[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemania heeft bundles met tombraider en f7+FH4 voor 479.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:11:
Jep. Tis nu wel tijd om over te stappen boys :Xbox One X bundles
Battlefield V en Fallout 76 hebben nu ook een bundle voor 479,- bij GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 20:49

JSchut

.....

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:11:
Ik heb daar idd de Tomb Raider versie gehaald voor 479. (One S ingeruild voor 190)
Mooi ding! Speelt stuk lekkerder in sommige games en de laadtijden van bijvoorbeeld F1 2017 lijken echt behoorlijk korter te zijn.

Wel apart dat hij in rest mode best warm blijft. Dat had ik met de One S geloof ik niet. Maar zal wel zo horen gok ik zo. Hij maakt ook wat meer geluid dan de One S. Maar nog steeds behoorlijk stil.

De bijgeleverde controller heeft helaas een scherpe rand aan de achterkant. (Productiefout?) Kan het iets terug duwen maar je blijft het voelen en het gaat vanzelf elke keer weer terug.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x2zCvlB.jpg

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:57

Sagat

Is pappa x2!

JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:51:
[...]

Ik heb daar idd de Tomb Raider versie gehaald voor 479. (One S ingeruild voor 190)
Mooi ding! Speelt stuk lekkerder in sommige games en de laadtijden van bijvoorbeeld F1 2017 lijken echt behoorlijk korter te zijn.

Wel apart dat hij in rest mode best warm blijft. Dat had ik met de One S geloof ik niet. Maar zal wel zo horen gok ik zo. Hij maakt ook wat meer geluid dan de One S. Maar nog steeds behoorlijk stil.

De bijgeleverde controller heeft helaas een scherpe rand aan de achterkant. (Productiefout?) Kan het iets terug duwen maar je blijft het voelen en het gaat vanzelf elke keer weer terug.

[Afbeelding]
klinkt als een maandagmorgen model, afhankelijk van hoe erg je jezelf eraan stoort gewoon een ander vragen, zeker de controller zou ik om laten wisselen, want iedere keer dat je speelt erger je je aan zoiets. (mijn dochter heeft een switch joycon laten vallen, en daar zit nu een scherp ranje aan......zeer ergerlijk)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:11:
[...]

klinkt als een maandagmorgen model, afhankelijk van hoe erg je jezelf eraan stoort gewoon een ander vragen, zeker de controller zou ik om laten wisselen, want iedere keer dat je speelt erger je je aan zoiets. (mijn dochter heeft een switch joycon laten vallen, en daar zit nu een scherp ranje aan......zeer ergerlijk)
ik ken het...mijn scorpio controller versie heeft zijn home knop dieper liggen...voelt ook vervelend aan, eerst wilde mijn headset ook niet goed werken (alsof de opening niet overeen kwam met de metalen ingang erachter.

Mijn grijze controller liep langzaam naar voren (dacht dat het weghalen van plastic dingetje geholpen had maar na een uur gebeurde het weer). resultaat -> mijn controller gewoon tegen de vloer gegooid en de prullenbak in

mijn witte controller werkt de linker shoulder niet goed.. had ik kennelijk al tijd niet gebruikt nu deed hij zelfs niet meer..resultaat -> hetzelfde als de grijze, via de grond de prullenbak in

vind de kwaliteit best bedroevend voor de prijs ervan.

Vriend van me heeft hem laten samenstellen en ervaart dan wel een betere kwaliteit maar dan ben je wel een poepie duurder uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Sagat schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:11:
[...]

Bedoel je de controller met maandagmorgen model of ook de console? Hoort die niet warm te zijn in rest mode?

Met de controller ga ik sowieso terug want dit irriteert mij teveel. Voel het ook constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:30:
[...]

ik ken het...mijn scorpio controller versie heeft zijn home knop dieper liggen...voelt ook vervelend aan, eerst wilde mijn headset ook niet goed werken (alsof de opening niet overeen kwam met de metalen ingang erachter.

Mijn grijze controller liep langzaam naar voren (dacht dat het weghalen van plastic dingetje geholpen had maar na een uur gebeurde het weer). resultaat -> mijn controller gewoon tegen de vloer gegooid en de prullenbak in

mijn witte controller werkt de linker shoulder niet goed.. had ik kennelijk al tijd niet gebruikt nu deed hij zelfs niet meer..resultaat -> hetzelfde als de grijze, via de grond de prullenbak in

vind de kwaliteit best bedroevend voor de prijs ervan.

Vriend van me heeft hem laten samenstellen en ervaart dan wel een betere kwaliteit maar dan ben je wel een poepie duurder uit...
Waarom niet gewoon garantie claimen? :?
Of had je zelf al in frustratie (verder) kapot gesmeten?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:57

Sagat

Is pappa x2!

JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:30:
[...]

Bedoel je de controller met maandagmorgen model of ook de console? Hoort die niet warm te zijn in rest mode?

Met de controller ga ik sowieso terug want dit irriteert mij teveel. Voel het ook constant.
De controller idd sowieso, maar daar zijn we het over eens.

Over de console moet ik speculeren, daar ik gewoon maar een S peasant ben ;)

Echter ik heb weinig gelezen over warme x-en (al hoewel mij dat eigenlijk niet boeit tenzij....) maar over geluid wel, volgens mij is voor de meeste mensen de one x stiller dan hun vorige xbox en dat was dacht ik vaak een S.

Maar wellicht kunnen de x bezitters hier daar iets over zeggen, als hij inderdaad bij hun ook lawaai maakt en warm word, tjsa dan is het gewoon niet anders.

En natuurlijk ook, wat doe je, als je de nieuwste tr, ac, oid op 4k speelt kan ik me voorstellen dat het apparaat hard moet werken, maar als je gewoon een cuphead of ori ofzo speelt, dan zou hij muisstil horen te zijn...... (tenminste dat verwacht ik, mijn s hoor ik met ori iig niet, cuphead staat nog op de to buy lijst).

Maar ik ben zelf vrij gevoelig voor lawaai van consoles dus hoop dat mijn herinneringen over de ervaringen van mensen hier in deze goed zijn en dat de x idd stil is, ik ben nog steeds voornemens om vroeger of later ook te switchen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:30:
[...]

Mijn X (console) is volledig koud in gebruik en rest modus. Heb alleen bij de luchtroosters ooit warme lucht gevoeld (dat is meestal ook koude lucht). Ook heb ik hem nog nooit gehoord. Zou je console ook meenemen. (helaas)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:33:
[...]

Waarom niet gewoon garantie claimen? :?
Of had je zelf al in frustratie (verder) kapot gesmeten?
op mijn witte had ik geen garantie meer (volgens mij zit die bij de 1e witte xbox editie), die grijze had misschien gekunt.. hmzja een excuus om straks die doorzichtige te kopen.. hopelijk kan ik die via ms wat cheaper krijgen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:52:
[...]

Mijn X (console) is volledig koud in gebruik en rest modus. Heb alleen bij de luchtroosters ooit warme lucht gevoeld (dat is meestal ook koude lucht). Ook heb ik hem nog nooit gehoord. Zou je console ook meenemen. (helaas)
Als ik dit zo lees ben ik niet de enige en doen ze het af als normaal.
https://www.reddit.com/r/...ed_to_be_warm_when_i_use/
https://www.reddit.com/r/...e_x_warm_when_turned_off/

Zijn er hier meer mensen met een warme One X in rest mode? Als het niet hoort breng ik hem natuurlijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de One X nu al zo'n beetje een half jaar en er veel op gespeeld.
Van de One X heb ik de ventilator nog nooit gehoord en ik speel uren
achter elkaar. Mijn PS4 Pro hoor ik wel altijd tot het vervelende aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:37
JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:02:
[...]

Zijn er hier meer mensen met een warme One X in rest mode? Als het niet hoort breng ik hem natuurlijk terug.
Dit is normaal hoor. Mijn One X blijft ook een beetje lauw op een bepaalde plek in rest mode. Zal wel met die Vapor Chamber te maken hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 17-09-2018 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
ik hoor de xbox one x nooit ook niet na uren gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor de mijn One X vaak genoeg als ik games in HDR speel (F1 2018, Ac orgins, Ark bijv. ), hij heeft genoeg ruimte aan alle kanten om de lucht kwijt te kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 17-09-2018 10:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:02:
[...]

Ik heb mijn one x nog niet dus geen ervaring, maar kan het wellicht dat je heel veel games in je download/update lijst hebt staan en dat hij daar mee bezig is? Ik kan me voorstellen dat hij dan koeler blijft als hij daar klaar mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:27:
[...]

Ik heb mijn one x nog niet dus geen ervaring, maar kan het wellicht dat je heel veel games in je download/update lijst hebt staan en dat hij daar mee bezig is? Ik kan me voorstellen dat hij dan koeler blijft als hij daar klaar mee is.
Nope. Alles stond op een externe disc. Dus na inpluggen had ik 2 updates en daarna niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jongens echt dat ie een beetje lauw blijft aan de bovenkant op een bepaalde plek( vermoed dat daar de vapor chamber zit) is echt normaal. Ik dacht zelfs dat DF dat ook meldde in een van hun video's, bij mij is dat iig vanaf day one al zo en heb er nooit naar omgekeken. Buiten dat is ie fluisterstil ook onder heavy load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DutchOwnage schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:32:
Jongens echt dat ie een beetje lauw blijft aan de bovenkant op een bepaalde plek( vermoed dat daar de vapor chamber zit) is echt normaal. Ik dacht zelfs dat DF dat ook meldde in een van hun video's, bij mij is dat iig vanaf day one al zo en heb er nooit naar omgekeken. Buiten dat is ie fluisterstil ook onder heavy load.
Hij is niet lauw. Hij is echt warm. Over de gehele bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ow. Dat is een ander verhaal...zéker in rest mode.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 17-09-2018 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb sinds een paar dagen opeens vaag probleem met mijn XBX, alsof dat ding at random hele belichting in een game kwijt is. Dacht eerst dat het enkel BFV was, maar gisteren wat BF1 en FIFA gespeeld, beide waren compleet overbelicht ingame, geen schadow/effect meer op wapens.

Paar hard resets, maar gaf geen effect. Output kan je ook helemaal niets op instellen (heb ik ook nooit wat aan veranderd), maar het was in BF1 in die donkere gangen toch best beetje cheaten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
Mijn Xbox One X is amper hoorbaar, soms denk ik dat hij niet aanstaat...
Hij is veel stiller dan men Xbox One S en ongelooflijk veel stiller dan men oude Original Xbox One.
Het enigste dat ik soms hoor, is men externe HD die soms in overdrive springt.
Maar dat is nog niets vergeleken met men PS4 Pro, die gaat precies vertrekken naar Mars.
Wat warmte betreft hier heb ik nog nooit iets van gemerkt, zeker niet in stand-by.

Wat de controllers betreft, ook al zal ik de xbox controllers altijd verkiezen boven de playstation controllers, moet ik toch toegeven dat de kwaliteit niet al te schitterend is. Ik heb altijd problemen met de triggers, en dan vooral de rechtertrigger omdat ik vooral shooters speel. Na enkele maanden gebruik beginnen deze enorm te piepen en kraken. Alsof de veer die erin zit al versleten is. Hebben wat olie nodig zeker? Is gewoon enorm irritant en heb ik nog nooit met playstation controllers gehad.

Gelukkig heb ik vorig jaar een elite controller gekocht en sindsdien heb ik geen piep of kraak meer gehoord.
Blijkbaar zitten in deze "duurdere" controllers toch ook betere veren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn XOX is ook vrij warm in rest-mode momenteel. Zal het nog eens in de gaten houden. Kan me voorstellen dat het niet goed afkoelt als je je console uitzet na het spelen van een intensieve game. Zolang het niet heet wordt, maakt het voor de componenten ook niet zo heel veel uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Martinspire schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:35:
Mijn XOX is ook vrij warm in rest-mode momenteel. Zal het nog eens in de gaten houden. Kan me voorstellen dat het niet goed afkoelt als je je console uitzet na het spelen van een intensieve game. Zolang het niet heet wordt, maakt het voor de componenten ook niet zo heel veel uit.
Mijne is in instant on mode (na ongeveer een uur of 12) nog ongeveer even warm als tijdens het spelen van Shadow of the Tomb Raider in performance mode. Misschien een paar graden minder maar het scheelt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 19:45
Aangezien ik het moeilijk vind om goed op onderstaand probleem te zoeken, post ik hier een berichtje. Ik hoop niet dat ik de zoveelste ben die dit vraagt..

Ik heb nu bijna een jaar een Xbox One S. Na aanschaf voor het eerst aangesloten op m'n televisie: Salora 55UHL2500. Toen vanuit de Xbox de mogelijkheid gekregen om de horizon- en verticale instelling aan te geven. Als het ware de randen van de televisie.
Na 2 maanden ging de TV kapot, en heb ik de xbox een tijdje op een kleinere televisie aangesloten. Hierdoor klopte toen de randen van het scherm niet meer. Anders gezegd, ik zag niet wat er op de buitenste randen van een spel gebeurde. Nou was dit minimaal, en zodoende niet storend. Nu heb ik alweer een tijdje de Salora TV in gebruik, en de instellingen kloppen nog steeds niet helemaal lekker.

TL;DR: Kunnen de randen van het beeld vanaf de instellingen van de Xbox opnieuw ingesteld worden? Dit heb ik 1 keer kunnen doen toen de Xbox nieuw was.
Ik lees op internet dat dit via de instellingen vanaf de TV gedaan moet worden. Maar de instellingen moeten toch op de Xbox aangepast kunnen worden? Op Google lees ik mogelijkheden om terug te gaan naar fabrieksinstellingen, maar dit lijkt mij toch erg omslachtig.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-10 22:01
Wat gebruiken jullie in je controllers?
Omdat ik hem net nieuw had heb ik er normale batterijen in zitten maar ben van plan een accu te gaan kopen.
Nu zie ik over de originele niet zulke positieve berichten, vooral hoelang de accu meegaat op een lading ivm de DS4.

Gebruiken jullie de originele of is er een sterkere versie van een ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skinnyice schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:09:
Omdat ik hem net nieuw had heb ik er normale batterijen in zitten maar ben van plan een accu te gaan kopen.
Nu zie ik over de originele niet zulke positieve berichten, vooral hoelang de accu meegaat op een lading ivm de DS4.

Heb het al eerder gepost hier, deze gebruik ik naar tevredenheid: productreview: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllers r...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb een controller met stick drift en krijg dat niet weg met alcohol helaas. Andere tips of moet ik hem nu echt gaan open maken? Ongelofelijk ik heb al 5 of 6 controllers verbruikt nu met allemaal andere kuren :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royz schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:14:
Ik heb een controller met stick drift en krijg dat niet weg met alcohol helaas. Andere tips of moet ik hem nu echt gaan open maken? Ongelofelijk ik heb al 5 of 6 controllers verbruikt nu met allemaal andere kuren :(
ik had hem open gesloopt en het grijze dingetje er af gehaald.. dat leek een uurtje goed te gaan maar daarna einde verhaal..

wellicht dat een custom controller kan helpen..(je kan hem in ieder geval in eigen kleurstellingen maken...)

volgens mij zijn de oplaadbare batterijen van Ikea goed (de bekende panasonic Eneloop's zitten daar in)
gebruik zelf gewoon oplaadbaar blokje met zo'n stand waar je hem op zet
maar ook genoeg controller met gewoon 2 batterijen erin waar ik die per 60 koop voor 12 euro bij 1dayfly of ibood :9

[ Voor 40% gewijzigd door quorumz op 17-09-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gebruik zelf oplaadbare batterijen van GP. Gewoon bij de AH gekocht.
Gaan denk ik twee weken mee, en ik game vrij regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Bedankt voor de reacties mannen. Zie bij de Ikea inderdaad 2450 mah batterijen. Ga wel even neuzen wat handig is. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Thomas312 schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:44:
TL;DR: Kunnen de randen van het beeld vanaf de instellingen van de Xbox opnieuw ingesteld worden? Dit heb ik 1 keer kunnen doen toen de Xbox nieuw was.
Ik lees op internet dat dit via de instellingen vanaf de TV gedaan moet worden. Maar de instellingen moeten toch op de Xbox aangepast kunnen worden? Op Google lees ik mogelijkheden om terug te gaan naar fabrieksinstellingen, maar dit lijkt mij toch erg omslachtig.

Alvast bedankt!
https://support.xbox.com/...e/adjust-display-settings
Je kan hem eens proberen naar 720p te zetten, en dan weer naar 1080i of 1080p?
Wellicht dat dat helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

nexhil

BAM!

Skinnyice schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:39:
Ik zie op een website een F1 2018 key maar die is niet global maar alleen in de US te activeren.

Aangezien het hele VPN debacle aan de gang is. kan ik een game code wel gewoon redeemen met een VPN?

~~~[Edit] Gelukt! Toch weer 25 euro bespaard. overmorgen even lekker een paar rondjes rijden.
Ik heb gisteren dus 46 euro verbrand door 2 braziliaanse tegoed kaarten te kopen. Ook met VPN krijg ik het niet (meer) voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
nexhil schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:19:
[...]

Ik heb gisteren dus 46 euro verbrand door 2 braziliaanse tegoed kaarten te kopen. Ook met VPN krijg ik het niet (meer) voor elkaar.
Misschien dat een Game-key anders is dan alleen tegoed maar ik heb met de iOS app (regio iOS op U.S. gezet) en vervolgens ook een VPN erop (IPVanish) . Toen kon ik hem gewoon activeren. Probeer je hem rechtstreeks op je Xbox toe te voegen?

TLDR; op welk punt loop je nu vast?

[ Voor 3% gewijzigd door Skinnyice op 17-09-2018 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Skinnyice schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:41:
[...]

Misschien dat een Game-key anders is dan alleen tegoed maar ik heb met de iOS app (regio iOS op U.S. gezet) en vervolgens ook een VPN erop (IPVanish) . Toen kon ik hem gewoon activeren. Probeer je hem rechtstreeks op je Xbox toe te voegen?
Ik koop altijd US giftcards.
Online redeemen lukt niet altijd, maar via Xbox met de US store ingesteld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Skinnyice schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:41:
[...]

TLDR; op welk punt loop je nu vast?
Xbox live is me wel gelukt. Ik kan he tinderdaad nog wel proberen direct op de xbox.

Nu is het elke keer dat de code voor een andere regio is.
Ook als ik VPN gebruik (met een geo ip op brazilie) en veilige modus van de browser.

Op de telefoon kan ik nog even proberen (ios + xbox app) Had ik al wel gedaan maar kwam er later achter dat jet IP in de VS was ipv Brazilie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het hele vpn gebeuren is geblokt door MS. Je bent verplicht een CC te hebben van land van herkomst en virtuele CC werkt niet. Alleen maar hopen wanneer de gift cards er weer zijn dat nog goed werkt (braziliaanse zijn zo duur dat bv lego harry potter ipv 30 als oog 37 kost en in nederland 39 euro is..veel werk voor die 2 euro korting)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nexhil schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:19:
[...]

Probeer dit eens :)

1. Op pc/laptop/tablet/phone naar de microsoft store.
2. Switch regio naar Brazilie
3. Selecteer spel
4. Kies 'kopen'
5. Kies betaaloptie giftcard
6. Voer code van giftcard in (met meerdere herhaal stap 5)
7. Betaal met tegoed

Rechtstreeks redeemen gaat al maanden niet meer, bovenstaande methode werkte vooralsnog wel.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:37:
[...]

Mijne is in instant on mode (na ongeveer een uur of 12) nog ongeveer even warm als tijdens het spelen van Shadow of the Tomb Raider in performance mode. Misschien een paar graden minder maar het scheelt niet veel.
Als je het echt zeker wil weten zou je eens een stroommeter er tussen kunnen stoppen, zo'n ding die je in het stopcontact steekt en dan je Xbox daar weer in prikt. Dan kun je op elk moment zien hoeveel hij verbruikt. Uiteindelijk is warmte niet meer dan een product van verbruikte energie.
Helaas is er maar weinig echte testdata te vinden over hoeveel de One X in instant on mode gebruikt... Anandtech rapporteert 10 watt, terwijl DigitalFoundry 26 tot 39 watt meldt, echter geven zij aan dat de console misschien aan het updaten was (en dat ze er op terug zouden komen, maar artikel is blijkbaar niet meer aangepast). Misschien dat iemand anders het hier kan testen als jij een bepaalde waarde meldt. Hoe dan ook, zeg zo'n max 40 watt zou nog steeds echt de console niet even warm moeten kunnen maken als dat hij wordt van het spelen van een game (met one x patch), die zal zeker 150 watt gebruiken namelijk. (edit: Hoewel, ik bedenk me nu dat als hij 40 watt of zo verbruikt maar de ventilator niet aan staat dan kan het natuurlijk wel dat de behuizing er net zo warm van wordt...)

Ook zou je misschien kunnen proberen of het verschil maakt als je de netwerk verbinding er uit gooit, wie weet is er iets wat hem steeds wakker maakt op de achtergrond zelfs als hij eigenlijk niks te downloaden heeft.

Ik heb wel de originele play&charge kit van Microsoft er in en die gaat bij mij een eeuwigheid mee, ook na een twee jaar gebruik nog steeds... Hoe lang precies zou ik niet durven zeggen, maar echt véél langer dan de ingebouwde accu van de DS4 (ik schat rustig een factor 4 of 5, maar kan ook nog een stuk meer zijn).

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 17-09-2018 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:38:
[...]

Als je het echt zeker wil weten zou je eens een stroommeter er tussen kunnen stoppen, zo'n ding die je in het stopcontact steekt en dan je Xbox daar weer in prikt. Dan kun je op elk moment zien hoeveel hij verbruikt. Uiteindelijk is warmte niet meer dan een product van verbruikte energie.
Helaas is er maar weinig echte testdata te vinden over hoeveel de One X in instant on mode gebruikt... Anandtech rapporteert 10 watt, terwijl DigitalFoundry 26 tot 39 watt meldt, echter geven zij aan dat de console misschien aan het updaten was (en dat ze er op terug zouden komen, maar artikel is blijkbaar niet meer aangepast). Misschien dat iemand anders het hier kan testen als jij een bepaalde waarde meldt. Hoe dan ook, zeg zo'n max 40 watt zou nog steeds echt de console niet even warm moeten kunnen maken als dat hij wordt van het spelen van een game (met one x patch), die zal zeker 150 watt gebruiken namelijk. (edit: Hoewel, ik bedenk me nu dat als hij 40 watt of zo verbruikt maar de ventilator niet aan staat dan kan het natuurlijk wel dat de behuizing er net zo warm van wordt...)

Ook zou je misschien kunnen proberen of het verschil maakt als je de netwerk verbinding er uit gooit, wie weet is er iets wat hem steeds wakker maakt op de achtergrond zelfs als hij eigenlijk niks te downloaden heeft.

[...]

Ik heb wel de originele play&charge kit van Microsoft er in en die gaat bij mij een eeuwigheid mee, ook na een jaar gebruik nog steeds... Hoe lang precies zou ik niet durven zeggen, maar echt véél langer dan de ingebouwde accu van de DS4 (ik schat rustig een factor 4 of 5, maar kan ook nog een stuk meer zijn).
Contact met Microsoft gehad en hun adviseerde mij hem om te ruilen. Ik heb game mania gebeld en was geen probleem. Van de week omruilen. ( console en controller )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:20:
[...]

Contact met Microsoft gehad en hun adviseerde mij hem om te ruilen. Ik heb game mania gebeld en was geen probleem. Van de week omruilen. ( console en controller )
Je moet maar zo denken. Dat advies gaf iemand je vanmorgen al. :) Wel tof dat gamemania meteen meewerkt en niet irritant loopt te doen met opsturen ter reparatie overigens. Zie je helaas vaak anders.

_____-_

Wel super rot. Mijn vrouw is de hort op. Moet ik de hele avond Tomb raider spelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:11:
[...]

Je moet maar zo denken. Dat advies gaf iemand je vanmorgen al. :) Wel tof dat gamemania meteen meewerkt en niet irritant loopt te doen met opsturen ter reparatie overigens. Zie je helaas vaak anders.

_____-_

Wel super rot. Mijn vrouw is de hort op. Moet ik de hele avond Tomb raider spelen. :)
Klopt iedereen hier natuurlijk ook bedankt!
Binnen 14 dagen doen ze iig niet moeilijk. Daarbuiten geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

justifire schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:35:
[...]

3. Selecteer spel
4. Kies 'kopen'
7. Betaal met tegoed

Rechtstreeks redeemen gaat al maanden niet meer, bovenstaande methode werkte vooralsnog wel.
HELD!!!! het geheim zit hem inderdaad dat het in de Microsoft store wel werkt maar in de Xbox store niet!
Super bedankt!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trailer voor 2e episode van Walking Dead.

https://www.xboxachieveme...e-Gets-First-Trailer.html

Vond de 1e episode wel behoorlijk eigenlijk. Dus benieuwd naar deel 2. Ook wel fijn dat ze gewoon relatief snel na elkaar uitkomen. Iedere maand 1 episode.

Dit in tegenstelling tot... ehm.. ff opzoeken hoe die game ook alweer heet… ff wachten… Oja, The Council!... Die episodes komen elk half jaar uit lijkt wel, waardoor je gewoonweg niet meer weet wat er in het verhaal gebeurde. Juist bij een verhalende game is dat best lastig. Ik wist dus niet eens meer de titel van het spel... moet je nagaan. Dus ik spaar nu alles op totdat alle episodes uit zijn gekomen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:35:
Mijne ook. Met vrij warm bedoel ik net zo warm als je bv op een bank hebt gezeten en dan opstaat en je hand op de plek legt waar je net gezeten hebt. Dat is toch best aangenaam warm.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:04:
[...]

Mijne ook. Met vrij warm bedoel ik net zo warm als je bv op een bank hebt gezeten en dan opstaat en je hand op de plek legt waar je net gezeten hebt. Dat is toch best aangenaam warm.
Mja zoiets heb ik ook. Denk niet dat het zo'n probleem is. De ene omgeving is nou eenmaal wat zwaarder op een console dan anders. Denk niet dat het komt omdat mn ventilatie-gaten vol zitten, maar ik heb menig laptop warmer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:04:
[...]

Dat valt qua warmte wel mee idd. Deze is een stuk warmer. Plus hij maakt gewoon veel meer geluid dan m’n one s. Ik zit er anderhalve meter vandaan en hoor hem tijdens het gamen constant. Mijn vrouw zat op een meter of 4 en die zei ookal dat ze hem de hele tijd hoorde.

Thanks allemaal voor de hulp 😊 Denk dat deze gewoon niet helemaal lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:14:
[...]

Dat valt qua warmte wel mee idd. Deze is een stuk warmer. Plus hij maakt gewoon veel meer geluid dan m’n one s. Ik zit er anderhalve meter vandaan en hoor hem tijdens het gamen constant. Mijn vrouw zat op een meter of 4 en die zei ookal dat ze hem de hele tijd hoorde.

Thanks allemaal voor de hulp 😊 Denk dat deze gewoon niet helemaal lekker is.
Gewoon omwisselen. Mijne hoor ik nauwelijks tot niet. Enerzijds omdat ik in 99% van de tijd met een headset speel en anderszijds omdat hij gewoon stil is. Ook als junior Fortnite zit te spelen en ik er naast zit op de bank, dan hoor ik dat ding niet.

Als ik zelf speel dan zit ik binnen beenlengte van de console. Ik zit echt vlak voor de tv. 55" op pak hem beet 1,5 meter en de console staat daar direct onder in een open kast met ventilatie ruimte genoeg.

Om je een idee te geven hoe het er hier bij staat en hoeveel ventilatie ruimte ik heb om mijn consoles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JxdssUZtJrXsXGFGEI6wdj78/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:51:
[...]

Gewoon omwisselen. Mijne hoor ik nauwelijks tot niet. Enerzijds omdat ik in 99% van de tijd met een headset speel en anderszijds omdat hij gewoon stil is. Ook als junior Fortnite zit te spelen en ik er naast zit op de bank, dan hoor ik dat ding niet.

Als ik zelf speel dan zit ik binnen beenlengte van de console. Ik zit echt vlak voor de tv. 55" op pak hem beet 1,5 meter en de console staat daar direct onder in een open kast met ventilatie ruimte genoeg.

Om je een idee te geven hoe het er hier bij staat en hoeveel ventilatie ruimte ik heb om mijn consoles.

[Afbeelding]
Ik ben altijd best een zeikerd met dit soort dingen. Met de One S had ik het zelfde, maar dacht ik ook van zal wel normaal zijn. Die heb ik na een maand omgeruild via Microsoft en toen had ik dus wel een goede.

Morgen waarschijnlijk nieuwe ophalen. :)

Mijne staat ongeveer net zo vrij. Maar zelfs al zet ik hem boven op de tv kast dan doet hij exact hetzelfde. Dus ventilatie is het probleem ook zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hebben meer mensen Warface al eens getest?

Had even tutorial gedaan... en daarna een missie, kennelijk verplicht met 4 anderen online...(kleuters klaarblijkelijk die op elkaar schieten en melee'n)

De graphics zijn bedroevend... (en dat terwijl je voor een beetje deluxe versie > 99 euro betaald..) Geen xbox enhanced X? geen 4K?

Daarnaast rushed iedereen in 5 minuten door een missie heen....lijkt me niet helemaal het doel van zo'n spel...

Vergeleken met de competitie misschien een 3 als cijfer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warface? Dat was de 'show' game van de nieuwe Cry engine, jaren geleden, gok ergens 2012.

Volgens mij was het toen nog 1 van de games die je via een browser kon gaan spelen, dit is echt een port van een port van een port :P

Ander onderwerp, toch interessant wat die XBX steeds doet in de uren standby :P
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d6a7ca141e9d1f8e267f256b8e4113d7.png
At random van 16watt naar ~32watt, maar niet rond vaste tijden.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2018 09:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-10 19:25

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:25:
Warface? Dat was de 'show' game van de nieuwe Cry engine, jaren geleden, gok ergens 2012.

Volgens mij was het toen nog 1 van de games die je via een browser kon gaan spelen, dit is echt een port van een port van een port :P

[Afbeelding]
Heeft het misschien te maken met het downloaden en updaten van apps en games in standby modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:25:

[Afbeelding]
Wat verbruikt hij terwijl je een spelletje speelt?

Dit lijkt me een check op updates. Wel raar dat het niet op gezette tijden lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Zal wel zijn om het netwerk niet te belasten. Gewoon groep per groep laten updaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:26:
[...]

Wat verbruikt hij terwijl je een spelletje speelt?

Dit lijkt me een check op updates. Wel raar dat het niet op gezette tijden lijkt te gaan.
Tijdens spelen weet ik niet precies, laatste keer dat ik keek was het 226 watt. Als hij semi-donker gaat (met die notificaties) duikt hij richting 160watt. Alleen zit de TV op dezelfde meter en verbruik daarvan is ook erg afhankelijk wat er op het scherm bezig is, dus echt accuraat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:47:
[...]

Tijdens spelen weet ik niet precies, laatste keer dat ik keek was het 226 watt. Als hij semi-donker gaat (met die notificaties) duikt hij richting 160watt. Alleen zit de TV op dezelfde meter en verbruik daarvan is ook erg afhankelijk wat er op het scherm bezig is, dus echt accuraat is het niet.
Als het een edge-lit LCD tv is (~90% van de LCD tv's), dan kan je ervan uitgaan dat het verbruik van die tv gewoon zeer constant is. De backlight verbruikt ongeveer 80% en dat varieert nauwelijks als er iets getoond wordt. Ik schat dat die tv dan ongeveer 100-120 W verbruikt. Heb je een FALD- of OLED tv dan is de schommeling groter.
Maar waarom meet je beide tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:07:
[...]

Als het een edge-lit LCD tv is (~90% van de LCD tv's), dan kan je ervan uitgaan dat het verbruik van die tv gewoon zeer constant is. De backlight verbruikt ongeveer 80% en dat varieert nauwelijks als er iets getoond wordt. Ik schat dat die tv dan ongeveer 100-120 W verbruikt. Heb je een FALD- of OLED tv dan is de schommeling groter.
Maar waarom meet je beide tegelijk?
Ik heb een plasma, 100watt is peanuts bij zo'n televisie :P

Beide is puur voor totaalverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
quorumz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:17:
hebben meer mensen Warface al eens getest?

[YouTube: Warface Closed Beta Overview & Gameplay (Xbox One Gameplay)]

Had even tutorial gedaan... en daarna een missie, kennelijk verplicht met 4 anderen online...(kleuters klaarblijkelijk die op elkaar schieten en melee'n)

De graphics zijn bedroevend... (en dat terwijl je voor een beetje deluxe versie > 99 euro betaald..) Geen xbox enhanced X? geen 4K?

Daarnaast rushed iedereen in 5 minuten door een missie heen....lijkt me niet helemaal het doel van zo'n spel...

Vergeleken met de competitie misschien een 3 als cijfer :P
Ooit op de 360 gespeeld.

Best grappig voor een f2p shooter, maar heel weinig content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:46:
[...]

Ooit op de 360 gespeeld.

Best grappig voor een f2p shooter, maar heel weinig content.
Maar dat is nu toch totaal anders? Veel maps en niet alleen PvP maar ook PvP met straks ook een BR mode erbij. Alleen grafisch is het even slikken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Martinspire schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:28:
[...]

Maar dat is nu toch totaal anders? Veel maps en niet alleen PvP maar ook PvP met straks ook een BR mode erbij. Alleen grafisch is het even slikken volgens mij
Geen idee, ik ken het alleen van de 360 tijd.

Op de 360 was er overigens ook PvE. Iets van 4 missie op 3 difficulties, maar er was maar 1 missie beschikbaar voor een bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:55:
Trailer voor 2e episode van Walking Dead.

https://www.xboxachieveme...e-Gets-First-Trailer.html

Vond de 1e episode wel behoorlijk eigenlijk. Dus benieuwd naar deel 2. Ook wel fijn dat ze gewoon relatief snel na elkaar uitkomen. Iedere maand 1 episode.

Dit in tegenstelling tot... ehm.. ff opzoeken hoe die game ook alweer heet… ff wachten… Oja, The Council!... Die episodes komen elk half jaar uit lijkt wel, waardoor je gewoonweg niet meer weet wat er in het verhaal gebeurde. Juist bij een verhalende game is dat best lastig. Ik wist dus niet eens meer de titel van het spel... moet je nagaan. Dus ik spaar nu alles op totdat alle episodes uit zijn gekomen.
Als je het over de duivel hebt!

https://www.xboxachieveme...Out-Later-This-Month.html

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-10 20:17
justifire schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:35:
[...]

3. Selecteer spel
4. Kies 'kopen'
7. Betaal met tegoed

Dit werkt sowieso, maar ik vind het nog gemakkelijker om gewoon je xbox even op locatie Brazilie te zetten en ze dan in te geven. Voordeel is dat je dan je eigen taal kan behouden in plaats van Spaans. De allergemakkelijkste optie vind ik de app. Daar kan je ook gewoon even de locatie veranderen en dan de giftcard ingeven en game aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 19:45
kevlar01 schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:17:
[...]

https://support.xbox.com/...e/adjust-display-settings
Je kan hem eens proberen naar 720p te zetten, en dan weer naar 1080i of 1080p?
Wellicht dat dat helpt...
Thanks voor je reactie, heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Tits schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:29:
[...]

Dit werkt sowieso, maar ik vind het nog gemakkelijker om gewoon je xbox even op locatie Brazilie te zetten en ze dan in te geven. Voordeel is dat je dan je eigen taal kan behouden in plaats van SpaansPortugees. De allergemakkelijkste optie vind ik de app. Daar kan je ook gewoon even de locatie veranderen en dan de giftcard ingeven en game aankopen.
FTFY :)

Riskeer je met deze manier niet alsnog een blokkade van Microsoft? Of kunnen ze dit niet herkennen?
Blijft nl interessant om via de buitenlandse stores te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 09:00
kevlar01 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:48:
[...]

Riskeer je met deze manier niet alsnog een blokkade van Microsoft? Of kunnen ze dit niet herkennen?
Ze worden er in ieder geval niet blij van als er iets mis gaat, zo heb ik ondervonden. Over een ban had de support medewerker het niet, wel over een blokkade van het gebruik van de store.

Maar volgens enkele posts op internet van omstreeks 2015 wordt er vanuit Microsoft niet zo moeilijk over gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:48:
[...]

Ze kunnen alles herkennen... Ze zien je IP, of als je een VPN gebruikt zien ze het endpoint van een VPN, hoe dan ook ziet het er anders uit dan als je werkelijk vanuit Brazilië zelf het doet (of welk land het dan over gaat).
Als ze echt zouden willen zouden ze makkelijk een rapport kunnen maken van accounts die in verschillende landen aankopen gedaan hebben en die tegen het licht gaan houden, en dan vinden ze echt wel genoeg om te bepalen dat jij niet echt een wereldreiziger bent die overal zijn Xbox mee naar toe sleept.
De vraag is, hebben ze de wil om dat te doen? Dat lijkt niet zo te zijn, het lijkt er op dat ze het wel goed vinden, al kunnen ze dat natuurlijk nooit werkelijk officieel zeggen. Maar er blijft altijd een klein risico, als Microsoft ergens van gedachten verandert en mensen beginnen te blocken dan zou je zomaar bij de eerste lichting kunnen zitten (of ze gaan gewoon je historie na en het is niet voldoende om er mee te stoppen als je op internet leest dat mensen geband worden). En dan heb je geen poot om op te staan als je volledige account geblokkeerd is. De kans is klein, maar niet compleet afwezig.
Ik vergelijk het wat dat betreft met illegaal downloaden. Zeer kleine kans dat je gepakt wordt, maar het zou kunnen gebeuren (ik zeg niet dat het moreel hetzelfde is, absoluut niet, ik heb het puur over de kans dat het mis gaat).

• Ereaser
Finraziel schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:15:
[...]
De vraag is, hebben ze de wil om dat te doen? Dat lijkt niet zo te zijn, het lijkt er op dat ze het wel goed vinden, al kunnen ze dat natuurlijk nooit werkelijk officieel zeggen.
Ze zeggen wel officieel dat de store regio vrij is. En de store zou niet regio vrij zijn als je niet vanuit land x in land y wat zou kunnen kopen.
Ereaser schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:50:
[...]

Ze zeggen wel officieel dat de store regio vrij is. En de store zou niet regio vrij zijn als je niet vanuit land x in land y wat zou kunnen kopen.
Dat betekent alleen dat een game die je in land x gekocht hebt ook blijft werken als je naar land y gaat, het betekent niet dat je vanuit Nederland aankopen in Brazilië mag doen bijvoorbeeld.

De algemene voorwaarden zeggen volgens mij niet expliciet dat gebruik van een VPN niet toegestaan is (zoals bv Steam dat wel doet, die zeggen expliciet dat je je account er voor kwijt kunt raken), maar ze zeggen wel dat een geldig factuuradres in het betreffende land vereist kan zijn. Dat staat in de algemene Microsoft store voorwaarden, kan zo snel niet iets vinden van voorwaarden specifiek voor de Xbox store helaas.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 15:12

Meneer iCy

swarma

Kan het niet meer terugvinden, maar laatst had iemand hier een platformer gepost die een dezer dagen uit komt voor iets van 15 euro.

Zag er goed uit maar weet de titel niet meer :(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Ik denk dat Microsoft zichzelf niet zo snel in de voet schiet. Als ze iedereen een ban geven voor VPN of gift card kopen dan gaan die mensen zich tegen Microsoft keren. Nu met de mogelijkheid om een beetje vals te spelen krijg je uiteindelijk meer mensen in jouw kamp. Tenminste dat is wat ik denk 😂
Schimanski schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:13:
Ik denk dat Microsoft zichzelf niet zo snel in de voet schiet. Als ze iedereen een ban geven voor VPN of gift card kopen dan gaan die mensen zich tegen Microsoft keren. Nu met de mogelijkheid om een beetje vals te spelen krijg je uiteindelijk meer mensen in jouw kamp. Tenminste dat is wat ik denk 😂
Betwijfel ik, het is niet dat het 'elders' wel allemaal kan, daar is het compleet afgeschermd. Zal best wat 'klantenbinding' hebben, ze zullen zelf wel precies kunnen zien wie wat waar koopt en wat de mogelijke schade is. Ik ga niet moeilijk doen voor 20 euro, zeker niet als dit ook in combinatie is met andere abo's of accounts van die game, met kans dat ik alles kwijtraak.

• Ereaser
SinergyX schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:16:
[...]

Betwijfel ik, het is niet dat het 'elders' wel allemaal kan, daar is het compleet afgeschermd. Zal best wat 'klantenbinding' hebben, ze zullen zelf wel precies kunnen zien wie wat waar koopt en wat de mogelijke schade is. Ik ga niet moeilijk doen voor 20 euro, zeker niet als dit ook in combinatie is met andere abo's of accounts van die game, met kans dat ik alles kwijtraak.
Op Playstation kan je toch ook een account in een andere regio aanmaken en daar spellen kopen?
Mijn Xbox one X Scorpio heeft het lootje gelegd, elke update/game installatie werd gestopt.
Meerdere malen sloeg die vast de afgelopen dagen, na reboot een systeem E error..
Hij werd met de dag trager, nu geeft die geen beeld meer.

De Console zelf valt helaas net een week buiten garantie :(
Edit: heb blijkbaar nog garantie oeps XD

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 19-09-2018 10:56 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Huh? Je hebt 'm wss sinds November 2017, je hebt 2 jaar garantie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:37:
Huh? Je hebt 'm wss sinds November 2017, je hebt 2 jaar garantie...
Sinds release indd , thanks :)

• DutchOwnage
Haha dan heb je gewoon nog dik een jaar garantie ;) . Weet niet of je de X aangemeld had bij MS, maar als ik zelf kijk bij mijn devices zie ik ook nog dat ik garantie heb tot volgend jaar. Heb 'm ook sinds launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoningBaksteen
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-09 19:38
Dag Tweakers,

Wellicht is dit niet de juiste plaats voor deze vraag, maar ik wil ergens volgende maand een Xbox One S aanschaffen (de oude versie dus). Deze was vorig jaar rond de periode oktober - februari echter een stuk goedkoper, je kon toen bundels kopen voor 189 EUR (xbox + spel + controller). Nu wil ik de xbox vooral kopen voor de nieuwe Red Dead 2 maar vroeg ik mij af of deze überhaupt in bundel is te verwachten? En zo ja, of dat dan ook met de Xbox one S zal zijn of alleen met de nieuwe Xbox one X, iemand daar wat zinnigs over te zeggen?

Thanks alvast

• marcelflash
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2024
Iemand ervaring met gamekeydiscounter.nl?
Heb daar een key voor 12 maanden live gold gekocht en na activatie een week later een ban gehad wegens frauduleuze aankoop key.
gamekeydiscounter.nl reageerd nog niet en een zaak aangemaakt bij Microsoft met bewijs van aankoop. De ban is voor 2 weken. Hopelijk kan ik daarna verder met Live Gold.
DutchOwnage schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:59:
Haha dan heb je gewoon nog dik een jaar garantie ;) . Weet niet of je de X aangemeld had bij MS, maar als ik zelf kijk bij mijn devices zie ik ook nog dat ik garantie heb tot volgend jaar. Heb 'm ook sinds launch.
Helaas heb ik pech :( de garantiezegel is verbroken vanwege inbouw SSD, dubbel pech.
Je reactie word gewaardeerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10 22:59
icy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:08:
Kan het niet meer terugvinden, maar laatst had iemand hier een platformer gepost die een dezer dagen uit komt voor iets van 15 euro.

Zag er goed uit maar weet de titel niet meer :(
Bedoel je misschien Hollow Knight?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KoningBaksteen schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:33:
Dag Tweakers,

Wellicht is dit niet de juiste plaats voor deze vraag, maar ik wil ergens volgende maand een Xbox One S aanschaffen (de oude versie dus). Deze was vorig jaar rond de periode oktober - februari echter een stuk goedkoper, je kon toen bundels kopen voor 189 EUR (xbox + spel + controller). Nu wil ik de xbox vooral kopen voor de nieuwe Red Dead 2 maar vroeg ik mij af of deze überhaupt in bundel is te verwachten? En zo ja, of dat dan ook met de Xbox one S zal zijn of alleen met de nieuwe Xbox one X, iemand daar wat zinnigs over te zeggen?

Thanks alvast
Geen idee of er een one s bundel met rdr2 gaat komen, maar de prijs zal inderdaad wel weer omlaag gaan richting de feestdagen. Vooral op black friday zullen er wel weer erg goede deals langs gaan komen, maar dat is wel pas een maand na de release van rdr2.

De one s zal in het algemeen echter nog wel in bundels komen, de one x is voor veel mensen te duur en dat zal ook wel zo blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 19-09-2018 12:12 ]

• CallmeGod
marcelflash schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:47:
Iemand ervaring met gamekeydiscounter.nl?
Heb daar een key voor 12 maanden live gold gekocht en na activatie een week later een ban gehad wegens frauduleuze aankoop key.
gamekeydiscounter.nl reageerd nog niet en een zaak aangemaakt bij Microsoft met bewijs van aankoop. De ban is voor 2 weken. Hopelijk kan ik daarna verder met Live Gold.
Toevallig gisteren op Facebook groep xbox one een bericht voorbij zien komen met zelfde euvel ook een nl site.
Ik zal eens zoeken als het om dezelfde website betreft. Diegene is permanent gêblokkeerd door Microsoft voor xbox live.

• CallmeGod
CallmeGod schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:21:
[...]

Toevallig gisteren op Facebook groep xbox one een bericht voorbij zien komen met zelfde euvel ook een nl site.
Ik zal eens zoeken als het om dezelfde website betreft. Diegene is permanent gêblokkeerd door Microsoft voor xbox live.
Update: betreft game-card.net website

staat 134 reacties bij de post.
Weet niet als je moet aanmelden om alles te lezen.

Keurmerk is al sinds 2012 verlopen.

https://www.facebook.com/...ermalink/927865874064489/

[ Voor 8% gewijzigd door CallmeGod op 19-09-2018 12:34 ]

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
G_Dragon schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:47:
[...]

Helaas heb ik pech :( de garantiezegel is verbroken vanwege inbouw SSD, dubbel pech.
Dacht dat je in Europa best aparaten mag open schroeven om iets basaals als een hdd vervangen etc. Daarmee vervalt niet gelijk je garantie als het een totaal ander probleem is wat niet door het vervangen van de hdd veroorzaakt is.

Maar ja gelijk hebben en vervolgens krijgen is vaak wel lastig. Maar zou het toch wel proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xgar schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:11:
[...]

Bedoel je misschien Hollow Knight?
Bingo! Dank je. Kon echt niet meer op de naam komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Los van dat het een leuk filmpje is, is het wel bizar dat je reclame krijgt voor een reclame voor dlc voor een spel. Forza verdient aan het tonen van reclame aan je.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
[...]

Misschien proberen met de originele HDD, misschien is je SSD gaar?

• JSchut

JSchut

.....

Update:

Nieuwe console + controller. Controller is nu wel perfect. Console zat nu ook de disc sticker op die er bij de vorige console niet op zat. (Apart?)

Ik hoor hem nog steeds. Zelfde als vorige denk ik. Ik denk dat ik er gewoon erg gevoelig voor ben. Helemaal nu ik er op let haha. Ik zit op 1 meter dus welllicht zo gek niet.

In instant on mode is hij iig voor nu koeler.

halofreak1990 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:51:
[...]

Misschien proberen met de originele HDD, misschien is je SSD gaar?
Orginele HDD zit er nu alweer een week in en geeft dezelfde problemen als de SSD

Verwijderd

quorumz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:02:
[...]

hij zit wel bij de ultimate edition...
Die trailer is er toch echt op gericht je iets te laten kopen. Of losse dlc of een soort season pass versie. Niet dat het verder wat uitmaakt. Ik vond het gewoon opmerkelijk (en stiekem erg goede marketing om geld te verdienen aan je eigen marketing. :))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

Ai tandjes, das het nadeel van tweaken maar misschien kijken ze niet zo moeiljik naar die garantie zegel. Je kan het altijd proberen, want hij is toch al defect en als ze een rekening willen voor hun mogelijke diensten kan je altijd kijken wat de kosten zijn. Wellicht kost het 150 tot 200 euro, daar heb je geen nieuwe X voor.

Wie niet waagt die niet wint en wie niet schijt die niet stinkt :+

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:54

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

icy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:04:
[...]

Ai tandjes, das het nadeel van tweaken maar misschien kijken ze niet zo moeiljik naar die garantie zegel. Je kan het altijd proberen, want hij is toch al defect en als ze een rekening willen voor hun mogelijke diensten kan je altijd kijken wat de kosten zijn. Wellicht kost het 150 tot 200 euro, daar heb je geen nieuwe X voor.

Wie niet waagt die niet wint en wie niet schijt die niet stinkt :+
Ergo; mooie meisjes stinken niett? :+

Gisteren eindelijk begonnen aan Shadow of War. Maar ik doe iets niet heel erg handig; ik ga gewoon lekker bazen omleggen (wat niet altijd luke op LVL4 als er een LVL 20 EPIC voorbij komt huppelen), waardoor ik dood ga en weer bij het allereerste spawnpunt begin. Kan ik dat roteind weer lopen naar de stad toe :')

Maar ik vermaak mij er prima mee. Het is imo Assassins Creed on steroids in een LoTR jasje, dus dat houdt mij prima bezig tot AC:Od uitkomt binnenkort (waar de pre-orde al een heule lange tijd voor staat :$ )

Xbox Live ID:Notna8310

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:30:
[...]

Orginele HDD zit er nu alweer een week in en geeft dezelfde problemen als de SSD
Alles nog een keer extra goed aangedrukt qua aansluitingen etc etc zul je wel gedaan hebben ? Gewoon aanmelden en opsturen en doen alsof je neus bloedt toch?

Waar ik overigens wel benieuwd naar ben, is als je Scorpio Edition stuk gaat wat ze dan gaan doen als ze hem gaan vervangen. Zijn er natuurlijk maar een beperkt aantal van gemaakt. Ik zou niet akkoord gaan met een niet-Scorpio Edition, maar ik denk dat ze gewoon het hele binnenwerk gaan vervangen, de Scorpio Case er weer omheen en weer terug. Maar aan de andere kant is en blijft het Microsoft.

Als je ziet hoe je je Elite controller terug krijgt nadat je die netjes in een doosje verstuurd hebt. Gewoon in een bubbeltjes envelop :X

Pagina: 1 ... 108 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.