Eensquorumz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:02:
[...]
met mijn versterker aan hoor ik hem zowieso niet...
iemand enig idee hoe ik de latency omlaag kan krijgen op de xbox one s? volgens mij buurmand is een latency van 11 behoorlijk hoog en kunnen daardoor haperingen ontstaan tijdens t online gamen en dat niet alles lekker werkt....
we hebben hier gewoon alles netjes aangesloten met een kabel zonder een switch ofzo rechtstreeks op de xperiabox 10 van kpn....
voorheen hadden we ziggo en nergens last van....
we hebben hier gewoon alles netjes aangesloten met een kabel zonder een switch ofzo rechtstreeks op de xperiabox 10 van kpn....
Je buurman heeft dan bar weinig verstand van latency
Variaties van 5 tot 15ms is compleet normaal, afhankelijk van je aansluiting (kabel, glasvezel, koper).
Haperingen in online gaming zijn spikes die ver over de 100ms gaan, bij aantal games ga je dit zelfs pas merken over de 300ms, daar zit je ver vandaan. Haperingen kunnen ook gewoon door de host komen, als er geen dedicated server is, of je zit toevallig op verkeerde (US) servers, maar een specifiek voorbeeld van de haperingen in een game? Niet dat je FPS drops verwart met lag spikes.
Variaties van 5 tot 15ms is compleet normaal, afhankelijk van je aansluiting (kabel, glasvezel, koper).
Haperingen in online gaming zijn spikes die ver over de 100ms gaan, bij aantal games ga je dit zelfs pas merken over de 300ms, daar zit je ver vandaan. Haperingen kunnen ook gewoon door de host komen, als er geen dedicated server is, of je zit toevallig op verkeerde (US) servers, maar een specifiek voorbeeld van de haperingen in een game? Niet dat je FPS drops verwart met lag spikes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

kunnen daardoor ontstaan... heb je het dan ook...?joey82 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:04:
iemand enig idee hoe ik de latency omlaag kan krijgen op de xbox one s? volgens mij buurmand is een latency van 11 behoorlijk hoog en kunnen daardoor haperingen ontstaan tijdens t online gamen en dat niet alles lekker werkt....
met mijn xs4all glas heb ik bv met rainbow 6 siege 9ms en een vriend die via ziggo speelt op vdsl 21ms en dat gaat prima. het scheelt ook tegen welke servers je praat in een spel. (met warframe kies ik usa servers want daar zijn veel meer spelers maar bij sommige games heb je geen keuze. warface kies ik amsterdam, dus je kiest (wanneer dat kan) je dichtsbijzijnde "endpoint". fortnite kan je niet kiezen maar kom je wel in europa uit..)
er zijn meer afhankelijkheden (van je provider de weg naar de game servers, snelheden van andere spelers tov jou (warface doet dat slecht...))
11 is nix mis mee..
[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 28-11-2018 11:28 ]
wat ik trouwens ook niet begrijp is het volgende....
tijdens de netwerk test is alles oke en staat nat open
tijdens de nat test krijg ik de melding dat multiplayer niet goed zou werken ivm met nat instellingen,dat vind ik een beetje tegenstrijdig klinken,vooral als je er weinig verstand van hebt
tijdens de nat test krijg ik de melding dat multiplayer niet goed zou werken ivm met nat instellingen,dat vind ik een beetje tegenstrijdig klinken,vooral als je er weinig verstand van hebt
- quorumz
- Niet online

heb je upnp porten open op je firewall/router? of je xbox in een dmz staan op je firewall/routerjoey82 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:34:
wat ik trouwens ook niet begrijp is het volgende....
een fritzbox doet weer iets anders erbij... ligt beetje aan type firewall/router die je hebt
yess,quorumz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:42:
[...]
heb je upnp porten open op je firewall/router? of je xbox in een dmz staan op je firewall/router
een fritzbox doet weer iets anders erbij... ligt beetje aan type firewall/router die je hebt
het eerste wat ik heb gedaan toen de xperiabox werd geplaatst is upnp aanzetten
12 maanden Xbox Live is nu € 38,99 via www.cdkeys.com
Momenteel het goedkoopst denk ik? Of heeft iemand 'm elders nog goedkoper gespot? Mijn Live vervalt 2 december, dus moet één dezer dagen even verlengen.
Momenteel het goedkoopst denk ik? Of heeft iemand 'm elders nog goedkoper gespot? Mijn Live vervalt 2 december, dus moet één dezer dagen even verlengen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@Rivanov
Volgens mij kan je nog een extra 3% kortingscode krijgen via de FB pagina van CDkeys. Is toch weer wat.
Volgens mij kan je nog een extra 3% kortingscode krijgen via de FB pagina van CDkeys. Is toch weer wat.
Ze hebben inderdaad een 3% korting knop, maar die 'app' werkt hier niet?YoGi_Berra schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:45:
@Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@Rivanov
Je ziet alleen wat op deze pagina als je de FB pagina 'Liked'. Dus eerst liken dan 3% korting pakken (en vervolgens unliken).
Je ziet alleen wat op deze pagina als je de FB pagina 'Liked'. Dus eerst liken dan 3% korting pakken (en vervolgens unliken).
Helaas. Had ik ook al geprobeerd, maar krijg dan dezelfde 'error'.YoGi_Berra schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:18:
@Rivanov
Als je hem niet aan zet hoor je hem natuurlijk niettimmie271 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:57:
[...]
Ik heb mijn fat One nog nooit gehoord anders. Is heerlijk fluisterstil
Viel me ook vooral op bij het opstarten en games van de externe hdd overpompen. Want tijdens het gamen staat de tv luid genoeg om er bovenuit te komen.Notna schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:00:
[...]
Hier ook niet hoor; ik hoor 0.0 verschil tussen de oude XBO en de XBO X .
Ik geef toe dat ie een weekje heeft uitgestaan, maar de 360 die wel heeft aangestaan is net zo stil als ie aanstaatJoosie200 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:31:
[...]
Als je hem niet aan zet hoor je hem natuurlijk niet
Gamertag: timmie271
Haha wat een wassenneus is het toch ook. Zojuist m'n 12-maanden Xbox Live Gold key ingewisseld (gekocht via CDkeys) Bij het activeren kreeg je de optie om Recurring Payment aan te zetten en zo één maand extra te krijgen. Enfin, aangezet. Mooi 12 maanden + 1 maand gratis gekregen. Daarna direct recurring payment uitgeschakeld.
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 19-09 09:35
Awesomeness
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Nog niemand RDR2 - Online gespeeld?
Ik ben benieuwd naar de ervaring.
[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 OnlineTiny schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:48:
Nog niemand RDR2 - Online gespeeld?
Denk dat je hier vind wat je zoekt
Hoor net dat mijn broer een xbox one x wil ivm 4k bluray en omdat hij een 65 inch samsung qled tv besteld heeft. Wou eerst een ps4 pro maar zei die heeft geen 4k bluray en dat wou die wel, dus heb hem xox geadviseerd.
Dus kan binnenkort eindelijk 4k hdr enz gaan aanschouwen en eens zien what all the fuss is about!
Heb zelf besloten next gen te gaan afwachten voor zowel tv als console. ( Tenzij er ineens een mega deal xox komt) maar heb een gtx 1070 gekocht via evga voor 300 euro en dat is toch echt een koopje dus ik blijf hiermee doorgaan tot next gen.
Maar ben echt benieuwd naar de xox op die tv. Zit denk ineens heel vaak bij mn broer op de bank komende tijd
Edit maar zat even te kijken maar hij heeft net de black friday deals gemist en het is nu weer 500 voor console en 1 spel dafuq das duur..
Dus kan binnenkort eindelijk 4k hdr enz gaan aanschouwen en eens zien what all the fuss is about!
Heb zelf besloten next gen te gaan afwachten voor zowel tv als console. ( Tenzij er ineens een mega deal xox komt) maar heb een gtx 1070 gekocht via evga voor 300 euro en dat is toch echt een koopje dus ik blijf hiermee doorgaan tot next gen.
Maar ben echt benieuwd naar de xox op die tv. Zit denk ineens heel vaak bij mn broer op de bank komende tijd
Edit maar zat even te kijken maar hij heeft net de black friday deals gemist en het is nu weer 500 voor console en 1 spel dafuq das duur..
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2018 17:18 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
@v8power67 Ja dat klopt, echter zijn er ook combo's met meer dan 1 spel voor die prijs (Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7 en Battlefield Gold Rush editie met BF V, BF 1 en BF 1943).
Nou lekker dit. Nadat ik alle games op de externe had overgezet op de X wilde ik Forza Horizon 4 opstarten. Eenmaal klaar om de map te laden kreeg ik de keuze; save game uit de cloud of lokale kopie selecteren. (Vanuit de externe hdd) Ik koos voor de meest recente. Sindsdien ben ik mijn progressie kwijt in de game want ik begin weer van voren af aan.
Verwijderd
Dan zou ik je cloud save nog maar eens erbij pakken. Of als je normaal offline speelt, checken of je je save game goed hebt overgezet.Joosie200 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:59:
Nou lekker dit. Nadat ik alle games op de externe had overgezet op de X wilde ik Forza Horizon 4 opstarten. Eenmaal klaar om de map te laden kreeg ik de keuze; save game uit de cloud of lokale kopie selecteren. (Vanuit de externe hdd) Ik koos voor de meest recente. Sindsdien ben ik mijn progressie kwijt in de game want ik begin weer van voren af aan.
Ik koos voor de lokale oude kopie. En nu is die ingeladen, maar kennelijk overschreven met een nieuwe lege cloud save. Ik was immers weer online om alle updates binnen te halen. Ik krijg geen keuze meer, zelfs niet wanneer ik de lokale kopie op mijn console verwijder en de game opnieuw opstart.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:35:
[...]
Dan zou ik je cloud save nog maar eens erbij pakken. Of als je normaal offline speelt, checken of je je save game goed hebt overgezet.
Nu was ik nog niet zo ver met FH4 qua auto's en CR. Wel had ik al aardig wat tracks doorlopen. Dus dat ik die nu opnieuw mag doen daar baal ik wel van. Ik had net het autumn season gehaald en daar wat races in gereden. Zou het zin hebben om Turn 10 te contacten of Microsoft zelf? Een beetje googlen geeft genoeg soortgelijke problemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 29-11-2018 10:12 ]
@Joosie200 Proberen kan altijd, misschien heb je geluk en kunnen ze iets voor je betekenen.
Meestal ben ik wat gereserveerd met mijn mening over de gold games, maar ik ga idd met je mee en dan met name door 1 game want....quorumz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:33:
[...]
kan ik niet wat van mijn xbox live gold terug gestort krijgen...2e maand achter elkaar crap... (of zelfs 3e...)
Cube2 heb ik zelf nog wel interesse in
never alone heb ik al, dus dat telt niet (op zich wel goede game imho, maar niet voor iedereen en dat geld dan schat ik in ook redelijk voor cube)
Dragon age 2 is volgens mij ook nog best een aardige game.
MAAR mercenaries? nooit van gehoord EN het is een org xbox game?
Toegegeven, ook die heeft wel een goede metacritic score ook nog.
Maar het is wel allemaal ouder, b segment, of indie, denk dat het daardoor nogal underwhelming overkomt.
10 second ninja DONE
Het hangt er natuurlijk maar vanaf. Dat je een spel al hebt kan natuurlijk altijd, of dat een spel je niet aan staat.Sagat schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:03:
[...]
Meestal ben ik wat gereserveerd met mijn mening over de gold games, maar ik ga idd met je mee en dan met name door 1 game want....
Cube2 heb ik zelf nog wel interesse in
never alone heb ik al, dus dat telt niet (op zich wel goede game imho, maar niet voor iedereen en dat geld dan schat ik in ook redelijk voor cube)
Dragon age 2 is volgens mij ook nog best een aardige game.
MAAR mercenaries? nooit van gehoord EN het is een org xbox game?
Toegegeven, ook die heeft wel een goede metacritic score ook nog.
Maar het is wel allemaal ouder, b segment, of indie, denk dat het daardoor nogal underwhelming overkomt.
Als ze FIFA 19 erin zouden gooien zullen veel mensen misschien ook wel heel erg blij zijn maar dat zou mij dus weer geen zak boeien.
Mercenaries heb ik trouwens nog wel goede herinneringen aan, al weet ik niet hoe goed het zich verhoud nu.
Qube2 lijkt mij ook wel leuk, net als Never Alone. Maar voor de kerst had er eigenlijk wel weer eens een grote AAA game in gemogen. Het hoeft ook niet altijd feest te zijn, een paar keer wat minders om dan later een keer wat groots te kunnen doen is natuurlijk prima.
Alleen zul je altijd mensen teleurstellen, want AAA games verkopen meestal ook goed dus de kans dat veel mensen hem hebben is groot.
[ Voor 9% gewijzigd door LOTG op 29-11-2018 12:22 ]
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android
Als ik dit moet geloven hebben de meeste met een verkeerde lichting te maken. Ik heb de X ook sinds lauch. Mijn viel al op met wolfenstein 2, gears, farcry 5 en rdr2 dat hij volle toeren blaast. Maar als ik dit lees is het ons goed recht om in te ruilen. Beetje balen dat je hem deze tijd eigenlijk geen dag kan missen. Met alles wat nu uit is gekomen rdr2 en bfV.
Zit eraan de denken om hem bij game mania voor een nieuwe bundel in te ruilen, dan betaal je alleen extra voor het spel die je erbij krijgt. En hoef je hem geen dag te missen.
Alleen balen dat de inruil actie net af is..
Als ik dit moet geloven hebben de meeste met een verkeerde lichting te maken. Ik heb de X ook sinds lauch. Mijn viel al op met wolfenstein 2, gears, farcry 5 en rdr2 dat hij volle toeren blaast. Maar als ik dit lees is het ons goed recht om in te ruilen. Beetje balen dat je hem deze tijd eigenlijk geen dag kan missen. Met alles wat nu uit is gekomen rdr2 en bfV.
Zit eraan de denken om hem bij game mania voor een nieuwe bundel in te ruilen, dan betaal je alleen extra voor het spel die je erbij krijgt. En hoef je hem geen dag te missen.
Notna schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:07:
[...]
Eens. Ik merk wel dat er een bult meer warmte van de X afkomt, maar hier heeft hij genoeg ruimte om de warmte kwijt te geraken (veel ruimte én actieve koeling in het AV meubel) dus ik denk niet dat het heel problematisch is
Ik had dit dus ook in extreme, die van mij viel zelfs uit omdat ie te warm werd. Schijnt een sensor issue te zijn naar wat ik begrepen heb. Toen een beschadigde refurb gekregen, maar die maakt ook nog eens een whine geluid. De tweede refurb is beter, bijna volledig stil met RDR 2.Leijenman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:27:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android
[...]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Even een update mbt het niet unlocken van achievements.
Gisteren tijdens een pot BF5 ineens weer 3 achievements tegelijk ge-unlocked in BF5. Voortgang van de overige achievements blijft doodleuk op 0% staan.
Nou heb ik een Raspberry Pi met PiHole om op basis van DNS domeinen te blocken die bekend staan als domeinen die advertenties "serveren". Na een tip van @Tags NL maar eens wat servers van Microsoft opgezocht.... en ja die werden dus geblocked door Pi-Hole.
Heb nu de wat servers van MS op de whitelist gezet en zal vanavond mijn xbox nog eens helemaal uit zetten en kijken hoe het daarna gaat. Her en der lees ik dat meer mensen last hadden van dit probleem en dat het whitelisten de oplossing was.
http://kamilslab.com/2017...ng-up-when-using-pi-hole/
Gisteren tijdens een pot BF5 ineens weer 3 achievements tegelijk ge-unlocked in BF5. Voortgang van de overige achievements blijft doodleuk op 0% staan.
Nou heb ik een Raspberry Pi met PiHole om op basis van DNS domeinen te blocken die bekend staan als domeinen die advertenties "serveren". Na een tip van @Tags NL maar eens wat servers van Microsoft opgezocht.... en ja die werden dus geblocked door Pi-Hole.
Heb nu de wat servers van MS op de whitelist gezet en zal vanavond mijn xbox nog eens helemaal uit zetten en kijken hoe het daarna gaat. Her en der lees ik dat meer mensen last hadden van dit probleem en dat het whitelisten de oplossing was.
http://kamilslab.com/2017...ng-up-when-using-pi-hole/
XBL: MRE Inc
Tijdens Cyber Monday een Xbox S gekocht bij Amazon. Krijg nu wat mailtjes met kortingen op wat Xbox producten waaronder Forza Horizon 4 - Standard Edition voor €13.99. Echter heb ik al de Ultimate Edition dus ga hem zelf niet gebruiken. Wat doen jullie met dit soort aanbiedingen? Ruilen, verkopen of weggeven?
Weggeven aan moderators wiens nick met een S beginnenYoghoo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:19:
Tijdens Cyber Monday een Xbox S gekocht bij Amazon. Krijg nu wat mailtjes met kortingen op wat Xbox producten waaronder Forza Horizon 4 - Standard Edition voor €13.99. Echter heb ik al de Ultimate Edition dus ga hem zelf niet gebruiken. Wat doen jullie met dit soort aanbiedingen? Ruilen, verkopen of weggeven?
Nah ik heb toch geen tijd
Er is ook een game weggeef topic op tweakers maar dat is dacht ik voor pc games.
10 second ninja DONE
Ik zou hem ruilen. Minder "schuldgevoel" dat je winst wilt maken op zoiets (waar ik niet mee wil bedoelen dat je dat moet hebben) en dan heb je gewoon een ander nieuw game voor 14 euro.Yoghoo schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:19:
Sowieso de aanbieding aannemen;-)
Nieuw op Gamepass voor december:
The Gardens Between (November 29)
Mutant Year Zero (December 4)
Strange Brigade (December 6)
Plus nog meer maar dat zal wel aangekondigd worden op de Game Awards.... Ik gok nog op Ashen?
Plus nog meer maar dat zal wel aangekondigd worden op de Game Awards.... Ik gok nog op Ashen?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:40
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Ashen ?!Willybubba schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:54:

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En vergeet ook Hellblade niet op 17 december
Altijd al willen spelen, toch nooit toegehapt tijdens een sale o.i.d. Wachten wordt beloond
Showcase game voor de One X qua graphics, en ook gewoon een hele goede game van wat ik gelezen en gezien heb.
Edit: is Strange Brigade ook solo te spelen?
Altijd al willen spelen, toch nooit toegehapt tijdens een sale o.i.d. Wachten wordt beloond
Showcase game voor de One X qua graphics, en ook gewoon een hele goede game van wat ik gelezen en gezien heb.
[ Voor 35% gewijzigd door DutchOwnage op 29-11-2018 16:50 ]
- quorumz
- Niet online

ja makkelijk maar zijn 2en is het leuker (of meer)DutchOwnage schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:47:
En vergeet ook Hellblade niet op 17 december![]()
Oooh Ashen! Helemaal vergeten dat die ook komt! Veeeeet :D!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ashen zou volgens de makers nog in 2018 moeten komen geloof ik, dus dat kan dan bijna niet anders dan deze weken op gamepass...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:22
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
The Gardens Between ga ik denk ik wel spelen. Game Pass is echt for the players!Willybubba schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:54:
https://www.dualshockers....een-review-ps4-switch-pc/
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2018 19:50 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mutant: Year Zero trekt mij wel. XCom achtiguchiha tijntje schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:49:
[...]
The Gardens Between ga ik denk ik wel spelen. Game Pass is echt for the players!
https://www.dualshockers....een-review-ps4-switch-pc/
Hoi allemaal, sinds kort heb ik een xbox one aangeschaft en vanavond heb ik dan eindelijk tijd om de boel eens te installeren. Even een paar vraagjes, want het is me nog niet helemaal duidelijk over sommige dingetjes, met name met het Xbox Live Gold tast ik nog een beetje in het duister.
Ik kon blijkbaar mijn code niet inwisselen omdat ik hem niet in de juiste taal had staan... (Wat is er mis met American English)? Dit moet ik veranderen in de settings. Maar het kopje met settings kan deze noob nog niet vinden.
Waar zit dat?
Omdat ik het niet kon vinden heb ik maar voor 1 maand voor een hele euro Xbox Live Gold aangeschaft. Nu kan ik dus fijn met mijn maten online knallen. Tenminste, dat dacht ik. Omdat ik Steam gewend ben, wil ik graag mijn games digitaal houden, maar om nou €32,- voor Gears of war 4 te gaan uitgeven terwijl ik hem bijna overal voor een tientje op de kop kan tikken gaat me toch net iets te ver.
De game begon al echter met downloaden voordat ik hem had aangeschaft. Als ik hem speel, moet ik dan alsnog €32,- betalen? Mag ik hem voor een paar dagen proberen? Het is me nog niet helemaal duidelijk
Kunnen jullie deze noob even helpen? Bedankt Tweakers
Ik kon blijkbaar mijn code niet inwisselen omdat ik hem niet in de juiste taal had staan... (Wat is er mis met American English)? Dit moet ik veranderen in de settings. Maar het kopje met settings kan deze noob nog niet vinden.
Omdat ik het niet kon vinden heb ik maar voor 1 maand voor een hele euro Xbox Live Gold aangeschaft. Nu kan ik dus fijn met mijn maten online knallen. Tenminste, dat dacht ik. Omdat ik Steam gewend ben, wil ik graag mijn games digitaal houden, maar om nou €32,- voor Gears of war 4 te gaan uitgeven terwijl ik hem bijna overal voor een tientje op de kop kan tikken gaat me toch net iets te ver.
De game begon al echter met downloaden voordat ik hem had aangeschaft. Als ik hem speel, moet ik dan alsnog €32,- betalen? Mag ik hem voor een paar dagen proberen? Het is me nog niet helemaal duidelijk
Settings zit in je dashboard. Even op de Xbox knop drukken op je controller.
Heb je toevallig ook een (trial) van game pass geactiveerd? Gears 4 zit daarin, dus dan kun je m inderdaad 'gratis' spelenHassiebassie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:03:
De game begon al echter met downloaden voordat ik hem had aangeschaft. Als ik hem speel, moet ik dan alsnog €32,- betalen? Mag ik hem voor een paar dagen proberen? Het is me nog niet helemaal duidelijk![]()
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, dat klopt! Dus als ik het goed begrijp kan ik hem voorlopig spelen voor 1 maand?BM schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:11:
[...]
Heb je toevallig ook een (trial) van game pass geactiveerd? Gears 4 zit daarin, dus dan kun je m inderdaad 'gratis' spelen
Jip! En daarna haal je die Game Pass gewoon cheap in de Poolse Microsoft store. Dan heb je een half jaar voor €20. Zitten veel juweeltjes in de Game Pass en er komen er nog genoeg bijHassiebassie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:14:
[...]
Ja, dat klopt! Dus als ik het goed begrijp kan ik hem voorlopig spelen voor 1 maand?
En ik maar mooi €10 per maand dokken.Peter_Aragorn schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:21:
[...]
Jip! En daarna haal je die Game Pass gewoon cheap in de Poolse Microsoft store. Dan heb je een half jaar voor €20. Zitten veel juweeltjes in de Game Pass en er komen er nog genoeg bij
Je dient alleen in de instellingen menu de taalkeuze te veranderen naar Polen Right?
Voorheen gebruikte ik de xbox applicatie voor locatie gegevens , alleen kan ik dan de gamepass niet vinden via de Poolse store via de app.Denk dat ik echt via de xbox zelf moet doen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Twee jaar gamepass voor acht tientjes is met titels als Forza Horizon 4, State of Decay 2 en de aankomende Ashen, Hellblade, Crackdown 3 en Gears 5 echt ontzettend veel bang for da buck !!Peter_Aragorn schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:21:
[...]
Jip! En daarna haal je die Game Pass gewoon cheap in de Poolse Microsoft store. Dan heb je een half jaar voor €20. Zitten veel juweeltjes in de Game Pass en er komen er nog genoeg bij
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hoe komen jullie aan die goedkope zlotys? Volgens de Poolse Microsoft store kost een Game Pass normaal 40,00 zł; na die eerste bijna gratis maand kost een half jaar daarna dan ongeveer €57?Peter_Aragorn schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:21:
[...]
De Microsoft Store laat mij overigens geen aanbiedingen zien voor de Game Pass, maar met de huidige half-prijsactie haal je voor bijna hetzelfde bedrag (€60) een heel jaar bij bol.com.
edit:
6 maanden is blijkbaar momenteel in de aanbieding voor 87 zł, maar die aanbiedingsprijzen krijg ik dus niet te zien op de Microsoft-website. Zelfs niet als ik op een link klik in een aanbiedingsmail van Microsoft ...
[ Voor 14% gewijzigd door MartijnS72 op 30-11-2018 10:07 ]
Controllers van blackfriday allemaal binnen, die witte elite is stiekem best mooi
Wel jammer dat ze de verpakking wat minder hebben gemaakt, de originele had een houder waar je de extra onderdeeltje los in kon doen, dat kan niet meer in deze versie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
En we mogen weer !
Over bang for da buck gesproken...

Over bang for da buck gesproken...
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Wait, what? Komt er zo ineens een Asterix & Obelix game uit? Een remaster weliswaar, maar toch:
Asterix & Obelix XXL 2
Al is 50 wel wat veel voor een dergelijke remaster...
Asterix & Obelix XXL 2
Al is 50 wel wat veel voor een dergelijke remaster...
Kan iemand me helpen, me zoon van 6 heeft per ongeluk fortnite aangezet ( al in bezit via gamepass) nu ook per ongeluk gekocht door de stomme meldingen van dit spel. Kan ik deze € 39,99 annuleren via Microsoft of Paypal?
Nu wel wachtwoord erop gezet bij online betalingen maar ja dat is achteraf.
@CallmeGod zoek contact met Microsoft Chat. Je kan een refund doen op "ongebruikte" gekochte zaken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oh dat zou top zijn.Ga meteen proberen.MAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:06:
@CallmeGod zoek contact met Microsoft Chat. Je kan een refund doen op "ongebruikte" gekochte zaken.
Succes! Heb ze zelf al 2x gesproken via de chat, situatie uitgelegd, was misschien 10 minuutjes werk per keer.CallmeGod schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:07:
[...]
Oh dat zou top zijn.Ga meteen proberen.
Is in het Engels ga ik vanuit.MAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:08:
[...]
Succes! Heb ze zelf al 2x gesproken via de chat, situatie uitgelegd, was misschien 10 minuutjes werk per keer.
https://support.xbox.com/en-US/contact-us/
Let op de URL: is Amerika... Die zijn (dacht ik) 24/7 open. Probeer dat even
/edit: https://partner.support.s...box&flowId=Xbox-ContactUs
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 30-11-2018 19:16 ]
Thnxs sta in de wachtrij, deze werkt inderdaad.MAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:15:
[...]
Niet eens. Gewoon in je browser in de Poolse winkel kopen.CallmeGod schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 00:20:
[...]
En ik maar mooi €10 per maand dokken.
Je dient alleen in de instellingen menu de taalkeuze te veranderen naar Polen Right?
Voorheen gebruikte ik de xbox applicatie voor locatie gegevens , alleen kan ik dan de gamepass niet vinden via de Poolse store via de app.Denk dat ik echt via de xbox zelf moet doen.
een uur verder en helaas geen oplossing. Dit komt omdat er een site down is bij Microsoft.MAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:15:
[...]
Je kan dus als je bestellingen hebt gedaan voor 14 dagen refunden.
https://support.xbox.com/...-purchases/request-refund
Deze site werkt wel maar als laatste optie wordt je doorverwezen naar een andere site die helaas niet beschikbaar is ook niet voor de microsoft medewerker.
Morgen weer eens proberen en dan de request for refund aanvragen.
Heb je link of moet je een vpn gebruiken? Want ik kom gewoon in de NL store terecht.Peter_Aragorn schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:03:
[...]
Niet eens. Gewoon in je browser in de Poolse winkel kopen.
Ik kom als ik Pools uitkiest op 40,00 zł zaw. VAT uit en dat is omgerekend volgens calculator rond de 9,31.
[ Voor 17% gewijzigd door CallmeGod op 30-11-2018 21:41 ]
Wazige game die "even" wordt aangekondigd: https://www.trueachieveme...e-to-preorder-on-xbox-one
Ongetwijfeld grappig voor de hardcore fans van May, Clarkson & Hammond maar ik kan me er nog ff niks bij voorstellen??
Ongetwijfeld grappig voor de hardcore fans van May, Clarkson & Hammond maar ik kan me er nog ff niks bij voorstellen??
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Even aangekondigd valt wel mee.MAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:01:
Wazige game die "even" wordt aangekondigd: https://www.trueachieveme...e-to-preorder-on-xbox-one
Heeft inderdaad weinig aandacht van de media gehad maar op fora als reddit gaat het hier al weer een behoorlijke tijd over.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:22
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Hier wat mensen die toevallig vanavond RDR2 online willen proberen
Alleen is er weinig boeiends aan
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb net mijn Xbox naar een maat van me gebracht omdat ik eind deze week 3 maanden op vakantie ben
anders had ik hem wel aangezet om mee te doen!
Kennen jullie deze nog?

Kennelijk kun je deze binnenkort bestellen om in style te gamen op de luie zondag
Kennen jullie deze nog?

Kennelijk kun je deze binnenkort bestellen om in style te gamen op de luie zondag
[ Voor 41% gewijzigd door Jaguar645 op 01-12-2018 17:53 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Voor wie gamepass heeft en van puzzelen houdt : The Gardens Between
Origineel puzzelspel met goed uitgedachte puzzels.
Je bent er met een twee a drie uur doorheen dus kopen zou ik niet aanraden, dan beter een maandje gamepass aanschaffen, aanradertje !
Origineel puzzelspel met goed uitgedachte puzzels.
Je bent er met een twee a drie uur doorheen dus kopen zou ik niet aanraden, dan beter een maandje gamepass aanschaffen, aanradertje !
Fortnite doet absoluut niet aan die spammy meldingen die je bij veel spellen ziet om iets te kopen. Is bewust gekozen dus in dit geval.CallmeGod schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:04:
Kan iemand me helpen, me zoon van 6 heeft per ongeluk fortnite aangezet ( al in bezit via gamepass) nu ook per ongeluk gekocht door de stomme meldingen van dit spel. Kan ik deze € 39,99 annuleren via Microsoft of Paypal?
Snap je probleem, maar dit is precies waarom je kids profiles nooit van betalingsmethode moet voorzien, maar goed dat is inderdaad achteraf. Maak een volwassenen account dat je password protect eventueel, family aanmaken waaraan je het account van je kind toevoegt. Heeft nog wel meer voordelen, zoals tegoed over kunnen maken naar kinder account, screentime (inzicht) enz enz.
Nee dit is geen bewuste keuze geweest.UltraSub schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:32:
[...]
Fortnite doet absoluut niet aan die spammy meldingen die je bij veel spellen ziet om iets te kopen. Is bewust gekozen dus in dit geval.
Snap je probleem, maar dit is precies waarom je kids profiles nooit van betalingsmethode moet voorzien, maar goed dat is inderdaad achteraf. Maak een volwassenen account dat je password protect eventueel, family aanmaken waaraan je het account van je kind toevoegt. Heeft nog wel meer voordelen, zoals tegoed over kunnen maken naar kinder account, screentime (inzicht) enz enz.
Waarom is dat zo., Ik speelde Battlefield 5 toen me vrouwlief en zoon thuis kwamen heb ik deze gelijk stop gezet dit vanwege de geweld in het spel.
Ik ging even buiten een sigaretje doen en hoorde op de achtergrond ineens fortnite spel geluid. Hierna kreeg ik direct een e-mail dat ik een betaling had gedaan van 39,99 fortnite standaard pack via paypal.
Ik ging direct de woonkamer binnen en zag dat het spel in menu aanstond.
Ik stopte het spel en zag in download dat hij aan het downloaden is.
Fortnite stond btw op hoofdscherm dus deze is gekozen door me zoon en spel is opgestart, dat er niet via de store is gekocht weet ik zeker.
settings zijn gewijzigd natuurlijk en refund is aangevraagd.
Net nagekeken:CallmeGod schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:19:
[...]
Nee dit is geen bewuste keuze geweest.
Waarom is dat zo., Ik speelde Battlefield 5 toen me vrouwlief en zoon thuis kwamen heb ik deze gelijk stop gezet dit vanwege de geweld in het spel.
Ik ging even buiten een sigaretje doen en hoorde op de achtergrond ineens fortnite spel geluid. Hierna kreeg ik direct een e-mail dat ik een betaling had gedaan van 39,99 fortnite standaard pack via paypal.
Ik ging direct de woonkamer binnen en zag dat het spel in menu aanstond.
Ik stopte het spel en zag in download dat hij aan het downloaden is.
Fortnite stond btw op hoofdscherm dus deze is gekozen door me zoon en spel is opgestart, dat er niet via de store is gekocht weet ik zeker.
settings zijn gewijzigd natuurlijk en refund is aangevraagd.
- Fortnite starten
- Keuzescherm voor "Save the world (PvE)" of "Battle Royale (PvP)" verschijnt
- Je wil PvP, maar ok, je kiest per ongeluk PvE. Druk op A
- Fortnite save the world verschijnt in game, "A to learn more", druk A
- 39,99, druk A
- Again, 39.99, druk X voor purchase
- Purchase pending
- Dit is pas het punt dat bij mij verschijnt "ask a parent for permission" en dit zou het punt zijn dat als je volautomatisch zou kunnen kopen (volgens mij komen er nog meer bevestigingen) echt zou kopen.
Dit is wat ik bedoel met bewust. Voor een kind van 6 is dit natuurlijk heel wat anders. Die zien dat niet zo. Maar ik vind absoluut niet dat Fortnite spammy is daarin, en dat MS hier steken laat vallen (maar dat vind jij volgens mij ook niet).
Goed dat je het hebt aangepast! Hoop dat MS hier nog sterker op gaat sturen, zelfde als dat ze ook 2FA zouden moeten forceren.
Volgens mij is refunding niet echt een groot probleem, dat bedrag ga je wel terug krijgen. Succes!
Dank voor het uitzoeken , dit is er wat er is gebeurd kan ook niet anders.UltraSub schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:53:
[...]
Net nagekeken:
- Fortnite starten
- 39,99, druk A
- Purchase pending
- Dit is pas het punt dat bij mij verschijnt "ask a parent for permission" en dit zou het punt zijn dat als je volautomatisch zou kunnen kopen (volgens mij komen er nog meer bevestigingen) echt zou kopen.
Dit is wat ik bedoel met bewust. Voor een kind van 6 is dit natuurlijk heel wat anders. Die zien dat niet zo. Maar ik vind absoluut niet dat Fortnite spammy is daarin, en dat MS hier steken laat vallen (maar dat vind jij volgens mij ook niet).
Goed dat je het hebt aangepast! Hoop dat MS hier nog sterker op gaat sturen, zelfde als dat ze ook 2FA zouden moeten forceren.
Volgens mij is refunding niet echt een groot probleem, dat bedrag ga je wel terug krijgen. Succes!
Dat MS punten laat vallen ben ik helemaal mee eens , ook ben ik zeker 2/3 uur bezig geweest omdat de link request van refund niet functioneerde. Maar geld wordt 11 December terug op me paypal rekening gestort. Dus uiteindelijk is er niks aan de hand.
Ik vindt het wel jammer dat zo makkelijk iets gekocht kan worden dit is echt binnen 1 minuut gebeurd , ook al beetje me eigen schuld i.v.m beveiling.
Ook thnxs voor je tip , ik ga vanavond een familie account aanmaken.
Vindt alles beetje omslachtig qua MS settings en privacy settings.
Moet er gewoon even voor zitten en 1x goed instellen.
Bedankt voor je informatie en fijn weekend!
Misschien interessant: bij je security settings kan je een custom securitylevel maken waarmee je met je passcode moet insignen zodra je iets wil kopen.UltraSub schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:53:
[...]
Net nagekeken:
- Fortnite starten
- 39,99, druk A
- Purchase pending
Haha net toevallig ingesteld, tevens een kind toegevoegd maar mooie is typisch Microsoft .citruspers schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:19:
[...]
Misschien interessant: bij je security settings kan je een custom securitylevel maken waarmee je met je passcode moet insignen zodra je iets wil kopen.
stap 1 :Nieuwe email adres aanmaken
Stap 2 : inloggen met je eigen email + w8
Stap 3 : gegevens invullen N.A.W.
Stap 4: 0,50 cent overmaken via creditcard huhhh heb ik niet.
Stap 5: verificatie dat ik volwassen ben.
Stap 6: inloggen account nogmaals.
Stap 7 : formulier invullen + Id inscannen.
Stap 8 : versturen en 7 dagen wachten.
Nouja hoe veilig wil je het hebben en dat voor een kind profiel 😂
Update : Nu we toch met geld aan smijten zijn toch even de 12 maanden gamepas gekocht via Bol.com €60,-
😎😁 geldig tot 06-12-2019.
[ Voor 8% gewijzigd door CallmeGod op 01-12-2018 23:07 ]
Xbox One X voor +-€350 bij Amazon.fr (inclusief Forza 7 en Forza Horizon 4): https://nl.pepper.com/aan...4forza-motorsport-7-86170
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Geen excuus meer @Sagatsrdevil schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:16:
Xbox One X voor +-€350 bij Amazon.fr (inclusief Forza 7 en Forza Horizon 4): https://nl.pepper.com/aan...4forza-motorsport-7-86170
En 394 euro met RDR2: https://www.amazon.fr/Pac...Redemption/dp/B07JC9QXLJ/srdevil schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:16:
Heb ik mijn Forza combi met X net 5 dagen in huis voor 379

Ik heb een ps4 pro, een switch en een s. Die staan allemaal stof te happen. @uchiha tijntje weet waarom 
Ik ben namelijk bezig met het maxen van een spelletje op mijn antieke game pc...
Dat gezegd hebbende, dit is idd een erg mooie aanbieding, en mijn creditcard heeft oversaldo
*insert spongebob ‘do i need it?’ meme here*

Ik ben namelijk bezig met het maxen van een spelletje op mijn antieke game pc...
Dat gezegd hebbende, dit is idd een erg mooie aanbieding, en mijn creditcard heeft oversaldo

10 second ninja DONE
Shit, net amper een week binnen uit DE voor 379srdevil schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:16:

Oh well.... Blijft gokken natuurlijk
Blijft gokken inderdaad, vorige week ergens die bundel bij bol. gekocht voor bijna 400 maar totaal geen spijt van hoor, heb me de nodige uurtjes er al flink mee vermaakt, moest RDR2 ook opnieuw kopen die ik al op de ps4 had en ik vind de x lekker stil.
Forza 4 ziet er echt mooi uit met hdr.
Erg jammer dat rockstar hdr niet goed heeft geïmplementeerd maar ga het nog wel een keer testen met die setting.
Erg jammer dat rockstar hdr niet goed heeft geïmplementeerd maar ga het nog wel een keer testen met die setting.
Het kan ook via het XBOX dashboard zijn gegaan, daar staat reclame en als je die opent kan je vrij snel tot een aankoop overgaan.UltraSub schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:53:
[...]
Net nagekeken:
- Fortnite starten
-------------
Gewoon doen...………….Sagat schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:49:
Ik heb een ps4 pro, een switch en een s. Die staan allemaal stof te happen. @uchiha tijntje weet waarom
Cogitationis poenam nemo patitur
Mijn pro staat weer aan sinds de launch van RDR2. De xbox staat aan dankzij Forza Horizon 4. Het is mijn geupgrade gamepc uit 2014 die nu niet aan bod komtSagat schreef op zondag 2 december 2018 @ 07:49:
I need it!
Ik gok juist dat 'tenzij je op echt korte termijn moet/wil kopen' wachten voordeliger is, dit is een van de scherpste aanbiedingen tot nu toe. Maar uiteindelijk wordt hij natuurlijk nog goedkoper.Sipio schreef op zondag 2 december 2018 @ 08:48:
Blijft gokken inderdaad, vorige week ergens die bundel bij bol. gekocht voor bijna 400 maar totaal geen spijt van hoor, heb me de nodige uurtjes er al flink mee vermaakt, moest RDR2 ook opnieuw kopen die ik al op de ps4 had en ik vind de x lekker stil.
'maar dan kan je niet in 4k/hdr spelen'
klopt eerst tv, gaat ook niet op heel korte termijn gebeuren tenzij de huidige tv ermee stop
'dan speel je de grote exclusives niet optimaal' die speel ik toch al niet. De s vorig jaar gekocht voor ori en cuphead en voor ea access omdat mijn zoon op dat moment veel fifa speeld. heel jaar ea access gehad en hij heeft geloof ik 1x gespeeld, en nu het een paar dagen verlopen is wilde hij opeens wel spelen

Op dit moment heb ik geen killer game die ik wil spelen en 4k tv gaat wsl pas volgend jaar worden.
Daarnaast heb ik 2 grote retro uitgaven gedaan. Dus denk dat ik me de komende tijd ga vermaken met oudere meuk.
Misschien Cuphead nog halen. Misschien dat gamepass me zo goed bevalt dat ik dat wel neem, en misschien heb ik straks spijt als ik wel een 4k tv haal en dan met een S-je ' moet' spelen. But i'll chance it
Mijn psychologische barrière is nog niet geslecht. En dat ligt voornamelijk aan mezelf niet aan de aanbiedingen, heel misschien dat als deze op BF voorbij gekomen was, dat ik het dan wel had gedaan, maar voor nu nog even in de ijskast, en heel misschien ga ik uiteindelijk wel direct naar de xbox2 ipv een x.
haha zou bijna sorry zeggen
Ik laat me wel weer horen als er toch nog relevant nieuws is over dit onderwerp
10 second ninja DONE
XBOX X nu 341 bij Amazon de. Dit is echt de console voor je 4K als je wil upgraden voor een schapelijke prijs. Ik ben zelf van de PS4 pro overgestapt naar de XBOX X. Ik moest op zolder spelletjes spelen en dan kon niet beneden door het lawaai van de pro. De xbox X is super stil en kan nu al zeggen iets mooier dan de pro qua beeld. Top console naast mijn ps4 en nintendo switch
Hulp gezocht! Ben sinds kort de trotse eigenaar van een Xbox One S via Amazon.
Heb de bundel met Forza gekocht. Alles aangesloten en de game via de vouchercode geïnstalleerd. Vanaf dat moment is Forza eigenlijk amper te spelen. Het spel start steeds vanaf het begin en vanaf ongeveer een kwartier spelen komt de melding dat er een probleem is met mijn opgeslagen save games, dat ik ze moet verwijderen en opnieuw moet synchroniseren om opnieuw te kunnen spelen (0x80831002).
Doorspelen kan na negeren melding eventjes, waarna de game op een random moment helemaal stopt. Ik heb de save games al meerdere malen verwijderd, zelfs de Xbox naar fabrieksinstellingen gezet en Forza opnieuw gedownload. Probleem blijft.
Wat nu? Is dit simpel op te lossen of wordt dit een retour / reparatie? Zo ja, langs welke weg is dit het makkelijkst? Dank alvast!
Heb de bundel met Forza gekocht. Alles aangesloten en de game via de vouchercode geïnstalleerd. Vanaf dat moment is Forza eigenlijk amper te spelen. Het spel start steeds vanaf het begin en vanaf ongeveer een kwartier spelen komt de melding dat er een probleem is met mijn opgeslagen save games, dat ik ze moet verwijderen en opnieuw moet synchroniseren om opnieuw te kunnen spelen (0x80831002).
Doorspelen kan na negeren melding eventjes, waarna de game op een random moment helemaal stopt. Ik heb de save games al meerdere malen verwijderd, zelfs de Xbox naar fabrieksinstellingen gezet en Forza opnieuw gedownload. Probleem blijft.
Wat nu? Is dit simpel op te lossen of wordt dit een retour / reparatie? Zo ja, langs welke weg is dit het makkelijkst? Dank alvast!
Kan het niet voor die prijs vinden, laagste prijs nu €407.Noresponse schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:02:
XBOX X nu 341 bij Amazon de. Dit is echt de console voor je 4K als je wil upgraden voor een schapelijke prijs. Ik ben zelf van de PS4 pro overgestapt naar de XBOX X. Ik moest op zolder spelletjes spelen en dan kon niet beneden door het lawaai van de pro. De xbox X is super stil en kan nu al zeggen iets mooier dan de pro qua beeld. Top console naast mijn ps4 en nintendo switch
Oh well, tegen de kerstdagen komt er vast weer een aanbieding in NL stores. Ik ben er al over uit dat het een X wordt ondanks m'n 1920x1080 plasma, kan er nog geen afscheid van nemen.
https://www.amazon.fr/Pac...Redemption/dp/B07JC9QXLJ/Gummiebeer schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:28:
[...]
Kan het niet voor die prijs vinden, laagste prijs nu €407.
Oh well, tegen de kerstdagen komt er vast weer een aanbieding in NL stores. Ik ben er al over uit dat het een X wordt ondanks m'n 1920x1080 plasma, kan er nog geen afscheid van nemen.
€393 voor xbox one x + forza + red dead redemption 2.
Niet op voorraad.Ebbao schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:53:
[...]
https://www.amazon.fr/Pac...Redemption/dp/B07JC9QXLJ/
€393 voor xbox one x + forza + red dead redemption 2.
Deze Xbox One X met alleen Forza kost €339,-. Ik heb alleen geen idee hoe het zit met verzenden wanneer je besteld op Amazon.fr.
"When you grow up your heart dies"
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Heb mijn PDP Mortal Kombat Fightstick bij Amazon France vandaan, die was met twee dagen in huissjaool schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:14:
[...]
Niet op voorraad.
Deze Xbox One X met alleen Forza kost €339,-. Ik heb alleen geen idee hoe het zit met verzenden wanneer je besteld op Amazon.fr.
Sorry inderdaad Frankrijk - Veerzendkosten zijn gratis. Ik heb net even gekeken en een bestelling geplaatst voor mijn broertje die heeft ook een PS4 pro en wil beneden ook een xbox voor 4K
Ik ben wel prime member en bestelling komt 7-8 december binnen.
[ Voor 14% gewijzigd door Noresponse op 02-12-2018 20:48 ]
Ik heb even om de bestelling te plaatsen. Mijn adres staat er netjes bij maar bij verzending zie ik alleen Frankrijk of België staan. Maar uit jullie orders maak ik op dat dit dus niet uitmaakt?justifire schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:46:
[...]
Heb mijn PDP Mortal Kombat Fightstick bij Amazon France vandaan, die was met twee dagen in huis
Ik heb net ook een bundel besteld. Hij staat op niet op voorraad maar hij wordt verzonden zodra het op voorraad is, voor de huidige prijs. Verkoper is gewoon Amazon en geen third party en heb betaald met creditcard, dus het zal wel goed komen.sjaool schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:00:
[...]
Ik heb even om de bestelling te plaatsen. Mijn adres staat er netjes bij maar bij verzending zie ik alleen Frankrijk of België staan. Maar uit jullie orders maak ik op dat dit dus niet uitmaakt?
Verzenden naar NL kost €8,x (geen prime).
Ik had precies hetzelfde maar dan met mijn xbox one x; van alles geprobeerd maar het probleem met de save games kwam terug. Uiteindelijk opgestuurd naar Microsoft en binnen 4 dagen had ik mijn console gerepareerd weer terug. Afkloppen maar tot dusver geen problemen meer. Alles geregeld via Microsoft support.Brammos85 schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:13:
Merci! Gaan we dat maar proberen. Geen lekkere eerste ervaring met deze console tot zover..EricDH schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:46:
[...]
Ik had precies hetzelfde maar dan met mijn xbox one x; van alles geprobeerd maar het probleem met de save games kwam terug. Uiteindelijk opgestuurd naar Microsoft en binnen 4 dagen had ik mijn console gerepareerd weer terug. Afkloppen maar tot dusver geen problemen meer. Alles geregeld via Microsoft support.
[ Voor 5% gewijzigd door Brammos85 op 02-12-2018 22:32 ]
Ah, dus ik ben niet de enige! Goed ik heb weliswaar de X met beide Forza games. Maar ik maak hetzelfde mee. Dacht eerst nog aan corrupte save bestanden. Maar die handmatig verwijderen, spel verwijderen en opnieuw installeren en idd Xbox X zelf resetten haalt niks uit. Hmm opsturen dan maar. Voor mij dus ook geen lekker begin na de overstap van een probleemloze base xbox one.Brammos85 schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:13:
Heb de bundel met Forza gekocht. Alles aangesloten en de game via de vouchercode geïnstalleerd. Vanaf dat moment is Forza eigenlijk amper te spelen. Het spel start steeds vanaf het begin.
Hoe heb je het ingevoerd bij Microsoft? Gewoon een softwarematig defect of heb je de X als defect opgegeven? Ben benieuwd. Want dan haal ik de rest van de games van de X af (net alles overgezet) en ga ik het RMA traject in. Naja half DOA want werken doet ie wel maar normaal FH4 kunnen spelen ho maar.EricDH schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:46:
[...]
Ik had precies hetzelfde maar dan met mijn xbox one x; van alles geprobeerd maar het probleem met de save games kwam terug. Uiteindelijk opgestuurd naar Microsoft en binnen 4 dagen had ik mijn console gerepareerd weer terug. Afkloppen maar tot dusver geen problemen meer. Alles geregeld via Microsoft support.
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 02-12-2018 23:01 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Voor de Portal fans, Q.U.B.E. 2 zit nu in de games with gold.
Afgezien van Quantum Conundrum niet meer zo'n Portal-esque ervaring gehad als met deze game.
Lekker uitdagende puzzels, zonder rare frustratie onzin waar sommige puzzelspellen een handje van hebben.
Dus naast The Gardens Between, nogmaals een aanradertje !
Afgezien van Quantum Conundrum niet meer zo'n Portal-esque ervaring gehad als met deze game.
Lekker uitdagende puzzels, zonder rare frustratie onzin waar sommige puzzelspellen een handje van hebben.
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Maakte offline opstarten ook niet uit? En was het alleen met Forza of had je ook nog andere games geprobeerd (buggy patch bv zou ook nog kunnen). Maar als je HD corruptie oplevert, dan lijkt me dat wel een maandagmorgen model.Brammos85 schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:49:
[...]
Merci! Gaan we dat maar proberen. Geen lekkere eerste ervaring met deze console tot zover..
Mijn X is ook nog onderweg (komt morgen aan in Duitsland) vanwege HDMI issues. Van de ene op de andere dag geen beeld meer. Vreemd genoeg heb ik hem al wel langer en ben ik pas kort met 4K gaming begonnen, dus ik vermoed dat daarmee iets gewoon niet goed zat. Maar goed, we gaan het zien als ie weer terug komt.
Ik heb even gekeken maar de pagina van Q.U.B.E. 2 bestaat niet meer en hij staat ook niet bij de Games With Gold vermeld.justifire schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:13:
Voor de Portal fans, Q.U.B.E. 2 zit nu in de games with gold.
Hmmm, in de Xbox app op Android heb ik hem nu net wel gewoon nog kunnen claimen, stond gewoon bij de gwg.sjaool schreef op maandag 3 december 2018 @ 01:38:
[...]
Ik heb even gekeken maar de pagina van Q.U.B.E. 2 bestaat niet meer en hij staat ook niet bij de Games With Gold vermeld.
Gamertag: FinrazielNL
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.