Rivanov schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:49:
Bij mijn Xbox One X duurt het na opstarten ook altijd even voordat alles ingeladen is en ik daadwerkelijk kan navigeren. Met name de pins etc duren even. Aan m'n internet ligt het niet (200Mbit Ziggo) .. en heb ook geen disc in de console zitten.
Heb 'm op Energy-Saver staan en niet Instant-On.
En hier begon bij mijn xbox one x de ellende mee, daar waar de rest vrijwel instant konden navigeren en etc (ook energy save mode) zat ik altijd maar te wachten. Uiteindelijk HDD zga helemaal overleden, de tikken wat de HDD gaf aan de xbox, liet de xbox nog net niet van de plek stuiteren...
Ondertussen is deze trouwens opgestuurd (ik weet niet of je mijn ''ellende'' berichten hier meegekregen hebt? haha), in combinatie met het niet willen laden van discs, regelmatig niet willen inschakelen, spontane freeze met reboot tot gevolg, foutcodes met opstarten en etc hoop ik dat ze een vervangende geven (tenzij ze de moeite nemen om alles behalve de fans te willen vervangen, want de fans, ja die deden het altijd uitstekend en waren eigenlijk nooit hoorbaar.. Of ze deden het juist totaal niet, kan ook haha).
@
Famous bij veel tv's moet je per hdmi kanaal aangeven dat hij HDR activeert, hier kwam ik zelf na 2 weken gebruik ook pas achter (ik testen de demo Insects, HDR kon niet aan) doordat mijn neefje zei van: je weet toch wel dat je HDR moet activeren bij je tv instellingen he? Echt zo van uh nee, we leven in 2018, dat gaat toch logischerwijs automatisch?...
Volgens mij moet dit bij de meeste LG OLEDS (of Lg in het algemeen) en bij Sony, andere merken geen ervaring mee
[
Voor 19% gewijzigd door
LopendeVogel op 13-10-2018 10:20
]