[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.228 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:41:
[...]

Alles nog een keer extra goed aangedrukt qua aansluitingen etc etc zul je wel gedaan hebben ? Gewoon aanmelden en opsturen en doen alsof je neus bloedt toch?

Waar ik overigens wel benieuwd naar ben, is als je Scorpio Edition stuk gaat wat ze dan gaan doen als ze hem gaan vervangen. Zijn er natuurlijk maar een beperkt aantal van gemaakt. Ik zou niet akkoord gaan met een niet-Scorpio Edition, maar ik denk dat ze gewoon het hele binnenwerk gaan vervangen, de Scorpio Case er weer omheen en weer terug. Maar aan de andere kant is en blijft het Microsoft.

Als je ziet hoe je je Elite controller terug krijgt nadat je die netjes in een doosje verstuurd hebt. Gewoon in een bubbeltjes envelop :X
Als je al je 'mazzel' krijgt dat ze dat ding willen maken, zou ik me er echt niet meer druk om maken of je dan nog Scorpio versie krijgt of niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49

JSchut

.....

Dit zijn niet mijn filmpjes maar dit lijkt erg op wat ik nu constant hoor. Zowel met de nieuwe als de vorige.
Begin nu te twijfelen. Aangezien ik nu twee nieuwe heb gehad en ze het beide hebben. Heb ik pech gehad met 2 untis of is dit gewoon normaal? Zo dat erg jammer vinden aangezien mijn One S echt mega stil was.

YouTube: Xbox one X Noise, is it normal?
YouTube: Xbox one X fan noise
YouTube: xbox one x fan noise 02
YouTube: Xbox One X Noise
YouTube: XBOX One X Project scorpio fan noise !?normally?

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 20-09-2018 13:02 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Ik had het enkel met BFV, daar was het echt aanwezig. Maar verder valt het me amper op, geluid van m'n PC is veelal harder :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40
[quote]JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:33:
Dit zijn niet mijn filmpjes maar dit lijkt erg op wat ik nu constant hoor. Zowel met de nieuwe als de vorige.
Begin nu te twijfelen. Aangezien ik nu twee nieuwe heb gehad en ze het beide hebben. Heb ik pech gehad met 2 untis of is dit gewoon normaal? Zo dat erg jammer vinden aangezien mijn One S echt mega stil was.

Ben deze week ook naar een one X gegaan vanaf mijn Day one edition. Als ik BF1 speel merk ik ook het fan lawaai op. Bij m'n ouwe beestje hoorde ik helemaal niks dus dat vind ik ook wel jammer. Bij Netflix en idle draaien is hij wel stil. Weet ook niet of dit normaal is?
Heb het nog niet bij al m'n spellen getest.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Weet iemand of je bij GameMania je Xbox One nog kan inruilen voor een Xbox One X?

Ik heb niet echt veel tijd gehad, dus er ook niet echt naar gekeken. Volgens de website was het een actie die nu voorbij is, maar ik vroeg me af of je het buiten de actie ook kan inruilen.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-10 09:20

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ereaser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:34:
Weet iemand of je bij GameMania je Xbox One nog kan inruilen voor een Xbox One X?

Ik heb niet echt veel tijd gehad, dus er ook niet echt naar gekeken. Volgens de website was het een actie die nu voorbij is, maar ik vroeg me af of je het buiten de actie ook kan inruilen.
Volgens mij kan je daar altijd met je 2e hands meuk aan komen zetten, als het erg incourant is (bijv een sega megadrive of Fifa 2006 voor de PS2) zullen ze het niet aannemen, maar een X1 vast wel

Buiten de speciale inruil acties zal je er wel minder voor terug krijgen, een X1 is 2e hands daar €150, een X1S €180, ga er van uit dat ze er zelf ook nog lekker aan willen verdienen, en de staat ook nog zijn graantje meepikt, en je zal niet heel veel krijgen als je een X1 in komt leveren, eurotje of 60-70?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• JSchut

JSchut

.....

SinergyX schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:11:
Ik had het enkel met BFV, daar was het echt aanwezig. Maar verder valt het me amper op, geluid van m'n PC is veelal harder :P
Schaap360 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:29:
Ben deze week ook naar een one X gegaan vanaf mijn Day one edition. Als ik BF1 speel merk ik ook het fan lawaai op. Bij m'n ouwe beestje hoorde ik helemaal niks dus dat vind ik ook wel jammer. Bij Netflix en idle draaien is hij wel stil. Weet ook niet of dit normaal is?
Dus jullie horen geen rateltje op bijvoorbeeld het dashboard? Ik hoor het namelijk ook als hij in instant on mode heel even bijkomt. (wel wat zachter)

[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 20-09-2018 14:18 ]

• marcelflash
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2024
Mijn ban na aankoop van Xbox live code van gamekeydiscounter.nl is na overdracht van bewijs van betaling gelukkig weer opgeheven. Is het nu echt zo risicovol om je code niet bij de officiële verkooppunten te kopen? (Bol.com, Bart Smit e.d.)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10 11:42
marcelflash schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:17:
Mijn ban na aankoop van Xbox live code van gamekeydiscounter.nl is na overdracht van bewijs van betaling gelukkig weer opgeheven. Is het nu echt zo risicovol om je code niet bij de officiële verkooppunten te kopen? (Bol.com, Bart Smit e.d.)
Ik doe het al jaren via de niet officiele kanalen en nog nooit last gehad van een ban. Al heb ik pas geleden een jaar erbij gedaan via de aanbieding van MS zelf. Kan nu weer vooruit tot Nov 2019 :)

Verwijderd

marcelflash schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:17:
Ik zou wel goed opletten. G2A is bijvoorbeeld een soort marktplaats waar je van andere gebruikers koopt. De kans op gejatte keys is daar hoog. Andere sites pakken het wel netjes aan. Een beetje onderzoek vooraf is wel aan te raden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
[quote]Schaap360 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:29:
~~~
JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:33:

Bij mijn dan weer omgekeerd... Onlangs mijn oude One ingeruild bij GM voor een One X. Nu besef ik pas hoe luidruchtig die vorige One was; mijn One X is fluisterstil. Net wat potjes NHL 19 gespeeld en het nog zitten denken.

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-10 16:53
Vraagje!

Ik gebruik hedendaags nog de OG Xbox One maar ik kan via een omweg de S versie krijgen. Is er verschil tussen die twee op grafische gebied? En is er überhaupt grafisch verschil tussen de S en de X. Als ik geld zou moeten neerleggen lijkt het mij het niet waard om van de OG Xbox naar de S te gaan, of van de S naar de X.

(Ik wil de X vroeg of laat aanschaffen maar dat wordt dan eerder richting kerst, hopen op korting door de feestdagen)
De grafische verschillen tussen de OG en de S zijn minimaal. DigitalFoundry heeft er een paar videos over op Youtube. Zou een S eerder aanbevelen voor de andere voordelen tov de OG (4K output van menu en video, ingebouwde voeding, kleiner, stiller, etc.)

Als je een grafische stap wilt maken moet je voor de X gaan :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-10 16:53
Oké, ja ik vind de bouw kwaliteit in dit geval nou niet zo heel belangrijk dus persoonlijk vind ik het nutteloos om van een OG One naar de S te gaan. Best zonde want hij ziet er goed uit maar ik denk dat eigenaren van een 1e generatie One niet snel over zouden stappen naar de S.

Dat wordt nog even wachten op prijsverlaging van de X!

Verwijderd

Westland1940 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:56:
Oké, ja ik vind de bouw kwaliteit in dit geval nou niet zo heel belangrijk dus persoonlijk vind ik het nutteloos om van een OG One naar de S te gaan. Best zonde want hij ziet er goed uit maar ik denk dat eigenaren van een 1e generatie One niet snel over zouden stappen naar de S.

Dat wordt nog even wachten op prijsverlaging van de X!
Als ik me niet vergis is de harde schijf iets sneller waardoor je iets sneller laadt. Maar de enige echte reden voor een upgrade, in mijn ogen, is dat je een 4k blu-ray speler hebt. De X is de echte upgrade (dat je echt denkt wauw).

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hmmm, het lukt mij zelfs met een Turkse creditcard niet om aankopen te doen. Ben tevens in Turkije dus geen VPN. Vandaag ook 2 mediamarkten langsgegaan voor tegoed kaarten en beide winkels niet gelukt om de kaarten te activeren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 15:22

Bozznl

GT: The Bozzz88

sekeroglan schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:27:
Hmmm, het lukt mij zelfs met een Turkse creditcard niet om aankopen te doen. Ben tevens in Turkije dus geen VPN. Vandaag ook 2 mediamarkten langsgegaan voor tegoed kaarten en beide winkels niet gelukt om de kaarten te activeren.
Hmmm dat is dan wel heel raar....

GT: The Bozzz88

• JSchut

JSchut

.....

Dit is mijn Xbox one x.

YouTube: Xbox one X Fan Noise. Normal?

Het lijkt wel op wat ik met mijn eerste one s had. Ik irriteer mij er best aan. Maar goed als dit zo “hoort” heb ik geen zin om hem weer om te gaan ruilen.

Advanced Exchange is ook een optie maar goed dan krijg je een refurb.

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40
[...]

Dus jullie horen geen rateltje op bijvoorbeeld het dashboard? Ik hoor het namelijk ook als hij in instant on mode heel even bijkomt. (wel wat zachter)
[/quote]

Nee ik hoor nooit een rateltje. Alleen echt het blazen bij Battlefield.
JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:35:
Dit is mijn Xbox one x.

YouTube: Xbox one X Fan Noise. Normal?

Het lijkt wel op wat ik met mijn eerste one s had. Ik irriteer mij er best aan. Maar goed als dit zo “hoort” heb ik geen zin om hem weer om te gaan ruilen.

Advanced Exchange is ook een optie maar goed dan krijg je een refurb.
Ik hoor mijn X ook wel en het geluid is niet raar. Maar vraag me af hoe je dat hoort… Je hebt toch altijd wel game geluid of Netflix geluid of ander geluid? Het is toch niet zo dat je er naast gaat zitten om te luisteren :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JSchut

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:49:
[...]

Ik hoor mijn X ook wel en het geluid is niet raar. Maar vraag me af hoe je dat hoort… Je hebt toch altijd wel game geluid of Netflix geluid of ander geluid? Het is toch niet zo dat je er naast gaat zitten om te luisteren :p
Ik hoor dit door de game heen. Ik zit op een meter. Het is best aanwezig. Als ik het aan de zijkant laat horen dan hoor je het beter.

Edit: hier een beter filmpje.

YouTube: Fan noise side

Zo hard als in het filmpje is het niet. Dat komt door het opnemen. Maar hier hoor je wel goed waar het om gaat.

Als dit normaal is dan zal ik er aan moeten wennen. Geen probleem. Maar wil juist weten of dit normaal is. Mijn one s hoorde ik helemaal niet.

[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 20-09-2018 22:36 ]

Verwijderd

Hoe denk je dat mensen kunnen bepalen of het normaal is? De echte volume van het geluid komt niet overeen met wat onze devices aan volume genereren. Als ik je filmpje op mijn telefoon beluister klinkt het zachtjes terwijl als ik het afspeel op mijn speakers het echt leip hard is.

De X is een stil apparaat. Het is niet normaal dat de fans volle bak draaien in stand by. Het is ook niet normaal dat de fans ratelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2018 22:46 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-10 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

JSchut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:27:
[...]

Ik hoor dit door de game heen. Ik zit op een meter. Het is best aanwezig. Als ik het aan de zijkant laat horen dan hoor je het beter.

Edit: hier een beter filmpje.

YouTube: Fan noise side

Zo hard als in het filmpje is het niet. Dat komt door het opnemen. Maar hier hoor je wel goed waar het om gaat.

Als dit normaal is dan zal ik er aan moeten wennen. Geen probleem. Maar wil juist weten of dit normaal is. Mijn one s hoorde ik helemaal niet.
Dat klinkt niet goed hoor, lijkt mij. Ik let er nooit op omdat ik altijd (zowel op de Xbox als PS4) met een headset op zit te gamen en die staat vaak op zo'n volume dat ik de rest om me heen helemaal niet hoor. Filmpje 1 kan nog wel als dat gewoon tijdens een game is, niet als die op je dashboard staat. Filmpje 2, is dat in standby of op alleen het dashboard of als er een game draait ?

Ik heb hier een XBox One X en een PS4 Slim naast elkaar staan (zie foto een paar pagina's terug van mij). Het is nu 23:42 en ik ben alleen beneden in de woonkamer. Ik heb van 20:30 tot 21:45 Netflix gekeken en daarna de XBox uitgezet en die is ook niet meer aangeweest tot net om even te testen.

Het geluid wat ik hoor, en dan zit ik op 15cm van mijn Xbox af, zowel recht ervoor als schuin, is zo goed als nihil als de Xbox One X in standby mode staat (dus wel games kan updaten). Ik zie wel het ledje van mijn externe SSD branden en tevens hoor ik heeeeeeel zacht af en toe wat gebuzz. Het is meer dat geluidje van een harde schijf die je heeeeeeeel zachtjes hoort ratelen. Zodra ik op 30cm of verder van mijn xbox ga luisteren, dan hoor ik niks meer en hoor ik zelfs het gebrom van de koelkast er boven uit komen.

Als ik mijn XBox aan zet, dan hoor ik op 15cm ook zo goed als niks. Geen overdreven fan geluid en af en toe weer dat gebuzz van de HDD, maar wederom heeeeel zachtjes.

De warmte is een ander ding bij mij. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik voel wel gewoon over de hele bovenkant een warmte, ongeveer stande 1 van een normale huis tuin en keuken radiator. Te weinig warmte om op een koude winterdag je warm te krijgen, maar genoeg warmte om het te kunnen voelen igg. Het is lastig uit te leggen.

Mijn PS4 Slim, maakt wel in standby mode een ratelend geluid, continu, maar dat hoor je alleen als je er op 15cm naast gaat staan met je oor. Voor mij niks bijzonders. Zodra je 30cm of verder van de Slim af gaat staan, hoor je ook niks meer. De Slim heeft nu langer dan 24h niet aangestaan (wel standby mode om games te kunnen updaten) en is over de gehele bovenkant gewoon koel. Koel als in, gewoon koud plastic.

Ik weet niet waar je jouw XBox gekocht hebt, maar ik zou hem eens naar een Gamemania of Media Markt of iets dergelijks brengen en kijken wat ze er daar van vinden. Zoals ik het in jouw filmpjes zie, heb ik het niet, als ga ik met mijn telefoon er direct op 2cm naast zitten en er een filmpje van maken.

Verder schrijf je dat je je One S nooit zo hoorde, dat lijkt mij al genoeg. Het kan dus wel stil. Verder spelen er misschien nog andere factoren bij, bv leeftijd. Ik ben begin 40 en mijn gehoor is minder dan toen ik 20 was, dus misschien valt het bij mij minder op.

EDIT: gezien dat je niet echt in de buurt woont, anders was je van harte welkom met je xbox om die met mijne te vergelijken.....

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 21-09-2018 00:00 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:34:

Actie is inderdaad afgelopen. In principe zul je hem nog wel in kunnen leveren al hangt het af van hoeveel voorraad ze hebben, soms nemen ze een tijdje bepaalde consoles niet aan als ze er al te veel hebben. Ook krijg je inderdaad serieus minder er voor terug.
Ik heb een one en een one s ingeleverd, de one s voor 190 (actie prijs) en de one voor het standaard tarief van ik meen 72 euro of zo (actie prijs daarvoor had 150 geweest).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Belangrijk nieuws: Goat Simulator is nu X enhanced. Microsoft delivers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:57:
Wbt het geluid van de X, de mijne lijkt sinds deze zomer wel een straaljager.
Dacht eerst dat het door het warme weer kwam maar hij doet het nu nog.
Is geen stofje te vinden in de luchtroosters dus dat is de oorzaak ook niet.
Misschien toch maar eens een ticket aan maken, anderzijds, waar hebben we het over, ding staat volle bak te deliveren ! 💪
Het lijkt sinds 1 van de dashboard updates in bepaalde gevallen meer voor te komen.. (bv in the division als je het menu in gaat voor je gear..kennelijk is dat "zwaar" :) ) en zo zijn meerdere games die bij een bepaalde actie er voor zorgt dat de x1 harder gaat blazen...

ik ga dan altijd maar weer snel uit het menu of verder... blijft toch raar klinken als hij dat ineens gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:44:
Hoe denk je dat mensen kunnen bepalen of het normaal is? De echte volume van het geluid komt niet overeen met wat onze devices aan volume genereren. Als ik je filmpje op mijn telefoon beluister klinkt het zachtjes terwijl als ik het afspeel op mijn speakers het echt leip hard is.

De X is een stil apparaat. Het is niet normaal dat de fans volle bak draaien in stand by. Het is ook niet normaal dat de fans ratelen.
Het ging mij niet zo zeer om te kijken of de hardheid van het geluid klopt maar of het type geluid normaal is.
MRE-Inc schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:51:
[...]

Dat klinkt niet goed hoor, lijkt mij. Ik let er nooit op omdat ik altijd (zowel op de Xbox als PS4) met een headset op zit te gamen en die staat vaak op zo'n volume dat ik de rest om me heen helemaal niet hoor. Filmpje 1 kan nog wel als dat gewoon tijdens een game is, niet als die op je dashboard staat. Filmpje 2, is dat in standby of op alleen het dashboard of als er een game draait ?

Ik heb hier een XBox One X en een PS4 Slim naast elkaar staan (zie foto een paar pagina's terug van mij). Het is nu 23:42 en ik ben alleen beneden in de woonkamer. Ik heb van 20:30 tot 21:45 Netflix gekeken en daarna de XBox uitgezet en die is ook niet meer aangeweest tot net om even te testen.

Het geluid wat ik hoor, en dan zit ik op 15cm van mijn Xbox af, zowel recht ervoor als schuin, is zo goed als nihil als de Xbox One X in standby mode staat (dus wel games kan updaten). Ik zie wel het ledje van mijn externe SSD branden en tevens hoor ik heeeeeeel zacht af en toe wat gebuzz. Het is meer dat geluidje van een harde schijf die je heeeeeeeel zachtjes hoort ratelen. Zodra ik op 30cm of verder van mijn xbox ga luisteren, dan hoor ik niks meer en hoor ik zelfs het gebrom van de koelkast er boven uit komen.

Als ik mijn XBox aan zet, dan hoor ik op 15cm ook zo goed als niks. Geen overdreven fan geluid en af en toe weer dat gebuzz van de HDD, maar wederom heeeeel zachtjes.

De warmte is een ander ding bij mij. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar ik voel wel gewoon over de hele bovenkant een warmte, ongeveer stande 1 van een normale huis tuin en keuken radiator. Te weinig warmte om op een koude winterdag je warm te krijgen, maar genoeg warmte om het te kunnen voelen igg. Het is lastig uit te leggen.

Mijn PS4 Slim, maakt wel in standby mode een ratelend geluid, continu, maar dat hoor je alleen als je er op 15cm naast gaat staan met je oor. Voor mij niks bijzonders. Zodra je 30cm of verder van de Slim af gaat staan, hoor je ook niks meer. De Slim heeft nu langer dan 24h niet aangestaan (wel standby mode om games te kunnen updaten) en is over de gehele bovenkant gewoon koel. Koel als in, gewoon koud plastic.

Ik weet niet waar je jouw XBox gekocht hebt, maar ik zou hem eens naar een Gamemania of Media Markt of iets dergelijks brengen en kijken wat ze er daar van vinden. Zoals ik het in jouw filmpjes zie, heb ik het niet, als ga ik met mijn telefoon er direct op 2cm naast zitten en er een filmpje van maken.

Verder schrijf je dat je je One S nooit zo hoorde, dat lijkt mij al genoeg. Het kan dus wel stil. Verder spelen er misschien nog andere factoren bij, bv leeftijd. Ik ben begin 40 en mijn gehoor is minder dan toen ik 20 was, dus misschien valt het bij mij minder op.

EDIT: gezien dat je niet echt in de buurt woont, anders was je van harte welkom met je xbox om die met mijne te vergelijken.....
Thanks voor je uitgebreide post/test.

Dat rrrrrrrrrrr geluid hoor ik constant. Vanochtend heb ik de xbox aangezet (vanuit instant on). Ratteltje is direct hoorbaar. Op het dashboard direct weer in instant on mode gezet. Dus letterlijk niks gedaan. De Xbox maakt nadat hij in instant on mode gaat nog een seconde of 20/30 dat geluid. Ik kon het op 5-6 meter nog duidelijk horen. Dit was nu wel in een stille ruimte. (Alle kinderen sliepen nog :D)

Dit is al de tweede Xbox die dit heeft. Had hem omgeruild voor een nieuwe. (De huidige) en deze is nog iets erger. Bad luck i guess :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Westland1940 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:33:
Vraagje!

Ik gebruik hedendaags nog de OG Xbox One maar ik kan via een omweg de S versie krijgen. Is er verschil tussen die twee op grafische gebied? En is er überhaupt grafisch verschil tussen de S en de X. Als ik geld zou moeten neerleggen lijkt het mij het niet waard om van de OG Xbox naar de S te gaan, of van de S naar de X.

(Ik wil de X vroeg of laat aanschaffen maar dat wordt dan eerder richting kerst, hopen op korting door de feestdagen)
Ik zou alleen de upgrade doen als ik voor weinig een S kan krijgen. Op Marktplaats heb je voor 150 ekkies een zgan S met 1 game en 1 controller. Nieuw lijkt me wat overbodig.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-10 20:17
Wanneer ik mijn TV op HDR-gamemodus zet is mijn scherm altijd veel te donker. Weet iemand waar dit aan ligt?
Ik word eigenlijk ook niet overdonderd door mijn Xbox One X. Ik heb een goedkope 4K-tv, maar toch, soms zie ik amper verschil met vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:18:
[...]

Het ging mij niet zo zeer om te kijken of de hardheid van het geluid klopt maar of het type geluid normaal is.

[...]

Dat rrrrrrrrrrr geluid hoor ik constant. Vanochtend heb ik de xbox aangezet (vanuit instant on). Ratteltje is direct hoorbaar. Op het dashboard direct weer in instant on mode gezet. Dus letterlijk niks gedaan. De Xbox maakt nadat hij in instant on mode gaat nog een seconde of 20/30 dat geluid. Ik kon het op 5-6 meter nog duidelijk horen. Dit was nu wel in een stille ruimte. (Alle kinderen sliepen nog :D)

Dit is al de tweede Xbox die dit heeft. Had hem omgeruild voor een nieuwe. (De huidige) en deze is nog iets erger. Bad luck i guess :(
Is het misschien een idee om bij iemand die "wel" een stille X heeft, te gaan luisteren? Of bij twee mensen :)
Het is ontzettend moeilijk te vergelijken zo.
Dan heb je een referentie, en kun je met een reden weer gaan omruilen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 21-09-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Tits schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:21:
Wanneer ik mijn TV op HDR-gamemodus zet is mijn scherm altijd veel te donker. Weet iemand waar dit aan ligt?
Ik word eigenlijk ook niet overdonderd door mijn Xbox One X. Ik heb een goedkope 4K-tv, maar toch, soms zie ik amper verschil met vroeger.
Wat voor tv heb je? HDR aanwezig? Dat laatste maakt enorm verschil, goedkopere 4K HDR tv's mogen het labeltje HDR eigenlijk niet eens dragen, het aantal nits (helderheid) van die tv's is eigenlijk te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt overal groene vinkjes met de 4k test?

Een goedkope 4k tv heeft of geen HDR of misschien maar 400 nits wat een andere ervaring is dan een
tv met 1000 nit (oled of duurdere lcd panelen)

Als je vorige tv geen 4k was zou je toch wel moeten zien dat dingen scherper zijn...(kan ook nog eens aan het spel liggen, is het alleen enhanced x of 4k + hdr..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Fireshade schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:22:
[...]

Is het misschien een idee om bij iemand die "wel" een stille X heeft, te gaan luisteren? Of bij twee mensen :)
Het is ontzettend moeilijk te vergelijken zo.
Dan heb je een referentie, en kun je met een reden weer gaan omruilen :P
Dit zou ik heel graag doen. Echter ken ik niemand :D Zal de leeftijd wel zijn. Geen van mijn vrienden gamed nog.

Game Mania gebeld en ga hem vanavond weer omruilen. Deze keer gaan we de nieuwe testen in de winkel. Sowieso gaf hij aan de telefoon aan dat er geen ratel/rrrrrr uit de xbox hoort te komen. Laat het daar eerstwel even horen. Neem aan dat ze daar vaker Xboxen hebben gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
Welke tv heb je? Ik heb ook een goedkope 4K-tv, een samsung UE43MU6100, een half jaar geleden gekocht voor 400 euro en ja maar 43 inch, groter kon ik niet plaatsen :P
HDR is natuurlijk nutteloos op een goedkope tv maar 4K is toch een gigantisch verschil in beeldkwaliteit, ik ben van een one s naar een one x gegaan en het verschil is enorm, beeld is veel scherper nu _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:18:
[...]

[...]

Ik heb het idee dat het een beetje bij het karakter van de gebruikte ventilators hoort. Ik heb 3 Xbox One S-consoles van verschillende productiebatches, waarvan de nieuwste het meeste ratelde.
Er is er 1 echt stil - overdag niet hoorbaar op 2,5m afstand, tenzij ik er echt naar ga luisteren -, maar allemaal hebben ze dat rrrrrrrrrrr geluid. Bij de stille moet je je oor er naast houden, maar zelfs daar hoor je het iets, al lijkt het ontbreken van de ratel dan het geluid te veroorzaken ...
(Overigens heeft die stilste console dan weer heel licht last van coil whine in stand-by).

Ik denk dat het per persoon verschilt of men er last van heeft; mijn neefjes hoor ik er niet over klagen. Wel altijd afgevraagd of die ventilator de reden is dat er na een actieperiode met de One S bij Amazon/Media Markt best veel outlet-aanbiedingen waren na een paar weken.

Hopelijk kun je de X bij GameMania ruilen voor een stille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MartijnS72 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:11:
[...]

Ik heb het idee dat het een beetje bij het karakter van de gebruikte ventilators hoort. Ik heb 3 Xbox One S-consoles van verschillende productiebatches, waarvan de nieuwste het meeste ratelde.
Er is er 1 echt stil - overdag niet hoorbaar op 2,5m afstand, tenzij ik er echt naar ga luisteren -, maar allemaal hebben ze dat rrrrrrrrrrr geluid. Bij de stille moet je je oor er naast houden, maar zelfs daar hoor je het iets, al lijkt het ontbreken van de ratel dan het geluid te veroorzaken ...
(Overigens heeft die stilste console dan weer heel licht last van coil whine in stand-by).

Ik denk dat het per persoon verschilt of men er last van heeft; mijn neefjes hoor ik er niet over klagen. Wel altijd afgevraagd of die ventilator de reden is dat er na een actieperiode met de One S bij Amazon/Media Markt best veel outlet-aanbiedingen waren na een paar weken.

Hopelijk kun je de X bij GameMania ruilen voor een stille.
Mijn One S had inderdaad ook dat rrrr geluid als je er naast ging luisteren. Maar dat was zo zacht dat je het op een halve meeter al niet meer hoorde. Deze hoor ik op 6 meter nog overduidelijk.

Heb ze gebeld en mag vanavond een nieuwe halen. Ik ga deze keer in de winkel testen. Hopelijk is de neuwe wel stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kwam deze tegen op reddit : XBox One X external SSD testtijden in Destiny 2

Activity - Internal HDD Time - External SSD Time - Performance Increase (%)
From Starting D2 until orbit - 1m 32s - 54.3s - 41%
From orbit to Tower - 1m 24s - 1m - 29%
From Tower to orbit - 14.9s - 9.9s - 34%
From orbit to Tangled Shore - 55.3s - 36.9s - 33%
Character menu (in orbit) - 2.5s - 1.2s - 52%
Character menu (in Tower) - 3.5s - 1.9s - 46%
Character menu (in Tangled Shore) - 3.4s - 1.7s - 50%
Director (in orbit) - 1.6s - 1.6s - 0%
Director (in Tower) - 2.2s - 2.3s -5% (human error)
Director (in Tangled Shore) - 1.7s - 1.3s - 24%
PvP match (rumble) - 1m 5s - 1m 22s -26% (dependent on connection time)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:26:
[...]

Mijn One S had inderdaad ook dat rrrr geluid als je er naast ging luisteren. Maar dat was zo zacht dat je het op een halve meeter al niet meer hoorde. Deze hoor ik op 6 meter nog overduidelijk.

Heb ze gebeld en mag vanavond een nieuwe halen. Ik ga deze keer in de winkel testen. Hopelijk is de neuwe wel stil.
Sluit dan ook je huidige aan om duidelijk het verschil te kunnen horen. Ben benieuwd. Maak een filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:50:
[...]

Sluit dan ook je huidige aan om duidelijk het verschil te kunnen horen. Ben benieuwd. Maak een filmpje :)
Goede tip! Andere omgeving natuurlijk. Ik kom er hier even op terug!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:37:
Kwam deze tegen op reddit : XBox One X external SSD testtijden in Destiny 2

Activity - Internal HDD Time - External SSD Time - Performance Increase (%)
From Starting D2 until orbit - 1m 32s - 54.3s - 41%
From orbit to Tower - 1m 24s - 1m - 29%
From Tower to orbit - 14.9s - 9.9s - 34%
From orbit to Tangled Shore - 55.3s - 36.9s - 33%
Character menu (in orbit) - 2.5s - 1.2s - 52%
Character menu (in Tower) - 3.5s - 1.9s - 46%
Character menu (in Tangled Shore) - 3.4s - 1.7s - 50%
Director (in orbit) - 1.6s - 1.6s - 0%
Director (in Tower) - 2.2s - 2.3s -5% (human error)
Director (in Tangled Shore) - 1.7s - 1.3s - 24%
PvP match (rumble) - 1m 5s - 1m 22s -26% (dependent on connection time)
Dit kan ik beamen als hardcore Destiny speler. Tijd terug al overgegaan op SSD puur voor de D2 laadtijden >:) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Swiss Recon schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:35:
[...]

Welke tv heb je? Ik heb ook een goedkope 4K-tv, een samsung UE43MU6100, een half jaar geleden gekocht voor 400 euro en ja maar 43 inch, groter kon ik niet plaatsen :P
HDR is natuurlijk nutteloos op een goedkope tv maar 4K is toch een gigantisch verschil in beeldkwaliteit, ik ben van een one s naar een one x gegaan en het verschil is enorm, beeld is veel scherper nu _/-\o_
https://www.foka.nl/produ...g-4k-ultra-hd-tv-49uj630v

Deze.

Het viel mij gewoon op bij Origins. Ik vond het wel mooi, maar werd niet omvergeblazen.

Dat werd ik wel bij de 2de Tomb Raider en Shadow of War. Die twee titels zijn dan weer van net wat te lang geleden zodat ik de laatste maanden niet echt meer zo iets van wow had ;) .

Laattijden zijn enorm verbeterd voor Origins met de Xbox One X, maar toch ben ik nog vrij ongeduldig en vind ik dat het nog lang genoeg duurt;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
quorumz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:26:
[...]

Je hebt overal groene vinkjes met de 4k test?

Een goedkope 4k tv heeft of geen HDR of misschien maar 400 nits wat een andere ervaring is dan een
tv met 1000 nit (oled of duurdere lcd panelen)

Als je vorige tv geen 4k was zou je toch wel moeten zien dat dingen scherper zijn...(kan ook nog eens aan het spel liggen, is het alleen enhanced x of 4k + hdr..
Yep!

Heb alleen het gevoel dat ik moeilijk de instellingen van mijn tv perfect krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 11:26
JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:31:
[...]

Dit zou ik heel graag doen. Echter ken ik niemand :D Zal de leeftijd wel zijn. Geen van mijn vrienden gamed nog.

Game Mania gebeld en ga hem vanavond weer omruilen. Deze keer gaan we de nieuwe testen in de winkel. Sowieso gaf hij aan de telefoon aan dat er geen ratel/rrrrrr uit de xbox hoort te komen. Laat het daar eerstwel even horen. Neem aan dat ze daar vaker Xboxen hebben gehoord ;)
Weet niet waar je woont? Misschien wonen er mede-tweakers in de buurt waar je even mag gaan luisteren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:53

Royz

Kleurenblind!!

Convoy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:25:
[...]

Dit kan ik beamen als hardcore Destiny speler. Tijd terug al overgegaan op SSD puur voor de D2 laadtijden >:) d:)b
Ik ben benieuwd wat sneller is. Xbox One met SSD of Xbox One X as-is

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

wjsiebes schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:34:
[...]

Weet niet waar je woont? Misschien wonen er mede-tweakers in de buurt waar je even mag gaan luisteren? :)
Den Helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-10 16:29

Sagat

Is pappa x2!

Bbfreak schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:35:
[...]

Ik zou alleen de upgrade doen als ik voor weinig een S kan krijgen. Op Marktplaats heb je voor 150 ekkies een zgan S met 1 game en 1 controller. Nieuw lijkt me wat overbodig.
Ik heb vorig jaar black friday een nieuwe gekocht voor 150+ (156/158 inc verzending ofzo?) met rocket leauge.
Ik heb an sich niets tegen 2e hands, maar als ik kan kiezen dan heb ik voor het zelfde bedrag liever nieuw.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:17:
Als iemand de DLC van state of decay 2 wil spelen hoor ik het graag. Solo is het niet te doen want de AI is echt te achterlijk voor woorden. :)

Je hebt Artificial Intelligence en je hebt in State of Decay 2 artificial stupidness.
mijn favorite voorbeeld van slecht ai is Honda in street fighter 4. Hij kan niet met vuurballen over weg....hij blokt ze (is chip damage, dus uiteindelijk gaat ie neer) of hij probeert er overheen te springen....maar hij springt er dan altijd in........zal is kijken of ik er een filmpje van kan maken :+

[ Voor 39% gewijzigd door Sagat op 21-09-2018 12:57 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:17:
Als iemand de DLC van state of decay 2 wil spelen hoor ik het graag. Solo is het niet te doen want de AI is echt te achterlijk voor woorden. :)

Je hebt Artificial Intelligence en je hebt in State of Decay 2 artificial stupidness.
Die survival is best pittig, veelal irritant, zeker wanneer die dikke mobs erbij komen. Maar heb 2 potjes gespeeld, unlocks gaan bizar traag, maar van het weekend mogelijk kunnen we wel wat potjes doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:01
Sagat schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:53:
[...]

Ik heb vorig jaar black friday een nieuwe gekocht voor 150+ (156/158 inc verzending ofzo?) met rocket leauge.
Ik heb an sich niets tegen 2e hands, maar als ik kan kiezen dan heb ik voor het zelfde bedrag liever nieuw.
Dat is best netjes! Heb mijn via marktplaats met 2 controllers en 6 games voor 150. Was van tevoren beetje sceptisch maar nu helemaal blij, Emmer pure alcohol overal overheen en gaan met die banaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:53:
[...]

[...]

mijn favorite voorbeeld van slecht ai is Honda in street fighter 4. Hij kan niet met vuurballen over weg....hij blokt ze (is chip damage, dus uiteindelijk gaat ie neer) of hij probeert er overheen te springen....maar hij springt er dan altijd in........zal is kijken of ik er een filmpje van kan maken :+
De AI (of liever gezegd het onbreken daar van) in Shadow of the Tombraider kan er ook wat van 8)7

Ga zeer waarschijnlijk toch voor SC6, misschien weggegooid geld maar wat ik er van zie en lees maakt me toch best wel hyped.
Volgens de "reviews" moet het het gevoel terugbrengen van de originele SC op de Dreamcast :9~ *O*

*edit* En staat ondertussen geinstalleerd op de Xbox, Cervantes wist het zetje te geven :9

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 21-09-2018 18:05 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil geen discussie tussen groen en blauw uitlokken, maar vroeg me het volgende af en wellicht weet iemand het.

Deze week is er een game uitgekomen genaamd: The Gardens Between. Schijnbaar echt een toffe puzzelgame. Deze game is uitgekomen op de PC, Mac, PS4 en Switch. Hij was voor het eerst getoond bij Sony op de E3. Wat zou de reden zijn dat een dergelijke game dan gewoon niet op de Xbox gereleased wordt? Het enige platform dat dus niet ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:38:
Ik wil geen discussie tussen groen en blauw uitlokken, maar vroeg me het volgende af en wellicht weet iemand het.

Deze week is er een game uitgekomen genaamd: The Gardens Between. Schijnbaar echt een toffe puzzelgame. Deze game is uitgekomen op de PC, Mac, PS4 en Switch. Hij was voor het eerst getoond bij Sony op de E3. Wat zou de reden zijn dat een dergelijke game dan gewoon niet op de Xbox gereleased wordt? Het enige platform dat dus niet ondersteund wordt?
Misschien later iets, net zoals hollowknight?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok dat ze geen overeenstemming kregen voor het ID@Xbox programma, waar normaal gezien dergelijke games hun weg naar de Xbox vinden?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:38:

Ik denk dat Sony een groter bedrag neerlegde voor exclusiviteit (lees wij betalen je om niet op Xbox te verkopen) dan MS dat wilde doen. Draait allemaal om centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:03:
[...]

Gewoon zonde als dat het geval zou zijn. Snap het nog als het geheel exclusief zou zijn op 1 platform. Maar nu is het de omgekeerde wereld, namelijk alle platformen behalve 1tje.
Een kleine ontwikkelaar wil waarschijnlijk de zekerheid van een vast bedrag dan de onzekerheid van verkoopaantallen. Zo hebben ze the best of both worlds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:30

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
[...]

Ik denk dat Sony een groter bedrag neerlegde voor exclusiviteit (lees wij betalen je om niet op Xbox te verkopen) dan MS dat wilde doen. Draait allemaal om centjes.
Hmm denk dat eigenlijk niet Sony is juist niet zo van het neerleggen van veel geld voor exclusiviteit en dan zou de game ook niet op de switch en pc uitkomen.

Ik denk dat het eerder is dat de uitgever/developer niet aan de voorwaarden kon of wilde voldoen om op de Xbox uit te mogen komen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Update over de console.

Bij Game Mania getest en ze vinden het daar normaal. Ze hebben Ehm getest maar niet onder goede load.

Ik irriteer mij er toch nog aan maar hiervoor willen ze hem niet meer omruilen.

Guess I have to live with it. Hopelijk went het en anders in de toekomst toch maar eens kijken naar een Advanced exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:51:
Update over de console.

Bij Game Mania getest en ze vinden het daar normaal. Ze hebben Ehm getest maar niet onder goede load.

Guess I have to live with it. Hopelijk went het en anders in de toekomst toch maar eens kijken naar een Advanced exchange.
Of misschien met een medetweaker omruilen die er geen probleem mee heeft? Voor een klein bedragje is er altijd wel iemand gewillig :P

Het zijn hier allemaal een stel krenten namelijk :>

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 21-09-2018 23:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Hmm. Telltale Games wordt opgedoekt?

https://www.dualshockers.com/telltale-games-studio-closure/

Benieuwd wat dit betekent voor de nog te releasen episodes... Zou echt zonde zijn als de final season van The Walking Dead hieronder te lijden heeft. Het is toch best wel een iconische gamereeks geweest en hoop dan ook op een goed einde.
Chaoss schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:48:
[...]

Hmm denk dat eigenlijk niet Sony is juist niet zo van het neerleggen van veel geld voor exclusiviteit en dan zou de game ook niet op de switch en pc uitkomen.
https://www.xboxachieveme...nly-Lasts-Seven-Days.html

:P

[ Voor 92% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2018 00:27 ]

“UPDATE] Several reports from sources within Telltale (cited at USGamer and Game Informer) have suggested that the remaining skeletal staff at Telltale Games may be staying on to finish work on the previously-announced adaptation of Minecraft: Story Mode for release through Netflix. Likewise, this potentially means that The Walking Dead: The Final Season may end up going unfinished and cancelled halfway through its planned four-episode run.”

Dat zou echt een klote einde zijn voor zo’n serie. Zou je dan nog een refund kunnen vragen?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:14:
“UPDATE] Several reports from sources within Telltale (cited at USGamer and Game Informer) have suggested that the remaining skeletal staff at Telltale Games may be staying on to finish work on the previously-announced adaptation of Minecraft: Story Mode for release through Netflix. Likewise, this potentially means that The Walking Dead: The Final Season may end up going unfinished and cancelled halfway through its planned four-episode run.”

Dat zou echt een klote einde zijn voor zo’n serie. Zou je dan nog een refund kunnen vragen?
Vond het al rustig met releases van ze... weet niet hoe ze dat bedrijf gerunt hebben...maar kennelijk best slecht....

Doe de refund maar idd dan heb ik weer turks tegoed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:14:

Letterlijk 'Walking Dead' :X

• JSchut

JSchut

.....

Lol ik weet niet hoe maar sinds ik hem weer aangesloten heb nadat ik bij game mania ben geweest is de Xbox stiller. Ik hoor hem nogsteeds maar meer op de achtergrond nu.

Apart misschien toch iets gebeurd tijdens het vervoer. Ik klaag iig niet 😊

Nu aftellen naar vrijdag! (Forza horizon 4)

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 16:45
JSchut schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:05:
Lol ik weet niet hoe maar sinds ik hem weer aangesloten heb nadat ik bij game mania ben geweest is de Xbox stiller. Ik hoor hem nogsteeds maar meer op de achtergrond nu.

Apart misschien toch iets gebeurd tijdens het vervoer. Ik klaag iig niet 😊

Nu aftellen naar vrijdag! (Forza horizon 4)
Is het niet dat hij nu beter staat? M.a.w. dat hij eerst bv niet goed op de pootjes/rubbertjes stond waardoor het ging resoneren?

• JSchut

JSchut

.....

elpino.rv schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:08:
[...]

Is het niet dat hij nu beter staat? M.a.w. dat hij eerst bv niet goed op de pootjes/rubbertjes stond waardoor het ging resoneren?
Nope. Exact dezelfde plek. Het geluid is er nog hoor maar een klap minder. Dit hoor ik wel als het stil is en er geen geluid van de game is tijdens het laden. Maar tijdens het gamen hoor ik hem alleen als ik er op ga letten. Prima dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
het gaat mij natuurlijk om forza...

[YouTube: Forza Horizon 4 - Season Simulator w/ Megan Fox]

hm..nee eigenlijk toch om megan.... :)

en laten we eerlijk zijn...voor de alexa gebruikers onder ons zoals ik..

en als we het toch over mooie vrouwen hebben en....tombraider (hoewel ik haar in deze versie van het spel er niet knap uit vind zien..)

[ Voor 63% gewijzigd door quorumz op 22-09-2018 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 20:32:
het gaat mij natuurlijk om forza...

[YouTube: Forza Horizon 4 - Season Simulator w/ Megan Fox]

hm..nee eigenlijk toch om megan.... :)

en laten we eerlijk zijn...voor de alexa gebruikers onder ons zoals ik..

[YouTube: Assassin’s Creed Odyssey: Alexa Meets Alexios | Ubisoft [NA]]

en als we het toch over mooie vrouwen hebben en....tombraider (hoewel ik haar in deze versie van het spel er niet knap uit vind zien..)

[YouTube: Camilla Luddington Says Shadow Of The Tomb Raider May Be Her Last Time Portraying Lara Croft]
Wellicht is de serie Californication een aanrader voor je ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo, ik hoor nu ook tot de 4k familie, is alleen m'n 10 uur van fifa 19 afgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gooi dit hier even neer voor de achievement hunters onder ons.
Heb ook last van deze bug in Shadow of the Tomb Raider (alle velden op 100% maar spel zegt 99% in totaal) had ik dit maar van tevoren geweten....

Reason: Game has an Inventory Space Bug!

Collectibles (Weapons, Attachments, Bags, Outfits and Artifacts) hava a shared Storage that is calculated too small for ALL Weapons, Attachments, Bags, Outfits and Artifacts, so once you reach the limit any subsequent Item won't get added!

Also if you have an uncrafted Outfit and reached that Limit and then craft it it will turn into a Purple Broken Heart Icon, this is something like (Sorry, did run out of storage!).

The same Bug is responsible for missing any Collectibles (Artifacts and Artifacts Collection, Outfits, Weapons) and also causes different stuck 99.x percentages based on how many (Weapons, Attachments, Bags, Outfits) you had prior collecting all Artifacts.

Croft Edition owners with all golden Weapons are hit the hardest, they need to play the game without purchasing any Weapon, Attachment, Bags and Outfits and then get all Artifacts else the bug will most probably hit them in San Juan on the last five Artifacts and all unmissable Story Artifacts then also won't get added which voids the Dr.Croft and also the 100%.

Solution for Dr.Croft: Play NG+ and rush trough San Juan, it will probably unlock.

Solution for 100%: Start a New Game (don't purchase any Weapons, Attachments, Bags, Outfits) and collect everything again!

Alternative: Keep a save where you can still pick up one Artifacts before it bugs out and hope Squenix releases a Patch that fixes the Bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:12:
Heb ook last van deze bug in Shadow of the Tomb Raider (alle velden op 100% maar spel zegt 99% in totaal) had ik dit maar van tevoren geweten....

Reason: Game has an Inventory Space Bug!

Collectibles (Weapons, Attachments, Bags, Outfits and Artifacts) hava a shared Storage that is calculated too small for ALL Weapons, Attachments, Bags, Outfits and Artifacts, so once you reach the limit any subsequent Item won't get added!

Also if you have an uncrafted Outfit and reached that Limit and then craft it it will turn into a Purple Broken Heart Icon, this is something like (Sorry, did run out of storage!).

The same Bug is responsible for missing any Collectibles (Artifacts and Artifacts Collection, Outfits, Weapons) and also causes different stuck 99.x percentages based on how many (Weapons, Attachments, Bags, Outfits) you had prior collecting all Artifacts.

Croft Edition owners with all golden Weapons are hit the hardest, they need to play the game without purchasing any Weapon, Attachment, Bags and Outfits and then get all Artifacts else the bug will most probably hit them in San Juan on the last five Artifacts and all unmissable Story Artifacts then also won't get added which voids the Dr.Croft and also the 100%.

Solution for Dr.Croft: Play NG+ and rush trough San Juan, it will probably unlock.

Solution for 100%: Start a New Game (don't purchase any Weapons, Attachments, Bags, Outfits) and collect everything again!

Alternative: Keep a save where you can still pick up one Artifacts before it bugs out and hope Squenix releases a Patch that fixes the Bug.
Dat is wel knullig zeg. :) Gelukkig had ik geen behoefte aan alle wapens en kleding, dus heb het uiteindelijk wel gewoon de achievements kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 18:03
justifire schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:12:
Heb ik toch nog een extra goed excuus gehad om hem later pas te kopen :+
Maar wel knullig dit. Las op TA ook al heel veel mensen met problemen hiermee waarbij niemand de oplossing wist..

Zelf bijna klaar met SR4 voor de 360. Komt alleen nog het ergste en dat is nog 20 van de 40 uur volmaken in de simulatie... Dat word maar een nachtje de xbox laten draaien....

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:52:
[...]

Heb ik toch nog een extra goed excuus gehad om hem later pas te kopen :+
Maar wel knullig dit. Las op TA ook al heel veel mensen met problemen hiermee waarbij niemand de oplossing wist..

Zelf bijna klaar met SR4 voor de 360. Komt alleen nog het ergste en dat is nog 20 van de 40 uur volmaken in de simulatie... Dat word maar een nachtje de xbox laten draaien....
Ja, het is te belachelijk voor woorden.
Dankzij de outfits van de Croft-edition en de extra golden guns kom ik schijnbaar 6 slots tekort....
Laatste collectibles pak ik dus wel op / krijg ik van de missie maar de teller blijft ondertussen op 330/336 staan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 23 september 2018 @ 21:45:
[...]

Ja, het is te belachelijk voor woorden.
Dankzij de outfits van de Croft-edition en de extra golden guns kom ik schijnbaar 6 slots tekort....
Laatste collectibles pak ik dus wel op / krijg ik van de missie maar de teller blijft ondertussen op 330/336 staan 8)7
Wel raar. Want dat heb ik ook allemaal unlocked en bij mij werkte het allemaal feilloos. Irritant voor je!

Edit: ben nu voor de tweede keer bij de laatste missie. Deadly Obsession is easy mode met alle skills. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:12:
[...]

Wel raar. Want dat heb ik ook allemaal unlocked en bij mij werkte het allemaal feilloos. Irritant voor je!

Edit: ben nu voor de tweede keer bij de laatste missie. Deadly Obsession is easy mode met alle skills. :)
Ook alle wapens en outfits gekocht ?

Ach ben het wel gewend, 8 op de 10 spellen glitchen bij mij.
Vrijdag network test van Soul Calibur VI *O*
https://www.bandainamcoen...ulcalibur-vi-network-test

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 24-09-2018 00:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben de komende periode wel onder de pannen denk ik :). Zat gisteren mijn installed games lijst te kijken en zag dat die overladen was met pre-orders...

September: Life is Strange 2
Oktober: Red dead redemption 2
November: Battlefield V
Februari: Trials Rising
Februari: Metro Exodus
Maart: Sekiro

En ook nog die game uit de E3 mix pot, en dan staat er Forza Horizon 4, Tunic, Hollow Knight en nog wel wat meer er niet eens tussen. :)

Net in de auto trouwens onderweg naar het werk de IGN UK podcast geluisterd, maar ze zijn echt enthousiast over RDR2. Het lijkt me ook echt een geweldige game.

Tot die tijd ook hersenloos zombies killen in State of Decay 2 horde mode! Dat is een game die je lekker zonder geluid kunt spelen terwijl je een serie kijkt op je tablet :+ Heb in 2 dagen horde mode al meer zombies gekilled dan in de hele campaign :P

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2018 07:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:59

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 24 september 2018 @ 00:36:
[...]

Ook alle wapens en outfits gekocht ?

Ach ben het wel gewend, 8 op de 10 spellen glitchen bij mij.
Vrijdag network test van Soul Calibur VI *O*
https://www.bandainamcoen...ulcalibur-vi-network-test
Niet alle wapens maar wel alle outfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Finraziel schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:02:
[...]

Actie is inderdaad afgelopen. In principe zul je hem nog wel in kunnen leveren al hangt het af van hoeveel voorraad ze hebben, soms nemen ze een tijdje bepaalde consoles niet aan als ze er al te veel hebben. Ook krijg je inderdaad serieus minder er voor terug.
Ik heb een one en een one s ingeleverd, de one s voor 190 (actie prijs) en de one voor het standaard tarief van ik meen 72 euro of zo (actie prijs daarvoor had 150 geweest).
Ah ok, jij en @vectormatic bedankt. Dan ruil ik hem niet in aangezien het om een groot prijsverschil gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 24 september 2018 @ 07:24:
Ik ben de komende periode wel onder de pannen denk ik :). Zat gisteren mijn installed games lijst te kijken en zag dat die overladen was met pre-orders...

September: Life is Strange 2
Oktober: Red dead redemption 2
November: Battlefield V
Februari: Trials Rising
Februari: Metro Exodus
Maart: Sekiro

En ook nog die game uit de E3 mix pot, en dan staat er Forza Horizon 4, Tunic, Hollow Knight en nog wel wat meer er niet eens tussen. :)

Net in de auto trouwens onderweg naar het werk de IGN UK podcast geluisterd, maar ze zijn echt enthousiast over RDR2. Het lijkt me ook echt een geweldige game.

Tot die tijd ook hersenloos zombies killen in State of Decay 2 horde mode! Dat is een game die je lekker zonder geluid kunt spelen terwijl je een serie kijkt op je tablet :+ Heb in 2 dagen horde mode al meer zombies gekilled dan in de hele campaign :P
In Februari niet nog meer te doen? 22e bv? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:44:
[...]

Anthem? Nee denk dat ik die oversla :). Metro Exodus komt toevallig ook op die dag uit.
+1
Hier ook BFV, Metro en Sekiro in de pre-order staan naast SCVI :9

RDR2 weet ik nog niet of ik die haal, ben eerlijk gezegd een beetje moe van open-wereld-games.
Waar ik dat in het begin echt helemaal het einde vond (Elder Scrolls, Oblivion, Fallout) heb ik er tegenwoordig geen geduld meer voor om tien minuten ergens heen te rijden om vervolgens tien minuten geouwehoer aan te luisteren over een missie tien minuten verderop om vervolgens tien minuten terug te rijden om uitgebreid te vertellen dat het probleem opgelost is terwijl er tien minuten verderop zich alweer een nieuw probleem voordoet waar uiteraard eerst tien minuten over gezeverd moet worden om enfin..... :P

Zit nog wel met smart te wachten op Ashen !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:44:
[...]

+1
Hier ook BFV, Metro en Sekiro in de pre-order staan naast SCVI :9

RDR2 weet ik nog niet of ik die haal, ben eerlijk gezegd een beetje moe van open-wereld-games.
Waar ik dat in het begin echt helemaal het einde vond (Elder Scrolls, Oblivion, Fallout) heb ik er tegenwoordig geen geduld meer voor om tien minuten ergens heen te rijden om vervolgens tien minuten geouwehoer aan te luisteren over een missie tien minuten verderop om vervolgens tien minuten terug te rijden om uitgebreid te vertellen dat het probleem opgelost is terwijl er tien minuten verderop zich alweer een nieuw probleem voordoet waar uiteraard eerst tien minuten over gezeverd moet worden om enfin..... :P

Zit nog wel met smart te wachten op Ashen !!
Dat was het mooie van Monster Hunter World. Behalve wat geanimeerde katten hield iedereen het of beperkt of zijn bek. Heerlijk.

Rdr2 komt hier zeker. Deel 1 vond ik top. Maak me alleen zorgen dat er te veel rpg elementen inkomen. Ik zie veel mensen positief praten over wapens schoonmaken, band met paard en je dorp bevoorraden. Lijkt me allemaal flut. Ik wil de cowboy uithangen niet the Sims spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:44:
[...]

Anthem? Nee denk dat ik die oversla :). Metro Exodus komt toevallig ook op die dag uit.
Anthem, Crackdown, Days gone (oh wacht, jij had geen PS4 zeker) en Metro idd. En volgens mij nog 1 of 2 games die ik vergeten ben.

Volgens mij komt er van Anthem nog een beta die je wel kunt uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:03:
[...]

Gewoon zonde als dat het geval zou zijn. Snap het nog als het geheel exclusief zou zijn op 1 platform. Maar nu is het de omgekeerde wereld, namelijk alle platformen behalve 1tje.
Ik denk dat switch en pc niet als serieuze concurenten worden gezien. Xbox wel.
JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:51:
Update over de console.

Mooi dat het issue minder lijkt te zijn, maar wel slechte service van gamemania. Nu heb ik toch al niet een hoge pet op van deze toko, maar dat geheel terzijde.

Maar al oude probleem, gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. En ook een reden waarom ik het best fijn vind om bij een webshop te bestellen (helemaal toko's als bol of amazon) dan kan je altijd terugsturen en daarna nogmaals bestellen. Toevallig is er in het ps4 topic een gelijksoortige discussie over geluid en daar zei ik ook al, als we dit met zijn allen accepteren gaat het niet veranderen, maar als je 'lastig' word en een goed werkend product vraagt en dus gaat omruilen, dan zou dat uiteindelijk toch een signaal moeten gaan sturen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Sagat schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat switch en pc niet als serieuze concurenten worden gezien. Xbox wel.

[...]

Mooi dat het issue minder lijkt te zijn, maar wel slechte service van gamemania. Nu heb ik toch al niet een hoge pet op van deze toko, maar dat geheel terzijde.

Maar al oude probleem, gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen. En ook een reden waarom ik het best fijn vind om bij een webshop te bestellen (helemaal toko's als bol of amazon) dan kan je altijd terugsturen en daarna nogmaals bestellen. Toevallig is er in het ps4 topic een gelijksoortige discussie over geluid en daar zei ik ook al, als we dit met zijn allen accepteren gaat het niet veranderen, maar als je 'lastig' word en een goed werkend product vraagt en dus gaat omruilen, dan zou dat uiteindelijk toch een signaal moeten gaan sturen.
Naar mijn mening is het geluid nog steeds te aanwezig. Maar ik heb geen vergelijkings materiaal. (Alleen mijn oude One S en die was zeker stiller). Ik probeer er nu maar niet op te letten.

Ik heb besloten het er maar bij te laten en als ik het in de toekomst toch te irritant blijf cinden dan maar een advanced exchange aan te vragen. Krijg je wel een refurb maar goed als hij dan wel stil is. Met mijn One S hetzelfde gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:19:
[...]

Naar mijn mening is het geluid nog steeds te aanwezig. Maar ik heb geen vergelijkings materiaal. (Alleen mijn oude One S en die was zeker stiller). Ik probeer er nu maar niet op te letten.

Ik heb besloten het er maar bij te laten en als ik het in de toekomst toch te irritant blijf cinden dan maar een advanced exchange aan te vragen. Krijg je wel een refurb maar goed als hij dan wel stil is. Met mijn One S hetzelfde gedaan.
Als je een beetje zelf wil klooien kun je de kast openmaken en kijken of de fans goed recht staan. Ratelen kan zijn dat ie tikt tegen iets of een klein beetje scheef staat (en dus gaat trillen of iets anders laat trillen) Dat kan ook verdere herrie veroorzaken. Let wel op:als je het schever maakt wordt het nog erger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:40:
[...]

Als je een beetje zelf wil klooien kun je de kast openmaken en kijken of de fans goed recht staan. Ratelen kan zijn dat ie tikt tegen iets of een klein beetje scheef staat (en dus gaat trillen of iets anders laat trillen) Dat kan ook verdere herrie veroorzaken. Let wel op:als je het schever maakt wordt het nog erger. :)
Ja maar als ik hem open maak is het weg garantie neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 18:03
uchiha tijntje schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:27:
[...]

Uiteraard, want anders was Deadly Obsession zeker te moeilijk zonder alle bijkomende perks van je OP outfits bovenop je wallhack!!!!! :+
Denk dat ik dezelfde noobcombo ga gebruiken zodra ik hem ga spelen :P scheelt wat frustratie :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:43:
[...]

Ja maar als ik hem open maak is het weg garantie neem ik aan ;)
Er zal ongetwijfeld ergens een stickertje zitten die, wanneer gescheurd/kapot/etc etc, ervoor zorgt dat je garantie komt te vervallen.

En dan zijn het nog best wel veel schroefjes 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
@DutchOwnage @quorumz @TheNostra @halofreak1990 @icy @MRE-Inc

Even terug te komen op mijn verhaal over de kapotte Xbox One X Scorpio:

Heb er met een maat naar gekeken en de Xbox helemaal uit elkaar gehaald, elk onderdeel getest om te ontdekken welk onderdeel stuk was. Uiteindelijk bleek de HDD & de ventilator het probleem te zijn, een defecte ventilator is natuurlijk nooit goed voor de Xbox ;)

Beide hebben we moeten bestellen en een dag later vervangen, nu werkt de Xbox weer helemaal perfect.
Hopelijk blijft dit nu ook zo :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:39:
@DutchOwnage @quorumz @TheNostra @halofreak1990 @icy @MRE-Inc

Even terug te komen op mijn verhaal over de kapotte Xbox One X Scorpio:

Heb er met een maat naar gekeken en de Xbox helemaal uit elkaar gehaald, elk onderdeel getest om te ontdekken welk onderdeel stuk was. Uiteindelijk bleek de HDD & de ventilator het probleem te zijn, een defecte ventilator is natuurlijk nooit goed voor de Xbox ;)

Beide hebben we moeten bestellen en een dag later vervangen, nu werkt de Xbox weer helemaal perfect.
Hopelijk blijft dit nu ook zo :).
Waar heb je de vervangende onderdelen besteld ? Je had toch een SSD ingebouwd ? Heb je nu de normale HDD er weer in of nog steeds de SSD maar wel met een nieuwe ventilator ? En wat kost het ongeveer ?

Zou best mijn X uit elkaar willen halen alleen al om te bekijken hoe eea eruit ziet IRL ipv op youtube filmpjes.

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 24-09-2018 15:44 ]

Pagina: 1 ... 109 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.