[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.066 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
Xbox One S 1TB dual controller + Forza Horizon 4 + Assassins Creed Odyssey
Voor 199 pond

amazon uk
https://www.amazon.co.uk/...d4_NA&smid=A3P5ROKL5A1OLE
Redelijke deal toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Na mijn eerdere post over de 'te grote doos zonder bescherming' werkt mijn One X naar behoren, hopelijk wordt de nieuwe tv ook snel bezorgd voor 4k beelden.

Nu nog even rondkijken voor een goede headset en iets om de controller/batterijen op te laden.

Ik had hier nog een koptelefoon liggen die ik normaal voor muziek bij de PC gebruik maar als ik die in de controller plug is het geluid veels te zacht, is het wellicht beter om een headset te kopen die op de usb aangesloten kan worden om maakt dat geen verschil?

[ Voor 34% gewijzigd door Sipio op 26-11-2018 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Sipio schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:40:
Ik had hier nog een koptelefoon liggen die ik normaal voor muziek bij de PC gebruik maar als ik die in de controller plug is het geluid veels te zacht, is het wellicht beter om een headset te kopen die op de usb aangesloten kan worden om maakt dat geen verschil?
Dat zou ik toch even in instellingen zoeken naar je volume settings, ik heb al aardig wat headsets versleten maar "te" zacht geluid komt mij onbekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
een xbox one s nieuw uit de doos waarbij de xbox niet aangaat als je op de home knop drukt van de controller,hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Stefmeister schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:07:
[...]

Dat zou ik toch even in instellingen zoeken naar je volume settings, ik heb al aardig wat headsets versleten maar "te" zacht geluid komt mij onbekend voor.
Dat had ik gedaan dacht ik maar ben mezelf nog wegwijs aan het maken met de xbox, heb misschien nog wat over het hoofd gezien want de koptelefoon geeft bij de pc gewoon een goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

joey82 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:47:
een xbox one s nieuw uit de doos waarbij de xbox niet aangaat als je op de home knop drukt van de controller,hoe kan dit?
Is de controller wel goed gelinkt aan de Xbox?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:47:
Heb je de HDMI kabel in de juiste poort gedaan van de Xbox (HDMI-out i.p.v. in)? Die fout maakte ik zelf ook...

[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 26-11-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
sjaool schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:55:
[...]

Is de controller wel goed gelinkt aan de Xbox?
sync doe je met t kleine knopje op de controller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Godverdomme man. Echt die PostNL moet wel een beetje geduld hebben hoor. Zouden vandaag komen met de Xbox One X. Hadden aangebeld maar ik zat nog even op de wc. Ik 5 seconden later eruit en hup weg is die. Kom op man vind dat echt niet normaal hoor dat ze al zo snel weer weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
NukaWorldNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:41:
Godverdomme man. Echt die PostNL moet wel een beetje geduld hebben hoor. Zouden vandaag komen met de Xbox One X. Hadden aangebeld maar ik zat nog even op de wc. Ik 5 seconden later eruit en hup weg is die. Kom op man vind dat echt niet normaal hoor dat ze al zo snel weer weggaan.
ja tijd is geld in hun geval,helaas maar waar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
NukaWorldNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:41:
Dat krijg je als je mensen onderbetaald en ze een te hoge werkdruk oplegt. Maar ze zijn in elk geval nog aan de deur geweest en hebben niet gewoon niet thuis ingevuld terwijl ze niet eens langs zijn geweest.

Ik ken er helaas alles van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
joey82 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:42:
[...]

ja tijd is geld in hun geval,helaas maar waar....
Ja ok maar dit vind ik echt te snel hoor. Je hebt helemaal geen tijd om normaal de deur te openen voordat die alweer weg is. Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

joey82 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:35:
[...]

sync doe je met t kleine knopje op de controller toch?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:08
NukaWorldNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:17:
[...]

Ja ok maar dit vind ik echt te snel hoor. Je hebt helemaal geen tijd om normaal de deur te openen voordat die alweer weg is. Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt pfff.
Heb jij een idee hoeveel pakketten die in een dag moeten bezorgen. Zelfs al staat iedereen achter de voordeur te wachten op de deurbel, dan nog is dat schema amper haalbaar. En dat voor een hongerloontje. Klote idd, maar wees niet boos op de bezorger maar het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Haha blijkbaar toch geholpen die klacht naar PostNL. Kreeg een reactie terug dat ze het gingen melden naar de leidinggevende van de bezorger. Toevallig net weer de bel en daar was het pakket. Zouden eigenlijk morgen komen. Toch wel weer netjes dat ze alsnog zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik weet dat voor veel mensen dit oud nieuws is, maar holy fuckballs wat zijn de laadtijden van de X tov de One een verademing oOo

Nu nog de TV en dan kan het feest echt los :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Heb je dat ook wel eens?
Speel je een spel al dagen lang (Mass Effect Andromeda in mijn geval)
Zit je heerlijk het verhaal te volgen, echter baal je van het vele rondlopen en rijden, tot het punt dat je er eigenlijk wel genoeg van hebt….. zie je de optie Fast Travel in ene…… Hmmm What does this button do....

Zucht….

Maar gelukkig, spel plezier is wel direct weer toegenomen, en volg ik lekker het verhaal weer.
Blijft een geweldig spel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tiny schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:53:
Heb je dat ook wel eens?
Speel je een spel al dagen lang (Mass Effect Andromeda in mijn geval)
Zit je heerlijk het verhaal te volgen, echter baal je van het vele rondlopen en rijden, tot het punt dat je er eigenlijk wel genoeg van hebt….. zie je de optie Fast Travel in ene…… Hmmm What does this button do....

Zucht….

Maar gelukkig, spel plezier is wel direct weer toegenomen, en volg ik lekker het verhaal weer.
Blijft een geweldig spel…
Ik had laatst ook zo iets met Forza Horizon 4, dat je de auto niet kon resetten als je ondersteboven lag. Tot dat iemand mij er op attendeerde dat er gewoon een button voor is in het menu....

Nu nog een button of optie om tijdens freeroam damage uit te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
1 maand Gamepass: C3JTC-DHFF2-FPKV7-CYQDW-RGYHZ

Ik kan hem niet gebruiken, omdat ik al lid ben en voorlopig zit ik nog 7 maanden goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-09 18:52
Louw Post schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:15:
[...]

Even het stroom er volledig af was bij mij en volgens mij ook een andere Tweaker een oplossing voor als dit voorkomt.
Opgelost. Had de One X volledig uitgedaan, niet in die standby mode als je de uitknop 1x indrukt. Na de volledige herstart deed de controller weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:05:
[...]

Ik had laatst ook zo iets met Forza Horizon 4, dat je de auto niet kon resetten als je ondersteboven lag. Tot dat iemand mij er op attendeerde dat er gewoon een button voor is in het menu....
:? Dat was een fix... In-game...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik blijf bestellen _O-

Vier dagen terug: een S met Forza Horizon voor €165 bij Amazon.de
Gisteren: een X met FH4/F7/Fifa19/Gears/2e controller voor €450 bij Amazon.fr
Een uurtje geleden: een kale xbox one X voor €315 bij de Mediamarkt Outlet

Als je alle items uit die X van Amazon.fr verkoopt kom je precies uit op 315 euro. Moet je alles wel verkopen. Forza 7 heb ik al, twee controllers heb ik al. Fh4 speel ik naar alle plezier via gamepass voor 25 cent atm. Fifa 19 en Gears meh. Dus eigenlijk zijn al die extra's overbodige luxe.

Verpats mijn huidige one met games en 1 controller voor 115 euro en ik hoef maar 200 euro bij te betalen. Stukken beter dan 330 euro bijbetalen na inruil van de one bij Gamemania. Zo en nu is het klaar. De S gaat retour, de X is morgenavond binnen. De base one kan eruit. Geen goede catch bij black friday maar cybermonday doet het hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
MAX3400 schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:22:
[...]

:? Dat was een fix... In-game...
Ja niet helemaal ondersteboven, maar dat je ergens half in vast hangt (op stenen of zo) waardoor het spel niet het idee heeft dat je automatisch gereset moet worden, maar je geen kant op kan. Vroeger was er volgens mij een dedicated button waarmee je weer op de weg geplaats werd zonder het menu. Mijn "fix" was van auto wisselen maar het kon dus veel makkelijker. Alleen was die optie in het menu mij dus nooit opgevallen, voornamelijk omdat alles in menu opties zit alleen was dit dus een apparte knop en geen menu optie.

[ Voor 7% gewijzigd door LOTG op 26-11-2018 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Vandaag een Xbox One S met 2 controllers, zonder software gekocht voor €169,39 all in.
(Xbox One S 1TB Konsole - Bundle inkl. 2. Controller + 3 Monate Gamepass + 14 Tage Live Gold)

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:36
NukaWorldNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:03:
1 maand Gamepass: C3JTC-DHFF2-FPKV7-CYQDW-RGYHZ

Ik kan hem niet gebruiken, omdat ik al lid ben en voorlopig zit ik nog 7 maanden goed :+
Helaas al gebruikt.

Jammer dat mensen dit niet even melden

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zo alvast alle Fallout games weer geïnstalleerd. Toch merk je het wel ja dat de X mooier is qua games. Fallout 3 ziet er ook veel scherper (op de consoles zag je altijd heel erg die kartelrandjes, maar die zijn nu weg uit Fallout 3) uit nu vergeleken met Fallout New Vegas wat niet ondersteunt wordt. Fallout 4 ziet er ook veel strakker uit.

@MaD_co Ja helaas heb je altijd kapers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Net gisteren fifa 19 gekocht is de championship editie nu 6 euro goedkoper dan de normale editie |:( |:( |:(

Championship editie komt nu op 36 euro, maar de normale editie is nog steeds 42 euro.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand wel eens dat achievements niet unlocken ? Bij mij unlocken de achievements van BF5 niet. Vorige week mijn account van de xbox verwijderd en weer toegevoegd, toen kwamen er 6 tegelijk. Dat truukje werkt nu helaas niet meer. Iemand nog tips ? De game zelf ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:12:
Iemand wel eens dat achievements niet unlocken ? Bij mij unlocken de achievements van BF5 niet. Vorige week mijn account van de xbox verwijderd en weer toegevoegd, toen kwamen er 6 tegelijk. Dat truukje werkt nu helaas niet meer. Iemand nog tips ? De game zelf ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb niet eerder gehoord dat een BF spel enorm glitchy is wat achievements betreft. Oh wacht, toch wel https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53681343 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Eindelijk de BioShock: The Collection afgeprijsd, meteen gekocht. Wilde deeltje 1 en 2 nog steeds een keer spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

Notna schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:51:
Ik weet dat voor veel mensen dit oud nieuws is, maar holy fuckballs wat zijn de laadtijden van de X tov de One een verademing oOo

Nu nog de TV en dan kan het feest echt los :Y
Ik lees dat, en vraag me af. Wat is de verhouding? Hoeveel mensen idd een x, hoeveel s en hoeveel nog een err launch model....de grote zeg maar?

De mensen die veel posten hier hebben bijna allen een x. Maar de meelezers?

Ik ben nu via mobiel maar anders is keertje poll maken!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Sagat schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:13:
[...]

Ik lees dat, en vraag me af. Wat is de verhouding? Hoeveel mensen idd een x, hoeveel s en hoeveel nog een err launch model....de grote zeg maar?

Nog een Day One exemplaar, maar ik heb een X gekocht die hopelijk binnen 2 weken aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier een S. Tot nu toe, heb hem een paar dagen, bevalt deze prima.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Hier een One X, merkte het verschil in laadtijden ook direct.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had dit met RDR2, wist niet eens dat er achievements zaten op bepaalde missies, maar was de dag nadat ik met mijn Xbox Fat had gespeeld dat ik opeens 5 notificaties kreeg van nieuwe achievements. Rare alleen, als ik nu op mijn achievementoverzicht kijk, staan ze wel allemaal netjes op de juiste datum (tot een week ervoor), enkel de notificaties bleven dus ergens hangen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:36:
[...]

Ik had dit met RDR2, wist niet eens dat er achievements zaten op bepaalde missies, maar was de dag nadat ik met mijn Xbox Fat had gespeeld dat ik opeens 5 notificaties kreeg van nieuwe achievements. Rare alleen, als ik nu op mijn achievementoverzicht kijk, staan ze wel allemaal netjes op de juiste datum (tot een week ervoor), enkel de notificaties bleven dus ergens hangen.
Bij mij unlocken ze niet en bij de locked achievements staat de voortgang in procenten bij 1 op 60% (Moet je 10 squad revives doen. Ik heb er denk ik wel 100 onderhand) Een andere achievement is dat je een ronde Conquest op alle launch mappen moet hebben gespeeld. Die staat vrolijk op 0% terwijl ik echt elke map wel 10x gezien heb in CQ.

De overige achievemens die ik wel zou moeten hebben, maar niet unlocked zijn, staat qua voortgang ook op 0%. Dat je bv als Medic 100.000 xp moet hebben behaald. Ja dat heb ik nog niet, maar ben wel flink onderweg, toch staat de voortgang op 0%. Gisteravond nog bij iemand gecheckt die in de party chat zat. Bij hem stond dat op 25%.

Wellicht heeft het iets te maken met aankopen uit het buitenland. Ik heb oa in Argentinie en Brazilie aankopen gedaan. Afgelopen donderdag moest ik examen doen in een Microsoft examen. Na het examen, kreeg ik een printout van het score report. De normale tekst in dat report was Engels omdat het examen in het Engels was, maar alle onderdelen waarop getest werd, stonden in het Portugees.

Dus bv het onderdeel Implementatie van Windows 10 staat op mijn score report als: Implementación de Windows.

Administrate and maintenance of Windows 10: Administración y mantenimiento de Windows.....

:|

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 27-11-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:47:
[...]

Bij mij unlocken ze niet en bij de locked achievements staat de voortgang in procenten bij 1 op 60% (Moet je 10 squad revives doen. Ik heb er denk ik wel 100 onderhand) Een andere achievement is dat je een ronde Conquest op alle launch mappen moet hebben gespeeld. Die staat vrolijk op 0% terwijl ik echt elke map wel 10x gezien heb in CQ.
BF5 heb ik nog pas 2x gespeeld, geen idee of ik daar ook de problemen heb. Ergens valt de game me behoorlijk tegen, dat ik eerder geneigd was BF1 op te starten :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
[...]

Een gewone One.
Wil wel graag een X vanwege de grootte en laadtijden, maar met mijn ~50 uur per jaar speeltijd kan ik dat niet echt verantwoorden. Hij staat voornamelijk aan voor Netflix en Prime.

Komt nog bij dat ik zo'n 6 jaar heb moeten sparen voor de One (prioriteiten), dus deze vervangen met een nieuw model zit er voorlopig niet in. Denk dat ik dan ookk eerder een Switch of PS4 zou halen.

-----

Die Warhammer Inquisitor game ziet er trouwens wel leuk uit. Niet dat ik er 40 euro voor over heb, maar wel iets dat ik de gaten ga houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Jan_V op 27-11-2018 11:02 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:54:

Die Warhammer Inquisitor game ziet er trouwens wel leuk uit. Niet dat ik er 40 euro voor over heb, maar wel iets dat ik de gaten ga houden.
Zeker een leuke game, maar verwacht niet veel mensen online. Ik speelde de game veel bij release, singleplayer is erg goed te spelen, maar online was het soms al 15 minuten wachten voordat je een party had, waar lvl verschil soms zo enorm was dat 1 van de party hele team meedroeg door de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:14
Jan_V schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:54:
[...]

Een gewone One.
Wil wel graag een X vanwege de grootte en laadtijden, maar met mijn ~50 uur per jaar speeltijd kan ik dat niet echt verantwoorden. Hij staat voornamelijk aan voor Netflix en Prime.
Hier een S. Bewust ook wel. Goedkoper en lager stroomverbruik. Ik game er eigenlijk nooit op. The Witcher, rdr1, bf1 ik kan me er nooit echt toe zetten. Alleen Tomb Raider lukt me aan verslaafd te raken. Wel veelvuldig gebruik voor Kodi streaming vanaf pc en Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:06:
[...]

Zeker een leuke game, maar verwacht niet veel mensen online. Ik speelde de game veel bij release, singleplayer is erg goed te spelen, maar online was het soms al 15 minuten wachten voordat je een party had, waar lvl verschil soms zo enorm was dat 1 van de party hele team meedroeg door de missies.
Dat komt goed uit, want ik speel toch niet online. Enige reden dat ik Gold heb is voor de 'gratis' games ☺

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Ik heb een launch model, een S en X :P

De S staat al ingepakt klaar om retour te sturen. Het launch model ga ik nu tweedehands proberen te verkopen. En de X zal vanavond bezorgd worden. Kijken of het verschil inderdaad zo groot is als iedereen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:12:
[...]

Dat komt goed uit, want ik speel toch niet online. Enige reden dat ik Gold heb is voor de 'gratis' games ☺
Dat is hij zeker goed te spelen, zit wel een kleine difficulty ramp in, maar best leuk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik vind zelf Warframe wel een toffe gratis game. Heb hem eigenlijk deze week pas ontdekt, maar het is erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

[...]
De mensen die veel posten hier hebben bijna allen een x.
Game zelf voornamelijk op een OXO, maar zo af en toe als vrouw niet thuis beneden op de XOS.

Planning is om volgend jaar voor mij zelf een XOX te kopen, maar tot die tijd game ik gewoon op de OXO boven :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:58:
Ik vind zelf Warframe wel een toffe gratis game. Heb hem eigenlijk deze week pas ontdekt, maar het is erg tof!
En straks muis/keyboard ondersteuning, ik speel al jaren de PC versie en dit is echt zo'n game waar muis/keyboard een flink verschil kan maken. Jammer dat migratie naar XBO een one-way eenmalig was, niet een volledig gedeeld crossplatform systeem (ik heb zo'n beetje werkelijk alles op de PC versie, losse progressie op de XBO vind ik dan nutteloos).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik vind de achievements op de One sowieso nogal glitchy.

- achievements die wel unlocken, maar waarvan geen pop-up verschijnt;
- een aantal achievements die tegelijk unlocken, maar waarvan dan één achievement geen pop-up toont (ipv van de 360-melding: zoveel achievements voor zoveel G) en ook niet in 'recent achievements' verschijnt;
- achievements die niet lijken te unlocken, maar soms al wel op de social tab als behaald worden getoond, en dan pas dagen later echt unlocken (vooral spannend als dat net de laatste voor 100% is);
- achievement trackers die niet of niet goed tracken.

Sinds de laatste console update blijft de 'recent achievements' bij mij iedere dag dezelfde "nieuwe" achievements tonen. Zelfs als er al weer een nieuwe behaald is; die wordt er dan gewoon bij opgeteld.

Het zou overigens fijn zijn als we zelf de locatie waar de achievements getoond worden konden instellen, net als met de tracker. Nu blokkeren ze vrij vaak voor langere tijd de ondertiteling tijdens een verhaal, of andere voortgangsmeldingen zoals in Forza Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:58:
En het spel blijft maar groter worden, binnenkort op de xbox ook op je hoverboard op venus rond vliegen. (hoewel er ook veel bullshit tussen zit om te doen maar goed) In the end kost het je tijd en is het 98% gratis te spelen (sloten voor wapens en warframes kosten je geld) en in het algemeen betaal je om dingen te versnellen (ipv 3 dagen wachten op de bouw van een wapen kan je dat "afkopen". ipv 100x een missie doen om een warframe compleet te maken koop je hem in 1x in de market place)

blijft awesome! en eindelijk zijn de daily rewards ook verbeterd (keuze 3x forma (mweh) of 4x weapon slots of 3x exolus adapter bij 1050e keer inloggen bv))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:36:
[...]

Achievements worden tegenwoordig naar een soort queue gepushed, waarbij de unlock datum mee wordt genomen. Zijn er dan problemen, dan worden ze later unlocked met de juiste timestamp.
MartijnS72 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:26:
[...]
Het zou overigens fijn zijn als we zelf de locatie waar de achievements getoond worden konden instellen, net als met de tracker. Nu blokkeren ze vrij vaak voor langere tijd de ondertiteling tijdens een verhaal, of andere voortgangsmeldingen zoals in Forza Horizon.
Ze moeten developers weer gewoon die optie geven, dan hoeven wij het niet te veranderen als we een andere game opstarten

[ Voor 27% gewijzigd door Ereaser op 27-11-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
wat is eigenlijk sneller,

een game installeren via disc of uit de store?

vraag 2:

zit er veel verschil in snelheid tussen zo,n kleine samsung ssd ( T5 volgens mij )

of een losse samsung 860 evo?

[ Voor 47% gewijzigd door joey82 op 27-11-2018 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
joey82 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:16:

vraag 2:

zit er veel verschil in snelheid tussen zo,n kleine samsung ssd ( T5 volgens mij )

Hangt vooral af van je internet snelheid en hoe goed de MS servers je gezind zijn. In theorie zou ik zeggen de store, maar als het downloaden lang duurt zou ik zeggen van disc.

Als er een belachelijk grote day one patch is dan is het vrijwel zeker de store. Tenminste ik meen dat je niet achter af nog patches hoeft te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Over Warframe: leuk om te lezen! Ben zelf pas net voorbij de echte tutorial, dus nog echt beginnende hoor. Maar het is zeker tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Kennelijk niet toegestaan. Dan weer weg :)

[ Voor 84% gewijzigd door LordKnox op 27-11-2018 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:47:
Over Warframe: leuk om te lezen! Ben zelf pas net voorbij de echte tutorial, dus nog echt beginnende hoor. Maar het is zeker tof!
Geloof me, het is een bizar brede game, de basis is simpel, maar wanneer je bij modding komt, wordt het pas echt een complex verhaaltje. (melee 3.0 komt er nog aan, daar gaat weer een deeltje op de schop).

Ik bedoel, 37 frames (waarvan er 22 ook in prime zijn), ruim 300 wapens, bijna 1000 mods die je daar weer in kan gieten.. is groot, heel groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@LordKnox Volgens mij is het niet toegestaan hier je V&A's te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

LOTG schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:10:
@LordKnox Volgens mij is het niet toegestaan hier je V&A's te promoten.
Hmm, okee. Heb mn post ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:07:
[...]

Geloof me, het is een bizar brede game, de basis is simpel, maar wanneer je bij modding komt, wordt het pas echt een complex verhaaltje. (melee 3.0 komt er nog aan, daar gaat weer een deeltje op de schop).

Ik bedoel, 37 frames (waarvan er 22 ook in prime zijn), ruim 300 wapens, bijna 1000 mods die je daar weer in kan gieten.. is groot, heel groot :P
moet nog maar 10 mods oid...kost wat maar dan heb je ook wat. wapens ook 99% (omdat er wapens zijn die je niet meer kan krijgen) ik moet dat wapen nog bouwen wat 1000 ducats kost (moet ik van die lange missies doen op Cetus)

ze mogen wel dingen beter uitleggen.. (moet arbitrations: lethal alerts nog doen , geen idee wat)... hoe je standing krijgt bij verschillende vendors op cetus is ook vaak onduidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Raar, had de hele tijd wegvallend beeld op mijn XBO. Bleek een bekend probleem te zijn wat je kan verhelpen door het beeld op 10 bit ipv standaard 8bit te zetten (en YCbr 4:2:2 support ook uit te zetten)

4K wilde ook niet aangaan. Ironisch genoeg had ik een nieuwe kabel besteld bij Amazon welke alles zou moeten supporten, maar deze gaf groene spikkels door het beeld heen. Een goedkope HDMI kabel van de Action werkt echter wel :?

En wat is Shadow of the Tomb Raider een genot op 4k met HDR support :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:16:

vraag 2:

Installeren van disc gaat erg traag. Zoals al gezegd, kan downloaden uit de store (veel) sneller zijn, afhankelijk van, onder andere, je internetsnelheid. Je kunt als je een game op disc hebt, deze overigens ook downloaden als je via 'manage game and add-ons' de installatie onderbreekt, naar de store gaat en op de pagina van de game de download start.

Volgens mij zit in zo'n T5 gewoon een kleinere variant (mSATA???) van dezelfde ssd. Ik heb zelf hier wel eens een 850 EVO in mSATA en gewone variant vergeleken: die zijn even snel. Wel iets om rekening mee te houden: mSATA-ssd's worden warm/heet; ik denk dat je echter mag aannemen dat Samsung daar bij het ontwerp van de T5 rekening mee heeft gehouden.
Ik gebruik zelf een normale 850 EVO in een los aangeschafte externe behuizing (usb 3.1/UASP). Dat werkt prima met een One S en scheelt in bijvoorbeeld Forza Horizon 3 en GTA V zo de helft van de laadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
vraag mij iets af,,

haal de xbox one s uit de verpakking,,stop hem in het stroom ( heb hem nog niet aangedaan )

komt er heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes een beetje geluid af,,alsof er iets ronddraait ofzo

dat een apparaat nooit 100% stil is dat weet ik maar als alles uit staat ( nieuw uit de doos,alleen de stekker in het stroom gestopt ) dan mag je er toch vanuit gaan dat uit uit is?

[ Voor 31% gewijzigd door joey82 op 27-11-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 21-09 08:47
joey82 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:38:
vraag mij iets af,,

haal de xbox one s uit de verpakking,,stop hem in het stroom ( heb hem nog niet aangedaan )

komt er heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes een beetje geluid af,,alsof er iets ronddraait ofzo

dat een apparaat nooit 100% stil is dat weet ik maar als alles uit staat ( nieuw uit de doos,alleen de stekker in het stroom gestopt ) dan mag je er toch vanuit gaan dat uit uit is?
90% kans dat je de ventilator van de power supply hoort, die draait altijd zolang de PSU stroom heeft.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
citruspers schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:00:
[...]

90% kans dat je de ventilator van de power supply hoort, die draait altijd zolang de PSU stroom heeft.
Die fan draait toch niet als de console uit staat lijkt mij? Misschien als hij op standby staat maar anders trekt hij toch geen power waardoor de PSU warm moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
dankjewel hoor........

kleine vraag nog,,

de controller gaat niet uit als ik de console uit zet?

nat type is open maar tijdens het testen zegt de console wel dat er problemen zijn met de multiplayer en dat ik de verbinding moet testen,,,als ik dat doe zegt de console gewoon nat type open.....

edit..

het is gelukt.blijkbaar moet je de xbox volledig uitzetten voordat de controller ook uit gaat

[ Voor 15% gewijzigd door joey82 op 27-11-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 21-09 08:47
LOTG schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:18:
[...]

Die fan draait toch niet als de console uit staat lijkt mij? Misschien als hij op standby staat maar anders trekt hij toch geen power waardoor de PSU warm moet worden?
Hij zal sowieso een beetje stroom trekken, want de knop voorop is een "soft" knop, geen onderbreking van het elektrisch circuit. Ergens draait er dus sowieso een chipje wat die knop in de gaten houdt en, wanneer nodig, de console inschakelt. De netwerkkaart wil ook nog wel eens actief blijven voor bijvoorbeeld wake-on-lan (de xbox app op de PC heeft een "turn on xbox feature die hier mogelijk gebruik van maakt).

Of dat de boel warm genoeg maakt om een fan te rechtvaardigen? Geen idee, maar ongebruikelijk is het niet.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@citruspers Als ik het vergelijk met mijn PC of laptop zou ik verwachten dat het de zonder kan. Zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat er geen inteligentie achter die fan zit en hij gewoon continu draait. Wel minder voor de levensduur van die fan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Moet zeggen: het is jaren geleden dat ik een Xbox heb gehad. Destijds van 360 naar PS3 overgestapt, vanwege vrienden die ook voor PS3 kozen. Maar heb nooit kunnen wennen aan de controller.

En nu ik dan weer een Xbox controller heb bij de S. Man man, wat is die toch fijn. Zoveel fijner dan de PS-controller. Vooral met shooters vind ik hem zo veel fijner...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
@Peter_Aragorn Mee eens. Ook op de PC gebruik ik de Xbox One controller. Ik kan gewoon niet wennen aan de dual shock.

Als ik moet kiezen is het Xbox -> Nintendo -> Playstation qua controllers.

Maar voor shooters blijft helaas de PC koning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb dit regelmatig, met als topper die voor Gears 4 uitspelen op Insane.
Hoorde door de headset de goddelijke tunetjes galmen bij mijn maatje vergezeld van een hoop gejuich, ik zit na een jaar nog steeds te wachten tot ze unlocken }:|
Was ook meteen klaar met dat spel :r

Battlefield V doen de chievos het hier juist opvallend goed, zelfs de tracker werkt naar behoren.
Klote om te zien dat het bij jou niet werkt, hopelijk poppen ze nog met de maandelijkse sync.

Enige achievement die bij mij niet wil unlocken is die voor 'Death from above' maar dat zal door mijn gebrek aan vliegkunsten komen, vind in de lucht blijven al een hele prestatie :+
Mocht iemand die ooit willen boosten houd ik me aanbevolen, anders blijft BFV mooi op 99% staan _O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

NHL 19 spelers wanted ! Speel je het? ik zoek mensen die graag af en toe een potje willen spelen.
Contact me en geef je xboxnaam door ;) !

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Aanbiedingen voor 12 maanden Game Pass:

€ 59,99 bij bol.com
€ 56,99 bij cdkeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nieuw in de Xbox game, maar veel goedkoper ga ik dit niet vinden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
mijn engels is niet zo goed,

weet iemand waar ik onderstaande kan veranderen? ik krijg namelijk de volgende melding als ik de gratis 14 dagen gold wil redeemen

Raadpleeg de instructies die zijn meegeleverd met uw code. U moet deze mogelijk inwisselen op een andere webpagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:43:
[...]

Nieuw in de Xbox game, maar veel goedkoper ga ik dit niet vinden denk ik?
Wanneer je geen zin hebt in gezoek op Poolse Microsoft sites niet nee. Ik zou sites als hotukdeals en mydealz.de in de gaten houden. Of gewoon het Nederlandse pepper. En dan zoeken op gamepass. Zien wat er voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Joosie200 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:07:
[...]

Wanneer je geen zin hebt in gezoek op Poolse Microsoft sites niet nee. Ik zou sites als hotukdeals en mydealz.de in de gaten houden. Of gewoon het Nederlandse pepper. En dan zoeken op gamepass. Zien wat er voorbij komt.
Deze kwamen ook van pepper :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mr Magic schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:11:
[...]

Deze kwamen ook van pepper :X
Dan heb ik niks gezegd :P

Toch ben ik geneigd met die euro of zloti deals niet zo snel 60 euro neer te leggen voor gamepass. En wie weet hoeveel nieuwe xbox eigenaren hun maandje gamepass los verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
zijn er meer mensen waarbij het scherm niet wil laden als je de xbox one s aan doet?
wat ik ook klik het blijft zwart

de store laad niet,,game pas laad niet etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
joey82 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:21:
zijn er meer mensen waarbij het scherm niet wil laden als je de xbox one s aan doet?

bij mij ook sinds gisteren, xbox one X.
Store etc zijn zwarte vlakken, wel kaders eromheen maar verder zwart/geen plaatjes.

Mijn eigen content is wel normaal en kan een spel starten, maar internet content was gisteren avond allemaal zwart.
Heb vandaag nog niet gekeken.

[ Voor 14% gewijzigd door elpino.rv op 27-11-2018 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50
cancel net de rdr 2 update, maar blijkbaar is nu heel mijn spel weg en moet ik deze opnieuw downloaden, mag hopen dat me saves in de cloud zitten want anders ga ik echt huilen ….

One X always connected to internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
PacinoAllstars schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:29:
cancel net de rdr 2 update, maar blijkbaar is nu heel mijn spel weg en moet ik deze opnieuw downloaden, mag hopen dat me saves in de cloud zitten want anders ga ik echt huilen ….

als ik de one s volledig uit doe en na een tijdje gebruik,,blijft het groene scherm ook best lang,

dacht dat t sneller zou gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:47:
[...]

als ik de one s volledig uit doe en na een tijdje gebruik,,blijft het groene scherm ook best lang,
Lees je de handleidingen wel? Uit = uit. Zelfs mijn One X is ongeveer 1 minuut bezig met opstarten en zit ik naar een mooi groen scherm te kijken. Staat er ergens in de handleiding dat het sneller zou moeten gaan?

Had je al geprobeerd om eens op te starten zonder netwerkkabel erin? Of ook zonder externe schijven? Gekeken of het scheelt en zo ja, welk onderdeel dan sneller "lijkt" op te starten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Joosie200 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:07:
[...]

De Poolse Microsoft site heb ik voor de eerste maand wel gebruikt, dus dat is geen enkel probleem :-)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:58:
[...]

De Poolse Microsoft site heb ik voor de eerste maand wel gebruikt, dus dat is geen enkel probleem :-)!
Kijk aan. Enjoy! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
MAX3400 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:51:
[...]

Lees je de handleidingen wel? Uit = uit. Zelfs mijn One X is ongeveer 1 minuut bezig met opstarten en zit ik naar een mooi groen scherm te kijken. Staat er ergens in de handleiding dat het sneller zou moeten gaan?

Had je al geprobeerd om eens op te starten zonder netwerkkabel erin? Of ook zonder externe schijven? Gekeken of het scheelt en zo ja, welk onderdeel dan sneller "lijkt" op te starten?
je hebt gelijk....

blijkbaar hebben meerdere mensen er ook last van dat t niet wil laden,ik zie alleen maar zwarte rasters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Een ding merk ik al wel met de X. Wat een luidruchtige bak is de normale one in vergelijking -O- De X is meer hoe ik het graag hoor. Het ding is wel een drietonner in verhouding _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Oh wil best een uurtje boosten hoor, als er ook terug geboost mag worden. Voor mij is het makkelijkst om te kijken of achievements unlocken om de 5 roadkills te halen in BF5. Ik verwacht echter dat het halen van 10 squad revives wat makkelijker is, die staat op 60% dus nog 4 te gaan.... Morgenavond ben ik wel weer online in BF5.

Overigens heb ik vanmiddag op account.microsoft.com al mijn buitenlandse betalingsmogelijkheden maar verwijderd. Alleen Paypal staan nu nog op UK, de rest op NL. iDeal kon je ook toevoegen zag ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:56:
[...]

Oh wil best een uurtje boosten hoor, als er ook terug geboost mag worden. Voor mij is het makkelijkst om te kijken of achievements unlocken om de 5 roadkills te halen in BF5. Ik verwacht echter dat het halen van 10 squad revives wat makkelijker is, die staat op 60% dus nog 4 te gaan.... Morgenavond ben ik wel weer online in BF5.

Overigens heb ik vanmiddag op account.microsoft.com al mijn buitenlandse betalingsmogelijkheden maar verwijderd. Alleen Paypal staan nu nog op UK, de rest op NL. iDeal kon je ook toevoegen zag ik.
Haha, dat boosten met airkills heeft voor mij pas echt zin als ik zo'n plane langer dan 30 seconden in de lucht kan houden waarbij ik ook weet hoe ik moet mikken of hoe ik bommen moet droppen :P

Ben vanavond denk ik nog bezig met RDR2. Vanaf donderdag ben ik wel online te vinden en wil je wel helpen met je squad revives, alleen ga ik natuurlijk niet zo vaak dood… 8)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:21:

Had mijn x afgelopen zondag aangesloten en gisteravond was de eerste keer dat ik dit ook had, daarvoor nog niet gebeurd, moet wel zeggen dat het ook weer vrij snel normaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:29:

Heb dit ook een paar keer gehad met games, erg vervelend dat ze een update annuleren niet gescheiden houden met de volledige game.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Net even gekeken: Een half jaar Game Pass heb je in de Poolse store voor €21,13. Dus heb hem daar even een half jaar verlengd. Genoeg te spelen de komende tijd dus :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Joosie200 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:13:
Een ding merk ik al wel met de X. Wat een luidruchtige bak is de normale one in vergelijking -O- De X is meer hoe ik het graag hoor. Het ding is wel een drietonner in verhouding _O-
Ik heb mijn fat One nog nooit gehoord anders. Is heerlijk fluisterstil :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

timmie271 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:57:
[...]

Ik heb mijn fat One nog nooit gehoord anders. Is heerlijk fluisterstil :+
Hier ook niet hoor; ik hoor 0.0 verschil tussen de oude XBO en de XBO X .

Pagina: 1 ... 127 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.