De laatste tijd staan ze vaak "te duur". De winst gaat voor een groot deel verloren hierdoorquorumz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:21:
[...]
https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards
turkse bv hier: https://www.mtcgame.com/e...ds/xbox?utm_source=460159 (staan er dus nu niet omdat koers zo laag is)
braziliaanse bv hier: https://www.seagm.com/nl/xbox-live-gift-cards-brazil
offgamers is ook een betrouwbare (maar ook nu te duur): https://www.offgamers.com...es/xbox-live-gift-card-br
Ik heb af en toe dat mijn controller de verbinding verliest met de XOX.
Ik zit er ongeveer 2-2,5 meter vanaf en heb batterijen in de controller.
Opnieuw aanzetten werkt niet, batterij eruit en weer erin werkt wel.
Heb de controller opnieuw geconnect maar helaas verliest die soms nog de verbinding.
Het is niet consequent, soms 2x op een avond en zo 3 avonden niet.
Is er een mogelijk om de controller te resetten of iets? Of is dit gewoon melden bij Microsoft en hopen op het beste?
Heb de controller opnieuw geconnect maar helaas verliest die soms nog de verbinding.
Is er een mogelijk om de controller te resetten of iets? Of is dit gewoon melden bij Microsoft en hopen op het beste?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Je zou eens kunnen proberen om de controller firmware te updaten. Even met kabel aan de Xbox hangen en dan in je instellingen menu de nieuwste versie erop zetten (mits dit natuurlijk niet recentelijk is gedaan)Famous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:44:
Als het gaat om de controller welke je erbij kreeg ; heb hetzelfde probleem. Het is een issue met de controller zelf en je zult hem naar Microsoft moeten opsturen. Heel irritant inderdaad.... Moet de mijne nog steeds opsturen (alsmede ook wéér mijn Elite Controller vanwege enorme stick- én d-pad driftFamous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:44:

Een update is er niet, hier had ik al na gekeken.mike0001 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:47:
[...]
Je zou eens kunnen proberen om de controller firmware te updaten. Even met kabel aan de Xbox hangen en dan in je instellingen menu de nieuwste versie erop zetten (mits dit natuurlijk niet recentelijk is gedaan)
Kreeg de controller inderdaad bij de XOX.Reefun schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:59:
[...]
Als het gaat om de controller welke je erbij kreeg ; heb hetzelfde probleem. Het is een issue met de controller zelf en je zult hem naar Microsoft moeten opsturen. Heel irritant inderdaad.... Moet de mijne nog steeds opsturen (alsmede ook wéér mijn Elite Controller vanwege enorme stick- én d-pad drift) bedenk ik me.
Bij mijn One of One S had ik hier geen last van. Bij mij X is het pas sinds kort, denk nu 1,5 maand? En heb de X 7 maanden staan.
Vanavond eerst maar eens mijn XBOX registreren dan

Ja registeren is wel handig voor garantie doeleindenFamous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:05:
[...]
Kreeg de controller inderdaad bij de XOX.
Bij mijn One of One S had ik hier geen last van. Bij mij X is het pas sinds kort, denk nu 1,5 maand? En heb de X 7 maanden staan.
Vanavond eerst maar eens mijn XBOX registreren dan
Heel apart ook want de oude controllers werkte ansich wel prima. Nou ja, 1 ervan heb ik al weg moeten doen vanwege bizarre stickdrift. De X360 controllers waren veel beter qua kwaliteit. Die gingen zowat nooit stuk. Maar inmiddels heb ik al 2 XB1 controllers en 2 XB1 Elite controllers "versleten"....

Ha, hier ook last van met de 'launch' controller. Maar opsturen zal wel een dingetje worden aangezien er geen garantie meer op it lijkt mij. Zal eens kijken voor de grapReefun schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:59:
[...]
Als het gaat om de controller welke je erbij kreeg ; heb hetzelfde probleem. Het is een issue met de controller zelf en je zult hem naar Microsoft moeten opsturen. Heel irritant inderdaad.... Moet de mijne nog steeds opsturen (alsmede ook wéér mijn Elite Controller vanwege enorme stick- én d-pad drift) bedenk ik me.
Heb dit ook af en toe.Famous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:44:
Naast mijn TV staat mijn Wifi router, vermoed dat deze af en toe stoort als deze overspringt naar een ander channel of iets dergelijks.
Vooral met multiplayer is dit frustrerend (kan je niet pauzeren)
Verliest de controller alleen de verbinding? Of gaat deze uit, omdat je schrijft dat opnieuw aanzetten van de controller niet werkt?Famous schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:44:
Zitten de batterijen wel goed stevig in de controller? Misschien voorzichtig de lipjes iets verder uittrekken/buigen?
Een van mijn controllers had het probleem dat een batterij iets los raakte bij onverwachte bewegingen/schrikreacties of te hardhandig wegleggen. Bij flink schudden van de controller zonder batterijklep, viel de batterij er ook uit.
De xbox knop gaat knipperen dus hij verliest echt de verbinding.MartijnS72 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:22:
[...]
Verliest de controller alleen de verbinding? Of gaat deze uit, omdat je schrijft dat opnieuw aanzetten van de controller niet werkt?
Zitten de batterijen wel goed stevig in de controller? Misschien voorzichtig de lipjes iets verder uittrekken/buigen?
Een van mijn controllers had het probleem dat een batterij iets los raakte bij onverwachte bewegingen/schrikreacties of te hardhandig wegleggen. Bij flink schudden van de controller zonder batterijklep, viel de batterij er ook uit.
Batterijen zitten er stevig in, hier ondervind ik geen problemen mee.
Ik speel de spellen ook wel rustig en zet 'trillen' altijd uit gezien ik meestal shooters speel.
Gewoon ff bellen met MS dan krijg je een nieuwe.MartijnS72 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:22:
[...]
Verliest de controller alleen de verbinding? Of gaat deze uit, omdat je schrijft dat opnieuw aanzetten van de controller niet werkt?
Sinds vorige week eigenaar van een LG 4k OLED 557BV en Wauw!
wil nooit meer terug naar LED. Het was even wennen dat games wat "donkerder" ogen in HDR Game mode, en je het gevoel hebt dat het te donker is met het diepe zwart. maar eenmaal gewend voelt het juist enorm natuurlijk, en is het diepe zwart juist ontiegelijk vet.
Icm. de xbox one X is mijn liefde voor consoles weer opgebloeid. Momenteel met Shadow of the tomb raider bezig en volgende week FH4 binnen halen, met over een maandje Red dead redemption 2! toch wel DE reden dat ik een OLED wilde.
Icm. de xbox one X is mijn liefde voor consoles weer opgebloeid. Momenteel met Shadow of the tomb raider bezig en volgende week FH4 binnen halen, met over een maandje Red dead redemption 2! toch wel DE reden dat ik een OLED wilde.
mijn oled had last van inbranden van het gta5 mapje,swoutr schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:27:
Sinds vorige week eigenaar van een LG 4k OLED 557BV en Wauw!wil nooit meer terug naar LED. Het was even wennen dat games wat "donkerder" ogen in HDR Game mode, en je het gevoel hebt dat het te donker is met het diepe zwart. maar eenmaal gewend voelt het juist enorm natuurlijk, en is het diepe zwart juist ontiegelijk vet.
is voor mij het enige nadeeltje van oled.
Echt inbranden of image rentention?joey82 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:50:
[...]
mijn oled had last van inbranden van het gta5 mapje,
is voor mij het enige nadeeltje van oled.
Samsung adverteert nu met gegarandeerd geen inbranden op het scherm. Leuke manier van zieltjes winnen.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:39
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Kan ook Gears of War 4 aanraden, lekker donker met felle kleuren die van het scherm afspatten en dat in 4K HDR @ 60 fpsswoutr schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:27:
Sinds vorige week eigenaar van een LG 4k OLED 557BV en Wauw!wil nooit meer terug naar LED. Het was even wennen dat games wat "donkerder" ogen in HDR Game mode, en je het gevoel hebt dat het te donker is met het diepe zwart. maar eenmaal gewend voelt het juist enorm natuurlijk, en is het diepe zwart juist ontiegelijk vet.
Hellblade Senuas Sacrifice is nog zo'n heerlijke showcase voor oled
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hier werken alle pre-orders nog die ik via mexico heb gekocht met giftcards
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

was deze al voorbij gekomen?..(kan het me even hier niet voor de geest halen..)
XO18 op 10 en 11 november..
muis en keyboard ondersteuning..te beginnen met Warframe.. (pfrt heb ik niet nodig)
en natuurlijk begint seizoen 6 van Fortnite.. beetje een lachertje dat het op de xbox na 8 uur nog steeds niet werkt...
XO18 op 10 en 11 november..
muis en keyboard ondersteuning..te beginnen met Warframe.. (pfrt heb ik niet nodig)
en natuurlijk begint seizoen 6 van Fortnite.. beetje een lachertje dat het op de xbox na 8 uur nog steeds niet werkt...

[ Voor 35% gewijzigd door quorumz op 27-09-2018 19:19 ]
Yes, ook al enkele keren gespeeld echt** een nieuwe ervaring!justifire schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:38:
[...]
Kan ook Gears of War 4 aanraden, lekker donker met felle kleuren die van het scherm afspatten en dat in 4K HDR @ 60 fps![]()
Hellblade Senuas Sacrifice is nog zo'n heerlijke showcase voor oled
kans op inbranden hoort er gewoon bij net als met plasma tv's.Schimanski schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:16:
Samsung adverteert nu met gegarandeerd geen inbranden op het scherm. Leuke manier van zieltjes winnen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zie alleen de tombraider set zonder fifa 19?Apple schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:18:
Zie dat er momenteel wel heel veel goeie deals zijn om een Xbox One X te kopen. Tomb Raider set + Fifa 19 voor 444 euro is natuurlijk wel scherp geprijsd bij Bol.
Met het oog op Fallout, FH4 en RDR2 toch de credit card er maar eens bij pakken dusKomt m'n 4k Oled toch nog goed tot z'n recht
Fifa 19 wordt automatisch toegevoegd in je winkelmandje.schumi1986 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:42:
[...]
Ik zie alleen de tombraider set zonder fifa 19?
Tesla M3LR '21
Pfff dat is wel echt een goede deal ja...Apple schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:56:
[...]
Fifa 19 wordt automatisch toegevoegd in je winkelmandje.
Ben echt hard aan het twijfelen tussen de X en de PsPro.. de PSpro heeft alleen niet echt goede aanbiedingen. Moet een van de 2 kopen voor RDR volgende maand.
Ik heb een goede game pc en elke goede game op de Xbox komt ook op de pc.
Daarom is het beter om een ps4 pro te kopen maar de Xbox met tombraider en fifa maken mij weer aan het twijfelen. Zeker omdat de Xbox dan veel goedkoper is en ook nog eens de betere console is.
.
[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 27-09-2018 23:10 ]
Verwijderd
Haal deze ff. https://www.bol.com/nl/p/...ption-2/9200000099502252/schumi1986 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:08:
[...]
Pfff dat is wel echt een goede deal ja...
Ben echt hard aan het twijfelen tussen de X en de PsPro.. de PSpro heeft alleen niet echt goede aanbiedingen. Moet een van de 2 kopen voor RDR volgende maand.
Daarom is het beter om een ps4 pro te kopen maar de Xbox met tombraider en fifa maken mij weer aan het twijfelen. Zeker omdat de Xbox dan veel goedkoper is en ook nog eens de betere console is.
Kun je super goed rdr2 ietsjes slechter mee spelen dan op een X.
op zich is dit het Xbox topic niet het ik twijfel tussen consoles en wil eigenlijk een Ps4 maar die is iets te duur topic
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Eén woord : Spiderman.schumi1986 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:08:
[...]
Pfff dat is wel echt een goede deal ja...
Zijn er zaken die ik mis als ik Horizon 4 ultimate pas koop na release? Twijfel nog en zou die eventueel eerst efkes checken via gamepass tenzij ik heel interessante exclusieve zou missen door niet te pre orderen
- quorumz
- Niet online

Niet echt, alleen dat je paar dagen eerder kan spelenlapino schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 00:23:
Zijn er zaken die ik mis als ik Horizon 4 ultimate pas koop na release? Twijfel nog en zou die eventueel eerst efkes checken via gamepass tenzij ik heel interessante exclusieve zou missen door niet te pre orderen
Dus die bond-auto's en die pack met drift-cars zit er nadien ook nog bij?
- quorumz
- Niet online

Forza Horizon 4 Ultimate Edition costs $99.99 and can be bought physically or digitally. The ultimate edition includes the following items:lapino schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:58:
Dus die bond-auto's en die pack met drift-cars zit er nadien ook nog bij?
Early access to the game on September 28
Forza Horizon 4 Car Pass
VIP Membership
Day One Car Pack
2 game expansions (when they become available)
Zo te zien zijn er verschillende pre-order bonussen afhankelijk waar je koopt: Via MS krijft je Drift Car, via andere bedrijven andere goodies (flauw maar goed)
Preordering the standard edition of Forza Horizon 4 directly from Microsoft gets you the Formula Drift Car Pack for use in both Forza Horizon 4 and Forza Motorsport. You can also play Forza Horizon 4 when it comes out if you have an Xbox Game Pass subscription.
James Bond zit er wel bij:
The Best of Bond Car Pack will be free with the game’s Ultimate Edition ($99), but it will also be available as a standalone purchase on October 2. Xbox One and Windows 10 gamers will be able to drive classic Aston Martin models, including the DB5 made famous by Sean Connery, as well as the BMW Z8 from The World Is Not Enough. Here is the full list of included cars:
Ok dus dan lijkt beste optie die 14 dagen gamepass nu eens activeren (heb ik nog liggen sinds aankoop Xbox One X), dan de vanille H4 eens uitproberen en als die bevalt, de ultimate kopen.
Ik heb de Xbox One X via de bol.com deal gisteren ontvangen. Die prutsers van de PostNL hebben hem gewoon in de achtertuin op de tuintafel gezet
Maar goed installeren was een makkie, tijdens installatie via de app al alles instellen. Daarna harde schijf aansluiten en even wachten tot alle games gevonden waren en gaan
Nog niet echt veel spellen uitgeprobeerd, maar in Rocket League merkte ik nog niet zo veel verschil. Heb nog een oude HD tv, maar die is slecht aan het worden dus die ga ik binnenkort sowieso vervangen. Die bol deal kwam dus wel mooi uit.
Iemand hier nog interesse in een Xbox One 500GB met Fifa 19?

Maar goed installeren was een makkie, tijdens installatie via de app al alles instellen. Daarna harde schijf aansluiten en even wachten tot alle games gevonden waren en gaan
Nog niet echt veel spellen uitgeprobeerd, maar in Rocket League merkte ik nog niet zo veel verschil. Heb nog een oude HD tv, maar die is slecht aan het worden dus die ga ik binnenkort sowieso vervangen. Die bol deal kwam dus wel mooi uit.
Iemand hier nog interesse in een Xbox One 500GB met Fifa 19?
Weet iemand hoe het zit met games die in de Game Pass uitkomen die normaliter voor PC en Xbox speelbaar zijn? FH4 is vanaf 1 oktober in de game pass te verkrijgen. Betekent dit dat ik de game dan ook op PC kan spelen? Of werkt het alleen zo bij een "echte" aankoop?
Game al ruim 8 jaar op een plasma, en ik speel veel streetfighter, en die game heeft natuurlijk een vrij vaste hud. Ook kijk ik geregeld netflix, waarvan een kennis ook aangaf dat dit bij hem inbrand issues gaf, ik heb nergens last van.......ik ga niet zeggen dat het voor mij persoonlijk helemaal geen risico is (immers oled is een andere techniek) maar ik ga er vanuit dat ik als ik hetzelfde met mijn tv omga, het inbrand risico nog steeds minimaal is.joey82 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:48:
[...]
kans op inbranden hoort er gewoon bij net als met plasma tv's.
Weet er nog wel een paar
PS4 heeft natuurlijk een paar hele sterke exclusives. Naar mijn mening op dat vlak beter dan xb1, echter de X is natuurlijk technish sterker.
@schumi1986
Kijk verder naar de controllers, welke vind je fijner, en wil je liever een 'gratis' accu of de vrijheid van kunnen kiezen wat je doet.
En naar hoe belangrijk je online vind en waar je vrienden dan op spelen, of je eventueel liever gamepass wil of toch psnow (waar je ook de games kunt downloaden nu al of anders binnenkort, wat voor mij een groot voordeel is).
Een ding is zeker, beide consoles staan garant voor uren plezier, het is een mooie tijd om een gamer te zijn!

[ Voor 38% gewijzigd door Sagat op 28-09-2018 09:35 ]
10 second ninja DONE
Ik heb bijna 8 jaar een plasma gehad, mits eerste jaar degelijke instellingen is de kans op inbranden aanzienlijk kleiner, zeker bij de laatste series van plasma. Ik heb het idee bij OLED dat de kans niet zozeer groter is, maar dat de helderheid/contrast veel te hoog is, dat het bijna standaard aanwezig is. Geen idee of OLED met de tijd minder kans krijgt zoals met plasma, maar dat is wel de hoofdreden om voor LED en niet OLED te gaan.joey82 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:48:
[...]
kans op inbranden hoort er gewoon bij net als met plasma tv's.
Can I use Xbox Game Pass on my Windows 10 PC?LordKnox schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:11:
Weet iemand hoe het zit met games die in de Game Pass uitkomen die normaliter voor PC en Xbox speelbaar zijn? FH4 is vanaf 1 oktober in de game pass te verkrijgen. Betekent dit dat ik de game dan ook op PC kan spelen? Of werkt het alleen zo bij een "echte" aankoop?
Xbox Game Pass is an Xbox One, Xbox Play Anywhere, and Xbox 360 backwards compatibility game subscription for Xbox One. Xbox Game Pass currently features a select number of Xbox Play Anywhere games that is continually increasing. The latest list of Xbox Play Anywhere titles can be viewed at xbox.com/gamepass
Ja dus
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kent er iemand een goedkopere manier voor game pass dan de 10/maand? Ik zie wel van die kaartjes van 1 en 3 maand, maar zijn die betrouwbaar of is er een risico gebanned te worden bij veelvuldig gebruik van zo'n kaartjes?
Soms zijn er wat aanbiedingen. Maar Microsoft biedt zelf kaartjes aan van 1 en 3 maand. Als jij niet in één keer voor 1 jaar kan of wil betalen dan kun je in principe 20x 1 maan kopen als jij dat zou willen.Matey schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:04:
Kent er iemand een goedkopere manier voor game pass dan de 10/maand? Ik zie wel van die kaartjes van 1 en 3 maand, maar zijn die betrouwbaar of is er een risico gebanned te worden bij veelvuldig gebruik van zo'n kaartjes?
Ik doe het momenteel zo bij PSN Plus op de Playstation. Omdat mijn Xbox mijn primaire game console is waar ik alle multiplats op speel, heeft het voor mij geen zin om eigenlijk 1 heel jaar PSN+ te nemen omdat ik Battlefield 1 en Battlefield 5 toch niet dagelijks op de PS4 ga spelen. Daarom heb ik nu 1 maand PSN+ en kijk ik daarna wel weer wat ik doe. De PSN+ games interesseren mij niet die je maandelijks "gratis" krijgt.
Voor het zelfde geld ben jij van 6 maanden thuis en 6 maanden in het buitenland zonder Xbox, waarom zou je dan voor een heel jaar betalen als je maar een half jaar gebruik maakt ervan ?
Ik zou ze echter niet via Marktplaats kopen maar gewoon bij Microsoft zelf of in de Albert Heijn/Primera etc...
XBL: MRE Inc
Heb via een site die ik niet ga aanraden (had slecht onderzoek gedaan) 6x 1 maand pass gekocht en ben (nog) niet gebanned.Matey schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:04:
Zit inmiddels in mijn 4e maand bijna.
Volgens mij is cdkeys te vertrouwen, dacht ik.
Daar hebben ze hem voor 38 euro zie ik: https://www.cdkeys.com/xb...h-xbox-game-pass-xbox-one
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 28-09-2018 10:40 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
@SinergyX
Hier nu bijna een jaar een oled staan (kleine 4000 uur gedraaid)
Wordt voornamelijk op gegamed, meeste spellen hebben een vaste hud.
0,0 last van image retention.
Burn in zou ik me helemaal geen zorgen over maken.
Van het handje mensen dat daar last van heeft heeft de helft pech met het paneel en de andere helft weet het verschil niet tussen burn-in en image retention.
Hier nu bijna een jaar een oled staan (kleine 4000 uur gedraaid)
Wordt voornamelijk op gegamed, meeste spellen hebben een vaste hud.
0,0 last van image retention.
Burn in zou ik me helemaal geen zorgen over maken.
Van het handje mensen dat daar last van heeft heeft de helft pech met het paneel en de andere helft weet het verschil niet tussen burn-in en image retention.
OLED zal best wel goed zijn in veel situaties, vond het verschil marginaal klein (buiten wat minimale bleeding bij FALD), zag geen bijzonder extra voordelen om het prijsverschil te overbruggen. Enige punt zou zijn geweest als er geen smart op zou zitten, maar daar heb je geen enkel degelijke OLED van, alles is overkill aan smart.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18:15
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Ook al heb ik recent een discussie gevoerd over metacritics scores... de score van Forza Horizon 4 is wel redelijk goed te noemen. Een 9.2!!!!!1111
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
de one s fifa bundel met 2 controllers gehaald,
ik had nog een vrij nieuwe controller voor de pc dus de 2 uit de bundel verkocht met fifa voor 150 euro....
100 euro voor een one s (1TB) is een mooie aankoop lijkt mij
ik had nog een vrij nieuwe controller voor de pc dus de 2 uit de bundel verkocht met fifa voor 150 euro....
100 euro voor een one s (1TB) is een mooie aankoop lijkt mij
Welke externe behuizing hebben jullie gebruikt om een SSD in te bouwen? Hier zijn er namelijk al 2 gecrashed
- Ewent EW7044
- Orico
Beide weg moeten gooien nadat de usb hub kapot ging
- Ewent EW7044
- Orico
Beide weg moeten gooien nadat de usb hub kapot ging
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
En nu is het wel interessant? Haha. Met de groene bril is het gras heel soms groener qua exclusives.uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:58:
Ook al heb ik recent een discussie gevoerd over metacritics scores... de score van Forza Horizon 4 is wel redelijk goed te noemen. Een 9.2!!!!!1111
Heb wel zin om door het VK te scheuren. Horizon is echt een top reeks. Hoop dat het de verwachtingen waar maakt. En persoonlijk dat het vooral afwisselend tof is. Ben ook benieuwd of ze het weer zo bizar kunnen maken alsdat het in het VK kan zijn. Felle zon metistbanken bijvoorbeeld en wat me echt tof lijkt is dat je merkbare windstoten hebt. Maar dat laatste zal vast te ingewikkeld (en veel te frustrerend) zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2018 12:25 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Vergeet je niet te tanken en de koelvloeistof bij te vullen ?Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:23:
[...]
En nu is het wel interessant? Haha. Met de groene bril is het gras heel soms groener qua exclusives.
Heb wel zin om door het VK te scheuren. Horizon is echt een top reeks. Hoop dat het de verwachtingen waar maakt. En persoonlijk dat het vooral afwisselend tof is. Ben ook benieuwd of ze het weer zo bizar kunnen maken alsdat het in het VK kan zijn. Felle zon metistbanken bijvoorbeeld en wat me echt tof lijkt is dat je merkbare windstoten hebt. Maar dat laatste zal vast te ingewikkeld (en veel te frustrerend) zijn.
Kwamen trouwens een storing tegen in de ECU, een nieuwe is in bestelling en we verwachten eind volgende week de auto weer rijdend te hebben
Via microsoft de Game Pass aangeschaft voor 1 jaar. 99 euro i.p.v. 120 en FH3 (heb ik wel al) en FM7 er bij als game codes. Vrij mooie deal, er komt nog wel wat lekkers bij de komende maanden met FH4.
Dus, voor mensen die twijfelen de game pass kan tijdelijk iets goedkoper verkregen worden met 2 games er bij ;-). Excuses mocht het hier al gepasseerd zijn.
Dus, voor mensen die twijfelen de game pass kan tijdelijk iets goedkoper verkregen worden met 2 games er bij ;-). Excuses mocht het hier al gepasseerd zijn.
Verwijderd
Wat is het vrij omslachtig om replays te maken op de Xbox, dat heeft de Playstation beter voor elkaar met het direct uploaden naar YouTube.
Game Pass is ook vele malen goedkoper te krijgen hoor.Matey schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:10:
Via microsoft de Game Pass aangeschaft voor 1 jaar. 99 euro i.p.v. 120 en FH3 (heb ik wel al) en FM7 er bij als game codes. Vrij mooie deal, er komt nog wel wat lekkers bij de komende maanden met FH4.
Zelf heb ik er 1 te koop staan op V&A, dit omdat ik in eerste instantie het van plan was te gebruiken voor Horizon 4 maar ik kon weer eens niet wachten en heb toch maar de Ultimate Edition gekocht.
Verdere titels met game pass zijn niet zo heel interessant voor mij.
XboxLive: Dave 130R
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Vond het grappig om te noemen, aangezien er in het Shadow of the Tomb Raider topic door sommigen veel belang aan werd gehecht.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:23:
[...]
En nu is het wel interessant? Haha. Met de groene bril is het gras heel soms groener qua exclusives.

@justifire 1 tip voor jou.. Hollow Knight! Dark Souls meets Ori! Echt een aanrader.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Merk dat ik niet zo'n platform fan ben....uchiha tijntje schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:45:
[...]
Vond het grappig om te noemen, aangezien er in het Shadow of the Tomb Raider topic door sommigen veel belang aan werd gehecht.Maar door jouw post is de aanzet voor enige kleine trolldiscussie wel voorbij
@justifire 1 tip voor jou.. Hollow Knight! Dark Souls meets Ori! Echt een aanrader.
Moet Ori nog uitspelen en dan staat Dead Cells er ook nog
Beetje bezig geweest met de Soul Calibur IV network test.
Ziet er vet uit maar denk toch dat ik mijn pre-order ga cancellen, kom er gewoon niet lekker in, zo totaal anders dan 2D fighters

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zondejustifire schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:37:
[...]
Merk dat ik niet zo'n platform fan ben....
Moet Ori nog uitspelen en dan staat Dead Cells er ook nog![]()
Beetje bezig geweest met de Soul Calibur IV network test.
Ziet er vet uit maar denk toch dat ik mijn pre-order ga cancellen, kom er gewoon niet lekker in, zo totaal anders dan 2D fighters
Forza Horizon 4, RDR2, The Witcher 3, allemaal spellen die lonken om weer eens te starten met gamen. Ik heb een aantal jaar niet gespeeld en wil eigenlijk wel een Xbox One X aanschaffen. Ik heb een 32" 1080p televisie en groter dan dit wil ik niet. Ik prefereer doorgaans een hogere framerate boven een hogere resolutie, maar ik ben dus benieuwd wat de verschillen zijn tussen de resolutie versies? Ga ik veel missen als ik geen 4K scherm kies? Ik begrijp dat de X versie wel een hogere framerate kan geven mits dit op 1080p afspeelt.
Verwijderd
Je zal heel dichtbij moeten zitten om het verschil tussen 4k en 1080 te zien op een 32".Belecthor schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:01:
Forza Horizon 4, RDR2, The Witcher 3, allemaal spellen die lonken om weer eens te starten met gamen. Ik heb een aantal jaar niet gespeeld en wil eigenlijk wel een Xbox One X aanschaffen. Ik heb een 32" 1080p televisie en groter dan dit wil ik niet. Ik prefereer doorgaans een hogere framerate boven een hogere resolutie, maar ik ben dus benieuwd wat de verschillen zijn tussen de resolutie versies? Ga ik veel missen als ik geen 4K scherm kies? Ik begrijp dat de X versie wel een hogere framerate kan geven mits dit op 1080p afspeelt.
Los van resolutie is een X veel sneller qua laden en merk je het verschil best heel erg qua framerates.
Ik zou zeggen, laat de tv winkel werken voor zijn geld en je een vergelijk geven tussen schermen en consoles.
Zijn er hier leden die ook al een tijdje Kodi gebruiken?
Ik heb een 2-tal weken terug nog zonder problemen films op mijn Nas kunnen bekijken.
Vandaag zag ik echter dat Kodi geupdate is naar Beta 2 en wat ik ook probeer (ook herinstalleren) geen enkele film werkt nog. Geen geluid en ze lopen allemaal vast na 5 seconden (timer loopt door maar beeld blijft hangen). Iemand die de problemen herkent?
Ik heb een 2-tal weken terug nog zonder problemen films op mijn Nas kunnen bekijken.
Vandaag zag ik echter dat Kodi geupdate is naar Beta 2 en wat ik ook probeer (ook herinstalleren) geen enkele film werkt nog. Geen geluid en ze lopen allemaal vast na 5 seconden (timer loopt door maar beeld blijft hangen). Iemand die de problemen herkent?
@Ekfad Volgens mij zit je verkeerd.
"When you grow up your heart dies"
Want? Kodi (beta) is er ook voor de XBO hoor

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 30-09-2018 08:41 ]
Weet ik, maar die vraag kun je volgens mij toch beter stellen in het Kodi topic. Daar zitten vast meer mensen die Kodi op hun Xbox One gebruiken.Notna schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:39:
[...]
Want? Kodi (beta) is er ook voor de XBO hoor
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
"When you grow up your heart dies"
Kom me hier ook even melden, heb sinds gisteren een One S (inclusief FIFA 19 die in de verkoop gaat). De Horizon 4 reviews hebben me over de streep getrokken. Had in het verleden een 360, toen een PS4 die er nog steeds staat maar binnenkort weg gaat en nu terug bij Xbox.
Merk meteen dat de controller me een stuk beter bevalt, dat het menu een stuk uitgebreider is en fijner dus ben erg tevreden over de overstap.
Heb een maand gratis Gamepas en wil dat daarna blijven gebruiken in plaats van games.kopen dus mocht iemand advies hebben over de goedkoopste plek om Gamepas te kopen dan hoor ik het graag.
Merk meteen dat de controller me een stuk beter bevalt, dat het menu een stuk uitgebreider is en fijner dus ben erg tevreden over de overstap.
Heb een maand gratis Gamepas en wil dat daarna blijven gebruiken in plaats van games.kopen dus mocht iemand advies hebben over de goedkoopste plek om Gamepas te kopen dan hoor ik het graag.
Verwijderd
[ervaringen] Kodi - deel XVIEkfad schreef op zondag 30 september 2018 @ 00:10:
Zijn er hier leden die ook al een tijdje Kodi gebruiken?
Ik denk dat je hier meer succes hebt. Heb je iig de juiste link ipv wat bijdehandte reacties. Succes.
Kleine tip! Als je hobby gamen is, net zoals bij mij (en vele anderen hier), gewoon die PS4 houden. Mijn primaire game console is ook de Xbox One X en heb destijds een PS4 gekocht voor de Uncharted serie. Na het uitspelen (deel 4 trok ik niet meer na 3 uncharted games) verkocht. Toch na 3/4 jaar begon het toch weer ter kriebelen om Uncharted nog eens te proberen. Toen mocht ik weer de portemonne trekken (wel via Marktplaats, maar goed). Zo af en toe gaat de PS4 Slim weer aan, maar toch blijf dat ik die er weer naast heb staan.Homeland schreef op zondag 30 september 2018 @ 09:49:
Kom me hier ook even melden, heb sinds gisteren een One S (inclusief FIFA 19 die in de verkoop gaat). De Horizon 4 reviews hebben me over de streep getrokken. Had in het verleden een 360, toen een PS4 die er nog steeds staat maar binnenkort weg gaat en nu terug bij Xbox.
Tenzij je het geld natuurlijk hard nodig hebt.....
XBL: MRE Inc
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hollow Knight is echt supertof. Het is een ontdekkingsreis zoals dark souls kan zijn. Het gevoel van verloren zijn in een gevaarlijke wereld met in elk hoekje een nieuwe ontdekking. Super game. Helaas gaat dit teveel tijd in beslag nemen met alle nieuwe games die eraan gaan komen. Denk dat Hollow Knight zomer 2019 wel op 100% staat
.
Zelden een game waarin ik 15 uur heb gestopt en nog maar 50 gs heb.
Zelden een game waarin ik 15 uur heb gestopt en nog maar 50 gs heb.
Verwijderd
RDR aan het spelen om de hype voor deel 2 te beteugelen (wakkert eerder aan maar goed). Damn wat is hij nog goed. De 4k enhanced graphics zijn niet moeders mooiste maar het blijft sfeervol en wild west. Ik heb ook niet steeds het idee dat ik oude meuk speel zoals ik dat normaal wel bij 360 spellen heb. Het stuk dat je in Mexico aankomt is nog steeds geniaal.
Zelfs de Multiplayer is wel geinig. Fijn ook om mee te maken dat de 360 tijd van griefen, trollen en flink gescheld door pielstemmen meegegaan is met backwards compatibility. Dat mensen zo bezig zijn met zo een oud spel vind ik echt hilarisch. Was wat aan het boosten in gang warfare. Kwam er een team met 4 man bij die met heuse tactieken gingen spelen. Mafkezen. Maar wel geinig.
Op naar deel 2 binnenkort (ben bang dat FH4 maar even moet wachten op de completion van RDR1.)
Zelfs de Multiplayer is wel geinig. Fijn ook om mee te maken dat de 360 tijd van griefen, trollen en flink gescheld door pielstemmen meegegaan is met backwards compatibility. Dat mensen zo bezig zijn met zo een oud spel vind ik echt hilarisch. Was wat aan het boosten in gang warfare. Kwam er een team met 4 man bij die met heuse tactieken gingen spelen. Mafkezen. Maar wel geinig.
Op naar deel 2 binnenkort (ben bang dat FH4 maar even moet wachten op de completion van RDR1.)
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
De hype is bij mij ook aangewakkerd, maar niet door Red Dead Redemption 1, maar doordat ik gisteren een hele goede western film heb gezienVerwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:09:
RDR aan het spelen om de hype voor deel 2 te beteugelen (wakkert eerder aan maar goed). Damn wat is hij nog goed. De 4k enhanced graphics zijn niet moeders mooiste maar het blijft sfeervol en wild west. Ik heb ook niet steeds het idee dat ik oude meuk speel zoals ik dat normaal wel bij 360 spellen heb. Het stuk dat je in Mexico aankomt is nog steeds geniaal.
Wat betreft RDR2 wacht ik de reviews wel af. RDR1 heb ik wel gespeeld, maar eigenlijk na een aantal dagen weer terug gebracht daar het me niet bezig kon houden zoals een Battlefield / CoD wel deed toendertijd. Tuurlijk, appels en peren maar dan nog.
De beelden welke ik tot nu toe heb gezien van RDR2 geven me wel het gevoel dat ik hier lang plezier aan kan hebben. Echter had ik ook AC : Origins gehaald en die heb ik ook maar max een week gespeeld en daarna niet meer aangeraakt eerlijk gezegd.
Rockstar kennende zal RDR2 wel een enorme hit worden. Ze zijn goed in de details. Maar voor mij maakt dat niet meteen een insta-buy zoals met CDPR bijv. wél het geval is (Cyberpunk 2077
). We shall see 
Plus, een maand later komt BFV weer uit natuurlijk. Dan zal RDR2 helemaal niet meer aangeraakt worden
De wintermaanden ga ik wel weer verder met The Witcher 3 DLC samen met de misses
De beelden welke ik tot nu toe heb gezien van RDR2 geven me wel het gevoel dat ik hier lang plezier aan kan hebben. Echter had ik ook AC : Origins gehaald en die heb ik ook maar max een week gespeeld en daarna niet meer aangeraakt eerlijk gezegd.
Rockstar kennende zal RDR2 wel een enorme hit worden. Ze zijn goed in de details. Maar voor mij maakt dat niet meteen een insta-buy zoals met CDPR bijv. wél het geval is (Cyberpunk 2077
Plus, een maand later komt BFV weer uit natuurlijk. Dan zal RDR2 helemaal niet meer aangeraakt worden
Haha jij ook alweer aan het spelenVerwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:09:
Eens hiermee. Xbox is m'n primaire platform maar ik ben toch blij dat ik er een PS4 bij heb staan voor games als Spider-Man, God of War, The Last of Us en Uncharted.MRE-Inc schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:18:
[...]
Kleine tip! Als je hobby gamen is, net zoals bij mij (en vele anderen hier), gewoon die PS4 houden. Mijn primaire game console is ook de Xbox One X en heb destijds een PS4 gekocht voor de Uncharted serie. Na het uitspelen (deel 4 trok ik niet meer na 3 uncharted games) verkocht. Toch na 3/4 jaar begon het toch weer ter kriebelen om Uncharted nog eens te proberen. Toen mocht ik weer de portemonne trekken (wel via Marktplaats, maar goed). Zo af en toe gaat de PS4 Slim weer aan, maar toch blijf dat ik die er weer naast heb staan.
Tenzij je het geld natuurlijk hard nodig hebt.....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En werkt perfect , afgelopen week gekochticy schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:39:
[...]
Heb via een site die ik niet ga aanraden (had slecht onderzoek gedaan) 6x 1 maand pass gekocht en ben (nog) niet gebanned.
Zit inmiddels in mijn 4e maand bijna.
Volgens mij is cdkeys te vertrouwen, dacht ik.
Daar hebben ze hem voor 38 euro zie ik: https://www.cdkeys.com/xb...h-xbox-game-pass-xbox-one
Walking on the bright side of life
Kreeg net een verzendbevestiging van Ubi dat ik de Spartan Edition morgen kan verwachtenTits schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:38:
Nog een uurtje en de recensies van AC:Odyssey mogen online. Kijk er wel naar uit in feite.

Verwijderd
Ja joh. Save niet omgezet van de 360 dus ben opnieuw begonnen. Nu net over de helft van de main story als ik het me goed herinner van 2010. Genieten.G_Dragon schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:25:
[...]
Haha jij ook alweer aan het spelen, ik heb gisteravond 2 uurtjes zitten pokeren in de game
De game ziet er indrukwekkend uit op 4K, ik was toen ook overnieuw begonnen en was binnen 4 dagen door de story heen. Hoeveel uur weet ik zo gauw niet uit me hoofd om eerlijk te zijn, blij dat ik niet de enige benVerwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:26:
[...]
Ja joh. Save niet omgezet van de 360 dus ben opnieuw begonnen. Nu net over de helft van de main story als ik het me goed herinner van 2010. Genieten.
Ja, ziet hij er goed uit? Daarom twijfel ik om er opnieuw aan te beginnen. Met veel 360 games heb ik het gevoel dat ik oude brol aan het spelen ben.G_Dragon schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:30:
[...]
De game ziet er indrukwekkend uit op 4K, ik was toen ook overnieuw begonnen en was binnen 4 dagen door de story heen. Hoeveel uur weet ik zo gauw niet uit me hoofd om eerlijk te zijn, blij dat ik niet de enige ben.
Ook als je geen 4K Tv hebt raad ik je game aan om nogmaals te spelen, blijft echt een topper.Tits schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:50:
[...]
Ja, ziet hij er goed uit? Daarom twijfel ik om er opnieuw aan te beginnen. Met veel 360 games heb ik het gevoel dat ik oude brol aan het spelen ben.
Het pokeren is na of tijdens de storymode ergs vermakelijk om uren te doen
Forza en lego Indiana Jones via gamepass aan het installeren.
Hoe? Via de xbox applicatie op New Zeeland gezet en doorsturen maar.
Hoe? Via de xbox applicatie op New Zeeland gezet en doorsturen maar.
- quorumz
- Niet online

hij staat er idd: https://tweakers.net/revi...naar-griekse-oudheid.htmlTits schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:38:
Nog een uurtje en de recensies van AC:Odyssey mogen online. Kijk er wel naar uit in feite.
heb gelijk wat olie op het vuur gegooid als ze dit zeggen:
We schreven het op de eerste pagina al: Assassin's Creed Odyssey is prachtig. Daarbij doelden we vooral op de omgevingen. De spelwereld is groot en ziet er verzorgd uit. Wel valt op dat Assassin's Creed Odyssey de limieten van de PlayStation 4 aardig opzoekt. Zowel op de normale PS4 als op de PlayStation 4 Pro kregen we te maken met flinke laadtijden. Daarbij komt dat textures af en toe te langzaam worden ingeladen, waardoor een witte muur voor je ogen ineens kan veranderen in een muur gemaakt van allerlei stenen. Het is geen deal-breaker, maar het zijn typisch dingetjes die je in een net iets te ambitieuze openwereldgame terugziet.
xbox one x gebruiken!
versie verschillen: bv op 2:25 (ene keer is x1x beter beeld andere x ps4pro)
[ Voor 9% gewijzigd door quorumz op 01-10-2018 14:21 ]
Zojuist mijn xbox game pass trial geactiveerd voor horizon 4.
Ben zeer benieuwd. Demo was leuk maar niet heel bijzonder.
Hoop echt dat deze keer ze me langer geboeid houden dan met fh3 en fm7..
Vind mooie service die gamepass. Scheelt mij weer hoop geld
En in 14 dagen kan ik makkelijk testen of de game voor mij is of niet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Na lang twijfelen toch maar de Forza Horizon 4 XBox One X bundel besteld bij bol.com.
Mooie prijs:
Xbox One X, Forza Horizon 4, Forza Motorsport 7 en FIFA19 voor 444 euro
Nu nog die 4K tv
Mooie prijs:
Xbox One X, Forza Horizon 4, Forza Motorsport 7 en FIFA19 voor 444 euro
Nu nog die 4K tv
- quorumz
- Niet online

Het spel ziet er schitterend uit, rijdt heerlijk, met de goede auto's wel te verstaan. Mijn mercedes AMG GT werd helemaal weg gereden..wtf..v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:19:
Zojuist mijn xbox game pass trial geactiveerd voor horizon 4.

het lukte me nog niet coop en pvp races te kiezen (gok omdat de meesten pas vanaf morgen kunnen spelen)
de gedetailleerd heeft is nog zoveel beter dan fh3, zelfs in huizen kan je kijken en zijn die ingericht, de drone mode is heel gaaf gedaan (gewoon rondvliegen zonder een maximale radius)
het lijkt net iets laagdrempeliger dan FH3 ook met hoe snel je rewards haalt, op zich ben ik daar voorstander van. (vind bv dat in een Rainbow Six Siege 2 voor elke level omhoog je ook goodies moet krijgen nu heeft het geen functie)
overall, goede leuke en mooie race met veel variatie waar je heel wat uren speel en kijk plezier aan kan beleven...fh3 is gelijk uninstalled
Verwijderd
Terugkomend op de discussies rondom warmte van de X @JSchut Ik gaf eerder aan nog nooit warmte gevoeld te hebben bij mijn X. Afgelopen weekend wel. Toen hij al uren in standby stond te niksen. Uiteraard deed ik mijn Sherlock pet op en deduceerde dat ik normaal nooit een schijfje erin heb. Schijfje eruit na afsluiten die avond. Ochtend daarna heerlijk koel. Omdat ik een uitgebreide tester ben, heb ik vannacht een schijfje erin gelaten. De X was warm in standby toen ik net thuiskwam. (Niet super warm, toen ik hem helemaal uitzette was de bovenkant na 10 minuten koel als altijd.)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
@exactor it Kookplaatje dus
Het viel mij op bij het claimen van de nieuwe games van "Games with Gold" dat je ze kan "installeren", Na installatie kun je hem spelen zoals gewoonlijk.
Echter staat er in de store bij de game nu "Met xbox live Gold kun je deze game spelen, maar je kunt deze ook kopen"
Eerder stond er "u bent al eigenaar van dit product"
Heeft MS de voorwaarden aangepast?
Kun je nu de games niet meer spelen zonder Gold?
Echter staat er in de store bij de game nu "Met xbox live Gold kun je deze game spelen, maar je kunt deze ook kopen"
Verwijderd
Voor Xbox One Gwg geldt altijd al dat je gold moet hebben om ze te spelen.PurpleBlue schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:37:
Het viel mij op bij het claimen van de nieuwe games van "Games with Gold" dat je ze kan "installeren", Na installatie kun je hem spelen zoals gewoonlijk.
Bij 360 heb je ze voor 'altijd'.
Zie bijv Wikipedia: Xbox Live
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2018 19:46 ]
Die voorwaarde was er altijd alPurpleBlue schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:37:
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ook maar eens mijn gratis maand gamepass gebruikt.
Console op NZ en racen maar
Console op NZ en racen maar
Volgens mij niet. Tijdje geleden nog opgezocht, om een vriend over te halen om een XBOX aan te schaffen.Notna schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:46:
[...]
Die voorwaarde was er altijd alhet is nu alleen wat duidelijker
Zojuist nog even opgezocht, en nu staat er dit:
Wat gebeurt er met mijn Games with Gold-games als ik mijn Xbox Live Gold-lidmaatschap opzeg?
Op Xbox One hebt u geen toegang meer tot uw Games with Gold-titels als u uw abonnement opzegt. Als u echter ooit besluit om uw abonnement te verlengen, hebt u weer toegang tot eerder ingewisselde titels van Games with Gold en kunt u deze weer spelen.
Op Xbox 360 mag u alle Games with Gold-titels die u inwisselt als Xbox Live Gold-lid houden, ongeacht of u uw abonnement voortzet.
Blijkbaar hebben ze het nu opgesplitst in XBOX One / 360

Zou kunnen, maar ik had het altijd als zo begrepen als het er nu staat dus voor mij is het niets bijzondersPurpleBlue schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:51:
[...]
Volgens mij niet. Tijdje geleden nog opgezocht, om een vriend over te halen om een XBOX aan te schaffen.![]()
Wat gebeurt er met mijn Games with Gold-games als ik mijn Xbox Live Gold-lidmaatschap opzeg?
Op Xbox One hebt u geen toegang meer tot uw Games with Gold-titels als u uw abonnement opzegt. Als u echter ooit besluit om uw abonnement te verlengen, hebt u weer toegang tot eerder ingewisselde titels van Games with Gold en kunt u deze weer spelen.
Op Xbox 360 mag u alle Games with Gold-titels die u inwisselt als Xbox Live Gold-lid houden, ongeacht of u uw abonnement voortzet.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dit is al zo sinds de release van de Xbox One.PurpleBlue schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:51:
[...]
Volgens mij niet. Tijdje geleden nog opgezocht, om een vriend over te halen om een XBOX aan te schaffen.![]()
Thanks! Degene die ik nu heb is ook koeler. Alleen heeft deze een ratel.Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:13:
Terugkomend op de discussies rondom warmte van de X @JSchut Ik gaf eerder aan nog nooit warmte gevoeld te hebben bij mijn X. Afgelopen weekend wel. Toen hij al uren in standby stond te niksen. Uiteraard deed ik mijn Sherlock pet op en deduceerde dat ik normaal nooit een schijfje erin heb. Schijfje eruit na afsluiten die avond. Ochtend daarna heerlijk koel. Omdat ik een uitgebreide tester ben, heb ik vannacht een schijfje erin gelaten. De X was warm in standby toen ik net thuiskwam. (Niet super warm, toen ik hem helemaal uitzette was de bovenkant na 10 minuten koel als altijd.)
Ik heb inmiddels een Advanced Exchange gestart omdat ik er totaal niet blij mee ben. Game mania wilde niet meer helpen. Die vonden de ratel normaal. Ik heb liever een refurbished dan deze irritante ratel.
Microsoft vond ook dat dit niet hoorde en ze hebben een nieuwe (refurb) opgestuurd. Deze was in stand-by en op het dashboard heerlijk stil. Echter als ik een game opstarte gingen de fans heel hard naar max en crashte de boel met zwarte vlekken op het scherm. Waarschijnlijk oververhitting.
Weer contact gezocht met microsoft en kan deze weer retourneren. Als ze deze binnen hebben dan krijg ik weer een andere opgestuurd. Allemaal gratis geregeld en ondertussen heb ik mijn eigen Xbox One X nog gewoon staan. Top service.
To be continued.....
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dat verbaasd me niets
- quorumz
- Niet online

de 360 sales: https://www.trueachieveme...-roundup-october-2nd-2018
de x1 sales: https://www.trueachieveme...-roundup-october-2nd-2018
Major Nelson: https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-134/
Voor de Forza Horizon 4 rijders: (interactieve kaart met de borden etc)
http://www.kudosprime.com/fh4/gamemap.php
[ Voor 38% gewijzigd door quorumz op 02-10-2018 07:36 ]
Verwijderd
Ik geef Playground games altijd een euro voor de bonus boards op de ingame map. Gemak dient de mens.quorumz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 05:40:
Dank voor de links.
- quorumz
- Niet online

ik ook maar die kon ik nog niet kopenVerwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:57:
[...]
Ik geef Playground games altijd een euro voor de bonus boards op de ingame map. Gemak dient de mens.
Dank voor de links.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Hyper Light Drifter, Dark Souls meets Zeldaquorumz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 05:40:
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Komt die weer met zijn Hollow Knight zullen jullie denken, maar wat is dat een super game. Ik zie geen 1 persoon in mijn friendslist het spelen. Hoop dat die het toch goed heeft gedaan qua verkopen.
@justifire Leg dat Vermintide even aan de kant en koop Hollow Knight gewoon! Het is echt de dark souls van 2d platformers. Ook al zuig je in platformers, ik zal je steunen! Door onder andere je achievements te liken! Die 5 die je gaat halen in ieder geval
@justifire Leg dat Vermintide even aan de kant en koop Hollow Knight gewoon! Het is echt de dark souls van 2d platformers. Ook al zuig je in platformers, ik zal je steunen! Door onder andere je achievements te liken! Die 5 die je gaat halen in ieder geval
Helaas matige dealsjustifire schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:11:
[...]
Hyper Light Drifter, Dark Souls meets Zelda
Same here. Die heb ik zaterdag of zondag ook gekocht. Vrijdag was hij helaas nog niet beschikbaar in de store.Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:57:
[...]
Ik geef Playground games altijd een euro voor de bonus boards op de ingame map. Gemak dient de mens.
Dank voor de links.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Heb vorige week maar de Xbox One X Forza Bundel i.c.m. Fifa besteld bij GameMania voor 449. Zou als het goed is vandaag binnen moeten komen (alhoewel ik nog geen bericht heb gehad van verzending... edit: bericht gehad dat hij vroegmiddag binnenkomt
).
In de zomer mijn Xbox One verkocht met het idee later een andere console te kopen, maar met deze aanbieding en het recent aanschaffen van mijn 4K tv gaf me toch wel de overtuiging dit nu te doen. Ik heb sowieso nog Live tot februari en bijna alle spellen digitaal gekocht (via US Store met btw 0
) dus ik kan voorlopig toch weer vooruit. Ik zat te dubben over Game Pass maar ik vind het aanbod niet denderend. Ik had EA Access, dat vond ik dan betere bang for bucks, alhoewel daar ook niet veel groots meer bijkomt.
In de zomer mijn Xbox One verkocht met het idee later een andere console te kopen, maar met deze aanbieding en het recent aanschaffen van mijn 4K tv gaf me toch wel de overtuiging dit nu te doen. Ik heb sowieso nog Live tot februari en bijna alle spellen digitaal gekocht (via US Store met btw 0

[ Voor 4% gewijzigd door CyPh op 02-10-2018 09:54 ]
Uw advertentie hier?
Je kan altijd nog gratis de gamepass uit proberen (14 dagen dacht ik?).CyPh schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:51:
Heb vorige week maar de Xbox One X Forza Bundel i.c.m. Fifa besteld bij GameMania voor 449. Zou als het goed is vandaag binnen moeten komen (alhoewel ik nog geen bericht heb gehad van verzending... edit: bericht gehad dat hij vroegmiddag binnenkomt).
In de zomer mijn Xbox One verkocht met het idee later een andere console te kopen, maar met deze aanbieding en het recent aanschaffen van mijn 4K tv gaf me toch wel de overtuiging dit nu te doen. Ik heb sowieso nog Live tot februari en bijna alle spellen digitaal gekocht (via US Store met btw 0) dus ik kan voorlopig toch weer vooruit. Ik zat te dubben over Game Pass maar ik vind het aanbod niet denderend. Ik had EA Access, dat vond ik dan betere bang for bucks, alhoewel daar ook niet veel groots meer bijkomt.
Persoonlijk vind ik het de moeite waard. Zitten veel interessante games tussen
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.