[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

Reefun schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Persoonlijk vind ik het de moeite waard. Zitten veel interessante games tussen :)
Ik ook, maar begreep van de mede pubg kameraden dat veel games al in de monthly gold hebben gezeten. Die heb ik zelf niet meegemaakt, want we gamen pas op een xbox sinds december vorig jaar :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@CyPh Bij de Xbox One X zit een code voor een maand gratis gamepass om te proberen.
Pro-tip :
Daarnaast krijg je de optie om gamepass automatisch te laten verlengen voor een extra maand gratis.
Als je dat accepteert kun je de verlenging direct daarna afzeggen maar krijg je nog wel die gratis maand extra.

@uchiha tijntje Je had me van het weekend aan het twijfelen gebracht dus heb eens wat filmpjes gekeken.
Vind het allemaal erg zwart/wit en gameplay lijkt me ook niet echt tof :?
Dat icm met de term platformer.....
Zag dat Ruiner in gamepass zit, zin in !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:17:
@CyPh Bij de Xbox One X zit een code voor een maand gratis gamepass om te proberen.
Daarnaast krijg je de optie om gamepass automatisch te laten verlengen voor een extra maand gratis.
Pro-tip : Als je dat accepteert kun je de verlenging direct daarna afzeggen maar krijg je nog wel die gratis maand extra.
Die 14 dagen ging ik inderdaad wel gebruiken, maar 44 dagen is zeker een goeie tip, thnx! _/-\o_
Zijn er nog spellen die aangeraden worden? Platformspellen zijn sowieso al leuk voor mijn 2 jongens

edit: Ah ik heb even in de lijst gekeken op https://www.finder.com.au/xbox-game-pass-games maar daar zitten een hoop goeie oldie platformers bij :D Daarnaast is GoW ook wel leuk om eens te doen

[ Voor 13% gewijzigd door CyPh op 02-10-2018 11:38 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:17:
@uchiha tijntje Je had me van het weekend aan het twijfelen gebracht dus heb eens wat filmpjes gekeken.
Vind het allemaal erg zwart/wit en gameplay lijkt me ook niet echt tof :?
Dat icm met de term platformer.....
Zag dat Ruiner in gamepass zit, zin in !!
Duuuddde! Je stelt me teleur! :P

Maar snap het wel als je niet into platformers bent. :)

Speel eerst Ori maar eens uit en ga the Hand of the King maar eens verslaan met the cursed sword ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 19:18
CyPh schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Die 14 dagen ging ik inderdaad wel gebruiken, maar 44 dagen is zeker een goeie tip, thnx! _/-\o_
Zijn er nog spellen die aangeraden worden? Platformspellen zijn sowieso al leuk voor mijn 2 jongens

edit: Ah ik heb even in de lijst gekeken op https://www.finder.com.au/xbox-game-pass-games maar daar zitten een hoop goeie oldie platformers bij :D Daarnaast is GoW ook wel leuk om eens te doen
Super Lucky's Tale. Best vermakelijke platformer

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

Duuuddde! Je stelt me teleur! :P

Maar snap het wel als je niet into platformers bent. :)

Speel eerst Ori maar eens uit en ga the Hand of the King maar eens verslaan met the cursed sword ;)
Ja, nu opeens zo beginnen......
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:22:
ik zal je steunen! Door onder andere je achievements te liken!
Hier houd ik je aan ! })

Ga jij Get Even dan eens spelen ?

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-10-2018 11:47 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 22:36
JSchut schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:57:
[...]

Thanks! Degene die ik nu heb is ook koeler. Alleen heeft deze een ratel.

Ik heb inmiddels een Advanced Exchange gestart omdat ik er totaal niet blij mee ben. Game mania wilde niet meer helpen. Die vonden de ratel normaal. Ik heb liever een refurbished dan deze irritante ratel.

To be continued.....
bestaat er niet zoiets als aankoop annuleren zonder opgave van reden binnen een bepaalde tijd?

of vergis ik mij nu?

de game mania kan wel zoveel zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Ja, nu opeens zo beginnen......

[...]

Hier houd ik je aan ! })

Ga jij Get Even dan eens spelen ?
Weet je hoe fucking eng die is... Heb net het eerste level gehaald met angstzweet in mijn handen. Ik ga die wel eens spelen op een zomerse dag :+

Haha, nee wil er wel verder mee, maar kom er nog niet aan toe. In tegenstelling tot wat mensen hier denken heb ik wellicht veel gametijd maar niet oneindig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 21:43

JSchut

.....

joey82 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:04:
[...]

bestaat er niet zoiets als aankoop annuleren zonder opgave van reden binnen een bepaalde tijd?

of vergis ik mij nu?

de game mania kan wel zoveel zeggen :)
Klopt daar gooide ik het ook op op het laatst en dat gingen ze dus niet doen.

En had de tomb raider code al gebruikt dus opzich ook wel logisch ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 02-10-2018 12:17 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
JSchut schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:16:
[...]

Klopt daar gooide ik het ook op op het laatst en dat gingen ze dus niet doen.

En had de tomb raider code al gebruikt dus opzich ook wel logisch ;)
nouja nee,

of je een code gebruikt hebt of niet,

als een console binnen 30 dagen kuren vertoont ruilen ze hem normaal gewoon om,word volgens mij ook altijd verteld bij aankoop,

dat zou mooi zijn zeg,je koopt een bundel met een download code,je download de game,console gaat kapot,willen ze hem niet ruilen omdat je de game hebt gedownload....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 21:43

JSchut

.....

joey82 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

nouja nee,

of je een code gebruikt hebt of niet,

als een console binnen 30 dagen kuren vertoont ruilen ze hem normaal gewoon om,word volgens mij ook altijd verteld bij aankoop,

dat zou mooi zijn zeg,je koopt een bundel met een download code,je download de game,console gaat kapot,willen ze hem niet ruilen omdat je de game hebt gedownload....
Ze willen hem niet omruilen omdat het geen defect is (volgens hun)
Ik vind het wel degelijk een defect. Maar ga je gelijk maar krijgen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
JSchut schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Ze willen hem niet omruilen omdat het geen defect is (volgens hun)
Ik vind het wel degelijk een defect. Maar ga je gelijk maar krijgen.
ik heb het een keer voor elkaar gekregen door op hun socialmedia kanalen mijn verhaal te doen met een filmpje van het probleem,binnen een paar dagen had ik een nieuwe,de verkoper kan wel zoveel beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-10 14:46
Hallo,
Ben op zoek naar een headset voor xbox one , speel alleen call of duty, dus liefst met 7.1 surround systeem.
Draadloos of met kabel, geen idee?
Wat zijn jullie tips en aanraders hiervoor?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-10 14:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wolverine9000 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

merci, welke heb jij?
ben gewoon aan twijfelen , draadloos of niet?
Heb zelf deze gekocht met draad:

https://www.turtlebeach.com/products/xo-three-headset

Vind deze persoonlijk beter als de 50x, want:

1 draadje
grotere speakers
betere draagcomfort
haakse stekker!

Qua geluid doen ze alle 2 hun ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
RovloSQL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:01:
Na lang twijfelen toch maar de Forza Horizon 4 XBox One X bundel besteld bij bol.com.

Mooie prijs:
Xbox One X, Forza Horizon 4, Forza Motorsport 7 en FIFA19 voor 444 euro :)
Nu nog die 4K tv 8)
Vorige week heb ik de bundel met Tomb Raider ipv de 2 Forza games gekocht :o

Nou boeit Forza Motorsport me niet zo heel veel, maar had wel leuk geweest om Motorsport weer een keer te spelen sinds FM2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

merci, welke heb jij?
ben gewoon aan twijfelen , draadloos of niet?
Ik wil misschien die " Turtle Beach Stealth 600 Xbox One - Black" voor mijn verjaardag gaan vragen.
Heb nu een goedkoop ding waar anderen zichzelf in terughoren in de party :P.

Twijfel nog een klein beetje tussen :

Turtle Beach Stealth 600 Xbox One & Logitech G231

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:04:
[...]

Ik wil misschien die " Turtle Beach Stealth 600 Xbox One - Black" voor mijn verjaardag gaan vragen.
Heb nu een goedkoop ding waar anderen zichzelf in terughoren in de party :P.

Twijfel nog een klein beetje tussen :

Turtle Beach Stealth 600 Xbox One & Logitech G231
Die had je toch laatst van je vriendin gekregen omdat jullie een half jaar bij elkaar waren ? Of was dat iemand anders hier ?

Ik ken die Logitech niet, maar mijn 700 is volledig draadloos (is de 600 ook) en ik vind dat echt een hele verademing tov de headsets die 1 of 2 kabels nodig hebben. Mijn oude Astro A50 Gen1 had ook nog een aparte chat kabel nodig. Vreselijk irritant vind ik dat nu. Zou dus echt voor headsets gaan die het Xbox Wireless Protocol ondersteunen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Die had je toch laatst van je vriendin gekregen omdat jullie een half jaar bij elkaar waren ? Of was dat iemand anders hier ?

Ik ken die Logitech niet, maar mijn 700 is volledig draadloos (is de 600 ook) en ik vind dat echt een hele verademing tov de headsets die 1 of 2 kabels nodig hebben. Mijn oude Astro A50 Gen1 had ook nog een aparte chat kabel nodig. Vreselijk irritant vind ik dat nu. Zou dus echt voor headsets gaan die het Xbox Wireless Protocol ondersteunen.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56278477

Ben nu wel benieuwd wat het cadeautje was. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geef je op voor de Generation Zero beta:

https://generationzero.com/en/gamertags/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-10 12:23
Even een update m.b.t. kopen in Turkije en Argentinië.
A few weeks ago the API to activate a gift cards in turkish eletronic stores was deactivated, that no new cards find it's way to the public and thus nobody is able to benefit from the extremly low prices from outside of Turkey. Besides that the first publisher has now taken further consequences.
Thus the prices of some games of Activision Blizzard were raised by almost 100%, in order to compensate the current market situation, and/or the strong currency devaluation in Turkey. A huge disadvantage for turkish people, who now have extremly expensive prices for digital copies of games. Probably this will stop everyone to buy digital games. Instead one will purchase physically copies, which should not find it's way outside of Turkey usually.
In the recent price change overview one can clearly see that the upcoming Activision Blizzard games were increased by up to 100%. Usually at 470.50 TRY, which almost corresponds to the US price of 59.99$ plus excluding tax.

EA has already did the same in recent months with its games in Turkey and Argentina. Some game prices were already increased in June by about 70%, because of almost the similar situation in Argentina. Probably more publishers will follow soon and the prices in Argentina and Turkey are no longer very attractive. At least until the economic situation in both countries has recovered and the exchange rates rise again.
If anyone asks why not all the games in the store are becoming more expensive: The prices are not set by Microsoft, but by each publisher and for each country individually. Microsoft will certainly make proposals here, set upper limits and stuff like that. But in the end the price policy will be determined by each publisher himself.
Bron: xbox-now

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Ja dat was ik inderdaad, mevrouw had ook een headset gekocht.
Alleen niet de gene die ik zelf dacht, want die wil ze bewaren voor mijn verjaardag in Januari :).
Heb een tijdelijke headset gekregen die goed werkt, alleen mensen horen zich terug in de party.

In die tussentijd ben ik bezig om uit te zoeken voor welke van de twee ik zou gaan als verjaardagskado.
Twijfel nog altijd tussen draadloos ( vanwege opladen , leeg = geen headset ) of gedraad.
Toen ik de discussie zag over headsets , dacht ik laat ik me er even mee bemoeien.

:P :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-10 12:23
Zelf heb ik laatst de 800lx gekocht en ben er echt tevreden mee, wireless, 24 uur battery en ATMOS!.

Vrienden hebben hem ook en die komen van Astro's twv 300 euro en zien de 800lx als minstens gelijkwaardig, bovendien is die ook lekker licht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-10 19:05
Vanmiddag de FH4 bundel opgehaald bij Game Mania voor €449 en gratis FIFA19 erbij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:42:
@uchiha tijntje is een boefje !
Hij heeft een beetje lopen jokkebrokken dat Hollow Knight op Dark Souls lijkt.
Dat is dus helemaal niet waar, Hollow Knight is Dark Souls !
Man, man wat een feest der herkenning \\~~~[T]/

Laatste uurtjes dat deze game nog in de aanbieding is (20% korting) dus wie nog twijfelt, halen dit juweel !! _/-\o_
Ik twijfel niet hoor ;)

En wtf...mag je assassins creed odyssey spelen crasht hij steeds na de intro...gaaaaaapppp.

God fortnite had dat met de s6 update ook al...
Wordt er nu echt nix meer goed getest...

G%#/&&ve&&$% na harde reset ook.. in ontplof mode... dan maar herinstalleren..

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 02-10-2018 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@justifire jouw drivatar in Horizon 4 is een malloot. Heeft me al drie keer van de weg gedrukt en is 1 keer vol op me ingereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-10 22:32

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lekker Ventje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:53:
Vanmiddag de FH4 bundel opgehaald bij Game Mania voor €449 en gratis FIFA19 erbij.
Is dat de xbox one x ?
Zo jabzou je als je beide games verkoopt een one x hebben voor onder de 400 euro. Neem aan beide games wel voor 40 lan verkopen. Dat is een mooie deal( indien met een x).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:03:
[...]

Is dat de xbox one x ?
Zo jabzou je als je beide games verkoopt een one x hebben voor onder de 400 euro. Neem aan beide games wel voor 40 lan verkopen. Dat is een mooie deal( indien met een x).
Hoe kun je bedenken dat dat geen X is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:05:
[...]

Hoe kun je bedenken dat dat geen X is?
Nou heb werkelijk geen idee waar een x1s bv voor verkocht word momenteel. En icm 2 nieuwe games zou dat nog best kunnen toch?
Is 120 euro aan games dus zou het 320 euro zijn voor de console. Dat zou dus eventueel misschien een 2tb xbox one s kunnen zijn ?
350a 360 voor een one x is echt heel netjes.
Eens nadenken icm inruilen oude one.. dan zou het echt een koopje zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2018 20:17 . Reden: Verkoopt moet verkocht zijn. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Is dat de xbox one x ?
Dat zijn juist games die je wil spelen, Fifa is dan nog een optie, maar je koopt juist een XBX voor FH4 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:17:
[...]

Dat zijn juist games die je wil spelen, Fifa is dan nog een optie, maar je koopt juist een XBX voor FH4 :P
Jawel maar dan doe ik die icm gamepass.
Denk dat ik na 1 maand wel klaar ben met fh4. Dus dan heb ik 10 euro betaald( 1 maand gamepass en nu 14 dagen trial).
Dan kan ik altijd nog de gamepass aanhouden voor wat x enhanced games.( Rdr1 bv :9~ ),
Maar zie dat er geen actie loopt voor inruilen oude one.. das jammer heb geen geld momenteel om de bundel te kopen zonder inruilen oude 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:20:
[...]

Denk dat ik na 1 maand wel klaar ben met fh4. Dus dan heb ik 10 euro betaald( 1 maand gamepass en nu 14 dagen trial).
Dan kan ik altijd nog de gamepass aanhouden voor wat x enhanced games.( Rdr1 bv :9~ ),
Maar zie dat er geen actie loopt voor inruilen oude one.. das jammer heb geen geld momenteel om de bundel te kopen zonder inruilen oude 1.
Ik zou wat minder posten en wat meer onderzoeken. :)

De S met dezelfde spellen kost 250.
Rdr1 zit niet in gamepass.
Je kunt je One altijd inruilen bij gamemania.
Je krijgt bij een nieuwe console 1 maand gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:20:
[...]

Gamen is vrij goedkoop! Zeker als je een extreme "game" couponer bent met je maandelijkse Game Pass abonnementje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
FH4 paar uurtjes gespeeld via gamepass, hoe zit dit nu als ik de ultimate zou kopen? verlies ik dan alle progress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:58:
FH4 paar uurtjes gespeeld via gamepass, hoe zit dit nu als ik de ultimate zou kopen? verlies ik dan alle progress?
Nee. De ultimate edition is gewoon het spel met een bergje dlc. Zie de bundel:

https://www.microsoft.com...mate-edition/9p546hrq6stv

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:56:
@justifire jouw drivatar in Horizon 4 is een malloot. Heeft me al drie keer van de weg gedrukt en is 1 keer vol op me ingereden.
Kan je na gaan in het geval van @justifire rijd z'n drivatar nog beter dan hij zelf ook.....

Hij doet de wereld echt een plezier om geen racegames meer te spelen....

😁

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vanmiddag ook mijn Xbox One X bundel met FH4, FM7 en FIFA 19 op mogen halen :) uiteindelijk als ik me niet vergis nog 187 bij moeten betalen nadat ik vorige maand mijn One S en One ingeleverd heb (de One S tegen de actieprijs, de One tegen regulier tarief). Dit was overigens niet helemaal de bedoeling maar doordat ze me een paar keer wat verteld hadden wat niet bleek te kloppen heb ik uiteindelijk na een klein beetje zeuren via de klantenservice toch de huidige actie mogen meenemen met daarin het inruilbedrag van mijn consoles in mindering gebracht. FIFA kijken of ik die nog verkoop, dan heb ik voor krap 150 euro geupgrade naar een nieuwe One X en 2 Forza games :D

FH4 speelt in ieder geval weer lekker weg. Ik heb nog geen 4K TV (daar nu maar voor gaan sparen), maar 60 FPS is wel lekker :) en mijn One X blijft stil voor zover ik tot nu toe heb kunnen beoordelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm die verhalen hierboven doet mij ook nadenken of ik mijn oude Xbox one niet ook voor €100 kan inwisselen (dat was de waarde van vorige maand iig) en dan die Xbox one X bundel voor €344 bijbetalen kan krijgen met games erbij. Misschien dikke overkill maarja ik heb al een PS4 pro dus waarom mijn Xbox one niet upgraden naar de X? Heb toch al tijden nu een 65 inch 4K oled tv staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:43:
Hmm die verhalen hierboven doet mij ook nadenken of ik mijn oude Xbox one niet ook voor €100 kan inwisselen (dat was de waarde van vorige maand iig) en dan die Xbox one X bundel voor €344 bijbetalen kan krijgen met games erbij. Misschien dikke overkill maarja ik heb al een PS4 pro dus waarom mijn Xbox one niet upgraden naar de X? Heb toch al tijden nu een 65 inch 4K oled tv staan...
Hoezo overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kom nu al om in de games en in feite voldoet de non X al prima om Forza 7 nu al te spelen. (Heb hem op disc) Hoef geen FIFA19, FH4 is wel nice to have though. Vandaar dus overkill ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 02-10-2018 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:58:
[...]

Kom nu al om in de games en in feite voldoet de non X al prima om Forza 7 nu al te spelen. (Heb hem op disc) Hoef geen FIFA19, FH4 is wel nice to have though. Vandaar dus overkill ;)
Ah zo. Ik denk dat als je F7 op 4k met toeters speelt dat je 344 euro vergeten bent. Maar dat ben ik. Het blijft een pak met geld maar de X is wel echt vrij fijn om te hebben. (zeker icm een grote oled)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:17:
[...]

Kan je na gaan in het geval van @justifire rijd z'n drivatar nog beter dan hij zelf ook.....

Hij doet de wereld echt een plezier om geen racegames meer te spelen....

😁
Kruip jij nou maar weer snel je tankje in, dan kan je in ieder geval minder schade aanbrengen dan zo'n tien meter voor de finishlijn...... :O

Heb het enkele dagen niet gezegd maar vandaag is er weer reden genoeg : Xbox One X Delivers !!! :Y
https://mobile.twitter.com/XboxFR/status/1046793973833064454

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 02-10-2018 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:03:
[...]

Ah zo. Ik denk dat als je F7 op 4k met toeters speelt dat je 344 euro vergeten bent. Maar dat ben ik. Het blijft een pak met geld maar de X is wel echt vrij fijn om te hebben. (zeker icm een grote oled)
Punt is meer dat ik nu al :9 bij de beelden op mijn oled 4k tv als ik een potje race met vrienden op de bank in F7. Dus vraag me nu meer af of ik met €350 extra nu meer ga merken. Want de overstap van LCD tv naar oled tv deed al genoeg. En hdr. 4k is meer iets waar je niet aan kunt ontkomen en neem ik maar op de koop toe.

Nu krijg je natuurlijk voor €344 bijbetalen en drie games (twv 28,75 voor F7, 50 voor FH4 en 56 voor FIFA 19) en de Xbox one X zelf. Dus feitelijk voor €444-€135 = €309 - €100 inruil = €209 een X upgrade. Zo goedkoop tref je ze nog niet echt aan. Niet tweedehands laat staan nieuw. En ja dan gaat het dus toch kriebelen.

Zit alleen met een schuin oog te loeren op black friday deals. Want dit upgraden is meer omdat het kan dan omdat het moet. Dus vandaar mijn aarzeling en toch dat het begint te kriebelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 02-10-2018 23:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:30:
[...]

Punt is meer dat ik nu al :9 bij de beelden op mijn oled 4k tv als ik een potje race met vrienden op de bank in F7. Dus vraag me nu meer af of ik met €350 extra nu meer ga merken. Want de overstap van LCD tv naar oled tv deed al genoeg. En hdr. 4k is meer iets waar je niet aan kunt ontkomen en neem ik maar op de koop toe.

Nu krijg je natuurlijk voor €344 bijbetalen en drie games (twv 28,75 voor F7, 50 voor FH4 en 56 voor FIFA 19) en de Xbox one X zelf. Dus feitelijk voor €444-€135 = €309 - €100 inruil = €209 een X upgrade. Zo goedkoop tref je ze nog niet echt aan. Niet tweedehands laat staan nieuw. En ja dan gaat het dus toch kriebelen.

Zit alleen met een schuin oog te loeren op black friday deals. Want dit upgraden is meer omdat het kan dan omdat het moet. Dus vandaar mijn aarzeling en toch dat het begint te kriebelen.
Dus je hebt een oled staan zonder Xbox One X ? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:42:
@uchiha tijntje is een boefje !
Hij heeft een beetje lopen jokkebrokken dat Hollow Knight op Dark Souls lijkt.
Dat is dus helemaal niet waar, Hollow Knight is Dark Souls !
Man, man wat een feest der herkenning \\~~~[T]/

Laatste uurtjes dat deze game nog in de aanbieding is (20% korting) dus wie nog twijfelt, halen dit juweel !! _/-\o_
Hahaha, ben blij dat ik soms een positieve invloed heb in dit topic :P.

Gisteren me helemaal stuk gebeten op een boss. Uiteindelijk even opgegeven en de zoektocht gestart naar materialen om mijn 'nail' te upgraden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:52:
[...]

Net andersom.... Wel een One X Scorpio Edition maar nog geen 4K HDR Oled. Ondanks dat ik er op 1,5 meter vanaf zit max, heb ik nog steeds het idee dat het allemaal een beetje marketing is. 4K patch zus en zo, zou er in vergelijking tot 1080p echt 10000x beter uit moeten zien. Ik let daar nooit zo op. Bij Battlefield 1 zou je vijanden op grotere afstand moeten kunnen zien. Als je ze vanaf 100m al niet kunt raken, dan raak je ze ook niet op 150m.

Verder raak je er volgens mij snel aan gewend en op de details let ik toch al niet. Ik zag dat filmpje van AC Odessy waarin je een One X, een S en een One en PS4 en PS4 Pro fragment zag. Ja leuk dat de speer van hout net iets meer detail had op de X en de Pro, maar dat soort dingen ontgaan mij echt altijd gewoon omdat ik me met gameplay bezig houdt en niet met al die grafische kleine verbeteringen.

Iedereen die hier 1500euro heeft stuk geslagen op een 4K tv zal natuurlijk zeggen dat het 100000% waard was. Zou ik ook zeggen als ik zoveel geld zou moeten verantwoorden. Niemand die toe gaat geven dat het allemaal wel mee valt, maar uiteindelijk ben je er aan gewend, komen de tv boeren weer met 5k, 6k etc en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Oooh ahhh, zoveel beter etc etc. etc.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:04:
[...]

Net andersom.... Wel een One X Scorpio Edition maar nog geen 4K HDR Oled. Ondanks dat ik er op 1,5 meter vanaf zit max, heb ik nog steeds het idee dat het allemaal een beetje marketing is. 4K patch zus en zo, zou er in vergelijking tot 1080p echt 10000x beter uit moeten zien. Ik let daar nooit zo op. Bij Battlefield 1 zou je vijanden op grotere afstand moeten kunnen zien. Als je ze vanaf 100m al niet kunt raken, dan raak je ze ook niet op 150m.

Verder raak je er volgens mij snel aan gewend en op de details let ik toch al niet. Ik zag dat filmpje van AC Odessy waarin je een One X, een S en een One en PS4 en PS4 Pro fragment zag. Ja leuk dat de speer van hout net iets meer detail had op de X en de Pro, maar dat soort dingen ontgaan mij echt altijd gewoon omdat ik me met gameplay bezig houdt en niet met al die grafische kleine verbeteringen.

Iedereen die hier 1500euro heeft stuk geslagen op een 4K tv zal natuurlijk zeggen dat het 100000% waard was. Zou ik ook zeggen als ik zoveel geld zou moeten verantwoorden. Niemand die toe gaat geven dat het allemaal wel mee valt, maar uiteindelijk ben je er aan gewend, komen de tv boeren weer met 5k, 6k etc en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Oooh ahhh, zoveel beter etc etc. etc.....
1500 euro? Pff, wat een armoedige tv heb je dan :+
Ik ben ook geen held in het opmerken van de kleinste details. Maar een X met een 4K OLED is echt wel subliem. Af en toe zit ik voor het werk in een hotel, en dan neem ik mijn X ook mee en dan speel ik vaak op een normale full HD tv. Maar ik vond het aankoopbedrag van ruim meer dan 1500 euro het echt meer dan waard. Enige waar ik op dit moment nog een beetje van baal is dat ik niet 900 euro extra heb betaald voor een 65"

Als je dan bijvoorbeeld een game ziet als Hollow Knight. Dat diepzwarte is echt geweldig en maakt echt de sfeer.

Nu nog even kijken naar goede verduisterende gordijnen :+
justifire schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:03:
[...]

Wat ? Upgraden ?? Geen SL1 run ?!
Haha, ik ga zeker de poging wagen voor de no death run... Maar dat zal nog wel een tijdje duren… Moet eerst nog eens de no death run in Little Nightmares halen...

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2018 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Hoef mijn uitgaven niet te verantwoorden hoor _O-
Verschil is er duidelijk, dit zie je pas als je het ook daadwerkelijk in het echt ziet.
Ja, je went er aan (is dat niet met alles zo ? ) totdat je weer eens ziet hoe het er op 1080 / 720 uit ziet.
Overigens ben ik zelf van mening HDR > 4K.
Scherper beeld is mooi maar hdr voegt imo pas echt iets toe aan de beeldkwaliteit.
Heb je dat filmpje can AC Oddesey op een 4K scherm bekeken ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:11:
[...]

Verschil is er duidelijk, dit zie je pas als je het ook daadwerkelijk in het echt ziet.
Ja, je went er aan (is dat niet met alles zo ? ) totdat je weer eens ziet hoe het er op 1080 / 720 uit ziet.
Scherper beeld is mooi maar hdr voegt imo pas echt iets toe aan de beeldkwaliteit.
zelfs 75" went en is alweer te klein :P

@uchiha tijntje maak me gek zou bijna Hollow Knight kopen voor dat diepzwart :+

@MRE-Inc gisteren op 1dayfly 65" sony tv voor < 3k best mooie prijs -> OLED trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

[...]

Hier zegt Horizon 4 dat hij geen HDR beeld detecteert. Vermoed omdat ik alles via de SK10Y heb aangesloten.

Het is dus wel de moeite om de XOX direct op de TV aan te sluiten?
Zat er in het weekend over te twijfelen maar alle kabels zijn nu goed weggewerkt O-)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:16:
[...]

Hier zegt Horizon 4 dat hij geen HDR beeld detecteert. Vermoeden omdat ik alles via de SK10Y heb aangesloten.

Het is dus wel de moeite om de XOX direct op de TV aan te sluiten?
Zat er in het weekend over te twijfelen maar alle kabels zijn nu goed weggewerkt O-)
Mijn X loopt via de receiver (Denon X3200W) en geeft netjes alle signalen door.
Weet niet welke receiver jij hebt, misschien iets in de instellingen veranderen ?
En anders zou ik de X zeker rechtstreeks op de tv aansluiten en dan het geluid naar de receiver laten sturen.

Heb het even opgezocht en gaat dus om een soundbar.
HDR moet deze gewoon door kunnen geven.
https://www.bestbuy.com/s...bd-3008-a264-941f0a27e093
Staan wel alle vinkjes op groen in het video-menu van de X ?

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 03-10-2018 08:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:09:
[...]

1500 euro? Pff, wat een armoedige tv heb je dan :+
Ik ben ook geen held in het opmerken van de kleinste details. Maar een X met een 4K OLED is echt wel subliem. Af en toe zit ik voor het werk in een hotel, en dan neem ik mijn X ook mee en dan speel ik vaak op een normale full HD tv. Maar ik vond het aankoopbedrag van ruim meer dan 1500 euro het echt meer dan waard. Enige waar ik op dit moment nog een beetje van baal is dat ik niet 900 euro extra heb betaald voor een 65"

Als je dan bijvoorbeeld een game ziet als Hollow Knight. Dat diepzwarte is echt geweldig en maakt echt de sfeer.

Nu nog even kijken naar goede verduisterende gordijnen :+

[...]

Haha, ik ga zeker de poging wagen voor de no death run... Maar dat zal nog wel een tijdje duren… Moet eerst nog eens de no death run in Little Nightmares halen...
Haha :) 1500 euro is ongeveer de prijs welke 4K Oled ik op het oog heb. De LG55OLEDC8. Groter dan 55 inch ga ik niet omdat ik de prijs naar 65 inch te veel vind in vergelijking met wat je krijgt.

In jouw situatie kan ik het me nog enigszins voorstellen dat jij vaker wel het verschil ziet. Ik kom zelden in een hotel en heb dan mijn X ook niet bij me. Ben het wel met je eens hoor, dat je je er dan aan kunt gaan ergeren. Dat heb ik ook als ik bij MRE Senior op bezoek ben. Die heeft ook nog een of andere oude lcd uit het jaar 2009 ofzo met max 720bladiebla. Ziet er niet uit als ik daar tv kijk.
[...]

Je snapt best wat ik bedoel met verantwoorden. Koop je een t shirt van 15 euro op de markt en gaat dat ding na 1x wassen helemaal naar de klote, dan haal je je schouders op. Koop je een tv van 1500 euro en blijkt het verschil met 1080p naderhand toch wat tegen te vallen (als in, ja erg mooi, maar niet de afschrijving van 2000 euro in 5 jaar waard van de oude tv) dan baal je toch wel even ondanks dat het graphic wise allemaal wel niet wat mooier is.

Maar als HDR belangrijker is dan 4k dan hoef ik ook geen PS4 Pro te gaan halen aangezien de PS4 Slim ook HDR ondersteunt. Scheelt weer ;)
quorumz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:15:
[...]

zelfs 75" went en is alweer te klein :P

@uchiha tijntje maak me gek zou bijna Hollow Knight kopen voor dat diepzwart :+

@MRE-Inc gisteren op 1dayfly 65" sony tv voor < 3k best mooie prijs -> OLED trouwens
Het prijsverschil tussen 65 vs 55 inch is het mij niet waard. En ik weiger over het algemeen Sony spul te kopen (op een PS4 na, maar dan wel via Marktplaats)....

Maar goed, stiekem ben ik natuurlijk ook al maanden aan het kijken naar een OLED 4k HDR tv. Geld ligt er, heb het ter kennisgeving aan mevr. MRE gemeld, maar zelfs toen de LG C8 afgelopen maandag door een prijsfout voor 1147euro over de toonbank ging, kon ik me er nog niet toe zetten om de stap te nemen.

@uchiha tijntje hoe neem jij je X mee als je in een hotel zit ? Heb je een speciale ubergeile custom made Xbox One X travel bag ? Ook een 2e kabel bij de hand, extra setje usb oplaad kabels/accu packs etc etc.

Ik zou het ook doen hoor als ik tig keer per jaar een paar dagen in een hotel zou moeten verblijven.

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 03-10-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grappig. zit net een beetje in dezelfde afweging. Kom er dus net achter dat de Xbox One S wel iets van 4K-upscaling doet. Wilde eigenlijk een nieuwe 4K tv halen met Xbox One X maar als ik dit zo lees is dat niet echt nodig?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:22:
Grappig. zit net een beetje in dezelfde afweging. Kom er dus net achter dat de Xbox One S wel iets van 4K-upscaling doet. Wilde eigenlijk een nieuwe 4K tv halen met Xbox One X maar als ik dit zo lees is dat niet echt nodig?
ik zou de nieuwe 4k tv halen met een X1X :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
[...]

Dat je snel gewend raakt aan gamen in 4K HDR dat klopt. Ik spreek uit ervaring met een One X icm LG OLED 55C7. Maar geloof me, het verschil tussen een base Xbox One en een One X gaat (op een degelijk 4K scherm) toch echt wel een flink stukje verder dan wat meer details op een speer :)

Vorig jaar November, net toen de One X uitkwam, had ik daarvoor nog even AC Origins en Forza 7 op mijn base Xbox One gespeeld alvorens verder te gaan op de One X. Het verschil in grafische kwaliteit van deze games tussen Xbox One en One X is groot, echt heel groot. Ik kon werkelijk mijn ogen niet geloven toen ik AC Origins voor het eerst opstartte op de One X. Waar alles op de Xbox er echt heel wazig en blurry uitzag, was het op de One X retestrak en scherp.

En dat geldt voor alle games die enhanced zijn voor de One X, maar heb het alleen bij deze 2 games even getest.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 03-10-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-10 20:17
Sterke aanbieding... (voor degene die toch geen Xbox One X willen:p)

https://www.amazon.co.uk/dp/B07HYMC6F1?tag=peppercom05-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

quorumz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

ik zou de nieuwe 4k tv halen met een X1X :9
Misschien eerst maar eens die nieuwe TV en dan verder kijken :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:48:
[...]

Misschien eerst maar eens die nieuwe TV en dan verder kijken :)
Er zit een groot verschil tussen upscaling van de S en hoe de X het weergeeft. Ik ben deze week naar beneden gejaagd vanwege studie vrouw (studeren in the man cave, raar hoor) modus de X staat nu beneden. Groot verschil met de S die daar normaal staat. Ik weet ook nog niet of het gezin de woonkamer terugkrijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

DutchOwnage schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Dat je snel gewend raakt aan gamen in 4K HDR dat klopt. Ik spreek uit ervaring met een One X icm LG OLED 55C7. Maar geloof me, het verschil tussen een base Xbox One en een One X gaat (op een degelijk 4K scherm) toch echt wel een flink stukje verder dan wat meer details op een speer :)

Vorig jaar November, net toen de One X uitkwam, had ik daarvoor nog even AC Origins en Forza 7 op mijn base Xbox One gespeeld alvorens verder te gaan op de One X. Het verschil in grafische kwaliteit van deze games tussen Xbox One en One X is groot, echt heel groot. Ik kon werkelijk mijn ogen niet geloven toen ik AC Origins voor het eerst opstartte op de One X. Waar alles op de Xbox er echt heel wazig en blurry uitzag, was het op de One X retestrak en scherp.

En dat geldt voor alle games die enhanced zijn voor de One X, maar heb het alleen bij deze 2 games even getest.
Ik wil het eigenlijk gewoon een keer naast elkaar zien. Bijvoorbeeld, ik speel nu Ghost Recon Wildlands. Die heeft een 4k patch. Ik heb een FHD tv uit 2013. De beelden zouden geupscaled worden van de X naar de tv, maar ik zie gewoon heeeel lecht het verschil tussen pre-4k patch en post-4k patch in Ghost Recon Wildlands. Dat van wazig en blurry kan ik wel beamen mbt GRWL, als ik daar op een berg in Bolivia sta en om me heen zijn alle bosjes/boompjes etc gewoon voor mijn gevoel blurry.

Eigenlijk wil ik gewoon ergens een 4k HDR op een X en een FHD op een X zien met hetzelfde spel erop op dezelfde locatie zodat ik goed kan vergelijken of het mij die 1500euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

justifire schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:19:
[...]

Heb het even opgezocht en gaat dus om een soundbar.
HDR moet deze gewoon door kunnen geven.
https://www.bestbuy.com/s...bd-3008-a264-941f0a27e093
Staan wel alle vinkjes op groen in het video-menu van de X ?
het gaat om de pricewatch: LG SK10Y

Gek dat die dan aangeeft dat die geen HDR detecteert.
Ga ervan uit dat de LG OLED C7 wel de functie heeft :+

Het 'aparte' is dat op de site via jouw linkje ook staat dat die Atmos over ARC kan doen terwijl ik juist had gelezen dat dit niet kon.

Zal de instellingen nog eens doorlopen op de X vanavond maar ben toch bang dat ik het direct op de TV moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verschil tussen de XB1 en de XB1X i.s.m. een 4K TV is enorm bij spellen welke daadwerkelijk een 4K Patch hebben.

Bij meerdere spellen heb ik het zowel op de XB1 op een 1080P als een XB1X op een 4K HDR TV gespeeld en het verschil is enorm naar mijn mening.

Echter, Als je er 2+ meter van de TV af zit, dan zul je het verschil minder snel merken. Zodra je 1,5 meter (wat mijn gemiddelde afstand is van de TV als ik een FPS game speel) van je TV af zit, dan zie je werkelijk alle details. Zeker met bijv. the Witcher 3, AC : Origins of Battlefield 1 zie ik een wereld van verschil.

VOor mij persoonlijk is dat de meerwaarde ruimschoots waard. Maar ik kan makkelijk praten nu ik al een XB1X en 4K tv heb staan. Om alles "from scratch" aan te schaffen is dan een ander verhaal. Als je het geld ervoor hebt, ga zeker voor een 4K TV i.c.m. een XB1X. Ja, tuurlijk raak je gewend aan al dat pracht en praal op den duur, dat dan weer wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Samsung tv is nu echt dood. Voor nood maar een salora net besteld.

Was de bedoeling einde van het jaar een nieuwe tv te kopen, maar helaas hield deze het niet nog 2,5 maand vol.

Kopen volgend jaar wel een echte TV, maar verwacht dat de salora sowieso een voordeel is tov een halfdonkere samsung tv (nu volledig donker :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:52:
[...]

Klopt. Komt omdat mijn Xbox one mijn secundaire console is deze generatie. De PS4 pro heb ik al langer en is nu mijn primaire console. De Xbox one heb ik alleen om Forza 7 op te starten naast de tig 360 titels die ik nog heb (volledige AC reeks en RDR) dus de backwards compatibilty vind ik fijn. Gamepass ook. Maar ik heb niks met Gears, Halo of iets dergelijks. En omdat het toch voor erbij is wil ik niet heel diep in de buidel tasten. Heb de Xbox one voor €100 kunnen kopen met twee controllers, Kingdom Come en PES18. Dan is 3,5x zoveel bijleggen voor de X mja niet iets dat ik zo maar even doe. Zelfs al heb ik een 4k oled tv staan.
[...]
Net andersom.... Wel een One X Scorpio Edition maar nog geen 4K HDR Oled. Ondanks dat ik er op 1,5 meter vanaf zit max, heb ik nog steeds het idee dat het allemaal een beetje marketing is

Ja dat kan natuurlijk ook andersom. Ik had een eenmalige meevaller waardoor ik mijn 32 inch full HD LED tv kon upgraden naar iets nieuws. Is 4k nodig? Nope, reguliere tv is nog steeds 1080i, 4k heb je alleen bij Netflix/Amazon en co. Maar het verschil tussen LCD en oled merk ik wel degelijk. Als ook hdr. Dat zijn de twee grootste verschillen. 4k neem ik dan maar op de koop toe. En ja het ziet er allemaal :9 uit als je UHD materiaal op zet plus HDR in games inschakelt. Maar daarbuiten valt het wel mee.

Ik zat eerder een tv van 500 euro te overwegen en dat vond ik al duur. Maar door de meevaller had ik zoiets yolo en gooi er duizend euro meer tegenaan. Omdat het kan. Niet omdat het moet of echt nodig is. Diezelfde keuze heb ik nu ook qua consoles. Ik kan prima Forza 7 en mijn 360 titels draaien. Maar moet ik voor een systeem voor erbij nu ook nog 350 euro bijbetalen boven de basis Xbox one? Mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
icy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:38:
Samsung tv is nu echt dood. Voor nood maar een salora net besteld.

Was de bedoeling einde van het jaar een nieuwe tv te kopen, maar helaas hield deze het niet nog 2,5 maand vol.

Kopen volgend jaar wel een echte TV, maar verwacht dat de salora sowieso een voordeel is tov een halfdonkere samsung tv (nu volledig donker :'))
Welke Samsung TV heb/had je?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds een tijdje (halfdonker scherm onderin). Wordt binnenkort wel gerepareerd, maar dan nog. Heb zelf dan één uit de UE range (geen idee meer welk type uit mijn hoofd). Hij is helaas buiten garantie, maar krijg aanzienlijke korting voor de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik vraag mij af of het probleem met een luide ventilator bij de xbox one x net zo groot is als bij de ps4 pro!?

of is er met de one x minder kans op hinderlijk geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
MRE-Inc schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

Ik wil het eigenlijk gewoon een keer naast elkaar zien. Bijvoorbeeld, ik speel nu Ghost Recon Wildlands. Die heeft een 4k patch. Ik heb een FHD tv uit 2013. De beelden zouden geupscaled worden van de X naar de tv, maar ik zie gewoon heeeel lecht het verschil tussen pre-4k patch en post-4k patch in Ghost Recon Wildlands. Dat van wazig en blurry kan ik wel beamen mbt GRWL, als ik daar op een berg in Bolivia sta en om me heen zijn alle bosjes/boompjes etc gewoon voor mijn gevoel blurry.

Eigenlijk wil ik gewoon ergens een 4k HDR op een X en een FHD op een X zien met hetzelfde spel erop op dezelfde locatie zodat ik goed kan vergelijken of het mij die 1500euro waard is.
ik was ook een tijdje op zoek naar een nieuwe tv maar de tv's met een HDR module ipv softwarematige HDR waren mij nog net eventjes te duur....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Joosie200 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

Klopt. Komt omdat mijn Xbox one mijn secundaire console is deze generatie. De PS4 pro heb ik al langer en is nu mijn primaire console. De Xbox one heb ik alleen om Forza 7 op te starten naast de tig 360 titels die ik nog heb (volledige AC reeks en RDR) dus de backwards compatibilty vind ik fijn. Gamepass ook. Maar ik heb niks met Gears, Halo of iets dergelijks. En omdat het toch voor erbij is wil ik niet heel diep in de buidel tasten. Heb de Xbox one voor €100 kunnen kopen met twee controllers, Kingdom Come en PES18. Dan is 3,5x zoveel bijleggen voor de X mja niet iets dat ik zo maar even doe. Zelfs al heb ik een 4k oled tv staan.

[...]

Ja dat kan natuurlijk ook andersom. Ik had een eenmalige meevaller waardoor ik mijn 32 inch full HD LED tv kon upgraden naar iets nieuws. Is 4k nodig? Nope, reguliere tv is nog steeds 1080i, 4k heb je alleen bij Netflix/Amazon en co. Maar het verschil tussen LCD en oled merk ik wel degelijk. Als ook hdr. Dat zijn de twee grootste verschillen. 4k neem ik dan maar op de koop toe. En ja het ziet er allemaal :9 uit als je UHD materiaal op zet plus HDR in games inschakelt. Maar daarbuiten valt het wel mee.

Ik zat eerder een tv van 500 euro te overwegen en dat vond ik al duur. Maar door de meevaller had ik zoiets yolo en gooi er duizend euro meer tegenaan. Omdat het kan. Niet omdat het moet of echt nodig is. Diezelfde keuze heb ik nu ook qua consoles. Ik kan prima Forza 7 en mijn 360 titels draaien. Maar moet ik voor een systeem voor erbij nu ook nog 350 euro bijbetalen boven de basis Xbox one? Mja...
Dat heb ik in 2013 gedaan en eigenlijk absoluut geen spijt van gehad. Eerst de XBox One via de Duitse Microsoft store voor 499 euro en een week later toch maar voor 1799 die Full HD tv 55 inch erbij gekocht. PS4 slim ondersteunt ook HDR en dat schijnt het belangrijkste te zijn en is mijn secundaire console. Toch weet je gewoon wanneer je die OLED koopt, dat volgende week de wasmachine/cv ketel/auto/ etc etc kapot gaat en je weer met een rekening van 700euro extra erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 19:18
joey82 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:05:
ik vraag mij af of het probleem met een luide ventilator bij de xbox one x net zo groot is als bij de ps4 pro!?

Qua kansberekening durf ik het niet te zeggen, maar in de regel zijn de meeste mensen positiever of het geluid dat de Xbox X produceert tov het geluid wat de PS4 Pro produceert.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verschil zit denk ik in maximale geluid, ik heb die Pro gehoord en dat was gewoon een fohn, terwijl mijn XBX steeds vaker 'gaat blazen', is dat verre van hard geluid. Maar games als Division, Destiny, Wildlands, overal begint dat ding nu te blazen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online

Ik heb geen ervaring met de PS4 Pro (helaas). Maar ik hoor mijn XB1X amper blazen. Nu speel ik de meeste games met een headset op dus valt met het me ook niet eens op denk ik, maar dat even terzijde :+

Moet wel zeggen dat als hij gaat blazen, dat enkel gebeurd bij games welke ook XB1X Enhanced zijn (Witcher 3, Battlefield 1, SW : BF II, AC : Origins). Maar dan nog maakt het naar mijn mening niet veel herrie en het duurt meestal max. 30 seconden en dan is hij weer stil voor 15+ minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-10 19:05
[...]

Is dat de xbox one x ?
Yep, is de X. FIFA (fysiek) en de code van FM7 gaan op V&A. FH4 speel ik nog wel een tijdje.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tits schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:46:
Sterke aanbieding... (voor degene die toch geen Xbox One X willen:p)

https://www.amazon.co.uk/dp/B07HYMC6F1?tag=peppercom05-21
Da's idd een verleidelijke aanbieding. Farcry en FIFA 19 kan ik wel verkopen voor 78 euro en dan heb ik toch mooi voor 258 - 78 = €180 en Odyssey en TR en een Xbox one s. Verkoop mijn base Xbox one voor €100 en ik betaal in feite de games voor het verschil en heb een upgrade qua console te pakken. Alleen vind ik een witte Xbox one spuuglelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:21:
[...]
PS4 slim ondersteunt ook HDR en dat schijnt het belangrijkste te zijn en is mijn secundaire console. Toch weet je gewoon wanneer je die OLED koopt, dat volgende week de wasmachine/cv ketel/auto/ etc etc kapot gaat en je weer met een rekening van 700euro extra erbij zit.
Dat geldt voor de Xbox one S toch ook? Want dat is idd voor mij wel het belangrijkste. Komt inderdaad omdat je na een dure aanschaf kunt wachten tot andere dingen ook stuk gaan. En elke euro kun je maar één keer uitgeven dus moet je keuzes maken. Zo bezien vind ik een Xbox one S goed genoeg als die hdr wel meepakt that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Reefun schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Welke Samsung TV heb/had je?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds een tijdje (halfdonker scherm onderin). Wordt binnenkort wel gerepareerd, maar dan nog. Heb zelf dan één uit de UE range (geen idee meer welk type uit mijn hoofd). Hij is helaas buiten garantie, maar krijg aanzienlijke korting voor de reparatie.
UE46F6320

Ik kreeg geen aanzienelijke korting helaas. Hun gokte de kosten op 600 euro waarvan ik er 450 euro zelf voor mocht gaan lappen.

Een RTV reparateur schatte de reperatie in op 250 a 300 euro. Vind ik met als achtergrond als dit binnen 2,5 jaar al gebeurd, geen leuke reparatie want misschien dat dit weer gebeurd in 2 jaar of de andere ledstrips?

Vermoed dat er nu nog een ledstrip is uitgevallen en de tv daardoor helemaal geen beeld meer geeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 03-10-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
icy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

UE46F6320

Ik kreeg geen aanzienelijke korting helaas. Hun gokte de kosten op 600 euro waarvan ik er 450 euro zelf voor mocht gaan lappen.

Een RTV reparateur schatte de reperatie in op 250 a 300 euro. Vind ik met als achtergrond als dit binnen 2,5 jaar al gebeurd, geen leuke reparatie want misschien dat dit weer gebeurd in 2 jaar of de andere ledstrips?

Vermoed dat er nu nog een ledstrip is uitgevallen en de tv daardoor helemaal geen beeld meer geeft.
de meeste verklaren mij voor gek maar dit is 1 van de redenen waarom ik bij dure aankopen meestal zo,n extra garantie/verzekering afsluit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
icy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

UE46F6320

Ah dat is sowiesow een andere serie. De mijne is een 4K variant. Maar frapant dat zelfs met de Full HD varianten ze dezelfde problemen vertonen.

Ik ben maximaal €299,- kwijt (TV is iets ouder dan 2 jaar, Juni 2016) dankzij de Samsung "Coulance regeling". Van mij part vervangen ze dan het hele scherm meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Reefun schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Ah dat is sowiesow een andere serie. De mijne is een 4K variant. Maar frapant dat zelfs met de Full HD varianten ze dezelfde problemen vertonen.

Ik ben maximaal €299,- kwijt (TV is iets ouder dan 2 jaar, Juni 2016) dankzij de Samsung "Coulance regeling". Van mij part vervangen ze dan het hele scherm meteen.
Van mij was toen de kuren er waren 2,5 jaar oud. Begon met 1 led strip toen. Later een 2e en nu niets meer.

Achja, werd er eerlijk gezegd ook sneu van dat binnen een jaar al diverse Smart apps niet meer werkte. Heb de Salora niet voor de smart functies gekocht, want heb toch een chromecast inmiddels. Mistte spotify best erg ;-)
joey82 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

de meeste verklaren mij voor gek maar dit is 1 van de redenen waarom ik bij dure aankopen meestal zo,n extra garantie/verzekering afsluit....
Had ik dat maar gedaan. Maar goed, volgend jaar kopen we wel een "dure" tv als deze niet bevalt.

Had hem bewust een keer bij de lokale winkel gekocht ivm service ipv een Mediamarkt, maar helaas echt service kreeg ik ook niet :P

Terwijl mijn Hitachi 37 inch LCD zware bakbeest het nog steeds doet na 10 jaar (gekocht via ibood)

[ Voor 39% gewijzigd door Meneer iCy op 03-10-2018 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:07:
Maar goed, stiekem ben ik natuurlijk ook al maanden aan het kijken naar een OLED 4k HDR tv. Geld ligt er, heb het ter kennisgeving aan mevr. MRE gemeld, maar zelfs toen de LG C8 afgelopen maandag door een prijsfout voor 1147euro over de toonbank ging, kon ik me er nog niet toe zetten om de stap te nemen.
Dus je doet net alsof wij ons moeten verantwoorden terwijl je in werkelijkheid zelf allerlei smoesjes probeert te verzinnen om je te weerhouden van de aankoop, terwijl je weet dat dat eigenlijk onzin is :?
(Want geld ligt klaar, je houdt aanbiedingen in de gaten en probeert de vrouw over te halen O-) )
Stoppen met die nonsens, leg er twee meijer bij en haal daar een mooi paar laarzen en een oled voor !
Zij blij, jij blij, wij blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Dus je doet net alsof wij ons moeten verantwoorden terwijl je in werkelijkheid zelf allerlei smoesjes probeert te verzinnen om je te weerhouden van de aankoop, terwijl je weet dat dat eigenlijk onzin is :?
(Want geld ligt klaar, je houdt aanbiedingen in de gaten en probeert de vrouw over te halen O-) )
Stoppen met die nonsens, leg er twee meijer bij en haal daar een mooi paar laarzen en een oled voor !
Vergiffenis is overigens makkelijker als toestemming. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Dat geldt voor de Xbox one S toch ook? Want dat is idd voor mij wel het belangrijkste. Komt inderdaad omdat je na een dure aanschaf kunt wachten tot andere dingen ook stuk gaan. En elke euro kun je maar één keer uitgeven dus moet je keuzes maken. Zo bezien vind ik een Xbox one S goed genoeg als die hdr wel meepakt that is.
S doet HDR. (in zowel games als films)

4k alleen bij games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
MRE-Inc schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

Ik heb de XB1 nog staan (in de kast :+ ). Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam vertoeven, moet je maar ff een gil geven je bent van harte welkom om even te komen vergelijken.

Edit: een C8 voor 1174? Pff man, je had echt toe moeten slaan :o

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 03-10-2018 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@justifire UHD staat aan gevinkt bij instellingen.

In het weekend maar eens proberen dan om het rechtstreeks aan te sluiten, kijken wat dat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

S doet HDR. (in zowel games als films)

4k alleen bij games.
Oké. Nou precies goed dus. Als ik die Amazon deal pak heb ik ook meteen Tomb Raider en AC Odyssey erbij. Zijn wel twee games die ik nog niet heb maar wel wil spelen. Als ik het goed doe heb ik zo de upgrade gratis gemaakt met verkoop van mijn oude Xbox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Nee, wellicht verkeerd uitgelegd, niemand hoeft zich te verantwoorden, ik zelf ook niet. Het gaat om de vergelijking "aankoop bedrag tv" vs "wat je er daadwerkelijk voor krijgt".

Als ik overal de reviews etc lees, dan vind ik de prijs van een 4k oled gewoon te hoog voor wat ik zelf er voor zou krijgen, het zou mijn verwachtingen van 4k/hdr waarschijnlijk niet waarmaken waardoor het dus eigenlijk zonde zou zijn. Dan vind ik een bedrag van pak hem beet gemiddeld 1500 euro gewoon niet te verantwoorden voor een beetje eye candy.

Begrijp me niet verkeerd, dat is puur een gevoelsding/interpretatie etc etc hoe je het ook wilt noemen. Bij iederen is dat anders. Jij bent wellicht (even als voorbeeld) wel tevreden met wat hdr/4k met zich meebrengt. Anderen misschien niet.

Verder probeer ik geen smoesjes te verzinnen want die heb ik niet nodig. Ik ga er eentje kopen of niet, maar ik wil gewoon eerst zien of het hele 4k/hdr verhaal icm Xbox One X en PS4 Slim/Pro mijn verwachtingen kan waarmaken.

Enne de vrouw hier hoeft niet overgehaald te worden: Het gaat hier zo met tech dingetjes:

- Schat, er komt een nieuwe XBox.
* Oh, ga je die kopen ?
- Ja zodra die uit is...
* Oh, okee....wanneer komt die uit dan ?
- Nou ergens begin november 2017
* Oh, ben benieuwd....

- Schat, om het maximale uit mijn XBox One X te halen, ben ik van plan om een 4k OLED tv te kopen
* Oh, prima, jij gaat hier over de apparatuur....Komt het financieel wel uit ?
- Ja gaat prima, al lang en breed rekening mee gehouden....
* Wanneer ga je hem kopen ?
- Weet ik nog niet, eerst eens goed onderzoeken of ik het wel waard vind.
* Waar hangt dat vanaf dan ?
- Nou van diverse technische dingen waar ik je niet lastig mee wil vallen....
* Oh, okee, hoor... ik zie het wel....

Wij laten elkaar daar redelijk vrij in... Toen we vorige week op de A28 vlak boven Zwolle reden, waar de Wehkamp zit, zagen we dat Wehkamp een nieuw groot stuk aan het pand aan het bij bouwen is. Om mijn opmerking: mede mogelijk gemaakt / gefinancieerd door jou, konden we allebei hard lachen....
DutchOwnage schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:57:
[...]

Ik heb de XB1 nog staan (in de kast :+ ). Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam vertoeven, moet je maar ff een gil geven je bent van harte welkom om even te komen vergelijken.

Edit: een C8 voor 1174? Pff man, je had echt toe moeten slaan :o
Misschien kan ik eens bij @Tags NL langs om te kijken, die woont wat dichterbij en op de route naar mijn vader ;)

Ja die C8 voor 1147 was wel even leuk... Bleek achteraf een prijsfout te zijn, maar ik lees in het topic hier op Tweakers, dat er toch 2 of 3 zijn die de koop hebben gedaan en voor die prijs geleverd krijgen. Is overigens de prijs na 300 euro cashback. Daar moet je dan nog wel even 4-6 weken op wachten.

Anyway, was een goede deal, maar ik was te achterdochtig. Als iets te goed klinkt, dan klopt het meestal niet.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lucky you….. Mijn vrouw begint altijd met "Dat heb ik niet nodig".
Maar goed, door daadkrachtig op treden door de man hier in huis (ik dus) zijn we aan het vernieuwen...

Verschillende interesses alsware….
De vrouw kan zich ontzettend bezig houden met het interieur, de man hier met de elektronica ;-)
Mijn TV is nu 7 jaar oud, mooie leeftijd om hem te vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:31
Goedemorgen mensen,

Ten eerste mijn excuses dat ik de TV / OLED discussie kom verbreken :D

Vanochtend iets eerder opgestaan als normaal om toch nog even wat roads te unlocken in Horizon 4.. Echter de XBOX start op met 2 foutcodes (afwisselend na herstart) E100 en E200, deze foutcodes kwamen vrij snel na het opstarten van de xbox..
Wederom een herstart en de xbox probeert een update te installeren, deze hangt op 58% en komt vervolgens weer met de E100 of E200..
Balen natuurlijk, vervolgens via de MS website de offline update gedownload, op een sticky gezet en hopsakee.
Update blijft wederom hangen op 58% (op dit punt beland de xbox zodra de update geïnstalleerd en geverifieerd is, stap 2 is dus afgerond) en komt met dezelfde foutcode.

Uiteindelijk maar de noodoplossing: fabrieksinstellingen, hier een uur mee gewacht aangezien mijn xbox gekoppeld is met die van een kennis..
Rara, ik geef aan dat de xbox de boel moet resetten en hij gaat gelijk naar het update scherm, direct naar de 58% en een foutcode.

Meer mensen hier last van sinds de update van gisteren/vandaag(?) ?

Dit lijkt mij een kwestie van terugsturen naar Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LopendeVogel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:29:
Goedemorgen mensen,

Ten eerste mijn excuses dat ik de TV / OLED discussie kom verbreken :D

Vanochtend iets eerder opgestaan als normaal om toch nog even wat roads te unlocken in Horizon 4.. Echter de XBOX start op met 2 foutcodes (afwisselend na herstart) E100 en E200, deze foutcodes kwamen vrij snel na het opstarten van de xbox..
Wederom een herstart en de xbox probeert een update te installeren, deze hangt op 58% en komt vervolgens weer met de E100 of E200..
Balen natuurlijk, vervolgens via de MS website de offline update gedownload, op een sticky gezet en hopsakee.
Update blijft wederom hangen op 58% (op dit punt beland de xbox zodra de update geïnstalleerd en geverifieerd is, stap 2 is dus afgerond) en komt met dezelfde foutcode.

Uiteindelijk maar de noodoplossing: fabrieksinstellingen, hier een uur mee gewacht aangezien mijn xbox gekoppeld is met die van een kennis..
Rara, ik geef aan dat de xbox de boel moet resetten en hij gaat gelijk naar het update scherm, direct naar de 58% en een foutcode.

Meer mensen hier last van sinds de update van gisteren/vandaag(?) ?

Dit lijkt mij een kwestie van terugsturen naar Microsoft?
Welke update is dat dan ? Er zijn voor de Xbox toch iets van 3 of 4 updates per jaar ? Ik lees op de website van https://majornelson.com/ ook niet dat er een systeem update is.

Heb je ook al geprobeerd om de xbox knop op de console 10 seconden ingedrukt te houden ?

Wist niet eens dat deze pagina bestond. Heb nog nooit problemen gehad met mijn xboxen.
https://support.xbox.com/...e/system-updates-solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
MRE-Inc schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:48:
[...]

Welke update is dat dan ? Er zijn voor de Xbox toch iets van 3 of 4 updates per jaar ? Ik lees op de website van https://majornelson.com/ ook niet dat er een systeem update is.

Heb je ook al geprobeerd om de xbox knop op de console 10 seconden ingedrukt te houden ?

Wist niet eens dat deze pagina bestond. Heb nog nooit problemen gehad met mijn xboxen.
https://support.xbox.com/...e/system-updates-solution
Ja dat vraag ik me ook af welke update dat is, dat laat hij niet zien.. Het enige wat de xbox laat zien is dat die een update wilt installeren wat niet lukt (zowel automatisch niet als via de ''offline usb stick''). De 2e link die je post heb ik dus ook gebruikt, bij stap 3 oid kom je bij de offline update. Deze stappen zijn gewoon standaard en worden bij elke foutcode vermeld (zoiets als bij Apple; iphone is stuk, probeer een andere usb kabel -.- _

Wat ik voor de rest al gedaan heb:
Powerknop voor 10 sec
Stroom eraf voor circa 10 minuten
Stroom eraf en powerknop indrukken voor circa 10 sec
Zoals vermeld de ''offline usb stick update''
Opstarten zonder netwerkkabel erin

Nu heb ik al langer problemen met deze day one editie, zoals het niet willen inschakelen (je hoort wel het geluidje dat de xbox ingeschakeld wordt maar het lampje brand niet en de xbox schakelt niet in), vastlopers en etc.
In de bijna 12 maanden dat ik de xbox heb, al 3x de fabrieksinstellingen moeten toepassen wegens alle vastlopers. Aangezien ik niet zo'n stresskip ben heb ik het altijd maar voor lief genomen, echter nu is de xbox gewoon onbruikbaar dus moet ik maar actie ondernemen :D

Maar dit probleem heb ik dan helaas nog niet eerder gehad, jammer genoeg kan ik de xbox online ook niet aanmelden bij ''mijn apparaten'' wegens een storing bij MS, dit is (in ieder geval) online nodig om hem ter reparatie aan te melden.

Dat wordt een telefoontje zodra ik thuis ben van werk :'(

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 04-10-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

mmmm klinkt niet goed. De mijne is vannacht ook geupdate hoorde ik. Nog niet kunnen checken helaas.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Player1S schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:17:
mmmm klinkt niet goed. De mijne is vannacht ook geupdate hoorde ik. Nog niet kunnen checken helaas.
Dan hoop ik dat het bij jou wel goed gegaan is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ja dat hoop ik ook. Wou vanavond weer lekker streamen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LopendeVogel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:06:
[...]

Ja dat vraag ik me ook af welke update dat is, dat laat hij niet zien..
Als het echt een system update is, dan wordt dat alijd breed aangekondigd op diversie media die Xbox minded zijn zoals windowscentral, majornelson etc etc.

Zit je niet in het insider programma ofzo ? Die krijgen doorgaans wat vaker een update voor hun kiezen.

Is je day one xbox echt van eind 2013 dan, zo ja, dan denk ik dat je je verlies moet nemen. Valt buiten de 2 jaar garantie van Microsoft. Wellicht nog op een andere tv aansluiten, kabels vervangen ofzo... Het zou niet eens de eerste keer zijn dat een apparaat het niet doet omdat er een extern onderdeel niet goed functioneert.

Hmm: https://mspoweruser.com/x...dolby-vision-coming-soon/

Dus toch een update voor insiders... Artikel is van heden ochtend...

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 04-10-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 21:29
Als ik m’n Xbox in stand-by modus heb staan kan ik hem dan zonder HDMI in het stopcontact prikken voor games downloaden en updates?

Heb hem nu in de slaapkamer staan en dat gebrom snachts is niet super geweldig. Of moet die echt aan een scherm gekoppeld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
MRE-Inc schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:53:
[...]

Als het echt een system update is, dan wordt dat alijd breed aangekondigd op diversie media die Xbox minded zijn zoals windowscentral, majornelson etc etc.

Zit je niet in het insider programma ofzo ? Die krijgen doorgaans wat vaker een update voor hun kiezen.

Is je day one xbox echt van eind 2013 dan, zo ja, dan denk ik dat je je verlies moet nemen. Valt buiten de 2 jaar garantie van Microsoft. Wellicht nog op een andere tv aansluiten, kabels vervangen ofzo... Het zou niet eens de eerste keer zijn dat een apparaat het niet doet omdat er een extern onderdeel niet goed functioneert.

Hmm: https://mspoweruser.com/x...dolby-vision-coming-soon/

Dus toch een update voor insiders... Artikel is van heden ochtend...
Ik heb een xbox one x. Geen oldskool xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ik heb een xbox one x. Geen oldskool xbox one.
Garantie dus, even bellen voor een swap..

Pagina: 1 ... 112 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.