[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
beetje aparte vraag misschien,

heeft iemand wel s een console besteld met airmiles via de shop van airmiles?

we kwamen er achter dat we voor 1 december onze punten moeten opmaken omdat we ze anders kwijtraken,

xbox one s 1tb 20,000 punten plus 100 euro bijbetalen,ik dacht waarom niet.

ik vroeg mij af of iemand hier eerder zoiets heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 16:48

Louw Post

Cerenas

joey82 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:36:
beetje aparte vraag misschien,

heeft iemand wel s een console besteld met airmiles via de shop van airmiles?

we kwamen er achter dat we voor 1 december onze punten moeten opmaken omdat we ze anders kwijtraken,

xbox one s 1tb 20,000 punten plus 100 euro bijbetalen,ik dacht waarom niet.

ik vroeg mij af of iemand hier eerder zoiets heeft gekocht.
Ik gebruik mijn Airmiles vaak op Bol.com wat tot nu toe wel goed gaat. Zie ook geen probleem in om het in de Airmiles shop te spenderen, garantie is misschien een dingetje, maar dat gaat via Microsoft zelf ook erg goed is mijn ervaring. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Louw Post schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:55:
[...]

Ik gebruik mijn Airmiles vaak op Bol.com wat tot nu toe wel goed gaat. Zie ook geen probleem in om het in de Airmiles shop te spenderen, garantie is misschien een dingetje, maar dat gaat via Microsoft zelf ook erg goed is mijn ervaring. :)
bol.com is helaas gestopt met het inwisselen van airmilespunten....

dat van de garantie is ook wel iets wat ik mij afvraag hoe dat gaat mocht er iets aan t handje zijn als je hem in gebruik neemt.

ik heb namelijk wel s een console gehad die nieuw uit de doos zo raar deed dat de winkel hem gelijk om heeft geruild.

volgens mij krijg je van ms geen nieuwe dan toch maar een refurbished?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

joey82 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:59:
[...]

dat van de garantie is ook wel iets wat ik mij afvraag hoe dat gaat mocht er iets aan t handje zijn als je hem in gebruik neemt.

ik heb namelijk wel s een console gehad die nieuw uit de doos zo raar deed dat de winkel hem gelijk om heeft geruild.

volgens mij krijg je van ms geen nieuwe dan toch maar een refurbished?
Ik had met mijn One S destijds dat hij teveel lawaai maakte, naar Microsoft gestuurd en kreeg inderdaad een refurbished model ervoor terug. De console zag er echter als nieuw uit, dus had geen klagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:09
https://nl.ign.com/advert...guide-dikke-korting-op-ga

Mediamarkt Xbox aanbiedingen gedurende Black Friday.

[ Voor 7% gewijzigd door FastForwardNL op 16-11-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
aardige xbox bundels idd, had een stiekeme hoop dat zowel xbox als ps zouden stunten voor ongeveer dezelfde prijs dan had ik ze beide gekocht maargoed,

bijna iedereen die ik ken zit op xbox dusja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op zulke berichten zat ik te wachten. Dan kan ik mijn xbox one wegdoen en als nog voor minder geld de upgrade maken tov de Gamemania inruilactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Joosie200 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:12:
[...]

Op zulke berichten zat ik te wachten. Dan kan ik mijn xbox one wegdoen en als nog voor minder geld de upgrade maken tov de Gamemania inruilactie.
ik ga iig even wachten waar game mania mee komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

De harde schijf in mijn One S maakt de laatste tijd af en toe tikgeluiden. Ik kan me niet herinneren dat dat vroeger ook gebeurde. Herkennen julie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 16:46
joey82 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:18:
[...]

ik ga iig even wachten waar game mania mee komt :)
Al eerder gepost: https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
excuus,

ik bedoelde dat ik wacht op black friday....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

-tom-562

Oliesjeik

Zo heel goedkoop is het toch niet? 2 weken geleden hadden ze een Xbox one x, rdr2, Forza en Forza horizon voor +/-450 euro

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
-tom-562 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:52:
[...]

Zo heel goedkoop is het toch niet? 2 weken geleden hadden ze een Xbox one x, rdr2, Forza en Forza horizon voor +/-450 euro
Ik heb die aanbieding gemist. Dan is 394,- wel een goede deal. Had ik anders ook ongeveer gehad als ik RDR2 had verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:58:
De harde schijf in mijn One S maakt de laatste tijd af en toe tikgeluiden. Ik kan me niet herinneren dat dat vroeger ook gebeurde. Herkennen julie dat?
Niet specifiek van de Xbox, maar over het algemeen als een harde schijf dat doet dan is hij aardig dichtbij dood gaan... In een PC is dat het teken om te proberen alles wat er op staat ergens anders op te slaan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

joey82 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:59:
[...]

Is dat permanent of tijdelijk?
Lijkt me dat bol.com geen zin heeft in die inwissel-run van 'ouwe' opgepotte airmiles (tot 1 december). Misschien accepteren ze het daarna weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Fireshade schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:02:
[...]

Is dat permanent of tijdelijk?
Lijkt me dat bol.com geen zin heeft in die inwissel-run van 'ouwe' opgepotte airmiles (tot 1 december). Misschien accepteren ze het daarna weer.
dat weet ik niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/okoPfDjEwwvBz6QrzhRhcB2A/full.jpg
Voor de liefhebber. Laat even weten wanneer je hem hebt gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door kevlar01 op 16-11-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:02:
code:
1
https://tweakers.net/ext/f/okoPfDjEwwvBz6QrzhRhcB2A/thumb.jpg

Voor de liefhebber. Laat even weten wanneer je hem hebt gebruikt.
Slim, thumbnails posten zodat niemand iets kan gebruiken :9 _O-

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MAX3400 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:03:
[...]

Slim, thumbnails posten zodat niemand iets kan gebruiken :9 _O-
Is al aangepast

best klote op je smartphone hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:04:
[...]
best klote op je smartphone hehe
Yup; ik heb je aanbod in ieder geval niet gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, daar zit ik ook op te wachten eigenlijk. Kan mijzelf nog wel amuseren met FH4, maar daarnaast eigenlijk weinig wat ik aan het spelen ben. RDR2 viel mij persoonlijk tegen dus heb wat tijd 'over'.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:17:
Ja, daar zit ik ook op te wachten eigenlijk. Kan mijzelf nog wel amuseren met FH4, maar daarnaast eigenlijk weinig wat ik aan het spelen ben. RDR2 viel mij persoonlijk tegen dus heb wat tijd 'over'.
RDR2 "ligt' nog.. assassins creed Odyssey kost serieus veel tijd...ga richting de 90 uur en einde is nog niet in zicht.... hopelijk haalt JC4 dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JC3 heeft bij mij een speeltijd van 40 uur. Voor mij meer dan genoeg in ieder geval!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:51:
[...]

RDR2 "ligt' nog.. assassins creed Odyssey kost serieus veel tijd...ga richting de 90 uur en einde is nog niet in zicht.... hopelijk haalt JC4 dat ook :)
JC4 haalt dat denk ik niet. De vorige game was ook al een stuk kleiner qua content (en het grote eiland vooral erg herhalend dat ik het op een gegeven moment maar gewoon met de Jet had gedaan en als bommenwerper stuff had vernield). ACO is inderdaad enorm groots maar zeker wel uitdagend. Dat je tegenstanders meelevellen is eigenlijk wel de meest briljante zet geweest. Nu moet je echt moeite blijven doen om ze te verslaan, blijven sluipen. Daar waar je in vorige games eigenlijk altijd wel zoveel health en sterkte had dat je als rambo naar binnen kon gaan. (en stiekem was dat ook wel een beetje mijn speelstijl). Enige nadeel hieraan is wel dat pijl en boog minder bruikbaar is omdat je daarmee niet iedereen meer in 1 keer af kunt schieten, maar daar krijg je dus wel een hoop voor terug.

Anyways, JC4 wil ik eerst wat reviews van zien. En bovendien wat meer achterhalen hoe ze de difficulty van de enemies hebben gedaan. Want in het begin van JC3 e.d. kun je altijd leuk spelen met de game. Maar op den duur worden enemies te sterk en hun aantal te groot dat dit gewoon niet meer kan. Terwijl mijns inziens de game het toch vooral moet hebben van de sandbox en de middelen die het biedt om te experimenteren. Als er op de helft van de games ineens allemaal elite soldaten bij komen en waarbij je tientallen kogels moet ontwijken, dan is er voor mij eigenlijk weinig lol aan. Misschien dat ik hem daardoor ook liever op easy uit speel. Laat mij maar lekker experimenteren met C4 en Ethers.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

https://www.eurogamer.net...y-13-back-compat-analysis
The recent arrival of Final Fantasy 13 on Xbox One is a simply brilliant addition to the backwards compatible library. And for X owners at least, the transformation is astonishing: what was originally the least preferable version of the game is now by far and away the best way to play it. Better still, it also sees Microsoft going the extra mile to bring an enhanced experience to users, to the point where the line blurs significantly between backwards compatibility and a bespoke remastering effort.

First of all, let's tick off the basics. There's an established baseline with improvements to the X-enhanced back-compat line-up - specifically, a 3x resolution increase in both X and Y axis, for a 9x boost to pixel-count overall. Final Fantasy 13 originally ran at a somewhat disappointing 1024x576 on Xbox 360 with 2x MSAA, but Microsoft's vGPU delivers a vastly improved 3072x1728 native resolution on Xbox One X, retaining the same AA technique. For pseudo-sequels Final Fantasy 13-2 and Lightning Returns - also backwards compatible and X-enhanced - that increases from the original 720p to full native 4K, again with 2x MSAA.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf stomverbaasd zijn dat Fortnite er vandoor is gegaan met The Game Of Year prijs, als je de andere genomineerde zag ..

Ben vast niet de enige die stomverbaasd op zijn stoel/bank zat toen die dit hoorde?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist Spyro Reignited Trilogy gekocht. Het is voor het eerst in lange tijd dat ik zoveel games tegelijkertijd heb lopen. Ben momenteel bezig met:

-RDR2 (wat wel het meeste tijd vraagt…)
-BFV
-Hollow Knight
-Forza Horizon 4
-Shadow of the Tomb Raider DLC
-Get even

Gelukkig heb ik met kerst 3 weekjes vrij, zodat ik alles wat kan bijwerken voordat de volgende storm in Q1 aankomt met Metro, Kingdom Hearts, Trials Rising en Sekiro :+

Heeft iemand trouwens 11-11 Memories gespeeld? Hoor er wel goede verhalen over, maar ben benieuwd of iemand hier de game heeft gespeeld:

https://www.trueachieveme...1-Memories-Retold/reviews

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2018 08:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nu de Black Fridays er eindelijk zijn, wordt het denk ik eens tijd om een Xbox One X te kopen! Ik ben enkel nog aan het twijfelen tussen deze twee bundels:

- BF V Gold Rush edition bundel voor €394 bij MediaMarkt
- Forza bundel voor €399 bij Bol.com

Aangezien ik BF V ook echt zou gaan spelen, en de Forza games meteen zou verkopen, zou het een makkelijke keuze moeten zijn.... behalve dat ik veel liever de standaard zwarte console ipv de ‘Gold Rush’ versie zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

joey82 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:49:
[...]

excuus,

ik bedoelde dat ik wacht op black friday....
379 euro voor een One X

https://www.gamemania.nl/info/blackfriday2018

Gamemania heeft ook de inruil actie nog die tot 21 november loopt. Dan betaal je dus nog wel 100 meer voor een X als met de Black Friday deals. Aan de andere kant heb ik nu een One 500Gb staan met Kinect waar ik niks meer mee doe en via marktplaats toch geen geld meer voor krijg, hooguit 100 euro, helemaal rond deze tijd.

Ruil ik de One 500Gb nu in bij GM, dan betaal ik 330 euro voor een X met BF5 die ik al heb, dus die kan dan in de verkoop voor 35-40 euro. Onder de streep kost een nieuwe X dan 300. Das altijd nog 79 euro goedkoper. Ben ik wel mijn orginele One 500Gb kwijt, maar die staat toch maar in waarde te verminderen.

Ja ik kan altijd de Black Friday deal voor de BF5 One X bundel kopen voor 379 en dan hopen dat ik de One 500Gb nog voor 120 euro kwijt raak en dan nog BF5 voor 30 euro indien de Battlefield bundel ook voor 379 geldt. Al met al dan 259 euro. Dat scheelt 40 euro met de inruil actie....

[ Voor 64% gewijzigd door MRE-Inc op 19-11-2018 09:29 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:21:
Blijf stomverbaasd zijn dat Fortnite er vandoor is gegaan met The Game Of Year prijs, als je de andere genomineerde zag ..

Ben vast niet de enige die stomverbaasd op zijn stoel/bank zat toen die dit hoorde?
De populairste game van het jaar met enorme hype eromheen en een ontwikkelaar die heel veel doet om de game constant nieuw aan te laten voelen. Ja de game kwam alweer meer dan een jaar geleden uit, maar is zoveel anders dat je het onmogelijk kunt vergelijken.

Maar jammer dat de game die jij wilde dat ging winnen, niet gewonnen heeft :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:22:
[...]

De populairste game van het jaar met enorme hype eromheen en een ontwikkelaar die heel veel doet om de game constant nieuw aan te laten voelen. Ja de game kwam alweer meer dan een jaar geleden uit, maar is zoveel anders dat je het onmogelijk kunt vergelijken.

Maar jammer dat de game die jij wilde dat ging winnen, niet gewonnen heeft :+
Het komt inderdaad ook mede door de grote hype eromheen, als je het inhoudelijk bekijkt kan je het geen eens vergelijken met Rdr2 of battlefield. Vandaar ook stom verbaast dat Fortnite heeft gewonnen van zulke games, maak me er verder ook niet druk om want het is nou eenmaal zo en daar verander je toch niks aan.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:27:
[...]

Het komt inderdaad ook mede door de grote hype eromheen, als je het inhoudelijk bekijkt kan je het geen eens vergelijken met Rdr2 of battlefield. Vandaar ook stom verbaast dat Fortnite heeft gewonnen van zulke games, maak me er verder ook niet druk om want het is nou eenmaal zo en daar verander je toch niks aan.
Ik neem aan dat je geen Fortnite speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:31:
[...]

Ik neem aan dat je geen Fortnite speelt?
Haha dat is een goede aanname inderdaad :D, nee ik heb 2 potjes gespeeld en was er toen al klaar mee.
Zal ook mede komen omdat ik meer een Single Player gamer ben en ook helemaal niks met die online Battle Royale heb. Allemaal persoonlijke voorkeur maar ook de reden waarom ik Fortnite niks vind, als het in mijn handen lag werden de rollen weer omgedraaid en werd Single player weer het belangrijkste van games.

Maar dat is mijn eerlijke mening, speel jij het wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
Vanmorgen een Xbox One X bundel besteld bij Bol.com voor 399 euro. Stond bij op voorraad, morgen in huis. Ondertussen staat het artikel op reserveren voor 23-11.

Ben benieuwd of ik hem morgen ontvang..

Edit: Verzonden

[ Voor 4% gewijzigd door FastForwardNL op 19-11-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:35:
[...]

Haha dat is een goede aanname inderdaad :D, nee ik heb 2 potjes gespeeld en was er toen al klaar mee.
Zal ook mede komen omdat ik meer een Single Player gamer ben en ook helemaal niks met die online Battle Royale heb. Allemaal persoonlijke voorkeur maar ook de reden waarom ik Fortnite niks vind, als het in mijn handen lag werden de rollen weer omgedraaid en werd Single player weer het belangrijkste van games.

Maar dat is mijn eerlijke mening, speel jij het wel? :)
Welke goty is het eigenlijk? Want iedereen houdt zijn eigen goty...
Klinkt alsof het ergens was waar het publiek kan stemmen? Dan kan het ook gewoon zijn dat de singleplayer liefhebbers misschien meer verdeeld waren over verschillende games, terwijl bij de multiplayer liefhebbers wellicht een groot deel van van fortnite is. Zoiets is ook alleen maar een popularity contest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:33:
[...]

Klinkt alsof het ergens was waar het publiek kan stemmen? Dan kan het ook gewoon zijn dat de singleplayer liefhebbers misschien meer verdeeld waren over verschillende games, terwijl bij de multiplayer liefhebbers wellicht een groot deel van van fortnite is. Zoiets is ook alleen maar een popularity contest...
Bedoel je welke gewonnen heeft?
Ja dat zou heel goed kunnen dat het zo is gegaan in de stemmen, sluit me verder bij jou bericht aan.
Ik vind erg jammer dat multiplayer steeds meer op de plek van een goede single player komt de afgelopen jaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:33:
[...]

Golden Joystick Awards

Best Storytelling - God of War
•Best Competitive Game - Fortnite Battle Royale
•Best Cooperative Game - Monster Hunter: World
•Best Visual Design - God of War
•Best Indie Game - Dead Cells
•Best Audio - God of War
•Still Playing Award - World of Tanks
•Best Performer - Bryan Dechart (as Connor from Detroit: Become Human)
•Esports Game of the Year - Overwatch
•Best VR Game - The Elder Scrolls 5: Skyrim VR
•Studio of the Year - SIE Santa Monica Studio
•Best New Streamer / Broadcaster - Bryan Dechart and Amelia Rose Blaire
•Mobile Game of the Year - PlayerUnknown's Battlegrounds Mobile
•PC Game of the Year - Subnautica
•PlayStation Game of the Year - God of War
•Xbox Game of the Year - Forza Horizon 4
•Nintendo Game of the Year - Octopath Traveler
•Breakthrough Award - Unknown Worlds
•Most Wanted Game - Cyberpunk 2077
•Critics Choice Award - Red Dead Redemption 2
•Lifetime Achievement - Hidetaka Miyazaki (FromSoftware)
•Outstanding Contribution - Xbox Adaptive Controller
•Ultimate Game of the Year - Fortnite Battle Royale

Volgens mij de grootste is pas eerste week december.
https://thegameawards.com/

(en nee, RDR2 hoeft van mij niets te winnen)
Maar als Destiny 2 diverse keer op de nominatie staat, weet ik niet tot hoeverre je die serieus moet nemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:38:
[...]

Bedoel je welke gewonnen heeft?
Ja dat zou heel goed kunnen dat het zo is gegaan in de stemmen, sluit me verder bij jou bericht aan.
Ik vind erg jammer dat multiplayer steeds meer op de plek van een goede single player komt de afgelopen jaren.
Nee ik bedoel welke verkiezing hebben we het over... Er is volgens mij toch niet één centrale goty organisatie of zo? Volgens mij heeft zo ongeveer elke publicatie hun eigen goty...

Maar ik zie nu dat het om de game awards gaat... En zo te zien is dat inderdaad puur een populariteits verkiezing, niet heel interessant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:46:
[...]

Nee ik bedoel welke verkiezing hebben we het over... Er is volgens mij toch niet één centrale goty organisatie of zo? Volgens mij heeft zo ongeveer elke publicatie hun eigen goty...

Maar ik zie nu dat het om de game awards gaat... En zo te zien is dat inderdaad puur een populariteits verkiezing, niet heel interessant dus.
Heb geen idee, ik dacht dat dit de officiële organisatie was die dit jaarlijks doet op basis van kwaliteit van games. Kom er nu achter dat het gebaseerd is op stemmen, bedankt voor uw reactie.

Weer wat geleerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Subnautica als beste PC game vond ik ook wel humor trouwens. Nu nog in early access op Xbox en hopelijk ergens de komende maanden eindelijk als release. Wordt tijd want totdat de achievements worden toegevoegd, ga ik hem voorlopig niet spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace Combat 7 trailer:

heb wel eens een versie gespeeld op de 360, volgens mij kon het door herhaling niet al te lang boeien... de filmpjes blijven wel kwijlen om te kijken (het geluid ook)..

[ Voor 38% gewijzigd door quorumz op 19-11-2018 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Hmm de Xbox One X kan je nu voor 398 euro kopen. Begin toch wel te twijfelen. Ja het is nog steeds een boel geld, maar met 100 euro korting wordt die toch best verleidelijk nu. Zou dan de bundel met Fallout 76 kopen en die meteen weer verkopen. Heb de game al. Dan wellicht voor ruim 350 euro een Xbox One X als ik die game meteen verkoop voor 40 euro.

Even goed nadenken nog :)

[ Voor 3% gewijzigd door NukaWorldNL op 19-11-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:58:
Hmm de Xbox One X kan je nu voor 398 euro kopen. Begin toch wel te twijfelen. Ja het is nog steeds een boel geld, maar met 100 euro korting wordt die toch best verleidelijk nu. Zou dan de bundel met Fallout 76 kopen en die meteen weer verkopen. Heb de game al. Dan wellicht voor ruim 350 euro een Xbox One X als ik die game meteen verkoop voor 40 euro.

394 zelfs :P

https://www.mediamarkt.nl...attlefield-v-1586570.html

Ik wacht echt even tot BF zelf voor ik een beslissing maak, kijken of ik het via Amazon een leuke deal vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:51
NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:58:

https://www.gamemania.nl/info/blackfriday2018

€379,- dan toch zelfs bij Gamemanie en Fallout 76?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Jammer alleen dat die wit is. Ik heb echt een hekel aan wit :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

G_Dragon schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:55:
[...]
Heb geen idee, ik dacht dat dit de officiële organisatie was die dit jaarlijks doet op basis van kwaliteit van games. Kom er nu achter dat het gebaseerd is op stemmen,
Hoe kan een game of the year nou gebaseerd zijn op kwaliteit van een game? Wie definineert "kwaliteit"?
Populariteit lijkt me de enige maatstaf.
Daarbij, gehypte games die niets voorstellen vallen echt snel genoeg door de mand bij het publiek (Star Wars Battlefront bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ja zag het net toevallig ook. Bij Bol is die ook 379 euro. Zeker een mooie prijs zo. Ga het denk ik nu wel doen. Nu is die mooi geprijsd. Dan verkoop ik de game meteen weer en ook mijn Xbox One S die ik nu nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Notna schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:28:
[...]

Jammer alleen dat die wit is. Ik heb echt een hekel aan wit :$
Ja dit. Had Gamemania of Bol of MM die BF V versie nu voor 379 staan dan had ik wel toegeslagen. Bf V en 1 eruit voor 79 of 59, oude xbox one eruit voor 120 en ik kan voor 180 tot 200 euro bijbetalen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Wat zijn goede plekken om in de gaten te houden voor 6maands of 12maands game pass aanbiedings codes?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-10 15:20
Ik heb bij Bol de Xbox One X BF V bundel genomen , goedkoper gaat het voorlopig niet worden lijkt me.

Is het verstandig om je oude instellingen vd One over te zetten of lekker fresh start en alleen de spellen downloaden die je ook daadwerkelijk op het moment speelt ? Ik heb op de oude One nl een 1TB harde schijf hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Schil1 schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:45:
Ik heb bij Bol de Xbox One X BF V bundel genomen , goedkoper gaat het voorlopig niet worden lijkt me.

Is het verstandig om je oude instellingen vd One over te zetten of lekker fresh start en alleen de spellen downloaden die je ook daadwerkelijk op het moment speelt ? Ik heb op de oude One nl een 1TB harde schijf hangen.
Het is geen PC ;) .Gewoon je externe HDD aan je nieuwe XBO X hangen en gaan. Als je ze even op hetzelfde netwerk zet kan je ook je instellingen importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Hoe zit het eigenlijk met savegames? Staan die gewoon automatisch in de cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:57
Waar gaan mensen de games verkopen die ze krijgen bij een Xbox One X bundle? De prijsdaling van de X is nu heel verleidelijk maar ik hoef geen enkel game die ze hebben in zo'n bundle. (Fallout en BFV). Zou mooi zijn om dan nog ong. 40 euro te kunnen krijgen voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:31:
Waar gaan mensen de games verkopen die ze krijgen bij een Xbox One X bundle?
De codes staan regelmatig op V&A...

En dan nog "ze zijn gratis"; als je ze niet wil spelen, kunnen de codes ook de vuilnisbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
MAX3400 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:32:
[...]

De codes staan regelmatig op V&A...

En dan nog "ze zijn gratis"; als je ze niet wil spelen, kunnen de codes ook de vuilnisbak in.
Sorry man maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Wat is V&A, en de rest van je verhaal ontgaat mij ook helaas. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zojuist bij MediaMarkt langs geweest, toevallig hadden ze nog een hele lading aan XBOX ONE X Forza bundels liggen, terwijl die niet via de website verkrijgbaar zijn. Helaas mochten ze hem enkel verkopen voor €499,-. Jammer, aangezien ik de witte en gold rush edities niet mooi vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:38:
[...]

Sorry man maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Wat is V&A, en de rest van je verhaal ontgaat mij ook helaas. :P
https://tweakers.net/aanbod/ ?

Hoezo ontgaat de rest? De games die je erbij krijgt zijn al gebundeld. Je betaalt er niet extra voor (of amper). Dus je betaalt voor een Xbox en die 2 games die je erbij krijgt zijn (voor jou) misschien 5 of 10 Euro aan waarde. Om nou voor 5 Euro de moeite te doen om te verkopen; dan gooi je ze toch net zo makkelijk in de vuilnisbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
MAX3400 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:41:
[...]

https://tweakers.net/aanbod/ ?

Hoezo ontgaat de rest? De games die je erbij krijgt zijn al gebundeld. Je betaalt er niet extra voor (of amper). Dus je betaalt voor een Xbox en die 2 games die je erbij krijgt zijn (voor jou) misschien 5 of 10 Euro aan waarde. Om nou voor 5 Euro de moeite te doen om te verkopen; dan gooi je ze toch net zo makkelijk in de vuilnisbak?
Ik snapte niet wat je bedoelde, nu is het helder. Als je het zo stelt ja dan heb je helaas niet veel aan zo'n extra game bij een bundle.

De beste deal die ik kon vinden is de witte Xbox One X met Fallout, 379 euro. Dat spel boeit me werkelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Westland1940 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:49:
[...]

Ik snapte niet wat je bedoelde, nu is het helder. Als je het zo stelt ja dan heb je helaas niet veel aan zo'n extra game bij een bundle.

De beste deal die ik kon vinden is de witte Xbox One X met Fallout, 379 euro. Dat spel boeit me werkelijk niks.
Fallout gewoon verpatsen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:30:
[...]

Hoe kan een game of the year nou gebaseerd zijn op kwaliteit van een game? Wie definineert "kwaliteit"?
Populariteit lijkt me de enige maatstaf.
Daarbij, gehypte games die niets voorstellen vallen echt snel genoeg door de mand bij het publiek (Star Wars Battlefront bijv.).
Nou sorry maar ik vind inhoud en storytelling toch echt wel veel belangrijker dan een populariteit om een prijs te mogen winnen, helaas denkt de meerderheid er niet zo over bij de game awards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

https://www.amazon.de/Xbo...-Revolution/dp/B07GPLX92W

Xbox One S 1TB - Battlefield V Bundle (inkl. Battlefield V: Deluxe Edition, Battlefield 1: Revolution und Battlefield 1943)
166 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:02
Poeh, met die Xbox One X deal met Battlefield nu begin ik ineens weer te twijfelen of ik er toch niet een moet kopen.

Heb nu al jaren een gewone Xbox one, maar heb eerder dit jaar een mooie 4k tv gekocht. Op zich doet die One het gewoon prima, maar ergens kriebelt het toch wel om games in 4k en HDR etc. te kunnen spelen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Westland1940 schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:31:
Waar gaan mensen de games verkopen die ze krijgen bij een Xbox One X bundle? De prijsdaling van de X is nu heel verleidelijk maar ik hoef geen enkel game die ze hebben in zo'n bundle. (Fallout en BFV). Zou mooi zijn om dan nog ong. 40 euro te kunnen krijgen voor de game.
Marktplaats bijvoorbeeld. Ik heb dat echt al zovaak gedaan. Gewoon nog voor 40 euro verkopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
De S gekocht, bij Amazon, inclusief allerlei BF delen. Mooie deal voor €166. 4k niet nodig en de performance boost is mij de X ook niet waard.

Top deal :)!

Zijn er nog ergens van die mega koopjes, qua games? Zoals Assassin's Creed vaak is?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Wouterkaas schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:08:
Poeh, met die Xbox One X deal met Battlefield nu begin ik ineens weer te twijfelen of ik er toch niet een moet kopen.

Heb nu al jaren een gewone Xbox one, maar heb eerder dit jaar een mooie 4k tv gekocht. Op zich doet die One het gewoon prima, maar ergens kriebelt het toch wel om games in 4k en HDR etc. te kunnen spelen... :F
Zowel BF1 als BF V zien er erg goed uit in 4K met HDR. Net zoals veel andere games trouwens, waaronder BC games die XBox One X enhanced zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:02
Lekker Ventje schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:30:
[...]

Zowel BF1 als BF V zien er erg goed uit in 4K met HDR. Net zoals veel andere games trouwens, waaronder BC games die XBox One X enhanced zijn.
Hmm, heb ook nog een cadeaubon van 25 euro hier liggen. En als ik die oude nou eens verkoop... 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
LordKnox schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:08:
https://www.amazon.de/Xbo...-Revolution/dp/B07GPLX92W

Xbox One S 1TB - Battlefield V Bundle (inkl. Battlefield V: Deluxe Edition, Battlefield 1: Revolution und Battlefield 1943)
166 euro
Uitverkocht :'(

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ga hem deze week ook maar halen. Wacht nog heel even tot ik mijn salaris heb :+ , maar ik ga de X toch wel gewoon kopen met Fallout 76. 380 euro is een hele nette prijs voor een X. Verkoop Fallout 76 gewoon via Marktplaats voor 40 euro en dan heb ik in feite voor 340 euro een X. Heb eventueel ook al een koper voor mijn Xbox One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ze hebben nog wel de Forza 4 variant voor 166 euro. Vind de X aanbiedingen ook nog tegen vallen. Drie weken terug kon je voor 410 euro of 460 euro drie tot vier games erbij krijgen (FIFA 19, Odyssey, Farcry ed) Twee weken terug de forza bundel met RDR2 voor 445 euro.

Dan is een S met FH4 voor 166 euro toch best verleidelijk. Want Forza Horizon 4 vind ik toch best wel lekker wegspelen nu via gamepass. Grafisch schiet ik weinig op met een base one naar een One S. Krijg er een uhd bluray drive voor terug die ik toch niet ga benutten voor films (Netflix en Pathe unlimited ftw) Dan is alleen de HDR optie een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Hmm lastig. Wil een console voor mij en mijn zoon. Nog even wachten op een aanbieding straks voor de one x of een s voor rond de 200 euries. Hoef niet het beste dat er is maar ik vraag me af of ik spijt ga krijgen niet voor de x te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

NukaWorldNL schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:31:
Ja zag het net toevallig ook. Bij Bol is die ook 379 euro. Zeker een mooie prijs zo. Ga het denk ik nu wel doen. Nu is die mooi geprijsd. Dan verkoop ik de game meteen weer en ook mijn Xbox One S die ik nu nog heb.
Joosie200 schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:33:
[...]

Ja dit. Had Gamemania of Bol of MM die BF V versie nu voor 379 staan dan had ik wel toegeslagen. Bf V en 1 eruit voor 79 of 59, oude xbox one eruit voor 120 en ik kan voor 180 tot 200 euro bijbetalen overstappen.
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiexboxonex

Je kan die BF5 bundel halen voor 479. Als je dan je oude console inlevert, dan pak je al 149 euro mee voor een standaard One 500Gb. Verkoop de game eventueel en je zit nog 30 tot 50 euro lager.

Ik heb zo vanmiddag mijn oude One 500Gb ingeleverd bij Gamemania. Staat er nog 330 euro open, maar BF5 heb ik al dus die verkoop ik voor een leuke prijs. Betaal je nog maar 300 euro. Das altijd nog 79 euro goedkoper dan de prijs zonder je oude console in te leveren. 300 is echt peanuts vergeleken met de release prijs in november 2017 van 499 euro. Das gewoon 200 euro minder als je het een beetje slim aanpakt.

Mijn voornaamste reden om dit te doen is omdat de prijzen van een One S al gigantisch scherp zijn nu met Black Friday. Niemand wil meer dan 100 euro voor mijn One 500Gb geven. Tevens heb ik geen zin in die sjappies van marktplaats, dus ik heb nu eieren voor mijn geld gekozen. Volgend jaar krijg ik er helemaal niks meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:03:
[...]

[...]

Je kan die BF5 bundel halen voor 479. Als je dan je oude console inlevert, dan pak je al 149 euro mee voor een standaard One 500Gb. Verkoop de game eventueel en je zit nog 30 tot 50 euro lager.

Ik heb zo vanmiddag mijn oude One 500Gb ingeleverd bij Gamemania. Staat er nog 330 euro open, maar BF5 heb ik al dus die verkoop ik voor een leuke prijs. Betaal je nog maar 300 euro. Das altijd nog 79 euro goedkoper dan de prijs zonder je oude console in te leveren. 300 is echt peanuts vergeleken met de release prijs in november 2017 van 499 euro. Das gewoon 200 euro minder als je het een beetje slim aanpakt.

Mijn voornaamste reden om dit te doen is omdat de prijzen van een One S al gigantisch scherp zijn nu met Black Friday. Niemand wil meer dan 100 euro voor mijn One 500Gb geven. Tevens heb ik geen zin in die sjappies van marktplaats, dus ik heb nu eieren voor mijn geld gekozen. Volgend jaar krijg ik er helemaal niks meer voor.
Ik kan mijn S waarschijnlijk voor 150 euro verkopen. Vroeg er eerst 175 euro, maar dat gaat niemand meer betalen nu zeker met die acties. Dan maar 150 euro en dan ben ik er ook vanaf. Dan kan ik daarna de X halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

NukaWorldNL schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 01:00:
[...]

Ik kan mijn S waarschijnlijk voor 150 euro verkopen. Vroeg er eerst 175 euro, maar dat gaat niemand meer betalen nu zeker met die acties. Dan maar 150 euro en dan ben ik er ook vanaf. Dan kan ik daarna de X halen.
Je weet dat een One S met 500Gb 179 opbrengt en met 1Tb zelfs 199 ? Je bent dus sowieso minimaal 79 euro beter uit dan met de Black Friday deal. Dat is serieus geld wat ik niet zou laten liggen. Als je een 1TB versie hebt, dan pak je nog eens 20 euro meer. Trek dat van die 479 af en je hebt voor 279 euro een X. Ik zou het wel weten. De Gamemania inruilactie loopt tot 21 november. Of je moet echt geen zwart/witte of gold rush edition willen.

Edit:nog niet wakker, lees nu pas dat je 150 euro voor je oude S krijgt. Dan is het idd 229 vs 279 voor een X. Das nog beter...

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 20-11-2018 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

DavidR schreef op maandag 19 november 2018 @ 23:13:
Hmm lastig. Wil een console voor mij en mijn zoon. Nog even wachten op een aanbieding straks voor de one x of een s voor rond de 200 euries. Hoef niet het beste dat er is maar ik vraag me af of ik spijt ga krijgen niet voor de x te gaan.
Als casual gamer kun je nog voldoende plezier halen uit de One S (en heeft gewoon 4K Blu-ray speler). Mocht de grafische pracht van games je aanspreken is nu de tijd om een One X te halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor wie nog een (witte) Elite controller voor weinig zoekt: 99 euro bij Amazon.de

https://www.amazon.de/dp/B07GJXLBJ2?th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:44:
Waar ik nog best wel geld voor over zou hebben is als ik mijn elite controller zelf zou kunnen samenstellen qua kleuren. :)

Want leuk dat ze dat voor normale controllers hebben, maar never nooit dat ik die ik weer ga gebruiken. :P
Ik wil nog wel een Elite controller maar dat is zodat je makkelijk ze kan instellen in racespellen als schakelknoppen 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:56:
Voor wie nog een (witte) Elite controller voor weinig zoekt: 99 euro bij Amazon.de

https://www.amazon.de/dp/B07GJXLBJ2?th=1
Oooh twijfel, of gokken dat ze vrijdag nog goedkoper worden.

Ik moet echt een nieuwe, mijn oude is de RB nu helemaal kapot.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2018 10:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:08

Sagat

Is pappa x2!

hmmmm, aan de ene kant zijn de deals nog niet zo scherp als ik gewenst had (iets met dubbeltje & eerste rang :P ) aan de andere kant heeft mijn tv een klein issuetje gekregen waardoor een upgrade daar nu iets meer prio heeft......dus dan is een x wel heel erg leuk :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twijfel om die Crash Bandicoot te halen met de black Friday deals, hebben sommige hier hem al gespeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vaag, ik zie Sniper Elite 4 DLC wel in de lijstjes voorkomen, maar de game zelf niet terwijl die wel in de aanbieding is. 21 euro voor gold members. Deluxe is 30 euro, inclusief season pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:03:
[...]

Ja of ik haal de bundel voor 379, verkoop zelf mijn base xbox one voor 100 euro en BF V. Bf V boeit me niet en ja het nadeel is dat je marktplaats chappies krijgt die nog minder bieden. Maargoed anders is het dus 300 netto bijbetalen (330 bijbetalen min 40 voor BF V) of 240 netto bij betalen (379 min 39 en 100 voor de xbox one). En voor een luxe upgrade betaal ik het liefst zo min mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:11:
Twijfel om die Crash Bandicoot te halen met de black Friday deals, hebben sommige hier hem al gespeeld? :)
Uiteraard! Blijft echt een geweldige game. Zelfs het ijsbeerlevel is supertof! Vraag maar aan @exactor it.

Om in de sfeer te blijven van PS1 games te blijven heb ik deze week ook Spyro gekocht :) Die heb ik alleen nog niet gespeeld. In mijn herinnering is Spyro ook wat minder uitdagend dan Crash en ga ik lekker spelen als ik zin heb in een game die niet heel veel concentratie kost :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:15:
[...]

Vaag, ik zie Sniper Elite 4 DLC wel in de lijstjes voorkomen, maar de game zelf niet terwijl die wel in de aanbieding is. 21 euro voor gold members. Deluxe is 30 euro, inclusief season pass.
Meesterlijk spel, laat alsjeblieft deel 5 komen (nu wel met 4k HDR)... heel wat uren ingestopt (je zal wel moeten omdat je alle levels uit je hoofd moet weten wil je op moeilijkste nivo de levels moet kunnen spelen)

De Hitler DLC is briljant, achievements om op 7 verschillende manieren hem af te maken... _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:34:
[...]

Meesterlijk spel, laat alsjeblieft deel 5 komen (nu wel met 4k HDR)... heel wat uren ingestopt (je zal wel moeten omdat je alle levels uit je hoofd moet weten wil je op moeilijkste nivo de levels moet kunnen spelen)

De Hitler DLC is briljant, achievements om op 7 verschillende manieren hem af te maken... _/-\o_ _/-\o_
Ik vond met name level 1 van SE4 geweldig! Zo'n gaaf level! (heb ook nog niet meer gespeeld… :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

2x! nou ja de remasters dan. Zat al vrij snel vast bij een 'piggy ride' level. Maar ik vond en vind het leuker dan ik had verwacht!

*disclaimer* wel op de console van de buren, maar bij deze game zal dat niet zo heel veel uitmaken verwacht ik....

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 20-11-2018 10:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:34:
[...]

Uiteraard! Blijft echt een geweldige game. Zelfs het ijsbeerlevel is supertof! Vraag maar aan @exactor it.

Om in de sfeer te blijven van PS1 games te blijven heb ik deze week ook Spyro gekocht :) Die heb ik alleen nog niet gespeeld. In mijn herinnering is Spyro ook wat minder uitdagend dan Crash en ga ik lekker spelen als ik zin heb in een game die niet heel veel concentratie kost :P
Haha ik speelde het altijd bij mijn Oma op de Playstation 1 als klein kind, heb hem toen de tijd nooit uit kunnen spelen. Vond het best een pittige game, daarom ben ik erg benieuwd wat de ervaringen van mede-gamers zijn.

Oeh nice! Spyro ben ik helaas nooit ver meegekomen, snapte nooit wat ik moest doen xD
Sagat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:40:
[...]

2x! nou ja de remasters dan. Zat al vrij snel vast bij een 'piggy ride' level. Maar ik vond en vind het leuker dan ik had verwacht!

*disclaimer* wel op de console van de buren, maar bij deze game zal dat niet zo heel veel uitmaken verwacht ik....
Ah dat level was altijd lachen, ging wel best snel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:06:
hmmmm, aan de ene kant zijn de deals nog niet zo scherp als ik gewenst had (iets met dubbeltje & eerste rang :P ) aan de andere kant heeft mijn tv een klein issuetje gekregen waardoor een upgrade daar nu iets meer prio heeft......dus dan is een x wel heel erg leuk :)
Echt? Had je ze goedkoper verwacht dan de 380/390 waar ze nu inclusief game voor gaan? Ik vind ze best scherp moet ik zeggen (maar ik heb er al een).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:48:
[...]

Echt? Had je ze goedkoper verwacht dan de 380/390 waar ze nu inclusief game voor gaan? Ik vind ze best scherp moet ik zeggen (maar ik heb er al een).
Idd goedkoper ga je ze niet krijgen, ook volgend jaar niet. En als je nu niet toeslaat, dan moet je volgend jaar toeslaan. En de kans is groot dat volgend jaar ergens ook wel wat meer info vrijkomt over de nieuwe generatie consoles. Dan ga je daar weer op wachten, maar vind je die bij release weer te duur, ga je weer wachten etc etc. En zo koop je nooit een console....

De X is nu 100 euro goedkoper en in de toekomst misschien 10 of 20 euro meer, ik zou daar niet op wachten want zo blijf je wachten.

@quorumz moet je dus op een bepaald niveau levels gaan uitspelen om door te kunnen of begrijp ik je verkeerd ? SE3 was gewoon recht toe recht aan het verhaal doorlopen. Dat vond ik prima, daarna was ik er klaar mee.

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 20-11-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:46:
[...]

Haha ik speelde het altijd bij mijn Oma op de Playstation 1 als klein kind, heb hem toen de tijd nooit uit kunnen spelen. Vond het best een pittige game, daarom ben ik erg benieuwd wat de ervaringen van mede-gamers zijn.

Oeh nice! Spyro ben ik helaas nooit ver meegekomen, snapte nooit wat ik moest doen xD

[...]

Ah dat level was altijd lachen, ging wel best snel xD
Crash is en blijft best wel een pittige game, met name omdat je wel weer even moet wennen aan de controls. Om gold of platinum in sommige levels te halen zijn millimeter precisie jumps nodig :) Vind ik ontzettend gaaf om te doen, ook al faal ik eerst 100X. :) Maar als je daar niet van bent is Crash ook prima te doen, maar dan gewoon zonder de platinum medals. :)

Ik herinner me Spyro als een soort mini open world game zonder hele nadrukkelijke objectives zoals bijvoorbeeld in Crash, dus begrijp wel wat je bedoelt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:48:
[...]

Verwachten, meer hopen tegen beter weten in, volgens mij zijn ze al 350 geweest, dus heel stiekum 300? En op zich is zelfs dat al mogelijk als je meegleverde games verkoopt........

Maar ik wacht de vrijdag zelf af....
in de planning staan iig
- een megadrive everdrive met 20%
- super sd 3 die koopt ik sowieso, maar leek me dat er altijd wel iets van korting moet zijn
- xb1x heb er nog steeds geen haast mee, en tv moet ik natuurlijk ook eerst researchen wat ik precies wil en welk budget de WaG factor gaat approven :P dus das is nog steeds afwachten. Maar goed ik wil hem sowieso, kan de one naar mijn zoon en de (extra) x360 naar mijn dochter.
- en ik denk dat ik wel wat controllers bij de gamemania ga afgeven, ooit een 2e hands xb1 controller van een collega overgekocht en mijn v1 naar een v2 upgraden qua ps4

Dan vind ik het wel weer leuk geweest denk ik :D

@MRE-Inc
De reden dat ik zoveel 'geduld' heb zoals sommigen hier wel is zeggen is dat ik prima vooruit kan, genoeg of eigenlijk teveel te spelen! Voorbeeld ik had en heb ontzettend veel zin in Ori en cupheahd maar.....Ori gekocht een nog geen tijd voor gemaakt, Cuphead nog niet eens gekocht!

En omdat ik dus nog die full hd plasma heb, is het (imho) grootste voordeel van x onbenut als ik nu koop.
En je kan je afvragen hoeveel beter deze games er uit zien.......maar denk dat ik ook wel meer Forza ga spelen op 4k en games als tomb raider, ac etc.......(en in iets mindere mate maar nog steeds eye candy natuurlijk, tekken, soul calibur) dat is ook spul dat ik nog graag wil spelen.

Maar zoals gezegd, nu met een reden om de tv upgrade wat naar voren te halen is mijn wens/interne goedkeuring voor een x een stapje verhoogd.

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 20-11-2018 11:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De XOX zal nog wel dalen, zeker als daar een discless versie van uitkomt. Microsoft verwachte een maximale daling van $100 als je een console zonder disc-drive aanschaft tzt.

Anyhow, het patent over de nieuwe Elite controller vind ik veeeeel interessanter. Modulaire controller, mogelijk aanpasbare weerstand van triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52
x1 met 1 tb voor 166 euro + 1 game bij de duitse MM en Saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Overigens is het proloog level van Hitman2 te spelen: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:33
MAX3400 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:00:
De XOX zal nog wel dalen, zeker als daar een discless versie van uitkomt. Microsoft verwachte een maximale daling van $100 als je een console zonder disc-drive aanschaft tzt.

Anyhow, het patent over de nieuwe Elite controller vind ik veeeeel interessanter. Modulaire controller, mogelijk aanpasbare weerstand van triggers.
Ik deel deze mening. De X1X blijft rond deze prijs hangen, zeker voor kerst etc. Heb liever wel een versie met gleuf aangezien ik fan ben van fysieke games op disc. Handig? nee Spijt van? Zeker.... Ik heb nu 95% van de games op disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Mijn vriendin heeft nooit een Bandicoot gedaan en vind hem erg leuk.

Heb hem zelf ook even gespeeld. Grafisch minder vooruitgang dan Spyro, maar Crash speelt echt als vanouds.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

mr.DJ95 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:04:
[...]

Ik deel deze mening. De X1X blijft rond deze prijs hangen, zeker voor kerst etc. Heb liever wel een versie met gleuf aangezien ik fan ben van fysieke games op disc. Handig? nee Spijt van? Zeker.... Ik heb nu 95% van de games op disc.
Ik ben een voorstander van keuze, maar ik heb momenteel letterlijk 1 disc game, dus wellicht is dat nog een optie......maar.........nee eigenlijk niet, voor het gemak van die keuze heb ik dan wel weer geld over :P

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 124 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.