[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.061 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:22:
Pfff, ik hou het allemaal niet meer bij met al die games die uitkomen… Nu weer Ashen, over een week Below. En dan heb ik Spryo nog, BFV, Horizon DLC, RDR2, The Council en dan moet ik nog beginnen aan de SP van Doom en Get Even.

En zoals @justifire hierboven zegt. Game Pass is meesterlijk...

Nu staat er nog maar slechts een punt. :+
Jalla jalla !!
Metro, Sekiro en MK11 staan voor de deur !!

Had problemen met het plaatje posten, inmiddels gelukt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 07-12-2018 11:25 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:52:
jammer dit soort graphs niet meer mijn ding zijn met tegenwoordige het zoveel meer echt lijkende grafisch geweld..

stranger things 3 the game:

[YouTube: Stranger Things 3 The Game Announce Trailer - The Game Awards 2018]
Whaha lijkt wel een spel uit de jaren 90, voor welke console gaan ze dit uitbrengen? xD

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:30:
De winnaars van de Game Awards
Beste vechtspel: Dragon Ball FighterZ

Een mooi resultaat, vind het alleen erg lachwekkend dat FighterZ die prijs heeft gekregen.
In jaren niet zo'n slechte Dragonball game uitgebracht en gelijk wint dat spel een prijs.
Misschien zit ik ernaast en is het mijn eigen persoonlijke mening?
Tja, waarschijnlijk zijn er geen betere vechtgames in 2018 uitgebracht dan deze. Dan is het makkelijk scoren :)
Welke fighters van 2018 kan je aanraden die beter zijn?
G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:25:
[...]
Whaha lijkt wel een spel uit de jaren 90, voor welke console gaan ze dit uitbrengen? xD
Misschien wist je het nog niet, maar retro is tegenwoordig hartstikke in, hoor!

[ Voor 19% gewijzigd door Fireshade op 07-12-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

justifire schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:28:
[...]

Soul Calibur VI
En die had ook gewoon moeten winnen, kan Dragonball geen fighter noemen, eerder een button-mash-quicktime-event.
Dragonball Fighter Z was in januari dit jaar gereleased. Soul Calibur VI is eind oktober gereleased. Misschien was dat te laat om nog mee te mogen doen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:26:
[...]

Tja, waarschijnlijk zijn er geen betere vechtgames in 2018 uitgebracht dan deze. Dan is het makkelijk scoren :)
Welke fighters van 2018 kan je aanraden die beter zijn?

[...]

Misschien wist je het nog niet, maar retro is tegenwoordig hartstikke in, hoor!
Ik vond in de Dragonball series nog altijd Xenoverse 2 de beste, maar andere fighters van 2018?
XV2 is de enige fighter die ik de afgelopen 2 jaar heb gespeeld, heb Fighterz wel gehaald omdat ik elke Dragonball game koop maar na 2 uurtjes aan de kant gelegd vanwege de slechte controls & weining inhoud.

Ja klopt retro is helemaal in , heb er zelf niet zoveel mee.
Sommige games van vroeger zijn zeker leuk om terug te brengen 8)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
justifire schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:19:
Game Pass aanschaffen is nu echt een no-brainer ! :9
[Afbeelding]
Eens! Dus ik heb hem maar even verlengd :p

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:25:
[...]

Toch heeft dat wel zo zijn charme. Ik fon The Final Station bijv. ook geweldig

[YouTube: The Final Station Xbox One Gameplay]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:05:
[...]

Toch heeft dat wel zo zijn charme. Ik fon The Final Station bijv. ook geweldig

[YouTube: The Final Station Xbox One Gameplay]
Het heeft zeker zijn charme, alleen ik zie het mezelf niet snel spelen :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:10:
[...]

Het heeft zeker zijn charme, alleen ik zie het mezelf niet snel spelen :o .
Je bent te jong om het te waarderen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:18:
[...]

Je bent te jong om het te waarderen :+
Haha pardon te jong ? :)
Tik in januari de 28 jaar aan, heb de retro nog wel meegemaakt :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:20:
[...]

Hap hap hap hap :P

Ik ben uit '86 dus heel veel recht van spreken heb ik niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:22:
[...]

Hap hap hap hap :P

Ik ben uit '86 dus heel veel recht van spreken heb ik niet :')
haha sorry heb honger, is na 12 uur he :P.
Tijd voor pauze >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:20:
[...]

Je typt nog als een 16 jarige dus je bent jong van geest.

Ofsow :+

Overigens fuck Graphics! Broforce is de bomb bijvoorbeeld :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Overigen; voor wie er zin heeft lastig te doen in de Turkse Store: BF V voor net geen 20 euro:

https://nl.pepper.com/aan...xe-edition-xbox-one-86700

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:26:
[...]

Je typt nog als een 16 jarige dus je bent jong van geest.

Ofsow :+

Overigens fuck Graphics! Broforce is de bomb bijvoorbeeld :D
Haha wij mannen blijven toch altijd jong van geest? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Notna schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:28:
Overigen; voor wie er zin heeft lastig te doen in de Turkse Store: BF V voor net geen 20 euro:

https://nl.pepper.com/aan...xe-edition-xbox-one-86700
Zag hem eergister al langskomen op MyDealz. Maar ik twijfel nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:36:
[...]
Maar laten we eerlijk zijn, als GoW al wint van RDR2, hoe serieus kan je die awards dan nog nemen ? :')
GoW is ook beter qua gameplay.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel al een paar dagen op mn OG Xbox One aan het spelen en valt me op dat veel games toch nog prima spelen op dit ding. Met BF5 merk ik wel een behoorlijke resolutie downgrade, maar bv Fortnite doet het gewoon prima. Smooth en grafisch prima (wel wat mindere draw distance, maar niet hinderlijk). En zelfs Just Cause 4 liep gewoon prima (al heb ik nog geen grote ontploffingen gedaan).

Hij is alleen nog niet gerepareerd (3 dagen in het reparatiecentrum), maar hopelijk deze week nog terug.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 11:19
quorumz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:54:
[...]

zoiets?

Press the Xbox button to open the guide.
Select Sign in.
Scroll down and select your gamertag to sign in.
After you're signed in, go back to Home to open the guide.
Select Settings.
Select All Settings.
Select Account, and then Sign-in, security & passkey.
Select Change my sign-in preferences

(dacht als ouder je dit voor je kinderen onder jouw account kon regelen)
Bedankt dit heeft het opgelost !!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
GamePass voor december:

Mortal Kombat X (12/7)
Ashen (12/7)
Kingdom Two Crowns (12/11)
Pro Evo Soccer 2019 (12/13 )
Spintires: Mudrunner (12/13 )
Below (12/14)
Hellblade (12/17)
Ori and the Blind Forest (12/20)
Shadow Warrior 2 (12/20)

Geen verkeerd lijstje dacht ik zo. Nog ff en ik koop helemaal geen games meer bij launch. Het wordt echt steeds meer de Netflix of games dat GamePass, netjes hoor.

Ondanks de (voor nu nog) steeds betere exclusives line up van Sony en de gigantische verkoopaantallen van de PS4, kan het bijna niet anders dan dat men daar in Japan toch, al is het maar een héél klein beetje, een klein beetje zenuwachtig van beginnen te worden.

GamePass is écht een schot in de roos voor MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:49:
GamePass voor december:

Mortal Kombat X (12/7)
Ashen (12/7)
Below (12/14)
Hellblade (12/17)
Shadow Warrior 2 (12/20)

Geen verkeerd lijstje dacht ik zo. Nog ff en ik koop helemaal geen games meer bij launch. Het wordt echt steeds meer de Netflix of games dat GamePass, netjes hoor.

Ondanks de (voor nu nog) steeds betere exclusives line up van Sony en de gigantische verkoopaantallen van de PS4, kan het bijna niet anders dan dat men daar in Japan toch, al is het maar een héél klein beetje, een klein beetje zenuwachtig van beginnen te worden.

Gamepass is inderdaad een hele mooie service. Ik heb het er al dubbel en dwars uit. :) En was het in het begin nog voornamelijk wat oudere games, nu komen er zoveel toffe en ook gewoonweg nieuwe games direct in Gamepass.

Zelfs als het 20 euro zou kosten is het een no brainer voor mij.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:59:
[...]

Gamepass is inderdaad een hele mooie service. Ik heb het er al dubbel en dwars uit. :) En was het in het begin nog voornamelijk wat oudere games, nu komen er zoveel toffe en ook gewoonweg nieuwe games direct in Gamepass.

Zelfs als het 20 euro zou kosten is het een no brainer voor mij.
Dit dus.
In het begin vond ik het een suf gedrocht met veels te veel oude (X360) games, dat is de laatste maanden echter snel aan het veranderen.
Denk dat het Netflix-verhaaltje vanlieverlee aardig vorm gaat krijgen.
Alle games en dlc in gamepass voor vijf tientjes in de maand, ik teken er voor !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:40
Ik heb fortnite battle pass gekocht echter speel ik dit zelf niet maar mijn zoon wel. Hij heeft een account bij mij op de xbox.
Ik dacht dat als ik deze koop hij hem wel kan gebruiken. Helaas kan dit niet (?)
Moet ik contact met MS opnemen? Of kan dit ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
justifire schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:50:
[...]

Voor 20 euro zou ik niet twijfelen.
Heb nog geen spijt gehad van mijn aankoop voor full-price.
Kreeg zelfs een berichtje van xbox met twee maanden gratis EA-acces als dank voor de aanschaf van de deluxe edition op release :*)
True. Maar heb nog steeds zat plezier met BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ducolwd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:26:
Ik heb fortnite battle pass gekocht echter speel ik dit zelf niet maar mijn zoon wel. Hij heeft een account bij mij op de xbox.
Ik dacht dat als ik deze koop hij hem wel kan gebruiken. Helaas kan dit niet (?)
Moet ik contact met MS opnemen? Of kan dit ook anders?
je redeemed hier iets wat "ingame" is. dat is niet shareable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:03
Twijfel slaat toe. Ik zie dat de Fall Out bundel weer gedropt is in prijs. Nu vind ik Fall Out leuk maar niet deze online draak en een witte X ook niet echt. :F
Zal er volgens jullie voor de kerstdagen nog een leuke deal voorbij kunnen komen met bijvoorbeeld RDR2 of Forza bundel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Mierenneuken ik weet. Maar het is Fallout geen Fall Out. Zie meerdere mensen deze fout maken.

Ik heb trouwens die Fallout 76 bundel. Ik vind het echt wel een mooie console hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Gamepass vind ik ook super, maar ik blijf de games wel kopen die ik tof vind. Zie dat Hellblade ook deze maand komt, maar ik wil bepaalde games sowieso ook fysiek hebben. Voor mij is Gamepass meer een mooie optie om games op de 1e dag te proberen. Vind ik echt leuk dan koop ik ze later wel een keertje. Dan is de prijs toch meestal veel gunstiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:38:
Gamepass vind ik ook super, maar ik blijf de games wel kopen die ik tof vind. Zie dat Hellblade ook deze maand komt, maar ik wil bepaalde games sowieso ook fysiek hebben. Voor mij is Gamepass meer een mooie optie om games op de 1e dag te proberen. Vind ik 0echt leuk dan koop ik ze later wel een keertje. Dan is de prijs toch meestal veel gunstiger.
Dit doe ik ook. Bevalt goed en zo bouw ik toch ook een fysieke collectie op. Dat vind ik stiekem toch leuk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:49:
GamePass voor december:

Mortal Kombat X (12/7)
Ashen (12/7)
Below (12/14)
Hellblade (12/17)
Shadow Warrior 2 (12/20)

Ik denk dat het vooral een briljante tactiek is om bij de volgende generatie terug te slaan naar Sony, vooral als het klopt wat ik elders las dat Microsoft zich wil verzekeren dat ze niet opnieuw achter liggen qua performance. Als Microsoft er genoeg geld tegenaan gooit en een echte goede console neerzet terwijl het geen probleem is om over te stappen want met game pass heb je gelijk een flinke library... Dan zie ik ze echt flink scoren hoor.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:38:
Gamepass vind ik ook super, maar ik blijf de games wel kopen die ik tof vind. Zie dat Hellblade ook deze maand komt, maar ik wil bepaalde games sowieso ook fysiek hebben. Voor mij is Gamepass meer een mooie optie om games op de 1e dag te proberen. Vind ik echt leuk dan koop ik ze later wel een keertje. Dan is de prijs toch meestal veel gunstiger.
Ik blijf ook wel (digitale) games kopen zolang ze niet in game pass zitten.
Meeste games speel ik wel binnen een maand uit en verwijder ze dan van de xbox, daar is gamepass ideaal voor.

Ooh en Ashen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:53

R.G

Finraziel schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:06:
[...]

Ik denk dat het vooral een briljante tactiek is om bij de volgende generatie terug te slaan naar Sony, vooral als het klopt wat ik elders las dat Microsoft zich wil verzekeren dat ze niet opnieuw achter liggen qua performance. Als Microsoft er genoeg geld tegenaan gooit en een echte goede console neerzet terwijl het geen probleem is om over te stappen want met game pass heb je gelijk een flinke library... Dan zie ik ze echt flink scoren hoor.
Dit dus, man oh man haha, ze zijn goed bezig + ik heb alweer teveel uitgegeven aan ze haha...

dat abonnement idee in usa is ook echt top van ze, met mobieltjes gebeurt het ook dus waarom niet ook hiervoor voor mensen die graag willen gamen maar niet eenmaal 400+ uit kunnen geven. ik zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 20:53

R.G

justifire schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:25:
[...]

Ik blijf ook wel (digitale) games kopen zolang ze niet in game pass zitten.
Meeste games speel ik wel binnen een maand uit en verwijder ze dan van de xbox, daar is gamepass ideaal voor.

Ooh en Ashen <3
Hoe is ashen?

bevalt het waarmee te vergelijken, ik ben benieuwd naar jullie mening

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ik blijf trouwens nog steeds hopen dat die F.E.A.R. games een keer BC worden. Blijven ook toffe games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
R.G schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:13:
[...]

Hoe is ashen?

bevalt het waarmee te vergelijken, ik ben benieuwd naar jullie mening
Ashen wordt met de minuut beter.
Goed te vergelijken met Dark Souls.
Maar dan minder grauw en een stuk meer vergevingsgezind dankzij semi coop en revive systeem.

Echter hadden ze van mij wel een tutorial in mogen bouwen, of iets meer aanwijzingen in het begin.
Voor mij persoonlijk niet nodig, ik ben al regelmatig door de mangel van Dark Souls en consorten gegaan, maar maatje van mij is nieuw in dit genre en was er na een half uurtje eigenlijk wel klaar mee.
Na wat uitleg mijnerzijds (dodgen, stamina, healthflask, etc.) heeft hij het toch nog een kans gegeven en zojuist de eerste baas verslagen.
Oftewel, geef het wat tijd, zoek desnoods iets op internet, of lees een tutorial voor souls-like games, Ashen is het dubbel en dwars waard !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NukaWorldNL schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:09:
Ik blijf trouwens nog steeds hopen dat die F.E.A.R. games een keer BC worden. Blijven ook toffe games.
Super games inderdaad en ik heb ze op de oude 360 uitgespeeld destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:12:
[...]

Ashen wordt met de minuut beter.
Goed te vergelijken met Dark Souls.
Maar dan minder grauw en een stuk meer vergevingsgezind dankzij semi coop en revive systeem.

Echter hadden ze van mij wel een tutorial in mogen bouwen, of iets meer aanwijzingen in het begin.
Voor mij persoonlijk niet nodig, ik ben al regelmatig door de mangel van Dark Souls en consorten gegaan, maar maatje van mij is nieuw in dit genre en was er na een half uurtje eigenlijk wel klaar mee.
Na wat uitleg mijnerzijds (dodgen, stamina, healthflask, etc.) heeft hij het toch nog een kans gegeven en zojuist de eerste baas verslagen.
Oftewel, geef het wat tijd, zoek desnoods iets op internet, of lees een tutorial voor souls-like games, Ashen is het dubbel en dwars waard !!
Wat ik nog wel onduidelijk vind is de semi coop. Heb jij enig idee hoe dat werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 16:52:
[...]

Wat ik nog wel onduidelijk vind is de semi coop. Heb jij enig idee hoe dat werkt?
Coop is altijd met de npc waar je de missie mee doet.
Deze kan ai controlled zijn, of door een andere speler die dezelfde missie speelt.
Is dus coop maar je ziet niet wie of wat het is (afgezien van gedrag dan)

Je kan een code instellen onder multiplayer settings, dan filtert hij op die code en kan je bijvoorbeeld met een bekende een missie spelen mits diegene dezelfde missie gestart is.
Wil je dus coopen met een bekende dan kan je het beste beide een nieuw spel starten, codes instellen en zo samen op spelen.
Even iemand helpen als in Dark Souls (soapstone) is er dus niet bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb recent een pricewatch: BenQ EW3270U Grijs met HDR voor mijn Xbox One X gekocht en ik zie het verschil gewoon niet in RDR2 of Horizon 4...

Als ik RDR2 opstart krijg ik gelijk HDR:ON op mijn beeldscherm en in de settings heb ik de helderheid op 200 gezet (advies is 100 voor LCD en 300 voor OLED)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:26:
[...]

Coop is altijd met de npc waar je de missie mee doet.
Deze kan ai controlled zijn, of door een andere speler die dezelfde missie speelt.
Is dus coop maar je ziet niet wie of wat het is (afgezien van gedrag dan)

Je kan een code instellen onder multiplayer settings, dan filtert hij op die code en kan je bijvoorbeeld met een bekende een missie spelen mits diegene dezelfde missie gestart is.
Wil je dus coopen met een bekende dan kan je het beste beide een nieuw spel starten, codes instellen en zo samen op spelen.
Even iemand helpen als in Dark Souls (soapstone) is er dus niet bij helaas.
Vind het echt een hele toffe game. Het is natuurlijk niet zo gelikt als een Dark Souls, maar het platform gedeelte (qua jumpen en vinden van secrets) vind ik eigenlijk stiekem wel beter…

Heb vanavond een main quest gehaald in een dungeon die maar niet wilde stoppen, met een eindbaas die mij wel wilde stoppen… Gelukkig niet met de AI maar dus met een medespeler. Wat was dat een tof moment. Ashen is echt wel een ruwe diamant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:24:
[...]

Vind het echt een hele toffe game. Het is natuurlijk niet zo gelikt als een Dark Souls, maar het platform gedeelte (qua jumpen en vinden van secrets) vind ik eigenlijk stiekem wel beter…

Heb vanavond een main quest gehaald in een dungeon die maar niet wilde stoppen, met een eindbaas die mij wel wilde stoppen… Gelukkig niet met de AI maar dus met een medespeler. Wat was dat een tof moment. Ashen is echt wel een ruwe diamant.
Ben nog niet zo ver :$
Maar ben het met je eens, springen voelde nog nooit zo goed in een souls-like game.
Ben ook erg veel tijd kwijt met zoeken naar secrets en ergens hogerop zien te klimmen.
Ashen heeft itt DS ook erg veel te vinden, overal ligt wel wat.
Aurora44 heeft zijn tijd genomen en daarmee een erg mooi product neergezet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Koning Willy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:49:
Ik heb recent een pricewatch: BenQ EW3270U Grijs met HDR voor mijn Xbox One X gekocht en ik zie het verschil gewoon niet in RDR2 of Horizon 4...

Als ik RDR2 opstart krijg ik gelijk HDR:ON op mijn beeldscherm en in de settings heb ik de helderheid op 200 gezet (advies is 100 voor LCD en 300 voor OLED)
Ik begreep dat de HDR in RDR2 erg belabberd is om mee te beginnen, maat in Horizon 4 zou het toch wel een verschil moeten maken...

YouTube ondersteunt ook HDR en dus ook in de app op de X. Zet eens een testvid aan en kijk of je het dan ziet?

300 nits is overigens ook niet mega spectaculair voor HDR hoewel het zat zou moeten zijn om iig verschil te zien. Staat de 'ambient light sensor' niet toevallig aan waardoor de helderheid verloren gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 09-12-2018 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op zondag 9 december 2018 @ 07:35:
[...]

Ik begreep dat de HDR in RDR2 erg belabberd is om mee te beginnen, maat in Horizon 4 zou het toch wel een verschil moeten maken...
dat is nog zachtjes uitgedrukt. RDR2 "pushed" het SDR signaal alsof het HDR is terwijl het dus niet zo is..het is dus gewoon geen HDR beeld

(en idd 300 nits zullen vlakken van je scherm wat oplichten, vanaf 700/800 en hoger ga HDR pas goed zien, daar zijn de labels ook voor (voor de diverse degradaties HDR) en ook de prijzen naar van schermen/tvs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:30:
De winnaars van de Game Awards
Beste game: God of War
Beste regie: God of War
Beste verhaal: Red Dead Redemption 2
Beste stijl: Return of the Obra Dinn
Beste muziek: Red Dead Redemption 2
Beste geluid: Red Dead Redemption 2
Beste acteerwerk: Roger Clark als Arthur Morgan, Red Dead Redemption 2
Beste game met impact: Celeste
Beste doorlopende game: Fortnite
Beste indiegame: Celeste
Beste mobiele game: Florence
Beste VR-/AR-game: Astro Bot Rescue Mission
Beste actiegame: Dead Cells
Beste actie-/avonturengame: God of War
Beste rollenspel: Monster Hunter World
Beste vechtspel: Dragon Ball FighterZ
Beste familiegame: Overcooked 2
Beste strategiegame: Into the Breach
Beste sport-/racegame: Forza Horizon 4
Beste nieuwe indiegame: The Messenger
Beste multiplayergame: Fortnite
Beste esportsgame: Overwatch

Een mooi resultaat, vind het alleen erg lachwekkend dat FighterZ die prijs heeft gekregen.
In jaren niet zo'n slechte Dragonball game uitgebracht en gelijk wint dat spel een prijs.
Misschien zit ik ernaast en is het mijn eigen persoonlijke mening?
Smash was denk ik de eninge waardige tegenstander geweest? En zelfs daar kan je over discusieren want smash is voor mij ook meer zijn eigen (sub) genre . Soul calibur 6 hoor ik veel minder over dan dbz:f.

De andere dbz budokai games zijn voor zover ik weet juist geen ‘echte’ (lees traditionele) fighting games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Notna schreef op zondag 9 december 2018 @ 07:35:
[...]

YouTube ondersteunt ook HDR en dus ook in de app op de X. Zet eens een testvid aan en kijk of je het dan ziet?

300 nits is overigens ook niet mega spectaculair voor HDR hoewel het zat zou moeten zijn om iig verschil te zien. Staat de 'ambient light sensor' niet toevallig aan waardoor de helderheid verloren gaat?
Ik zal eens kijken, heb overigens de originele xbox hdmi kabel gebruikt en dan hem verlengd met deze Amazon Basic kabel https://www.amazon.de/gp/product/B01D5H91KE

Neem aan dat dit geen probleem zou moeten zijn (tot 10 meter)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Koning Willy schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:18:
[...]

Ik zal eens kijken, heb overigens de originele xbox hdmi kabel gebruikt en dan hem verlengd met deze Amazon Basic kabel https://www.amazon.de/gp/product/B01D5H91KE

Neem aan dat dit geen probleem zou moeten zijn (tot 10 meter)
Ik heb zelf hele slechte ervaringen met die Amazon Basic kabels. Had speciaal voor de nieuwe TV + X een kabel van 3 meter gehaald van Basic en kreeg op 4k groene spikkels door het beeld :F. Zelfde kabel werkte wél op FullHD.

10 meter is ook nogal wat aan lengte om 4k met HDR over te pompen. Maar als er geen problemen waar te nemen zijn; geen zorgen over maken.

Ik zou overigens liever gaan voor één lange kabel dan 2 kabels met een connector er tussen. Geen technische reden, behalve dat ik altijd allergisch word van verlengkabels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Notna schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:09:
[...]

Ik heb zelf hele slechte ervaringen met die Amazon Basic kabels. Had speciaal voor de nieuwe TV + X een kabel van 3 meter gehaald van Basic en kreeg op 4k groene spikkels door het beeld :F. Zelfde kabel werkte wél op FullHD.

10 meter is ook nogal wat aan lengte om 4k met HDR over te pompen. Maar als er geen problemen waar te nemen zijn; geen zorgen over maken.

Ik zou overigens liever gaan voor één lange kabel dan 2 kabels met een connector er tussen. Geen technische reden, behalve dat ik altijd allergisch word van verlengkabels :+
Geen glitches en alle features werken, neem aan dat 300 nits gewoon te weinig is.
Maar het is gewoon veel bang for buck monitor, 419 euro voor 32 inch 4K VA met HDR.

In 2019 toch maar mijn 4K tv upgraden naar Oledje met HDMI 2.1 :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is Ashen toch een gave game! Vandaag weer een stukje verder gekomen (ben al volgens mij wel best ver).

Iedere keer als ik een missie doe en ik zie een ally naar me toe lopen, ben ik benieuwd of het een AI is of gewoon een andere gamer. De meest makkelijke manier is om dan een paar rondjes te draaien om je as en als diegene dat ook doet weet je genoeg :).

Vandaag een uur lang samen met iemand opgetrokken en een paar missies gecomplete. Iedere keer als een van ons een item vond even roepen om de andere te waarschuwen. Samen sterke enemies "sandwichen" :+.

We kwamen helaas uiteindelijk bij een stuk terecht waarbij je een bepaald item in je inventaris moet hebben om verder te kunnen.
spoiler:
speren vanwege teleportation
Ik had die items in mijn inventaris maar mijn teamie helaas niet. Eenmaal zelf aan de overkant zag ik hem dus staan en na een minuut afscheid nemen door elkaar te roepen en rondjes te draaien teleporteerde hij zichzelf maar terug naar het basiskamp. :) Jammer dat er geen share mogelijkheid was anders had ik hem graag wat items gegeven.

Ik snap dat Ashen niet voor iedereen is, maar voor de Souls liefhebber is het toch wel zeker het proberen waard. Dit in tegenstelling tot de PvP in RDR2. Wat is dat slechts zeg :P Waar de SP een masterpiece is en in zekere zin ook de free roam, is de PvP echt het meest slechte wat ik ooit heb gezien… Net weer 1 potje gespeeld waarbij je met pijl en boog op borden moest schieten, maar in plaats daarvan word ik keer op keer afgeschoten door mensen die toch al achter lopen qua punten en dus lekker gaan trollen. Ik ga misschien nog wel een keer de verhaallijn van RDR online uitspelen, maar ik denk dat ik weg blijf van de PvP.

Eerst maar eens Ashen uitspelen (en om 1000 GS te krijgen ook nog op de hard mode). En dan is Below al uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
Sinterklaas had een paar euro's laten liggen in ons huis en dat moet natuurlijk direct worden gebruikt.
Daarom bij Gamemania m'n collectie games uitgebreid met een mooie verzameling.

Afbeeldingslocatie: https://7s1cda.db.files.1drv.com/y4m2xcPW_wPIuuu2Ua6PxMaNVX_3LthqFK44QPEubCNupt4hogpzJ_HQ2mIB5lEBS7dPWz2uQ_bZh3ouXQKo9fMgdCHqNMvYQd2aadGiD4HfMWmEZsU6_oQnmkixTnblXOfoTppBweQT1_Du-KVYFHWb9ryn7gnY5ObnUW-8otaJDePT1sgoiPPz2pZVz23E-XRINdCc8SDHMXZA7BzaZAseg?width=660&height=495&cropmode=none

Bovenstaande is voor mij ongeveer 10 jaar content om te spelen, dus voorlopig zit ik weer goed :-)
Gelijk alle discs maar in de XONE gestopt, zodat de 300/400GB aan game files werden gedownload en dat niet hoeft te gebeuren wanneer ik daadwerkelijk wil gaan gamen.

Sommige had ik al digitaal, maar een fysiek doosje staat natuurlijk leuker in de kast.
Ook kan ik nu FF Type-0 Collectors Edition nu in de seal laten en de Limited Edition spelen die er nu bij is gekomen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Ik zie in de pricewatch een Xbox one s voor 198 euro bij Nedgame. Wanneer ik naar de webshop van Nedgame zelf ga, staat er een prijs van 248 euro :?
Was dit een tijdelijke aanbieding of een (bewuste) prijsfout?
En niet geheel onbelangrijk, heeft er iemand nog tips waar de prijs wel onder de 200 euro is :p

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

-tom-562 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:19:
Ik zie in de pricewatch een Xbox one s voor 198 euro bij Nedgame. Wanneer ik naar de webshop van Nedgame zelf ga, staat er een prijs van 248 euro :?
Was dit een tijdelijke aanbieding of een (bewuste) prijsfout?
En niet geheel onbelangrijk, heeft er iemand nog tips waar de prijs wel onder de 200 euro is :p
https://nl.pepper.com/search?q=xbox+one

Dat even in de gaten houden. Was bij Amazon.fr bijv. 188 euro voor een 1 Tb model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
volgende game om af te tellen:

(na wat behoorlijke tegenvallers: assassins creed odyssey 1e DLC.. wh00t in 2 uur er door heen, heb 100 uur in main game zitten...wtf.. just cause 4.. holy crap hoeveel complexiteit kan je in een free roam actie schiet spel stoppen... te veel om het leuk te houden... het houdt me serieus tegen om het steeds te starten (god die kaart en dom je teams ergens neer zetten..euh om wat te doen..euh ik speel toch.. euh... kill me.. 10ziljoen mogelijkheden voor mijn tethering... pfew 1 voordeel: ik kan gratis travellen en spullen droppen itt deel 3..)

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 10-12-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:45:

(na wat behoorlijke tegenvallers: assassins creed odyssey 1e DLC.. wh00t in 2 uur er door heen, heb 100 uur in main game zitten...wtf.. just cause 4.. holy crap hoeveel complexiteit kan je in een free roam actie schiet spel stoppen... te veel om het leuk te houden... het houdt me serieus tegen om het steeds te starten (god die kaart en dom je teams ergens neer zetten..euh om wat te doen..euh ik speel toch.. euh... kill me.. 10ziljoen mogelijkheden voor mijn tethering... pfew 1 voordeel: ik kan gratis travellen en spullen droppen itt deel 3..)

[YouTube: Kingdom Hearts III - Opening Movie | PS4]
Ik kijk hier ook zo enorm naar uit oOo KH 1 + 2 kapot gespeeld met de missus :Y . Wilde de CE bestellen maar die was wel érg aan de prijs bij de Square Enix store :X

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 10-12-2018 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
had iemand deze al getest : thief of thieves season one (zit in gamepass);

vind zelf de grafische style WAANzinnig... de game play zelf...redelijk (zit in een huis en moet iemand afluisteren maar karakter doet nix als ik daar sta..)

deze kende ik niet, I know al jaartje oud (rutger hauer zijn stem voor de hoofdrol speler) maar ook hier de graphs en geluid werkelijk subliem gedaan! Ook dit spel zeker niet makkelijk (misschien walk through erbij pakken :) )

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 10-12-2018 15:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo, heel de zondagmorgen bezig geweest om coop werkend te krijgen met een maatje in Ashen.
Wilde maar niet lukken, dus uiteindelijk allebei een new game gestart en na veel gepruts hebben we dan de juiste methode gevonden :)
Gisteravond ook met mijn 'oude' character verbinding kunnen maken met zijn character en man man wat een dikke pret is dit spel in coop !!
Gaat om dezelfde persoon waar ik het eerder over had, die na een half uurtje wel klaar was met dit spel.
Bleef nu hangen op de tweede baas dus ik moest en zou coop werkend krijgen om een handje toe te kunnen steken.
Hij heeft de smaak nu zo te pakken dat ik hem volgende week zelfs Dark Souls nog wel zie kopen :P

Enfin, voor wie ook wil coopen met een bekende :
Settings -> multiplayer :
Multiplayer filter aanvinken

Code instellen (voor beide spelers uiteraard, neem een niet te voor de hand liggende code)
Disable multiplayer uitgevinkt laten
Disable AI compagnion aanvinken
, dit is een hele belangrijke waar het bij ons in het begin mis liep !!

Vervolgens allebei bij een stone in hetzelfde gebied buiten de thuisbasis gaan zitten / activeren en de wereld laten resetten.
Dan een beetje in de buurt van die steen blijven / wat vijanden aanvallen.
Je zal merken dat er na een bepaalde tijd opeens een npc bij je in de buurt loopt met de wapens / relics van je maatje.
Je ziet dus de npc die de missie geeft, niet het character van je coop speler.

Let op ! Mocht het niet lukken, check even of multiplayer filter nog aangevinkt staat, deze wil om de zoveel tijd nog wel eens resetten.

Zo ontzettend vet dit spel.
Ik kan het eigenlijk niet geloven maar naar mijn mening is Ashen zo veel beter dan Dark Souls.
Veel meer te doen, veel meer secrets, echt op de gekste plekken waar je eigenlijk niet behoort te komen vind je wel collectibles, springen is vloeiend, combat is vloeiend en lekker snel, vijanden zijn goed uitgedacht en flink gevarieerd, er zit een flinke dosis humor in het spel alsmede een goede storyline, omgevingen en de verscheidenheid aan levensvormen daarin zijn fantastisch, sfeer (vooral in de grotten en tombes) is spot-on, keuze tussen coop al dan niet met ai of solo, relics, artifacts, de hele rambam !!

Verdict : 10/10 GotY !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 10-12-2018 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 21:57
Verwachten jullie dat de One X richting/rond kerst nog een keer in de aanbieding komt - voor laten we zeggen €400 of minder? Heb nu een S maar die vind ik grafisch gezien erg teleurstellend op mijn 4K tv, dus ik wil toch upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:35:

Vervolgens allebei bij een stone in hetzelfde gebied buiten de thuisbasis gaan zitten / activeren en de wereld laten resetten.
Dan een beetje in de buurt van die steen blijven / wat vijanden aanvallen.
Je zal merken dat er na een bepaalde tijd opeens een npc bij je in de buurt loopt met de wapens / relics van je maatje.
Je ziet dus de npc die de missie geeft, niet het character van je coop speler.
Zag op YouTube dat het toch best simpel zou werken (code -> buiten town een stone -> D-pad up, draaien maar).

Blijft een gare manier van co-op MP, snap wel ergens het idee erachter (destiny style van 'free join free leave'), maar snap het doel erachter niet. Had een D3 systeem of dergelijke gebruikt, of van mij part een missie-hub systeem, ik lees nu erg veel commentaar op dit systeem van afk-mensen, NPC zelf vecht beter, niet synchroon in story kan je dus niet joinen. Vraag me uberhaubt af of mensen wel doorhebben dat het een NPC of een echte speler is, als je random MP aan hebt staan, creëert meer verwarring dan degelijk stukje MP.

Nee, ik wacht wel rustig op Anthem, stukje 'echt' multiplayer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:45:

[YouTube: Kingdom Hearts III - Opening Movie | PS4]
Huh... Die game werd zo gehypet in het PS4 topic dat ik half aangenomen had dat het een exclusive was :P
Nou was ik ook niet echt erg geïnteresseerd (ik snap niet wat er nou zo goed aan zou moeten zijn), maar geeft toch wel aan hoe de perceptie van zoiets kan zijn. Ik verwacht dat die deals om een game te mogen promoten stiekem toch wel wat mensen kunnen 'tricken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:52:
[...]

Huh... Die game werd zo gehypet in het PS4 topic dat ik half aangenomen had dat het een exclusive was :P
Nou was ik ook niet echt erg geïnteresseerd (ik snap niet wat er nou zo goed aan zou moeten zijn), maar geeft toch wel aan hoe de perceptie van zoiets kan zijn. Ik verwacht dat die deals om een game te mogen promoten stiekem toch wel wat mensen kunnen 'tricken'.
is al heel lang bekend hoor dat het ook voor de xbox kwam, was very happy om dat te horen (geen playstation gehad) alleen toen deden ze 5 oid jaar over de ontwikkeling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
quorumz schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:56:
had iemand deze al getest : thief of thieves season one (zit in gamepass);

[YouTube: Thief of Thieves: Season One Launch Trailer]

vind zelf de grafische style WAANzinnig... de game play zelf...redelijk (zit in een huis en moet iemand afluisteren maar karakter doet nix als ik daar sta..)

deze kende ik niet, I know al jaartje oud (rutger hauer zijn stem voor de hoofdrol speler) maar ook hier de graphs en geluid werkelijk subliem gedaan! Ook dit spel zeker niet makkelijk (misschien walk through erbij pakken :) )

[YouTube: Observer Launch Trailer]
Ik heb Thief of Thieves ook dankzij gamepass kunnen proberen. En het bevalt me wel. Beetje XIII van vroeger meets ehm ja Lisbeth Salander van de Millennium Trilogie? :P Maar het stijltje en de manier van vertellen bevalt me zo enorm. Jammer genoeg is hoofdstuk 1 zo kort. Had graag meerdere hoofdstukken uitgespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

justifire schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:25:
[...]

Heb dit weekend de alfa gespeeld, wat een troep, zat na drie saaie missies snel weer in Ashen.
To each it's own ;)
Vond het wel enigszins vermakelijk, beetje Destiny achtig (verder ook geen hoogstaande game natuurlijk). Ergerde me alleen dood dat als je een beetje achterbleef op de rest van je random teammates voor een missie dat je dan naar ze toe geteleporteerd wordt, wat betekende dat ik 2 minuten naar een laadscherm zat te kijken 3x achter elkaar. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Finraziel schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:06:
[...]

Ik niet. Althans hier in NL niet waar Microsoft gewoon een dikke achterstand heeft op Sony. Het gros van de PS3 en Xbox360 gamers kon naar het andere platform overstappen omdat je op de 2e hands markt je je oude PS3 of Xbox360 inclusief fysieke games wel redelijk makkelijk kwijt kon.

Nu heeft iedereen een digitale library met games die je niet kan verkopen tenzij je je account mee verkoopt wat bijna niemand doet. Je blijft dus zitten met een account en vooral library van tig games waar je niks mee kan. Niet spelen, niet verkopen, helemaal niks.

De enige manier om Sony in te halen hier in NL (en alle andere landen waar Sony een dikke voorsprong heeft) is om een next gen console op de markt te brengen waar de PS community gewoonweg niet om heen kan qua performance en qua games.

Qua performance ligt het toch dicht bij elkaar, qua games heeft MS nog een lange weg te gaan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:10:
[...]

Ik niet. Althans hier in NL niet waar Microsoft gewoon een dikke achterstand heeft op Sony. Het gros van de PS3 en Xbox360 gamers kon naar het andere platform overstappen omdat je op de 2e hands markt je je oude PS3 of Xbox360 inclusief fysieke games wel redelijk makkelijk kwijt kon.

Nu heeft iedereen een digitale library met games die je niet kan verkopen tenzij je je account mee verkoopt wat bijna niemand doet. Je blijft dus zitten met een account en vooral library van tig games waar je niks mee kan. Niet spelen, niet verkopen, helemaal niks.

De enige manier om Sony in te halen hier in NL (en alle andere landen waar Sony een dikke voorsprong heeft) is om een next gen console op de markt te brengen waar de PS community gewoonweg niet om heen kan qua performance en qua games.

Qua performance ligt het toch dicht bij elkaar, qua games heeft MS nog een lange weg te gaan.
Mwa, ik denk dat je overschat hoeveel mensen hun games van vorige generatie gingen verkopen... Zoveel krijg je daar ook niet meer voor terug. En dan ben je die games ook kwijt (iets wat in het begin van een levenscyclus van een nieuwe console generatie misschien niet handig is want het aanbod is dan meestal nog niet geweldig).

Ik denk dat bij de lancering van de nieuwe generatie backwards compatibility ook erg belangrijk wordt. Het is nog even afwachten of Sony dat doet (denk het wel maar misschien ruiken ze geld...) en hoe goed ze het doen (technisch). Microsoft durf ik wel wat onder te verwedden dat die backwards compatibility behouden en het ook heel goed doen, hun hele OS op de Xbox One is er zo'n beetje voor ontworpen (virtualisatie) en dat nemen ze gewoon mee denk ik.

Vooral in het begin van de levensduur van een console als er niet veel games zijn kan dat belangrijk zijn. En als je dan mensen die overstappen zo'n abonnement er bij kan geven waarbij ze gelijk een grote collectie hebben, dan is het ook geen probleem meer dat ze die niet al van de vorige generatie hebben. Als de nieuwe Xbox dan ook gelijk doorgaat op de voet zoals de One X met daarbij ook gelijk de beste versie van de game spelen (zelfs zonder patch, geen framedrops meer want de nieuwe CPU zou het makkelijk moeten trekken)...

We zullen het zien, maar er zijn vaak genoeg verschuivingen geweest in marktaandeel bij nieuwe generaties. Microsoft heeft het deze generatie inderdaad flink verprutst aan het begin, maar ik zie geen enkele reden waarom Sony nu dan een niet in te halen voorsprong zou hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:35:
[...]

Monster Hunter World voor een geeltje d:)b
En free to try weekend

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Iemand hier die een Logitech G920 stuur gebruikt? Ik heb het stuur net nieuw (via MP). Twee dagen zonder problemen gebruikt en vandaag werd hij niet meer herkend in Forza Motorsport 7. In het Home menu kan ik de knoppen en pedalen echter gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Warframe fans

Fortuna trailer!: (voor de overgebleven destiny spelers, die 5, ..stap nu maar gewoon over :) )

Garuda Warframe is uit voor consoles:

Mesa Prime (komt vd week):

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 12-12-2018 08:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
kwaazaar schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:25:
Iemand hier die een Logitech G920 stuur gebruikt? Ik heb het stuur net nieuw (via MP). Twee dagen zonder problemen gebruikt en vandaag werd hij niet meer herkend in Forza Motorsport 7. In het Home menu kan ik de knoppen en pedalen echter gewoon gebruiken.
Soms helpt het wel eens om de normale controller helemaal uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:29:
Voor de Warframe fans

Fortuna trailer!: (voor de overgebleven destiny spelers, die 5, ..stap nu maar gewoon over :) )

[YouTube: Warframe: Fortuna - Coming Soon Trailer | PS4]

Garuda Warframe is uit voor consoles:

[YouTube: Warframe - Garuda Profile Trailer]

Mesa Prime (komt vd week):

[YouTube: MESA Prime Revealed, Akjagara, Redeemer, Baruuk Abilities First Look & Gameplay & MORE - Dev 120]
Maar nog steeds geen X-enhanced patch }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesa prime *O* *O*
Al speel ik op de PC, niet op Xbox :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:11:
[...]

Maar nog steeds geen X-enhanced patch }:|
Pfff, Ashen wordt wel erg lastig… Zeker met de AI... Ben nu bij the Shadow of the Ashen, maar die is wel pittig :)

Correctie… Die is heeeel pittig…

Het enige nadeel is toch wel echt dat het spel soms te donker is waardoor je eigenlijk verplicht bent om one handed en zonder schild te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:31:
[...]

Pfff, Ashen wordt wel erg lastig… Zeker met de AI... Ben nu bij the Shadow of the Ashen, maar die is wel pittig :)

Correctie… Die is heeeel pittig…

Het enige nadeel is toch wel echt dat het spel soms te donker is waardoor je eigenlijk verplicht bent om one handed en zonder schild te spelen.
Ben daar gister ook aangekomen.
Lampje en one-hander inderdaad, bij mekaar blijven, dan kan de ander een zweihander gebruiken.
Maar hij is pittig, had hem gister bijna en toen spawnden er nog even drie shadows en twee ridders 8)7
Loop met die klote halberd en geen travelstone in de buurt dus ik speel maar voor lampie / lokaas terwijl de coop de damage mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:47:
[...]

Ben daar gister ook aangekomen.
Lampje en one-hander inderdaad, bij mekaar blijven, dan kan de ander een zweihander gebruiken.
Maar hij is pittig, had hem gister bijna en toen spawnden er nog even drie shadows en twee ridders 8)7
Loop met die klote halberd en geen travelstone in de buurt dus ik speel maar voor lampie / lokaas terwijl de coop de damage mag doen.
Hahaha, ja het is een hele lastige…

Vanavond samen even proberen @justifire

Echt wat is dat lock on mechanisme toch irritant als er meer dan 5 vijanden zijn zeg...

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Wilde Borderlands The Handsome Collection weer een keertje kopen, maar volgens mij is die nieuw nergens meer te verkrijgen. Alleen de PS4 versie zie ik nog wel. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:33:
Wilde Borderlands The Handsome Collection weer een keertje kopen, maar volgens mij is die nieuw nergens meer te verkrijgen. Alleen de PS4 versie zie ik nog wel. Beetje jammer.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
?
Ik heb hem al dus zie de prijs nu niet, maar hij is ook geregeld in de sale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Finraziel schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:58:
[...]

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
?
Ik heb hem al dus zie de prijs nu niet, maar hij is ook geregeld in de sale...
@NukaWorldNL zal waarschijnlijk de fysieke versie bedoelen, deze is bij Amazon.de nog te koop.
Digitaal bij Microsoft is hij €59,99 (link Finraziel)

[ Voor 4% gewijzigd door srdevil op 12-12-2018 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
maemo schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:20:
[...]

Soms helpt het wel eens om de normale controller helemaal uit te zetten.
Bedankt! Werkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik installeer nou toevallig eens wat vroeg in de ochtend (gister life is strange before the storm uitgespeeld, inclusief bonus episode, ik móet nu gewoon deel 1 opnieuw spelen en voor Chloe kiezen!) en ik haal hogere snelheden dan ik mijn Xbox ooit heb zien halen. Zo'n 160 a 170 mbps op mijn 200 mbps kabel verbinding. Lijkt dus toch ook een drukte component in te zitten (blijft alleen toch vaag dat het mede afhangt van je eigen bandbreedte en dan niet alleen het maximum)

Pagina: 1 ... 130 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.