[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:08:
Damn, AC Odyssey is echt huge. Ben afgelopen paar dagen bezig geweest om de map op 100% te krijgen. Doordat het een mix is van water en land, waarbij land ook veel bergen heeft, is het niet zomaar een waypoint zetten en achteruit gaan zitten. Maar de omgeving is gevarieerd genoeg en je ontdekt toch echt veel steden. De map zou ongeveer 2x zo groot zijn als Origins, maar heeft daarbij niet de nutteloze woestijnen, maar in plaats daarvan dus redelijk wat zee. Qua steden echter zit er echt veel meer in. De meeste eilanden zijn ook erg mooi gemaakt. Het voelt niet aan alsof ze wat dingen random gegenereerd hebben en het is bovendien echt vol gepakt. Ik heb nu na 41 uur pas het idee dat ik een beetje aan het eind begin te komen. Net level 30 voorbij (moet nog tot 50) en dat gaat dus veel trager dan in vorige games, maar ook weer niet heel hinderlijk. Iets wat ik ook wel fijn vind is dat je op een gegeven moment de ability unlocked om geen val-damage meer te hebben. Gewoon ergens vanaf springen is gewoon erg fijn en maakt free-runnen minder irritant. Ook het paard kan op meer plekken komen. Kleine dingen die een wereld van verschil maken. Mee levellen van vijanden blijft nog steeds wat flauw maar biedt wel wat meer uitdaging als ik het zo terug kijk. Vroeger was mijn tactiek altijd om wat levels vooruit te lopen en dan terug te gaan, maar dat was erg makkelijk. Die mogelijkheid heb je nu niet waardoor elk fort welke je in wilt nemen, ineens een grotere uitdaging is. Merceneries erbij maakt het ook nog meteen pittiger en achteraf gezien wel leuk (met hier en daar een frustratie omdat je dan dood gaat en je laatste save wat te ver geleden)

Overall vermaak ik me op de 1 of andere manier beter met de game. Het kiezen van andere opties tijdens dialogen is wel iets wat ik al langer wilde en ook mooi om te zien hoe sommige missies daarop aansluiten. Ze hebben zich er echt niet makkelijk om gemaakt. Het verhaal voelt ook veel langer aan en biedt meer variatie. En veel regio's zijn wel iets om op een kaart te zetten of als achtergrond. Erg mooi elke keer.

Ik weet niet of je hem moet halen nu nog voor Red Dead uit komt (weer zo'n lange game) maar als je daar mee klaar ben, zou ik hem echt aanraden. Ik had het niet verwacht, maar Origins is voor mij niet meer de beste Assassins Creed game, dat is nu echt Odyssey. Echt bizar hoe groot die is. Overigens heb ik ook 61 uur in Origins zitten zie ik, maar volgens mij heb ik daar aardig wat uur de game aangehad terwijl ik AFK was. De games daarvoor was altijd max 30 uur oid
Ik had in origins 70 uur zitten met 1000/1000 en met de dlc 120 uur (denk 10 uur gewoon banjeren voor wat grind spul) om 1500/1500 te maken..

ik vind ze beide goed heb met odessey idd wel het gevoel dat het langzaam gaat.. en soms kan het moeilijkheidsverschil te groot zijn.. probeer ook van te voren te saven om te voorkomen dat de auto save er te ver voor was..

het is wel een stuk uitgebreider, soms hindelijk omdat ik echt moet zoeken naar opdrachten voor de xp om te levelen.. en de manier met de sekte als extra hoofdlijn is er goed gedaan.. beide zien er schitterend uit (raar genoeg heeft alleen origins dolby atmos) en wat je zegt elk eiland heeft zijn eigen 'omgeving"... van heel vrolijk (roze bloemetjes en dergelijke).. tot aan compleet bebosde gebieden, erg indrukwekkend hoe groot het contrast van het landschap kan zijn..(vele malen beter en indrukwekkender dan farc cry 5)..
ik ga weer "even" verder.. 26 uur en level 23 pas.. en rdr2 had ik toch nog niet pre ordered :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:28:
Ben van plan een xbox one s elite controller aan te schaffen , wat zijn jullie ervaringen mee, hoe moet je deze opladen, denk met een usb kabel of oplaadbare batterijn, van xbox one zelf, of wat raden jullie aan voor dit?
gr
Dit zijn wel een beetje vragen die je ook gewoon had kunnen Googlen he...
Volgens mij vinden de meeste mensen die hem hebben het het beste ding ooit, behalve dat hij voor veel mensen niet heel erg duurzaam is, maar ik zou zeggen zoek op elite in dit topic en begin te lezen, er is veel over gediscussieerd.
Ik zou zelf niet meer zonder willen, maar heb hem ook net nog in garantie op moeten sturen omdat het plastic van een van de triggers ineens een scheur had. Toen hij weg was de Xbox niet aangeraakt want de gewone controller vind ik echt niet meer fijn om te gebruiken nu.
Opladen is exact hetzelfde als een gewone Xbox one controller, kan in de controller zelf alleen als je er een play&charge kit in stopt (die bij mij het uitstekend doet en heel lang mee gaat, ook na ruim 2 jaar nog).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
6 maanden Live voor 16,50 bij cd keys. Je krijgt 2 x 3 maanden in je bestelling en kunt meerdere keren achter elkaar bestellen. Pro tip: vink automatische verlenging aan en je krijgt per code 1 maand extra. Heb net voor 33,- 16 maanden Live gekregen. Dit kun je daarna weer uitzetten. Dit zijn codes waarvoor je geen VPN nodig hebt oid.

https://www.cdkeys.com/xb...d-membership-xbox-one-360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

13art

Moderator Mobile
DeLyon schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:10:
6 maanden Live voor 16,50 bij cd keys. Je krijgt 2 x 3 maanden in je bestelling en kunt meerdere keren achter elkaar bestellen. Pro tip: vink automatische verlenging aan en je krijgt per code 1 maand extra. Heb net voor 33,- 16 maanden Live gekregen. Dit kun je daarna weer uitzetten. Dit zijn codes waarvoor je geen VPN nodig hebt oid.

1 maand extra per code. Voor een jaar heb je twee codes nodig. Dan kom je toch uit op 14 maanden ipv 16?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:50
l3art schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

1 maand extra per code. Voor een jaar heb je twee codes nodig. Dan kom je toch uit op 14 maanden ipv 16?
Maar als je goed had gelezen zag je dat je 2x 3 maanden codes krijgt :) oftewel 4x 3 maanden is 12 + 4 gratis maanden gold :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

13art

Moderator Mobile
timmie271 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:37:
[...]

Maar als je goed had gelezen zag je dat je 2x 3 maanden codes krijgt :) oftewel 4x 3 maanden is 12 + 4 gratis maanden gold :)
Ahhh ok, ik dacht 1 code voor 3 maanden waar je dan 3 maanden automatisch bij kreeg. Dan snap ik het. Merci d:)b

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-10 19:06
Nu aankomende vrijdag RDR2 eindelijk uitkomt, vroeg ik me af wat we kunnen verwachten op grafisch gebied als je hem gaat spelen op de OG Xbox One. Dit is geen eerlijke vergelijking, maar GTA V op de next gen consoles zien er totaal niet meer 'schitterend' uit. Zal de OG One op stukken achtergelopen vergeleken met de OG PS4? Uiteraard gaat de Pro en de X (beste keuze) er dik overheen.

Zal het nog uitmaken als je het speelt op de S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:20:
Nu aankomende vrijdag RDR2 eindelijk uitkomt, vroeg ik me af wat we kunnen verwachten op grafisch gebied als je hem gaat spelen op de OG Xbox One. Dit is geen eerlijke vergelijking, maar GTA V op de next gen consoles zien er totaal niet meer 'schitterend' uit. Zal de OG One op stukken achtergelopen vergeleken met de OG PS4? Uiteraard gaat de Pro en de X (beste keuze) er dik overheen.

Zal het nog uitmaken als je het speelt op de S?
Koop gewoon de X en je bent klaar :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd vrij simpel tegenwoordig. Wil je de beste console ervaring voor welke multiplatform game dan ook; koop de Xbox One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Hebben meer mensen last van kartelranden wanneer je gamet op de Xbox One S? Interfaces (zowel in games als in het Xbox menu zelf) staan vol met kartelranden, terwijl ik dat op de PS4 totaal niet heb. Mijn TV voldoet dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-10 19:06
uchiha tijntje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:29:
[...]

Koop gewoon de X en je bent klaar :P
Hehe snap ik. Ik kan helaas nu even geen geld weggooien, en ik ga ervan uit dat rond kerst de prijzen wel zullen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keys lijken op te zijn helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:47

sjaool

Every life should have 9 cats

Thanks! Net verlengd tot 22-3-2020, echt een koopje. :D

Voor een jaar verlengen moet je twee losse bestellingen plaatsen omdat cdkeys.com maar een bestelling per order accepteert.

@Finraziel De codes lijken niet op te zijn, ik kon een kwartier geleden nog 2 setjes bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 21-10-2018 16:10 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Finraziel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Keys lijken op te zijn helaas...
Net nog twee ontvangen dus denk het niet?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Famous schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Net nog twee ontvangen dus denk het niet?
Ze hebben nog codes maar de prijs is nu voor 6 maanden aangepast van €16,50 naar €19,89....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DeLyon schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:11:
[...]

Ze hebben nog codes maar de prijs is nu voor 6 maanden aangepast van €16,50 naar €19,89....
Om 16:03 had ik ze gekocht en verlengt tot 30-03-2022, voor €16,49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de één of andere manier laat de Xbox toetsenbord geen spelsuggesties meer zien in het Engels. Waar kan ik dat weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:47

sjaool

Every life should have 9 cats

Famous schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:23:
[...]

Om 16:03 had ik ze gekocht en verlengt tot 30-03-2022, voor €16,49.
Per stuk neem ik aan. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Si (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:44
444 euro voor de Xbox one X incl. FH4 en RDR2. Begint wel verleidelijk te worden... Overstappen of nog even wachten op Black Friday?

Zit we wel over na te denken om over te stappen op een monitor, vooral om de tv wat minder vaak te claimen. Zijn er zaken waar ik bij een monitor op moet letten? Valt mij vooral op dat ze maar tot 60hz gaan waar de 4k tv's die ik eerder bekeek over 100hz beschikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Beltoni schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 07:23:
444 euro voor de Xbox one X incl. FH4 en RDR2. Begint wel verleidelijk te worden... Overstappen of nog even wachten op Black Friday?

Zit we wel over na te denken om over te stappen op een monitor, vooral om de tv wat minder vaak te claimen. Zijn er zaken waar ik bij een monitor op moet letten? Valt mij vooral op dat ze maar tot 60hz gaan waar de 4k tv's die ik eerder bekeek over 100hz beschikten.
Die beide games gaan per stuk voof 59,99 euro, dus tel uit je winst vergeleken met een losse X. Denk niet dat Black Friday deals echt heeel veel beter gaan zijn. Misschien iets goedkoper, maar meer dan 30 euro zal dat niet zijn en ook niet met 2 top games.

Qua monitor kan ik niks zeggen, niet zo in verdiept de laatste tijd. Zou dan wel voor een goede 4K + HDR gaan als die er zijn.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Die 100 of 120 Hz bij tv's is volgens mij na interpolatie technieken, de tv verzint er dus frames bij. Het is niet zo dat je er werkelijk een 100 of 120 Hz signaal naar toe kan sturen. Bij de paar tv's waar dat wel kan kan het alleen op full HD, niet op 4k, en ze ondersteunen volgens mij ook nog geen adaptive sync dus met een Xbox heb je er toch nog niks aan. Die interpolatie voegt latency toe dus die zooi wil je op een tv waarschijnlijk toch uitzetten als je gaat gamen (hoewel een collega van me het aan heeft staan en het fijn vindt... Maar ik zou het niet willen).

Voor een monitor, als je er een zoekt met freesync 2 dan zou de one x daar volgens mij gebruik van moeten kunnen maken, maar ik heb het niet echt meer gevolgd dus daar zou ik nog even op googlen als je dat interessant vindt. HDR weet ik ook niet zo in hoeverre dat echt beschikbaar is en compatibel met de Xbox bij monitoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Even algemene vraag ; Wat is jullie ervaring met digitale spellen aanschaffen via Bol.com?

Zit te denken om RDR2 via Bol aan te schaffen. Echter wil ik toch wel liever een digitale versie zodat mijn vrouw evt. ook mee kan spelen (plus het scheelt weer discs wisselen :+). Krijg je dan direct een code, of pas op de dag van de release?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
In Duitsland zijn de deals nog wel net iets strakker, €399 voor een Xbox One X, RDR2 en Tomb Raider erbij.
https://www.mydealz.de/de...n-2-fur-39900-eur-1253499

Mogelijk kan het met Black Friday nog wat goedkoper en voor degenen in Nederland dan dat Amazon een mooie deal heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door srdevil op 22-10-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 10:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Reefun schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:48:
Even algemene vraag ; Wat is jullie ervaring met digitale spellen aanschaffen via Bol.com?

Zit te denken om RDR2 via Bol aan te schaffen. Echter wil ik toch wel liever een digitale versie zodat mijn vrouw evt. ook mee kan spelen (plus het scheelt weer discs wisselen :+). Krijg je dan direct een code, of pas op de dag van de release?

Alvast bedankt!
Dan kun je hem toch net zo goed digitaal van de MS store afhalen? Kun je ook direct preloaden en zo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:58

Waar is deze bundle voor deze prijs te koop dan?
Edit: Intertoys dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
Ik wist niet eens dat Bol.com tegenwoordig ook digitale download codes verkocht, wel weer suf dat deze vervolgens 10 euro duurder is dan de disc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Willybubba schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Dan kun je hem toch net zo goed digitaal van de MS store afhalen? Kun je ook direct preloaden en zo.
Ja dat snap ik, Maar voordeel van Bol is dat je 30 dagen de tijd krijgt om de factuur te voldoen. Via de MS Store moet je direct aftikken en als ik dat 30 dagen later kan doen komt dat net wat beter uit :) Zeker ook met BFV volgende maand erbij.
Stefmeister schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:36:
Ik wist niet eens dat Bol.com tegenwoordig ook digitale download codes verkocht, wel weer suf dat deze vervolgens 10 euro duurder is dan de disc versie.
Digitale versies zijn meestal wat duurder dan de disc versies. Dat beetje extra haalt me niet uit want op die manier kunnen we gewoon met zijn tweën spelen voor de prijs van één d:)b

[ Voor 32% gewijzigd door Reefun op 22-10-2018 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:36:
Nou was het mij al opgevallen dat er tijdens online in Streefighter werd weergegeven dat ik mij in de UK zou bevinden.
Vond dit altijd al vreemd maar had het idee dat dit een fout in het spel was.
Nu speel ik SoulCalibur en zie ik verdomme weer dat ik een UK speler ben 7(8)7
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Speel niet via een vpn of zo, gewoon via ziggo modem.
In games nooit opgevallen, maar de Xbox app geeft mij ook al sinds ik een Xbox heb alle prijzen altijd in ponden... Heb ook Ziggo, maar hij doet het ook via Vodafone netwerk.
Oh trouwens ik lieg geloof ik, als ik me niet vergis gooide sky force anniversary me ook in de uk leaderboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
justifire schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:36:
Nou was het mij al opgevallen dat er tijdens online in Streefighter werd weergegeven dat ik mij in de UK zou bevinden.
Vond dit altijd al vreemd maar had het idee dat dit een fout in het spel was.
Nu speel ik SoulCalibur en zie ik verdomme weer dat ik een UK speler ben 7(8)7
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Speel niet via een vpn of zo, gewoon via ziggo modem.
Kan het niet zijn dat je de Xbox in het Engels maar ook qua locatie instellingen op UK hebt staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:04:
[...]

In games nooit opgevallen, maar de Xbox app geeft mij ook al sinds ik een Xbox heb alle prijzen altijd in ponden... Heb ook Ziggo, maar hij doet het ook via Vodafone netwerk.
Oh trouwens ik lieg geloof ik, als ik me niet vergis gooide sky force anniversary me ook in de uk leaderboards.
Bedoel je de xbox app op telefoon ?
Daarvan kan je nl de locatie wijzigen onder instellingen, deze kijkt niet naar ip.
rscheper schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Kan het niet zijn dat je de Xbox in het Engels maar ook qua locatie instellingen op UK hebt staat?
Locatie staat op Nederland.
Taal staat inderdaad op UK, verwacht het niet maar zal eens kijken of dit uitmaakt als ik die ook op NL zet.
-update- Alles op NL gezet, taalpakket van 33MB geinstalleert, SC geeft nog steeds engeland aan...

[ Voor 93% gewijzigd door justifire op 22-10-2018 15:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Bedoel je de xbox app op telefoon ?
Daarvan kan je nl de locatie wijzigen onder instellingen, deze kijkt niet naar ip.

[...]

Locatie staat op Nederland.
Taal staat inderdaad op UK, verwacht het niet maar zal eens kijken of dit uitmaakt als ik die ook op NL zet.
-update- Alles op NL gezet, taalpakket van 33MB geinstalleert, SC geeft nog steeds engeland aan...
Verrek je hebt gelijk, nooit opgevallen :P (al gebruik ik de app ook eigenlijk nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:05:
Woooh Generation Zero ....
Wat ontzettend vet, doet me terug denken aan S.T.A.L.K.E.R destijds op pc.
Deze gaat hier zeker komen !
Na krap 2 uur conclussie gekomen: nee, wordt em niet.

80% wat je loot is onzin, mobs zijn te snel om neer te krijgen omdat je behoorlijk precies moet schieten (zelfs 6 shotgun kogels deed ze niets), al is de omgeving wel best mooi. Verder 0,0 diepgang dan enkel kogel-soorten, medicpacks en wat 'mob lure spul'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:50
Vraagje over RDR2 pre-load. Op internet lees ik dat die 107GB hoort te zijn, maar ik hark nu 88.15 GB naar binnen. Kan me niet voorstellen dat de resterende 20GB een day-one patch is. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Silversin schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:16:
Vraagje over RDR2 pre-load. Op internet lees ik dat die 107GB hoort te zijn, maar ik hark nu 88.15 GB naar binnen. Kan me niet voorstellen dat de resterende 20GB een day-one patch is. Iemand enig idee ?
Kan soms te maken hebben met One (S) vs the X. De 1e 2 hebben geen 4k enhanced pakket erbij zitten. Dus misschien dat hier je verschil zit? Niet wetende welke xbox jij hebt natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:36

Kalkie

NLMP

Martinspire schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:08:
Damn, AC Odyssey is echt huge. Ben afgelopen paar dagen bezig geweest om de map op 100% te krijgen. Doordat het een mix is van water en land, waarbij land ook veel bergen heeft, is het niet zomaar een waypoint zetten en achteruit gaan zitten. Maar de omgeving is gevarieerd genoeg en je ontdekt toch echt veel steden. De map zou ongeveer 2x zo groot zijn als Origins, maar heeft daarbij niet de nutteloze woestijnen, maar in plaats daarvan dus redelijk wat zee. Qua steden echter zit er echt veel meer in. De meeste eilanden zijn ook erg mooi gemaakt. Het voelt niet aan alsof ze wat dingen random gegenereerd hebben en het is bovendien echt vol gepakt. Ik heb nu na 41 uur pas het idee dat ik een beetje aan het eind begin te komen. Net level 30 voorbij (moet nog tot 50) en dat gaat dus veel trager dan in vorige games, maar ook weer niet heel hinderlijk. Iets wat ik ook wel fijn vind is dat je op een gegeven moment de ability unlocked om geen val-damage meer te hebben. Gewoon ergens vanaf springen is gewoon erg fijn en maakt free-runnen minder irritant. Ook het paard kan op meer plekken komen. Kleine dingen die een wereld van verschil maken. Mee levellen van vijanden blijft nog steeds wat flauw maar biedt wel wat meer uitdaging als ik het zo terug kijk. Vroeger was mijn tactiek altijd om wat levels vooruit te lopen en dan terug te gaan, maar dat was erg makkelijk. Die mogelijkheid heb je nu niet waardoor elk fort welke je in wilt nemen, ineens een grotere uitdaging is. Merceneries erbij maakt het ook nog meteen pittiger en achteraf gezien wel leuk (met hier en daar een frustratie omdat je dan dood gaat en je laatste save wat te ver geleden

Overall vermaak ik me op de 1 of andere manier beter met de game. Het kiezen van andere opties tijdens dialogen is wel iets wat ik al langer wilde en ook mooi om te zien hoe sommige missies daarop aansluiten. Ze hebben zich er echt niet makkelijk om gemaakt. Het verhaal voelt ook veel langer aan en biedt meer variatie. En veel regio's zijn wel iets om op een kaart te zetten of als achtergrond. Erg mooi elke keer.

Ik weet niet of je hem moet halen nu nog voor Red Dead uit komt (weer zo'n lange game) maar als je daar mee klaar ben, zou ik hem echt aanraden. Ik had het niet verwacht, maar Origins is voor mij niet meer de beste Assassins Creed game, dat is nu echt Odyssey. Echt bizar hoe groot die is. Overigens heb ik ook 61 uur in Origins zitten zie ik, maar volgens mij heb ik daar aardig wat uur de game aangehad terwijl ik AFK was. De games daarvoor was altijd max 30 uur oid
80 uur, level 49 en nog stress of ik 'm wel voor vrijdag uitgespeeld heb. 8)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:50
timmie271 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:23:
[...]

Kan soms te maken hebben met One (S) vs the X. De 1e 2 hebben geen 4k enhanced pakket erbij zitten. Dus misschien dat hier je verschil zit? Niet wetende welke xbox jij hebt natuurlijk :)
Ah zie het al. Game is 88GB, Denk dat RDR2 Online de resterende 20 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-10 00:41
https://www.bol.com/nl/p/...duhOKg.1.5.ProductPageUrl

444 euro voor de Xbox one X incl Forza motorsport 7, Forza Horizon 4 en RDR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Damn heb er nu even geen geld voor, maar als ik dat had dan had ik deze bundel wel gekocht hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
JSTPS schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:02:
https://www.bol.com/nl/p/...duhOKg.1.5.ProductPageUrl

444 euro voor de Xbox one X incl Forza motorsport 7, Forza Horizon 4 en RDR2.
Goede aanbieding maar ik zie niet waar je RDR2 bij dit pakket krijgt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023

Je krijgt ook Forza 7 erbij (twv 26-27 euro)

Dus dit is een beetje beter dan de Tomb Raider (38 euro) + Fifa 19 (45 euro) versie die ik had.

[ Voor 9% gewijzigd door Koning Willy op 22-10-2018 20:23 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In afwachting van RDR2 speel ik nu FH4 en Ryse. Over die laatste moet mij toch iets van het hart. Ik snap de zeer matige reviews niet echt. Vind het een behoorlijk uitdagende game die echt wel een aantal epische scènes op het scherm tovert. Tuurlijk merk je dat de game op leeftijd komt, maar grafisch staat het nog zeker zijn mannetje. Iets meer afwisseling in de actie had gekund, maar dit is gewoon een hele fijne hack 'n slash game. Vechtsysteem werkt door de juiste timing te gebruiken erg goed, maar haalt zijn moeilijkheid zeker ook uit het lezen van je tegenstander. Misschien ben ik niet kritisch genoeg, maar ik geef hem 8/10. Hij zit in de game pass, dus zeker proberen wat mij betreft.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Rockvee2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ro1XEJa6cOuHSK4u5o1d4pmN/thumb.png

[ Voor 20% gewijzigd door harrytasker op 22-10-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-10 00:41
Rockvee2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:13:
[...]

Als je de Xbox bestelt, voegt ie rdr2 toe.

Ik zag trouwens niet dat beltoni de aanbieding al had gepost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:21:
In afwachting van RDR2 speel ik nu FH4 en Ryse. Over die laatste moet mij toch iets van het hart. Ik snap de zeer matige reviews niet echt. Vind het een behoorlijk uitdagende game die echt wel een aantal epische scènes op het scherm tovert. Tuurlijk merk je dat de game op leeftijd komt, maar grafisch staat het nog zeker zijn mannetje. Iets meer afwisseling in de actie had gekund, maar dit is gewoon een hele fijne hack 'n slash game. Vechtsysteem werkt door de juiste timing te gebruiken erg goed, maar haalt zijn moeilijkheid zeker ook uit het lezen van je tegenstander. Misschien ben ik niet kritisch genoeg, maar ik geef hem 8/10. Hij zit in de game pass, dus zeker proberen wat mij betreft.
Ryse is dik in orde. Hij is alleen kort en was niet goed genoeg om systemseller te zijn bij launch. Dat leverde een negatieve vibe op. Maar graphics en (ietwat simpele) gameplay zijn gewoon goed.
_____
In ander ondergewaardeerde games:
Tegen beter weten in ben ik de gamepass game WRC5 gaan spelen. En die is nog best te pruimen. Graphics zijn wel matig. Online lees ik dat het bar en bar slecht is. Maar het doet me erg aan Colin McRae rally 2 denken (al was die beter). Lekker rond scheuren op raar ondergrond ligt mij wel geloof ik. Op de een na hoogste stand is hij qua tijden niet heel moeilijk. Je auto heel houden is juist de uitdaging. De balans daarin vinden vind ik wel leuk. Als je enthousiast geworden bent voor racen door Forza Horizon 4 is dit wel een prima vervolg(/tussendoortje tot Rdr2!) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:50:
[...]

Ryse is dik in orde. Hij is alleen kort en was niet goed genoeg om systemseller te zijn bij launch. Dat leverde een negatieve vibe op. Maar graphics en (ietwat simpele) gameplay zijn gewoon goed.
Denk dat je daar wel gelijk in hebt, al heb ik toch een uur of tien er in zitten als ik de sp heb uirgespeeld heb. Valt nog mee dus.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ryse recent geprobeerd maar het kon me niet bekoren, om dezelfde reden wwarom vele PS exclusives mij niet kunnen bekoren. Quick time events in games vind ik dooddoeners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:11:
Ik heb ryse recent geprobeerd maar het kon me niet bekoren, om dezelfde reden wwarom vele PS exclusives mij niet kunnen bekoren. Quick time events in games vind ik dooddoeners.
Sinds kort bieden veel spellen met QTE's een 'sla deze meuk over' optie in het menu. Helaas valt Ryse daar niet onder maar Shadow of the Tomb Raider weer wel. Volgens mij is dat afgekeken van een PS4 exclusive. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand de nieuwe deals with gold al vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2018 08:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ED-B
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-10 13:47
G_Dragon schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:24:
Kan iemand de deals with gold al vinden?
Kan ook nog geen lijstje vinden, maar inmiddels wel Hollow Knight aangeschaft met 25% korting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 17-10 10:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Deals With Gold (10/23 - 10/29)
FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION - $25.00 - 50% off
Halo Wars 2: Complete Edition - $30.00 - 50% off
Halo Wars 2: Standard Edition - $20.00 - 50% off
InnerSpace - $10.00 - 50% off
Kerbal Space Program Enhanced Edition - $20.00 - 50% off
L.A. Noire - $20.00 - 50% off
LEGO The Incredibles - $40.19 - 33% off
Premium Pool Arena - $5.00 - 50% off
Reus - $3.75 - 75% off
RiftStar Raiders - $13.99 - 30% off
Romancing SaGa 2 - $18.74 - 25% off
Starpoint Gemini Warlords - $22.74 - 35% off
The Infectious Madness of Doctor Dekker - $8.44 - 35% off
The Park - $3.90 - 70% off
The Path of Motus - $11.24 - 25% off
Titan Quest - $9.00 - 70% off
de Blob 2 - $9.00 - 70% off
Aven Colony - $9.90 - 67% off
Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition - $44.99 - 25% off
Haunted Halloween '86 - $5.00 - 50% off
Outbreak Bundle - $6.00 - 50% off
Outbreak: The New Nightmare - $4.50 - 50% off
Outbreak: The Nightmare Chronicles - $2.50 - 50% off
Starpoint Gemini 2 Gold Pack - $16.80 - 60% off
Yooka-Laylee - $13.20 - 67% off

Shocktober Sale (10/23 - 11/01)
7 Days to Die - $20.99 - 30% off
>observer_ - $12.00 - 60% off
Agony - $20.00 - 50% off
Alien: Isolation - $9.00 - 70% off
Alien: Isolation - The Collection - $12.00 - 70% off
Anima: Gate of Memories - The Nameless Chronicles - $14.99 - 25% off
Bloodstained: Curse of the Moon - $6.99 - 30% off
DMC4SE Demon Hunter Bundle - $9.00 - 75% off
Dead Ahead: Zombie Warfare - $10.00 - 50% off
Dead Island Definitive Collection - $20.00 - 50% off
Dead Island Definitive Edition - $10.00 - 50% off
Dead Island: Riptide Definitive Edition - $10.00 - 50% off
Dead Rising - $6.00 - 70% off
Dead Rising 2 - $6.00 - 70% off
Dead Rising 2 Off the Record - $6.00 - 70% off
Dead Rising 4 - $20.00 - 50% off
Dead by Daylight: Special Edition - $20.99 - 30% off
Devil May Cry 4 Special Edition - $7.50 - 70% off
Devil May Cry HD Collection - $17.99 - 40% off
Devil May Cry HD Collection & 4SE Bundle - $24.74 - 45% off
DmC Devil May Cry: Definitive Edition - $9.90 - 67% off
Dying Light - $14.99 - 25% off
Flipping Death - $13.39 - 33% off
Fortnite - Deluxe Founder's Pack - $30.00 - 50% off
Fortnite - Standard Founder's Pack - $20.00 - 50% off
Friday the 13th: The Game - $6.00 - 85% off
Gears of War 4 - $15.99 - 60% off
Gears of War 4 Ultimate Edition - $23.99 - 60% off
Graveyard Keeper - $13.39 - 33% off
Hello Neighbor - $19.49 - 35% off
Hollow Knight: Voidheart Edition - $11.24 - 25% off
Home Sweet Home - $17.99 - 10% off
Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard - $29.99 - 25% off
How To Survive 2 - $7.50 - 50% off
Hungry Shark World - $6.99 - 30% off
Killing Floor 2 - $20.00 - 50% off
Layers of Fear - $6.00 - 70% off
Layers of Fear + >observer_ Bundle - $20.00 - 50% off
Murdered: Soul Suspect - $3.00 - 85% off
Nightmare Boy - $8.44 - 35% off
Outbreak: The Nightmare Collection - $7.50 - 50% off
Outlast 2 - $9.00 - 70% off
Outlast: Bundle of Terror - $6.25 - 75% off
Pinstripe - $9.74 - 35% off
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 - $8.00 - 60% off
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2: Deluxe Edition - $8.25 - 67% off
Prey - $15.00 - 50% off
RESIDENT EVIL 5 - $8.00 - 60% off
RESIDENT EVIL 7 biohazard - $19.49 - 35% off
RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition - $29.99 - 40% off
RESIDENT EVIL REVELATIONS - $8.00 - 60% off
Resident Evil - $8.00 - 60% off
Resident Evil 0 - $8.00 - 60% off
Resident Evil 6 - $8.00 - 60% off
Resident Evil Revelations 1 & 2 Bundle - $16.00 - 60% off
Resident Evil Revelations 2 Deluxe Edition - $12.00 - 60% off
Resident Evil Triple Pack - $29.75 - 50% off
Rise of Insanity - $6.69 - 33% off
SOMA - $12.00 - 60% off
Sea of Thieves - $38.99 - 35% off
Slender: The Arrival - $1.50 - 85% off
Splash Blast Panic - $9.74 - 35% off
State Of Decay 2: Ultimate Edition - $32.49 - 35% off
State of Decay 2 - $19.49 - 35% off
Strange Brigade - $37.49 - 25% off
Strange Brigade Deluxe Edition - $59.99 - 25% off
The Evil Within - $10.00 - 50% off
The Walking Dead: Season Two - $10.49 - 30% off
The Walking Dead: The Complete First Season - $10.49 - 30% off
Transference - $17.49 - 30% off
Voodoo Vince: Remastered - $4.94 - 67% off
We Happy Few - $44.99 - 25% off
We Happy Few Digital Deluxe - $63.99 - 20% off
Zombie Army Trilogy - $15.00 - 70% off
resident evil 4 - $8.00 - 60% off
Courtesy of ResetEra.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ED-B schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:27:
[...]

Kan ook nog geen lijstje vinden, maar inmiddels wel Hollow Knight aangeschaft met 25% korting :9
Goede aankoop! Een van de beste games die ik heb gespeeld dit jaar. En dat voor maar 15 euro. Ik had er ook 60 euro voor betaald. Meer content en gameplay dan veel full priced games. Heb er momenteel 70 uur inzitten en dat word nog wel wat meer.

Het is wel een game dat doorzettingsvermogen vraagt. Het is tenslotte een 2D “souls game”. :) Maar als je doorzet krijg je er ook een geweldige ervaring voor terug :)

Oja, en Pinstripe is ook in de aanbieding. Deze heeft een glitched achievement die na een jaar nog niet is gefixt. Ondanks dat verschillende mensen dit wel bij de developer onder de aandacht heeft gebracht (zie trueachievements). Mocht je daar niets om geven, dan is het wel een leuke 2D platformer voor dat geld :)

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-10-2018 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ED-B
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-10 13:47
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Goede aankoop! Een van de beste games die ik heb gespeeld dit jaar. En dat voor maar 15 euro. Ik had er ook 60 euro voor betaald. Meer content en gameplay dan veel full priced games. Heb er momenteel 70 uur inzitten en dat word nog wel wat meer.

Het is wel een game dat doorzettingsvermogen vraagt. Het is tenslotte een 2D “souls game”. :) Maar als je doorzet krijg je er ook een geweldige ervaring voor terug :)

Oja, en Pinstripe is ook in de aanbieding. Deze heeft een glitched achievement die na een jaar nog niet is gefixt. Ondanks dat verschillende mensen dit wel bij de developer onder de aandacht heeft gebracht (zie trueachievements). Mocht je daar niets om geven, dan is het wel een leuke 2D platformer voor dat geld :)
Het zijn ook jouw posts die mij enthousiast gemaakt hebben over Hollow Knight ;)

Zit op dit moment nog midden in Ori, ook echt een geweldige game!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Nou ik heb de Xbox One X aanbieding van Bol.com ook maar besteld. 444 euro voor een Xbox One X + RDR2 + Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7..... kon ik niet laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57
Tiny schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:14:
Nou ik heb de Xbox One X aanbieding van Bol.com ook maar besteld. 444 euro voor een Xbox One X + RDR2 + Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7..... kon ik niet laten liggen.
Same here. Dacht eerst dat het een prijsfout was, maar niets bleek minder waar. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Als iedereen zo doorgaat met het kopen van de one X dan blijf ik straks als enige hier nog over met een fatboy one :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:49
timmie271 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:24:
Als iedereen zo doorgaat met het kopen van de one X dan blijf ik straks als enige hier nog over met een fatboy one :+
Nee hoor, die heb ik ook nog... Naast mijn Xbox One X Scorpio Edition :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:24:
Heb ik ook. En zolang die het nog prima doet komt er ook geen ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:37
SinergyX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:33:
[...]

Na krap 2 uur conclussie gekomen: nee, wordt em niet.

80% wat je loot is onzin, mobs zijn te snel om neer te krijgen omdat je behoorlijk precies moet schieten (zelfs 6 shotgun kogels deed ze niets), al is de omgeving wel best mooi. Verder 0,0 diepgang dan enkel kogel-soorten, medicpacks en wat 'mob lure spul'.
Ik moet zeggen dat ik hem toch wel erg vermakelijk vond.. inderdaad de RPG ervaring die ze proberen neer te zetten kwam nog niet echt goed uit de verf in de beta, maar er is nog tijd voor verbetering.
Het sfeertje was leuk neergezet, de robots leuk gemaakt, geluid ok.
Wat ik jammer vond is dat er nog geen tweak mogelijkheden waren om je wapens te upgraden.
Ik heb hem in mijn eentje gespeeld, toen was ie ok, in coop is hij zeker beter te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Ik heb een Xbox One S waar ik de voedingsadapter van kwijt ben (verhuizing.. hij stond al op zolder omdat er een One X bij de TV staat). Ik heb wat moeite om een goede vervanger te vinden; voor zover ik kan vinden levert MS bijvoorbeeld geen originele voeding voor de losse verkoop. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rscheper schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:41:
Ik heb een Xbox One S waar ik de voedingsadapter van kwijt ben (verhuizing.. hij stond al op zolder omdat er een One X bij de TV staat). Ik heb wat moeite om een goede vervanger te vinden; voor zover ik kan vinden levert MS bijvoorbeeld geen originele voeding voor de losse verkoop. Heeft iemand hier ervaring mee?
De one s heeft een ingebouwde voeding... Het enige wat je nodig hebt is een standaard c7 stroomkabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rscheper
Finraziel schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

De one s heeft een ingebouwde voeding... Het enige wat je nodig hebt is een standaard c7 stroomkabel.
Wow... ik voelde me heel even ontzettend dom zeg.. Had nog niet eens gekeken op de achterkant.. Wat stom.. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Vergeet de CEE 7/16, Europlug aan de andere kant niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Damn dat is een hele goede deal! Heb een paar weken terug voor dezelfde prijs Tomb Raider en FIFA19 gekocht.

FIFA19 maakte mijn originele Xbox One wel wat aantrekkelijker op marktplaats, dus die was binnen een paar uur verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hele nette prijs. Ik begin te twijfelen... De Forza's mogen dan meteen weg, want ik zou toch Gamepass halen. Als ik weer een Xbox in huis haal, that is...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hier begint het ook erg te kriebelen..

Al is er ook een mooie aanbieding voor de One S, inclusief FH4 en RDR2:
https://www.bol.com/nl/p/...xObHZFQQ.1.2.ProductTitle

Als ik toesla, dan koop ik denk ik een tweedehands Dell U2414H monitor om op te gamen (ik heb geen TV..). In dat geval, heeft het überhaupt zin om voor een X te gaan t.o.v. een S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Zou dan toch zelf voor de X gaan denk ik. Een S zou ik alleen nog halen als hij echt heel goedkoop is. €100 met controller ofzo.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 19:21

DoctorV64

Cosmopoliet

Hollow Knight voor dezelfde kortingsprijs in de US store kon ik niet laten liggen 👍. Komen weer frusterende uren met voldoening a là Cuphead uit denk ik.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

Fuck die ook al weer zo snel in de aanbieding ?
Vorige week Shadow of the Tomb Raider ook al 25% korting.
Had ik maar half zoveel geduld als @Sagat , zou me zo te zien flink wat geld besparen }:|
Ja belachelijk dat die al in de aanbieding is... ze zouden uit respect voor de developers de prijs moeten verhogen en men verplichten de game aan te schaffen, anders wordt je gebannen van xbox live :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:10:
[...]

Ja belachelijk dat die al in de aanbieding is... ze zouden uit respect voor de developers de prijs moeten verhogen en men verplichten de game aan te schaffen, anders wordt je gebannen van xbox live :p
Ja joh, vroegah kreeg je korting als early adopter.
Tegenwoordig krijg je korting als je op de eerste patch wacht.

Iemand hier Friday the 13th gespeeld ? Voor 2 eurootjes is het best wel aantrekkelijk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
2 euro? Ik zie die hier staan voor 6 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:32

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

Fuck die ook al weer zo snel in de aanbieding ?
Vorige week Shadow of the Tomb Raider ook al 25% korting.
Had ik maar half zoveel geduld als @Sagat , zou me zo te zien flink wat geld besparen }:|
;)
Ik zou dan weer liever gelijk alles spelen, maar ieder nadeel hep zijn voordeel. Ik ben qua trophies klaar met bit trip runner, maar weet nog even niet wat ik nu wil spelen. Laatst tr2013/x360 kans gegeven (overigens NIET xb1 compat) maar kwam er niet in.

Twijfel tussen wat ander trophy werk of juist wat meer retro stuff.

Viel me ook al paar dagen niet helemaal fit en daardoor meer zin in netflix dan gamen

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:15
Ook ik ben ingegaan op de Bol.com aanbieding 😁.
We hebben een 65 inch 4k TV dus dat wordt hopelijk genieten.
Onze "game" ervaring bestaat eigenlijk alleen uit Mario kart.
Bestaat er op de XBOX one X games waarbij je het lekker tegen elkaar kunt opnemen op een split scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:32
Bergenfietsen schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:01:
Bestaat er op de XBOX one X games waarbij je het lekker tegen elkaar kunt opnemen op een split scherm?
Mantis burn racing is een vermakelijke top down racer, tot 4player split screen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 15:06

nexhil

BAM!

Er is toevallig gisteren een nickelodeon kart game uitgekomen met o.a. SpongeBob en de turtles.

https://xbox-store-checke...-Kart-Racers/c2kjr9vg1l97

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze is leuk om te doen:

en deze komt eraan:

Deze is ook nog wel leuk:

Vergeet ik deze bijna: (hoewel ik me hier aan erger, races zijn korter dan het laden, je hebt maar paar seconden als nr1 over de finish is en nog wat dingen waardoor ik het zelden speel)

En dan nog FR5/FR6/FR7

[ Voor 27% gewijzigd door quorumz op 24-10-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:15
Bedankt!
We gaan kijken of er wat voor ons bij is
Eerst maar wachten tot de Xbox binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Zit er een risico verbonden aan het kopen van een spel in de US store? Kun je hiervoor gebanned worden? Is er hier een handleiding voor beschikbaar?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 23:22
Rocket League is best vermakelijk. Kan je zelfs split screen online spelen.

En beschikbaar met de Game Pass.

[ Voor 3% gewijzigd door Gruijters op 24-10-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:22

marapuru

db.

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:30:
Zou dan toch zelf voor de X gaan denk ik. Een S zou ik alleen nog halen als hij echt heel goedkoop is. €100 met controller ofzo.
Waarom? Volgens mij is het enige voordeel van de X dat je in 4K kan gamen met een fatsoenlijke framerate.
Voor de meeste games ben ook nog eens afhankelijk van de upscaling technologie, omdat ze niet 'native' 4K ontwikkeld zijn. Of heb ik dat nu fout?

Als je geen 40+ inch televisie hebt, maar gewoon op kleinere PC monitor speelt. Heb je dan wel echt zoveel baat bij die 4K zaken?

En 100 euro voor een huidige generatie console met controller? Dat ga je tweedehands nog niet eens treffen. Zie Vraag en Aanbod hier op Tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door marapuru op 24-10-2018 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

marapuru schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:52:
[...]

Waarom? Volgens mij is het enige voordeel van de X dat je in 4K kan gamen met een fatsoenlijke framerate.
Voor de meeste games ben ook nog eens afhankelijk van de upscaling technologie, omdat ze niet 'native' 4K ontwikkeld zijn. Of heb ik dat nu fout?

Als je geen 40+ inch televisie hebt, maar gewoon op kleinere PC monitor speelt. Heb je dan wel echt zoveel baat bij die 4K zaken?

En 100 euro voor een huidige generatie console met controller? Dat ga je tweedehands nog niet eens treffen. Zie Vraag en Aanbod hier op Tweakers.
IMHO heb je helemaal gelijk hoor.
4K op een PC monitor is gewoon overkill. Daarnaast, zelfs op een 40 inch tv is 1080p nog echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Ik kan geen US gift cards toevoegen aan mijn microsoft account. Heeft iemand hier ook last van?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:28:
Ik kan geen US gift cards toevoegen aan mijn microsoft account. Heeft iemand hier ook last van?
werkt prima als je locatie op usa staat en je voegt te toe tijdens het kopen van een spel -> sorry idd op de xbox

(nu heb ik op mijn xbox one x ook de nodige issues met openen van de store met onzin codes en wordt verwezen naar het preview programma, op mijn andere xbox gaat het wel)

[ Voor 24% gewijzigd door quorumz op 24-10-2018 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
quorumz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:42:
[...]

werkt prima als je locatie op usa staat en je voegt te toe tijdens het kopen van een spel
Ik kom nieteens bij mijn billing pagina. Denk dat er een storing bij Microsoft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:48:
[...]

Ik kom nieteens bij mijn billing pagina. Denk dat er een storing bij Microsoft is.
Op je Xbox?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Op zowel Xbox als twee PCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Ik zat er ook eens aan te denken, maar voor mij is een X ook totale overkill. Ik heb geen 4K tv en ben dat ook lang niet van plan. Kijk toch nooit tv en games en netflix kijk ik ook via mijn 1080p tv scherm die aan mijn pc is aangesloten. Het is heus wel tof hoor een X, maar het moet wel een beetje zin hebben. Een S is ook prima of de X moet echt een keer een hele goede aanbieding krijgen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
marapuru schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:52:
[...]

X heeft wel wat extra kleine voordeeltjes, de 4k -> 1080p downsampling is in sommige games marginaal mooier ogend dan de normale S kwaliteit, maar bij meer games heb je bij de X wel altijd target fps terwijl de S bij diverse games ondanks de 30fps regelmatig mid of laag 20 duikt.

Eerste tijd met de X op een 1080 TV gezeten, kwaliteit bij 4k->1080 is lang niet altijd merkbaar, maar de framerate en algehele snelheid merk je wel degelijk. FIFA menu's werken sneller, rare gehaper bij keeper-speler camera switch is weg, GTA draaide aanzienlijk vloeiender.

Voor mij was het die ~250 euro waard qua snelheid en uren dat ik speel op dat ding, maar voor een ander is een S (of zelfs fat zonder HDR zut) meer dan genoeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:08
Ik wilde vandaag Red dead redemption vast kopen, maar kan mijn giftcard ook niet activeren. Gebeld met Ms en die vertelde mij dat er een storing was waardoor het niet werkte, hij had geen idee hoelang dit nog ging duren. Begin m altijd wel te zweten bij dit soort dingen.
Toevallig meer mensen last van??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Korkss schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:23:
[...]

Ik wilde vandaag Red dead redemption vast kopen, maar kan mijn giftcard ook niet activeren. Gebeld met Ms en die vertelde mij dat er een storing was waardoor het niet werkte, hij had geen idee hoelang dit nog ging duren. Begin m altijd wel te zweten bij dit soort dingen.
Toevallig meer mensen last van??
Ik ook. Zowel via Xbox als via laptop. Wilde ook rdr2 kopen. Ivm account sharing wel interessant, hopelijk morgen weer gefixt. Of werkt account sharing ook als ik een digitale code via bv vol.com haal

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 19:21

DoctorV64

Cosmopoliet

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Daar staat onder andere dat het niet lukt om gift codes in te wisselen.

[ Voor 12% gewijzigd door DoctorV64 op 24-10-2018 20:06 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
DoctorV64 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:48:
https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Daarom staat onder andere dat het niet lukt om gift codes in te wisselen.
Ik zag het inderdaad. Even wachten totdat ik RDR2 kan preloaden dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Weet iemand in welke Amerikaanse staat je geen belasting over spellen betaald? Dan kan ik hier een billing address gebruiken.

Pagina: 1 ... 117 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.