Welkom (al hoewel ik me als main platform ps4 gebruiker me ook nog soort van gast voel

) maar multiplaform FTW en idd gamepass!
tijd terug een maand gamepass gekocht via een tweakers, maar te lang gewacht en de code was dus expired
Maar ik had zelf eigenlijk ook een code bij mijn console gekregen.......die was uiteraard nergens te vinden *
maar toen zag ik dat ik ook een maand voor een euro kon proberen......gierige bastard

die ik ben, vond ik dat eigenlijk nog te duur (ik had immers al 2 maanden!) Maar je kon dacht is als ' nieuwe user' ook een gratis trial doen? En uiteindelijk die gevonden, dus heb nu 2 weekjes gratis toegang.........Maar goddamn wat een keuze
Ik ben blij dat ik al een extern schijfje had aangesloten want ik heb volgens mij als iets van 30 games klaargezet. Het idee is dan ook echt om zoveel mogelijk te proberen, en als de 2 weken voorbij zijn dan te bepalen of ik games nog gaan aanschaffen. Of dat ik bijvoorbeeld gewoon gamepass houdt. Maar juist daardat ik vaak een game lang speel is het voor mij wsl beter om dan die game te halen en (proberen iig

) uit te spelen, dan 10 euro per maand stuk te smijten. Maar als je wel veel tijd hebt, ja, dan is gamepass echt ideaal. Ms heeft bij nu ook al absoluut de voorkeur als primaire systeem bij de volgende gen, al hoewel je daar verder natuurlijk nog niets zinnigs over kan zeggen
* = nadat ik dus die 2 week trial gedaan had....WEL het papiertje met mijn one month trial gevonden! Had hem bij mijn controllers gelegd zodat ik hem makkelijk kon vinden

weet niet of ik die nu nog kan gebruiken na die 2 week, maar zo niet dan maak ik wel een 2e account aan en game share ik met mezelf

Ja ik ben ook wel nieuwsgierig, en wat heb je betaald voor ea access dan @
icy ?
[
Voor 6% gewijzigd door
Sagat op 07-01-2019 12:04
]