Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Lekker Ventje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:33:
Mijn X schakelde zich midden in een boss fight uit. Bij het opstarten kreeg ik de mededeling dat het vanwege een beveiliging tegen oververhitting was maar mijn X staat volledig vrij in een open hifi meubel :?
Voel even aan bv de achterkant hoe warm ie is? Ik had dat namelijk ook en daarna crashte hij bij meer games en ook vaker. Misschien moet je hem dan opsturen. Eventueel kun je via de chat-support dan kiezen voor advanced exchange zodat je niet zo lang hoeft te wachten.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-03 11:25

Yonix

Gamertag: Yonix360

timmie271 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 01:02:
[...]

@Yonix had dus hetzelfde laatst. Hopelijk blijft het voor jou ook als een eenmalige actie.... met mijn fat xone nog nooit last van gehad, maar die staat dan ook bovenop de kast :+
Helaas niet, want eerder vanochtend viel hij (de One X) weer uit tijdens Destiny 2. :(

Het is echt een probleem dat zich sinds deze week, in mijn geval sinds afgelopen donderdag, voordoet. Zo kon ik vorige week zaterdag nog zonder problemen aan één stuk door, 4 uur lang, Destiny 2 spelen. Niet eens een framedrop!

Voor de Tweakers die opeens last hebben van One X-consoles die uitvallen i.v.m. oververhitting of luidruchtige fans: welke versie van het OS draaien jullie? Op mijn One X staat: 10.0.17763.4065 (rs5_release_xbox_dev_1902.190107-1920).

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vorige week een vervangend setje thumb sticks via Microsoft besteld en gisteren binnen gekregen. Het rubber van de lange holle thumbsticks is namelijk versleten (als in: helemaal glad).

Nu bleek ook nog eens dat het rubber van de rechter thumbstick los zit. Ik kan het rubbertje dus helemaal draaien terwijl het rubber aan op de linker thumbstick helemaal vast zit.

Op zich niet zo'n probleem maar vraag me af of je dit makkelijk kan lijmen en met wat voor soort lijn. De thumbstick zelf is namelijk van aluminium denk ik en dat moet vast gelijmd worden met rubber.

Om in de nabije toekomst niet weer weer zo'n setje te moeten aanschaffen ivm slijtage, dacht ik dat ik dus de rubbers van de korte thumbsticks wel op de lange kan zetten en dan vast lijmen. Dat omwisselen gaat best makkelijk, alleen zit het rubber dan los over de thumbstick en kan dus gaan draaien.

Ik heb nu 4 kleine holle reserve thumbsticks en 2 lange reserver thumbsticks. Dan nog 4 medium lange bolle thumbsticks.

Als er iemand die bolle wil ruilen voor de lange holle thumbsticks (mits ongebruikt), laat maar weten.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22:56
Vandaag een aantal uren achter elkaar Destiny gespeeld en nu geen problemen gehad. Valt me wel op dat ik nu tijdens het wisselen tussen twee Crusible matches regelmatig een zwarte achtergrond heb gedurende enkele seconden wat ik eerst niet had. Weet niet of er een update van het Insider programma achter kan zitten.
Mijn X voelde niet bijzonder heet aan, ook niet aan de achterzijde. Er kwam wel warme lucht uit maar niet extreem warm. En de X was gewoon fluisterstil.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Heeft iemand hier ook problemen met de Xbox app op een iPhone? Bij mij update die de feed niet meer. Blijven zaken opstaan van een dag oud ofzo. Kan ook mijn achievements overzicht niet meer zien.

360Gamertag.....PSN ID

MRE-Inc schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 12:40:
Vorige week een vervangend setje thumb sticks via Microsoft besteld en gisteren binnen gekregen. Het rubber van de lange holle thumbsticks is namelijk versleten (als in: helemaal glad).

Nu bleek ook nog eens dat het rubber van de rechter thumbstick los zit. Ik kan het rubbertje dus helemaal draaien terwijl het rubber aan op de linker thumbstick helemaal vast zit.

Op zich niet zo'n probleem maar vraag me af of je dit makkelijk kan lijmen en met wat voor soort lijn. De thumbstick zelf is namelijk van aluminium denk ik en dat moet vast gelijmd worden met rubber.

Om in de nabije toekomst niet weer weer zo'n setje te moeten aanschaffen ivm slijtage, dacht ik dat ik dus de rubbers van de korte thumbsticks wel op de lange kan zetten en dan vast lijmen. Dat omwisselen gaat best makkelijk, alleen zit het rubber dan los over de thumbstick en kan dus gaan draaien.

Ik heb nu 4 kleine holle reserve thumbsticks en 2 lange reserver thumbsticks. Dan nog 4 medium lange bolle thumbsticks.

Als er iemand die bolle wil ruilen voor de lange holle thumbsticks (mits ongebruikt), laat maar weten.

[Afbeelding]
Op Amazon.de heb je ze naar keuze voor een paar euro, wanneer je een gratis Prime account neemt heb je ze in veel al gratis in huis.

Cogitationis poenam nemo patitur

• David Regeling
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 06:38

David Regeling

Tweelingtemmer

SinergyX schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 23:56:
[...]

Krijg het idee dat het met de tijd niet echt lekker gaat met de X, mijne staat nu zelfs te blazen tijdens Forza.
Dat zou goed kunnen. Ik heb gelezen dat de koelpasta niet bijzonder goed is aangebracht en dat ga je na een tijdje merken (vooral bij de One X). Ik lees op Engelse fora steeds vaker over dit probleem helaas.

Hierdoor zal de Xbox flink gaan blazen maar toch geen hitte afvoeren (en dus nog redelijk koel aanvoelen).

Lies are obvious to read because the truth is already written

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06:35

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:24:
Heeft iemand hier ook problemen met de Xbox app op een iPhone? Bij mij update die de feed niet meer. Blijven zaken opstaan van een dag oud ofzo. Kan ook mijn achievements overzicht niet meer zien.
Lijkt hier prima te werken iig de activity. Zal proberen vanaaf even een achievement te unlocken dat heb ik niet getest.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

MRE-Inc schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:50:
[...]

Ho, wacht even, je hebt ook nog een vriendin ????? En je gamed al bijna 99% van je vrije tijd ? :o

Iemand deze al gespeeld: Yoku's Island Express

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Ziet er wel leuk uit. Beetje Super Lucky's Tale achtig waar ik me ook prima mee vermaakt heb.
Hier op terugkomend: ikke! Erg relaxed spelletje. Speel zonder guides (behalve bij een vage glitch maar goed) en vind het erg ontspannend weg spelen. Beetje zoeken, beetje precies doen, beetje doen wat ongeveer de bedoeling is. Prima spel!

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21-03 11:25

Yonix

Gamertag: Yonix360

Lekker Ventje schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:33:
Vandaag een aantal uren achter elkaar Destiny gespeeld en nu geen problemen gehad. Valt me wel op dat ik nu tijdens het wisselen tussen twee Crusible matches regelmatig een zwarte achtergrond heb gedurende enkele seconden wat ik eerst niet had. Weet niet of er een update van het Insider programma achter kan zitten.
Mijn X voelde niet bijzonder heet aan, ook niet aan de achterzijde. Er kwam wel warme lucht uit maar niet extreem warm. En de X was gewoon fluisterstil.
Hier ook. Gisteren ruim 2+ uur Destiny 2 gespeeld en vanochtend een sessie van 4 uur. Het probleem lijkt dus verdwenen te zijn als sneeuw voor de warme zon, vooralsnog. Misschien toch een Insider-bug, inderdaad.

Trouwens, dat van het zwarte scherm herken ik. Heb ik ook wel eens.

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:24:
Bij mij werkt het nog, top game ' the maw' * heeft me een achievement opgeleverd die netjes op mijn telefoon zichtbaar was via de app. Dank dat ik deze topgame nu in mijn eternal pile of shame heb (ik zeg niets over mijn poging om via de gears of war remake iets te halen :X en al helemaal niets over de 3 ziljoen andere games in mijn pile :+ )

* = overigens geen enkel idee of het echt een leuke game is of niet, ik kende hem niet maar had het plaatje ervan wel is eerder gezien, was nieuwsgierig en via gamepass kan je geweldig even snel games checken, al hoewel ik de game nu direct heb afgezet na het halen van de cheevo......op basis van mijn 5 mins spelen is het echter niets iets wat ik heel snel nogmaals wil proberen.

Gears daarentegen wel, maar ik moet gewoon mijn trots inslikken en die game op niveau gears n00b spelen. eerst de controls enigsinds doorhebben en dan pas de moeilijkheids omhoog zetten, of accepteren dat je vaak dood zal gaan anders.

Ik heb eigenlijk geen backlog meer. In ieder geval geen backlog van games die ik nog niet heb gespeeld. Wel een backlog van games die ik nog niet op 100% heb. Maar dat is meer mijn OCD tik… Dus afgelopen weekend had ik eigenlijk geen idee in welk spel ik zin had. Dus even Gamepass bekeken en tot een beetje mijn spijt Jumpjet Rex gedownload. Het spel is op zijn best middelmatig. Dus na een paar uur had ik dat spel al wel weer gezien (ga hem vast nog wel een keer op 100% zetten…) en op zoek naar een andere leuke game die me bezig kan houden tot de grote games uitkomen (Kingdom Hearts, Metro, Trials, Sekiro). En toen kwam ik bij Monster Boy and the Cursed Kingdom. Wat een pareltje is dat :) Best wel aan de prijzige kant (40 euro), maar wel een enorme leuke platformer! Snap ook wel de hoge cijfers die het spel krijgt, alleen denk ik dat het nog een vrij onbekende game is. Dus vandaar even een linkje naar Metacritic en wat quotes uit de reviews:

https://www.google.nl/sea...kingdom+metacritic&ie=&oe=

Monster Boy is classic adventure platforming action, but done with such style and panache that it outshines many recent examples of the genre. There’s a brilliantly paced difficulty curve, with new powers, characters and items dispensed at just the right moments. Combat is standard, but intelligent use of the aforementioned aspects means it never gets tiresome or frustrating. It helps that the game looks and sounds sensational. This, is a must have.

A compelling, varied and challenging action platformer, with a great design and highly satisfying. A must buy for lovers of platformers and metroidvania games.

Monster Boy and the Cursed Kingdom not only pays faithful homage to Wonder Boy, particularly The Dragon's Trap, but by refining the solid foundations of its spiritual predecessors with modern affordances, it becomes a rich platforming adventure in its own right.

360Gamertag.....PSN ID

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-03 16:16

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:00:
Ik heb eigenlijk geen backlog meer. In ieder geval geen backlog van games die ik nog niet heb gespeeld. Wel een backlog van games die ik nog niet op 100% heb. Maar dat is meer mijn OCD tik… Dus afgelopen weekend had ik eigenlijk geen idee in welk spel ik zin had. Dus even Gamepass bekeken en tot een beetje mijn spijt Jumpjet Rex gedownload. Het spel is op zijn best middelmatig. Dus na een paar uur had ik dat spel al wel weer gezien (ga hem vast nog wel een keer op 100% zetten…) en op zoek naar een andere leuke game die me bezig kan houden tot de grote games uitkomen (Kingdom Hearts, Metro, Trials, Sekiro). En toen kwam ik bij Monster Boy and the Cursed Kingdom. Wat een pareltje is dat :) Best wel aan de prijzige kant (40 euro), maar wel een enorme leuke platformer! Snap ook wel de hoge cijfers die het spel krijgt, alleen denk ik dat het nog een vrij onbekende game is. Dus vandaar even een linkje naar Metacritic en wat quotes uit de reviews:
Eens! Ik heb hem op Switch en zowel ik als mijn vrouw hebben hem platgespeeld. Heerlijk old school, maar wel met moderne QoL.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Wow wat een verschil! M'n Xbox One X dashboard was altijd rete traag. Heb nu 400Mbit van Ziggo waar ik voorheen 200Mbit had en het vliegt nu! 8)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-03 23:33

DeMoN

Pastafari

Rivanov schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:47:
Wow wat een verschil! M'n Xbox One X dashboard was altijd rete traag. Heb nu 400Mbit van Ziggo waar ik voorheen 200Mbit had en het vliegt nu! 8)
Lijkt me eerder een Xbox-update die dit verschil heeft gemaakt dan je bandbreedte-upgade. Ik bedoel, je downloadde al met ongeveer 20MByte per seconde. Lijkt me sterk dat een Xbox daar niet genoeg aan heeft om een simpel dashboardje te downloaden.
Of misschien heb je hierdoor een keertje je router herstart waardoor het opeens weer lekker werkt, klink iig plausibeler :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

DeMoN schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:05:
[...]

Lijkt me eerder een Xbox-update die dit verschil heeft gemaakt dan je bandbreedte-upgade. Ik bedoel, je downloadde al met ongeveer 20MByte per seconde. Lijkt me sterk dat een Xbox daar niet genoeg aan heeft om een simpel dashboardje te downloaden.
Of misschien heb je hierdoor een keertje je router herstart waardoor het opeens weer lekker werkt, klink iig plausibeler :P
Dat heb ik wel vaker gedaan zonder resultaat. De Preview Update zou kunnen, want ze hebben daar wel in geoptimaliseerd. Maar feit blijft ook dat het dashboard wel erg afhankelijk is van je internetsnelheid. Soit, 200Mbit zou ook ruimschoots voldoende moeten zijn, maar nu met 400Mbit is het verschil wel erg groot.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:29
Rivanov schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 07:19:
[...]

Dat heb ik wel vaker gedaan zonder resultaat. De Preview Update zou kunnen, want ze hebben daar wel in geoptimaliseerd. Maar feit blijft ook dat het dashboard wel erg afhankelijk is van je internetsnelheid. Soit, 200Mbit zou ook ruimschoots voldoende moeten zijn, maar nu met 400Mbit is het verschil wel erg groot.
Lijkt me sterk, draai al sinds het begin van x1x met xs4all 500/500 en dat maakt niet uit. Wat eens geholpen heeft is mijn profiel van mijn xbox afhalen en opnieuw erop zetten en dan gaat het wat sneller.

Zaken die naar mijn mening mee helpen in de vertraging: de hoeveelheid games die je geinstalleerd hebt, of je lid bent van veel groups, of je meerdere externe hd's gebruikt, veel icoontjes van games op je home page. Het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen dat het feit dat het niet mijn home xbox is mee telt. (want die icoontjes werken niet als internet eruit ligt) Hij is dus druk bezig met teveel checks (kijk maar hoe lang het duurt als je naar games en apps gaat hoe lang het duurt met veel games voordat hij eindelijk wat gaat doen, sterker nog, (wellicht ook teveel acties tegelijk voor de interne hd waar een interne ssd een oplossing zou kunnen zijn) Ik zou bijna denken dat ik in een soort queue bij ms terecht kom om een overload aan hun kant te voorkomen)..

quorumz wijzigde deze reactie 15-01-2019 08:00 (3%)

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:00

JSchut

.....

Terugkomend op Ashen. De game is beter geworden naarmate ik verder kwam. De moeilijkheid is wat omhoog gegaan maar het blijft wel eerlijk.

spoiler:
Het paleis voor de vierde boss was leuk en in best uitdagend. De bossfight zelf was helaas in 1 keer klaar. Al was dat wel net aan. Het gevecht had geen 30 seconden langer moeten duren. :D

Ben nu bij de laatste boss. Twee pogingen gedaan en twee keer tot de helft van de tweede fase gekomen. De AI companion is in deze fase echt heel erg dom. Deze gaat dus ook heel snel dood. Hopelijk is het toeval dat deze twee keer dood ging maar anders toch maar eens kijken of ik een speler kan vinden.

Solo zal hij ook best te doen zijn maar dan duurt het gewoon veel langer.

Weet niet of ik nog een tweede run ga doen. Bloodborne en Dark Souls zijn eigenlijk de enige games die ik nogmaals doorspeel in NG+. Maar omdat dit echt weer een nieuwe game is heb ik daar niet echt zin in.

Ik geloof wel dat die mode de game een heel stuk lastiger maakt. Respect voor degene die hem daarop uitspelen!

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

JSchut schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:49:
Terugkomend op Ashen. De game is beter geworden naarmate ik verder kwam. De moeilijkheid is wat omhoog gegaan maar het blijft wel eerlijk.

spoiler:
Het paleis voor de vierde boss was leuk en in best uitdagend. De bossfight zelf was helaas in 1 keer klaar. Al was dat wel net aan. Het gevecht had geen 30 seconden langer moeten duren. :D

Ben nu bij de laatste boss. Twee pogingen gedaan en twee keer tot de helft van de tweede fase gekomen. De AI companion is in deze fase echt heel erg dom. Deze gaat dus ook heel snel dood. Hopelijk is het toeval dat deze twee keer dood ging maar anders toch maar eens kijken of ik een speler kan vinden.

Weet niet of ik nog een tweede run ga doen. Bloodborne en Dark Souls zijn eigenlijk de enige games die ik nogmaals doorspeel in NG+. Maar omdat dit echt weer een nieuwe game is heb ik daar niet echt zin in.

Ik geloof wel dat die mode de game een heel stuk lastiger maakt. Respect voor degene die hem daarop uitspelen!
Cissna mode is echt een stuk lastiger inderdaad. Volgens mij kun je in normal mode rond de 400 health en 260 stamina krijgen via de side missies. In Cissna mode zat ik rond de 140 health en 140 stamina. Dus twee hits van kleine mobs en 1 hit van een wat grotere vijand en je bent down. :)

Dat is trouwens wel een uitdaging en geeft net zoals Dark Souls een enorme kick als het je lukt.

360Gamertag.....PSN ID

JSchut schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:49:

spoiler:

Nou niet gaan lopen verzaken he !! >:)
\[T]/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Zo te zien is The Grand Tour Game uit. Voor 16 euro krijg je een arcade racer met Top Gear/Grand Tour humor en wat clips e.d. van de afleveringen. Seizoen 3 lijkt locked, maar van Seizoen 1 en 2 denk ik dat er een aflevering staat met een aantal races daarin. Weet nog niet echt wat ik ervan moet denken. Qua humor en auto's zit het wel prima, maar qua content is het zelfs voor 16 euro wel wat mager. En heel erg arcade. Nou is dat op zich geen probleem, maar iets minder had nog wel leuker geweest denk ik.

Hier nog wat gameplay gevonden: YouTube: The Grand Tour Game Gameplay (PS4 HD) [1080p60FPS]

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20-03 22:21
quorumz schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 07:41:
[...]

Lijkt me sterk, draai al sinds het begin van x1x met xs4all 500/500 en dat maakt niet uit. Wat eens geholpen heeft is mijn profiel van mijn xbox afhalen en opnieuw erop zetten en dan gaat het wat sneller.

Zaken die naar mijn mening mee helpen in de vertraging: de hoeveelheid games die je geinstalleerd hebt, of je lid bent van veel groups, of je meerdere externe hd's gebruikt, veel icoontjes van games op je home page. Het zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen dat het feit dat het niet mijn home xbox is mee telt. (want die icoontjes werken niet als internet eruit ligt) Hij is dus druk bezig met teveel checks (kijk maar hoe lang het duurt als je naar games en apps gaat hoe lang het duurt met veel games voordat hij eindelijk wat gaat doen, sterker nog, (wellicht ook teveel acties tegelijk voor de interne hd waar een interne ssd een oplossing zou kunnen zijn) Ik zou bijna denken dat ik in een soort queue bij ms terecht kom om een overload aan hun kant te voorkomen)..
Wat het ook mag zijn, ik vind het nog altijd zeer frustrerend dat mijn Xbox One X traag is (geworden). Super high end systeem en alles, maar dat soort zaken halen bij mij de positieve beleving behoorlijk weg helaas.

Als ik op de PS4 zit valt het mij elkaar keer weer op hoeveel soepeler dat OS loopt. Met echt alles.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• quorumz
Iemand die deze nog gaat halen? :

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:54:
[...]

Nou niet gaan lopen verzaken he !! >:)
\[T]/
Haha!

Heb de game uit. Laatste boss was wel pittig maar ook down. Fase 2 voornamelijk solo gedaan omdat die companion gewoon suicidaal is.

Nu begonnen aan Ori!

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Martinspire schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:25:
Zo te zien is The Grand Tour Game uit. Voor 16 euro krijg je een arcade racer met Top Gear/Grand Tour humor en wat clips e.d. van de afleveringen. Seizoen 3 lijkt locked, maar van Seizoen 1 en 2 denk ik dat er een aflevering staat met een aantal races daarin. Weet nog niet echt wat ik ervan moet denken. Qua humor en auto's zit het wel prima, maar qua content is het zelfs voor 16 euro wel wat mager. En heel erg arcade. Nou is dat op zich geen probleem, maar iets minder had nog wel leuker geweest denk ik.

Hier nog wat gameplay gevonden: YouTube: The Grand Tour Game Gameplay (PS4 HD) [1080p60FPS]
Het is inderdaad niveau NFS qua racen, ook de wat 'scripted' opmerkingen van hun is wat jammer, maar heeft wel z'n humor (moarrr horsepower!), inderdaad niet veel voor 16 euro, maar als je geen Amazon prime zou hebben, misschien wat meer betaalbaar dat je ook de afleveringen zelf kan kijken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

JSchut schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:59:
[...]

Haha!

Heb de game uit. Laatste boss was wel pittig maar ook down. Fase 2 voornamelijk solo gedaan omdat die companion gewoon suicidaal is.

Nu begonnen aan Ori!
Ori is net zo goed als Ashen, dus ik vergeef het je dat je Cissna mode niet gaat proberen. :P

360Gamertag.....PSN ID

Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:30:
[...]

Nice. Eindelijk 2 titels waarvan ik al een tijdje zat te twijfelen of ik ze nou wel leuk ga vinden. Mooi, scheelt weer :P
We happy few snap ik maar de andere twee zijn redelijk gangbaar. Welke twijfelde je over?

exactor it schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:16:
[...]

We happy few snap ik maar de andere twee zijn redelijk gangbaar. Welke twijfelde je over?
Die ja en Shadow of Mordor. Die eerste game heb ik maar vond ik niet echt mijn ding (veel te bruin en iets te herhalend, maar wellicht is deze wat beter (al verwacht ik niet). Heb eigenlijk weinig met orcs e.d. dus dan ga je al snel richting nee, maar hoor qua gameplay wel goede dingen. Denk alleen dat het een uurtje proberen wordt en dan weer wat anders :P

We happy few weet ik eigenlijk ook nog niet echt. Ze hebben meer story-content erin gedaan maar het is nog maar de vraag hoe boeiend de game dan verder nog is. Denk ook heel even spelen en dan weer door :')

Heb tegenwoordig echt een aandachtsspanne van niks.

Martinspire wijzigde deze reactie 16-01-2019 17:58 (3%)

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:20
De Private Beta van The Division 2 is 7 t/m 10 Februari.

YouTube: Tom Clancy’s The Division 2: Story Trailer | Ubisoft [NA]

maurieske72 wijzigde deze reactie 16-01-2019 18:17 (50%)

Spoiler alert: The Grand Tour is hilarisch slecht. Er is een drift knop. En driftend de bocht door is sneller dan vol gas. Onzinnig commentaar tijdens races, van drie zichzelf iets te leuk vindende mannen. Echt absurd slecht. Maar stiekem toch wel enigzins vermakelijk. :)

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:35
Tering jantje hoe slecht is die gast zeg. Telkens weer opnieuw zijn wapens switchen met de hoop dat er weer ammo in zit. Tuurlijk het is niet het belangrijkste van deze video, maar dit viel me echt meteen op :o :+
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:48:
[...]

Tering jantje hoe slecht is die gast zeg. Telkens weer opnieuw zijn wapens switchen met de hoop dat er weer ammo in zit. Tuurlijk het is niet het belangrijkste van deze video, maar dit viel me echt meteen op :o :+
Volgens mij is dat expres gedaan.
In de vorige Metros waren kogels nl ook schaars en letterlijk goud waard.
Vermoed dat ze dat nog even willen benadrukken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
justifire schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:31:
[...]

Volgens mij is dat expres gedaan.
In de vorige Metros waren kogels nl ook schaars en letterlijk goud waard.
Vermoed dat ze dat nog even willen benadrukken.
Vertel mij wat.... ben op de pc met de laatste van de vorige 2 toen niet verder gekomen wegens tekort aan gasmaskers.... wil nog overwegen ze beide op te starten op de one nu ik wolfenstein na 15 uur al op 100% heb staan. Moet wel toegeven dat ik vanaf de 4e missie hem wel leuk vond worden en eindelijk er wat van snapte. Stealth starten en afmaken met grof geweld als het 1e niet lukt :Y) misschien maar meer van dat soort games gaan starten :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

exactor it schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:25:
Spoiler alert: The Grand Tour is hilarisch slecht. Er is een drift knop. En driftend de bocht door is sneller dan vol gas. Onzinnig commentaar tijdens races, van drie zichzelf iets te leuk vindende mannen. Echt absurd slecht. Maar stiekem toch wel enigzins vermakelijk. :)
Heb m ook gehaald. Op zich is ie wel geinig. Het is vooral de onderdelen uit de serie naspelen. De handling van de auto's is echt ruk vergeleken met bijv. Forza Horizon of NFS.
Graphics zijn wel oke, niet mega bijzonder maar ook niet slecht. Car models zien er wel goed uit.
Geluid is wel erg zacht soms, heb het al geprobeerd aan te passen maar krijg het niet helemaal lekker.

Al met al wel grappig, maar het had niet meer moeten kosten dan die 15€.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-03 14:01
Iemand al gelukt de trial van Black Ops 4 die deze week gratis is te downloaden? Ik zie deze nergens beschikbaar terwijl dat toch vanaf 17-1 zou moeten zijn.

I can choose to try to control the outcome, or I can trust in the moment.

Iemand Guacamelee! 2 al gespeeld? Vond deel 1 leuk en uitdagend als platformer. De reviews voor 2 zijn ook positief.

https://www.xboxtavern.com/guacamelee-2-review/

Oja, en Monster Boy the Cursed Kingdom blijft een enorm goed spel! Gisteren de boss verslagen en nu nog even op zoek naar de laatste collectibles. Dat blijft in een metroidvania game altijd leuk om te doen :)

360Gamertag.....PSN ID

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-03 16:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Martinspire schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:57:
[...]

Die ja en Shadow of Mordor. Die eerste game heb ik maar vond ik niet echt mijn ding (veel te bruin en iets te herhalend, maar wellicht is deze wat beter (al verwacht ik niet). Heb eigenlijk weinig met orcs e.d. dus dan ga je al snel richting nee, maar hoor qua gameplay wel goede dingen. Denk alleen dat het een uurtje proberen wordt en dan weer wat anders :P
Shadow of Mordor is de eerste. Shadow of War is de tweede.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Vraagje over Ashen. Die is niet HDR op de X?

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 17:16
Silversin schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:37:
Vraagje over Ashen. Die is niet HDR op de X?
Alleen 4k render dacht ik.

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-03 10:36

Ereaser

XBL: Ereaser NL

uchiha tijntje schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:14:
Iemand Guacamelee! 2 al gespeeld? Vond deel 1 leuk en uitdagend als platformer. De reviews voor 2 zijn ook positief.

https://www.xboxtavern.com/guacamelee-2-review/

Oja, en Monster Boy the Cursed Kingdom blijft een enorm goed spel! Gisteren de boss verslagen en nu nog even op zoek naar de laatste collectibles. Dat blijft in een metroidvania game altijd leuk om te doen :)
Niet gespeeld, maar heb de speedrun bij AGDQ gezien. Zag er leuk uit!

• TheGreatWar2077
Toch weer met The Witcher 3 begonnen. Bijna uit White Orchard en dan naar Velen. Ik laat deze keer wel echt die vraagtekens gaan en ga me gewoon focussen op alle missies. Dat kan ook een reden zijn waarom ik er destijds steeds mee stopte. Het zijn er begeven moment echt teveel gewoon en dat gaat vervelen.

• Darks
  • Laatst online: 21-03 17:27
Ik heb de laatste weken geregeld last met applicaties die niet willen openen op mijn Xbox One X. Het gaat dan over Netflix, Youtube, Spotify.. Er verschijnt dan een foutmelding dat het openen te lang duurt. Meestal helpt een volledige restart wel om het probleem te verhelpen maar het is wel vervelend. Nog mensen die dit ervaren?

Gamertag: I Darks I

• quorumz
the division 2 multiplayer trailer:

hier nog de story trailer (zag hem wel voorbij komen hier maar de link gaf het verkeerd weer):

quorumz wijzigde deze reactie 17-01-2019 18:23 (37%)

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
me zoon heeft Microsoft vandaag blij gemaakt met Lego Movie Videogame via de gamepass. Zag deze niet aankomen.

Hij heeft al heleboel maar deze miste hij nog in zijn lego collectie.

• Yannick Engelen
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-03 20:50
Darks schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:45:
Ik heb de laatste weken geregeld last met applicaties die niet willen openen op mijn Xbox One X. Het gaat dan over Netflix, Youtube, Spotify.. Er verschijnt dan een foutmelding dat het openen te lang duurt. Meestal helpt een volledige restart wel om het probleem te verhelpen maar het is wel vervelend. Nog mensen die dit ervaren?
Ja, helaas wel. Netflix dat geen film wil laden, YouTube die crasht... allemaal de laatste weken opgedoken. Een hard reset helpt, maar probleem komt snel weer terug. ;-(

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:31

MeNTaL_TO

The future is not set

CallmeGod schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:40:
me zoon heeft Microsoft vandaag blij gemaakt met Lego Movie Videogame via de gamepass. Zag deze niet aankomen.

Hij heeft al heleboel maar deze miste hij nog in zijn lego collectie.
Lukt het jou om deze via een browser (dus niet vanaf een xbox) te downloaden?
Ik weet niet hoe MS het iedere keer voor elkaar krijgt, maar ondanks dat ik ingelogd ben (op meerdere browsers getest), ziet hij wederom mijn gamepass abbo niet bij de toegevoegde spellen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:13:
[...]

Lukt het jou om deze via een browser (dus niet vanaf een xbox) te downloaden?
Ik weet niet hoe MS het iedere keer voor elkaar krijgt, maar ondanks dat ik ingelogd ben (op meerdere browsers getest), ziet hij wederom mijn gamepass abbo niet bij de toegevoegde spellen.
Ik heb deze onderweg naar huis via de xbox applicatie naar me home xbox geïnstalleerd, bij thuis komen me zoon geroepen en kon direct het spel starten.

Via browser doe ik nooit, alleen via applicatie en of via de xbox zelf.
Yannick Engelen schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:12:
[...]

Ja, helaas wel. Netflix dat geen film wil laden, YouTube die crasht... allemaal de laatste weken opgedoken. Een hard reset helpt, maar probleem komt snel weer terug. ;-(
Ik heb eens de Blu-Ray cache geleegd en dat hielp met een heleboel dingen vreemd genoeg.
To clear this storage cache, follow the below procedure:
Press the menu key of the controller.
Go to Settings > Disc & Blu-Ray.
In the BLU-RAY section select "Persistent Storage".
Select "Clear persistent storage".
Had ook dat het hele dashboard traag was.

En anders weet ik niet of je een externe HD gebruikt of niet maar als je dat wel hebt misschien eens wat applicaties naar een andere opslag verplaatsen. Of verwijderen en weer opnieuw installeren (bij voorkeur ook je savedata van de applicatie weggooien)

Unravel 2 zit in de EA Access vault. De tijd van games kopen lijkt op zijn eind.

eerst de nieuwe Metro, daarna alles huren

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Sagat schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:00:
[...]

Bij mij werkt het nog, top game ' the maw' * heeft me een achievement opgeleverd die netjes op mijn telefoon zichtbaar was via de app. Dank dat ik deze topgame nu in mijn eternal pile of shame heb (ik zeg niets over mijn poging om via de gears of war remake iets te halen :X en al helemaal niets over de 3 ziljoen andere games in mijn pile :+ )

* = overigens geen enkel idee of het echt een leuke game is of niet, ik kende hem niet maar had het plaatje ervan wel is eerder gezien, was nieuwsgierig en via gamepass kan je geweldig even snel games checken, al hoewel ik de game nu direct heb afgezet na het halen van de cheevo......op basis van mijn 5 mins spelen is het echter niets iets wat ik heel snel nogmaals wil proberen.

Gears daarentegen wel, maar ik moet gewoon mijn trots inslikken en die game op niveau gears n00b spelen. eerst de controls enigsinds doorhebben en dan pas de moeilijkheids omhoog zetten, of accepteren dat je vaak dood zal gaan anders.
Gister laat thuis gekomen en vrouwtje was al naar bed, had nog wel zin om wat te spelen en dacht, ach laat ik de maw toch nog is een kans geven ;)
Je kan er veel van zeggen, maar het is iig een hele relaxte game, vrolijke artstyle en ik denk dat je letterlijk niet dood kan. Wel even fijn na hardcore een stom level van bit trip runner te grinden en daar af te gaan omdat je dezelfde sprong 0.2 seconde te vroeg of te laat doet :+

Nog 2 achievements extra gehaald en mogelijkerwise 'moet' ik nou maar proberen om de game te maxen, al hoewel er veel zoekwerk in zit omdat je in de levels dan alle items kan vinden.......sounds like work.

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19-03 20:24
Darks schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:45:
Dit eindigde bij mij in E105 en een retourtje MS Munchen >:) ik hoop dat dit niet voor jou geldt...
https://support.xbox.com/...le/startup-error-solution

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Neen. Hoewel ik wat plezier heb beleefd aan Dark Souls zijn dit niet mijn type spellen.

Doe mij dat balletje wol maar. :)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-03 11:01

• TheGreatWar2077
exactor it schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:34:
Unravel 2 zit in de EA Access vault. De tijd van games kopen lijkt op zijn eind.

eerst de nieuwe Metro, daarna alles huren
Zit er toch steeds meer aan te denken om alleen de toppers nog maar fysiek te houden en de rest via die subscriptions te spelen. Je kan al zoveel games spelen via EA Access en Gamepass :)

• Wom
  • Laatst online: 21-03 17:26
Halo 5 uitgespeeld, maar had wel een Youtube-video nodig om het verhaal in zijn volledigheid te snappen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Skinnyice
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-03 16:12
Allemachtig, die updates voor BO4 beginnen me even aardig gezegd niet mee te vallen.
Internet hier is momenteel 20/2 dus daar ga ik even wat aan doen, maar elke keer als ik die xbox opstart heb ik een update van 14GB voor dat spel. Wat zit daar elke keer wel niet in? :X

• Wom
  • Laatst online: 21-03 17:26
Skinnyice schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:01:
Allemachtig, die updates voor BO4 beginnen me even aardig gezegd niet mee te vallen.
Internet hier is momenteel 20/2 dus daar ga ik even wat aan doen, maar elke keer als ik die xbox opstart heb ik een update van 14GB voor dat spel. Wat zit daar elke keer wel niet in? :X
De onkunde om een goed updatesysteem te maken? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wisten jullie trouwens dat Cuisine Royale beschikbaar is?

Soort battle royale parodie met keuken-thema waarbij het van een meme tot een lol demo tot een echte game aan het komen is :')

Early access is te spelen via de Xbox Insiders Hub. Info: https://news.xbox.com/en-...ine-royale-beta-xbox-one/

Martinspire wijzigde deze reactie 18-01-2019 16:22 (11%)

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-03 10:23
Bbfreak schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:12:
[...]

Dit eindigde bij mij in E105 en een retourtje MS Munchen >:) ik hoop dat dit niet voor jou geldt...
https://support.xbox.com/...le/startup-error-solution
Die van mij ging richting Stuttgart >:)

Maar had binnen 5 dagen alweer een "nieuwe". Advanced Exchange ftw :9

Dus als je de mogelijkheid hebt om een Advanced Exchange (via een reservering op je CC) aan te vragen, terwijl je Xbox het feitelijk nog doet, nu doen. Ik had ook regelmatig terugkerende E105's, maar kon in die 5 dagen wel gewoon blijven gamen.

DutchOwnage wijzigde deze reactie 18-01-2019 16:25 (23%)

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:30

Had deze niet op mijn radar maar ace combat 7 is blijkbaar erg goed.
Wil hem nu zeker gaan halen. :)
Deze is helemaal langs me heen gegaan. Gisteren is Guacamelee 2 uitgekomen. Deel 1 was aardig te pruimen.

• joepfloep100
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 22:21
Nu vraag ik mij af, waarom zou je voor een XBOX ONE X of S gaan ipv een game laptop ? Waarom die keuze. Zit zelf in dubio, heb een goede MSI GP62M.. maar toch Waarom hebben jullie die keuzes gemaakt ?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:31

MeNTaL_TO

The future is not set

justifire schreef op zondag 20 januari 2019 @ 00:20:
[...]

1. Vriendjes
2. Gemak
3. Languit op de bank voor een dikke dunne tv ipv voorovergebogen boven een laptopje
Console heeft niet alleen maar voordelen, games zijn vaak duurder dan op de pc en graphics zijn meestal slechter (ligt natuurlijk aan de GPU)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:59:
[...]

Console heeft niet alleen maar voordelen, games zijn vaak duurder dan op de pc en graphics zijn meestal slechter (ligt natuurlijk aan de GPU)
Ik denk niet dat mijn Legion Y520 van 1000 euro op kan boxen tegen een Xbox One X van nog geen 500 euro qua graphics. Niet in de laatste plaats omdat er geen 4k monitor in zit. Met GamePass heb je overigens voor 10 euro per maand het Netflix van videogames in huis. Lekker goedkoop gamen, ook nieuwe games.

• Rossi46
Hmmm, ik zit weer eens te klooien met die verschillende Xbox regio's.

Ik heb een tijdje geleden een controller gekocht via Amazon.de. Als extra kwam daarbij een code voor 3 maanden Xbox Live. Mooi meegenomen :)

Het probleem is dat het mij niet lukt om de code in te wisselen. Ik blijf maar de melding krijgen dat de regio van de store niet overeenkomst (zowel in de browser als op de Xbox zelf). Wat ik ook probeer (regio op de site veranderen naar Duitsland, alle naar Duits zetten op de Xbox zelf), ik krijg het niet voor elkaar.

Ik dacht dat dit soort zaken tegenwoordig regiovrij zijn...

• Rossi46
Thorgrem schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:39:
[...]

Ik denk niet dat mijn Legion Y520 van 1000 euro op kan boxen tegen een Xbox One X van nog geen 500 euro qua graphics. Niet in de laatste plaats omdat er geen 4k monitor in zit. Met GamePass heb je overigens voor 10 euro per maand het Netflix van videogames in huis. Lekker goedkoop gamen, ook nieuwe games.
Met als aanvulling; enkel de Xbox exclusive nieuwe games (en ik denk niet allemaal? Bijvoorbeeld de nieuwe Ori niet? Of ook die?). Niet dat het niks is, maar het lijkt mij wel een belangrijke nuancering.

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:17:
[...]

Met als aanvulling; enkel de Xbox exclusive nieuwe games (en ik denk niet allemaal? Bijvoorbeeld de nieuwe Ori niet? Of ook die?). Niet dat het niks is, maar het lijkt mij wel een belangrijke nuancering.
Zie je op Netflix wel alle nieuwe films? Nee toch. Natuurlijk is het een selectie. Maar een behoorlijk uitgebreide en voor elk wat wils inmiddels meer dan genoeg.

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-03 10:23
Deze maand alleen al weer We Happy Few (hé Rossi ;) ) wat het de moeite waard maakt.

Probleem is alleen, het gebrek aan tijd! ;(
Rossi46 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:16:

Ik heb een tijdje geleden een controller gekocht via Amazon.de. Als extra kwam daarbij een code voor 3 maanden Xbox Live. Mooi meegenomen :)

Het probleem is dat het mij niet lukt om de code in te wisselen. Ik blijf maar de melding krijgen dat de regio van de store niet overeenkomst (zowel in de browser als op de Xbox zelf). Wat ik ook probeer (regio op de site veranderen naar Duitsland, alle naar Duits zetten op de Xbox zelf), ik krijg het niet voor elkaar.

MS heeft dit behoorlijk dicht getimmerd inderdaad.
Games op de Xbox One zijn regio-vrij.
Diensten echter niet (o.a. xbox live)
Enigste mogelijkheid is om de code via een vpn in te wissellen (bijv. met gratis Tunnelbear)

• Rossi46
DutchOwnage schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:33:
Deze maand alleen al weer We Happy Few (hé Rossi ;) ) wat het de moeite waard maakt.

Och, ik heb 'em lekker op disk :+

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Ik heb tot nu altijd Duitse en Britse Xbox codes gewoon kunnen toevoegen aan een Nederlands account.

Heb je niet toevallig een actief Xbox Live Gold abonnement uit een goedkope regio (bijvoorbeeld Brazilië)?

Hoe lang geleden is "een tijdje geleden"? Bonuscodes van Amazon hebben vaak een vervaldatum, al verwacht je dan een andere foutmelding.
Als de code geen vervaldatum heeft, kun je het misschien proberen als je huidige abonnement is afgelopen.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:38

Volgens mij heb je een code voor een nieuw abonnement, de code kun je niet activeren op een al lopend live abonnement.

Ik heb afgelopen december hetzelfde gehad. Ik kon mijn gratis drie maanden abonnement (bij aanschaf Xbox One S) niet activeren omdat ik ook een jaarabonnement had gekocht en deze laatste eerst had geactiveerd.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:24

sjaool

Every life should have 9 cats

MeNTaL_TO schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:59:
[...]

Graphics zijn meestal marginaal slechter en dat zie je toch niet als je een beetje op gaat in de game. Een beetje game pc kost ook vele malen meer dan een console.

"When you grow up your heart dies"

DutchOwnage schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:33:

Ik heb de eerste paar missies gespeeld. Vind het alleen erg irritant dat de laadtijden tergend lang zijn. Dat schiet (voor mij althans) niet op in een stealth spel. Sfeer in het spel is heel fijn. Iets rauwere Bioshock voor mijn gevoel. Het verhaal intrigeert ook wel moet ik zeggen.

exactor it wijzigde deze reactie 20-01-2019 19:44 (11%)

• joepfloep100
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 22:21
Vandaag een XBOX ONE S besteld , verwacht geen meerwaarde van de X op mijn 55" LG 4K 6300PLS

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Met de S kun je niet in 4K gamen he. ;)
Enkel 4K videos streamen.

Rivanov wijzigde deze reactie 21-01-2019 06:09 (25%)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Rivanov schreef op maandag 21 januari 2019 @ 06:08:
Met de S kun je niet in 4K gamen he. ;)
Enkel 4K videos streamen.
Niet in native 4k nee, maar het doet wel aan upscalen naar 4k. Of dat genoeg is voor je is een ander verhaal :+

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• quorumz
Life is strange 2..(episode 2 komt 24 jan) Had er zelf wat moeite mee om er door heen te komen...pas laatste 30 mins vond ik het leukste van episode 1

[Video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=wDPi1T2i3Ik]

(toch buggy dat niet altijd de video goed wordt weer gegeven)

quorumz wijzigde deze reactie 21-01-2019 08:28 (51%)

• G_Dragon
Wat vonden we van de Jump Force open beta?

• JSchut

JSchut

.....

Van het weekend even bezig geweest met Ori (Op hard). Wat een lekkere game is dat zeg. Met vlagen moeilijk dan Ashen :D Weet niet of dat komt omdat de controls niet helemaal doen wat ik wil of dat het gewoon lastig is. Heb soms het idee dat de controls niet helemaal lekker zijn.

Ik geloof ook niet dat veel mensen Ori uitspelen zonder dood te gaan zonder saves to kopieren ofzo. Of na heel heel veel oefenen en heel veel keer opnieuw beginnen.

Heb je op die moeilijkere stand nog minder surivability?

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-03 08:04
G_Dragon schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:53:
Wat vonden we van de Jump Force open beta?
4x op 2 verschillende dagen geprobeerd in te loggen:

Hello and thanks for playing jump force? The servers are undergoing maintenance.

Yoooo! de mazzel! :-D

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• G_Dragon
greyfox1987 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:04:
[...]

4x op 2 verschillende dagen geprobeerd in te loggen:

Hello and thanks for playing jump force? The servers are undergoing maintenance.

Yoooo! de mazzel! :-D
Oh dat is balen, heb je wel opgelet dat de beta alleen op bepaalde tijden online was?
Heb zelf donderdagavond en Zaterdagochtend gespeeld, kon helaas zaterdagavond en zondag avond niet meer spelen omdat ze vanwege storing de beta niet meer online gooide.
Layers of Fear en Observer zijn twee van de vreemdste games die ik ooit heb gespeeld… Layers of Fear vond ik ook echt heel erg spannend. Observer vond ik gewoonweg bizar.

Denk dat ik LoF2 vast wel een keer ga spelen.

Ik zit momenteel echt gewoon te wachten tot februari en maart… Metro, Sekiro, Trials en een klein beetje Crackdown.

360Gamertag.....PSN ID

JSchut schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:53:
Van het weekend even bezig geweest met Ori (Op hard). Wat een lekkere game is dat zeg. Met vlagen moeilijk dan Ashen :D Weet niet of dat komt omdat de controls niet helemaal doen wat ik wil of dat het gewoon lastig is. Heb soms het idee dat de controls niet helemaal lekker zijn.

Ik geloof ook niet dat veel mensen Ori uitspelen zonder dood te gaan zonder saves to kopieren ofzo. Of na heel heel veel oefenen en heel veel keer opnieuw beginnen.

Heb je op die moeilijkere stand nog minder surivability?
Moeilijkere stand? Is al heeeel erg lang geleden dat ik het heb gespeeld. Maar kon me geen moeilijkere stand herinneren. En Ori is net zoals elke andere platformer erg goed te doen als je weet wat er komt en wat je moet doen. Het kost alleen erg veel tijd en patience. :) Ik dacht van Cuphead ook niet dat ik het ooit kon uitspelen. Maar ook op Hard haalde ik uiteindelijk S-rank op alle bosses. En Ori is op zich ook binnen een redelijke speeltijd uit te spelen. Ik weet dat ik wel voor de zekerheid een run had gedaan met het kopieren van een save, maar had hem uiteindelijk niet nodig. Met name omdat er geen tijdslimiet aan verbonden zat. Dus je kon ook gewoon voorzichtig spelen. En na een speedrun weet je gewoon waar de lastige punten zijn en kun je je er ook op instellen.

360Gamertag.....PSN ID

• JSchut

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:07:
[...]

Moeilijkere stand? Is al heeeel erg lang geleden dat ik het heb gespeeld. Maar kon me geen moeilijkere stand herinneren. En Ori is net zoals elke andere platformer erg goed te doen als je weet wat er komt en wat je moet doen. Het kost alleen erg veel tijd en patience. :) Ik dacht van Cuphead ook niet dat ik het ooit kon uitspelen. Maar ook op Hard haalde ik uiteindelijk S-rank op alle bosses. En Ori is op zich ook binnen een redelijke speeltijd uit te spelen. Ik weet dat ik wel voor de zekerheid een run had gedaan met het kopieren van een save, maar had hem uiteindelijk niet nodig. Met name omdat er geen tijdslimiet aan verbonden zat. Dus je kon ook gewoon voorzichtig spelen. En na een speedrun weet je gewoon waar de lastige punten zijn en kun je je er ook op instellen.
Ja je hebt easy, normal, hard en ik dacht een 1 leven mode.

Er zijn zeker momenten dat ik bijvoorbeeld wil zweven met die veer en dat ik rt al ingedrukt heb en dat hij dat dan ineens niet doet. Dat soort dingen kun je dan echt niet hebben natuurlijk.

Maar goed heb gamepass 1 maandje voor 1 euro en heb Ashen en (bijna) Ori uitgespeeld. Denk dat ik ook nog even Below ga proberen. Echt waar voor je geld :D :D

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-03 10:36

Ereaser

XBL: Ereaser NL

uchiha tijntje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:07:
[...]
Ik dacht van Cuphead ook niet dat ik het ooit kon uitspelen. Maar ook op Hard haalde ik uiteindelijk S-rank op alle bosses.
Ben gisteren begonnen met Celeste en dat is mijn 1e platformer sinds Ori voor het eerst op de Xbox uitkwam.
1e level geloof ik al meteen 50 keer dood gegaan. Uiteindelijk bij level 3 of 4 de B-side cassette gevonden, daar 200x in dood gegaan en nog niet gehaald...

Toen maar weer naar wereld 1 om die cassette daar te vinden en wat was het opeens makkelijk zeg :D

Uiteindelijke de B-side van wereld 1 ook gehaald met rond de 70 deaths.
Pagina: 1 ... 137 ... 148 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True