[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.211 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Bullet NL schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

Garantie dus, even bellen voor een swap..
Jep next problem;

Circa 1 maand na release de one x overgekocht van een medetweaker (die zijn account schijnbaar ondertussen verwijdert heeft, zonde van al zijn positieve beoordelingen maar goed), de beste knul had toen der tijd schijnbaar het SN van de one x gekoppeld aan zijn MS account.
Tot zover geen probleem, ze wilde het SN ontkoppelen bij hem en vervolgens aan mijne koppelen... Heeft de ''tweaker'' zijn controller aangemeld op basis van mijn SerieNummer, zolang die case loopt kan de xbox one x niet gekoppeld worden aan mijn account.
Volgende wat er nu weer bij komt, de reparatie is een enige tijd geleden aangemeld, meerdere mails verzonden naar de verkoper/tweaker maar hij stuurt de controller niet op en geeft nergens gehoor aan.

Case wordt gesloten en heeft een zogenaamde 1 week cooldown :D Over 1 week kunnen ze pas meer doen.

Eerste keer 2e hands een xbox gekocht, nooit meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:06:
[...]

Jep next problem;

Circa 1 maand na release de one x overgekocht van een medetweaker (die zijn account schijnbaar ondertussen verwijdert heeft, zonde van al zijn positieve beoordelingen maar goed), de beste knul had toen der tijd schijnbaar het SN van de one x gekoppeld aan zijn MS account.
Tot zover geen probleem, ze wilde het SN ontkoppelen bij hem en vervolgens aan mijne koppelen... Heeft de ''tweaker'' zijn controller aangemeld op basis van mijn SerieNummer, zolang die case loopt kan de xbox one x niet gekoppeld worden aan mijn account.
Volgende wat er nu weer bij komt, de reparatie is een enige tijd geleden aangemeld, meerdere mails verzonden naar de verkoper/tweaker maar hij stuurt de controller niet op en geeft nergens gehoor aan.

Case wordt gesloten en heeft een zogenaamde 1 week cooldown :D Over 1 week kunnen ze pas meer doen.

Eerste keer 2e hands een xbox gekocht, nooit meer!
Ik krijg bijna medelijden..... Moet in eens aan duwdoosje denken ;-)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
Bullet NL schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:34:
[...]

Ik krijg bijna medelijden..... Moet in eens aan duwdoosje denken ;-)
Haha :D Nou, ik hoop ergens dat er ineens een tweaker hier zich meld met de verlossende oplossing.. Mij lijkt dat er een fout in de update/operatingsystem zit die opgelost kan worden dmv iets (bepaalde firmware ofzo?)..

Anders wordt het een weekje wachten en aanmelden ter reparatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Haha :D Nou, ik hoop ergens dat er ineens een tweaker hier zich meld met de verlossende oplossing.. Mij lijkt dat er een fout in de update/operatingsystem zit die opgelost kan worden dmv iets (bepaalde firmware ofzo?)..

heb je deze manier al eens geprobeerd: https://support.xbox.com/...lts-using-usb-flash-drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
Thanks! ik ga deze eens testen!

Edit: helaas, hij blijft naar het ''troubleshoot'' menu gaan

[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 04-10-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:36
hoe houd je de bovenkant ( ventilator ) redelijk stofvrij?

blaast hij lucht naar buiten of zuigt het juist lucht naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

Wow wat een verademing qua andere tv ivm de samsung, waarvan het beeld voor de helft donker was. Kindjelief is hier al druk aan het fortniten.

Geluid van de tv is wel minder, maar dat wist ik van te voren al. Beeld is zeer goed te noemen. Geluid is al opgelost door de home cinema setje.

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 04-10-2018 16:40 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Als je al zoveel issues hebt gehad met dat ding, moet er wel iets hardwarematig corrupt zijn. Mijn oude Fat (One? One fat?) zat in hetzelfde verhaaltje, daar wist uiteindelijk MS UK mij te vertellen dat zij een NAND reset doen en je dit zelf niet kan. Vond later op internet wel tutorials, maar daarmee vergooi je je garantie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapperd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-02 15:22
Ben aan het overwegen om mijn normale Xbox One te vervangen door een One X voor RDR2 en Forza, maar heb alleen een 1440p monitor tot mijn beschikking.

Zijn er mensen die op 1440p spelen en wat zijn de ervaringen, is het verschil de aankoop waard?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

Xbox doet het goed in assassin's Creed odyssey:

Dynamic 4k

XB1X's lowest dynamic resolution is higher than the PS4 Pro's highest dynamic resolution.

PS4 Pro max: 2816x1584
PS4 Pro min: 2227x1242
PS4 Pro Average: 2560x1440

XB1X max: 3840x2160 (native 4k)
XB1X min: 2944x1656
XB1X average: 3072x1728

XB1X a 76% increase in output pixels vs PS4 Pro in opening battle, 44% on average.

XB1X has better draw distances and shadows.
XB1X has improved Ambient Occlusion

Framerate is a fairly solid 30fps on both Xbox One X and PS4 Pro, but can be inconsistent.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:41:
Xbox doet het goed in assassin's Creed odyssey:
[YouTube: \[4K] Assassin's Creed Odyssey: Xbox One X/PS4 Pro Tech Analysis + Head-to-Head]
Dynamic 4k

XB1X's lowest dynamic resolution is higher than the PS4 Pro's highest dynamic resolution.

PS4 Pro max: 2816x1584
PS4 Pro min: 2227x1242
PS4 Pro Average: 2560x1440

XB1X max: 3840x2160 (native 4k)
XB1X min: 2944x1656
XB1X average: 3072x1728

XB1X a 76% increase in output pixels vs PS4 Pro in opening battle, 44% on average.

XB1X has better draw distances and shadows.
XB1X has improved Ambient Occlusion

Framerate is a fairly solid 30fps on both Xbox One X and PS4 Pro, but can be inconsistent.
76% :o
Dat zijn nog eens getallen !! 💪

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

justifire schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:54:
[...]

76% :o
Dat zijn nog eens getallen !! 💪
Zwker maar dat ia dus alleen in openings scene. Gemiddeld rond de 44%.
Nog steeds zeer netjes.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:58:
[...]

Maar toch even mooi 76% in de openingsscene, wat een beest is die X toch he _/-\o_
Ja maar bij gamen draait het toch om de exclusives en vooral niet om de kracht van de console ? :X O-)

@LopendeVogel Een controller heeft toch een eigen serienummer ? Hoe kan die oud-Tweaker dan zijn controller aanmelden onder het serienummer van de console ? Achter het accu klepje zit volgens mij een sticker met het serienummer.

Wellicht dat iemand anders hier in het topic ook contact heeft gehad met die tweaker en misschien nog wat gegevens heeft. Kan geen kwaad om die gegevens hier te posten toch ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:18:
[...]

Als je al zoveel issues hebt gehad met dat ding, moet er wel iets hardwarematig corrupt zijn. Mijn oude Fat (One? One fat?) zat in hetzelfde verhaaltje, daar wist uiteindelijk MS UK mij te vertellen dat zij een NAND reset doen en je dit zelf niet kan. Vond later op internet wel tutorials, maar daarmee vergooi je je garantie.
Nou gisteren even naast de xbox gezeten met de laptop om elke keer de USB stick te verwisselen, er komt een behoorlijk tikkend geluid uit om de x aantal seconde (HDD lijkt mij, je voelt ook aan de xbox dat deze een fysieke tik krijgt) :D Dit in combinatie met de vastlopers, het trage opstarten (toen de xbox nog doorstarten) verklaart wel het één en ander :D

@MRE-Inc vrijwel alle controllers hebben dezelfde serienummer dit is altijd al geweest bij Microsoft. De controller zijn garantie loopt via de xbox serienummer.
Tenzij je deze in de winkel los koopt kan je er gewoon mee terug en wordt het direct omgewisseld. Helaas een systeem waar veelvuldig misbruik van gemaakt wordt. Zo kan je morgen een xbox one x kopen inclusief een nieuwe controller en een dag/week/maand later een andere defecte controller opsturen op basis van je nieuw gekochte xbox one x serienummer :)

Ik heb ondertussen per e-mail contact weten te krijgen met de oud tweaker, hij geeft aan niks van een controller reparatie af te weten en zou mijn xbox one x gisteren ontkoppeld hebben van zijn Microsoft account. Dit terwijl zowel de Engelse chat als de Nederlandse telefoon support aangeeft dat er een controller reparatie case loopt op basis van mijn xbox one x serienummer :D

[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 05-10-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LopendeVogel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:11:
[...]

Nou gisteren even naast de xbox gezeten met de laptop om elke keer de USB stick te verwisselen, er komt een behoorlijk tikkend geluid uit om de x aantal seconde (HDD lijkt mij, je voelt ook aan de xbox dat deze een fysieke tik krijgt) :D Dit in combinatie met de vastlopers, het trage opstarten (toen de xbox nog doorstarten) verklaart wel het één en ander :D

@MRE-Inc vrijwel alle controllers hebben dezelfde serienummer dit is altijd al geweest bij Microsoft. De controller zijn garantie loopt via de xbox serienummer.
Tenzij je deze in de winkel los koopt kan je er gewoon mee terug en wordt het direct omgewisseld. Helaas een systeem waar veelvuldig misbruik van gemaakt wordt. Zo kan je morgen een xbox one x kopen inclusief een nieuwe controller en een dag/week/maand later een andere defecte controller opsturen op basis van je nieuw gekochte xbox one x serienummer :)

Ik heb ondertussen per e-mail contact weten te krijgen met de oud tweaker, hij geeft aan niks van een controller reparatie af te weten en zou mijn xbox one x gisteren ontkoppeld hebben van zijn Microsoft account. Dit terwijl zowel de Engelse chat als de Nederlandse telefoon support aangeeft dat er een controller reparatie case loopt op basis van mijn xbox one x serienummer :D
Dat tikkende geluid is niet goed. Jammer....

Logische verklaring natuurlijk van die serienummers. Was even vergeten dat ik met een Elite controller speel die ik seperaat van mijn Xbox One heb gekocht.

Toch vreemd dat die oud tweaker niks van een reparatie af weet. En nu ? Gaat die gast contact opnemen met MS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:11:
[...]

Dit waren ook een aantal van mijn problemen die ik toen had met de Xbox One X Scorpio, heb toen mijn interne HDD & koeler moeten vervangen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

Logische verklaring natuurlijk van die serienummers. Was even vergeten dat ik met een Elite controller speel die ik seperaat van mijn Xbox One heb gekocht.

Toch vreemd dat die oud tweaker niks van een reparatie af weet. En nu ? Gaat die gast contact opnemen met MS ?
Mijn elite controller reparatie liep anders ook via mijn Xbox one s... Ik vond het ook al vreemd, maar dat is hoe Microsoft het blijkbaar geregeld heeft. Mijn controller was volgens mij eigenlijk ook net buiten de twee jaar, maar kon het op de site van Microsoft niet controleren. Maar omdat de one s binnen garantie was hebben ze de controller gelukkig gewoon vervangen.

Overigens vraag ik me af of eventueel misbruik hiervan nou iets is waar Microsoft echt wakker van ligt... Als jij weer een nieuwe console koopt zodat je vervolgens je oude controller buiten garantie kan laten vervangen dan lijkt me dat netto nog altijd een win voor hun. Ik zie het als een stukje goede service voor trouwe klanten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm ik zie dat Microsoft Zwitserland nu een deal heeft voor de one X + Forza 4/7 combo + FIFA 19 voor cfh 470 ofwel 411 euro. Heb Forza 7 al op disc, maar die valt in te wisselen bij Gamemania om zo Assassin's Creed Odyssey te scoren met een andere game voor €25. Heb je voor €436 de X met vier games tov €276 de S met vier games. Verschil van €160 maar ik heb nog een non S/X die ik kan verpatsen.

Enig idee hoe de black friday deals waren vorig jaar? Want dat is nog het enige wat mij tegen houdt om niet meteen die combopack te bestellen. Gamemania zelf heeft ook nog steeds voor 449 dezelfde deal, maar dan mis ik wel Odyssey voor hetzelfde geld na inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:28

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:22:
Komt die weer met zijn Hollow Knight zullen jullie denken, maar wat is dat een super game. Ik zie geen 1 persoon in mijn friendslist het spelen. Hoop dat die het toch goed heeft gedaan qua verkopen.

@justifire Leg dat Vermintide even aan de kant en koop Hollow Knight gewoon! Het is echt de dark souls van 2d platformers. Ook al zuig je in platformers, ik zal je steunen! Door onder andere je achievements te liken! Die 5 die je gaat halen in ieder geval :P
1. zijn wij xbla vrienden?
2, hollow knight doet geen cross play (notificaties) met de switch versie toch? O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:08:
Zojuist Forza Horizon 4 opgestart. Super leuk detail dat je gamer picture zo groot in het scoreboard verschijnt :)
En wat ziet het er weer oogstrelend uit.
Ik vind het er wel wat klinisch uit zien. Vond het leuker dat je je auto in de omgeving zag. Maar het is maar een scoreboard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

Mooiste is, het blijkt om een Elite te gaan, vanochtend via de MS chat te horen gekregen.

De gene die de controller opgestuurd heeft moet de reparatie annuleren, mja wie heeft de controller case aan laten maken? Niemand weet het.
Er wordt nu gevraagd aan mij om met de eigenaar van de Elite controller contact op te nemen, onmogelijk dus.. tot die tijd zit ik met een defecte one x.

Wel lekker geregeld daar, een onbekend iemand laat een reparatie case aanmaken voor een Elite controller (op basis van mijn xbox one x SN), stuurt de controller niet op, enja die case blijft lopen totdat over enkele jaren (of gewoon niet) de controller gerepareerd is (deze case loopt al enkele maanden!).. In die tussentijd kunnen ze geen andere reparatie cases aanmaken bij Microsoft op basis van deze xbox one x :D

Te schandalig voor woorden dit!

Uiteraard de verkoper van de xbox one x weer een email verzonden met de vraag of hij even contact met MS wilt opnemen, mja daar ga ik niet vanuit.
Mede ook doordat ik nu 4 verschillende werknemers gesproken heb (3 via de Engelse chat, 1 via de Nederlandse telefoon support) en ze alle 4 wat anders zeggen. De nederlander zei; ja de eigenaar van de controller geeft nergens gehoor aan, er zijn meerdere emails gestuurd in de afgelopen periode, we gaan de case handmatig nu annuleren en dit duurt 7 dagen.
Gister avond een email gekregen van de oud tweaker en hij zou de one x ontkoppelt hebben, dus wederom contact via de MS chat.. Ze gaven aan dat alles goed ging en het MAX 24 uur nog kon duren allemaal.

Vannacht een email, neem aub contact op met de chat support (in het kort) zodat de xbox gekoppeld kon worden.,
Vanochtend dus contact met de chat en er klopte allemaal niks van, want alleen de eigenaar van de controller kan het annuleren en tot die tijd kan er niks gedaan worden met de xbox one x.

Oftewel, allemaal tegenstrijdige berichten en 1 en al lulkoek.

[ Voor 50% gewijzigd door LopendeVogel op 05-10-2018 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LopendeVogel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:36:
[...]

Mooiste is, het blijkt om een Elite te gaan, vanochtend via de MS chat te horen gekregen.

De gene die de controller opgestuurd heeft moet de reparatie annuleren, mja wie heeft de controller case aan laten maken? Niemand weet het.
Er wordt nu gevraagd aan mij om met de eigenaar van de Elite controller contact op te nemen, onmogelijk dus.. tot die tijd zit ik met een defecte one x.

Wel lekker geregeld daar, een onbekend iemand laat een reparatie case aanmaken voor een Elite controller (op basis van mijn xbox one x SN), stuurt de controller niet op, enja die case blijft lopen totdat over enkele jaren (of gewoon niet) de controller gerepareerd is (deze case loopt al enkele maanden!).. In die tussentijd kunnen ze geen andere reparatie cases aanmaken bij Microsoft op basis van deze xbox one x :D

Te schandalig voor woorden dit!

Uiteraard de verkoper van de xbox one x weer een email verzonden met de vraag of hij even contact met MS wilt opnemen, mja daar ga ik niet vanuit.
:( Wat een soap.... Maar die oud tweaker waarvan jij dus de xbox hebt gekocht, zegt van niks te weten en heeft dus ook nooit een reparatie aanvraag voor de xbox of elite controller gemaakt ?

Je zou bijna denken dat er dan nog een 3e partij in het spel is en dat jouw xbox 3e hands is of zo. Er moet toch iemand zijn die kan inzien wie die reparatie order heeft ingeschoten bij Microsoft ? Zoiets moet bij Microsoft toch te achterhalen zijn ?

Bij de reparatie van mijn Elite controller, heb ik vooraf een chat gestart met Microsoft. Ik moest toen mijn Gamer Tag, email adres opgeven en de factuur van bol.com opsturen. De chat heb ik nog wel. Geef maar een gil als die van pas kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

:( Wat een soap.... Maar die oud tweaker waarvan jij dus de xbox hebt gekocht, zegt van niks te weten en heeft dus ook nooit een reparatie aanvraag voor de xbox of elite controller gemaakt ?

Je zou bijna denken dat er dan nog een 3e partij in het spel is en dat jouw xbox 3e hands is of zo. Er moet toch iemand zijn die kan inzien wie die reparatie order heeft ingeschoten bij Microsoft ? Zoiets moet bij Microsoft toch te achterhalen zijn ?

Bij de reparatie van mijn Elite controller, heb ik vooraf een chat gestart met Microsoft. Ik moest toen mijn Gamer Tag, email adres opgeven en de factuur van bol.com opsturen. De chat heb ik nog wel. Geef maar een gil als die van pas kan komen.
De wehkamp factuur staat op de naam van de tweaker waar ik de xbox van gekocht heb.

Echter ze kunnen mij niet verder helpen totdat mijn xbox one x aan mijn MS account gekoppeld is (de soap hierboven heb ik zojuist uitgebreid met hoe het tot nu toe gegaan is, 1 grote bende van ellende daar bij MS).

Het mooiste is!?! komt ie he!! De Nederlandse kerel van de MS telefoon support gaf aan dat HIJ zelf die controller ticket telefonisch aangemaakt had (case stond op ''zijn'' naam als medewerker die de case erin geschoten heeft) en dat hijzelf al meerdere emails verzonden heeft met de vraag of het allemaal goed ging omdat er tot op heden geen controller verzonden/aangekomen is.
Hij ging nu zelf handmatig deze elite controller case verwijderen (en dit ''verwijderen'' bleek dus vanochtend via de chat onzin en een leugen te zijn want dit zou onmogelijk zijn om te doen zonder toestemming van de MaryJane die hem aangemeld heeft, mja deze MaryJane bestaat dus niet ofzoiets :D)

Mja laatste conclusie is: ik moet contact opnemen met de eigenaar van de controller (Waarvan niemand weet wie dat is), hij moet of contact opnemen met MS, of de reparatie case annuleren, of op mijn ''commando'' een verificatie aan mij geven zodat ik die in de chat kan doorsturen.
Oftewel, ik wordt weer eens lekker afgescheept met een onmogelijke taak, ik werk helaas niet bij de NSA om dit eventjes te fiksen (dit uiteindelijk, want al die uren heb ik mijn geduld bewaard, aangegeven: ik werk niet bij de NSA/FBI dus wat wil ik doen..? Zeiden ze; oh dat is een goede! neem contact op met de politie...).

[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 05-10-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LopendeVogel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

De wehkamp factuur staat op de naam van de tweaker waar ik de xbox van gekocht heb.

Echter ze kunnen mij niet verder helpen totdat mijn xbox one x aan mijn MS account gekoppeld is (de soap hierboven heb ik zojuist uitgebreid met hoe het tot nu toe gegaan is, 1 grote bende van ellende daar bij MS).

Het mooiste is!?! komt ie he!! De Nederlandse kerel van de MS telefoon support gaf aan dat HIJ zelf die controller ticket aangemaakt had en dat hijzelf al meerdere emails verzonden heeft met de vraag of het allemaal goed ging omdat er tot op heden geen controller verzonden/aangekomen is.
Hij ging nu zelf handmatig deze elite controller case verwijderen (en dit ''verwijderen'' bleek dus vanochtend via de chat onzin en een leugen te zijn want dit zou onmogelijk zijn om te doen zonder toestemming van de MaryJane die hem aangemeld heeft, mja deze MaryJane bestaat dus niet ofzoiets :D)
Ah schot in de zaak dus. Serienummer wordt dus vrijgegeven en kan op jouw naam gezet worden waardoor een repair nodig is.

Tja, over die bende van ellende daar bij Microsoft.... Ik moest toen mijn factuur van bol.com opsturen. Waarschijnlijk om fraude of iets dergelijks tegen te gaan. Ik heb toen 3x die mail verstuurd, maar 3x kregen ze bij Microsoft niks binnen. Uiteindelijk toch die repair case gratis in gang kunnen zetten omdat mijn controller natuurlijk nog gewoon binnen garantie zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:13:
[...]

Ah schot in de zaak dus. Serienummer wordt dus vrijgegeven en kan op jouw naam gezet worden waardoor een repair nodig is.

Tja, over die bende van ellende daar bij Microsoft.... Ik moest toen mijn factuur van bol.com opsturen. Waarschijnlijk om fraude of iets dergelijks tegen te gaan. Ik heb toen 3x die mail verstuurd, maar 3x kregen ze bij Microsoft niks binnen. Uiteindelijk toch die repair case gratis in gang kunnen zetten omdat mijn controller natuurlijk nog gewoon binnen garantie zat.
Serienummer wordt helemaal niet vrij gegeven (dat zeiden ze inderdaad wel; eerste 2 chat medewerkers en de telefonist gister) totdat de reparatiecase geannuleerd is, dit zou gedaan zijn/worden...4e medewerker vanochtend; En die kan alleen geannuleerd worden in toestemming met de eigenaar van deze zogenaamde controller :D

MS kan deze case dus NIET annuleren zonder toestemming van de eigenaar van de Elite controller :D Helaas is het een onbekend persoon wiens controller dit is, aangezien de reparatiecase al enkele weken/maanden loopt, zie ik het zeer somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-10 21:40
Goed, Spiderman* uitgespeeld en nu bezig met Forza Horizon 4. Bizar dikke racegame die echt nog wel standje beter is dan deeltje 3 in mijn ogen. Gewoon rondtoeren voelt nog beter aan zo lijkt het en het door stenen muurtjes heen rossen blijft heel fijn voelen :D

offtopic:
* hele toffe game, maar Arkham Knight was beter B)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ah, verkeerd begrepen. De reparatie case kan natuurlijk wel geannuleerd worden, maar daarmee komt het serienummer niet vrij....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:20:
Ah, verkeerd begrepen. De reparatie case kan natuurlijk wel geannuleerd worden, maar daarmee komt het serienummer niet vrij....
Nee het serienummer kunnen ze direct omzetten naar mijn account, echter lukt dat nu niet omdat er een reparatiecase loopt op deze serienummer. Dus iets simpels wordt onmogelijk gemaakt door één of andere controller reparatie case :D
Ze zien natuurlijk ook in hun systeem (ik kan het ook terugzien) dat op basis van mijn gamertag de xbox al bijna ~10 maanden gebruikt wordt.

Ik ga ze vanavond gewoon nogmaals bellen, dat er maar een totaal andere oplossing gaat komen want elke keer dat; ja paar uur wachten, 24 uur wachten, 7 dagen wachten, 24-72uur wachten (4 termijnen die ik van verschillende medewerkers krijg) heb ik genoeg van :)

[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 05-10-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LopendeVogel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:22:
[...]

Nee het serienummer kunnen ze direct omzetten naar mijn account, echter lukt dat nu niet omdat er een reparatiecase loopt op deze serienummer. Dus iets simpels wordt onmogelijk gemaakt door één of andere controller reparatie case :D
Ze zien natuurlijk ook in hun systeem (ik kan het ook terugzien) dat op basis van mijn gamertag de xbox al bijna ~10 maanden gebruikt wordt.
Aahhh. Duidelijk nu... Dan klopt hun systeem dus niet. Zo'n case moet toch na verloop van tijd komen te vervallen. Ik bedoel, als je een reparatie van een xbox of controller aanmeldt, dat krijg je een verzend label via de mail. Die labels zijn iets van 30 dagen geldig. Na die 30 dagen geen controller ontvangen met serienummer > verwijderen uit het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Aahhh. Duidelijk nu... Dan klopt hun systeem dus niet. Zo'n case moet toch na verloop van tijd komen te vervallen. Ik bedoel, als je een reparatie van een xbox of controller aanmeldt, dat krijg je een verzend label via de mail. Die labels zijn iets van 30 dagen geldig. Na die 30 dagen geen controller ontvangen met serienummer > verwijderen uit het systeem.
Ging het maar zo, desnoods handmatig! En dit zou ook allemaal toegepast zijn, echter vanochtend zeiden ze dus ineens dat dit allemaal niet eens mogelijk was en dat er foute info (tot 3x toe) aan mij verstrekt is ('Dutch support spread a lie').

Gewoon balen dat je non stop moet chatten met verschillende medewerkers, erachteraan moet bellen en etc omdat iedereen maar wat verteld maar niks daadwerkelijk doet.

Ja dit is een vreemde situatie, maar daar hoef ik niet de dupe van te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dan doet Sony dat beter. Als ik me niet vergis, dan wordt je Playstation van je account ontkoppelt zodra je dat ding naar fabrieksinstellingen zet en een full wipe doet. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar vorige maand toen ik mijn PS4 Slim via Marktplaats kocht (en opgehaald bij verkopende partij) ook niet op gelet heb. Ja ik zag dat de PS4 helemaal geen accounts had, maar verder niet onderzocht wat te doen als ik garantie moet claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:34:
Dan doet Sony dat beter. Als ik me niet vergis, dan wordt je Playstation van je account ontkoppelt zodra je dat ding naar fabrieksinstellingen zet en een full wipe doet. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar vorige maand toen ik mijn PS4 Slim via Marktplaats kocht (en opgehaald bij verkopende partij) ook niet op gelet heb. Ja ik zag dat de PS4 helemaal geen accounts had, maar verder niet onderzocht wat te doen als ik garantie moet claimen.
Haha ja dit is ook de eerste keer dat ik in contact moet komen met MS vanwege een defecte console en de eerste keer dat ik zo'n ding 2e hands gekocht heb. Voorheen bleven die dingen gewoon jaren meegaan en stel ze gingen daarna stuk was het zelfs leuk om ze open te maken en de boel zelf proberen te repareren (ring of death, xbox 360? :D).

Zoals nu is het (waarschijnlijk) de HDD vervangen en klaar (ik heb er genoeg thuis liggen!), mja dan is mijn garantie weg. Stel volgende maand gaat de CPU kapot dan kan ik een nieuwe xbox kopen.

Ik kreeg ook de xbox clean, nu stond mij er wel iets van bij (''vroegah'' in de 360 tijd) dat je de console op de website kan koppelen omdat je garantie periode vanaf dat moment actief zou zijn. Mja nooit over nagedacht om dat maar even te doen, totdat die nu stuk is.. Want tsja, dat ding is nog geen 1 jaar op de markt, dus garantie heeft die hoe dan ook.

[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 05-10-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:34:
Hmm ik zie dat Microsoft Zwitserland nu een deal heeft voor de one X + Forza 4/7 combo + FIFA 19 voor cfh 470 ofwel 411 euro. Heb Forza 7 al op disc, maar die valt in te wisselen bij Gamemania om zo Assassin's Creed Odyssey te scoren met een andere game voor €25. Heb je voor €436 de X met vier games tov €276 de S met vier games. Verschil van €160 maar ik heb nog een non S/X die ik kan verpatsen.

Enig idee hoe de black friday deals waren vorig jaar? Want dat is nog het enige wat mij tegen houdt om niet meteen die combopack te bestellen. Gamemania zelf heeft ook nog steeds voor 449 dezelfde deal, maar dan mis ik wel Odyssey voor hetzelfde geld na inruil.
Vergeet niet dat we volgens mij geen vrij verkeer van goederen hebben met Zwitserland, oftewel, je krijgt hoogstwaarschijnlijk invoerrechten en/of BTW aan je broek + handling kosten.

Wat betreft black friday deals... vorig jaar was de One X net uit dus toen waren er niet echt goede deals specifiek voor die, maar voor de One S waren spectaculaire deals te vinden. Ik verwacht dat de One X nu ook wel meer mee gestunt zal worden, aangezien dat nu al in beperkte mate gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:04:
[...]
Vergeet niet dat we volgens mij geen vrij verkeer van goederen hebben met Zwitserland, oftewel, je krijgt hoogstwaarschijnlijk invoerrechten en/of BTW aan je broek + handling kosten.

Wat betreft black friday deals... vorig jaar was de One X net uit dus toen waren er niet echt goede deals specifiek voor die, maar voor de One S waren spectaculaire deals te vinden. Ik verwacht dat de One X nu ook wel meer mee gestunt zal worden, aangezien dat nu al in beperkte mate gebeurt.
Goed punt. Had ik niet bij stil gestaan. Ja, na wat zoeken in dit topic kwam ik €185 plus twee games tegen voor de S 500GB variant. Normaal heb je nu voor €225 een S 1TB variant + FIFA 19 atm. Dus ben benieuwd naar de deals eind november. Zie veel bundels nu wel buiten Nederland met drie, vier en soms vijf games. Enige wat daar nu bij in de buurt komt is die van Gamemania.

€450 tot €500 met drie/vier topgames en de X is toch al aantrekkelijker dan gewoon los die prijs neerleggen voor de X alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Joosie200 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:34:

Doe dan Amazon.it; 390 euro voor een kale Xbox One X

https://nl.pepper.com/aan...r-eur39084-amazonit-78887

Onder de streep iets duurder dan waar je voor wilt gaan, maar geen gezeur met dingen moeten verkopen

Het is dat ik geen geld er voor (over) heb op dit moment..... :9

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 05-10-2018 15:47 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Doe dan Amazon.it; 390 euro voor een kale Xbox One X

https://nl.pepper.com/aan...r-eur39084-amazonit-78887

Onder de streep iets duurder dan waar je voor wilt gaan, maar geen gezeur met dingen moeten verkopen

Het is dat ik geen geld er voor (over) heb op dit moment..... :9
Nee, ik pak liever drie tot vier games mee. Horizon 4 wil ik wel opstarten, idem voor Forza 7. FIFA 19 is net zo goed voor coop op de bank. En Odyssey wil ik wel degelijk spelen zodra ik Unity, Syndicate en Origins heb uitgespeeld :P Dus met die combo heb ik een mooie wisseltruc. Lever Forza 7 in, krijg Odyssey ervoor terug en digitale download van Forza 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Joosie200 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:58:
[...]

En Odyssey wil ik wel degelijk spelen zodra ik Unity, Syndicate en Origins heb uitgespeeld
Zo jij durft !!! Unity zat destijds vol met bugs en heb ik na een paar uur links laten liggen. Syndicatie is hetzelfde als Unity, alleen ipv Parijs speel je in London. Origins is wel weer wat vernieuwend, maar dan nog. Het is het blijft Ubisoft en dus hetzelfde. Odyssey lijkt me gewoon weer een 1:1 kopie van Origins, maar dan natuurlijk in een ander land.

Ik speel zelf nu Ghost Recon Wildands, ook van Ubisoft en eigenlijk is het gewoon Assassins Creed 2017. Gewoon weer hetzelfde van hetzelfde. Wel leuk hoor omdat je nu ala Narcos op drug dealers mag jagen ipv tempeliers, maar toch, het is echt heeeel veel van hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
The heck, ik probeer Fifa 19 uit de store te kopen. Echter krijg ik op zowel de laptop, als mobiel en de Xbox de melding dat de betaling niet verwerkt kan worden. Iemand hier ervaring mee?

Ik probeer via iDeal te betalen.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SwooX schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:03:
The heck, ik probeer Fifa 19 uit de store te kopen. Echter krijg ik op zowel de laptop, als mobiel en de Xbox de melding dat de betaling niet verwerkt kan worden. Iemand hier ervaring mee?

Ja, als ik via vpn connect naar een store in een ander land. Weet je zeker dat alles op Nederland staat ? Dus dat je in de NL Store koopt ?

Alle Xbox services zijn gewoon up and running: https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Ja, als ik via vpn connect naar een store in een ander land. Weet je zeker dat alles op Nederland staat ? Dus dat je in de NL Store koopt ?

Alle Xbox services zijn gewoon up and running: https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Zit gewoon thuis op onze nprmale internet, geen VPN dus. De website is .com/nl-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:03:
[...]
Zo jij durft !!! Unity zat destijds vol met bugs en heb ik na een paar uur links laten liggen. Syndicatie is hetzelfde als Unity, alleen ipv Parijs speel je in London. Origins is wel weer wat vernieuwend, maar dan nog. Het is het blijft Ubisoft en dus hetzelfde. Odyssey lijkt me gewoon weer een 1:1 kopie van Origins, maar dan natuurlijk in een ander land.
Ach weet je. Ik was hooked na AC1 en heb mij met deel 2 plus Brotherhood en Revelations, Black Flag het meest vermaakt. AC3 heb ik wel gespeeld maar die vond ik minder. Rogue heb ik overgeslagen. (Leek op meer van hetzelfde als Black Flag maar dan in een andere rol) En ja Origins en Odyssey zal hetzelfde voor gelden. Maar het gaat mij om de setting, beetje aan verhaal. Het oude Egypte, Rome, Griekenland spreekt mij enorm aan.

Mij kan een nieuwe Halo, Gears weer niks boeien. Is voor mij meer van hetzelfde (na vroeger Quake, Doom, Wolfenstein en meer gespeeld te hebben) been there done that. Dus tja ieder zo zijn ding. Ja de AC reeks is meer van hetzelfde, een reskin op skin. Zeker Origins > Odyssey. En toch vermaak ik mij er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Joosie200 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Ach weet je. Ik was hooked na AC1 en heb mij met deel 2 plus Brotherhood en Revelations, Black Flag het meest vermaakt. AC3 heb ik wel gespeeld maar die vond ik minder. Rogue heb ik overgeslagen. (Leek op meer van hetzelfde als Black Flag maar dan in een andere rol) En ja Origins en Odyssey zal hetzelfde voor gelden. Maar het gaat mij om de setting, beetje aan verhaal. Het oude Egypte, Rome, Griekenland spreekt mij enorm aan.

Mij kan een nieuwe Halo, Gears weer niks boeien. Is voor mij meer van hetzelfde (na vroeger Quake, Doom, Wolfenstein en meer gespeeld te hebben) been there done that. Dus tja ieder zo zijn ding. Ja de AC reeks is meer van hetzelfde, een reskin op skin. Zeker Origins > Odyssey. En toch vermaak ik mij er prima mee.
AC1 moet ik nog uitspelen, was net iets te herhalend allemaal. AC2 en Brotherhood helemaal uitgespeeld. Geweldig. Daardoor ook een bezoek aan Venetie gebracht destijds.... Op zich zijn de games leuk hoor, maar om ze allemaal achter elkaar te spelen....nah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:03:

Krijg je een foutmelding onderin? Daar kan je meestal uit aflezen wat het probleem is.

(zo zijn er games die in BC zitten die je niet via tegoed kan kopen, mogelijk dat een FIFA niet via ideal kan vanwege EA access ofzo?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:33:
[...]

AC1 moet ik nog uitspelen, was net iets te herhalend allemaal. AC2 en Brotherhood helemaal uitgespeeld. Geweldig. Daardoor ook een bezoek aan Venetie gebracht destijds.... Op zich zijn de games leuk hoor, maar om ze allemaal achter elkaar te spelen....nah....
Het bracht mij naar Rome haha. En ik wil nog steeds een roadtrip door Italië om deel 2 + Brotherhood. Beginnen in het noorden en dan via Florence, Forli, richting Rome te gaan. Maar goed dat laatste kun je op elke serie loslaten. Forza/FIFA/CoD/BF leuk maar om ze achter elkaar aan te spelen.. Toch hoor je die kritiek enkel bij Ubisoft games en nergens anders. Misschien ook omdat het bij Ubisoft het duidelijkste opvalt ofzo maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
SinergyX schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:47:
[...]

Krijg je een foutmelding onderin? Daar kan je meestal uit aflezen wat het probleem is.

(zo zijn er games die in BC zitten die je niet via tegoed kan kopen, mogelijk dat een FIFA niet via ideal kan vanwege EA access ofzo?)
De foutmelding is een code die steeds anders is. Ik heb FIFA 18 ook met EA Access gekocht destijds.

Ik kan er verder ook niks over vinden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister en vandaag dan eindelijk eens gaan zitten voor Forza Horizon 4. Inmiddels lvl 2...
En wat ben ik er toch waardeloos slecht in. Op Mario Kart na speel ik eigenlijk nooit race computerspelletjes. Is het een kwestie van oefenen of is het normaal dat je auto van links naar rechts de weilanden in duikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:58:
Gister en vandaag dan eindelijk eens gaan zitten voor Forza Horizon 4. Inmiddels lvl 2...
En wat ben ik er toch waardeloos slecht in. Op Mario Kart na speel ik eigenlijk nooit race computerspelletjes. Is het een kwestie van oefenen of is het normaal dat je auto van links naar rechts de weilanden in duikt?
Bij de instellingen Kun je alle assists aanzetten, zoveel dat hij bijna zelf remt en stuurt dus daar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 16:47

sjaool

Every life should have 9 cats

MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:03:
[...]

Ik speel zelf nu Ghost Recon Wildands, ook van Ubisoft en eigenlijk is het gewoon Assassins Creed 2017. Gewoon weer hetzelfde van hetzelfde. Wel leuk hoor omdat je nu ala Narcos op drug dealers mag jagen ipv tempeliers, maar toch, het is echt heeeel veel van hetzelfde....
Dat ze hetzelfde zijn is natuurlijk ook logisch omdat dit gameprincipe nu eenmaal zo werkt. Het is net als met bepaalde tv-series, als je eenmaal weet hoe de formule in elkaar steekt lijkt alles op elkaar.

Wat betreft Origins en Odyssey, de beide games spelen dan misschien wel in de oudheid maar Odyssey voelt voor mij toch totaal anders aan dan Origins. Het rpg-gedeelte voegt zeker wat toe en de besturing is anders.

Verder zijn de omgevingen in beide games gewoonweg prachtig. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Het bracht mij naar Rome haha. En ik wil nog steeds een roadtrip door Italië om deel 2 + Brotherhood. Beginnen in het noorden en dan via Florence, Forli, richting Rome te gaan. Maar goed dat laatste kun je op elke serie loslaten. Forza/FIFA/CoD/BF leuk maar om ze achter elkaar aan te spelen.. Toch hoor je die kritiek enkel bij Ubisoft games en nergens anders. Misschien ook omdat het bij Ubisoft het duidelijkste opvalt ofzo maar toch...
FIFA en Cod krijgen dat verwijt toch ook best heftig.In het geval van Cod is het nog best misplaatst. Ja, het is allemaal over de top actie maar de stijl is heel anders tussen de ontwikkelaars. Ik denk dat het gebash op cod vooral komt door mensen die mw1 en 2 geweldig vonden toen ze 13 waren en nu als volwassene het anders zien en een andere smaak hebben.

FIFA is gewoon elk jaar hetzelfde met 3 kleine veranderingen. Wat prima is. Voetbal is voetbal. Net als Forza. Dat werkt gewoon.

Ik lees meer lof voor de vernieuwingen van AC Origins dan kritiek op herhaling. Als je denkt dat Origins een simpele herhaling in Ubisoft stijl is, heb je het niet gespeeld. Wildlands is dat weer veel meer. Farcry 5 (iets minder) en Origins laten het standaard torentje klimmen, stealth, actie, volg, verzamel, stealth formule best achter zich. En voegen nieuwe dingen toe die eerder echt niet in de formule pasten. Ik ben wel blij dat Ubisoft meer ruimte biedt voor vernieuwing. Heb deze twee games met plezier gespeeld terwijl ik helemaal klaar was met ze (vooral AC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:39:
[...]
FIFA en Cod krijgen dat verwijt toch ook best heftig.In het geval van Cod is het nog best misplaatst.
FIFA is gewoon elk jaar hetzelfde met 3 kleine veranderingen. Wat prima is. Voetbal is voetbal. Net als Forza. Dat werkt gewoon.

Ik lees meer lof voor de vernieuwingen van AC Origins dan kritiek op herhaling. Als je denkt dat Origins een simpele herhaling in Ubisoft stijl is, heb je het niet gespeeld. Ik ben wel blij dat Ubisoft meer ruimte biedt voor vernieuwing. Heb deze twee games met plezier gespeeld terwijl ik helemaal klaar was met ze (vooral AC).
Precies waarom ik nog niet zo snel FIFA 19 moet. Heb nog FIFA 18 en PES 18 liggen. Beide jaarlijks upgraden vind ik zo nutteloos. Tenzij ik het cadeau krijg bij een nieuwe console, want gratis is altijd goed natuurlijk. Ja Origins werd idd goed ontvangen gezien het een einde maakte aan de welbekende AC formule. En Odyssey bouwt daar op voort voor zover ik de reviews meegekregen heb. Moet beide nog spelen (Origins heb ik al, Odyssey wil ik nog halen) Maar ik wil het rijtje afmaken op jaar van uitkomen. Dus eerst Unity dan Syndicate en dan pas Origins. (Speel AC sinds de eerste game maar was na Black Flag ook wel klaar ermee) Dat beide AC O nu iets totaal anders bieden maakt dat ook ik wel weer verder wil.

Ik zie trouwens dat Microsoft ook de S in donkere kleur heeft verkocht; storm grey en military green. Kijk dat bevalt mij al beter dan wit. Dat steekt te veel af bij een zwart tv meubel, zwarte oled tv, zwarte PS4 pro. Mocht ik die niet voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken dan ga ik gewoon voor de X eind november. Snap wel dat Microsoft graag visueel het verschil scherp houdt tussen de S als instapper en de X als luxe artikel maar ik vind wit dus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Precies waarom ik nog niet zo snel FIFA 19 moet. Heb nog FIFA 18 en PES 18 liggen. Beide jaarlijks upgraden vind ik zo nutteloos. Tenzij ik het cadeau krijg bij een nieuwe console, want gratis is altijd goed natuurlijk. Ja Origins werd idd goed ontvangen gezien het een einde maakte aan de welbekende AC formule. En Odyssey bouwt daar op voort voor zover ik de reviews meegekregen heb. Moet beide nog spelen (Origins heb ik al, Odyssey wil ik nog halen) Maar ik wil het rijtje afmaken op jaar van uitkomen. Dus eerst Unity dan Syndicate en dan pas Origins. (Speel AC sinds de eerste game maar was na Black Flag ook wel klaar ermee) Dat beide AC O nu iets totaal anders bieden maakt dat ook ik wel weer verder wil.

Ik zie trouwens dat Microsoft ook de S in donkere kleur heeft verkocht; storm grey en military green. Kijk dat bevalt mij al beter dan wit. Dat steekt te veel af bij een zwart tv meubel, zwarte oled tv, zwarte PS4 pro. Mocht ik die niet voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken dan ga ik gewoon voor de X eind november. Snap wel dat Microsoft graag visueel het verschil scherp houdt tussen de S als instapper en de X als luxe artikel maar ik vind wit dus helemaal niks.
Unity heb ik zelf overgeslagen omdat ik AC echt beu was. Syndicate heb ik vorig jaar gespeeld. Best wel een geinig spel. Omdat de setting echt anders was leek het minder op de oude versies. Victoriaans London lijkt totaal niet op Italië terwijl Parijs dat stiekem meer heeft. Terwijl de gameplay hetzelfde is als eerdere delen. De kans dat ik Unity ooit ga spelen is klein. Black flag heb ik op de pc half uitgespeeld. Scheepje varen was wel leuk maar de repetitie zat daar nog flink in. Dat is bij Origins echt weg. En dan is AC plotseling weer tof. (het verhaal natuurlijk niet. Dat blijft nergens op slaan en langdradig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

Unity heb ik zelf overgeslagen omdat ik AC echt beu was. Syndicate heb ik vorig jaar gespeeld. Best wel een geinig spel. Omdat de setting echt anders was leek het minder op de oude versies. Victoriaans London lijkt totaal niet op Italië terwijl Parijs dat stiekem meer heeft. Terwijl de gameplay hetzelfde is als eerdere delen. De kans dat ik Unity ooit ga spelen is klein. Black flag heb ik op de pc half uitgespeeld. Scheepje varen was wel leuk maar de repetitie zat daar nog flink in. Dat is bij Origins echt weg. En dan is AC plotseling weer tof. (het verhaal natuurlijk niet. Dat blijft nergens op slaan en langdradig)
Ik heb dus Unity en Syndicate beide over geslagen. Tot ik ze voor weinig of als game with gold kon meepakken. Ben dus begonnen met Unity maar met een uitgebreide backlog aan games heb ik die nog niet uitgespeeld. Scheepje varen vond ik juist een aangename afwisseling en in feite wat nul met AC voorheen te maken had. Het was meer een vermakelijke piratengame met een gek vervlochten verhaal rondom de Assassin's.

Om het verhaal speelt ik de games niet. Wel om de historische setting. Dat sprak mij meteen aan. Ook al was deel een zo repetitief als maar kan zijn en je kon de fragmenten niet overslaan, het beviel mij wel. Het verhaal in het nu vond ik na AC3 drie keer niks meer. Daarvoor was het nog wel interessant genoeg.

Ik ga Odyssey maar ook voor de Xbox one halen. Want dan heb ik alle delen op de 360 (min Rogue) en Unity/Syndicate/Origins/Odyssey op hetzelfde platform. Nog los van de technologische voordelen heb ik graag die serie in tact op een platform. En gezien de Xbox one backwards compatibilty aanbied is dat toch wel een groot pluspunt.

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 05-10-2018 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

Ook niet als Unity nu maar €0,89 kost. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het tekenend is dat je Unity al jaren voor dat geld kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@exactor it Klopt, de prijs varieert ligt. Ik heb hem voor die prijs niet laten liggen om de collectie een beetje compleet te maken. Black Flag is ook al een tijd heel betaalbaar, nog geen €4,00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor dat geld heb ik hem niet laten liggen nee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik word eigenlijk steeds minder gevoelig voor dat soort prijzen want ik realiseer me steeds meer dat mijn beperking niet zit in geld maar in tijd... En dan heb ik al erg veel vrije tijd en relatief minder geld denk ik (ik koop dan ook niks tegen release prijzen). Maar 1 euro of 10 euro maakt uiteindelijk niks uit, dan gaat het alleen nog maar om is de game leuk genoeg om de tijd te investeren. Unity heb ik wel ergens ook voor een euro nog wat meegenomen, maar ben er vrij snel mee gestopt omdat ik het gewoon een saai spel vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:45:
[...]

Ik word eigenlijk steeds minder gevoelig voor dat soort prijzen want ik realiseer me steeds meer dat mijn beperking niet zit in geld maar in tijd... En dan heb ik al erg veel vrije tijd en relatief minder geld denk ik (ik koop dan ook niks tegen release prijzen). Maar 1 euro of 10 euro maakt uiteindelijk niks uit, dan gaat het alleen nog maar om is de game leuk genoeg om de tijd te investeren. Unity heb ik wel ergens ook voor een euro nog wat meegenomen, maar ben er vrij snel mee gestopt omdat ik het gewoon een saai spel vond.
Exact dit !!! Een game kan nog zo goedkoop zijn, maar het weegt niet op tegen de kostbare tijd. Vorige week was er een Ubisoft sale. Far Cry 5, AC Origins tegen vrij goedkope prijzen. Lager ga je ze niet tegenkomen binnen 2 jaar. Toch niet gekocht vanwege tijd gebrek en andere games die ik nog heb liggen en wil spelen.

Als ik zie dat sommigen in mijn vriendenlijst alles wat los en vast zit, spelen, dan denk ik wel eens: hoe dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:48

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb de bullet gebeten en een Xbox One X besteld ik speel op dit moment zoveel Forza Horizon 4 en mijn vriendin wilde de One eigenlijk in de woonkamer zetten. 2 vliegen in 1 klap zij blij... ik blij

Ik ben heel benieuwd of het verschil echt merkbaar is

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-10 19:30

Licko

ZVDK

Werkt kopen in een buitenlandse store nog? Zit er aan te denken m'n one weer 's aan te zetten voor rdr2 straks. In Argentinië kost ie maar € 50,- dacht ik.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Pffff, wat een "negatieve" review weer van zuurpruim Jurian...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-10 19:30

Licko

ZVDK

Jammer ;)
Is er ergens een overzichtje van stores die nog wel werken, cc of gift cards?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:56:
Pffff, wat een "negatieve" review weer van zuurpruim Jurian...
Volgens mij heeft hij niet verder gespeeld dan de proloog.

Maar boeiend wat een review zegt. Ik heb nu 6 uurtjes erin en ben steeds blijer met het spel. De enige negatieve zaken (vooral blur en framedrops bij hoge snelheden) schrijft hij niet eens over. Voor de rest interesseert me een vakantiegevoel echt niks. Geen idee waarom het gebrek daaraan drie keer belicht moet worden. FH4 is gewoon weer uitstekend.

Ik vind het ook bijzonder dat in de eerste alinea's staat dat je, als je deze overslaat, geen exclusives hebt. Ik speel wat ik leuk vind en vind iets niet plotseling leuker omdat anderen het niet kunnen spelen.

Maar nu zit ik een review te schrijven over een (zoals gebruikelijk van deze reviewer brakke) review. Ik ga weer racen. Vroem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Finraziel schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:45:
[...]

Voor die prijs koop ik ze sowieso wel. Het is leuk voor de collectie en dat ik er dan niet aan toe kom om ze te spelen? Over een jaar of wat is de misschien verouderd maar nog net zo leuk. Ik hoef ze niet perse allemaal nu of tegelijk te spelen. Het is wel zo dat ik maar in een paar soorten games geïnteresseerd ben dus de hoeveelheid valt op zich ook wel mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Voor die prijs koop ik ze sowieso wel. Het is leuk voor de collectie en dat ik er dan niet aan toe kom om ze te spelen? Over een jaar of wat is de misschien verouderd maar nog net zo leuk. Ik hoef ze niet perse allemaal nu of tegelijk te spelen. Het is wel zo dat ik maar in een paar soorten games geïnteresseerd ben dus de hoeveelheid valt op zich ook wel mee. :)
Ja dan is het ook anders, bij mij is het meer dat ik maar in een paar soorten games níet geïnteresseerd ben :+
En ik speel ze inderdaad ook rustig wat later, maar merk ook dat ik gewoon games heb liggen die ik jaren geleden gekocht heb en die in sommige gevallen gewoon echt dik overklast worden door nieuwere releases (die ondertussen óók al goedkoper geworden zijn). Voor één euro kun je ze inderdaad net zo goed toevoegen als je dat leuk vindt, maar ik ben zelf in ieder geval minder deals gaan kopen omdat een heleboel keer een game voor bijna niks kopen die je uiteindelijk toch niet speelt toch duurder kan worden. Bovendien krijg ik maar last van keuzestress als ik in mijn library probeer te bedenken welk spel ik als volgende wil spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Nu rdr2 er aan zit te komen, modificatie toch maar overstappen van de 360. Ik denk dat ik voor een S ga, of is dat echt af te raden? Ik heb geen 4k tv in de planning bijvoorbeeld.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sneezzer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:13:
Nu rdr2 er aan zit te komen, modificatie toch maar overstappen van de 360. Ik denk dat ik voor een S ga, of is dat echt af te raden? Ik heb geen 4k tv in de planning bijvoorbeeld.
Dan zou ik gewoon voor de S gaan en die extra centen die je bespaard lekker aan games besteden. ;)

Zolang er hier nog geen 4K televisie in huis staat hoef ik nog geen Xbox One X ook al laadt deze de spellen wat sneller en zou het beeld zelfs op HD beter zijn. Dan wacht ik toch nog liever tot de volgende Xbox uitkomt en ik een 4K televisie in huis heb staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-10 10:05
^Mwa, de meerwaarde zit hem volgens mij eerder in het feit dat meer games 60 FPS ipv 30 FPS draaien.. Maar dat ligt natuurlijk wel aan de games

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:51

JSchut

.....

Update over mijn ratel Xbox One X :)

Na het bericht van @joey82 contact opgenomen met Game Mania via Facebook. Hele verhaal uitgelegd en aangegeven dat ik toch echt vond dat het een defect was. Filmpje naar ze gestuurd en gevraagd of het via de post opgelost kon worden omdat ik toch telkens 45 minuten heen en 45 minuten terug moest.

Dat kon helaas niet. Ik zou echt naar de winkel moeten. Maar ze wilden hem omruilen! :)
Ter compensatie kreeg ik 30 euro retour om mijn aankoopbedrag + Far Cry 5 + Fifa 19.
Heel erg netjes van Game Mania! Vandaag heen en weer geweest en de Xbox omgeruild.

Nieuwe Xbox is super super stil! Heel erg blij :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ED-B
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-10 13:47
Sneezzer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:13:
Gewoon een S kopen als je geen 4k tv hebt, heb ik ook gedaan. Scheelt aardig wat geld wat je beter aan games uit kunt geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:23:

Na het bericht van @joey82 contact opgenomen met Game Mania via Facebook. Hele verhaal uitgelegd en aangegeven dat ik toch echt vond dat het een defect was. Filmpje naar ze gestuurd en gevraagd of het via de post opgelost kon worden omdat ik toch telkens 45 minuten heen en 45 minuten terug moest.

Dat kon helaas niet. Ik zou echt naar de winkel moeten. Maar ze wilden hem omruilen! :)
Ter compensatie kreeg ik 30 euro retour om mijn aankoopbedrag + Far Cry 5 + Fifa 19.
Heel erg netjes van Game Mania! Vandaag heen en weer geweest en de Xbox omgeruild.

Netjes !
Wel jammer dat dat dan eerst via facebook moet (nameshaming ?) ipv dat ze er zelf mee komen....
Nou ja, je hebt een stille xbox, daar gaat het om d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
JSchut schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:23:

helemaal top,ze kunnen het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:02:
[...]

Netjes !
Wel jammer dat dat dan eerst via facebook moet (nameshaming ?) ipv dat ze er zelf mee komen....
Nou ja, je hebt een stille xbox, daar gaat het om d:)b
Mij insteek was het op afstand te regelen. Vandaar contact via Facebook. Heb daar verder geen namen genoemd. Hun kwamen met dit voorstel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BastiaanCM schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:07:
^Mwa, de meerwaarde zit hem volgens mij eerder in het feit dat meer games 60 FPS ipv 30 FPS draaien.. Maar dat ligt natuurlijk wel aan de games
Weet je dat mij dat eigenlijk nooit kan boeien. De ontwikkelaar maakt de game en dan zal hij vast wel goed draaien op de console waarvoor deze gemaakt is. Of dat nu met 30fps of 60fps is maakt mij niks uit. De game zal er niet anders om zijn. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag Hollow Knight uitgespeeld. Wat een game! Alles klopt. De graphics, de movement, de combat, de muziek, de karakters, de unlocks.

Het is wel jammer dat de 1000GS gewoon niet haalbaar is voor mij. Er zijn een paar achievements waar je 10 boss fights moet completen in 1 run, zonder save mogelijkheid. Er is er zelfs 1tje waar je 45 bosses moet verslaan in 1 run, wederom zonder save mogelijkheid. Als je nagaat dat ik sommige bosses wel 10+ keer moest proberen, gaat me dat gewoonweg nooit lukken. :)

Dus moet nog even kijken of ik dan wel nog voor wat andere achievements ga, zoals een speedrun binnen 5 uur.

Verder ook nog even kort het andere pareltje gespeeld, namelijk Horizon 4. Wat speelt dat weer lekker weg zeg. In tegenstelling tot Hollow Knight is het zwaar relaxed om met mijn subarutje door het landschap van Groot Brittanie te crossen :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:15:
Vandaag Hollow Knight uitgespeeld. Wat een game! Alles klopt. De graphics, de movement, de combat, de muziek, de karakters, de unlocks.

Het is wel jammer dat de 1000GS gewoon niet haalbaar is voor mij. Er zijn een paar achievements waar je 10 boss fights moet completen in 1 run, zonder save mogelijkheid. Er is er zelfs 1tje waar je 45 bosses moet verslaan in 1 run, wederom zonder save mogelijkheid. Als je nagaat dat ik sommige bosses wel 10+ keer moest proberen, gaat me dat gewoonweg nooit lukken. :)

Dus moet nog even kijken of ik dan wel nog voor wat andere achievements ga, zoals een speedrun binnen 5 uur.

Verder ook nog even kort het andere pareltje gespeeld, namelijk Horizon 4. Wat speelt dat weer lekker weg zeg. In tegenstelling tot Hollow Knight is het zwaar relaxed om met mijn subarutje door het landschap van Groot Brittanie te crossen :).
Dus je zet Dead Cells fluitend op 100% maar bij deze parel ga je verzaken ?! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:16:
[...]

Dus je zet Dead Cells fluitend op 100% maar bij deze parel ga je verzaken ?! :|
Hahaha. Verzaken is een groot woord :p Want heb hem toch maar mooi uitgespeeld :).

In Dead Cells kon je je build super OP maken met mooie traps, zodat je zelf niet eens iemand hoefde te hitten met je zwaard. Helaas verlangt Hollow Knight wel close combat :+.

Ik ga de speedruns wel doen. Ook de bossruns van 10 bosses ga ik proberen. Ook de steel soul mode ga ik een kans geven. Maar een bossrun van 45 bosses zonder dood te gaan is echt te moeilijk. :) Zelfs voor deze platformkanjer B)

Wanneer ga jij dit pareltje verder uitspelen :p

————————
Edit:

Walking Dead final season wordt afgerond.

https://www.dualshockers....king-dead-skybound-games/

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-10-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Hahaha. Verzaken is een groot woord :p Want heb hem toch maar mooi uitgespeeld :).

In Dead Cells kon je je build super OP maken met mooie traps, zodat je zelf niet eens iemand hoefde te hitten met je zwaard. Helaas verlangt Hollow Knight wel close combat :+.

Ik ga de speedruns wel doen. Ook de bossruns van 10 bosses ga ik proberen. Ook de steel soul mode ga ik een kans geven. Maar een bossrun van 45 bosses zonder dood te gaan is echt te moeilijk. :) Zelfs voor deze platformkanjer B)

Wanneer ga jij dit pareltje verder uitspelen :p
Ik ga hem zeker verder spelen, onwijs veel zin in oOo

Vind Ruiner trouwens ook ontzettend vet !
De soundtrack alleen al, adrenaline all over the place !!

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 07-10-2018 11:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Toch maar een Xbox one S 1TB gescoord op de First look. Met FIFA 19 en Forza horizon 4. Pubg wordt dinsdag nagezonden als voucher. Ik dacht dat het de 500GB versie zou zijn, maar het is dus een 1TB wat nice is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-10 10:05
sjaool schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:18:
[...]

Weet je dat mij dat eigenlijk nooit kan boeien. De ontwikkelaar maakt de game en dan zal hij vast wel goed draaien op de console waarvoor deze gemaakt is. Of dat nu met 30fps of 60fps is maakt mij niks uit. De game zal er niet anders om zijn. ;)
Oke dan verschillen wij van mening ;) De ontwikkelaar maakt de game idd voor een stabiele 30 of 60, maar ik vind 60 fps veel fijner spelen dan 30.. Het ligt een klein beetje aan de game hoe veel dat uitmaakt, vooral in racegames (forza horizon bijv) zorgt 60fps gewoon voor een veel beter gevoel met de auto. Maar ook in andere games is 60 fps mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik vraag mij af of de one x ook mee zal doen met black friday....

[ Voor 5% gewijzigd door joey82 op 07-10-2018 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Wat is het toch met de hedendaagse reviewers? Alle games moeten hetzelfde zijn. Als een game lijkt op witcher 3 is het fantastisch. Alle games beginnen op elkaar te lijken met een prachtige open wereld en dan heel veel saaie quests die voelen als werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:38
joey82 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:49:
ik vraag mij af of de one x ook mee zal doen met black friday....
https://www.bol.com/nl/p/...del-1tb/9200000097502292/

444 euro incl Fifa 19, Forza Horizon 4 en Forza Motorsport 7 vind ik best een goede deal en dan hoef je ook niet te wachten.

Edit: toevallig is Fifa19 net van de pagina verdwenen. Je kreeg hem de afgelopen 3 dagen bij de Xbox. Nu is het minder interessant en kan je misschien toch beter even wachten.

[ Voor 18% gewijzigd door JSTPS op 08-10-2018 03:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:38:
[...]

Staat die aan? ;)

Maar mooi dat je tevreden bent en nog eens die korting ook nog!
Ja hij staat aan. :P Al hoorde ik de vorige Xbox ook als hij uit stond (Instant on/stand-by). Nu hoor ik in standby helemaal niks meer. Zelfs niet als ik bewust met m'n oor naast de Xbox ga luisteren. Op het dashboard en in normale games hoor ik hem helemaal niet. Bij Forza Horizon 4 hoor ik hem een klein beetje blazen. Maar alleen als ik m'n best doe om het te horen. Ik zit redelijk dichtbij (1 meter)

Helemaal zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

Ik ga hem zeker verder spelen, onwijs veel zin in oOo

Vind Ruiner trouwens ook ontzettend vet !
De soundtrack alleen al, adrenaline all over the place !!
Grrr, je 'verzaak' post heeft ervoor gezorgd dat ik nog eens kritisch de achievements goed tegen het licht heb gehouden en geconstateerd dat ik wil gaan voor 950GS... :+

-De speedrun is volgens het internets goed te doen. Je hebt 5 uur en met een beetje planning en skill is 3 uur een normale tijd.
-Daarna de no death run. Met een beetje geduld en goed gebruik van charms is dat ook te doen. Zeker als je gebruik maakt van een legale cheat, namelijk quit to menu :+
-112% completion. Moet ik 4x een 10 boss run completen. Daar heb ik op zich nog wel vertrouwen in.

Dus 950 moet denk ik wel gaan lukken. :)

Echter baal ik ervan dat ik nu keuzes moet gaan maken in welk spel ik wil gaan spelen. Wil ook graag Forza online gaan spelen, maar daar kom ik nog niet aan toe... Verder komt natuurlijk RDR2 uit over 3 weken… En 4 weken daarna komt BFV weer uit. Had ik nu maar zoveel tijd zoals MRE-Inc altijd denk dat ik heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Grrr, je 'verzaak' post heeft ervoor gezorgd dat ik nog eens kritisch de achievements goed tegen het licht heb gehouden en geconstateerd dat ik wil gaan voor 950GS... :+

-De speedrun is volgens het internets goed te doen. Je hebt 5 uur en met een beetje planning en skill is 3 uur een normale tijd.
-Daarna de no death run. Met een beetje geduld en goed gebruik van charms is dat ook te doen. Zeker als je gebruik maakt van een legale cheat, namelijk quit to menu :+
-112% completion. Moet ik 4x een 10 boss run completen. Daar heb ik op zich nog wel vertrouwen in.

Echter baal ik ervan dat ik nu keuzes moet gaan maken in welk spel ik wil gaan spelen. Wil ook graag Forza online gaan spelen, maar daar kom ik nog niet aan toe... Verder komt natuurlijk RDR2 uit over 3 weken… En 4 weken daarna komt BFV weer uit. Had ik nu maar zoveel tijd zoals MRE-Inc altijd denk dat ik heb :P
Zodra je die 950 hebt moet 1000 toch ook wel lukken ?
Dit is echt zo'n spel dat het verdiend om op 100% te staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Whahaha, ik had de laatste zin nog niet gelezen en had mijn semi sarcastische antwoord van: "Gelukkig heb je niet zoveel tijd O-) " al in mijn hoofd tot dat ik je laatste zin las _/-\o_

@JSchut mooi dat je nieuwe xbox nu stil is. Kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

@JSchut mooi dat je nieuwe xbox nu stil is. Kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat. :)
Vooral apart dat ik eerst 2 nieuwe "defecte" Xboxen heb gehad. Op internet/youtube staan ook genoeg verhalen van mensen met het probleem. En heel veel die zoiets hebben van zal wel normaal zijn want die van een maatje heeft het ook. Gelukkig is het dus niet normaal en heb ik wel doorgezet en heeft Game Mania hem uiteindelijk voor een twee keer willen vervangen. (Heb er in totaal wel 7,5 uur voor in de auto gezeten maar goed eind goed al goed)

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 08-10-2018 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:00:
[...]

Vooral apart dat ik eerst 2 nieuwe "defecte" Xboxen heb gehad. Op internet/youtube staan ook genoeg verhalen van mensen met het probleem. En heel veel die zoiets hebben van zal wel normaal zijn want die van een maatje heeft het ook. Gelukkig is het dus niet normaal en heb ik wel doorgezet en heeft Game Mania hem uiteindelijk voor een twee keer willen vervangen. (Heb er in totaal wel 7,5 uur voor in de auto gezeten maar goed eind goed al goed)
Bespaar je wel weer 50 piek. FH4 heb je al gespeeld. :) En Onrush zit in gamepass. Kun je je lekker botvieren op auto's.

@uchiha tijntje Hollow Knight moet wel heel goed zijn als je dat speelt en niet Horizon 4. Hij is echt heel sterk. (en de driftbanen zijn super simpel dit keer. Zelfs voor noobdriftors.) :)
Pagina: 1 ... 113 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.