[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Famous schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:52:
[...]

Nee, ik heb mijne dus opgestuurd naar het Microsoft reparatiecentrum in Duitsland.
Heb dus geen vervangende console eerst gekregen, als ik wist dat dat kon had ik dat natuurlijk aangevraagd.

Of ik nou een refurbished krijg of mijne gerepareerd wordt maakt mij niet uit, als die maar werkt.
Waarschijnlijk is jouw methode nog sneller, dus troost je met die gedachte.
justifire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:00:
[...]

https://support.xbox.com/nl-nl/contact-us#0:0:0
Stap 4 : Een telefoongesprek aanvragen.

Of even bellen met 0800 020 5934

Vraag dan meteen even aan de medewerker een bevestiging op de mail van jullie gesprek en een verwachte leverdatum.
Ja bellen is niet handig met hun openingstijden en mijn werk helaas. Aangezien de wachttijd voor terugbellen op meer dan 3 uur staat, heb ik er ook weinig zin in om zelf te bellen (zal dan vast niet heel snel gaan namelijk)

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2018 11:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-oeps had edit moeten zijn-

[ Voor 96% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
Phusebox schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:47:
[...]

Na de hele "RDR2 heeft nep HDR" discussies vroeg ik me nog af waar je HDR kunt uitzetten in het spel? Of moet je dat in de Xbox settings doen (hoop het niet).
Jep, toevallig gisteren gedaan. Dat kan alleen in de Xbox video output settings.

[ Voor 3% gewijzigd door Ronster op 02-11-2018 11:06 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:01:
[...]

[...]

Ja bellen is niet handig met hun openingstijden en mijn werk helaas. Aangezien de wachttijd voor terugbellen op meer dan 3 uur staat, heb ik er ook weinig zin in om zelf te bellen (zal dan vast niet heel snel gaan namelijk)
Wachttijd is 3 minuten, geen 3 uur 8)7
Als je tijd hebt om hier te klagen heb je toch ook wel even tijd om te bellen ?
Zal in ieder geval sneller zijn dan 15 dagen wachten en er dan achter komen dat jouw aanvraag in het systeem is blijven hangen :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:06:
[...]

Wachttijd is 3 minuten, geen 3 uur 8)7
Als je tijd hebt om hier te klagen heb je toch ook wel even tijd om te bellen ?
Zal in ieder geval sneller zijn dan 15 dagen wachten en er dan achter komen dat jouw aanvraag in het systeem is blijven hangen :+
Bij mij stond er net 178 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Phusebox schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:01:
[...]

[...]
Ik lees hierboven toch ander ervaringen ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

ik ben wel benieuwd naar Grip, deze zal in Game Pass verschijnen (of is er al, nog niet gecheckt)
Doet me een beetje denken aan Wipe-Out, mijn favoriete spel toen ik nog een PS1 had (je weet wel, vroegah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Tiny schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:05:
ik ben wel benieuwd naar Grip, deze zal in Game Pass verschijnen (of is er al, nog niet gecheckt)
Doet me een beetje denken aan Wipe-Out, mijn favoriete spel toen ik nog een PS1 had (je weet wel, vroegah)
Lijkt me gaaf.
Hij lijkt zelfs bijna identiek aan Rollcage, vroeger op PC veel gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
kevlar01 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:25:
[...]

Lijkt me gaaf.

[YouTube: Rollcage Stage II (PS1) Gameplay]
heb de game al bijna een jaar op de pc staan via steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

joey82 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:00:
[...]

heb de game al bijna een jaar op de pc staan via steam :)
En, is ie de moeite waard ?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
kevlar01 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:05:
[...]

En, is ie de moeite waard ?
:)
ik vind van wel alleen ik had de game gekocht toen hij nog volop in ontwikkeling was daardoor verliep het niet altijd even goed maar op de console/tv lijkt het mij nog vetter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Opzich ook niet echt een gekke prijs toch:

Xbox One S 1TB + 2 controllers + Red Dead Redemption 2 voor 244 euro.

Edit: Of Xbox One S 1TB + Forza Horizon 4 + Red Dead Redemption 2 voor 244 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door NukaWorldNL op 02-11-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
NukaWorldNL schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:48:
Opzich ook niet echt een gekke prijs toch:

Xbox One S 1TB + 2 controllers + Red Dead Redemption 2 voor 244 euro
met black friday vast nog net ff goedkoper hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
joey82 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:52:
[...]

met black friday vast nog net ff goedkoper hoop ik :)
Ja wil eigenlijk ook wachten tot Black Friday, maar vind deze prijs al best netjes voor die 2 bundels.

En al helemaal als je die 2 games weer zou verkopen :+

Edit: Eigenlijk wilde ik wachten op een mooie Xbox One X actie, maar achteraf denk ik dat die console voor mij te overkill is. Ga er ook weer geen bergen games op spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door NukaWorldNL op 02-11-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
NukaWorldNL schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:54:
[...]

Ja wil eigenlijk ook wachten tot Black Friday, maar vind deze prijs al best netjes voor die 2 bundels.

En al helemaal als je die 2 games weer zou verkopen :+

Edit: Eigenlijk wilde ik wachten op een mooie Xbox One X actie, maar achteraf denk ik dat die console voor mij te overkill is. Ga er ook weer geen bergen games op spelen.
bij intertoys toch?

daar zie je mij niet meer,game mania is 5 euro duurder met de bundel met red dead en 2 controllers maar de service is daarin beter dan bij intertoys als het gaat om garantie etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
joey82 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:26:
[...]

bij intertoys toch?

daar zie je mij niet meer,game mania is 5 euro duurder met de bundel met red dead en 2 controllers maar de service is daarin beter dan bij intertoys als het gaat om garantie etc etc....
Intertoys koop ik bijna nooit wat, maar het ging om Nedgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:18:
[...]

Ik lees hierboven toch ander ervaringen ;)
Jij had hem maandag opgestuurd toch? Ben echt benieuwd wat nu sneller is. Bij mij is nog steeds niks verstuurd en kreeg net een melding dat het nog even kan duren en ze me op de hoogte houden zodra er iets verstuurd is. Wellicht heeft RDR2 toch bij heel wat meer consoles problemen gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:09:
[...]

Jij had hem maandag opgestuurd toch? Ben echt benieuwd wat nu sneller is. Bij mij is nog steeds niks verstuurd en kreeg net een melding dat het nog even kan duren en ze me op de hoogte houden zodra er iets verstuurd is. Wellicht heeft RDR2 toch bij heel wat meer consoles problemen gebracht.
Yes, maandag om 15:40 is die opgehaald door UPS. Dinsdag aangekomen bij het Service Center.

Sindsdien zijn het lange dagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:25:
[...]

Lijkt me gaaf.

[YouTube: Rollcage Stage II (PS1) Gameplay]
Ook aan het wachten op de Xbox release van Grip onderdaad. Rollcage echt helemaal kapot gespeeld vroeger en hoop een soortgelijke ervaring van Grip te krijgen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 20:09

ikbenwouter

! w t R

Ik heb op de Duitse Amazon een Xbox One X met RDR2 en PUBG besteld. Niet gedacht aan de taal van de games, weet iemand of ik ook Engels kan selecteren? Anders stuur ik de games terug nu ze nog in folie zitten.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
ikbenwouter schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:51:
Ik heb op de Duitse Amazon een Xbox One X met RDR2 en PUBG besteld. Niet gedacht aan de taal van de games, weet iemand of ik ook Engels kan selecteren? Anders stuur ik de games terug nu ze nog in folie zitten.
Zijn normaliter gewoon multi-language.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wil een Xbox One X kopen binnenkort. Ik had het liefste vorige week deze gekocht, want dan had ik voor €445 een X1X gehad met de Forza games én RDR2.
Helaas was die combideal tot 4/11 en niet permanent. Als ik nu kijk is die bundel, zónder RDR2, ineens €479.
Hoe vaak gaat de prijs van de X1X zo omlaag? Is bijv. met Black Friday de kans dat hij weer omlaag gaat? Of met sinterklaas/kerst?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:22:
Ik wil een Xbox One X kopen binnenkort. Ik had het liefste vorige week deze gekocht, want dan had ik voor €445 een X1X gehad met de Forza games én RDR2.
Helaas was die combideal tot 4/11 en niet permanent. Als ik nu kijk is die bundel, zónder RDR2, ineens €479.
Hoe vaak gaat de prijs van de X1X zo omlaag? Is bijv. met Black Friday de kans dat hij weer omlaag gaat? Of met sinterklaas/kerst?
Grote kans dat hij richting de feestdagen weer in een soortgelijke actie komt :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Mijn Xbox One X staat toch heel wat te blazen tijdens RDR2, fan gaat continu van hoorbaar naar max en dan weer terug. Is dit normaal? Xbox staat niet in een kast, vond al sinds launch dat die niet echt superstil is maar of Ms die daarom zal willen ruilen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lapino schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:16:
Mijn Xbox One X staat toch heel wat te blazen tijdens RDR2, fan gaat continu van hoorbaar naar max en dan weer terug. Is dit normaal? Xbox staat niet in een kast, vond al sinds launch dat die niet echt superstil is maar of Ms die daarom zal willen ruilen...
De mijne hoor ik tijdens RDR2 ook goed. Ook niet verwonderlijk gelet op de ongelooflijke graphics die er uit de X komen. :) eindelijk een game die bijna alles uit de X perst. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:21:
[...]

De mijne hoor ik tijdens RDR2 ook goed. Ook niet verwonderlijk gelet op de ongelooflijke graphics die er uit de X komen. :) eindelijk een game die bijna alles uit de X perst. :)
Gaat je XBO-X hier niet sneller van stuk? Net als een auto is het niet goed continue op volvermogen te draaien toch.

Ik ben overigens wel teleurgesteld in de consolemarkt. Ik heb sinds 2 jaar een Xbox (als PC-gamer). Vroeger had je op consoles nooit gezeik: je koopt de game en je kan perfect spelen. Nu steeds vaker dat games toch FPS-drops hebben (zoals bij Monster Hunter World en RDR2). Ga volgende keer gewoon weer terug naar PC. Jammer dat je er niet gewoon op kan vertrouwen dat als je een spel koopt, het spel gewoon soepel draait op je console.

[ Voor 34% gewijzigd door CyberMania op 06-11-2018 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kreeg een mailtje van MS security, dat er verdachte activiteiten op mijn account gezien waren (inlog vanuit Brazilië om 01.43 CET vannacht) :/

Ja, toen lag ik dus op één oor. Wel vreemd aangezien ik 2FA aan heb staan (en ja; het was een legit mail van MS, niet phising). Toch maar mijn wachtwoord meteen veranderd en 2FA gecontroleerd (werkt goed :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:09:
[...]

Had gehoopt vannacht wat gehoord te hebben zodat ik hem woensdag retour had.
Helaas nog niets vernomen.

Zullen het wel druk hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:00:
[...]

Had gehoopt vannacht wat gehoord te hebben zodat ik hem woensdag retour had.
Helaas nog niets vernomen.

Zullen het wel druk hebben :+
Denk ook dat RDR2 voor de nodige problemen zorgt... Bij mij is ook nog niks verstuurd en dat is een kwestie van een refurb in een doos stoppen, label erop en op de stapel gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lapino schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:16:
Ik heb de mijnde nog niet gehoord sinds de release day :)
Weet niet of het normaal is dat die van jou zo blaast.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
CyberMania schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:23:
[...]

Gaat je XBO-X hier niet sneller van stuk? Net als een auto is het niet goed continue op volvermogen te draaien toch.

Ik ben overigens wel teleurgesteld in de consolemarkt. Ik heb sinds 2 jaar een Xbox (als PC-gamer). Vroeger had je op consoles nooit gezeik: je koopt de game en je kan perfect spelen. Nu steeds vaker dat games toch FPS-drops hebben (zoals bij Monster Hunter World en RDR2). Ga volgende keer gewoon weer terug naar PC. Jammer dat je er niet gewoon op kan vertrouwen dat als je een spel koopt, het spel gewoon soepel draait op je console.
Heb nooit last gehad van framedrops met RDR2 op de XB1X :)

Wat betreft het blazen van de XB1X tijdens RDR2 ; Heb hetzelfde. Maar ik merk dat de XB1X enkel blaast bij 4K Enhanced spellen daar hij hetzelfde doet bij BF1, SW : BF2 en The Witcher 3. Bij No Man Sky dan weer niet toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ga toch maar weer eens navraag doen...

Dit staat op de pagina van mijn service order:
"We sturen u meteen een vervangend apparaat of accessoire. U moet uw apparaat binnen 15 dagen naar ons zenden voor service."

En:
"We will immediately send you a replacement via 3-5 day ground shipping. Then you use the same box to send us your non-working item (prepaid shipping label is included)."

Er zijn 7 dagen om, en er is nog niks verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Geen idee of die eerder kapot gaat, maar ik heb liever een console die 100% van zijn kracht benut dan een console die 80% van zijn kracht benut maar 10% langer meegaat.

En teleurgesteld in de consolemarkt? Je had 2 jaar geleden gewoon een X moeten kopen, dan had je geen last van de negatieve punten die je aanstipt ;) Maar ben het met je eens dat de originele xbox one niet meer helemaal mee kan inderdaad.

Edit. bedoel uiteraard 1 jaar geleden :P Blijkbaar is dat ding pas in november 2017 gereleased :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2018 08:50 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:41:
[...]

Geen idee of die eerder kapot gaat, maar ik heb liever een console die 100% van zijn kracht benut dan een console die 80% van zijn kracht benut maar 10% langer meegaat.

En teleurgesteld in de consolemarkt? Je had 2 jaar geleden gewoon een X moeten kopen, dan had je geen last van de negatieve punten die je aanstipt ;) Maar ben het met je eens dat de originele xbox one niet meer helemaal mee kan inderdaad.

Edit. bedoel uiteraard 1 jaar geleden :P Blijkbaar is dat ding pas in november 2017 gereleased :)
De X is nog geen jaar uit... Ah ninja edit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:33:
Ga toch maar weer eens navraag doen...

Dit staat op de pagina van mijn service order:
"We sturen u meteen een vervangend apparaat of accessoire. U moet uw apparaat binnen 15 dagen naar ons zenden voor service."

En:
"We will immediately send you a replacement via 3-5 day ground shipping. Then you use the same box to send us your non-working item (prepaid shipping label is included)."

Er zijn 7 dagen om, en er is nog niks verstuurd.
Standaard gegevens wat ze opgeven. Bij mijn controller stond er ook bij dat het 5 tot 50 dagen kon duren voordat het verzonden en ontvangen zou worden. Duurde uiteindelijk iets van 12 dagen uit m'n hoofd.

Het wordt vanzelf verstuurd. Snap dat je er niets aan hebt daar je snel je XB terug wilt (begrijpelijk :+), maar als je uit gaat van 30 dagen kan het alleen maar mee vallen (hoop ik voor je).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is nauwelijks vergelijkbaar met een auto... In principe maakt het een computer helemaal niks uit om continu zwaar belast te worden. Alleen als de boel echt oververhit kan dat slecht zijn, maar de x heeft uitstekende koeling. De chips zelf zijn eigenlijk al heel lang (sinds de eeuw wisseling of zo) hardwarematig beveiligd tegen oververhitting en schakelen zichzelf uit als ze te heet worden (of ze gaan eerst al wat langzamer lopen).
Het enige punt wat je kan vergelijken met die auto is de fan, een mechanisch onderdeel dat natuurlijk harder moet werken (dat is wat je hoort), die zou wellicht eerder kunnen falen. Maar ik zou me er niet heel erg druk om maken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Notna schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:29:
Kreeg een mailtje van MS security, dat er verdachte activiteiten op mijn account gezien waren (inlog vanuit Brazilië om 01.43 CET vannacht) :/

Ja, toen lag ik dus op één oor. Wel vreemd aangezien ik 2FA aan heb staan (en ja; het was een legit mail van MS, niet phising). Toch maar mijn wachtwoord meteen veranderd en 2FA gecontroleerd (werkt goed :+ )
Niet per ongeluk VPN naar Brazilie aan laten staan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:34:
[...]

Niet per ongeluk VPN naar Brazilie aan laten staan? :p
Nope! Eerste wat ik gechecked had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

Zeddicius

Conscience do cost

uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:21:
[...]

Ik hoor die van mij totaal niet. Spelen jullie toevallig op een 4k tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ontzettende grapjassen daar bij Microsoft, nu is mijn vervangende Xbox One X verzonden, halen ze even een jaar van mijn garantieperiode af, van februari 2020 naar maart 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Phusebox schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:47:
Ontzettende grapjassen daar bij Microsoft, nu is mijn vervangende Xbox One X verzonden, halen ze even een jaar van mijn garantieperiode af, van februari 2020 naar maart 2019.
dat mag toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:42

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Dat is volgens mij een beperking in hun system en gebeurd wel vaker. Ik had hetzelfde met mijn Microsoft Band die vervangen moest worden.

Gewoon contact met ze opnemen en dan vragen zij jou waarschijnlijk om aankoopbewijs te sturen zodat ze het kunnen aanpassen. Doen ze echt niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

Zeddicius schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]

Mijne blaast tijdens RDR2 (en ook alleen tijdens RDR2) meer dan normaal. Normaal hoor ik hem niet.

Scorpio editie hier.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Wat verwachten jullie te zien tijdens de X018 komende zaterdag?

Alleen games of ook nieuwe hardware? (nieuwe consoles, VR, etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Ik hoop op een releasedate voor Below...

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Willybubba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:26:
[...]

Mijne blaast tijdens RDR2 (en ook alleen tijdens RDR2) meer dan normaal. Normaal hoor ik hem niet.

Scorpio editie hier.
voila beetje zelfde hier, vind die altijd vrij stil maar bij rdr2 blazegem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Horen jullie niet gewoon het paard hijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Zeddicius schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:02:
[...]

Ik speel niet op een 4k TV en heb hem net een paar weken en die van mij hoor ik lichtjes blazen.

Het is in ieder geval niet zo luider als de originele Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik heb iets soortelijks gehad met een fiets; elektrische aandrijving was na aankoop van de fiets, 6 maanden later stuk gegaan. Onder garantie vervangen. 1 jaar en 9 maanden later was het weer stuk. Maar ja; de fiets was al 2 jaar en 3 maanden oud en dus kreeg ik 0 op het rekest, hoewel alleen dat vervangen onderdeel wederom stuk was gegaan.

Je kan dan beginnen over het conformiteitsbeginsel etc. maar probeer dat maar eens te winnen zonder (dure) juridische hulp.

Maar MS doet geloof ik niet zo heel moeilijk, zoals @MaakmeGek al aangeeft uit eigen ervaring

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:06:
[...]

Ik heb iets soortelijks gehad met een fiets; elektrische aandrijving was na aankoop van de fiets, 6 maanden later stuk gegaan. Onder garantie vervangen. 1 jaar en 9 maanden later was het weer stuk. Maar ja; de fiets was al 2 jaar en 3 maanden oud en dus kreeg ik 0 op het rekest, hoewel alleen dat vervangen onderdeel wederom stuk was gegaan.

Je kan dan beginnen over het conformiteitsbeginsel etc. maar probeer dat maar eens te winnen zonder (dure) juridische hulp.

Maar MS doet geloof ik niet zo heel moeilijk, zoals @MaakmeGek al aangeeft uit eigen ervaring
Dit vind ik niet zo heel raar.
Anders zou je bijvoorbeeld iedere 1 jaar en 11 maanden een garantieclaim kunnen doen waarbij je de garantie weer opnieuw in laat gaan.
De fabrikant / leverancier moet er voor zorgen dat jouw fiets 2 jaar naar behoren blijft functioneren, of ze nu 1 of 20 keer hetzelfde onderdeel moeten vervangen.
Zijn de 2 jaar om dan zijn ze niets meer verplicht (maak je uiteraard nog wel kans op coulance)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:53:
[...]

Dit vind ik niet zo heel raar.
Anders zou je bijvoorbeeld iedere 1 jaar en 11 maanden een garantieclaim kunnen doen waarbij je de garantie weer opnieuw in laat gaan.
De fabrikant / leverancier moet er voor zorgen dat jouw fiets 2 jaar naar behoren blijft functioneren, of ze nu 1 of 20 keer hetzelfde onderdeel moeten vervangen.
Zijn de 2 jaar om dan zijn ze niets meer verplicht (maak je uiteraard nog wel kans op coulance)
Als hetzelfde, specifieke onderdeel het blijkbaar niet langer dan 2 jaar kan volhouden vind ik dat wrl een dingetje. Als ik een nieuw onderdeel voor mijn auto koop krijg ik op dat specifieke onderdeel toch ook gewoon 2 jaar garantie (over het algemeen)?
Ik wilde alleen garantie voor het onderdeel dat 1.5 jaar oud was. Niet voor een compleet ander onderdeel dat er niets mee te maken had en al over de 2 jaar oud was.

Maar we wijken af. In dit geval krijg je een compleet nieuwe (refurb?) XBO en dus zou je imo ook gewoon netjes 2 jaar garantie moeten krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 06-11-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:34:
[...]

Als hetzelfde, specifieke onderdeel het blijkbaar niet langer dan 2 jaar kan volhouden vind ik dat wrl een dingetje. Als ik een nieuw onderdeel voor mijn auto koop krijg ik op dat specifieke onderdeel toch ook gewoon 2 jaar garantie (over het algemeen)?
Ik wilde alleen garantie voor het onderdeel dat 1.5 jaar oud was. Niet voor een compleet ander onderdeel dat er niets mee te maken had en al over de 2 jaar oud was.

Maar we wijken af. In dit geval krijg je een compleet nieuwe (refurb?) XBO en dus zou je imo ook gewoon netjes 2 jaar garantie moeten krijgen.
Het verschil is natuurlijk wel dat je bij garantie dat onderdeel niet gekocht hebt. Maar goed, het klinkt niet als bijzonder goede service, dat ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb jij hem toch eerder in huis.
Hier zit ik sinds 31 oktober op dezelfde status; “Wordt verwerkt”.

Hoop toch wel dat ik dit weekend weer kan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:25:
[...]

Heb jij hem toch eerder in huis.
Hier zit ik sinds 31 oktober op dezelfde status; “Wordt verwerkt”.

Hoop toch wel dat ik dit weekend weer kan spelen 8)7
Hij is maar 'schijnverstuurd' lijkt het want volgens UPS is er nog niks onderweg.

Inmiddels is de status onbekend van mijn vervangende Xbox...

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2018 13:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Foutje denk ik, bij mij staat gewoon 29,99.

Edit: Waarschijnlijk gewoon een week gratis spelen ofzo, want "krijgen" doe je hem niet, enkel gratis mogelijkheid om te spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Phusebox schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:15:
[...]

Foutje denk ik, bij mij staat gewoon 29,99.

Edit: Waarschijnlijk gewoon een week gratis spelen ofzo, want "krijgen" doe je hem niet, enkel gratis mogelijkheid om te spelen.
Bij mij staat nu je bent eigenaar van dit product.
Ach ik zie het wel als het maar voor 1 weekje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Dus ik denk gister even snel Grip installeren via Games Pass, kon ik hem alleen maar kopen.
Blijkbaar foutje, want op Twitter zag ik dat ik niet de enige was.

Vanavond nog maar eens proberen.

Oh en misschien Mass Effect maar weer eens afstoffen:
https://www.windowscentra...a-now-xbox-one-x-enhanced

[ Voor 25% gewijzigd door Tiny op 07-11-2018 12:52 . Reden: Toevoeging Mass effect ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 19:29
Bij mij geeft deze op de Nederlandse pagina aan dat ik moet betalen. Ga ik naar de Engels pagina dan is hij gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

wjsiebes schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:06:
[...]

Bij mij geeft deze op de Nederlandse pagina aan dat ik moet betalen. Ga ik naar de Engels pagina dan is hij gratis.
Bij mij staat er, nadat ik ben ingelogd:
Je kunt PRO EVOLUTION SOCCER 2019 afspelen met je Gold, of je kunt PRO EVOLUTION SOCCER 2019 kopen.
En dan een knopje: Op mijn apparaten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
TROLOL. Waarom maken ze die game opeens gratis?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cXV5Zee.png

Niet dat je mij hoort klagen. :+

/edit: Of zou het maar voor een korte tijd gratis te spelen zijn? Soort van een Play for Free Weekend voorafgaande aan XO2018.

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2018 13:25 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij mij helaas niet, enkel gratis spelen met gold. Er staat nergens "you own this game", ook niet na installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:18
Vaag gedoe zeg, als het goed is staat hij in de wachtrij om te installeren. Ben benieuwd als ik straks thuis kom.

Sales zullen wel erg laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
maurieske72 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:25:
[...]

Bij mij staat nu je bent eigenaar van dit product.
Ach ik zie het wel als het maar voor 1 weekje is.
Staat er zelfs bij in de titel "full product release for a limited time"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mick3112
People getting confused over if this is free to keep or free to play for a while, so I'll re-post my comment from the Pro Evo thread.

This is "Play for a limited time". After the limited time is up, you will lose access to the game unless you buy it or it goes free to play etc.

The "You own this" dilemma;

All of the previous "free weekend" games show up as "You own this" until the free weekend is up. MS has different licence structures that all show "You own this" if you are applicable.
•EA Access
•Xbox One Games obtained from Games with Gold (Requires an active Xbox Live sub)
•Xbox Game Pass
•Free Weekend/Play for a Limited Time.
•And of course if you just outright bought the game.

Each of these licences comes up as "You own this game".

Laat maar dan. Zou ook al erg onlogisch zijn. Denk dat je die game evengoed wel voor 2 tientjes in de Sale hebt rond black friday.

[ Voor 7% gewijzigd door Mick3112 op 07-11-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Uhm, als ik het goed lees maak ik hieruit op dat ze nu 'pas' de xbox gaan repareren?
Zal wel erg balen zijn als ik 1,5 week heb zitten wachten voordat ze het pas in behandeling nemen. De ervaringen die ik gelezen had was toch een stuk sneller dan dit.. (binnen 5-7 dagen de console retour).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w2B6TXHHyLlFELrNqkMejS7H/full.png

Wordt nog niet spelen in het weekend ;w

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 07-11-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ereaser schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:30:
[...]

Staat er zelfs bij in de titel "full product release for a limited time"
Klopt idd,heb het blijkbaar verkeerd gelezen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:12:
Uhm, ik het goed lees maak ik hieruit op dat ze nu 'pas' de xbox gaan repareren?
Zal wel erg balen zijn als ik 1,5 week heb zitten wachten voordat ze het pas in behandeling nemen. De ervaringen die ik gelezen had was toch een stuk sneller dan dit.. (binnen 5-7 dagen de console retour).
[Afbeelding]

Wordt nog niet spelen in het weekend ;w
Ja het is een beetje een puinzooi daar. Mijn UPS zending is opeens verdwenen. Waar die gisteren nog in het systeem stond is het nu weg...

Uiteraard niks geleverd dus vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

PUBG is gratis :?

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Of is dit hetzelfde verhaal als PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 19:02
Zelfde verhaal als PES, gewoon free play days

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

*O*

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DrakZROVAAAgMI2.jpg:large

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 07-11-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Nou, even een half uurtje Grip gespeeld, niet mijn ding, blijkbaar ben ik te oud geworden 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice :) die stond nog op mijn (mentale) to play lijstje, en fijn dat hij dan nu ook nog wat beter loopt op de x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteren even een uurtje Pro Evolution Soccer 2019 gespeeld. Maar dat speelde prima zeg. Was altijd Fifa gewend, maar dit is toch echt wel een stuk beter. Een Robin van Persie die ook echt op Robin van Persie lijkt, een Lasse Schone die ook echt erop lijkt en een Donnie vd Beek die er ook echt op lijkt en zo nog wel wat anderen waarvan ik in het veld echt kon zien wie het waren.

Erg leuk spel. Arena zag er net zo uit als de laatste keer dat ik er was, vorige week woensdag. Inclusief dat doek in de hoeken die een Ajax speler met voorstellen, maar in feite gewoon een speler in een Sparta shirtje is.

Spel is ook een stukje moeilijker dan Fifa vond ik. Eerst gewoon 2 wedstrijden keihard verliezen, daarna een gelijk spelletje en uit eindelijk van de Graafschap met 1-0 kunnen winnen.

Achievements popten ook gewoon lekker ondanks dat het een limited time game is. Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
je kan tot de 11de spelen las ik gisteren.
Daarna zal je tot aanschaffen over moeten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:45:
[...]

Ja het is een beetje een puinzooi daar. Mijn UPS zending is opeens verdwenen. Waar die gisteren nog in het systeem stond is het nu weg...

Uiteraard niks geleverd dus vandaag.
Zat net even in mijn Microsoft account te kijken en zag opeens een UPS tracking staan.
Volgens de tracking wordt die vandaag al geleverd _/-\o_

Alleen jammer dat ik het afleveradres heb aangepast naar kantoor en ik vandaag thuis werk gezien ze aan het slopen zijn ernaast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie gaat er komend weekend nog meer naar Tweakers Live eigenlijk? En dan met name de LAN? Heb het idee dat er toch vooral PC-gamers gaan komen en hoewel dat voor mij niet zo'n probleem is (zet mn controller gewoon aan mn pc), lijkt het me toch wel leuk om ook nog wat te gaan Xboxen. Heb ook nog geen stoel uitgekozen dus kan nog ergens bij gaan zitten. Ook nog even de beursvloer op, al verwacht ik daar niet heel lang rond te hangen. Sowieso zondag op tijd naar huis voor F1 en mogelijk thuis nog wat Battlefield doen als de trial eenmaal live is.

Die heeft hier nog niet gedownload zag ik. Wel is er "iets" van 38gb geïnstalleerd. Misschien morgen maar even opnieuw laten downloaden als ie er nog niet op staat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:47:
[...]

Zat net even in mijn Microsoft account te kijken en zag opeens een UPS tracking staan.
Volgens de tracking wordt die vandaag al geleverd _/-\o_

Alleen jammer dat ik het afleveradres heb aangepast naar kantoor en ik vandaag thuis werk gezien ze aan het slopen zijn ernaast..
Bij mij is de hele service order verdwenen uit mijn account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:04:
[...]

En als je via microsoft.nl gaat -> aanmelden -> mijn apparaten en dan de juiste selecteren.
Staat daar nog iets over de service?

Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen, hij ligt nog in Duitsland en volgens mij is die nog niet eens in handen bij UPS, staat nog niet op Shipped althans. Toch staat er "before end of the day".

Laten we het hopen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:30

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Heuh!

Gisteren een Xbox One S gehaald. Ook direct geïnstalleerd.

Straks eens kijken en dit topic doorlezen om wat info te krijgen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:23:
[...]

En als je via microsoft.nl gaat -> aanmelden -> mijn apparaten en dan de juiste selecteren.
Staat daar nog iets over de service?

Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen, hij ligt nog in Duitsland en volgens mij is die nog niet eens in handen bij UPS, staat nog niet op Shipped althans. Toch staat er "before end of the day".

Laten we het hopen :9
Dan staat er dus "een service order aanmaken" ofzoiets, maar geen historie. Komt omdat ze het serienummer hebben aangepast, en mijn garantie dus ook opeens 11 maanden minder is geworden dan ik had op mijn vorige console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:40:
[...]

Dan staat er dus "een service order aanmaken" ofzoiets, maar geen historie. Komt omdat ze het serienummer hebben aangepast, en mijn garantie dus ook opeens 11 maanden minder is geworden dan ik had op mijn vorige console.
Ah, zie hier nu ook dat ik er niet meer kan komen via die weg.
Garantie bij mij is nu helemaal vervallen maar dat komt wel weer goed als je een bonnetje weerlegd.

En via de link in de mail?
Dan kom ik er nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:58:
[...]

Ah, zie hier nu ook dat ik er niet meer kan komen via die weg.
Garantie bij mij is nu helemaal vervallen maar dat komt wel weer goed als je een bonnetje weerlegd.

En via de link in de mail?
Dan kom ik er nog wel bij :)
Nope. Ach ja ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:01:
[...]

Nope. Ach ja ik zie het wel.
Das pech, xbox weg
Das balen, nieuwe halen :D

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Beta is helaas wel alleen open in NA. Je Xbox moet in die regio ingesteld zijn volgens de Black Desert Xbox website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Gister toch maar weer m'n Xbox op engels gezet.
Had ik op de One S al, maar sinds 2 weken nu een One X, en bij installatie gekozen voor Nederlands.
Ging prima, alle spellen tot nu aan toe netjes gewoon in het engels…. tot gisteravond.
Ik wilde even Halo MCC spelen, "Bitte Menu Taste Drücken".... Wait what?
Heel Halo in het Duits….en geen optie taal te kiezen….. Humpf.
Xbox taal op Engels gezet, reboot, Halo gestart "Hey English language settings found, download content?"
En vervolgens druk met een x aantal GB te downloaden, vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:04:
[...]

Correctie bij mij, het verzendlabel is gister aangemaakt en dan zet UPS hem dus daarop, pakket is alleen nog niet in handen bij UPS.

Iets met blij maken en dode mus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:59:

Die heeft hier nog niet gedownload zag ik. Wel is er "iets" van 38gb geïnstalleerd. Misschien morgen maar even opnieuw laten downloaden als ie er nog niet op staat.
#Battlefield Origin Access Premier preloads have started! Origin Access Basic preload coming at 9am PT / 6pm CET. EA Access does not have preload. Downloads start once it's available. Here's full download + update sizes:
PC: 44GB
X1: 39.9GB
PS4: 43GB (est.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:08

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

MRE-Inc schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:21:
[...]

#Battlefield Origin Access Premier preloads have started! Origin Access Basic preload coming at 9am PT / 6pm CET. EA Access does not have preload. Downloads start once it's available. Here's full download + update sizes:
PC: 44GB
X1: 39.9GB
PS4: 43GB (est.)
Die van de Xbox staat al een week te stinken op mijn HDD. ;)

Xbox Live: Miesjh NL

Pagina: 1 ... 121 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.