MRE-Inc schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:24:
[...]
Dat tikkende geluid is niet goed. Jammer....
Logische verklaring natuurlijk van die serienummers. Was even vergeten dat ik met een Elite controller speel die ik seperaat van mijn Xbox One heb gekocht.
Toch vreemd dat die oud tweaker niks van een reparatie af weet. En nu ? Gaat die gast contact opnemen met MS ?
Mooiste is, het blijkt om een Elite te gaan, vanochtend via de MS chat te horen gekregen.
De gene die de controller opgestuurd heeft moet de reparatie annuleren, mja wie heeft de controller case aan laten maken? Niemand weet het.
Er wordt nu gevraagd aan mij om met de eigenaar van de Elite controller contact op te nemen, onmogelijk dus.. tot die tijd zit ik met een defecte one x.
Wel lekker geregeld daar, een onbekend iemand laat een reparatie case aanmaken voor een Elite controller (op basis van mijn xbox one x SN), stuurt de controller niet op, enja die case blijft lopen totdat over enkele jaren (of gewoon niet) de controller gerepareerd is (deze case loopt al enkele maanden!).. In die tussentijd kunnen ze geen andere reparatie cases aanmaken bij Microsoft op basis van deze xbox one x
Te schandalig voor woorden dit!
Uiteraard de verkoper van de xbox one x weer een email verzonden met de vraag of hij even contact met MS wilt opnemen, mja daar ga ik niet vanuit.
Mede ook doordat ik nu 4 verschillende werknemers gesproken heb (3 via de Engelse chat, 1 via de Nederlandse telefoon support) en ze alle 4 wat anders zeggen. De nederlander zei; ja de eigenaar van de controller geeft nergens gehoor aan, er zijn meerdere emails gestuurd in de afgelopen periode, we gaan de case handmatig nu annuleren en dit duurt 7 dagen.
Gister avond een email gekregen van de oud tweaker en hij zou de one x ontkoppelt hebben, dus wederom contact via de MS chat.. Ze gaven aan dat alles goed ging en het MAX 24 uur nog kon duren allemaal.
Vannacht een email, neem aub contact op met de chat support (in het kort) zodat de xbox gekoppeld kon worden.,
Vanochtend dus contact met de chat en er klopte allemaal niks van, want alleen de eigenaar van de controller kan het annuleren en tot die tijd kan er niks gedaan worden met de xbox one x.
Oftewel, allemaal tegenstrijdige berichten en 1 en al lulkoek.
[
Voor 50% gewijzigd door
LopendeVogel op 05-10-2018 14:01
]