[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 13:16
Finraziel schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:13:
[...]

Ik heb mijn eerste elite daarvoor terug gestuurd (die had het uit de doos al), maar de vervanger kreeg het na een tijdje ook en heeft nooit tot problemen geleid. Tijdje terug om een andere reden een vervangende onder garantie gekregen en die heeft het niet, maar zal me niet verbazen als die het over een tijdje ook weer krijgt.
Heb er nooit echt iets van gemerkt, behalve als ik in gekke houdingen probeerde te gamen (achterover liggen en controller oversterboven op je borstkas zeg maar, dan valt de stick omhoog :+)
Dank voor de info! Nouja, dan kijk ik het nog maar een tijdje aan. Ik neem aan dat ik dan gratis een nieuwe krijg? Volgens mij zat er een behoorlijk goed stukkie support op die dingen. Eerst maar even genieten van RDR2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Kleine deeltjes? Ben je bang dat je componenten van het bord af zuigt of begrijp ik je nou verkeerd? :)
Het probleem lijkt mij dat een stofzuiger nogal wat statische electriciteit kan genereren (al zal dat op de behuizing niet snel tot problemen leiden)... Daarnaast kan de stofzuigermond krassen veroorzaken (ben zelf ooit zo stom geweest om even snel bij het stofzuigen over een van mijn zuilspeakers heen te gaan :F)
Ik schreef het wat onduidelijk. :) Statische electriciteit en vacuum effecten (daar zou je best wel eens een chipje mee kunnen verplaatsen gok ik) vind ik niet zo tof allemaal. Heb ook wel eens gelezen dat iemand zijn fan verkeerd om ging draaien waardoor er ook problemen ontstonden. Maar dat was op reddit dus waarschijnlijk volledige onzin.

@mobygo76 Paw Patrol is echt een super brak spel. Ziet er niet uit. Is zeer tenenkrommend qua continue aanwijzingen door die irritante hoofdpersoon Ryder. Maaaaar: ik had twee jochies van 5 die ademloos aan het spelen waren (omstebeurt want alleen 1 speler). Dit spel is prima geschikt voor de kleinste gamers qua niveau. Die van mij kunnen niets met een racespel of een platformer als Rayman. Dat gaat allemaal te snel. Dit is zeer goed te doen voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

Ik schreef het wat onduidelijk. :) Statische electriciteit en vacuum effecten (daar zou je best wel eens een chipje mee kunnen verplaatsen gok ik) vind ik niet zo tof allemaal. Heb ook wel eens gelezen dat iemand zijn fan verkeerd om ging draaien waardoor er ook problemen ontstonden. Maar dat was op reddit dus waarschijnlijk volledige onzin.
Technisch gezien zou het laatste kunnen, maar de reden hierachter is vooral dat de fan gaat draaien zonder dat ie aangestuurd word. Als hij dus door de stofzuiger te hard gaat draaien kan hij juist stroom opwekken wat weer niet gezond is voor het stekkertje/aansluiting moederbord :)
Dat gezegd hebbende moet ik nog steeds een keer kijken waarom 3 van de 6 fans in de pc het niet doen :O :O
@mobygo76 Paw Patrol is echt een super brak spel. Ziet er niet uit. Is zeer tenenkrommend qua continue aanwijzingen door die irritante hoofdpersoon Ryder. Maaaaar: ik had twee jochies van 5 die ademloos aan het spelen waren (omstebeurt want alleen 1 speler). Dit spel is prima geschikt voor de kleinste gamers qua niveau. Die van mij kunnen niets met een racespel of een platformer als Rayman. Dat gaat allemaal te snel. Dit is zeer goed te doen voor ze.
Misschien als het ooit in een goede aanbieding is dat ik het ga halen, maar als ik het zo lees ben ik al in slaap gevallen voor ik uberhaupt wat gedaan heb :z :z

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:16
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

Ik had al het gevoel dat het een soortgelijk spel zou zijn. Mijn zoontje is 6 en speelt Fornite multiplayer, F1 2017 en FIFA, denk dat ik deze mooi oversla :P Bedankt, hou wel in de gaten wanneer de game een keer in de aanbieding is. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:04
Sagat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Ik snap wat je zegt maar........is alles zwart with, digitaal 0 of 1?
Het kan zijn dat je over het algemeen mulitplayer games leuker vind en meestal single player games niet leuk. Maar dat er wel uitzonderingen zijn.

Ik hou normaal zelf niet van nederlandstalige muziek maar op bepaalde tijdstippen en met bepaalde ehm invloeden van versnaperingen vind ik het wel een stuk leuker :+
Normaal gesproken wel, maar in deze situatie gaat deze vlieger niet op. Maakt ook verder uit. Wellicht smaakt deze singleplayer naar meer. En kan See of Thieves richting de prullenbak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:04
justifire schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Caristous 13 juni ! Jij hebt wel ff moeten graven of niet dan ? :o
Valt mee hoor. Meerdere quotes van de beste man zijn zo hilarisch dat ik ze op een tegeltje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:29
Zijn er hier nog meer die RDR 2 gepreorderd hebben bij scdkey.com en nog niet ontvangen hebben.Vanmorgen om 09:00 gechat met iemand en die zei code word verstuurd binnen 2 uur,nu 5 uur later nog niks en niemand reageerd meer daar in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

[...]

In de politiek kunnen ze nog wat leren van je draai kunsten. Maar ik begrijp dat je al toegang hebt tot red dead online?
RDR2 heb ik vooral gekocht voor de MP, ik doe de SP nu, maar MP is in mijn opzicht veel leuker...
Doe overigens helemaal niets aan mijn eerdere woorden af. Singelplayer vind ik veel minder leuk dan multiplayer, kan ook niet wachten tot dat RDR2 online live gaat...

Ondanks dat, RDR2 ziet er prachtig uit, het verhaal is goed.... Net als destijds met de singleplayer van GTA5.

Overigens, heb nooit geschreven dat ik never een singleplayer doe...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel plezier aan het vorige deel beleefd, dus deze staat zeker ook op mijn wishlist. Echter heb ik meer games die ik wil spelen dan realistische tijd om dat te doen vrees ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:39:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik grijp ook elke kans aan om @Bullet NL het vuur aan de schenen te leggen.
Maar als ik al zijn onzinnige uitspraken moet gaan onthouden....
Petje af hoor ! _/-\o_
Onzinnig, tegenstrijdig op z'n best, maar daar kan je iedereen wel eens op betrappen.
(nee, Destiny heb ik echt weinig gespeeld)

Snap z'n punt nog steeds hoor, ik heb geen enkel SP uitgespeeld, behalve de FF13 serie (2 en LR), die was voor mij weer stukje briljant, maar daar compenseert combat-systeem enorm veel van het saaie SP verhaal.

Zal ik volgende maand SP wat spelen? Grote kans wel. Uitspelen? Zeer kleine kans, als ik RDR:O kan spelen zonder veel in SP te hoeven doen, hoe minder beter.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2018 14:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Heel veel plezier aan het vorige deel beleefd, dus deze staat zeker ook op mijn wishlist. Echter heb ik meer games die ik wil spelen dan realistische tijd om dat te doen vrees ik.
Ja ben onder de indruk van de gedetailleerdheid, mag natuurlijk ook wel ondertussen naar rdr2/assassins creed o kijkend met dit soort games. hopeijk leren ze ook wat van de manier van quests en beter begeleiden van dingen (halen auto's en dergelijke en droppen van stuff, vond dat in deel 3 altijd onduidelijk en uiteindelijk nix mee gedaan wat zonde is)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
Weet iemand hoe lang de hdmi kabel is die bij de one S geleverd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Onzinnig, tegenstrijdig op z'n best, maar daar kan je iedereen wel eens op betrappen.
(nee, Destiny heb ik echt weinig gespeeld)

Snap z'n punt nog steeds hoor, ik heb geen enkel SP uitgespeeld, behalve de FF13 serie (2 en LR), die was voor mij weer stukje briljant, maar daar compenseert combat-systeem enorm veel van het saaie SP verhaal.

Zal ik volgende maand SP wat spelen? Grote kans wel. Uitspelen? Zeer kleine kans, als ik RDR:O kan spelen zonder veel in SP te hoeven doen, hoe minder beter.
Dit dus....

GTA5 en het lijkt er op dat het RDR2 ook zo zal zijn zijn de enige games waar ik me een beetje door de storyline heen worstel. Doet helemaal niets af aan het feit dat over het algemeen een singleplayer game niets voor mij is. Maar goed.... Het kan alleen maar weer zwart-wit zijn geloof ik.

Bovenstaande staat helemaal los van de pracht en praal wat Rockster ons voor schotelt met RDR2... Native 4K op een XBox One X. geen gedoe met checkerbord of resolutie verlagingen. gewoon bam..... De volledige kwaliteit zo uit het doosje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05

Willybubba

Nut up or shut up.

RDR2 is idd super meeslepend en vet tot nog toe, maar hij zet m'n One X wel aan het werk, als in ik hoor de fans behoorlijk werken. Eerste game waarbij ik dat zo ervaar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:10
Sagat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:11:
[...]

Mogelijk dat we een mid console upgrade krijgen weer, zoals nu de pro en de X, maar dan voor 8k support. v.w.b. 120hz, had de x daar ook al niet support voor? Dus als dat relatief eenvoudig te realiseren is...
Het zou ook een pre kunnen zijn voor de esports scene....als je daar de preferred console kan zijn, kan ik me zo voorstelllen dat toch echt iets kan zijn waar de fabrikanten dan op gaan inspellen.

Ik vraag me af en hoeverre het voor de massa een verkoop argument gaat zijn. Vroeger leek 4k me helemaal fantasitsch maar je hoort bijna unaniem van mensen dat, hoewel het uiteraard fijn is, HDR de veel grotere impact heeft.
Ook met de kijkafstanden in ogenschouw nemend kan ik me zo voorstellen dat 8k, niet heel snel populair gaat worden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk min of meer standaard zijn en/of de reclame machine gaat wel zijn ding doen maar wellicht een alternatief.....zouden we dan eindelijk gaan shiften naar VR/AR of zelfs 3d hologrammen? Ben wel benieuwd. Maar ik had eigenlijk verwacht dat VR in 2018 veel populairder zou zijn dan het is.

Overigens hard getwijfeld over SC6, wat me uiteindelijk tegenheid was dat ik mijn xbox usa account niet in mijn ww database had zitten, geen zin om em te resetten :P

Wel diverse andere games op de one gespeeld, maar niets kon me echt hooken. Moet wsl echt eerst maar is mijn sig gaan kunnen updaten :+
HDR heeft een grote(re) impact maar toch kan ik bij sommige games het verschil tussen HD en UHD goed zien, zeker met een OLED wat sowieso al weer net een iets strakker beeld geeft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Willybubba schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:26:
RDR2 is idd super meeslepend en vet tot nog toe, maar hij zet m'n One X wel aan het werk, als in ik hoor de fans behoorlijk werken. Eerste game waarbij ik dat zo ervaar.
Vraag mij af of meer mensen dat zo ervaren :)

Daarbij vraag ik mij ook af of dit op een full hd tv ook zo zou zijn?!

[ Voor 9% gewijzigd door joey82 op 26-10-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ervaring van meeslepend of van de fans? :P

Laatste geval, ja, dat heb ik bij meerdere games gehad. BFV, Division, FH4, allemaal begint de fan toch wat harder te draaien, dacht bij Destiny 2 hij echt flink te keer ging.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De fan is bij mij een keer flink tekeer gegaan en dat was toen de temperatuur binnen ook tropische vormen aan had genomen. Verder hoor ik mijn X enkel bij het aan- of uitzetten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Mijn advies: vraag geen advies aan game mania medewerkers over onderhoud van je console. Ik zou niet met een stofzuiger aan de slag gaan. Geef je kind een microvezeldoekje, wat alcohol en wattenstaafjes (die laatste twee als er aangekoekte zooi op zit) en wens hem veel succes toe. :)

Een stofzuiger in de buurt van een moederbord is, vanwege alle kleine deeltjes, vragen om problemen.
Blaas je t met perslucht niet verder naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:05
Ik heb mijn PS4 Pro verkocht door het vele “fan” geluid, ik kan daar zo slecht tegen, dacht meestal te lezen dat een One X zo goed als stil is, maar dat is dus ook niet zo helaas.... ik wou er al bijna 1 gaan kopen

Ik zou echt extra betalen voor een stille console

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:26

Sagat

Is pappa x2!

Cardwizard schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:56:
Ik heb mijn PS4 Pro verkocht door het vele “fan” geluid, ik kan daar zo slecht tegen, dacht meestal te lezen dat een One X zo goed als stil is, maar dat is dus ook niet zo helaas.... ik wou er al bijna 1 gaan kopen

slim of s zijn wel erg stil of op zijn minst een stuk siller, maar dan natuurlijk geen (al dan niet checkerboard) 4k.

Alternatief is wellicht wat modden naar silent fans?
Maar ik heb idd heel snel mijn vanilla ps4 verkocht toen de pro er was omdat toen al duidleijk was dat de pro stiller was dan mijn vanilla ps4.......nog steeds niet perfect stil * Sagat knuffelts zijn snesje zoals de oude consoles.Maar ja, die doen het ook niet zo goed op 4k gebied :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Cardwizard schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:56:

Mijn PS4 Pro hoor ik tijdens de games die ik speel (GT Sport) eigenlijk nooit. Mijn X hoorde ik enkel omdat het tropisch warm was tijdens de zomer, normaal hoor ik die nooit tijdens Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Onderweg naar de stad voor de s of x,,,,tussen nu en een aantal maanden komt er een 4k tv....vraag mij af wat wijsheid is mbt de aanschaf van 1 van de 2 nu met de aanbiedingen ook met de red dead bundels.

Is het met de one x met een full hd tv ook dat ie kan blazen? Of alleen op 4k tv,s?

Voordeel van de x is wel dat er aan de bove kant geen stof in kan,,,,vrij stoffig huis op1 of andere manier,ookal stofzuig ik dagelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sagat zit inderdaad te twijfelen om een slim of One S te kopen, die zijn toch wel aanzienlijk stiller....

Maar ja zit je dan met je 65 inch 4K OLED tv, dan wil je eigenlijk een Pro of X

@Lekker Ventje De laatste God of War liet mijn Pro behoorlijk blazen, game uitgespeeld en de boel verkocht.... sindsdien dus aan het twijfelen en oriënteren wat ik het best kan kopen, speel niet heel veel meer tegenwoordig dus heb geen zin om mij te ergeren aan het geluid van een F16 wat blijft opstijgen tijdens het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Cardwizard schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:13:
@Sagat zit inderdaad te twijfelen om een slim of One S te kopen, die zijn toch wel aanzienlijk stiller....

@Lekker Ventje De laatste God of War liet mijn Pro behoorlijk blazen, game uitgespeeld en de boel verkocht.... sindsdien dus aan het twijfelen en oriënteren wat ik het best kan kopen, speel niet heel veel meer tegenwoordig dus heb geen zin om mij te ergeren aan het geluid van een F16 wat blijft opstijgen tijdens het spelen
Ik weet dat de pro geregeld kleine versie updates krijgt die doorgaans wel stiller worden. Geen idee hoe dat bij de X zit. Je zou er natuurlijk een paar kunnen bestellen bij webshops en dan de stilste cherry picken. Al hoewel dat natuurlijk niet helemaal netjes is voor de webshopboeren.

Mocht ik zelf voor een x gaan met black friday, en hij is toch erg luid dan zal ik hem zeker retourneren of opsturen naar ms (als het een ratel is wat niet al te lang geleden nog besproken is, dan lijkt me dat een defect, maar als ik het zo lees hier varieëren de x-jes ook bij correct functioneren behoorlijk in geluid productie.

Dat is natuurlijk ook altijd subjectief, en afhankelijk van stoffigheid huis, huisdieren, en plaatsing in of juist op een tv meubel en vast nog wel andere factoren ook.

Tjsa zie boven. Ik wil er nog aan toevoegen dat als de webshops zich gaan irriteren aan consoles die vanwege geluidsproductie worden teruggestuurd, dat ze dan wellicht gaan klagen bij sony/ms. Als er genoeg dat doen, gaat de quality control wellicht wat omhoog. Je zou eigenlijk mogen verwachten dat alle consoles even stil danwel luid zijn, en niet dat het per exemplaar kan verschillen.

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 26-10-2018 16:21 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65 inch oled en dan twijfelen tussen een S en een X 7(8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

65 inch oled en dan twijfelen tussen een S en een X 7(8)7
Beargumenteerd! Als je niet met headset speelt zijn luidruchtige consoles ZEER irritant.En zelfs met headset is het voor partners of zelfs slapende kinderen hinderlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Het grote verschil tussen een S en X (of PS4 en Pro) vind ik niet eens de betere resolutie, dat valt mij stukken minder op dan de betere framerate bijvoorbeeld.

De overstap van slim naar Pro gaf bij mij als grootste verschil die verschrikkelijke herrie en daar baal ik echt serieus van

Bol heeft wel een leuke S bundel 244 inc Horizon 4 en RDR2.... *twijfelt nog even verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

Beargumenteerd! Als je niet met headset speelt zijn luidruchtige consoles ZEER irritant.En zelfs met headset is het voor partners of zelfs slapende kinderen hinderlijk.
Neem aan dat je die 65 inch oled niet op de slaapkamer hebt hangen of in de kamer van je slapende kinderen ?
Wat is luidruchtig ? De centrale afzuiging in de gemiddelde woning maakt meer herrie.
Als ik er last van zou hebben zou ik achter de televisie een gaatje door de muur boren, hdmi erdoor en de X lekker in de gang zetten, stilte en optimaal beeld op die dikke 65 inch oled.
En nu jij weer :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 17:16
Cardwizard schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:28:
Het grote verschil tussen een S en X (of PS4 en Pro) vind ik niet eens de betere resolutie, dat valt mij stukken minder op dan de betere framerate bijvoorbeeld.

De overstap van slim naar Pro gaf bij mij als grootste verschil die verschrikkelijke herrie en daar baal ik echt serieus van

Bol heeft wel een leuke S bundel 244 inc Horizon 4 en RDR2.... *twijfelt nog even verder
Heb een 2016 Pro en 2018 X, en de X is erg stil. Ik moet soms even dubbel checken of ie wel aan is. De Pro daarentegen maakt idd veel lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Sagat schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

Moet zeggen dat vergeleken met de 360 de gewone One al stil was.

Die begon toen af en toe ook flink begon te blazen en heb nu een One X, maar hoor hem praktisch niet en zelfs al heb ik hem de hele dag aan gehad voelt hij helemaal niet zo warm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 11-10 13:16
maurieske72 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:15:
Zijn er hier nog meer die RDR 2 gepreorderd hebben bij scdkey.com en nog niet ontvangen hebben.Vanmorgen om 09:00 gechat met iemand en die zei code word verstuurd binnen 2 uur,nu 5 uur later nog niks en niemand reageerd meer daar in de chat.
Ja ik... Kansloze klotesite. Heb nog steeds niets. Heb order gecanceld en bij lokale Gameboer het spel opgehaald. Had hetzelfde als jij. En heb nu nog steeds niets van ze gehoord. Spel is ineens duur gemaakt en staat nu ook out of stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
JSTPS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:32:
[...]

Heb een 2016 Pro en 2018 X, en de X is erg stil. Ik moet soms even dubbel checken of ie wel aan is. De Pro daarentegen maakt idd veel lawaai.
Hoe weet je of je een 2018 ons x hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:32:
[...]

Neem aan dat je die 65 inch oled niet op de slaapkamer hebt hangen of in de kamer van je slapende kinderen ?
Wat is luidruchtig ? De centrale afzuiging in de gemiddelde woning maakt meer herrie.
Als ik er last van zou hebben zou ik achter de televisie een gaatje door de muur boren, hdmi erdoor en de X lekker in de gang zetten, stilte en optimaal beeld op die dikke 65 inch oled.
En nu jij weer :)
2 jaar geleden in de zomer, ik speelde life is strange......jaja, niet bepaald iets wat het uiterste van je console zou behoren te vragen. Maar, het was op mijn vanille ps4, en die steeg op. Wat een takke herrie, mijn vrouw lag op de bank achter me te slapen en werd wakker van de herrie.
En af en toe (als de de vrouw wel wakker is :P ) neem ik mijn console ook wel is mee naar mijn kantoor/hobbyhokje, die op dezelfde verdieping is als onze slaapkamers.........ja dan word je niet blij als je halfslapende kids naast je hebt staan die vragen wat dat geluid is wat ze horen.

Toegegeven, jouw oplossing om de console in een andere kamer te zetten is een hele creatieve, maar bij voorkeur heb ik liever een console die normaal geluid maakt, en ik kan het me dan nog voorstellen als je noem is wat, gears of war in 4k speelt dat je dan wat fans hoort.......maar niet bij een telltale (achtige LiS is niet van hun volgens mij :P ) game die je letterlijk ook op een tablet kan spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:29
Ik had een half uur geleden weer contact en zeiden ze er was een storing en zou het spel binnen 3 uur krijgen,waardeloze gasten daar.

Edit: Net weer contact gehad en toen kreeg ik meteen de code gestuurd.
Warfare schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:42:
[...]

Ja ik... Kansloze klotesite. Heb nog steeds niets. Heb order gecanceld en bij lokale Gameboer het spel opgehaald. Had hetzelfde als jij. En heb nu nog steeds niets van ze gehoord. Spel is ineens duur gemaakt en staat nu ook out of stock

[ Voor 6% gewijzigd door maurieske72 op 26-10-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Hoe weet je of je een 2018 ons x hebt?
MFR date zegt juni 2018. Achterop de console zit een witte sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
JSTPS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:22:
[...]

MFR date zegt juni 2018. Achterop de console zit een witte sticker.
Hmm oke,dat weet je dus niet voor je m koopt,of je moet m uit de doos laten halen voor aankoop maar dat zullen ze vast niet doen gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:49:
[...]

Hmm oke,dat weet je dus niet voor je m koopt,of je moet m uit de doos laten halen voor aankoop maar dat zullen ze vast niet doen gok ik
Achter op de doos staat wel lot no/ date, en is bij mij 1835X. Dan zou je denken dat dit 2018 betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Hmm zou t?

En hebben geen ratel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Wat voor pech hebben jullie dan wel niet? :+ Hier draait een 360S eennalaatste serie (2013) en one fat model van 2015 gewoon fluisterstil. Het enige wat ik hoor is de PC als de bovenste ventilators net iets te hard draaien en daardoor gaan resoneren door de grote bovenplaat van de kast 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
4 uurtjes RDR2 gespeeld. Just wow... Het ziet er ontzettend mooi uit. Nog nooit zo'n mooie levensechte open wereld game gezien. Dit is echt een spel wat ik gewoon tot eind dit jaar beetje bij beetje ga ontdekken. Want als ik een simpele missie wil gaan doen verwonder ik me 2 minuten later over de wereld en ga automatisch op ontdekkingstocht en ga ik jagen...

Nu maar even snel Forza Horizon 4 nog afronden met de achievements die ik nu kan halen... En dan vanavond en morgen weer verder met mijn lieve Daisy (naam van mijn paard :P).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Komen er nog nieuwe games op 1 November naar Gamepass? of waren die al toegevoegd laatst de Halloween specials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Ik ben me gek aan het zoeken maar kan t niet vinden,

Weet iemand waar je pc stoffilter op rol kan kopen?

Dat kan ik dan op maat knippen en boven op de net schoongeblazen xbox one s leggen,,,,kan dan wel lucht doorheen maar geen stof meer....iemand een idee waar je zo een rol kan kopen? Wel graag een nederlandse site/winkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 19:02
joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:51:

Dat kan ik dan op maat knippen en boven op de net schoongeblazen xbox one s leggen,,,,kan dan wel lucht doorheen maar geen stof meer....iemand een idee waar je zo een rol kan kopen? Wel graag een nederlandse site/winkel....
De S blaast lucht uit via dat top vent he, zuigt daar niet aan. Dus heb je ook niets aan je filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Whuh?

Hoe kan dat ding dan stofhappen bij die kleine van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:24:
Hmm zou t?

En hebben geen ratel?
Bedoel je coil whine? Mijne niet iig.

https://www.mediamarkt.nl...za-horizon-4-1586567.html

445 euro voor de X met fm7, fh4 en rdr2. Online uitverkocht maar een aantal winkels zouden nog voorraad hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door JSTPS op 26-10-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:51:

Is dat niet speakerdoek? Weet niet of dat helemaal is wat je zoekt... En even afgezien van of het een goed idee is (weet ik niet).

Wat betreft geluid, ik heb mijn one x nog niet gehoord. Maar ik heb er eigenlijk qua zware games ook alleen horizon 4 op gespeeld. Die staat in performance mode (60 fps) en ik speel nog op full HD. Mijn one s hiervoor heb ik ook nooit gehoord. De launch PS4 die er ook staat die stijgt wel bij bijna elke game op, maar geen idee hoe zich dat verhoudt tot een pro of slim.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dan denk je dat 455 euro voor de X, Forza combi en RDR2 een goede deal hier zijn. Zie je dat in Duitsland 376/399 euro mogelijk is en in Zwitserland zelfs 355 euro! :o

https://www.mydealz.de/de...n-2-interdiscount-1256720
https://www.mydealz.de/de...rt-7-fur-37999eur-1256079

Dat belooft wat voor Black Friday als het nu voor Halloween al zo hard gaat. Want ik speel nu RDR2 op de PS4 pro maar wil toch echt van base xbox one naar de X. En als ik dan RDR2 op de X kan testen tegelijkertijd heb ik wel geduld tot zulke prijzen ook hier aanslaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
collegatje van mij heeft een one x met forza horizon 4 en forza 7 gekocht en die 2 games verkocht omdat ie ze niet speelt,als je dat bedrag van het aankoopbedrag haalt dan heeft hij ook een one x voor een leuk bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:19

Licko

ZVDK

Ik zou graag zien dat de base xbox one x goedkoper wordt. Geen zin om spellen te moeten verkopen die ik toch niet speel.
Op Amazon is ie voor 399 te krijgen volgens mij of heeft iemand nog een betere deal gezien?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:18:
Whuh?

Hoe kan dat ding dan stofhappen bij die kleine van mij?
De lucht word aangezogen via de rechterzijkant en achterkant geloof ik. Daarom moeten die kanten ook vrij zijn om te kunnen ademen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Joosie200 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:34:
Dan denk je dat 455 euro voor de X, Forza combi en RDR2 een goede deal hier zijn. Zie je dat in Duitsland 376/399 euro mogelijk is en in Zwitserland zelfs 355 euro! :o

https://www.mydealz.de/de...n-2-interdiscount-1256720
https://www.mydealz.de/de...rt-7-fur-37999eur-1256079

Dat belooft wat voor Black Friday als het nu voor Halloween al zo hard gaat. Want ik speel nu RDR2 op de PS4 pro maar wil toch echt van base xbox one naar de X. En als ik dan RDR2 op de X kan testen tegelijkertijd heb ik wel geduld tot zulke prijzen ook hier aanslaan :9
Oh die Zwitserse is wel tempting.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Ik ben ook wel benieuwd wat de X gaat doen met Black Friday. Stel ze hebben echt een hele goede aanbieding dan ga ik hem wellicht toch wel halen. Volgens mij vorig jaar ook met de S gedaan. Was toen 175 euro met Forza Horizon 3 + Hot Wheels tijdens die dagen. Dat zijn leuke prijzen voor een console :P :9

[ Voor 5% gewijzigd door NukaWorldNL op 27-10-2018 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 25-09 19:22
Dat heb ik dus ook, ik denk die Xbox doet stoer joh, ff Tweakers checken of ik de enige ben......... Beetje apart wel, er zijn toch wel meer games die de Xbox op z'n flikker geeft waarom daar geen herrie en nu wel!?

Ach ja ik weet het, we zijn verpest omdat we normaal gesproken nooit wat horen!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:21
Ik heb vrijdag de Xbox one X met de Horizon en RDR2 binnen gekregen.
Alles aangesloten en beginnen met downloaden.
Dat ging verschrikkelijk traag.
Haalde amper 20 Mb per seconde.
Gisteren de ethernet aansluiting van de Xbox van mijn Netgear switch direct op mijn router gezet in nu wel meteen de volledige snelheid van rond de 100 Mb per seconde.
Scheelt een slok op een borrel.
Iemand een idee hoe dit kan?
De Netgear is een GB switch.

Gisteren ook ff Horizon gespeeld. Heb meer buiten dan op de weg gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bergenfietsen schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:12:
Als dat niet de bedoeling was helpt het om wat meer hulpmiddelen aan te zetten. Maakte het spel voor mij een stuk aangenamer in het begin.

Veel plezier met de Xbox en de games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren de ethernet aansluiting van de Xbox van mijn Netgear switch direct op mijn router gezet in nu wel meteen de volledige snelheid van rond de 100 Mb per seconde.

Het kan ook soms gewoon variëren... had laatst een 3,5 GB update voor FH4 die in eerste instantie met 1 mbps binnen kwam. Gelukkig schoot hij daarna ook een tijdje omhoog naar 140. Wellicht was het dus toeval dat het niet zo snel ging toen je via je switch aangesloten zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Shadow of The Tomb Raider is nu 31.89 euro bij cdkeys:

https://www.cdkeys.com/xb...mb-raider-xbox-one-cd-key

Leuke deal kijkende naar de store checker :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 18:58

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Lukt het jullie laatste tijd nog om via VPN spellen te kopen? Bijvoorbeeld uit Argentinie, Turkije etc.

Ik ben een Turkse CC en zelfs daarmee lukt het niet. Helpdesk geeft aan dat dit komt omdat mijn regio niet match.

Dus niet alleen de regio aanpassen op mijn Xbox maar hele account omzetten naar die regio.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

sekeroglan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:10:
Lukt het jullie laatste tijd nog om via VPN spellen te kopen? Bijvoorbeeld uit Argentinie, Turkije etc.

Ik ben een Turkse CC en zelfs daarmee lukt het niet. Helpdesk geeft aan dat dit komt omdat mijn regio niet match.

Dus niet alleen de regio aanpassen op mijn Xbox maar hele account omzetten naar die regio.
Nee, die methode is vooralsnog permanent de nek omgedraaid. Je zal het met giftcards moeten doen (helaas ;w )

Edit: als er nog mensen opzoek zijn naar leuke XBO X deals: Amazon.de heeft 3 leuke bundels voor 429 euro:

https://nl.pepper.com/aan...lack-ops-4-amazonde-80990

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 28-10-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Louw Post

Cerenas

Hier vrijdag hetzelfde mogen ontvangen met ook een Netgear switch ertussen (GS108E), maar geen problemen ondervonden. Misschien een keer het stroom van de switch af?
Bunta schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:38:
[...]

Dat heb ik dus ook, ik denk die Xbox doet stoer joh, ff Tweakers checken of ik de enige ben......... Beetje apart wel, er zijn toch wel meer games die de Xbox op z'n flikker geeft waarom daar geen herrie en nu wel!?

Ach ja ik weet het, we zijn verpest omdat we normaal gesproken nooit wat horen!
Hier vrijdag m'n One X binnen gekregen en moet zeggen dat ik hem op de bluray speler na nog niet echt gehoord heb, al let ik er niet heel erg op tijdens het spelen. Ook dat valt wel mee. Is dat ook niet wat jullie horen?

[ Voor 28% gewijzigd door Louw Post op 28-10-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
hmm,

kun je op een tv van 32 inch,met 60Hz goed gamen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:53:
hmm,

kun je op een tv van 32 inch,met 60Hz goed gamen?
Nee, dat is absoluut onmogelijk.

Allen, laten we met elkaar wel vriendelijk blijven.
Maar hou er rekening mee dat tv’s off topic zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 29-10-2018 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29
Wil prima, niet er ver weg van zitten....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Finraziel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:27:
[...]

Nee, dat is absoluut onmogelijk.

[mbr]
Allen, laten we met elkaar wel vriendelijk blijven.
Maar hou er rekening mee dat tv’s off topic zijn.
[/mbr]
excuus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was alleen grappig bedoeld, maar ik realiseer me dat het vooral zonder smiley wellicht wat nors over kon komen :P

Maar ja, tuurlijk kan dat... de console geeft sowieso alleen een 60 Hz signaal dus meer is niet nodig (tenzij we het over HDMI 2.2 tv's gaan hebben maar die zijn er volgens mij nog niet eens). Als mensen het over 100/120 Hz tv's hebben dan hebben ze het over beeldinterpolatie technieken die je voor gamen toch uit wil zetten (want dat verhoogt inputlag). Dus voor (console) gamen maakt 50/60/100/120 Hz allemaal niet uit.

32 inch is inderdaad puur een kwestie van hoe ver zit je er van af en wat vind je zelf prettig. Als ik op de bank game dan kijk ik zelf naar een 92" beamer scherm op 3 a 3,5 meter afstand, maar ik game ook regelmatig op een 24 inch monitor (Xbox ook). Maar dan zit ik aan mijn bureau en trek ik de monitor dichterbij (zit op een arm). 32 inch op 3 meter zou ik zelf niet echt speelbaar vinden, maar ja vroeger was dat een luxe dus misschien ben ik gewoon verwend (en ben licht bijziend maar weiger mijn bril te dragen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

RDR2 nu een paar uur gespeeld, wat een prachtig spel. zelfs al speel in hem niet op 4K, zie ik toch niet, type dit nu ook met een leesbril ;-)

Wel moet ik erg wennen aan het tempo, en het vele geouwehoer tijdens het paardrijden tussen de 'aktie'... misschien dat dit verderop iets minder wordt.

Plus wat ik jammer vind is dat de game zich niet laat 'pauzeren'. Tussen 2 sessies (en dus Xbox uit gezet) moest het spel weer volledig opgestart worden, ipv verder gaan waar hij was gebleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tiny schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:41:
RDR2 nu een paar uur gespeeld, wat een prachtig spel. zelfs al speel in hem niet op 4K, zie ik toch niet, type dit nu ook met een leesbril ;-)

Wel moet ik erg wennen aan het tempo, en het vele geouwehoer tijdens het paardrijden tussen de 'aktie'... misschien dat dit verderop iets minder wordt.

Plus wat ik jammer vind is dat de game zich niet laat 'pauzeren'. Tussen 2 sessies (en dus Xbox uit gezet) moest het spel weer volledig opgestart worden, ipv verder gaan waar hij was gebleven.
Was het niet van plan, maar na alle hype over hoe mooi het wel niet is op de X toch maar aangeschaft.
En moet toegeven, ben zwaar onder de indruk !
Begin is inderdaad erg langdradig, je kan geen kant op en moet braaf alles doen wat ze van je verwachten, inclusief ellenlange dialogen uitzitten.
Maar..... ben je eenmaal uit de sneeuw en krijg je de vrijheid dan zie je wat een gruwelijk vette game dit is :9~
Speel dan wel op 4K HDR en wordt regelmatig omver geblazen door alle pracht en praal, mooi om te zien wat een developer met een blanco cheque uit de Xbox One X weet te halen.
Vooral als het begint te regenen en de schemer invalt, lijkt het allemaal net echt :9

Enige nadeel waar ik tegen aan liep (eigen schuld i know...) is dat ik in het begin van het spel na een overval de plaatselijke sheriff overhoop knalde, meteen een $300 bounty op mijn kop kreeg.
Ben vervolgens heel wat uurtjes bezig geweest om deze kwijt te raken.
Want, in het begin heb je niet veel geld en krijg je ook niet veel.
Zitten er bijna constant acht bounty hunters achter je aan, ook tijdens missies....
En dus wordt je dood geschoten wat een 30-50 dollar kost om te respawnen.
Hing dus continu tussen de 100-200 dollar, te weinig om de bounty af te lossen...
Had ik weer wat geld bemachtigd, kwamen de hunters weer.
Zo bleef ik dus in een oneindige cirkel zitten.....
Dit hadden ze van mij beter mogen balanceren.
Had achteraf beter een nieuw spel kunnen starten want elke keer neergemaaid worden haalt de lol er aardig af, ook omdat ik hierdoor vier paarden heb verloren (die knallen ze eerst af) en dus steeds mijn bonding kwijt was.
Maar goed, ik had de sheriff niet om moeten leggen, i learned the hard way :|

Uiteindelijk de bounty dan toch af kunnen lossen en toen was het echt wel weer volop genieten geblazen.
Heerlijk ook dat ze er flink wat physics en gore in hebben gestopt, ik hou er van !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

justifire schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:03:

Enige nadeel waar ik tegen aan liep (eigen schuld i know...) is dat ik in het begin van het spel na een overval de plaatselijke sheriff overhoop knalde, meteen een $300 bounty op mijn kop kreeg.
Ben vervolgens heel wat uurtjes bezig geweest om deze kwijt te raken.
Want, in het begin heb je niet veel geld en krijg je ook niet veel.
Zitten er bijna constant acht bounty hunters achter je aan, ook tijdens missies....
En dus wordt je dood geschoten wat een 30-50 dollar kost om te respawnen.
Ah okay, thanks voor de tip, ik ben ook meer het type, eerst knallen dan praten…. je bent toch een Outlaw, of nie dan :o

Ik had dat trouwens met een beer, "oh pas op een beer, laten we omrijden……" ik dacht fuck dat, ik knal dat beest gewoon weg met mijn shotgun. Twee keer raak schieten toen zat hij boven op me.

Nah ja, iets meer geduld dus, en wat slimmer spelen…. ik zal het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:38

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik druk gewoon op de Home knop en heb de standby-tijd van de Xbox op 3 uur gezet. Maar in het menu kun je het spel tussendoor wel saven. Dit werkt geloof ik alleen niet tijdens missies.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nog meer mensen last van een spontaan opstartende Xbox One? Heb een One en een One S maar op de S heb ik dit euvel niet; de gewone One blijkt soms ineens aan te staan zonder dat er iets of iemand in de buurt is (of van de controller wat dat betreft).

Ook gaat het ding soms niet uit (LED blijft zacht uit/aan gaan). Gebruik hem praktisch nooit maar ik word niet heel vrolijk van het feit dat ik soms thuiskom en dat ding staat al ik weet niet hoe lang aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Exorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:52:
Nog meer mensen last van een spontaan opstartende Xbox One? Heb een One en een One S maar op de S heb ik dit euvel niet; de gewone One blijkt soms ineens aan te staan zonder dat er iets of iemand in de buurt is (of van de controller wat dat betreft).

Ook gaat het ding soms niet uit (LED blijft zacht uit/aan gaan). Gebruik hem praktisch nooit maar ik word niet heel vrolijk van het feit dat ik soms thuiskom en dat ding staat al ik weet niet hoe lang aan..
heb je een kat?
Ik had dat namelijk met de originele Xbox One ook, die aan uit knop hoefde je alleen maar langs te vegen en hij ging aan.... of uit.... heel fijn midden in een game ;)

Ik ben blij dat ze dat hebben veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tiny schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

heb je een kat?
Ik had dat namelijk met de originele Xbox One ook, die aan uit knop hoefde je alleen maar langs te vegen en hij ging aan.... of uit.... heel fijn midden in een game ;)

Kat...ja, twee zelfs. Klinkt ergens nog wel heel logisch ook. Zal daar eens op letten of het ook gebeurd als ze boven zijn en niet naar beneden kunnen/mogen.

Goede tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Kat...ja, twee zelfs. Klinkt ergens nog wel heel logisch ook. Zal daar eens op letten of het ook gebeurd als ze boven zijn en niet naar beneden kunnen/mogen.

ik heb ook een kat maar die loopt daar niet langs. Mijn xbox one wil wel eens spontaan aanspringen en met de X heb ik dat ook eens gehad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:07

TheVMaster

Moderator WOS
sekeroglan schreef op Sunday 28 October 2018 @ 11:10:

Eh...ik heb vorige week RDR2 nog gewoon in de US Store gekocht, was daar maar 52 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:07

TheVMaster

Moderator WOS
quorumz schreef op Monday 29 October 2018 @ 14:45:
[...]

ik denk met gift cards en geen vpn....?
Owja..natuurlijk. Heb nog nooit met een VPN games gekocht....'vroeger' toen de meeste CC's nog werken wel gewoon met mijn CC, maar meestal met giftcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Tiny schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

heb je een kat?

Ook wel eens gehad. Ik denk dat er een vliegje tegenaan gevlogen was ofzo. Die knop is nog gevoeliger dan je smartphone scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Laatst online: 08-08 17:07
Exorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Ik heb mijn hond ook al eens mijn xbox aan zien zetten.
Heel gevoelig die aan/uit knop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ereaser
[...]

Was het niet van plan, maar na alle hype over hoe mooi het wel niet is op de X toch maar aangeschaft.
En moet toegeven, ben zwaar onder de indruk !
Begin is inderdaad erg langdradig, je kan geen kant op en moet braaf alles doen wat ze van je verwachten, inclusief ellenlange dialogen uitzitten.
Maar..... ben je eenmaal uit de sneeuw en krijg je de vrijheid dan zie je wat een gruwelijk vette game dit is :9~
Speel dan wel op 4K HDR en wordt regelmatig omver geblazen door alle pracht en praal, mooi om te zien wat een developer met een blanco cheque uit de Xbox One X weet te halen.
Vooral als het begint te regenen en de schemer invalt, lijkt het allemaal net echt :9

[...]
Zo bleef ik dus in een oneindige cirkel zitten.....
Dit hadden ze van mij beter mogen balanceren.
[...]

Uiteindelijk de bounty dan toch af kunnen lossen en toen was het echt wel weer volop genieten geblazen.
Heerlijk ook dat ze er flink wat physics en gore in hebben gestopt, ik hou er van !
[Streamable]
Ik vind vooral de nacht mooi als het een beetje mistig is en een felle maan! De grond tijdens de regen is ook heel mooi, de reflectie van het licht op de modder geeft dat extra realistische tintje.

Ik heb eigenlijk helemaal geen issues met de law gehad. Je kan ze op de radar aan zien komen (roode rand) en dan kan je op de map kijken of het bounty hunters zijn. En dan hard weg rijden over de weg en als je wat afstand hebt, van de weg af en dan volgen ze de weg gewoon :)

En Physics zijn echt ontzettend goed. Vooral met een paard. Je hebt geen Skyrim paard meer, maar je paard (en je character ook) kan echt omvallen door op te stijle hellingen te lopen.

Gisteren trouwens ook nog een leuk dingetje ontdek dat wanneer je van een hoogte op je paard springt, je character automatisch op het zadel klimt (wel realistisch met wat meer moeite). De aandacht voor details spat er echt vanaf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04:06
quorumz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

ik denk met gift cards en geen vpn....?
Vrijdag rdr2 gekocht in de amerikaanse store via de webbrowser op een pc zonder vpn. Als betaal middel een amerikaanse paypal ( amerikaans adres ).
Hier staat dan weer mijn N26 credit card aan gekoppeld ( gewoon op nederlands adres ).

Direct mijn N26 credit card aan microsoft koppelen geeft foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb ik amper een uur volgehouden, toen was ik wel weer klaar. Kado een xbox gift card gekregen, dus uiteindelijk de game maar gekocht, volgens mij eerste 1,5 uur speel je krap 20 minuten, de rest zit je dialoog/cutscenes te kijken.

Realisme vind ik selectief, stuk met hert jagen, moet je opeens met fucking pijl en boog doen.. kogel door z'n kop en je hebt nog steeds een geweldig stukje vlees hoor.. :/ Ook leuk dat een wolf op ~60meter afstand met headshot neergaat, maar een beer met 10 shotgun kogels in z'n kop gewoon niet neer gaat. En wat is er mis met wolvenvlees? Als ze eten moeten, kan je ook gewoon stukje wolf eten. Nee, die moet je achterlaten :/

Beetje nog aankloten met SP en dan wacht ik wel tot de Online volgende maand begint :P

En ik dacht dat de controls van GTA irritant waren... RDR2 heeft de kroon te pakken nu :D

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Nog wat dingen geprobeerd met de XOX maar kreeg met geen mogelijkheid beeld op de TV of ander scherm, ook een lief tikje hielp niet. :+

De keuze dus maar gemaakt om hem aan te melden bij Microsoft en helaas RDR2 te moeten uitstellen.
Verzendetiket aangemaakt, 14:02 aangemeld bij de UPS voor afhaling en om 15:40 stonden ze al hier op kantoor om het mee te nemen _/-\o_

Hopelijk is die vlot gemaakt zodat we snel RDR2 op een XOX en OLED kunnen bewonderen, ben erg benieuwd!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

*knip* Een heel verhaal hoe slecht jij wel niet in gamen bent.....

Maar goed, ik had de sheriff niet om moeten leggen, i learned the hard way :|
[Streamable]
Tja..... Als jij op een paart niet zo slecht rijd als in Forza…. Tja.... dan ben je gewoon gedoomd.
Überhaupt schieten en rijden is natuurlijk niets voor jou, laat staan dat je het ook nog te gelijk moet doen.

Het spel is super..... Een tip..... Loop niet vlak achter onbekende paarden langs! :+

Ik verheug me nu al in een RDR2 Multiplayer met jou...….

Boys, We blijven bij elkaar.....
……
……
Boys... Heeft iemand Justifire gezien?
…..
…..
…..
Bam..... Justifire in je nek.....
…..
…..
…..
You lose, You're team has killed by Justifire….
…..
…..
Justifire "Sorry Boys".....

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 29-10-2018 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
Bullet NL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:00:
[...]
Het spel is super..... Een tip..... Loop niet vlak achter onbekende paarden langs! :+
Zag van het weekend een random kerel achter zijn paard zitten en toen die opstond om mij aan te spreken werd hij geschopt en was hij dood, dus blijkbaar moet je bij bekende paarden ook uitkijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Famous schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:52:
Nog wat dingen geprobeerd met de XOX maar kreeg met geen mogelijkheid beeld op de TV of ander scherm, ook een lief tikje hielp niet. :+

De keuze dus maar gemaakt om hem aan te melden bij Microsoft en helaas RDR2 te moeten uitstellen.
Verzendetiket aangemaakt, 14:02 aangemeld bij de UPS voor afhaling en om 15:40 stonden ze al hier op kantoor om het mee te nemen _/-\o_

Hopelijk is die vlot gemaakt zodat we snel RDR2 op een XOX en OLED kunnen bewonderen, ben erg benieuwd!
Paar weken terug hetzelfde gehad met mijn XOX. Ben hem 9 dagen kwijt geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Exorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:52:

Yup, en we zijn niet de enige én het heeft niets met katten (of iig niet exclusief) te maken.

Ik kan sommige dagen in een uur dat ding 4 keer spontaan aan horen gaan, als ik alleen in de kamer ben, met alleen een laptop aan en ruim 5 meter van dat ding verwijderd ben.

Het gaat vooral aan als ik met mijn (Android) telefoon iets doe (niet MS of XBO gerelateerd)

Ik heb daartoe ook de standby naar een uur gezet; dan weet ik zeker dat hij uitgaat en niet te lang aanblijft als ik er niet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindhoven657 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Paar weken terug hetzelfde gehad met mijn XOX. Ben hem 9 dagen kwijt geweest....
Creditcard rembours aanvragen; krijg je eerst een nieuwe en heb je x dagen om de oude terug te sturen. :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Notna schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:36:
[...]

Yup, en we zijn niet de enige én het heeft niets met katten (of iig niet exclusief) te maken.

Ik kan sommige dagen in een uur dat ding 4 keer spontaan aan horen gaan, als ik alleen in de kamer ben, met alleen een laptop aan en ruim 5 meter van dat ding verwijderd ben.

Het gaat vooral aan als ik met mijn (Android) telefoon iets doe (niet MS of XBO gerelateerd)

Ik heb daartoe ook de standby naar een uur gezet; dan weet ik zeker dat hij uitgaat en niet te lang aanblijft als ik er niet ben.
Hmm, nee, ziet er inderdaad dan uit dat we niet uniek zijn. Heb de tijd ook op een uur gezet. Zou niet weten wat ikzelf zou triggeren, zal er eens op letten maar het valt vaak niet op dat hij aan is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:00:
[...]

Tja..... Als jij op een paart niet zo slecht rijd als in Forza…. Tja.... dan ben je gewoon gedoomd.
Überhaupt schieten en rijden is natuurlijk niets voor jou, laat staan dat je het ook nog te gelijk moet doen.

Ik verheug me nu al in een RDR2 Multiplayer met jou...….

Boys, We blijven bij elkaar.....
……
……
Boys... Heeft iemand Justifire gezien?
…..
…..
…..
Bam..... Justifire in je nek.....
…..
…..
…..
You lose, You're team has killed by Justifire….
…..
…..
Justifire "Sorry Boys".....
Zou als ik jou was vanaf nu maar regelmatig over mijn schouder blijven kijken })

Ennuuuuh.... vat geen kou boy :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:07:
[...]

Zou als ik jou was vanaf nu maar regelmatig over mijn schouder blijven kijken })

Ennuuuuh.... vat geen kou boy :7
Schrijf je hier boven nu echt dat ik regelmatig over je schouder moet kijken?
Waarom?.... Zou betekend dat ik achter je loop.....
Ik zie de mindere Xbox-ers graag voor me in RDR2, dan kan ik daar naar handelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:10:
[...]

Schrijf je hier boven nu echt dat ik regelmatig over je schouder moet kijken?
Waarom?.... Zou betekend dat ik achter je loop.....
Ik zie de mindere Xbox-ers graag voor me in RDR2, dan kan ik daar naar handelen.....
Dus je wilt en voor me lopen, en me voor je hebben ?!
Zou toch eens stoppen met dat tijdreizen......

Ik heb jou toch echt 100% liever voor me dan achter me, zeker met je leren cowboypakkie aan !! /3

-

Ontopic : komen weer mooie games bij in de gamepass !
En meer tijdens XO18, ik gok op Ashen ! oOo

Afbeeldingslocatie: https://majornelson.com/wp-content/uploads/2018/10/XGP-NOV1.png

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 30-10-2018 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:36
Net RDR2 opgestart voor het eerst. Damn. Mijn heerlijke stille One X wordt opeens een stofzuiger. Ik dacht even dat iemand een föhn had ingestoken.

Zo kun je toch niet gamen met die herrie?

En toen viel de Xbox uit...

PS4 pro van een vriend van mij is echt veel stiller met dit spel. Ik heb mijn Xbox One X nog nooit eerder gehoord.

Crap. Koop ik ook eens nieuw spel. Kan ik de Xbox gaan opsturen.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2018 19:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:20:
Net RDR2 opgestart voor het eerst. Damn. Mijn heerlijke stille One X wordt opeens een stofzuiger. Ik dacht even dat iemand een föhn had ingestoken.

Zo kun je toch niet gamen met die herrie?

En toen viel de Xbox uit...

PS4 pro van een vriend van mij is echt veel stiller met dit spel. Ik heb mijn Xbox One X nog nooit eerder gehoord.

Crap. Koop ik ook eens nieuw spel. Kan ik de Xbox gaan opsturen.
* Notna kijkt naar de username

Makes sense :Y :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:36
Notna schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

* Notna kijkt naar de username

Makes sense :Y :+
Echt ongelooflijk weer dit. Hoop dat ik een advanced return kan doen. Anders heb ik dit spel voor niks gekocht. Over 3 weken ook geen zin meer in.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Phusebox schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

Echt ongelooflijk weer dit. Hoop dat ik een advanced return kan doen. Anders heb ik dit spel voor niks gekocht. Over 3 weken ook geen zin meer in.
Volgens mij moet dat prima kunnen zolang je een CC hebt. Gewoon Customer Care even aanschieten in de chat.

Maar jij hebt wel astronomische pech hoor met deze dingen :+

Pagina: 1 ... 119 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.