[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.195 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 08:06
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:07:
[...]

Hahaha, nee hoor, was flauw :) Je bent volgens mij gewoon niet echt een 2d platformer fan :)

Moet je nog helemaal beginnen aan Alan Wake of heb je het nog nooit gespeeld? Dat vond ik echt een enorm gave game.
Af en toe speel ik wel es een 2d platformer maar ze staan niet bovenaan mijn lijstje :+

Alan Wake moet ik nog steeds opstarten... Heb de DLC er toen ook bijgekregen met Quantam break. Maar iets met een keer opstarten en door gaan spelen |:(

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als in Mario of Zelda op de Xbox of zo? Zie ik echt niet gebeuren eigenlijk... al zou het wel cool zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:34:
Als in Mario of Zelda op de Xbox of zo? Zie ik echt niet gebeuren eigenlijk... al zou het wel cool zijn.
Mario en Zelda zijn natuurlijk wel echte nintendo iconen. Dat zie ik ook niet gebeuren. :) Maar er zijn wel andere games die uit de nintendo koker komen waarbij dat best wel kan.

Ik vind het in ieder geval bijzonder, maar wel leuk, om te zien dat MS en nintendo samen optrekken.

Trailer van laatste episode van laatste seizoen van Walking Dead.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2019 19:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:57:
Ik heb een topic aangemaakt voor Sekiro: Shadows Die Twice.
Zucht… nu zie ik dat @bram1984 dat al heeft gedaan en een stuk uitgebreider :P.
Dat verbaast me niets, aangezien @bram1984 mister Dark Souls / Bloodborne zelve is _/-\o_
Daarom ben ik ook zo razend benieuwd wat hij van Ashen vind nu hij Game Pass heeft.
Ashen staat voor mij echt op eenzame hoogte qua games vorig jaar :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

jabberwock schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:39:
[...]

Het lijkt er op dat het nu anders is dan. Misbruik is misschien niet het juiste woord, maar als de regel 1x per jaar was, dan zou je in theorie 1x per jaar een game gratis kunnen scoren toch?

Ik zal vanavond als ik thuis ben eens kijken bij ready to install. Als het daar niet bij staat, dan weten we dat ook weer..
Hij bleef wel als geïnstalleerd gemarkeerd staan, maar werkte niet. Na opnieuw aanschaffen kon ik hem alsnog niet opnieuw starten. De eerder geïnstalleerde versie moest echt verwijderd worden en dan opnieuw worden gedownload en geïnstalleerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Afbeeldingslocatie: https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/PDP-banners/2019/Xbox-Live-Gold-3-Maanden-gratis.jpg?v=4faw7j8QC06YD6BCiT0SdA

Stond ook in het budgetconsolegameing topic.... Maar omdat niet iedereen daar kijkt. Ik zag op livekaarten punt nl ook 12 maanden XBL Gold voor 35 euro, maar dan moet je via VPN in Brazilie je code opgeven. Norale prijs is 44,49 via diezelfde website.

Mijn huidige loopt nog tot half december 2019. Maar als ik dus met mijn eigen account en die van junior een XBL Gold kaart koop heb ik dus 4 codes straks. Die gaan allemaal wel werken neem ik aan ? Meen me nog te herinneren dat je maar een bepaald aantal jaar of aantal codes kon redeemen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
23 momenteel, maar het gaat vlot. Maar ook weer niet te snel. Denk dat ik vanavond nog wat dark zone ga kijken om te zien of ik dat nog wat vind, anders hou ik het gewoon bij PvE.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:58:
[Afbeelding]

Stond ook in het budgetconsolegameing topic.... Maar omdat niet iedereen daar kijkt. Ik zag op livekaarten punt nl ook 12 maanden XBL Gold voor 35 euro, maar dan moet je via VPN in Brazilie je code opgeven. Norale prijs is 44,49 via diezelfde website.

Mijn huidige loopt nog tot half december 2019. Maar als ik dus met mijn eigen account en die van junior een XBL Gold kaart koop heb ik dus 4 codes straks. Die gaan allemaal wel werken neem ik aan ? Meen me nog te herinneren dat je maar een bepaald aantal jaar of aantal codes kon redeemen.
Tot 3 jaar kun je opstapelen door codes. Althans dat was vorig jaar zo. Mijn kennis begint erg te verouderen merk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:59:
[...]

23 momenteel, maar het gaat vlot. Maar ook weer niet te snel. Denk dat ik vanavond nog wat dark zone ga kijken om te zien of ik dat nog wat vind, anders hou ik het gewoon bij PvE.
Je moet eerst de main missions spelen en dan de side missies. Main missie geeft vast getal xp, side missions geven 33% zo van wat je hebt zodat je daarna snellere stappen maakt naar 30 (want dan begint het pas echt :) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:19:
[...]

Je moet eerst de main missions spelen en dan de side missies. Main missie geeft vast getal xp, side missions geven 33% zo van wat je hebt zodat je daarna snellere stappen maakt naar 30 (want dan begint het pas echt :) )
Maar wat als ik gewoon mijn ding wil doen en me niet druk maak over level? Zolang ik hoog genoeg ben voor de missies die ik wil doen, maakt het weinig uit. Ik hoef niet meteen aan de endgame content te beginnen en heb nog zat te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:07
Even een vraagje over de xbox elite controller.

Mijn RB knop is helaas overleden na 3 jaar intensief gebruik. Nu zie ik veel repartie kitjes op internet.
Iemand ervaring hiermee?

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VirgoMossel schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:06:
Even een vraagje over de xbox elite controller.

Mijn RB knop is helaas overleden na 3 jaar intensief gebruik. Nu zie ik veel repartie kitjes op internet.
Iemand ervaring hiermee?
Mijn eerste geprobeerd ermee te fixen, kwaliteit verschilt bizar veel tussen die kitjes, ze passen aardig netjes (marginaal verschil), maar bleek achteraf ook mijn probleem niet te kunnen fixen, er was een stukje plastic zelf afgebroken.

Volgens mij zijn het allemaal gewoon reguliere controller kits, niet specifiek voor de Elite.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:13:
[...]

Tot 3 jaar kun je opstapelen door codes. Althans dat was vorig jaar zo. Mijn kennis begint erg te verouderen merk ik. :)
Dat was het ja, 3 jaar. Denk dat ik gewoon even een 3 maanden haal. Kan ik tot volgend jaar deze tijd vooruit. Had destijds eens 3 jaar voor 75 euro te pakken + 3 maand extra door 3 van die doosjes fysiek bij de Intertoys vandaan te halen.

Goedkoopste vandaag de dag voor een jaar abo is rond de 45 euro. Koop je nu via 2 accounts 2 van die 3 maanden kaartjes dan heb je 12 maanden voor 39,98 euro tov 44,49 losse kaart.

EDIT: 3 maanden gekocht. Direct via Gamamania een mail met code. Ingevoerd in de Xbox app op Windows 10 en kreeg de vraag of ik automatisch verlengen wilde inschakelen en dan krijg ik 1 maand extra van MS. Prima. Daarna gekeken toe hoelang mijn XBL abo loopt. 20-4-2020. Automatische verlenging uitgeschakeld en mijn abo loopt dan tot 19-04-2020. Over die ene dag ga ik niet moeilijk doen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 21-03-2019 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:08

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:23:
[...]

Dat verbaast me niets, aangezien @bram1984 mister Dark Souls / Bloodborne zelve is _/-\o_
Daarom ben ik ook zo razend benieuwd wat hij van Ashen vind nu hij Game Pass heeft.
Ashen staat voor mij echt op eenzame hoogte qua games vorig jaar :9~
Alleen Bloodborne, dark souls lag hem een stuk minder, toch @bram1984 ?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:08:
Hmm MS begint de banden met Nintendo wel stevig aan te halen... Cuphead komt volgende maand uit op de switch. Benieuwd of er ook sprake is van tweerichtingverkeer...
Vooral het feit dat Xbox Live ook toegepast gaat worden op de Switch vind ik misschien nog wel een grotere winst. Past goed in de strategie van Microsoft die zegt dat ze al hun spellen op zo veel mogelijk plekken willen aanbieden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ZO net ook de extra 3 maanden XBL gold code van Gamemania in de mailbox ontvangen. Ik zit tot 21 juli 2020 weer XBL vast. Jaar 10 gaat dan in als ik het goed heb :D

Kun je eigenlijk terug zien waarneer je je echt voor het eerst bij XBL Gold hebt aangemeld ? Staat nu een 9 bij mn gamertag.

Ah, ik heb destijds mijn eerste XBox360 met Call Of Duty Modern Warfare 2 gekocht bij de Media Markt. 's Avonds aangesloten door een maat van me en de eerste achievement was Two Birds with One Stone. Die achievement is eigenlijk door mijn maat gehaald omdat hij toen even voordeed hoe alles werkte echter staat bij die achievement nog geen datum.

De eerste achievement waar wel een datum bij staat, is: Cold Shoulder van COD MW2 op 20-11-2010

Dan klopt het dus wel dat ik in november 2020 10 jaar betalend Gold lid ben. *O*

[ Voor 66% gewijzigd door MRE-Inc op 21-03-2019 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:40:
[...]

Mario en Zelda zijn natuurlijk wel echte nintendo iconen. Dat zie ik ook niet gebeuren. :) Maar er zijn wel andere games die uit de nintendo koker komen waarbij dat best wel kan.

Ik vind het in ieder geval bijzonder, maar wel leuk, om te zien dat MS en nintendo samen optrekken.

Trailer van laatste episode van laatste seizoen van Walking Dead.

[YouTube: The Walking Dead Final Season: "Take Us Back" Trailer, Ep. 4]
Playstation is een zeer sterk merk gebleken, en van de laatste 4 generaties iig 3x commercieel winnaar, en de ps3 heeft het ook niet al te slecht gedaan. Even ongeacht dat xbox het natuurlijk ook prima doet en ook een geweldig game ervaring biedt. Puur commercieel.
Al vaker gezegd dat het platform mij overigens geen bal uitmaakt, zolang het een goede game is interesseert me het niet of ik het speel via een X is of een gameboy, maar waar ik heel eerlijk toegeef dat mooie gfx echt niet vervelend zijn :)

Maar voor de volgende generatie zou het zo maar is kunnen dat een nintendo/ms cross bestuiving dit gaat doorbreken. De vraag is in hoeverre ze beiden 'alles' uit handen willen geven, maar het biedt een hoop opties. Ze vullen volgens mij exact elkaars zwakke punten aan!
Als retro fan zie ik dan ook weer een sprankje hoop voor de licentie hell klassiekers van rare. Dat is nog een mooie bijzaak.

Iig interessante tijden, en daarnaast dus ook nog is google met stadia. Je krijgt gewoon zin in de toekomst :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:09:
[...]

hopelijk val ik dan niet in slaap en mag ik eens vaker dan 1x in de 10 minuten klikken...
Hahaha, ja dit soort games zijn een beetje mijn guilty pleasure. Ik houd er wel van. :)

Er is trouwens een release date voor Control. De nieuwe Remedy game: Augustus van dit jaar.

https://www.xboxachieveme...iture-in-Late-August.html

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2019 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
MRE-Inc schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:58:
[Afbeelding]

Kijk eens aan. Best lekkere actie dit. Meteen maar even kopen. Zit ik meteen weer een half jaar goed :) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:07:
Life is Strange 2 release dates voor de volgende episodes:

[Afbeelding: LIS]
Ah cool, dus tegen de kerst kan ik die game eindelijk eens gaan spelen...
Ik heb echt zo'n hekel aan episodische games (vooral als ze zo supertraag uitkomen als deze), geef mij maar een game die ik in één keer kan spelen. Ik heb erg genoten van zowel life is strange als before the storm, maar als ik daarbij tussendoor steeds maanden had moeten wachten had dat het effect flink verpest denk ik zelf. Net als dlc, speel ik of direct na de main game (of tijdens als het de vorm van side missions neemt), of niet. Nooit maanden later nog eens... Tenzij ik de game zelf zo goed vind dat ik die in zijn geheel wel opnieuw wil spelen (zoals Borderlands of fallout/Skyrim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:38:
[...]

Ah cool, dus tegen de kerst kan ik die game eindelijk eens gaan spelen...
Ik heb echt zo'n hekel aan episodische games (vooral als ze zo supertraag uitkomen als deze), geef mij maar een game die ik in één keer kan spelen. Ik heb erg genoten van zowel life is strange als before the storm, maar als ik daarbij tussendoor steeds maanden had moeten wachten had dat het effect flink verpest denk ik zelf. Net als dlc, speel ik of direct na de main game (of tijdens als het de vorm van side missions neemt), of niet. Nooit maanden later nog eens... Tenzij ik de game zelf zo goed vind dat ik die in zijn geheel wel opnieuw wil spelen (zoals Borderlands of fallout/Skyrim).
Ik vind de tijd tussen de episodes ook te groot. Iedere maand 1 episode vind ik prima, maar dit is te lang. Ik spaar ze daarom ook maar op. Heb episode 2 daarom ook nog niet gespeeld.

Hmm, mijn Elite controller krijgt nu wel meer kuren… Mijn rechter stick gaat een eigen willetje krijgen. Hij gaat als ik hem niet aanraak best vaak vanzelf input geven alsof ik hem lichtjes naar voren druk. Dat is erg goed te zien als ik de controller app open. Dan kun je selecteren welke sensitivity curve je wilt en zie je dat hij best veel input geeft terwijl ik hem niet aanraak. Net nu Sekiro uitkomt baal ik daar wel van. Iemand dit ook gehad en een goede oplossing voor handen?

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2019 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:45:
[...]

Ik vind de tijd tussen de episodes ook te groot. Iedere maand 1 episode vind ik prima, maar dit is te lang. Ik spaar ze daarom ook maar op. Heb episode 2 daarom ook nog niet gespeeld.

Hmm, mijn Elite controller krijgt nu wel meer kuren… Mijn rechter stick gaat een eigen willetje krijgen. Hij gaat als ik hem niet aanraak best vaak vanzelf input geven alsof ik hem lichtjes naar voren druk. Dat is erg goed te zien als ik de controller app open. Dan kun je selecteren welke sensitivity curve je wilt en zie je dat hij best veel input geeft terwijl ik hem niet aanraak. Net nu Sekiro uitkomt baal ik daar wel van. Iemand dit ook gehad en een goede oplossing voor handen?
Deadzone van de stick(s) in de controller-app omhoog gooien ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:51
Onze huidige kleine Blu-Ray speler is stuk en we willen omdat we een aantal 4k BD's hebben toch over naar een 4k BD. Eerst keuze was eigenlijk om een HTPC te bouwen met BD intern, maar qua ruimte is dat dan wel weer een grotere behuizing (er staat nog een X360 welke vervangen zou kunnen worden zeg maar).
Gisteren kwam ik er ineens achter dat de Xbox One S of X een 4k BD speler aan boort hebben. De vraag is eigenlijk omdat ik het niet kan vinden. Hoe omslachtig is het om een 4k BD af te spelen met dat ding? Is het aanzetten, schijfje erin en start het meteen op? Of moet je door allerlei hoepels (verwacht ik natuurlijk niet) om een schijfje op te starten?
Is het eerste scherm wat je ziet als je de Xbox op start, ook helemaal leeg te maken met alleen maar een paar iconen? Zit er niet op te wachten om mijn dochtertje dingen te laten zien die voor haar nog niet zichtbaar zouden moeten zijn namelijk.

Twijfel of ik 200 euro meer neer zou leggen voor de X. Alhoewel alles bij ons zo'n beetje zwart is qua apparatuur (staat overigens wel voor een deel in een dicht kastje met alleen open wanneer het gebruikt wordt). De X is wel meer toekomstgericht.
Hoe zit het met geluid van het apparaat zelf? We hebben een 2e gen PS4 pro en die doet het redelijk, maar zit niet op heel veel kabaal te wachten wanneer we een Blu-Ray af willen spelen.

Zomaar wat vragen waar ik het antwoord in dit topic niet op kan vinden en middels google eigenlijk ook niet.

tl;dr:
1) hoe omslachtig is het om een BD af te spelen. (schijfje erin en gaan of door menu's heen?)
2) Hoofdscherm na opstarten aan te passen en te legen om zo maar enkele iconen te hebben staan?
3) X buiten spellen om verstandiger om aan te schaffen ivm toekomst?
4) Toekomstgericht X beter dan de S voor iig 4k BD? Of zou het niet uitmaken? Spellen gaan we vast wel kopen.
5) Lawaai tijdens afspelen (4K)BD?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ProjectxCloud *O*

Ik krijg er steeds meer zin in. Overal gamen op "mijn" Xbox. Misschien iemand die zich geroepen voelt om een ProjectxCloud topic aan te maken ? Heb er zelf de tijd niet voor.

Meer info: https://www.windowscentra...cloud-its-approach-phones

[Twitter: https://twitter.com/russellholly/status/1108777295060172800]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2MrEWMUwAIhKNY?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2Mt_MRU0AAijKE?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2MuSD9U4AEyvlE?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 22-03-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@MRE-Inc Dat klinkt erg interessant. Als ze ook samen gaan werken met Nintendo zodat je daar ook op kunt spelen zou het helemaal ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Arunia schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:18:
@MRE-Inc Dat klinkt erg interessant. Als ze ook samen gaan werken met Nintendo zodat je daar ook op kunt spelen zou het helemaal ideaal zijn.
Jup: Ik wil dit:

Afbeeldingslocatie: https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/xlarge_wm_brw/public/field/image/2017/01/utorcase.jpg?itok=RHHL9mKt
1) hoe omslachtig is het om een BD af te spelen. (schijfje erin en gaan of door menu's heen?)
2) Hoofdscherm na opstarten aan te passen en te legen om zo maar enkele iconen te hebben staan?
3) X buiten spellen om verstandiger om aan te schaffen ivm toekomst?
4) Toekomstgericht X beter dan de S voor iig 4k BD? Of zou het niet uitmaken? Spellen gaan we vast wel kopen.
5) Lawaai tijdens afspelen (4K)BD?
1. Volgens mij schijfje erin en dan de media player starten als deze al niet zelf op start. Zal ik vanavond eens proberen. Heb dan wel geen BD, maar wel een normale film die het zou moeten doen.

2. Hoofdscherm kun je redelijk leeg maken en bv 1 icoontje van de media player opzetten. Ik weet dat met de volgende system update, je bij de Xbox Media Remote Klik je één van de knoppen kan toewijzen aan een app, dus ook de media remote app. Ik heb zelf zo'n kleine Media Remote en gebruik die altijd voor Netflix, maar nu moet ik idd eerst naar beneden scrollen naar het netflix icoontje om die dan te starten. Dat komt ook omdat ik mijn X voornamelijk als game console gebruik natuurlijk, dus ik heb veel games op mijn dashboard staan.

Let er wel op dat het Xbox Dashboard uit tabs bestaat. Dus wanneer je de xbox opstart en op het hoofdscherm komt, dan kun je ook naar rechts scrollen om de Activity feed te zien, de Store en nog wat opties. Die kun je volgens mij niet weghalen.

3. Als je het geld hebt liggen en er toch games op gaat spelen en een 4K tv hebt met HDR, dan zou ik idd voor een X gaan. 8K is toch nog ver weg en je kan makkelijk nog 3 jaar of langer met deze generatie doen denk ik.

4. Zie punt 3.

5. Geen idee mbt lawaai. Met netflix hoor ik mijn X nooit, maar dat is streaming dus niet vergelijkbaar, maar het lijkt mij dat het afspelen van een BD niet intensief is voor het systeem. Weten anderen hws beter en meer over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@MRE-Inc Bedankt voor je reactie. Dat doet me goed en zou dus inderdaad een optie kunnen zijn.
Het ligt er een beetje aan hoeveel waarde we er aan zouden hechten of we een S of X kopen. Geld hebben we er wel voor, maar als het verder buiten de hogere resolutie voor games niets uit maakt kan de S wel een optie zijn, maar hij is wit... Dat is dan wel weer minder.
Als je het zou willen proberen of dat iemand het toevallig al getest heeft en een antwoord weet, dat zou ik zeker waarderen. Ben benieuwd hoe de Xbox reageert bij het invoeren van een schijfje. Als dat is wanneer die al aan staat, is ook gewoon prima. Dat doet de huidige BD-speler ook gewoon.

We hebben een Logitech Harmony en zag dat deze ook de Xbox kan besturen dus heel veel kan ik van te voren wel regelen. Dat het hoofdscherm leeg kan met enkele icoontjes is wel fijn. Zij schermen maakt me niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
@Arunia Ik heb een Xbox One X Scorpio Edition en ik vind het geluid van de blu-ray drive tegenvallen. Bij normale blu-rays is het nog wel ok, maar 4K blu-rays draaien volgens mij sneller en dan hoor ik toch echt wel een soort brom-/zoem-toon bij het afspelen van een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Verwijderd Oef, dat zou wel minder zijn inderdaad. Twijfel of het kastje dicht zou kunnen staan tijdens het draaien van een 4k BD. Er zit wel een "groot" gaat achterin voor de kabels.
Uiteraard bij gamen zal dat niet kunnen, maar als hij met een dichte deur gewoon stil is, dan is dat ook prima. Enige is dat ik dan wel IR extenders moet plaatsen. :P Anders kan ik hem niet besturen.
Twijfel, twijfel. Misschien kan ik het ergens eens beluisteren. Wellicht dat de MM mee wil werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Arunia schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:12:
@Verwijderd Oef, dat zou wel minder zijn inderdaad. Twijfel of het kastje dicht zou kunnen staan tijdens het draaien van een 4k BD. Er zit wel een "groot" gaat achterin voor de kabels.
Uiteraard bij gamen zal dat niet kunnen, maar als hij met een dichte deur gewoon stil is, dan is dat ook prima. Enige is dat ik dan wel IR extenders moet plaatsen. :P Anders kan ik hem niet besturen.
Twijfel, twijfel. Misschien kan ik het ergens eens beluisteren. Wellicht dat de MM mee wil werken. :)
Wellicht zijn ze duurder dus daardoor minder interresant, maar ik zou zweren dat er ook zwarte s-jes waren. Ik ga is even googlen....

edit:
zie veel discontinued staan, dus ja, denk dat het idd een uitdaging word, maar wellicht 2e hands.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 22-03-2019 11:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Sagat Hier in de pricewatch of überhaupt Europa kom ik alleen de One S in het wit tegen. De US daarentegen kom ik ze wel tegen in het zwart.
De X daarentegen zie ik buiten een speciale editie alleen in het zwart.

Denk dat ze er niet zijn eigenlijk. Zal nog eens bij Amazon.de kijken oid. Wellicht daar in het zwart. Nope, ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 22-03-2019 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10 12:11
De xbox in een afgesloten kast zetten is geen goed plan, maar je zei dat de ps4pro mee valt qua geluid, de xbox is een heel stuk stiller. En je kunt in de settings aangeven wat je wilt doen als je een disc in de xbox stopt(gelijk afspelen of niks doen).
Er staat trouwens nooit iets op het dashboard wat ik aanstootgevend zou vinden voor kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@ikdedinges Niet perse afgesloten. Het deurtje is op slot wanneer we de PS4 bijvoorbeeld niet gebruiken. Zodra deze gebruikt wordt, dan houden we het deurtje open.
Idem uiteraard voor de Xbox one. Behalve als het niet zou hoeven voor het gebruik van de BD-speler op 4k. Als die echt bromt en het vervelend is, dan zou dat iig een reden zijn hem voor dat doeleinde niet aan te schaffen. Een 4k BD speler zit ook al rond de prijs van een One S tot over de prijs van een X.

Qua dashboard is het meer om het lekker leeg te houden. Op de 360 kan ik me herinneren dat er al veel zooi op stond wat ik buiten dan voor mijn kind niet tegenaan hoef te kijken. Less is more zeg maar.

Alleen het brommen tijdens het afspelen van BD / 4k BD is dan nog een grote twijfel of het wel interessant zou zijn. De keuze tussen S en X is een stuk kleiner. Vaak zijn we er wel van dat als we het doen, we het beter gewoon goed kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Arunia schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:00:
@ikdedinges Niet perse afgesloten. Het deurtje is op slot wanneer we de PS4 bijvoorbeeld niet gebruiken. Zodra deze gebruikt wordt, dan houden we het deurtje open.
Idem uiteraard voor de Xbox one. Behalve als het niet zou hoeven voor het gebruik van de BD-speler op 4k. Als die echt bromt en het vervelend is, dan zou dat iig een reden zijn hem voor dat doeleinde niet aan te schaffen. Een 4k BD speler zit ook al rond de prijs van een One S tot over de prijs van een X.

Qua dashboard is het meer om het lekker leeg te houden. Op de 360 kan ik me herinneren dat er al veel zooi op stond wat ik buiten dan voor mijn kind niet tegenaan hoef te kijken. Less is more zeg maar.

Alleen het brommen tijdens het afspelen van BD / 4k BD is dan nog een grote twijfel of het wel interessant zou zijn. De keuze tussen S en X is een stuk kleiner. Vaak zijn we er wel van dat als we het doen, we het beter gewoon goed kunnen doen.
Maar komt het brommen boven het geluid van de tv/speakers uit ? Dat denk ik niet. Ik neem toch niet aan dat je een goede 4kBD gaat kijken met heel zacht geluid. Zelfs bij normaal geluid zal het denk ik niet opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@MRE-Inc Dat geloof ik ook direct. Doe gewoon even een aanname met het geluid wat een PS4 pro kan maken. En dat kan best hard gaan. Alhoewel niet zo hard als de eerste generatie. Totaal ook geen idee wat een Xbox One doet qua geluid namelijk.

De X wordt het waarschijnlijk niet. Dan kunnen we net zo goed de andere ideeën uitvoeren.
Wordt iig iets om even rustig over na te denken. Tijdelijk backup gewone BD speler hebben we gelukkig ook nog.
Voordeel is wel dat X360 en gewone Xbox spellen (even kijken wat we hebben en of ze in de lijst staan) wel gespeeld kunnen worden. Dat is dan wel weer tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik heb mijn One S in een kastje staan met het deurtje dicht. Achterkant van de kast is wel open. Ik heb de Xbox nog nooit gehoord behalve afgelopen zomer toen het 40 graden was, en ik een wat zwaardere game had draaien.

Ik heb geen 4K Bluray dus ik weet niet of daar meer geluid vanaf komt, maar ik denk dat het wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Arunia schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:19:
@MRE-Inc Dat geloof ik ook direct. Doe gewoon even een aanname met het geluid wat een PS4 pro kan maken. En dat kan best hard gaan. Alhoewel niet zo hard als de eerste generatie. Totaal ook geen idee wat een Xbox One doet qua geluid namelijk.

De X wordt het waarschijnlijk niet. Dan kunnen we net zo goed de andere ideeën uitvoeren.
Wordt iig iets om even rustig over na te denken. Tijdelijk backup gewone BD speler hebben we gelukkig ook nog.
Voordeel is wel dat X360 en gewone Xbox spellen (even kijken wat we hebben en of ze in de lijst staan) wel gespeeld kunnen worden. Dat is dan wel weer tof.
Waarom de X niet? Als je een xbox overweegt (helemaal als je al een x360 hebt en dus van games houdt) waarom dan niet de meest recente xbox? Ik vond (en vind) 500 euro persoonlijk een hele hoop geld, maar er zijn acties waarmee je een hoop geld kan besparen. Alleen voor mensen die incidenteel gamen en/of geen 4k tv hebben en ook niet binnenkort gaan aanschaffen....dan zou ik nog een s over een x adviseren.

@uchiha tijntje
krijg net een mailtje dat ie uit is! ben je al aan het spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 22-03-2019 14:26 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Sagat Tja, vrij prijzig. Qua spellen is er niet heel veel wat we interessant vinden wat niet ook al op een andere console/pc uit is. Dan zou het grotendeels om de Blu-ray functie gaan en dan is het een hele dure Blu-ray speler. Uiteraard zullen er zeker wel spellen aangeschaft gaan worden. Maar voor bijna dat bedrag kan ik zelf een HTPC in elkaar zetten of een kleinere en toch een losse Blu-ray speler.

Wellicht inderdaad de acties even in de gaten houden. Het gaat toch om 200 euro voor de S of 400 voor de X.
We bezitten overigens inderdaad wel een 4k tv met een receiver die dat ook aan kan.
Voor de Xbox en 360 spellen hebben we een nog steeds werkende Xbox en 360. Dus zou het alleen maar zijn om die spellen makkelijker te kunnen spelen.
Het is iets om over na te denken. Maar 200 euro meer is een boel geld als je het uiteindelijk niet of te weinig gebruikt. Ga nog wel even alles tegen elkaar zetten om te kijken wat de beste opties gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tja, ik ben aan het wachten op die diskloze xbox om het zo goedkoop mogelijk te houden. Ik heb geen 4K televisie, en 500 euro IS nu eenmaal veel geld voor een console. Voor mij zou het puur voor die gamepass zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 22-03-2019 14:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ben je al bekend met deze? https://onecast.me/
Is een iPhone app van (kost wel 12 piek).
Geen idee of het goed werkt....

Zie ook deze bijv:

YouTube: How to play Xbox games on your iPhone or iPad | OneCast App | Xbox G...

[ Voor 22% gewijzigd door kevlar01 op 22-03-2019 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

boe2 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:48:
Tja, ik ben aan het wachten op die diskloze xbox om het zo goedkoop mogelijk te houden. Ik heb geen 4K televisie, en 500 euro IS nu eenmaal veel geld voor een console. Voor mij zou het puur voor die gamepass zijn.
De One S is / was ook regelmatig in de aanbieding, heb de mijne voor € 150,- kunnen kopen op Amazon. IK kan me bijna niet voorstellen dat de nieuwere S goedkoper gaat worden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:06
Zelf ben ik anderhalf jaar geleden voor de S gegaan toen deze €177 was. Deze was bedoeld als UHD BD speler, met als bonus dat ik er ook spellen op kan spelen. Gisteren toch maar ingeruild voor een X, omdat ik er nu toch echt spellen op wil gaan spelen.

Nu moet ik alleen nog beslissen of ik Division 2 ga spelen of verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Met de controller kan je de film besturen (play, stop etc.). Je hebt geen IR extenders nodig als je de controller gebruikt, want die gebruikt RF dus de deuren mogen dicht blijven..
Je kan ook je smartphone gebruiken om de XO te besturen met de SmartGlass app - dan moet wel je Microsoft account op de XO actief zijn. Dat is Wifi, dus de deuren mogen ook hier dicht blijven.
Blu-rays spelen is bij mijn S praktisch geluidloos. Ik hoor de schijf niet, tenzij het stil is en ik op 50cm naast sta. Ik heb helaas geen 4K Blu-ray om te testen.
Bij gaming is de XO stiller dan de PS4, dat kan je overal op tests lezen.

Als je een XO haalt, dan kan de 360 ook weg. De XO vervangt dus de blu-ray speler en de 360. Scheelt weer ruimte en een stekker/HDMI-kabel :P

[ Voor 8% gewijzigd door Fireshade op 22-03-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Fireshade Dank je!

Tja, met de controller besturen gaan we niet doen iig (buiten gamen). Daarvoor gebruik ik dan toch liever de Harmony (mede ook vanwege het 1 druk op de knop en alles gaat aan op de juiste aansluiting).
Idem eigenlijk voor telefoon. Maar, de XO accepteert de Harmony, dus dat zou dan wel goed komen.

Dat hij stiller is dan de PS4 pro geloof ik zeker en krachtiger ook. :)

De oude consoles gaan sowieso niet weg, maar worden opgeborgen bij alle andere oudere consoles en ooit nog wel aangesloten (hebben vroeger NES en SNES verkocht, ondertussen weer gekocht, maar altijd spijt van gehad). Maar het is wel mooi meegenomen dat de spellen van de oudere consoles voor een deel er op draaien.

qua vervangen zou een HTPC dan wel 3 apparaten in één keer doen. ;) Steam Link, BD-speler en media-speler, maar kost wel iets meer.

Het blijft iig een optie. Moet er denk ik gewoon heel erg hard over nadenken omdat ik namelijk ook Plex wil gaan draaien om de mediaspeler weg te doen. Andere discussie.

Ben iig erg blij voor de uitleg en ga zeker aanbiedingen in de gaten houden. Op dit moment is hij iig een beetje aan de prijs nog en zou de X toch wel de keuze misschien moeten gaan worden. Prijs is de enige reden om het niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

kevlar01 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:50:
[...]

Ben je al bekend met deze? https://onecast.me/
Is een iPhone app van (kost wel 12 piek).
Geen idee of het goed werkt....

Zie ook deze bijv:

YouTube: How to play Xbox games on your iPhone or iPad | OneCast App | Xbox G...
Kende ik nog niet. Bedankt. Heb via AliExpress 5 van die houders besteld: https://nl.aliexpress.com...150.html?isOrigTitle=true

Geen haast. Tegen de tijd dat ze binnen zijn, zal ik de onecast app wel eens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Arunia schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:08:
Het blijft iig een optie. Moet er denk ik gewoon heel erg hard over nadenken omdat ik namelijk ook Plex wil gaan draaien om de mediaspeler weg te doen. Andere discussie.
Bedoel je dit?
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Fireshade Ah. Ja dat bedoel ik eigenlijk. Had niet verwacht dat ze dat op de Xbox One zouden hebben. Daar het op andere consoles e.d. ook niet echt beschikbaar is.
Weer een pluspunt erbij. :D

Weinig recensies verder, dus kan best wel eens niet heel goed werken. Ga daar nog wel even achteraan.
Hmm, lees net dat het er blijkbaar ook is op de PS4. Lekker bezig van mezelf. -_-

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 22-03-2019 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MRE-Inc schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Kende ik nog niet. Bedankt. Heb via AliExpress 5 van die houders besteld: https://nl.aliexpress.com...150.html?isOrigTitle=true

Geen haast. Tegen de tijd dat ze binnen zijn, zal ik de onecast app wel eens kopen.
Is voor zover ik weet alleen streaming, geen clouddienst zoals Project X. Maar denk dat dit wel geinig werkt als je thuis zit. Misschien werkt het ook wel buitenshuis als je een VPN opzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net even twee uurtjes Sekiro kunnen spelen.... damn pittig !!
Heel anders dan de Dark Souls serie.
Waar je in DS geduld moet hebben en het juiste moment af moet wachten voor de aanval moet je in Sekiro juist grotendeels volle bak agressief spelen.
Even flink schakelen dus :X
Maar wel weer From in hart en nieren _/-\o_
Van het weekend andere verplichtingen, maar kijk er al weer naar uit om het zwaard weer op te kunnen pakken !

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 22-03-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
justifire schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:02:
Waar je in DS geduld moet hebben en het juiste moment af moet wachten voor de aanval moet je in Sekiro juist grotendeels volle bak agressief spelen.
Van het weekend andere verplichtingen, maar kijk er al weer naar uit om het zwaard weer op te kunnen pakken !
Is de performance echt zo ruk als je overal leest?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

kevlar01 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:45:
[...]

Is voor zover ik weet alleen streaming, geen clouddienst zoals Project X. Maar denk dat dit wel geinig werkt als je thuis zit. Misschien werkt het ook wel buitenshuis als je een VPN opzet.
Op remote locaties heb ik game streaming via de xbox app op mijn laptop wel aan het werk via vpn. Denk alleen niet dat het op mijn iPhone gaat werken omdat het volgens mij gewoon via miracast of chrome cast -achtig iets werkt. Dus je moet binnen bereik zijn van een x aantal meters van je console. Maar ik zal me er nog eens in verdiepen.

Denk dat het straks met ProjectxCloud wel gewoon overal werkt. Heb ik iig al 5 van die telefoonhouders. Eén in mijn werk/laptop tas, eentje boven naast bed, eentje in de woonkamer en de overige 2 voor junior die zijn eigen xbox heeft. Geen idee nog hoe de abo van PxC eruit gaat zien, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:24:
[...]

@uchiha tijntje
krijg net een mailtje dat ie uit is! ben je al aan het spelen?
Neem aan dat je Sekiro bedoeld? Jazeker! Was weer even geleden dat ik masochistje ging spelen :P
Hij is erg tof. Wel erg pittig op momenten. Misschien wat minder eerlijk dan de Souls serie, omdat je gewoon een stuk meer variabelen hebt, waardoor je in feite minder controle hebt over hoe een gevecht verloopt.

Word wel beetje gek van mijn elite. Ga even kijken of ik hem via MS kan om laten ruilen… Maar wil hem ook niet te lang kwijt zijn. Met name omdat ik met Sekiro echt gebruik maak van de paddles op de achterzijde.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2019 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10 12:11
Heeft iemand behoefte aan een redeemcode voor een monkey business skin voor DMC5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 16:01
Voor wie het kan gebruiken, xbox live trials van 14 dagen;

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:19

R.G

MRE-Inc schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 18:10:
ZO net ook de extra 3 maanden XBL gold code van Gamemania in de mailbox ontvangen. Ik zit tot 21 juli 2020 weer XBL vast. Jaar 10 gaat dan in als ik het goed heb :D

Kun je eigenlijk terug zien waarneer je je echt voor het eerst bij XBL Gold hebt aangemeld ? Staat nu een 9 bij mn gamertag.

Ah, ik heb destijds mijn eerste XBox360 met Call Of Duty Modern Warfare 2 gekocht bij de Media Markt. 's Avonds aangesloten door een maat van me en de eerste achievement was Two Birds with One Stone. Die achievement is eigenlijk door mijn maat gehaald omdat hij toen even voordeed hoe alles werkte echter staat bij die achievement nog geen datum.

De eerste achievement waar wel een datum bij staat, is: Cold Shoulder van COD MW2 op 20-11-2010

Dan klopt het dus wel dat ik in november 2020 10 jaar betalend Gold lid ben. *O*
Vanwaar vreugde dansje? Krijg je iets bij 10 jaar? Xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

R.G schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 17:30:
[...]

Vanwaar vreugde dansje? Krijg je iets bij 10 jaar? Xd
Nou, nu je het zegt, ik heb idd in het verleden wel iets van een code ontvangen van Microsoft omdat ik x jaar gold member was. Weet alleen niet meer of dat destijds bij 1 jaar was of bij 5. Die code stelde overigens niet veel voor. Het was een of ander item voor je gamertag poppetje.

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 23-03-2019 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Precies, en met dezelfde bugs als in de vorige titels. Menig developer wordt op zoiets afgeschoten, maar blijkbaar wordt het van From normaal gevonden.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Ben toch wel blij met dat BC. Heb Torchlight maar weer eens opgestart en het ziet er nog steeds prima uit door de cartoony style.
Nu nog hopen dat MS er voor zorgt dat Grim Dawn snel naar de XBO kan komen, want wat de ontwikkelaar betreft zou dat al op 27 maart moeten kunnen als de laatste uitbreiding voor de PC verschijnt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
hier even een vraag.

ik moet een nieuwe headset kopen aangezien de oude problemen geeft. Nu wil ik gaan kijken naar dolby atmos.

wat is nu het slimste/beste om te doen. gewoon een stereo headset nemen met licentie voor dolby atmos of een 7.1 headset? heeft dolby atmos meer nut met een 7.1 of maakt dat nu geen bal uit?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Ik heb ook een tijdje gekeken naar een headset. Je moet even opletten dat er vaak geadverteerd wordt met surround maar dit alleen maar werkt op de pc.
Lucidsound 35x had ik toen op het oog. Zag er wel spannend uit. Uiteindelijk een mooie stereo headset van Corsair gehad van een vriend. De atmos app geprobeerd maar merkte geen verschil. Deze stereo werkt goed genoeg voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
Schimanski schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:54:
Ik heb ook een tijdje gekeken naar een headset. Je moet even opletten dat er vaak geadverteerd wordt met surround maar dit alleen maar werkt op de pc.
Lucidsound 35x had ik toen op het oog. Zag er wel spannend uit. Uiteindelijk een mooie stereo headset van Corsair gehad van een vriend. De atmos app geprobeerd maar merkte geen verschil. Deze stereo werkt goed genoeg voor mij.
heb de plantronics rig 400hx besteld. met dolby code. ben wel benieuwd hoe dat gaat bevallen. lees veel mensen die liever gewoon stereo headset hebben ipv 7.1 of iets dergelijks. en vond die 400hx qua prijs wel leuk. en gratis dolby atmos code erbij is alvast een leuk begin :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Het liefst zou ik gewoon ergens al die headsets willen proberen op een Xbox 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
Schimanski schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:03:
Het liefst zou ik gewoon ergens al die headsets willen proberen op een Xbox 🤪
als je weet waar dat kan hoor ik het graag. luister dan graag mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 20:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

* Notna leest * Depicts Extreme Violence*
* Notna denkt: Haha, dat zal wel...

oh wow :')

MK is nog steeds geen game voor mij (note: geen één game zoals MK is iets voor mij, behalve dan voor nostalgische redenen) maar die finishes/zoom-ins zijn wel cool. Deed mij denken aan de killcam in de Sniper Elite series :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:00:
[...]

Precies, en met dezelfde bugs als in de vorige titels. Menig developer wordt op zoiets afgeschoten, maar blijkbaar wordt het van From normaal gevonden.... 8)7
[YouTube: Sekiro: Shadows Die Twice Performance Analysis + Graphics Comparison]
Menig developer levert ook niet zo'n geweldige gameplay af als Fromsoftware.

Als ik over 5 jaar Blighttown zeg, weet elke DS speler precies wat ik bedoel. Dat was niet gebeurd als Blighttown een soepele FPS had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:48:
[...]

Als ik over 5 jaar Blighttown zeg, weet elke DS speler precies wat ik bedoel. Dat was niet gebeurd als Blighttown een soepele FPS had :+
Blijft grappig dat het spel qua gameplay toch zo goed is dat bugs en performance issues gewoon mjah met de mantel der liefde bedekt worden?

Aan de ene kant wil ik toch ook wel is iets meer doen met de ds reeks, maar ik heb hem alleen op de x360 en daar schijnt de performance helemaal belabberd te zijn..... dus of ooit een remake halen (mezelf kennende haal ik dan gelijk de remaster collection van 1 tm 3 die er aan zit te komen al zelfs al uit is) of als ik mijn pc ooit nog is ga upgraden haal ik hem daar wel, kan je altijd wat tweaken met gfx settings/reso als de performance ergens echt te erg is, of zelfs je hardware verbeteren als het echt te gruwelijk is :+

Of ik begin met bloodborne.......maar too many games etc etc :/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:01:
[...]

Blijft grappig dat het spel qua gameplay toch zo goed is dat bugs en performance issues gewoon mjah met de mantel der liefde bedekt worden?

Aan de ene kant wil ik toch ook wel is iets meer doen met de ds reeks, maar ik heb hem alleen op de x360 en daar schijnt de performance helemaal belabberd te zijn..... dus of ooit een remake halen (mezelf kennende haal ik dan gelijk de remaster collection van 1 tm 3 die er aan zit te komen al zelfs al uit is) of als ik mijn pc ooit nog is ga upgraden haal ik hem daar wel, kan je altijd wat tweaken met gfx settings/reso als de performance ergens echt te erg is, of zelfs je hardware verbeteren als het echt te gruwelijk is :+

De Fromsoftware games doen precies wat ik zoek in games. Namelijk jezelf iedere keer proberen te overtreffen in de bossfights en jezelf iedere keer laten verbazen door de exploration. Met uitzondering van natuurlijk de walking simulators die ik speel. :P.

Dat het qua performance issues misschien niet top notch is, tja daar kan ik inderdaad zelf weinig mee zitten. :) En ik heb nog maar 1 moment gevonden waar ik zichtbaar performance issues merkte, en dat was vanuit checkpoint lopen naar de boss Genichiro (loop je van indoor naar outdoor).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 20:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie weer een jaar goedkoop gold wilt scoren:

https://www.cdkeys.com/nl...ip-xbox-one-360-eu-cd-key?

12 maanden voor 34,79 EUR

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 25-03-2019 09:07 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:48:
[...]

Ik heb DS1 op de pc gespeeld met een 60fps patch... Heb toch een stuk van de ervaring gemist geloof ik :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:45

JSchut

.....

Notna schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:06:
Voor wie weer een jaar goedkoop gold wilt scoren:

https://www.cdkeys.com/nl...ip-xbox-one-360-eu-cd-key?

12 maanden voor 34,79 EUR
Thanks! Meteen even een jaartje verlengt!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JSchut schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:33:
[...]

Thanks! Meteen even een jaartje verlengt!
Ik twijfel.....ik speel nooit online, en met gamepass worden de games with gold titels ook iets minder interresant voor mij. Bovendien vind ik de org xbox games uit gwg niet echt een hele fijne ontwikkeling...

De 'normale prijs' is met wat zoeken 40 euro, dus die 5 euro overleef ik dan ook wel weer.
Maar fijne aanbieding als je wel weer wilde verlengen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:45

JSchut

.....

Sagat schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:42:
[...]

Ik twijfel.....ik speel nooit online, en met gamepass worden de games with gold titels ook iets minder interresant voor mij. Bovendien vind ik de org xbox games uit gwg niet echt een hele fijne ontwikkeling...

De 'normale prijs' is met wat zoeken 40 euro, dus die 5 euro overleef ik dan ook wel weer.
Maar fijne aanbieding als je wel weer wilde verlengen :)
Enige twee games die ik online speel zijn Trials en Forza Horizon.
Er zitten in de games with Gold maar 1-2 games per jaar die ik speel.

Was helemaal vergeten dat ik moest verlengen aankomende maand. Dus dit was voor mij een leuke aanbieding :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:42:
[...]

Hier hetzelfde. Ik heb nu al ruim 3 jaar Gold, en de keren dat ik online heb gegamed zijn op 1 hand te tellen. Helaas ken ik weinig IRL vrienden die gamen, en die dan ook nog een XBox hebben zijn er maar 2. En die komen ook nooit online helaas.Ik had met name de verwachting om online co-op te doen met bekenden, maar dat is niet van de grond gekomen. Online tegen onbekenden is me nooit echt bevallen, vaak stoor ik me aan kiddo's of ander irritant volk dat zit te krijsen door de mic.

Dus alleen de Gold-games download ik nu, maar ik speel ze eigenlijk nooit. Ik denk ik geen Gold meer ga nemen hierna (heb nog we tot december.

[ Voor 14% gewijzigd door draakhoofd op 25-03-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:01:
[...]

Gewoon lekker maandje gamepass nemen en aan Ashen beginnen.
Qua performance kunnen de FROM games daar niet aan tippen >:)

-----------------------------------------------------------------------------------

oOo

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 25-03-2019 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Witte One X voor 378. Was @Arunia niet in de markt voor een X ? Veel goedkoper ga je hem voorlopig niet krijgen....

https://www.bol.com/nl/p/...lout-76/9200000097502288/

Fallout 76 kun je ook nog wel kwijt op MP voor 15 euro. Kom je uit op 363...

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 25-03-2019 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Vorige week had ik al een paar keer dat m'n scherm ging flikkeren tijdens het gamen, nu is het moment daar dat mijn One X helemaal geen beeld meer geeft..

Meerdere kabels geprobeerd, eerst getest van PC naar monitor + TV. Werkt prima, Xbox naar monitor of TV en blijft no signal geven.

Hard reboot geprobeerd, reset naar 640x480 resolutie geprobeerd, video instellingen aangepast en van alles geprobeerd in de One X (dmv streamen naar Xbox app op PC). Krijg het niet aan de praat.

3 x gechecked of ik de juiste HDMI poort gebruik uiteraard.

6 nov 2016 gekocht, heb nog garantie op mijn Xbox account waar ik hem geregistreerd heb. Iemand hier ervaring mee? Ik heb ook nog de mogelijkheid reparatie aan te vragen via bol.com, mocht ik het via MS doen dan heb ik het idee dat ik gewoon een andere refurbished console terug krijg. Misschien meer kans op een hele nieuwe via bol.com ? Heb geen goede ervaring met refurbished troep..

Edit: Zit de enige MS store in Nederland bij Schiphol? Ik lijk hier verder niets van te kunnen vinden. Het liefst ga ik even naar een winkel natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door aevitas1 op 26-03-2019 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik zie een batman collectie. Ik heb een van die games op de Xbox360. Batman Arkham Asylum. Nu zie ik dat die op X opnieuw is uitgebracht ? Volgens mij is de 360 titel toch niet backwards comaptible ?

Gaat om deze: https://marketplace.xbox....5-d802534307f6?nosplash=1

Toevallig gisteren ook net Batman: Return to Arkham via Gamepass geinstalleerd. Ben wel geinteresseerd in de Batman collectie, maar heb zo'n vaag idee dat deze ook binnenkort in gamepass verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
MRE-Inc schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:53:
Witte One X voor 378. Was @Arunia niet in de markt voor een X ? Veel goedkoper ga je hem voorlopig niet krijgen....

https://www.bol.com/nl/p/...lout-76/9200000097502288/

Fallout 76 kun je ook nog wel kwijt op MP voor 15 euro. Kom je uit op 363...
Thanks. Het blijft een witte. :P Maar vandaag nog even over gehad. Het backwards compatible gedeelte is wel interessant, maar denk dat het op een lager pitje even gezet wordt. Meer later als vervanging voor de X360. Mijn vrouw roept al dat die dan gewoon weg kan, maar dat gaan we iig niet doen. Die wordt gewoon netjes opgeborgen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:55:
[...]

Ik zie een batman collectie. Ik heb een van die games op de Xbox360. Batman Arkham Asylum. Nu zie ik dat die op X opnieuw is uitgebracht ? Volgens mij is de 360 titel toch niet backwards comaptible ?

Toevallig gisteren ook net Batman: Return to Arkham via Gamepass geinstalleerd. Ben wel geinteresseerd in de Batman collectie, maar heb zo'n vaag idee dat deze ook binnenkort in gamepass verschijnen.
Ik heb de batman collectie al voor 15 euro gezien, weet alleen niet meer of het xb of ps was en fysiek of digi :S ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zal de enige en eerste niet zijn en dacht het probleem getackled te hebben: achievements die niet (direct) unlocken. Gisteren kort m'n One S aangezet en kreeg na 10 minuten in game te hebben gezet meerdere achievements van spellen die ik in de weken ervoor had gespeeld. Zowel die One als m'n andere One zijn altijd online als ze aanstaan dus dat zal het probleem niet zijn. Voorheen unlockte ze helemaal niet, maar dat lag aan mijn DNS / PiHole die bepaalde MS domeinen blokkeerde. Nu zie ik geen geblokkeerde domeinen maar de vertraging in het unlocken is wat eigenaardig?

Verder niet bijster spannend maar wel opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:55:
[...]

Goed bedacht. :) https://www.trueachieveme...xbox-game-pass-this-month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exorcist schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:22:
Zal de enige en eerste niet zijn en dacht het probleem getackled te hebben: achievements die niet (direct) unlocken. Gisteren kort m'n One S aangezet en kreeg na 10 minuten in game te hebben gezet meerdere achievements van spellen die ik in de weken ervoor had gespeeld. Zowel die One als m'n andere One zijn altijd online als ze aanstaan dus dat zal het probleem niet zijn. Voorheen unlockte ze helemaal niet, maar dat lag aan mijn DNS / PiHole die bepaalde MS domeinen blokkeerde. Nu zie ik geen geblokkeerde domeinen maar de vertraging in het unlocken is wat eigenaardig?

Verder niet bijster spannend maar wel opmerkelijk.
Ik had exact hetzelfde. Ik heb toen alle domeinen mbt xbox live en achievements op de whitelist gezet. Volgens mij was dat een v1.vortex.data.microsoft.com en een v2.vortex.data.microsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:13:
[...]

Ik heb de batman collectie al voor 15 euro gezien, weet alleen niet meer of het xb of ps was en fysiek of digi :S ;)
Heb die voor die prijs toen gekocht inderdaad. Is een koopje gezien de kwaliteit en content.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja, ging mij meer om de andere batman games dat die tzt ook in Gamepass komen. Echter vraag ik me af wat er allemaal in die collectie zit die nu wordt aangeboden:

Volgens trueachievements zit er dit in:

code:
1
2
3
4
Batman: Arkham Collection includes: 
• Batman: Arkham City
• Batman: Arkham Knight
• Batman: Arkham Asylum

Die onderste Batman: Arkham Asylum, is dat de 360 versie: https://marketplace.xbox....5-d802534307f6?nosplash=1

...of is dat de Batman: Return to Arkham - Arkham Asylum:

Dat zijn de onderste 2 linkjes:

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

en dan door naar: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Dus concreet: Is Batman Return to Arkham - Arham Asylum voor de Xbox One dezelfde als Batman - Arkham Asylum op de Xbox360 ?

Pagina: 1 ... 148 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.