xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18:13
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Je bent me ook toch een pechvogel he!Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 17:58:
[...]
UPS stond opeens met mijn Xbox op de stoep. Jeej eentje met krassen en een hoekje dat gesmolten lijkt. Oh ja en zo krom als wat.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Beetje klaar mee. Nu kan ik die molen weer in.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:51:
[...]
Je bent me ook toch een pechvogel he!
Maar deze is, vluchtig getest, wel een stuk stiller.
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2018 18:59 ]
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18:13
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Komt door de nieuwe kromme ergonomische vormPhusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:54:
[...]
Beetje klaar mee. Nu kan ik die molen weer in.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:28
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Hup, kastdeurtje dicht en in stilte cowboytje spelen !!Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:54:
[...]
Beetje klaar mee. Nu kan ik die molen weer in.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar dan begint die weer te blazenjustifire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:35:
[...]
Hup, kastdeurtje dicht en in stilte cowboytje spelen !!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hij staat nogal prominent op mijn AV meubel, dus vandaar dat ik ook niet akkoord ga met een beschadigde console.justifire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:35:
[...]
Hup, kastdeurtje dicht en in stilte cowboytje spelen !!
Nogmaals, dat geluid was nog mee te leven, als ie niet om de 5 minuten uitviel door oververhitting
Edit: nou daar gaan we dan, over een weekje of wat mag ik een tweede Advanced Exchange procedure in gang zetten als mijn eerste kapotte retour is. Daarna dit gedrocht weer terugsturen.
[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2018 20:43 ]
Tja je hebt vast het hele verhaal niet meegekregen, maar het ging om een advanced exchange dus er wordt op voorhand een andere console gestuurd voordat zijn console binnen was voor reparatie. Maar dat neemt niet weg dat het wel slordig is dat ze een beschadigde console opsturen.Schimanski schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:14:
En niemand daar die even denkt dat een beschadigde Xbox not done is. Blijf het vreemd vinden dat niet die van jou gerepareerd wordt maar dat je de lelijke van een ander krijgt. Beetje vreemd, als ik mijn motor naar de garage breng en krijg een zelfde type motor terug maar van een ander. Raar. Anyway fijn weekend!!
Ik begrijp dat die lelijke Xbox One X een leen-console is die weer teruggaat naar Microsoft? Dan is dat verder toch niet zo'n probleem? Aals je jouw eigen console maar weer gerepareerd en in goede staat terugkrijgt.Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:07:
[...]
Hij staat nogal prominent op mijn AV meubel, dus vandaar dat ik ook niet akkoord ga met een beschadigde console.
"When you grow up your heart dies"
Mijn garantie was, net als bij andere, ook verdwenen uit mijn account.
De chat opgestart, aangegeven dat de garantie weg was en kon via "microsoft secure upload" de factuur toezenden.
Ze gaf aan dat ik inderdaad recht had op garantie tot 04-04-2020 en ging dit laten aanpassen
Ik heb nu een One S en een PS4 Pro, maar sinds ik mijn 4k tv heb wil ik de Xbox dus ook upgraden
(first world problems)
Ik vind het in Nederland altijd goed tegenvallen.shoombak schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:13:
Iemand met een glazen bol die wat kan zeggen over evt korting op Black Friday mbt de Xbox X?
Ik heb nu een One S en een PS4 Pro, maar sinds ik mijn 4k tv heb wil ik de Xbox dus ook upgraden
(first world problems)
Zat net de factuur te bekijken en dit was gewoon een aanbieding bij de Duitse MM, die gekke dagen heb je dus echt niet nodig. Bij mij was het ook een upgrade en de spellen had ik al, die konden mooi in de verkoop evenals de controller en mijn oude One S...

Ik heb dezelfde fwp. Nu heeft budgetgaming vorig jaar een overzicht gepost met van de meeste webshops wat de deals zijn: https://www.budgetgaming....amedeals-op-een-rij-.htmlshoombak schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:13:
Iemand met een glazen bol die wat kan zeggen over evt korting op Black Friday mbt de Xbox X?
(first world problems)
Zoals je ziet stunt men het liefste met games of de xbox one S. Maar de X is nog wss te vroeg uit om vorig jaar mee te kunnen doen. Dus wie weet dat een Intertoys, Wehkamp wel met iets komt.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Een Xbox One X voor € 320,- ???Famous schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:23:
[...]
Ik vind het in Nederland altijd goed tegenvallen.
Zat net de factuur te bekijken en dit was gewoon een aanbieding bij de Duitse MM, die gekke dagen heb je dus echt niet nodig. Bij mij was het ook een upgrade en de spellen had ik al, die konden mooi in de verkoop evenals de controller en mijn oude One S...
[Afbeelding]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Spellen en controller verkocht dus eigenlijk nog wat minder
One S ook voor een redelijk goede prijs kunnen verkopen dus al met al merkte de bankrekening er weinig van
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Kan niet wachten tot de AH ze weg geeft bij drie pakjes CromaFamous schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:28:
[...]
Spellen en controller verkocht dus eigenlijk nog wat minder![]()
One S ook voor een redelijk goede prijs kunnen verkopen dus al met al merkte de bankrekening er weinig van
Geen idee of dat reëel is..........
Op zich had ik al een bundel kunnen kopen met forza en forza horizon en rdr of fifa ofzo en dan een en ander verkopen, maar ik ken mezelf, ik hoard al die games dan gewoon
10 second ninja DONE
Dit zou niet lokaal moeten zijn maar gewoon overal.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:35:
[...]
Echter geregeld als 450 gezien en 400 ook al wel is, ik wacht lekker lui nog steeds op Black friday en hoop amazon lekker voor 350 een one x te kunnen laten bezorgen (of iets meer voor een bundel met een game of controller extra ofzo).
En straks is hij in de aanbieding voor 300 en dan wacht je tot hij aangeboden wordt voor 250 ?Sagat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:09:
Black friday komt nu echt dichterbij, maar weet nog niet of ik idd ga toeslaan voor de x upgrade, afankelijk van wat de prijs gaat worden. Voor 350 ga ik er zeer hard over nadenken en voor 300 hebben ze een deal
Ben nog steeds jaloers op jouw geduld
+1, hier hetzelfde. Zit nog met een launch XBO en het kriebelt wel erg om te upgraden (ondanks dat ik geen 4k Tv heb)Sagat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:09:
Black friday komt nu echt dichterbij, maar weet nog niet of ik idd ga toeslaan voor de x upgrade, afankelijk van wat de prijs gaat worden. Voor 350 ga ik er zeer hard over nadenken en voor 300 hebben ze een deal![]()
Geen idee of dat reëel is..........
Op zich had ik al een bundel kunnen kopen met forza en forza horizon en rdr of fifa ofzo en dan een en ander verkopen, maar ik ken mezelf, ik hoard al die games dan gewoon
Ook zonder 4K tv ziet het echt beter eruit!Notna schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:58:
[...]
+1, hier hetzelfde. Zit nog met een launch XBO en het kriebelt wel erg om te upgraden (ondanks dat ik geen 4k Tv heb)
Dan heb je natuurlijk nog bijkomende voordelen als;
- Stuk sneller
- Stiller
- Veel compacter
- Geen losse voeding!!
Dat is! ehm vrij goed denkbaar idd.justifire schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:55:
[...]
[...]
En straks is hij in de aanbieding voor 300 en dan wacht je tot hij aangeboden wordt voor 250 ?![]()
![]()
Ben nog steeds jaloers op jouw geduld![]()
Het 'probleem' is volgens mij al vaker uitgelegd, gewoon minder tijd om te gamen, ook mijn one s veel te weinig gebruikt, en dat heeft niet(s) te maken met gebrek aan exclusived o.i.d, maar alles te maken met mijn gebruik, dus aan tijd/energie of zelfs zin om te gamen. Maar ik vind 150 euro dan minder erg om 'niet zo veel' te gebruiken i.t.t 500!
Dat gezegd hebbende. Wat voor mij meespeelt is dat ik zo maar is heel laat kan gaan instappen in de xb2 of ps5 generatie, en dan dus nog best vaak gebruik gaan maken van de one x. En sowieso wil ik dan eigenlijk de s doorschuiven naar mijn zoon en de 360 die ik aan hem beloofd had dan weer naar mijn dochter (of voor haar ook een s, die dingen kosten natuurlijk ook niet veel meer......mits je wat geduld hebt
De x wil ik sowieso houden voor de (retro) verzameling en als ik het over 10-20 jaar bekijk dan vraag ik me af waarom ik idd niet gelijk die 500 heb neerlegd
10 second ninja DONE
Herkenbaar. Ik heb iets van 7 games voor de base xbox one, 9 voor de ps4. En dan ook nog AC Origins op de pc. Maar tijd om ze allemaal te spelen? Eat, sleep, work, repeat. En dan slurpt Netflix of de Pathe Unlimited pas ook nog tijd op. Beetje sport/huishouden doen erbij. Kan pas meer tijd vrij maken voor gamen als ik Netflix en die Pathe unlimited de deur uit doe denk ik.Sagat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:37:
[...]
Dat is! ehm vrij goed denkbaar idd.
Het 'probleem' is volgens mij al vaker uitgelegd, gewoon minder tijd om te gamen, ook mijn one s veel te weinig gebruikt, en dat heeft niet(s) te maken met gebrek aan exclusived o.i.d, maar alles te maken met mijn gebruik, dus aan tijd/energie of zelfs zin om te gamen. Maar ik vind 150 euro dan minder erg om 'niet zo veel' te gebruiken i.t.t 500!
En dan vind ik 100 euro voor een base xbox one met twee controllers en twee games minder geld weggegooid. Dan idd 400+ voor de x neertellen. Komt ook omdat ik deze generatie laat ben ingestapt. Had nog een flinke 360 collectie en een werkende 360 slim. En in het begin van de xbox one release heb je nog geen Forza 7, Forza Horizon 4 oid. Dus heb ik pas bij zulke grote titels het must buy idee.
Zie hierboven, kan een stuk beterJoosie200 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:52:
[...]
En dan vind ik 100 euro voor een base xbox one met twee controllers en twee games minder geld weggegooid. Dan idd 400+ voor de x neertellen. Komt ook omdat ik deze generatie laat ben ingestapt. Had nog een flinke 360 collectie en een werkende 360 slim. En in het begin van de xbox one release heb je nog geen Forza 7, Forza Horizon 4 oid. Dus heb ik pas bij zulke grote titels het must buy idee.
Dat was april dit jaar.
Verder kijk ik Netflix, moet ik schoonmaken (woon alleen) en sporten. Werk daarbij fulltime, 40 uur, maar tijd om de XOX aan te slingeren heb ik wel. Kan ook komen omdat ik geen 'zeikerd' thuis heb die leuke dingen wilt (lees: moet) doen
Ja, dat merk ik. Maar zo scoorde ik vorig jaar december een ps4 pro voor 330. En ik heb een soortgelijke situatie hier. Ik weet gewoon dat als ik de xbox one aanslinger ik prima 4 uur aan een stuk kan gamen in de avond. Zeker met een RDR2 bijvoorbeeld. Voor je het weet is het 00:00 uur en als je wekker dan om 06:00 gaat want werk mja..Famous schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:57:
[...]
Zie hierboven, kan een stuk beter![]()
Dat was april dit jaar.
Verder kijk ik Netflix, moet ik schoonmaken (woon alleen) en sporten. Werk daarbij fulltime, 40 uur, maar tijd om de XOX aan te slingeren heb ik wel. Kan ook komen omdat ik geen 'zeikerd' thuis heb die leuke dingen wilt (lees: moet) doen
Er is gewoon teveel leuks om te doen, dat is mijn echte luxeprobleem. Waar is de timeturner zodat je na een werkdag x uur extra hebt voor gamen alleen
Kan ik dit ergens aanpassen of ben ik nu gewoon 5 euro kwijt?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
(Of 1 maand voor 1 dollar)
Zie dat 6 maanden in brazilie zelfs maar €20 kost
[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 10-11-2018 00:02 ]
https://www.microsoft.com...suckbjmqv2xkb0ddlg9bx2m00
Klik wel op dolacz teraz wat aanmelden is in het Pools. Eenmaal aangemeld zal er een streep door 40 zloti gaan zodat je voor 1 zloti kunt afrekenen.
Hahaha.... wat een excuus.... halen dat ding..... wie geeft je de garantie dat je over twee jaar nog kan gamen?Sagat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:37:
[...]
Dat is! ehm vrij goed denkbaar idd.
Dat gezegd hebbende. Wat voor mij meespeelt is dat ik zo maar is heel laat kan gaan instappen in de xb2 of ps5 generatie, en dan dus nog best vaak gebruik gaan maken van de one x. En sowieso wil ik dan eigenlijk de s doorschuiven naar mijn zoon en de 360 die ik aan hem beloofd had dan weer naar mijn dochter (of voor haar ook een s, die dingen kosten natuurlijk ook niet veel meer......mits je wat geduld hebt)
De x wil ik sowieso houden voor de (retro) verzameling en als ik het over 10-20 jaar bekijk dan vraag ik me af waarom ik idd niet gelijk die 500 heb neerlegdaan de andere kant. Volgens mij zijn er in het afgelopen jaar al kleine verbeteringen aan de x doorgevoerd, dus wat dat betreft heeft wachten naast financiele toch ook nog andere voordelen.
Ik bedoel dus niet dat mensen zich in de schulden moeten steken.... maar voor de rest.... Je leeft maar één keer!
Ik denk dat 420 a 400 euro echt de bodemprijs zal zijn. Ze gaan eerder extra games of controllers toevoegen dan een Xbox dumpen... Iets wat je feitelijk nu al ziet. Vergeet niet dat games bundelen MS zo goed als niets kost.
Hier kunnen ze ook veel meer mee spelen, een console die in prijs wordt terug gebracht is marge die je nooit weer terug krijgt. Spelen met bundels is veel effectiever voor MS...De klant het idee dat hij veel meer krijgt tegen zo goed als geen extra kosten.
Overiens de marge op een spelcomputer voor de detailhandel is bijna nul.... je moet het hebben van omzetbonussen aan het einde van het jaar. Maar ook dan is het vet helemaal weg voor de winkelier. Het is niet voor niets dat alleen de grote winkels overblijven
Cogitationis poenam nemo patitur
Activeer eerst die 1 maand voor 1 euro, daarna is de 6 maanden aanbieding ook nog beschikbaar.justifire schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 23:48:
6 maanden game pass voor 30 dollar https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
(Of 1 maand voor 1 dollar)
Zie dat 6 maanden in brazilie zelfs maar €20 kost
7 maanden voor 31 euro
Nothing to see here
Sommige deals van sommige aanbieders zie je soms pas op de dag zelf en dan ook nog eens een gelimiteerd aantal (bijvoorbeeld een controller ofzo).joey82 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 12:04:
wanneer zijn de black friday deals eigenlijk bekend? paar dagen van te voren toch?
Glazen bollen zijn nog immer nergens goed te krijgen dus wacht gewoon nog 13 dagen, neem die dag vrij en ga 24 uur lang F5 drukken op allerlei websites.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
http://mixer.com/Xbox voor Mixpot content.
[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2018 22:03 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[YouTube: X018 – PUBG comes to Xbox Game Pass]
[ Voor 57% gewijzigd door Koning Willy op 10-11-2018 22:10 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar heb ik nu niet al 3x zelfde beeldennvan crackdown 3 en pubg voorbij zien komen?
Verder nog niks bijzonders gezien hopelijk komt dat nog..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 80% gewijzigd door Koning Willy op 10-11-2018 22:26 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tja, het is in de verste verte niet te vergelijken met Blizzcon natuurlijk... Ik vind het nogal kleinschalig uitzien allemaal en dat overdreven gedoe komt op mij dan ook erg gemaakt over. Het ziet er veel meer uit als een groepje jongens die betaald worden om daar uitzinnig te doen dan als een echte groep fans.Qpido80 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:01:
Ze willen gewoon laten zien: Bij Blizzard waren ze niet zo happy. Onze mensen houden wel van ons. Toch jongens?
Gamertag: FinrazielNL
Zouden die black friday deals hier ook gelden? Dat is een hele leuke korting op een X.
[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 10-11-2018 23:46 ]
Een variant hierop wellicht:Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:34:
Die knul van Razer had t over couch. Zou je dan vanaf de bank met muis en tobo kunnen spelen? Dat maakt t voor moba’s wellicht aantrekkelijk ook naar console te komen. Zou erg graag Heroes of the Storm of de remake van Warcraft 3 op de XBO zien.
Zouden die black friday deals hier ook gelden? Dat is een hele leuke korting op een X.
https://www.razer.com/eu-en/gaming-controllers/razer-turret
Ok, Obsidian binnenhengelen is wel nice... Benieuwd wat daar uit kan komen.
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 10-11-2018 23:51 ]
Verder echt niks bijzonders op horizon expansion na. Dus ja eigenlijk zoals verwacht..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je zult wel geen RPG liefhebber zijn denk ik dan... Obsidian heeft echt wat briljante games op hun naam staan.v8power67 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:53:
Beide nieuwe studios zeggen me niks.
Verder echt niks bijzonders op horizon expansion na. Dus ja eigenlijk zoals verwacht..
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Geen nieuws over Ashen, die gasten gaan dus echt voor een christmas release

Zag wel dat RDR2 het beste draait op de Xbox One X, dat is dan wel weer een leuk feitje
En laten we naast de graphics vooral Dolby Atmos niet vergeten
[YouTube: X018 – Experience Enhanced Gaming on Xbox One X]
[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 11-11-2018 00:41 ]
Obsidian is vooral bekend van South Park The Stick of Truth en Fallout New Vegas, voor mij iig. Die andere studio zegt mij ook niks.v8power67 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:53:
Beide nieuwe studios zeggen me niks.
Verder prima show, maar had niet naast E3 en Gamescom er nog bij gehoeven volgens mij. Het meeste hiervan had in een This week on Xbox episode van Larry gekund.
Het was schandalig dat die stream niet stabiel te krijgen was... Op Twitch.tv gewoon stabiel naar 1080p zitten kijken...Rivanov schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:03:
XO2018 is begonnen.
http://mixer.com/Xbox voor Mixpot content.
Zelfde eigenlijk voor inXile. Wasteland 2 had echt een toffee ouderwetse Fallout feel.
Benieuwd waar ze mee gaan komen!
Nergens last van gehad, stream liep prima op mixer...Bbfreak schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:11:
[...]
Het was schandalig dat die stream niet stabiel te krijgen was... Op Twitch.tv gewoon stabiel naar 1080p zitten kijken...
Ja, KotOR 2, samen met FO New Vegas, zijn mijn absolute favorieten van hun. Die twee games staan nog steeds op eenzame hoogte als het gaat om ingewikkelde morele keuzes die verder gaan dan puur good/evil.Jaguar645 schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:35:
Leuk Obsidian! Dat ze maar weer een SW KOTOR achtige game mogen maken. Erg leuk Dat er zo'n RPG Studio aan de MS lineup wordt toegevoegd!
Zelfde eigenlijk voor inXile. Wasteland 2 had echt een toffee ouderwetse Fallout feel.
Benieuwd waar ze mee gaan komen!
Nou zijn beide games natuurlijk wel al echt een tijd geleden, maar met Pillars of Eternity en the Stick of Truth hebben ze ook dit decennium nog laten zien dat ze meesters van de RPG zijn... Ik hoopte met vele anderen nog dat Bethesda ze nog eens hetzelfde trucje zou laten doen met Fallout 4 wat ze destijds met 3 gedaan hadden, maar wie weet wat Microsoft ze kan laten doen
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Moet nog beginnen aan RDR2, Oddyssey kost serieus veel tijd en het einde is nog niet in zicht!
Crackdown 1 is best leuk maar een beetje te snel voor mij, zal de leeftijd wel zijn
Wel een aanrader, zeker nu de game tijdelijk gratis is. En het ziet er goed uit na de grafische upgrade.
Beetje vaag vergelijk zo met AC:O op de PC... De X is een geweldig apparaat, maar het is nog steeds een apparaat van 400-500 euro die het uiteraard uiteindelijk niet wint van een PC met een videokaart die al duurder is dan de hele console (je hebt zo te zien minstens een 1080 nodig om boven de 30 fps te blijven op 4K ultra). Conclusie is dus dat eigenlijk alleen water echt beter is in AC:O terwijl de paar andere puntjes waarschijnlijk aan de PC toe te schrijven zijn, maar ook dat water is niet gek aangezien water een veel belangrijkere rol heeft in AC:O.quorumz schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:47:
voor de mensen zoals ik: (die zich kunnen ergeren aan het feit dat drd2 klakkeloos hoge cijfers krijgt voor oa graphs (zeker met het hdr debacle..))
[YouTube: Red Dead Redemption 2 vs Assassin's Creed: Odyssey | Direct Comparison]
Moet nog beginnen aan RDR2, Oddyssey kost serieus veel tijd en het einde is nog niet in zicht!
Ik heb niks met RDR2, lijkt me voor mij persoonlijk een saaie game (kwam ook niet door deel 1 heen), maar ik snap dus eigenlijk niet zo wat je nou wou zeggen met die video.
Ziet er goed uit, als er voldoende voor mij interessante games uitkomen is het wel een mooie toevoeging naast de controller. Alleen de kat nog even duidelijk maken dat als de XBox aan gaat hij niet meer op schoot kanFinraziel schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:47:
[...]
Een variant hierop wellicht:
https://www.razer.com/eu-en/gaming-controllers/razer-turret
Ok, Obsidian binnenhengelen is wel nice... Benieuwd wat daar uit kan komen.
- quorumz
- Niet online

ik vond, naar mijn mening, in veel reviews het cijfer verschil te groot tussen rdr2 en ac zonder dat reviewers daadwerkelijk de games naast elkaar hielden. Dit was bij tweakers en gamer.nl. Ik lees nu van steeds meer mensen dat ze bij rdr2 er moeilijk door heen komen. (wat ik al zei ik moet er nog aan beginnen en hopelijk is het idd niet te langzaam). Denk wat ik wil zeggen of het spel dan misschien toch niet op basis van zijn overhyped die scores haalt. Misschien vind ik daardoor ac een ondergeschoven kindje..geen ideeFinraziel schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:18:
[...]
Beetje vaag vergelijk zo met AC:O op de PC... De X is een geweldig apparaat, maar het is nog steeds een apparaat van 400-500 euro die het uiteraard uiteindelijk niet wint van een PC met een videokaart die al duurder is dan de hele console (je hebt zo te zien minstens een 1080 nodig om boven de 30 fps te blijven op 4K ultra). Conclusie is dus dat eigenlijk alleen water echt beter is in AC:O terwijl de paar andere puntjes waarschijnlijk aan de PC toe te schrijven zijn, maar ook dat water is niet gek aangezien water een veel belangrijkere rol heeft in AC:O.
Ik heb niks met RDR2, lijkt me voor mij persoonlijk een saaie game (kwam ook niet door deel 1 heen), maar ik snap dus eigenlijk niet zo wat je nou wou zeggen met die video.
Misschien moet ik me er ook niet druk om maken en beide gewoon uitspelen haha (zit op 70 uur en moet nog wel even met Oddyssey)
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten voordat ik het in gang zet? Naar mijn weten slaat de Xbox alles op in de cloud, toch?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het verschil voor mij is dat AC Odyssey een game is en RDR2 meer een interactieve film. Het is misschien voor een aantal mensen te traag maar ik vind het heerlijk. Ik vermaak mij eigenlijk meer met RDR2 dan met AC Odyssey. Dan volg ik weer de verhaallijn en dan weer een aantal sidequests. Ik heb op dit moment 71 uur gespeeld en zit op circa 40% van het verhaal.quorumz schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
[...]
ik vond, naar mijn mening, in veel reviews het cijfer verschil te groot tussen rdr2 en ac zonder dat reviewers daadwerkelijk de games naast elkaar hielden. Dit was bij tweakers en gamer.nl. Ik lees nu van steeds meer mensen dat ze bij rdr2 er moeilijk door heen komen. (wat ik al zei ik moet er nog aan beginnen en hopelijk is het idd niet te langzaam). Denk wat ik wil zeggen of het spel dan misschien toch niet op basis van zijn overhyped die scores haalt. Misschien vind ik daardoor ac een ondergeschoven kindje..geen idee
Misschien moet ik me er ook niet druk om maken en beide gewoon uitspelen haha (zit op 70 uur en moet nog wel even met Odyssey)
Staat je Xbox One X op instant on ?Rossi46 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
Ik ben het zat dat mijn Xbox One X verschrikkelijk traag is geworden en met de tijd enkel nog trager lijkt te worden. Geen idee waar het probleem in zit en ook weinig zin om het verder uit te zoeken. Ik ga voor een volledige clean install en dus een factory reset toepassen.
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten voordat ik het in gang zet? Naar mijn weten slaat de Xbox alles op in de cloud, toch?
Dat geeft al jaren problemen heb ik gelezen.
Beste is dat je hem een keer op Energy Saving zet. Dan je Xbox uitzet en als die echt volledig uitstaat de stekker eruit en na een minuut weer erin.
hoe zit dit dan als je de one x gewoon elke keer helemaal uit zet als je klaar bent met gamen?Rockvee2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:34:
[...]
Staat je Xbox One X op instant on ?
Beste is dat je hem een keer op Energy Saving zet. Dan je Xbox uitzet en als die echt volledig uitstaat de stekker eruit en na een minuut weer erin.
Ben benieuwd, dacht dat deze pas volgend jaar zou uitkomen.
Je kunt ook proberen om de bluray disc persistent storage te legen. Misschien helpt dat.Rossi46 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
Ik ben het zat dat mijn Xbox One X verschrikkelijk traag is geworden en met de tijd enkel nog trager lijkt te worden. Geen idee waar het probleem in zit en ook weinig zin om het verder uit te zoeken. Ik ga voor een volledige clean install en dus een factory reset toepassen.
Of anders kun je dit proberen.
Settings -> Personalization -> Theme and Motion -> And turning off Smooth Transitions
Laat ook even het resultaat weten. Ben wel benieuwd. Ik heb in de woonkamer een gewone xbox one staan. Deze heeft een handvol games erop en loopt in het menu als een speer. De Xbox One X loopt wat trager, maar hier staan ook veel meer games op de externe Hdd. Volgens mij checked hij eerst op alle games of er updates zijn.Rossi46 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
Hoe doe je dat blu ray gebeuren?sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:39:
[...]
Je kunt ook proberen om de bluray disc persistent storage te legen. Misschien helpt dat.
Of anders kun je dit proberen.
Settings -> Personalization -> Theme and Motion -> And turning off Smooth Transitions
Nope, de Xbox gaat iedere keer netjes volledig uit. Dit stand-by functie heeft idd nóóit echt lekker gewerkt.Rockvee2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:34:
[...]
Ik snap er verder ook geen zak van. Het OS is ergens traag. Veel trager dan tijdens introductie van de Xbox One X.
Zal ik doen.Schimanski schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:40:
[...]
Laat ook even het resultaat weten. Ben wel benieuwd. Ik heb in de woonkamer een gewone xbox one staan. Deze heeft een handvol games erop en loopt in het menu als een speer. De Xbox One X loopt wat trager, maar hier staan ook veel meer games op de externe Hdd. Volgens mij checked hij eerst op alle games of er updates zijn.
Ik heb ook nog een 1e generatie Xbox One staan. Al tijdens niet meer aan gehad. Ik ben die nu aan het updaten om daar tussen ook even het verschil te constateren.
EDIT: bizar dit. De 1e generatie Xbox One (inclusief een bijna volledig volle HDD) vliegt door de menu's heen. Ook de updates worden pijlsnel binnen gehaald en geïnstalleerd. Enorm verschil tov van huidige Xbox One X. Daar ga ik nu zeker weten een factory reset op toepassen.
[ Voor 18% gewijzigd door Rossi46 op 11-11-2018 13:17 ]
https://news.xbox.com/en-.../black-friday-deals-2018/
Afgelopen week mijn S verkocht en wil nu een X. Helaas niet afgelopen weekend toegeslagen met gratis RDR2.
Normaal ben ik echt van fysieke games, maar een 10tje per maand is natuurlijk niks om al die games te kunnen spelen. Dan koop ik echt alleen de toppers voor mij fysiek en dan al het anders als het beschikbaar is via Game Pass.
Ah dan snap ik hemquorumz schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:47:
[...]
ik vond, naar mijn mening, in veel reviews het cijfer verschil te groot tussen rdr2 en ac zonder dat reviewers daadwerkelijk de games naast elkaar hielden. Dit was bij tweakers en gamer.nl. Ik lees nu van steeds meer mensen dat ze bij rdr2 er moeilijk door heen komen. (wat ik al zei ik moet er nog aan beginnen en hopelijk is het idd niet te langzaam). Denk wat ik wil zeggen of het spel dan misschien toch niet op basis van zijn overhyped die scores haalt. Misschien vind ik daardoor ac een ondergeschoven kindje..geen idee
Misschien moet ik me er ook niet druk om maken en beide gewoon uitspelen haha (zit op 70 uur en moet nog wel even met Oddyssey)
En ja zoals ik al zei, ik verwacht dat het ook niet mijn type game is (terwijl ik toch een hele brede game smaak heb).
Ik zie dat advies hier vaker voorbij komen maar waar komt dat toch vandaan... Als je je Xbox zegt dat ie moet rebooten (direct in het quick menu beschikbaar) dan gebeurt exact hetzelfde. En onderweg naar de power settings kom je ook de optie full shutdown tegen, hoef je niet voor aan de power mode te komen.Rockvee2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:34:
[...]
Zelfs als je wel de stekker er uit zou halen, waarom een minuut? Dat ding is echt wel compleet uit zodra je zijn stroomtoevoer onderbreekt hoor, waarom zou je een minuut moeten wachten.
Inmiddels de gehele Xbox One X teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw begonnen. Het lijkt gewerkt te hebben. Het OS draait nu weer prima. Ook draait Forza Horizon 4 eindelijk weer gewoon normaal. Vóór de reset waren ook daarin de menu's super traag. De game zelf dan gek genoeg weer niet...
Anyway, jammer dat het zo rigoureus moet, maar het lijkt allemaal gewerkt te hebben. Nu afwachten of het ook zo is als alle games er weer op staan. Momenteel enkel FH4.
Helaas had ik RDR2 op de interne schijf geïnstalleerd dus die mocht opnieuw downloaden
Wel denk ik dat ze meer vervangen hebben dan enkel iets met de HDMI.
Met RDR hoor ik hem gewoon niet waar die normaal met een “simpel” spel al wel begon te blazen.
Hij lijkt iets beter/vlotter te reageren maar dat kan wellicht ook tussen de oren zitten of de complete reset.
Ben in elk geval weer blij dat die terug is
Zoals ik het dan zie in het filmpje vind ik de hoge cijfers voor graphics van RDR2 dan nog steeds terecht. Ziet er in de meeste gevallen beter uit dan AC:O. Ziet er in RDR2 wel allemaal wat 'zachter' (smoother) uit.quorumz schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:47:
voor de mensen zoals ik: (die zich kunnen ergeren aan het feit dat drd2 klakkeloos hoge cijfers krijgt voor oa graphs (zeker met het hdr debacle..))
[YouTube: Red Dead Redemption 2 vs Assassin's Creed: Odyssey | Direct Comparison]
Ok, het is geen direct antwoord, MAAR:shoombak schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:03:
Iemand een idee of ik een Engelse/uncensored versie van BFV krijg als ik de Xbox One x bundel koop via Amazon.de?
Toen Dark Souls 3 uit kwam, kwam 'ie 3 weken eerder uit in Japan dan in de rest van de wereld.
Ik heb toen de game met YEN giftcards gekocht, mn download uitgezet, mn locatie veranderd naar US/USA, gereboot en gewoon vrolijk de engelstalige versie van de game naar binnen geharkt.
M'n punt is: Ook al krijg je een duitse code, als t goed is kan je die sowieso in "NL" redeemen, mocht dit niet kunnen dan zou je alsnog de ENG versie zonder censuur moeten kunnen downloaden.
Daarnaast geloof ik dat Nazi symbolen helemaal niet meer zo taboe zijn in Duitsland als vroeger.. wellicht dat je niet eens een andere versie hoeft te downloaden :-)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Hmm, was dus blijkbaar alleen een stukje installerTiny schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:38:
Hey, Crackdown 3 campagne staat tussen de Games Pass games, installeren dus.
Ben benieuwd, dacht dat deze pas volgend jaar zou uitkomen.
Thanks, ik heb em maar gewoon besteld. Krijg dus morgen de bundle met BF:V binnengreyfox1987 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:05:
[...]
Ok, het is geen direct antwoord, MAAR:
Toen Dark Souls 3 uit kwam, kwam 'ie 3 weken eerder uit in Japan dan in de rest van de wereld.
Ik heb toen de game met YEN giftcards gekocht, mn download uitgezet, mn locatie veranderd naar US/USA, gereboot en gewoon vrolijk de engelstalige versie van de game naar binnen geharkt.
M'n punt is: Ook al krijg je een duitse code, als t goed is kan je die sowieso in "NL" redeemen, mocht dit niet kunnen dan zou je alsnog de ENG versie zonder censuur moeten kunnen downloaden.
Daarnaast geloof ik dat Nazi symbolen helemaal niet meer zo taboe zijn in Duitsland als vroeger.. wellicht dat je niet eens een andere versie hoeft te downloaden :-)
Dan zijn de aanwezige capacitors ook leeg (zowel op het moederbord als in het stekkerblok) en weet je zeker dat interne onderdelen niet alsnog op spanning zijn gebleven. Is een veelal gehoorde methode bij ongeveer alles met een stekker en capacitors.Finraziel schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:13:
[...]
Ah dan snap ik hem![]()
En ja zoals ik al zei, ik verwacht dat het ook niet mijn type game is (terwijl ik toch een hele brede game smaak heb).
[...]
Ik zie dat advies hier vaker voorbij komen maar waar komt dat toch vandaan... Als je je Xbox zegt dat ie moet rebooten (direct in het quick menu beschikbaar) dan gebeurt exact hetzelfde. En onderweg naar de power settings kom je ook de optie full shutdown tegen, hoef je niet voor aan de power mode te komen.
Zelfs als je wel de stekker er uit zou halen, waarom een minuut? Dat ding is echt wel compleet uit zodra je zijn stroomtoevoer onderbreekt hoor, waarom zou je een minuut moeten wachten.
- quorumz
- Niet online

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 12-11-2018 12:57 ]
Ja, dat klopt, maar ik zou dat als laatste proberen bij problemen. Het is inderdaad wel aan te raden je Xbox af en toe volledig te rebooten maar dat zou ik gewoon lekker met de reboot optie doen en niet iedere keer de stekker er uit te trekken. Die capacitors gaan ook echt niet er voor zorgen dat het systeem nog blijft draaien, zou hooguit kunnen dat je bios chip (equivalent) niet helemaal uit gaat of zo maar dan heb je het over vagere problemen dan wat traagheid als het nodig is dat die helemaal spanningsloos wordt.Notna schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:08:
[...]
Dan zijn de aanwezige capacitors ook leeg (zowel op het moederbord als in het stekkerblok) en weet je zeker dat interne onderdelen niet alsnog op spanning zijn gebleven. Is een veelal gehoorde methode bij ongeveer alles met een stekker en capacitors.
Zoals in een aantal post hierboven valt te lezen heb ik een factory reset toegepast op mijn XOX, die werd namelijk irritant traag.
De reset heeft geholpen, maar, de 1e gen XO is nog steeds opvallend sneller! In alles. Vanaf 'energy safe' opstarten, het bladeren door de verschillende tabbladen van het OS, het renderen van het games & apps overzicht, het switchen tussen games. Echt alles.
Oké, de XOX rendert het OS in 4K en de XO in 1080p, maar je mag toch verwachten dat de XOX hardware dit easy aan kan...
Yes....Rossi46 schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:03:
Zijn er hier meer mensen die zowel een XOX als de 1e generatie XO in gebruik hebben?
Bij mij is de XOX in alles sneller, menu's en laadtijden van games. de XOX is ook stiller dan mijn XB1Zoals in een aantal post hierboven valt te lezen heb ik een factory reset toegepast op mijn XOX, die werd namelijk irritant traag.
De reset heeft geholpen, maar, de 1e gen XO is nog steeds opvallend sneller! In alles. Vanaf 'energy safe' opstarten, het bladeren door de verschillende tabbladen van het OS, het renderen van het games & apps overzicht, het switchen tussen games. Echt alles.
Oké, de XOX rendert het OS in 4K en de XO in 1080p, maar je mag toch verwachten dat de XOX hardware dit easy aan kan...
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik merk juist dat de originele One langer doet over algemene zaken zoals de store laden. Ook voelt het duidelijk minder snappy door menu's heen. Wel merk ik sinds een week dat sommige apps (YouTube bijv) en sommige games niet werken (duurt te lang met opstarten - melding ). Reboot is dan de oplossing. Vermoed dat de meest recente update de boosdoener is.Rossi46 schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:03:
Zijn er hier meer mensen die zowel een XOX als de 1e generatie XO in gebruik hebben?
Zoals in een aantal post hierboven valt te lezen heb ik een factory reset toegepast op mijn XOX, die werd namelijk irritant traag.
- quorumz
- Niet online

x360 sales: https://www.trueachieveme...oundup-november-13th-2018
[YouTube: Crazy Larry presents Xbox Black Friday Deals!]
Meer MJ: https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-139/
[ Voor 74% gewijzigd door quorumz op 13-11-2018 07:26 ]
Verwijderd
Guacamelee en Valiant hearts zijn pareltjes.Rivanov schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 06:49:
Staat alleen maar troep tussen?
Alleen al de muziek van VH is het waard om het spel aan te schaffenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:30:
[...]
Guacamelee en Valiant hearts zijn pareltjes.

Guacamelee?? Als je die wil uitspelen, ben je 3 controllers en een zenuwinzinking verder...Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 07:30:
[...]
Guacamelee en Valiant hearts zijn pareltjes.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ik ben best slecht in platformers en actiespellen maar kwam hier wel doorheen zonder al te veel moeite.MAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:02:
[...]
Guacamelee?? Als je die wil uitspelen, ben je 3 controllers en een zenuwinzinking verder...
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.