SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:36:
[...]
Ik had dit met RDR2, wist niet eens dat er achievements zaten op bepaalde missies, maar was de dag nadat ik met mijn Xbox Fat had gespeeld dat ik opeens 5 notificaties kreeg van nieuwe achievements. Rare alleen, als ik nu op mijn achievementoverzicht kijk, staan ze wel allemaal netjes op de juiste datum (tot een week ervoor), enkel de notificaties bleven dus ergens hangen.
Bij mij unlocken ze niet en bij de locked achievements staat de voortgang in procenten bij 1 op 60% (Moet je 10 squad revives doen. Ik heb er denk ik wel 100 onderhand) Een andere achievement is dat je een ronde Conquest op alle launch mappen moet hebben gespeeld. Die staat vrolijk op 0% terwijl ik echt elke map wel 10x gezien heb in CQ.
De overige achievemens die ik wel zou moeten hebben, maar niet unlocked zijn, staat qua voortgang ook op 0%. Dat je bv als Medic 100.000 xp moet hebben behaald. Ja dat heb ik nog niet, maar ben wel flink onderweg, toch staat de voortgang op 0%. Gisteravond nog bij iemand gecheckt die in de party chat zat. Bij hem stond dat op 25%.
Wellicht heeft het iets te maken met aankopen uit het buitenland. Ik heb oa in Argentinie en Brazilie aankopen gedaan. Afgelopen donderdag moest ik examen doen in een Microsoft examen. Na het examen, kreeg ik een printout van het score report. De normale tekst in dat report was Engels omdat het examen in het Engels was, maar alle onderdelen waarop getest werd, stonden in het Portugees.
Dus bv het onderdeel Implementatie van Windows 10 staat op mijn score report als: Implementación de Windows.
Administrate and maintenance of Windows 10: Administración y mantenimiento de Windows.....
[
Voor 20% gewijzigd door
MRE-Inc op 27-11-2018 10:52
]