Gister zoveel griefers afgeschoten dat ik er niet bij nadacht dat dat mij ook een griefer maakte
Anoniem: 992889
Het is wellicht irritant, maar heeft toch ook wel iets. Anders kun je toch net zo goed singleplayer gaan doen?
Dat je huiden kwijtraakt is inderdaad wel wat jammer. Ik weet niet of je deze van andere spelers kunt stelen, want dan zou dat nog wel grappig zijn.
Dat je huiden kwijtraakt is inderdaad wel wat jammer. Ik weet niet of je deze van andere spelers kunt stelen, want dan zou dat nog wel grappig zijn.
Je kan hele dieren gewoon van een andere speler zijn paard afpakkenAnoniem: 992889 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:41:
Het is wellicht irritant, maar heeft toch ook wel iets. Anders kun je toch net zo goed singleplayer gaan doen?
Dus als je geen zin hebt in een MMO om zo nodig anderen af te schieten, moet je maar SP gaan spelen? Met die logica kunnen behoorlijk wat games gaan sluiten, omdat het daar ook niet kan.Anoniem: 992889 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:41:
Nee, het is gewoon een bug dat je paard respawned als een 'nieuwe' versie zonder je oude zut.
Van de week nog met een kleine posse gaan hunten/fishen, af en toe een banditcamp, af en toe een missie, kan allemaal prima online en zonder andere spelers neer te schieten.
Ik ben vrij makkelijk, ik report nu gewoon elke idioot die mij at random doodschiet via XBL, je verpest m'n game-ervaring. Ben de anti-griefer op een ander niveau
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Doorgaans kun je in een MMO in steden alleen interacties uitvoeren met NPC's en zijn er speciale gebieden voor PvP.
Anoniem: 338166
Vrijwel hetzelfde hier.SinergyX schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:52:
[...]
Dus als je geen zin hebt in een MMO om zo nodig anderen af te schieten, moet je maar SP gaan spelen? Met die logica kunnen behoorlijk wat games gaan sluiten, omdat het daar ook niet kan.
Nee, het is gewoon een bug dat je paard respawned als een 'nieuwe' versie zonder je oude zut.
Van de week nog met een kleine posse gaan hunten/fishen, af en toe een banditcamp, af en toe een missie, kan allemaal prima online en zonder andere spelers neer te schieten.
Ik ben vrij makkelijk, ik report nu gewoon elke idioot die mij at random doodschiet via XBL, je verpest m'n game-ervaring. Ben de anti-griefer op een ander niveau
Afgelopen dagen met iemand gewoon lekker aan het hunten geweest met af en toe een bandit camp of stranger mission.
Wij knallen niemand af, maar zodra wij zo'n roze stipje zien verschijnen verschijnen onze wapens voor het geval dat er weer iemand leuk wilt doen.
Gisteren bijvoorbeeld hadden wij onze paarden vol liggen en kwam er iemand genaamd "RampageNL" ofzo langs.
Poef.. mijn paard dood.. poef ik dood.
Prima... maar dan gaan wij ook kinderachtig doen... zijn hem blijven killen daarna tot die leavede (10 tot 15 keer).
Wij starten niets.
Huh kregen we weer 15 gold bars? Ik wel namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat is het nut om een naam te kiezen in dit spel, als toch je psn naam wordt weergegeven?
Yep, dat klopt: https://www.rockstargames...2018&utm_content=newswireDonstil schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:57:
Huh kregen we weer 15 gold bars? Ik wel namelijk.
To do or not to do...
Anoniem: 1155247
Ik snap niet hoe het kan ik speel samen met een vriend free roam zijn we ongeveer 20min in de game hopa alert en we liggen er weer uit na opnieuw in de game te stappen houden we nog geen 10 min vol liggen we er weer uit hoe kan dit we spelen op de ps4
Ten eerste, we weten niet welke melding je krijgt dus we kunnen hier helemaal niets mee.
Ten tweede, gebruik eens interpunctie want dit leest voor geen meter.
Ten tweede, gebruik eens interpunctie want dit leest voor geen meter.
Anoniem: 1155247
Ben ten eerste extreem dislecties kost me al genoeg tijd om het berichtje e zo fatsoenlijk mogelijk te typen en dan ook nog lees tekens? Zal is kijken welke error het om gaat
Heeft iemand al eens een treasure map gevonden bij een gang hangout?
Online niet maar dat speel ik nu helemaal niet meer ivm de vele disconnects op de PS4 na de laatste updateDanielson schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:07:

Nu in SP modus bezig met zoeken van de dreamcatchers en dino bones, veel leuker
Do { Ping } while ( LOL )
Gisteren lekker gespeeld. Ben een posse gaan joinen, gewoon zonder gekkigheid free roam missies gedaan. Daarnaast veel aardige spelers tegen gekomen, kwamen op kruispunt af, beide dachten ooh dat lukt wel er nog voor langs. Ging dus niet, beide paarden dood, echter ik had geen reviver meer. Hij wel, en gaf het ook aan mijn paard.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Zijn er hier Tweakers die online spelen op een Xbox One? Misschien leuk om een Posse op te richten?
Welke internet provider heb je ?Anoniem: 1155247 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 23:07:
Ik snap niet hoe het kan ik speel samen met een vriend free roam zijn we ongeveer 20min in de game hopa alert en we liggen er weer uit na opnieuw in de game te stappen houden we nog geen 10 min vol liggen we er weer uit hoe kan dit we spelen op de ps4
Heb je je PS4 cache al eens geleegd ?
Zit je via wifi ? of bekabeld ?
Er zijn meer mensen die hier last van hebben las ik op verschillende fora.
Hier staan dingen die je zou kunnen proberen: https://www.rdr2.org/foru...ne-error-code-0x20010006/
[ Voor 11% gewijzigd door iew op 18-12-2018 01:28 ]
To do or not to do...
Ben benieuwd naar de eerste "DLC" oftewel de eerste extra dingen die je kan kopen. Denk dat er wel zaken zoals huizen enzo zullen komen. Voelt nu een beetje leeg aan als je de koop-opties van GTA gewend bent
PSN: Maichel
Ik ga ook maar eens beginnen met online, headset handig om te hebben daarvoor?
Niet noodzakelijk, wel handigBlik1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:09:
Ik ga ook maar eens beginnen met online, headset handig om te hebben daarvoor?
Gister toevallig, totaal random. Vriend van mij kon hem namelijk niet looten.Danielson schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:07:
Godverdetering wat een schijtzooi toch
Ligt het aan mij of crasht je paard in de online mode echt overal op. Zit nu race series te spelen en echt dat beest knalt overal tegenaan of struikelt over iedere grasspriet waardoor je weer respawned. En dat is tergend traag dus ben je al min of meer kansloos.
Offline in de SP kom ik dit veeeeeeeeeeeeeeel minder tegen. Bijna nooit meer zelfs. Online om de haverklap.....

Offline in de SP kom ik dit veeeeeeeeeeeeeeel minder tegen. Bijna nooit meer zelfs. Online om de haverklap.....
Ik heb mij vandaag een soort van schuldig gemaakt aan "griefing".
Al wil ik het zo niet echt noemen.
Ik ging rond een rots zitten bij Fort Mercer, en ik ben daar gewoon lekker Snipertje gaan spelen.
Het duurde 2.5 uur voordat ik eindelijk dood was.
Het laatste uur kwamen er steeds meer bij waardoor ik de laatste pakweg 20 minuten tegen zeker 8+ mensen aan het schieten was.
Fijne was ook, grotendeels van die mensen deden gewoon mee en probeerde mij alleen te pakken via lange afstand. (uiteraard ook een paar niet die gewoon naar mij toe rennen, maar 1 headshot en klaar).
Gewoon ook geen haat in de voice-chat in game gewoon lachen en complimenten... Denk dat ik mij nooit zo heb vermaakt met/tegen vreemden in een on-line game.
Maar ik verstoorde geen missies, blokkeerde geen towns of winkels... Enige wat een obstructie opleverde was de hideout af en toe... Maar daar deed ik long-range gewoon gezellig aan mee.
Dus wil het niet echt griefing noemen.
Uiteindelijk gepakt door een flanker die ik net te laat zag omdat ik zoomed in was... Ook die reacties daarop van een paar randoms... "Ah really, you killed him with a shotgun like that? We were having fun man...Weak, very weak"
Vandaag wel een aantal keren tijdens het vissen neergeknald, of tijdens het leaven van de butcher.
Mooiste was een persoon die naast mij aan het vissen was, had 10 minuten alle tijd om het te kunnen doden want hij zag mij totaal niet.
Ik merk dat die klaar was en dat die zich omdraait... Schiet mij direct dood terwijl ik gewoon met mij vishengel in het water sta.... Van die momenten dat ik het echt even niet snap ....
Ik ging rond een rots zitten bij Fort Mercer, en ik ben daar gewoon lekker Snipertje gaan spelen.
Het laatste uur kwamen er steeds meer bij waardoor ik de laatste pakweg 20 minuten tegen zeker 8+ mensen aan het schieten was.
Fijne was ook, grotendeels van die mensen deden gewoon mee en probeerde mij alleen te pakken via lange afstand. (uiteraard ook een paar niet die gewoon naar mij toe rennen, maar 1 headshot en klaar).
Gewoon ook geen haat in de voice-chat in game gewoon lachen en complimenten... Denk dat ik mij nooit zo heb vermaakt met/tegen vreemden in een on-line game.
Maar ik verstoorde geen missies, blokkeerde geen towns of winkels... Enige wat een obstructie opleverde was de hideout af en toe... Maar daar deed ik long-range gewoon gezellig aan mee.
Uiteindelijk gepakt door een flanker die ik net te laat zag omdat ik zoomed in was... Ook die reacties daarop van een paar randoms... "Ah really, you killed him with a shotgun like that? We were having fun man...Weak, very weak"
Vandaag wel een aantal keren tijdens het vissen neergeknald, of tijdens het leaven van de butcher.
Mooiste was een persoon die naast mij aan het vissen was, had 10 minuten alle tijd om het te kunnen doden want hij zag mij totaal niet.
Ik merk dat die klaar was en dat die zich omdraait... Schiet mij direct dood terwijl ik gewoon met mij vishengel in het water sta.... Van die momenten dat ik het echt even niet snap ....
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 20-12-2018 01:35 ]
Aangezien jij ervaring hebt met snipen. Ik probeerde in SP de challenge van 660m te halen. Ik kreeg het maa rniet voor elkaar om een moving target raak te schieten, alleen als hij op me afkwam (zo heb ik het uiteindelijk ook gehaald. Hoe heb jij dat gedaan? Schiet je een x cm ervoor? Hoe schat je dat beetje in? TIPS, NEED TIPSAnoniem: 338166 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 01:32:
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Heb nog niets gedaan in de SP, maar in de MP moet je je schot wel wat leaden ja.Melantrix schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:39:
[...]
Aangezien jij ervaring hebt met snipen. Ik probeerde in SP de challenge van 660m te halen. Ik kreeg het maa rniet voor elkaar om een moving target raak te schieten, alleen als hij op me afkwam (zo heb ik het uiteindelijk ook gehaald. Hoe heb jij dat gedaan? Schiet je een x cm ervoor? Hoe schat je dat beetje in? TIPS, NEED TIPS
(ook toevallig mijn mooiste kill van de avond).
Een weg galoppeerde persoon op paard ver in de verte, lead het schot zeker wel met een centimeter of 2 op mijn scherm en bam... headshot...
Dus ja
Okay. En je houdt volgens mij geen rekening met zwaartekracht toch?Anoniem: 338166 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:42:
[...]
Heb nog niets gedaan in de SP, maar in de MP moet je je schot wel wat leaden ja.
(ook toevallig mijn mooiste kill van de avond).
Een weg galoppeerde persoon op paard ver in de verte, lead het schot zeker wel met een centimeter of 2 op mijn scherm en bam... headshot...
Dus ja, hou rekening met bewegende targets.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Anoniem: 269866
Vandaag ben ik begonnen met online, maar ik denk dat ik daar weinig plezier ga beleven. Continu neergeschoten worden direct na respawnen en opgewacht worden bij de slager wanneer ik spullen wil verkopen. Genoten van offline, maar online is tot nu toe een grote afknapper.
Yup, zelfde hier, 2 dagen geprobeerd.Anoniem: 269866 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:51:
Vandaag ben ik begonnen met online, maar ik denk dat ik daar weinig plezier ga beleven. Continu neergeschoten worden direct na respawnen en opgewacht worden bij de slager wanneer ik spullen wil verkopen. Genoten van offline, maar online is tot nu toe een grote afknapper.
Zonde....
Anoniem: 1159852
Tja er zijn altijd try hards die de game eigenlijk verzieken. Zelfde verhaal als GTA Online. Heel veel gasten die het spelen zijn gewoon toxicAnoniem: 338166 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 01:32:
zijn er hier mensen die de Fort Mercer XP methode willen doen om sneller te levelen?
ik heb de missie reeds unlocked
Pffff die epiloog man. Ik snak echt naar de credits. Ben er helemaal klaar mee. Ga echt van icoontje naar icoontje nu.
Net ook even Odyssey opgestart. Man, HDR in die game is zo ontzettend mooi. Wat een gemiste kans in RDR2 is dit. Doodzonde.
Edit: pardon, zit in het online topic, zie ik.
Net ook even Odyssey opgestart. Man, HDR in die game is zo ontzettend mooi. Wat een gemiste kans in RDR2 is dit. Doodzonde.
Edit: pardon, zit in het online topic, zie ik.
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 30-12-2018 18:19 ]
Ken de methode niet, maar iets sneller levelen is altijd meegenomen. (ga zo ff googlen dus behoef geen uitleg)Shadow_Agent schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:58:
zijn er hier mensen die de Fort Mercer XP methode willen doen om sneller te levelen?
heb afgelopen paar dagen weer wat tijd gehad na een paar weken niet te kunnen spelen en de rooftop locatie in St.Denis gedaan,echter gaat dit nog niet echt super snel. Is dit veranderd of ging het altijd al niet zo snel?
Wel leuk om je boog skills en health te boosten.
Nu lvl 16

Zo inmiddels lvl 20 en heel veel dode agenten in St.Denis verder.
M'n health is inmiddels max lvl10.
Gaat allemaal wel erg langzaam denk dat meer mensen dit vinden gezien het beperkt aantal posts in het forum op dit moment.
Wil nu naast levelen ook een beetje geld gaaan verzamelen om m'n abilities te verhogen, iemand een goede manier naast stranger missie's?
Ben nu in Blackwater van die grote vissen(naam ff kwijt) aan het schieten, kan ze nog niet vangen i.v.m. low lvl echter brengen ze in poor quality maar 2,90 USD op in good/perfect 7,80 USD. Gaat wel redelijk snel om ze te vinden en te schieten, alleen opletten dat je ze schiet dicht bij de kant aangezien je zwemmend niks kunt pakken. Verbeterpuntje voor Rockstar vind ik dat. Echter levert deze methode wel geld op maar bijna geen XP.
M'n health is inmiddels max lvl10.
Gaat allemaal wel erg langzaam denk dat meer mensen dit vinden gezien het beperkt aantal posts in het forum op dit moment.
Wil nu naast levelen ook een beetje geld gaaan verzamelen om m'n abilities te verhogen, iemand een goede manier naast stranger missie's?
Ben nu in Blackwater van die grote vissen(naam ff kwijt) aan het schieten, kan ze nog niet vangen i.v.m. low lvl echter brengen ze in poor quality maar 2,90 USD op in good/perfect 7,80 USD. Gaat wel redelijk snel om ze te vinden en te schieten, alleen opletten dat je ze schiet dicht bij de kant aangezien je zwemmend niks kunt pakken. Verbeterpuntje voor Rockstar vind ik dat. Echter levert deze methode wel geld op maar bijna geen XP.
Er gebeurd inderdaad maar weinig in RDO, terwijl er voor GTA online nog vrijwel elke week DLC uitkomt.
Duurt wel lang, veel mensen haken af.
Waarschijnlijk omdat GTA Online nog steeds bakken met geld oplevert, RDO vooralsnog weinig tot niets.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verkijk je er niet op heeft voor GTA O meer dan een jaar geduurd voor de Heists uitkkwamen op Last Gen.Maichel schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:07:
Er gebeurd inderdaad maar weinig in RDO, terwijl er voor GTA online nog vrijwel elke week DLC uitkomt.
rond de tijd dat PS4/XB1 uitkwamen.
Wel wat kleine DLC voor de tijd maar toch. Het is heel dun begonnen. voor Deze game zal het vergelijkbaar gaan denk ik.
Is zeker zo, maar voor de heists waren ook al heel veel updates / DLC. Zie: https://gta.fandom.com/wiki/Updates_in_GTA_OnlinePsyonara schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:43:
[...]
Verkijk je er niet op heeft voor GTA O meer dan een jaar geduurd voor de Heists uitkkwamen op Last Gen.
rond de tijd dat PS4/XB1 uitkwamen.
Wel wat kleine DLC voor de tijd maar toch. Het is heel dun begonnen. voor Deze game zal het vergelijkbaar gaan denk ik.
Komt inderdaad vanzelf wel ja, maar toch jammer dat er nu niet zoveel te doen is.
zulke grote updates zijn dat niet, zeker in vergelijking met de updates die vanaf 2015 uitkwamen. En kan me heugen dat veel het zoet houders noemden juist omdat de Heists nog steeds niet beschikbaar was. Gezien ze Online Daarmee hadden ge-introduceerd.
R* heeft nog aardig wat kritiek over gekregen.
Dus dat ze nu niks los laten over potentiele DLC is ook niet verbazend. Vraag me alleen af hoelang je moet wachten voor er interssante DLC uitkomt En hopelijk gaan ze niet richting Steampunk Opressors/Deluxo kant op.
GTA O toen heel even op PS3 gespeeld maar pas in Maart 2017 de Game voor PC gehaald.
Heb de eerste Heists nog maar 1x gedaan in totaal, en op PC gedaan. ) Daarna veel tijd gestoken in MC/CEO. Vlak voor de Bunker DLC uitkwam.
heb iets meer dan anderhalf jaar geld zitten te grinden in de game. Ben er nu aardig klaar mee op moment.
Wil best nog Nieuwe Heists spelen en of andere interessante DLC maar heb geen zin meer om te grinden.
Zit zelfs overwegen een Leuke FiveM RP server op te zoeken.
R* heeft nog aardig wat kritiek over gekregen.
Dus dat ze nu niks los laten over potentiele DLC is ook niet verbazend. Vraag me alleen af hoelang je moet wachten voor er interssante DLC uitkomt En hopelijk gaan ze niet richting Steampunk Opressors/Deluxo kant op.
GTA O toen heel even op PS3 gespeeld maar pas in Maart 2017 de Game voor PC gehaald.
Heb de eerste Heists nog maar 1x gedaan in totaal, en op PC gedaan. ) Daarna veel tijd gestoken in MC/CEO. Vlak voor de Bunker DLC uitkwam.
heb iets meer dan anderhalf jaar geld zitten te grinden in de game. Ben er nu aardig klaar mee op moment.
Wil best nog Nieuwe Heists spelen en of andere interessante DLC maar heb geen zin meer om te grinden.
Zit zelfs overwegen een Leuke FiveM RP server op te zoeken.
[ Voor 32% gewijzigd door Psyonara op 09-01-2019 17:33 ]
Verkeerde topic
[ Voor 81% gewijzigd door Farabi op 09-01-2019 19:14 ]
Karige update voor RDO imho...
https://www.rockstargames...d-Dead-Online-Beta-Update
Waar blijven o.a:
-free aim lobbies voor showdown series
-friendly lobbies voor free roam
-Grab the bag / hold your own
-LeMat
-Stronghold
Alles wat rdr1 mp zo boeiend maakte is eruit gegooid door R*
https://www.rockstargames...d-Dead-Online-Beta-Update
Waar blijven o.a:
-free aim lobbies voor showdown series
-friendly lobbies voor free roam
-Grab the bag / hold your own
-LeMat
-Stronghold
Alles wat rdr1 mp zo boeiend maakte is eruit gegooid door R*
[ Voor 14% gewijzigd door Rizn op 11-01-2019 20:49 . Reden: link bijgevoegd ]
PSN: riznind
compleet nutteloze update, waardeloze content.
Het is dat ik de platinum trophy wil maar anders
Het is dat ik de platinum trophy wil maar anders
[ Voor 36% gewijzigd door Shadow_Agent op 12-01-2019 13:42 ]
Anoniem: 992889
Ze hebben het ook niet handig aangepakt. Beter over een jaar pas RDR online uitgebracht. Dan hadden ze ook een 2de sales moment gehad voor de game.
De eerste indruk is toch wel belangrijk en nu is er nog geen 10% mogelijk van wat in GTA online mogelijk is. Denk dat veel mensen afhaken en niet mee terugkomen.
De eerste indruk is toch wel belangrijk en nu is er nog geen 10% mogelijk van wat in GTA online mogelijk is. Denk dat veel mensen afhaken en niet mee terugkomen.
Dat de gold store vlak voor kerst open ging tijdens beta is ook onvergeeflijk.
Ability cards?? Waarom R*
Ability cards?? Waarom R*

PSN: riznind
Zelfs met een jaar, de inhoud van de game is niet in de buurt van GTA. Ik denk dat veel mensen de game al zat werden in de SP, vele lopen, max 2 wapens, kleine irritaties die onderdeel van de game zijn en niet makkelijk meer te fixen zijn. Zal best nog wat nut hebben met PVP modus, maar dan heb je gewoon een generieke PVP game met alleen de WWW settings ipv fantasy, scifi of oorlog.Anoniem: 992889 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:36:
Ze hebben het ook niet handig aangepakt. Beter over een jaar pas RDR online uitgebracht. Dan hadden ze ook een 2de sales moment gehad voor de game.
Exact dit!SinergyX schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 00:08:
[...]
Zelfs met een jaar, de inhoud van de game is niet in de buurt van GTA. Ik denk dat veel mensen de game al zat werden in de SP, vele lopen, max 2 wapens, kleine irritaties die onderdeel van de game zijn en niet makkelijk meer te fixen zijn. Zal best nog wat nut hebben met PVP modus, maar dan heb je gewoon een generieke PVP game met alleen de WWW settings ipv fantasy, scifi of oorlog.
Ik heb inmiddels alle tropies online behaald sinds afgelopen weekend.
Het begin is okee. Beetje ontdekken, beetje rond hobbelen op het paard, wat missies doen. Stadje in lopen, neergeschoten worden, iemand omleggen. Na een stuk of 6 missies denk je, op naar de volgende! Wat blijkt? Er zijn maar erg weinig missies

Tot level 20 ongeveer gespeeld, daarna was de lol er volledig vanaf. "helaas" wilde ik de platinum halen dus moest ik door. De award-glitch en Fort Mercer glitch gebruikt, dit schoot enigszins op. Vooral de award exploit! Daarmee deed ik een level ieder half uur aan het einde

Na de level 50 nog snel de andere awards gepakt, gelukkig had ik geld en goldbars over. Wel bizar trouwens, één van de tropies is dat je ammo gaat craften. Daarvoor moet je eerst langs de fence voor een recipe. Betaal je 350$ voor een handleiding hoe je een X op je kogels kunt snijden

Laatste wat ik moest doen was geld zoeken voor de stables. Via de treasure maps (dit was overigens wel erg leuk om te doen!

Nu de SP afronden
SP was heerlijk maar MP niet. Hopelijk blijft MP een fail dan kunnen ze op story dlc focussen.
Weg
Voor wie het gemist heeft, een compilatie van ‘Dirty Arty’. Puur goud. Kijken tot het einde.
YouTube: The Worst Of Dirty Arty - Season 1 Highlights
YouTube: The Worst Of Dirty Arty - Season 1 Highlights
https://www.psx-sense.nl/...voor-red-dead-online-aan/
binnenkort dus nieuwe patch voor hoofdzakelijk online!
Zichtbaarheid spelers
De zichtbaarheid van spelers op de mini-map (blip) zal beperkt worden tot 150 meter. Als de andere speler zich verderop bevindt, dan verschijnt er enkel een blip zodra die persoon z’n wapen afvuurt. Spelers die zich in andere steden of regio’s bevinden zullen niet meer zichtbaar zijn. Hiermee voorkomt Rockstar dat spelers telkens een doelwit zijn terwijl ze zich op een grote afstand bevinden.
Verder wordt er een nieuw systeem geïntroduceerd dat buitengewoon agressieve spelers zal aanduiden. Als je je gevaarlijker begint te gedragen, dan zal je meer zichtbaar worden voor andere spelers. Dat geldt zowel voor de speler in kwestie als voor zijn posse. Om een dergelijke status te bereiken zul je anderen moeten doden buiten georganiseerde evenementen om. Als je je weer gaat gedragen zal de duiding – die van blauw naar donkerrood gaat – weer afnemen.
Ook zal het mogelijk zijn om andere spelers waarmee je in gevecht raakt rechtstreeks uit te nodigen voor een duel. De gameplay verandert dan in een mini-deathmatch voor alle betrokken spelers van de posse. Zij vechten dit uit in de free-roam omgeving en het levert punten voor elke kill op.
Bounty hunters
Als je een hele hoge bounty hebt opgebouwd, dan bestaat de kans dat je achterna gezeten wordt door NPC bounty hunters. Zij zullen je proberen te doden en om een bounty op te bouwen dien je crimineel gedrag te vertonen. Het doden van andere spelers doet je bounty snel stijgen, het doden van burgers en dieren weegt minder zwaar. Als je gaat looten of plunderen, dan heeft dat enkel effect op je eer.
Dagelijkse uitdagingen
Rockstar zal verder nog dagelijkse uitdagingen introduceren die bestaan uit allerlei opdrachten. Het voltooien hiervan kan je goud en XP opleveren. De uitdagingen variëren van dieren skinnen tot het afleveren van kruiden. Ook komt het uitschakelen van schuilplaatsen voorbij, gevechten winnen en nog veel meer. Naarmate de tijd verstrijkt zullen deze uitdagingen verder uitgebreid worden.
Overige zaken
Als laatste zal Rockstar nog verschillende aanpassingen verrichten die gebaseerd zijn op community feedback. Zo worden verschillende wapens opnieuw gebalanceerd, de voice-chat zal worden aangepast en er worden nog tig andere verbeteringen doorgevoerd.
Meer specifieke details mogen we in de week van 26 februari verwachten. Momenteel kun je in de game dubbel XP verdienen met verschillende activiteiten, mits je in een posse zit. Volgende week zul je 20% meer XP verdienen met alle activiteiten die momenteel in de beta te vinden zijn.
binnenkort dus nieuwe patch voor hoofdzakelijk online!
Zichtbaarheid spelers
De zichtbaarheid van spelers op de mini-map (blip) zal beperkt worden tot 150 meter. Als de andere speler zich verderop bevindt, dan verschijnt er enkel een blip zodra die persoon z’n wapen afvuurt. Spelers die zich in andere steden of regio’s bevinden zullen niet meer zichtbaar zijn. Hiermee voorkomt Rockstar dat spelers telkens een doelwit zijn terwijl ze zich op een grote afstand bevinden.
Verder wordt er een nieuw systeem geïntroduceerd dat buitengewoon agressieve spelers zal aanduiden. Als je je gevaarlijker begint te gedragen, dan zal je meer zichtbaar worden voor andere spelers. Dat geldt zowel voor de speler in kwestie als voor zijn posse. Om een dergelijke status te bereiken zul je anderen moeten doden buiten georganiseerde evenementen om. Als je je weer gaat gedragen zal de duiding – die van blauw naar donkerrood gaat – weer afnemen.
Ook zal het mogelijk zijn om andere spelers waarmee je in gevecht raakt rechtstreeks uit te nodigen voor een duel. De gameplay verandert dan in een mini-deathmatch voor alle betrokken spelers van de posse. Zij vechten dit uit in de free-roam omgeving en het levert punten voor elke kill op.
Bounty hunters
Als je een hele hoge bounty hebt opgebouwd, dan bestaat de kans dat je achterna gezeten wordt door NPC bounty hunters. Zij zullen je proberen te doden en om een bounty op te bouwen dien je crimineel gedrag te vertonen. Het doden van andere spelers doet je bounty snel stijgen, het doden van burgers en dieren weegt minder zwaar. Als je gaat looten of plunderen, dan heeft dat enkel effect op je eer.
Dagelijkse uitdagingen
Rockstar zal verder nog dagelijkse uitdagingen introduceren die bestaan uit allerlei opdrachten. Het voltooien hiervan kan je goud en XP opleveren. De uitdagingen variëren van dieren skinnen tot het afleveren van kruiden. Ook komt het uitschakelen van schuilplaatsen voorbij, gevechten winnen en nog veel meer. Naarmate de tijd verstrijkt zullen deze uitdagingen verder uitgebreid worden.
Overige zaken
Als laatste zal Rockstar nog verschillende aanpassingen verrichten die gebaseerd zijn op community feedback. Zo worden verschillende wapens opnieuw gebalanceerd, de voice-chat zal worden aangepast en er worden nog tig andere verbeteringen doorgevoerd.
Meer specifieke details mogen we in de week van 26 februari verwachten. Momenteel kun je in de game dubbel XP verdienen met verschillende activiteiten, mits je in een posse zit. Volgende week zul je 20% meer XP verdienen met alle activiteiten die momenteel in de beta te vinden zijn.
Wat ik jammer vind is dat het afvuren van een wapen de zichtbaarheid alweer vergroot. Dat betekent dat jagen al anderen op je pad kan brengen.
Die dagelijkse uitdagingen ga ik wel naar kijken, was in GTA ook wel een poosje leuk.
Maar ik blijf vooral wachten op mooi afgesloten contact missies, en misschien heistachtige opzets. Zonder inbreuk van andere spelers die er niets mee te maken hebben. Echte co-op dus.
Die dagelijkse uitdagingen ga ik wel naar kijken, was in GTA ook wel een poosje leuk.
Maar ik blijf vooral wachten op mooi afgesloten contact missies, en misschien heistachtige opzets. Zonder inbreuk van andere spelers die er niets mee te maken hebben. Echte co-op dus.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Passive mode, hoe moeilijk is dat nu echt? PVE only server, hoe moeilijk is dat nu echt?Verder wordt er een nieuw systeem geïntroduceerd dat buitengewoon agressieve spelers zal aanduiden.
Werkelijk geen idee waarom ze maar patches blijven uitbrengen, heb een online mode nooit zo snel dood zien bloeden als in deze game.
Wat ik heel erg tekenend vind is dit:
Naar mijn mening is er veel te veel naar fortnite gekeken en te weinig naar wat GTA online in de begindagen populair maakte.Achievements:
Notorious
Red Dead Online: Reach rank 50.
Slechts 0.42% van de spelers hebben deze achievement ontgrendeld."
Er is gewoon te weinig te doen en teveel griefers.
Vind het nog steeds leuk om af en toe te gaan jagen en feathers / pelzen te verzamelen. Echter als je dan weer eens door een of andere @#@## wordt afgeknalt heb je het wel weer gehad.
Snap ook echt niet dat er nog geen Heists zijn of de mogelijkheid om een huis/ranch of iets dergelijks te kunnen kopen. Ook een fatsoenlijk Posse set-up kan toch niet zo moeilijk zijn ????
Jammer Rockstar.... in potentie een zeer leuke game, maar vrees dat ze het al de nek om hebben gedraaid en dat veel spelers niet meer terug gaan keren.
Vind het nog steeds leuk om af en toe te gaan jagen en feathers / pelzen te verzamelen. Echter als je dan weer eens door een of andere @#@## wordt afgeknalt heb je het wel weer gehad.
Snap ook echt niet dat er nog geen Heists zijn of de mogelijkheid om een huis/ranch of iets dergelijks te kunnen kopen. Ook een fatsoenlijk Posse set-up kan toch niet zo moeilijk zijn ????
Jammer Rockstar.... in potentie een zeer leuke game, maar vrees dat ze het al de nek om hebben gedraaid en dat veel spelers niet meer terug gaan keren.
Het gekke is, dat in story mode een paar huizen te koop staan, maar dat je er juist dan niks mee kan.garrow schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:28:
Snap ook echt niet dat er nog geen Heists zijn of de mogelijkheid om een huis/ranch of iets dergelijks te kunnen kopen.
Het is nog steeds een "beta" en hoe hadden ze in hemelsnaam en de SP zo goed kunnen maken een volwaardige MP kunnen maken. GTA online heeft jaren gekost om te komen waar het nu is (en nu is het overdreven en belachelijk en niet meer zo leuk), geeft RDO even wat tijd
Grote schop.
Ik had verwacht dat Rockstar snel na de release van de single player wel met updates voor online zou komen (GTA Online is best een succes, zowel voor de speler als voor Rockstar). Inmiddels zijn we een half jaar verder maar volgens mij is er nog weinig veranderd en weinig online te beleven? Gaat het nog komen of hoeven we er niet veel meer van te verwachten?
Ik had verwacht dat Rockstar snel na de release van de single player wel met updates voor online zou komen (GTA Online is best een succes, zowel voor de speler als voor Rockstar). Inmiddels zijn we een half jaar verder maar volgens mij is er nog weinig veranderd en weinig online te beleven? Gaat het nog komen of hoeven we er niet veel meer van te verwachten?
Anoniem: 269866
Ik hoop van harte dat ze er nog iets van gaan maken. Offline heb ik mij zeer vermaakt, maar online was ik er snel klaar mee. We zijn alweer een tijdje verder. Helaas heb ik nog geen aankondigingen gezien van grote, belangrijke aanpassingen.
Hoelang heeft het eigenlijk geduurd voordat GTA Online zo populair was? Was dat het direct vanaf het begin of heeft het daar ook lang op zich laten wachten?
Hoelang heeft het eigenlijk geduurd voordat GTA Online zo populair was? Was dat het direct vanaf het begin of heeft het daar ook lang op zich laten wachten?
Ik hoop vooral dat ze nog eens wat PvE dingen gaan toevoegen. Vooralsnog lijkt het alleen PvP te zijn.
GTA online duurde ook wel even, maar had in elk geval vanaf het begin een goede mix van tegen en met elkaar spelen, en racen natuurlijk. Maar het werd pas echt een succes met de heists.
GTA online duurde ook wel even, maar had in elk geval vanaf het begin een goede mix van tegen en met elkaar spelen, en racen natuurlijk. Maar het werd pas echt een succes met de heists.
Bij GTA Online duurde het erg lang voor er heists kwamen, die schijnen ook ingewikkeld te zijn om te maken. Maar daarvoor werd er volgens mij wel met enige regelmaat content toegevoegd en was er wel wat online te doen.
Ik had bij RDR Online wel verwacht dat ze inmiddels iets van nieuwe (niet superingewikkelde) features of losse (recht toe-recht aan) missies hadden toegevoegd. Volgens mij is zelfs dat niet het geval. Of er is nog iets groots in de maak, of ze laten het doodbloeden.
Ik had bij RDR Online wel verwacht dat ze inmiddels iets van nieuwe (niet superingewikkelde) features of losse (recht toe-recht aan) missies hadden toegevoegd. Volgens mij is zelfs dat niet het geval. Of er is nog iets groots in de maak, of ze laten het doodbloeden.
GTAO was aan het begin ook niets vergeleken met wat het nu is, al had je dat destijds niet door. Er was genoeg content (missies, races, free-roam etc.) om te doen. Dit is vervolgens geleidelijk uitgebreid met heists, properties, modes/missies en voertuigen.
Ze hebben voor RDO al wel wat wijzigingen gedaan aan de map en bounties om 'tryhards' tegen te gaan, maar de content is nog altijd erg beperkt. Ze moeten wel een heel erg grote update aankondigen om spelers over te halen het weer te gaan spelen.
Ze hebben voor RDO al wel wat wijzigingen gedaan aan de map en bounties om 'tryhards' tegen te gaan, maar de content is nog altijd erg beperkt. Ze moeten wel een heel erg grote update aankondigen om spelers over te halen het weer te gaan spelen.
Als ik nu nieuwsberichten zie dat ze bezig zijn met GTA 6, verwacht ik niet dat er echt nog developers op RDRO gaan zitten.
Hoop eerlijk gezegd wel dat ze (Rockstar) eens een iets andere weg gaan inslaan met GTA6. De lineaire missies zonder enige vorm van eigen initiatief en oplossend vermogen kwamen me bij GTA5 en RDR behoorlijk de strot uit soms.Bender schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:53:
Als ik nu nieuwsberichten zie dat ze bezig zijn met GTA 6, verwacht ik niet dat er echt nog developers op RDRO gaan zitten.
"Mission Failed - X has been left behind"
"Mission Failed - X has died"
"Mission Failed - X has spotted you"
"Mission Failed - you were seen"
etc etc

En hopelijk niet de onzinnige replay functie uit RDR2 voor de gold medals

Als je je Social Club koppelt aan je Twitch Prime account krijg je cadeautjes:
RDO$300 in Red Dead Online
• The Superior Ammo Bundle in
Red Dead Online, which includes 30
Dynamite Arrows, 60 Incendiary
Buckshot Ammo, 30 Volatile Fire
Bottles and 200 Express Ammo for
the Pistol, Revolver, Repeater & Rifle
RDO$300 in Red Dead Online
• The Superior Ammo Bundle in
Red Dead Online, which includes 30
Dynamite Arrows, 60 Incendiary
Buckshot Ammo, 30 Volatile Fire
Bottles and 200 Express Ammo for
the Pistol, Revolver, Repeater & Rifle
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
nieuws: Red Dead Online-update laat spelers gespecialiseerde rollen aannemen
Eindelijk weer een update... maar heel spannend klinkt het niet, volgens mij zit er nog maar een heel klein team op RDR?
Eindelijk weer een update... maar heel spannend klinkt het niet, volgens mij zit er nog maar een heel klein team op RDR?
Meer informatie over de nieuwe update die volgende week uit komt:
https://www.rockstargames.com/newswire?page=3
https://www.rockstargames.com/newswire?page=3
De update was gisteren live gegaan, elke 'job' kost je 15 gold voordat je pas kan beginnen.
Ik ben maar voor trader gegaan, korte intro, 15 betalen, en je moet een wagen ophalen en terug naar je camp brengen. Waar meteen tip van de dag.. zet je kamp vlakbij de quest (valentine), anders is het een kolere stuk rijden met paard/wagen.
Vervolgens is het GTA style, je moet materials inleveren (elke vorm van hunting-loot, skins, carcasses, etc), worden automatisch producten gemaakt. Geen idee of dit ergens gelijk oploopt, maar na een half uurtje had ik pas 5 producten met waard van $10, terwijl ik al zeker $30 of meer aan materials had ingeleverd.
Vervolgens moet je delivery doen met die wagen (kort of lange afstand), ik kom werkelijk mijn kamp uitrijden en wordt direct neergeschoten door andere speler. Gast neemt m'n wagen mee...
Dus terug naar dashboard, deinstall van de game, en we zijn weer klaar met dit spel. Kolere wat een onzin.
Ik ben maar voor trader gegaan, korte intro, 15 betalen, en je moet een wagen ophalen en terug naar je camp brengen. Waar meteen tip van de dag.. zet je kamp vlakbij de quest (valentine), anders is het een kolere stuk rijden met paard/wagen.
Vervolgens is het GTA style, je moet materials inleveren (elke vorm van hunting-loot, skins, carcasses, etc), worden automatisch producten gemaakt. Geen idee of dit ergens gelijk oploopt, maar na een half uurtje had ik pas 5 producten met waard van $10, terwijl ik al zeker $30 of meer aan materials had ingeleverd.
Vervolgens moet je delivery doen met die wagen (kort of lange afstand), ik kom werkelijk mijn kamp uitrijden en wordt direct neergeschoten door andere speler. Gast neemt m'n wagen mee...
Dus terug naar dashboard, deinstall van de game, en we zijn weer klaar met dit spel. Kolere wat een onzin.
Opnieuw 110gb gedownload?SinergyX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:18:
De update was gisteren live gegaan, elke 'job' kost je 15 gold voordat je pas kan beginnen.

Weg
98,6GB ofzoiets
Bijna 3 uur downloaden voor echt 30 minuten max spelen.. pijnlijk
Nog steeds geen properties die je kan kopen...jammer.
Je kan bij delivery kiezen voor safe delivery of voor meer Cash, verderweg maar dan kunnen de spelers je zien... bij de eerste verdien je wat minder, maar je wordt niet zo snel afgeschoten...SinergyX schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:18:
Psn ID: ThisisRobba
Ik deed ook die korte afstand, stond er eentje denk 100 meter buiten m'n kamp.Robba86 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:54:
[...]
Je kan bij delivery kiezen voor safe delivery of voor meer Cash, verderweg maar dan kunnen de spelers je zien... bij de eerste verdien je wat minder, maar je wordt niet zo snel afgeschoten...
Vandaag even een beetje echt online gespeeld, maar geen passive buiten het kamp? Haalt de lol er wel grotendeels vanaf. Goed geluisterd ook naar de community Rockstar...
Is defensive anders dan passive dan? Ik moet zeggen dat ik in defensive weinig last heb van griefers, sowieso eigenlijk.
Misschien heb ik deze gemist, ik ga het even testenMoineau schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:44:
Is defensive anders dan passive dan? Ik moet zeggen dat ik in defensive weinig last heb van griefers, sowieso eigenlijk.
Het is grappig en pijnlijk om te zien dat Rockstar van alles aan het proberen is om RDR online van de grond te krijgen, echter komt het hele online gebeuren niet van de grond.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
De content is er gewoon niet. Ik lees af en toe nog wel wat update nieuws maar het nodigt niet echt uit om de game weer op te starten.
Nou, met die laatste update valt dat reuze mee. Ik was er wel op uitgekeken, maar nu ik als collector rondreis om spullen te vinden, inclusief veel xp en $, vind ik het wel weer interessant. Maar ik heb het ontdekken in Rdr2 altijd erg leuk gevonden.
Even die Defensive (passive mode) aan het proberen momenteel. Het is beter dan niets, maar goed niet helemaal wat wenselijk is mijn inziens. Maak ook gewoon complete PVE plekken ipv elke x wisselen tussen offensive en defensive. Wel weer even lekker paardrijden etc.
RDR Online weer een kans gegeven na de afgelopen update en moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak. De bounties zijn erg leuk, traden is wel vermakelijk omdat dat gelinkt wordt met jagen, en collecten is wat mij betreft het best uitgewerkt. De afwisseling tussen deze rollen bevalt erg goed.
Wel is het natuurlijk vervelend dat op een gegeven moment missies te vaak herhaald worden (net als in GTA) maar daar doe je helaas niet zoveel aan. Om het spannend te houden zal Rockstar dit goed bij moeten houden. De legendary bounty elke week is al een leuke toevoeging.
Al met al een erg leuke update. Het fundament is wat mij betreft gelegd, maar het zal zich de komende maanden nog veel verder uit moeten bouwen. Ik vermaak me er in ieder geval weer mee.
Wel is het natuurlijk vervelend dat op een gegeven moment missies te vaak herhaald worden (net als in GTA) maar daar doe je helaas niet zoveel aan. Om het spannend te houden zal Rockstar dit goed bij moeten houden. De legendary bounty elke week is al een leuke toevoeging.
Al met al een erg leuke update. Het fundament is wat mij betreft gelegd, maar het zal zich de komende maanden nog veel verder uit moeten bouwen. Ik vermaak me er in ieder geval weer mee.
Hier hetzelfde. Vrij snel na het begin gestopt met online. Maar met de 3 rollen en de defence mode ben ik nu best veel aan het spelen gegaan. Vermaak me er prima mee nu.
Ik vroeg me nog wel iets af:ArthurMorgan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 06:12:
Hier hetzelfde. Vrij snel na het begin gestopt met online. Maar met de 3 rollen en de defence mode ben ik nu best veel aan het spelen gegaan. Vermaak me er prima mee nu.
Voor de outlaw pass heb je 35 gold nodig. Maar ondertussen ben ik al wel level 70 als t gaat om die club rewards, en heb ik de outlaw pass nog niet (te weinig gold). Stel je hebt alle ranks gehaald, en unlockt de outlaw pass dan pas, dan neem ik toch aan dat je alle rewards toch gewoon alsnog krijgt?
Yup, je betaalt dan 35 goud, en krijgt het ook direct terug, samen met alle andere dingen.
Maar je hebt dan, volgens mij, wel de extra xp gemist die je met de pass krijgt.
Wat een heerlijke update, met name de collector rol ben ik erg fan van. Lekker door de landschappen struinen op zoek naar items en het geld wat erbij komt is erg fijn. Als je tijdens het collecten de trader (Cribbs) zo af en toe blijft voorzien van voldoende supplies kan je daar ook nog een lekker centje mee verdienen.
Wat vinden jullie van de update?
Ondanks het grieven van bepaalde lieden af en toe (ontkom je toch helaas niet aan) vermaak ik mij prima met het online gedeelte. Gewoon wat missies doen, beetje hunten en sight seeing. Vanavond na het werk weer even cowboytje spelen.
Helemaal top, zoals veel mensen ben ik vrij snel nadat Read Dead online uit was gestopt met spelen. Vond er eerlijk gezegd weinig uitdaging aan. Maar sinds de 3 rollen is er een stuk meer te doen. De meeste missies stellen als nog niet heel veel voor maar je kan wel beter geld verdienen en je hebt ook echt een doel om online te gaan spelen.Zaratrass schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:39:
Wat een heerlijke update, met name de collector rol ben ik erg fan van. Lekker door de landschappen struinen op zoek naar items en het geld wat erbij komt is erg fijn. Als je tijdens het collecten de trader (Cribbs) zo af en toe blijft voorzien van voldoende supplies kan je daar ook nog een lekker centje mee verdienen.
Heeft het als collector zin om te wachten totdat je een hele set compleet hebt, of verdien je evenveel als je alles los verkoopt?
Collecties leven het dubbele op. (of iets dergelijks)
de volgende collecties leveren per object het meeste op:
Necklaces
coins
rings
bracelets
earrings
en via de volgende link kun je alles heel makkelijk vinden: https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/
Necklaces
coins
rings
bracelets
earrings
en via de volgende link kun je alles heel makkelijk vinden: https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/
Nu ook met de locatie van madam nazar en treasure maps.ArthurMorgan schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:27:
Necklaces
coins
rings
bracelets
earrings
hier nog lijst voor traders met donaties/ timers/ resupply etc..
http://bit.ly/RDOtrade
Nu ook met de locatie van madam nazar en treasure maps.ArthurMorgan schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:27:
Necklaces
coins
rings
bracelets
earrings
Ikheb hier nog lijst voor traders gevonden over met donaties/ timers/ resupply etc..
http://bit.ly/RDOtrade
Nou heb ik net gold betaald bij Old man Jones om dishonourable te worden, echter krijg ik na die 3 gold nog steeds honour missions. Wat? 
Handmatig wel een dishonoured gestart nu...

Handmatig wel een dishonoured gestart nu...
[ Voor 16% gewijzigd door Geteisem op 14-10-2019 00:44 ]
Ik heb nog sinds de launch van Red dead online voor PC nog niet langer dan 20 minuten achter elkaar kunnen spelen. Nat is open, port forwarding op de Ziggo router geactiveerd. Zowel bedraad als wifi geprobeerd.
het is volledig onlogisch waarom ik steeds deze foutmelding (0x20010006 ) krijg. ik heb de meeste adviezen uit onderstaande links geprobeerd, maar als iemand nog een suggestie heeft ?
https://support.rockstarg...C-General-Troubleshooting
https://www.reddit.com/r/...rs_discussion_0x21002001/
Wordt als trader krankjorem als je terug rijdt met een volle lading en dan er uit wordt gegooid.
het is volledig onlogisch waarom ik steeds deze foutmelding (0x20010006 ) krijg. ik heb de meeste adviezen uit onderstaande links geprobeerd, maar als iemand nog een suggestie heeft ?
https://support.rockstarg...C-General-Troubleshooting
https://www.reddit.com/r/...rs_discussion_0x21002001/
Wordt als trader krankjorem als je terug rijdt met een volle lading en dan er uit wordt gegooid.

Wat rockstar eens moet doen, is duidelijke disconnect errors gaan maken. Inmiddels gaat elke 'generieke 0x2000' melding over dat jouw netwerk, jouw NAT, jouw internet, jouw Xbox ergens ruk is, terwijl het vanuit soortgelijke 'session based' games lang niet altijd aan jou ligt, maar hun servers of andere spelers in de sessie (in de eerste versie van GTA:O kreeg je nog eens foutmelding 'failed to connect to other players').
Zal me ook zeker niets verbazen nu met de PC versie erbij, hele zooitje verre van stabiel is, het eerder een drukte probleem is dan ergens maar iets aan jouw kant.
Zal me ook zeker niets verbazen nu met de PC versie erbij, hele zooitje verre van stabiel is, het eerder een drukte probleem is dan ergens maar iets aan jouw kant.
Sinds een aantal dagen Red Dead Online weer helemaal terug gevonden. Waar ik in het begin (na het uitspelen van de single player) constant last had van grievers ben ik de afgelopen sessies nul keer vermoord ondanks dat je regelmatig andere spelers tegen komt. Ik heb het idee dat veel van de grievers er geen lol meer in hebben en terug zijn naar andere games en dat wat over gebleven is meer plezier haalt uit het rondstruinen in de prachtige omgeving e.d.
Twee van de drie nieuwe roles unlocked en moet zeggen dat deze ook veel toevoegen. Ik ben constant op zoek naar collectibles, jaag op bounties en reis de hele map door. Prima toevoeging en een solide basis voor meer moois. Ik zou persoonlijk graag zien dat er in en om huizen meer te doen is. Bijna iedere kist die ik open is leeg en veel van deze plekken waar je iets zou verwachten voelen koud en waardeloos aan. Met je sense van de paden af rijden levert veel meer op dat POI te bezoeken. Ook het overvallen van mensen, treinen, banken e.d. levert volgens mij weinig op waardoor het haast eenvoudiger is om het pad van de good guy te kiezen.
Levelen gaat erg langzaam ondanks dat ik veel speel, ook met een focus op de main missies. Ik heb geld zat maar alles wat ik wil kopen zit vast achter een level cap.Dit merk ik voornamelijk in de cosmetics en het kopen van paarden. Nu pas level 17 waar ik het idee heb al wel weer een tijdje mee te draaien.
Twee van de drie nieuwe roles unlocked en moet zeggen dat deze ook veel toevoegen. Ik ben constant op zoek naar collectibles, jaag op bounties en reis de hele map door. Prima toevoeging en een solide basis voor meer moois. Ik zou persoonlijk graag zien dat er in en om huizen meer te doen is. Bijna iedere kist die ik open is leeg en veel van deze plekken waar je iets zou verwachten voelen koud en waardeloos aan. Met je sense van de paden af rijden levert veel meer op dat POI te bezoeken. Ook het overvallen van mensen, treinen, banken e.d. levert volgens mij weinig op waardoor het haast eenvoudiger is om het pad van de good guy te kiezen.
Levelen gaat erg langzaam ondanks dat ik veel speel, ook met een focus op de main missies. Ik heb geld zat maar alles wat ik wil kopen zit vast achter een level cap.Dit merk ik voornamelijk in de cosmetics en het kopen van paarden. Nu pas level 17 waar ik het idee heb al wel weer een tijdje mee te draaien.
Binnenkort komt er een nieuwe rol voor RDO: Moonshiner.
https://www.rockstargames...rs-A-New-Frontier-Pursuit
https://www.rockstargames...rs-A-New-Frontier-Pursuit
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Kan je eigenlijk meerdere rollen spelen? Of zit je "vast" aan de rol die je als eerste kiest?
Je kunt alles tegelijkertijd spelen zelfs.
Je start een bounty, komt een collectible tegen en pakt die, schiet een hert en stopt die in je hunting wagon en gaat daarna de bounty pakken
Je start een bounty, komt een collectible tegen en pakt die, schiet een hert en stopt die in je hunting wagon en gaat daarna de bounty pakken
Moet het volgende even kwijt:
Missies die niet starten of waarbij het spel simpelweg blijft laden/vastloopt.
Moonshine die spontaan verdwijnt en waarvan de productiekosten alleen maar oplopen, dit terwijl ik missies heb gedaan om de kosten te verlagen..
Het werkt eigenlijk allemaal net niet (xbox), zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen of ligt dit aan mij of mijn console?
Het structureel tegen dit soort bug aan lopen haalt snel de lol uit het spelen, wat jammer is want het is een leuk spel..
Missies die niet starten of waarbij het spel simpelweg blijft laden/vastloopt.
Moonshine die spontaan verdwijnt en waarvan de productiekosten alleen maar oplopen, dit terwijl ik missies heb gedaan om de kosten te verlagen..
Het werkt eigenlijk allemaal net niet (xbox), zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen of ligt dit aan mij of mijn console?
Het structureel tegen dit soort bug aan lopen haalt snel de lol uit het spelen, wat jammer is want het is een leuk spel..