[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 159 Laatste
Acties:
  • 642.496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:52:
[...]

Ben gisteren begonnen met Celeste en dat is mijn 1e platformer sinds Ori voor het eerst op de Xbox uitkwam.
1e level geloof ik al meteen 50 keer dood gegaan. Uiteindelijk bij level 3 of 4 de B-side cassette gevonden, daar 200x in dood gegaan en nog niet gehaald...

Toen maar weer naar wereld 1 om die cassette daar te vinden en wat was het opeens makkelijk zeg :D

Uiteindelijke de B-side van wereld 1 ook gehaald met rond de 70 deaths.
Celeste is ook gewoon erg tricky. Echt een geweldige game. Er zijn ook C-sides... Moet je nagaan. Ik heb de normale werelden + B-sides gehaald, maar C-sides lukte me gewoonweg echt niet, zonder de rules of the game aan te passen :)

Edit:

The Walking Dead in combinatie met games lijkt wel vervloekt op dit moment.…

https://www.trueachieveme...dead-delayed-indefinitely

Gelukkig las ik een review van Episode 3 van the Walking Dead Final Season en dat is de beste van de 3. In maart de laatste episode en dan is het cirkeltje hopelijk rond voor Clementine. :) Heb tot nu toe alleen episode 1 nog gespeeld en wacht gewoon lekker tot ze alle drie uit zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-01-2019 18:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Voor mij is het enige tijd geleden dat ik via een key site Xbox Live Gold heb gekocht. Ik kan mij herinneren dat de laatste keer dat ik dit deed geen succes was. Ik heb toen uren met Microsoft in gesprek gezeten omdat de key welke ik had gekocht niet gebruikt kon worden op mijn account. Microsoft kon toen zien dat de key niet bij hen was gekocht maar bij een key website (vraag me niet hoe?). Tevens zit ik altijd in de knoei met de locaties van mijn Xbox en van mijn Microsoft account. Heeft iemand recent nog elders een key gekocht buiten de Microsoft store om? In dat geval ben ik benieuwd of er echt zaken zijn waar ik op moet letten om de key te kunnen activeren. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nipje schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:35:
Voor mij is het enige tijd geleden dat ik via een key site Xbox Live Gold heb gekocht. Ik kan mij herinneren dat de laatste keer dat ik dit deed geen succes was. Ik heb toen uren met Microsoft in gesprek gezeten omdat de key welke ik had gekocht niet gebruikt kon worden op mijn account. Microsoft kon toen zien dat de key niet bij hen was gekocht maar bij een key website (vraag me niet hoe?). Tevens zit ik altijd in de knoei met de locaties van mijn Xbox en van mijn Microsoft account. Heeft iemand recent nog elders een key gekocht buiten de Microsoft store om? In dat geval ben ik benieuwd of er echt zaken zijn waar ik op moet letten om de key te kunnen activeren. Alvast dank!
Laatste keer gewoon via CDkeys gedaan geloof ik toen er een actie was. Ik heb nog nooit issues gehad iig met het kopen van Gold in het buitenland.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Notna schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:42:
[...]

Laatste keer gewoon via CDkeys gedaan geloof ik toen er een actie was. Ik heb nog nooit issues gehad iig met het kopen van Gold in het buitenland.
Wellicht ligt het dan aan de instellingen van mijn Xbox / Microsoft account. Mag ik vragen op welke locatie jouw Xbox en Microsoft account staan? Als ik op mijn Xbox kijk staat er als locatie Nederland, echter wanneer ik mijn Microsoft account open via de webbrowser staat mijn locatie op VS. Het lijkt of het een en ander bij mij door elkaar loopt, wat wellicht ook de oorzaak is van eerdere issues met het activeren van een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nipje schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:46:
[...]

Wellicht ligt het dan aan de instellingen van mijn Xbox / Microsoft account. Mag ik vragen op welke locatie jouw Xbox en Microsoft account staan? Als ik op mijn Xbox kijk staat er als locatie Nederland, echter wanneer ik mijn Microsoft account open via de webbrowser staat mijn locatie op VS. Het lijkt of het een en ander bij mij door elkaar loopt, wat wellicht ook de oorzaak is van eerdere issues met het activeren van een key.
Locatie en adres staan op NL, echter heb ik wel nog een hoop andere adressen in mijn account staan van de tijd dat kopen in de butienlandse store met een CC nog werkte.

Wellicht even al je adressen verwijderen, behalve die uit NL?

https://account.microsoft.com/billing/addresses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-05 13:53

Meneer iCy

swarma

Werkt het aanschaffen van turkse giftcards nog steeds? Heb een spel gezien die toch meer dan de helft goedkoper is via de turkse shop.

Wat zijn de handigste stappen die ik dan moet doorlopen? De stappen hieronder heb ik gevonden, maar weet niet of dit nog werkt.
Stappenplan:

- Login bij Xbox.com .. en verander je regio door onder je naam en e-mail op 'meer acties' te klikken en je profiel te bewerken. Je kunt gewoon, zoals eerder vernoemd, een mcdonalds adres uit Istanbul gebruiken.
- Koop nu via mtcgame.com/nl-…=-1 een kaart van 100 turkse lira en 1 van 25 turkse lira. (site werkt niet met een winkelwagen dus je moet 2x met je creditcard afrekenen). Je heb nu in je mailbox 2 giftcards voor de turkse store.
- Ga met je mobiel naar de xbox app en verander via instellingen - taal, je regio.
- Kopieer de code uit je mailbox en ga in de app naar de store en klik op 'code inwisselen'.
- Wissel de code in en herhaal dit met de andere code
- Je hebt nu 125 turkse lira in je microsoft account
- Ga nu weer naar de link uit pepper en koop de game met je microsoft krediet

Tip.. doe dit achter een computer zodat je met chrome de turkse store kunt vertalen naar het Nederlands en gebruik waar nodig ff google translate.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:04:
Werkt het aanschaffen van turkse giftcards nog steeds? Heb een spel gezien die toch meer dan de helft goedkoper is via de turkse shop.

Wat zijn de handigste stappen die ik dan moet doorlopen? De stappen hieronder heb ik gevonden, maar weet niet of dit nog werkt.

[...]
zo ver ik weet werkt het nog. het zou wel kunnen dat je max 2 codes per keer kan redeemen en dat er tijd tussen zit voor de volgende codes..)

ik volg dit steeds een beetje hierover: https://www.hotukdeals.co...?page=155#thread-comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Nipje schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:46:
[...]

Reguliere Xbox Live codes waren altijd wereldwijd geldig, met uitzondering van codes met bonusmaanden of -tegoed. Tegenwoordig zijn er echter ook codes die voor een specifieke regio/markt bedoeld zijn. Dan gaat het meestal om Braziliaanse codes die enkel met een VPN op een account met een Braziliaans adres kunnen worden ingewisseld.

Of de instellingen van je account er mee te maken hebben weet ik niet. In principe is de Xbox One 'regiovrij'. De 360 was dat niet: een nieuw aangemaakt Hotmail-/Outlook-account op een Nederlandse-pagina werd soms een US-account en dat gaf dan problemen als je dat voor een Live-account wilde gebruiken. Dan moest je dat eerst voor je mailadres via Outlook.com wijzigen.
Ik heb zelf een Nederlands account, maar als ik via de webbrowser een Microsoft/Xbox website benader, kom ik regelmatig op UK-pagina's (en-gb) terecht. Soms begin ik gewoon op NL, maar word ik na doorklikken toch naar een Engelse pagina omgeleid. Ik heb wel ooit via Microsoft UK besteld, waardoor ook een 'Brits' factuuradres is gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:10:
[...]

zo ver ik weet werkt het nog. het zou wel kunnen dat je max 2 codes per keer kan redeemen en dat er tijd tussen zit voor de volgende codes..)

ik volg dit steeds een beetje hierover: https://www.hotukdeals.co...?page=155#thread-comments
Ik wacht er nog even mee, zie deze post maar: https://www.hotukdeals.com/comments/permalink/36881237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Notna schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Locatie en adres staan op NL, echter heb ik wel nog een hoop andere adressen in mijn account staan van de tijd dat kopen in de butienlandse store met een CC nog werkte.

Wellicht even al je adressen verwijderen, behalve die uit NL?

https://account.microsoft.com/billing/addresses
Dank voor het nakijken en thanks voor de tip. Ik zal straks alles eens consistent zetten en op locatie Nederland. Vervolgens zou het met EU Xbox Live kaarten dus gewoon moeten werken volgens jouw ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nipje schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:02:
[...]

Dank voor het nakijken en thanks voor de tip. Ik zal straks alles eens consistent zetten en op locatie Nederland. Vervolgens zou het met EU Xbox Live kaarten dus gewoon moeten werken volgens jouw ervaringen? :)
Yup, meestal geven de sites waar je dergelijke codes kan kopen ook gewoon aan of het EU/US/World/etc. is dus altijd voor World/EU gaan en dan moet het niet fout kunnen gaan.

Voorbeeld:

https://www.g2a.com/nl-nl...xbox-live-i10000000202004?
https://www.cdkeys.com/xb...d-membership-xbox-one-360

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 22-01-2019 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Argh..eindelijk verder kunnen gaan met D4/Dark Dreams Don't Die..blijkt er geen seizoen 2 te zijn gemaakt na het eerste seizoen en je dus zit met enorme gaten in het plot...

Zonde ook, vond het een tof spel. Beetje zoals Suda51 games maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:20:
Argh..eindelijk verder kunnen gaan met D4/Dark Dreams Don't Die..blijkt er geen seizoen 2 te zijn gemaakt na het eerste seizoen en je dus zit met enorme gaten in het plot...

Zonde ook, vond het een tof spel. Beetje zoals Suda51 games maakt.
Ja dat is jammer inderdaad! Was een erg grappige en toffe game. Helaas was dit deels ook een Kinect game en ik denk dat dat mede (naast het bizarre japanse verhaal) er toe heeft geleid dat het geen succes is geworden. Als er een deel 2 komt ben ik de eerste die het koopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:35:
[...]

Ja dat is jammer inderdaad! Was een erg grappige en toffe game. Helaas was dit deels ook een Kinect game en ik denk dat dat mede (naast het bizarre japanse verhaal) er toe heeft geleid dat het geen succes is geworden. Als er een deel 2 komt ben ik de eerste die het koopt :)
Kinect is geen verplichting, werkt meer dan prima met een controller alleen. Maar inderdaad, het was geen succes en ws. daardoor ook geen S2. Denk ook niet dat dat nog zal gaan komen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 20:03:
Is vandaag wel toffe dlc voor SotTR uitgekomen.
Kreeg er zelfs even Resident Evil gevoelens bij tijdens het spelen :)

[YouTube: Shadow of the Tomb Raider - The Nightmare [ESRB]]
Potverdorie, ik moet AC:OD nog steeds uitspelen (incl. DLC), Destiny 2: Forsaken zo af en toe, dan nog beginnen aan SOTR (excl. DLC zelfs!) en dan komt dit weekend Kingdom Hearts III er ook nog bij. Om maar nog niet te spreken over LOTR: Shadow of War en een zooi games in de GamePass :X
En dan wilde ik ook nog RDR:2 ergens aanschaffen :D

#FWP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:15:
[...]

Potverdorie, ik moet AC:OD nog steeds uitspelen (incl. DLC), Destiny 2: Forsaken zo af en toe, dan nog beginnen aan SOTR (excl. DLC zelfs!) en dan komt dit weekend Kingdom Hearts III er ook nog bij. Om maar nog niet te spreken over LOTR: Shadow of War en een zooi games in de GamePass :X
En dan wilde ik ook nog RDR:2 ergens aanschaffen :D

#FWP
Dan zou ik RDR: 2 eerst kopen en spelen en dan AC, andersom valt het best tegen :9

life is strange 2 episode 2 trailer:

[YouTube: Life is Strange 2 - Episode 2 Launch Trailer | PS4]

[ Voor 13% gewijzigd door quorumz op 23-01-2019 07:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Download de Anthem demo alvast hier:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Vrijdag 18u gaat ie van start voor VIPs (pre-orders en mensen met EA Access) en duurt van 25-27 januari.
1-3 februari is ie voor iedereen te spelen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:30:
[...]

Vond de vorige dlc tombe ook best goed te pruimen.
Enige nadeel is dat ze niet even de optie geven om de moeilijkheid voor dlc bij te stellen.
Vooral de dlc van gisteren kan daardoor behoorlijk wat bloed onder de nagels vandaan halen, als in : 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Dat blijf ik inderdaad zonde vinden. De DLC speel ik gewoon elke maand even tussendoor. En dan ben ik de helft van de controls weer even vergeten en mag je het op het moeilijkste niveau gaan uitproberen zonder de normale checkpoints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:22
Drie table packs voor Pinball FX3 zijn in de aanbieding: Balls of Glory waar onder andere Family Guy inzit. De Bethesda pack en een Avengers pack. Ik heb altijd al de Family Guy tafel uit willen proberen en ik vind hem echt geweldig. Ook de Bethesda tafels zijn erg sterk. De packs zijn ongeveer 4 euro en dan krijg je 3 of 4 tafels

Er is ook een Pinball Video Games topic trouwens Pinball Video Games (FX3/TPA/SPA)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

15 Feb komt Far Cry New Dawn uit. Hebben we er zin an?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik bestel hem wel tzt idd, hopelijk is het niet in 15-20 uur uitgespeeld in coop (de map is kleiner dan fc5) en hopelijk werken de achievements nu ook eens voor beide spelers..

En naast achievements ontgrendel je ook altijd uPlay dingen...vind ik ook altijd wel funny :)

en deze komt er natuurlijk ook :P :

[ Voor 21% gewijzigd door quorumz op 24-01-2019 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 07:21:
[...]

ik bestel hem wel tzt idd, hopelijk is het niet in 15-20 uur uitgespeeld in coop (de map is kleiner dan fc5) en hopelijk werken de achievements nu ook eens voor beide spelers..

En naast achievements ontgrendel je ook altijd uPlay dingen...vind ik ook altijd wel funny :)

en deze komt er natuurlijk ook :P :

[YouTube: Gloednieuwe trailer The LEGO Movie 2 Videogame]
Oh nee, dat herinnert mij eraan dat ik LEGO STar Wars nog moet uitspelen (meest recente editie) én LEGO Marvel Avengers 2.

Als mijn kinderen dit zien willen ze het ook :F

AAAAAAARGH

#stress :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, eigenlijk niet... Ik wacht Rage 2 af. Lijkt qua stijltje onwijs op deze, maar de gameplay/shooting lijkt me beter. Deze komt mss wel eens als er een mooie actie is. Daarnaast...

15 februari komt ook Metro Exodus uit, en Crackdown op de Gamepass. Dus, nee.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:26
Nope, heb Far Cry 5 vorig jaar een kans gegeven, maar ik heb er niets meer mee. Was er weer snel klaar mee.
Ubisoft games zien er prima uit en gameplay technisch is het wel okay, maar niet vernieuwend. '

Komende maand komen genoeg mooie games aan, Resident Evil 2, Trials Rising, Metro. Daar geef ik mijn geld liever aan uit.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:41:
@uchiha tijntje Unruly Heroes mag je niet missen !
Schitterend kleurrijke platformer, veel details en netjes afgewerkt.
Leuk concept met het on the run wissellen van characters en bijbehorende superkrachten.
Uitdagende bossbattles, couch coop en zelf een Brawl modus multiplayer tot 4 spelers.
Halen, spelen, genieten !!
Ik ga er eens even naar kijken. Heb al eventjes niet meer gegamed voor mijn doen (wel 4 dagen)! Maar vandaag ook life is strange als het goed is en volgende week Kingdom Hearts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie geen Sea of Thieves heeft via Gamepass, deze is nu aan te schaffen met 50% korting dankzij de Twitch-opleving.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:54
justifire schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:41:
@uchiha tijntje Unruly Heroes mag je niet missen !
Schitterend kleurrijke platformer, veel details en netjes afgewerkt.
Leuk concept met het on the run wissellen van characters en bijbehorende superkrachten.
Uitdagende bossbattles, couch coop en zelf een Brawl modus multiplayer tot 4 spelers.
Halen, spelen, genieten !!
Ben ik nou gek of lijkt dit veel weg te hebben van de laatste rayman games?
Verbaast me al dat het niet van ubisoft is ..
Lees ik op de site van de gamestudio:
Who are you?
We are Magic Design Studios. We are an indie game studio. We are located in Montpellier (France), known for having a high concentration of video game veterans (you should visit this city. It’s cool and sunny).
Our studio has been founded in 2015. We focus on the creation of high-quality entertainment content, mainly video games and CG animation.
The core team of the project has a solid experience in the video game industry.
A lot of the team members have worked at Ubisoft on titles such as Rayman, Raving Rabbids, Splinter Cell, Assassin's Creed, Valiant Hearts, Ghost Recon Wildlands (and many other series). The other members come from the indie games industry.

We have two fishes. They don’t have name yet (if you have some ideas...).
Ik heb ontzettend genoten van de vorige twee rayman titels. Dus zeker iets voor mij. Bedankt voor de tip @uchiha tijntje :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:37
uchiha tijntje schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:14:
[...]

Ik ga er eens even naar kijken. Heb al eventjes niet meer gegamed voor mijn doen (wel 4 dagen)! Maar vandaag ook life is strange als het goed is en volgende week Kingdom Hearts.
Heb gisteren ook een hele dag niet gegamed en vanavond + morgen kan ik maar kort. Dus in het weekend maar wat inhalen :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Nope, heb Far Cry 5 vorig jaar een kans gegeven, maar ik heb er niets meer mee. Was er weer snel klaar mee.
Ubisoft games zien er prima uit en gameplay technisch is het wel okay, maar niet vernieuwend. '
Precies, had het ook nog een kans gegeven maar na 4 uurtjes afgehaakt.
Vind Far Cry 2 nog de beste in de series.
Netjes! Dit word mijn eerste Kingdom Hearts game, was vergeten dat die vandaag uitkwam :o.
Mijn lijstje met moet nog uitspelen word steeds langer :P .

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2019 08:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen met ofwel een Anthem Pre-order of EA Access is de Anthem Demo ondertussen al te downloaden, maar je kunt ook al mensen uitnodigen met 3 codes via https://www.ea.com/games/...a-friend?isLocalized=true

Dus wil je die Demo niet alleen doen (vanaf 18u vanavond) dan weet je hoe je er wat vrienden bij krijgt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20
Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:50:
Voor de mensen met ofwel een Anthem Pre-order of EA Access is de Anthem Demo ondertussen al te downloaden, maar je kunt ook al mensen uitnodigen met 3 codes via https://www.ea.com/games/...a-friend?isLocalized=true

Dus wil je die Demo niet alleen doen (vanaf 18u vanavond) dan weet je hoe je er wat vrienden bij krijgt.
Mocht je nog een invite over hebben hou ik mij van harte aanbevolen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:17

Sagat

Is pappa x2!

Voor de fighting game fans (@justifire wellicht ?):

DBZ fighter is dit weekend gratis te spelen. Ben hem nu aan het installen, misschien vanaaf nog even proberen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik vond dbz vroeger wel leuk, en ik vind het stijltje super mooi gemaakt. Maar idd tag fighters liggen mij ook niet echt. Maar het is zeker een interresante game. Wilde hem toch al spelen ivm tweakers fight club. Alleen spelen die deze game op ps4. Maar wel leuk iig wat vlieguren (of in mijn geval minuten) te maken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:05:
komen er al mensen in de Anthem demo?... gebeurd hier vrij weinig.... grrr
Ik kan niet eens die xbox message openen, de focus blijft op het scherm erachter, dus kan de 'launch app' niet starten. Gok dat het EA access is, maar die blijft foutmeldingen geven.

Wel humor, maakt EA zo ziekelijk veel geld, kunnen ze nog steeds geen degelijke servers betalen :P
(hele EA netwerk ligt zo goed als plat)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2019 21:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:17:
[...]

Ik kan niet eens die xbox message openen, de focus blijft op het scherm erachter, dus kan de 'launch app' niet starten. Gok dat het EA access is, maar die blijft foutmeldingen geven.

Wel humor, maakt EA zo ziekelijk veel geld, kunnen ze nog steeds geen degelijke servers betalen :P
(hele EA netwerk ligt zo goed als plat)
hahaha iedereen is helemaal over de zeik, op de xbox post en reddit. zelfs de pcversie hangt na 90% laden

* Today is the day :)
* 60$$ for an animated wallpaper
* same team beta tested mass effect andromeda
* time to cancel my pre-order
* wtf is this VIP status..
* hm for errors see status url: servers are up duh

haha

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 25-01-2019 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:50:
[...]

hahaha iedereen is helemaal over de zeik, op de xbox post en reddit. zelfs de pcversie hangt na 90% laden

* Today is the day :)
* 60$$ for an animated wallpaper
* same team beta tested mass effect andromeda
* hm for errors see status url: servers are up duh

haha
Het is dat ik geen fifa meer kon spelen, dat ik doorkreeg dat de demo vandaag er was. Nee, mijn probleem is meer dat dan meteen heel EA eruit ligt, leuk voor de mensen die beta willen spelen, klote voor de VIP mensen, maar dubbel klote voor de andere EA spelers die gewoon hun reguliere games willen spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:58:
[...]

Het is dat ik geen fifa meer kon spelen, dat ik doorkreeg dat de demo vandaag er was. Nee, mijn probleem is meer dat dan meteen heel EA eruit ligt, leuk voor de mensen die beta willen spelen, klote voor de VIP mensen, maar dubbel klote voor de andere EA spelers die gewoon hun reguliere games willen spelen.
Ik zag het aan iemand zijn reactie date battlefield v ook niet meer werkte... Er zal ergens een goede fuckup gemaakt ziin. Dan maar Halloween kijken:)

kom vandaag 26-1 toch al iets verder... maar hangt nog op missies bij 95% ladne 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 26-01-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z0507QosnoV5LXWNJZvvSu3s/medium.jpg

Eens kijken of het iets is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
En hopen dat ie het doet voor je als ik de berichten hierboven zo lees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Heb voor 1,09 anthem vip code gekocht.
Alleen de code kan ik niet inwisselen via de store ( te weinig karakters) iemand idee waar ik deze code redeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
CallmeGod schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:09:
Alleen de code kan ik niet inwisselen via de store ( te weinig karakters) iemand idee waar ik deze code redeem?
Uit hoeveel karakters bestaat ie dan? Je mag hem ook even in een PM sturen zodat ik kan zien hoe de code eruit ziet. Ik pik hem niet van je af hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
timmie271 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:12:
[...]

Uit hoeveel karakters bestaat ie dan? Je mag hem ook even in een PM sturen zodat ik kan zien hoe de code eruit ziet. Ik pik hem niet van je af hoor :+
Zie pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:09:
euhmz waarom zou je dat doen
EA heeft er zon bende van gemaakt dat iedereen kan spelen, niet alleen "VIP" personen..

gewoon downloaden, opstarten en bidden :)

ik had het opnieuw geinstalleerd, data gedelete, kreeg een melding met sessie verbroken toen kwam ik er eindelijk in. bij elke misse hangt hij weer op 95% laden, spel killen, opnieuw starten en dan join ik weer, laden gaat tergend traag tijdens alles (je mist serieus gameplay als je niet op een externe ssd speelt zoveel verschil zit er nog met de interne hd 8)7 8)7 ). Freeplay lukt al helemaal niet bleef het ook weer hangen.

Je ziet goed het mass effect model terug in het lopen/vliegen/besturing maar ook je powers (lb/rb dpad)
graphs zien er wisselend goed uit, met name in de grote gebieden ziet het er gewoon niet uit. vind het het erg jammer dat er zo vaak geladen moet worden tijdens een level. ben ook benieuwd hoe het spel zich schaalt met de vijanden omdat er steeds de tekst komt het is het beste om in squads te spelen.. moet ik toch zelf weten maar houdt dat in dat met 2 man moeilijkheid/hoeveelheid vijanden hetzelfde is als 4 man, mag hopen van niet. daarnaast het mp, wtf je komt terug van de missie loop je weer alleen rond moet iedereen individueel naar iemand lopen om te praten...i say whooottt....

* graphs
* verhouding moeilijkheids graag met aantal team leden
* multiplayer verhaal wat je single doet...
* laadtijden
* hoeveel levels komen er straks..(over die 3 verhalen was ik langer bezig met laden en steeds opnieuw opstarten dan spelen).. nog niet door wat het grind mechanisme hier precies is.
* mass effect gevoel met coop mp erbij

Dit spel moeten ze echt niet over een maand uitbrengen..
gelukkig genoeg andere games en gok dat deze net zo snel in prijs keldert als tombraider, fallout en bfV

Anthem is trending (negatief wel teverstaan) op Reddit en ook op de community post op xbox > 2000 reacties (zie je zelden zoveel)

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 27-01-2019 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:40
timmie271 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:07:
[...]

En hopen dat ie het doet voor je als ik de berichten hierboven zo lees :+
Eerste keer spelen kreeg ik te maken met een 'infinite loading screen.' De tweede keer kon ik spelen, maar na een tijdje kwam ik tot de conclusie dat het niets voor mij is. Geef mij maar Destiny 2. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Game Pass heeft nu wel een leuke deal met €9,99 voor 3 maanden toegang. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 23:25
sjaool schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:02:
Game Pass heeft nu wel een leuke deal met €9,99 voor 3 maanden toegang. :D
Waar zie je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:40

sjaool

Every life should have 9 cats

@smoken gewoon bij de Game Pass. Normaal staat die op 1 maand maar selecteer je die daaronder dan staat er 3 maanden voor €9,99.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 27-01-2019 17:15 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 23:25
@sjaool tx voor de reactie.
Zal vanavond een via de Xbox kijken, op de website zie ik dit niet terug namelijk.

Tx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:50
Zojuist de 14 dagen trial voor gamepass gestart, maar ik vind de catalogus wel wat tegenvallen. Staan maar weinig games in waarvan ik zeg: gaaf!

Dus denk dat ik het abonnement maar stopzet voordat ik ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 15:20

Louw Post

Cerenas

Vind de gameplay van Anthem wel leuk (beetje Mass Effect Andromeda idd), maar dat solo stadje waar je begint en eindigt voelt zo klein en ziet er zo minimaal uit dat het daar iig niet leuk is. Ook meegemaakt dat ik op een missie afging met wat teamleden, ik ondertussen even zo'n vliegend monster wilde neerschieten en opeens zijn al mijn teammates weg (vast een portal oid), maar ook de pointer van m'n missie was weg en ik had geen idee meer waar ik heen moest. Minuutje later werd ik automatisch weer naar m'n teammates geteleporteerd.

Bij de vorige keer dat je even kon spelen (de alpha oid?) werd ik echt constant naar m'n teammates geteleporteerd als ik ietsie achterliep en het laden duurde dan langer dan daadwerkelijk naar m'n teammates vliegen. Dat lijkt nu iig beter te zijn.

Had een mooie game kunnen zijn, maar ik pak hem later in het jaar met de black Friday deals wel een keer mee voor een tientje. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PdeBie schreef op zondag 27 januari 2019 @ 21:34:
Zojuist de 14 dagen trial voor gamepass gestart, maar ik vind de catalogus wel wat tegenvallen. Staan maar weinig games in waarvan ik zeg: gaaf!

Smaken verschillen :)
Ashen, Gears, Forza Horizon, Hellblade, Observer, Zombie Army, State of Decay, Mortal Kombat, Vermintide en nog een heel rijtje goede games.
Blij dat ik nog twee jaar lidmaatschap heb, meer dan genoeg te spelen en komt nog veel moois aan komende tijd oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:48

Vergeet niet dat alle Microsoft exclusives automatisch naar Game Pass komen. Dus volgende maand komt Crackdown 3 ook naar Game Pass, mocht je daar van houden.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ben ik wel een beetje nieuwsgierig naar wat voor games je leuk vindt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je al 90% van de games hebt gespeeld, en dat je daarom de catalogus wat vindt tegenvallen, maar ben dus wel beetje benieuwd, want er staan echt hele toffe (ook minder bekende) games op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Over Gamepass gesproken: gisteren voor de lol City Skylines gedownload. en toen was het 8 uur later :X

Wat een verslaving :+ . En ik had mij er nog wel zo op ingesteld om wat Daily Rewards in Destiny 2 te gaan doen en AC:OD eens uit te gaan spelen :+

Grootste verrassing was nog wel dat mijn vrouw mee zat te kijken en het helemaal een leuk spel vond. Dat gebeurt bijna nooit als ik game (Op Kingdom Hearts III na dan voor morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 18-05 13:46

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Ik heb zelf nu sinds de kerst een Gamepass. Zeker een toevoeging, maar ik merk ook dat er best veel games in staan die ik al in mijn bezit heb. Ik ben er wel blij mee, maar er staat verhoudingsgewijs veel dubbel in voor mij. :) Ach, er zitten ook zeker een paar leuke pareltjes tussen die ik wel op het oog had maar nog niet had gehaald.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op maandag 28 januari 2019 @ 07:37:
[...]

Dan ben ik wel een beetje nieuwsgierig naar wat voor games je leuk vindt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je al 90% van de games hebt gespeeld, en dat je daarom de catalogus wat vindt tegenvallen, maar ben dus wel beetje benieuwd, want er staan echt hele toffe (ook minder bekende) games op.
Ik ben vooral een FPS/Shooter/RPG fan. In dat gebied had ik meer tripple A titels verwacht en vooral ook veel meer nieuwere games.

DOOM en Wolfenstein heb ik al in bezit. Quantum Break had ik nog nooit gespeeld, dus die heb ik wel gedownload. Die speelt wel lekker weg.

Verder heb ik nog even gekeken in de lijst. Ori had ik ook nog nooit gespeeld, maar dat komt omdat ik geen platformliefhebber ben. Verhaal (zeker de opening) is wel gelijk heel erg mooi, maar ik vrees dat ik op den duur het platform element toch weer saai ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb Anthem gedownload dit weekend, maar verder dan een laadscherm ben ik nooit gekomen. Geen ramp, maar de eerste indruk is op deze manier geen beste ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:26:
[...]

Ik ben vooral een FPS/Shooter/RPG fan. In dat gebied had ik meer tripple A titels verwacht en vooral ook veel meer nieuwere games.

DOOM en Wolfenstein heb ik al in bezit. Quantum Break had ik nog nooit gespeeld, dus die heb ik wel gedownload. Die speelt wel lekker weg.

Verder heb ik nog even gekeken in de lijst. Ori had ik ook nog nooit gespeeld, maar dat komt omdat ik geen platformliefhebber ben. Verhaal (zeker de opening) is wel gelijk heel erg mooi, maar ik vrees dat ik op den duur het platform element toch weer saai ga vinden.
Oke dan kan ik je opmerking beter plaatsen :). Er zitten namelijk wel hele goede platform games in Gamepass. Waaronder Ori inderdaad.

Maar mocht je ze onverhoopt nog niet gespeeld hebben zou ik zeker Metro Redux proberen! Echte hele toffe sfeervolle shooters. En het vervolg komt uiteraard over een klein maandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:15:
[...]
Maar mocht je ze onverhoopt nog niet gespeeld hebben zou ik zeker Metro Redux proberen! Echte hele toffe sfeervolle shooters. En het vervolg komt uiteraard over een klein maandje!
Ik zie er twee staan. Zit er een volgorde in qua spelen? Of zijn het losstaande games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 15:20

Louw Post

Cerenas

PdeBie schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:28:
[...]

Ik zie er twee staan. Zit er een volgorde in qua spelen? Of zijn het losstaande games?
Eerst 2033 en dan Last Light. Is wel een chronologische volgorde en ook wat betreft gameplay, omdat Last Light wat lekkerder speelt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Thanks. Ik ga ze eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Resident Evil 2 is geniaal! Dit weekend flink mee bezig geweest, heerlijke mix tussen puzzelen, actie en stress :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

ElectricHead schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:48:
Ik heb zelf nu sinds de kerst een Gamepass. Zeker een toevoeging, maar ik merk ook dat er best veel games in staan die ik al in mijn bezit heb. Ik ben er wel blij mee, maar er staat verhoudingsgewijs veel dubbel in voor mij. :) Ach, er zitten ook zeker een paar leuke pareltjes tussen die ik wel op het oog had maar nog niet had gehaald.
Dat heb ik dus ook. Vandaar dat ik mijn trial maar heb laten verlopen. Afgelopen weekend heb ik eens geïnventariseerd wat ik allemaal aan games heb. Steeds vaker kom ik op een website of winkel waar ik iets zie liggen, en dan weet ik eigenlijk niet meer of ik hem al heb. Dus nu maar van alle games een foto gemaakt en in een overzichtje geplaatst. Onder mijn xbox account zie ik dat ik totaal 157 games heb (X360&One tezamen) maar dat ik er 0 (inderdaad..NUL) compleet heb uitgespeeld. Ik heb het dus eigenlijk best druk nog... En dan heb ik de PS1/PS2/PS3/Wii/DS/3DS/WiiU/Switch nog niet eens geteld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 18-05 13:46

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

jabberwock schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Dat heb ik dus ook. Vandaar dat ik mijn trial maar heb laten verlopen. Afgelopen weekend heb ik eens geïnventariseerd wat ik allemaal aan games heb. Steeds vaker kom ik op een website of winkel waar ik iets zie liggen, en dan weet ik eigenlijk niet meer of ik hem al heb. Dus nu maar van alle games een foto gemaakt en in een overzichtje geplaatst. Onder mijn xbox account zie ik dat ik totaal 157 games heb (X360&One tezamen) maar dat ik er 0 (inderdaad..NUL) compleet heb uitgespeeld. Ik heb het dus eigenlijk best druk nog... En dan heb ik de PS1/PS2/PS3/Wii/DS/3DS/WiiU/Switch nog niet eens geteld. :'(
Hey, herkenbaar! Ik heb mijn lijst met Original Xbox/X360/One/Wii/DSi/3DS/PS Vita/PC games gelukkig nog steeds niet geteld..... Ben inmiddels wel een deukje in een flink pak boter aan het slaan.... :+

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Bij mij ontbreekt het simpelweg aan tijd. Dwz, mijn zoontjes claimen de consoles tegenwoordig voor hun Roblox/fortnite ellende als ze niet hun Lego games op de consoles aan het doen zijn. En als ik zelf dan een keer wil gamen dan moet het altijd <PEGI 7 games zijn, omdat ik ze nog niet wil blootstellen aan het slicen&dicen in AC bijv. Ik dacht dat op te lossen door een aantal consoles dubbel uit te voeren, maar nu hebben ze het online gamen in Roblox ontdekt en willen ze tegelijkertijd op de xBox.

Maar goed dit weekend het voornemen genomen om iets daadwerkelijk uit te spelen en begonnen met SplinterCell Blacklist. Toch wel een leuke game om weer te doen moet ik zeggen. (Nee, niet de beste uit de reeks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jabberwock schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Ik heb daar My Game Collection voor, een Android app... kan ik makkelijk zien welke games ik al heb en op welk platform. Ik zit op 239 voor de Xbox, 36 PS4, 536 PC... en de Wii U heb ik er nog niet ingestopt (maar dat zijn er ook niet zoveel en komt ook niks meer bij dus eigenlijk niet zo belangrijk).

Maar ik heb dus hetzelfde met gamepass. Ik ben nu wel ook véél kritischer geworden met wat ik nog koop en richt me meer op die backlog een beetje proberen weg te werken. Heb laatst ook nog een los lijstje gemaakt met welke games ik nog wil spelen en kwam toen uit op 20 must plays en nog eens 80 maybes. En dat is dan alleen op de PS4 en Xbox One, dan heb ik de PC (vooral VR) nog niet meegeteld). Mocht ik daar ooit doorheen komen of van de hele lijst besluiten dat ik ze toch maar laat zitten dan denk ik wel eens opnieuw na over die gamepass :P

(zo en nu weer verder met Diablo 3... want dat helpt zo goed om door je backlog heen te komen door oude games steeds maar opnieuw te gaan spelen 8)7)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga toch maar weer eens met support babbelen, kan geen enkele game meer spelen zonder dat die fans staan te loeien op mn XBX, zelfs al een aantal shutdowns gehad in MHW en Division.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 28-01-2019 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:40
SinergyX schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:46:
Ik ga toch maar weer eens met support babbelen, kan geen enkele game meer spelen zonder dat die fans staan te loeien op mn XBX, zelfs al een aantal shutdowns gehad in MHW en Division.
Xbox One, S of X ?

Mocht je technisch zijn kun je hem open schroeven, even kijken of er misschien een berg in zit. Mocht dat niet zo zijn dan thermal paste vervangen, redelijk vaak gelezen dat dit enorm helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:48
quorumz schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 06:32:
Hier zijn ze weer:

De 360 sale: https://www.trueachieveme...roundup-january-29th-2019

De X1 sale: https://www.trueachieveme...roundup-january-29th-2019

AC Origins/Odyssey zijn echt aanraders of in andere woorden: pareltjes :9
Moet nog steeds een keer verder gaan met Origins. Destijds aan begonnen maar door nieuwe games weer op een zijpad geraakt. So. Many. Games. :(

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond starten met Kingdom Hearts! Ben erg benieuwd. Ook uiteraard even naar de achievements gekeken en alles is haalbaar in 1 playthrough! O+ Dat vind ik toch wel erg fijn in dit soort langere games. Er zijn wel eens games geweest die missable achievements hebben waarvoor je de game weer even 30+ uur lang opnieuw mag spelen om ze te kunnen halen. Op een of andere manier speel ik dan dat soort games toch net wat anders.

Het gameseizoen van 2019 is in ieder geval begonnen. :)

Over een kleine 3 weken ook Metro alweer. Wel ontzettend komisch om te lezen op de frontpage dat er pc gamers zijn die blijkbaar de game laten liggen omdat deze niet op steam komt, maar eerst een jaar enkel in de epic store... Gossie, even een launcher installeren is blijkbaar principieel toch erg lastig. Dan valt de Xbox/PS discussie nog wel mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 07:47:
Vanavond starten met Kingdom Hearts! Ben erg benieuwd. Ook uiteraard even naar de achievements gekeken en alles is haalbaar in 1 playthrough! O+ Dat vind ik toch wel erg fijn in dit soort langere games. Er zijn wel eens games geweest die missable achievements hebben waarvoor je de game weer even 30+ uur lang opnieuw mag spelen om ze te kunnen halen. Op een of andere manier speel ik dan dat soort games toch net wat anders.

Het gameseizoen van 2019 is in ieder geval begonnen. :)

Over een kleine 3 weken ook Metro alweer. Wel ontzettend komisch om te lezen op de frontpage dat er pc gamers zijn die blijkbaar de game laten liggen omdat deze niet op steam komt, maar eerst een jaar enkel in de epic store... Gossie, even een launcher installeren is blijkbaar principieel toch erg lastig. Dan valt de Xbox/PS discussie nog wel mee ;)
Hier valt de game ook vandaag op de mat; zin an oOo

Wat betreft je laatste opmerking; ik snap het eigenlijk wel. Probleem is dat steeds meer ontwikkelaars hun eigen store pushen, waardoor je content verspreid over meerdere stores. Bij een console is het tenminste één store per console.
Kan je voor fysieke media gaan en Steam als veredelde launcher gebruiken, maar dat schiet ook niet heel erg op.

Maar goed; ik ben jaren geleden van de PC afgestapt naar consoles en nooit spijt van gehad. Op een enkele strategy exclusive na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 07:51:
[...]

Hier valt de game ook vandaag op de mat; zin an oOo

Wat betreft je laatste opmerking; ik snap het eigenlijk wel. Probleem is dat steeds meer ontwikkelaars hun eigen store pushen, waardoor je content verspreid over meerdere stores. Bij een console is het tenminste één store per console.
Kan je voor fysieke media gaan en Steam als veredelde launcher gebruiken, maar dat schiet ook niet heel erg op.

Maar goed; ik ben jaren geleden van de PC afgestapt naar consoles en nooit spijt van gehad. Op een enkele strategy exclusive na dan.
Ja ik denk dat mijn vriendin het zelfs leuk gaat vinden om mee te kijken… Ze is Disney en Pixar fan, dus dat is een goede combi. :)

Om een leuke game te missen omdat je niet een launcher wilt installeren die je kunt deinstalleren zodra je het spel hebt uitgespeeld. Tja, dan moet je wel erg principieel voorstander zijn van Steam als alleenheerser. :). Als ik lees dat er 30% naar Steam gaat… Een misschien wel te simpel rekensommetje. Stel Metro verkoopt 7 miljoen exemplaren via de Steam Store voor een gemiddelde prijs van 40 euro. Dat levert Valve 84 miljoen op... Dan zou ik als developer ook wel even nadenken hoe ik mijn product op de markt ga brengen. Stel ze verkopen er maar 5 miljoen ipv 7 miljoen maar hoeven maar 15% af te dragen… Dan zijn ze onder aan de streep beter af dan bij Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

jabberwock schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:02:
Ik dacht dat op te lossen door een aantal consoles dubbel uit te voeren, maar nu hebben ze het online gamen in Roblox ontdekt en willen ze tegelijkertijd op de xBox
Telefoon/Ipad kan ook voldoen voor roblox ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

JSchut

.....

Rivanov schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 07:13:
[...]

Moet nog steeds een keer verder gaan met Origins. Destijds aan begonnen maar door nieuwe games weer op een zijpad geraakt. So. Many. Games. :(
Zelfde hier maar dan met Odyssey.

Maandje gamepass genomen dus daar nu games van aan het spelen.

Heb inmiddels Ashen en Ori uitgespeeld. Was begonnen aan Below maar dat is echt niet mijn ding. Nu begonnen aan Onrush. Simpel maar best vermakelijk. Hierna eens kijken of Hellblade wat is.

De 7de loopt gamepass af. Dan heb ik 2,5 weken om Odyssey uit te spelen. Dan komt Trials Rising uit en speel ik voorlopig niks anders meer :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Meneer iCy schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:06:
[...]

Telefoon/Ipad kan ook voldoen voor roblox ;-)
...maar pap! Dat bestuurt niet zo lekker....

Zucht...ok..pak de controller maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:42:
[...]

Zelfde hier maar dan met Odyssey.

Maandje gamepass genomen dus daar nu games van aan het spelen.

Heb inmiddels Ashen en Ori uitgespeeld. Was begonnen aan Below maar dat is echt niet mijn ding. Nu begonnen aan Onrush. Simpel maar best vermakelijk. Hierna eens kijken of Hellblade wat is.

De 7de loopt gamepass af. Dan heb ik 2,5 weken om Odyssey uit te spelen. Dan komt Trials Rising uit en speel ik voorlopig niks anders meer :)
Geen Salt and Sanctuary voor jou als Souls-fan :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

jabberwock schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:02:
[...]

...maar pap! Dat bestuurt niet zo lekker....

Zucht...ok..pak de controller maar..
Haha wilden net hetzelfde gaan posten! Mijn zoon is ook dol op roblox maar haat de telefoon controls ook! Dochter ook btw, maar die heeft nog geen eigen telefoon :P

============

En dan gamepass, de enige kritiek die ik kan verzinnen is dat als je heel extreem kijkt, het voor hardcore gamers initieel wellicht minder interresant is, omdat je de top games in je favo genres wsl al gekocht had. Then again Exactor en tijntje schaar ik wel behoorlijk in die groep en die lijken hun geld er wel uit te halen :+
En het nieuwe ms games komen er gelijk in dealtje......wtf, you cant beat that.

Aan de andere kant van het spectrum zitten mensen die wat meer casual zijn of minder tijd hebben (zoals ikzelf) en dan is het wellicht interessanter om dat 10tje per maand in sales te spenderen plus wat je krijgt met gold (indien van toepassing, als ik eerlijk ben heb ik eigenlijk geen online subscription nodig, zowel hier niet als op de ps). Dat zou al ruim voldoende moeten zijn.
Dat gezegd hebbende vind ik het wel leuk om diverse games te proberen, uitspelen en helemaal maxen qua achievments zit er dan niet in, maar vond het in mijn trial erg leuk om super lucky's tale, snake pass en quantum break te proberen, en man man man wat was ik onder de indruk van forza horizon, zelfs op mijn s-je/full hd!

Maar toegeven, op cdkeys staat een mooi aanbieding voor een jaar (uit mijn hoofd 55 euro ofzo) voor gamepass. zodra mijn verhuizing klaar is (en misschien eindelijk alsnog die x er komt......maar again ik ga dat onderwerp verder niet meer benoemen tot hij er echt is......of iig bijna :P )
dan ga ik echt wel voor gamepass. mijn 2 week trial beviel heel goed en dan dus eerst nog proberen mijn 1 maand trial te gebruiken (cuz yes i am a cheapskate en dat ding heeft een expiration date :P ) en dan zeker ervoor gaan. Er zit gewoon zoveel leuks in wat ik of meer wil spelen, of gewoon is wil proberen dat ik het eigenlijk dat 10tje pm al waard vind, om nog maar te zwijgen van 55 p.j.. hell laat het 65 of 70 zijn, dat is nog niets voor wat je er voor krijgt.....imho uiteraard.

[ Voor 72% gewijzigd door Sagat op 29-01-2019 10:14 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aevitas1 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 00:45:
[...]

Xbox One, S of X ?

Mocht je technisch zijn kun je hem open schroeven, even kijken of er misschien een berg in zit. Mocht dat niet zo zijn dan thermal paste vervangen, redelijk vaak gelezen dat dit enorm helpt.
XBX, lijkt me duidelijk toch? :P

Ergens zat ik daar ook over te denken, ik heb de Scorpio edition en als ik vervangen krijg, zal het geen Scorpio meer zijn.

Pagina: 1 ... 138 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.