[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:05:
[...]

Volgens mij moet dat prima kunnen zolang je een CC hebt. Gewoon Customer Care even aanschieten in de chat.

Maar jij hebt wel astronomische pech hoor met deze dingen :+
Pech roep je af.....
Maar goed, de advanced swap werkt prima....
Mits je een CC hebt natuurlijk...…

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-10 17:48
Bullet NL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Pech roep je af.....
Ga toch weg met je onzin. Jij gelooft in het lot zeker.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2018 20:19 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Creditcard rembours aanvragen; krijg je eerst een nieuwe en heb je x dagen om de oude terug te sturen. :)
Waarom wordt dit nu pas verteld :+
Zou een hoop gescheeld hebben hier..
Eindhoven657 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Paar weken terug hetzelfde gehad met mijn XOX. Ben hem 9 dagen kwijt geweest....
Zou ik vrede mee hebben, hoopte dat ik hem volgende week woensdag retour kon ontvangen.
Dat komt precies op 9 dagen uit :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op Monday 29 October 2018 @ 16:45:
[...]

Dat heb ik amper een uur volgehouden, toen was ik wel weer klaar. Kado een xbox gift card gekregen, dus uiteindelijk de game maar gekocht, volgens mij eerste 1,5 uur speel je krap 20 minuten, de rest zit je dialoog/cutscenes te kijken.

Realisme vind ik selectief, stuk met hert jagen, moet je opeens met fucking pijl en boog doen.. kogel door z'n kop en je hebt nog steeds een geweldig stukje vlees hoor.. :/ Ook leuk dat een wolf op ~60meter afstand met headshot neergaat, maar een beer met 10 shotgun kogels in z'n kop gewoon niet neer gaat. En wat is er mis met wolvenvlees? Als ze eten moeten, kan je ook gewoon stukje wolf eten. Nee, die moet je achterlaten :/

Beetje nog aankloten met SP en dan wacht ik wel tot de Online volgende maand begint :P

En ik dacht dat de controls van GTA irritant waren... RDR2 heeft de kroon te pakken nu :D
Je weet dat je de cutscenes kunt skippen he? :9

Controls zijn bedacht door een stagiair...man man...geen logica :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
Bullet NL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Pech roep je af.....
Mijn releasedag Xbox One X maakt bij tijd en wijlen ook enorme herrie bij RDR2. Van m'n PS4 Pro ben ik het wel gewend. Maar bij de Xbox is het nieuw.

Zou een swap de oplossing bieden? Kun je de Advanced Swap online aanvragen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:18:
[...]

Mijn releasedag Xbox One X maakt bij tijd en wijlen ook enorme herrie bij RDR2. Van m'n PS4 Pro ben ik het wel gewend. Maar bij de Xbox is het nieuw.

Als het al mogelijk is (blijkt regio gebonden maar volgens mij is het mogelijk in NL, moet het via chat of telefonie. De advanced is afaik grayed out en er staat bij dat je contact moet opnemen met support.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:18:
[...]

Sinds mijne in het tv meubel staat hoorde ik hem altijd blazen.
Of het wat te maken had dat die daardoor geen signaal meer doorgaf uiteindelijk, geen idee.. maar maakte mezelf er niet zo druk om.

Denk wel dat ik de gerepareerde meer ruimte ga geven, kijken of dat tegen het blazen helpt.

Hoe hebben jullie dit georganiseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Sinds mijne in het tv meubel staat hoorde ik hem altijd blazen.
Of het wat te maken had dat die daardoor geen signaal meer doorgaf uiteindelijk, geen idee.. maar maakte mezelf er niet zo druk om.

Denk wel dat ik de gerepareerde meer ruimte ga geven, kijken of dat tegen het blazen helpt.

Hoe hebben jullie dit georganiseerd?
Mijn S staat in een tv meubel. Zeer weinig ruimte er om heen. Wordt super warm bij intensiever gebruik. Gelukkig gebruik ik deze alleen voor blurays en kinder games.

De X staat los op een bureau met alle ruimte van de wereld. Hoor er niks van en blijft prima koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De herrie met RDR2 komt bij meer mensen voor. Ligt dus niet perse aan je Xbox.

https://reddit.com/r/xbox...x_question_regarding_fan/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:36:
[...]

De X staat los op een bureau met alle ruimte van de wereld. Hoor er niks van en blijft prima koel.
Ik had hem in mijn vorige woning ook op het meubel en was die stil zover ik het herinner.
Nu zit er zon 5cm tussen, bovenkant Xbox en meubel en lijkt soms wel op te stijgen.

Kan er met wat sloopwerk 35cm+ (toevallig vorige week mediabox voor CI+ omgewisseld) van maken maar of het helpt in het meubel?
Op het meubel is geen plek helaas.
Voorkant is al “aangepast” met een magnetisch frame + speakergaas dus dat lijkt mij prima..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yPDHnAFRS4HnVSZpkuJ4iEGe/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eZxhmHQtQ9TfqtlIuAXM2xWo/thumb.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Famous schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:50:
[...]

Ik had hem in mijn vorige woning ook op het meubel en was die stil zover ik het herinner.
Nu zit er zon 5cm tussen, bovenkant Xbox en meubel en lijkt soms wel op te stijgen.

Kan er met wat sloopwerk 35cm+ (toevallig vorige week mediabox voor CI+ omgewisseld) van maken maar of het helpt in het meubel?
Voorkant is al “aangepast” met een magnetisch frame + speakergaas dus dat lijkt mij prima..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb zelf gekozen voor actieve koeling aan de achterkant van mijn AV meubel, via 2 x 140mm Noctua Silent fans, gestuurd via een thermostaat en een oude 12V voeding. Temp sensor boven in het kastje en bij temp X gaat het aan en bij temp Y weer uit.

Op die manier trek ik koele lucht aan de voorkant erin en blaas ik de warme lucht er achter uit. Kost je een (half)uur aan DIY en een euro of 20 tot 30 aan materiaal maar geen last van oververhitting (en de fans hoor je niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:42:
De herrie met RDR2 komt bij meer mensen voor. Ligt dus niet perse aan je Xbox.

https://reddit.com/r/xbox...x_question_regarding_fan/
Herrie is tot daar aan toe maar hij valt gewoon helemaal uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:20:
Net RDR2 opgestart voor het eerst. Damn. Mijn heerlijke stille One X wordt opeens een stofzuiger. Ik dacht even dat iemand een föhn had ingestoken.

Zo kun je toch niet gamen met die herrie?

En toen viel de Xbox uit...

PS4 pro van een vriend van mij is echt veel stiller met dit spel. Ik heb mijn Xbox One X nog nooit eerder gehoord.

Crap. Koop ik ook eens nieuw spel. Kan ik de Xbox gaan opsturen.
Die PS4 pro loopt dan ook op halve resolutie (checkerboard) dus dat is niet zo heel vreemd.
X staat hier ook voluit te blazen, rollen met die spierballen !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepass november:

• Olliolli 2 XL (November 1st)

• Sniper Elite 4 (November 1st)

• GRIP: Combat Racing (November 6th)

• Rise & Shine (November 1st)

• Sheltered (November 1st)

@uchiha tijntje Die 45 euro voor Se4 was een goede uitgave!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat is Red Dead Redemption toch een geweldig mooi spel. Ik heb niet vaak een spel gespeeld waarbij ik zoveel tijd spendeer aan de meest nutteloze zaken. Zeker zaken die niet eens gekoppeld zijn aan achievements :P Gewoon een kwartier treintje rijden. Omdat het kan!

Verder ben ik gisteren gewoon ruim 2 uur aan het jagen geweest op konijntjes voor drie perfect pelts! Ik kwam ze gewoonweg niet tegen en als ik ze tegen kwam waren het zwakke konijntjes. Dus het wilde westen is wel af van alle zwakke konijntjes, maar kreeg er helaas geen medaille voor.

Verder ook een wtf momentje meegemaakt wat enkel en alleen kan gebeuren in open wereld games zoals Red Dead Redemption. Mijn vriendin keek even mee en om haar een beetje te stangen schoot ik een flamingo neer... Dat vond ze zielig... Die flamingo vloog echter over een waterplas in het zuidoosten van de map (het moerasgedeelte).. Ik als trotse hunter het water in om de flamingo kaal te plukken… Heb ik de flamingo bijna te pakken, word ik gegrepen door een alligator... Uiteraard gewoon dood. Mijn vriendin kwam echter niet meer bij van het lachen. Tot zover de trotse en stoere hunter / outlaw... :/

Echt een geweldige game :)

@exactor it Lekker dan! Top aankoop geweest :P Heb 1 missie uitgespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:27:
[...]

Herrie is tot daar aan toe maar hij valt gewoon helemaal uit.
Daar heb ik dan gelukkig geen last van. Enkele van een lawaaiige fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:45:
[...]

En ik dacht dat de controls van GTA irritant waren... RDR2 heeft de kroon te pakken nu :D
Ja de controls zijn ...uhm… zeg maar... uitdagend te noemen :)
De ene keer alle knop drukken, dan weer ingedrukt houden, linker trigger indrukken, melding druk rechter trigger om je gun te richten, en direct knal…. mis uiteraard want nog niet gericht.

Wel nog steeds prachtig….. physics ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gelukkig doen ze in Nederland wel nog Advanced Exchange, in andere landen zijn ze er mee gestopt. Nu een order aan het aanmaken via de chat.

Alle andere spellen werken wel nog, dus zolang kan ik dan gewoon verder gamen.

Ok, ze reserveren gewoon 580 euro voor een replacement Xbox... haha. Beetje overdreven dat dit meer moet zijn dan een nieuwe.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 30-10-2018 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tiny schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:05:
[...]

Ja de controls zijn ...uhm… zeg maar... uitdagend te noemen :)
De ene keer alle knop drukken, dan weer ingedrukt houden, linker trigger indrukken, melding druk rechter trigger om je gun te richten, en direct knal…. mis uiteraard want nog niet gericht.

Wel nog steeds prachtig….. physics ook erg goed.
Ja, het pakken van je wapen is soms echt een uitdaging. Werd gisteren staande gehouden door wat raiders en wilde ze afknallen, maar ik kon mijn hand geweer niet equipen omdat er waarschijnlijk dialog opties waren...

Uiteindelijk eerst wat lood moeten eten voordat ik terug kon schieten.

Paard rijden met A heb ik inmiddels wel onder de knie.

A klikken om sneller te gaan, A in gedrukt houden om snelheid te houden en langzaam A tappen om harder dan de "cruise control" snelheid van ingedrukt te gaan zonder stamina te verbranden.

[ Voor 14% gewijzigd door Ereaser op 30-10-2018 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

RDR2 cinematic fun

https://www.theverge.com/...orse-cinematic-mode-fails

ik lag helemaal in een deuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:20:
Net RDR2 opgestart voor het eerst. Damn. Mijn heerlijke stille One X wordt opeens een stofzuiger. Ik dacht even dat iemand een föhn had ingestoken.

Zo kun je toch niet gamen met die herrie?

En toen viel de Xbox uit...

PS4 pro van een vriend van mij is echt veel stiller met dit spel. Ik heb mijn Xbox One X nog nooit eerder gehoord.

Crap. Koop ik ook eens nieuw spel. Kan ik de Xbox gaan opsturen.
Mijnde is super stil onder Rdr2 , heb nu 10 uur in de game zitten.
Vreemd dat die van jou zo begint te blazen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
G_Dragon schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:07:
[...]

Mijnde is super stil onder Rdr2 , heb nu 10 uur in de game zitten.
Vreemd dat die van jou zo begint te blazen
Is dus gewoon defect. Schijnt bij meer mensen met een launch versie voor te komen, waarschijnlijk te weinig/verkeerde/geen koelpasta of een defecte temp sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:16:
[...]

Is dus gewoon defect. Schijnt bij meer mensen met een launch versie voor te komen, waarschijnlijk te weinig/verkeerde/geen koelpasta of een defecte temp sensor.
Ik heb de Xbox one X Scorpio , heb ooit grote problemen gehad en toen de ventilator & hardeschijf handmatig vervangen. Vanaf dat moment nooit meer last/klachten gehad met de Xbox,

Ga je hem opsturen voor reperatie? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:36:
[...]

Mijn S staat in een tv meubel. Zeer weinig ruimte er om heen. Wordt super warm bij intensiever gebruik. Gelukkig gebruik ik deze alleen voor blurays en kinder games.

Weet je wel wat je riskeert?
Dat je S het begeeft, en dat de blurays en kindergames op de X moeten gaan draaien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
Famous schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:50:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
bij mij zou de xbox in ongeveer zo,n zelfde ruimte staan als jou meubel maar dan heb ik de 2 planken er in er uit gehaald dus hij heeft aan de boven en zijkant behoorlijk wat ruimte,

zou dat al een verschil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
oke oke,

even jullie mening/advies graag,

die kleine hier heeft gister een nieuwe one s gekregen want ik hoorde de oude beneden als hij boven aan het gamen was....

maar nu wil ik zelf een one x gaan kopen ( bundel met red dead 2 )

vrouw lief zegt,waarom wacht je niet op black friday dan is de one x misschien goedkoper!

oke, maar als ik daar op wacht en ik moet dan red dead nog los er bij gaan kopen dan ben ik waarschijnlijk toch t zelfde kwijt of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kans is dat met blackfriday er ook een RDR2 bundel zal zijn, kans ook niet :P Maar online gaat rond die tijd ook van start, kan best zijn dat ze dan weer beetje media-boost doen en nog bundels hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
Je kan die bundel nu krijgen + PUBG a 429 euro. Ik zit in hetzelfde schuitje nu.. Wachten of nu kopen. Er is een aanzienlijke kans dat die op Black Friday nog goedkoper wordt. Maar wil je wachten en het risico nemen?

Als RDR2 nou gewoon meteen voor de PC was gekomen had ik dit dilemma niet gehad aangezien ik een 1080TI heb.

https://www.amazon.de/dp/...L&tag=peppercom09-21&th=1

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Wellicht een rare vraag, maar zouden jullie de overstap van een one s naar een x adviseren aan een casual gamer die af en toe FIFA 19 speelt en van plan is om RDR2 te gaan spelen. Mijn TV is 4k+hdr :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:10:
Wellicht een rare vraag, maar zouden jullie de overstap van een one s naar een x adviseren aan een casual gamer die af en toe FIFA 19 speelt en van plan is om RDR2 te gaan spelen. Mijn TV is 4k+hdr :).
Als je het geld ervoor heb én over heb, Dan is de XB1X een verademing. Zeker in combo met een 4K/HDR TV.

Wereld van verschil als je het mij vraagt. Enige wat je er nog wel bij zou "moeten" nemen is een externe SSD schijf zodat de laadtijden enorm ingekort worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

hmr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:10:
Ja... doen, zeker in combinatie met je 4K + HDR tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Tiny schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:17:
[...]

Ja... doen, zeker in combinatie met je 4K + HDR tv ;)
Is het echt zo'n verschil? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

hmr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:17:
[...]

Yup, niet alleen ziet het er geweldig uit, het draait ook nog eens een stuk 'soepeler'

Dus mocht je inderdaad het geld hebben liggen, dan zou ik het aanraden het te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:17:
[...]

Niet om het een of ander. Maar dit soort reacties zie je overal. Kijk anders vergelijkings filmpjes en oordeel zelf.

Het is nu eenmaal zo dat de XB1X een betere ervaring geeft i.s.m. een 4K/HDR TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Reefun schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:22:
[...]

Niet om het een of ander. Maar dit soort reacties zie je overal. Kijk anders vergelijkings filmpjes en oordeel zelf.

Het is nu eenmaal zo dat de XB1X een betere ervaring geeft i.s.m. een 4K/HDR TV :)
De filmpjes heb ik gezien. Was gewoon benieuwd naar de ervaring van mede-tweakers. Geeft mij altijd een beter gevoel dan random youtube.. :). Dank voor de input though, maar eens kijken hoe ik aan zo'n ding kom (voor weinig B-) )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

De filmpjes heb ik gezien. Was gewoon benieuwd naar de ervaring van mede-tweakers. Geeft mij altijd een beter gevoel dan random youtube.. :). Dank voor de input though, maar eens kijken hoe ik aan zo'n ding kom (voor weinig B-) )
Over het algemeen wat ik heb gelezen zijn de tweakers met een 4K TV i.s.m. een XB1X merendeels positief erover.

Persoonlijk ben ik, om het maar even politiek correct te houden, een mierenbetaster. Ik was een "PC Masterrace" en over gestapt naar Xbox in 2006~07. De XB1 is een prima apparaat. Maar sinds ik ben over gestapt naar de XB1X gaat er een wereld voor me open. Waar ik eerst dikke framedrops kreeg bij Battlefield 1 liep het nu enorm soepel en strak 60 fps continu. Waar ik een eerste playthru van The Witcher 3 heb gedaan op de XB1, heb ik hem opnieuw gedaan met de XB1X omdat het voor mij echt voelde als een compleet nieuwe game volledig in 4K glorie.

Natuurlijk blijft het gameplay over graphics. Maar het is mooi mee genomen dat de graphics ook top notch zijn. Zeker in de spellen welke XB1X Enhanced zijn. Heb zelf Battlefield 1, Battlefront 2, Assasins Creeds : Origins, The Witcher 3 en RDR2 gespeeld en allemaal zien er subliem uit en draaien perfect op de XB1X. Moet wel zeggen van alle boven genoemde spellen, dan staat RDR2 toch wel echt op nummer 1 qua graphics met The Witcher 3 er heel vlak achter.

RDR2 is echt van een nieuw niveau. Dit is het eerste spel waarbij ik legitiem mezelf soms afvraag "Hoe kan dit?". Het detail in dat spel is werkelijk ongelovelijk. Dit is ook het eerste spel waarbij ik zo min mogelijk fast travel gebruik en gewoon op mijn gemak door de wildernis heen ga omdat ik het zo mooi vind. Plus het loont ook echt om niet te fast travelen door random encounters en dieren welke je onderweg kunt jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

Op V&A staan er wel een paar, kun je gelijk je eigen S daar kwijt. Scheelt ook weer natuurlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wom schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:46:
[...]

Op V&A staan er wel een paar, kun je gelijk je eigen S daar kwijt. Scheelt ook weer natuurlijk.
Ja dat is mijn idee.. stond al op de drempel en de reacties hier trekken mij, als impulsgevoelig ;), over de streep!

Maar eens rustig opzoek ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
G_Dragon schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:19:
[...]

Ik heb de Xbox one X Scorpio , heb ooit grote problemen gehad en toen de ventilator & hardeschijf handmatig vervangen. Vanaf dat moment nooit meer last/klachten gehad met de Xbox,

Ga je hem opsturen voor reperatie? :)
Advanced Replacement, 580 euro borg via mijn creditcard en ik krijg eerst een refurb waarna ik deze mag terugsturen. Aangezien hij elke keer 5-10 minuten nodig heeft voordat ie uitvalt kan ik wel steeds de intro opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
[quote]Exorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:52:
Nog meer mensen last van een spontaan opstartende Xbox One? Heb een One en een One S maar op de S heb ik dit euvel niet; de gewone One blijkt soms ineens aan te staan zonder dat er iets of iemand in de buurt is (of van de controller wat dat betreft).

Heb ik, vooral in de ochtend. Verdenk mijn dochtertje ervan maar blijkt dus onterecht :) .
Zou ook niet weten waar het zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40
Hallo mede tweakers,

Even een vraagje.
Ben sinds een tijdje in het bezit van een one X.
En rdr2 ziet er echt prachtig uit op m'n Panasonic Plasma tv.
Echter zit het bij mij nu te kriebelen om een LG c8 oled te kopen.
Zal dit echt een merkbaar verschil opleveren?
Zijn er hier meer mensen die van plasma naar Oled zijn overgestapt?
Kom maar door... wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Schaap360 Op GoT staan wel een aantal topics met ervaringen. Oa: Oled als vervanging van Plasma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 18:41

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Schimanski schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:06:
[quote]Exorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:52:
Nog meer mensen last van een spontaan opstartende Xbox One? Heb een One en een One S maar op de S heb ik dit euvel niet; de gewone One blijkt soms ineens aan te staan zonder dat er iets of iemand in de buurt is (of van de controller wat dat betreft).

Heb ik, vooral in de ochtend. Verdenk mijn dochtertje ervan maar blijkt dus onterecht :) .
Zou ook niet weten waar het zou kunnen zijn.
@Exorcist , Heb ik zelf ook last van. Vermoed dat het ligt aan deelnemen aan Insider Program. Dat xbox na een update aan blijft. Krijg nl regelmatig updates binnen en dan staat hij weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vae Victis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

@Exorcist , Heb ik zelf ook last van. Vermoed dat het ligt aan deelnemen aan Insider Program. Dat xbox na een update aan blijft. Krijg nl regelmatig updates binnen en dan staat hij weer aan.
Nope; ik zit namelijk niet in het Insiders Programma en heb er ook last van (en dat is ook terug te vinden op het internet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Schaap360

- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

Televisies & Beamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
Op GoT staan wel een aantal topics met ervaringen

okay thanx

[ Voor 75% gewijzigd door Schaap360 op 30-10-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaap360 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:12:
Hallo mede tweakers,

Even een vraagje.
Panasonic plasma eigenaar hier, nouja.. semi-ex eigenaar :P

Ik heb alsnog een LED genomen, OLED werd mij toch nog iets te duur, maar OLED komt wel als enige in de buurt van de zwartwaarde die een Plasma had.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 18:41

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Notna schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:26:
[...]

Nope; ik zit namelijk niet in het Insiders Programma en heb er ook last van (en dat is ook terug te vinden op het internet )
Gebruik je externe harde schijf? De xbox s die ik heb vertoond dit gedrag niet en daar zit geen externe schijf op aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vae Victis schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:56:
[...]

Gebruik je externe harde schijf? De xbox s die ik heb vertoond dit gedrag niet en daar zit geen externe schijf op aangesloten.
I do, maar ook zonder die eraan gaat hij spontaan aan :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 14:36

Louw Post

Cerenas

Notna schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:00:
[...]

I do, maar ook zonder die eraan gaat hij spontaan aan :') :+
Ik had er voorheen ook last van toen ik de stand-by modus gebruikte, gebruik nu al een tijd de energiespaarstand (Xbox gaat helemaal uit dus) en sindsdien niet meer gehad. Nu gebruik ik de Xbox meestal maar 1x per dag dus die ene keer wat langer opstarten maakt mij niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Battlefield 1 is GwG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:28

Meneer iCy

swarma

en verwonderlijk, weer een creed.

Crap maand :-(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Lijkt er wel op. Was ook niet de beste BF al zeg ik het zelf... Alleen Battlefield Hardline was echt een stuk slechter dan BF1 in mijn ogen. Niet een bijzondere Games with Gold in November als je het mij vraagt, al kan ik mij best voorstellen dat het best een grote maand is als je nog geen BF hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmetje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:37:
[...]

Lijkt er wel op. Was ook niet de beste BF al zeg ik het zelf... Alleen Battlefield Hardline was echt een stuk slechter dan BF1 in mijn ogen. Niet een bijzondere Games with Gold in November als je het mij vraagt, al kan ik mij best voorstellen dat het best een grote maand is als je nog geen BF hebt.
Hardline, de enige game die nooit op mijn xbox kon draaien zonder te crashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

BF1 vind ik wel tof, maar heb m al.
Dante's Inferno lijkt me wel gaaf. Vond Devil May Cry ook tof (al heeft dit in die zin niks met deze titel te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-10 22:36
Schaap360 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:12:
Hallo mede tweakers,

Even een vraagje.
Ik ben toevallig 2 weken geleden overgestapt van een Panasonic TX-P50GT50 naar een LG OLED55C8.

Ik was al onder de indruk van de zwartwaardes op de Panasonic, maar zowel qua zwartwaardes als qua kleuren en scherpte is de OLED toch wel echt the next level. Series op Netflix op 4k is fantastisch en uiteraard ook RDR2 op de XBOX one X.

Tip voor de aankoop van de C8, lees:
[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
Thodekroo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:23:
[...]

Ik ben toevallig 2 weken geleden overgestapt van een Panasonic TX-P50GT50 naar een LG OLED55C8.

Ik was al onder de indruk van de zwartwaardes op de Panasonic, maar zowel qua zwartwaardes als qua kleuren en scherpte is de OLED toch wel echt the next level. Series op Netflix op 4k is fantastisch en uiteraard ook RDR2 op de XBOX one X.

Tip voor de aankoop van de C8, lees:
[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
Bedankt voor je reactie. Ik was al op de hoogte van het forum. Toch maar over op aanschaf als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Werkt goed die 'advanced repair' van Microsoft. 'Immediate shipping' en een e-mail ter bevestiging binnen 24 uur... Wat denk je, niks hè.

Ga je vragen; ja duurt 5-7 werkdagen voordat het verstuurd is. Hoe is dat "advanced exchange"? En dan nog 3-5 werkdagen "transport tijd".

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 31-10-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-10 09:51
Ergste is dat ik de eerste direct herken.. omdat ik precies hetzelfde heb meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via Gamepass Lucky aan het spelen, maar vind het maar een lastige game eigenlijk, spring veel te vaak mis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:30
Wom schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:27:
Via Gamepass Lucky aan het spelen, maar vind het maar een lastige game eigenlijk, spring veel te vaak mis :X
ja had ik ook. Je went er wel aan, maar had beter gekund. Wel vermakelijke game overigens. Beetje kort helaas.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Remmetje schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:37:
[...]

Grappig, ik vond Hardline juist erg leuk.
Ben dus wel benieuwd naar BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:31:
Hmm willen ze zo graag extra spelers voor bf1... eerst de dlc gratis en dan nu met gold..
Ik zat nog te twijfelen......zal ik die dlc halen? nah ik ga ide game toch nooit kopen |:(

Oh wel, ondanks dat ie gratis word verwacht ik niet dat ik hem snel zal spelen (misschien heb ik hem zelfs al via ea acces? al dan niet met dlc? :? )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het wel een leuke gratis game. Ga hem dit weekend zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was in ieder geval beter dan de BF5 demo, buiten dan de wapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond de tankmissies in BF1 best vermakelijk eigenlijk. Het vliegen vond ik daarentegen weer wat lastiger. Maar ik kan hem als SP shooter best aanraden eigenlijk. Veel afwisseling wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:02:
Werkt goed die 'advanced repair' van Microsoft. 'Immediate shipping' en een e-mail ter bevestiging binnen 24 uur... Wat denk je, niks hè.

Ga je vragen; ja duurt 5-7 werkdagen voordat het verstuurd is. Hoe is dat "advanced exchange"? En dan nog 3-5 werkdagen "transport tijd".
Simpel, het is "advanced exchange", geen "express delivery". Lijkt me nogal wiedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fireshade schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Simpel, het is "advanced exchange", geen "express delivery". Lijkt me nogal wiedes.
So advanced is het niet als het dus nog 12 werkdagen kan duren. Ze zeiden: "we will ship your replacement immediately". Immediately blijkt bij Microsoft een rekbaar begrip tot 7 werkdagen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-10 13:42

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

So advanced is het niet als het dus nog 12 werkdagen kan duren. Ze zeiden: "we will ship your replacement immediately". Immediately blijkt bij Microsoft een rekbaar begrip tot 7 werkdagen.
Uhmm dan interpreteer je de term Advanced verkeerd. In dit geval is dat vooruit. Dus op voorhand ruilen ze de console om i.p.v. achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-10 17:25
Hier mensen ervaring met een traag functionerende Xbox One X? Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar alles lijkt steeds trager te gaan.

Het begint al bij het opstarten. Eerst natuurlijk het groene Xbox One scherm, maar tegenwoordig duurt het ook een tijdje voordat ik ingelogd ben (sigining in). Vervolgens is het OS ook traag. Trager nog dan destijds op de normale Xbox One, dat terwijl het OS van de X nou juist zo'n fijne upgrade was toen ik 'em nieuw in huis haalde. De menu's laden met een vertraging, de 'plaatjes' van de games worden traag ingeladen, etc.

Ook het starten van games gaat erg langzaam. Soms zelfs zo traag dat ik terug wordt gestuurd naar het homescreen, omdat het laden van de game "unexpected' lang duurt, inclusief foutmelding (waar je niets mee kunt).

Omdat ik geen idee heb waar het aan ligt, wil ik een volledige reset gaan doen. Dus alles eraf en vanaf het begin alles opnieuw installeren. Zal even duren, maar ik hoop dat het helpt. Iemand tip waarop ik moet letten? Ik wil natuurlijk geen savegames verliezen. Al zit dat volgens mij ook allemaal in de cloud bij MS.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rossi46 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:25:
Hier mensen ervaring met een traag functionerende Xbox One X? Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar alles lijkt steeds trager te gaan.

Het begint al bij het opstarten. Eerst natuurlijk het groene Xbox One scherm, maar tegenwoordig duurt het ook een tijdje voordat ik ingelogd ben (sigining in). Vervolgens is het OS ook traag. Trager nog dan destijds op de normale Xbox One, dat terwijl het OS van de X nou juist zo'n fijne upgrade was toen ik 'em nieuw in huis haalde. De menu's laden met een vertraging, de 'plaatjes' van de games worden traag ingeladen, etc.

Ook het starten van games gaat erg langzaam. Soms zelfs zo traag dat ik terug wordt gestuurd naar het homescreen, omdat het laden van de game "unexpected' lang duurt, inclusief foutmelding (waar je niets mee kunt).

Omdat ik geen idee heb waar het aan ligt, wil ik een volledige reset gaan doen. Dus alles eraf en vanaf het begin alles opnieuw installeren. Zal even duren, maar ik hoop dat het helpt. Iemand tip waarop ik moet letten? Ik wil natuurlijk geen savegames verliezen. Al zit dat volgens mij ook allemaal in de cloud bij MS.
Blader even terug, hadden meerdere hier last van waaronder ikzelf. Heb toen wat uitgeschakeld ergens in de instellingen. Weet alleen niet meer exact wat.

Fuck, RDR2 momenteel aan het spelen, straks BF5 en dan ook nog Hitman 2 :(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

Blader even terug, hadden meerdere hier last van waaronder ikzelf. Heb toen wat uitgeschakeld ergens in de instellingen. Weet alleen niet meer exact wat.

Fuck, RDR2 momenteel aan het spelen, straks BF5 en dan ook nog Hitman 2 :(
bij mij hielp dat niet. wat bij mij wel hielp (lijkt te helpen) toevallig door troubleshooten met ms voor iets anders is mijn profiel van mijn xbox deleten en later opnieuw toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:18
Rossi46 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:25:

Kan het zijn dat er updates worden binnengehaald? Enige slowdown die ik merk is wanneer er updates worden gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quorumz schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

bij mij hielp dat niet. wat bij mij wel hielp (lijkt te helpen) toevallig door troubleshooten met ms voor iets anders is mijn profiel van mijn xbox deleten en later opnieuw toevoegen
Dat truukje om de bluray cache te wissen en uit te zetten

Rev! in "[XBO] Xbox One - Deel 6"

Die werkt dus niet bij jou ?

Ik heb sindsdien eigenlijk geen last meer van traagheid.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:42:
[...]

Dat truukje om de bluray cache te wissen en uit te zetten

Rev! in "[XBO] Xbox One - Deel 6"

Die werkt dus niet bij jou ?

Ik heb sindsdien eigenlijk geen last meer van traagheid.
Doet bij mij ook niets, als ik van een game naar hoofdmenu ga is de helft zwart en pas na seconde of 5 krijg ik weer achtergrond en plaatjes op de tiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:45:
[...]

Doet bij mij ook niets, als ik van een game naar hoofdmenu ga is de helft zwart en pas na seconde of 5 krijg ik weer achtergrond en plaatjes op de tiles.
ik heb precies datzelfde, ik zal die Blu-ray cache clear vanavond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:28
Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

Zolang het MS is zijn er een aantal mensen die het altijd waardeloos vinden.
Ik vind het een nette optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Feest... de garantie-saga continues... Wat een flutbedrijf is het geworden zeg:
Ze hebben nu 48u nodig gehad om me een geautomatiseerd mailtje te sturen dat mijn verzoek tot garantie is verwerkt. En de levertijd ging van 3-5 dagen, naar 4-7 WERKdagen, naar nu 7-14 WERKdagen. En daar moet ik dan 580 euro voor betalen en een maand later terugkrijgen.

Toch maar eens bij de buren kijken de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:32
Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:02:

Hun marges zijn echt ontiegelijk groot.
Bij mijn xbox one x die onlangs teruggekomen is zeiden ze: 3 tot 4 weken totaal. Doordat ik als nieuwsgierig en ongeduldig persoon toch wilde weten of mijn console gerepareerd zou worden of geswapped (er was echt van alles mis mee), is er gezegd: weten wij niet, maar de console is vandaag bij ons aangekomen en het kan nu nog 2-3 weken duren..
Rara, 2 dagen later stond UPS aan de deur.

Enige probleem wat ik hierna had; de garantie van 2 jaar werd spontaan 1 jaar, oftewel nog 2 maanden garantie te gaan. Hierop mijn factuur moeten toesturen en binnen 2 dagen was de garantie op de site aangepast.

Totale reparatietijd: 6 dagen (dag 1 op vrijdag inleveren, dag 6 op donderdag xbox terug)
Gisteren de Elite controller verzonden, die verwacht ik met een beetje geluk zelfs morgen of zaterdag al terug. Xbox is gerepareerd en Elite wordt geswapped bij ontvangst.

Transport tijd was binnen circa 12-24 uur (Nederland-Duitsland)

* Volgens mij was mijn xbox one x (day one) al vanaf dag 1 slecht, want de gerepareerde xbox die ik nu terug heb werkt sneller dan ooit te voren. Vooral het opstarten wow, voorheen kreeg ik het dashboard te zien en mocht ik ondertussen nog even naar de wc en drinken pakken voordat ik ''lag vrij'' door het menu kon gaan.
Nu (zelfde energie modus ja) kan ik gewoon direct aan de slag zodra ik het dashboard zie.

Jammer dat ze via de support niet kunnen vertellen wat ze gedaan hebben, ook zit er geen formulier bij met wat ze gedaan hebben (ja fabrieksinstellingen, maar dit is zo'n standaard briefje).
Ook als ik nu met familieleden een game vrijwel gelijktijdig opstart (iedereen heeft de one x), ik ben aan het spelen terwijl hun nog aan het opstarten zijn (voorheen was dat het tegenovergestelde), grandioos :D

Problemen die ik had:
Niet willen lezen van een disc (tenzij je echt gewoon 50x de cd eruit en erin deed, met een beetje geluk werkte de installatie voor een paar %)
Niet willen inschakelen (alleen bliep geluid maar dat was het)
Foutcodes met opstarten, foutcodes tijdens fabrieksinstellingen
Traag als de pest
Tikkende geluiden (hdd die op sterven ligt)
Veel zal te wijten zijn geweest aan de hdd, zo ook het moederbord en zo ook de BR speler/lezer xd

[ Voor 39% gewijzigd door LopendeVogel op 01-11-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LopendeVogel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:37:
[...]

Hun marges zijn echt ontiegelijk groot.
Bij mijn xbox one x die onlangs teruggekomen is zeiden ze: 3 tot 4 weken totaal. Doordat ik als nieuwsgierig en ongeduldig persoon toch wilde weten of mijn console gerepareerd zou worden of geswapped (er was echt van alles mis mee), is er gezegd: weten wij niet, maar de console is vandaag bij ons aangekomen en het kan nu nog 2-3 weken duren..
Rara, 2 dagen later stond UPS aan de deur.

Enige probleem wat ik hierna had; de garantie van 2 jaar werd spontaan 1 jaar, oftewel nog 2 maanden garantie te gaan. Hierop mijn factuur moeten toesturen en binnen 2 dagen was de garantie op de site aangepast.

Totale reparatietijd: 6 dagen (dag 1 op vrijdag inleveren, dag 6 op donderdag xbox terug)
Gisteren de Elite controller verzonden, die verwacht ik met een beetje geluk zelfs morgen of zaterdag al terug. Xbox is gerepareerd en Elite wordt geswapped bij ontvangst.

Transport tijd was binnen circa 12-24 uur (Nederland-Duitsland)
Tja als je al 48u nodig hebt voor een geautomatiseerde mail, dan heb ik weinig hoop dat ik snel een vervangende Xbox One X in huis heb.

Extra zuur dat straks RDR2 gewoon 20 euro goedkoper gaat zijn en ik het niet eens heb kunnen spelen. Laatste keer dat ik nog eens full retail price betaal.

PS. Op de rewards pagina kun je deelnemen aan een wedstrijd waarbij elke maand een 2TB Xbox One X wordt weggegeven. Maar ehm, 2 TB versies bestaan toch niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2018 08:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Herkend iemand dit?
Nu na bijna een week iedere avond even RDR2 gespeeld te hebben, ben ik er al een beetje op uitgekeken.
Ja, prachtige omgeving, super physics, maar man, man, ga weer even naar de stad, rij de bergen in om iemand te zoeken, ja die sputtert tegen, hup achter op je paard leggen, en weer terug naar de stad.

Oh ja, we hebben honger, nou jagen dan maar weer, doe je een bepaalde missie, struikel je over de beesten, ga je jagen, hooguit anderhalf konijn en een gans.

Hey je paard is vies, dat is slecht voor z'n health.... wat alweer, heb hem net 5 minuten geleden geborsteld.

en dan die controls, ik moet nog steeds kijken welke knop ik moet drukken om iets goed te doen, en niet in ene iemand op z'n bek slaan, of m'n pistool te trekken, iets oppakken, enkel drukken, ingedrukt houden, combinatie knoppen, etc.

Ik denk dat ik maar weer ga racen….. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
Herkend iemand dit?
Nu na bijna een week iedere avond even RDR2 gespeeld te hebben, ben ik er al een beetje op uitgekeken.
Ja, prachtige omgeving, super physics, maar man, man, ga weer even naar de stad, rij de bergen in om iemand te zoeken, ja die sputtert tegen, hup achter op je paard leggen, en weer terug naar de stad.

Oh ja, we hebben honger, nou jagen dan maar weer, doe je een bepaalde missie, struikel je over de beesten, ga je jagen, hooguit anderhalf konijn en een gans.

Hey je paard is vies, dat is slecht voor z'n health.... wat alweer, heb hem net 5 minuten geleden geborsteld.

en dan die controls, ik moet nog steeds kijken welke knop ik moet drukken om iets goed te doen, en niet in ene iemand op z'n bek slaan, of m'n pistool te trekken, iets oppakken, enkel drukken, ingedrukt houden, combinatie knoppen, etc.

Ik denk dat ik maar weer ga racen….. ;)
Precies dat, ik kwam pas in chapter 2, laatste stukje de heuvel op, 4 herten, dus ik denk meteen kassa. Ga ik direct terug naar daar plekje.. niets meer te vinden. Vervolgens vind ik er een, geen boog bij me, dus maar m'n pistool. Headshot en dat beest rent gewoon weg. 2 kogels erbij, nog niet neer. Dus een boog is daadwerkelijk krachtiger dan een pistool :P

En die controls gaan echt nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:45:
[...]

Tja als je al 48u nodig hebt voor een geautomatiseerde mail, dan heb ik weinig hoop dat ik snel een vervangende Xbox One X in huis heb.

Extra zuur dat straks RDR2 gewoon 20 euro goedkoper gaat zijn en ik het niet eens heb kunnen spelen. Laatste keer dat ik nog eens full retail price betaal.

PS. Op de rewards pagina kun je deelnemen aan een wedstrijd waarbij elke maand een 2TB Xbox One X wordt weggegeven. Maar ehm, 2 TB versies bestaan toch niet?
https://account.microsoft.com/rewards/redeem/000711000002 hm zie gewoon normale versies.

had ze al eens gemaild hoe dat winnen nu werkt maar mensen moeten eerst reageren op hun prijs voordat je de winnaar ziet en soms kost dat heel veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 23:57
Er zijn problemen met xbox live. Kan niet red dead redemption 2 spelen omdat je niet kan inloggen. Heeft er nog iemand last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Ik denk je 2 dingen niet of niet genoeg meeweegt.
1. standaard teksten. Mensen willen graag geinformeerd worden, en standaard teksten zijn dan efffectiever en goedkoper dan mensen daadwerkelijk precieze tijden te laten doorgeven
2. verwachtingsmanagement. als men 2 weken zegt en je bent binnen 3 dagen geholpen is dat erg fijn, andersom is daar zwaar irritant. Dus daarom werken ze met erg grote marges. Die volgens mij (lees, van wat mij bijgebleven is van mensen die hun ervaringen posten) doorgaans ruim gehaald worden.

Ik ben erg benieuwd hoe lang het nu bij jou gaat duren en of je dan eindelijk een goed werkende xbox krijgt, goodluck iig!

Oh en bij de buren kijken kan altijd, maar volgens mij is ms erg sterk op garantie afhandeling, ik verwacht persoonlijk dat het bij Sony eerder slechter dan beter zal zijn......al hoewel dat aannames van mij zijn gebaseerd op wat ik in beide fora lees.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 12:02

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Phuse jongen, je moet toch een keer wat positiever in het leven gaan staan. Zo word je niet oud hoor. ;) :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Overigens wat anders, theoretisch zou je games digitaal niet 2x kunnen kopen (tenzij het verschillende versies zijn natuurlijk, GOTY of collections etc.)

Nu had ik het volgende. Laatst Gunstar heroes gekocht (backwards compatible, en op basis van mijn eerste indruk een erg toffe retro run n gun game voor de geintresseerden) op mijn XB1. Initieel kreeg ik de prijs echter in ponden (mijn locale is ook uk) en op het laatst switchde deze toch naar euro. Nou verder niet boeiend, game was in de spreekwoordelijke 'poep en een scheet' gedownload en dus lekker gespeeld.

Nu dacht ik......hee deze game wil ik ook wel spelen als de woonkamer tv bezet, dus ik denk....ik installeer em even op mijn good old x360 in mijn 'office/retro hokkie'. Ik zet de x360 aan, navigeer in het games tab naar gunstar heroes en er staat gewoon gelijk al play...... :?

Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik al een trial had, en dat de license direct gesynched is bij het aanzetten ofzo, maar in het verleden moest ik meestal toch echt iets van een update downloaden? Nu vind ik consoles aanzetten vanuit shut down over het algemeen irritant traag, dus ik heb wellicht een melding gemist toen ik iets anders aan het down was om dit nutteloze wacht tijd beter te spenderen........maar ben benieuwd of jullie iets vergelijkbaars hebben meegemaakt. Zou je door locale mismatch eventueel een game 2x kunnen kopen met hetzelfde account? Ik kon iig geen eerdere aankoop mail vinden, dus zeer waarschijnlijk is er bij mij geen sprake van 2x kopen, maar vind het wel interessant.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:42:
Mijn ervaring :
Op een dinsdag een advanced exchange aangevraagd voor mijn xbox, donderdag vervangende console in huis.
Is wel drie jaar geleden dus misschien is er eea veranderd, maar ik vind het een topservice !
Overigens gewoon telefonisch geregeld met een nederlands sprekende medewerker van ms-support, noem me ouderwets maar persoonlijk contact werkt altijd nog het beste.
Op dinsdagochtend aangevraagd, nu vrijdag en er is in ieder geval nog niks verzonden. Ik ben ook anders gewend van 'vroeger' dat het sneller ging.

Ook al is er niks verzonden zijn mijn 15 dagen om het oude apparaat terug te sturen wel al ingegaan... en wat ik ook doe ik krijg telkens de Engelse (US) site na inloggen, terwijl mijn account op Nederland staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Sagat schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:35:
Zou je door locale mismatch eventueel een game 2x kunnen kopen met hetzelfde account? Ik kon iig geen eerdere aankoop mail vinden, dus zeer waarschijnlijk is er bij mij geen sprake van 2x kopen, maar vind het wel interessant.
Check je bankafschriften :P
Lijkt me niet dat je (bij Microsoft) met 1 account de game voor elk apparaat zou moeten kopen. De game is op jou account, en dan draait die op elk ondersteund apparaat. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:42:
Mijn ervaring :
Op een dinsdag een advanced exchange aangevraagd voor mijn xbox, donderdag vervangende console in huis.
Is wel drie jaar geleden dus misschien is er eea veranderd, maar ik vind het een topservice !
Overigens gewoon telefonisch geregeld met een nederlands sprekende medewerker van ms-support, noem me ouderwets maar persoonlijk contact werkt altijd nog het beste.
Als ik wist dat dit kon had dat bij mij veel gescheeld.
Vorige week donderdag ging mijn XBOX kapot en wordt sindsdien gek gemaakt door vrienden die RDR2 aan het spelen zijn. Gelukkig doet het mij niet zoveel, zie laatste zin. :+

Wist helaas niets van een Advanced exchange dus heb de normale reparatie/procedure aangevraagd.
Maandag op de post gedaan en hij was dinsdag bij ze binnen. Had stille hoop dat ik morgen (zaterdag) kon spelen maar hij staat nog op "Order wordt verwerkt". Zal wel dinsdag/woensdag worden dus.
Dinsdag via de chat nog wel gevraagd of hij alsnog iets in kon zetten zodat ik een refurbished kreeg maar dat kon helaas niet, logisch maar viel te proberen.

Ach ik denk maar zo, ik heb de mooiste Setup dus kan het meest genieten van RDR2 als de X terug is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Famous schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:
[...]

Als ik wist dat dit kon had dat bij mij veel gescheeld.
Vorige week donderdag ging mijn XBOX kapot en wordt sindsdien gek gemaakt door vrienden die RDR2 aan het spelen zijn. Gelukkig doet het mij niet zoveel, zie laatste zin. :+

Wist helaas niets van een Advanced exchange dus heb de normale reparatie/procedure aangevraagd.
Maandag op de post gedaan en hij was dinsdag bij ze binnen. Had stille hoop dat ik morgen (zaterdag) kon spelen maar hij staat nog op "Order wordt verwerkt". Zal wel dinsdag/woensdag worden dus.
Dinsdag via de chat nog wel gevraagd of hij alsnog iets in kon zetten zodat ik een refurbished kreeg maar dat kon helaas niet, logisch maar viel te proberen.

Ach ik denk maar zo, ik heb de mooiste Setup dus kan het meest genieten van RDR2 als de X terug is O+
Wat denk je dat je anders krijgt? Je eigen console terug? Dat heb ik bij een Xbox nog nooit meegemaakt.

Na de hele "RDR2 heeft nep HDR" discussies vroeg ik me nog af waar je HDR kunt uitzetten in het spel? Of moet je dat in de Xbox settings doen (hoop het niet).

Ik hoop maar dat de vervangende Xbox er net zo "nieuw" uitziet als die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:47:
[...]

Wat denk je dat je anders krijgt? Je eigen console terug? Dat heb ik bij een Xbox nog nooit meegemaakt.

Na de hele "RDR2 heeft nep HDR" discussies vroeg ik me nog af waar je HDR kunt uitzetten in het spel? Of moet je dat in de Xbox settings doen (hoop het niet).

Ik hoop maar dat de vervangende Xbox er net zo "nieuw" uitziet als die van mij.
Nee, ik heb mijne dus opgestuurd naar het Microsoft reparatiecentrum in Duitsland.
Heb dus geen vervangende console eerst gekregen, als ik wist dat dat kon had ik dat natuurlijk aangevraagd.

Of ik nou een refurbished krijg of mijne gerepareerd wordt maakt mij niet uit, als die maar werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 02-11-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:54:
[...]

Op dinsdagochtend aangevraagd, nu vrijdag en er is in ieder geval nog niks verzonden. Ik ben ook anders gewend van 'vroeger' dat het sneller ging.

Ook al is er niks verzonden zijn mijn 15 dagen om het oude apparaat terug te sturen wel al ingegaan... en wat ik ook doe ik krijg telkens de Engelse (US) site na inloggen, terwijl mijn account op Nederland staat.
https://support.xbox.com/nl-nl/contact-us#0:0:0
Stap 4 : Een telefoongesprek aanvragen.

Of even bellen met 0800 020 5934

Vraag dan meteen even aan de medewerker een bevestiging op de mail van jullie gesprek en een verwachte leverdatum.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 ... 120 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.