Nee, je bent niet de enige. Gisteren enthousiast RDR Online opgestart voor de nieuwe update, wilde al mijn goederen verkopen, blijf steken in het laadscherm en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Vorige keren was ik alles kwijt, nu dacht ik dat natuurlijk weer en het spel meteen afgesloten. Ga straks kijken of ik alles nog heb, maar vrees het ergste. Zou toch schandalig zijn als dit nog steeds in de game zit zeg.dragoncry schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:22:
Moet het volgende even kwijt:
Missies die niet starten of waarbij het spel simpelweg blijft laden/vastloopt.
Moonshine die spontaan verdwijnt en waarvan de productiekosten alleen maar oplopen, dit terwijl ik missies heb gedaan om de kosten te verlagen..
Het werkt eigenlijk allemaal net niet (xbox), zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen of ligt dit aan mij of mijn console?
Het structureel tegen dit soort bug aan lopen haalt snel de lol uit het spelen, wat jammer is want het is een leuk spel..
Vind dat Rockstar nog veel en veel te weinig content naar Online brengt, er extreem veel potentie, maar hun cashgrab is GTA Online, nu weer met die nieuwe Heist Update. Vind de update voor RDR in december toch wat karig. Anyway, ik ga hem straks spelen, we gaan het zien!