[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.227 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:43:
[...]

Waar heb je de vervangende onderdelen besteld ? Je had toch een SSD ingebouwd ? Heb je nu de normale HDD er weer in of nog steeds de SSD maar wel met een nieuwe ventilator ? En wat kost het ongeveer ?

Zou best mijn X uit elkaar willen halen alleen al om te bekijken hoe eea eruit ziet IRL ipv op youtube filmpjes.
Wij hebben de gok genomen door een defecte Xbox One X op marktplaats te zoeken en van deze Xbox de ventilator over te zetten, de HDD hebben we gewoon bij bol.com besteld. Ze zijn ook op ebay te bestellen mocht je geen 2e hands kunnen vinden.

Nee de SSD zit er momenteel niet in, door alles een beetje het vertrouwen erin kwijt.
Maar wil in de toekomst misschien wel weer eentje erin hebben.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

De SSD kan je ook nog in een externe behuizing bouwen en dan daar je games op zetten.
Als die dan alsnog defect gaat, is het ook minder erg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:54:
[...]

Wij hebben de gok genomen door een defecte Xbox One X op marktplaats te zoeken en van deze Xbox de ventilator over te zetten, de HDD hebben we gewoon bij bol.com besteld. Ze zijn ook op ebay te bestellen mocht je geen 2e hands kunnen vinden.

Nee de SSD zit er momenteel niet in, door alles een beetje het vertrouwen erin kwijt.
Maar wil in de toekomst misschien wel weer eentje erin hebben.
:| Defecte Xbox One X via marktplaats ? Dat moet dan ook van iemand zijn die de garantie zegel niet meer in tact heeft. Ding is nog geen jaar oud en je hebt hier in NL gewoon 2 jaar garantie. Dus of die persoon is gewoon plain stupid, of hij had geen recht meer op garantie.

Wat was er defect aan die Xbox One X dan ? Heb ook even snel op MP lopen zoeken, maar zo 1 2 3 geen defecte kunnen vinden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:54:
[...]

Dat was het mooie van Monster Hunter World. Behalve wat geanimeerde katten hield iedereen het of beperkt of zijn bek. Heerlijk.

Rdr2 komt hier zeker. Deel 1 vond ik top. Maak me alleen zorgen dat er te veel rpg elementen inkomen. Ik zie veel mensen positief praten over wapens schoonmaken, band met paard en je dorp bevoorraden. Lijkt me allemaal flut. Ik wil de cowboy uithangen niet the Sims spelen.
Ik hoop dat de online niet te veel de GTA Online kant op gaat. Maar daar verdienen ze goud geld mee, dus ik vrees het ergste.

Af en toe je wapen schoon maken of een band met je paard hebben lijkt me juist wel leuk. Maar om voor je dorp/kamp te zorgen is altijd zo vervelend in games. Ook een van de redenen waarom ik State of Decay nooit leuk heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:48:
[...]

Ik hoop dat de online niet te veel de GTA Online kant op gaat. Maar daar verdienen ze goud geld mee, dus ik vrees het ergste.

Af en toe je wapen schoon maken of een band met je paard hebben lijkt me juist wel leuk. Maar om voor je dorp/kamp te zorgen is altijd zo vervelend in games. Ook een van de redenen waarom ik State of Decay nooit leuk heb gevonden.
Even buiten of het 'alles wordt belachelijk duur' principe van GTA:O wordt, zolang het maar geen overkill aan PVP gaat worden zoals GTA:O al jaren is. Leuk zo'n heist links en recht, maar PVE is echt niets meer van te vinden. Maar ik verwacht bij RDR2 ook genoeg wat bakken met geld kost, paarden, zadels, wapens, outfits, daar kunnen ze precies hetzelfde gaan doen als bij GTA:O.

SOD is met de juiste mensen/setup/locatie bijna self-supportive, het is alleen dat SOD geen 'einde' heeft maar enkel een 'reset'. Als je alles hebt gedaan van de map, heb je enkel nog de keuze voor laatste missie te doen en dan is het spel gewoon 'afgelopen'. Kan je daarna wel een nieuwe family starten met je eerder overlevende mensen, maar vanuit daar is het verder precies hetzelfde. Dacht stiekem dat die survival/wave mode nog met je characters kon, maar dat is ook enkel pre-made zut.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:23
Of bij Microsoft zelf de Xbox One X Shadow of the Tomb Raider bundel inclusief FIFA19 voor 449.99 :)
microsoft.com/nl-nl/p/xbo...-bundle/8qcqwpcnjkmh/5bvt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:03
RovloSQL schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:00:
[...]

Of bij Microsoft zelf de Xbox One X Shadow of the Tomb Raider bundel inclusief FIFA19 voor 449.99 :)
Alleen jammer dat het geld hier op is :)

Zonder 4k HDR scherm vind ik het kopen ook niet waard zolang de huidige fatboy stilletjes naast met op de kast staat samen met de x360 :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Beperkt dat soort dingen doen is prima. Zoals tussen missies door even tot rust komen waarbij je tijdens een lulverhaal van de opdrachtgever ff wat te doen hebt. Maar als het een spel an sich wordt om je shit op orde te hebben, hoeft het van mij niet zo. En dat kan Rockstar wel met 'hey, it's your cousin, want to go bowling' en alle busywork in bully bijvoorbeeld. Alsnog wel goed gehypt hoor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Wat ik heb begrepen (van de IGN UK podcast) is dat je niet voor je kamp hoeft te zorgen als in een survival achtige vorm. Dus eten en supplies zoeken etc. Wel geeft je kamp veel mogelijkheden tot side quests. En die zijn vaak toch in Rockstar games leuker dan de gemiddelde open world game.

Edit: wat een irritante AI heeft State of Decay. Er is een achievement van 0 punten :p om in de eerste ronde te verliezen... dus ik doe lekker niets... killed de AI iedereen.. maar owee als er een juggernaut komt. Dan zijn ze ineens niet thuis :(

Wel net in mijn eentje tot de 6e ronde gekomen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2018 19:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
RovloSQL schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:00:
[...]

Deze bundel, met fifa19 bij, is 444 euro bij bol 8)
https://www.bol.com/nl/p/...4.ProductTitle#modal_open
Je moet hem wel eerst toevoegen aan je winkelwagen en dan verschijnt fifa automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:23
Swiss Recon schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:25:
[...]

Deze bundel, met fifa19 bij, is 444 euro bij bol 8)
https://www.bol.com/nl/p/...4.ProductTitle#modal_open
Je moet hem wel eerst toevoegen aan je winkelwagen en dan verschijnt fifa automatisch...
Inderdaad, vreemd dat ze het niet duidelijker aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
RovloSQL schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:02:
[...]

Jeetje da's goedkoop ik heb totaal €489 betaald zonder spel bij intertoys was geen enkel bundel of aanbieding 2 maanden geleden. Nouja ik kon ook niet wachten dus eigen schuld dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:15:
[...]

:| Defecte Xbox One X via marktplaats ? Dat moet dan ook van iemand zijn die de garantie zegel niet meer in tact heeft. Ding is nog geen jaar oud en je hebt hier in NL gewoon 2 jaar garantie. Dus of die persoon is gewoon plain stupid, of hij had geen recht meer op garantie.

Wat was er defect aan die Xbox One X dan ? Heb ook even snel op MP lopen zoeken, maar zo 1 2 3 geen defecte kunnen vinden.
Sorry voor de late reactie, het was inderdaad ook iemand met geen garantie zegel meer. Had ook ooit een SSD ingebouwd gehad en maanden daarna is het moederbord dood gegaan en kon meneer hem niet meer onder garantie opsturen.

Denk dat het een beetje geluk moet zijn om een defecte te vinden, zijn niet veel in de omloop.
Het was voor mij de snelste oplossing toen wij hem zagen, anders had ik op ebay moeten wachten.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 07:29:
[...]

BAK, Dying Light, MKX, mooie deals d:)b
Normaliter vind ik altijd dat mensen niet moeten lopen zeiken over afkorting gebruik want als je enigsinds het game nieuws volgt, dan weet je wel wat de afkortingen betekeken.

Dat gezeged hebbende kan ik echt niet verzinnen wat BAK is? Zal vast een enorme 'oh ja' reactie opleveren, maar........ :?

Ik hoop zelfs nog steeds op een leuke dbzf of tekken deal, maar vrees dat ik nog wel even geduld moet hebben (ik zal wel een dbz voor xb1 voor 25 ofzo op v&A) vond dat al best tempting, maar de formule cheap bastard+weinig tijd+veel back log=no sale :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59
Sagat schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:43:
[...]

Normaliter vind ik altijd dat mensen niet moeten lopen zeiken over afkorting gebruik want als je enigsinds het game nieuws volgt, dan weet je wel wat de afkortingen betekeken.

Dat gezeged hebbende kan ik echt niet verzinnen wat BAK is? Zal vast een enorme 'oh ja' reactie opleveren, maar........ :?

Ik hoop zelfs nog steeds op een leuke dbzf of tekken deal, maar vrees dat ik nog wel even geduld moet hebben (ik zal wel een dbz voor xb1 voor 25 ofzo op v&A) vond dat al best tempting, maar de formule cheap bastard+weinig tijd+veel back log=no sale :P
Ik had ook geen idee, maar ik gok op Batman Arkham Knight en die is idd het geld waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Xgar schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:02:
[...]

Ik had ook geen idee, maar ik gok op Batman Arkham Knight en die is idd het geld waard.
'oh jaaaaaa' :P ;)

Schijnt idd goede game te zijn, staat netjes te pronken in mijn 'BAK' log
*baduum tsssssssssssch* :$

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zin in forza horizon 4!

Summary
By this stage, it should come as no surprise that Playground Games finds a way to raise the bar for each release in the Horizon series, and they've once again found another gear in Forza Horizon 4 that leaves its competitors trailing in the dust. The roster of cars is bigger than ever, the setting of Britain is stunningly recreated down to the finest detail, the shared online world is a resounding success, and the addition of seasons adds something completely new and unique to the series both in terms of the gameplay and the aesthetics of the world. I don't know how they do it, but Playground Games has once again set the standard for other racing games to strive for.

https://www.trueachieveme...51/forza-horizon-4-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:52:
Zin in forza horizon 4!

Summary
By this stage, it should come as no surprise that Playground Games finds a way to raise the bar for each release in the Horizon series, and they've once again found another gear in Forza Horizon 4 that leaves its competitors trailing in the dust. The roster of cars is bigger than ever, the setting of Britain is stunningly recreated down to the finest detail, the shared online world is a resounding success, and the addition of seasons adds something completely new and unique to the series both in terms of the gameplay and the aesthetics of the world. I don't know how they do it, but Playground Games has once again set the standard for other racing games to strive for.

https://www.trueachieveme...51/forza-horizon-4-review
Kan je deze als Gamepass user ook al preloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond Dishonored 2 zo goed als uitgespeeld. Moet zeggen dat ik toch wel genoten heb van de game, ondanks dat ik er even in moest komen. Gaandeweg wordt de game makkelijker, iets wat voor mij persoonlijk wel hielp. Aantal hele bijzondere levels tegengekomen die leuke gameplay opleverden. Ben wel redelijk de chaos kant opgegaan, vooral omdat de visuals bij het doden van een vijand zo bruut zijn :D

Er is een NG+ optie begreep ik, denk dat ik die wel met Emily ga starten. Maar aangezien Spiderman staat te wachten op een geleende PS4 verwacht ik daar weinig progressie mee eerlijk gezegd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 15:12

Meneer iCy

swarma

RovloSQL schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:02:
[...]

Forza Horizon 4 met Forza Motorsport 7 bundel ziet er ook lekker uit bij de intertoys. Zit ook Fifa 19 gratis bij.

Quanta Kosta: 449 daar.
Met State of Decay 2 niet dus verwacht Forza Horizon 4 ook niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer iCy op 25-09-2018 11:24 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Die Xbox One X bij Intertoys is wel interessant.
Heb nu de originele Xbox One(1TB), maar dan de Forza 6 editie:
Afbeeldingslocatie: https://www.justpushstart.com/wp-content/uploads/2015/06/Forza-6-Xbox-One.jpg
Kan ik hier meer voor vragen dan een 'normale' Xbox One ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
Zou dit het begin zijn van de een prijsdaling naar onder de 400 euro? Wil toch wel heel graag mijn x1 vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
icy schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:23:
[...]

Forza Horizon 4 met Forza Motorsport 7 bundel ziet er ook lekker uit bij de intertoys. Zit ook Fifa 19 gratis bij.

Quanta Kosta: 449 daar.
Waar zie jij die aanbieding? Of bedoel je gamemania: https://www.gamemania.nl/consoles/xbox-one/2206

[ Voor 18% gewijzigd door CyPh op 25-09-2018 14:33 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:23:
Gisteravond Dishonored 2 zo goed als uitgespeeld. Moet zeggen dat ik toch wel genoten heb van de game, ondanks dat ik er even in moest komen. Gaandeweg wordt de game makkelijker, iets wat voor mij persoonlijk wel hielp. Aantal hele bijzondere levels tegengekomen die leuke gameplay opleverden. Ben wel redelijk de chaos kant opgegaan, vooral omdat de visuals bij het doden van een vijand zo bruut zijn :D

Er is een NG+ optie begreep ik, denk dat ik die wel met Emily ga starten. Maar aangezien Spiderman staat te wachten op een geleende PS4 verwacht ik daar weinig progressie mee eerlijk gezegd.
Een tweede stealth/low chaos run is wel erg tof om te doen juist omdat het dan een heel ander spel dan is met een heel ander verhaal. Death of an outsider (standalone dlc) is ook de moeite.

Ik twijfelde gisteren om te starten met de Definitive Edition van Dishonered 1. Toch maar niet gedaan en Batman Begins gekeken. Nu wil ik Arkham Asylum voor de 5e keer uitspelen. Alleen heb ik alleen de Japanse release nog over. En mijn Japans is niet zo goed. :) (City is te groot en onsamenhangend vanwege catwoman haar gebrabbel. Knight vond ik super tof maar weinig replay waarde. Asylum is mijn favoriete game ooit. :+)

Misschien toch maar niks gamen tot de FH4 en Rdr2 gekte aanbreekt. :)

@Sagat wtf is Dbfz?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2018 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

Winkiller

De Mopperpot

:) nu word de X toch wel heel interessant, Forza 7 & FH4 + console voor 450,= leuke prijs stelling.
Ga er een paar nachtjes over slapen, kijken wat er uit komt volgende week dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Winkiller schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:07:
[...]

:) nu word de X toch wel heel interessant, Forza 7 & FH4 + console voor 450,= leuke prijs stelling.
Ga er een paar nachtjes over slapen, kijken wat er uit komt volgende week dinsdag...
+ FIFA 19 niet te vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

:Y Maar ik ben zelf geen voetbal mens die telt dus niet mee voor mij en zal ik weggeven denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 20:49

JSchut

.....

Winkiller schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:10:
[...]

:Y Maar ik ben zelf geen voetbal mens die telt dus niet mee voor mij en zal ik weggeven denk ik. :P
Of verkopen voor ene paar tientjes. Heb je een One x voor 420 ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JSchut schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:19:
[...]

Of verkopen voor ene paar tientjes. Heb je een One x voor 420 ;)
Wil jij hem dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow bedankt voor die link!
Ik had de One X pack met Horizon 4 al een kleine maand geleden besteld met de actie om je oude Xbox in te leveren, maar zat toch wel een klein beetje afgunstig naar alle aanbiedingen nu te kijken. Maar als de Game Mania het zelf ook doet...
Gelijk even gebeld, ze hadden mijn reservering inderdaad staan, alleen dat ging dus niet vanzelf over naar de actie nu. Ik had een reservering staan voor een One X van €499 8)7
Maar goed, als ik even langskom dan schrijven ze hem over op de huidige actie, scheelt toch weer 50 euro en FIFA (waar ik ook niet zoveel om geef, maar misschien zet ik hem op V&A, en anders, gratiesj is altijd leuk :+)
Wel vaag dat als ik dus níet gebeld had (ik twijfelde, voelde me een beetje een pietlut om nu te bellen) ik mooi meer had mogen betalen omdat ik éérder gereserveerd had. Heb toch het idee dat je érg goed op moet letten met Game Mania...

@Winkiller Wacht niet te lang... weet niet hoe het bij andere shops zit, maar op de site van Game Mania staat dat de actie nog drie dagen geldig is. Beetje jammer als je volgende week besluit er voor te gaan maar alle acties zijn verlopen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 20:49

JSchut

.....

Finraziel schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:31:
[...]
at als ik dus níet gebeld had (ik twijfelde, voelde me een beetje een pietlut om nu te bellen) ik mooi meer had mogen betalen omdat ik éérder gereserveerd had. Heb toch het idee dat je érg goed op moet letten met Game Mania...
Ik had de Tomb Raider bundel besteld voor 499 maar kreeg hem voor de actieprijs van 479,-
Maar dat was de prijs op moment van ophalen. Is natuurlijk net wat anders.
Nee dank je maar denk dat je hem op V&A of Marktplaats echt binnen no-time kwijt bent.

[ Voor 18% gewijzigd door JSchut op 25-09-2018 15:38 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:31:
[...]
@Winkiller Wacht niet te lang... weet niet hoe het bij andere shops zit, maar op de site van Game Mania staat dat de actie nog drie dagen geldig is. Beetje jammer als je volgende week besluit er voor te gaan maar alle acties zijn verlopen.
Ik kan hem niet bestellen via de Intertoys link, ik zie geen koop of reserveren knop.
Alleen: Wordt dinsdag 02 oktober 2018 verwacht!
JSchut schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:38:
[...]

Nee dank je maar denk dat je hem op V&A of Marktplaats echt binnen no-time kwijt bent.
Volgens mij is FiFA een foutje, in de volledige beschrijving praten ze alleen van de Forza games en niet FiFA.

Omschrijving
Inhoud doos:

Xbox One X 1TB console.
Draadloze Xbox controller.
Volledige downloadversie van Forza Horizon 4 en Forza Motorsport 7.
Xbox Game Pass-proefperiode van 1 maand.
Xbox Live Gold-proefabonnement van 14 dagen.

[ Voor 36% gewijzigd door Winkiller op 25-09-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:42:
[...]

Ik kan hem niet bestellen via de Intertoys link, ik zie geen koop of reserveren knop.
Alleen: Wordt dinsdag 02 oktober 2018 verwacht!
Ah, zie het inderdaad, had niet op de Intertoys pagina gekeken. Dan lijkt het er op dat ze daar die dag gewoon voor die prijs te krijgen zullen zijn... Hoewel ik zelf ook niet blind op de site van Intertoys zou durven varen, die doen ook vaak rare dingen (zoals dat je geen product onder de 25 euro mag reserveren, waardoor ze zelf in de hand werken dat je twee dingen bestelt en een daarvan gelijk teruggeeft 8)7)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:50:
[...]

Een tweede stealth/low chaos run is wel erg tof om te doen juist omdat het dan een heel ander spel dan is met een heel ander verhaal. Death of an outsider (standalone dlc) is ook de moeite.

Ik twijfelde gisteren om te starten met de Definitive Edition van Dishonered 1. Toch maar niet gedaan en Batman Begins gekeken. Nu wil ik Arkham Asylum voor de 5e keer uitspelen. Alleen heb ik alleen de Japanse release nog over. En mijn Japans is niet zo goed. :) (City is te groot en onsamenhangend vanwege catwoman haar gebrabbel. Knight vond ik super tof maar weinig replay waarde. Asylum is mijn favoriete game ooit. :+)

Misschien toch maar niks gamen tot de FH4 en Rdr2 gekte aanbreekt. :)

@Sagat wtf is Dbfz?
Dat is Dragon Ball Z fighter, maar dan geschreven door iemand die semi lysdectisch is, of in mijn geval te snel typt :$

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:48:
[...]

Ah, zie het inderdaad, had niet op de Intertoys pagina gekeken. Dan lijkt het er op dat ze daar die dag gewoon voor die prijs te krijgen zullen zijn... Hoewel ik zelf ook niet blind op de site van Intertoys zou durven varen, die doen ook vaak rare dingen (zoals dat je geen product onder de 25 euro mag reserveren, waardoor ze zelf in de hand werken dat je twee dingen bestelt en een daarvan gelijk teruggeeft 8)7)
Ik zal er niet van wakker liggen als ik mis grijp, maar de deal is wel leuk als je Forza liefhebber bent, beide games gebruiken de bijgeleverde hardware goed maar ze zijn niet onspeelbaar op de gewone Xbox One. ;)

Nog een link met leuke prijs stelling:
https://www.gamemania.nl/...ne-x-1tb--forza-horizon-4

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 25-09-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-10 20:17
Iemand ooit refund van xbox one games geprobeerd? Ik blijf maar link naar link klikken en kom nergens exact uit waar ik het kan doen.

Had tijdje geleden die Doom/Wolfenstein II bundel gekocht. Nog niet gespeeld, maar nu komt hij waarschijnlijk ook naar de gamepass. Kan misschien proberen geld terug te vragen:-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:30
Tits schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:12:
Iemand ooit refund van xbox one games geprobeerd? Ik blijf maar link naar link klikken en kom nergens exact uit waar ik het kan doen.

Had tijdje geleden die Doom/Wolfenstein II bundel gekocht. Nog niet gespeeld, maar nu komt hij waarschijnlijk ook naar de gamepass. Kan misschien proberen geld terug te vragen:-).
Gewoon chat opstarten. Is het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Silversin schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:15:
[...]
Gewoon chat opstarten. Is het makkelijkste.
Ok, zie net dat ik het in de Russische store gekocht heb, misschien toch maar best geen slapende honden wakker maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 09:00
Tits schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:17:
[...]
Ok, zie net dat ik het in de Russische store gekocht heb, misschien toch maar best geen slapende honden wakker maken. ;)
Ze zullen de refund gewoon goedkeuren als je geen eerdere refunds op je account hebt staan. Hoewel ze het inderdaad niet heel leuk vinden als je uit buitenlandse stores koopt, doen ze er niet zo heel moeilijk over. (in ieder geval bij mij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

En dan zelf iets posten met dbz :')
Jij bent hier altijd degene met termen als SF, MK, SC, KoF, BB.
En dan heb ik het nog geneens over de termen achter de termen zoals dp, uc, blck, jab, oh, dc, ac :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:09:
Ik dacht dat vandaag Hollow Knight uitkwam? Hebben jullie deze al voorbij zien komen in de store?
Bedoel je HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat vandaag Hollow Knight uitkwam? Hebben jullie deze al voorbij zien komen in de store?
Serieuzer: Je zou het gezien de pagina van de developer wel denken :

http://teamcherry.com.au/...september-25th/#more-1441

Anderzijds zegt de vrij betrouwbare ta https://www.trueachieveme...x-one-with-retail-release

Maar anderanderzijds: https://news.xbox.com/en-...ames-for-september-25-28/

Wellicht om 19u nog eens kijken.

@uchiha tijntje wat heb jij toch met walking simulators en tiener drama's? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2018 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:57:
[...]

Serieuzer: Je zou het gezien de pagina van de developer wel denken :

http://teamcherry.com.au/...september-25th/#more-1441

Anderzijds zegt de vrij betrouwbare ta https://www.trueachieveme...x-one-with-retail-release

Maar anderanderzijds: https://news.xbox.com/en-...ames-for-september-25-28/

Wellicht om 19u nog eens kijken.

@uchiha tijntje wat heb jij toch met walking simulators en tiener drama's? O-)
Je hebt gelijk wat betreft 19u. Wat is daar speciaal aan?

Life is Strange vond ik echt wel tof. En dan met name ook de muziek / soundtrack die eronder zat. Echt genieten :) Heel wat anders dan mijn spotify lijst :P

En ik loop gewoon graag terwijl ik op de bank zit!

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2018 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:06:
[...]

Je hebt gelijk wat betreft 19u. Wat is daar speciaal aan?
Weet ik niet. Maar er staat me bij dat updates in de store vaak gepusht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 15:24

BM

Moderator Spielerij
12u US tijd denk ik?

en let een beetje op de dubbelposts O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:59:
[...]

En dan zelf iets posten met dbz :')
Jij bent hier altijd degene met termen als SF, MK, SC, KoF, BB.
En dan heb ik het nog geneens over de termen achter de termen zoals dp, uc, blck, jab, oh, dc, ac :o
Echte gamers weten dat' tog' :P Enne jullie in het xbox forum hebben er toch geen sticky 'tw' voor? O-)
Heavy Kick?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

https://mobile.twitter.co.../1044680433709985792?s=19

Nieuwe GwG

[ Voor 9% gewijzigd door kevlar01 op 25-09-2018 23:11 ]

Geen verkeerde maand op zich. In ieder geval wel leuke games (al heb ik alles natuurlijk al wel :') )

Overigens was vandaag Dakar 18 uitgekomen (over die rally in Afrika/Zuid Amerika). Gameplay ziet er niet heel denderend uit, al is het wel opvallend hoe ze een bepaald aspect van de Dakar hebben toegevoegd (dat rijden van die checkpoints). Maar er lijkt totaal geen moeilijkheid te zitten in het rijden van de duinen en dat leek me nou juist iets waar ze wat mee konden doen. Ik heb nog geen filmpje gezien waar ze zich ingraven. En repareren was ook al het klikken van een menu met het vervolgens krijgen van een tijdstraf over hoe lang het zou moeten hebben geduurd.

Nee, gemiste kans, maar het was wel duidelijk dat een dergelijke game het niet ging worden. En dan ben ik nog best grote fan van die rally

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Game Pass Oktober erbij:

Xbox One
Forza Horizon 4
Wolfenstein: The New Order
Metro 2033 Redux
Westerado: Double Barreled
Shantae: Half-Genie Hero

Xbox 360
LEGO Indiana Jones: Original Adventures -> jammer, had gehoopt dat die nog via Gold een x kwam (29,99 yeah right) omdat deel 2 er al wel eens bij zat
Split/Second

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
quorumz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 06:38:
Game Pass Oktober erbij:

Xbox One
Forza Horizon 4
Metro 2033 Redux

Xbox 360
LEGO Indiana Jones: Original Adventures -> jammer, had gehoopt dat die nog via Gold een x kwam (29,99 yeah right) omdat deel 2 er al wel eens bij zat
Split/Second
Ik blij met horizon 4 en me zoon blij met lego 😁
[...]

Welke Dragonball game wil je graag halen dan Xenoverse 2?

• timmie271
CallmeGod schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:43:
[...]

Ik blij met horizon 4 en me zoon blij met lego 😁
Ik blij met beide :+
En blij met wolfenstein. Hoef ik die ook niet meer aan te schaffen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:35:
[...]

Geen verkeerde maand op zich. In ieder geval wel leuke games (al heb ik alles natuurlijk al wel :') )
De ergste nachtmerrie van mij als cheap ass gamer, ik had overcooked laatst al zelf gekocht, TEH HORROR, oh well nou kan ik hem wel altijd blijven kopen ipv tot ik stop met xb live :D
G_Dragon schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:24:
[...]
Welke Dragonball game wil je graag halen dan Xenoverse 2?
The dragon ball z fighting game van arc sys. De xenoverse games heb ik nooit heel veel mee gehad (heb ze ooit nooit echt een kans gegeven, maar wel is geprobeerd....)
Had jij de jouwe uiteindelijk nog verkocht?

10 second ninja DONE

• MRE-Inc

MRE-Inc

Game Pass Oktober erbij:

Xbox One
Forza Horizon 4
Metro 2033 Redux

Xbox 360
Split/Second
Lego Indiana Jones heb ik op de Xbox360 grijs gespeeld in coop met mijn toen 7 jarige zoon. Hij vond het prachtig, leerde er nog wat van en heeft met die game de controls aardig goed onder de knie gekregen toen ondanks dat de X360 controller nog wat te groot was voor hem.

Lego Indiana Jones 2 daarentegen was een soort van ramp. Hadden ze ineens van die rare hubs geintroduceerd waar een 7 jarige nauwelijks wat van snapt. Die heeft junior dan ook 3x opgestart en toen nooit meer aangeraakt.

Verder prima maand voor GwG. Die overcooked ziet er wel geinig uit. Wellicht dat mevrouw MRE-Inc dat ook leuk vindt, kan ik dr misschien, heel misschien oooooit nog eens lekker maken voor console gaming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:03:
[...]
Wellicht dat mevrouw MRE-Inc dat ook leuk vindt, kan ik dr misschien, heel misschien oooooit nog eens lekker maken voor console gaming.
Mevrouw Sagat speelde vroeger ' diner dash' van pop cap, wat volgens mij wel bepaalde gameplay elementen deelt. Ik wil haar nog steeds een keer overcooked laten spelen, maar ze heeft van nature echt 0 interesse in console videogames. En houdt ook niet van controllers, standaard is de vraag 'kan ik niet een muis gebruiken?'
aargh vrouwen 8)7
(ok iig mijn vrouw dan, er zijn er natuurlijk genoeg de wel affiniteit met console games hebben....)

10 second ninja DONE

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sagat schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:31:
[...]

Mevrouw Sagat speelde vroeger ' diner dash' van pop cap, wat volgens mij wel bepaalde gameplay elementen deelt. Ik wil haar nog steeds een keer overcooked laten spelen, maar ze heeft van nature echt 0 interesse in console videogames. En houdt ook niet van controllers, standaard is de vraag 'kan ik niet een muis gebruiken?'
aargh vrouwen 8)7
(ok iig mijn vrouw dan, er zijn er natuurlijk genoeg de wel affiniteit met console games hebben....)
Pop Cap..... *O* Het standaard antwoord van junior toen hij nog een wat jonger was. Wat wil je later worden ? "Werken bij Pop Cap" want die maken Plants vs Zombies..... PvZ heeft hij op de Xbox grijs gespeeld, maar nu hij ouder is, is het Fortnite all the way.....

Misschien wil @Reefun zijn vrouw wel delen O-) Die speelt volgens mij regelmatig mee op dr eigen XBox One.

Mevrouw MRE-Inc ziet het liefst dat al mijn consoles per direct stuk gaan. Is echt een doorn in haar oog. Voor de grap zeg ik wel eens als ik van werk kom: "Zo vanavond, eens even een lekker potje games op de Xbox/PS4".... Je moet haar gezicht dan zien >:)

En het mooiste nog, als je dat tegen haar zegt, dan is het: "Nee hoor, ik gun jou je hobby"

Tuuuuuurlijk...... :/

https://www.dualshockers....use-and-keyboard-support/

Prima voor SP games of Co-op games, maar voor MP zou ik dat niet echt tof vinden als dit standaard wordt ondersteund. :)

Verder vermaak ik me verbazingwekkend goed met de horde mode van State of Decay 2 ook al is het eigenlijk wel best brak als ik er heel objectief naar kijk :P.

Helaas wel een beetje een grind voor alle achievements. Nog maar 160 rondes te gaan :P

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2018 10:49 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Game Pass Oktober erbij:

Xbox One
Forza Horizon 4
Metro 2033 Redux

Xbox 360
Split/Second
Matig maandje persoonlijk :9 . Horizon 4 Ultimate Edition gekocht, en Wolfenstein en Metro natuurlijk al lang en breed uitgespeeld. De rest niet zo interessant. Maar goed dat is persoonlijk, als je Wolf en Metro nog niet hebt gespeeld en Forza 4 via GP wil spelen, is het natuurlijk weer een topmaand.

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:43:

Prima voor SP games of Co-op games, maar voor MP zou ik dat niet echt tof vinden als dit standaard wordt ondersteund. :)
developers can now build mouse and keyboard support in their games if and how they choose. It’s important to note that mouse and keyboard support for games is added on a title-by-title basis, entirely at developers’ discretion. For all other titles, nothing changes. Mouse and keyboard input is not enabled by default for games.
https://news.xbox.com/en-...pers/#PL2f4rmG0kLaelVI.99

Volgens mij wordt het allemaal heel erg overtrokken. Voor de huidige (MP) games verandert er niks en ik denk echt niet dat je in 1 MP potje zit met zowel controller gebruikers als muis/keyboard gebruikers.

Ben wel geneigd te zeggen dat we wel eens als proefballonnetje gebruikt kunnen worden en dat ze het stiekum wel eens aanzetten puur en alleen om te kijken in hoeverre het van elkaar verschilt qua scores.

[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 26-09-2018 10:48 ]

• Reefun
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:41:
[...]

Misschien wil @Reefun zijn vrouw wel delen O-) Die speelt volgens mij regelmatig mee op dr eigen XBox One.
Jepjep! Maar ik ga haar niet delen trouwens :+ ; Ja, als ze online mee doet wellicht. BF1 trok haar nooit echt dus die heeft ze amper mee gespeeld. Maar BF3/4, CoD MW(2)/BO(2)/WaW hebben we helemaal gek gespeeld! We waren met BF4 heel goed op mekaar ingespeeld met de attack heli. Ze kon precies mee draaien met hoe ik vloog :)

Zij is een fanatieke Zelda liefhebber en we hebben bijna alles dubbel (3 x X360, 3 x XB1, 2 x PS3 en daarbij nog een Wii, Wii U, Switch en onze klassiekers zoals de (S)NES, Gamecube en Dreamcast). Maar voor de rest speelt ze van alles hoor. Overcooked, Graveyard Keeper, Assasins Creed, Watchdogs, GTA etc etc.

Ons hele huis zit ook vol met gamedingen. Schilderijen van Mario, Skyrim standbeeld (Alduin), Witcher 3 bobbleheads, Master sword/shield, Een X-wing/Tie-Fighter en ga zo maar door :)

Onze dochter heeft maar geluk met 2 gamende ouders :+

Ik hoef mezelf dan ook gelukkig nooit te verantwoorden als ik ga gamen. Ik kan en wil het me ook niet voorstellen met een vrouw welke dit niet snapt. Of dat ze serieus continu aandacht nodig zou moeten hebben als ik thuis ben.... Brrr. Begrijp me niet verkeerd, ik hou zielsveel van mijn vrouw. Maar ik hoef echt niet continu op d'r lip te zitten (en andersom ook niet).

Maar dan nog ; Ik ben van mening dat er in iedereen een gamer schuilt. "Vroegah" werdt je raar aangekeken als je zei dat je gamede. Tegenwoordig heeft iedereen wel eens een digitaal spel voor lange(re) periode gespeeld. Toegegeven, voor vele zal het voornamelijk mobile games zijn (Candy Crush, Plants Vs. Zombies, Draw it etc.). Maar dan nog, feit dat mensen dat soort spellen (blijven) spelen zegt wel genoeg over die mensen ; dat ze stiekem gamen best leuk vinden. Echter, voor vele is de overstap naar een console net weer te groot want een controller is eng en maakt je stiekem transgender in je slaap of wat smoes dan ook. Zodra ze dat punt voorbij zijn, dan komt het wel goed!

@Sagat ; Heb je jouw vrouw wel eens Stardew Valley laten zien/proberen? Op Reddit lees ik zoveel posts van mannen waarvan hun vrouw dankzij Stardew Valley gamer zijn geworden. Begrijpelijk ook wel. Lekker rustig spelletje, eigen tempo en alles en vrij toegankelijk ook :)
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:43:

Verder vermaak ik me verbazingwekkend goed met de horde mode van State of Decay 2 ook al is het eigenlijk wel best brak als ik er heel objectief naar kijk :P.

Helaas wel een beetje een grind voor alle achievements. Nog maar 160 rondes te gaan :P
De netcode voor die game is zooo slecht, ik heb nog geen enkel potje gehad wat niet gigantisch lagfest was, zeker als die juggers en die snelle zombies komen, gewoon geen hitregistraties. Was nu met 30 rondjes toch wel weer klaar met die mode.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Game Pass Oktober erbij:

Xbox One
Forza Horizon 4
Metro 2033 Redux

Xbox 360
Split/Second
Welke games leaven de pass? Kan dat niet echt terugvinden. Wel een leuke maand gezien ik Wolfenstein nog niet heb gespeeld en FH4 met smart op zitten te wachten, maar FH4 wisten we al natuurlijk ;-)

[ Voor 49% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2018 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:48:
[...]

[...]
https://news.xbox.com/en-...pers/#PL2f4rmG0kLaelVI.99

Volgens mij wordt het allemaal heel erg overtrokken. Voor de huidige (MP) games verandert er niks en ik denk echt niet dat je in 1 MP potje zit met zowel controller gebruikers als muis/keyboard gebruikers.

Ben wel geneigd te zeggen dat we wel eens als proefballonnetje gebruikt kunnen worden en dat ze het stiekum wel eens aanzetten puur en alleen om te kijken in hoeverre het van elkaar verschilt qua scores.
Wat mij hierbij stoort is dat er geheid devs gaan zijn die hun shit niet testen waardoor die keyboard/muis spelers alsnog bij de rest worden gegooid. Denk aan eerst starten met controller en dan overschakelen naar toetsenbord terwijl je al in een game zit. Of mensen die hun vriendjes willen joinen en bv pas later erbij komen. Denk maar niet dat er dan een popup komt met "je speelt nu met keyboard/muis, hiervoor zul je de game verlaten" in beeld gaat komen.

Nee, dit gaat nog een heleboel shit met zich mee brengen, waarbij ik ook nog wel zie gebeuren dat mensen dan ook maar met muis en toetsenbord gaan spelen omdat je anders niet meer mee kunt komen oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2018 11:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:28:
[...]

Wat mij hierbij stoort is dat er geheid devs gaan zijn die hun shit niet testen waardoor die keyboard/muis spelers alsnog bij de rest worden gegooid. Denk aan eerst starten met controller en dan overschakelen naar toetsenbord terwijl je al in een game zit. Of mensen die hun vriendjes willen joinen en bv pas later erbij komen. Denk maar niet dat er dan een popup komt met "je speelt nu met keyboard/muis, hiervoor zul je de game verlaten" in beeld gaat komen.

Nee, dit gaat nog een heleboel shit met zich mee brengen, waarbij ik ook nog wel zie gebeuren dat mensen dan ook maar met muis en toetsenbord gaan spelen omdat je anders niet meer mee kunt komen oid.
Maar welke game zou dat nu moeten zijn dan mensen daadwerkelijk 'niet meer mee kunnen komen'?

EA games? Nope, andere code. Fortnite/Pubg? Zou me werkelijk niets interesseren.

Gros van de ontwikkelaars gaan hier niet eens aan beginnen, berg indies, zwikkie coop's, al zou GTA5 van mij wel mogen, PC heeft dat ook al sinds release. Games als Warframe, Halo Wars, misschien nog GOW4, of later nog een berg ports vanaf PC, die zullen het gebruiken, de rest zal het weinig boeien.

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Is hier iemand die zijn Xbox One X aangesloten heeft op een Sony KD-49XF9005? Kunnen jullie je ervaringen delen? Ik ben op zoek naar een nieuwe tv (max 49 inch) en deze staat nu op 1.

Ander formaat mag natuurlijk ook. Iemand die op de X en deze tv gespeeld heeft, los van het feit of hij eigenaar was :-), telt ook.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Tits
Had gehoopt dat Storm Island van FH2 nog eens in de sale kwam voor hij van de store verdwijnt. Vrees er een beetje voor. Toch vreemd dat ze zo sterke games er gewoon uitgooien door wat problemen met licenties.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
icy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:23:
[...]

Welke games leaven de pass? Kan dat niet echt terugvinden. Wel een leuke maand gezien ik Wolfenstein nog niet heb gespeeld en FH4 met smart op zitten te wachten, maar FH4 wisten we al natuurlijk ;-)
Op de Xbox One console kun je op de Game Pass tab tegenwoordig een "Leaving soon" overzicht vinden.

TrueAchievements meldt ook iedere maand de te verwijderen games:

Four Titles Leaving Xbox Game Pass at the End of September 2018
https://www.trueachieveme...the-end-of-september-2018

Xbox One
•Maldita Castilla EX - Cursed Castile
•Saints Row: Gat Out of Hell
•The Bug Butcher
•Tower of Guns

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
In opvolging van de VPN koop truuk kan ik helaas vandaag melden, dat dit ook voor eerder "gekochte" pre-orders geld. Ik krijg namelijk zojuist een betaalfout binnen voor mn in Argentinie ge-preorderde Assassins Creed. :(

Daar gaat mn mn "goedkope" RDR2 en Battlefield V" :(

edit: Mogelijk komt dit ook door een tussentijds verlopen CC, waar ik de nieuwe vervaldatum nu wel kan wijzigen (maar nu niet meer kan gebruiken om te betalen).

Hebben jullie geen problemen verder met de eerdere preorders?

[ Voor 29% gewijzigd door Stefmeister op 26-09-2018 14:06 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:20

Louw Post

Cerenas

Bbfreak schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:48:
Is hier iemand die zijn Xbox One X aangesloten heeft op een Sony KD-49XF9005? Kunnen jullie je ervaringen delen? Ik ben op zoek naar een nieuwe tv (max 49 inch) en deze staat nu op 1.

Ander formaat mag natuurlijk ook. Iemand die op de X en deze tv gespeeld heeft, los van het feit of hij eigenaar was :-), telt ook.
Ik weet niet of je iets specifieks wil weten met die combo, maar ik heb zelf de Sony KD-55XE9005 en Xbox One S en dat bevalt mij al zeer goed, met de XF en One X zal dat alleen maar beter zijn gok ik.

Wel heb ik bij het opstarten van de Xbox, als de tv al aanstaat, dat de TV dan met een scherm komt waarbij hij tv zenders wil instellen. Op één of andere manier door het signaal wat van de Xbox af komt om de TV aan te zetten via HDMI meen ik, als ik dit uitzet heb ik geen last in ieder geval. Verder zeker niks te klagen. :)

• Bbfreak
Louw Post schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:28:
[...]

Ik weet niet of je iets specifieks wil weten met die combo, maar ik heb zelf de Sony KD-55XE9005 en Xbox One S en dat bevalt mij al zeer goed, met de XF en One X zal dat alleen maar beter zijn gok ik.

Wel heb ik bij het opstarten van de Xbox, als de tv al aanstaat, dat de TV dan met een scherm komt waarbij hij tv zenders wil instellen. Op één of andere manier door het signaal wat van de Xbox af komt om de TV aan te zetten via HDMI meen ik, als ik dit uitzet heb ik geen last in ieder geval. Verder zeker niks te klagen. :)
Bedankt voor je feedback. Zeker nuttig.

Hoe ervaar je de input lag? Speel je in game mode? Ik weet niet of je shooters speelt en of je dat merkt.
Ben zelf geen pro hoor maar ik wil geen rare lag zien in Halo 5 of MCC bijvoorbeeld.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:20

Louw Post

Cerenas

Bbfreak schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor je feedback. Zeker nuttig.

Hoe ervaar je de input lag? Speel je in game mode? Ik weet niet of je shooters speelt en of je dat merkt.
Ben zelf geen pro hoor maar ik wil geen rare lag zien in Halo 5 of MCC bijvoorbeeld.
Volgens mij heb ik hem in Cinema Pro of Home staan met wat custom settings van het internet voor calibratie, ik switch eigenlijk niet naar Game mode, maar een keer proberen. Om eerlijk te zijn merk ik nu in ieder geval geen (duidelijke) input lag. Dan moet ik wel zeggen dat ik geen snelle shooters speel.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

edit: niet goed gelezen.

[ Voor 91% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2018 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MRE-Inc schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:03:
[...]
Wellicht dat mevrouw MRE-Inc dat ook leuk vindt, kan ik dr misschien, heel misschien oooooit nog eens lekker maken voor console gaming.
Doe het niet. Spreek uit ervaring. Je gaat je dood ergeren, maar het lekker maken voor console gaming is wel geslaagd hier.

Hebben inmiddels een 2e xbox hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Louw Post schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:08:
[...]

Volgens mij heb ik hem in Cinema Pro of Home staan met wat custom settings van het internet voor calibratie, ik switch eigenlijk niet naar Game mode, maar een keer proberen. Om eerlijk te zijn merk ik nu in ieder geval geen (duidelijke) input lag. Dan moet ik wel zeggen dat ik geen snelle shooters speel.
Ik kan je game mode toch echt aanraden. Ik heb het ook in het PS4 topic even gemeld, maar 2 weken geleden een PS4 Slim gekocht voor naast mijn Xbox One X. Deze PS4 aangesloten op HDMI4 op mijn TV. Een paar potten multiplayer Battlefield 1 gespeeld en haalde echt belabeerde K/D's. Ik schoot op dingen en kreeg gewoon geen hitmarkers, laat staan kills.

Na wat onderzoek, bleek dat de HDMI4 ingang op ECO mode te staan. Nadat ik deze op Game mode had gezet, raakte ik ineens alles. Dus het maakt wel degelijk veel verschil....

• Bbfreak
MRE-Inc schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:49:
[...]

Ik kan je game mode toch echt aanraden. Ik heb het ook in het PS4 topic even gemeld, maar 2 weken geleden een PS4 Slim gekocht voor naast mijn Xbox One X. Deze PS4 aangesloten op HDMI4 op mijn TV. Een paar potten multiplayer Battlefield 1 gespeeld en haalde echt belabeerde K/D's. Ik schoot op dingen en kreeg gewoon geen hitmarkers, laat staan kills.

Na wat onderzoek, bleek dat de HDMI4 ingang op ECO mode te staan. Nadat ik deze op Game mode had gezet, raakte ik ineens alles. Dus het maakt wel degelijk veel verschil....
Ook op een Sony tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

icy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:47:
[...]

Doe het niet. Spreek uit ervaring. Je gaat je dood ergeren, maar het lekker maken voor console gaming is wel geslaagd hier.

Hebben inmiddels een 2e xbox hier.
3 xboxen hier, waarvan 1 One X, 1 normale One en 1 Xbox360. Daarnaast nog een PS4 slim.

Denk ook niet dat ik er aan ga beginnen. Dat komt te geforceerd over. Ze moet iets leuk vinden uit haar zelf en niet omdat ik het zo graag wil. Daarentegen ken ik haar goed genoeg. Als die op wat knopjes moet drukken van de controller, dan gaat het eerst 300x mis, moet ze weer kijken waar A, B, X en Y ook alweer zitten etc etc, nee daar ga ik me aan ergeren....
Nee, op een LG uit 2013. Maar elke tv heeft input lag, dat wordt ook uitgebreid besproken hier in de reviews van de tv's. Daarom staat er ook altijd bij wat de inputlag is in Game mode. Ik weet niet welke TV momenteel het beste is, maar de LG Oled tv's zoals de C7 en de C8 schijnen het prima te doen in game mode qua inputlag met 21ms.

Even uit het PS4 topic: https://blog.us.playstati...es-on-ps4-starting-today/

Crossplay Xbox en PS4 en andere systemen wellicht binnenkort mogelijk. Schijnt een beta te zijn.... Het wordt wellicht wel wat met Sony en hun slogan: For the Players....

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 26-09-2018 16:21 ]

• timmie271
Tits schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:58:
Had gehoopt dat Storm Island van FH2 nog eens in de sale kwam voor hij van de store verdwijnt. Vrees er een beetje voor. Toch vreemd dat ze zo sterke games er gewoon uitgooien door wat problemen met licenties.
Vorig jaar ging FM5 al de stores uit die ik nu overigens nog aan het uitspelen ben :+

Maar denk dat het goedkoper is ze er gewoon uit te halen vanwege het gezeik en al het gedoe dat erbij komt.
Daarnaast komt FH4 ook alweer uit en is dat toch weer een heel stuk frisser dan FH2. Desnoods tikken al die mensen FH3 relatief goedkoop op de kop.

Verwijderd

@MRE-Inc wel grappig dat het verwoord is alsof ze het wiel uitvinden en initiatief nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2018 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-10 13:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:18:
[...]
Ik weet niet welke TV momenteel het beste is, maar de LG Oled tv's zoals de C7 en de C8 schijnen het prima te doen in game mode qua inputlag met 21ms.
Heb de C7 en mijn broertje de C8, geen centje pijn en ook niet op 4K qua input lag/delay/whatever

https://powershellisfun.com

Ik heb zelf de SK8500, ding heeft buiten gamemode een 44ms latency en 99% van de tijd meer dan voldoende. Heb al even gamemode getest, wat op papier onder de 20ms gaat, maar heb het idee dat HDR dan ook meteen uitgaat. Ga later nog wat testen met een monitor erbij, maar zolang ik geen latency krijg als vroeger met een philips (kon oplopen tot 180ms :P), vind ik het wel best :D

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-10 07:56
Stefmeister schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:52:
Mijn pre-order van FH4 Ultimate Edition is de 18e van m'n CC afgeschreven zonder problemen. Besteld in Turkije via VPN. Kwam met de huidige koers op slechts 50 euro :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zin in FIFA 19 op Xbox One X. Morgen dan uitgeleverd. Heb het voor een mooie prijs gekocht van €47,45. Wel de standaardeditie maar met DLC.
Mr Magic schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:02:
[...]

Mijn pre-order van FH4 Ultimate Edition is de 18e van m'n CC afgeschreven zonder problemen. Besteld in Turkije via VPN. Kwam met de huidige koers op slechts 50 euro :D
Bij mij zefls 40 euro voor de ultimate editie... was de laatste aankoop mogelijk via vpn.. die optie is exit geworden
Stefmeister schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:52:
In opvolging van de VPN koop truuk kan ik helaas vandaag melden, dat dit ook voor eerder "gekochte" pre-orders geld. Ik krijg namelijk zojuist een betaalfout binnen voor mn in Argentinie ge-preorderde Assassins Creed. :(

Daar gaat mn mn "goedkope" RDR2 en Battlefield V" :(

edit: Mogelijk komt dit ook door een tussentijds verlopen CC, waar ik de nieuwe vervaldatum nu wel kan wijzigen (maar nu niet meer kan gebruiken om te betalen).

Ik heb RDR2 en F1 2018 beide gekocht met Microsoft points uit dat land en een fake creditcard ( zonder vpn ) ingevoerd , zal vanavond even moeten testen als ik thuis ben.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2018 08:16 ]

G_Dragon schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:12:
[...]

Ik heb RDR2 en F1 2018 beide gekocht met een fake creditcard, zal vanavond even moeten testen als ik thuis ben.
Misschien handig om te volgen voor degene die wel eens zo kochten:

https://www.hotukdeals.co...?page=124#thread-comments

* mensen waren met name gebanned door de Enter methode omdat VPN methode al meer dan een maand niet werkt: -> gaat ook niet meer werken
* gift card methode zou moeten werken, als je de kaarten nog kan vinden (braziliaanse zijn duur waardoor het soms een paar euro scheelt) maar je leest wel wat wisselende antwoorden als je veel gift cards wilt inwisselen
* VPN methode werkt dus niet meer (wellicht dat oorzaak de absurd goedkope vbucks in argentinie was, is 1 van de meest populaire games van het moment en scheelt gauw 80% met bv nederland)
* kennelijk kan je bij mtcgames, waar ik ook turkse gift cards koop(kocht) ook het spel kopen uit bv brazilie of turkije. Komt erop neer dat je de code krijgt als gift (vpn opzetten op pc, naar redeem.microsoft.com gaan en code invullen). tsja of je nu een vriend in amerika, brazilie of turkije hebt..of dat een winkel dat voor je doet. (de website krijgt gemengde reacties als je googled maar ik ben zelf altijd netjes geholpen bij de gift cards)

je hebt je tekst aangepast pipo :)

MS points werken natuurlijk gewoon..

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 16:45
G_Dragon schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:12:
[...]

Ik heb RDR2 en F1 2018 beide gekocht met Microsoft points uit dat land en een fake creditcard ( zonder vpn ) ingevoerd , zal vanavond even moeten testen als ik thuis ben.
En hoe kwam je aan die MS points? Giftcard uit dat land? Ben ook benieuwd welk land.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zie dat er momenteel wel heel veel goeie deals zijn om een Xbox One X te kopen. Tomb Raider set + Fifa 19 voor 444 euro is natuurlijk wel scherp geprijsd bij Bol.

Met het oog op Fallout, FH4 en RDR2 toch de credit card er maar eens bij pakken dus :+ Komt m'n 4k Oled toch nog goed tot z'n recht :p

Tesla M3LR '21

elpino.rv schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:18:
[...]

En hoe kwam je aan die MS points? Giftcard uit dat land? Ben ook benieuwd welk land.
Ik heb beide uit mexico gekocht, daar waren altijd giftcards voor te vinden bij https://www.seagm.com , er was toen een update van Microsoft dat een creditcard als dubbele controle vereist was. Ook al had je giftcards, daarvoor heb ik een fake creditcard ingevoerd omdat ik er zelf geen een heb.
quorumz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:17:
[...]

Misschien handig om te volgen voor degene die wel eens zo kochten:

https://www.hotukdeals.co...?page=124#thread-comments

* mensen waren met name gebanned door de Enter methode omdat VPN methode al meer dan een maand niet werkt: -> gaat ook niet meer werken
* gift card methode zou moeten werken, als je de kaarten nog kan vinden (braziliaanse zijn duur waardoor het soms een paar euro scheelt) maar je leest wel wat wisselende antwoorden als je veel gift cards wilt inwisselen
* VPN methode werkt dus niet meer (wellicht dat oorzaak de absurd goedkope vbucks in argentinie was, is 1 van de meest populaire games van het moment en scheelt gauw 80% met bv nederland)
* kennelijk kan je bij mtcgames, waar ik ook turkse gift cards koop(kocht) ook het spel kopen uit bv brazilie of turkije. Komt erop neer dat je de code krijgt als gift (vpn opzetten op pc, naar redeem.microsoft.com gaan en code invullen). tsja of je nu een vriend in amerika, brazilie of turkije hebt..of dat een winkel dat voor je doet. (de website krijgt gemengde reacties als je googled maar ik ben zelf altijd netjes geholpen bij de gift cards)

je hebt je tekst aangepast pipo :)

MS points werken natuurlijk gewoon..
Thanks, dat is de manier die ik inderdaad heb gebruikt.
Klopt kwam erachter dat ik het niet duidelijk genoeg uitlegde en heb het daarom een paar keer aangepast :).

[ Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2018 08:23 ]

Pagina: 1 ... 110 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.