[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.060 views

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:56
Leuk dat er zo'n externe SSD komt, maar ik ervaar eigenlijk nooit echt problemen met laadtijden op de Xbox one x en een externe USB 3 schijf (waar alles opstaat)
Kan natuurlijk ook gewenning zijn en dat als er een SSD aanhangt je denkt, had ik dat maar eerder gedaan (zoals een SSD in je windows pc het geval was) maar op dit moment zie ik daar persoonlijk niet de meerwaarde van.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
quorumz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:45:
Grappig, Seagate komt naast zijn normale externe drives voor de xbox one nu ook met een externe ssd:

[YouTube: FASTEST Xbox External Drive - Seagate SSD Review & Unboxing (New Premium Xbox One Hard Drive)]
Er was al een Seagate Game Drive for Xbox SSD.
pricewatch: Seagate Game Drive for Xbox SSD 512GB

Deze nieuwe is wel leuk in vergelijkbare stijl als de One X.
mike0001 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:52:
Leuk dat er zo'n externe SSD komt, maar ik ervaar eigenlijk nooit echt problemen met laadtijden op de Xbox one x en een externe USB 3 schijf (waar alles opstaat)
Kan natuurlijk ook gewenning zijn en dat als er een SSD aanhangt je denkt, had ik dat maar eerder gedaan (zoals een SSD in je windows pc het geval was) maar op dit moment zie ik daar persoonlijk niet de meerwaarde van.
Op een One S scheelt een SSD bij games als Forza Horizon 2 en 3 en GTA V gewoon de helft van de laadtijd. Ook op een PlayStation 3 scheelde het heel wat tijd, vooral bij Gran Turismo, maar tevens bij het downloaden en installeren.
Daarnaast wordt de interface (Dashboard/XMB) net wat sneller. (Al zal dat op de Xbox One met games op een gewone externe schijf waarschijnlijk ook al het geval zijn).
mike0001 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:52:
Het hangt nogal van de game af, soms maakt het bijna niks uit, soms heel veel. Bij horizon 4 hoorde ik ook mensen klagen over de laadtijden en mijn reactie was huh, zijn er laadtijden? Ja hij laadt wel eens wat maar dat is bij mij altijd zo snel dat ik er geen erg in heb...

Zelf een paar maanden terug voor 150 een losse 1 TB SSD in een behuizing gestopt en gaat prima :) de upgrade was tegelijk met de move naar de one x en ik heb ook voornamelijk games gespeeld die ik niet op de one s gespeeld had, dus kan niet rechtstreeks vergelijken. Maar ik vond de meerprijs nu klein genoeg om gewoon altijd voor de beste prestatie te willen gaan.

Helaas zijn dat soort kant en klare externe SSD's wel vaak vies veel duurder dan als je hem zelf in een behuizing steekt.

Gamertag: FinrazielNL

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Finraziel schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:51:
[...]

Het hangt nogal van de game af, soms maakt het bijna niks uit, soms heel veel. Bij horizon 4 hoorde ik ook mensen klagen over de laadtijden en mijn reactie was huh, zijn er laadtijden? Ja hij laadt wel eens wat maar dat is bij mij altijd zo snel dat ik er geen erg in heb...

Zelf een paar maanden terug voor 150 een losse 1 TB SSD in een behuizing gestopt en gaat prima :) de upgrade was tegelijk met de move naar de one x en ik heb ook voornamelijk games gespeeld die ik niet op de one s gespeeld had, dus kan niet rechtstreeks vergelijken. Maar ik vond de meerprijs nu klein genoeg om gewoon altijd voor de beste prestatie te willen gaan.

Helaas zijn dat soort kant en klare externe SSD's wel vaak vies veel duurder dan als je hem zelf in een behuizing steekt.
Heb zelf een 500 GB SSD van Crucial gehaald voor 80 en een behuizing voor 10 ofzo... en inderdaad laadtijden vallen niet meer op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lekkere deal dit :Y

https://www.amazon.fr/gp/product/B07LBKZDZD

Xbox One S (wit) 1 Tb + Shadow of the Tomb Raider + Fallout 4 + GoW5 + PUBG + Halo 5 + Rare Replay + extra controller voor 249 euro.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Hallo,
hier nogmaals een kleine oproep aan mensen die een opstijgende oneX hebben.
Ikzelf wacht op een inruilactie om niet twee weken zonder xbox te zitten, maar naar Microsoft sturen blijkt geen overbodige luxe..
[https://www.dualshockers.com/xbox-one-x-noise-levels-quiet-ninja/](https://www.dualshockers....noise-levels-quiet-ninja/)

For those people who don't believe the one x should still be whisper quiet under load.
Nu ik van Life is Strange Before the Storm terug ga naar de eerste Life is Strange merk ik trouwens toch echt wel de impact van de One X hoor, ook al speel ik maar op FHD. BtS kun je dan op 60 fps zetten, terwijl de originele LiS geen X patch heeft en dus op 30 fps blijft steken. Daar had ik nul komma nul moeite mee toen ik hem de eerste keer speelde, maar nu ik hem opnieuw speel ziet het er erg schokkerig uit.
Ongetwijfeld wen ik daar wel weer aan, maar dat is dus echt wel een punt waar de X toch het verschil maakt, ook zonder 4k scherm.

Verwijderd

Waar kun je eigenlijk op dit moment het goedkoopst een Xbox Live subscription kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Zo, meld me ook maar eens in het topic :w
Ben op zoek naar een mooie, nieuwe, Xbox One X aanbieding en volg o.a. hiervoor het topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
the-edge schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:19:
Ben op zoek naar een mooie, nieuwe, Xbox One X aanbieding en volg o.a. hiervoor het topic :)
4 berichten voordat je gecomment hebt staat een hele mooie aanbieding ;)

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ereaser schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:44:
[...]

Als je refereert naar het bericht van @Notna, dat is een S.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ereaser schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:44:
[...]

Is de S toch? Geen X helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 21:57
the-edge schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:19:
Hier ben ik ook naar op zoek. :+

Helaas de Black Friday deals gemist, dus hopelijk dat er richting kerst nog mooie aanbiedingen komen. :D

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:13:
Waar kun je eigenlijk op dit moment het goedkoopst een Xbox Live subscription kopen?
Weet niet of het de goedkoopste is maar zag 12 maanden voor 37.99 voorbij komen op cdkeys.com
https://www.cdkeys.com/xb...d-membership-xbox-one-360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Dat Game Pass is echt een genot. PES 2019 vandaag ook weer. Altijd leuk om een potje te voetballen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:05:
Dat Game Pass is echt een genot. PES 2019 vandaag ook weer. Altijd leuk om een potje te voetballen :)
Ik voel me bijna schuldig om hoeveel waar je voor je geld krijgt.

Verwijderd

Leijenman schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:31:
Hallo,
hier nogmaals een kleine oproep aan mensen die een opstijgende oneX hebben.
Ikzelf wacht op een inruilactie om niet twee weken zonder xbox te zitten, maar naar Microsoft sturen blijkt geen overbodige luxe..
[https://www.dualshockers.com/xbox-one-x-noise-levels-quiet-ninja/](https://www.dualshockers....noise-levels-quiet-ninja/)

For those people who don't believe the one x should still be whisper quiet under load.
Wow , wou het weekend naar een X kijken (mn S is muis stil!) Heb een PS4 gehad dat was een F16. Denk dat de upgrade nog ff uitstel. Is de X echt nou zoveel beter?
Afhankelijk van de games, tijdens RDR heb ik een 1900's F16 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ai erg jammer

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb hier een base PS4 en sinds kort een xbox one x en ik ben verbaasd hoe stil de one x is, ook bij red dead redemption 2 (tot nu toe in ieder geval)

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Srvv93 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:51:
[...]

Hier ben ik ook naar op zoek. :+

Helaas de Black Friday deals gemist, dus hopelijk dat er richting kerst nog mooie aanbiedingen komen. :D
Count me in as well! :9

Ik had via Mediamarkt op Black Friday ‘n impulsieve koop gedaan. Een Xbox One S met Forza Horizon 4 voor € 189 ondanks dat ik eigenlijk niet veel tijd heb om te gamen. Maar ik dacht, ik moet me toch kunnen ontspannen.. :+

Nou ja, niet dus. Initiele setup bleef al hangen, netwerk deed raar, soms kon ik geen game starten en de HDD ratelde ondertussen maar luidruchtig door als een versleten motor uit het interbellum :(

Mediamarkt erkende het probleem niet dus in plaats van me te kunnen ontspannen had ik er nog wat werk bij :P Ik heb inmiddels m’n geld terug (toch over een paar dagen als het goed is) maar toch zou ik graag m’n races verderzetten. Ik kom van ‘n trouwe Xbox 360 en de graphics van de One S zien er niet verkeerd uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Het verschilt per exemplaar, die van mij die hoor je bijvoorbeeld wel tijdens RDR2, maar het is zeker geen f16.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:22:
It's finally happening!

Below komt uit!!!!

Achievements zijn hier te vinden :)

https://www.xboxachievements.com/game/below/achievements/
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is below?
Zie deze game naam voor het eerst :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uurtje Below gedaan. Tof sfeertje :) Nog geen idee hoe alles precies werkt, want er wordt nog minder uitgelegd dan in Dark Souls of Ashen :D

Maar ik denk dat ik deze game vooral s'avonds moet gaan spelen als het volledig donker is. Dan komt de game met zijn graphics vooral tot zijn recht gok ik. Met name vanwege de lichteffecten en het hele hele zwarte donker. Lang leve OLED :)

Nu maar even Forza'en. Lang leve vroege kerstvakantie!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Speelt hier iemand op een 1440p er xtra brede monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:44:
Uurtje Below gedaan. Tof sfeertje :) Nog geen idee hoe alles precies werkt, want er wordt nog minder uitgelegd dan in Dark Souls of Ashen :D

Maar ik denk dat ik deze game vooral s'avonds moet gaan spelen als het volledig donker is. Dan komt de game met zijn graphics vooral tot zijn recht gok ik. Met name vanwege de lichteffecten en het hele hele zwarte donker. Lang leve OLED :)

Nu maar even Forza'en. Lang leve vroege kerstvakantie!
Ik vermoed dat OLED naast een hoge kwijlfactor toch ook een handicap is in bepaalde games.
Hoorde jou al over hoe donker de Shadow of Ashen bossbattle was, heb daar ook lopen tobben in het donker.
Maatje haalde hem in één keer en vond hem vrij makkelijk, niet echt last van te weinig licht..... 8)7
Ben dan ook benieuwd naar Below, geen zin om heel de tijd met geknepen oogjes te moeten spelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:52:
[...]

Zelda, wie is er niet groot mee geworden ?
Is het verstandig dat ik nu helemaal geen antwoord geef? :X
spoiler:
nooit Zelda gespeeld, begonnen op de PSX met Digimon World & Tekken 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:58:
[...]

Kinderen moeten hun mond houden en luisteren naar de oude wijze mensen !! :P
Hahahahaha :D

oke meneer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

justifire schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:52:
[...]

Zelda, wie is er niet groot mee geworden ?
Genegeerd, niet mijn ding. Ik ben groot geworden met 3D Monster Maze op de ZX81. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:55:
Bizar dat ik soms nog mensen zie klagen dat op een console gamen een dure hobby is... :o
Nee hoor, dat is gewoon de waarheid voor gameplatforms zonder Game Pass achtige abbo's.
Reken je verbruik maar uit als Game Pass niet zou bestaan.
En stel je voor als er geen Gold abbo (Games with Gold) was en geen game demo's...

[ Voor 10% gewijzigd door Fireshade op 14-12-2018 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:18:
[...]

Genegeerd, niet mijn ding. Ik ben groot geworden met 3D Monster Maze op de ZX81. ;)
Als ik heel eerlijk ben speelde ik Zelda wel eens bij mijn buurjongetje, dat wil zeggen, hij speelde en ik zat er naast te kijken, maar het gaat om het idee ;)
Ben zelf van kamp Sega dus mijn gamehelden waren Sonic en Kid Kameleon.
Wbt de ZX81, ik ben begonnen op een G7000 met pong en zeeslag :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:26:
[...]

Nee hoor, dat is gewoon de waarheid voor gameplatforms zonder Game Pass achtige abbo's.
En stel je voor als er geen Gold abbo (Games with Gold) was en geen game demo's...
Nee dat is nog steeds niet de waarheid, althans niet voor mij… Ik betaalde 20 jaar geleden net zoveel voor een nieuwe game als nu (DLC daargelaten). Nu zijn ze echter na een maand of wat al in de aanbieding.

En stel je voor? Het is er toch? :) Waarom zou ik het me dan moeten voorstellen. Zou het zelfde zijn als je zou zeggen: Stel je voor dat een nieuwe game 1.000 euro kost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:12
Ik kan een 2de hands Xbox One S kopen. Op de XBOX zijn ook nog spellen gedownload; GTA V, Rocket League en Fifa 17.

Blijven deze er wel opstaan als ik de Xbox overneem en een eigen account aanmaak.?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:24
Is het normaal dat de harde schijf van de xbox one x blijft spinnen als je de xbox one x afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
Erik1805 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:00:
Ik kan een 2de hands Xbox One S kopen. Op de XBOX zijn ook nog spellen gedownload; GTA V, Rocket League en Fifa 17.

Blijven deze er wel opstaan als ik de Xbox overneem en een eigen account aanmaak.?
Volgens mij wel, maar wanneer de verkoper een andere Xbox als Home Xbox instelt, ben je alles kwijt. Ik dacht dat het zo werkt, maar correct me if I'm wrong.

[ Voor 3% gewijzigd door Srvv93 op 14-12-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Srvv93 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:05:
[...]

Volgens mij wel, maar wanneer de verkoper een andere Xbox als Home Xbox instelt, ben je alles kwijt. Ik dacht dat het zo werkt, maar correct me if I'm wrong.
Wat ikzelf had ontdekt is dat de digitale games gelinked aan het account waarop ze gekocht zijn. Dus als ik een account zou aanmaken zijn ze naar mijn idee weg.

Maar kan er eigenlijk niet meer over vinden

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

Erik1805 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:08:
[...]

Wat ikzelf had ontdekt is dat de digitale games gelinked aan het account waarop ze gekocht zijn. Dus als ik een account zou aanmaken zijn ze naar mijn idee weg.

Digitale games zijn account gebonden. Die ben je kwijt zodra je met andere account inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
Erik1805 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:08:
[...]

Convoy schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:10:
[...]

Digitale games zijn account gebonden. Die ben je kwijt zodra je met andere account inlogt.
Werkt het niet als op het hoofdaccount (waarmee de games zijn gekocht) een ander account op dezelfde Xbox wordt toegevoegd aan de 'Familie'?

Het is natuurlijk wel de vraag of je dit moet willen, tenzij je de verkoper kent.

[ Voor 5% gewijzigd door Srvv93 op 14-12-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Convoy schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:10:
[...]

Oke, dan heeft een 2de hands Xbox met digitale games kopen geen zin dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:26:
[...]

Je bent er nog altijd zelf bij als je per se alles tegen launchprijzen wil kopen... Ik heb zo'n beetje alle platformen behalve de Switch en overal kun je prima 'on the cheap' gamen. Ik heb geeneens gamepass omdat ik nog zo ontzettend veel games in mijn backlog heb staan dat het niet de moeite waard is. Alleen Nintendo platformen blijven relatief duur, voor de rest kun je prima na een paar maanden de games al voor enkele tientjes krijgen, en als je nog wat langer wacht nog wel een stuk goedkoper vaak.

Natuurlijk is het persoonlijk wat je duur vindt, maar gemiddeld genomen zijn er zat mensen die veel meer kwijt zijn aan een andere hobby dan je aan een game hobby kwijt hoeft te zijn. Een avondje stappen kost meestal al heel wat meer dan wat ik gemiddeld aan een game uitgeef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:16:
[...]

Je krijgt verwarrende en onjuiste info hierboven.

Vooropgesteld: betaal niks extra's voor de spellen. Degene die ze gekocht heeft kan op elk moment jouw toegang tot de spellen stopzetten. Edit: of betaal wel extra, wat je wil. Het is een vrij land. :)

Als degene van wie jij de Xbox overneemt, die Xbox als home Xbox heeft aangewezen kun je met elk account zijn digitale spellen spelen. Dat kan zolang zijn account jouw nieuwe Xbox als home Xbox heeft. Verandert de verkoper dat in de toekomst, heb jij geen toegang meer.

Als je Googlet op home Xbox dan vind je meer info. Vast ook beter verwoord. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:46:
[...]

Je krijgt verwarrende en onjuiste info hierboven.

Vooropgesteld: betaal niks extra's voor de spellen. Degene die ze gekocht heeft kan op elk moment jouw toegang tot de spellen stopzetten. Edit: of betaal wel extra, wat je wil. Het is een vrij land. :)

Als degene van wie jij de Xbox overneemt, die Xbox als home Xbox heeft aangewezen kun je met elk account zijn digitale spellen spelen. Dat kan zolang zijn account jouw nieuwe Xbox als home Xbox heeft. Verandert de verkoper dat in de toekomst, heb jij geen toegang meer.

Als je Googlet op home Xbox dan vind je meer info. Vast ook beter verwoord. :)
Lekker zinnig ook :+ Alsof de verkoper dat gaat doen 8)

Over verwarrende info gesproken...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:48:
[...]

Lekker zinnig ook :+ Alsof de verkoper dat gaat doen 8)
Want? Ik weet niet precies op welke van de twee acties je doelt (de te verkopen Xbox als zijn home console instellen, of het later ongedaan maken), maar voor beiden is best wat te zeggen.
Als de verkoper de Xbox nu verkoopt specifiek met die digitale games er bij dan is dat als home console instellen nou juist de makkelijkste manier om toegang te verschaffen aan de nieuwe eigenaar. En als de verkoper gewoon te vertrouwen is dan blijft hij daarna er gewoon vanaf. Maar je weet ook dat lang niet iedereen te vertrouwen is dus als die persoon later bedenkt dat hij toch weer een Xbox wil dan kan hij gewoon zijn eigen account weer terug claimen en ben je alle games ineens kwijt.
Oftewel, leuk als extra'tje, maar niet meer voor betalen... Tenzij je de verkoper echt kent en vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Finraziel schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:53:
[...]

Want? Ik weet niet precies op welke van de twee acties je doelt (de te verkopen Xbox als zijn home console instellen, of het later ongedaan maken), maar voor beiden is best wat te zeggen.
Als de verkoper de Xbox nu verkoopt specifiek met die digitale games er bij dan is dat als home console instellen nou juist de makkelijkste manier om toegang te verschaffen aan de nieuwe eigenaar. En als de verkoper gewoon te vertrouwen is dan blijft hij daarna er gewoon vanaf. Maar je weet ook dat lang niet iedereen te vertrouwen is dus als die persoon later bedenkt dat hij toch weer een Xbox wil dan kan hij gewoon zijn eigen account weer terug claimen en ben je alle games ineens kwijt.
Oftewel, leuk als extra'tje, maar niet meer voor betalen... Tenzij je de verkoper echt kent en vertrouwt.
Beide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:54:
[...]

Nou ja, als hij zijn account er bij verkoopt wel.
Dan wel zsm het wachtwoord wijzigen zodat de verkoper niet achteraf kan gaan lopen rotzooien.
True, maar dat kan ik er niet uit opmaken, dus zou ik er niet aan beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 14-12-2018 15:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:33:
[...]

Als ik heel eerlijk ben speelde ik Zelda wel eens bij mijn buurjongetje, dat wil zeggen, hij speelde en ik zat er naast te kijken, maar het gaat om het idee ;)
Ben zelf van kamp Sega dus mijn gamehelden waren Sonic en Kid Kameleon.
Wbt de ZX81, ik ben begonnen op een G7000 met pong en zeeslag :*)
Meer iets voor het retro topic dit dus ik zet het maar even in off topic
offtopic:
Zelda 1 op de nes geweldige herinneringen aan.
En zelda lttp is een van mijn favo games ever.
ocarina deed het dan (als een van de weinigen i guess) weer niet voor me.
MAar wind waker vond ik wel weer fantastisch, maar wel wat gebrek aan variatie op het eind, die dus ook niet uitgespeeld, die eerste 2 wel!

Zelf begonnen op een atari 2600, maar dat was eigenlijk ondermaats, ook voor die tijd, wel heel jong ingestapt maar op een gegeven moment zijn de games (of iig de games die ik had) te primitief, was toen eigenlijk ook helemaal klaar met gamen, behalve als ik ergens een keer een arcade hal tegen kwam _/-\o_
met de c64 en de nes werd gamen weer leuk, en met de amiga en de snes werd het fantastisch en veel van die games zou ik nu nog zo uren kunnen spelen :Y

Gisteren even met mijn xbox one gespeeld, voornamelijk trials of the blood dragon, speel toch lekker weg vind ik, en ik hou van het sfeertje.

i.t.t. tijntje heb ik juist een late kerstvakantie, waar de 1e week dan nog samen met mijn gezin is, maar de 2e week heb ik dan het rijk voor mezelf! Ik denk dat ik dan idd is lekker mijn trial voor gamepass start! en ik heb zelfs ook nog een code van een maand overgekocht van iemand, dus dan kan ik lekker vooruit.

En ook voor een ander topic eigenlijk maar genoeg games die ik (iig wil proberen om te) wil gaan maxen. Waaronder dus ook gunstar heroes en misschien ook nog is een serieuze poging doen qua ori.

Verder weet je ook maar nooit wat voor kerst deals er nog komen, vorig jaar volgens mij nog aardig wat games aangeschaft!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20
Jaar game pass nu voor 59,99 euro bij bol.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Erik1805 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:16:
[...]

Wel als je de account gewoon mee "overkoopt".

Oops iemand anders heeft dit ook al aangegeven :X

[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 14-12-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Convoy schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:55:
[...]

True, maar dat kan ik er niet uit opmaken, dus zou ik er niet aan beginnen.
Ik heb nog overleg gehad met de verkoper. Account mee verkopen vind ik geen optie. Dus we hebben een nieuwe , scherpere prijs afgesproken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:58:
[...]

Wel apart. Heb al 500GS, maar ik heb het gevoel dat ik net 5% van het spel heb gezien :) Er wordt ook echt helemaal maar dan ook helemaal niets uitgelegd. Normaliter heb ik het allemaal best wel snel door, maar Below is best wel lastig :)

Ga je Ashen op 1000GS krijgen?
Vind het ook vaag dat alle chievos secret zijn, is toch geen reclame voor je spel ?
Normaal zie je nog eens iets langs komen maar nu weten de meesten geneens wat Below is......

Ashen op 1000GS..... ga zachtjes aan naar het punt waar ik het meest bang voor ben.
Hard mode (zeg maar gerust insane nightmare death incarnate mode) doet me terug denken aan mijn Dark Souls 3 SL1 run, maar dan zonder de mogelijkheid om te parrien.
En hoe vaak ik ook dood ga, ik vind het te gek.
Je moet nu echt alle moves van vijanden leren, boss-attacks kan ik wel dromen.
Geeft zo'n goed gevoel om weer een paar meter verder te komen :9
Of ik het ga halen durf ik niet te zeggen....
Wat ik wel durf te zeggen is dat Ashen op zeker mijn Game of the Year is :Y
En als het tegen zit bij de Shadow boss ook GotY 2019 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Erik1805 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:00:

Wat is de vraagprijs van deze Xbox One S? Dit omdat er af en toe zeer leuke en heel betaalbare aanbiedingen zijn voor de Xbox One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:13:
[...]

Vind het ook vaag dat alle chievos secret zijn, is toch geen reclame voor je spel ?
Normaal zie je nog eens iets langs komen maar nu weten de meesten geneens wat Below is......

Ashen op 1000GS..... ga zachtjes aan naar het punt waar ik het meest bang voor ben.
Hard mode (zeg maar gerust insane nightmare death incarnate mode) doet me terug denken aan mijn Dark Souls 3 SL1 run, maar dan zonder de mogelijkheid om te parrien.
En hoe vaak ik ook dood ga, ik vind het te gek.
Je moet nu echt alle moves van vijanden leren, boss-attacks kan ik wel dromen.
Geeft zo'n goed gevoel om weer een paar meter verder te komen :9
Of ik het ga halen durf ik niet te zeggen....
Wat ik wel durf te zeggen is dat Ashen op zeker mijn Game of the Year is :Y
En als het tegen zit bij de Shadow boss ook GotY 2019 _O-
Ik vind het knap dat je al zo ver komt! Heb je vaak een AI bij je of een echte medespeler? Ik ga het binnenkort weer eens proberen. :)

En Below, het is echt een niche game. Wel grappig dat best veel mensen die eerste 5 achievements hebben gehaald en nog 0 mensen de overige 5. Tot nu toe heb ik wel iedere keer een Wow momentje als ik weer wat verder kom of een nieuwe doorgang ontdek, dus ik ga me er nog wel mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
sjaool schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:27:
[...]

Wat is de vraagprijs van deze Xbox One S? Dit omdat er af en toe zeer leuke en heel betaalbare aanbiedingen zijn voor de Xbox One S.
Ik heb hem nu overgenomen voor 100 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:02:
[...]

Ik vind het knap dat je al zo ver komt! Heb je vaak een AI bij je of een echte medespeler? Ik ga het binnenkort weer eens proberen. :)

En Below, het is echt een niche game. Wel grappig dat best veel mensen die eerste 5 achievements hebben gehaald en nog 0 mensen de overige 5. Tot nu toe heb ik wel iedere keer een Wow momentje als ik weer wat verder kom of een nieuwe doorgang ontdek, dus ik ga me er nog wel mee vermaken.
Loop voornamelijk alleen :X
AI glitcht weg en een nieuwe speler lijkt al dood te zijn....

Benieuwd naar Below, lees er expres niet te veel over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Erik1805 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:03:
[...]

Ik heb hem nu overgenomen voor 100 euro
Zonder games etc. dan neem ik aan. Ik had de hele discussie doorgelezen vandaar. Er zijn namelijk ook wel eens scherpe aanbiedingen met een nieuwe One S voor rond de €160,- vandaar. Maar €100,- is een leuke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:53

R.G

Wie speelt er nog gow4? net even gehaald was in de aabieding onder de 9,99 :P heb hem in gamepass maar ja, je weet nooit hoe lang gamepass duurt haha, erge is ik heb het zeg maar niet eens nodig..

maar de prijs.. shit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik kreeg vandaag de melding dat er 6,99 euro van mijn rekening is afgehaald omdat mijn Xbox Live Gold abonnement is afgelopen en automatisch vernieuwd is. Prima, maar ik heb wel gelijk de automatische facturering stopgezet. Vervolgens krijg ik de melding dat mijn Gold abonnement 14 december (gisteren) afloopt, terwijl ik dus wel al die zeven euro betaald heb.

Nu ben ik dus bang dat mijn account alsnog stopgezet wordt, terwijl ik wel geld kwijt ben aan een extra maand. Of kan dat geen kwaad?

Weet iemand dit? De Microsoft klantenservice is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soccer98 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:17:
Ik kreeg vandaag de melding dat er 6,99 euro van mijn rekening is afgehaald omdat mijn Xbox Live Gold abonnement is afgelopen en automatisch vernieuwd is. Prima, maar ik heb wel gelijk de automatische facturering stopgezet. Vervolgens krijg ik de melding dat mijn Gold abonnement 14 december (gisteren) afloopt, terwijl ik dus wel al die zeven euro betaald heb.

Nu ben ik dus bang dat mijn account alsnog stopgezet wordt, terwijl ik wel geld kwijt ben aan een extra maand. Of kan dat geen kwaad?

Weet iemand dit? De Microsoft klantenservice is waardeloos.
Wat is je vraag nou eigenlijk? Als je die 7 euro niet teruggestort krijgt en je hebt ook geen toegang meer dan lijkt me dat de MS klantenservice je daar wel mee kan helpen... Over het algemeen zijn de ervaringen namelijk juist dat die helemaal niet waardeloos zijn. Als je momenteel wél gewoon nog toegang hebt dan lijkt me dat je gold abo dus ook niet afgelopen is.
Zou me er niet al te veel over druk maken en gewoon even kijken wat er gebeurt... Maak eventueel een screenshot of foto van wat je nu ziet als je het later wil kunnen bewijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Notna schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:24:
[...]

https://nl.pepper.com/search?q=xbox+one

Dat even in de gaten houden. Was bij Amazon.fr bijv. 188 euro voor een 1 Tb model.
Tnx nog voor de Pepper tip. Ik heb zojuist in Duitsland (Bocholt) bij de Intertoys een Xbox One S incl. controller, AC: Origin en Rainbow Six: Siege gekocht voor 177 euro. Een kale Xbox zonder games was 155 euro.
Van die laatste hadden ze er nog genoeg!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 16 december 2018 @ 00:04:
Vanavond surprise avond gehad met de familie. Mijn klein neefje had mij en had zelf de surprise gemaakt…

Een xbox met een beeldscherm en een zelfgemaakte tekening. Maar wat hij hoogstwaarschijnlijk niet doorhad is dat hij wel een redelijk iconisch beeld had getekend…

[Afbeelding: Surprise]

Er schuilt een souls fan in hem... PRAISE THE SUN! :+
\[T]/
...... and PRAISE GEFN !! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:37
R.G schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:06:
Wie speelt er nog gow4? net even gehaald was in de aabieding onder de 9,99 :P heb hem in gamepass maar ja, je weet nooit hoe lang gamepass duurt haha, erge is ik heb het zeg maar niet eens nodig..

maar de prijs.. shit haha
Niet veel. Maar moet nog steeds een keer alle collectibles zoeken. Dus wil er best wel nog een keer doorheen spelen :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Never Alone is nu gratis met GWG. Leuk en vooral muziekaal prachtig, spelletje hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
quorumz schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:32:
Hmmm wie speelt nog meer life is strange 2 op x1x?... spel blijft bij mij constant hangen en naar dashboard springen grrr
Episode 1 al een tijdje geleden uitgespeeld en toen geen problemen gehad. Misschien dat een latere update van de XBox of het spel roet in het eten heeft gegooid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:22:
Never Alone is nu gratis met GWG. Leuken vooral muziekaal prachtig, spelletje hoor :Y
Erg relaxed spel ja! En dan relaxed als in ontspannen. :)

Ben net begonnen aan Mutant Year Zero. Tot nu toe speelt het fijn. Een soort kruising van Xcom en Beyond good and evil (stiekem is dat alleen maar omdat er een warthog in zit). Er zit humor in dit spel en tot nu toe lijkt het ook nog best diepgaand. Gamepass delivers (Ashen vond ik te cartoony en below is ook niet mijn type game, dan maar aan de tactische shooter :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Overigens QUBE 2 uitgespeeld. Leuk verhaal, puzzels waren alleen enorm simpel. Heb er 5 uur over gedaan totaal en het " blauwe" einde gekozen.

Blijkbaar is QUBE al weer 6 jaar oud. Toendertijd nooit iets van gehoord :'). Maar om er nou een 10tje aan uit te geven... Mwoah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:21:
Overigens QUBE 2 uitgespeeld. Leuk verhaal, puzzels waren alleen enorm simpel. Heb er 5 uur over gedaan totaal en het " blauwe" einde gekozen.

Blijkbaar is QUBE al weer 6 jaar oud. Toendertijd nooit iets van gehoord :'). Maar om er nou een 10tje aan uit te geven... Mwoah.
Qube1 is best vaak in de sale meen ik. Ik heb hem met best veel plezier gespeeld destijds. Haalt niet het niveau van Portal maar toch een aardige game.

Mijn X is trouwens traag aan het doen. Heb de boel gereset, cache geleegd etc maar blijft traag in menu's en dashboard en lijkt ook trager ingame dan normaal. Anderen ook last van of ga ik fabrieksinstellingen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:53:
[...]
Mijn X is trouwens traag aan het doen. Heb de boel gereset, cache geleegd etc maar blijft traag in menu's en dashboard en lijkt ook trager ingame dan normaal. Anderen ook last van of ga ik fabrieksinstellingen doen?
Heb je er ook last van als je tijdelijk niet automatisch insigned, de Xbox herstart, en dan handmatig insigned?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:18:
Ashen op 1000GS *O* *O* *O*
Children of Cessna playthrough is pure hel, maar heb van iedere seconde genoten.
Aanrader voor wie van een uitdaging houdt !
Respect! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En een uitdaging is een understatement... :)

Mijn 100% ratio is wel een stukje gekelderd de laatste tijd. De volgende games zijn toch wel lastig om op 100% te krijgen:

-Hollow Knight: een no death speedrun.
-Ashen: een mode vergelijkbaar met een level 1 run in Dark Souls
-Battlefield 5: vijf kills met een plane... :+
-Below: Geen idee waar dit spel naar toe gaat, maar dat gaat nog wel veel tijd kosten :P
-Red Dead Redemption 5: het online gedeelte zuigt nogal.. PvP is echt de slechtste PvP die ik ooit heb gespeeld.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-12-2018 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:18:
Ashen op 1000GS *O* *O* *O*
Children of Cessna playthrough is pure hel, maar heb van iedere seconde genoten.
Aanrader voor wie van een uitdaging houdt !
Staat nog op de planning hier samen met m'n neef. Echter gaat FH4 DLC en Andromeda even voor :)

Eentje in mn vriendenlijst zit na 2 dagen op 940gs die moet alleen children of cessna nog die jij nu dus hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:08:
[...]

De 940gs is nog niet zo lastig te halen.. Die laatste 60 wel...
Mooi voor de uitdaging :)

Ben nu eerst aan het proberen 3 romances in 1 playthrough (mag over meerdere) te krijgen in andromeda <3 <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:01:
[...]

Respect! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En een uitdaging is een understatement... :)

Mijn 100% ratio is wel een stukje gekelderd de laatste tijd. De volgende games zijn toch wel lastig om op 100% te krijgen:

-Hollow Knight: een no death speedrun.
-Ashen: een mode vergelijkbaar met een level 1 run in Dark Souls
-Battlefield 5: vijf kills met een plane... :+
-Below: Geen idee waar dit spel naar toe gaat, maar dat gaat nog wel veel tijd kosten :P
-Red Dead Redemption 5: het online gedeelte zuigt nogal.. PvP is echt de slechtste PvP die ik ooit heb gespeeld.
BFV moet ik ook nog vijf van de vijf plane kills voor de 1000GS.
Ik ben zo slecht in dat vliegen, laat staan dat ik nog iets op de map moet zien te raken...
Misschien @MRE-Inc maar eens inhuren ;)

Morgen aan Below beginnen, zin in !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:56:
[...]

Heb je er ook last van als je tijdelijk niet automatisch insigned, de Xbox herstart, en dan handmatig insigned?
Hij is weer snappy, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merkte het recent ook; vooral de promoted rotzooi op Home laadt soms langzaam als je automagisch insigned. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:43:
[...]

Merkte het recent ook; vooral de promoted rotzooi op Home laadt soms langzaam als je automagisch insigned. Super irritant.
Bij mij faalde het best vaak als ik een spel opstartte. En inderdaad gewoon traag qua navigatie. Heb je hem nu van auto sign-in af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:45:
[...]

Bij mij faalde het best vaak als ik een spel opstartte. En inderdaad gewoon traag qua navigatie. Heb je hem nu van auto sign-in af?
Ja, Xbox aanslingeren, laten opstarten, daarna game starten en pas in de game insignen. Werkt stukken beter. Natuurlijk sub-optimaal qua functionaliteit maar ik ben een vrij "lone gamer"; speel maar enkele spellen en slechts 547 vriendjes dus de Acitivity Feed en andere meuk, lees ik liever op mijn smartphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op maandag 17 december 2018 @ 00:03:
[...]

BFV moet ik ook nog vijf van de vijf plane kills voor de 1000GS.
Ik ben zo slecht in dat vliegen, laat staan dat ik nog iets op de map moet zien te raken...
Misschien @MRE-Inc maar eens inhuren ;)

Morgen aan Below beginnen, zin in !
:D

Die achievement is vrij makkelijk hoor. Gewoon in 3rd person vliegen, klimmen naar het dak van de map en dan een duik vlucht. Je reticle on target zetten en je bommen droppen. Een beetje n00b AA gun player verraadt zich al ver van te voren en blijft toch wel zitten, ook als jij je bommen al lang hebt gedropt.

Zo dus, maar dan met een AA

[Streamable: Tank destroyer]

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 17-12-2018 07:58 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:55:
[...]

:D

Die achievement is vrij makkelijk hoor. Gewoon in 3rd person vliegen, klimmen naar het dak van de map en dan een duik vlucht. Je reticle on target zetten en je bommen droppen. Een beetje n00b AA gun player verraadt zich al ver van te voren en blijft toch wel zitten, ook als jij je bommen al lang hebt gedropt.

Zo dus, maar dan met een AA

[Streamable: Tank destroyer]
Ooh makkie joh !! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Waarschijnlijk heeft het dan met je profiel info te maken.
Heb het op de 360 en op de One wel eens gehad dat als je je profiel opnieuw download, veel dingen opeens een stuk beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Als de harde kern binnen dit topic het al weten of gelezen hebben sorry, voor ieder ander:

Gerucht: Microsoft brengt in 2020 nieuwe generatie Xbox-consoles uit.

Microsoft gaat mogelijk rond de feestdagen in 2020 een nieuwe generatie Xbox-consoles uitbrengen. Deze twee systemen dragen de namen 'Lockhart' en 'Anaconda'.

[ Voor 22% gewijzigd door Winkiller op 17-12-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:16:
Als de harde kern binnen dit topic het al weten of gelezen hebben sorry, voor ieder ander:

Gerucht: Microsoft brengt in 2020 nieuwe generatie Xbox-consoles uit.

Microsoft gaat mogelijk rond de feestdagen in 2020 een nieuwe generatie Xbox-consoles uitbrengen. Deze twee systemen dragen de namen 'Lockhart' en 'Anaconda'.
Haha, weer het gerucht over een SSD :')
Dat word nu al de derde generatie waar een ssd in zou moeten komen....
Ondertussen weten we allemaal dat hoewel de prijzen stukken gunstiger zijn dan tien jaar geleden, MS nog steeds voor de goedkoopste oplossing zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er drie :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

justifire schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:23:
[...]

Dat word nu al de derde generatie waar een ssd in zou moeten komen....
Ondertussen weten we allemaal dat hoewel de prijzen stukken gunstiger zijn dan tien jaar geleden, MS nog steeds voor de goedkoopste oplossing zal gaan.
Nou ik mag hopen dat er een SSD in zit :X

Ik vind het zo fijn aan de Switch dat alle laadtijden zo kort zijn. Dat vind ik echt wel vrij kut aan de Xbox. Je mag soms best lang wachten voordat alles goed staat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:23:
[...]

...
MS nog steeds voor de goedkoopste oplossing zal gaan.
Leuk, QLC SSD erin, precies kapot buiten garantietermijn. Xbox As A Service, zeg maar...

* MAX3400 gaat maar een Xbox-lease-bedrijfje beginnen.

Pagina: 1 ... 131 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.