[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.245 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Schaap360 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:48:
Voor de liefhebber hier wat Trails closed beta keys
Start 13 September. Dacht dat je deze op je Ubi account moet invullen.

KLQBWNCPPKX7
WUFV2XNF86VA
CETFNFNJRH2C
9U2QPEGRBANR
Thanks, 9U2QPEGRBANR gebruikt!

motabeatz.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:46
SinergyX schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:34:
[...]

Afhankelijk hoever ze DV support gaan doortrekken, jouw TV doet weinig met BR discs, films uit de MS store, of straks zelfs games met DV, ze moeten ergens met ondersteuning beginnen.

Ik wacht zelf nog op een 'domme' TV met zulke specs, mijn achterburen hebben een oudere 590V en dat WebOS is soms belachelijk traag, ik ben nog steeds van het principe een TV moet beeld geven, dat is meer dan genoeg.
Daar heb je inderdaad een paar goede punten :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

timmie271 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:22:
[...]

Dan moet je toch jou route eens duidelijk uitleggen :+

Edit: gewoon de korte route van @uchiha tijntje gepakt. Moet alleen nog de achievements voor 25km wandelen en ik ben klaar :)

Misschien als ik tijd over heb (lees wachten op de trein) eens kijken bij de shadow stand op Utrecht centraal. Hopelijk een xboxonex en 4k+HDR scherm erbij :9
Shadow stand? Shadow of the Tomb Raider bedoel je?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-10 17:14
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:02:
[...]

Shadow stand? Shadow of the Tomb Raider bedoel je?
Stand van shadow of the tomb raider :P

Gamertag: timmie271

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:08:
[...]

Aaah, duidelijk. Mag vrijdag beginnen op mijn X met een 4K OLED :p

Maar serieus, zijn er nog stands dan met een X? :p
Ik heb gewoon een fatboy en een 1440p monitor met lage reactietijd :P

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-10 12:22
Heb Forza Horizon 4 - Demo gisteren nog even een klein uurtje zitten spelen en het is weer een mooie omgeving! Tot nu toe weer ouderwets FH met een combi van lekker stukkie rijden (zonder een echt doel), races en opdrachten (zoals verre jump maken etc)..

Grootste minpunt t.o.v. de vorige delen is toch echt dat als je klaar bent met een race/opdracht je bij de vorige delen gewoon het landschap nog zag op de achtergrond. In FH4 duik je ineens in felle showroom-achtige setting, veel licht, heel strak design. Ik vind dit echt een achteruitgang. Helemaal in het romantische sfeertje van Groot Brittannië wordt je ineens uit het spel gerukt om je scores te zien. Ik vind dat stuk echt niks.Ga ervan uit dat ook in de echte versie zit.

Zal er helaas maar aan moeten wennen, want ik heb er verder wel weer zin in! Nog 2 weekjes wachten op de ultimate versie.

Verwijderd

Schiet allemaal niet op. Hoe kun je in drie maanden al deze topgames spelen? FH4, TR, BFV (nou ja top...) RDR. Ik zou als uitgever toch even achter de oortjes krabbelen.

En ook nog AC Odyssey, Black Ops 4 en Fifa (haal ik allemaal niet maar zijn ook gewoon enorme releases.)

en paw patrol on a roll eind oktober. Dat is een vrij belangrijk spel als je jongen kinderen hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2018 09:13 ]

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:07:
Schiet allemaal niet op. Hoe kun je in drie maanden al deze topgames spelen? FH4, TR, BFV (nou ja top...) RDR. Ik zou als uitgever toch even achter de oortjes krabbelen.
Dan heb je het nog over de toppers die sowieso gespeeld gaan worden.

Wat met ontwikkelaars van Just Cause 4, Darksiders III, RIDE 3, DAKAR 18 of kleine indietoppers...
Het is misschien allemaal niet hetzelfde genre, maar er gaan toch ook veel gamers zijn die niet het budget of tijd hebben om verschillende titels te kopen en met pakweg RDR en Fifa het najaar toekomen.

Snap niet men dat niet wat meer verspreiden doorheen het jaar. Far Cry 5, MHW, Dragon Ball FighterZ lijken mij toch ook beter te scoren omdat ze uitkwamen in minder drukke periodes.

Anyway, ik klaag niet. Zo komen de sales sneller op gang. Ik overweeg zelfs voor, de eerste keer in mijn leven, de nieuwe AC te laten passeren en te wachten op een sale. Met RDR wat erna, lijkt me die snel te dalen. Vorig jaar is dat ook gebeurd. ;)

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-10 12:22
Tits schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:16:
[...]

Snap niet men dat niet wat meer verspreiden doorheen het jaar. Far Cry 5, MHW, Dragon Ball FighterZ lijken mij toch ook beter te scoren omdat ze uitkwamen in minder drukke periodes.
wat dacht je ervan dat in de winter veel meer aangeschaft en gegamed wordt (donkere/koude maanden en december cadeautjes maand). In de lente/zomer brengen ze daarom gewoon veel minder uit.

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40
Tits schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:16:
[...]

Dan heb je het nog over de toppers die sowieso gespeeld gaan worden.

Anyway, ik klaag niet. Zo komen de sales sneller op gang. Ik overweeg zelfs voor, de eerste keer in mijn leven, de nieuwe AC te laten passeren en te wachten op een sale. Met RDR wat erna, lijkt me die snel te dalen. Vorig jaar is dat ook gebeurd. ;)
Precies. Zo had ik ook AC Origins voor 30 dollar met blackfriday sale. Hij was toen net ongeveer een maand uit. Met zoveel titels zal er vast wel een paar tussen zitten waar de verkopen van tegenvallen en het dus een leuke blackfriday zal gaan worden.
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:07:

En ook nog AC Odyssey, Black Ops 4 en Fifa (haal ik allemaal niet maar zijn ook gewoon enorme releases.)

en paw patrol on a roll eind oktober. Dat is een vrij belangrijk spel als je jongen kinderen hebt.
Gelukkig zijn er voor mij dit jaar niet veel top games die uitkomen, vind Rdr2 / Kingdom hearts 3 / F1 2018 / Tomb Raider/ metro top games. De rest vind ik allemaal niet zo , vooral battlefield / Cod / Forza Horizon zijn het net niet.

Maar dat is mijn mening, voor mensen die alle games wel leuk vinden hebben inderdaad een probleem.
Waar gaan jullie die tijd weghalen >:)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gelukkig zit FH4 in de GamePass, want met Tomb Raider, Assasins Creed, Read Dead en BFV vindt mijn portemonnee het wel weer even welletjes :9

• timmie271
DutchOwnage schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:49:
Gelukkig zit FH4 in de GamePass, want met Tomb Raider, Assasins Creed, Read Dead en BFV vindt mijn portemonnee het wel weer even welletjes :9
Sowieso met alles wat ik nog te spelen heb vind mijn portemonnee het wel prima dat ik even niks koop :P Gamepass voor dit jaar word alvast goed benut door FH4 en de andere kleine games die ik er al van gespeeld heb. Ook scheelt het weer discs in de xbox gooien van de games die erin zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ja, alleen al FH4 maakt zeg maar een half jaar GamePass geld goed. Maar ook met o.a Hitman, Doom en Onrush hoor je mij echt niet klagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:34:
[...]

Hoe bevalt Shadow of the Tomb Raider tot nu toe? :)
Uitstekend !
Echt weer een paar stappen omhoog vanaf Rise en die was al fantastisch.
Is nu ook meer "open wereld" zodat je zelf een beetje je pad kan bepalen.
Maatje van mij was gisteren met hele andere dingen bezig waar ik waarschijnlijk ergens een andere richting op was gelopen.
Speel uiteraard op zijn moeilijkst en gebruik geen guide / youtube om zoveel mogelijk voldoening uit het spel te halen.
Zo heb ik ongeveer 3 uur in de proloog gestoken (run of 10) om er door te komen en een uur of 4 in een verder gedeelte (run of 7)
Kampvuurtjes liggen soms wel heeeeeel ver uit elkaar en één foutje, de hel breekt los en mag je weer van vooraf aan beginnen.
Maar hey, dat ben jij met Dead Cells wel gewend :)
Moet ook zeggen dat het savonds een stuk makkelijker is dan overdag met het daglicht op de televisie, een richeltje is dan lastig te zien :X
Schitterende graphics, belichting is geweldig, grotten zijn lekker donker (oled komt tot zijn recht), zwemmen krijg ik het zelf ook spaansbenauwd van, puzzels zijn uitdagend, topgame !
Minpuntjes : de AI heeft geen I en vind de characters veels te veel van glimmend plastic gemaakt terwijl de omgeving wel enorm mooi is en een kampvuurtje extra hier en daar zou geen overbodige luxe zijn (tien keer hetzelfde riedeltje gaat ietswat irriteren :+ )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:02:
[...]

Uitstekend !
Echt weer een paar stappen omhoog vanaf Rise en die was al fantastisch.
Is nu ook meer "open wereld" zodat je zelf een beetje je pad kan bepalen.
Maatje van mij was gisteren met hele andere dingen bezig waar ik waarschijnlijk ergens een andere richting op was gelopen.
Speel uiteraard op zijn moeilijkst en gebruik geen guide / youtube om zoveel mogelijk voldoening uit het spel te halen.
Zo heb ik ongeveer 3 uur in de proloog gestoken (run of 10) om er door te komen en een uur of 4 in een verder gedeelte (run of 7)
Kampvuurtjes liggen soms wel heeeeeel ver uit elkaar en één foutje, de hel breekt los en mag je weer van vooraf aan beginnen.
Maar hey, dat ben jij met Dead Cells wel gewend :)
Moet ook zeggen dat het savonds een stuk makkelijker is dan overdag met het daglicht op de televisie, een richeltje is dan lastig te zien :X
Schitterende graphics, belichting is geweldig, grotten zijn lekker donker (oled komt tot zijn recht), zwemmen krijg ik het zelf ook spaansbenauwd van, puzzels zijn uitdagend, topgame !
Minpuntjes : de AI heeft geen I en vind de characters veels te veel van glimmend plastic gemaakt terwijl de omgeving wel enorm mooi is en een kampvuurtje extra hier en daar zou geen overbodige luxe zijn (tien keer hetzelfde riedeltje gaat ietswat irriteren :+ )
Je speelt dus echt op de mode dat je enkel kunt saven bij de campfires? Die hard!! :P Dan kan ik niet achterblijven... :+

Voor wat betreft daglicht en gamen... Ik ga eens kijken of ik mijn vriendin zo ver kan krijgen om verduisterende gordijnen toe te laten... Ook met BF V had ik daar last van...

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-09-2018 11:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

elpino.rv schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:22:
[...]

wat dacht je ervan dat in de winter veel meer aangeschaft en gegamed wordt (donkere/koude maanden en december cadeautjes maand). In de lente/zomer brengen ze daarom gewoon veel minder uit.
Cod, Fifa en alles van Rockstar verkoopt toch wel flink ongeacht andere games. De andere spellen gaan echt wel lijden van die drie hoor.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:02:
...
een kampvuurtje extra hier en daar zou geen overbodige luxe zijn (tien keer hetzelfde riedeltje gaat ietswat irriteren :+ )
Krijg je ook "You Died" volop in beeld als je dood gaat? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ereaser op 13-09-2018 11:23 ]

• timmie271
Ereaser schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:23:
[...]

Krijg je ook "You Died" volop in beeld als je dood gaat? :P
En bij voorkeur met een filmpje hoe je dood ging zoals in tomb raider 2013 :P

we moeten nog even een avondje/dagje prikken om halo CE op 100% te zetten :)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Is FH4 ook goedkoper als je Gamepass hebt ? Om aan te schaffen dus?

Mijn 2 maanden voor 2 euro deal loopt nl 31 okt. af :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:06:

Dan issie gewoon gratis, tot je gamepass afloopt en is het weer volle prijs.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
kevlar01 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:06:

Je kunt wel korting krijgen, maar niet binnen 30 dagen na release. Misschien wel begrijpelijk, maar ook wel een beetje flauw - wat betreft DLC - voor abonnees met een langer doorlopend abonnement. Waarschijnlijk kun je na 1 of 2 maanden al de eerste aanbiedingen verwachten, met een hogere korting dan abonnees krijgen.

Van https://www.xbox.com/nl-nl/xbox-game-pass
Exclusieve kortingen

Ben je helemaal weg van een game in de huidige catalogus en wil je die zelf hebben? Je kunt hem kopen en tot 20% besparen en bovendien 10% korting krijgen op gerelateerde game-add-ons en consumables***

***Kortingen gelden niet voor titels binnen 30 dagen na release; kortingen gebaseerd op de Microsoft Store-prijs. Sommige kortingen zijn niet beschikbaar voor bepaalde titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:47:
@Ereaser @timmie271
In Dark Souls liggen de kampvuurtjes in ieder geval stukken dichter bij elkaar !
Killscreen is wel aanwezig, heb Lara al aardig wat gruwelijke laatste secondes zien beleven :X
Ach ja. Moet toch eerst ROTTR nog afmaken. En daar liggen ze opzich prima uit elkaar. Alleen als je niet de icoontjes krijgt wanneer en op welk knopje je moet drukken helpt dat niet...

Maar die dead scènes vind ik wel altijd geweldig om te zien :9

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 13-09-2018 14:04 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 14:45

Royz

Kleurenblind!!

Schaap360 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:48:
Voor de liefhebber hier wat Trails closed beta keys
Start 13 September. Dacht dat je deze op je Ubi account moet invullen.

KLQBWNCPPKX7
WUFV2XNF86VA
CETFNFNJRH2C
9U2QPEGRBANR
Iemand meer codes? Ik wil ook :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

JSchut

.....

Royz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:10:
[...]

Iemand meer codes? Ik wil ook :(
Via Game Mania (kan 250 keer gebruikt worden):
Kopieer de code 'M4L4RKKANAEU', ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem en volg de stappen voor een gegarandeerd plaatsje in de beta!

Via PSX Sense (kan 500 keer gebruikt worden):
Ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem
Login met je Uplay account
Klik op het platform naar keuze
In het veld daaronder voer je de volgende code in: FEGZGFP4DGQJ

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

justifire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:32:
[...]

Onbegrijpelijk inderdaad.
Heb nota bene een Ubisoft account, geef me gewoon een vakje dat ik aan kan vinken 'Participate in upcomming Xbox betas'
voila volgende voorbeeld: https://beyondgoodandevil.../en-us/spacemonkeyprogram

beta beyond good and evil

maak me gek...de ubisoft app op mijn telefoon mekkert elke keer met elk spel maar me een email sturen dat er een code is...ho maar 8)7 |:(

[ Voor 49% gewijzigd door quorumz op 13-09-2018 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 14:45

Royz

Kleurenblind!!

JSchut schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:32:
[...]

Via Game Mania (kan 250 keer gebruikt worden):
Kopieer de code 'M4L4RKKANAEU', ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem en volg de stappen voor een gegarandeerd plaatsje in de beta!
Thanks!!! Bedankt voor het inlossen van jouw code. Je hebt nu toegang tot de Trials Rising Closed Bèta!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-10 14:19
Ik zie op een website een F1 2018 key maar die is niet global maar alleen in de US te activeren.

Aangezien het hele VPN debacle aan de gang is. kan ik een game code wel gewoon redeemen met een VPN?

[Edit] Gelukt! Toch weer 25 euro bespaard. overmorgen even lekker een paar rondjes rijden.

[ Voor 19% gewijzigd door Skinnyice op 13-09-2018 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.onmsft.com/ne...y-xbox-one-x-consoles/amp
Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/www.onmsft.com/wp-content/uploads/2018/09/soloxboxone.jpg

Vind hem wel nice !!
Alleen de controller vind ik niet mooi zo. Hadden beter iets anders kunnen doen dan zelfde als console erop plakken..

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 13-09-2018 16:40 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
v8power67 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:40:
https://www.onmsft.com/ne...y-xbox-one-x-consoles/amp
[Afbeelding]

Vind hem wel nice !!
Alleen de controller vind ik niet mooi zo. Hadden beter iets anders kunnen doen dan zelfde als console erop plakken..
Die controller is idd gewoon lelijk, maar de console is wel gaaf inderdaad. Hier komt er voorlopig geen one X want geen geld :)
Maar denk dat ik ook gelijk wacht op de opvolger aangezien de fat boy het ook gewoon prima doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

timmie271 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:43:
[...]

Die controller is idd gewoon lelijk, maar de console is wel gaaf inderdaad. Hier komt er voorlopig geen one X want geen geld :)
Maar denk dat ik ook gelijk wacht op de opvolger aangezien de fat boy het ook gewoon prima doet.
Same, tenzij er een dikke actie komt van 300 euro xox ofzo maar dat betwijfel ik.

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
Nu de vpn truuk (voorlopig?) niet meer werkt, heeft iemand onlangs nog via giftcards iets gekocht? Er komt echt zo veel moois uit de komende maanden wat ik helaas nog niet allemaal gepreoreerd had (en daar nu stevig van baal gezien alle argentijnse prijzen)

[ Voor 47% gewijzigd door Stefmeister op 13-09-2018 17:05 ]

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-10 14:19
Stefmeister schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:02:
Nu de vpn truuk (voorlopig?) niet meer werkt, heeft iemand onlangs nog via giftcards iets gekocht? Er komt echt zo veel moois uit de komende maanden wat ik helaas nog niet allemaal geperoreerd had.
Heb via geek-space geprobeerd (Mexico) maar betaling ging al niet helemaal lekker en hun website is in onderhoud. Ben nu bezig om te checken of het geld überhaupt is aangekomen en anders regelen dat ik het geld weer terugkrijg. geen ideale situatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:30

Sagat

Is pappa x2!

v8power67 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:44:
[...]

Same, tenzij er een dikke actie komt van 300 euro xox ofzo maar dat betwijfel ik.
Loopt de gamemania inruilactie nog? dat was voor mensen met een fat/s of zelfs ps4 over een goede deal imho.

Anders idd lekker wachten op black friday (komt steeds dichterbij :9 )

edit:
Weet trouwens niet wat ik van die solo xbox vind.
Ben een ontzettende star wars fan (maar vooral van de oude <+:) ) hoewel ik 7 ook erg sterk vond en die uhm, 6,5 versie ook wel goed. Solo nog steeds niet gezien op basis van wat ik hoorde en las, zal vast wel binnenkort on demand of op netflix ofzo verschijnen (of anders toch is mijn ouwe pirate O-) skills afstoffen, al hoewel ik dat tegenwoordig vaak niet meer de moeit waard vind)
TLDR helpt niet dat het van een minder goede (vermoeddelijk) film is, MF blijft awesome natuurlijk, maar de controller is ook niet echt mijn ding.

Qua spellen zit ik vrij goed. Vrij weinig wat mij tempt om mijn backlog te expanden. Ik hoop op deals van de oudere spellen en heb tussen door genoeg aan psplus, gold games en ea access. Heb ook hollow knight (op switch dan) maar dat is idd echt een hele fijne game. Verder nog wat andere ninty toppers maar dat zal voor de meeste hier niet bijster interresant zijn, dus daar ga ik niet over zanniken en zeveren :+

Ik heb ook nog genoeg fighters, maar soul calibur ziet er wel zeer tof uit. Oh en paar dagen geleden werd ook een nieuwe samurai shodown aangekondigd.......dit hou ik ook wel in de gaten.

[ Voor 60% gewijzigd door Sagat op 13-09-2018 17:23 ]

10 second ninja DONE

• DutchOwnage
  • Nu online
Tip: Budgetgaming ;)

Koop je spellen gewoon lekker fysiek voor om en nabij de 50 euro als je ze pre-ordert, daarna niet verkopen en wachten op het hoogseizoen het volgende jaar. Zo lever ik straks 6 games in bij GM en koop ik Shadow of the Tomb Raider, AC:O en Read Dead voor bij elkaar 75 eurootjes 8). En met een beetje mazzel ook nog BFV.

GM heeft ieder jaar wel zulke acties, want heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 13-09-2018 17:19 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nu de vpn truuk (voorlopig?) niet meer werkt, heeft iemand onlangs nog via giftcards iets gekocht? Er komt echt zo veel moois uit de komende maanden wat ik helaas nog niet allemaal gepreoreerd had (en daar nu stevig van baal gezien alle argentijnse prijzen)
Weten we zeker dat die niet meer werkt via de XBO store zelf? Heb nog geen kans gehad het te proberen tbh.

Edit: ah ja dus. Bummer :/

https://www.hotukdeals.co...98?page=9#thread-comments

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 13-09-2018 18:22 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

DutchOwnage schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:15:
Tip: Budgetgaming ;)

Koop je spellen gewoon lekker fysiek voor om en nabij de 50 euro als je ze pre-ordert, daarna niet verkopen en wachten op het hoogseizoen het volgende jaar. Zo lever ik straks 6 games in bij GM en koop ik Shadow of the Tomb Raider, AC:O en Read Dead voor bij elkaar 75 eurootjes 8). En met een beetje mazzel ook nog BFV.

GM heeft ieder jaar wel zulke acties, want heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan.
Aanvullend: vroeger kocht ik tweedehands games daar. Als je ze binnen 7 dagen terugbrengt, krijg je je aankoopbedrag als store tegoed terug. Ik heb ze een tijdje als hele prettige bibliotheek gebruikt. :)

Tegenwoordig ben ik een luie hond en koop ik bijna alles digitaal in de aanbieding. Behalve singleplayerspellen die ik direct wil spelen. Die koop ik fysiek en verkoop ze direct na het uitspelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2018 18:43 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Jeetje, ik begin mijn Xbox One X de laatste tijd een beetje spuugzat te worden ... Update na update en dan nog steeds onwijs langzaam zijn in de menu's. Echt vloeiend en vlot door de menu's navigeren zit er tegenwoordig niet meer in.

Wilde daarnet de demo voor FH4 downloaden, maar ben er maar mee gestopt. Xbox reageerde niet meer en een herstart van de console duurde ook enkele minuten.

Dan maar op mijn PC.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Yonix schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:37:
Jeetje, ik begin mijn Xbox One X de laatste tijd een beetje spuugzat te worden ... Update na update en dan nog steeds onwijs langzaam zijn in de menu's. Echt vloeiend en vlot door de menu's navigeren zit er tegenwoordig niet meer in.

Wilde daarnet de demo voor FH4 downloaden, maar ben er maar mee gestopt. Xbox reageerde niet meer en een herstart van de console duurde ook enkele minuten.

Dan maar op mijn PC.
Alpha programma?

• v8power67

v8power67

Dan maar op mijn PC.
als ik jouw specs zie zou ik hem sowieso op pc spelen maar dat ben ik :P

Heb je al keer geprobeerd een hard reset te doen ?
Of cache legen ?
Gebruik je interne hdd of externe hdd ?

Dan maar op mijn PC.
Zo te lezen is er duidelijk iets niet in orde met jouw Xbox.
Lekker omruilen dat ding voor een goed exemplaar (evt icm enhanced exchange)

Pro-tip : vink smooth transitions uit (settings -> themes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40
quorumz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:12:
[...]

ik vind het zowieso erg onduidelijk bij Ubisoft. Had me al sinds de E3 ingeschreven op de beta (en bv ook bij The Crew 2) maar spontaan het kunnen downloaden..ho maar...en in de mail krijg ik ook nix
Ik had me ook gewoon na de E3 aangemeld voor de Beta's van Trails en Division 2. Van Division 2 nog niks gehoord maar van Trails dus wel met een mailtje om wat codes aan vrienden te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:56
Notna schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:20:
[...]

Weten we zeker dat die niet meer werkt via de XBO store zelf? Heb nog geen kans gehad het te proberen tbh.

Edit: ah ja dus. Bummer :/

https://www.hotukdeals.co...98?page=9#thread-comments
Blijkbaar werken gamecards wel nog, maar jammer genoeg vind ik nergens ze nog aan een degelijke prijs. Allemaal stukken duurder dan de waarde, waardoor je voordeel smelt als sneeuw voor de zon.

Vroeger bestelde ik altijd op Nilt.ru voor de Russische marketplace. Daar waren ze zelfs 10 procent goedkoper dan de waarde en had je dubbel voordeel. Blijkbaar bestaan die niet meer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 20:59

Dan maar op mijn PC.
Gewoon even helemaal het stroom eraf, harde boot, doet bij mij altijd wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:29:
Als @quorumz het niet doet, post ik het maar.
Nu beschikbaar op de Xbox One :)

[YouTube: Warframe Profile - Revenant]
Persoonlijk, het is weer 1 van de nutteloze frames. Goed, de patch afgelopen week maakte de frame weer iets beter (samen met Nehza revamp), maar hij zit in het straatje van leuk om 2x mee te spelen, max te halen voor je rank en stof te laten verzamelen :P

Ik wacht op de dag dat ze cross platform gaan, zou zo leuk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2018 09:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:39:
[...]

Ik speel op mijn SONY Bravia KD-75XD9405 denk ik ook 1.5 meter max er vanaf..
Veel mensen lachen me uit als ik ze zeg dat ik 1.5 meter van mijn 65'' zit te gamen, maar goed te zien dat er iemand is die me overtreft >:)

Hoe bevalt jouw Bravia?
Ik heb zelf al 3 jaar de KD-65X9005C, die volgens mij vergelijkbaar is met de jouwe. Nu heb ik al behoorlijk wat zitten klooien met beeldinstellingen, maar ben nooit echt tevreden geweest over de beeldkwaliteit bij gaming, vooral qua contrast en zwart waarden (ik kom van Panasonic plasma waar zwart echt zwart was).
Heb je wellicht wat tips en tricks over hoe het beste uit de Xbox One X te halen?
Met name de HDR setting lijkt me niet hoe het zou moeten zijn. Het ziet er nogal fletsig uit in mijn ogen.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 22:46

Bozznl

GT: The Bozzz88

Tits schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:52:
[...]

Blijkbaar werken gamecards wel nog, maar jammer genoeg vind ik nergens ze nog aan een degelijke prijs. Allemaal stukken duurder dan de waarde, waardoor je voordeel smelt als sneeuw voor de zon.

Vroeger bestelde ik altijd op Nilt.ru voor de Russische marketplace. Daar waren ze zelfs 10 procent goedkoper dan de waarde en had je dubbel voordeel. Blijkbaar bestaan die niet meer:(
Jammer dat het niet meer zou werken! Veel van geprofiteerd... van het weekend ga ik het alsnog proberen.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 12:52
Yep, in de US store van Microsoft. US-Gift cards gekocht via cdkeys (met Facebook nog extra korting van 5%). Heb FIFA 19 en BO4 ge-preorderd voor het totale bedrag van 87 euro. Argentinië of Turkije durf ik persoonlijk niet zo goed aan (iets met Taal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/FFAnnounceHERO-hero.jpg

Zelf nooit iets aan die hele FF-serie gevonden, maar voor de fans hier best leuk nieuws gok ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 14-09-2018 11:04 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:44:
[...]

Persoonlijk, het is weer 1 van de nutteloze frames. Goed, de patch afgelopen week maakte de frame weer iets beter (samen met Nehza revamp), maar hij zit in het straatje van leuk om 2x mee te spelen, max te halen voor je rank en stof te laten verzamelen :P

Ik wacht op de dag dat ze cross platform gaan, zou zo leuk zijn.
haal ik hem wel even met 50% korting of zo in de market, idd even levelen.. maar rank 25 challenge wil me nog niet echt lukken..onzin ook elke keer..

ik blijf wel bij mijn OP'd Ember, Max Arcane Grace & Arcane Energyze, Ignis Wraith, Akstillo Prime & Orthis Prime...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maverick! schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:57:
[...]

Veel mensen lachen me uit als ik ze zeg dat ik 1.5 meter van mijn 65'' zit te gamen, maar goed te zien dat er iemand is die me overtreft >:)

Hoe bevalt jouw Bravia?
Ik heb zelf al 3 jaar de KD-65X9005C, die volgens mij vergelijkbaar is met de jouwe. Nu heb ik al behoorlijk wat zitten klooien met beeldinstellingen, maar ben nooit echt tevreden geweest over de beeldkwaliteit bij gaming, vooral qua contrast en zwart waarden (ik kom van Panasonic plasma waar zwart echt zwart was).
Heb je wellicht wat tips en tricks over hoe het beste uit de Xbox One X te halen?
Met name de HDR setting lijkt me niet hoe het zou moeten zijn. Het ziet er nogal fletsig uit in mijn ogen.
Mijn Bravia is super. Dit model hoort bij de best geteste en was men zelfs beter te spreken over de HDR weergave dan het LG Oled model. (mag ook wel voor 7k, nu kan je trouwens voor dat geld 77" LG Oled lopen bij TVreus)

Ik denk dat het klopt over jouw HDR, waarom, volgens de specs heb je edge-lit, HDR zit er in maar zal niet zo'n hoge nit waarde halen. Daarnaast zullen er ook "vlakken" oplichten ipv de "ledjes" en zwart is gewoon zwart, geen grijze vlekken oid (had hiervoor ook 2 plasma's)

De TV blijft kwijlen.. sterker nog van amazon.co.uk een DreamScreenTV 4K voor 65"- 80" besteld om ala ambilight nog meer te kunnen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
quorumz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:43:
[...]

Mijn Bravia is super. Dit model hoort bij de best geteste en was men zelfs beter te spreken over de HDR weergave dan het LG Oled model. (mag ook wel voor 7k, nu kan je trouwens voor dat geld 77" LG Oled lopen bij TVreus)

Ik denk dat het klopt over jouw HDR, waarom, volgens de specs heb je edge-lit, HDR zit er in maar zal niet zo'n hoge nit waarde halen. Daarnaast zullen er ook "vlakken" oplichten ipv de "ledjes" en zwart is gewoon zwart, geen grijze vlekken oid (had hiervoor ook 2 plasma's)

De TV blijft kwijlen.. sterker nog van amazon.co.uk een DreamScreenTV 4K voor 65"- 80" besteld om ala ambilight nog meer te kunnen ervaren.
Thanks voor je reactie.

OK duidelijk, dan geef ik mijn pogingen om beter beeld te krijgen hierbij op en zit ik nog een jaartje uit met deze TV en ga dan voor een nieuwe.
Early adopter zijn zit niet altijd mee :P

Dreamscreen heb ik ook al eens voor gekeken, maar dat zal dan voor de volgende tv gaan als daar geen ambilight op zal zitten tenminste :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:30:
[...]

haal ik hem wel even met 50% korting of zo in de market, idd even levelen.. maar rank 25 challenge wil me nog niet echt lukken..onzin ook elke keer..

ik blijf wel bij mijn OP'd Ember, Max Arcane Grace & Arcane Energyze, Ignis Wraith, Akstillo Prime & Orthis Prime...
25, is toch met die archwing? Mesa doet wonderen daar, vliegen naar marker, pew pew, marker meppen voor tijd, volgende :P Je kan zelfs met max range gewoon naar middelste platform gaan, hele zooitje kapot schieten, even wat orbs pakken: repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:44:
[...]

25, is toch met die archwing? Mesa doet wonderen daar, vliegen naar marker, pew pew, marker meppen voor tijd, volgende :P Je kan zelfs met max range gewoon naar middelste platform gaan, hele zooitje kapot schieten, even wat orbs pakken: repeat.
die archwing die je ook op de planes krijgt idd maar volgens mij is de challenge veranderd want ik zie wisselende you tube filmpjes (er niet makkelijker op geworden want ik dacht dat ik melee kills moest halen en niet de marker).... ach probeer het vd week nog wel eens. zie zelden een r25. gok dat 80-85% playerbase onder de r15 oid zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:00:
[...]

die archwing die je ook op de planes krijgt idd maar volgens mij is de challenge veranderd want ik zie wisselende you tube filmpjes (er niet makkelijker op geworden want ik dacht dat ik melee kills moest halen en niet de marker).... ach probeer het vd week nog wel eens. zie zelden een r25. gok dat 80-85% playerbase onder de r15 oid zit..
Gros van de hoge ranks zullen wel PC zitten, dat is ook de reden dat ik niet naar de XBO ben gegaan, ik heb behoooorlijk wat geld in de game zitten en je kan dus niets meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10 21:56
Wom schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:03:
[Twitter]

[Afbeelding]

Zelf nooit iets aan die hele FF-serie gevonden, maar voor de fans hier best leuk nieuws gok ik.
Whoei! FFX had ik toch wel heel veel uurtjes in zitten op de PS2, lijkt me toch erg leuk die weer eens te spelen. Vooral het turnbase vechten vond ik toen erg fijn, dat zie je tegenwoordig niet heel veel meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
AmonTobin schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:12:
Ik heb sinds de laatste update problemen met mijn controller op een Xbox One X.

Als ik de Xbox dan in slaapstand zet en dan later weer weel inschakelen met de controller, dan springt de controller wel aan, maar de XBOX niet. Zet ik de Xbox dan handmatig aan, werkt de controller gewoon niet.

- Opnieuw pairen lukt niet, want de pair knop op de Xbox lijkt niet te reageren.
- Controller uitschakelen door de batterijen te verwijderen en opnieuw inschakelen helpt ook niet
- Er is bij mij niets veranderd, geen apparaten toegevoegd die signaalverstoringen kunnen verklaren
- Batterijen van de controller zijn bijna vol
- Zelfs als ik de controller met USB aansluit wekrt ie nog steeds niet!
- Interessant genoeg werkt de remote van mijn Smart TV (via HDMI CEC) dan ook niet meer op de Xbox.
- Zowel de Xbox als de controller is up-to-date

Alleen echt uitschakelen/rebooten van de Xbox verhelpt dit probleem (tijdelijk). Andere mensen hier ook al eens tegenaangelopen? Het begint nu echt dagelijkse praktijk te worden bij mij. Erg irritant.
Ik heb bijna hetzelfde probleem. Mijn xbox wil niet meer opstarten met de controller. Controller gaat aan, maar xbox niet, die kan ik wel handmatig aan zetten maar dan start ie niet op vanuit standby. Daarna kan ik wel gewoon uitschakelen met controller en ook weer inschakelen.

Ms al x gevraagd maar geen antwoord. Hij dacht dat 't wel verholpen was omdat ie wel weer opstarten na handmatig aanzetten.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden ooit eens Halo 5 gekocht en een tijdje gespeeld. Met Gamepass heb ik nu toegang tot de Master Chief collection. Gestart met deel 1 maar die vind ik toch vrij gedateerd.
Wat is het beste deel in de serie?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m23nmKNIWUXzvDMZZZW6FZeG/full.png

Vergeet deze mooie meid niet:

De vandaag uitgekomen Shadow of the Tomb Raider.

Mooier en spannender dan ooit tevoren.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huntedjohan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:34:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde probleem. Mijn xbox wil niet meer opstarten met de controller. Controller gaat aan, maar xbox niet, die kan ik wel handmatig aan zetten maar dan start ie niet op vanuit standby. Daarna kan ik wel gewoon uitschakelen met controller en ook weer inschakelen.

Ms al x gevraagd maar geen antwoord. Hij dacht dat 't wel verholpen was omdat ie wel weer opstarten na handmatig aanzetten.
1x opstarten met controller aangesloten via USB? Was bij mij vaak de oplossing (ik wissel iets te vaak van controllers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:39:
Ik heb een tijd geleden ooit eens Halo 5 gekocht en een tijdje gespeeld. Met Gamepass heb ik nu toegang tot de Master Chief collection. Gestart met deel 1 maar die vind ik toch vrij gedateerd.
Wat is het beste deel in de serie?
Deel 2 is remastered voor de One. Die ziet er aardig uit. De cutscenes zijn echt tiptop.

Deel 3 is fan favourite. Maar hij ziet er minder goed uit dan 2.

4 is de 360 op zijn best. Is dus nog wel te doen nu. Qua verhaal niet helemaal top.

Ik zou 2 en 3 iig spelen. Als je enthousiast over het wereldje en de gameplay wordt (kans is groot) pak je daarna 4 met eventueel odst tussendoor.
ourplayground schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:22:
[...]

Whoei! FFX had ik toch wel heel veel uurtjes in zitten op de PS2, lijkt me toch erg leuk die weer eens te spelen. Vooral het turnbase vechten vond ik toen erg fijn, dat zie je tegenwoordig niet heel veel meer volgens mij.
Als je meer turn-based wil kan ik je child of Light (getekende, mooie, graphics en sfeervol verhaal) aanraden. En Southpark stick of truth +Fractured but Whole. (Southpark,dus super flauw maar toch best goed.) Verder heb je Xcom maar dat is mij te serieus.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:07:
[...]

Deel 2 is remastered voor de One. Die ziet er aardig uit. De cutscenes zijn echt tiptop.

Deel 3 is fan favourite. Maar hij ziet er minder goed uit dan 2.

4 is de 360 op zijn best. Is dus nog wel te doen nu. Qua verhaal niet helemaal top.

Ik zou 2 en 3 iig spelen. Als je enthousiast over het wereldje en de gameplay wordt (kans is groot) pak je daarna 4 met eventueel odst tussendoor.
Thx, dan ga ik denk ik deel 3 eens oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:08:
[...]

Thx, dan ga ik denk ik deel 3 eens oppakken.
Let wel: deel 2 heeft betere graphics. (Hij is overigens moeilijker dan 3.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De eerste Halo zal ik nooit meer vergeten, eerste keer die open ruimtes op mijn toen nieuwe Xbox was echt genieten. Eerste shooter die echt goed werkte voor mijn gevoel (ok, na Goldeneye dan :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 20:59
Heeft iemand al een oplossing gevonden om de cod beta te kunnen downloaden ? Heb de digital versie, maar kan nergens downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:14:
De eerste Halo zal ik nooit meer vergeten, eerste keer die open ruimtes op mijn toen nieuwe Xbox was echt genieten. Eerste shooter die echt goed werkte voor mijn gevoel (ok, na Goldeneye dan :+)
Eerste goede 3D shooter kan ik het niet mee eens zijn aangezien we daarvoor Quake en Half-life al hadden, maar wel voor mij de eerste goede op een console (goldeneye heb ik niet gespeeld) en het is voor mij ook wel een van de games die ik me goed kan herinneren. Vooral het einde vond ik echt geweldig toen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:07:
[...]

Eerste goede 3D shooter kan ik het niet mee eens zijn aangezien we daarvoor Quake en Half-life al hadden, maar wel voor mij de eerste goede op een console (goldeneye heb ik niet gespeeld) en het is voor mij ook wel een van de games die ik me goed kan herinneren. Vooral het einde vond ik echt geweldig toen.
Bedoelde ook op de consoles inderdaad, dat stuk was ik vergeten :o

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Ja, maar voorheen nooit last van gehad.

• huntedjohan
Wat is slim om te doen qua externe hdd.

Een 2,5 sshd of toch een 7500k rpm schijf, of gewoon een 3,5 schijf?

• CallmeGod
  • Laatst online: 21-10 11:28
Iemand bekend met deze site?

https://www.play-start.co...d-edition-xbox-one-global?

Kosten tomb raider €35,79 geen geld alleen
moet het wel werken .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:15
CallmeGod schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:59:
Iemand bekend met deze site?

https://www.play-start.co...d-edition-xbox-one-global?

Kosten tomb raider €35,79 geen geld alleen
moet het wel werken .
Hij is zo goedkoop vanwege accountsharing. Zou ik niet aan beginnen.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:21

sjaool

Every life should have 9 cats

huntedjohan schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:45:

Kijk de video en trek je conclusie. ;)

"When you grow up your heart dies"

• CallmeGod
donald_dick schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:03:
[...]

Hij is zo goedkoop vanwege accountsharing. Zou ik niet aan beginnen.
Aha vandaar dank voor laten weten.
Dan sla ik het over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:21

sjaool

Every life should have 9 cats

@CallmeGod Het is inderdaad accountsharing. Je krijg dus alleen een account met login. Het lijkt mij dat deze handelswijze voor Playstart lekker veel geld oplevert maar jou als gebruiker achteraf problemen kan opleveren. Ik zou mijn geld alleen uitgeven aan een echt pakket of een cd-key. Dan staat het tenminste op je eigen account. :)

"When you grow up your heart dies"

quorumz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:47:
[...]

scroll terug in dit forum of search: ssd...
De vraag die @huntedjohan stelt heb ik echter ook nooit echt heel goed beantwoord zien worden. Namelijk als je voor een externe HDD gaat, of er dan nog veel verschil zit tussen 2,5/3,5", 5400/7200 rpm of een hybrid (SSHD) met extra cache? Voor zover ik destijds (toen ik twee jaar geleden mijn externe 2 TB kocht) kon bepalen was dat het niet genoeg uitmaakte om me er echt druk om te maken.

Persoonlijk zou ik nu zeggen, als je de snelheid echt belangrijk vindt, ga voor een SSD. Ik heb zelf van de week een 1 TB SSD met een behuizing besteld van Amazon voor een goede 150 euro. Dat was wel een goede deal op de SSD dus kan zijn dat je iets duurder uit bent of even geduld moet hebben op de volgende aanbieding, maar voor mij komt de prijs daarmee dicht genoeg bij grotere externe HDD's dat het de moeite waard was.

Ja er passen natuurlijk minder games op, maar voor mij is het wel de moeite om dan iets selectiever te zijn in wat ik al download en wat ik geïnstalleerd laat staan. Eerlijk gezegd is het ook helemaal niet handig om 100 games of zo geïnstalleerd te hebben staan, geeft veel te veel keuzestress als je er doorheen kijkt om te bepalen wat je als volgende gaat spelen :+

Nog twee weken wachten op mijn One X dat ik die SSD ook werkelijk aan het werk kan zetten... 8)

Gamertag: FinrazielNL

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-10 16:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

huntedjohan schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:45:

Ik heb zelf een 3,5” 4TB hdd op mijn X1X.
De X1X is sowieso zelf al sneller met laden.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:30

Sagat

Is pappa x2!

ssd heeft zin met multiplayer games en/of met grote openworld games danwel games met lange laadtijden.

Met andere games is het fijn (Want altijd minder lang wachten), maar is het de meerprijs per gb niet waard.
imho ofcourse.

SSD wordt wel steeds goedkoper, je kan altijd is kijken met een 500gb schijfje (kost je denk ik net ietsjes meer dan een full prize game als je dat kant en klaar koopt.......als je zelf een losse schijf en behuizing fixt wellicht nog minder) en als het bevalt (maar te klein blijkt te zijn :P ) deze verkopen en dan een grotere terugkopen.

10 second ninja DONE

quorumz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:47:
[...]

scroll terug in dit forum of search: ssd...
En lees dan ook https://nl.hardware.info/...st-vederlicht-en-pijlsnel en koop wat je leuk vindt ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CallmeGod
en daar gaan we weer discussie voeren SSD/Externe Hdd.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://www.megekko.nl/pr...A/Crucial-SSD-BX500-480GB

480 GB voor 72€.
Externe behuizing erbij voor een tientje en je bent klaar :)
CallmeGod schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:49:
En?

We mogen het wel over alle games hebben, alle controllers, alle firmwares en apps, VPN's en bijbehorend geneuzel maar niet over een externe opslag?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Prima toch? Wellicht komen er nieuwe reviews/tips langs. In het slechtste geval wordt 1 iemand iets wijzer. Lijkt me ongeveer de bedoeling van deze topic. Goede tip overigens om de zoekfunctie te gebruiken. Worden ze nog wijzer van. :)

Doe wat ik ook doe bij onzin, saaiheid en trolls die alleen mekkeren over de ps4/pc en lees er overheen als het je niet boeit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2018 15:03 ]

• huntedjohan
En 't ergste is dat mijn vraag geeneens een ssd betrof. Ik ga liever een grote hdd opslag dan kleine ssd opslag. Vind 't interessant om te weten of er verschil is tussen een 5400 rpm sshd of 7200 rpm harde schijf.

huntedjohan schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:20:
[...]

En 't ergste is dat mijn vraag geeneens een ssd betrof. Ik ga liever een grote hdd opslag dan kleine ssd opslag. Vind 't interessant om te weten of er verschil is tussen een 5400 rpm sshd of 7200 rpm harde schijf.
qua werking is er verschil idd :) de sshd is vooral interessant bij lees en schrijf acties tegelijk Ik verwacht dat de xbox one met name leest (tijdens het spelen) en de dingen die gesaved worden settings of je save zijn (die met cloud gesynced worden).. 5400 rpm sshd versus 7200 rpm kan je wel wat op vinden trouwens. daarnaast kan je ook nog aanzwengelen of je een 2.5" of 3.5" gebruikt (aangezien daar ook snelheidsverschil in zit. uiteindelijk gaat het erom of die bandbreedte wel gebruikt wordt (je loopt met geen van alle tegen de max aan natuurlijk).. ik zou voor het grootst betaalbare gaan als grote opslag belangrijk is...

ik vind snelheid het belangrijkste maar compenseer space door 1 tb externe ssd en 2 tb externe 5400 rpm 2.5" en dan heb ik zo'n 90 games geinstalleerd van de 400+ (yeah assassins creed odessey pre download is 46 gb :) )

• CallmeGod
Maak je niet druk om te posten over SSD ik lees er wel overheen no worries..

Het is weekend dus enjoy this time😁

Net voor €40 digitaal code gekocht voor spel Tombraider , vanavond eens proberen.😀

[ Voor 27% gewijzigd door CallmeGod op 15-09-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27
Wom schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:03:
[Twitter]

[Afbeelding]

Zag hem inderdaad ook op Twitter voorbij komen! Erg leuk! Zeker FF9 O+ toch wel een van mijn favo uit de series. En ik kan zo eindelijk eens deel 10 spelen ook :)

Vind deze "oude" turn based rpgs toch het leukste. De action rpgs zijn allemaal zo chaotisch
Pagina: 1 ... 107 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.