Gamertag: FinrazielNL
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh oeps
Ik ga me bril snel poetsen

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
zucht....
Black Friday deals in de USA zien er als volgt uit voor Xbox:
Bron: MSPoweruser.comMicrosoft today revealed the Xbox-related Black Friday deals that will be available this month. First of all, Microsoft will be selling Xbox One X, the most powerful console on the market, for just $399. Microsoft will also have deals on other Xbox consoles, accessories, Xbox Game Pass and Xbox Live Gold and must-have games.
Nov. 10-Jan. 3: Join Xbox Game Pass and get your first month for $1
Nov. 15-30: Get 1 month of Xbox Live Gold for $1
Nov. 18-26: Save up to $100 on select Xbox One consoles
Nov. 22-Nov. 30: Deals on games including Forza Horizon 4 for up to 35 percent off, State of Decay 2 for 35 percent off and Sea of Thieves for 50 percent off
We will remind you as these deals go live in the coming weeks.
XBL: MRE Inc
Wil je nu een sticker ?MRE-Inc schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:16:
[...]
zucht....
[...]
Bron: MSPoweruser.com
MRE-Inc schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:16:
[...]
zucht....
[...]
Bron: MSPoweruser.com
Bullet NL schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:13:
[...]
Yes....
[...]
Bij mij is de XOX in alles sneller, menu's en laadtijden van games. de XOX is ook stiller dan mijn XB1
Hmmm, allebei dus het tegenovergestelde van wat ik ervaar. Zou er dan toch iets mis zijn met mijn XOX? Snap er niks meer vanbierkwadraat schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 01:25:
[...]
Ik merk juist dat de originele One langer doet over algemene zaken zoals de store laden. Ook voelt het duidelijk minder snappy door menu's heen. Wel merk ik sinds een week dat sommige apps (YouTube bijv) en sommige games niet werken (duurt te lang met opstarten - melding ). Reboot is dan de oplossing. Vermoed dat de meest recente update de boosdoener is.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Gisteravond ook weer tijdens RDR2 midden in een shoot out valt het beeld ineens weg en komt na een paar seconden weer terug. Heel irritant

Had ik laatst ook, bij mij was het de HDMI kabel. Je kan ook is proberen om YCC 4:2:2 uit (of juist aan) te zetten, wil ook nog wel eens helpen.Lauke1982 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:16:
Heeft er hier iemand ook weleens last dat tijdens het spelen op de One S het beeld ineens op zwart gaat en na een paar seconden weer terug komt? Heb het nu al een aantal keer gehad.
Gisteravond ook weer tijdens RDR2 midden in een shoot out valt het beeld ineens weg en komt na een paar seconden weer terug. Heel irritant![]()
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
10 second ninja DONE
Dit had me een boel tijd bespaard met FH4! Kleine aanpassing, wel heel nuttig.
Ik heb al 2 van de 4 hdmi ports geprobeerd. Zelfde probleem. Waarschijnlijk dan misschien toch de kabel. Wel raar want dat is de kabel die werd meegeleverd bij de One S. Zal ook nog eens de tip van detonatic proberen.Sagat schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:17:
Klinkt als een tv die probeert de resolutie opnieuw ‘in te stellen’ kabels al gecontroleerd en eventueel andere hdmi kabel en/of poortje op de tv?
Ik neem aan dat je een 4K HDR tv hebt? Het komt eigenlijk doordat de HDMI 2.0 te krap in de bandbreedte zit, iets wat in HDMI 2.1 is opgelost. Ik heb het ook weleens, ook op de PS4 had ik dit. 4K, HDR, 60Hz, 4:2:2 sampling en 10 bit kleur is soms iets teveel data.Lauke1982 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:52:
[...]
Ik heb al 2 van de 4 hdmi ports geprobeerd. Zelfde probleem. Waarschijnlijk dan misschien toch de kabel. Wel raar want dat is de kabel die werd meegeleverd bij de One S. Zal ook nog eens de tip van detonatic proberen.
Zie ook dit schema:

Klopt, heb inderdaad een 4k HDR tv ja. Dat verklaart gelijk ook waarom ik er bij mijn oude versie One er geen last van had. Dus eigenlijk valt er vrij weinig aan te doen anders dan dat ik 4k op de One S uit zou moeten zetten?Romius schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:25:
[...]
Ik neem aan dat je een 4K HDR tv hebt? Het komt eigenlijk doordat de HDMI 2.0 te krap in de bandbreedte zit, iets wat in HDMI 2.1 is opgelost. Ik heb het ook weleens, ook op de PS4 had ik dit. 4K, HDR, 60Hz, 4:2:2 sampling en 10 bit kleur is soms iets teveel data.
Ik zou eerst even die 4:2:2 uitzetten, of idd juist aanzetten, dit wil nog weleens helpen. Soms helpt het ook om 'm gewoon even uit te zetten en daarna weer aanzetten. Een andere kabel kan misschien ook nog wat doen idd.Lauke1982 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:39:
[...]
Klopt, heb inderdaad een 4k HDR tv ja. Dat verklaart gelijk ook waarom ik er bij mijn oude versie One er geen last van had. Dus eigenlijk valt er vrij weinig aan te doen anders dan dat ik 4k op de One S uit zou moeten zetten?
4K geheel uitzetten is wel een beetje zonde, dat zou ik pas als laatst doen, als het echt onwerkbaar is.
Ik ga het straks eens proberen. ThanksRomius schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:44:
[...]
Ik zou eerst even die 4:2:2 uitzetten, of idd juist aanzetten, dit wil nog weleens helpen. Soms helpt het ook om 'm gewoon even uit te zetten en daarna weer aanzetten. Een andere kabel kan misschien ook nog wat doen idd.
4K geheel uitzetten is wel een beetje zonde, dat zou ik pas als laatst doen, als het echt onwerkbaar is.
Kijken of ik wat verder kom in het verhaal nu.
Mocht dat het niet zijn... ik heb dat probleem als ik op de beamer aan het gamen ben en mijn monitor gaat in slaapstand. Dat komt doordat mijn receiver twee hdmi uitgangen heeft waarvan er een naar de beamer en de ander naar de monitor gaat, en de receiver gaat dan opnieuw initialiseren of zo als de monitor er vandoor gaat (ook al stond de monitor helemaal niet op HDMI, maakt niet uit).Lauke1982 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:19:
[...]
Ik ga het straks eens proberen. Thanks
Long shot, maar ik vermeld het maar even mocht je ook zo'n soort setup hebben
Veel games koop ik niet meer, maar op deze manier kan ik ze toch nog eens proberen (bijvoorbeeld de Gears of War games en Quantum Break). Een 10tje per maand is echt niks voor wat je allemaal krijgt. Dus vandaar dat ik dan meteen die 6 maanden actie ga doen
[ Voor 93% gewijzigd door NukaWorldNL op 14-11-2018 19:13 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Nu online
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Misschien behoed je xbox je preventief voor verdere irritatiePhusebox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:50:
Zucht. Wat nu weer met mijn Xbox. Kan niks meer installeren. Krijg steeds "Installation stopped" zonder verdere uitleg.
Maar al een hard reset geprobeerd? Even van de stroom? Heb ik zelf ook wel eens gehad en met een hard reset loste dat zichzelf op.
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2018 18:55 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Welke actie? Kan nergens wat vinden.NukaWorldNL schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:14:
Serieus je kan die actie met Game Pass niet betalen vanuit je wallet? Ik heb net 30 euro gekocht maar kan telkens niet uitchecken, omdat ik schijnbaar niet genoeg geld heb. Zou toch heel vreemd zijn als je ook nog de normale prijs na die 6 maanden alvast moet betalen om in aanmerking te komen voor die actie.
Op de Xbox zelf. Staat dat je ook met een giftcard of uit je wallet kan betalen. Maar telkens zegt die dat ik een andere manier moet vinden om het extra bedrag te kunnen innen. Ik heb 30 euro en die actie is 29,97 euro
Ah. Ik krijg die niet. Blijkbaar alleen voor bepaalde gebruikers.NukaWorldNL schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:29:
[...]
Op de Xbox zelf. Staat dat je ook met een giftcard of uit je wallet kan betalen. Maar telkens zegt die dat ik een andere manier moet vinden om het extra bedrag te kunnen innen. Ik heb 30 euro en die actie is 29,97 euro
Xbox Game Pass voor 6 maanden
€ 29,97 inclusief btw voor de eerste 6 maanden
daarna € 59,94 inclusief btw elk 6 maanden
Door Abonneren te selecteren, stemt u in met de Verkoopvoorwaarden voor Store. We brengen u € 29,97 inclusief btw voor de eerste 6 maanden en daarna € 59,94 inclusief btw elk 6 maanden in rekening. Bij eventuele prijswijzigingen wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld. U kunt op elk gewenst moment opzeggen. Meer informatie over terugbetalingen.
Gaat enkel met credit card denk ik. Ik heb een actie gekocht met korting een tijdje geleden en dan nadien op de website van Microsoft dat abo (automatische verlenging) uitzetten. Natuurlijk zien ze je liever blijven én één van die manieren is om je via credit card te laten betalen - velen vergeten dat uit te zetten en hun geld is binnen.NukaWorldNL schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:36:
Man je moet volgens mij meteen die 6 maanden daarna gewoon weer 60 euro is ook betalen. Dan pas kan je die actie doen pfff. Lekker duidelijk zeg. Ik dacht dat je die actie gewoon los kon doen. Naja dan maar die 30 euro ergens anders voor gebruiken. Vind dat altijd zo vaag zulke acties. Waarom moet je altijd meteen ergens langer aan vastzitten om aan een bepaalde actie mee te doen.
Xbox Game Pass voor 6 maanden
€ 29,97 inclusief btw voor de eerste 6 maanden
daarna € 59,94 inclusief btw elk 6 maanden
Door Abonneren te selecteren, stemt u in met de Verkoopvoorwaarden voor Store. We brengen u € 29,97 inclusief btw voor de eerste 6 maanden en daarna € 59,94 inclusief btw elk 6 maanden in rekening. Bij eventuele prijswijzigingen wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld. U kunt op elk gewenst moment opzeggen. Meer informatie over terugbetalingen.
Verwijderd
Die deal is er voor iedereen. https://www.microsoft.com...s/cfq7ttc0k6l8/0001?rtc=1Phusebox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:31:
[...]
Ah. Ik krijg die niet. Blijkbaar alleen voor bepaalde gebruikers.
Aanmelden en kijken. Nieuw account = 14 dagen gratis of 1 maand 1 euro of 6 maanden 30 (dat laatste kan ik niet goed checken omdat ik al lid ben). Voor accounts die eerder al een maand voor een piek hadden is er alleen de 6-maandendeal.
Op de productpagina kijken lijkt me wel redelijk vanzelfsprekend als je iets 'zoekt'.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 20:29 ]
Gewoon je oude inleveren en je krijgt de X mee. De oude wordt getest en waar je bij staat gerormateerd.Westland1940 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:10:
Iemand ervaring met de Gamenia Xbox One X inruil actie? Ik zie dat ze er momenteel weer eentje hebben. https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb alleen de 1 euro en 14 dagen trial.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:27:
[...]
Die deal is er voor iedereen. https://www.microsoft.com...s/cfq7ttc0k6l8/0001?rtc=1
Aanmelden en kijken. Nieuw account = 14 dagen gratis of 1 maand 1 euro of 6 maanden 30 (dat laatste kan ik niet goed checken omdat ik al lid ben). Voor accounts die eerder al een maand voor een piek hadden is er alleen de 6-maandendeal.
Op de productpagina kijken lijkt me wel redelijk vanzelfsprekend als je iets 'zoekt'.
Alles geprobeerd maar ik krijg die aanbieding met geen mogelijkheid. Ik heb nog nooit een trial of Abo gehad op gamepass. Beetje lame dit meten met 2 maten.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:27:
[...]
Die deal is er voor iedereen. https://www.microsoft.com...s/cfq7ttc0k6l8/0001?rtc=1
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 14-11-2018 22:26 ]
Inclusief alle accessoires? Dus ook de doos en controller?Lekker Ventje schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:34:
[...]
Gewoon je oude inleveren en je krijgt de X mee. De oude wordt getest en waar je bij staat gerormateerd.
Ik ga morgen even bellen, want kan deze actie niet laten schieten nu ze ook de goudzwarte X met BF V als inruilactie hebben. Eerder stond alleen de witte Fallout deal op de pagina en ik wil geen witte.shoombak schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:52:
[...]
Inclusief alle accessoires? Dus ook de doos en controller?
De Xbox one X voor €300,- bij inruil van m'n Xbone 1TB, BF V key verkopen (heb de Deluxe edition al) en dan kost de console me €260,-. Da's een mooie deal
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Disk vol....Phusebox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:50:
Zucht. Wat nu weer met mijn Xbox. Kan niks meer installeren. Krijg steeds "Installation stopped" zonder verdere uitleg.
Nope. Intern 750 GB vrij en extern 3,2 TB. Pas opgeruimd.
[ Voor 5% gewijzigd door srdevil op 15-11-2018 06:19 ]
De doos is meen ik niet nodig, de controller wel en ook de hdmi kabel. Maar ik zou het gamemania rechtstreeks vragen, dan weet je het zeker.shoombak schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:52:
[...]
Inclusief alle accessoires? Dus ook de doos en controller?
- quorumz
- Niet online

https://majornelson.com/2...r-xbox-live-gold-members/srdevil schreef op donderdag 15 november 2018 @ 06:18:
Zag deze nog niet voorbij komen, black friday deals van Microsoft op de games: https://www.microsoft.com...xn3woocmv2xk9cl9mkc2ev300
zijn heel wat paginas
Hier ook. Online op de PC. Als ik via de Game Pass app probeer op mijn telefoon dan krijg ik ook alleen de mogelijkheid voor de 14 dagen. Zal het later nog even proberen op de Xbox... Maar lijkt er op dat er @random wat mis gaat.... Nog nooit eerder een trial gedaan.Phusebox schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:30:
[...]
Ik heb alleen de 1 euro en 14 dagen trial.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Ik las ergens dat de aanbieding niet voor iedereen is. Blijkbaar niet voor mensen die al 12/13 jaar Xbox Live Gold betalen en vanaf dag 1 elke Xbox hebben gehad.ElectricHead schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:35:
[...]
Hier ook. Online op de PC. Als ik via de Game Pass app probeer op mijn telefoon dan krijg ik ook alleen de mogelijkheid voor de 14 dagen. Zal het later nog even proberen op de Xbox... Maar lijkt er op dat er @random wat mis gaat.... Nog nooit eerder een trial gedaan.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Thanks, ga ze wel even bellen vandaag. Als ik de controller kan houden (tegen minderprijs) zou ik helemaal blij zijnFinraziel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 07:30:
[...]
De doos is meen ik niet nodig, de controller wel en ook de hdmi kabel. Maar ik zou het gamemania rechtstreeks vragen, dan weet je het zeker.
- -edit
Je moet minimaal de console / controller / power cable / hdmi cable inleveren, andere accessoires zijn niet nodig.
[ Voor 14% gewijzigd door shoombak op 15-11-2018 09:53 ]
Same here.... Naja dikke vette bummer dus.... Ik had op de originele xbox geen Gold, maar vanaf de 360 wel. Toch zeker alweer een jaartje of 11/12 denk ik zo.Phusebox schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:36:
[...]
Ik las ergens dat de aanbieding niet voor iedereen is. Blijkbaar niet voor mensen die al 12/13 jaar Xbox Live Gold betalen en vanaf dag 1 elke Xbox hebben gehad.![]()
- quorumz
- Niet online

yez.. overal met gift cards... turkije, rusland, brazilie, usaicy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:37:
Kan je nog steeds met us gift cards in de us store kopen? Zie dat de lego games daar extra veel schelen.
De realisatie dat gamen je weinig meer doet als je die hele lijst leest en denkt: meh, niks interessants bij.quorumz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:04:
[...]
https://majornelson.com/2...r-xbox-live-gold-members/
zijn heel wat paginas
Ik heb er zelf niet naar gekeken omdat ik al veel te veel in mijn library heb staan om te gamen (en nu ineens weer verslaafd aan Destiny 2 op pc) om nog iets aan de game pass te geven, maar op pepper zei iemand dat die 6 maanden deal pas beschikbaar was als je al game pass had. Je zou dus eerst voor 1 euro een maand moeten pakken en dan daar bovenop de 6 maanden. Wellicht kun je dat dus nog proberen.ElectricHead schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:40:
[...]
Same here.... Naja dikke vette bummer dus.... Ik had op de originele xbox geen Gold, maar vanaf de 360 wel. Toch zeker alweer een jaartje of 11/12 denk ik zo.Moeten we maar uit gaan huilen.

Had een lastige geweest anders, want op die andere account heb ik niets qua historie
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Waarom had je dat dan verwacht? AC:O en RDR2 zijn games die echt net uit zijn, die gaan echt niet bij de eerst volgende mogelijkheid (Black Friday) enorm in de aanbieding....Stefmeister schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:58:
Poehee, redelijk underwelming discounts, had toch wel wat meer korting verwacht op AC:O en RDR2. Met mn enorme backlog heb ik me in kunnen houden om die beiden nog niet meteen te halen (en te wachten op BF). Maar ik denk dat ik zeker tot de volgende "aanbiedingsronde" kan wachten.
GTA V heeft destijds ook heel lang zijn prijsbehouden, zijn de kippen met gouden eieren voor de ontwikkelaars/uitgevers.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dus ik hoopte vooral rdr2 officieel op te pikken voor rond de 40 (bij mtcgame is die bv wel al iets van 45 euro voor de us versie, deze haal ik nu wel)
[ Voor 4% gewijzigd door Stefmeister op 15-11-2018 10:33 ]
Gisteren nog gedaan:icy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:37:
Kan je nog steeds met us gift cards in de us store kopen? Zie dat de lego games daar extra veel schelen.
Xbox op ENG/USA
Giftcards gekocht op g2a
In store op xbox: redeem a code
Code inkloppen via smartglass
Profit.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Geprobeerd, maar helaas. Werkt niet bij mij. Of ik zou een maand moeten wachten.Finraziel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:32:
[...]
Ik heb er zelf niet naar gekeken omdat ik al veel te veel in mijn library heb staan om te gamen (en nu ineens weer verslaafd aan Destiny 2 op pc) om nog iets aan de game pass te geven, maar op pepper zei iemand dat die 6 maanden deal pas beschikbaar was als je al game pass had. Je zou dus eerst voor 1 euro een maand moeten pakken en dan daar bovenop de 6 maanden. Wellicht kun je dat dus nog proberen.
sharing met Gold?Angeloonie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:53:
Gisteren de fout gemaakt door Xbox Live Gold te activeren op mijn verkeerde accountGelukkig is er tegenwoordig sharing mogelijk
Dus nu alsnog op m'n normale account Xbox Live Gold.
Had een lastige geweest anders, want op die andere account heb ik niets qua historie
Tell me more...
Wij kopen nu beide steeds gold of een maat van mij hoeft geen gold te kopen en heeft het niet door, dat kan ook
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kan je oude gegeven gold games wel spelen dan aangezien je andere account de oude games with gold niet heeft gekregen namelijk?Famous schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:30:
[...]
sharing met Gold?
Tell me more...
Wij kopen nu beide steeds gold of een maat van mij hoeft geen gold te kopen en heeft het niet door, dat kan ook
Thanks, maar ik laat g2a wel links liggengreyfox1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:25:
[...]
Gisteren nog gedaan:
Xbox op ENG/USA
Giftcards gekocht op g2a
In store op xbox: redeem a code
Code inkloppen via smartglass
Profit.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Kan volgens mij enkel op 1 console. Ik moest mijn console als Home Console kenmerken, en dan kan iedere gamertag die op die console inlogt ook gewoon gold gebruiken.Famous schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:30:
[...]
sharing met Gold?
Tell me more...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ah, dat verklaard het.Angeloonie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:38:
[...]
Kan volgens mij enkel op 1 console. Ik moest mijn console als Home Console kenmerken, en dan kan iedere gamertag die op die console inlogt ook gewoon gold gebruiken.
Wij spelen wel op andere consoles.
Ga ik dan kijken bij https://www.cdkeys.com/xb...e-edition-xbox-one-cd-key
dan zie je dat de game daar ook nog 5€ goedkoper is ook dan in de buitlandse store. Enig idee hoe CDkeys deze BF5 voor 55 euro kan aanbieden ? Dan doe ik dat volgende keer wel ipv via vpn en dan moeten wachten tot de game unlockt.
[ Voor 40% gewijzigd door Stefmeister op 15-11-2018 12:16 ]
Reden dat Microsoft niet met de digitale versie stunt is om de retailers niet in de weg te zitten. Die krijgen dus de kans om met de fysieke versie te stunten.Stefmeister schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:15:
@MRE-Inc Ik vraag me dat ook af, via de "normale" wegen is de digital versie bijna altijd strak de Retail prijs. Als bol.com kan stunten met de fysieke variant van een spel dan zou dat toch ook gewoon moeten kunnen voor de digitale code (die ze ook verkopen) lijkt me.
[ Voor 25% gewijzigd door Stefmeister op 15-11-2018 12:36 ]
Jij moet dan eigenlijk je account op zijn console home maken en dan hoef jij alleen nog maar games en gold te kopen.Famous schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:47:
[...]
Ah, dat verklaard het.
Wij spelen wel op andere consoles.
Moeten jullie later uiteraard geen ruzie gaan maken als jullie door omstandigheden geen contact meer hebben
Gamertag: timmie271
Dat zal wel een bundel versie geweest zijn die ze goedkoop op de kop hebben getikt ofzo.MRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:09:
Gift cards, vpn etc etc. Ik ga dat niet meer doen. Gisteren niet eens om 23:00 NL tijd BF5 kunnen spelen omdat ik die in het buitenland digitaal had gekocht. Daar unlockte de game pas om 05:00 NL tijd ivm tijdzones.
Ga ik dan kijken bij https://www.cdkeys.com/xb...e-edition-xbox-one-cd-key
dan zie je dat de game daar ook nog 5€ goedkoper is ook dan in de buitlandse store. Enig idee hoe CDkeys deze BF5 voor 55 euro kan aanbieden ? Dan doe ik dat volgende keer wel ipv via vpn en dan moeten wachten tot de game unlockt.
Ja, zo doen we het nu ook.timmie271 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:42:
[...]
Jij moet dan eigenlijk je account op zijn console home maken en dan hoef jij alleen nog maar games en gold te kopen.
Moeten jullie later uiteraard geen ruzie gaan maken als jullie door omstandigheden geen contact meer hebben![]()
Ik koop alle spellen en deel de aanschaf met hem.
€25/€27,- voor nieuwe spellen zijn leuke bedragen
We kennen elkaar al zon 14 jaar en er is nooit enigheid geweest, dat zit wel snor
Nog nooit gespeeld? Dan 100% zeker de moeite waard!kevlar01 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:47:
Red Dead Redemption (1) voor 9 € nog wat... de moeite waard?
Alleen stukjes gezien, maar nooit gespeeld.greyfox1987 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:49:
[...]
Nog nooit gespeeld? Dan 100% zeker de moeite waard!
Thanks dan ga ik hem wel meenemen denk ik (ook als aanloop naar RDR2, wil ik kopen als ie rond de 30€ zit)
Dat betekent dus dat hij dan ook al gold heeft via jou accountFamous schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:49:
[...]
Ja, zo doen we het nu ook.
€25/€27,- voor nieuwe spellen zijn leuke bedragen
Ik zeg vasthoudenWe kennen elkaar al zon 14 jaar en er is nooit enigheid geweest, dat zit wel snor

Gamertag: timmie271
Oke, nou prima.timmie271 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:50:
[...]
Dat betekent dus dat hij dan ook al gold heeft via jou account
[...]
Ik zeg vasthouden![]()
Ik koop het toch al voor mezelf dus als die erop meelift geen probleem. Zo gaat het ook met mijn Netflix account
Zal hem in elk geval informeren dat hij geen Gold hoeft te kopen!
4,50 voor Deus Ex: Mankind Divided is geen geld, toch?quorumz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:04:
[...]
https://majornelson.com/2...r-xbox-live-gold-members/
zijn heel wat paginas
Mijn broer en ik doen het als volgt: ik koop alle spellen en deel ze met hem, hij heeft gratis inmiddels een library van meer dan 100 spellen.Famous schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:49:
[...]
Ja, zo doen we het nu ook.
€25/€27,- voor nieuwe spellen zijn leuke bedragen![]()
We kennen elkaar al zon 14 jaar en er is nooit enigheid geweest, dat zit wel snor
- quorumz
- Niet online

halen!sparow schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:36:
[...]
4,50 voor Deus Ex: Mankind Divided is geen geld, toch?
meh
Is het feitelijk (voor zover je daarvan kan spreken
Maar het is een genre wat mij niet bijster veel interesseert, dus zelfs voor dit geld wil ik hem niet (sterker nog, als ik me niet vergis heb ik de game al op de ps4 via ps+, maar nog geen seconde gespeeld
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Nu online
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zitten die niet allemaal in gamepass?NukaWorldNL schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:40:
Zo toch maar ABZU, Ori and the Blind Forest Definitive Edition en Rocket League gekocht van die 30 euro. Allemaal een 10tje per stuk
Yep, maar ik heb Game Pass puur om veel van die spellen te proberen en te spelen. Uiteindelijk wil ik ze nog wel 'echt' in bezit hebben. Als je geen Game Pass meer hebt dan kan je die games ook niet meer spelen. En een 10tje per stuk ga ik niet moeilijk over doenuchiha tijntje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:02:
[...]
Zitten die niet allemaal in gamepass?
https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX
Een witte X + Fallout
Een zwarte X + BF V
Prima deal wanneer ik mijn original xbox one inwissel voor €150 (zie dat er nog maar voor te krijgen als de S al in de buurt komt qua prijs) Toch boeit Fallout noch BF V mij echt. Maar voor 330 euro bijbetaling upgraden met een gloednieuwe game die ik kan verpatsen is verleidelijk.
Twijfel nog steeds ivm het idee heb dat ps5 gewoon eind 2019 ineens voor de deur kan staan..
Athans rumours zijn er genoeg..
Dus ja net een jaartje doen voor 330 euro is dan ineens veel geld.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- uchiha tijntje
- Nu online
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Een afschrijving van nog geen 1 euro per dag, als je er vanuit gaat dat die eind volgend jaar 0 euro waard is. Dat valt best nog wel meev8power67 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:36:
Dat is echt een mooi deal idd..
Twijfel nog steeds ivm het idee heb dat ps5 gewoon eind 2019 ineens voor de deur kan staan..
Athans rumours zijn er genoeg..
Vanochtend gold die actie alleen nog maar voor de witte. Ik heb nog een 500GB One en een 1TB One Elite (met zo'n hybrid SSD/HDD ding erin)Joosie200 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:21:
Gamemania heeft een nieuwe inruilactie:
Een witte X + Fallout
Een zwarte X + BF V
Prima deal wanneer ik mijn original xbox one inwissel voor €150 (zie dat er nog maar voor te krijgen als de S al in de buurt komt qua prijs) Toch boeit Fallout noch BF V mij echt. Maar voor 330 euro bijbetaling upgraden met een gloednieuwe game die ik kan verpatsen is verleidelijk.
Ben wel benieuwd wat die One Elite dan moet opleveren.
Zullen ze wel onder de gewone Xbox One 1TB gooien, zonder de elite controller is enkel het meerwaarde de SHDD erinMRE-Inc schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:57:
[...]
Vanochtend gold die actie alleen nog maar voor de witte. Ik heb nog een 500GB One en een 1TB One Elite (met zo'n hybrid SSD/HDD ding erin)
Ben wel benieuwd wat die One Elite dan moet opleveren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Wel zonde. Het is een erg sterke stealth rpg-lite. Erg zonde dat deze genre geen grote verkoopaantallen haalt. Juist dit soort kwalitatief goede single-player games speel ik graag.Sagat schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:48:
[...]
meh
Is het feitelijk (voor zover je daarvan kan spreken) een goed game? JA, goed scores zowel van 'professionele' reviewers als spelers volgens mij .
Maar het is een genre wat mij niet bijster veel interesseert, dus zelfs voor dit geld wil ik hem niet (sterker nog, als ik me niet vergis heb ik de game al op de ps4 via ps+, maar nog geen seconde gespeeld)
Overigens is Sonic Mania voor 15 piek te kopen: https://www.microsoft.com/nl-nl/p/sonic-mania/bxh46nqt9w4q
Nu heeft Turtle Beach de Headset Audio Controller, hun variant op de Stereo Headset Adapter van Microsoft zelf. Die van Microsoft heb ik ook, maar die ondersteunt weer geen mic monitoring. Ik zit er dus aan te denken om die van Turtle Beach te kopen om die samen te gebruiken met mijn HyperX headset. Echter, deze is vrijwel nergens verkrijgbaar, enkel in Amerika.
Iemand enig idee waar ik deze in Nederland kan vinden? Of in een buitenlandse shop, die wel naar Nederland verzend?
Betreft dus dit product: https://www.turtlebeach.c.../headset-audio-controller
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja of Microsoft is Sony voor met de XBOX2. Waarbij BC sowieso wel aanwezig zal zijn. Kun je idd beter daar 330 euro in stoppen. Heb nu toch al de games die ik wil spelen voor de xbox one. De X is in die zin een luxe upgrade maar lonkt wel nu ik ook een 4k oled tv heb.v8power67 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:36:
Hmm best aantrekkelijk ja. Heb mijn S 1TB net, maar als ik die in zou leveren dan zou ik nog 280 euro moeten betalen voor een X. Maar ja heb niet echt een winkel in de buurt hier als ik het zou doen.Joosie200 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:21:
Gamemania heeft een nieuwe inruilactie:
Een witte X + Fallout
Een zwarte X + BF V
Heb helaas niet het geld om voor 1 jaar 330 euro te spenderen, tenzij er zekerheid is dat ps5 en xb2 pas ergens 2020 of later komen.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:39:
[...]
Een afschrijving van nog geen 1 euro per dag, als je er vanuit gaat dat die eind volgend jaar 0 euro waard is. Dat valt best nog wel mee
Want wil sowiesl bij begin next gen aanwezig zijn. Zoals vanaf x360 ik al doe.
Bc boeit me echt letterlijk 0,0.. heb geloof rdr 1x aangezet in de 4 jaar dat ik een x1 heb en dat is engiste bc spel die ik gespeeld heb. Neefje heeft een keer een of ander 360 spel gespeeld. Maar verder word dit niet gebruikt.Joosie200 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:20:
[...]
Ja of Microsoft is Sony voor met de XBOX2. Waarbij BC sowieso wel aanwezig zal zijn. Kun je idd beter daar 330 euro in stoppen. Heb nu toch al de games die ik wil spelen voor de xbox one. De X is in die zin een luxe upgrade maar lonkt wel nu ik ook een 4k oled tv heb.
Denk sowieso niet dat xbox 2 eerder komt dan ps5. Te dicht op de xbox one x. Plus ze zullen nu het voordeel van hardware power willen houden, dus na de ps5 launchen en weer sterkste console claimen. Iets wat lastig gaat als je als eerste of gelijktijdig launched.
Zie eerder een 2019 ps5 dan 2019 xbox 2.
Sony gaat denk voor de om de 3jaar een ps console.
2013 ps4 2016 ps4 pro, 2019 ps5 etc.
Maar alles is gokken. Maar zou graag een xbox one x nemen want ben mn oude x1 echt zat( traag en veel performance problemen in horizon 4..)
Maar speel gewoon te weinig op xbox console. Heb mn ps4 pro als main platform en om nu te wisselen zo laat in de gen. Plus doe account sharen met broertje wat flink geld bespaart.
Maar moet zeggen vind Microsoft echt goed bezig en de xox is gewoon een hele goede console. Alleen ja ik ben echt van de singleplayer story based games en sony bied daar gewoon wat ik wil.
Maybe next gen..
Was ik maar rijk... Dan had ik me er niet over druk gemaakt en gewoon alles gekocht( switch erbij) dikke oled 4k tv enz.. maja moet het doen met weinig voorlopig. Dus ja zit dat er niet in.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 15-11-2018 18:47 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hier net zo. De one heb ik erbij omdat het kan voor 100 euro met twee games en twee controllers. En ik had nog een hele AC collectie op de 360 samen met RDR1 liggen. Zonde om weg te doen. Dus ik ben wel blij met de BC optie (zelfs al heb ik hem nog niet benut want teveel nieuwe games om te spelen)v8power67 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:44:
[...]
Maar speel gewoon te weinig op xbox console. Heb mn ps4 pro als main platform en om nu te wisselen zo laat in de gen. Alleen ja ik ben echt van de singleplayer story based games en sony bied daar gewoon wat ik wil.
Maybe next gen..
Was ik maar rijk... Dan had ik me er niet over druk gemaakt en gewoon alles gekocht( switch erbij) dikke oled 4k tv enz.. maja moet het doen met weinig voorlopig. Dus ja zit dat er niet in.
Toch is ook bij mij de PS4 pro de main console. Ook ik heb het liefst de singleplayer games, multiplayer is leuk offline op de bank met een stel vrienden. Maar online boeit me niks. Kan ook voor de switch gaan om deze generatie compleet te hebben. Maarja heb al te vaak verschillende Mario Kart en Zelda gespeeld vroeger. En super smash grijs gespeeld op de gamecube. Dus als ik zeker weet wat stof zal happen is het wel de switch. Pokemon Go speel ik op de mobiel. (Heb ik geen switch voor nodig)
En dan neig ik toch naar de xbox one upgraden naar de X. Omdat het kan. En ja het is laat in de generatie. Maarja ik kocht ook pas een PS4 pro toen Horizon Zero Dawn uitkwam. En de xbox one wilde ik wel hebben los van BC om toch Forza 7 en Sea of Thieves te kunnen checken. Als je volgend jaar november een nextgen kan scoren voor 400 euro hou ik het beter nu op zak idd. Je kunt het maar een keer uitgeven.
Stom luxeprobleem ook

Thanks! Ik zal eens even kijken... Eigenlijk is mijn back catalogue ook veel te groot, maar voor dit bedrag wil ik het nog wel even aan zien, zeg maar.Finraziel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:32:
[...]
Ik heb er zelf niet naar gekeken omdat ik al veel te veel in mijn library heb staan om te gamen (en nu ineens weer verslaafd aan Destiny 2 op pc) om nog iets aan de game pass te geven, maar op pepper zei iemand dat die 6 maanden deal pas beschikbaar was als je al game pass had. Je zou dus eerst voor 1 euro een maand moeten pakken en dan daar bovenop de 6 maanden. Wellicht kun je dat dus nog proberen.
Mini-rant: ligt wss aan mij maar geen enkele game trekt me meer? Dan gaat mijn One X aardig verstoffen tot na E3 2019...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mja, met AC Unity & Syndicate, Forza 7, FH4, KCD, RDR1 en 2 heb ik voorlopig genoeg om te gamen. Nieuwe games hoeven voor mij niet zoMAX3400 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:21:
Mini-rant: ligt wss aan mij maar geen enkele game trekt me meer? Dan gaat mijn One X aardig verstoffen tot na E3 2019...

Ga morgen mijn OG Xbox One 1TB omruilen voor de Gold Rush One X met BF V, BF1 en BF 1943. Heb van al die games al de deluxe versies, dus nadat ik die verpatst heb kost de console me effectief maar een euro of €250,-.Westland1940 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:16:
En heeft iemand al gebruik gemaakt van de Xbox One X inruil actie?Ik twijfel nog, de feestdagen komen eraan en verwacht hier ook wat prijsdalingen bij. Is die er überhaupt bij onze winkels? Mediamarkt, Bol.com etc, ik volgde het de afgelopen jaren niet.
Edit: begrijp ik het goed dat mijn savegames automatisch in de cloud worden opgeslagen?
Dus morgen op de nieuwe X m'n profiel downloaden en games installeren en gaan?
Weet dat ik m'n profiel en alles kan opslaan op een schijf en van daar uit alles weer terug zetten, maar heb even geen lege externe HDD beschikbaar momenteel.
[ Voor 29% gewijzigd door dubbeldekkert op 15-11-2018 22:11 ]
Jups, alles staat in de cloud. Overstappen naar nieuwe Xbox console is zodoende een eitje.dubbeldekkert schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:57:
[...]
Ga morgen mijn OG Xbox One 1TB omruilen voor de Gold Rush One X met BF V, BF1 en BF 1943. Heb van al die games al de deluxe versies, dus nadat ik die verpatst heb kost de console me effectief maar een euro of €250,-.
Edit: begrijp ik het goed dat mijn savegames automatisch in de cloud worden opgeslagen?
Dus morgen op de nieuwe X m'n profiel downloaden en games installeren en gaan?
Weet dat ik m'n profiel en alles kan opslaan op een schijf en van daar uit alles weer terug zetten, maar heb even geen lege externe HDD beschikbaar momenteel.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik heb al een aantal headsets gehad en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat die stereoadapter van turtlebeach bij mij in iedergeval niet goed werkte met een non tuttlebeach. (geprobeerd icm een sony headset & een Sennheiser Game one). Dus ik zou daar eerst nog wat research over doen voordat je die adapter los koopt.Rivanov schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:07:
Merk met m'n Hyper X Cloud II dat de mic monitoring niet optimaal is. Ik heb de headset rechtstreeks in de controller zitten met mic monitoring volledig naar rechts (bij de Audio settings). Maar nog hoor ik mijzelf niet goed, tenzij ik de game-audio weer laag zet maar dan hoor ik weer de game geluiden minder goed.
Nu heeft Turtle Beach de Headset Audio Controller, hun variant op de Stereo Headset Adapter van Microsoft zelf. Die van Microsoft heb ik ook, maar die ondersteunt weer geen mic monitoring. Ik zit er dus aan te denken om die van Turtle Beach te kopen om die samen te gebruiken met mijn HyperX headset. Echter, deze is vrijwel nergens verkrijgbaar, enkel in Amerika.
Iemand enig idee waar ik deze in Nederland kan vinden? Of in een buitenlandse shop, die wel naar Nederland verzend?
Betreft dus dit product: https://www.turtlebeach.c.../headset-audio-controller
En....wil je op dag 1 op een nieuwe console spelen? Wellicht dat dit ook een leeftijd dingetje is, maar de thrill van spelen op dag 1 weegt voor mij niet op tegen launch bugs/issues en vaak maar beperkte selectie in games. Nee ik stap wel lekker wat later in.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:39:
[...]
Een afschrijving van nog geen 1 euro per dag, als je er vanuit gaat dat die eind volgend jaar 0 euro waard is. Dat valt best nog wel mee
One mans thrashs is another mans garbage (of andersomVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:03:
[...]
Wel zonde. Het is een erg sterke stealth rpg-lite. Erg zonde dat deze genre geen grote verkoopaantallen haalt. Juist dit soort kwalitatief goede single-player games speel ik graag.
Overigens is Sonic Mania voor 15 piek te kopen: https://www.microsoft.com/nl-nl/p/sonic-mania/bxh46nqt9w4q
Nogmaals je zal mij noooit horen zeggen dat het een slechte game is, maar het ligt buiten mijn intresse gebied, als je (vrijwel) onbeperkt tijd hebt kun je natuurlijk af en toe iets buiten je genre spelen en positief verrast worden. Net zo goed dat ik heel goed snap dat sommigen mensen niet van arcade fighters houden of van platform spellen. of race games, of fifa of of of
oh en Sonic, ik vind normaal platformers wel leuk, maar sonic heeft me nooit echt kunnen hooken......ik moet zeggen dat op een echte megadrive en een ouwe crt tv ik het nog wel leuk vind, maar zou liever mario of dk spelen (/ouwe nintendo fanboy mode off.........en ik ben hier in het xbox forum

[ Voor 53% gewijzigd door Sagat op 16-11-2018 09:25 ]
10 second ninja DONE
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.