[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:31
@Niels-88 datum staat goed op de xbox? Anders 13 uur geduld en morgen ms bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:44
giantgiantus schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:17:
@Niels-88 datum staat goed op de xbox? Anders 13 uur geduld en morgen ms bellen.
Ja dit staat allemaal goed (automatisch ook).

Ik zal ze morgen bellen inderdaad. Vind het maar vreemd allemaal eerst nergens die code kunnen invullen, is het eindelijk gelukt kan ik de game niet spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Sneezzer schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 12:02:
Vraag over online spelen, kan ik straks rdr2 online spelen zonder live gold abonnement?

Wat zijn de voordelen van gold?
Wat @uchiha tijntje zei! Maar om er verder op in te haken ; In het begin (2008 :+) vond ik het nergens op slaan dat je moest betalen om online te mogen gamen. En dat kwam voornamelijk omdat ik hiervoor "PC Masterrace" was. Maar als je er echt over nadenkt, vallen de kosten reuze mee. Zeker als je direct voor een jaar (of twee) aanschaft. Volgens mij zit je dan gemiddeld op 60e per jaar wat neer komt op 5 euro per maand.

Voor die 5 euro per maand kun je online spelen, krijg je iedere maand 3 gratis spellen (niet vergeten deze iedere maand te downloaden of in ieder geval te 'activeren' zodat ze in je game library komen!) en je hebt gewoon een goede service. De Xbox live (XBL) service ligt er, voor zover ik weet, niet vaak uit. Nu weet ik niet zeker hoe het met PSN zit, maar daar is het al vaker voor gekomen dat het 1 week + eruit lag bijvoorbeeld.

Nu kan ik niet in je portomonee kijken, maar ik zou aanraden om direct voor een jaar te gaan om kosten te besparen. En anders kun je ook gewoon per maand of 3 maanden doen. Daarnaast kun je als het je eerste keer is, de eerste maand voor een euro krijgen meen ik me te herrineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 23:22
Ik ervaar met Forza Horizon 4 wat online problemen. Ik moet continue een nieuwe sessie zoeken omdat het spel zonder weten offline is gegaan. Als ik in de instellinge een multiplayer test draai krijg ik de melding: Alles is in orde. Er zijn problemen met je multiplayer instellingen.. :?

Mijn NAT is open, doordat ik alle poorten handmatig heb geforward. Ik heb een Ziggo abbo met een Cisco router. Iemand ideeen? Dit is plots ontstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gruijters schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:33:
Ik ervaar met Forza Horizon 4 wat online problemen. Ik moet continue een nieuwe sessie zoeken omdat het spel zonder weten offline is gegaan. Als ik in de instellinge een multiplayer test draai krijg ik de melding: Alles is in orde. Er zijn problemen met je multiplayer instellingen.. :?

Mijn NAT is open, doordat ik alle poorten handmatig heb geforward. Ik heb een Ziggo abbo met een Cisco router. Iemand ideeen? Dit is plots ontstaan..
Ik denk echt je probleem in je internet verbinding ligt. Probeer de poorten die je Xbox gebruikt handmatig open te zetten in de poortmapping van je router.

Google: Xbox One Port mapping

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Bullet NL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Ik denk echt je probleem in je internet verbinding ligt. Probeer de poorten die je Xbox gebruikt handmatig open te zetten in de poortmapping van je router.

Google: Xbox One Port mapping
Ik heb ze reeds handmatig open gezet, immers niets aan veranderd. Staat al jaren op de juiste manier ingesteld. Nat staat ook op open.

Vanavond eens opnieuw alles mappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gruijters schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

Ik heb ze reeds handmatig open gezet, immers niets aan veranderd. Staat al jaren op de juiste manier ingesteld. Nat staat ook op open.

Vanavond eens opnieuw alles mappen!
Misschien modem en router even rebooten. Ik doe niks aan port forward etc en werkt prima( op snelheid problemen na soms). Het zou gewoon out of the box moeten werken. Staat upnp aan ?
Misschien je xbox even hellemaal uitzetten door de aanknop op de xbox zelf vasthouden.
Nou is het volgens mij geen gelukkig huwelijk tussen xbox en ziggo. Maar zou wel moeten werken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

"Vroeger" had je dit probleem niet met FH4?
Alles zou standaard moeten werken zonder tweaks aan het modem, lijkt me. Modem reset (geen reboot dus) al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
v8power67 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:51:
[...]

Nou is het volgens mij geen gelukkig huwelijk tussen xbox en ziggo. Maar zou wel moeten werken.
Inderdaad, ik heb ook Ziggo, maar heb OpenDNS als DNS provider ingesteld gehad omdat ik inconsistente verbindingen had (soms een paar seconden kwam er even niks door).

Des tijds ook een hoop geprobeerd en DNS providers veranderen was voor mij gelukkig een oplossing.

Inmiddels heb ik wel een nieuwe box van Ziggo waarbij alles out of the box goed werkt *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Thanks voor de reacties! Ik ga straks maar eens wat proberen. DNS-server veranderen op de xbox naar openDNS lijkt me de moeite waard om te testen.

Edit:

- Open DNS ingesteld voor de xbox specifiek
- Router gereboot naar fabrieksinstellingen
- Porten opnieuw gemapped

Alle drie nog geen gewenst resultaat. Netwerkstatistieken zijn goed: Open Nat, volledige snelheid, 0% Packetloss, lage ping.. Alles in orde. Er zijn problemen met je verbinding voor multiplayer...

Toch maar eens lobby-en voor een nieuw modem bij Ziggo!

[ Voor 57% gewijzigd door Gruijters op 15-10-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gruijters schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:48:
Thanks voor de reacties! Ik ga straks maar eens wat proberen. DNS-server veranderen op de xbox naar openDNS lijkt me de moeite waard om te testen.

Edit:

Alle drie nog geen gewenst resultaat. Netwerkstatistieken zijn goed: Open Nat, volledige snelheid, 0% Packetloss, lage ping.. Alles in orde. Er zijn problemen met je verbinding voor multiplayer...

Hopelijk wil het lukken, ik zat met dit issue met zo'n beetje alle forza series (racing en horizon)...
leek alsof het alleen wilde lukken als xbox op wifi zat..alsof "internet" te snel was..(zat toen ook bij ziggo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Er zijn problemen met je verbinding voor multiplayer...
Die heb ik ook zo vaak en nog nooit problemen ondervonden. Is gewoon een of andere foute vertaling. Ik kan echt 10x die netwerktesten doen op de xbox en telkens krijg ik die foutmelding bij de multiplayer test. Ik heb gewoon een open nat.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn internet is super stabiel. Heb nergens last van verder (althans qua xbox live gaming :)) Nat is open etc. In FH4 dropt hij mijn horizon life sessie ook wel eens. Volgens mij een probleem van het spel, niet van je eigen setup. Al kunnen de stappen die je gezet hebt natuurlijk geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Edit:

En als je de modem / router in DMZ zet ?
Ook getest met een andere (cat5) kabel van xbox rechtstreeks naar modem ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Inderdaad ook de kabel eens testen, misschien even alleen via wifi.
Heb ook wel eens een kapotte kabel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 17-10 20:50
Voor het gemak dit ligt gewoon aan het spel :) ik ben ook een van de gelukkigen met het probleem dat je beschrijft.....

Overigens is die Xbox app op de pc ineens flink klote geworden. Laat soms mijn halve PC vastlopen of herstart automatisch de pc omdat ie het niet meer weet |:(

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Gruijters misschien een test van niks (qua instellen of resultaat) maar trap eens IPv6 uit je omgeving? Alternatief; zet je IP-adres, gateway, etc allemaal vast in je Xbox en zet IPv6 eens uit in je modem/router.

Zijdelings; sommige heren van de FM7 league hadden soms issues met verbinden naar de lobbies of met in-game chat. Voor sommigen (zeker op de PC) was de oplossing IPv6 uitschakelen.

@timmie271 heb je Windows 10 1809 geinstalleerd dan? Ik zag gister dat die automagisch weer de Game Bar bij mij heeft geactiveerd...

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 15-10-2018 22:37 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:37:
@timmie271 heb je Windows 10 1809 geinstalleerd dan? Ik zag gister dat die automagisch weer de Game Bar bij mij heeft geactiveerd...
Zal morgen even koekeloeren.. Gamebar is hier ook geactiveerd nu je het zegt. Kan die ook gelijk uit morgen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:39:
[...]

Zal morgen even koekeloeren.. Gamebar is hier ook geactiveerd nu je het zegt. Kan die ook gelijk uit morgen :Y)
Speaking of... Kom je morgen nog rijden of gooi je die Caterham per definitie achterstevoren in de vangrail?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:40:
[...]

Speaking of... Kom je morgen nog rijden of gooi je die Caterham per definitie achterstevoren in de vangrail?
Rijden kom ik sws of ik de finish haal is punt 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn god, wat is Hollow Knight een marteling voor mijn platform ego. Ik kom gewoonweg niet voorbij 1 boss. Zijn moveset is gewoon zo frustrerend. Wat een beetje vervelend en anders is dam biivoorbeeld cuphead is dat de area vaak best breed is waardoor je de boss niet altijd in beeld hebt en dus ook niet ziet welke aanval hij gaat inzetten. Juist dat is in een platformer van belang. Het zien van de “tells” zodat je daarop kunt anticiperen. Echt te irritant. :)

Maar verder wel de beste platformer samen met Cuphead, Ori en Giana die ik deze generatie heb gespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-10 19:50
icy schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:19:
[...]

Burnout Paradise en Fe :*)
Of gewoon ea access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:37:
@Gruijters misschien een test van niks (qua instellen of resultaat) maar trap eens IPv6 uit je omgeving? Alternatief; zet je IP-adres, gateway, etc allemaal vast in je Xbox en zet IPv6 eens uit in je modem/router.
Naar mijn weten kan je dit bij Ziggo niet handmatig aanpassen.. Zal bij thuiskomst eens door de settings lopen van het modem

Wellicht dat het idd een 'taalfout' is van Microsoft. Alle settings staan gewoon goed (inc. open NAT). Ik moet zeggen dat ik wel alleen problemen ervaar met Forza Horizon 4. Ik word na elke race uit de Horizon Life sessie geknikkerd en samen met vrienden in een convoy rijden is een crime. Voorheen met bv PUBG, geen enkel probleem gehad.

Ziggo geeft aan dat ik mijn modem kan omwisselen. Ik ga nog even wat proberen en anders dan ga ik gewoon voor een nieuw modem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 11:56
Rare vraag wellicht, iemand ervaring met de volgende scenario:

Ik heb the Shadow of the Tomb Raider code gekocht en deze werd gewoon herkend. Kon de game gewoon downloaden, maar krijg dan de melding "You are to early..." en wordt ook gelabeld als "Pre order".

Vraag al uitstaan op twitter richting XboxSupport :).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Dolby Vision update inmiddels al uitgevoerd en waar in het menu kun je het activeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

O ja zie het nu. Die heb ik nog dus hoef ik die niet te kopen. :+ :+ :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m00n schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:14:

Ik heb the Shadow of the Tomb Raider code gekocht en deze werd gewoon herkend. Kon de game gewoon downloaden, maar krijg dan de melding "You are to early..." en wordt ook gelabeld als "Pre order".

Uninstall het spel en dan weer opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
quorumz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Uninstall het spel en dan weer opnieuw installeren...
Reeds geprobeerd. No dice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
quorumz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:05:
[...]

https://www.reddit.com/r/...e_tomb_raider_says_youre/

geen idee of jij de poster bent maar dan is het idd op ms wachten/contact opnemen etc
Thanks, had die topic nog niet gevonden. Ik had ook al een support aanvraag uitstaan bij Xbox Support. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
justifire schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

En als je de modem / router in DMZ zet ?
Ook getest met een andere (cat5) kabel van xbox rechtstreeks naar modem ?
DMZ zet ik de xbox liever niet in. Weet niet of meerdere tweakers dit wel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gruijters schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

DMZ zet ik de xbox liever niet in. Weet niet of meerdere tweakers dit wel gebruiken?
Waarom niet? Kan niet zo gek veel gebeuren. Dat je een PC niet in DMZ zet...

Heb je trouwens een domme modem en je eigen router erachter of is het een AIO? Anders zou je nog even kunnen kijken of je de XBO direct op de modem kan aansluiten om te testen.

Die Connectbox van Ziggo is trouwens best ok. Iemand in dit topic klaagde over jitter, maar ik heb daar geen problemen mee. Had daarvoor ook de Cisco 'domme' modem maar die was echt aan het einde van zijn levensduur. Nu die in bridge gezet en er een AC68U achter (met de juiste poorten open en UPnP aan) en geen vuiltje aan de lucht :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gruijters schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:02:
[...]

Ziggo geeft aan dat ik mijn modem kan omwisselen. Ik ga nog even wat proberen en anders dan ga ik gewoon voor een nieuw modem :)
Wat voor modem heb je nu van Ziggo?
Ik heb hetzelfde geloof ik, ik heb het even gelaten voor wat het is omdat ik toch nauwelijks Multiplayer doe. Ik ga toch eens even kijken thuis hoe de Xbox nu test.

Ik gebruik nu alleen een modem/router van Ziggo (Technicolor), ik wil zsm weer mijn Asus als router ertussen gaan hangen. Ik heb bewust de Connect Box van Ziggo geweigerd als nieuw modem ivm lopende issues daarmee.

[ Voor 50% gewijzigd door draakhoofd op 16-10-2018 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Ik heb een Ubee EVW 3226. Modem/Router. Wifi uitschakeld en een Ubiquiti eraan gehangen.
UPnP wel uitgeschakeld, maar alle juiste ports staan open.
DMZ kan ik altijd nog overwegen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afgelopen dagen bezig geweest met AC Odyssey en kolere wat is die game groot. Ben nu level 24 en heb nog wel even te gaan, maar heb daar al 25 uur over gedaan. En het is niet alsof ik alles aan het 100% completen ben geweest. De uitdaging is wat hoger, nu de enemies in level omhoog gaan zodra jij ook omhoog gaat. Dat is enerzijds wel nep (levellen maakt het nu alleen interessant voor extra abilities), anderzijds moet je nu wel wat meer moeite doen om je objectives te halen. Je kunt niet even wat rondneuken (nouja met die relatie-opties in gesprekken is dat op zich wel mogelijk haha) en even wat levels voorbij schieten om alles makkelijk af te ronden. Ook het systeem met de mercenaries maakt dat je wel wat meer moet opletten als je een basis probeert over te nemen of een locatie te looten.

Ben nu wel zo ver dat ik het gevoel heb de meeste vijanden wel aan te kunnen zolang ze niet teveel in level verschillen, maar alsnog duurt vechten vrij lang (soms ook wat onnodig en je bent dan echt tegen de healthbar van de tegenstander aan het vechten dan dat het veel uitdaging biedt).

Alsnog, de omgeving is mooi, het verhaal zit prima in elkaar, de karakters die je tegenkomt zijn ook dikke prima en de missies nog best veelzijdig (al helpt het om zelf ook wat meer afwisseling op te zoeken). Heb nu denk ik de helft van de wereld bezocht en het einde is nog niet in zicht. De Cult is een leuke toevoeging die me vaker dan voorheen een uitstapje laat maken om toch die ook nog even mee te pakken. En de tijd vliegt voorbij. Gister ook weer "nog even dit, oeh en ook dit nog even". Dus toen was het al snel 1 uur :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 14:49
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:28:
Afgelopen dagen bezig geweest met AC Odyssey en kolere wat is die game groot. Ben nu level 24 en heb nog wel even te gaan, maar heb daar al 25 uur over gedaan. En het is niet alsof ik alles aan het 100% completen ben geweest. De uitdaging is wat hoger, nu de enemies in level omhoog gaan zodra jij ook omhoog gaat. Dat is enerzijds wel nep (levellen maakt het nu alleen interessant voor extra abilities), anderzijds moet je nu wel wat meer moeite doen om je objectives te halen. Je kunt niet even wat rondneuken (nouja met die relatie-opties in gesprekken is dat op zich wel mogelijk haha) en even wat levels voorbij schieten om alles makkelijk af te ronden. Ook het systeem met de mercenaries maakt dat je wel wat meer moet opletten als je een basis probeert over te nemen of een locatie te looten.

Ben nu wel zo ver dat ik het gevoel heb de meeste vijanden wel aan te kunnen zolang ze niet teveel in level verschillen, maar alsnog duurt vechten vrij lang (soms ook wat onnodig en je bent dan echt tegen de healthbar van de tegenstander aan het vechten dan dat het veel uitdaging biedt).

Alsnog, de omgeving is mooi, het verhaal zit prima in elkaar, de karakters die je tegenkomt zijn ook dikke prima en de missies nog best veelzijdig (al helpt het om zelf ook wat meer afwisseling op te zoeken). Heb nu denk ik de helft van de wereld bezocht en het einde is nog niet in zicht. De Cult is een leuke toevoeging die me vaker dan voorheen een uitstapje laat maken om toch die ook nog even mee te pakken. En de tijd vliegt voorbij. Gister ook weer "nog even dit, oeh en ook dit nog even". Dus toen was het al snel 1 uur :')
Heh, precies dit. Hoevaak ik me in dit spel niet heb voorgenomen van "en NU ga ik een Odyssey quest doen" en vervolgens zie ik <insert random point x> en "Oeeeehhhh". En weer 3 uur verder.

Ik ben volgens mij een aardig eindje op weg, net level 41 aangetikt, maar heb er dan ook 55 uur in zitten op dit moment. Zeker niet alles gehaald op alle eilanden, en er zijn nog steeds gebieden die ik helemaal heb aangeraakt.

Vind ook die cult een leuke toevoeging, het moeten 'zoeken' van de clue om ze vervolgens kennis te laten maken met m'n speer heeft me al meerdere malen een complete speelsessie 'gekost'. Dat je afsluit en denkt: "Shit, weer alleen maar cultists gehunt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Heeft iemand hier Halo 3 (via backwards compatibility) gespeeld? Bij mij wil hij niet opslaan, echt vreselijk irritant.
timmie271 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:41:
[...]

Rijden kom ik sws of ik de finish haal is punt 2 :+
Bij lopen heb je soms ook problemen, zoals granaten ontwijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ereaser schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:21:
Heeft iemand hier Halo 3 (via backwards compatibility) gespeeld? Bij mij wil hij niet opslaan, echt vreselijk irritant.
Dit antwoord weet je al van mij :) kon de hele save inclusief legendary ook gewoon teruggehaald krijgen op de 360.
Bij lopen heb je soms ook problemen, zoals granaten ontwijken :+
Of jij moet eens leren granaten gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruijters schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:41:
Ik heb een Ubee EVW 3226. Modem/Router. Wifi uitschakeld en een Ubiquiti eraan gehangen.
UPnP wel uitgeschakeld, maar alle juiste ports staan open.
DMZ kan ik altijd nog overwegen :)
Volgens mij is de vraag nog niet gesteld: speel je bedraad of via WiFi? Als het dat laatste is zou ik eens checken hoe vaak je WiFi uitvalt. Dat zou best een verklaring kunnen zijn voor wegvallende verbindingen terwijl je netwerk verder wel in orde is.
(als de vraag wel al beantwoord is, mea culpa)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2018 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gruijters
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Volgens mij is de vraag nog niet gesteld: speel je bedraad of via WiFi? Als het dat laatste is zou ik eens checken hoe vaak je WiFi uitvalt. Dat zou best een verklaring kunnen zijn voor wegvallende verbindingen terwijl je netwerk verder wel in orde is.
(als de vraag wel al beantwoord is, mea culpa)
Ik speel bekabeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
m00n schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:14:

Ik heb precies hetzelfde, eerst de code nergens normaal in te vullen, toen dat uiteindelijk gelukt was en het spel gedownload had kreeg ik dezelfde melding.

Als je dan dooorklikt naar de xbox store kan je de normale editie van tomb raider ook nog gewoon kopen ipv dat hij als ''in bezit'' wordt weergegeven.

Gister contact gehad met MS ze zouden mij vandaag of morgen terug bellen.
Ze hadden niet direct een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
[b]Niels-88 in "[XBO] Xbox One - Deel 6"Niels-88 schreef op dinsdag 16 oktober 2018

Laat aub weten als ze antwoord hebben erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

@justifire nog bedankt :+
Net een paar potjes Fortnite gedaan en zelfs dat ziet er beter uit!

Blij dat HDR werkt :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:01:
Mijn god, wat is Hollow Knight een marteling voor mijn platform ego. Ik kom gewoonweg niet voorbij 1 boss. Zijn moveset is gewoon zo frustrerend. Wat een beetje vervelend en anders is dam biivoorbeeld cuphead is dat de area vaak best breed is waardoor je de boss niet altijd in beeld hebt en dus ook niet ziet welke aanval hij gaat inzetten. Juist dat is in een platformer van belang. Het zien van de “tells” zodat je daarop kunt anticiperen. Echt te irritant. :)

Maar verder wel de beste platformer samen met Cuphead, Ori en Giana die ik deze generatie heb gespeeld.
Mijn ego is weer hersteld! Nu op naar de laatste run van 10 bosses. Als dat een beetje behoorlijk gaat ga ik zelfs voor de 50 bosses run! In 2019 heb ik de 100%. En dat is dan meteen de moeilijkste game die ik ooit heb gecomplete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 09:38
Ik zet net mijn Xbox aan en zie tot mijn grote schrik nog maar 32 spellen. De Xbox ziet wel mijn externe opslag en als ik naar het diskverbruik kijk dan is dat ook hetzelfde als gister (toen ik nog wel alle 202 spellen zag)... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

wjsiebes schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:06:
Ik zet net mijn Xbox aan en zie tot mijn grote schrik nog maar 32 spellen. De Xbox ziet wel mijn externe opslag en als ik naar het diskverbruik kijk dan is dat ook hetzelfde als gister (toen ik nog wel alle 202 spellen zag)... Iemand enig idee?
Is je Gold afgelopen misschien?
Games with Gold spellen hebben een actieve gold nodig geloof ik.

Anders je console nog eens herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
kevlar01 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Is je Gold afgelopen misschien?
Games with Gold spellen hebben een actieve gold nodig geloof ik.

Anders je console nog eens herstarten?
Gold is nog actief. Console een hard reset gegeven. Blijf het zelfde. Boven op de oude Xbox One geeft hij wel alle spellen aan. Het lijkt of de update niet goed is gedaan op mijn One X..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Misschien home console, i.c.m. xbox live issue?

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 17-10-2018 11:16 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Sagat schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:16:
Misschien home console, i.c.m. xbox live issue?
De One X in de woonkamer is ingesteld als home Xbox. Dus dit lijkt me onwaarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
wjsiebes schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:13:
[...]

Gold is nog actief. Console een hard reset gegeven. Blijf het zelfde. Boven op de oude Xbox One geeft hij wel alle spellen aan. Het lijkt of de update niet goed is gedaan op mijn One X..
Ben je wel echt ingelogd? Na de update op een One S moest ik steeds handmatig inloggen via de controller. Als ik dan ingelogd was op Live, werd ik bijvoorbeeld in Mixer nog steeds niet automatisch ingelogd en zelf inloggen was onmogelijk.

Totaal uitschakelen van de console ("Full shutdown" via settings) en daarna een paar minuten de stroom er af was daarvoor de oplossing. Een hard reset was niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:13:
[...]

heb je de view niet veranderd en toont hij bv alleen alle xbox one X games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 16:01
Er zijn nu tabbladen in je overzicht, misschien is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:06
wjsiebes schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:06:
Heb exact hetzelfde gehad, vreemd genoeg zag ik alles de dag erna wel weer. Ook hier zag hij zowel de interne als externe opslag, Gold was niet verlopen. Bij mij gaat de Xbox altijd volledig uit, ook qua stroom. Dus wellicht is het wijs om de stekker even uit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Niels-88 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, eerst de code nergens normaal in te vullen, toen dat uiteindelijk gelukt was en het spel gedownload had kreeg ik dezelfde melding.

...

Hier werkt de game nu wel. Jij zelfde succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
rscheper schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

Heb exact hetzelfde gehad, vreemd genoeg zag ik alles de dag erna wel weer. Ook hier zag hij zowel de interne als externe opslag, Gold was niet verlopen. Bij mij gaat de Xbox altijd volledig uit, ook qua stroom. Dus wellicht is het wijs om de stekker even uit te halen?
Stroom is er nu een uurtje afgeweest. Probleem is nu ook wat veranderd. De Xbox geeft aan dat hij de interne en externe opslag ziet en dat hier 68 games op staan (horen in totaal over de 3 opslagapparaten 202 spellen te zijn). De Xbox zegt dat de SSD niet is aangesloten. Start ik echter Fifa19 of Forza Horizon 4, die alleen op de SSD geinstalleerd zijn, dan kan ik die gewoon spelen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Pff, lekker hoor zo'n wit/zwarte Platinum coloured Xbox One X. Alleen te winnen bij Taco Bell. Hoop dat ze deze ook gewoon uit gaan brengen, net zo als de gold rush versie.

Afbeeldingslocatie: https://majornelson.com/wp-content/uploads/2018/10/Taco_Bell_Xbox_HERO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.tacobell.com/assets/campaign/2018/xbox/images/xbox-platinum.png?q=qewr

https://twitter.com/i/status/1052530300184457217

Overigens lees ik op trueachievements.com dat de onderstaande games uit de gamepass verdwijnen eind oktober:

Xbox One

Oddworld: New 'n' Tasty
Resident Evil
Sky Force Anniversary
World of Van Helsing: Deathtrap

Xbox 360

Mega Man 9

Vraag me af waarop ze dit baseren. Wellicht kijken ze naar hoe vaak de game in de laaste maand gespeeld is ?

[ Voor 56% gewijzigd door MRE-Inc op 17-10-2018 15:42 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:52:
Pff, lekker hoor zo'n wit/zwarte Platinum coloured Xbox One X. Alleen te winnen bij Taco Bell. Hoop dat ze deze ook gewoon uit gaan brengen, net zo als de gold rush versie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://twitter.com/i/status/1052530300184457217

Overigens lees ik op trueachievements.com dat de onderstaande games uit de gamepass verdwijnen eind oktober:

Xbox One

Oddworld: New 'n' Tasty
Resident Evil
Sky Force Anniversary
World of Van Helsing: Deathtrap

Xbox 360

Mega Man 9

Vraag me af waarop ze dit baseren. Wellicht kijken ze naar hoe vaak de game in de laaste maand gespeeld is ?
Vind dit idd wel mooi ook!

V.wb. Gamepass. Lijkt dat spellen gewoon voor een bepaalde periode afgenomen worden door ms. Tijd om is spel weg. Indien een game heel populair blijkt wellicht verlengen of later terug?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
wjsiebes schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:29:
[...]

Stroom is er nu een uurtje afgeweest. Probleem is nu ook wat veranderd. De Xbox geeft aan dat hij de interne en externe opslag ziet en dat hier 68 games op staan (horen in totaal over de 3 opslagapparaten 202 spellen te zijn). De Xbox zegt dat de SSD niet is aangesloten. Start ik echter Fifa19 of Forza Horizon 4, die alleen op de SSD geinstalleerd zijn, dan kan ik die gewoon spelen :/
SSD op de andere xbox aangesloten. Wordt gewoon gezien en functioneert prima. Vaag verhaal dus.
Morgen maar even de Xbox One X terug naar fabrieksinstellingen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
quorumz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:04:
[...]

Al opgelost? Ik heb het nu met lego dc super villains. Zou uit moeten zijn maar krijg ook de melding dat ik te vroeg ben..
Vandaag was de melding weg en kon ik de game gewoon opstarten, ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om te spelen maar de game start nu wel op bij mij. Morgen is kijken of het allemaal goed is nu.

Xbox support heeft helaas niet terug gebeld dus durf niet te zeggen wat er gebeurd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe Tunic informatie:

https://www.dualshockers....meplay-video-xbox-one-pc/

En verder heb ik gisteren live mijn skills gestreamd in Hollow Knight! @exactor it kon zien hoe goed ik was!....

9 van de 10 bosses zijn easy. De laatste, Pure Vessel, is echt pittig. Zijn attacks zijn zo snel en zijn 'tells' zie je gewoon niet goed waardoor je echt hard geownd wordt. Maar nog een uurtje practice en dan heb ik hem wel door denk ik.

Vanavond ook maar eens eindelijk in Forza rijden met grip! Lang leve de lente :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier al (meer) mensen die een een Beta voor Generation Zero binnen hebben? Die van mij is vanochtend binnen gekomen, dus vanavond eens even installeren en kijken of 't wat is...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sagat schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:13:
[...]
V.wb. Gamepass. Lijkt dat spellen gewoon voor een bepaalde periode afgenomen worden door ms. Tijd om is spel weg. Indien een game heel populair blijkt wellicht verlengen of later terug?
Dus rekening ermee houden dat je ze eigenlijk gelijk aan het begin moet spelen.. Heb al 2 games gemist omdat die eruit zouden gaan 8)7

En er staan er nu weer een paar in die ik eigenlijk wel wil spelen, maar nog geen tijd voor heb...
Druk bezig met Halo 5 op 100% te zetten. Solo legendary gaat al best aardig met 7 van de 15 missies gehad :)
triple warden mag ik nog een keer overdoen want ik was er gewoon klaar mee |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:59:
Nieuwe Tunic informatie:

https://www.dualshockers....meplay-video-xbox-one-pc/

En verder heb ik gisteren live mijn skills gestreamd in Hollow Knight! @exactor it kon zien hoe goed ik was!....

9 van de 10 bosses zijn easy. De laatste, Pure Vessel, is echt pittig. Zijn attacks zijn zo snel en zijn 'tells' zie je gewoon niet goed waardoor je echt hard geownd wordt. Maar nog een uurtje practice en dan heb ik hem wel door denk ik.

Vanavond ook maar eens eindelijk in Forza rijden met grip! Lang leve de lente :P
Wat je skills noemt. Volgens mij snapte je het spel niet. Je moest die witte dingen juist allemaal ontwijken. :+

Ik zit heerlijk the Witcher 3 te spelen nu. Blijft qua omgeving echt prachtig. Vanavond is het weer voorjaar in Horizon 4. Vroem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-10 17:21

Player1S

Probably out in the dark

Hebben anderen dit ook?
Sinds kleine 2-3 weken lijkt het er op dat mijn xbox telkens de externe schijf kortstondig aanzet. En dat om de zoveel tijd. Xbox staat dan uit. Heb wel die powersafe optie aanstaan waarbij hij snachts kan updaten.

Het is niet dat hij update want dan hoor je hem voor langere tijd bezig zijn.
Je hoort hem echt even een fractie van een seconde de schijf opspinnen en je ziet dan ook heel even een lampje op de externe schijf knipperen.

behoorlijk irritant aangezien hij op mijn slaapkamer staat.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dizzytal schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:22:
Hier al (meer) mensen die een een Beta voor Generation Zero binnen hebben? Die van mij is vanochtend binnen gekomen, dus vanavond eens even installeren en kijken of 't wat is...
:Y
Ben benieuwd zal hem zo eens een slinger geven.

Straks ook lekker Sinner : Sacrifice for Redemption spelen via Game Pass en morgen dan eindelijk terug naar - THE STAGE OF HISTORY -
SoulCalibur VI wordt echt door iedere reviewer de hemel in geprezen *O*
Zijn weer mooie tijden voor de gamer !!

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 18-10-2018 12:55 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Zag ik daar nu Gerald of Rivia?! En ja, na een kleine zoektocht blijkt inderdaad Gerald in SC VI te zitten. Jammer dat ik dit soort spelen niet echt leuk vind. Maar het is een toffe toevoeging.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Xbox one s staat klaar. Nu nog de games tot rdr2 uitkomt.
Rdr staat er al op natuurlijk.

Heeft iemand nog tips? Bijv een vliegspel met wo1 of wo2 setting?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 21:29
Zitten er momenteel nog pareltjes tussen op de gamepass. En dan bedoel ik niet de grote titels, zoals bv. Hitman of Wolvenstein

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:21:
Zitten er momenteel nog pareltjes tussen op de gamepass. En dan bedoel ik niet de grote titels, zoals bv. Hitman of Wolvenstein
Mijn tips:

-Snake Pass. Heerlijke uitdagende 'platformer' met bijzondere controls.
-Quantum Break. Mooie 3rd person action game van Remedy (makers van Alan Wake), met een leuk concept waarin je door live action filmpjes het verhaal van de bad guys mee krijgt.
-Human fall flat. Beetje een bizarre 3d platformer. Maar wel leuk om te proberen.
-Super Lucky's tale. Ook een leuke 3d platformer, met best nog wel wat uitdaging.
-Brothers a tale of two sons. Is ook op de 360 geweest. Maar een mooi en kort verhaal met ook weer leuke aparte controls.
-Giana Sisters. Hele uitdagende maar wel hele toffe 2d platformer.
-Hue. Leuke puzzelgame
-Late Shift. Een live action film met wat gameplay elementen (lees = keuzes die het verhaalverloop bepaald.
-Metro Last Light. Zeer goede SP shooter. 2033 is ook leuk, maar Last Light is echt heel erg goed.

Tot zover :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De gamepass app voor android werkt verbluffend goed. Tenminste verbluffend als je de reguliere Xbox app gewend bent. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:05:
Woooh Generation Zero ....
Wat ontzettend vet, doet me terug denken aan S.T.A.L.K.E.R destijds op pc.
Deze gaat hier zeker komen !
Moest er wel even inkomen, eerste half uur had ik zoiets van: "is dit 't nu..." maar als je even doorspeelt kom je wat meer vijanden tegen is 't meer zo van: OK, ga ik die aanvallen of toch maar heel hard wegrennen.. Dan is 't ook echt alle huisjes e.d. looten om maar alles te vinden (en die gun gewoon over het hoofd zien)

Hoop wel dat er voldoende story content in de volledige game zit en ik mis nog een beetje het echt survival gevoel... ga je dood spawn je gewoon weer met al je loot.. das mogen ze van mij wel aanpassen..

Ik speel in ieder geval komende dagen nog wel even door, game staat meestal wel open, dus als iemand zin heeft om te joinen..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:11:
De gamepass app voor android werkt verbluffend goed. Tenminste verbluffend als je de reguliere Xbox app gewend bent. :)
Nog gefeliciteerd me je nieuwe titel *O*
justifire schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:43:
[...]

:Y
Ben benieuwd zal hem zo eens een slinger geven.

Straks ook lekker Sinner : Sacrifice for Redemption spelen via Game Pass en morgen dan eindelijk terug naar - THE STAGE OF HISTORY -
SoulCalibur VI wordt echt door iedere reviewer de hemel in geprezen *O*
Zijn weer mooie tijden voor de gamer !!

[YouTube: SOULCALIBUR VI - PS4/XB1/PC - Launch Trailer]
Ik zie dat ze bij SC gaan voor de emancipatie van de vrouw c.q feminisme :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:54
Goedkoop Ryse kunnen overnemen, is die game Nederlands gesproken. Dat is wel even wennen :D

Wel dikke actie in de game eigenlijk. Valt grafisch ook nog geeneens door de mand ondanks de leeftijd.

@exactor it congratz met het rode jasje!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:23:
Goedkoop Ryse kunnen overnemen, is die game Nederlands gesproken. Dat is wel even wennen :D

Wel dikke actie in de game eigenlijk. Valt grafisch ook nog geeneens door de mand ondanks de leeftijd.

Niet aan te passen qua taal? Lijkt me nogal suf om in het Nederlands te spelen. Niet dat er verfijnde teksten inzitten die door vertaling verloren zullen gaan. :) Locatie en taal console al op VK/Engels geprobeerd?

thanks @Notna en Wom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wom schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:23:

Bij mij was ie (gelukkig) Engels. Mijn Xbox staat wel op Engels, vind ik zelf fijner(net als Windows)

Ryse is overigens een dikke 9,5 als je t mij vraagt !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Laatst online: 07-06-2024
Vanmorgen snel één potje Soul Calibur 6 gedaan tegen de CPU. Het ziet er goed, draait soepel en makkelijk om er een leuke move uit te krijgen. Al 5 jaar niet meer gespeeld en het voelt meteen vertrouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 21:29
Dank voor de suggesties, aantal heb ik al gespeeld maar zal vanavond eens wat games de kans geven. Heb even een weekje weinig te gamen, vanaf volgende week zal dat anders zijn ivm RDR2.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:05:
Woooh Generation Zero ....
Wat ontzettend vet, doet me terug denken aan S.T.A.L.K.E.R destijds op pc.
Deze gaat hier zeker komen !
Moet de mijne nog installeren, dacht eerst dat je ook insider build moest draaien, maar dat is nu niet meer nodig?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
justifire schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:09:
@homernt Maak jij de werkdag nog even langer dan hij al is ..... :X
Niet echt om half zes gaat de wekker en tegen half zeven ga ik de deur uit. Normaal doe ik rustig aan maar nu ben ik meteen onder de douche gegaan en had ik nog kwartiertje over om de game op te starten. Ik heb de intro gekeken en een potje gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

Niet echt om half zes gaat de wekker en tegen half zeven ga ik de deur uit. Normaal doe ik rustig aan maar nu ben ik meteen onder de douche gegaan en had ik nog kwartiertje over om de game op te starten. Ik heb de intro gekeken en een potje gespeeld.
Bedoelde dat de werkdag al zo lang duurt, wil naar huis om SCVI te spelen !!
Jij maakt het er niet beter op met jouw hype-post hoe fantastisch het wel niet speelt }:| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
justifire schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:14:
[...]

Bedoelde dat de werkdag al zo lang duurt, wil naar huis om SCVI te spelen !!
Jij maakt het er niet beter op met jouw hype-post hoe fantastisch het wel niet speelt }:| :P
Oh zo, nou ik werk 4x9 dus ik ben pas half zeven thuis als de trein op tijd rijd. Lange dagen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat the.. is dat voor een taal? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Pools denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:07:
Kleine test :+

Vandaag Hollow Knight uitgespeeld op 112 procent! Die laatste eindbaas was wel zenuwslopend… Nu kan ik eindelijk gaan voor de no death run en speed run :)
Als je nog tips wil. Ik houd me aanbevolen.

Test geslaagd :o

En damn wat is The Witcher 3 toch gaaf. Het duurde even om er weer in te komen maar ik ben net als bij release nu weer alle vraagtekens aan het oplossen. Hoop op tijd voor RDR2 klaar te zijn. Anders moet ik er weer in gaan komen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Damn, AC Odyssey is echt huge. Ben afgelopen paar dagen bezig geweest om de map op 100% te krijgen. Doordat het een mix is van water en land, waarbij land ook veel bergen heeft, is het niet zomaar een waypoint zetten en achteruit gaan zitten. Maar de omgeving is gevarieerd genoeg en je ontdekt toch echt veel steden. De map zou ongeveer 2x zo groot zijn als Origins, maar heeft daarbij niet de nutteloze woestijnen, maar in plaats daarvan dus redelijk wat zee. Qua steden echter zit er echt veel meer in. De meeste eilanden zijn ook erg mooi gemaakt. Het voelt niet aan alsof ze wat dingen random gegenereerd hebben en het is bovendien echt vol gepakt. Ik heb nu na 41 uur pas het idee dat ik een beetje aan het eind begin te komen. Net level 30 voorbij (moet nog tot 50) en dat gaat dus veel trager dan in vorige games, maar ook weer niet heel hinderlijk. Iets wat ik ook wel fijn vind is dat je op een gegeven moment de ability unlocked om geen val-damage meer te hebben. Gewoon ergens vanaf springen is gewoon erg fijn en maakt free-runnen minder irritant. Ook het paard kan op meer plekken komen. Kleine dingen die een wereld van verschil maken. Mee levellen van vijanden blijft nog steeds wat flauw maar biedt wel wat meer uitdaging als ik het zo terug kijk. Vroeger was mijn tactiek altijd om wat levels vooruit te lopen en dan terug te gaan, maar dat was erg makkelijk. Die mogelijkheid heb je nu niet waardoor elk fort welke je in wilt nemen, ineens een grotere uitdaging is. Merceneries erbij maakt het ook nog meteen pittiger en achteraf gezien wel leuk (met hier en daar een frustratie omdat je dan dood gaat en je laatste save wat te ver geleden)

Overall vermaak ik me op de 1 of andere manier beter met de game. Het kiezen van andere opties tijdens dialogen is wel iets wat ik al langer wilde en ook mooi om te zien hoe sommige missies daarop aansluiten. Ze hebben zich er echt niet makkelijk om gemaakt. Het verhaal voelt ook veel langer aan en biedt meer variatie. En veel regio's zijn wel iets om op een kaart te zetten of als achtergrond. Erg mooi elke keer.

Ik weet niet of je hem moet halen nu nog voor Red Dead uit komt (weer zo'n lange game) maar als je daar mee klaar ben, zou ik hem echt aanraden. Ik had het niet verwacht, maar Origins is voor mij niet meer de beste Assassins Creed game, dat is nu echt Odyssey. Echt bizar hoe groot die is. Overigens heb ik ook 61 uur in Origins zitten zie ik, maar volgens mij heb ik daar aardig wat uur de game aangehad terwijl ik AFK was. De games daarvoor was altijd max 30 uur oid

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2018 11:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:24
Ben van plan een xbox one s elite controller aan te schaffen , wat zijn jullie ervaringen mee, hoe moet je deze opladen, denk met een usb kabel of oplaadbare batterijn, van xbox one zelf, of wat raden jullie aan voor dit?
gr
Pagina: 1 ... 116 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.