[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 159 Laatste
Acties:
  • 642.500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 06:32:
Hier zijn ze weer:

De 360 sale: https://www.trueachieveme...roundup-january-29th-2019

De X1 sale: https://www.trueachieveme...roundup-january-29th-2019

AC Origins/Odyssey zijn echt aanraders of in andere woorden: pareltjes :9
Die Command & Conquer aanbiedingen hebben te maken met dat de 2 games nu backwards compatible zijn. Dus Tiberium Wars en Red Alert 3 kun je nu ook op je one spelen. Weet alleen niet of online ook nog werkt

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:40

JSchut

.....

Oe ziet er ook interessant uit. Zet hem op m'n lijstje :) Thanks!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 23:57

Meneer iCy

swarma

jabberwock schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:02:
[...]

...maar pap! Dat bestuurt niet zo lekker....

Zucht...ok..pak de controller maar..
Die van ons heeft maar pech. Heeft een ipad voor school die hij prive mag gebruiken. Hij kan anders ook maar met lego gaan spelen. :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
justifire schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:31:
Games with Gold voor Februari gaan grafisch het onderste uit de kan halen :')

[YouTube: Xbox - February 2019 Games with Gold]

:N
Bomberman eens proberen rest sla ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:50

Sagat

Is pappa x2!

Castlevania is we eenl mooi platformert voor Tijntje!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 00:26
Bomberman en Castlevania zijn toch beide gewoon prima. Zie het probleem niet zo.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja geen dure maand, maar AC Rogue is gewoon een prima titel om te doen. Laatste oude gameplay mechanics en een goede upgrade van Black Flag. Grafisch nu wel wat outdated, maar op zich staat de gameplay als een huis.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:14:
[...]

Mja geen dure maand, maar AC Rogue is gewoon een prima titel om te doen. Laatste oude gameplay mechanics en een goede upgrade van Black Flag. Grafisch nu wel wat outdated, maar op zich staat de gameplay als een huis.
Heb het idee dat we de laatste maanden alleen maar pixelated-zooi voorgeschoteld krijgen :r
Terwijl de Xbox release juist gepaard ging met titels als Ryse, Forza en Killer Instinct.
Games op de C64 zagen er nog beter uit :')

In beter nieuws :

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 30-01-2019 00:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Thnxs , zag je bericht net pas nu ben ik niet meer jarig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

geloof ondertussen 3e maand op rij met niet echt al te bijzondere titels.. (denk dat je hier een beetje het "nadeel" van de gamepass ziet want titels daaruit zullen ze wellicht niet er in stoppen (of als ze uit gamepass gaan naar gold etc etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inderdaad niet echt een geweldige maand weer. Rogue is wel leuk maar al jaren lang heel goedkoop in de sale geweest dus wie een beetje in ac geïnteresseerd is heeft hem wel al denk ik.
Bloodstained is toch geen echte Castlevania? Hoe dan ook, ook niet echt fan van die pixel games.
Bomberman is wel geinig, wellicht leuk in couch mp? Maar niet echt een full title naar mijn idee.
Jedi academy is gewoon heel oud.

Dat laatste vind ik wel een nadeel van die og Xbox bc. Leuk dat het kan en als je toevallig nog fan was van een oude game dan zeker, maar die games die ze er nu van in gold duwen lijkt toch echt alleen maar opvulling te zijn. Dat spul is veelal gewoon te oud om nog echt mee te doen tegenwoordig. Nou is deze misschien nog wel eens geinig om te proberen want Star Wars, maar ik ben bang dat de controls wellicht ook wat clunky gaan voelen nu (want het is echt niet alleen graphics wat tegenwoordig beter is).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja het kunnen je games niet zijn, maar je weet dat met het concept van gratis of misschien beter gezegd bonus games het vaak oud spul zal zijn of indie.

Maar als je naar de review scores kijkt zijn het volgens mij aardige games deze maand. Recentelijk Celeste, die toegegeven c64 gfx heeft, maar ook volgens miij een 90%+ scorende game is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:38:
Tsja het kunnen je games niet zijn, maar je weet dat met het concept van gratis of misschien beter gezegd bonus games het vaak oud spul zal zijn of indie.

Maar als je naar de review scores kijkt zijn het volgens mij aardige games deze maand. Recentelijk Celeste, die toegegeven c64 gfx heeft, maar ook volgens miij een 90%+ scorende game is.
Ik vind dat altijd vrij dubbel bij van die pixel games... Er zijn er aardig wat die hele goede scores krijgen op metacritic of op Steam, maar die games zijn op een kilometer afstand te herkennen als pixel games dus mensen die daar niet van houden blijven weg en gaan ook geen reviews plaatsen. En dan komen de pixel graphics liefhebbers vervolgens roepen kijk eens wat een super scores deze games krijgen, graphics zijn niet belangrijk! Mja, iedereen die graphics wel belangrijk vindt reviewt die dingen niet dus niet echt een objectieve score verder. Ik zeg overigens niet dat jij dat doet @Sagat :) maar meer in het algemeen.

Overigens heb ik er ook niet echt een probleem mee verder hoor, in een jaar tijd komen er nog altijd meer dan genoeg games die ik wel interessant vind langs om de kosten van gold voor mij te verantwoorden (samen met dat ik wel online kan die paar keer dat ik daar toch behoefte aan heb als verstokte singleplayert). Maar dan kan ik nog de laatste paar maanden inderdaad ook wat minder vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:03:
[...]

Ik vind dat altijd vrij dubbel bij van die pixel games... Er zijn er aardig wat die hele goede scores krijgen op metacritic of op Steam, maar die games zijn op een kilometer afstand te herkennen als pixel games dus mensen die daar niet van houden blijven weg en gaan ook geen reviews plaatsen. En dan komen de pixel graphics liefhebbers vervolgens roepen kijk eens wat een super scores deze games krijgen, graphics zijn niet belangrijk! Mja, iedereen die graphics wel belangrijk vindt reviewt die dingen niet dus niet echt een objectieve score verder. Ik zeg overigens niet dat jij dat doet @Sagat :) maar meer in het algemeen.

Overigens heb ik er ook niet echt een probleem mee verder hoor, in een jaar tijd komen er nog altijd meer dan genoeg games die ik wel interessant vind langs om de kosten van gold voor mij te verantwoorden (samen met dat ik wel online kan die paar keer dat ik daar toch behoefte aan heb als verstokte singleplayert). Maar dan kan ik nog de laatste paar maanden inderdaad ook wat minder vinden.
Ja valide argument, ik heb weinig met sandbox games en zal niet gauw gt5 of just cause een kans geven. En dus ook geen metacritic score achterlaten.

Maar het blijft natuurlijk wat het is, bonus games. Vooral toen sony er net mee starte keek ik vol jaloezie naar wat zij allemaal weggaven, toen de xb1 de minder goede launch had (en ik dus idd ook in kamp sony zat....more or less) had ik wel het idee dat gold weer even erg sterke titels weggaf (wederom, more or less, het is natuurlijk nu huren). En nu de race aardig gelopen is zijn beide kampen redelijk erm complacent? gezapig? Beiden hebben idd ook concurentie via gamepass en ps now. Dus wellicht gaat het nooit meer zo goed worden als 'vroeger'.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:12
Meer mensen last van blackscreen bij het opstarten? Schijnt wereldwijd probleem te zijn nu...
3 vrienden en ik hebben allemaal hetzelfde op de xbox one, one s en de one x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 17:26
Ik heb een nogal bizar probleem opeens. Net even een stukje resident evil gespeeld en op standby gezet ivm eten. Zet de Xbox weer aan maar geeft geen beeld. Druk kort op de Xbox knop op mijn controleren, geen reactie. Druk ik de Xbox knop langer in, krijg ik de melding of ik mijn Xbox wil afsluiten. Gedaan, zelfde issue.
Heb net de aanknop op de console 10 sec ingedrukt. Xbox gaat aan. Ik zie ook netjes het logo, wordt verwelkomt en weer een zwart scherm.
Stroom er een minuut van af, zelfde issue🤔
Iemand suggesties

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 20:58
oke.

ik heb even hulp nodig. ik kwam vanavond thuis, xbox opgestart, en alles werkte gewoon goed.

ik heb command and conquer tiberium wars geinstalleerd. en ik probeer het spel op te starten, krijg ik error, want ik moet update hebben maar die kan niet binnen gehaald worden.

ik mijn Xbox one X uitgezet. na half uur weer aangezet, maar nu start de xbox wel op, krijg ook te zien hallo johan. maar daarna gaat alles op zwart. soms werkt de home button wel en krijg ik het menu te zien maar kan ik niets doen met mn controller. kan de xbox wel uitzetten met controller.

heb de power button van xbox al 10 seconden ingedrukt gehouden, op nieuw opgestart, geen verbetering. spanning er paar minuten af gehaald, maar ook dat mocht niet helpen.

Wie heeft er nog meer oplossingen?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

To easy schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:36:
Meer mensen last van blackscreen bij het opstarten? Schijnt wereldwijd probleem te zijn nu...
3 vrienden en ik hebben allemaal hetzelfde op de xbox one, one s en de one x.
Ja hier ook. Wilde het net posten dat ik er last van had.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
steefje schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:36:
Ik heb een nogal bizar probleem opeens. Net even een stukje resident evil gespeeld en op standby gezet ivm eten. Zet de Xbox weer aan maar geeft geen beeld. Druk kort op de Xbox knop op mijn controleren, geen reactie. Druk ik de Xbox knop langer in, krijg ik de melding of ik mijn Xbox wil afsluiten. Gedaan, zelfde issue.
Heb net de aanknop op de console 10 sec ingedrukt. Xbox gaat aan. Ik zie ook netjes het logo, wordt verwelkomt en weer een zwart scherm.
Stroom er een minuut van af, zelfde issue🤔
Iemand suggesties
Er zijn wat Xbox live services down. Wordt aan gewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
Gunner schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:37:
[...]

Ja hier ook. Wilde het net posten dat ik er last van had.
duh, ik hele verhaal dus voor niks gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Oorzaak is gevonden en de update word terug gedraaid. Wel ernstig zoiets dat je xbox onbruikbaar word gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-05 17:30
Ik had zojuist de Xbox one na een paar maanden weer eens aangezet en dacht dat het aan mijn Xbox lag, maar zie nu dat het dus Xbox Live is en meerdere mensen er last van hebben pfew.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:44
WTF?! Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb dus zojuist m'n Xbox gereset in de hoop dat het probleem zou oplossen. Dacht namelijk dat ik de Black Screen of Death zou hebben. Uur geleden werkte hij namelijk nog perfect. Nu, na de reset nog steeds hetzelfde probleem.

Maar het is dus een Xbox Live storing?! Lekker dan. Hopelijk doet hij het straks weer dan.. of is hij nu onbruikbaar gemaakt?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Rivanov schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:45:
WTF?! Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb dus zojuist m'n Xbox gereset in de hoop dat het probleem zou oplossen. Dacht namelijk dat ik de Black Screen of Death zou hebben. Uur geleden werkte hij namelijk nog perfect. Nu, na de reset nog steeds hetzelfde probleem.

Maar het is dus een Xbox Live storing?! Lekker dan. Hopelijk doet hij het straks weer dan.. of is hij nu onbruikbaar gemaakt?
Zou wel heel bruut zijn als ie onbruikbaar gemaakt is met een update. Hij werkte bij mij nog wel, kon zelfs zien in het start menu dat de store geüpdatet werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Thank god dat ik hier nog even kijk, was al op weg om em aan te melden bij MS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Offline schijnt wel te werken. Dus ethernet eruit halen en opnieuw opstarten.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 19:55
Precies hetzelfde hier! dafuq???

                           

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:52:
Offline schijnt wel te werken. Dus ethernet eruit halen en opnieuw opstarten.
Check, kan ik in ieder geval door met KH3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
Zelfde hier! Had alles al geprobeerd en keek nu pas hier. Ben gelukkig niet de enige, maar wel een raar verhaal de ze de hele console onbruikbaar kunnen maken op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Bij veel mensen is de Guide schijnbaar nog toegankelijk (dashboard blijft zwart), maar mijn Xbox One X weigert zover te komen. Het opstart geluidje is te horen maar het lampje van de console blijft uit.

Als ik niet had gelezen dat er een storing gaande is zou ik zweren dat ie bricked is.

Ethernet uittrekken werkt bij mij niet, vermoedelijk valt ie terug naar WiFi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Idd netwerk kabel eruit en herstarten. Werkt hier iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:33
Heart attack dacht ook dat me one x kapot was gegaan. Ik kom niet verder dan zwartscherm. Hoor wel geluid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 22:43
Tijdens het wisselen van gebruiker in Forza Horizon 4 klapt onze xBox er ook ongenadig hard uit. Niets helpt behalve netwerk eruit. Gelukkig geen wifi.

Benieuwd wat dit nou weer is. Kreeg wel een melding dat bij het wisselen van user blijkbaar een update nodig was (FH4 gok ik) maar daarna is het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RadiusK schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:55:
Bij veel mensen is de Guide schijnbaar nog toegankelijk (dashboard blijft zwart), maar mijn Xbox One X weigert zover te komen. Het opstart geluidje is te horen maar het lampje van de console blijft uit.

Als ik niet had gelezen dat er een storing gaande is zou ik zweren dat ie bricked is.

Ethernet uittrekken werkt bij mij niet, vermoedelijk valt ie terug naar WiFi.
Probeer dit:
If you want to play offline:
unplug power
unplug wired connection or turn off router
restart (should work fine now)
go to settings and under network settings hit go offline
then turn internet back on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 17:26
huntedjohan schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:37:
oke.

ik heb even hulp nodig. ik kwam vanavond thuis, xbox opgestart, en alles werkte gewoon goed.

ik heb command and conquer tiberium wars geinstalleerd. en ik probeer het spel op te starten, krijg ik error, want ik moet update hebben maar die kan niet binnen gehaald worden.

ik mijn Xbox one X uitgezet. na half uur weer aangezet, maar nu start de xbox wel op, krijg ook te zien hallo johan. maar daarna gaat alles op zwart. soms werkt de home button wel en krijg ik het menu te zien maar kan ik niets doen met mn controller. kan de xbox wel uitzetten met controller.

heb de power button van xbox al 10 seconden ingedrukt gehouden, op nieuw opgestart, geen verbetering. spanning er paar minuten af gehaald, maar ook dat mocht niet helpen.

Wie heeft er nog meer oplossingen?
Haha. Ik dacht je neemt me in de zeik door bijna exact hetzelfde te typen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
https://www.reddit.com/r/...lout76_error_now/efdm6xy/
Leclairm Xbox One Dev Team 31 minutes ago
It's not a fallout/<insert game here> error. It's an error in a service rollout that is occurring right now, and is being rolled back as we speak. ETA for rollback completion is approximately noon PST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Noon PST == 21u00 hier (:

Maar ja, hetzelfde probleem, totdat ik in Youtube comments er achter kwam dat iedereen op hetzelfde moment dit probleem ervaart :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarom; niet je Xbox aanzetten tussen 16:00 en 22:00 NL-tijd. Tenzij je zeker wil weten dat bepaalde pre-orders en rotte firmwares volgens Microsoft-tijd (Seattle) worden uitgerold :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:49
Lap voor niks fabriekinstellingen hersteld😡

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Yes, probeerde het terwijl jouw bericht onderweg was. Router (incl. WiFi) even uitschakelen werkt. Zonder internet nog steeds gelimiteerd, maar het apparaat lijkt een stuk minder kapot in ieder geval ;) . Wacht wel tot de fix.

Een storing is een ding en zelfs voor Microsoft onvermijdelijk. Maar deze problemen zijn wel erg bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:53

FeaR

In GoT we trust

flam schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 19:42:
Ik had zojuist de Xbox one na een paar maanden weer eens aangezet en dacht dat het aan mijn Xbox lag, maar zie nu dat het dus Xbox Live is en meerdere mensen er last van hebben pfew.....
Idem. Ik dacht dat mijn Xbox One X de verhuizing niet had overleefd. Ik kan wel enkele menu's oproepen en zo zien dat er wat updates van games worden gedownload.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Internet kabel eruit trekken werkt bij mijn one x ook niet. Man man wat kan het leven zwaar zijn 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 08:43
Zonder internet kun heb je in deze tijd natuurlijk natuurlijk helemaal niets met je Xbox. Avondje Apple TV dan maar. :)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 19-05 10:29

Frans92

VFR800

Pfoe, gelukkig hebben jullie allemaal hetzelfde probleem. Was al bang dat ie de geest had gegeven

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Froggle schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:10:
Zonder internet kun heb je in deze tijd natuurlijk natuurlijk helemaal niets met je Xbox. Avondje Apple TV dan maar. :)
Rdr2 heeft idd internet nodig blijkbaar. Kabel eruit helpt niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/516352882623250472/540247578130776064/unknown.png
Verwijzen ze naar de Service Status Page... gaat die ook down _o-

En ja, ik denk dat bijna iedereen wel dacht dat de console de geest had gegeven :P

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 19:55
Is deze aanslag al opgeëist door IS?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
To easy schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:09:
Internet kabel eruit trekken werkt bij mijn one x ook niet. Man man wat kan het leven zwaar zijn 🙈
dat werkte bij mij wel gelijk. kabel eruit en mn xbox werkte gewoon. C&C tiberium wars starte ook gewoon op dan wel zonder xbox live service.

vanavond maar s kijken of er wat veranderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Goed dat ik dit topic ziet. Al 4 verschillende HDMI kabels geprobeerd. Paar keer een full reset (10 seconden op de xbox knop) en een andere tv geprobeerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rockvee2 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:24:
Goed dat ik dit topic ziet. Al 4 verschillende HDMI kabels geprobeerd. Paar keer een full reset (10 seconden op de xbox knop) en een andere tv geprobeerd. :+
Ach, ik heb 'm zelfs al gereset. Gelukkig wel met optie Keep Games & Apps en blij dat ik vorige week toevallig nog een back-up van m'n settings had gemaakt op m'n Xbox HDD. Dus ben straks hopelijk weer snel up-and-running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Alles werkt weer hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 17:41
Hahah shiittt, ik was zenuwachtig hè.. net de vaatwasser stuk, pittige maand kwa kosten voor andere dingen, start die xbox ook nog eens niet op.
Gelukkig is hij niet stuk. Nu maar even tv kijken ofzo dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het zou weer moeten werken.

/edit: Jup het is weer actief.

[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 30-01-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, hele avond zitten gamen op het ding, ik kijk nu eens op het forum :P
Blijkbaar geluk gehad dat die update mij nog niet bereikt had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb er een aan het begin van de avond een uur over gedaan om maar enigszins kort te sluiten wat het probleem kon zijn. Zwart scherm na inloggen, uiteindelijk de netwerkkabel eruit getrokken om te zien of het iets uitmaakte en toen lukte het wel; dus iets met netwerk/Xbox Live en pas toen bekeek ik allestoringen en zag dat Xbox Live (veeeeel) issues had.

En gelijk het probleem te pakken van deze en volgende generaties. Te veel leunend op online diensten en je offline console daardoor compleet onbruikbaar, offline. Nee bedankt. Mede daarom koop ik ook vrijwel niets digitaal maar dit slaat alles.

Heel slecht, dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:25:
Ik heb er een aan het begin van de avond een uur over gedaan om maar enigszins kort te sluiten wat het probleem kon zijn. Zwart scherm na inloggen, uiteindelijk de netwerkkabel eruit getrokken om te zien of het iets uitmaakte en toen lukte het wel; dus iets met netwerk/Xbox Live en pas toen bekeek ik allestoringen en zag dat Xbox Live (veeeeel) issues had.

En gelijk het probleem te pakken van deze en volgende generaties. Te veel leunend op online diensten en je offline console daardoor compleet onbruikbaar, offline. Nee bedankt. Mede daarom koop ik ook vrijwel niets digitaal maar dit slaat alles.

Heel slecht, dit.
Lijkt me inderdaad een probleem van deze en volgende generaties, en dan doel ik op de mensen zelf.
Het internet staat volledig op zijn kop als men even een paar uurtjes niet kan gamen.
Als ik terug denk aan de casettebandjestijd, een uur in het gepiep om een spel te laden, biddend dat hij alles goed ingeladen had.
En dan na een uur een foutcode of een hangende laadbalk.
Spoelen van de casetterecorder klein beetje bijstellen met een schroevendraaiertje en weer een uur bidden op succes.....
Generaties van nu zijn verwend, hoog tijd dat er weer eens een flinke stroomstoring komt, benieuwd wie dat gaan overleven :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

justifire schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:35:
[...]

Lijkt me inderdaad een probleem van deze en volgende generaties, en dan doel ik op de mensen zelf.
Het internet staat volledig op zijn kop als men even een paar uurtjes niet kan gamen.
Als ik terug denk aan de casettebandjestijd, een uur in het gepiep om een spel te laden, biddend dat hij alles goed ingeladen had.
Spoelen van de casetterecorder klein beetje bijstellen met een schroevendraaiertje en weer een uur bidden op succes.....
Generaties van nu zijn verwend, hoog tijd dat er weer eens een flinke stroomstoring komt, benieuwd wie dat gaan overleven :+
Ik ben van de oude generatie. MSX. NES. Tapes, catridges. Ja, laden duurde lang maar uiteindelijk had je iets en je had altijd iets in eigen hand. Ik geen 0,0 om online diensten waarbij je afhankelijk bent van andere partijen. Vandaar fysieke aankopen en zelfs dit blijkt - zoals vandaag - geen garantie voor succes. Ik ben niet afhankelijk van de One, ben verder gegaan op de Xbox classic en PS4 maar het is te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja we zijn verwend, maar bedrijven hebben hun shit ook gewoon vaak niet op orde. Hoe kan een Xbox problemen geven met inloggen als het aan hun kant niet goed gaat? Waarom kan ik dan niet gewoon lekker lokaal mijn ding doen maar moet de netwerkkabel er weer uit omdat iemand iets vergeten was te testen.

Dit soort shit neem ik Microsoft behoorlijk kwalijk omdat dit gewoon prima af te vangen is. Net als met de Anthem beta van laatst waarbij de game met connectieproblemen zijn eigen servers aan het DDOSsen was. Dat is gewoon een kwalijke zaak en wat mij betreft mogen ze er mensen om ontslaan.

Je gaat van een timmerman toch ook uit dat ie een hek kan maken wat niet bij de eerste storm omvalt? Een loodgieter die de afvoer zo maakt dat bij de 30e keer doorspoelen de afvoer verstopt raakt?

Ik snap sowieso niet dat de consoles geen berichtje krijgen van "oh er is iets mis, ga in deze modus om het probleem niet erger te maken" oid. Dat je dan even niet online kunt gamen lijkt me prima, maar zwarte schermen e.d. is gewoon niet de bedoeling.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2019 00:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:25:

Heel slecht, dit.
Ik snap hem misschien niet, maar toen je de netwerk kabel er uit trok deed hij het toch juist wel zeg je? Dus hoe leunt de console dan te hard op online diensten? Ook digitale games werken gewoon offline zolang je niet een andere console als home ingesteld hebt...
Juist je offline console bleef toch gewoon werken?

Ik had geluk, had er geen last van, maar ik ben het ook wel met @justifire eens dat mensen die nu gelijk moord en brand schreeuwen verwend zijn. Het was een fout die waarschijnlijk niet had mogen gebeuren, maar goed het blijven mensen, ook daar bij Microsoft. En het was volgens mij toch vrij snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Ik begon 'm met name te flippen omdat enkele dagen geleden de SSD van m'n NUC ook al overleden was. Dus dacht; ohnee.. nu m'n Xbox ook al?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hoe zegt @justifire het ook al weer?

Xbox One X delivers 8)

:+

Nouja net niet helemaal, maar het gaat om het idee :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 23:57

Meneer iCy

swarma

kleefei schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:39:
Hahah shiittt, ik was zenuwachtig hè.. net de vaatwasser stuk, pittige maand kwa kosten voor andere dingen, start die xbox ook nog eens niet op.
Gelukkig is hij niet stuk. Nu maar even tv kijken ofzo dan maar
Idem hier, maar de vaatwasser wacht maar even. Lekker ouderwets wassen weer. Vaatwasser is erg handig, maar geen noodzaak.

Overigens had de xbox voorrang gehad op de vaatwasser mocht die stuk zijn geweest. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 09:47
Meneer iCy schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 08:37:
[...]

Idem hier, maar de vaatwasser wacht maar even. Lekker ouderwets wassen weer. Vaatwasser is erg handig, maar geen noodzaak.

Overigens had de xbox voorrang gehad op de vaatwasser mocht die stuk zijn geweest. :+
Vaatwasser kun je misschien zelf repareren. Genoeg YouTube filmpjes die uitleggen hoe je hem uit elkaar haalt en wat de oorzaak van bepaalde klachten is. Onderdelen kun je online kopen, althans voor de bekendere merken. En het geeft meer voldoening dan in een game de eindbaas verslaan! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij mij is vorige week mijn pc gfx kaart naar de haaien gegaan, wou gisteravond even Battlefield 5 opstarten op de one x en schrok me kapot, had nog een andere hdmi kabel geprobeerd (hielp dus niks) en had alles al geregeld met bol.com voor een reparatie aanvraag voor de xbox.

Toen las ik dit topic en zag ik dat er problemen waren, volgende keer eerst dit topic maar lezen ;)

Ben wel blij dat alles weer goed werkt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 19:31
Finraziel schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 07:15:
[...]
Ik snap hem misschien niet, maar toen je de netwerk kabel er uit trok deed hij het toch juist wel zeg je? Dus hoe leunt de console dan te hard op online diensten? Ook digitale games werken gewoon offline zolang je niet een andere console als home ingesteld hebt...
Het gaat erom als er sprake is van problemen van onlinediensten, de XBOX gewoon moet opstarten en automatisch naar de offline modus moet omschakelen, zonder dat een gebruiker de netwerkkabel eruit moet trekken.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb geluk dat ik de game gratis kreeg bij m'n videokaart, kan ik eerst op de PC kijken of het gewoon grindfest 2.0 wordt, zeer sceptisch op de game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:04:
[...]

Tijdje niet gespeeld zeker :) (het is geen Destiny)
Destiny speel ik niet, boeit me ook 0,0. Als ik 5 dagen lang caches van D3 koop en werkelijk _geen_ gloves krijg, terwijl je mindless missies continue overnieuw doet voor die 750 GE's, zal me weinig boeien wat Destiny is, ik noem Division een grindfest.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 07:19:
[...]

Ik begon 'm met name te flippen omdat enkele dagen geleden de SSD van m'n NUC ook al overleden was. Dus dacht; ohnee.. nu m'n Xbox ook al?!
F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Finraziel schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 07:15:
[...]

Ik had geluk, had er geen last van, maar ik ben het ook wel met @justifire eens dat mensen die nu gelijk moord en brand schreeuwen verwend zijn. Het was een fout die waarschijnlijk niet had mogen gebeuren, maar goed het blijven mensen, ook daar bij Microsoft. En het was volgens mij toch vrij snel opgelost.
Nee, bijv. Forza Horizon 3 wilde niet starten, Forza Horizon 4 ook niet. Deze heb ik - hoezeer ik een hekel heb aan digitaal - digitale games, hier kreeg ik een foutmelding op. Lang leve discs/fysieke media. Heb twee One's, of het op mijn andere wel werkte weet ik niet maar die staat in een andere ruimte waar ik op dat moment ook niet bij kon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:27:
[...]

Nee, bijv. Forza Horizon 3 wilde niet starten, Forza Horizon 4 ook niet. Deze heb ik - hoezeer ik een hekel heb aan digitaal - digitale games, hier kreeg ik een foutmelding op. Lang leve discs/fysieke media. Heb twee One's, of het op mijn andere wel werkte weet ik niet maar die staat in een andere ruimte waar ik op dat moment ook niet bij kon ook.
Als het niet je home xbox is wil dat idd niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1165950

Volgens mij zit er een onopgemerkte bug in Xbox live, wanneer je een speler blokkeert kan diegene je nog steeds berichten sturen die te lezen zijn. Dat hoort normaliter zeker niet te kunnen, zijn ze daar al van op de hoogte of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1165950 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:37:
Volgens mij zit er een onopgemerkte bug in Xbox live, wanneer je een speler blokkeert kan diegene je nog steeds berichten sturen die te lezen zijn. Dat hoort normaliter zeker niet te kunnen, zijn ze daar al van op de hoogte of niet?
Blokkeren in een spel of op XBL zelf? Laatste wordt het bij toch erg rustig vanaf zo'n speler.
(blokkeer er gok 10-15 per week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1165950

SinergyX schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:41:
[...]

Blokkeren in een spel of op XBL zelf? Laatste wordt het bij toch erg rustig vanaf zo'n speler.
(blokkeer er gok 10-15 per week).
Nee op XBL, blijkbaar kunnen ze je nog gewoon berichten sturen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

guys n girls, volgens mij zitten er niet zo veel van de mensen hier * ook in het trophy topic, waar (ondanks de naam) wel degelijk ook over achievements praten. Dus ik herhaal mijn oproep van daar even hier. Zijn er mensen die mij willen helpen om een worms achievement te halen? het enige wat er moet gebeuren is het spelen van een mp potje. Ondanks de leeftijd van het spel zou het nog moeten kunnen volgens TA.

Enige nadeel is wel dat het spel (nog) niet in de bc lijkt te zitten, dus ik zoek de wellicht schaarse combinatie van mensen die worms hebben, hun x360 willen afstoffen en ook nog is een mp potje willen spelen.
Maar.......niet geschoten is altijd mis :*)

* = m.u.v.
Timmie, Tijntje en Texactor it :P O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:41:
guys n girls, volgens mij zitten er niet zo veel van de mensen hier * ook in het trophy topic, waar (ondanks de naam) wel degelijk ook over achievements praten. Dus ik herhaal mijn oproep van daar even hier. Zijn er mensen die mij willen helpen om een worms achievement te halen? het enige wat er moet gebeuren is het spelen van een mp potje. Ondanks de leeftijd van het spel zou het nog moeten kunnen volgens TA.

Enige nadeel is wel dat het spel (nog) niet in de bc lijkt te zitten, dus ik zoek de wellicht schaarse combinatie van mensen die worms hebben, hun x360 willen afstoffen en ook nog is een mp potje willen spelen.

* = m.u.v.
Misschien handig om de hele titel even te vermelden. Volgens mij zijn er iets van 3 Worms games op de 360 verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:09:
[...]
Misschien handig om de hele titel even te vermelden. Volgens mij zijn er iets van 3 Worms games op de 360 verschenen.
Heet letterlijk alleen ‘worms’
Was de eerste op de x360

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/worms

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:18:
[...]

Heet letterlijk alleen ‘worms’
Was de eerste op de x360

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/worms
Ik heb (minimaal) een hele maand Live momenteel dus...je hebt tot eind feb. met de zoektocht naar 2 anderen :> Als die twee volgende week ergens online kunnen tikken we hem direct ff af ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 31-01-2019 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 17:41:

* = m.u.v.
Net even gekeken. Ik heb het spel wel op de 360 gecomplete. Dus ik zou je graag willen helpen, maar heb helaas geen 360 meer staan :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een 360, ik had er een zwikkie games op, maar geen flauw idee of ik daar ook Worms (origineel) op had. Het is een arcade game, dus neem aan dat deze enkel te kopen was in de store, niet via een disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:32:
Ik heb nog een 360, ik had er een zwikkie games op, maar geen flauw idee of ik daar ook Worms (origineel) op had. Het is een arcade game, dus neem aan dat deze enkel te kopen was in de store, niet via een disc?
Voor zover ik weet idd alleen digitaal, maar wellicht nog via een team17 compilatie ofzo?

@uchiha tijntje heh jammer! om nou via share screen een x360 in te loggen gaat wellicht wat ver, je woont zeker ook niet n de buurt van almere? Anders mocht je wel een x360 lenen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Is er nog steeds een storing op Xbox Live?

Net mijn X aangedaan om Gold game te downloaden en de game download helemaal, maar de klaarstaande updates startte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:41:
Is er nog steeds een storing op Xbox Live?

Net mijn X aangedaan om Gold game te downloaden en de game download helemaal, maar de klaarstaande updates startte niet.
ik kan de store voor gold niet eens openen. (knop op je home dashboard) als ik naar de store rechts ga en ik klik zijn dingen in het engels.. terwijl xbox op taal en regio nederlands staat |:(

maar volgens ms zou er nix zijn (meestal wordt hier later weer gegeven als er echt shit aan de hand is..) : https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

@quorumz

Ik heb de Gold game via de Xbox app op Windows 10 kunnen downloaden naar mijn X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 19:31
Bij mij is de "Free Games With Gold" pagina op de XB1 ook blanco.
De XB1 spellen kan ik installeren via een pc en worden vervolgens gepushed naar de console.
Daarentegen kan ik Xbox 360 spellen niet rechtstreeks installeren. Deze kan ik alleen installeren op de XB1 als deze eerst op een XBOX 360 zijn geïnstalleerd (op de 360 is de gratis GwG pagina wel bereikbaar).

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 20:10
Blijft wel sneu dat de pc versie nu al zo wordt geboycot door dat de game alleen op Epic store komt. Ik hoop echt dat deze game het goed gaat doen. Ik ga hem in ieder geval zeker weten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Blijft wel sneu dat de pc versie nu al zo wordt geboycot door dat de game alleen op Epic store komt. Ik hoop echt dat deze game het goed gaat doen. Ik ga hem in ieder geval zeker weten kopen.
Ergens snap ik dat ook niet helemaal, ik boycot mening game eerder als die enkel op steam beschikbaar is (of een game login stop en je bent verplicht naar steam te gaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor degenen die Gears 4 nog niet gespeeld hebben:
https://www.trueachieveme...box-live-gold-subscribers

Is dit weekend F2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 18-05 13:46

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

quorumz schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:56:
[...]

ik kan de store voor gold niet eens openen. (knop op je home dashboard) als ik naar de store rechts ga en ik klik zijn dingen in het engels.. terwijl xbox op taal en regio nederlands staat |:(

maar volgens ms zou er nix zijn (meestal wordt hier later weer gegeven als er echt shit aan de hand is..) : https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Via de website kan ik wel op xbox.com inloggen, vervolgens kan ik ook wel naar het overzicht voor de games with gold. Daar kan ik vervolgens alleen maar de xbox 360 game aan mijn account hangen. De One games kan ik aanklikken maar krijg ik een melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik gok dus dat er toch een probleem is met de site/Live/de diensten.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 12:58
Xbox Live heeft weer storing pfffff 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:36

MartNL

&nbsp;

Inderdaad kan ook niet meer inloggen. Had bf5 opgestart maar kon niet online spelen. Dus xbox opnieuw opgestart en jahoor storing kan niet meer inloggen.

En niet de enigste.
https://www.allestoringen.nl/storing/xbox-live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
hier ook storing. gekke is dat ik xbox 360 spellen wel kan opstarten, en dat ik daar ook live verbinding mee lijk te krijgen.

elk digitaal spel wat ik opstart geeft fout aan dat ik me moet aanmelden.

Pagina: 1 ... 139 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.