[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:53:
[...]

Crash is en blijft best wel een pittige game, met name omdat je wel weer even moet wennen aan de controls. Om gold of platinum in sommige levels te halen zijn millimeter precisie jumps nodig :) Vind ik ontzettend gaaf om te doen, ook al faal ik eerst 100X. :) Maar als je daar niet van bent is Crash ook prima te doen, maar dan gewoon zonder de platinum medals. :)

Ik herinner me Spyro als een soort mini open world game zonder hele nadrukkelijke objectives zoals bijvoorbeeld in Crash, dus begrijp wel wat je bedoelt :P
Pittig zeker! feit dat ik dit spel en Digimon World nog nooit heb kunnen uitspelen zegt denk ik ook al iets over de moeilijkheidsgraad van de game, die controls zullen wel heerlijk old skool aanvoelen gok ik. Was de snelheid niet wennen ? kan me ergens vaag herinneren dat dit spel best wel snel kon gaan..
icy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:22:
[...]

Mijn vriendin heeft nooit een Bandicoot gedaan en vind hem erg leuk.

Heb hem zelf ook even gespeeld. Grafisch minder vooruitgang dan Spyro, maar Crash speelt echt als vanouds.
Bedankt voor je reactie , deze ga ik zeker meenemen in mijn beslissing :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:52:
[...]

Pittig zeker! feit dat ik dit spel en Digimon World nog nooit heb kunnen uitspelen zegt denk ik ook al iets over de moeilijkheidsgraad van de game, die controls zullen wel heerlijk old skool aanvoelen gok ik. Was de snelheid niet wennen ? kan me ergens vaag herinneren dat dit spel best wel snel kon gaan..
Het gaat zeker snel, maar dat is juist ook het mooie van Crash. Elk level kun je in 1 doorgaande flow spelen (mits je het level kent natuurlijk). De vijanden, jumps en platformen zijn daar volledig op ingesteld. Dat is ook gaaf aan Crash. Zodra je het level kent vlieg je er doorheen.
Die reactie eronder is wel grappig… De Elite is totaal niet comfortabel. De enige echte comfortabele controller voor hem is blijkbaar deze :P:

https://nl.hardware.info/...r-firestorm-dual-analog-3

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2018 10:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-07 00:33
Hey medetweakers!

Ik heb een vraagje over de Xbox One Controller (met Bluetooth). Ik heb 'm nieuw gekocht, maar na twee uur gebruik begon de 'Right Trigger' te piepen/squeaken. Is dit vrij normaal bij een Xbox One Controller? Ik heb dit gegoogled en er staan wel een aantal oplossingen daarvoor, maar ik vroeg me af of dit een batch probleem is of gewoon bij iedereen wel na een tijdje voor komt. Hebben jullie daar last van/ooit last van gehad?

Ik ben van plan om de controller te ruilen, maar als dit na een tijdje bij elke controller wel gebeurt, dan fix ik hem liever dan dat ik dat hele retourproces moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

DanK schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:31:
Hey medetweakers!

Ik heb een vraagje over de Xbox One Controller (met Bluetooth). Ik heb 'm nieuw gekocht, maar na twee uur gebruik begon de 'Right Trigger' te piepen/squeaken. Is dit vrij normaal bij een Xbox One Controller? Ik heb dit gegoogled en er staan wel een aantal oplossingen daarvoor, maar ik vroeg me af of dit een batch probleem is of gewoon bij iedereen wel na een tijdje voor komt. Hebben jullie daar last van/ooit last van gehad?

Ik ben van plan om de controller te ruilen, maar als dit na een tijdje bij elke controller wel gebeurt, dan fix ik hem liever dan dat ik dat hele retourproces moet doen.
Is die controller van Microsoft zelf, of third party (bijv. PDP)?
Het is iig geen normaal gedrag. Ik zou hem gelijk retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-07 00:33
Fireshade schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:13:
[...]

Is die controller van Microsoft zelf, of third party (bijv. PDP)?
Het is iig geen normaal gedrag. Ik zou hem gelijk retourneren.
De controller is van Microsoft zelf, gewoon een authentieke Xbox One (S) Controller (V2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 23:00
Vorige week, met vrijgezellendag, xbox one x besteld bij Mediamarkt. Door de staking bij Bpost was die nog altijd niet geleverd. Met de Black Friday korting vandaag toch maar even gebeld met support en bon van €100 gekregen.
Volgens hen ging Bpost tegen einde van de week alle achterstallige leveringen verwerken.. Heeft toch lang genoeg geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb nog eens een nachtje geslapen over de huidige Black Friday aanbiedingen vwb de upgrade naar een xbox one X. En ik denk dat ik mijn base xbox one gewoon wegdoe, Forza Horizon 4 en 7 als play anywhere titel scoor voor op mijn pc. Steamlink of lange HDMI kabel naar mijn tv plus xbox one controller erbij en ik kan ook gamen.

Want ik heb al een gamepc met GTX 1070Ti staan naast de consoles atm. En die wordt eigenlijk nauwelijks gebruikt voor gamen. En de forza titels zijn niet eens zo grafisch veeleisend om op de pc te draaien. Zo kan ik voor een fractie van de kosten van een X als nog op hogere resolutie genieten van dezelfde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:26
Weet er iemand wanneer Amazon zijn black Friday prijzen weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:58
Joosie200 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:43:
Ik heb nog eens een nachtje geslapen over de huidige Black Friday aanbiedingen vwb de upgrade naar een xbox one X. En ik denk dat ik mijn base xbox one gewoon wegdoe, Forza Horizon 4 en 7 als play anywhere titel scoor voor op mijn pc. Steamlink of lange HDMI kabel naar mijn tv plus xbox one controller erbij en ik kan ook gamen.

Want ik heb al een gamepc met GTX 1070Ti staan naast de consoles atm. En die wordt eigenlijk nauwelijks gebruikt voor gamen. En de forza titels zijn niet eens zo grafisch veeleisend om op de pc te draaien. Zo kan ik voor een fractie van de kosten van een X als nog op hogere resolutie genieten van dezelfde games.
Je kan ook gewoon tijdelijk een gamepass aanschaffen en Forza horizon 4 spelen. Hoef je de game niet eens aan te schaffen en heb je toch toegang tot de play anywhere titels. Denk alleen dat Forza 7 op dit moment niet beschikbaar is via de gamepass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Smeldor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:57:
[...]

Je kan ook gewoon tijdelijk een gamepass aanschaffen en Forza horizon 4 spelen. Hoef je de game niet eens aan te schaffen en heb je toch toegang tot de play anywhere titels. Denk alleen dat Forza 7 op dit moment niet beschikbaar is via de gamepass
Ja, ik heb al een maand gamepass lopen voor omgerekend 25 cent via Microsoft Polen (de 1 zloti deal) Dus zo geniet ik nu al van Horizon 4. Eigenlijk alleen de Forza games trekt mij aan icm Gamepass en BC voor mijn 360 games. De Forza games kan ik gewoon blijven spelen icm gamepass ook op de pc. En dan denk ik.. Waarom nog een xbox one naast de gamepc aanhouden? Met play anywhere en gamepass vind ik het wel best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:53:
[...]

@quorumz moet je dus op een bepaald niveau levels gaan uitspelen om door te kunnen of begrijp ik je verkeerd ? SE3 was gewoon recht toe recht aan het verhaal doorlopen. Dat vond ik prima, daarna was ik er klaar mee.
nee je kan hem gewoon op easy spelen bv maar als je op realistic zet (en voor de achievements gaat zonder reload maar wel met ingame saving (je hebt ook nog achievement zonder reload en zonder ingame saving maar dat werd me te gortig)) dan is je map gewoon leeg. Er staan geen goals op aangegeven, niet waar je naar toe moet, etc. Je zal uit je hoofd alles moeten doen... dat is best pittig...(en uren van te voren spelen zodat je de level weet want je moet wel alle levels dan zo halen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Joosie200 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:11:
[...]

Ja, ik heb al een maand gamepass lopen voor omgerekend 25 cent via Microsoft Polen (de 1 zloti deal) Dus zo geniet ik nu al van Horizon 4. Eigenlijk alleen de Forza games trekt mij aan icm Gamepass en BC voor mijn 360 games. De Forza games kan ik gewoon blijven spelen icm gamepass ook op de pc. En dan denk ik.. Waarom nog een xbox one naast de gamepc aanhouden? Met play anywhere en gamepass vind ik het wel best.
Gewoon inloggen met je normale account, afrekenen met Paypal en het werkt gewoon vanuit de Poolse shop?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:19:
[...]

Gewoon inloggen met je normale account, afrekenen met Paypal en het werkt gewoon vanuit de Poolse shop?
Jup. Pas na inloggen met je account door te klikken op dolacz terraz (Pools voor aanmelden aldus Google translate) kreeg ik de 1 zloti aanbieding. Daarna afrekenen via Paypal en je hebt hem binnen.

Let wel op met het postcodeveld. 4 cijfers en 2 letters zoals in Nederland pakt ie niet. XX-XXX in cijfers wel. Gelijk als je in Duitsland wegkomt met een 0 voor je eigen postcode te plaatsen.

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 20-11-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Zit er een oplaadbare batterij in de xbox co trollers die je erbij krijg bij one s en one x?

of moet je die apart kopen....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Amaze86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:05:
Zit er een oplaadbare batterij in de xbox co trollers die je erbij krijg bij one s en one x?

of moet je die apart kopen....
Je krijgt 2 Duracell batterijen erbij. Oplaadbare accu van Microsoft zelf kun je los erbij kopen. Ikzelf heb oplaadbare batterijen van de Ikea erin, die gaan goed lang mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Binnenkort een 4k tv hier in huis en was eigenlijk in de markt voor een PS4 Pro (niet bepaald een voorkeur voor beide consoles maar meer omdat mijn kameraden een PS4 hebben) maar na wat filmpjes te hebben gekeken van mijn 2 meest favoriete games Fallout 4 en Red Dead Redemption 2 toch besloten om mijn base PS4 te houden en de One X besteld bij Bol. com, kan niet wachten om weer overnieuw te gaan beginnen met beide games.
Zal de topic start eens goed gaan doorlezen hoe het allemaal werkt met de Xbox (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:37:
Zijn er hier nog mensen die Fallout 76 hebben gespeeld? Lees echt superkritische reviews... Ben niet echt een hele grote fallout fan, maar vind het wel zonde.
Het spel heeft echt veel kuren ja en is nog lang niet af, maar toch vermaak ik er prima mee. Ik ben dan ook een groot Fallout fan en vind hun werelden super tof om doorheen te wandelen. Maar het is idd zonde dat de Fallout naam hier een beetje mee beschadigd wordt. Zeker als je al die negatieve reviews ziet. Moet toch wel een belletje gaan rinkelen bij Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Eerste QLC-SSD van Samsung gespot in webshop - 1 TB voor €120

Voor wie - net als ik - aan het dubben is om goedkope flashopslag te gebruiken voor zijn/haar console, het komt er aan :) Een enclosure is handig en die vind je op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Xbox live gold 12 mnd, waar is de beste koop? Cdkeys is bv 40 euri maar ook betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:50
Helaas geen tijd meer gehad om naar de Gamemania gegaan voor de inruil actie voor de X, ik zag dat de actie nu al over was. Rare datum ook om het te stoppen op een woensdag, doe dan ook de rest vd week.

Zijn er nog meer van zulke acties? Tot nu toe is de goedkoopste X die ik kan vinden 379, de Fallout bundle op bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Westland1940 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:51:
Helaas geen tijd meer gehad om naar de Gamemania gegaan voor de inruil actie voor de X, ik zag dat de actie nu al over was. Rare datum ook om het te stoppen op een woensdag, doe dan ook de rest vd week.

Zijn er nog meer van zulke acties? Tot nu toe is de goedkoopste X die ik kan vinden 379, de Fallout bundle op bol.com.
Die actie van Game Mania komt regelmatig terug. Was er in oktober met FH4 en in september met PUBG. En bij MS kun je ook weleens je gewone XBO inruilen voor een X.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Frank1973 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:47:
Xbox live gold 12 mnd, waar is de beste koop? Cdkeys is bv 40 euri maar ook betrouwbaar?
Cdkeys is betrouwbaarder dan Kinguin of G2A maar soms vragen ze om een kopie van je paspoort .

Cdkeys is geen officiële retailer en gamebedrijven raden aan om alleen bij officiele retailers hun keys te kopen.

Zelf 2x gehad dat ik een invalid key had bij Cdkeys. Ze kopen ze in Rusland/India en dat soort landen.

Je moet zelf weten of je het het geld waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 12:37

Licko

ZVDK

Westland1940 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:51:

Voor een xbox one 1tb geven ze 150 bij inruil. Dat was voordat de actie begon. Neem aan dat ze dat nu nog steeds doen.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaMarcus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:36:
Eerste QLC-SSD van Samsung gespot in webshop - 1 TB voor €120

Voor wie - net als ik - aan het dubben is om goedkope flashopslag te gebruiken voor zijn/haar console, het komt er aan :) Een enclosure is handig en die vind je op AliExpress.
Die qlc SSD is weer een paar tientjes goedkoper maar potentieel minder betrouwbaar (al zal dat voor op de Xbox iets minder uitmaken, niet heel veel schrijf acties en in het ergste geval moet je alleen je games opnieuw downloaden) en ietsje trager... maar een behuizing van Ali? Het is wel nogal van belang dat het een beetje goede is anders hindert het je prestaties.

Ik heb zelf een paar maanden geleden overigens voor net boven de 150 al een 1 TB SSD besteld samen met een behuizing die specifiek voor SSD's bedoeld is (snellere controller) op Amazon. Je moet even de aanbiedingen in de gaten houden maar het is dus niet dat die qlc drive nou zo gigantisch veel betaalbaarder is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Finraziel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:41:
[...]

Die qlc SSD is weer een paar tientjes goedkoper maar potentieel minder betrouwbaar (al zal dat voor op de Xbox iets minder uitmaken, niet heel veel schrijf acties en in het ergste geval moet je alleen je games opnieuw downloaden) en ietsje trager... maar een behuizing van Ali? Het is wel nogal van belang dat het een beetje goede is anders hindert het je prestaties.
Hetgeen waar je op doelt is denk ik UASP. De Xbox ondersteunt dat niet en maakt het dus niet uit of de controller in de externe behuizing het wel / niet ondersteunt. Nu ondersteunt de controller in de behuizing waar ik naar linkte dat wel; mocht je 'm voor iets anders willen gebruiken, dan pak je de extra snelheid mee.
Ik heb zelf een paar maanden geleden overigens voor net boven de 150 al een 1 TB SSD besteld samen met een behuizing die specifiek voor SSD's bedoeld is (snellere controller) op Amazon. Je moet even de aanbiedingen in de gaten houden maar het is dus niet dat die qlc drive nou zo gigantisch veel betaalbaarder is.
What the heck, ik was nog in de veronderstelling dat een 1TB SSD nog 170+ euro kostte maar dat valt behoorlijk mee; pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
DaMarcus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:07:
[...]

Hetgeen waar je op doelt is denk ik UASP. De Xbox ondersteunt dat niet en maakt het dus niet uit of de controller in de externe behuizing het wel / niet ondersteunt. Nu ondersteunt de controller in de behuizing waar ik naar linkte dat wel; mocht je 'm voor iets anders willen gebruiken, dan pak je de extra snelheid mee.

[...]

What the heck, ik was nog in de veronderstelling dat een 1TB SSD nog 170+ euro kostte maar dat valt behoorlijk mee; pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
Excuus, ik dacht dat je gewoon in het algemeen naar Ali linkte en realiseerde me niet dat je naar een specifiek model wees :)
Ik weet verder eerlijk gezegd ook niet wat een behuizing snel maakt, ik dacht dat de chip gewoon sneller of langzamer kon zijn. Zelf ben ik overigens voor deze gegaan:
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
Die doet het in ieder geval goed en ik zie dat die inderdaad ook uasp ondersteunt. Wat duurder, maar lijkt wel wat steviger en je hebt hem in een paar dagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteren de XBox One X Gold Rush Battlefield 5 Edition opgehaald via de inruil actie bij Gamemania.

En ja....ik vind hem erg mooi. Helaas gaat hij na dit weekend mee met junior naar zijn moeders huis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Sxrh1QoLWdg4Ci6mI6AdJJs3/medium.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@exactor it @uchiha tijntje

Hup hup....opschieten....nog een lange weg te gaan voor jullie achievement hoertjes :D

https://twitter.com/Stallion83

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DslS9reVYAAqTKj.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:23:

Hup hup....opschieten....nog een lange weg te gaan voor jullie achievement hoertjes :D

[Afbeelding]
Ik wou gister het live zien, ben helaas rond 1 uur in slaap gevallen :/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

MRE-Inc schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:28:
Gisteren de XBox One X Gold Rush Battlefield 5 Edition opgehaald via de inruil actie bij Gamemania.

En ja....ik vind hem erg mooi. Helaas gaat hij na dit weekend mee met junior naar zijn moeders huis.

[Afbeelding]
Oeh, die ziet er wel heel dik uit :> Mag ik vragen wat je voor de XO hebt teruggekregen? Dan weet ik of de moeite moet nemen om de spullen in te pakken en ook naar de Gamemania te rijden :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

DaMarcus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:43:
[...]

Oeh, die ziet er wel heel dik uit :> Mag ik vragen wat je voor de XO hebt teruggekregen? Dan weet ik of de moeite moet nemen om de spullen in te pakken en ook naar de Gamemania te rijden :)
https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX

Actie liep tot gister al hoorde ik in de winkel hier in mijn woonplaats dat het eventueel nog wel langer liep.

Ik heb 149 euro teruggekregen voor mijn Xbox One 500Gb met Kinect en 1 controller.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zwarte Elite controller nu ook 99 euro bij Amazon.de:

https://www.amazon.de/dp/B00ZV0NH40

Voor 3.99 krijg je er ook nog 3 maanden Gold bij (staat onder de aanbieding)

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:04:

Ooh twijfel, krijg morgen m'n witte al binnen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32

Waren er niet geruchten van een nieuwe Elite?
Ik baal wel dat ik vorig jaar een heb gekocht waar dus geen bluetooth op zit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:23:

[Afbeelding]
Pfff, kom ik aan met mijn 269.467 GS :P

Ik wil dan ook niets meer horen over mijn tijdbesteding als je hem als referentiekader neemt :P

Gisteren even Spyro opgestart. Was wel weer leuk, maar voor mijn gevoel wat makkelijker dan Crash. Verder komt het me ook gewoon niet meer heel bekend voor. Iets wat ik bijvoorbeeld wel had met Crash Bandicoot. Ik kon sommige levels nog echt goed herinneren.

Heb dus altijd wat meer gehad met Crash games dan met Spyo. Ik denk dat Spyro dan ook een spel wordt voor tussendoor in plaats van dat ik hem binnen een week helemaal heb uitgespeeld.
Die reactie eronder is wel grappig… De Elite is totaal niet comfortabel. De enige echte comfortabele controller voor hem is blijkbaar deze:

https://nl.hardware.info/...r-firestorm-dual-analog-3

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2018 10:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik krijg mijn One X niet meer aan via m'n controller (volledig opgeladen), vanuit stand-by. Bij een koude start lukt dat wel.

Ook wanneer ik de console in slaapstand wil zetten blijft mijn controller aan, maar de console zelf gaat dan wel netjes in slaapstand. Iemand een idee?

• Licko
  • Laatst online: 12:37

Licko

ZVDK

DutchOwnage schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:28:
Ik krijg mijn One X niet meer aan via m'n controller (volledig opgeladen), vanuit stand-by. Bij een koude start lukt dat wel.

Ook wanneer ik de console in slaapstand wil zetten blijft mijn controller aan, maar de console zelf gaat dan wel netjes in slaapstand. Iemand een idee?
Had ik tot gisteren ook, tot ik mijn xbox direct aansloot op 't stopcontact en dus niet in een stekkerdoos.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• DutchOwnage
  • Nu online
Hmm oke, zou wel vreemd zijn want tot een paar dagen geleden had ik daar nooit last van. Maar hij zit idd wel in een stekkerdoos. Zal eens kijken, thx.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Meneer iCy

swarma

1x gehad. Console stroomloos gemaakt voor een 60 seconden en daarna weer aan het stroom en daarna geen last van gehad.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
DaMarcus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:07:
[...]

Een jaar terug een 500gb variant van diezelfde SSD gekocht voor dat bedrag :+ gaat snel ineens met die prijzen 8)7 maar helaas is er volgend jaar pas weer een keer geld voor de pc :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Phusebox schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:11:
[...]

Waren er niet geruchten van een nieuwe Elite?
Ik baal wel dat ik vorig jaar een heb gekocht waar dus geen bluetooth op zit.
Ah, een echte Phusebox opmerking :P

Hoezo balen ? Je hebt er toch een jaar mee kunnen spelen. Feit is dat van de meeste van dit soort produkten wel weer een opvolger komt die nog beter, sterker, slimmer etc etc is. Als je daarop blijft wachten, dan kun je net zo goed de hele handel in de prullenbak gooien, want dan blijf je balen want over x dagen/weken/maanden is er toch weer een nieuwe versie.

@uchiha tijntje Nope....daar blijf ik opmerkingen over maken :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:58:
[...]

Check deze persoon dan!

https://www.trueachieveme...ea-of-thieves-achievement

De eerste die 100% heeft in Sea of Thieves... 2.000 uur in 8 maanden. Dat haal ik net niet!
Mwa, is maar een goede 8 uur per dag... Als ik mezelf zou haten zou ik dat ook kunnen...

:+

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:45

gex

De gekste

Ik heb zojuist een Xbox One S gekocht, voornamelijk wegens de 4K Blu-Ray speler en Dolby Atmos geluid op Netflix, ik heb al een Playstation dus neem ik er geen Xbox Live Gold bij, ik zal hooguit af een toe een single player spel kopen als het in de aanbieding is.

Nu kan ik voor €13,99 Forza Horizon 4 er bij kopen, wat mij een heel mooi spel lijkt, maar het is mij niet duidelijk wat ik allemaal kan doen zonder Xbox Live of kan ik de code beter verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gex schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:17:
Ik heb zojuist een Xbox One S gekocht, voornamelijk wegens de 4K Blu-Ray speler en Dolby Atmos geluid op Netflix, ik heb al een Playstation dus neem ik er geen Xbox Live Gold bij, ik zal hooguit af een toe een single player spel kopen als het in de aanbieding is.

Nu kan ik voor €13,99 Forza Horizon 4 er bij kopen, wat mij een heel mooi spel lijkt, maar het is mij niet duidelijk wat ik allemaal kan doen zonder Xbox Live of kan ik de code beter verkopen?
Je zult geen multiplayer kunnen doen, dus speel je altijd in solo. Nadeel is dat de drivatars daarin nogal irritant kunnen zijn tijdens freeroam (in multiplayer zijn dat echte spelers en die zijn ghosted wat wil zeggen dat je dwars door ze heen kan rijden). Alle races zijn in solo gewoon beschikbaar, dus als het je alleen om een beetje racen met coole auto's gaat, dan zou ik zeggen go for it.

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Frank1973 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:47:
Misschien is 1 jaar Xbox Live Gold met kerst in de aanbieding, 39,99 zou mooi zijn maar 29,99 net als Game Pass beter!

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

FF met USB kabel aan console hangen. Daarna zou het weer moeten werken!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Alle Xbox One X bundels nu 379 euro bij Amazon.de

https://www.amazon.de/Mic...le-Standard/dp/B07GPM1FH8

Heb de Forza editie besteld. Spellen verkopen voor 15 tot 25 euro per stuk en dan is het een prima deal imo :Y

Nu nog een 4k TV scoren :+

[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 22-11-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te merken is mn Xbox One X stuk. Geen beeld bij opstarten en ook met resetten van beelscherminstellingen doet ie niks. Ik hoor wel dat de dashboard gewoon getoond wordt en de effecten als ik de knoppen van de controller indruk, maar dus geen beeld. 2 schermen, meerdere aansluitingen en meerdere kabels geprobeerd. Meerdere keren die beeldscherminstellingen reset en ook powercycled. Heb een paar minuten alle kabels eruit gehaald maar niks helpt.

Ik gok dat dit dus de Black Screen of Death is en het inruilen wordt vanwege overleden hdmi poort?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes! Ik hoop dat ze de andere black Friday deals nog goedkoper maken vandaag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20

Ik zie gewoon de oude prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:25
Martinspire schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 01:01:
Zo te merken is mn Xbox One X stuk. Geen beeld bij opstarten en ook met resetten van beelscherminstellingen doet ie niks. Ik hoor wel dat de dashboard gewoon getoond wordt en de effecten als ik de knoppen van de controller indruk, maar dus geen beeld. 2 schermen, meerdere aansluitingen en meerdere kabels geprobeerd. Meerdere keren die beeldscherminstellingen reset en ook powercycled. Heb een paar minuten alle kabels eruit gehaald maar niks helpt.

Ik gok dat dit dus de Black Screen of Death is en het inruilen wordt vanwege overleden hdmi poort?
Dat is weer eens wat anders dan Black Friday. :D

Balen man, dat wordt opsturen voor een vervangend model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59

Sagat

Is pappa x2!

* Sagat is tempted 379 en beide recente forza games..........

denkt terug aan eerdere bundel met 4 games :( ga er misschien nog een nachtje over slapen, deals zullen wel lopen tot en met cyber monday neem ik aan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Protax schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:33:
[...]

Ik zie gewoon de oude prijs?
Tsja, het is niet voor niets een dagaanbieding :+
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:52:

denkt terug aan eerdere bundel met 4 games :( ga er misschien nog een nachtje over slapen, deals zullen wel lopen tot en met cyber monday neem ik aan?
Zoiets als dit in de UK bijv.

https://www.currys.co.uk/...-bundle-10188343-pdt.html

Had ik ook graag gezien. Maar ik heb tóch de order bij Amazon gedaan. annuleren kan altijd nog als er een andere, betere deal komt.

[ Voor 64% gewijzigd door Notna op 23-11-2018 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Notna schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:56:

Had ik ook graag gezien. Maar ik heb tóch de order bij Amazon gedaan. annuleren kan altijd nog als er een andere, betere deal komt.
Dat is ook een leuke idd, maar die van tijdje terug was met pubg, beide forza games en nog een andere toch.....die vond ik nog interessanter.

toch bestellen:
haha gewoon doos bewaren en pas openmaken als er niets beters voorbij komt.......aaargh
Niet heel relevant voor hier, maar al wat geld stukgeslagen op wat games, xb live voor een jaar en wat retro spul en wil eigenlijk ook nog plus halen en controllers vervangen......als de deal dan niet super tempting is ga ik wel weer richting geduld modus

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
[...]

[...]
Hier baal ik wel van, was een leuke deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Protax schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:42:
[...]

Hier baal ik wel van, was een leuke deal!
Protip: maak op Pepper even een account aan en stel een alert in met 'xbox'. Er komt regelmatig heel veel leuks langs, zeker met Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Notna schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:43:
[...]

Protip: maak op Pepper even een account aan en stel een alert in met 'xbox'. Er komt regelmatig heel veel leuks langs, zeker met Black Friday.
Hier staat hij voor 104:

https://www.amazon.it/s/r...%2C137&crid=1APUFDO3TQ1FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:52:

Cybermonday is het raak bij Amazon voor de laatste keer. En vwb bundel met de X en 4 games... https://www.amazon.co.uk/...KBNQ88M?tag=22&th=1&psc=1

Battlefield V editie plus FIFA 19 en Assassins Creed Odyssey voor 450 euro. Je kunt voor 379 de Battlefield special X halen hier in Nederland. En FIFA 19 plus AC voor 70 euro. Dus kom je op hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik vind het jammer dat de keuze in games zo beperkt is, de Horizon 4 bundel is nog het meest interessant vanwege FM7, want Horizon heb ik al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

LOTG schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:48:
Ik vind het jammer dat de keuze in games zo beperkt is, de Horizon 4 bundel is nog het meest interessant vanwege FM7, want Horizon heb ik al...
Tsja ik zou dan nog liever gaan voor
Xbox One X 1TB Battlefield V Gold Rush bundle + Assassins Creed Odyssey (Exclusive) + Fallout 76
Verpats ik alle games behalve AC.

Dan kom je ook op een mooi bedrag uit, maar liever had ik voor 300 een kale, of games die ik niet hoef te verkopen. De forza games vind ik leuk maar zou ik normaal nooit 'nieuw' kopen omdat ik weet dat ik ze niet veel ga spelen. TR is natuurlijk een prachtige 4k/hdr showcase maar ook niet iets wat ik erg leuk vind.......

Blijft lastig.....(sorry regulars :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:03
iemand al ervaring met google home en x-box one s samen , net de google home binnengekregen en ze zou samen moeten kunnen werken met de one.

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:39:
[...]

Dat is weer eens wat anders dan Black Friday. :D

Balen man, dat wordt opsturen voor een vervangend model.
Mja en vanochtend deed ie het niet veel anders. Had hem gister al aangemeld maar denk dat ik hem pas vanavond op de bus kan doen of anders morgen.

Gelukkig heb ik nog een OG Xbox One en kan ik nog wel wat doen. Heb de meeste games ook op schijf staan, dus in dat opzicht red ik het wel, maar blijft toch wel irritant om zo'n reparatie-proces in te moeten gaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:25
Martinspire schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:35:
[...]

Mja en vanochtend deed ie het niet veel anders. Had hem gister al aangemeld maar denk dat ik hem pas vanavond op de bus kan doen of anders morgen.

Gelukkig heb ik nog een OG Xbox One en kan ik nog wel wat doen. Heb de meeste games ook op schijf staan, dus in dat opzicht red ik het wel, maar blijft toch wel irritant om zo'n reparatie-proces in te moeten gaan.
Ja, ik ken het gevoel nog wel van de RROD bij de X360. 2 x gehad toen in 2006 en 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:58:
[...]

Blijft lastig.....(sorry regulars :X )
Join the club. Battlefield, Fallout, Tomb Raider kan me allemaal gestolen worden. Odyssey heb ik inmiddels dankzij de Samsung ssd promotie op de pc klaar staan. Forza 7 heb ik al op disc. Horizon 4 speel ik naar tevredenheid via gamepass atm.

Dus als er nu eens RDR2 bundels gingen meedoen. Maar nee dat bleef voorbehouden tot 2 weken na launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zo de X is ook hier besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Welke en tegen welke prijs? Details man! ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Xbox One S bundel met Battlefield is binnen :)! Mooie set moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Ja bitstream uit is de beste optie, dan doet de onkyo het werk voor het geluid. Kodi is top voor films. Fijn dat we dit hebben op de xbox!
laserboy schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:57:
Ik heb de béta-versie van Kodi geïnstalleerd op de Xbox One. Het geluid lijkt het ook goed te doen ten op zichten van de alpha-versie. Overweeg mijn raspberry (tijdelijk) te verruilen voor de Xbox One. Maar ik hoor op dit moment nog wel wat verschil als ik beide films afspeel met beide apparaten. Pi-geluid klinkt toch wat voller. Ik vroeg mij af wat nu de beste audio instellingen zijn voor de Xbox. Ik maak gebruik van een Onkyo receiver. Moet ik nu gaan voor 5.1 niet-gecomprimeerd of bitstream uit. Het is de bedoeling dat je al je sources op 'bitstream/passthrough' zet zodat Onkyo zelf het geluid kan 'decoden' en naar de speakers toe kan sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier ook. Battlefield V Gold Rush bundel, aangeschaft voor CHF 389 (EUR 343). :)

Heb een PS4 (Fat) en Xbox 360 (Elite) staan en hoop van die laatste nog wat te kunnen hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Meneer iCy

swarma

Zo toch nog een spelletje voor mijzelf besteld, Dying Light. Vond hem op de pc toen wel leuk, maar nooit afgemaakt en gezien ik eigenlijk nooit meer achter de laptop zit heb ik hem nu ook maar voor de xbox aangeschaft.

Vermaak mij de winter wel met Pubg, Black Ops 4, BF 5 en nog tig andere games die ik nog moet aanraken/uitspelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stenn
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-06 21:54
MaZo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:56:
[...]
Hier ook. Battlefield V Gold Rush bundel, aangeschaft voor CHF 389 (EUR 343). :)

Heb een PS4 (Fat) en Xbox 360 (Elite) staan en hoop van die laatste nog wat te kunnen hergebruiken.
Mag ik vragen waar? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hier gisteren ook een BF V "Gold Rush" bundel besteld via bol.com voor €389,-. Zojuist bericht gekregen dat hij is afgeleverd bij mijn lokale PostNL punt, maar eerst even deze werkdag afmaken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:35:
[...]

Welke en tegen welke prijs? Details man! ;)
Fallout 76 bundel (ook al heb ik de game deze code verkoop ik meteen weer) 379 euro vind ik best netjes nog. Dan wellicht 30 euro nog voor Fallout 76 via MP. Nouja dan toch rond de 350 een Xbox One X _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Vergeet niet dat de pond vooralsnog meer waard is dan de euro. Volgens Google is dat momenteel zo'n 420 euro, dus eigenlijk niet interessanter dan de deals die we hier hebben, tenzij je net specifiek nu meteen die games er bij wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Finraziel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:06:
[...]

Vergeet niet dat de pond vooralsnog meer waard is dan de euro. Volgens Google is dat momenteel zo'n 420 euro, dus eigenlijk niet interessanter dan de deals die we hier hebben, tenzij je net specifiek nu meteen die games er bij wil hebben.
Dat vergeet ik zeker niet, maar ik had een dergelijke bundel met een zacht prijsje leuk gevonden hier in NL. De huidige bundels zijn het allemaal net niet, maar ach; vis moet zwemmen, geld moet rollen etc. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:14:
[...]

Dat vergeet ik zeker niet, maar ik had een dergelijke bundel met een zacht prijsje leuk gevonden hier in NL. De huidige bundels zijn het allemaal net niet, maar ach; vis moet zwemmen, geld moet rollen etc. :+
Ehh...
Never mind, ik zat net in het PS4 topic, en ik ben niet meer wakker...
Tijd voor weekend!

[ Voor 19% gewijzigd door Finraziel op 23-11-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Hopelijk gaat PostNL wel een beetje meewerken zodat ik het morgen al heb. Zie het zo gebeuren juist door deze dagen dat het weleens volgende week kan worden ;(

[ Voor 200% gewijzigd door NukaWorldNL op 23-11-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Hoe zit het met Cyber monday? Ik ken dat gebeuren niet, kunnen we dan dan zelfde deals verwachten of nog betere? Ik zit nu echt insane hard te twijfelen dit weekend dan toch een One X aan te schaffen.

Had het al vaker aangegeven, maar doe het nog is, de beste deal die ik nu kan vinden is de witte One X met Fallout, 379 euro bij bol.com. Als mensen betere deals weten, let me know! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Westland1940 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:21:
Hoe zit het met Cyber monday? Ik ken dat gebeuren niet, kunnen we dan dan zelfde deals verwachten of nog betere? Ik zit nu echt insane hard te twijfelen dit weekend dan toch een One X aan te schaffen.

Had het al vaker aangegeven, maar doe het nog is, de beste deal die ik nu kan vinden is de witte One X met Fallout, 379 euro bij bol.com. Als mensen betere deals weten, let me know! _/-\o_
Cyber monday is natuurlijk koffiedik kijken maar ik verwacht dezelfde of slechtere deals.

Bij GameMania kun je vrijwel alle X bundles voor die prijs krijgen. Wel alleen afhalen volgens mij ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
LOTG schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:
[...]

Cyber monday is natuurlijk koffiedik kijken maar ik verwacht dezelfde of slechtere deals.

Bij GameMania kun je vrijwel alle X bundles voor die prijs krijgen. Wel alleen afhalen volgens mij ondertussen.
Thanks. Aangezien de Gamemania inruil actie ook voorbij is, enige tips om alsnog ergens voor een leuke prijs een OG One te kunnen verkopen? Als ik toch de X koop kan die natuurlijk de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Westland1940 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:48:
[...]

Thanks. Aangezien de Gamemania inruil actie ook voorbij is, enige tips om alsnog ergens voor een leuke prijs een OG One te kunnen verkopen? Als ik toch de X koop kan die natuurlijk de deur uit.
Als ik het zo zie was die inruil actie niet zo heel geweldig in vergelijking met de BF actie.
Maar ik gok: V&A, marktplaats etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Damn. Horizon 4 speelt lekker zeg! En ziet er ook prachtig uit :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:12
Hier ook een Xbox one X Gold rush gekochty met BF V

En damnn wat is het scherp met 4k zeg !!
Toch wel een goeie upgrade vanaf de Xbox one S :)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Meh toch nog Skyrim Special Edition en The Witcher 3 GOTY gekocht. Beide 18 per stuk bij Nedgame. Kon ik ze eigenlijk ook niet voor laten liggen. Wil nog altijd The Witcher 3 een echte goede kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Irritant dat bij Amazon in vrijwel ieder land de 12 maanden Game Pass in de aanbieding voor €60 behalve in Nederland.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:58:
Damn. Horizon 4 speelt lekker zeg! En ziet er ook prachtig uit :)!
Die stenen afzettingen blijven na die weken nog steeds gaaf om doorheen te knallen :9

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Man , wat had ik de laatste dagen problemen met m'n X zeg. Super traag dashboard, console die niet reageert op controller, veel crashes bij RDR2 etc. Dus maar de hele console gereset en lokale savegames verwijderd.

Lijkt nu wat beter te gaan, al blijft de UI traag. Tegels bij activities, gamepass, store laden nog steeds vrij traag. De overige "problemen" lijken wél verholpen.

Begrijp nog steeds niet goed hoe dat nu allemaal zo ineens gekomen is, toch vermoed ik dat het is begonnen na de meest recente update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.amazon.de/gp/product/B07GQ2DF1S/

166 voor Xbox One S 1TB Forza Horizon 4 Bundle ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

DutchOwnage schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:33:
Man , wat had ik de laatste dagen problemen met m'n X zeg. Super traag dashboard, console die niet reageert op controller, veel crashes bij RDR2 etc. Dus maar de hele console gereset en lokale savegames verwijderd.

Lijkt nu wat beter te gaan, al blijft de UI traag. Tegels bij activities, gamepass, store laden nog steeds vrij traag. De overige "problemen" lijken wél verholpen.

Begrijp nog steeds niet goed hoe dat nu allemaal zo ineens gekomen is, toch vermoed ik dat het is begonnen na de meest recente update.
Trage xbox one x had ik ook last van. Account van de xbox gegooid, reboot, opnieuw toegevoegd en het was weer snel. Zelfs alle "gemiste" achievements die ik wel gehaald had in BF5 maar nooit een popup van kreeg, kwamen ineens met een popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Wom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:26:
[...]

Die stenen afzettingen blijven na die weken nog steeds gaaf om doorheen te knallen :9
Oh zeker! Eigenlijk ben ik geen racefan, maar ik kan het niet weg leggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ariekanari schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:12:
Irritant dat bij Amazon in vrijwel ieder land de 12 maanden Game Pass in de aanbieding voor €60 behalve in Nederland.
Ik neem aan dat je dit soort meldingen tegenkomt:
Let op: dit item is alleen beschikbaar voor klanten in Duitsland.
Note: Currently, this item is available only to customers located in the United Kingdom.

In het verleden was het zo dat als je een lokaal buitenlands adres aan je Amazon-account toevoegde, dat dan tijdelijk selecteerde als afleveradres, je gewoon van de aanbiedingen op software-/downloadcodes gebruik kon maken. Ik heb zelf op die manier wel eens bij zowel UK als DE besteld.
De codes krijg je vervolgens via mail en in je Amazon account (softwarebibliotheek).

Niet vergeten daarna je eigen adres weer te selecteren voor fysieke bestellingen!

Bij Amazon Duitsland moest je overigens ook nog een aantal gegevens van je identiteitskaart/paspoort ter controle invoeren - volgens mij ging het voor "buitenlanders" om vervaldatum, geboortedatum en controlegetallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Echt bizar.. Ik had al een xbox one s.. Die heb ik bij mn zoon boven neergezet.. En ik heb nu de X.. Met BF V.

Mijn account staat ook nog op die Xbox one S..
Maar hij kan nu ook alles spelen wat ik heb inclusief dus BF V

Net tegelijkertijd in een squad gezeten in een potje online.

Ik snap er alleen niks van, want hij heeft geen gold op zijn account en dat we beide tegelijk kunnen spelen verbaasd me ook echt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:22
Rebel8319 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:07:
Ik snap er alleen niks van, want hij heeft geen gold op zijn account en dat we beide tegelijk kunnen spelen verbaasd me ook echt!!
https://support.xbox.com/nl-NL/games/game-setup/my-home-xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die gaat vanavond bij mij bezorgd worden.

Dan blijf ik 210 euro meerprijs voor true 4k ipv upscaled 4k toch echt teveel vinden. Stop die 210 euro liever in een aanschaf van de Nintendo Switch.
Pagina: 1 ... 125 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.