justifire schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:33:
[...]
Als ik heel eerlijk ben speelde ik Zelda wel eens bij mijn buurjongetje, dat wil zeggen, hij speelde en ik zat er naast te kijken, maar het gaat om het idee
Ben zelf van kamp Sega dus mijn gamehelden waren Sonic en Kid Kameleon.
Wbt de ZX81, ik ben begonnen op een G7000 met pong en zeeslag

Meer iets voor het retro topic dit dus ik zet het maar even in off topic
offtopic:
Zelda 1 op de nes geweldige herinneringen aan.
En zelda lttp is een van mijn favo games ever.
ocarina deed het dan (als een van de weinigen i guess) weer niet voor me.
MAar wind waker vond ik wel weer fantastisch, maar wel wat gebrek aan variatie op het eind, die dus ook niet uitgespeeld, die eerste 2 wel!
Zelf begonnen op een atari 2600, maar dat was eigenlijk ondermaats, ook voor die tijd, wel heel jong ingestapt maar op een gegeven moment zijn de games (of iig de games die ik had) te primitief, was toen eigenlijk ook helemaal klaar met gamen, behalve als ik ergens een keer een arcade hal tegen kwam
met de c64 en de nes werd gamen weer leuk, en met de amiga en de snes werd het fantastisch en veel van die games zou ik nu nog zo uren kunnen spelen

Gisteren even met mijn xbox one gespeeld, voornamelijk trials of the blood dragon, speel toch lekker weg vind ik, en ik hou van het sfeertje.
i.t.t. tijntje heb ik juist een late kerstvakantie, waar de 1e week dan nog samen met mijn gezin is, maar de 2e week heb ik dan het rijk voor mezelf! Ik denk dat ik dan idd is lekker mijn trial voor gamepass start! en ik heb zelfs ook nog een code van een maand overgekocht van iemand, dus dan kan ik lekker vooruit.
En ook voor een ander topic eigenlijk maar genoeg games die ik (iig wil proberen om te) wil gaan maxen. Waaronder dus ook gunstar heroes en misschien ook nog is een serieuze poging doen qua ori.
Verder weet je ook maar nooit wat voor kerst deals er nog komen, vorig jaar volgens mij nog aardig wat games aangeschaft!