Pittig zeker! feit dat ik dit spel en Digimon World nog nooit heb kunnen uitspelen zegt denk ik ook al iets over de moeilijkheidsgraad van de game, die controls zullen wel heerlijk old skool aanvoelen gok ik. Was de snelheid niet wennen ? kan me ergens vaag herinneren dat dit spel best wel snel kon gaan..uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:53:
[...]
Crash is en blijft best wel een pittige game, met name omdat je wel weer even moet wennen aan de controls. Om gold of platinum in sommige levels te halen zijn millimeter precisie jumps nodigVind ik ontzettend gaaf om te doen, ook al faal ik eerst 100X.
Maar als je daar niet van bent is Crash ook prima te doen, maar dan gewoon zonder de platinum medals.
Ik herinner me Spyro als een soort mini open world game zonder hele nadrukkelijke objectives zoals bijvoorbeeld in Crash, dus begrijp wel wat je bedoelt
Bedankt voor je reactie , deze ga ik zeker meenemen in mijn beslissingicy schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:22:
[...]
Mijn vriendin heeft nooit een Bandicoot gedaan en vind hem erg leuk.
Heb hem zelf ook even gespeeld. Grafisch minder vooruitgang dan Spyro, maar Crash speelt echt als vanouds.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †