[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13
iantje31 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:48:
[...]

Ik kom nieteens bij mijn billing pagina. Denk dat er een storing bij Microsoft is.
Klopt. Billing pagina lag er uit vanavond.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-10 09:57
Moet voor RDR2 nog een 4k tv (+X) scoren. Neig heel erg naar het volgende model:

https://tweakers.net/pric...784-zilver/specificaties/

49", 4k, hdr, 100hz, 22ms input lag... Zie ik iets over het hoofd? Iemand ervaring met dit model? Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Gisteravond een poging gedaan Observer te spelen, man wat een vaag spel is dat.
Wel gaaf dat Rutger Hauer de hoofdrolspeler is, geeft toch meteen een lekkere Bladerunner vibe aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:04

Convoy

g44p

iantje31 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:23:
Weet iemand in welke Amerikaanse staat je geen belasting over spellen betaald? Dan kan ik hier een billing address gebruiken.
Alaska o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beltoni schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:52:
Moet voor RDR2 nog een 4k tv (+X) scoren. Neig heel erg naar het volgende model:

https://tweakers.net/pric...784-zilver/specificaties/

49", 4k, hdr, 100hz, 22ms input lag... Zie ik iets over het hoofd? Iemand ervaring met dit model? Tips?
Je zou ook kunnen overwegen om het OLED paradepaardje van dit moment te halen, voor €300 meer (€1300 na huidige LG cash-back ): de LG OLED55C8PLA. Tweakers heeft er laatst ook nog een review over geschreven.

Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk dan ook even in het prijs-discussie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerX42 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:13:
[...]

Je zou ook kunnen overwegen om het OLED paradepaardje van dit moment te halen, voor €300 meer (€1300 na huidige LG cash-back ): de LG OLED55C8PLA. Tweakers heeft er laatst ook nog een review over geschreven.

Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk dan ook even in het prijs-discussie topic.
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
De goedkope jongens in de PW zie ik niet in de actievoorwaarden staan, dus ik weet niet of je op die 1600 nog extra korting krijg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
De goedkope jongens in de PW zie ik niet in de actievoorwaarden staan, dus ik weet niet of je op die 1600 nog extra korting krijg.
De meeste Tweakers in het prijs-discussie topic kopen de LG OLED TVs bij FOKA. Zij staan wél in de lijst met actievoorwaarden en geven 5 jaar garantie als extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerX42 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

De meeste Tweakers in het prijs-discussie topic kopen de LG OLED TVs bij FOKA. Zij staan wél in de lijst met actievoorwaarden en geven 5 jaar garantie als extra.
En daar issie gewoon 2299 euro, scheelt wel even wat :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

En daar issie gewoon 2299 euro, scheelt wel even wat :P
Zie het prijs-discussie topic voor meer info. Als je refereert naar dat topic krijg je hem netjes aangeboden voor €1599 (incl 5 jaar garantie), waar dan via LG nog €300 cashback vanaf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerX42 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Zie het prijs-discussie topic voor meer info. Als je refereert naar dat topic krijg je hem netjes aangeboden voor €1599 (incl 5 jaar garantie), waar dan via LG nog €300 cashback vanaf gaat.
Aaah op zo'n manier, dan is het wel een leuke actie. Ik heb z'n non-oled broertje genomen, was nog iets goedkoper, iets zuiniger en doet z'n werk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Geldt voor TV's ook het 'OLED inbrand / lifetime' probleem wat bij mobiele telefoons ook geldt? Zijn er nog LCD panels te verkrijgen? Overweeg ook 4K in de toekomst icm een One X vandaar.

edit: laat maar. Zie op Google 100.000 uur(11 jaar achtereenvolgens).
Geen issue dus.

[ Voor 19% gewijzigd door kevlar01 op 25-10-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is raar, maar voel helemaal niets voor die game. Zelfs FIFA kon ik niet wachten om te spelen maar ik heb zelfs RDR niet eens in pre-order staan. Pak em volgende maand wel op als RDR:O erbij komt, hopelijk al meteen in de black Friday acties (je weet maar nooit).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
RDR2 draait native 4K op Xbox One X en 864p :X op de One

DF Analysis

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LJn7KkI.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4gwlxFP.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t4BZb2r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

Bob Popcorn

Plop!

Ik zoek een goeie wireless headset voor rond de 100 euro, iemand een goed idee? :) Heb zelf de TB Stealth 600 gezien maar daar schijn je jezelf te horen door de microfoon?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wes- schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:51:

DF Analysis

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
S vind ik dan niet zo speciaal, maar het visueel verschil tussen de X en de Pro is wel bizar te noemen, met name die closeup van een jas is echt extreem.

Lage resolutie vind ik soms niet eens erg, zelfs mooier, hoe scherper de lijntjes hoe eerder ik het gevoel krijg dat het te klinisch/onrealistisch is, bij lagere resolutie krijg je eerder zo'n blur-effect waardoor het ergens nog best netjes oogt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

DF Analysis

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toch wederom weer blij met mijn XB1X als ik dit zo zie 8)

Twijfel nog of ik RDR2 ga aanschaffen. Begint wel te kriebelen als ik zo de beelden/reviews zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:39:
De reviews van RDR 2 zijn binnen. Zoals te verwachten valt. Bijna allemaal 10’en of 5 sterren. Ben heel benieuwd naar morgen. Even een paar uur werken en dan lekker van start! Zelfs Hollow Knight moet er maar even voor wijken. :)
ik ben blij dat het dezelfde scores haalt als PUBD _/-\o_ _/-\o_
hehe

hebben ze nog ergens verschil in gedetailleerdheid tussen RDR2 en Assasins creed origins en odessey (voordat je bij rdr2 een AC met western sausje gevoel krijgt zoals de laatste tombraider dat bij me deed)

hmzja voorlopig nog met ACO bezig bezig.. Ooit misschien RDR2,..(hebben ze in ieder geval kunnen funden met alle sharkcards van GTAV)

wie weet bij black friday al of kerstdeals (hoewel rockstar heel lang GTAV buiten de aanbiedingen hebben laten vallen

review van true achievements:

https://www.trueachieveme...-dead-redemption-2-review

ign heeft een review in progress: https://nl.ign.com/reddea...2-ons-plan-voor-de-review

en gamer.nl: https://gamer.nl/artikele...este-games-op-je-console/

[ Voor 24% gewijzigd door quorumz op 25-10-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Reefun schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:14:
[...]

Toch wederom weer blij met mijn XB1X als ik dit zo zie 8)

Twijfel nog of ik RDR2 ga aanschaffen. Begint wel te kriebelen als ik zo de beelden/reviews zie....
XOX lijkt wel duidelijk de beste te zijn inderdaad.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand vroeg volgens mij welke console en versie het beste was voor RDR2.

Red Dead Redemption 2 looks and plays best on Xbox One X
PlayStation 4 - and latterly, PS4 Pro - have taken centre-stage in Red Dead Redemption 2's pre-release marketing campaign, meaning we have a pretty decent idea of how Rockstar's latest epic presents on Sony hardware. Today, we can discuss the Xbox One versions of the game, and the key takeaway is this: if you're looking for the very best RDR2 experience, Xbox One X is the go-to platform for this game. Rockstar's stunning technological achievement runs at native 4K on the X, and also delivers the smoothest performance. Bearing in mind just how far Rockstar is pushing current-gen hardware, that's a stunning achievement.

https://www.eurogamer.net...ead-redemption-2-face-off

Edit: zie dat ik spuit11 ben.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

BM

Moderator Spielerij
Gents, kunnen we discussie over (O)LED Tv en aanverwante zaken in de daarvoor bestemde fora houden, en het hier gewoon hebben over de console en games? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh die vergelijking-tool is stoer, kan je ze echt allemaal naast elkaar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
SinergyX schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

Lage resolutie vind ik soms niet eens erg, zelfs mooier, hoe scherper de lijntjes hoe eerder ik het gevoel krijg dat het te klinisch/onrealistisch is, bij lagere resolutie krijg je eerder zo'n blur-effect waardoor het ergens nog best netjes oogt.
Xbox heeft de hoogste (XOX) en de laagste (XOS) resolutie dus de keuze is aan jezelf :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:14:
Iemand vroeg volgens mij welke console en versie het beste was voor RDR2.

Red Dead Redemption 2 looks and plays best on Xbox One X
PlayStation 4 - and latterly, PS4 Pro - have taken centre-stage in Red Dead Redemption 2's pre-release marketing campaign, meaning we have a pretty decent idea of how Rockstar's latest epic presents on Sony hardware. Today, we can discuss the Xbox One versions of the game, and the key takeaway is this: if you're looking for the very best RDR2 experience, Xbox One X is the go-to platform for this game. Rockstar's stunning technological achievement runs at native 4K on the X, and also delivers the smoothest performance. Bearing in mind just how far Rockstar is pushing current-gen hardware, that's a stunning achievement.

https://www.eurogamer.net...ead-redemption-2-face-off

Edit: zie dat ik spuit11 ben.
Blijft mooi hoe Rockstar toch weer alle andere multiplatform en sommige first party games te kakken zet met 4K 30fps stabiel zonder resoluties omlaag te moeten gooien of effecten uit te schakelen. _O-

Het toont wederom aan dat als je een dev maar genoeg tijd geeft, je ook een veel betere ervaring kunt afleveren. Als elke game nou eens 2 of 3 maanden extra zou krijgen, hadden we echt veel minder problemen bij launch

Zelf nog wel bezig met AC Odyssey uit te spelen. Zit op 52 uur nu maar morgen vrij. Al zal ik vooral RDR2 gaan spelen denk ik. In ieder geval de main story nog niet uit. Merk wel dat ze er meer aan gedaan hebben zodat je de rest van de wereld niet links laat liggen omdat je die gewoon nodig hebt om in level omhoog te gaan, maar het voelt niet irritant aan. Gister dacht ik even een deel van het hoofdverhaal te gaan doen. Bam, twee en een half uur verder is de missie eindelijk klaar :X

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2018 15:53 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

DF Analysis

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hmm, heb nog geen 4k TV maar ben toch wel blij dat ik een X1X gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:04:
[...]

Maakt niets uit, het draait uiteindelijk allemaal om de exclusives, zo ook in RDR2 heeft team blauw deze in handen !!
YouTube: Red Dead Redemption 2 - PS4 Exclusive Content (RDR 2 Playstation 4 E...
Afhankelijk van wat deze exclusive content is heb ik persoonlijk toch echt liever de betere performance.

Is het ook permanent exclusive of 'gewoon' tijdelijk? als het over 1 of 2 maanden als nog loskomt vang rockstar natuurlijk nog een leuke stuiver voor die meuk lijkt me
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:08:
[...]
Vreemd dat ze marketing deals sluiten met 3rd party developers. :+
It's all about the money.....

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 25-10-2018 16:09 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Dat bedoel ik, ik neem aan dat de game langer dan 30 dagen gespeeld gaat worden!

BF approaches, ben benieuwd of ik binnenkort ook met een x in mijn maag zit :P

moet zeggen dat ik stiekum klein beetje twijfel nu de xb2 en ps5 dichterbij lijken te komen, kan nog wel jaartje over bruggen en dan toeslaan als die er zijn of zo goed als zijn, ik kan me zo voorstellen dat current gen dan redelijk gedumpt word, en ik speel eigenlijk amper grote games momenteel.
Ori en cuphead draaien ook wel op mijn s-je.

Mijn 4k tv is er ook nog steeds niet.......zou natuurlijk wel een goede reden zijn om die aankoop ook wat harder te gaan aansturen ('come on woman, mijn consoles worden met deze ouwe tv niet benut!' :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat zit nog wel in de black Friday periode, launch en 1 van de drukste koopdagen van het jaar is dan best tactisch. Andere kant, nu vanuit MS reclame offensief 'runs best on XBX' bundels, over een maand hoor je niemand meer over die 'exclusive' DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:15:
[...]

Dat zit nog wel in de black Friday periode, launch en 1 van de drukste koopdagen van het jaar is dan best tactisch. Andere kant, nu vanuit MS reclame offensief 'runs best on XBX' bundels, over een maand hoor je niemand meer over die 'exclusive' DLC.
Mja.......aan de andere kant, ik denk dat je niet wil weten hoeveel figuren beide consoles hebben en door deze grap dan voor de ps4 versie gaan.......over 30 dagen zitten die alweer in de volgende hype dan (FO76?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Dat bedoel ik, ik neem aan dat de game langer dan 30 dagen gespeeld gaat worden!

BF approaches, ben benieuwd of ik binnenkort ook met een x in mijn maag zit :P

moet zeggen dat ik stiekum klein beetje twijfel nu de xb2 en ps5 dichterbij lijken te komen, kan nog wel jaartje over bruggen en dan toeslaan als die er zijn of zo goed als zijn, ik kan me zo voorstellen dat current gen dan redelijk gedumpt word, en ik speel eigenlijk amper grote games momenteel.
Ori en cuphead draaien ook wel op mijn s-je.

Mijn 4k tv is er ook nog steeds niet.......zou natuurlijk wel een goede reden zijn om die aankoop ook wat harder te gaan aansturen ('come on woman, mijn consoles worden met deze ouwe tv niet benut!' :P )
Had jij eigenlijk SoulCalibur VI nog gehaald ?
Man wat een dikke pret is dat spel _/-\o_
Voor de character creator alleen zou ik het spel al aanschaffen, blijf characters maken en de mafste figuren tegenkomen online.
Libra of Soul is ook een originele aanpak met het rpg gedeelte dat er in verwerkt zit.
Enorm uitgebreide trainingsmodus (met uitgebreide tekst bij elke move / combo / etc), sinds Skull Girls niet meer zo'n goede trainingsmodus / tutorial gezien.
Netcode is goed, Xbox One X enhanced, helemaal top !
Nu nog even wat beter worden in het vechten zelf :$

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:30:
[...]

Had jij eigenlijk SoulCalibur VI nog gehaald ?
Man wat een dikke pret is dat spel _/-\o_
Voor de character creator alleen zou ik het spel al aanschaffen, blijf characters maken en de mafste figuren tegenkomen online.
Libra of Soul is ook een originele aanpak met het rpg gedeelte dat er in verwerkt zit.
Enorm uitgebreide trainingsmodus (met uitgebreide tekst bij elke move / combo / etc), sinds Skull Girls niet meer zo'n goede trainingsmodus / tutorial gezien.
Netcode is goed, Xbox One X enhanced, helemaal top !
Nu nog even wat beter worden in het vechten zelf :$
Nope :'(
Toevallig vandaag in sf5 topic gepost dat ik er geen 70 euro voor over heb (want ik wil digitaal) maar dat ik door alle positieve berichten wel zwaar in verleiding word gebracht. Wellicht komt die in een black friday XB1X bundel :P

Toevallig afgelopen zaterdag nog wel 'lekker retro' deel 1 en 2 gespeeld.

Oh wel idd al diverse geinige costumes gezien in social media. Zelfs een magicarp uit pokemon!

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 25-10-2018 16:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:34:
[...]

Nope :'(
Toevallig vandaag in sf5 topic gepost dat ik er geen 70 euro voor over heb (want ik wil digitaal) maar dat ik door alle positieve berichten wel zwaar in verleiding word gebracht. Wellicht komt die in een black friday XB1X bundel :P

Toevallig afgelopen zaterdag nog wel 'lekker retro' deel 1 en 2 gespeeld.

Oh wel idd al diverse geinige costumes gezien in social media. Zelfs een magicarp uit pokemon!
Die magicarp is zeker briljant, is goed over nagedacht !
Heb hem overigens ook digitaal, voor 5 tientjes uit de US store.
Weet zo onderhand geneens meer hoe schijfjes er uit zien, liggen hier volgens mij nog ergens onderin de kast naast de casettebandjes en floppydiscs.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

Die magicarp is zeker briljant, is goed over nagedacht !
Heb hem overigens ook digitaal, voor 5 tientjes uit de US store.
Weet zo onderhand geneens meer hoe schijfjes er uit zien, liggen hier volgens mij nog ergens onderin de kast naast de casettebandjes en floppydiscs.
5 tientjes in yanks nepgeld ;) ? wow........pcgamesupply for prepaid cards?
En wat leuk is.......ik vind voor dit spel analoge sticks vaak fijner dan dpad......dus kan hem idd ook op xb1 spelen!

* Sagat gaat er hard over nadenken :Y

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Mijn One X geeft opeens geen signaal meer door.
Gisteren werkend uit gezet (stand-by) en nu blijft het signaal weg.

Al diverse dingen geprobeerd, andere HDMI kabel, andere poort, power cycle maar helaas.
Iemand nog een tip of moet ik hem echt een paar uur voor RDR2 uitkomt opsturen? :+

Edit; het gekke is ook, als ik de Xbox uitzet zet die ook mijn TV en soundbar uit. Ergens is er wel connectie dus..

[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 25-10-2018 17:31 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:04:
[...]

XOX lijkt wel duidelijk de beste te zijn inderdaad.
Lijkt? De Xbox One X is de beste, hij loopt rondjes om de concurrentie.
Vergeet ook niet dat de X native 4K is.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:27
Zijn de problemen met US gift cards inwisselen inmiddels voorbij? Zou toch jammer zijn om met een 50 USD kaart te blijven zitten (heb nog 10$ tegoed). Kan ik RDR2 mooi binnenhalen en morgenavond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Black Desert open beta op 08/11

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:

Al diverse dingen geprobeerd, andere HDMI kabel, andere poort, power cycle maar helaas.
Iemand nog een tip of moet ik hem echt een paar uur voor RDR2 uitkomt opsturen? :+

Edit; het gekke is ook, als ik de Xbox uitzet zet die ook mijn TV en soundbar uit. Ergens is er wel connectie dus..
Al op een andere scherm gecheckt?

Er staan nog enkele andere mogelijkheden hier: https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ready, steady, go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iQoj3wtsLJZoUpN8SFuc6lHc/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:51:
[...]

Al op een andere scherm gecheckt?

Er staan nog enkele andere mogelijkheden hier: https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected
Ander scherm heb ik helaas geen mogelijkheid voor. Loop zo denk ik even met het apparaat naar een vriend die 100 meter verderop woont.
Die andere dingen al wel gecheckt.

Het is wel gek, kabels wordt niet aangezeten, Xbox staat altijd op dezelfde plek, tv instellingen zijn niet veranderd, Xbox instellingen zijn niet gewijzigd..

Zou wel balen zijn als ik hem moet opsturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:02:
[...]

Ander scherm heb ik helaas geen mogelijkheid voor. Loop zo denk ik even met het apparaat naar een vriend die 100 meter verderop woont.
Die andere dingen al wel gecheckt.

Het is wel gek, kabels wordt niet aangezeten, Xbox staat altijd op dezelfde plek, tv instellingen zijn niet veranderd, Xbox instellingen zijn niet gewijzigd..

Zou wel balen zijn als ik hem moet opsturen :+
Zou erg balen zijn. Ook de signal rest gedaan via power knop en eject? Die vergeet ik nog wel eens omdat ik mezelf een enorme xbox expert vind en de troubleshooting niet goed toe pas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Bullet NL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:
[...]

Klopt hoor!

Ik ga er niet speciaal een X voor halen. Maar het is wel tempting.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:05:
[...]

Zou erg balen zijn. Ook de signal rest gedaan via power knop en eject? Die vergeet ik nog wel eens omdat ik mezelf een enorme xbox expert vind en de troubleshooting niet goed toe pas. :)
Diverse malen, helaas geen succes.
Wel apart dat hij de TV aan/uit zet maar geen beeld geeft.

Zou je zeggen dat er wel “connectie/signaal” is.

Edit; zit met bij de betreffende vriend maar helaas daar ook geen beeld..

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 25-10-2018 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Bohhh. De Xbox + FH4 + RDR bundels zijn alweer verdwenen. Had ik gelijk moeten bestellen natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Singapore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:05

-tom-562

Oliesjeik

Beltoni schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:03:
Bohhh. De Xbox + FH4 + RDR bundels zijn alweer verdwenen. Had ik gelijk moeten bestellen natuurlijk...
Grr, ik kom toevallig in dit topic, omdat het toch wel begint te kriebelen om een One X te kopen voor RDR2 en straks BF:V, ook al heb ik (nog) geen 4K TV :P Zie ik natuurlijk die aanbiedingen weer te laat... :( Enige 'deal' die ik tegen kom, is bij gamemania:
https://www.gamemania.nl/consoles/xbox-one/2222/
Maar nog steeds niet zo goedkoop als bij Bol.com :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
-tom-562 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:17:
[...]

Grr, ik kom toevallig in dit topic, omdat het toch wel begint te kriebelen om een One X te kopen voor RDR2 en straks BF:V, ook al heb ik (nog) geen 4K TV :P Zie ik natuurlijk die aanbiedingen weer te laat... :( Enige 'deal' die ik tegen kom, is bij gamemania:
Hier hetzelfde. Dacht nu, ik bestel de X alvast. De 4K tv komt later wel...

Heb me nu voorgenomen dat ik RDR niet speel zonder XBX en liever ook niet zonder 4k tv... Zwaar leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me trouwens af vraag met de PS5 en Xbox Two, ik neem aan dat deze consoles ook gewoon voor 4K zullen gaan dus in welk opzicht is het noodzakelijk om je HDMI kabels te veranderen met HDMI 2.1. Zijn de 2.0 kabels forward compatible? Want heb mijn OLED tv aan de muur hangen en de kabels in de muur en ik heb eigenlijk geen zin om daarvoor alles er weer uit te moeten halen. Zal de volgende generatie gewoon weer op full native 4k aimen met alle games op 60hz of denken jullie dat ze voor hoger gaan waardoor je ook nieuwe HDMI kabels nodig zal moeten hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:42:
Wat ik me trouwens af vraag met de PS5 en Xbox Two, ik neem aan dat deze consoles ook gewoon voor 4K zullen gaan dus in welk opzicht is het noodzakelijk om je HDMI kabels te veranderen met HDMI 2.1. Zijn de 2.0 kabels forward compatible? Want heb mijn OLED tv aan de muur hangen en de kabels in de muur en ik heb eigenlijk geen zin om daarvoor alles er weer uit te moeten halen. Zal de volgende generatie gewoon weer op full native 4k aimen met alle games op 60hz of denken jullie dat ze voor hoger gaan waardoor je ook nieuwe HDMI kabels nodig zal moeten hebben.
Volgens Phil Spencer staan de pijlen op 60fps.
8K of 16K lijkt me trouwens ook niet echt rendabel voor de huidige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-10 16:45
Bullet NL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:
[...]

Knappe prestatie, daarom best gek dat nogsteeds weinig animo voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:50:
[...]

Volgens Phil Spencer staan de pijlen op 60fps.
8K of 16K lijkt me trouwens ook niet echt rendabel voor de huidige markt.
Dat het 4K zal zijn is wel duidelijk. Niemand gaat in 8K investeren (als consolefabrikant) wanneer 4K net een beetje mainstream begint te raken. Alleen is nu dus de vraag 4K 120hz of 4K 60hz. Met dat laatste neem ik aan dat de huidige HDMI kabels gewoon geschikt zullen zijn om al het pracht en praal door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Beltoni schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Hier hetzelfde. Dacht nu, ik bestel de X alvast. De 4K tv komt later wel...

Heb me nu voorgenomen dat ik RDR niet speel zonder XBX en liever ook niet zonder 4k tv... Zwaar leven
Ik heb iig een reminder aangezet bij bol.com, mocht het ding weer op voorraad komen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. De pre-load download is gestart. De oudste zoon ligt te slapen en te dromen over de belangrijke nieuwe game die hij morgen voor het eerst mag spelen. De omkoperij dat als hij in zijn bed bleef hij wel mocht spelen en als er ook maar voetje eruit kwam niet, resulteerde in het gewenste gedrag. De jongeman tukte direct met een glimlach op zijn gezicht. Helemaal klaar voor: Paw Patrol: On a Roll.

Papa zijn plezier komt morgen ergens per post binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 11:31
Wat is het grote voordeel van 4K bij een scherm van 32 inch? Ik wil liever geen groter scherm dan dit, maar kan ik dan niet beter op 1080p blijven? Is misschien voor de framerate ook wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:24
Famous schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:

Paar uur even dat ding van het stroom laten heeft bij mij weleens tijdelijk iets opgelost, een beetje rammelen en hupsakee de one x starten op xd

Mijn xbox is trouwens opgestuurd geweest 2 weken geleden en binnen 5 dagen (5e dag na inlevering van de one x bij UPS) stond de postbode aan de deur met een gerepareerde one x.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 25-10-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belecthor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:55:
Wat is het grote voordeel van 4K bij een scherm van 32 inch? Ik wil liever geen groter scherm dan dit, maar kan ik dan niet beter op 1080p blijven? Is misschien voor de framerate ook wel prettig.
Is afhankelijk van je ogen en kijkafstand. Op mijn bureau setup zie ik duidelijk verschil tussen een 4k 32 inch en een 1080p 28 inch monitor als ik normaal zit. Als ik drie meter naar achter stap is het verschil nauwelijks waar te nemen.

Naast de monitors staat een oude 720p tv van 32 inch. Die is bijna niet om aan te zien terwijl ik zit. Als ik op 3 meter afstand sta te strijken, valt het verschil me meer op dan die tussen de 4k en 1080p monitors. Maar kan ik de bal wel zien rollen op het scherm en zelfs spelers van elkaar onderscheiden. :)

Your mileage may vary dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RovloSQL
RovloSQL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:03:
Zijn de problemen met US gift cards inwisselen inmiddels voorbij? Zou toch jammer zijn om met een 50 USD kaart te blijven zitten (heb nog 10$ tegoed). Kan ik RDR2 mooi binnenhalen en morgenavond spelen.
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: Ja het werkt gewoon. RDR2 is aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:00:
[...]

Is afhankelijk van je ogen en kijkafstand. Op mijn bureau setup zie ik duidelijk verschil tussen een 4k 32 inch en een 1080p 28 inch monitor als ik normaal zit. Als ik drie meter naar achter stap is het verschil nauwelijks waar te nemen.

Naast de monitors staat een oude 720p tv van 32 inch. Die is bijna niet om aan te zien terwijl ik zit. Als ik op 3 meter afstand sta te strijken, valt het verschil me meer op dan die tussen de 4k en 1080p monitors. Maar kan ik de bal wel zien rollen op het scherm en zelfs spelers van elkaar onderscheiden. :)

Your mileage may vary dus.
Ah oke. Dan ga ik denk ik voorlopig geen 4K aanschaffen. Weet iemand eigenlijk of het spel Red Dead Redemption 2 op een hogere framerate gaat lopen op een native 1080p scherm? Dan is het mij het sowieso wel waard om gewoon op 1080p te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Belecthor schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:39:
[...]

Ah oke. Dan ga ik denk ik voorlopig geen 4K aanschaffen. Weet iemand eigenlijk of het spel Red Dead Redemption 2 op een hogere framerate gaat lopen op een native 1080p scherm? Dan is het mij het sowieso wel waard om gewoon op 1080p te blijven.
Voor zo ver ik heb gelezen mikt RDR2 op alle consoles op 30FPS. Ik heb geen berichten gezien die bevestigen dat er een performance modus (zoals in FH4 en de nieuwste Tomb Raider bijvoorbeeld) in zit. Zou me niks verbazen als een X die op 1080 output wel een iets stabielere framerate levert, maar Digital Foundry (artikel hierboven gelinkt) is redelijk duidelijk: RDR2 loopt strak en stabiel op native 4K op de X. Weinig voordeel boven dat te halen lijkt me (vanwege framelock op 30 FPS).

Dit is mijn meest PC-achtige post ooit. Ik ga terug naar mijn normale modus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

Voor zo ver ik heb gelezen mikt RDR2 op alle consoles op 30FPS. Ik heb geen berichten gezien die bevestigen dat er een performance modus (zoals in FH4 en de nieuwste Tomb Raider bijvoorbeeld) in zit. Zou me niks verbazen als een X die op 1080 output wel een iets stabielere framerate levert, maar Digital Foundry (artikel hierboven gelinkt) is redelijk duidelijk: RDR2 loopt strak en stabiel op native 4K op de X. Weinig voordeel boven dat te halen lijkt me (vanwege framelock op 30 FPS).

Dit is mijn meest PC-achtige post ooit. Ik ga terug naar mijn normale modus :P
Ah duidelijk. Tja, ik heb geen 4K TV en geen console, maar om nou beiden aan te schaffen voor dit spel.. ik hoop dat ze verder de framerate gaan unlocken op de performance versie dan; ik vind framerate echt wel belangrijker dan resolutie. GTA 5 vond ik ook niet te spelen op de vorige generatie consoles (PS3 & Xbox360).

[ Voor 11% gewijzigd door Belecthor op 25-10-2018 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

LopendeVogel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Paar uur even dat ding van het stroom laten heeft bij mij weleens tijdelijk iets opgelost, een beetje rammelen en hupsakee de one x starten op xd

Mijn xbox is trouwens opgestuurd geweest 2 weken geleden en binnen 5 dagen (5e dag na inlevering van de one x bij UPS) stond de postbode aan de deur met een gerepareerde one x.
Heb hem nu inderdaad helemaal los gekoppeld.
Morgen na het werk nog eens proberen of die iets doet qua beeld.

Als het niet zo is gaat die retour Microsoft en ga ik RDR2 spelen bij een vriend.
Speel het toch liever thuis want meneer heeft een One S met een 1080P tv en thuis heb ik een - niet werkende - One X met een OLED 4K :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pfffff wat is RDR2 heerlijk meeslepend, hij werkte bij mij direct om 0:00u.... nu bijna 2 uur later zet ik hem uit voor wat nachtrust...

Aanrader, de One X levert echt beeld schone plaatjes af, je zit soms net in een film...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-10 16:33

Louw Post

Cerenas

Bullet NL schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 01:52:
pfffff wat is RDR2 heerlijk meeslepend, hij werkte bij mij direct om 0:00u.... nu bijna 2 uur later zet ik hem uit voor wat nachtrust...

Aanrader, de One X levert echt beeld schone plaatjes af, je zit soms net in een film...
Kan niet wachten. Deel 1 nooit gespeeld, maar shit hey wat zit deel 2 er goed uit. Heb nog gebruik kunnen maken van de Bol.com actie en die komt vandaag binnen. O+ Nu nog de werkdag door zien te komen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:24

Vooral wanneer je die functie ook gebruikt om in die modus te komen, echt tof gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:46:
Zo. De pre-load download is gestart. De oudste zoon ligt te slapen en te dromen over de belangrijke nieuwe game die hij morgen voor het eerst mag spelen. De omkoperij dat als hij in zijn bed bleef hij wel mocht spelen en als er ook maar voetje eruit kwam niet, resulteerde in het gewenste gedrag. De jongeman tukte direct met een glimlach op zijn gezicht. Helemaal klaar voor: Paw Patrol: On a Roll.

Succes! :+

https://www.rockpapershot...-patrol-on-a-roll-review/

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:46:

Ik twijfelde ook om hem voor mijn zoontje te halen, maar vond het toch echt teveel geld. Ziet eruit als een redelijk eenvoudig tablet spelletje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig plezier voor papa, veel plezier voor kind haalde ik eruit. Hopelijk is dat ook zo.

@mobygo76 en anderen ik deel hier wel eerste ervaringen. Een Product review of topicstarter gaat me iets te ver voor dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:01:
[...]

Dat het 4K zal zijn is wel duidelijk. Niemand gaat in 8K investeren (als consolefabrikant) wanneer 4K net een beetje mainstream begint te raken. Alleen is nu dus de vraag 4K 120hz of 4K 60hz. Met dat laatste neem ik aan dat de huidige HDMI kabels gewoon geschikt zullen zijn om al het pracht en praal door te sturen.
Mogelijk dat we een mid console upgrade krijgen weer, zoals nu de pro en de X, maar dan voor 8k support. v.w.b. 120hz, had de x daar ook al niet support voor? Dus als dat relatief eenvoudig te realiseren is...
Het zou ook een pre kunnen zijn voor de esports scene....als je daar de preferred console kan zijn, kan ik me zo voorstelllen dat toch echt iets kan zijn waar de fabrikanten dan op gaan inspellen.

Ik vraag me af en hoeverre het voor de massa een verkoop argument gaat zijn. Vroeger leek 4k me helemaal fantasitsch maar je hoort bijna unaniem van mensen dat, hoewel het uiteraard fijn is, HDR de veel grotere impact heeft.
Ook met de kijkafstanden in ogenschouw nemend kan ik me zo voorstellen dat 8k, niet heel snel populair gaat worden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk min of meer standaard zijn en/of de reclame machine gaat wel zijn ding doen maar wellicht een alternatief.....zouden we dan eindelijk gaan shiften naar VR/AR of zelfs 3d hologrammen? Ben wel benieuwd. Maar ik had eigenlijk verwacht dat VR in 2018 veel populairder zou zijn dan het is.

Overigens hard getwijfeld over SC6, wat me uiteindelijk tegenheid was dat ik mijn xbox usa account niet in mijn ww database had zitten, geen zin om em te resetten :P

Wel diverse andere games op de one gespeeld, maar niets kon me echt hooken. Moet wsl echt eerst maar is mijn sig gaan kunnen updaten :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
hmm die kleine hier kreeg gister in de game mania het advies om de stofzuiger op de laagste stand over de xbox one s te halen om t kleine beetje stof wat op de bovenkant in t ventilatie rooster zit weg te halen,,,,hij kwam thuis met dit verhaal en moest ff achter mijn oren krabben,,,,wat is jullie mening/advies? kan dit gewoon?!

alvast bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:56:
hmm die kleine hier kreeg gister in de game mania het advies om de stofzuiger op de laagste stand over de xbox one s te halen om t kleine beetje stof wat op de bovenkant in t ventilatie rooster zit weg te halen,,,,hij kwam thuis met dit verhaal en moest ff achter mijn oren krabben,,,,wat is jullie mening/advies? kan dit gewoon?!

alvast bedankt :)
Mijn advies: vraag geen advies aan game mania medewerkers over onderhoud van je console. Ik zou niet met een stofzuiger aan de slag gaan. Geef je kind een microvezeldoekje, wat alcohol en wattenstaafjes (die laatste twee als er aangekoekte zooi op zit) en wens hem veel succes toe. :)

Een stofzuiger in de buurt van een moederbord is, vanwege alle kleine deeltjes, vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Mijn advies: vraag geen advies aan game mania medewerkers over onderhoud van je console. Ik zou niet met een stofzuiger aan de slag gaan. Geef je kind een microvezeldoekje, wat alcohol en wattenstaafjes (die laatste twee als er aangekoekte zooi op zit) en wens hem veel succes toe. :)

Een stofzuiger in de buurt van een moederbord is, vanwege alle kleine deeltjes, vragen om problemen.
Dan doen mijn Xbox one en 360 het nog best goed voor die keren dat ik ze gewoon stuifzuig ipv van een doekje te pakken :+ PC blaas ik uit met een compressor ivm het bijna directe contact met mobo en GPU :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Toen ik mijn 360 openschroefde, snap ik ergens de stofzuiger wel, hoeveelheid stof dat in dat ding was opgeslagen, had er bijna een T-shirt van kunnen maken :P

Ik gebruik standaard perslucht of compressor om stof 'los' te krijgen, dan op gepaste afstand de stofzuiger erbij om al het stof wat er uit komt vliegen direct op te zuigen. PC werkt het al jaren goed, maar heb het idee dat mijn X ook al aardig wat stof aan het verzamelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
ik hoop dat ze ooit nog s n keer de one s uitbrengen in een versie waarbij de bovenkant gewoon dicht is als dat al mogelijk zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet het moederbord totaal anders ontworpen worden. Daar zou ik niet al te snel op rekenen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Dan doen mijn Xbox one en 360 het nog best goed voor die keren dat ik ze gewoon stuifzuig ipv van een doekje te pakken :+ PC blaas ik uit met een compressor ivm het bijna directe contact met mobo en GPU :)
Misschien pak ik het overdreven veilig aan maar ik zou eerder handelen als @SinergyX dan als @timmie271 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:07:
[...]

@mobygo76 en anderen ik deel hier wel eerste ervaringen. Een Product review of topicstarter gaat me iets te ver voor dit spel. :)
Ik kan niet wachten hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-08 11:08
-tom-562 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:17:
[...]

Mediamarkt heeft nu ook RDR2 gratis bij de bundels, voor 445,- Dus uiteindelijk een vergelijkbare prijs met de aanbieding die jij noemt maar dan twee games. Zo uit het werk maar even naar de Mediamarkt lopen; bundel met FH4 en RDR2, ben ik eindelijk van de 360 over naar de volgende generatie.

Overigens heeft de Intertoys nog de bundel met PUBG met gratis RDR2 voor 444 zie ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Pauperesk op 26-10-2018 11:51 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Xbox pakketje van de bol.com zojuist gekregen…. nu de verleiding proberen te weerstaan om de Xbox One X aan te sluiten aan een van de 4K schermen hier op het werk….. is het al 17.00u?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Pauperesk schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:47:
[...]

Mediamarkt heeft nu ook RDR2 gratis bij de bundels, voor 445,- Dus uiteindelijk een vergelijkbare prijs met de aanbieding die jij noemt maar dan twee games. Zo uit het werk maar even naar de Mediamarkt lopen; bundel met FH4 en RDR2, ben ik eindelijk van de 360 over naar de volgende generatie.

Overigens heeft de Intertoys nog de bundel met PUBG met gratis RDR2 voor 444 zie ik.
Als ik op de site van Mediamarkt kijk, krijg je Forza 7 er ook bij

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tiny schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:59:
Xbox pakketje van de bol.com zojuist gekregen…. nu de verleiding proberen te weerstaan om de Xbox One X aan te sluiten aan een van de 4K schermen hier op het werk….. is het al 17.00u?

;)
https://www.ishetal5uur.nl/ :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-08 11:08
-tom-562 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:59:
[...]

Als ik op de site van Mediamarkt kijk, krijg je Forza 7 er ook bij
Die hoort inderdaad ook bij de bundel (downloads).

Update; gekocht (Mediamarkt Utrecht The Wall). Staat in de winkel niet dat RDR2 er gratis bij zit dus losse bon laten maken en meegekregen :)

Nu m'n tijd uitzitten op kantoor... Ben benieuwd, kom van de 360 dus een flinke upgrade.

[ Voor 32% gewijzigd door Pauperesk op 26-10-2018 12:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-10 16:45

Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:57:
[...]

Nou dat weet ik niet, in vind een SP game helemaal geen *** aan, ik game liever online met wat vrienden van mij.... Lekker met headset op de dag bespreken, beetje ontspannen..

Aan een single player game heb ik niets, dan kan ik net zo goed een krant gaan lezen, dat doe ik immers ook alleen...

Maar goed, dit is mijn visie op gamen, een ander kan hier natuurlijk totaal anders in staan.
In de politiek kunnen ze nog wat leren van je draai kunsten. Maar ik begrijp dat je al toegang hebt tot red dead online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

[...]

In de politiek kunnen ze nog wat leren van je draai kunsten. Maar ik begrijp dat je al toegang hebt tot red dead online?
Maar ook in de politiek is het verklaarbaar, de kans is zeer groot dat je voor RDR:O wel een stuk prologue in de SP heb moeten spelen (was in het begin in GTA ook, later is dit omgezet naar 2 aparte), dan moet je wel door de zure appel bijten en maar stukje SP gaan spelen :P

Ik wacht rustig af :) Heb andere games die aandacht nodig hebben komende weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 12:52
Ja werkt, gister ook gedaan voor RDR2 en vorige maand voor FIFA19, FH4 en CODBO4. US Giftcard via cdkeys gekocht met 3% extra korting via Facebook actie. Daarna de gebruikelijke methode via Microsoft US Store gedaan. Enige is wel dat je je code niet van te voren kan redeemen (foutmelding). Je moet RDR2 (of andere game) aanschaffen en dan nadat je je saldo ziet dan je code redeemen voor het restant bedrag en voila :*)

Scheelt je weer mooi paar centen!

Succes
RovloSQL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:03:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

[...]

Ik snap wat je zegt maar........is alles zwart with, digitaal 0 of 1?
Het kan zijn dat je over het algemeen mulitplayer games leuker vind en meestal single player games niet leuk. Maar dat er wel uitzonderingen zijn.

Ik hou normaal zelf niet van nederlandstalige muziek maar op bepaalde tijdstippen en met bepaalde ehm invloeden van versnaperingen vind ik het wel een stuk leuker :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kleine deeltjes? Ben je bang dat je componenten van het bord af zuigt of begrijp ik je nou verkeerd? :)
Het probleem lijkt mij dat een stofzuiger nogal wat statische electriciteit kan genereren (al zal dat op de behuizing niet snel tot problemen leiden)... Daarnaast kan de stofzuigermond krassen veroorzaken (ben zelf ooit zo stom geweest om even snel bij het stofzuigen over een van mijn zuilspeakers heen te gaan :F)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 13:16
Vraagje over de elite controller. Vandaag na heel lang de controller eens in mijn handen gehad. Mijn zoontjes spelen er altijd mee. Maar ik merkte dat bij het linker pookje van mijn elite controller veel speling zit. Het pookje lijkt wat naar beneden te vallen (je kan hem ook iets omhoog trekken). Hij rammelt ook als je schudt door dat losse pookje.

Is dit eigenlijk normaal, of is de controller gewoon stuk aan het gaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warfare schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:10:
Vraagje over de elite controller. Vandaag na heel lang de controller eens in mijn handen gehad. Mijn zoontjes spelen er altijd mee. Maar ik merkte dat bij het linker pookje van mijn elite controller veel speling zit. Het pookje lijkt wat naar beneden te vallen (je kan hem ook iets omhoog trekken). Hij rammelt ook als je schudt door dat losse pookje.

Is dit eigenlijk normaal, of is de controller gewoon stuk aan het gaan? :S
Ik heb mijn eerste elite daarvoor terug gestuurd (die had het uit de doos al), maar de vervanger kreeg het na een tijdje ook en heeft nooit tot problemen geleid. Tijdje terug om een andere reden een vervangende onder garantie gekregen en die heeft het niet, maar zal me niet verbazen als die het over een tijdje ook weer krijgt.
Heb er nooit echt iets van gemerkt, behalve als ik in gekke houdingen probeerde te gamen (achterover liggen en controller oversterboven op je borstkas zeg maar, dan valt de stick omhoog :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
appeltje eitje schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:04:
Ja werkt, gister ook gedaan voor RDR2 en vorige maand voor FIFA19, FH4 en CODBO4. US Giftcard via cdkeys gekocht met 3% extra korting via Facebook actie. Daarna de gebruikelijke methode via Microsoft US Store gedaan. Enige is wel dat je je code niet van te voren kan redeemen (foutmelding). Je moet RDR2 (of andere game) aanschaffen en dan nadat je je saldo ziet dan je code redeemen voor het restant bedrag en voila :*)

Scheelt je weer mooi paar centen!

Succes
Bedankt, ik was gisteren ongeduldig en de gok gewaagd. Zoals een paar posts hierboven staat was die poging gelukkig succesvol. RDR2 staat klaar om op te starten vanavond 8)
Pagina: 1 ... 118 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.