[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.063 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@MRE-Inc Ik heb gisteren mijn verjaardagskado een maand te vroeg gekregen van me vriendin en raad eens.. het was een Turtle Beach Stealth 600 :o :o

Helaas is mijn logitech Z906 setje wel ongeveer na 2 jaar overleden, er komt een tikkend geluid uit de subwoofer en een raar geluid uit de boxen bij motor geluiden of lage tonen, heb ondertussen al een ticket aangemaakt bij logitech.com. Nu hopen dat ze me daar tegemoet gaan komen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:59:
De bioshock collection kost ook maar 12.50 euro... ook al heb ik ze alle drie gespeeld, ik kan voor dat bedrag niet laten liggen.

Heeft iemand een idee of de game 3x 1000 GS kent of 1x 3000? :)
Ik heb de game zelf ook maar nooit opgelet, net even opgezocht voor je:

"There are 63 achievements with a total of 1200 points "

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bioshock collection kost ook maar 12.50 euro... ook al heb ik ze alle drie gespeeld, ik kan voor dat bedrag niet laten liggen.

https://www.trueachieveme...llection-achievement-list
3905 zelfs volgens ta?
Je kunt overigens ook bij een game die je nog niet hebt naar de gamehub gaan om de achievements te zien, alleen in het geval van deze game zie je dan volgens mij alleen de achievements voor bioshock 1.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Finraziel schreef op maandag 3 december 2018 @ 06:30:
[...]

Hmmm, in de Xbox app op Android heb ik hem nu net wel gewoon nog kunnen claimen, stond gewoon bij de gwg.
Ik kijk nu net in de app en daar staat hij inderdaad wel in. Vreemd.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:31:
@MRE-Inc Ik heb gisteren mijn verjaardagskado een maand te vroeg gekregen van me MIJN vriendin en raad eens.. het was een Turtle Beach Stealth 600 :o :o

Helaas is mijn logitech Z906 setje wel ongeveer na 2 jaar overleden, er komt een tikkend geluid uit de subwoofer en een raar geluid uit de boxen bij motor geluiden of lage tonen, heb ondertussen al een ticket aangemaakt bij logitech.com. Nu hopen dat ze me daar tegemoet gaan komen :)
d:)b en nog steeds van dezelfde vriendin ? ;)

De TB 600 is een prima ding. Heb zelf de 700 maar de enige toegevoegde waarde daarvan was dat die geconnect kon worden met mijn telefoon via BT. Daar heb ik nu nog maar 1x gebruikt van gemaakt.

Grote voordeel van de TB600 en 700 is echt wel dat die volledig draadloos zijn. Headset oppakken, aanzetten en mijn xbox gaan ook aan.

Veel plezier er mee !!!

Zelf heb ik overigens deze wall mount gehaald. Eerst om zelf even te kijken of het wat is, maar hij gaat vrijwel zeker door naar junior die bij zijn moeder een compleet nieuwe slaapkamer heeft waar hij zijn monitoren Xbox aan de muur wil hangen.\

Tis een kwestie van smaak, maar ik vind het wel mooi. Nu te koop bij Amazon. Let wel, alleen verzonden vanuit USA. Bij elkaar kleine 55euro inclusief verzenden en importheffingen.

http://forzadesigns.com/xbox-one-x-wall-mount/

Afbeeldingslocatie: https://forzadesigns.com/wp-content/uploads/2017/12/xbox-one-x-wall-mount-06.png

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:44:
[...]

De TB 600 is een prima ding. Heb zelf de 700 maar de enige toegevoegde waarde daarvan was dat die geconnect kon worden met mijn telefoon via BT. Daar heb ik nu nog maar 1x gebruikt van gemaakt.

Grote voordeel van de TB600 en 700 is echt wel dat die volledig draadloos zijn. Headset oppakken, aanzetten en mijn xbox gaan ook aan.

Veel plezier er mee !!!

Zelf heb ik overigens deze wall mount gehaald. Eerst om zelf even te kijken of het wat is, maar hij gaat vrijwel zeker door naar junior die bij zijn moeder een compleet nieuwe slaapkamer heeft waar hij zijn monitoren Xbox aan de muur wil hangen.\

Tis een kwestie van smaak, maar ik vind het wel mooi. Nu te koop bij Amazon. Let wel, alleen verzonden vanuit USA. Bij elkaar kleine 55euro inclusief verzenden en importheffingen.

[Afbeelding]
Yes nog steeds dezelfde vriendin, dit zie ik ook niet meer verranderen.
Heb er al een aantal F1 2017 races mee gedaan, wat een geluid zit er in de headset!
Gebruik je zelf ook die Superhuman Hearing ook veel?

Oeh nice zo'n wallmount, wij willen een haak aan de honden bench maken.
Dan hoef ik helemaal niet meer in de benen en hangt die headset bijna achter me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:47:
[...]

Yes nog steeds dezelfde vriendin, dit zie ik ook niet meer verranderen.
Heb er al een aantal F1 2017 races mee gedaan, wat een geluid zit er in de headset!
Gebruik je zelf ook die Superhuman Hearing ook veel?

Oeh nice zo'n wallmount, wij willen een haak aan de honden bench maken.
Dan hoef ik helemaal niet meer in de benen en hangt die headset bijna achter me :).
Superhuman Hearing gebruik ik altijd aangzien ik veel Battlefield games speel. Dan is het noodzakelijk om te horen of er een vijand links of rechts of boven of onder aankomt lopen. Echter is Battlefield weer buggy en hoor je soms de voetstappen niet altijd. Maar het meeste geluid kan ik prima pinpointen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:02:
[...]

Superhuman Hearing gebruik ik altijd aangzien ik veel Battlefield games speel. Dan is het noodzakelijk om te horen of er een vijand links of rechts of boven of onder aankomt lopen. Echter is Battlefield weer buggy en hoor je soms de voetstappen niet altijd. Maar het meeste geluid kan ik prima pinpointen.
Ja dan is het wel erg belangrijk, als ze nou ook nog zorgen dat de games het goed doorgeven :P.
Het is dus meer voor online shooters als ik het allemaal zo lees, bij een F1 race hoeft die niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik zet het standaard aan, ongeacht de game die ik speel.

Soms vergeet ik het wel eens aan te zetten, maar ik merk dan nooit dat ik in het nadeel ben of minder hoor.
Activate Turtle Beach's exclusive Superhuman Hearing™ sound setting on specially equipped Turtle Beach headsets and gain the advantage by being able to hear subtle yet game-changing sounds you might otherwise miss. Enemy footsteps sneaking-up for the stealth kill, other players reloading their weapon just before an ambush, and enemy vehicles off in the distance approaching with reinforcements are vital pieces of audio-based intelligence, informing split-second, life-or-death decisions that elevate great gamers above everybody else. When you have a Turtle Beach gaming headset with Superhuman Hearing™, you not only have phenomenal audio—you have competitive edge. Hear Everything. Defeat Everyone.™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:08
Joosie200 schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:59:
[...]

Ah, dus ik ben niet de enige! Goed ik heb weliswaar de X met beide Forza games. Maar ik maak hetzelfde mee. Dacht eerst nog aan corrupte save bestanden. Maar die handmatig verwijderen, spel verwijderen en opnieuw installeren en idd Xbox X zelf resetten haalt niks uit. Hmm opsturen dan maar. Voor mij dus ook geen lekker begin na de overstap van een probleemloze base xbox one.

[...]

Hoe heb je het ingevoerd bij Microsoft? Gewoon een softwarematig defect of heb je de X als defect opgegeven? Ben benieuwd. Want dan haal ik de rest van de games van de X af (net alles overgezet) en ga ik het RMA traject in. Naja half DOA want werken doet ie wel maar normaal FH4 kunnen spelen ho maar.
Heb even gechat met de ubercorrecte microsoft peeps. Zij gaven aan dat wat simpele steps in mijn account het probleem op zouden moeten lossen. Vanavond even testen. Werkt dit, dan post ik het hier ook wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 19:31
Joosie200 schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:59:
[...]

Ah, dus ik ben niet de enige! Goed ik heb weliswaar de X met beide Forza games. Maar ik maak hetzelfde mee. Dacht eerst nog aan corrupte save bestanden. Maar die handmatig verwijderen, spel verwijderen en opnieuw installeren en idd Xbox X zelf resetten haalt niks uit. Hmm opsturen dan maar. Voor mij dus ook geen lekker begin na de overstap van een probleemloze base xbox one.

[...]

Hoe heb je het ingevoerd bij Microsoft? Gewoon een softwarematig defect of heb je de X als defect opgegeven? Ben benieuwd. Want dan haal ik de rest van de games van de X af (net alles overgezet) en ga ik het RMA traject in. Naja half DOA want werken doet ie wel maar normaal FH4 kunnen spelen ho maar.
Ik heb de X als defect opgegeven met een uitleg van de meldingen etc. Daarna krijg je een UPS ticket om te kunnen versturen.

Die meldingen maken je krankjorum.... is inderdaad niet normaal mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Even een vraag die ik lastig vind om te googlen:

Ik luister m'n audio nu af met een koptelefoon die aan m'n versterker verbonden zit. Audio komt dan van de TV, die het pakt van de Xbox. Verder geen problemen, dit werkt heel goed!

Maar: nu wil ik ook kunnen praten. Kan ik dan enkel een losse mic in de controller pluggen en gaan met die banaan? Of moet dat dan eigenlijk in eenzelfde poort of iets dergelijks?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37

Luie donder die je bent :P

Zijn gewoon 3 losse games in een bundel
https://www.trueachieveme...4/BioShock-The-Collection

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:08
Brammos85 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:24:
[...]

Heb even gechat met de ubercorrecte microsoft peeps. Zij gaven aan dat wat simpele steps in mijn account het probleem op zouden moeten lossen. Vanavond even testen. Werkt dit, dan post ik het hier ook wel even.
Goed, heeft niets geholpen. Fijn de console terug naar MS toe. Ugh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik dacht vandaag de witcher 3 weer eens op te starten, maar de xbox geeft aan dat ik de game niet bezit.

Nog nooit meegemaakt, hard reset heeft geen zin, en in de store staat ook dat ik hem aan moet schaffen. Meer mensen issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Een schijnbaar betrouwbare insider heeft gezegd dat Microsoft in gesprek is met een medium grote studio die voornamelijk sony games maakte over te nemen.
https://www.resetera.com/...er-with-playstation.84755
In dit topic denken ze dat het ready at dawn is die the order 1889 maakte.
Slimme move als ze ook de engine in handen krijgen ivm dat die technologische zeer bijzonder was.
Ben benieuwd of dit zo gaat zijn of dat het een andere studio is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

swoutr schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:36:
Ik dacht vandaag de witcher 3 weer eens op te starten, maar de xbox geeft aan dat ik de game niet bezit.

Nog nooit meegemaakt, hard reset heeft geen zin, en in de store staat ook dat ik hem aan moet schaffen. Meer mensen issues?
Was er niet ergens een optie om je aangekochte content te syncen ofzoiets ? Restore purchases ofzo, of ik ben in de war met de PS4.

Wellicht kun je nog proberen om je account/gamertag op je xbox te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Heb ik de laatste tijd ook vaak gedaan om mijn achievement issues op te lossen (wat overigens lag aan mijn Pi-Hole DNS ad filtering).

Zondag waren er overigens wel problemen met Xbox Live en dan voornamelijk het onderdeel Store/Aankopen/Content kopen en gebruiken.

EDIT: 00:06 uur dinsdag 4 december 2018 - Problemen spelen dus nog steeds. Kreeg gisteren wel een sms dat de storing verholpen was, maar blijkbaar hebben nog steeds mensen last ervan waaronder jij. Afwachten dus. Zal tzt wel opgelost worden.
Xbox Live-status
Services

Beperkt
Content kopen en gebruiken

12/3/2018, 11:53:54 PM

Betrokken platformen:
Xbox One

Betrokken services:

Koop downloadbare items, Download items die je al eerder hebt gekocht

Laatste update:

We zijn ons ervan bewust dat sommige leden problemen ondervinden met het zoeken naar vooraf gekocht content of met het kopen van nieuw content. We werken aan een oplossing om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen en we zullen je regelmatig updates sturen.

Wil je een melding ontvangen wanneer deze functie weer online is?

[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 04-12-2018 00:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

This Week’s Deals With Gold And Spotlight Sale:

https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-142/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:44:
[...]

Veel plezier er mee !!!

[Afbeelding]
Wij hebben achter de bank de Bench staan van de hond, hebben daar een haak van een kledinghanger aangemaakt met duct tape :) nu kan ik de headset zo naast me neerhangen en pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
MRE-Inc schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:52:
[...]

Was er niet ergens een optie om je aangekochte content te syncen ofzoiets ? Restore purchases ofzo, of ik ben in de war met de PS4.

Wellicht kun je nog proberen om je account/gamertag op je xbox te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Heb ik de laatste tijd ook vaak gedaan om mijn achievement issues op te lossen (wat overigens lag aan mijn Pi-Hole DNS ad filtering).

Zondag waren er overigens wel problemen met Xbox Live en dan voornamelijk het onderdeel Store/Aankopen/Content kopen en gebruiken.

EDIT: 00:06 uur dinsdag 4 december 2018 - Problemen spelen dus nog steeds. Kreeg gisteren wel een sms dat de storing verholpen was, maar blijkbaar hebben nog steeds mensen last ervan waaronder jij. Afwachten dus. Zal tzt wel opgelost worden.

[...]
Thnx, wachten we even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:36:

Als je contact opneemt met Xbox-support dan kunnen zij checken of de gamelicentie(s) nog aan je account gebonden is/zijn. (houd datum en bestelnummer bij de hand, uit besteloverzicht) Zij kunnen het dan herstellen of je krijgt het huidige aankoopbedrag zodat je het opnieuw kunt kopen. Had het ook vergelijkbaar kort geleden na een update van de Store/O.S en ze hebben het erg netjes en snel opgelost zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op maandag 3 december 2018 @ 22:27:
Als ze dan in plaats van een techdemo ook echt een game gaan maken vind ik het prima :P

Van mij mogen ze Insomniac overnemen en dan lekker Sunset Overdrive 2 uitbrengen :p
Dat lijkt me echt een hele kleine kans hebben, zeker na laatste nieuws dat spiderman best verkochte ps4 exclusieve is en dat gaat nog wel even door.
Nee die blijven lekker onafhankelijk.
Maar zou echt een mega klapper zijn natuurlijk als ze het dan juist lukt.( En mega verlies voor Sony).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:11:
[...]

Dat lijkt me echt een hele kleine kans hebben, zeker na laatste nieuws dat spiderman best verkochte ps4 exclusieve is en dat gaat nog wel even door.
Nee die blijven lekker onafhankelijk.
Maar zou echt een mega klapper zijn natuurlijk als ze het dan juist lukt.( En mega verlies voor Sony).
Het past wel in de uitleg die je gaf. Wikipedia: Insomniac Games

1 game voor de Xbox one, de rest voor de PS familie :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:54
Ik ben sinds een paar dagen in bezit van de Lucidsound LS35X en zit daar nog een beetje mee te spelen. Ik zit o.a. nu te kijken of ik dolby atmos een meerwaarde vind. Wat vinden jullie van Dolby Atmos (tov sonicsound)?

Mijn eerste indruk is best goed, alleen vind ik de lijst van supported games nog (steeds) super karig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:17:
[...]

Het past wel in de uitleg die je gaf. Wikipedia: Insomniac Games

1 game voor de Xbox one, de rest voor de PS familie :P
Ja in het topic ol resetera zeiden ze ook gelijk insomniac. Maar die word niet meer gezien als medium groot. Zeker niet na de release van spiderman dat is nu gewoon echt een grote developer.
Waar een ready at dawn ook vaker ps games maakte. Plus medium groot is, en al lange tijd niks meer heeft laten horen voor eventuele nieuwe(ps4) games ( ja geloof nog een vr game gemaakt in tussen tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:04:
[...]

Ja in het topic ol resetera zeiden ze ook gelijk insomniac. Maar die word niet meer gezien als medium groot. Zeker niet na de release van spiderman dat is nu gewoon echt een grote developer.
Waar een ready at dawn ook vaker ps games maakte. Plus medium groot is, en al lange tijd niks meer heeft laten horen voor eventuele nieuwe(ps4) games ( ja geloof nog een vr game gemaakt in tussen tijd).
Wat is klein, medium en groot? Bungie heeft 500 medewerkers. Playground Games 200+. Insomniac 180. (Wikipedia informatie :P)

Het gaat niet over de verkopen van een game, maar om het aantal medewerkers. De makers van Cuphead zijn met 5 medewerkers ofzo… De verkopen van zijn beter dan menig medium sized studio. :)

180 is tegenwoordig een medium sized studio volgens mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In hoeverre worden bij die aantallen de flexibele krachten meegerekend? Er worden namelijk aardig wat mensen ingehuurd voor wat tijdelijk werk. Motion capture bedraagt bijvoorbeeld niet de gehele ontwikkeltijd. De game-engine (en diens optimalisaties) dan weer wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:20:
[...]

Wat is klein, medium en groot? Bungie heeft 500 medewerkers. Playground Games 200+. Insomniac 180. (Wikipedia informatie :P)

Het gaat niet over de verkopen van een game, maar om het aantal medewerkers. De makers van Cuphead zijn met 5 medewerkers ofzo… De verkopen van zijn beter dan menig medium sized studio. :)

180 is tegenwoordig een medium sized studio volgens mij :).
Kan je gelijk in hebben idd. Alleen is het door degene die het leaked niet gezegd wat het medium betekend.
Kan zijn verkopen of medewerkers.
Ik zelf denk dat ze bedoelen qua grote van de games.
Zeg maar dat AAA gebeuren.
Waar insomniac nu wel AAA is maar een ready at dawn weer meer AA is?
Maja blijft gokken, maar ben wel echt benieuwd!
Insomniac zou echt een shock zijn, maar een bizarre sterke move dat weer wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:40:
[...]

Kan je gelijk in hebben idd. Alleen is het door degene die het leaked niet gezegd wat het medium betekend.
Kan zijn verkopen of medewerkers.
Ik zelf denk dat ze bedoelen qua grote van de games.
Zeg maar dat AAA gebeuren.
Waar insomniac nu wel AAA is maar een ready at dawn weer meer AA is?
Maja blijft gokken, maar ben wel echt benieuwd!
Insomniac zou echt een shock zijn, maar een bizarre sterke move dat weer wel!
Ik verwacht het zelf niet hoor :) Want de baas van Insomniac staat er wel om bekend met zijn uitspraken om geen 1st party developer te willen worden.

Mij boeit het ook niet zo of bijvoorbeeld Sunset Overdrive exclusief wordt of niet. Ik wil gewoon simpelweg een vervolg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Ik ben nieuw in de Xbox-wereld en ben me aan het verdiepen in games. Als een game nu met korting te koop is met een Xbox Live Gold-abbo, kan ik dan zo'n abbo voor 1 maand aanschaffen, dan de game met korting kopen en klaar? Of werkt de game dan na 1 maand niet meer?

Laat maar, zie dit al: "Op Xbox One is een actief Gold-lidmaatschap vereist om bonusgames te spelen waarvoor je een code hebt ingewisseld."

[ Voor 21% gewijzigd door kwaazaar op 04-12-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kwaazaar schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:43:
Ik ben nieuw in de Xbox-wereld en ben me aan het verdiepen in games. Als een game nu met korting te koop is met een Xbox Live Gold-abbo, kan ik dan zo'n abbo voor 1 maand aanschaffen, dan de game met korting kopen en klaar? Of werkt de game dan na 1 maand niet meer?

Laat maar, zie dit al: "Op Xbox One is een actief Gold-lidmaatschap vereist om bonusgames te spelen waarvoor je een code hebt ingewisseld."
Nee hoor; gekocht is gekocht. Of je dat nu met korting doet via XBL Gold acties of niet. Dat geldt alleen niet voor de gratis Games with Gold spellen; die kan je 'kopen' en gebruiken zolang je een XBL abbo hebt. Zodra die afloopt, mag je het spel niet meer spelen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Notna schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:47:
[...]

Nee hoor; gekocht is gekocht. Of je dat nu met korting doet via XBL Gold acties of niet. Dat geldt alleen niet voor de gratis Games with Gold spellen; die kan je 'kopen' en gebruiken zolang je een XBL abbo hebt. Zodra die afloopt, mag je het spel niet meer spelen.
Nog een kleine correctie mbt Games with Gold, want dat geld alleen voor de Xbox One games.

De gratis Xbox 360 games kan je altijd blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Notna schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:47:
[...]

Nee hoor; gekocht is gekocht. Of je dat nu met korting doet via XBL of niet. Dat geldt alleen niet voor de gratis Games with Gold spellen; die kan je 'kopen' en gebruiken zolang je een XBL abbo hebt. Zodra die afloopt, mag je het spel niet meer spelen.
Ik las dit hier: https://www.microsoft.com...ID681541_aff_7793_1246483

Ik vind het toch maar vaag als die regeltjes, kortingen, etc. Het lijkt mij ook heel link om via Marktplaats ofzo van iemand een code te kopen, aangezien je er thuis pas achter komt of die code daadwerkelijk nog niet eerder is ingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

kwaazaar schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:48:
[...]

Ik vind het toch maar vaag als die regeltjes, kortingen, etc. Het lijkt mij ook heel link om via Marktplaats ofzo van iemand een code te kopen, aangezien je er thuis pas achter komt of die code daadwerkelijk nog niet eerder is ingewisseld.
Bonusgames = Games with Gold en zijn de gratis spellen die maandelijks uitkomen. Dat is NIET van toepassing op gewoon spellen die je koopt via de Store, al dan niet met Gold korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:52:
[...]

Ik verwacht het zelf niet hoor :) Want de baas van Insomniac staat er wel om bekend met zijn uitspraken om geen 1st party developer te willen worden.

Mij boeit het ook niet zo of bijvoorbeeld Sunset Overdrive exclusief wordt of niet. Ik wil gewoon simpelweg een vervolg :P.
Lag de licentie niet bij Microsoft sowieso van die game ? Zoiets staat me bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Subnautica is eindelijk uit preview en nu naar full game gegaan oOo
Subnautica is now available on Xbox One. Grab it now on physical disk or via digital download!

For those in Europe, physical disk sales will begin on the 7th of December. As Subnautica rolls out worldwide, it might take a few hours to show up in digital download storefronts, or for the launch update to arrive.

Get Subnautica
Those who have played in Xbox Game Preview, you will get a big launch update today, and your copy will transition into the full release version. You have endured awful bugs, painful frame rates, and a long, long wait. We are forever grateful for your patience. Your feedback has been invaluable.

This is our first console release, and it has been a big challenge. We are very excited, and very nervous. We hope that you enjoy Subnautica, no matter which platform you are playing on. We are thrilled to have you diving with us.
Kleine 6.8 Gb

Edit: joy; XBL heeft issues en kan niet de savegames syncen :F

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 04-12-2018 16:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 00:56
Zo na mijn broertje heb ik een goede vriend om eens langs te komen voor een biertje en wat FIFA gisteravond en hij zat te denken om de PS4 pro te kopen , omdat ik deze ook had en vertelde hem over een klein verschil en dat de Xbox X zo stil is en betere graphics. Hij mailde me net en had de xbox X besteld :) met Battlefield. Cool kunnen we samen tanks opblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwaazaar schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:48:
[...]

Marktplaats zou ik zelf ook niet snel doen, maar als je bv van een tweaker op V&A iets overneemt dan kun je als ze een goede feedback score er meestal wel op vertrouwen dat het ok is. Niet als het een account is dat gisteren aangemaakt is en/of nog helemaal geen feedback heeft natuurlijk...

Mocht je overigens een key van iemand overnemen en die 'in person' overnemen (aangezien je zegt thuis pas er achter komen), dan kun je ook altijd daar in de xbox app op je smartphone de key invoeren met die persoon er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:52:
[...]

Laten we hopen dat ze FromSoftware overnemen en eindelijk eens een Soul-ish game op Native 4K HDR @60fps uitbrengen.
De hardware en de engines om dit mogelijk te maken liggen voor het oprapen bij Microsoft, win-win !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Heeft de xbox site geen chatsupport meer? Kan niks vinden, alleen een forum of bellen lijkt mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

swoutr schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:57:
Heeft de xbox site geen chatsupport meer? Kan niks vinden, alleen een forum of bellen lijkt mogelijk.
'
Ze hebben een 'Virtual Assistent' die je, aan het einde van de rit bij geen goed antwoord, als het goed is de mogelijkheid geeft om een chat te openen. Als het niet meer lukt tijdens kantooruren van NL, kan je altijd de US chat proberen:

https://partner.support.s...box&flowId=Xbox-ContactUs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Zo jammer dat de retail versie van Hellblade zo karig te verkrijgen is. Zeker voor de Xbox One. Bij Gamemania al uitverkocht en bij Nedgame verkopen ze alleen de PS4 versie voor 58 euro. Dan maar gewoon digitaal halen een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
NukaWorldNL schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:08:
Zo jammer dat de retail versie van Hellblade zo karig te verkrijgen is. Zeker voor de Xbox One. Bij Gamemania al uitverkocht en bij Nedgame verkopen ze alleen de PS4 versie voor 58 euro. Dan maar gewoon digitaal halen een keer.
Je kunt ook geld besparen en voor 1 a 2 maanden een gamepass halen om Hellblade te spelen. Die komt op 17 december in de gamepass library...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Had gehoopt dat Hellblade nu al bij ds game pass zat. Helaas nog even wachten. Lijkt me een erg leuk spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Benieuwd wat dit moet gaan worden:

"Ubisoft meldt in een persbericht dat het gaat om een 'gloednieuwe Far Cry-game'. In een tweet is te lezen dat tijdens de aanstaande Game Awards meer te zien is."

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2018 18:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Hmm een post apocalyptische (aangezien die nuke) Far Cry? Normaal nooit veel gehad met die games, maar dit kan zomaar eens een Far Cry game worden die ik zou kopen als het echt zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 08:19
justifire schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:34:
Yes eindelijk !!
Ashen release 7 December *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En zie dat Game Pass weer in de aanbieding is, twee tientjes voor zes maanden.
https://www.microsoft.com...me-pass/CFQ7TTC0K6L8/000P
Meteen maar twee jaar aangeschaft, bespaar ik weer mooi door o.a. Ashen en Gears 5 niet te hoeven te kopen :*)
2 tientjes? ik zie hem toch echt voor 30 euro staan... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes eindelijk !!

Meteen maar twee jaar aangeschaft, bespaar ik weer mooi door o.a. Ashen en Gears 5 niet te hoeven te kopen :*)
bij mij komt ie voor 1 slotizwhatevermunteenheid voor 30 dagen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine tip: als je gamepass aanschaft via de site activeert hij automatische verlenging. Even doorklikken op je MS account om dat uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:32
Strange ik krijg foutmelding dat ik al gamepass heb vanuit andere regio (1 malig verlenging vergeten uit te zetten) maar staat nu uit. En daarom wil hij het niet doen Hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:29:
Benieuwd wat dit moet gaan worden:

[YouTube: Far Cry | Game Awards 2018 Teaser Trailer | Ubisoft [NA]]

"Ubisoft meldt in een persbericht dat het gaat om een 'gloednieuwe Far Cry-game'. In een tweet is te lezen dat tijdens de aanstaande Game Awards meer te zien is."
Fall Out in een Far Cry jasje? Namen zijn al praktisch hetzelfde :+

Kijk er wel naar uit eigenlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
justifire schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:21:
Zie trouwens dat je vanaf het hoofdscherm van BF1 een aanbieding krijgt om BFV aan te schaffen met 50% korting.
Relaxed! Morgen even kijken!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Zie trouwens dat je vanaf het hoofdscherm van BF1 een aanbieding krijgt om BFV aan te schaffen met 50% korting.
Klopt. Maar in de Turkse Store nog goedkoper hierdoor. Omgerekend zo'n €23.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Dit schijn je ook vanuit BF 4 en BF1 te kunnen, reddit is er weer heel blij mee hoorde ik xD

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:25
Yes eindelijk !!

Ik kan de game pass alleen maar voor 1 maand aanschaffen, optie om 6 of 12 maanden te selecteren is er bij mij niet of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
razRDJ schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:21:
[...]
Ik kan de game pass alleen maar voor 1 maand aanschaffen, optie om 6 of 12 maanden te selecteren is er bij mij niet of mis ik iets?
Meerdere keren die van 6 maanden aanschaffen? Wel op de poolse store houden, lijkt eerder op gewone korting dan een eenmalige aanbieding.
Notna schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:00:
[...]
Fall Out in een Far Cry jasje? Namen zijn al praktisch hetzelfde :+
Kijk er wel naar uit eigenlijk :Y
Qua gameplay blijft het een far cry van Fallout.
Zou het een soort Far Cry Primal worden maar dan na een apocalypse? Dat zou me best tof lijken, hopelijk wel met wat nieuwe gameplay mechanics. De standaard formule wordt inmiddels een beetje saai.

[ Voor 37% gewijzigd door m0h4life op 06-12-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
-----Uh, was vanochtend niet helemaal wakker -----

[ Voor 91% gewijzigd door m0h4life op 06-12-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0h4life schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:55:
[...]

Meerdere keren die van 6 maanden aanschaffen? Wel op de poolse store houden, lijkt eerder op gewone korting dan een eenmalige aanbieding.
hij tikt dat hij 6 of 12 maanden niet kan kiezen ..dan lukt meerdere keren die van 6 maanden ook niet
ik heb hetzelfde, kan 1 maand kiezen voor 1 sltozywhatever of 14 dagen trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
quorumz schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:15:
[...]
hij tikt dat hij 6 of 12 maanden niet kan kiezen ..dan lukt meerdere keren die van 6 maanden ook niet
Heb het zelfde probleem als ik naar de NL store ga, had dat misschien wat beter moeten verwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oude liefdes kun je beter blijven negeren, zoveel is wel duidelijk. Van de Sint Burnout Paradise Remastered gekregen en dat valt niet echt mee moet ik zeggen. Heb alle delen van Burnout (op Paradise na) echt kapot gespeeld en ik ben er na een paar uur al klaar mee vrees ik. De wereld voelt leeg en doods aan en het echte Burnout gevoel komt maar sporadisch terug. Grootste minpunt ligt gewoon in de vrijheid tijdens de races zelf. Je bent meer bezig met te kijken waar je heen moet op de map of kompas dan dat je op de weg let. Totaal niet relaxte manier van racen in een arcaderacer als Burnout als je het mij vraagt. Voor de stunt-onderdelen is dit prima, maar voor de races (toch het leukste onderdeel) werkt dit van geen kanten.

Zeg nu zelf,dit

Afbeeldingslocatie: https://r.mprd.se/media/images/150229-Burnout_Revenge_(USA)-10.jpg

is toch duidelijker dan dat

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/02/388-1.jpg

Snap dat het afbreuk doet aan het open-wereld idee van de game. Misschien ben ik verwend met FH4. Wel jammer, want de crashes voelen onderwets lekker. Zonde dat de races zelf meer bestaan uit je weg zoeken dan het rammen van je tegenstanders :/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wom schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:39:

Zeg nu zelf,dit

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Snap dat het afbreuk doet aan het open-wereld idee van de game. Misschien ben ik verwend met FH4. Wel jammer, want de crashes voelen onderwets lekker. Zonde dat de races zelf meer bestaan uit je weg zoeken dan het rammen van je tegenstanders :/
Ik heb burnout paradise destijds op de PC veel gespeeld en juist doordat de map zo relatief klein is ben nu bezig met FH4 en dat is ietwat groter ga je veel races herkennen en daarna kun je weer heel snel naar de volgende en naar de volgende en naar de volgende. Kleine stukjes rijden en wat stomme stunts doen en daarna weer een race.

Ik vond juist de manier van een open map erg fijn omdat de laadtijden wat minder lijken te zijn omdat je niet elke keer weer in het menu moet en alles selecteren.

Dat had ik anders met Burnout 3. Dat vond ik juist vervelend omdat je niet iets zelf kon ondernemen. Je zat heel erg vast in het menu elke keer weer.

Overigens heb ik Paradise Remastered ook maar ik weet dat morgen Super Smash uit komt en dan ben ik daar al mijn tijd aan kwijt :$

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 06-12-2018 10:50 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
quorumz schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:15:
[...]

Same here, 1 maand voor 1 euro/zloty of 14 dagen trial. Geen mogelijkheid om 6 of 12 maanden te selecteren. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er dan als je 1 maand neemt voor 1 euro? Kun je daarna als gamepass abbonnee wel 6 maanden kopen? Lijkt me sowieso dat je dat probeert. 1 euro voor een maand is goedkoper dan 6 maanden voor 30 euro immers. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:39:
Oude liefdes kun je beter blijven negeren, zoveel is wel duidelijk. Van de Sint Burnout Paradise Remastered gekregen en dat valt niet echt mee moet ik zeggen. Heb alle delen van Burnout (op Paradise na) echt kapot gespeeld en ik ben er na een paar uur al klaar mee vrees ik. De wereld voelt leeg en doods aan en het echte Burnout gevoel komt maar sporadisch terug. Grootste minpunt ligt gewoon in de vrijheid tijdens de races zelf. Je bent meer bezig met te kijken waar je heen moet op de map of kompas dan dat je op de weg let. Totaal niet relaxte manier van racen in een arcaderacer als Burnout als je het mij vraagt. Voor de stunt-onderdelen is dit prima, maar voor de races (toch het leukste onderdeel) werkt dit van geen kanten.

Zeg nu zelf,dit

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik vond paradise toen ie nieuw was om deze reden al minder leuk... Het was ook te makkelijk meen ik me te herinneren. Was alleen maar van A naar B aan het rijden en takedowns waren er eigenlijk nauwelijks omdat alles achter me reed.

Maar ik heb laatst burnout revenge (geloof ik) ook aangeschaft en via bc gespeeld... Dat was even leuk maar ook dat heeft niet meer zo'n aantrekkingskracht. Maar ik ben ook niet zo'n retro gamer, ga me toch storen aan de gedateerdheid van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel Funktion
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:33
r3v0ss schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:09:
[...]

Same here, 1 maand voor 1 euro/zloty of 14 dagen trial. Geen mogelijkheid om 6 of 12 maanden te selecteren. :-(
Wat je ook kunt doen is op cdkeys.com een code voor 12 maanden kopen. Kost daar nu € 56,99.
Werkt prima, kan ik uit ervaring melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:15:
Wat gebeurt er dan als je 1 maand neemt voor 1 euro? Kun je daarna als gamepass abbonnee wel 6 maanden kopen? Lijkt me sowieso dat je dat probeert. 1 euro voor een maand is goedkoper dan 6 maanden voor 30 euro immers. :)
Die optie van 1 maand voor 1 euro (of proef van 14 dagen) zie ik alleen maar als ik niet ingelogd ben. Zodra ik inlog, met een actief Game Pass-abonnement, krijg ik enkel de optie om te kopen voor € 9,99 of te 'beheren' (automatisch verlengen in- of uitschakelen/annuleren).

Zelfs als ik van Microsoft per mail een link naar een "persoonlijke" aanbieding ontvang om met 50% korting 6 maanden te verlengen, krijg ik met geen mogelijkheid die optie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:34:
[...]

Die optie van 1 maand voor 1 euro (of proef van 14 dagen) zie ik alleen maar als ik niet ingelogd ben. Zodra ik inlog, met een actief Game Pass-abonnement, krijg ik enkel de optie om te kopen voor € 9,99 of te 'beheren' (automatisch verlengen in- of uitschakelen/annuleren).

Zelfs als ik van Microsoft per mail een link naar een "persoonlijke" aanbieding ontvang om met 50% korting 6 maanden te verlengen, krijg ik met geen mogelijkheid die optie te zien.
Neem aan dat automatisch verlengen uit staat ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:45
wPlayNL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:30:
[...]

Vrijdag rdr2 gekocht in de amerikaanse store via de webbrowser op een pc zonder vpn. Als betaal middel een amerikaanse paypal ( amerikaans adres ).
Hier staat dan weer mijn N26 credit card aan gekoppeld ( gewoon op nederlands adres ).

Direct mijn N26 credit card aan microsoft koppelen geeft foutmeldingen.
Heb dit ook geprobeerd, maar ik krijg een error. Is er nog iets bijzonders nodig om dit te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 6 december 2018 @ 22:44:
[...]

Neem aan dat automatisch verlengen uit staat ?
Helaas maakt aan of uit geen verschil. Ik werk daarom maar met elders gekochte prepaid-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 18:48
Dan Stark schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:24:
[...]

Heb dit ook geprobeerd, maar ik krijg een error. Is er nog iets bijzonders nodig om dit te kunnen doen?
Niks bijzonders voor nodig gehad.
Mijn amerikaanse paypal staat op een adres in Anchorage, Alaska.
Credit card gewoon op huis adres hier in nederland.

Staat er wel geld op de N26 rekening? Er wordt bij het toevoegen van de credit card 1 dollar van je rekening afgehaald. Daarna weer terug geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Bij de eerste teaser kreeg ik een Fallout gevoel, maar nu meer een Borderlands gevoel. :+

Ben ook bang dat dit een soort opvuller wordt zoals Primal.

[ Voor 41% gewijzigd door Louw Post op 07-12-2018 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FC:ND ziet er eigenlijk wel cool uit :D Maar laten we eerlijk zijn; het is gewoon een sequel op FC 5 en er zit verder ook 0.0 nieuwe techniek waarschijnlijk achter. Leuke nieuwe skins en misschien wat abilities maar dat is het dan ook.

En tóch ga ik het kopen :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:45
wPlayNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 05:48:
[...]

Niks bijzonders voor nodig gehad.
Mijn amerikaanse paypal staat op een adres in Anchorage, Alaska.
Credit card gewoon op huis adres hier in nederland.

Staat er wel geld op de N26 rekening? Er wordt bij het toevoegen van de credit card 1 dollar van je rekening afgehaald. Daarna weer terug geboekt.
Ik heb mijn Rabocard aan de paypal gehangen. En daar een adres in Eugene, Oregon.

Kan wel zien dat er 1 dollar was gereserveerd door Paypal en 0 Euro door Microsoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Klein beetje in Ashen rondgelopen. Vet stijltje! Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ermee moet maar ik weet wel dat ik er zeker verder mee speel. Gamepass is niet zo best voor m'n backlog lol. Mutant Year Zero, Ashen, Below straks, The Gardens Between. En dan moet ik nog verder met RDR2, AssCreed... Argh! #firstworldproblems

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ze met de nieuwe Far Cry een beetje te hard van stapel lopen, blijf Far Cry 2 of 3 toch de leukste vinden tot nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:04:
Ik denk dat ze met de nieuwe Far Cry een beetje te hard van stapel lopen, blijf Far Cry 2 of 3 toch de leukste vinden tot nu.
Ik denk dat het daarom ook geen nummer krijgt. Een zijspoor zoals Blood Dragon en Primal.

Vandaar ook de setting.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De winnaars van de Game Awards
Beste game: God of War
Beste regie: God of War
Beste verhaal: Red Dead Redemption 2
Beste stijl: Return of the Obra Dinn
Beste muziek: Red Dead Redemption 2
Beste geluid: Red Dead Redemption 2
Beste acteerwerk: Roger Clark als Arthur Morgan, Red Dead Redemption 2
Beste game met impact: Celeste
Beste doorlopende game: Fortnite
Beste indiegame: Celeste
Beste mobiele game: Florence
Beste VR-/AR-game: Astro Bot Rescue Mission
Beste actiegame: Dead Cells
Beste actie-/avonturengame: God of War
Beste rollenspel: Monster Hunter World
Beste vechtspel: Dragon Ball FighterZ
Beste familiegame: Overcooked 2
Beste strategiegame: Into the Breach
Beste sport-/racegame: Forza Horizon 4
Beste nieuwe indiegame: The Messenger
Beste multiplayergame: Fortnite
Beste esportsgame: Overwatch

Een mooi resultaat, vind het alleen erg lachwekkend dat FighterZ die prijs heeft gekregen.
In jaren niet zo'n slechte Dragonball game uitgebracht en gelijk wint dat spel een prijs.
Misschien zit ik ernaast en is het mijn eigen persoonlijke mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 11:19
Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag:

Ik heb een xbox one en mijn kinderen hebben een account met restricties (schermtijd etc)
Nu kan mijn dochter direct haar account kiezen en spelen, echter mijn zoontje moet steeds een wachtwoord/code invoeren en ik weet niet waar ik dat kan veranderen, het moet hetzelfde zijn als bij mijn dochter.
Mijn kinderen zitten in mijn family en ik heb alle settings na gelopen en alles is het correct naar mijn weten.
maar mijn zoontje moet steeds inloggen met wachtwoord en dat wil ik niet.

Alvast bedankt voor het helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c0de1 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:50:
Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag:

Ik heb een xbox one en mijn kinderen hebben een account met restricties (schermtijd etc)
Nu kan mijn dochter direct haar account kiezen en spelen, echter mijn zoontje moet steeds een wachtwoord/code invoeren en ik weet niet waar ik dat kan veranderen, het moet hetzelfde zijn als bij mijn dochter.
Mijn kinderen zitten in mijn family en ik heb alle settings na gelopen en alles is het correct naar mijn weten.
maar mijn zoontje moet steeds inloggen met wachtwoord en dat wil ik niet.

Alvast bedankt voor het helpen!
zoiets?

Press the Xbox button to open the guide.
Select Sign in.
Scroll down and select your gamertag to sign in.
After you're signed in, go back to Home to open the guide.
Select Settings.
Select All Settings.
Select Account, and then Sign-in, security & passkey.
Select Change my sign-in preferences

(dacht als ouder je dit voor je kinderen onder jouw account kon regelen)

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 07-12-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 11:19
quorumz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:54:
[...]

zoiets?

Press the Xbox button to open the guide.
Select Sign in.
Scroll down and select your gamertag to sign in.
After you're signed in, go back to Home to open the guide.
Select Settings.
Select All Settings.
Select Account, and then Sign-in, security & passkey.
Select Change my sign-in preferences

(dacht als ouder je dit voor je kinderen onder jouw account kon regelen)
Ik ga vanmiddag even kijken, bedankt alvast!
Pagina: 1 ... 129 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.