Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!
nickertNL schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:48:
Wat kan je je soms vergissen in spellen!

Deze week een nieuwe qled tv gekocht. van een collega hoorde ik de hele tijd dat hij een een qled tv wou en niet kon wachten totdat hij daar ori and the blind forrest op kon spelen. dus ik op aanraden die game toch maar eens aangezet ( leek me geen game voor mezelf)
Even een uurtje gespeeld en wat vond ik het een toffe game!
Vervolgens paar avonden eraan gesleten en zojuist de verhaallijn helemaal uitgespeeld!
Zo zie je maar weer. Over je eigen favoriete genres heen stappen is zo slecht nog niet. En met Gamepass is dat echt ideaal om te doen want het kost je toch niets extra’s. :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:07

Convoy

g44p

LG OLED55C7V | Xbox One X | NVIDIA Shield TV 2017

• ED-B
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 07-01 16:02
uchiha tijntje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:50:
[...]

Dat ziet er wel erg tof uit. Kende het hele spel nog niet. :) Q4 2018.. Dat hebben ze in ieder geval niet gehaald.
Ziet er inderdaad gaaf uit!

Op Steam hebben ze onderstaande post geplaatst;
Hello, hello dear community!

We're nearing the end of the year, and we know that some of you are waiting for the release date. To ensure we deliver the experience you deserve, the game has been delayed for early 2019. And we're extremely sorry😞.

But, don't despair! Holidays are coming, 2019 is almost here, and our team is still working hard to polish the game. So, keep faith!

Thank you again for supporting us. It means a lot to us. 🙏😘

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 20-02 12:22
BFV aan te raden voor vooral de singleplayer?:-) die prijs op cdkeys is wel aantrekkelijk.

Komt er ook gratis singleplayercontent bij?

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-02 16:35
Tits schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:02:
BFV aan te raden voor vooral de singleplayer?:-) die prijs op cdkeys is wel aantrekkelijk.

Komt er ook gratis singleplayercontent bij?
Ik heb de game kunnen spelen via gamesharing, vond zelf dat het een kleine Single Player (War Stories ) had. Natuurlijk wel van genoten hoe je in het verhaal komt van de personage die je speelt, zou hem nu ik weet hoe kort de Single Player is zelf niet snel voor meer dan 25 euro aanschaffen.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:50:
Over een goed maandje komt Metro Exodus al uit. Dat schiet ook al op zeg. Kijk daar echt naar uit. De sfeer in zowel 2033 en Last Light was echt erg goed gedaan.
Ik heb in de sales Metro 2033 en Metro Last Light beide gekocht voor 8 euro om weer in het verhaal te komen voordat ik aan Metro Exodus begin, kijk er ontzettend naar uit. Je merkt gelijk dat ze bij de Metro games echt moeite hebben gestoken in de SP en niet in de Online, wat een sfeer hangt er in de SP.

Ben momenteel door Metro 2033 heen en halverwege met Metro Last Light,

Andere vraag
Weet iemand toevallig of gamepass ook met gamesharing gaat?

G_Dragon wijzigde deze reactie 07-01-2019 11:47 (41%)

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:56
G_Dragon schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:42:
[...]

Ik heb de game kunnen spelen via gamesharing, vond zelf dat het een kleine Single Player (War Stories ) had. Natuurlijk wel van genoten hoe je in het verhaal komt van de personage die je speelt, zou hem nu ik weet hoe kort de Single Player is zelf niet snel voor meer dan 25 euro aanschaffen.

Single player is ruk, mis je echt helemaal niets aan. Vond het vrij inspiratieloos, maar om eerlijk te zijn hoort een SP ook niet echt bij BF. (mijn mening)

Andere vraag
Dat werkt hier prima

PSN ID Binloading_nl

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:33
So gisteren weer een jaartje gold voor 2 tientjes =)
G_Dragon schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:42:
[...]
Werkt hier perfect en ook ea pass

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• G_Dragon
icy schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:54:
So gisteren weer een jaartje gold voor 2 tientjes =)

[...]

Werkt hier perfect en ook ea pass
Mag ik vragen waar jij je gold hebt gekocht? :)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:41

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Recon24 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:53:
[...]
Ik kan je alvast toevoegen (wie had dat ooit gedacht ;) ). Ik ben het aan het installeren dus ik zal er even naar kijken!
Welkom (al hoewel ik me als main platform ps4 gebruiker me ook nog soort van gast voel :P ) maar multiplaform FTW en idd gamepass!

tijd terug een maand gamepass gekocht via een tweakers, maar te lang gewacht en de code was dus expired :(
Maar ik had zelf eigenlijk ook een code bij mijn console gekregen.......die was uiteraard nergens te vinden *
maar toen zag ik dat ik ook een maand voor een euro kon proberen......gierige bastard :$ die ik ben, vond ik dat eigenlijk nog te duur (ik had immers al 2 maanden!) Maar je kon dacht is als ' nieuwe user' ook een gratis trial doen? En uiteindelijk die gevonden, dus heb nu 2 weekjes gratis toegang.........Maar goddamn wat een keuze :o _/-\o_

Ik ben blij dat ik al een extern schijfje had aangesloten want ik heb volgens mij als iets van 30 games klaargezet. Het idee is dan ook echt om zoveel mogelijk te proberen, en als de 2 weken voorbij zijn dan te bepalen of ik games nog gaan aanschaffen. Of dat ik bijvoorbeeld gewoon gamepass houdt. Maar juist daardat ik vaak een game lang speel is het voor mij wsl beter om dan die game te halen en (proberen iig :/ ) uit te spelen, dan 10 euro per maand stuk te smijten. Maar als je wel veel tijd hebt, ja, dan is gamepass echt ideaal. Ms heeft bij nu ook al absoluut de voorkeur als primaire systeem bij de volgende gen, al hoewel je daar verder natuurlijk nog niets zinnigs over kan zeggen :P

* = nadat ik dus die 2 week trial gedaan had....WEL het papiertje met mijn one month trial gevonden! Had hem bij mijn controllers gelegd zodat ik hem makkelijk kon vinden 8)7 |:( weet niet of ik die nu nog kan gebruiken na die 2 week, maar zo niet dan maak ik wel een 2e account aan en game share ik met mezelf :+
G_Dragon schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:57:
[...]

Ja ik ben ook wel nieuwsgierig, en wat heb je betaald voor ea access dan @icy ?

Sagat wijzigde deze reactie 07-01-2019 12:04 (6%)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

@Sagat
Aanbiedingen in de gaten houden.
Zes tientjes voor een jaar game-pass heb je er zo uit met toppers als Ashen, Gears, Forza, Tomb Raider etc.
Sinds ik Game Pass hebt voelt het iedere maand weer als geld verdienen.
Want anders had ik de nieuwe releases toch wel gekocht en zit je al snel op 60-100 euro per game.

Kom maar snel door met Gears of War 5, katsjing-katsjing !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-02 22:45
Sagat schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Welkom (al hoewel ik me als main platform ps4 gebruiker me ook nog soort van gast voel :P ) maar multiplaform FTW en idd gamepass!

tijd terug een maand gamepass gekocht via een tweakers, maar te lang gewacht en de code was dus expired :(
Maar ik had zelf eigenlijk ook een code bij mijn console gekregen.......die was uiteraard nergens te vinden *
maar toen zag ik dat ik ook een maand voor een euro kon proberen......gierige bastard :$ die ik ben, vond ik dat eigenlijk nog te duur (ik had immers al 2 maanden!) Maar je kon dacht is als ' nieuwe user' ook een gratis trial doen? En uiteindelijk die gevonden, dus heb nu 2 weekjes gratis toegang.........Maar goddamn wat een keuze :o _/-\o_

Ik ben blij dat ik al een extern schijfje had aangesloten want ik heb volgens mij als iets van 30 games klaargezet. Het idee is dan ook echt om zoveel mogelijk te proberen, en als de 2 weken voorbij zijn dan te bepalen of ik games nog gaan aanschaffen. Of dat ik bijvoorbeeld gewoon gamepass houdt. Maar juist daardat ik vaak een game lang speel is het voor mij wsl beter om dan die game te halen en (proberen iig :/ ) uit te spelen, dan 10 euro per maand stuk te smijten. Maar als je wel veel tijd hebt, ja, dan is gamepass echt ideaal. Ms heeft bij nu ook al absoluut de voorkeur als primaire systeem bij de volgende gen, al hoewel je daar verder natuurlijk nog niets zinnigs over kan zeggen :P

* = nadat ik dus die 2 week trial gedaan had....WEL het papiertje met mijn one month trial gevonden! Had hem bij mijn controllers gelegd zodat ik hem makkelijk kon vinden 8)7 |:( weet niet of ik die nu nog kan gebruiken na die 2 week, maar zo niet dan maak ik wel een 2e account aan en game share ik met mezelf :+

[...]

Ja ik ben ook wel nieuwsgierig, en wat heb je betaald voor ea access dan @icy ?
Hoe ik het voor nu vooral zie is dat ik gamepass vooral wil gebruiken voor games die ik misschien niet zo snel zou kopen, maar toch kan spelen (proberen). De Microsoft games hoef ik niet te kopen maar gewoon vanuit gamepass spelen. De wat grotere multiplatform games die vooral gericht zijn op online zal ik misschien eerder weer kopen voor de PC, PS4 of Xbox. Ligt er maar net aan op welk platform ik de meeste mensen ken die het ook gaan spelen, maar dat zal dan vooral PC/PS zijn.

Bij de Fallout 76 bundel zit een maandje Gold en Gamepass bij. Rond de 28e zal ik waarschijnlijk via CDkeys voor beide een abbo nemen. Op de PC speel ik BF5, Star Citizen, en nog wel wat andere games, Op de PS4 was ik bezig met RDR2 maar ik heb hem al een tijdje niet aangeraakt en ben eigenlijk ook wel klaar met RDR2.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Huidige aanbieding voor 7 maanden Gold @ net geen 17 euro:

https://www.amazon.co.uk/dp/B078VQSFSJ

Wel een UK adres gebruiken. 1 per Amazon account.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• MRE-Inc
  • Laatst online: 10:15

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Notna schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:41:

Ik heb geen UK Adres. Maar als ik inlog bij Amazon, dan krijg ik de melding dat ik in NL een adres heb en dat ik dan niet mag kopen. Wijzig je adres/landinstellingen. Dan krijg je een menuutje waarin ook mijn NL adres staat. ALs ik daar nou een UK adres invoer, kan je dan altijd kiezen op welk factuur adres je wil kopen ?

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:03:
[...]

Ik heb geen UK Adres. Maar als ik inlog bij Amazon, dan krijg ik de melding dat ik in NL een adres heb en dat ik dan niet mag kopen. Wijzig je adres/landinstellingen. Dan krijg je een menuutje waarin ook mijn NL adres staat. ALs ik daar nou een UK adres invoer, kan je dan altijd kiezen op welk factuur adres je wil kopen ?
Ik heb daar 2 adressen in staan: een adres van een collega in de UK en mijn eigen Adres. Ik kan ten alle tijden switchen tussen de 2.

Zie ook https://nl.pepper.com/aan...oad-code-amazoncouk-91440

• MRE-Inc
  • Laatst online: 10:15

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Notna schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:05:
[...]

Ik heb daar 2 adressen in staan: een adres van een collega in de UK en mijn eigen Adres. Ik kan ten alle tijden switchen tussen de 2.

Zie ook https://nl.pepper.com/aan...oad-code-amazoncouk-91440
Mijn oude studentenhuis in Ambleside maar ingevuld. Ben er inmiddels sinds 1997 weg, maar toch.....

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 10:37

Cerenas

I have to get out of here.

Dankje! Heb het 2x kunnen bestellen. 12 maanden + 2 maanden door Xbox Live abonnement aan te zetten op verzoek (en het vervolgens snel weer uit te zetten :9 ).
MRE-Inc schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:03:
[...]

Heb zelf het adres van een hotel gebruikt, naast mijn eigen adres die op Amazon ingesteld staat, je krijgt de codes toch digitaal.

LinkedIn | Twitter | Steam

• Meneer iCy
G_Dragon schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:57:
[...]

Kameraad had geen zin in vpn dus heb hem overgenomen 😁

Hij een beetje verlies en ik een beetje risico

@Sagat voor ea access gewoon de 25 euro voor een jaar

Meneer iCy wijzigde deze reactie 07-01-2019 15:08 (18%)

• ED-B
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 07-01 16:02
Cerenas schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:16:
[...]

Dankje! Heb het 2x kunnen bestellen. 12 maanden + 2 maanden door Xbox Live abonnement aan te zetten op verzoek (en het vervolgens snel weer uit te zetten :9 ).

[...]

Heb zelf het adres van een hotel gebruikt, naast mijn eigen adres die op Amazon ingesteld staat, je krijgt de codes toch digitaal.
Hier ook 2x gelukt op 1 account

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-02 22:54
Wow wat een tegenvaller zeg dat die nieuwe Alien game een mobile only game is.
Wat is >Observer_ de vaagste game die ik ooit heb gespeeld. Echt zo ontzettend vaag… Oke, Layers of Fear was ook best vaag, maar daar kon ik het verhaal nog wel goed volgen, maar wat er in Observer gebeurd… ik zou het je niet na kunnen vertellen. Ergens wel jammer, want vind het stijltje van de game wel weer goed gedaan. :)

En trailer van Episode 3 van the Walking Dead, final season:

En misschien een game voor @justifire

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 07-01-2019 21:18 (34%)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:14:
Wat is >Observer_ de vaagste game die ik ooit heb gespeeld. Echt zo ontzettend vaag… Oke, Layers of Fear was ook best vaag, maar daar kon ik het verhaal nog wel goed volgen, maar wat er in Observer gebeurd… ik zou het je niet na kunnen vertellen. Ergens wel jammer, want vind het stijltje van de game wel weer goed gedaan. :)

En trailer van Episode 3 van the Walking Dead, final season:

[YouTube: The Walking Dead Final Season - "Broken Toys" Trailer Ep. 3]

En misschien een game voor @justifire

[YouTube: Black Desert Pre-order Trailer (4K)]
Observer begrijp je pas als je hem hebt uitgespeeld.

Black Desert, heb de beta gespeeld.
Beetje Tera / Neverwinter achtig, niet echt mijn ding.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Whoa! Ys Origin is er voor de Xbox?! Dat had ik compleet gemist...
Zat door de sales te kijken me af vragend waarom ik nog kijk omdat ik al veel te veel games heb en mijn oog valt er op :P
Briljante game... Heb hem op de pc al gespeeld, maar die wil ik best nog eens op de Xbox spelen... En op 1000/1000 proberen te zetten (ok ok dat zal wel niet lukken :+ die game wordt moeilijk!)
Het is een soort isometric actie jrpg platformer hybrid, met superstrakke controls... Voor dat tientje neem ik hem mee, zal er nog wel eens meer over gushen, als ik tijd gevonden heb hem opnieuw te spelen :+

Gamertag: Finraziel42

justifire schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:59:
[...]

Observer begrijp je pas als je hem hebt uitgespeeld.
Ben benieuwd… Lijkt wel of ik onder invloed moet zijn om het te begrijpen. :o

Ongelooflijk die aanbiedingen weer… Hollow Knight voor 9 dollar. Ook als dat spel 60 euro zou kosten zou ik het nog steeds aanraden. Dusss, kopen die hap!

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Finraziel schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 07:12:
[...]

Zat door de sales te kijken me af vragend waarom ik nog kijk omdat ik al veel te veel games heb
Volgens mij kom jij ook in het ps4 topic en heb je mijn plaatje daar vast wel gezien ;)

Maar volgens mij is dit het probleem wat we bijna allemaal hebben, maar de oplossing is simpel. fysiek kopen, en pas een andere game halen als de huidige klaar is, en die dan ook verkopen. Als je maar 1 game tegelijk speelt is ' games moeten wisselen' ook geen legitiem excuus meer.

Of je deze ' oplossing' wil doen is natuurlijk een 2e :+
Bij mp games kan ik me sowieso voorstellen dat je die wil houden, al hoewel je ook dan nog zou kunnen zeggen....als er een opvolger is koop ik die en verkoop ik de huidige.

Op basis van dat idee zou je ook nog iets van een core game collectie kunnen maken, met wellicht games in verschillende genres. Bijvoorbeeld 1 sports game, 1 platformer, 1 race, 1 rpg, 1 fps (genres kan je dan uiteraard mixen en matchen naar je eigen voorkeuren) je forceert jezelf dan om goed na te denken over wat je koopt omdat die andere game dan plaats moet maken. In dat concept zou je dan volgens mij veel games maximaal ' benutten' (dat hoeft niet eens te maxen qua achievements of zelfs maar uitspelen te betekenen maar gewoon spelen tot je je lol er uit hebt).

Anyways, cool story bro, maar ik ga het zelf iig niet doen :P

Games hoarden ftw win!

Sagat schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:22:
[...]

Volgens mij kom jij ook in het ps4 topic en heb je mijn plaatje daar vast wel gezien ;)

Maar volgens mij is dit het probleem wat we bijna allemaal hebben, maar de oplossing is simpel. fysiek kopen, en pas een andere game halen als de huidige klaar is, en die dan ook verkopen. Als je maar 1 game tegelijk speelt is ' games moeten wisselen' ook geen legitiem excuus meer.

Bij mp games kan ik me sowieso voorstellen dat je die wil houden, al hoewel je ook dan nog zou kunnen zeggen....als er een opvolger is koop ik die en verkoop ik de huidige.

Op basis van dat idee zou je ook nog iets van een core game collectie kunnen maken, met wellicht games in verschillende genres. Bijvoorbeeld 1 sports game, 1 platformer, 1 race, 1 rpg, 1 fps (genres kan je dan uiteraard mixen en matchen naar je eigen voorkeuren) je forceert jezelf dan om goed na te denken over wat je koopt omdat die andere game dan plaats moet maken. In dat concept zou je dan volgens mij veel games maximaal ' benutten' (dat hoeft niet eens te maxen qua achievements of zelfs maar uitspelen te betekenen maar gewoon spelen tot je je lol er uit hebt).

Games hoarden ftw win!
Hahaha nee inderdaad dat ga ik ook niet doen hoor :P
Ik vind het ook niet echt zo'n probleem, ik ben alleen wel een stuk selectiever geworden in wat ik koop. En iets actiever in bepalen wat ik echt wil spelen om de choice paralysis te doorbreken.
Maar ik vind het soms ook veel te leuk om games opnieuw te spelen, zoals dat ik nog steeds bezig ben met dragon age origins (2e playthrough, daarna heb ik alle achievements behalve rogue naar lvl 20 en die hoop ik te kunnen glitchen :+) en dus ook ys origin opnieuw wil spelen.

Misschien moet ik daarna assassin's creed origin maar gaan halen want blijkbaar doen games met origin in de titel het erg goed bij mij :+

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09:16
Sagat schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:22:
[...]

Games hoarden ftw win!
Ik heb anders toch even 5 games uitgespeeld afgelopen weekend :P

Maarre ben er nog steeds over eens dat ik de ballen snap van het verhaal in wolfenstein the new order.... al ben ik wel blij dat ik gelijk alle 132 collectibles aan het halen ben 8)7 8)7

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

timmie271 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:34:
[...]

Ik heb anders toch even 5 games uitgespeeld afgelopen weekend :P

Maarre ben er nog steeds over eens dat ik de ballen snap van het verhaal in wolfenstein the new order.... al ben ik wel blij dat ik gelijk alle 132 collectibles aan het halen ben 8)7 8)7
Moest je verplicht wat achievements inhalen ofzo?! Want ik zie toch echt de game Frozen Free Fall: Snowball Fight in je lijstje staan. :+

Ga eens wat echte stoere games spelen ;)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 08-01-2019 13:31 (14%)

360Gamertag.....PSN ID

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:19

JSchut

.....

Ben ook begonnen aan Ashen. Dark Souls achtige omschrijvingen hier trokken mij naar deze game :)

Tot nu toe nog erg simpel. De moeilijkheid komt vast nog wel. Ben ook nog niet heel ver. (Net na de eerste boss)

Wel een leuke game. Al krijg ik wel het gevoel dat het veel hetzelfde soort questen is.
Helaas weinig tijd, maar deze game ga ik de komende tijd iig spelen :)

JSchut wijzigde deze reactie 08-01-2019 14:00 (6%)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

JSchut schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:59:
Ben ook begonnen aan Ashen. Dark Souls achtige omschrijvingen hier trokken mij naar deze game :)

Tot nu toe nog erg simpel. De moeilijkheid komt vast nog wel. Ben ook nog niet heel ver. (Net na de eerste boss)

Wel een leuke game. Al krijg ik wel het gevoel dat het veel hetzelfde soort questen is.
Helaas weinig tijd, maar deze game ga ik de komende tijd iig spelen :)
Speel eerst maar eens 1 keer uit. Daarna mag je Cissna mode proberen O+

360Gamertag.....PSN ID

• JSchut

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:05:
[...]

Speel eerst maar eens 1 keer uit. Daarna mag je Cissna mode proberen O+
Ga ik zeker doen!
Ik ben een grote fan van de Dark souls games + Bloodborne.

Wat ik wel vervelend vindt is dat soms mijn companion ineens weg is. Dan moet ik een paar keer oproepen om hem terug te krijgen. Ook pas 1 keer een speler gezien als companion. Verder alleen maar AI.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:28:
[...]

Moest je verplicht wat achievements inhalen ofzo?! Want ik zie toch echt de game Frozen Free Fall: Snowball Fight in je lijstje staan. :+

[Afbeelding]

Als je bij mij kijkt zie je ook wat Microsoft Games staan zoals Mahjong welke op de tablet staat waar ik ben ingelogd. Helpt mn moeder mij toch nog aan wat extra punten :+

1 van de weinige games die ik op 100% heb trouwens _O-

Martinspire wijzigde deze reactie 08-01-2019 14:34 (4%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• timmie271
[...]

[Afbeelding]

Die heb ik 3 jaar terug eens gestart en af en toe speel ik het wel es. Vooral in de hoop dat ik die 500 sterren haal :P

Micrsoft games speel ik af en toe ook wel eens hoor @Martinspire :)

• PacinoAllstars
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15-02 17:43
Ik zie dat er nu ook argentijnse gift cards in omloop zijn, zoals bijv op SEAGM.

Wel de dubbele prijs van de currency (500 ARS voor 20 ipv 10), maar zeker goed om te weten dat er in ieder geval gift cards zijn, ben benieuwd of het mogelijk is om de kaarten goedkoper te krijgen.

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-01 21:32
Er is cola tussen de knopjes van mijn Xbox Elite controller gekomen, en nu plakken plakken de X en Y knop, heel irritant

Weet iemand een middeltje om het weer schoon te krijgen? Ik heb het geprobeerd schoon te maken met warm water maar dat helpt niet. Ik durf de controller ook niet uit elkaar te schroeven, volgens mij gaat dat ook niet met de Elite controller.

GluonC wijzigde deze reactie 08-01-2019 20:23 (52%)

• Mattor
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07:15
Ik heb een originele One, inmiddels zo'n 4 jaar oud. Helaas start hij sinds vandaag niet meer op. |:(

De console schakelt wel in, het logo gaat branden, maar het scherm geeft geen signaal en hij start verder niet op. Tevens verbind de draadloze controller niet. Eén keer ging hij na 10 minuten ineens wel verder en kreeg je het groene Xbox scherm te zien, maar liep hij hier weer op vast.

Ik heb de voeding er helemaal af gehad, meerdere keren, maar dit geeft geen verbetering.

Het is niet de voeding lijkt mij, want hij schakelt wel in. HDMI aansluiting lijkt mij ook niet, want de controller verbind op dat moment ook niet. Is de harde schijf wellicht defect? Kan dat deze symptomen veroorzaken?

Hij is al (ruim) buiten garantie, dus wellicht herkent iemand van hier iets en kan ik het zelf oplossen. Google levert mij helaas weinig op.
timmie271 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:47:
[...]

Die heb ik 3 jaar terug eens gestart en af en toe speel ik het wel es. Vooral in de hoop dat ik die 500 sterren haal :P

Micrsoft games speel ik af en toe ook wel eens hoor @Martinspire :)
En nu Monopoly Plus?! ;)

En One Eyed Kuth? Dat is de snelste 1000GS ooit zeker? :P Maarja daarentegen heb je Halo wel op 100% :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 08-01-2019 22:10 (13%)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:08:
[...]

En nu Monopoly Plus?! ;)

En One Eyed Kuth? Dat is de snelste 1000GS ooit zeker? :P Maarja daarentegen heb je Halo wel op 100% :P
Tja m'n neef vroeg of ik even zin had in monopoly :P

Wilden eerst samen infinity warfare spelen, maar blijkbaar is dat alleen nog maar solo..... Zijn steeds minder games (shooters) die co-op te spelen zijn jammer genoeg. Al zijn we wel een vaag zombiespel aan het doen als we beide tijd hebben 8)7 8)7

Nope de snelste staat nog steeds op de naam van energy cycle of avatar :P

Halo MCC staat nog steeds niet op 100% met 5970/6000 gs :+

timmie271 wijzigde deze reactie 08-01-2019 22:15 (20%)

timmie271 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:11:
[...]

Tja m'n neef vroeg of ik even zin had in monopoly :P

Wilden eerst samen infinity warfare spelen, maar blijkbaar is dat alleen nog maar solo..... Zijn steeds minder games (shooters) die co-op te spelen zijn jammer genoeg. Al zijn we wel een vaag zombiespel aan het doen als we beide tijd hebben 8)7 8)7
Ja Co-op wordt steeds minder inderdaad. Couch co-op al helemaal. Als ik ga kijken denk ik dan aan bijvoorbeeld de Sniper Elite serie. Verder zit Co-op eigenlijk voornamelijk in de exclusives van MS. Denk aan Halo, Gears of War, Forza. Ashen. Beetje zonde, want een Co-op SP story zijn vaak wel erg tof.

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:16:
[...]

Ja Co-op wordt steeds minder inderdaad. Couch co-op al helemaal. Als ik ga kijken denk ik dan aan bijvoorbeeld de Sniper Elite serie. Verder zit Co-op eigenlijk voornamelijk in de exclusives van MS. Denk aan Halo, Gears of War, Forza. Ashen. Beetje zonde, want een Co-op SP story zijn vaak wel erg tof.
Halo: Neef en ik hebben dat nu eigenlijk wel helemaal gaar gespeeld.... uiteraard spelen we het wel samen bij nieuwe halo's als die komen.

Gears: Was een mooie zomerjob in 2 zomervakanties waar we doorheen hebben gespeeld. Maar die zal ook niet zo snel meer opgepakt worden tenzij we echt niks beters te doen hebben.

Forza: Neef houd niet van racegames :+

Ashen: Staat wel op het to-do lijstje, maar..... Neef heeft niet voldoende tijd om hier een beetje in te blijven hangen... En aangezien ik al begrepen heb dat je per-se samen moet doorgaan om samen te kunnen blijven spelen zal deze wss ook als zomerjob staan..

Het is ook niet zo makkelijk allemaal....

Couch Co-op is tegenwoordig wat minder spannend nu we beide een xbox one hebben en mijn account bij hem home staat (soms word ie wel es gek van de 500+ games waar uit te kiezen valt dankzij eigen aanschaf/EA access/Game-pass/GwG :))

timmie271 wijzigde deze reactie 08-01-2019 22:24 (9%)

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:38

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Goede tip! Zojuist heeft Prins Charles te Buckingham Palace 2x die codes gekocht met mijn creditcard. :9

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20-02 09:42
GluonC schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 20:20:
Er is cola tussen de knopjes van mijn Xbox Elite controller gekomen, en nu plakken plakken de X en Y knop, heel irritant

Weet iemand een middeltje om het weer schoon te krijgen? Ik heb het geprobeerd schoon te maken met warm water maar dat helpt niet. Ik durf de controller ook niet uit elkaar te schroeven, volgens mij gaat dat ook niet met de Elite controller.
Ik heb de Elite controller pas volledig uit elkaar gehaald, was ff pielen maar t is in ieder geval mogelijk.. er staan guides op ifixit. Mijn probleem was dat m'n zoontje m had laten vallen, waardoor dat hairtrigger systeem aan de rechterkant ontwricht was, elke keer als ik RT gebruikte voelde ik daardoor weerstand en een klik.. super irritant.

De vraag is alleen hoe ver je cola er in is gekomen, volgens mij als je m uit elkaar haalt, kan je een stukje onder de knoppen schoonmaken, als het dieper dan dat is gekomen ben ik bang dat je vette pech hebt.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• G_Dragon
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:16:
[...]

En ik ben er juist heel blij om dat co-op steeds minder word in de Single Players, juist om die reden speelde ik bepaalde spellen niet. Heb liever dat ze de Single player 2 keer zo lang maken en meer diepgang geven dan een online functie, ik mis juist de splitscreen functie in games als ik vrienden over de vloer heb.

Me vriendin en ik spelen de laatste tijd best veel samen Minecraft , Cod4 of Forza 7 tegen elkaar in splitscreen :P.
GluonC schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 20:20:

Ik zou hem rustig uit elkaar halen met het juiste gereedschap en een tutorial erbij :)

G_Dragon wijzigde deze reactie 09-01-2019 08:25 (24%)

• timmie271
G_Dragon schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:24:
[...]

En ik ben er juist heel blij om dat co-op steeds minder word in de Single Players, juist om die reden speelde ik bepaalde spellen niet. Heb liever dat ze de Single player 2 keer zo lang maken en meer diepgang geven dan een online functie, ik mis juist de splitscreen functie in games als ik vrienden over de vloer heb.

Me vriendin en ik spelen de laatste tijd best veel samen Minecraft , Cod4 of Forza 7 tegen elkaar in splitscreen :P.
Ik geef de voorkeur voor co-op boven de multiplayer die ik vrijwel nooit speel :P

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

[...]

[Afbeelding]

Uitkijken wat je zegt, volgens mij is het een pay to win game, als je die wil maxen zonder geld uit te geven voor extra beurten moet je heel HEEL goed je best doen.

Oh en frozen the movie is ook hardcore, zit gewoon een god of war style finish move in, die alleen niet werkt omdat het character een soort ondode white walker is! >:)

Sagat schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:52:
[...]

Uitkijken wat je zegt, volgens mij is het een pay to win game, als je die wil maxen zonder geld uit te geven voor extra beurten moet je heel HEEL goed je best doen.

Oh en frozen the movie is ook hardcore, zit gewoon een god of war style finish move in, die alleen niet werkt omdat het character een soort ondode white walker is! >:)
Dank je voor je uitgebreide toelichting op de Frozen game franchises :P

360Gamertag.....PSN ID

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:14
G_Dragon schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 08:24:
[...]

[...]

Ik zou hem rustig uit elkaar halen met het juiste gereedschap en een tutorial erbij :)
Ik vind het opvallen hoeveel minder games co-op er zijn uitgekomen (los van couch co-open games ala overcooked)... Daardoor speel ik met name veel: the division 1 (aargh mis 1 exotic voor een shield), warframe, rainbow six siege

Hopelijk wat meer voor 2019:

* team sonic racing
* the division 2
* beyond good and evil 2
* crack down 3
* far cry new dawn
* the lego movie game 2 (local only)
* anthem
* skull and bones
* gears 5
* halo 10ziljoen (zelfde als infinite :) )
* dying light 2
* trials rising

Dus hopelijk beter co-op jaar dan 2018!

vind dat bij sommige 2x zo lange games het compleet verkeerd uitpakken..met name een shooter ala doom van 40 uur bv... bij andere games kan het niet lang genoeg zijn..zoals assassins creed odessey (100 uur)
quorumz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:23:
[...]

Ik vind het opvallen hoeveel minder games co-op er zijn uitgekomen (los van couch co-open games ala overcooked)... Daardoor speel ik met name veel: the division 1 (aargh mis 1 exotic voor een shield), warframe, rainbow six siege

* team sonic racing
* the division 2
* beyond good and evil 2
* crack down 3
* far cry new dawn
* anthem
* skull and bones
* gears 5
* dying light 2
* trials rising

vind dat bij sommige 2x zo lange games het compleet verkeerd uitpakken..met name een shooter ala doom van 40 uur bv... bij andere games kan het niet lang genoeg zijn..zoals assassins creed odessey (100 uur)
Bedoel je nou dat je Doom tegen vondt vallen ?
Vond de SP echt de beste van 2017

Qua co-op is er eigenlijk maar één game die er echt uitspringt en dat is Monster Hunter World.
Zelfs de mogelijkheid dat als je inlogt meteen je clanmembers joint, ziet welke quests ze doen en hup rossen maar ! :9

• G_Dragon
quorumz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:23:
[...]

* team sonic racing
* the division 2
* beyond good and evil 2
* crack down 3
* far cry new dawn
* anthem
* skull and bones
* gears 5
* dying light 2
* trials rising

Daar denken wij beide anders over :P
Ik heb juist games zoals State of Decay 2 en Far cry 5 links laten liggen vanwege de co-op functie.
Een single player zou eigenlijk minimaal 60 uur moeten duren, maar helaas is dat het geval niet.

Toevallig heb ik the division 1 ooit cadeau gekregen van mijn stiefvader, kom niet echt in het verhaal.
Ik loop momenteel meer van punt naar punt om enemy's uit te schakelen :P.

• quorumz
justifire schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:54:
[...]

Bedoel je nou dat je Doom tegen vondt vallen ?
Vond de SP echt de beste van 2017

Qua co-op is er eigenlijk maar één game die er echt uitspringt en dat is Monster Hunter World.
Zelfs de mogelijkheid dat als je inlogt meteen je clanmembers joint, ziet welke quests ze doen en hup rossen maar ! :9
ja heb alleen free weekend gespeeld van MHW :) en na dat langzame ninja zwaard was ik er al weer klaar mee

Doom heb ik niet eens uitgespeeld, voelde voor mij net zo langdradig aan als laatste wolfenstein.. :*)
G_Dragon schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:58:
[...]

Daar denken wij beide anders over :P
Ik heb juist games zoals State of Decay 2 en Far cry 5 links laten liggen vanwege de co-op functie.
Een single player zou eigenlijk minimaal 60 uur moeten duren, maar helaas is dat het geval niet.

Toevallig heb ik the division 1 ooit cadeau gekregen van mijn stiefvader, kom niet echt in het verhaal.
Ik loop momenteel meer van punt naar punt om enemy's uit te schakelen :P.
Denk dat het verhaal nog best goed gedaan is in The Division 1 (dat maakt me ook bang voor deel 2 of die sfeer zo goed over gebracht kan worden als het ineens open vlakte is en niet zo compact en beklemmend in de sneeuw...

state of decay 2 vond ik gewoon crap, was ik sp en coop al snel klaar mee

quorumz wijzigde deze reactie 09-01-2019 13:21 (39%)

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Afgelopen twee weken Injustice 2 en Halo 5 kunnen spelen. Cadeau gekregen tijdens de feestdagen. Voor fightinggames ben ik nooit echt weggelegd geweest (hoge leercurve om echt goed te zijn), maar Injustice 2 maakt er door de speciale trainingsmode wel werk van. Kom hier dus beter iets in een werkbaar ritme. En wat een dikke game is het zeg, spektakel spat er vanaf!

Halo 5 vind ik vooral nog best moeilijk op dit moment. Voor mijn gevoel beetje in het diepe gegooid maar inmiddels wel bij de eerste 'eindbaas' aanbelandt. Op bepaalde plaatsen grafisch erg indrukkend, maar op andere plekken ook weer eentonig. Eigenlijk wat je van Halo kunt verwachten feitelijk.

Heb in ieder geval twee games waar ik flink wat tijd in kan steken. FH4 ligt eventjes aan de kant voor hernieuwde motivatie en naast verslagen worden met Tetris door mijn vriendin weinig lopende games staan op dit moment.
Wom schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:33:
Afgelopen twee weken Injustice 2 en Halo 5 kunnen spelen. Cadeau gekregen tijdens de feestdagen. Voor fightinggames ben ik nooit echt weggelegd geweest (hoge leercurve om echt goed te zijn), maar Injustice 2 maakt er door de speciale trainingsmode wel werk van. Kom hier dus beter iets in een werkbaar ritme. En wat een dikke game is het zeg, spektakel spat er vanaf!

Halo 5 vind ik vooral nog best moeilijk op dit moment. Voor mijn gevoel beetje in het diepe gegooid maar inmiddels wel bij de eerste 'eindbaas' aanbelandt. Op bepaalde plaatsen grafisch erg indrukkend, maar op andere plekken ook weer eentonig. Eigenlijk wat je van Halo kunt verwachten feitelijk.

Heb in ieder geval twee games waar ik flink wat tijd in kan steken. FH4 ligt eventjes aan de kant voor hernieuwde motivatie en naast verslagen worden met Tetris door mijn vriendin weinig lopende games staan op dit moment.
Injustice 2 is te gek !
Zeker als je het jugglen onder de knie krijgt kan je al snel spectaculaire combos maken.
Mortal Kombat 11 kan voor mij dan ook niet snel genoeg uitgebracht worden.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:09
justifire schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:03:
[...]

Injustice 2 is te gek !
Zeker als je het jugglen onder de knie krijgt kan je al snel spectaculaire combos maken.
Mortal Kombat 11 kan voor mij dan ook niet snel genoeg uitgebracht worden.
Merk dat de juiste timing alles is. Onder druk heb ik daar nog wel moeite mee geef ik eerlijk toe. Maar de voldoening als het lukt is er zeker! Maar de hele presentatie van deze game is echt heel fijn. 8)
quorumz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:19:

Denk dat het verhaal nog best goed gedaan is in The Division 1 (dat maakt me ook bang voor deel 2 of die sfeer zo goed over gebracht kan worden als het ineens open vlakte is en niet zo compact en beklemmend in de sneeuw...

state of decay 2 vond ik gewoon crap, was ik sp en coop al snel klaar mee
Als Div2 maar ergens lijkt op Div2, skip ik de game direct. Van zo'n gigantisch gedetaileerde wereld met duizend mogelijkheden, werd het een instance-based RNG-op-RNG grinder, heb het idee dat Div2 daar aardig op verder gaat. (story raakte zeker met DLC's kant noch wal).

SOD2 was inhoudelijk mogelijk wat minder, maar had je wel de hele wereld als 1 grote missie, al zitten de games ook niet echt in hetzelfde straatje. Alleen jammer dat de eventuele diepgang die ze zouden bouwen nergens was te vinden en 'uitspelen' simpel betekende dat het einde game was.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• seadogg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07:44
Iemand nog leuke tips / the-do's voor de XBOX One S? Ik wil mijn xbox graag voor meer dingen gebruiken als alleen een console. Meer apps gebruiken, koppelen met PC / telefoon etc. etc.

Alle tweaks zijn welkom! :)
SinergyX schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:08:
[...]

Als Div2 maar ergens lijkt op Div2, skip ik de game direct. Van zo'n gigantisch gedetaileerde wereld met duizend mogelijkheden, werd het een instance-based RNG-op-RNG grinder, heb het idee dat Div2 daar aardig op verder gaat. (story raakte zeker met DLC's kant noch wal).

SOD2 was inhoudelijk mogelijk wat minder, maar had je wel de hele wereld als 1 grote missie, al zitten de games ook niet echt in hetzelfde straatje. Alleen jammer dat de eventuele diepgang die ze zouden bouwen nergens was te vinden en 'uitspelen' simpel betekende dat het einde game was.
Ik ben er vrij zeker van dat Div2 wel op zichzelf gaat lijken :+

Finraziel schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:27:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat Div2 wel op zichzelf gaat lijken :+
-10 punten, te flauw :P

Geen idee waarom hij autocorrectie Div1 naar Div2 zet..
edit, weer :/

SinergyX wijzigde deze reactie 09-01-2019 17:29 (3%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• quorumz
SinergyX schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:08:
[...]

Sinds Global Events bestaan hoef je niet echt lang te grinden om een complete classified gearset te krijgen (enige manier om 291 te worden met je gear set) je hoeft ook niet te grinden voor drops zoveel en zo vaak vallen er goede dingen of zijn er goede mods te kopen. Dit verdwijnt grotendeels in deel 2. "makkelijker" zoals in destiny 2.

Een DLC hoeft geen verhaal te hebben (en stiekem hebben ze dat in het kort voor de uitleg van Survival (hier moet je de kaart kennen en in moeilijke omstandigheden, zoeken van spullen, kleding upgraden, wapens etc via de dark zone ontsnappen (en best pittite hunters eerst afmaken) en Underground hebben ze juist leuk gemaakt omdat het diverse type game elementen in random gemaakte levels laat zien.)

Commendations...dat is pas grinden...maar het nivo van punten geeft aan hoe veel en ook hoe goed een speler is (zitten serieus uitdagende dingen in)

Er zijn genoeg andere games waar je moet grinden, ook in Warframe wat ik speel...ondanks dat ik nu al max standing bij laatste dlc heb zie ik dat ik nog maanden bezig bezig om voor de ventkids standing het max te halen... (en dan moet ik nog verder spelen om alles te kopen met de extra standing)

De kunst van een uitgever/spel is te zorgen dat je dat als speler niet zo ervaart...en zo lang je bij the division niet voor de commendations gaat zal je dat zeker niet hebben... :*)

edit: ok ik ben een fan :9

• timmie271
Sagat schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:52:
[...]

Of gewoon heeeeeeeeeel veeeeeeel geduld hebben en geen haast hebben voor de 100% :)

Nou, het einde van Observer is net zo vaag als de rest van het spel :)

Verder toevallig mijn xbox day one controller weer in handen gehad. Ondanks dat het eigenlijk een geweldige controller is, zou ik echt niet meer zonder de elite kunnen. Dan voelt die day one controller toch echt aan als speelgoed.

Verder wat meer informatie over Sekiro: https://www.trueachieveme...-key-gameplay-differences

Toch echt wel anders dan de Souls games. :) Ik hoop zo dat Activision en de mannen in pakken met geen enkele vinger deze game hebben mogen aanraken.

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 21:28:
Nou, het einde van Observer is net zo vaag als de rest van het spel :)

Verder toevallig mijn xbox day one controller weer in handen gehad. Ondanks dat het eigenlijk een geweldige controller is, zou ik echt niet meer zonder de elite kunnen. Dan voelt die day one controller toch echt aan als speelgoed.

Verder wat meer informatie over Sekiro: https://www.trueachieveme...-key-gameplay-differences

Toch echt wel anders dan de Souls games. :) Ik hoop zo dat Activision en de mannen in pakken met geen enkele vinger deze game hebben mogen aanraken.
Dat stukje over Sekiro doet voor mij de hype een beetje temperen.
Wordt dit dan de eerste Souls-like game met lootboxes ?!

justifire schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:17:
[...]

Dat stukje over Sekiro doet voor mij de hype een beetje temperen.
Wordt dit dan de eerste Souls-like game met lootboxes ?!
Toen ik het artikel las moest ik ook wel even achter mijn oren krabben. Wijkt toch erg af van de Souls games. We hebben uiteraard ook nog niet heel veel van de game gezien, anders dan de demo die speelbaar was op volgens mij de E3. Als er ook maar 1 signaal komt qua lootbox of betalen voor progressie (skillpunten) dan annuleer ik de preorder. :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 07:44:
[...]

Toen ik het artikel las moest ik ook wel even achter mijn oren krabben. Wijkt toch erg af van de Souls games. We hebben uiteraard ook nog niet heel veel van de game gezien, anders dan de demo die speelbaar was op volgens mij de E3. Als er ook maar 1 signaal komt qua lootbox of betalen voor progressie (skillpunten) dan annuleer ik de preorder. :)
Progressie schijn je door xp (kills ?) te krijgen, dus qua gameplay zal het wel goed zitten.
Vrees alleen dat je voor een vette samurai outfit / wapens dat gold nodig gaat hebben.
Als je dat dan dus wel kan verliezen als je dood gaat en de prijzen van accesoires hoog genoeg liggen zie ik nog wel een mogelijkheid verschijnen om gold te kopen met echt geld.
Voor mij geen reden om het spel te annuleren, maar zou wel enorm zonde zijn.

• Frans92
  • Laatst online: 11:48

Frans92

FZS600

De buren van Soho Fire Station hebben ook live gold. Bedankt!

XBL: DonFrans

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Yeah, na Kingdom Hearts III kan ik deze 2 weer voor de 7473824ste keer gaan uitspelen. In HD oOo

https://www.eurogamer.net...nd-xbox-one-release-dates

FF XVI was :N

Notna wijzigde deze reactie 10-01-2019 18:56 (3%)

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-02 20:20

Yonix

Gamertag: Yonix360

Hmmz, hier besluit mijn Xbox One X zomaar uit te schakelen tijdens een potje Gambit (Destiny 2) i.v.m. 'warmteproblemen'. :S

Ja, het apparaat staat in een tv-meubel, maar daar staat hij al ruim een jaar. Voldoende ventilatie naast en achter de console (heb gaten geboord in de wand van het meubel en het meubel staat niet tegen de muur. Blaas ook regelmatig het stof weg met een busje lucht.

Eerste dat dit gebeurd, dus even in de gaten houden.

Yonix wijzigde deze reactie 10-01-2019 21:32 (7%)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• timmie271
Yonix schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:26:
Hmmz, hier besluit mijn Xbox One X zomaar uit te schakelen tijdens een potje Gambit (Destiny 2) i.v.m. 'warmteproblemen'. :S

Ja, het apparaat staat in een tv-meubel, maar daar staat hij al ruim een jaar. Voldoende ventilatie naast en achter de console (heb gaten geboord in de wand van het meubel en het meubel staat niet tegen de muur. Eerste keer dat dit gebeurd, dus even in de gaten houden.
Misschien dat er nu voor een jaar stof inzit wat ie niet leuk vind?

Oh en @uchiha tijntje als je nog een vaag kort horrorspelletje wilt spelen dan is bulb boy wel wat voor je :+

@timmie271 Zal er eens even naar kijken :).

Zit nu even in een “waar heb ik zin in om te spelen” periode... heb nog wel een aantal games die ik graag op 100% zet, maar heb me er nog niet echt toe kunnen zetten om ze weer op te starten. Zoals little nightmares of Pinstripe. Ik ben eigenlijk op zoek naar een pittige platformer... maar ik heb de meeste eigenlijk al wel gespeeld. Iemand nog een tip voor wat onbekendere maar pittige platformers als 10 second ninja enzo? Ik zag trouwens dat Giana Sisters ook in gamepass zit! Absolute aanrader voor elke 2D platform liefhebber!

@justifire Weer ouderwets griezelen geblazen zeker?

360Gamertag.....PSN ID

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-02 20:20

Yonix

Gamertag: Yonix360

timmie271 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:33:
[...]

Misschien dat er nu voor een jaar stof inzit wat ie niet leuk vindt.
Maak hem regelmatig schoon met een busje lucht.

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• timmie271
Yonix schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:31:
[...]

Dan maar hopen dat het een eenmalige actie was van de Xbox :+

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:06:

Zit nu even in een “waar heb ik zin in om te spelen” periode... heb nog wel een aantal games die ik graag op 100% zet, maar heb me er nog niet echt toe kunnen zetten om ze weer op te starten. Zoals little nightmares of Pinstripe. Ik ben eigenlijk op zoek naar een pittige platformer... maar ik heb de meeste eigenlijk al wel gespeeld. Iemand nog een tip voor wat onbekendere maar pittige platformers als 10 second ninja enzo? Ik zag trouwens dat Giana Sisters ook in gamepass zit! Absolute aanrader voor elke 2D platform liefhebber!

Echt ouderwets inderdaad.
Zou hem wel oppikken voor 20-30 euro, maar voor 70 euro ? In geen zeventigduizend jaar :N

Aanrader voor jou om op te pakken : Get Even !

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20-02 09:42
justifire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 23:32:
[...]

Echt ouderwets inderdaad.
Zou hem wel oppikken voor 20-30 euro, maar voor 70 euro ? In geen zeventigduizend jaar :N

Aanrader voor jou om op te pakken : Get Even !
Same here, heb alleen wel 't voordeel dat m'n gameshare homie 'm al gehaald heeft.. ben benieuwd!

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:21
Yonix schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:26:

Ja, het apparaat staat in een tv-meubel, maar daar staat hij al ruim een jaar. Voldoende ventilatie naast en achter de console (heb gaten geboord in de wand van het meubel en het meubel staat niet tegen de muur. Blaas ook regelmatig het stof weg met een busje lucht.

Eerste dat dit gebeurd, dus even in de gaten houden.
Zelf heb ik een vergelijkbare setup.
Om te voorkomen dat dit gebeurd heb ik 2 120mm fans op de bovenkant van de XONE gelegd en met een molex<->usb connector aangesloten op een USB aansluiting.

Ja, het produceert meer geluid, maar valt weg tegen ander geluid in de woonkamer. Ook staat er blijkbaar altijd spanning op de USB-poorten, waardoor de fans continu draaien.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Yonix schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:31:
[...]

Werkt schoonspuiten, zonder dat je de XBO daadwerkelijk ook openmaakt, niet juist averechts? Immers blaas je alle stof naar binnen toe. Lijkt mij dat je het er beter uit kan zuigen.

Tenzij je de boel dus openmaakt, maar dat lijkt mij niet zo een strak plan vanwege de garantie :+

Notna schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:26:
[...]

Werkt schoonspuiten, zonder dat je de XBO daadwerkelijk ook openmaakt, niet juist averechts? Immers blaas je alle stof naar binnen toe. Lijkt mij dat je het er beter uit kan zuigen.

Tenzij je de boel dus openmaakt, maar dat lijkt mij niet zo een strak plan vanwege de garantie :+
Idee heb ik ook, mijne staat regelmatig bij diverse games harder te blazen dan mijn PC, en daar zit een flinke Vega kaart in die al snel hard gaat blazen :P

• Meneer iCy
Leuke aanbieding, heb net 5 kaartjes besteld:

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur749-cdkeys-92029

Heb zelf (en andere) goede ervaringen met die site.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 11-01-2019 11:38 (16%)

• JSchut

JSchut

.....

Gister weer even verder gegaan met Ashen. Ik ben nu onderweg naar de derde boss denk ik.

spoiler:
Ben bezig met de quest: A Listener's Heart

Het word hier iets pittiger. Vooral omdat er domme mensen zijn. Was lekker en voorzichtig bezig. Gaat m'n "maatje" ineens een zooi van die snelle mobs pullen. Eerder ookal mensen zien doodgaan om de meest domme acties haha.

Geen tijd meer voor een tweede poging maar van het weekend zeker weer even verder.

Echt een lekkere game.

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14-02 16:56
Jan_V schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:22:
[...]
Ook staat er blijkbaar altijd spanning op de USB-poorten, waardoor de fans continu draaien.
Wanneer je een battery pack hebt moet je controller wel bijgeladen kunnen worden als de xbox 'uit staat' ;)

XBO: Mika Jay

JSchut schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:24:
Gister weer even verder gegaan met Ashen. Ik ben nu onderweg naar de derde boss denk ik.

spoiler:
Ben bezig met de quest: A Listener's Heart

Het word hier iets pittiger. Vooral omdat er domme mensen zijn. Was lekker en voorzichtig bezig. Gaat m'n "maatje" ineens een zooi van die snelle mobs pullen. Eerder ookal mensen zien doodgaan om de meest domme acties haha.

Geen tijd meer voor een tweede poging maar van het weekend zeker weer even verder.

Echt een lekkere game.
Derde baas is een fijne battle, heel sfeervol.
Ashen is een geweldige game die de Souls fan echt niet mag missen !!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:06:

Mega man legacy collection (1 EN 2) zit ook in gamepass ;) :+

• Meneer iCy
Zo kingdom hearts met 25% korting gepreorderd. Benieuwd of ik het spel leuk zal vinden. Meer voor mijn vriendin besteld.

Lijkt mij een erg leuke game namelijk, maar ben bang dat ik er zo door heen vlieg.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 11-01-2019 13:38 (26%)

• G_Dragon
icy schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:35:
Zo kingdom hearts met 25% korting gepreorderd. Benieuwd of ik het spel leuk zal vinden. Meer voor mijn vriendin besteld.

Lijkt mij een erg leuke game namelijk, maar ben bang dat ik er zo door heen vlieg.
Haha ook om dezelfde reden besteld, alleen toen de tijd voor 40 euro gepre-orderd >:)

• Meneer iCy
G_Dragon schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:05:
[...]

Haha ook om dezelfde reden besteld, alleen toen de tijd voor 40 euro gepre-orderd >:)
Wut, wanneer is die 40 euro geweest dan? Effectief heb ik nu ook 42,50 betaald (beltegoed gecashed van 15 euro en 5x een 10 euro kaartje voor 7,50 gekocht). Laatste 5 euro bijgelegd.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

icy schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:35:

Als ze een beetje vasthouden aan KH 1 en 2 dan valt er heel veel te doen met sidequests. En dus houdt het je wel even bezig :9

• G_Dragon
icy schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Wut, wanneer is die 40 euro geweest dan? Effectief heb ik nu ook 42,50 betaald (beltegoed gecashed van 15 euro en 5x een 10 euro kaartje voor 7,50 gekocht). Laatste 5 euro bijgelegd.
Heb het toen via xbox store checker gedaan en hem met MS Points in een ander land gekocht, jij hebt het ook wel erg slim aangepakt trouwens!

• Meneer iCy
G_Dragon schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:09:
[...]

Heb het toen via xbox store checker gedaan en hem met MS Points in een ander land gekocht, jij hebt het ook wel erg slim aangepakt trouwens!
Dat kan ook. Werkt dat nog steeds of moet je een CC hebben om ms points van een ander land te activeren?

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:43:
[...]

Derde baas is een fijne battle, heel sfeervol.
Ashen is een geweldige game die de Souls fan echt niet mag missen !!
Zeker waar! Derde boss down!

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:39
Kan iemand mij vertellen hoe je kunt sorteren op prijs op xbox.com of microsoft.com store?
Ik krijg dat niet voor elkaar terwijl het tijdens de kerstsale nog een keuzeoptie was (op/via microsoft store)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 10:44
Mijn X schakelde zich midden in een boss fight uit. Bij het opstarten kreeg ik de mededeling dat het vanwege een beveiliging tegen oververhitting was maar mijn X staat volledig vrij in een open hifi meubel :?

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:33:
Mijn X schakelde zich midden in een boss fight uit. Bij het opstarten kreeg ik de mededeling dat het vanwege een beveiliging tegen oververhitting was maar mijn X staat volledig vrij in een open hifi meubel :?
Krijg het idee dat het met de tijd niet echt lekker gaat met de X, mijne staat nu zelfs te blazen tijdens Forza.

• timmie271
Lekker Ventje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:33:
@Yonix had dus hetzelfde laatst. Hopelijk blijft het voor jou ook als een eenmalige actie.... met mijn fat xone nog nooit last van gehad, maar die staat dan ook bovenop de kast :+

De 360 staat wel in de kast met adapter ernaast en dat houd ie ook best goed uit met de hitte wat er vandaan komt :P

Pagina: 1 ... 136 ... 143 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True