[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 20:08
Joosie200 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:01:
[...]

Die gaat vanavond bij mij bezorgd worden.

Dan blijf ik 210 euro meerprijs voor true 4k ipv upscaled 4k toch echt teveel vinden. Stop die 210 euro liever in een aanschaf van de Nintendo Switch.
Ditto. Dit is echt een prachtige prijs. Zeker gezien de 4K bluray speler die erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Vandaag ook mijn Gold Rush editie via Bol binnen gehad. Met de gratis app Insects kan je mooi het verschil zien tussen HDR en 4K.

welke instellingen bevelen jullie aan voor een LG Oled ?
Kleurdiepte op je xbox zelf naar 12 bit en dan dit aanhouden : https://www.google.nl/amp..._for_xbox/#ampf=undefined

Merk wel dat de nieuwe controller minder vibreert dan mijn oude , enige verschil is dat bij de nieuwe gewone batterijen in zitten en bij de oude een oplaadbare batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schil1 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:57:
Vandaag ook mijn Gold Rush editie via Bol binnen gehad. Met de gratis app Insects kan je mooi het verschil zien tussen HDR en 4K.

welke instellingen bevelen jullie aan voor een LG Oled ?
Kleurdiepte op je xbox zelf naar 12 bit en dan dit aanhouden : https://www.google.nl/amp..._for_xbox/#ampf=undefined

Merk wel dat de nieuwe controller minder vibreert dan mijn oude , enige verschil is dat bij de nieuwe gewone batterijen in zitten en bij de oude een oplaadbare batterij
Sowieso 10 bit kiezen (paneel ondersteunt nl max 10 bit)
Heb ongeveer een jaar geleden de "optimale" settings geplaatst voor combi LG
Oled + Xbox One X in dit topic, moet je even terug zoeken :)
Klikkerdeklik : justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 5"

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 23-11-2018 20:31 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Microsoft zijn wel gierigerds geworden zeg. Moet ik mijn Xbox door UPS laten ophalen zoals ze me dat hebben verteld, komen er vervolgens wel vrolijk afhaalkosten bij.
justifire schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:16:
[...]

Sowieso 10 bit kiezen (paneel ondersteunt nl max 10 bit)
Heb ongeveer een jaar geleden de "optimale" settings geplaatst voor combi LG
Oled + Xbox One X in dit topic, moet je even terug zoeken :)
Pas nog ergens gelezen dat je juist niet 10 bit moet kiezen. Blijft maar vaag allemaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft Microsoft ervoor gekozen om de mogelijkheid om rechtstreeks naar YouTube te uploaden eruit te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 20:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:32:
[...]

Kan je dit onderbouwen of doe jij altijd maar gewoon wat er geschreven word ? >:)
https://www.reddit.com/r/...m_setting_for_4k_is_8bit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan blijf ik 210 euro meerprijs voor true 4k ipv upscaled 4k toch echt teveel vinden. Stop die 210 euro liever in een aanschaf van de Nintendo Switch.
Tof! Voor welke prijs heb je hem? Hij staat inmiddels alweer op 240.
(Verandert Amazon hun prijzen zo snel?)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Brammos85 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:23:
[...]

Ditto. Dit is echt een prachtige prijs. Zeker gezien de 4K bluray speler die erin zit.
Das meer leuk voor erbij. Vind de 1TB upgrade vanaf 500GB editie fijner en natuurlijk nieuw en garantie vs tweedehands en geen garantie. Plus HDR kunnen benutten.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:46:
[...]

Tof! Voor welke prijs heb je hem? Hij staat inmiddels alweer op 240.
(Verandert Amazon hun prijzen zo snel?)
Voor 165 euro de Forza Horizon 4 bundel, voor 5 euro 3mnd xbox live gold erbij de dag erna besteld met kortingscode. De game kost nu iets van 35 euro, dus een nieuwe xbox one s voor omgerekend 135 euro.

[ Voor 36% gewijzigd door Joosie200 op 23-11-2018 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik kan juist niet wachten op een disc drive loze Xbox die dan hopelijk weer een tikkie kleiner kan. Ik heb in mijn One X nog nooit een disc gehad en op de One vanaf de release in Duitsland alleen de eerste weken omdat ik een disc had gekocht om meteen te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:50:
[...]

Das meer leuk voor erbij. Vind de 1TB upgrade vanaf 500GB editie fijner en natuurlijk nieuw en garantie vs tweedehands en geen garantie. Plus HDR kunnen benutten.

[...]

Voor 165 euro de Forza Horizon 4 bundel, voor 5 euro 3mnd xbox live gold erbij de dag erna besteld met kortingscode. De game kost nu iets van 35 euro, dus een nieuwe xbox one s voor omgerekend 135 euro.
Ah nice :) Heb je die kortingscode toevallig nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:03:
[...]

Ah nice :) Heb je die kortingscode toevallig nog?
Die kreeg ik apart gemaild de dag nadat ik de S had gekocht. Ik moest wel mijn regio instellingen veranderen om de downloadcode af te kunnen rekenen. Die stond nog op Amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Nou kom maar door met die mail dat de X is verzonden. Ben stiekem bang dat het pas maandag gaat worden i.v.m. de drukte nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:03
Na lang wachten en twijfelen...zojuist de One X gekocht! Het was nu of nooit had ik het idee. Dit zal voor mij een leuke upgrade worden, ik game af en toe op mijn oude 1050 kaart maar die trekt ook niks meer, dus grafisch wordt dit voor mij genieten! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 07:28
Ongetwijfeld een stomme vraag, maar dit is mijn eerst Xbox one X, vandaag binnen gekregen aangeschaft via Bol.com , ik heb de goldrush versie inclusief Battlefield 5, maar waar vind ik dit spel nu?
Heb ook geen gratis toegang tot EA acces wat er bij hoort te zitten.
Wat mij ook op viel bij het invullen van mijn gratis code voor 14 dagen gold kreeg ik de melding dat de code al in gebruik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:18:
[...]

Die kreeg ik apart gemaild de dag nadat ik de S had gekocht. Ik moest wel mijn regio instellingen veranderen om de downloadcode af te kunnen rekenen. Die stond nog op Amazon.co.uk.
Ah, dankje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
markmart33 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:29:
Ongetwijfeld een stomme vraag, maar dit is mijn eerst Xbox one X, vandaag binnen gekregen aangeschaft via Bol.com , ik heb de goldrush versie inclusief Battlefield 5, maar waar vind ik dit spel nu?
Heb ook geen gratis toegang tot EA acces wat er bij hoort te zitten.
Wat mij ook op viel bij het invullen van mijn gratis code voor 14 dagen gold kreeg ik de melding dat de code al in gebruik was.
Zou in de doos er bij moeten zitten... Kijk wel goed, want het kan gewoon een stukje papier zijn met de code er op. Maar als hij er echt niet bij zit, en gezien die andere code die al gebruikt was, klinkt het alsof je een doos gekregen hebt die een andere klant teruggestuurd had. Volgens mij niet de eerste keer dat ik dat van Bol hoor... Ik zou even contact met ze opnemen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Inmiddels contact gehad met Bol.com, keurig geholpen overigens, apparaat gaat retour en ik krijg een nieuwe, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als de Mediamarkt Duitsland breed dit aanbod had gehad.. Een X met gamebundel zoals BF V, Fallout voor 333 euro. Helaas lokaal. Maar we hebben cybermonday nog!

https://www.mydealz.de/de...0-23-uhr-1279787#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Jammer nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Had stiekem gehoopt op morgen aangezien ik heel het weekend vrij ben, maar zal wel maandag worden helaas pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Vandaag de Xbox one X met Battlefield V ontvangen en aangesloten. De prijs heeft mij over de streep getrokken om tot aanschaf over te gaan.

Het idee is dat ik deze console regelmatig ga vervoeren. Wie weet een interessante travel case voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
[...]

Niet alleen 4k, maar ook betere performance (fps of gfx-details!) in veel games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een xbox one s gehaald bij amazon.de ivm de ultra hd blu ray speler.

Alleen wordt bij de 4k instellingen dolby vision niet herkend. Vanmiddag ff uitvogelen zou natuurlijk in theorie moeten werken. Op internet helaas hier niks over kunnen vinden, maar normaal als alle overige instelllingen kloppen zou dolby vision ook zeker beschikbaar moeten zijn.

Daarnaast nog 3 kortings codes van amazon.de alleen beschikbaar in Duitsland, maar mocht iemand belang hebben. Gaat om standaard editie forza download voor 14 euro/ 3 maanden gold 1 euro/ 12 maanden 48 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:53:

Alleen wordt bij de 4k instellingen dolby vision niet herkend. Vanmiddag ff uitvogelen zou natuurlijk in theorie moeten werken. Op internet helaas hier niks over kunnen vinden, maar normaal als alle overige instelllingen kloppen zou dolby vision ook zeker beschikbaar moeten zijn.

Daarnaast nog 3 kortings codes van amazon.de alleen beschikbaar in Duitsland, maar mocht iemand belang hebben. Gaat om standaard editie forza download voor 14 euro/ 3 maanden gold 1 euro/ 12 maanden 48 euro.
Gisteravond even getest voor ik hem weer terug deed in de verpakking i.v.m. gestolen codes, maar het viel mij ook op dat Dolby Vision niet herkend werd. Mocht je een oplossing hebben hou ik mij aanbevolen, krijg maandag een nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markmart33 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:04:
[...]

Gisteravond even getest voor ik hem weer terug deed in de verpakking i.v.m. gestolen codes, maar het viel mij ook op dat Dolby Vision niet herkend werd. Mocht je een oplossing hebben hou ik mij aanbevolen, krijg maandag een nieuwe Xbox.
https://www.windowscentral.com/xbox-one-enable-dolby-vision

zorg ook dat je hdmi kabel op een hdcp 2.2 hdmi port zit van je tv of versterker
zorg ook dat je hdmi port op je tv "hdr" features etc aan heeft staan (op mijn sony tv kan ik dat per port aanzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gisteren ook mijn One X opgehaald bij een afhaalpunt, had hem bij bol. com besteld, schrok wel een beetje toen ik de doos aanpakte, grote doos waarin de Xbox gewoon heen en weer kon schuiven, als ik een beetje sjaggo chauffeur heb gehad is dat ding al kapot, hopelijk niet :P

Maar vond het wel opvallend, vorige week nog een toetsenbord besteld voor nog geen 50 euro en dat ding zat beter ingepakt moet ik zeggen.

Ik wou hem pas aansluiten als mijn nieuwe tv ook binnen is maar wellicht toch maar alvast doen, als het goed is zitten de Forza games er ook bij en zoals ik hierboven bij iemand al lees is dat ook geen garantie, (geen idee of dat ook gewoon codes zijn maar ik zal het zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:53:

Staat jouw televisie op deze lijst? Dit is een pdf met televisies die compatibel zijn met de laatste versie van Dolby Vision HDR op de Xbox.

Hier een stuk over Dolby Vision op de Xbox.

Voor zover ik weet en heb gelezen ondersteunt Samsung (nog geen) Dolby Vision maar gebruiken deze televisies HDR10+.

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 24-11-2018 12:11 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:44:
Gisteren ook mijn One X opgehaald bij een afhaalpunt, had hem bij bol. com besteld, schrok wel een beetje toen ik de doos aanpakte, grote doos waarin de Xbox gewoon heen en weer kon schuiven, als ik een beetje sjaggo chauffeur heb gehad is dat ding al kapot, hopelijk niet :P

Maar vond het wel opvallend, vorige week nog een toetsenbord besteld voor nog geen 50 euro en dat ding zat beter ingepakt moet ik zeggen.

Ik wou hem pas aansluiten als mijn nieuwe tv ook binnen is maar wellicht toch maar alvast doen, als het goed is zitten de Forza games er ook bij en zoals ik hierboven bij iemand al lees is dat ook geen garantie, (geen idee of dat ook gewoon codes zijn maar ik zal het zien)
Ehh.... ook dat is niet normaal! Mijn One X zat gewoon stevig in het schuim in de doos, die kon echt nergens naar toe schuiven hoor. Als dat bij jou niet zo is zou ik hem linea recta terug sturen want dan heb jij waarschijnlijk ook het afdankertje van een andere klant gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
Hoe kreeg je nou ook alweer de instelling vh aan- uitzetten vd console met je controller goed ? Ik krijg op de X het niet meer voor elkaar dat mijn X opstart door op de home button van mijn controller te drukken , uitzetten vd console kan wel alleen dan gaat mijn controller niet uit ?

Kan het niet vinden via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmart33 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:04:
[...]

Is goed ik ga er vanmiddag mee aan de slag. Heb je er ook een receiver tussen? Wellicht deze ook een firmware update geven. Rechtstreeks op de tv werkt het gewoon.

Vanochten gelezen, dit ging dan wel om lg oled 2017 om ultra deep hd color opnieuw aan en uit te zetten in je tv.
sjaool schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:59:
[...]

Staat jouw televisie op deze lijst? Dit is een pdf met televisies die compatibel zijn met de laatste versie van Dolby Vision HDR op de Xbox.

Hier een stuk over Dolby Vision op de Xbox.

Voor zover ik weet en heb gelezen ondersteunt Samsung (nog geen) Dolby Vision maar gebruiken deze televisies HDR10+.
Ja bij mij staat er een receiver tussen die ook dolby vision ondersteunt, maar rechtstreeks op de tv aangesloten geen enkel probleem.

Eerst had ik zoiets kan het aan de kabel liggen, maar dan zou overige hdr ook niet moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:06:
[...]

Ehh.... ook dat is niet normaal! Mijn One X zat gewoon stevig in het schuim in de doos, die kon echt nergens naar toe schuiven hoor. Als dat bij jou niet zo is zou ik hem linea recta terug sturen want dan heb jij waarschijnlijk ook het afdankertje van een andere klant gekregen.
Deze bundel zou afgelopen vrijdag pas bij Bol. leverbaar zijn dus ik verwacht niet dat hij eerst bij een ander is geweest maar je hebt idd gelijk dat ik hem op deze manier al eigenlijk niet moet accepteren, zoals ik al zei dat ding kon alle kanten op dus wie weet wat er mee gebeurd is ondertussen.

Ik denk dat ik ook maar contact ga opnemen met Bol.

*edit, teruggestuurd en de bundel met BF5 besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 24-11-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik probeer een Xbox Arcade game te kopen, Deathspank T.O.V., maar de store geeft steeds een foutmelding. Het is een oude game, die ik om nostalgische redenen weer wil spelen.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Andere stores helpen ook niet, de Noorse bijvoorbeeld.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kon 'm voor 40 Euro niet laten liggen. Al een tijdje uitgespeeld (PS4) maar zo'n editie kan nooit kwaad :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EAz1k8X1NyiYKkrttARi20Sx/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sipio schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:22:
[...]

Deze bundel zou afgelopen vrijdag pas bij Bol. leverbaar zijn dus ik verwacht niet dat hij eerst bij een ander is geweest maar je hebt idd gelijk dat ik hem op deze manier al eigenlijk niet moet accepteren, zoals ik al zei dat ding kon alle kanten op dus wie weet wat er mee gebeurd is ondertussen.

Ik denk dat ik ook maar contact ga opnemen met Bol.

*edit, teruggestuurd en de bundel met BF5 besteld.
Ik ben benieuwd wat bol.com erop zegt. Ik heb gisteren ook mijn BF5 bundel Xbox One X in ontvangst mogen nemen van bol, en bij mij was de doos ook al niet opgevuld... opvallend op zijn minst, al doet ie het prima en was de xbox doos ongeopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerX42 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:06:
[...]

Ik ben benieuwd wat bol.com erop zegt. Ik heb gisteren ook mijn BF5 bundel Xbox One X in ontvangst mogen nemen van bol, en bij mij was de doos ook al niet opgevuld... opvallend op zijn minst, al doet ie het prima en was de xbox doos ongeopend.
Vreemd...
Zo zou hij in de verpakking moeten zitten (dit is hetzelfde als in mijn Forza bundel):
YouTube: Xbox One X "Battlefield V" Console Unboxing (Gold Rush Special Editi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
KillerX42 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:06:
[...]

Echt veel hadden ze er niet op te zeggen maar ik had zelf aangeven dat ik het eigenlijk niet zo mooi vind dat een toetsenbord van 50 euro echt stevig verpakt zit en een console van 400 niet, mijn Xbox doos was zelf ook ongeopend dat is het probleem ook niet, maar ik heb wel eens gezien hoe sommige chauffeurs omgaan met pakketjes en dan heb ik persoonlijk liever dat hij erg stevig in een doos zit met goede bescherming, als jou xbox gewoon goed werkt is het ok toch (y)

Ik heb nu wel zoiets als ik deze terug stuur en krijg vervolgens ook de BF bundel zonder bescherming erbij zoals bij jou ben ik niet veel opgeschoten :+

Qua bundel maakt mij het verder niet uit, ik vind beide versies van de consoles er mooi uitzien en of de forza games of de BF games heb ik ook niet echt een voorkeur, heb de bundel met BF al besteld maar zou hem nog kunnen annuleren, ik denk er nog even over na wat ik doe.

*Nogmaals contact gehad met Bol en heb uitgelegd dat ik nog even geen tijd heb om de X uit te testen, maar ze verzekerde me dat mocht hij echt beschadigd zijn ik hem uiteraard retour kon sturen, ik hou deze bundel dus toch maar en ga er vanuit dat alles goed werkt, zal hem morgen wel gaan testen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 24-11-2018 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Volgens mij bedoelen ze dat de Xbox-verpakking los in een te grote bol.com-doos zonder opvulmateriaal werd verstuurd. Amazon heeft daar soms ook een handje van.

Overigens, als je een console direct bij Microsoft bestelt, krijg je deze vaak met slechts een dunne kartonnen verpakking direct om de Xbox-verpakking geleverd. Dan is er ook geen extra bescherming tegen vallen en stoten; in principe is de Xbox-verpakking daar al op berekend, met de "zwevende" console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Net ook mijn One X ontvangen van bol.com, en ik had ook een te grote doos waarin de Xbox doos rond kan slingeren. Verder kan het geen kwaad lijkt me, de One X zat goed ingepakt in de doos.

Nu alle games herinstalleren...duurt lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:36:
Ik probeer een Xbox Arcade game te kopen, Deathspank T.O.V., maar de store geeft steeds een foutmelding. Het is een oude game, die ik om nostalgische redenen weer wil spelen.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Andere stores helpen ook niet, de Noorse bijvoorbeeld.
Neem aan dat het een X360 game betreft ?
Die zijn itt XBO games regiogebonden, al in de NL store geprobeerd deze aan te schaffen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56

Meneer iCy

swarma

Grrr wil de minecraft Edition controller bestellen en zag 1 euro live voor een maand er bij. Klik er op en nu is mijn winkelwagen defect.

Het lijkt er op dat de 1 euro aanbieding is omgezet naar het normale tarief, maar onder water zit die 1 euro nog in de winkelwagen. Grrr

Betreft de Microsoft store

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 24-11-2018 15:57 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:47:

Nu alle games herinstalleren...duurt lang.
Had je geen externe HDD op de vorige dan? En ja, je ISP is tegenwoordig zo ongeveer de bottleneck; hoger dan 450Mbps krijg ik niet van Microsoft bij installeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
justifire schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:26:
[...]

Neem aan dat het een X360 game betreft ?
Die zijn itt XBO games regiogebonden, al in de NL store geprobeerd deze aan te schaffen ?
Jup. Ook al geprobeerd. Online, op de Xbox One zelf. Niks werkt.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Helaas vandaag geen X. Nu pas verzonden. Jammer had er wel zin in dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 09:16
icy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:57:
Grrr wil de minecraft Edition controller bestellen en zag 1 euro live voor een maand er bij. Klik er op en nu is mijn winkelwagen defect.

Het lijkt er op dat de 1 euro aanbieding is omgezet naar het normale tarief, maar onder water zit die 1 euro nog in de winkelwagen. Grrr

Betreft de Microsoft store
Dat issue had ik niet, had een 50 euro win 10 store kaart en daarmee Forza 4 gehaald en nu heb ik nog een klein bedrag over en dat wou ik naar een Maat van mij Giften, en dan is hetgelijk minimaal 3 maanden. Volle bedrag. Ook al via de Browser geprobeerd e.d. Maar nergens als gift die korting.

Betreft de Xbox Live/Gold Pass. Dus 1 maand voor 1 euro een Sub, maar die kan ik niet giften als ik dat probeer is het gelijk 3 Maanden zonder Discount.

[ Voor 7% gewijzigd door Psyonara op 24-11-2018 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Kan ik hier iemand blij maken met een 14 dagen Xbox Live die bij de bundel zat ? .. ik kan die dagen namelijk niet toevoegen aan mn bestaande account

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:21:
[...]

Is goed ik ga er vanmiddag mee aan de slag. Heb je er ook een receiver tussen? Wellicht deze ook een firmware update geven. Rechtstreeks op de tv werkt het gewoon.

Vanochten gelezen, dit ging dan wel om lg oled 2017 om ultra deep hd color opnieuw aan en uit te zetten in je tv.

[...]

Ja bij mij staat er een receiver tussen die ook dolby vision ondersteunt, maar rechtstreeks op de tv aangesloten geen enkel probleem.

Eerst had ik zoiets kan het aan de kabel liggen, maar dan zou overige hdr ook niet moeten werken.
Update
Helaas niet opgelost via de versterker, daarom nu rechtstreeks met tv verbonden en met optische kabel naar de versterker en laat het eerst wel dolby vision is nu, iedergeval aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Nu online
Hier heel veel problemen met mijn nieuwe BFV Xbox One X. Ineens allemaal "XXX took too long to start", ook na een factory reset. Lange grijze/zwarte schermen, niet kunnen inloggen.....

Iemand anders die deze problemen ook heeft, of heb ik gewoon een defecte One X..

Edit: downloaden van updates/games gaat ook bijzonder traag, categorie 5 mbit terwijl ik gigabit internet heb en de speedtest ook ergens rond de 800mbit hangt.....

[ Voor 24% gewijzigd door citruspers op 24-11-2018 17:46 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
MAX3400 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:02:
[...]

Had je geen externe HDD op de vorige dan? En ja, je ISP is tegenwoordig zo ongeveer de bottleneck; hoger dan 450Mbps krijg ik niet van Microsoft bij installeren.
Nein. Viel me op dat eigenlijk alleen RDRII lang duurde, alle andere games gingen vrij snel.

Edit: Weet niet of dit de beste plek is om te melden maar wilt iemand Fallout 76 ruilen voor Assassins Creed Odyssey? :P Is er überhaupt een ergens een goede plek om dit te doen? Ik had Fallout bij mijn X gekregen maar heb daar helemaal niets mee, AC daar in tegen lijkt me zeer interessant, zeker met de grafische kracht van de X.

Daar is een uitstekende plek voor: https://tweakers.net/aanbod/ Ruilen/verkopen/aankopen is niet toegestaan op het forum. Succes met ruilen via Vraag & Aanbod. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
citruspers schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:42:
Hier heel veel problemen met mijn nieuwe BFV Xbox One X. Ineens allemaal "XXX took too long to start", ook na een factory reset. Lange grijze/zwarte schermen, niet kunnen inloggen.....

Iemand anders die deze problemen ook heeft, of heb ik gewoon een defecte One X..

Edit: downloaden van updates/games gaat ook bijzonder traag, categorie 5 mbit terwijl ik gigabit internet heb en de speedtest ook ergens rond de 800mbit hangt.....
Gebruik je de interne drive? Als je een externe drive gebruikt zou je eens kunnen proberen een game naar je interne drive te downloaden en van daar te starten. Als je drive dood aan het gaan is zou het beide problemen kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23
Rebel8319 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:52:
Kan ik hier iemand blij maken met een 14 dagen Xbox Live die bij de bundel zat ? .. ik kan die dagen namelijk niet toevoegen aan mn bestaande account
Absoluut!
Ik stuur je een pb.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:47:
[...]

Welk model receiver hebben we het over ?
Yahama HTR 4069.

Ben er nu ook zelf achter, dat deze geen dolby vision ondersteunt.

Te snelle conclusie op basis van een google search, maar dat ging om andere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Herkenbaar dit. Heb (of had, weet het nog niet zeker) ik ook met mijn X. Ik heb een complete factory reset gedaan. Dit hielp wel, maar voor m'n gevoel zit er (soms?) alsnog vertraging in het OS.

Ik heb het idee dat er iets in het OS niet lekker zit, maar ik kan het niet staven. Heb je deze problemen altijd? of soms?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Kunnen ze niet eens een keer met Grim Dawn op gaan schieten? Zou die graag op de XBO spelen maar er is nog steeds geen releasedatum. Diablo 3 ben ik na die zes jaar aardig beu en PoE is het net niet voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!
EINDELIJK!!!! 100% completion in Geometry Wars 3 Evolved: https://xboxdvr.com/gamer/octagonqontrol/video/64246201

@citruspers misschien overbodig maar staan je poorten open op je router?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citruspers
  • Nu online
@MAX3400
@Rossi46
@Finraziel
Dank voor de reacties. Ik gebruik de interne drive, de externe had ik voor de test even losgekoppeld; geen verschil. Poorten staan open, al zou dat niet uit mogen maken (is vooral inkomende connecties voor multiplayer).

De problemen zijn weg na het doen van een factory reset, passkey authenticatie ALLEEN voor aankopen in te stellen (niet voor het inloggen), en de xbox als Home xbox in te stellen.

Ik gok dat het probleem ergens bij Microsoft's servers lag, want het resetten (en dan met name het inloggen met account) duurde gigantisch lang.

Als je xbox niet als home ingesteld staat moet bijna alles met de cloud geauthenticeerd worden (heb je wel recht op deze game etc.). Als de servers dan de hik hebben.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
Schil1 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:07:
Hoe kreeg je nou ook alweer de instelling vh aan- uitzetten vd console met je controller goed ? Ik krijg op de X het niet meer voor elkaar dat mijn X opstart door op de home button van mijn controller te drukken , uitzetten vd console kan wel alleen dan gaat mijn controller niet uit ?

Kan het niet vinden via google
Niemand ? Heb ook al geprobeerd opnieuw connectie te maken met 2 verschillende controllers maar het probleem blijft aanhouden.

Anders ga ik wel even bellen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb dat dus ook sinds kort. Ene keer lukt het wel, andere keer niet. Opvallend dat er de laatste tijd wat meer van dit soort dingetjes gemeld worden. Zou er iets bij MS zelf niet lekker zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Nu online
Schil1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:32:
[...]

Niemand ? Heb ook al geprobeerd opnieuw connectie te maken met 2 verschillende controllers maar het probleem blijft aanhouden.

Anders ga ik wel even bellen met ze.
Ook dit was opgelost nadat ik een factory reset (met keep data/apps/games) had gedaan. Is een poging waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 09:25:
[...]

Yahama HTR 4069.

Ben er nu ook zelf achter, dat deze geen dolby vision ondersteunt.

Te snelle conclusie op basis van een google search, maar dat ging om andere modellen.
Weet niet of dit voor jou van toepassing is, maar dit al geprobeerd ?
https://medium.com/@LtRoy...the-solution-b60902a6287d
Of heb je verder wel alle groene vinkjes onder de video instellingen op de Xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
wat is de maximale download snelheid wat je kan halen met een xbox one s als je games download uit de store?

we krijgen deze week als het goed is een gratis one s en willen dan ook games downloaden uit de store,games als red dead bijvoorbeeld die zijn echt groot ( 105gb dacht ik )

ik vraag dit omdat ik kpn glasvezel heb ( 500/500 ) en ik zit er over te denken om naar 200/200 te gaan,is gaat het sneller met 500/500 of hebben we aan 200/200 genoeg omdat de xbox one s toch niet sneller kan downloaden dan een bepaalde snelheid?

de xbox one s word trouwens bekabeld aangesloten direct op de modem van kpn.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@joey82 volgens mij heb ik ergens al gepost dat ik tot 450Mbps haal via KPN Glas. Dus als jij 200 wil, halveer je dus de snelheden die ik ooit gehaald heb (op mijn One X, dat wel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online

Ik had dit gisteravond ook kortstondig, zo rond een uur of 20:00 a 21:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:40:
[...]

Weet niet of dit voor jou van toepassing is, maar dit al geprobeerd ?
https://medium.com/@LtRoy...the-solution-b60902a6287d
Of heb je verder wel alle groene vinkjes onder de video instellingen op de Xbox ?
Ja de 4k modus direct goed ingesteld.

Krijg alleen geen dolby vision wel de andere hdr modus. Wel jammer, maar misschien brengen ze een firmware update uit.

Straks met de nieuwe generatie consoles en hdmi 2.1 wel weer eens verdiepen in een nieuwe receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:25
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:52:
[...]

Ja de 4k modus direct goed ingesteld.

Krijg alleen geen dolby vision wel de andere hdr modus. Wel jammer, maar misschien brengen ze een firmware update uit.

Straks met de nieuwe generatie consoles en hdmi 2.1 wel weer eens verdiepen in een nieuwe receiver.
Nieuwe receivers met HDMI 2.1 voor de reguliere consument gaan nog wel een tijdje duren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:42:
wat is de maximale download snelheid wat je kan halen met een xbox one s als je games download uit de store?

we krijgen deze week als het goed is een gratis one s en willen dan ook games downloaden uit de store,games als red dead bijvoorbeeld die zijn echt groot ( 105gb dacht ik )

ik vraag dit omdat ik kpn glasvezel heb ( 500/500 ) en ik zit er over te denken om naar 200/200 te gaan,is gaat het sneller met 500/500 of hebben we aan 200/200 genoeg omdat de xbox one s toch niet sneller kan downloaden dan een bepaalde snelheid?

de xbox one s word trouwens bekabeld aangesloten direct op de modem van kpn.

alvast bedankt :)
Je kunt je ook afvragen of het nou echt uitmaakt... De Xbox haalt meestal niet je volledige bandbreedte, maar als je 100 mbps haalt gemiddeld dan heb je die 105 GB nog steeds in 2,5 uur binnen. Ok, als je op dat moment direct wil spelen dan is het leuk als het een uurtje eerder binnen is, maar is je dat de meerprijs die je per maand blijft betalen waard? Als je een 1 TB drive hebt in die Xbox dan heb je hem nog steeds in een dag volgepompt.

Ik blijf zelf om die reden (bij Ziggo) op 200/20. De upload heb ik ook niet nodig, en ik zit misschien een paar keer per jaar echt even op een download te wachten. Wil ik daarvoor 8 euro per maand meer betalen om misschien een uurtje per jaar of zo uit te sparen? Als ik mezelf die vraag zo stel dan verklaar ik mezelf voor gek om meer te betalen. Vroeger was het ook gewoon stoer om een zo snel mogelijke verbinding te hebben, maar die tijd heb ik gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belecthor schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:52:
[...]

Nieuwe receivers met HDMI 2.1 voor de reguliere consument gaan nog wel een tijdje duren toch?
Volgens mij wel, maar straks met de nieuwe generatie consoles verwacht ik wel, dat er vanuit de tv markt sowieso ondersteuning is. Het biedt genoeg leuke functies en een receiver, wil je zo lang mogelijk kunnen gebruiken.Wil je dan nu op dit moment een receiver willen kopen, dan zou ik zelf altijd voor 2.1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:25
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:20:
[...]

Volgens mij wel, maar straks met de nieuwe generatie consoles verwacht ik wel, dat er vanuit de tv markt sowieso ondersteuning is. Het biedt genoeg leuke functies en een receiver, wil je zo lang mogelijk kunnen gebruiken.Wil je dan nu op dit moment een receiver willen kopen, dan zou ik zelf altijd voor 2.1 gaan.
Ja, dat denk ik ook! Hoe lang zouden de nieuwe generaties nog op zich laten wachten? Een jaar of twee?

Over nu een receiver kopen met HDMI 2.1: wat zijn de opties? Volgens mij zijn deze receivers nog knetterduur en zou ik juist even wachten tot het meer mainstream wordt en er een betere prijs/kwaliteit-verhouding ontstaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Finraziel schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:56:
[...]

Je kunt je ook afvragen of het nou echt uitmaakt... De Xbox haalt meestal niet je volledige bandbreedte, maar als je 100 mbps haalt gemiddeld dan heb je die 105 GB nog steeds in 2,5 uur binnen. Ok, als je op dat moment direct wil spelen dan is het leuk als het een uurtje eerder binnen is, maar is je dat de meerprijs die je per maand blijft betalen waard? Als je een 1 TB drive hebt in die Xbox dan heb je hem nog steeds in een dag volgepompt.

Ik blijf zelf om die reden (bij Ziggo) op 200/20. De upload heb ik ook niet nodig, en ik zit misschien een paar keer per jaar echt even op een download te wachten. Wil ik daarvoor 8 euro per maand meer betalen om misschien een uurtje per jaar of zo uit te sparen? Als ik mezelf die vraag zo stel dan verklaar ik mezelf voor gek om meer te betalen. Vroeger was het ook gewoon stoer om een zo snel mogelijke verbinding te hebben, maar die tijd heb ik gehad...
er word hier ook veel gedownload op de pc en geUpload ook,kids zijn veel bezig met youtube etc 4K uploaden gaat toch net wat sneller met 500/500

en daarbij stoer doen over een internet snelheid dat is leuk als je 18 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:52:
[...]Straks met de nieuwe generatie consoles en hdmi 2.1 wel weer eens verdiepen in een nieuwe receiver.
Over HDMI 2.1. Dolby Vision en HDR10+ werken dus ook al met HDMI 2.0.
HDMI 2.1 is een grote vooruitgang op verschillende vlakken. Op het gebied van resoluties ondersteunt de standaard de 4K Ultra HD-resolutie met 120Hz, de 8K Ultra HD-resolutie met 60Hz en zelfs de 10K Ultra HD-resolutie. Voor de 8K en 10K-resoluties is echter wel een nieuwe 48Gbps HDMI-kabel nodig maar gelukkig kun je nog niet eens naar de winkel voor een 8K Ultra HD tv.

Ook de HDR-ondersteuning is uitgebreid. HDMI 2.1 krijgt ondersteuning voor Dynamic HDR, oftewel dynamische metadata voor HDR. Dat betekent dat de kleurweergave en helderheid per scene, of zelfs per frame, geoptimaliseerd kan worden. Voor welke standaarden dit nodig is, is voorlopig onduidelijk. HDR10, de meest gebruikte HDR-standaard, gebruikt geen dynamische metadata. Dolby Vision en HDR10+ gebruiken dit wel, maar beide standaarden functioneren nu al binnen het huidige HDMI 2.0.
Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Belecthor schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:25:
[...]

Ja, dat denk ik ook! Hoe lang zouden de nieuwe generaties nog op zich laten wachten? Een jaar of twee?

Over nu een receiver kopen met HDMI 2.1: wat zijn de opties? Volgens mij zijn deze receivers nog knetterduur en zou ik juist even wachten tot het meer mainstream wordt en er een betere prijs/kwaliteit-verhouding ontstaat.
Idd alleen als je nu 1 nodig hebt en anders wachten. 6 stuks op pricewatch en 3 rond de 600 t/m 729. Ik wacht daarom zelf.
sjaool schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:36:
[...]

Over HDMI 2.1. Dolby Vision en HDR10+ werken dus ook al met HDMI 2.0.

[...]

Bron
Ja klopt, maar de receiver moet het wel weer ondersteunen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Verwijderd Zeker. Ik heb een Yamaha RX-V577 van een paar jaar oud en die ondersteunt HDMI 2.0 al sinds 2014. HDMI 2.1 zal deze waarschijnlijk niet gaan ondersteunen. Nu maakt dit voor mij allemaal niet zoveel uit aangezien ik geen 4K televisie heb maar een 50 inch Panasonic plasma. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Nu online
joey82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:42:
Ik heb gigabit glasvezel en heb mijn originele One nooit boven de 200 Mbit zien gaan. De X heb ik nog niet zo lang, maar die lijkt nog langzamer te downloaden (Microsoft zal het wel druk hebben met black friday).

Het gekke is dat de speedtest op de xbox wel gewoon 800+mbit aangeeft, maar dat een download gewoon niet verder dan 200mbit wil gaan. Misschien iets met de storage, of Microsoft die de boel knijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
citruspers schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:07:
[...]

Ik heb gigabit glasvezel en heb mijn originele One nooit boven de 200 Mbit zien gaan. De X heb ik nog niet zo lang, maar die lijkt nog langzamer te downloaden (Microsoft zal het wel druk hebben met black friday).

Het gekke is dat de speedtest op de xbox wel gewoon 800+mbit aangeeft, maar dat een download gewoon niet verder dan 200mbit wil gaan. Misschien iets met de storage, of Microsoft die de boel knijpt.
dus met andere woorden 200/200 is meer dan genoeg voor de download van games uit de ms store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:53

nexhil

BAM!

joey82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:21:
[...]

dus met andere woorden 200/200 is meer dan genoeg voor de download van games uit de ms store?
Ik heb hier ook 500/500 glasvezel en 2 ONE's (1 ONE s op zolder en 1 ONE x in de woonkamer)
Nu heb ik mijn S in de DMZ staan en die zie ik regelmatig richting de 500 gaan met downloaden.

De X beneden schommelt vaak tussen de 200/300. Ik heb het idee dat het misschien met de XPERIABOX of natting/poorten te maken heeft. Maar omdat het toch wel snel gaat geen kracht om er verder energie in te steken.

Soms twijfel ik ook of ik niet terug naar 200/200 ga maar dan komt er weer als er zo'n game als RDR2 metbijna 100GB. Tja dan ben ik wel bij voor die paar euro in de maand extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
nexhil schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:39:
[...]

Ik heb hier ook 500/500 glasvezel en 2 ONE's (1 ONE s op zolder en 1 ONE x in de woonkamer)
Nu heb ik mijn S in de DMZ staan en die zie ik regelmatig richting de 500 gaan met downloaden.

De X beneden schommelt vaak tussen de 200/300. Ik heb het idee dat het misschien met de XPERIABOX of natting/poorten te maken heeft. Maar omdat het toch wel snel gaat geen kracht om er verder energie in te steken.

Soms twijfel ik ook of ik niet terug naar 200/200 ga maar dan komt er weer als er zo'n game als RDR2 metbijna 100GB. Tja dan ben ik wel bij voor die paar euro in de maand extra
hoe zet je een xbox eigenlijk in DMZ? ik bedoel,volgens mij heb ik wel s gezien dat als je een ip adres invoert wat je xbox aangeeft dat er de volgende keer dat je kijkt een ander adres staat....iets met een vast ip adres instellen ofzo?!

ik snap daar nooit wat van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@joey82 ik begrijp je niet? Je Xbox heeft een dynamisch IP (en dus geen goede / vaste portforwards) maar je wilde wel naar een lagere snelheid met je ISP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
MAX3400 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:46:
@joey82 ik begrijp je niet? Je Xbox heeft een dynamisch IP (en dus geen goede / vaste portforwards) maar je wilde wel naar een lagere snelheid met je ISP??
ja ik vroeg mij af hoe ik het sneller kon maken....

met de ps4 weet ik nog dat sony mij toen heeft geholpen om de ps4 een vast ip adres te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:52:
[...]

ja ik vroeg mij af hoe ik het sneller kon maken....

met de ps4 weet ik nog dat sony mij toen heeft geholpen om de ps4 een vast ip adres te geven
Lang verhaal kort: ik ben een enorm voorstander om ALLE apparaten in huis een vast IP te geven. Dan kan je namelijk ALTIJD dezelfde portforwarda gebruiken of apparaten onderling makkelijker met elkaar laten praten.

Allicht kan je met voldoende info over modem en/of router een topicje openen in de "Netwerken" subforums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
MAX3400 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:56:
[...]

Lang verhaal kort: ik ben een enorm voorstander om ALLE apparaten in huis een vast IP te geven. Dan kan je namelijk ALTIJD dezelfde portforwarda gebruiken of apparaten onderling makkelijker met elkaar laten praten.

Allicht kan je met voldoende info over modem en/of router een topicje openen in de "Netwerken" subforums.
het is gewoon de xperiabox 10 van kpn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:00:
[...]

het is gewoon de xperiabox 10 van kpn :)
Ja, die heb ik dus mijn huis uitgetrapt vorig jaar. Maximaal 16 of 24 forwards. Dacht het even niet; ik maak zelf wel uit hoeveel rulesets ik wil hebben ;)

Er staat dan zat op de KPN forums waaronder (maar niet als enige): https://forum.kpn.com/thu...one-experiabox-v10-440956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
MAX3400 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:02:
[...]

Ja, die heb ik dus mijn huis uitgetrapt vorig jaar. Maximaal 16 of 24 forwards. Dacht het even niet; ik maak zelf wel uit hoeveel rulesets ik wil hebben ;)

Er staat dan zat op de KPN forums waaronder (maar niet als enige): https://forum.kpn.com/thu...one-experiabox-v10-440956
ik krijg nu al jeuk als ik het lees daar,heel erg moeite met begrijpend lezen....maargoed

toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Had iemand nou al een oplossing met het probleem dat je de console niet meer aan kan doen via de controller? Ik heb dat nu ook met mijn nieuwe One X, zelfs na het uitdoen van de console blijft de controller aan!

Ik kan tot heden geen oplossing vinden via Google. Oplossing hoor ik graag, zelf zoek ik ook verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Nu online
joey82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:21:
[...]

Lijkt me meer dan voldoende ja. Het geld wat je bespaart op internet kan je dan weer uitgeven aan een externe hardeschijf voor de xbox, dan download je 's nachts gewoon lekker alle games en zet je ze op de externe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:08:
Had iemand nou al een oplossing met het probleem dat je de console niet meer aan kan doen via de controller? Ik heb dat nu ook met mijn nieuwe One X, zelfs na het uitdoen van de console blijft de controller aan!

Ik kan tot heden geen oplossing vinden via Google. Oplossing hoor ik graag, zelf zoek ik ook verder.
Euh? Wat? Toegegeven, ik heb dan wel een Insider-firmware maar heb de afgelopen dagen mijn One X meerdere keren aan & uit kunnen zetten met de controller, zowel aangesloten op de USB-kabel als zonder kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
MAX3400 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:59:
[...]

Euh? Wat? Toegegeven, ik heb dan wel een Insider-firmware maar heb de afgelopen dagen mijn One X meerdere keren aan & uit kunnen zetten met de controller, zowel aangesloten op de USB-kabel als zonder kabel.
Even ter verduidelijking, voorheen kon ik mijn 'oude' OG Xbox One en S aan doen via het logo van Xbox op de controller.

Probleem 1, nu heb ik de One X en deze gaat niet aan als ik het logo ingedrukt houd op de controller.
Probleem 2, als ik de One X uit zet blijft het licht van de Xbox logo op mijn controller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:53

nexhil

BAM!

Westland1940 schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:21:
[...]

Even ter verduidelijking, voorheen kon ik mijn 'oude' OG Xbox One en S aan doen via het logo van Xbox op de controller.

Probleem 1, nu heb ik de One X en deze gaat niet aan als ik het logo ingedrukt houd op de controller.
Probleem 2, als ik de One X uit zet blijft het licht van de Xbox logo op mijn controller aan.
Staat er misschien een update voor je controller klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:38

The Chosen One

Zie signature!

Ok ik heb een Xbox One X en als ik de xbox aanzet en dan de tv (UE49KS7000) dan sluit de xbox weer af (soms/altijd?).

Bij instellingen en Aan/uit-opties apparaat staan beide opties op Niets.
Ik zie bij de TV geen instellingen hiervoor. Mis ik nog een optie?
Iemand een idee?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:16

Licko

ZVDK

[...]

Bij mij leek een verlengsnoer de boosdoener. Die er tussenuit en alles werkt zoals mijn oude xbox one

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 00:56
Net even dolby atmoes gekocht vood de xbox X en dan krijg je deze ook gewoon voor je pc en moet zeggen met mijn artic 5 headset een mooi 7.1 surround geluid mits de game dit ondersteunt. Echt cool . Morgen even testen op de xbos zelf via mijn subwoofer en headset. Ander mensen nog ervaringen of tips icm atmos and artic 5 headset van steelseries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

[...]

Even het stroom er volledig af was bij mij en volgens mij ook een andere Tweaker een oplossing voor als dit voorkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ach en wee, wat vervelend nou.

Morgen komt mijn XBO X (Forza bundel) binnen én een Samsung UE50NU7400 4k TV.

Nu moet ik al die 4k assets downloaden :N

:+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
citruspers schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:07:
[...]

Misschien kan de interne hd geen snellere transferrates aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Nu online
CyberMania schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:26:
[...]

Misschien kan de interne hd geen snellere transferrates aan?
Dat zou je denken, maar 200 Mbit komt neer op zo'n 22 MB/s? Dat is hooguit 20% belasting voor een HDD uit dit decennium.

Ik gok eerder dat de downloads gecomprimeerd zijn en dat de CPU de bottleneck is (danwel doordat er maar 1 kern wordt toegewezen aan het uitpakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Yep morgen komt de mijne ook binnen. Zag dat je Xbox One savegames gelukkig gewoon in de cloud staan. Dus het is even een kwestie van alles opnieuw downloaden en installeren van games en hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed, de S lag al thuis. De base xbox one had ik vandaag leeggehaald door alle games op de externe hdd te knallen. Kom ik deze deal tegen bij Amazon.fr:
https://www.amazon.fr/Pac...-Motorsport/dp/B07GPM1FH8

Voor 439 euro dus de X met Forza 7/FH4 combopack, Fifa19, tweede xbox controller en Gears of War 4 code. Door verzendkosten kom ik op 450 euro uit. Fifa19 en een tweede controller kosten elk 35 tot 45 euro. Kom je dus op 375 euro uit. Gears of War 4 digitale code 15 euro. Heb je de X voor 360 euro. Marginaal goedkoper dan gewoon dezelfde combo halen voor 378 euro hier. Maar toch...

Helaas splitsen ze het wel uit maar kun je niet onderdelen annuleren (tweede controller heb ik al en FIFA 19 scoor ik hier goedkoper)
Xbox One X 1 To - Forza Horizon 4/Forza Motorsport 7 + Fifa 19
FIFA 19
EUR 44,88
Qté : 1

Pack Xbox One X 1 To - Forza Horizon 4/Forza Motorsport 7
EUR 358,22

Microsoft Manette Noire sans fil + code Gears of War 4
EUR 35,90
Voor 358 euro had ik enkel de X met Forza games ook wel gewild hoor. Helaas rekenen ze nog 399 euro voor de enkele X. 58 euro voor beide Forza games (7 €20 en FH4 €38) eraf maakt netto 300 euro voor alleen de X. En dat zonder inruil van mijn oude xbox one. Komt toch al beter op het bedrag uit waarvoor ik een losse X had willen kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 26-11-2018 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Zit er eigenlijk veel verschil tussen zo'n kleine externe ssd van samsung of gewoon een losse samsung evo 850,860 evo en die dan extern gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
X dus ;)

Maar bedankt :)
Pagina: 1 ... 126 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.