te gebeuren!
Vandaar dat je wellicht het beste belt.
PS: uw adres van uw x360 account moet overeenkomen met diegene die gelinkt is met je CC. Wellicht onderdeel van de controle. Ironisch genoeg vraagt het adres veranderen blijkbaar weer een manuele handeling (toch vorig jaar). Gelukkig had ik dit probleem niet, anderen na een verhuis plots wel.
Dus indien de regio/taal juist staat misschien de adres gegevens controleren?

Ironische is dat waar het wel telt: xBox One accounts je de regio kan veranderen in 5 sec 8)7

Het geld dat je op uw xBox (One) account zet kan je direct gebruiken voor x360 games aan te schaffen in de store... logica is eigenlijk ver te zoeken. Ik koop dus in praktijk mijn "Belgische" games met Amerikaanse dollars aan, maar ik kan de aankoop enkel afronden wanneer er een Belgische gevalideerde CC kaart aanwezig is om de "aankoop" te doen. Ik denk wel dat ik de keuze heb bij x360 games.

Kzou zeggen als je toch de moeite doet om het via een oude service pagina te doen en geduld te hebben: goed nadenken of je het wel op België/Nederland wil zetten (ik heb dus die fout begaan).
Altijd leuk op zo'n x360 game plots in het Frans te zien omdat er geen "nl" variant is en ik België woon ... Hopelijk is de fall back in Nederland default Engels maar ik kan me wel inbeelden dat je plots Duits te horen/zien krijgt >:).
Al mijn x360 aankopen (zelf de gratis games via gold) verlopen bij mij nog steeds via de Franstalige procedure (soit geen ramp). Dat hebben ze na zoveel proberen nog steeds niet in orde gekregen.

*Light kijkt al uit naar de MS nieuwe console sebiet 3 accounts die semi aan elkaar gelinkt zijn en semi-onafhankelijk :( >:)

Long Story short: Bel hun op of je moet veel geduld hebben 8)

Specs

Meneer iCy schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:39:
Borderlands in de aanbieding. Baalde vorige week al dat deze enkel voor australie was en en van het weekend voor de ps4. Denk dat ik deze ga aanschaffen en misschien ook maar weer eens Bioshock collection.

[...]

Je zit alleen dan met die turkse store te hobby-en waar ik geen zin in heb.
Nou ja, zelfs in de Nederlandse store is het echt een koopje.
Met al die gratis uitbreidingen en events zijn MHW en Diablo 3 de beste zes tientjes die ik ooit aan iets heb besteed d:)b

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:02

Willybubba

Nut up or shut up.

Touchdomex schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:22:
[...]

Zou Mafia 3 voor die prijs een leuke zijn of niet? :+

Iemand hier verklaring?
Yep. Ik heb me er prima mee vermaakt. Wel de versie met alle DLC doen!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Meneer iCy
justifire schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:42:
[...]

Nou ja, zelfs in de Nederlandse store is het echt een koopje.
Met al die gratis uitbreidingen en events zijn MHW en Diablo 3 de beste zes tientjes die ik ooit aan iets heb besteed d:)b
Wacht nog wel even met MHW. Voor 15 euro had ik hem wel aangeschaft, maar heb geen zin in een mogelijke niet werkende turkse gift card.

Heb ook geen CC, enkel paypal/ideal.

Ik ga Borderlands aanschaffen. Wil het spel een keer goed spelen. Ga ook bioshock the collection kopen. Bioshock Inf op de PS3 gespeeld, maar nooit afgemaakt eigenlijk. :+

Meneer iCy wijzigde deze reactie 12-02-2019 16:02 (15%)

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-08 14:26

Zegt dat wat over het enthousiasme voor de game? ;)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Veel bekende characters, jammer dat Bleach alleen teveel op de stripboek lijkt te hangen ipv series (waar de meeste hem van kennen), 1 van z'n ultimates (shin tensa zangetsu) is enkel bekend uit de strip en niet uit de laatste series van de anime (final Zangetsu).

Lijkt alleen een stuk minder actieve juggle-fighter, dus misschien toch maar halen, al is het maar voor het verhaal en de characters :P (jammer dat one punch man er niet bij zit :P)

SinergyX wijzigde deze reactie 12-02-2019 17:00 (15%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:08

Ik ga hem vrijdag wel spelen (thank god for Gamepass) maar ik heb er niet veel verwachtingen van, ik heb ook serieus maar weinig vanuit MS gezien de afgelopen weken over de game, alsof ze er zelf ook niet zo heel veel geloof in hebben.

Crackdown 3 is denk ik wel echt een fun game, meer ook niet maar dat hoeft niet per se slecht te zijn.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• quorumz
world war z
16 april

• quorumz
Tom Clancy's Rainbow Six Siege Year 4: (het blijft cool terrorist hunt maar ze moeten zoveeeeel fixen in een eventueel vervolg...)

• quorumz
Warframe Year 6 (van de pc, hopelijk komt het event dan ook op de consoles)

quorumz wijzigde deze reactie 13-02-2019 08:20 (15%)

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:05
Kun je eigenlijk ergens instellen dat je nooit gebruik wilt maken van game chat? Dat je bijvoorbeeld perongeluk je mic nog aangesloten hebt en dus iedereen je kan horen terwijl je dat niet wilt. Ik doe namelijk nooit aan game chat, alleen maar party chat.

• quorumz
Sir_Hendro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:43:
Kun je eigenlijk ergens instellen dat je nooit gebruik wilt maken van game chat? Dat je bijvoorbeeld perongeluk je mic nog aangesloten hebt en dus iedereen je kan horen terwijl je dat niet wilt. Ik doe namelijk nooit aan game chat, alleen maar party chat.
je headset niet aansluiten (eruit halen) ?...(of jezelf in je eigen party chat zetten)

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:05
quorumz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:45:
[...]

je headset niet aansluiten?...(of jezelf in je eigen party chat zetten)
Je dat dacht ik al, soms vergeet ik je headset te ontkoppelen waardoor dus schijnbaar mensen je in game chat kunnen horen. Ik heb overigens game chat op mute staan omdat het meestal alleen maar schreeuwende kinderen zijn. Echter kan je zo ook niet horen van andere dat je zelf ook in de chat aan het praten bent. :P

Als er geen instelling is om game chat standaard te blokkeren moet ik maar beter opletten dat ik de headset er altijd uit heb of in een private chat ga. Het nadeel van een private chat is dat je daar na een tijdje uit gekickt wordt omdat je alleen in de chat zit.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:59:
[...]

Veel bekende characters, jammer dat Bleach alleen teveel op de stripboek lijkt te hangen ipv series (waar de meeste hem van kennen), 1 van z'n ultimates (shin tensa zangetsu) is enkel bekend uit de strip en niet uit de laatste series van de anime (final Zangetsu).

Lijkt alleen een stuk minder actieve juggle-fighter, dus misschien toch maar halen, al is het maar voor het verhaal en de characters :P (jammer dat one punch man er niet bij zit :P)
Speaking of fighting games, zijn hier liefhebbers voor Tekken en/of dbz fighter? Deze games zijn goedkoper op xb dan ps4, echter het is voor mij het leukste om tegen (soort van) bekenden te spelen en het liefst nog een beetje op gelijk niveau. Op de ps4 heb ik die mensen, sorta kinda :+ , op de xbox niet (en geen 6button layout pad)......vandaar dat ik nog wat twijfel.

• Meneer iCy
Sir_Hendro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:50:
[...]

Je dat dacht ik al, soms vergeet ik je headset te ontkoppelen waardoor dus schijnbaar mensen je in game chat kunnen horen. Ik heb overigens game chat op mute staan omdat het meestal alleen maar schreeuwende kinderen zijn. Echter kan je zo ook niet horen van andere dat je zelf ook in de chat aan het praten bent. :P

Als er geen instelling is om game chat standaard te blokkeren moet ik maar beter opletten dat ik de headset er altijd uit heb of in een private chat ga. Het nadeel van een private chat is dat je daar na een tijdje uit gekickt wordt omdat je alleen in de chat zit.
Een xbox party maken lost het op. Doe ik ook altijd en als ik geen ingame chat wil.

• quorumz
tombraider dlc:

Sagat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:38:
[...]

Speaking of fighting games, zijn hier liefhebbers voor Tekken en/of dbz fighter? Deze games zijn goedkoper op xb dan ps4, echter het is voor mij het leukste om tegen (soort van) bekenden te spelen en het liefst nog een beetje op gelijk niveau. Op de ps4 heb ik die mensen, sorta kinda :+ , op de xbox niet (en geen 6button layout pad)......vandaar dat ik nog wat twijfel.
Ben redelijk gestopt met fighters, gros (MK, SF, Tekken) werd een combo-juggle game waar ik totaal niet meer op zat te wachten, DB Universe vond ik vermakelijk PVE te spelen, hopelijk is Jump Force ook enigszins te doen tegen de computer.

• quorumz
aftellen: far cry new dawn:

• quorumz
Black Desert Beta: (13-17)

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

quorumz wijzigde deze reactie 14-02-2019 06:56 (27%)

• R.G
  • Registratie: januari 2009
Hey gurls en boys, wat voor Valentin actions doen jullie

Plus net anthem pre ordered🙈🙈🙈🙈

• Motabeatz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-08 16:41
Heb hem zojuist besteld via de ING winkel voor 29 euro en wat rentepunten

• quorumz
Motabeatz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:56:
[...]

Heb hem zojuist besteld via de ING winkel voor 30 euro en wat rentepunten
hoop de digitale deluxe versie morgen voor 33 euro te scoren

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

R.G schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:53:
Hey gurls en boys, wat voor Valentin actions doen jullie

Plus net anthem pre ordered🙈🙈🙈🙈
Heb een spel aangeschaft voor mezelf als vday pressie. O-)
Geen xbox dus zal er verder niet over uitweiden.

Voor het vrouwtje iets verzinnen is wat lastiger :P

Jup.
From February 14th through to February 17th you will be able to play Black Desert for free
Ik skip hem, heb hem al op de PC, geweldige game initieel, end-game alleen totaal niet (min/max met +20 upgrades RNG wat 99% focus PVP is).

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:27

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Tja zoveel uitgesteld. En ziet er best wel mediocre uit.
Heb gamepass en ga hem misschien proberen mits hij op pc werkt via gamepass.

Merk wel heb al tijdje gamepass ( forza horizon 4) maar heb alleen fh4 gespeeld ermee( heb de 6maanden voor geloof 30 euro gedaan toen).
Zeker omdat er maar heel weinig op pc werkt..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20:46
Voor de liefhebbers van Metro Exodus:

https://www.trueachieveme...Metro-Exodus/achievements

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Valt toch wel mee? Gros geeft het iedergeval kleine 7, vind ik prima.

Pagina: 1 ... 141 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True