[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:40:
@quorumz
Pas je post even aan, BRAZIL ONLY !!!
Heb de gok gewaagd en 22 euro in de sloot gegooid, ook op mijn braziliaanse account pakt hij de code niet.
niet met VPN zoals ze aangeven?

VPN (bijv. tunnelbear) op locatie brazilië zetten, naar de website van xbox gaan (ik doe het via chrome private window), inloggen, redeem code en klaar.

[ Voor 20% gewijzigd door quorumz op 08-10-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:40:
@quorumz
Pas je post even aan, BRAZIL ONLY !!!
Heb de gok gewaagd en 22 euro in de sloot gegooid, ook op mijn braziliaanse account pakt hij de code niet.
Braziliaanse account ? Je hebt toch gewoon een NL XBL Account met verschillende betalings profielen in desbetreffende landen ? Bij Playstation moet je idd in elk land een apart PS4 account maken. Dus als je in de US Playstation Store wil kopen, moet je een US Account hebben waarmee je dus weer niet in de NL Store kan kopen. Dat is het grote voordeel van XBL oa, dat je maar 1 account nodig hebt.

Het staat er ook bij:

NOTE: Only works on BRAZIL Xbox Live accounts. Maw, je XBL account moet per se een BR account zijn ? Vaak zijn die kaartjes gewoon wereldwijd te gebruiken.

Maar goed, dat wist je zelf natuurlijk ook, maar ik schrijf dit dan ook puur en alleen om je even terug te pakken omdat je vond dat ik aan het zeiken was over die 4k tv :D Of je bent stiekem toch een PS Blueboy :>

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 08-10-2018 14:54 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:52:
[...]

Braziliaanse account ? Je hebt toch gewoon een NL XBL Account met verschillende betalings profielen in desbetreffende landen ? Bij Playstation moet je idd in elk land een apart PS4 account maken. Dus als je in de US Playstation Store wil kopen, moet je een US Account hebben waarmee je dus weer niet in de NL Store kan kopen. Dat is het grote voordeel van XBL oa, dat je maar 1 account nodig hebt.

Het staat er ook bij:

NOTE: Only works on BRAZIL Xbox Live accounts. Maw, je XBL account moet per se een BR account zijn ? Vaak zijn die kaartjes gewoon wereldwijd te gebruiken.

Maar goed, dat wist je zelf natuurlijk ook, maar ik schrijf dit dan ook puur en alleen om je even terug te pakken omdat je vond dat ik aan het zeiken was over die 4k tv :D Of je bent stiekem toch een PS Blueboy :>
Haha, hoe bevalt de nieuwe tv ? :>

Ja, het staat er bij.
Ja, ik weet dat het een gok was.
Ja, ook ik dacht dat gold eigenlijk altijd global was.
En ja, daarom waarschuw ik hier ook even ;)
quorumz schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

niet met VPN zoals ze aangeven?

VPN (bijv. tunnelbear) op locatie brazilië zetten, naar de website van xbox gaan (ik doe het via chrome private window), inloggen, redeem code en klaar.
Ok, via tunnelbear is het dan toch wel gelukt, thanks !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://blogs.microsoft.c...g-with-you-at-the-center/
The future of gaming is a world where you are empowered to play the games you want, with the people you want, whenever you want, wherever you are, and on any device of your choosing. Our vision for the evolution of gaming is similar to music and movies — entertainment should be available on demand and accessible from any screen. Today, I’m excited to share with you one of our key projects that will take us on an accelerated journey to that future world: Project xCloud.

Today, the games you play are very much dictated by the device you are using. Project xCloud’s state-of-the-art global game-streaming technology will offer you the freedom to play on the device you want without being locked to a particular device, empowering YOU, the gamers, to be at the center of your gaming experience.
Microsoft — with our nearly 40 years of gaming experience starting with PC, as well as our breadth and depth of capabilities from software to hardware and deep experience of being a platform company — is well equipped to address the complex challenge of cloud game-streaming. With datacenters in 54 Azure regions and services available in 140 countries, Azure has the scale to deliver a great gaming experience for players worldwide, regardless of their location.
Afbeeldingslocatie: https://blogs.microsoft.com/uploads/prod/2018/10/OMB-Azure-regions.jpg

Netwerk eisen :
Developers and researchers at Microsoft Research are creating ways to combat latency through advances in networking topology, and video encoding and decoding. Project xCloud will have the capability to make game streaming possible on 4G networks and will dynamically scale to push against the outer limits of what’s possible on 5G networks as they roll out globally. Currently, the test experience is running at 10 megabits per second. Our goal is to deliver high-quality experiences at the lowest possible bitrate that work across the widest possible networks, taking into consideration the uniqueness of every device and network.

We are looking forward to learning with you during our public trials next year and sharing more details as we continue on this journey to the future of gaming with you at the center. Stay tuned!

[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 08-10-2018 16:42 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-10 19:06
Weet iemand toevallig of er ergens een Xbox One in ruil actie is voor korting op aanschaf van de X? Zoja, waar en hoeveel kan je er nog voor krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Westland1940 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:00:
Weet iemand toevallig of er ergens een Xbox One in ruil actie is voor korting op aanschaf van de X? Zoja, waar en hoeveel kan je er nog voor krijgen?
Gamemania doet blijkbaar altijd inruil actie voor oude 1 naar een 1x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-10 19:06
v8power67 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Gamemania doet blijkbaar altijd inruil actie voor oude 1 naar een 1x.
Thanks, ik zie het ja. €150 halen ze van de Xbox One X prijs af, dus heb je de X voor €349, opzich niet slecht.

"Game Mania behoudt altijd het recht om consoles te weigeren." Wat ze daarmee precies bedoelen weet ik niet, ik hoop niet bijvoorbeeld dat ze na 1 maand ineens komen klagen dat mijn ingeleverde Xbox het niet naar wensen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Westland1940 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:00:
Tot gisteren hadden ze een actie lopen. En in september. Dus er volgt wel een nieuwe. Ze konden voor mijn non S of X nog maar €100 als waardebon geven of €75 cash helaas. Geen €150 als inruil op de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:09:
[...]

Thanks, ik zie het ja. €150 halen ze van de Xbox One X prijs af, dus heb je de X voor €349, opzich niet slecht.

"Game Mania behoudt altijd het recht om consoles te weigeren." Wat ze daarmee precies bedoelen weet ik niet, ik hoop niet bijvoorbeeld dat ze na 1 maand ineens komen klagen dat mijn ingeleverde Xbox het niet naar wensen doet.
Ze bedoelen gewoon dat als jij daar aankomt met een console die er uit ziet alsof je hem als voetbal gebruikt hebt in plaats van er een voetbal game op te spelen, dat ze dan mogen zeggen 'hou die maar lekker zelf'.
Als je je console in wil ruilen dan checken ze of hij compleet is (denk bv aan de hdmi kabel die er bij moet zitten), ze testen of hij het doet, en als ze hem dan accepteren dan is de deal rond. Ze kunnen niet achteraf komen klagen, het risico dat hij het later niet meer doet is voor hun (en geloof me, ze hebben genoeg marge op die dingen hoor).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xbox console, plaatje lijkt een normale S te zijn, geen X. Hoewel ik het streamen van m'n xbox naar tablet al aardig getest heb (latency 'valt' mee), lijkt me dat zelfs met 4G nog steeds bij veel games geen fijne zaak. Leuk dat het straks kan, ik gewoon on the fly bij iemand thuis met een Xbox op mijn telefoon mee kan gaan spelen, maar ik weet niet of games waar input key is, echt succesvol worden.

Pluspunt wat ik er wel in zie, tov veel andere streaming, je hebt de games al. Dit zal ongetwijfeld gewoon deel worden van XBL of Gamepass, dus geen aparte games die je moet kopen/huren/whatever, gewoon de games die je al hebt op PC/Xbox.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:04:
[...]

Xbox console, plaatje lijkt een normale S te zijn, geen X. Hoewel ik het streamen van m'n xbox naar tablet al aardig getest heb (latency 'valt' mee), lijkt me dat zelfs met 4G nog steeds bij veel games geen fijne zaak. Leuk dat het straks kan, ik gewoon on the fly bij iemand thuis met een Xbox op mijn telefoon mee kan gaan spelen, maar ik weet niet of games waar input key is, echt succesvol worden.

Pluspunt wat ik er wel in zie, tov veel andere streaming, je hebt de games al. Dit zal ongetwijfeld gewoon deel worden van XBL of Gamepass, dus geen aparte games die je moet kopen/huren/whatever, gewoon de games die je al hebt op PC/Xbox.
Het is denk ik wel leuk voor bijv. puzzelgames. Lekker op het strand even wat cheevo's scoren :+
Denk dat het voor een beetje een snelle game lastig wordt. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:39:
[...]

Mja een game op een Switch loopt natuurlijk 'lokaal'. Dat heeft dan geen last van hoe snel je internetverbinding is? Of bedoel je dat de Switch niet snel genoeg is voor een zware game? :P
goed punt... die laatste sowieso.. :)

ben wel benieuwd hoe ze dat streamen doen want volgens mij had het idee wat ze voor crackdown 3 hadden geen succes. wellicht zelfde manier hoe nvidia dat doet

het scheelt me wel een xbox mee sjouwen op vakantie (aan de andere kant als je geen tot slechte wifi hebt kan je er natuurlijk wel chago van worden haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik wil ze allemaal !!!! Gewoon op maandag een zwarte One X, op dinsdag een witte One X, op woensdag een Scorpio Edition One X en op donderdag een Gold Rush One X en dan weer van voor af aan...

Echt serieus, als ik multi miljonair zou zijn, dan had ik het nog gedaan ook :Y

Hier alle bundels: https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/consoles

Afbeeldingslocatie: https://compass-ssl.xbox.com/assets/9a/42/9a425afd-3482-450f-b82d-ce1b2a3e3968.jpg?n=8675319_Page-Hero-768_1920x540.jpg

Afbeeldingslocatie: https://compass-ssl.xbox.com/assets/97/20/9720eb2d-46d0-41be-b45a-2d82dcc0e180.jpg?n=93840502_Page-Hero-768_1920x540_03.jpg

Afbeeldingslocatie: https://img-prod-cms-rt-microsoft-com.akamaized.net/cms/api/am/imageFileData/RE2tZnk?ver=79e9&q=90&m=6&h=600&w=1200&b=%23FFFFFFFF&f=jpg&o=f&aim=true

:P :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 08-10-2018 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:20:
Ik wil ze allemaal !!!! Gewoon op maandag een zwarte One X, op dinsdag een witte One X, op woensdag een Scorpio Edition One X en op donderdag een Gold Rush One X en dan weer van voor af aan...

Echt serieus, als ik multi miljonair zou zijn, dan had ik het nog gedaan ook :Y

Hier alle bundels: https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/consoles

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

:P :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Kun je elke keer wachten op de cloud sync. Nog los daarvan vind ik elke uitvoering spuuglelijk. Op basis van deze conclusie: laat mij nou maar de staatsloterij winnen. :)
___

Er wordt hier niet genoeg over Forza geluld jongens. Echt super goed. Vooral de afwisseling is op en top. Enige twee minpunten zijn mindere graphics in performance mode (Ik weet te goed nog hoe het eruit zag toen ik het opstartte, maar ja onspeelbaar op 30fps) en de matige Multiplayer (vooral door botsende eters maar ook door de opzet). Voor de rest vermaak ik me zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:30:
[...]

Kun je elke keer wachten op de cloud sync. Nog los daarvan vind ik elke uitvoering spuuglelijk. Op basis van deze conclusie: laat mij nou maar de staatsloterij winnen. :)
Wachten op cloud sync ? Ik weet niet wat voor lijn jij hebt liggen, waarschijnlijk een nog via 33k3 modem ofzo, maar ik zie zelden tot nooit een cloud sync voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:15:
[...]

Wachten op cloud sync ? Ik weet niet wat voor lijn jij hebt liggen, waarschijnlijk een nog via 33k3 modem ofzo, maar ik zie zelden tot nooit een cloud sync voorbij komen.
Wissel je wel eens tussen Xbox-en? Ik wel. En dat duurt tergend lang. Downloads lopen hier keurig binnen op 200+ m/bit op een 400 glasvezelverbinding. NAT is open. Denk niet dat de trage cloud syncs van 18 mb perse aan mijn dial up modempje liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:18:
[...]

Wissel je wel eens tussen Xbox-en? Ik wel. En dat duurt tergend lang. Downloads lopen hier keurig binnen op 200+ m/bit op een 400 glasvezelverbinding. NAT is open. Denk niet dat de trage cloud syncs perse aan mijn dial up modempje liggen. :)
Ja zeker, mijn oude Xbox One staat op de slaapkamer van junior waar ik ook regelmatig op speel en merk eigenlijk nooit iets van die cloud sync. Dit is zelfs via wifi aangesloten en dan nog merk ik niks.

Zal het zo eens testen..... Ik heb overigens gewoon op mijn router UPNPv2 aanstaan, na aanraden van @Tags NL . Ik heb ook totaal geen problemen als ik bv beneden speel en junior boven en wij beiden in een aparte party chat zitten. Soms zitten we ook gewoon samen in een party chat, dat werkt ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:24:
[...]

Ja zeker, mijn oude Xbox One staat op de slaapkamer van junior waar ik ook regelmatig op speel en merk eigenlijk nooit iets van die cloud sync. Dit is zelfs via wifi aangesloten en dan nog merk ik niks.

Zal het zo eens testen..... Ik heb overigens gewoon op mijn router UPNPv2 aanstaan, na aanraden van @Tags NL . Ik heb ook totaal geen problemen als ik bv beneden speel en junior boven en wij beiden in een aparte party chat zitten. Soms zitten we ook gewoon samen in een party chat, dat werkt ook zonder problemen.
Qua verbinding heb ik ook nooit ergens last van. Alleen die cloud syncs. Het is vooral wanneer ik hetzelfde spel op de andere Xbox ga spelen. Als er een spelletje tussen heeft gezeten is het iets minder lang. Maar dan nog echt te lang voor ff wat saves downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:44:
[...]

Qua verbinding heb ik ook nooit ergens last van. Alleen die cloud syncs. Het is vooral wanneer ik hetzelfde spel op de andere Xbox ga spelen. Als er een spelletje tussen heeft gezeten is het iets minder lang. Maar dan nog echt te lang voor ff wat saves downloaden.
Had dit ook wel eens tussen xbox en pc.
Gaat dan om echt simpele mbtjes maar duurde soms gewoln minuten.
Heel apart, maar heb sowieso op de xbox geen hele stabiele snelheid. Haal max 180-200 mbit op mijn 400 mbit lijn. Op pc met de store haal ik 300mbit.
Ter vergelijking op de ps4 haal ik gewoon nagenoeg altijd 400mbit( wel pas sinds update ergens begin dit jaar).
Dus ja weet niet of mijn ziggo lijn geen goeie band heeft met de ms servers, maar vind wel jammer.
Rare is begin van mijn xbox one tijdperk ergens rond september 2015 haalde ik altijd max snelheid met xbox en met ps4 niet eens de helft vaak..
Naja misschien weer eens kijken voor nieuwe router..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Net getest. 3 seconden om te cloud syncen. Op de Xbox One X benenden zaterdag voor het laatst Ghost Recon Wildlands gespeeld. Net boven GRWL opgestart. Die game heb ik overigens nog nooit op de oude Xbox opgestart sinds die boven staat. Spel begint, krijg de cloud sync 3 seconden voor me en weer weg en ik kon verder gaan met GRWL waar ik gebleven was op de One X zaterdagavond.

@v8power67 Ik heb een 1Gbit lijn en haal ook maar max 250 mbit bij het downloaden van games op de Xbox. Snelheid op de PS4 Slim schommelt daar ook tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:01:
Net getest. 3 seconden om te cloud syncen. Op de Xbox One X benenden zaterdag voor het laatst Ghost Recon Wildlands gespeeld. Net boven GRWL opgestart. Die game heb ik overigens nog nooit op de oude Xbox opgestart sinds die boven staat. Spel begint, krijg de cloud sync 3 seconden voor me en weer weg en ik kon verder gaan met GRWL waar ik gebleven was op de One X zaterdagavond.

@v8power67 Ik heb een 1Gbit lijn en haal ook maar max 250 mbit bij het downloaden van games op de Xbox. Snelheid op de PS4 Slim schommelt daar ook tegenaan.
Das echt vreemd. Zou toch zeker met gigabit gewoon hoger moeten zijn op xbox.( Zeker omdat ik vroeger wel max snelheid haalde toen nog 300mbit)
Op de ps4 geen idee of uitmaakt maar heb zelf een pro, maar denk niet dat dit anders is op een pro vs slim.
Maar haal daar echt max snelheid, rond de 48-50 MB/S.
Op xbox meestal 180-200 mbit.
Heb ook niks speciaals in de router gedaan. Geen dmz voor xbox of ps4.
Rare is broertje met zijn pro haalt hele lage snelheden.
Naja misschien dat Ziggo netwerk gewoon spacerig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS biedt gewoonweg niet meer bandbreedte. Is overigens snel zat voor mij. Kon FH4 opstarten tussen het thuis komen van werk, download starten en de piepers. Heb het niet getimed maar het was zo binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:19:
MS biedt gewoonweg niet meer bandbreedte. Is overigens snel zat voor mij. Kon FH4 opstarten tussen het thuis komen van werk, download starten en de piepers. Heb het niet getimed maar het was zo binnen.
Moet je toch eens sneller leren schillen _O-
Vind de snelheid maar bedroevend, schommelt altijd zo tussen de 90-180 Mb waar de pc gewoon netjes 500 Mb binnen trekt.

Verders vermaak ook ik me meer dan prima met FH4 :)
Al word ik wel een beetje simpel van de AI, werkelijk elke bestuurder gedraagt zich als een spookrijder !
Ga eens aan de goede kant rijden stelletje idioten !! :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:32:
[...]

Moet je toch eens sneller leren schillen _O-
Vind de snelheid maar bedroevend, schommelt altijd zo tussen de 90-180 Mb waar de pc gewoon netjes 500 Mb binnen trekt.

Verders vermaak ook ik me meer dan prima met FH4 :)
Al word ik wel een beetje simpel van de AI, werkelijk elke bestuurder gedraagt zich als een spookrijder !
Ga eens aan de goede kant rijden stelletje idioten !! :+
Heb eens getest destijds met BF1 opnieuw downloaden. Duurde bij mij ongeveer 45 minuten voor pak hem beet iets van 40GB toen nog.

Tja Engeland, heb die gasten nooit begrepen met hun eenheden en links rijden. Dat is het verschil tussen een Royal with Cheese vs een Quarterpounder with Cheese 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 05:39:
hmm

je kan net zo goed niet kijken naar de aanbiedingen..

x1: https://www.trueachieveme...-roundup-october-9th-2018

x360: https://www.trueachieveme...-roundup-october-9th-2018

misschien bij MN beter: https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-135/ -> ja dus. tombraider al 25% korting... das snel
Wat zijn er de laatste weken toch slechte deals :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-10 16:07

Louw Post

Cerenas

v8power67 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:04:
[...]

Das echt vreemd. Zou toch zeker met gigabit gewoon hoger moeten zijn op xbox.( Zeker omdat ik vroeger wel max snelheid haalde toen nog 300mbit)
Op de ps4 geen idee of uitmaakt maar heb zelf een pro, maar denk niet dat dit anders is op een pro vs slim.
Maar haal daar echt max snelheid, rond de 48-50 MB/S.
Op xbox meestal 180-200 mbit.
Heb ook niks speciaals in de router gedaan. Geen dmz voor xbox of ps4.
Rare is broertje met zijn pro haalt hele lage snelheden.
Naja misschien dat Ziggo netwerk gewoon spacerig is.
Misschien die 300mbit ook de max die Microsoft doorgeeft aan onze Xboxjes. Hier met een 500/500 verbinding kom ik ook maar op 250-300. :'(

Niet dat dat zo erg is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik had me een paar weken geleden aangemeld om een mail te ontvangen als er een price drop was van bepaalde games bij xbox store checker. Nou die kreeg ik vandaag binnen voor Shadow of the Tomb Raider.
(-26%) FR - Store France : 52 EUR instead of 69.99 EUR
(-24%) HK - Store Hong-Kong : 40 EUR instead of 52.94 EUR
(-26%) IN - Store India : 35 EUR instead of 47.12 EUR
(-25%) US - Store USA : 39 EUR instead of 52.2 EUR
(-26%) CA - Store Canada : 40 EUR instead of 53.71 EUR
(-26%) HU - Store Hungary : 48 EUR instead of 64.5 EUR
(-24%) SG - Store Singapore : 38 EUR instead of 50.24 EUR
(-25%) BR - Store Brazil : 43 EUR instead of 57.57 EUR
(-25%) JP - Store Japan : 50 EUR instead of 66.25 EUR
(-25%) ZA - Store South Africa : 47 EUR instead of 62.63 EUR
(-25%) RU - Store Russia : 37 EUR instead of 49.65 EUR
(-25%) CO - Store Colombia : 48 EUR instead of 63.68 EUR
(-26%) AR - Store Argentina : 25 EUR instead of 33.75 EUR
(-25%) MX - Store Mexico : 39 EUR instead of 51.71 EUR
(-24%) TW - Store Taiwan : 38 EUR instead of 50.27 EUR
(-26%) DE - Store Germany : 52 EUR instead of 69.99 EUR
(-26%) ES - Store Spain : 52 EUR instead of 69.99 EUR
(-25%) GB - Store England : 47 EUR instead of 62.63 EUR
(-25%) AU - Store Australia : 46 EUR instead of 61.56 EUR
(-26%) TR - Store Turkey : 22 EUR instead of 29.83 EUR
(-26%) CL - Store Chile : 37 EUR instead of 49.85 EUR
(-25%) PL - Store Poland : 50 EUR instead of 66.99 EUR
(-25%) SA - Store Saudi Arabia : 41 EUR instead of 55 EUR
(-25%) CZ - Store Czech Republic : 52 EUR instead of 69.77 EUR
(-25%) SE - Store Swenden : 46 EUR instead of 61.2 EUR
(-25%) DK - Store Denmark : 55 EUR instead of 73.73 EUR
(-25%) NO - Store Norway : 47 EUR instead of 63 EUR
(-26%) NZ - Store New Zealand : 50 EUR instead of 67.33 EUR
(-25%) IL - Store Israel : 60 EUR instead of 80 EUR
(-26%) IT - Store Italy : 52 EUR instead of 69.99 EUR
(-26%) PT - Store Portugal : 52 EUR instead of 69.99 EUR
(-25%) KR - Store South Korea : 37 EUR instead of 49.4 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MRE-Inc schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:41:
Ik had me een paar weken geleden aangemeld om een mail te ontvangen als er een price drop was van bepaalde games bij xbox store checker. Nou die kreeg ik vandaag binnen voor Shadow of the Tomb Raider.

[...]
Don't cry fro me Argentina ;w

En uiteraard niets gezakt in de NL store :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10 13:24
Lol, hoe snel al een sale. Zal niet lang duren eer er eentje komt aan de helft van de prijs.

Zal ook wel gebeuren voor CoD en AC. Ik heb de goldversie van AC reeds gekocht, maar er nog niet kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

quorumz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:02:
[...]

euhmz..

ik tik erboven 25% korting.. ook in NL :)
Selectief lezen noemen we dat, woops :+ :$

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-10 15:53
Hoi!

Ik wil graag Red Dead Redemption 2 samen met mijn broer kopen in de US regio. Zoals ik gelezen heb kan dit gewoon met gift cards. Klopt dit en wat zijn de risico's?

Daarnaast willen we hem op mijn account kopen en mijn account delen met zijn Xbox. Heb ik dan nog wel steeds volledige zeggenschap over het account en kan ik ook zijn games spelen?

Bedankt!

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 11:56
JannickNijholt schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:44:
Hoi!

Ik wil graag Red Dead Redemption 2 samen met mijn broer kopen in de US regio. Zoals ik gelezen heb kan dit gewoon met gift cards. Klopt dit en wat zijn de risico's?

Daarnaast willen we hem op mijn account kopen en mijn account delen met zijn Xbox. Heb ik dan nog wel steeds volledige zeggenschap over het account en kan ik ook zijn games spelen?

Bedankt!
Hey! Dit kan gewoon. Op deze manier doe ik het ook altijd. Gewoon via Offgamers (voorbeeld) US giftcards kopen en dan toevoegen aan je account (hier zijn wel wat vereisten voor nodig, us address, kies een state zonder belasting! ect). Zo bespaar je per game (digitaal) €69,99 vs $59,99, zeker wat euros.

Qua games delen kan gewoon. Jij stelt je broers Xbox in als "Home Xbox" en je broer weer jouw Xbox als zijn "Home Xbox". Zo kunnen jullie de games delen. Ook hier zijn wat vereisten en limieten van toepassing. Bijvoorbeeld games van je broer werken alleen op jouw console als deze online is. Daarnaast blijf jij gewoon volledige volledige zeggenschap over jouw account hebben. Je broer heeft hier geen toegang tot.

Medetweakers kunnen dit aanvullen met info.

[ Voor 9% gewijzigd door m00n op 09-10-2018 14:51 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

m00n schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:45:
[...]
Qua games delen kan gewoon. Jij stelt je broers Xbox in als "Home Xbox" en je broer weer jouw Xbox als zijn "Home Xbox". Zo kunnen jullie de games delen. Ook hier zijn wat vereisten en limieten van toepassing. Bijvoorbeeld games van je broer werken alleen op jouw console als deze online is. Daarnaast blijf jij gewoon volledige volledige zeggenschap over jouw account hebben. Je broer heeft hier geen toegang tot.
Klopt niet als je visa versa home xbox maakt. Als persoon X deelt met xbox y middels home xbox hoeft persoon X niet online te zijn. Als persoon X deelt met xbox y zonder home xbox, dan moet persoon X wel online zijn.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00n
icy schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:13:
[...]

Klopt niet als je visa versa home xbox maakt. Als persoon X deelt met xbox y middels home xbox hoeft persoon X niet online te zijn. Als persoon X deelt met xbox y zonder home xbox, dan moet persoon X wel online zijn.
Doelde meer op XBOX moet met internet verbonden zijn. Niet persoon moet ingelogd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

m00n schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:29:
[...]

Doelde meer op XBOX moet met internet verbonden zijn. Niet persoon moet ingelogd zijn.
O ja dat klopt wel weer :+ :D

Ik las het als dat het account van je broer online moet zijn, maar je kan het ook interpreteren dat de console online moet zijn.

Je hoeft op deze manier maar op 1 account gold te kopen, maar let op het andere account krijgt de monthly games niet toegevoegd aan zijn account!

[ Voor 37% gewijzigd door Meneer iCy op 09-10-2018 15:42 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03
Lee dit anders even door. Poep simpel.

https://www.xboxnederland...box-games-met-een-vriend/

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
G_Dragon schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:02:
[...]

Wat zijn er de laatste weken toch slechte deals :o
Aanloop naar het einde van het jaar is dat bijna ieder jaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hey! Dit kan gewoon. Op deze manier doe ik het ook altijd. Gewoon via Offgamers (voorbeeld) US giftcards kopen en dan toevoegen aan je account (hier zijn wel wat vereisten voor nodig, us address, kies een state zonder belasting! ect). Zo bespaar je per game (digitaal) €69,99 vs $59,99, zeker wat euros.

Het is andersom. Voorbeeld: persoon A + persoon B gamesharen met elkaar. Om de spellen van A te spelen moet de Xbox van B (de home console van A) online zijn. En andersom. Als de One van A offline is kan hij juist wel de spellen van B spelen.

Dit is precies de reden dat mijn broertje af en toe mijn spellen niet kan spelen. Als mijn internet opspeelt dan maak ik mijn eigen One weer mijn home Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
[...]

Maar het instellen van US adresgegevens hoeft alleen maar tijdens de bestelling toch? Ik hoef in principe alleen maar tijdelijk die game te kopen uit de US en vervolgens weer terug naar de Nederlandsche store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Domme vraag misschien maar ik stel hem toch.

Heb net een nieuwe 4K tv gekocht en de Xbox One S had ik al. Hij herkent de tv alszijnde 4K maar kan ik nu ook gebruik maken van de 4K textures extra download?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mundatin
Gunner schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:48:

Heb net een nieuwe 4K tv gekocht en de Xbox One S had ik al. Hij herkent de tv alszijnde 4K maar kan ik nu ook gebruik maken van de 4K textures extra download?
Helaas! Je kunt wel 4K UHD discs afspelen, alleen kun je niet in 4K games spelen en dus daar ook niet de textures voor downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:48:

Nee... De Xbox One S, toevallig gisteravond op live de zelfde discussie gehad, is alleen een native 4K blueray spelers. Qua CPU is hij vrijwel gelijk aan de eerste generatie Xbox, op wat extra geheugen na geloof ik.

Vermoedelijk upscaled je 4k TV het 1080P signaal wat uit je Xbox komt met van 1080P naar 4K, qua games komt er iig uit een Xbox Ons S niet meer dan 1080P uit.... Tenzij bluray's e.d./

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Available now?! Heb echt geen tijd... net beloofd aan @exactor it dat ik nu Forza ga oppakken...

Zie hem trouwens nog niet in de store staan. Maar zeker weten dat ik hem ga kopen als die er eenmaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:50:
[...]

Het is andersom. Voorbeeld: persoon A + persoon B gamesharen met elkaar. Om de spellen van A te spelen moet de Xbox van B (de home console van A) online zijn. En andersom. Als de One van A offline is kan hij juist wel de spellen van B spelen.

Dit is precies de reden dat mijn broertje af en toe mijn spellen niet kan spelen. Als mijn internet opspeelt dan maak ik mijn eigen One weer mijn home Xbox.
Dus als ik het account van een vriend van me instel als Home en het internet valt uit... Kan ik dan alleen de games spelen van zijn account? of juist alleen die van mezelf (waarvan mijn account dan op zijn xbox als home zou staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skinnyice schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:16:
[...]

Dus als ik het account van een vriend van me instel als Home en het internet valt uit... Kan ik dan alleen de games spelen van zijn account? of juist alleen die van mezelf (waarvan mijn account dan op zijn xbox als home zou staan)
Het zit letterlijk zoals ik het schreef. Als het internet bij jou uitvalt kun je wel de spellen van je vriend spelen maar niet van jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:29
Misschien een handige tip, eigenlijk de enige manier die momenteel nog werkt om games in een buitenlandse store te kopen:

https://xbox-store-checke...-ops-4-on-foreign-stores/

(werkt natuurlijk ook voor andere games dan CoD BO4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-10 16:56

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:50:
[...]

Dit klopt niet wat je zegt. Ik speel al jaren de games van een maat van mij zonder problemen. Hij hoeft helemaal niet online te zijn. Gaat trouwens om digitale games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb hem inmiddels gekocht. Thanks voor de tip. Had de game wel op het oog, maar totaal niet verwacht dat die nu al uit zou komen.

En bijna 100% is een lichtelijke overstatement :P. Ik moet nog 1 volledige playthrough. Maar ik ga denk ik de volgende achievements in 1 playthrough combineren:

-Speedrun in 5 uur
-Speedrun in 10 uur
-Speedrun in 20 uur met 100% completion
-Finish game in no death mode
-Finish game in no death mode met 100% completion
-En nog 3 story gerelateerde achievements

Na deze playthrough heb ik nog 4 achievements te gaan, waarvan er 3 denk ik nog wel haalbaar zijn met wat tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteravond Ghost Recon Wildlands op de One X beneden opgestart nadat ik deze game eergisteren boven had gespeeld op de oude Xbox. Kreeg dus weer het Cloud Sync scherm te zien, maar wederom hooguit 3 seconden voordat alles weer gesynct was. Voordat ik het wist, stond het % al op 75% om vervolgens een fractie van een seconde later op 100% uit te komen.

Ik weet dus niet waaraan het ligt dat bij sommigen de cloud sync zo langzaam gaat of dat dit per game verschilt, maar ik het er totaal geen last van dat het traag is. Xbox One boven via 5ghz wifi, en de One X beneden via 1Gb utp.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 10-10-2018 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:55:
Gisteravond Ghost Recon Wildlands op de One X beneden opgestart nadat ik deze game eergisteren boven had gespeeld op de oude Xbox. Kreeg dus weer het Cloud Sync scherm te zien, maar wederom hooguit 3 seconden voordat alles weer gesynct was. Voordat ik het wist, stond het % al op 75% om vervolgens een fractie van een seconde later op 100% uit te komen.

Ik weet dus niet waaraan het ligt dat bij sommigen de cloud sync zo langzaam gaat of dat dit per game verschilt, maar ik het er totaal geen last van dat het traag is. Xbox One boven via 5ghz wifi, en de One X beneden via 1Gb utp.
Bij mij is de cloud sync ook altijd 3 seconden en dan klaar, heb laatst namelijk een me harde schijf moeten vervangen van de Xbox One X. Heb van alle games net de Cloud sync weer achter de rug :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:48:
[...]

Heb hem inmiddels gekocht. Thanks voor de tip. Had de game wel op het oog, maar totaal niet verwacht dat die nu al uit zou komen.

En bijna 100% is een lichtelijke overstatement :P. Ik moet nog 1 volledige playthrough. Maar ik ga denk ik de volgende achievements in 1 playthrough combineren:

-Speedrun in 5 uur
-Speedrun in 10 uur
-Speedrun in 20 uur met 100% completion
-Finish game in no death mode
-Finish game in no death mode met 100% completion
-En nog 3 story gerelateerde achievements

Na deze playthrough heb ik nog 4 achievements te gaan, waarvan er 3 denk ik nog wel haalbaar zijn met wat tijd en moeite.
Dus 100% completion binnen 5 uur zonder dood te gaan 7(8)7
Ga van het weekend weer spelen, FH4 is toch net iets ontspannender na een dag zwoegen :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:39:
[...]

Dus 100% completion binnen 5 uur zonder dood te gaan 7(8)7
Ga van het weekend weer spelen, FH4 is toch net iets ontspannender na een dag zwoegen :7
Hahaha, neenee. De game uitspelen ongeacht het % binnen 5 uur. En daarna kun je gewoon doorspelen om binnen 20 uur de 100% te halen. :) Als je de eindboss hebt gekilled en je de savegame daarna weer opstart, eindig je op een bankje net voor de eindboss en kun je dus gewoon verder spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Miesjh schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:55:
[...]

Dit klopt niet wat je zegt. Ik speel al jaren de games van een maat van mij zonder problemen. Hij hoeft helemaal niet online te zijn. Gaat trouwens om digitale games.
Is ook totaal niet zoals ik het ervaar. De Xbox van met wie ik het deel hoeft helemaal niet aan te staan als ik zijn spellen wil spelen. Zou ook een beetje raar zijn immers?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gunner schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Is ook totaal niet zoals ik het ervaar. De Xbox van met wie ik het deel hoeft helemaal niet aan te staan als ik zijn spellen wil spelen. Zou ook een beetje raar zijn immers?
Klopt. Zo heb ik het ingesteld:

Xbox One X staat bij mij thuis
Xbox One Elite staat 30km verderop bij mijn zoon (woont bij zijn moeder).

Ik heb 1x ingelogd met mijn account op de Xbox Elite en heb deze als Home Xbox ingesteld.
Mijn zoon heeft zijn account op mijn Xbox One X ingesteld en mijn X als Home Xbox ingesteld.

Hij speelt gewoon de games die ik gekocht heb met mijn account. Als hij uit school komt en ik op mijn werk zit (en dus mijn Xbox One X uitstaat) kan hij gewoon spelen op zijn Xbox One Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:34
Lees net dat Obsidian op het punt staat om onderdeel van MS te worden. Prima aankoop zou ik zo zeggen. Divers portfolio, voor ieder wel wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

ze hadden van mij telltale games mogen overnemen.... zulke goede aankopen hebben ze nu niet gedaan
Als ik hoor hoe die studio gedraaid werd, is het maar goed dat ze dat niet gedaan hebben :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Als ik hoor hoe die studio gedraaid werd, is het maar goed dat ze dat niet gedaan hebben :X
Als je bedrijf overneemt heb je goede reden om gelijk wat schoon schip te maken :) Het is nu ook niet zo dat ze van de 5 studios die ze overgenomen hebben allemaal je van het zijn.. bv A happy few is gewoon crap waar ze 3 jaar of langer over gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Miesjh schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:55:
[...]

De digitale games die jij hebt aangeschaft en probeert offline (geen interenet) te spelen op een console dat niet jouw HOME XBOX is, werkt niet. Dit is hoe ik het ervaar. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Telltela stond sinds 2012 stil na het uibrengen van the walking dead seaon 1. Aan een rpg studio heb je 10x meer dan een half gare adventure game studio met een drama engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-10 16:56

Miesjh

m00n schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

De digitale games die jij hebt aangeschaft en probeert offline (geen interenet) te spelen op een console dat niet jouw HOME XBOX is, werkt niet. Dit is hoe ik het ervaar. Correct me if i'm wrong.
Dat is correct. Dat komt omdat de andere console niet jouw Home Xbox is. Doe je dat wel, dan moet het werken.

Dit doe je door in te loggen op de andere console en in een aparte menu item aan te geven dat dit je Home Xbox is.

[ Voor 12% gewijzigd door Miesjh op 10-10-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Miesjh schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Dat is correct. Dat komt omdat de andere console niet jouw Home Xbox is. Doe je dat wel, dan moet het werken.

Dit doe je door in te loggen op de andere console en in een aparte menu item aan te geven dat dit je Home Xbox is.
Ja precies. Er zijn wel limieten aan hoevaak je kan switchen van Home Console toch? Bij mij staan beide consoles in 1 huis, dus mocht het internet eruit liggen en ik wil gamen, pak ik de andere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

m00n schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

Ja precies. Er zijn wel limieten aan hoevaak je kan switchen van Home Console toch? Bij mij staan beide consoles in 1 huis, dus mocht het internet eruit liggen en ik wil gamen, pak ik de andere console.
Klopt, iets van 5x per jaar dacht ik.

Verder mag er ook nog wel wat verbeterd worden aan dat interne crossplay wat jij beschrijft. Ik heb 2 xboxen thuis en 1 elite controller. Zaterdag beneden gespeeld, maandag de elite controller boven bedraad aangesloten op de 2e xbox. Dinsdag weer beneden gespeeld met dezelfde elite controller (draadloos), maar die mocht ik weer gewoon pairen. Had met opzet (weet niet of de xbox zo slim is), de elite dus boven bedraad aangesloten om eventuele pairing issues te voorkomen, maar dat werkt dus niet.

Ervaren anderen het ook zo ? Ik wissel nog wel eens tussen de xbox boven en beneden, maar het begint nu wel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Dat is reteirritant. Ergert me mateloos. Hier ook een Elite controller en een One en een X in huis, maar een controller kan maar gepaired zijn met een xbox. Zelfde geldt voor mijn Turtlebeach Stealth 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Verder mag er ook nog wel wat verbeterd worden aan dat interne crossplay wat jij beschrijft. Ik heb 2 xboxen thuis en 1 elite controller. Zaterdag beneden gespeeld, maandag de elite controller boven bedraad aangesloten op de 2e xbox. Dinsdag weer beneden gespeeld met dezelfde elite controller (draadloos), maar die mocht ik weer gewoon pairen. Had met opzet (weet niet of de xbox zo slim is), de elite dus boven bedraad aangesloten om eventuele pairing issues te voorkomen, maar dat werkt dus niet.

Ervaren anderen het ook zo ? Ik wissel nog wel eens tussen de xbox boven en beneden, maar het begint nu wel irritant te worden.
Ja. Elke keer opnieuw pairen bij wissel tussen de consoles. Ik bereid me mentaal voor door in het achterhoofd te houden dat het 2 seconden werk is. (Maar natuurlijk wel rot als je al neergeploft bent op de bank.) Wat ik overigens steeds vaker doe is mijn X verhuizen. Twee draden wisselen is ook weinig moeite. Natuurlijk afhankelijk van je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:59:
[...]

Als je een controller met USB aansluit dan pairt hij automatisch. Ik heb juist een USB kabeltje aan de Xbox hangen en sluit de controller even aan en trek hem twee tellen later weer los, is makkelijker en sneller dan draadloos pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:42:
[...]

Inderdaad. Telltale is gewoon achtergebleven in 2010 met een slecht management. Ben wel blij dat het verhaal van Clementine afgerond wordt door een andere studio. :)
Van Walking Dead bedoel je? Nice dat er daar nog een vervolg van komt!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:06:
[...]

Als je een controller met USB aansluit dan pairt hij automatisch. Ik heb juist een USB kabeltje aan de Xbox hangen en sluit de controller even aan en trek hem twee tellen later weer los, is makkelijker en sneller dan draadloos pairen.
Ja klopt, maar ik heb geen usb kabel aan de voorkant erin zitten. Vind sowiezo die poort daar achterlijk zitten. Op de One zat hij gewoon aan de zijkant. Is minder lelijk als je 24/7 die kabel erin laat zitten.

Heb zelf zo'n usb dock waar iets van 3 usb aansluitingen op zitten. Voor controller, headset en die andere wordt meestal gebruikt de DS4 controller om op te laden.

Nou kan ik wel elke keer een usbkabel in de voorkant prikken, maar daarvoor ben ik te lui 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:51:
[...]

Ja klopt, maar ik heb geen usb kabel aan de voorkant erin zitten. Vind sowiezo die poort daar achterlijk zitten. Op de One zat hij gewoon aan de zijkant. Is minder lelijk als je 24/7 die kabel erin laat zitten.

Heb zelf zo'n usb dock waar iets van 3 usb aansluitingen op zitten. Voor controller, headset en die andere wordt meestal gebruikt de DS4 controller om op te laden.

Nou kan ik wel elke keer een usbkabel in de voorkant prikken, maar daarvoor ben ik te lui 8)
Zo zie je maar dat meningen verschillen.
Ik vind het juist fijn dat ze de USB naar de voorkant hebben verplaatst.
Hang nu zo de fightstick er aan, waar ik met de oude One altijd op de tast liep te pielen in het tv meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FH4 is inderdaad alle hoge reviewscores meer dan waard. Speelt gewoon heel lekker, ziet er fantastisch uit en er is véél te doen. Topgame.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Stel hem maar even hier ipv game topic zelf.

Ik heb gisteren RDR2 gepreordered en toen ik thuis kwam van werk zag ik dat die al geïnstalleerd was.
Dacht al dat het snel was gezien de XOX met 40mbit ongeveer download. Blijkt dat hij maar 100mb heeft geïnstalleerd :+

Kijk ik op xbox.com zie ik ook maar een geschatte grote van 110mb.

Gezien ik 'maar' met 40mbit download ik hem graag al willen laten downloaden volledig, zoals ook bij FH4 gebeurde.
Is dat op een manier te forceren?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00n
Famous schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:36:

Ik heb gisteren RDR2 gepreordered en toen ik thuis kwam van werk zag ik dat die al geïnstalleerd was.
Dacht al dat het snel was gezien de XOX met 40mbit ongeveer download. Blijkt dat hij maar 100mb heeft geïnstalleerd :+

Gezien ik 'maar' met 40mbit download ik hem graag al willen laten downloaden volledig, zoals ook bij FH4 gebeurde.
Gebeurd vanzelf wanneer deze beschikbaar is. Ik dacht te hebben gelezen dat deze vanaf 20 okt te preloaden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Joosie200 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:39:
Toch maar een Xbox one S 1TB gescoord op de First look. Met FIFA 19 en Forza horizon 4. Pubg wordt dinsdag nagezonden als voucher. Ik dacht dat het de 500GB versie zou zijn, maar het is dus een 1TB wat nice is.
is deze aanbieding nog beschikbaar?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:57:
[...]

Zo zie je maar dat meningen verschillen.
Ik vind het juist fijn dat ze de USB naar de voorkant hebben verplaatst.
Hang nu zo de fightstick er aan, waar ik met de oude One altijd op de tast liep te pielen in het tv meubel.
Voor mij is het echt een "for the looks" issue. In principe maakt het niet zo heel veel uit, maar een uitstekende usb stekker vind ik gewoon niet mooi staan bij mijn super duper ultra geile Xbox One X Scorpio Edition.

Mijn vriendin keek laatst heel raar toen ik de microvezel doek weer eens te voorschijn haalde om de X af te stoffen: Heb haar gerustgesteld en dat ze zich vooral geen zorgen hoefde te maken omdat ik alleen de consoles en tv even ging afstoffen. De rest van het huis mag jij je expertise op los laten lieverd O-)

@Wom hoge scores ? Behalve op Tweakers. Mjah, xbox exclusive, dus niet van belang voor jur...

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 11-10-2018 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:16:
[...]

@Wom hoge scores ? Behalve op Tweakers. Mjah, xbox exclusive, dus niet van belang voor jur...
Als je de review in zijn totaal leest dan is de score die gegeven wordt niet zo gek. Alleen vind ik de insteek die aan de review wordt gegeven een verkeerde. Het gebrek aan exclusives en het feit dat dit het zoveelste deel in een serie is vind ik persoonlijk ondergeschikt aan de game zelf. Maar als je puur op Tweakers afgaat voor Xbox games dan krijg je wel een ietwat vertekend beeld vrees ik :)

Maar zet tien mensen bij elkaar en je hebt tien meningen ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Slasher schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

is deze aanbieding nog beschikbaar?
Nee, voor zover ik kan zien gold de aanbieding alleen afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Voor mij is het echt een "for the looks" issue. In principe maakt het niet zo heel veel uit, maar een uitstekende usb stekker vind ik gewoon niet mooi staan bij mijn super duper ultra geile Xbox One X Scorpio Edition.

Mijn vriendin keek laatst heel raar toen ik de microvezel doek weer eens te voorschijn haalde om de X af te stoffen: Heb haar gerustgesteld en dat ze zich vooral geen zorgen hoefde te maken omdat ik alleen de consoles en tv even ging afstoffen. De rest van het huis mag jij je expertise op los laten lieverd O-)

Je weet dat er achterop ook usb aansluitingen zitten ?
Even een verlengkabeltje of een hub aansluiten, dan kan je het redelijk uit het zicht houden.
Er had van mij overigens wel een mooi zelfsluitend afdekklepje over de usb poort mogen zitten ala X360

En waar blijft dat oortje van Hyperkin ??
Afbeeldingslocatie: https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2018/06/hyperkin-xbox-wireless-headset.jpg?itok=N55GlTcm
Wom schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:22:
[...]
Maar zet tien mensen bij elkaar en je hebt tien meningen ;)
Niet als ze alle tien in dezelfde parochie zitten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 11-10-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

Even een verlengkabeltje of een hub aansluiten, dan kan je het redelijk uit het zicht houden.
Er had van mij overigens wel een mooi zelfsluitend afdekklepje over de usb poort mogen zitten ala X360

[Afbeelding]
moet je eens op facebook kijken, elke week is er een zelfde persoon die op Major Nelson zijn weekly gold deals reageert met: waar blijft draadloos oortje :) (en de halve wereld die er dan ook weer elke week op reageert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 15:06

nexhil

BAM!

Gisteren fifa 19 voor 33 euro kunnen scoren! met HK$ kaartjes icm EA access

Berekening/uitleg:
https://xbox-store-checke...ifa-19-for-16-eur-18-usd/

[ Voor 74% gewijzigd door nexhil op 11-10-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

moet je eens op facebook kijken, elke week is er een zelfde persoon die op Major Nelson zijn weekly gold deals reageert met: waar blijft draadloos oortje :) (en de halve wereld die er dan ook weer elke week op reageert)
Facebook ? Wat is dat ?
Maar goed dat er aandacht aan word besteed.
Al vrees ik dat het eenzelfde debacle wordt als met de Tritton Warhead 7.1 destijds.
Komt hij eindelijk uit, komt er nog geen jaar later een nieuwe xbox en is dat ding weer niet compatible......
Too little, too late (hopelijk zit ik er gruwelijk naast en komt hij dit jaar nog uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
justifire schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Facebook ? Wat is dat ?
Maar goed dat er aandacht aan word besteed.
Al vrees ik dat het eenzelfde debacle wordt als met de Tritton Warhead 7.1 destijds.
Komt hij eindelijk uit, komt er nog geen jaar later een nieuwe xbox en is dat ding weer niet compatible......
Too little, too late (hopelijk zit ik er gruwelijk naast en komt hij dit jaar nog uit)
Hopelijk heb je gelijk en komt er binnen een jaar een nieuwe xbox ;-)

Maar goed, ik wacht nu eerst op een mooie deal voor rdr2 + xbox one.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Niet als ze alle tien in dezelfde parochie zitten ;)
Jup :) maar zijn al bezet, namelijk 1x 256GB SSD en 1x 1TB HDD.

Wil best investeren in een USB hub, maar als ik dan de usb kabel aansluit voor de controller, wil ik ook dat die dan paired met de console via de usb hub. Iets zegt me dat dit niet gaat werken en dat pairen alleen werkt als de controller direct op de usb poort is aangesloten. Ervaringen zijn welkom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:46
MRE-Inc schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Jup :) maar zijn al bezet, namelijk 1x 256GB SSD en 1x 1TB HDD.

Wil best investeren in een USB hub, maar als ik dan de usb kabel aansluit voor de controller, wil ik ook dat die dan paired met de console via de usb hub. Iets zegt me dat dit niet gaat werken en dat pairen alleen werkt als de controller direct op de usb poort is aangesloten. Ervaringen zijn welkom...
Maar dat kan ik vanmiddag wel even testen voor je. Heb hier nog een USB 2.0 hub liggen toen ik nog te weinig USB poorten op de laptop had :+
Famous schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:36:

Dat wat je nu binnengehaald hebt is puur een beetje data zodat de Xbox die later kan updaten zodra het hele spel beschikbaar word om te downloaden. FH3 FM7 hadden dat toendertijd ook. FH4 weet ik niet vanwege gamepass :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Maar dat kan ik vanmiddag wel even testen voor je. Heb hier nog een USB 2.0 hub liggen toen ik nog te weinig USB poorten op de laptop had :+
Top. ben benieuwd.

Verder had ik het laatst met mijn vriendin erover wat ze er van zou vinden als ik de Xbox aan de muur zou hangen inclusief controller stand. Vond ze nog prima ook....

Afbeeldingslocatie: https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2017/08/hide-it-xbox-one-s-wall-mount.jpg?itok=-CudRSyv

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:53:
[...]

Top. ben benieuwd.

Verder had ik het laatst met mijn vriendin erover wat ze er van zou vinden als ik de Xbox aan de muur zou hangen inclusief controller stand. Vond ze nog prima ook....

[Afbeelding]
afschuwelijk...het gaat toch om je tv.. niet om naar je console te kijken..

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 11-10-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

quorumz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

afschuwelijk...het gaat toch om je tv.. niet om naar je console te kijken..
Smaken verschillen, ik vind mooi !! Hangt ook af van je inrichting thuis natuurlijk. Heb je een woonkamer of gameroom die er behoorlijk strak uit ziet, minimalistisch of wat dan ook en het is je smaak, dan vind ik het prima kunnen. Maar ik zou zoiets niet bij mijn vader thuis aan de muur hangen die een toch wat ouderwetse (in mijn ogen) inrichting heeft.

Zit ook nog verschil tussen de mounts. Deze hieronder klemt alleen de onder kant van de X, terwijl die in het eerste plaatje de gehele X tussen de klemmen heeft zitten waardoor je alsnog boven en onder 2 metalen randen ziet zitten.

http://forzadesigns.com/xbox-one-x-wall-mount/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al de closed beta keys gekregen voor Jump Force?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:02:
[...]

Smaken verschillen, ik vind mooi !! Hangt ook af van je inrichting thuis natuurlijk. Heb je een woonkamer of gameroom die er behoorlijk strak uit ziet, minimalistisch of wat dan ook en het is je smaak, dan vind ik het prima kunnen. Maar ik zou zoiets niet bij mijn vader thuis aan de muur hangen die een toch wat ouderwetse (in mijn ogen) inrichting heeft.

Zit ook nog verschil tussen de mounts. Deze hieronder klemt alleen de onder kant van de X, terwijl die in het eerste plaatje de gehele X tussen de klemmen heeft zitten waardoor je alsnog boven en onder 2 metalen randen ziet zitten.

http://forzadesigns.com/xbox-one-x-wall-mount/
is ook kwestie van smaak idd. heb zelf een U vormig meubel daar in staat 75" (als het moet kan 80" ook nog ertussen) nu met dreamscreen tv 4k erachter. versterker / xbox /nvida shield / switches in het meubel. mocht meubel niet vervangen van vrouw lief voor open dingen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Op zich helemaal niet verkeerd :D

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/04/3a/8f/043a8fb5ce0ea289d6b87668a3179eac.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71l9zA0NdFL.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0168/7440/products/1_X1X_MAIN_REAL_web_2000x.jpg?v=1517252340

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 11-10-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om eerlijk te zijn lees ik Tweakers reviews ook alleen als ik me verveel, ik vind het bijna nooit echt een goede bron van informatie over een game. Eigenlijk vind ik de comments onder de reviews vaak informatiever. Maar goed, maakt ook niet uit, als ik af en toe even wat te lezen zoek kan het nog steeds amusant zijn, ik hecht alleen niet zo gek veel waarde aan hun oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:57:
Wat is Forza Horizon 4 toch een geweldige game. Ben normaal niet zo'n race fan op consoles, maar dit is gewoon super tof. Heb echt een hekel aan de FM serie omdat ik gewoonweg niet (meer) van circuitracers houdt. Tevens ziet het er echt ook gewoon adembenemend mooi uit.

Ben dan ook zo benieuwd naar de open world RPG waar door Playground Games aan gewerkt wordt. :)
Ik heb beide demo's gespeeld. Knap showcase spul.
Wat mij opvalt is dat FM7 minder soepel draait dan FH4, op een XBox One S. Het laden bij FM7 duurt ook eindeloos.
Pagina: 1 ... 114 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.