Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
dragoncry schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:22:
Moet het volgende even kwijt:

Missies die niet starten of waarbij het spel simpelweg blijft laden/vastloopt.
Moonshine die spontaan verdwijnt en waarvan de productiekosten alleen maar oplopen, dit terwijl ik missies heb gedaan om de kosten te verlagen..

Het werkt eigenlijk allemaal net niet (xbox), zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen of ligt dit aan mij of mijn console?

Het structureel tegen dit soort bug aan lopen haalt snel de lol uit het spelen, wat jammer is want het is een leuk spel..
Nee, je bent niet de enige. Gisteren enthousiast RDR Online opgestart voor de nieuwe update, wilde al mijn goederen verkopen, blijf steken in het laadscherm en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Vorige keren was ik alles kwijt, nu dacht ik dat natuurlijk weer en het spel meteen afgesloten. Ga straks kijken of ik alles nog heb, maar vrees het ergste. Zou toch schandalig zijn als dit nog steeds in de game zit zeg.

Vind dat Rockstar nog veel en veel te weinig content naar Online brengt, er extreem veel potentie, maar hun cashgrab is GTA Online, nu weer met die nieuwe Heist Update. Vind de update voor RDR in december toch wat karig. Anyway, ik ga hem straks spelen, we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-07 09:06
SH-FR schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:37:
[...]

Nee, je bent niet de enige. Gisteren enthousiast RDR Online opgestart voor de nieuwe update, wilde al mijn goederen verkopen, blijf steken in het laadscherm en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Vorige keren was ik alles kwijt, nu dacht ik dat natuurlijk weer en het spel meteen afgesloten. Ga straks kijken of ik alles nog heb, maar vrees het ergste. Zou toch schandalig zijn als dit nog steeds in de game zit zeg.

Vind dat Rockstar nog veel en veel te weinig content naar Online brengt, er extreem veel potentie, maar hun cashgrab is GTA Online, nu weer met die nieuwe Heist Update. Vind de update voor RDR in december toch wat karig. Anyway, ik ga hem straks spelen, we gaan het zien!
Mocht je op Xbox spelen, het herinstalleren van het spel lijkt wat van de problemen op te lossen,
Wel ben ik bennieuwd of bij jou (of iemand anders) de kosten voor de grondstoffen voor de moonshine ook per kookbeurt oplopen met 20$ (eerste batch was 20$, 2e 40$ en nu kost het 60$) allemaal voor de goedkoopste shine, waardoor de verkoop voor de 3e batch niet meer rendabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 23:42
Hoi Hoi,

Sinds vorige week ook in het bezit van red dead :) Klein vraagje weet er iemand een goeie site waar je zowat een overzicht ziet vanwat je allemaal kan doen in online? Want geraak er niet echt aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
dauwie schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:46:
Hoi Hoi,

Sinds vorige week ook in het bezit van red dead :) Klein vraagje weet er iemand een goeie site waar je zowat een overzicht ziet vanwat je allemaal kan doen in online? Want geraak er niet echt aan uit.
Er is heel veel te doen, en kon zosnel geen compleet overzicht vinden, misschien kun je aangeven waar je interesse ligt, dan kunnen wij tips geven.

Alvast een beginnetje:

Storymissies (beperkt aantal, herspeelbaar)
Strangermissies (te vinden in open wereld, herspeelbaar)
Roles (hunter, bountyhunter, collector en moonshiner)
Open world events (je krijgt hiervoor regematig uitnodigingen)
Verkennen, verzamelen van planten/kruiden, en jagen op dieren.

Sommige dingen kosten gold, andere dingen RDO$, beide zijn ingame te verkrijgen door het doen van missies, het vervullen van roles en het doen van de Daily's

Dit alles kan samen of alleen, al is het vaak handig om met meer spelers te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
dragoncry schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:03:
[...]

Er is heel veel te doen, en kon zosnel geen compleet overzicht vinden, misschien kun je aangeven waar je interesse ligt, dan kunnen wij tips geven.

Alvast een beginnetje:

Storymissies (beperkt aantal, herspeelbaar)
Strangermissies (te vinden in open wereld, herspeelbaar)
Roles (hunter, bountyhunter, collector en moonshiner)
Open world events (je krijgt hiervoor regematig uitnodigingen)
Verkennen, verzamelen van planten/kruiden, en jagen op dieren.

Sommige dingen kosten gold, andere dingen RDO$, beide zijn ingame te verkrijgen door het doen van missies, het vervullen van roles en het doen van de Daily's

Dit alles kan samen of alleen, al is het vaak handig om met meer spelers te zijn.
In ieder geval al bedankt voor uw info :)
Het is voornamelijk zo we zijn met drie spelers die begonnen zijn. Maar we vonden niet direct wat we allemaal kunnen doen en voornamelijk hoe :)
Bivoorbeeld die roles, hoe start je die enzo. Eigenlijk zien we door het bos de bomen even niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
dauwie schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:08:
[...]

In ieder geval al bedankt voor uw info :)
Het is voornamelijk zo we zijn met drie spelers die begonnen zijn. Maar we vonden niet direct wat we allemaal kunnen doen en voornamelijk hoe :)
Bivoorbeeld die roles, hoe start je die enzo. Eigenlijk zien we door het bos de bomen even niet :)
Het starten van een Role kost 25 Gold, op de kaart vind u (na het doen van de intro) iconen hiervoor en/of u ontvangt hier voor een brief in uw mailbox (postoffice). Deze inconen zijn geel en vallen op als u de kaart volledig uitzoomt. Dit geld ook voor storymissions.

De Role en missie die hier bij hoort word gestart als u naar het gele incoon gaat.
Voor iedere Role dient apart betaald te worden, alle 4 de Roles kunnen gelijktijdig gespeeld worden.

Stranger missies kunnen worden gestart door naar de oranje inconen te gaan en de NPC aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
dragoncry schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:24:
[...]

Het starten van een Role kost 25 Gold, op de kaart vind u (na het doen van de intro) iconen hiervoor en/of u ontvangt hier voor een brief in uw mailbox (postoffice). Deze inconen zijn geel en vallen op als u de kaart volledig uitzoomt. Dit geld ook voor storymissions.

De Role en missie die hier bij hoort word gestart als u naar het gele incoon gaat.
Voor iedere Role dient apart betaald te worden, alle 4 de Roles kunnen gelijktijdig gespeeld worden.

Stranger missies kunnen worden gestart door naar de oranje inconen te gaan en de NPC aan te spreken.
ahzo ok dankuwel toch al een stukje wijzer. :) Dat brengt me spontaan bij de volgende vraag hoe in godsnaam kom je snel aan 25 gold? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 20:15
dauwie schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:27:
[...]

ahzo ok dankuwel toch al een stukje wijzer. :) Dat brengt me spontaan bij de volgende vraag hoe in godsnaam kom je snel aan 25 gold? :)
Kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
[...]

Niet, of door het te kopen met euro's.

Maar het doen van daily's en missies verzameld (langzaam) gold, ook is het te vinden met "treasure maps" (deze verkrijg je als level-up bonus, en door het looten van vijanden)

Overigens, met het doen van daily's neemt de hoeveelheid gold toe met factoren afhankelijk van hoeveel dagen u achtereen een daily hebt gedaan:

Dag 1-7 is 0.2 gold per daily,
Dag 8-14 word er een multiplier toegepast van X1.5 (0.3 gold per daily)
Dag 9-21 word er een multiplier toegepast van X2.0 (0.4 gold per daily)
Dag 22-29 word er een multiplier toegepast van X2.5 (0.5 gold per daily)

Ook is er bonus gold als je alle daily"s weet te voltooien.

Snel gaat het niet, maar het is te doen, en daily's zijn vaak goed te doen, niet allemaal maar 1 per dag is voldoende om de "streak" vol te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag even van mijn eigen paard op een ander paard gesprongen, hup dailies ook weer gedaan :D

Bijna elke dag zit er wel zo een eenvoudige tussen. Als je een of meerdere roles hebt dan heb je ook dailies die daar bij horen. Zo heb ik regelmatig dat ik 3 maaltijden in mijn kamp moet eten, of een antieke alcohol moet nuttigen. (Ik heb nu 18 verschillende opties, dus in theorie zou ik daar per dag 9 goud mee kunnen pakken ;) Meestal is het zo tussen de 1 en 3 per dag)

Echt, goud mag niet snel een probleem zijn. Het opstarten kost even wat tijd, maar na een paar weken is het echt heel eenvoudig om te verdienen.

(ook kun je natuurlijk gaan bountyhunten, ook daar krijg je voor elke ingeleverde bounty wat goud.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
ArthurMorgan schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:01:
Vandaag even van mijn eigen paard op een ander paard gesprongen, hup dailies ook weer gedaan :D

Bijna elke dag zit er wel zo een eenvoudige tussen. Als je een of meerdere roles hebt dan heb je ook dailies die daar bij horen. Zo heb ik regelmatig dat ik 3 maaltijden in mijn kamp moet eten, of een antieke alcohol moet nuttigen. (Ik heb nu 18 verschillende opties, dus in theorie zou ik daar per dag 9 goud mee kunnen pakken ;) Meestal is het zo tussen de 1 en 3 per dag)

Echt, goud mag niet snel een probleem zijn. Het opstarten kost even wat tijd, maar na een paar weken is het echt heel eenvoudig om te verdienen.

(ook kun je natuurlijk gaan bountyhunten, ook daar krijg je voor elke ingeleverde bounty wat goud.)
Klopt, heb ik ook, maar meneer wil beginnen met de Roles en daarvoor gold verzamelen duurt wel even, helaas.
Gelukkig is er genoeg te doen tot dat er genoeg gold verzameld is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:55
[...]

Vergeet ook de Treasure Maps niet, die brengen gemiddeld 1 goud + 75 tot 150 dollar per stuk op en zijn een makkelijke manier om geld en goud te verdienen. Voor iedere vijf ranks die je omhoog gaat krijg je zo'n map.
Ook het looten van vijanden kan je een TM opleveren, voornamelijk bij ambushes en hideouts. Als je de radar in de gaten houd dan zie je af en toe ook een wit/grijs bolletje van een random event. Sommige van die events zijn Treasure Hunters die je een TM willen verkopen voor $5. Je kunt ze ook stelen door ze dood te schieten maar als je ze koopt dan heb je kans dat je die TH vaker tegen komt om je nog een TM te slijten. Als je 's avonds/'s nachts goed om je heen kijkt kom je zo af en toe een door een lantaarn verlichte boom tegen waar een TM aan is gespietst.

En vergeet niet om awards te resetten waar dat mogelijk is want daar krijg je ook goud voor (.4 goud per keer als ik mij niet vergis). De 'Sell herbs to a Doctor'-award is een voorbeeld van makkelijke award die je tot tien keer toe kunt resetten en zo zijn er meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Jorick op 16-12-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
Merci allemaal voor jullie reactie. Vanavond maar eens aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Jorick schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:47:
[...]

En vergeet niet om awards te resetten waar dat mogelijk is want daar krijg je ook goud voor (.4 goud per keer als ik mij niet vergis). De 'Sell herbs to a Doctor'-award is een voorbeeld van makkelijke award die je tot tien keer toe kunt resetten en zo zijn er meer.
Nooit geweten, kun je dit gewoon doen waar de awards kan bekijken?
Zeker zinvol om e.e.a. eens te resetten dan (waar mogelijk) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
dragoncry schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:18:
[...]

Nooit geweten, kun je dit gewoon doen waar de awards kan bekijken?
Zeker zinvol om e.e.a. eens te resetten dan (waar mogelijk) :*)
Ja dat gaat via hetzelfde menu. Onder andere Earn cash from trading, Spend Cash in shops, Sell Herbs to a Doctor, Sell animal products to a Butcher, Pick herbs en Complete Daily Challenges zijn awards die je kunt resetten en makkelijk te halen zijn. Als je een award behaalt c.q. een Buckle krijgt dan krijg je daar een melding van in beeld. Als je dan de options-knop (PS4) ingedrukt houd ga je rechtstreeks naar die award en kun je hem direct resetten door vierkantje ingedrukt te houden (mits de award te resetten is).

Als je nog niet zo veel goud hebt zou ik denk ik doorsparen voor de Outlaw pass i.p.v. voor een rol te gaan. Deze kost eenmalig 40 goud maar dat verdient zichzelf plus een hoop extra's terug. De Moonshine rol zou ik nog even links laten liggen als je weinig goud te besteden hebt want van wat ik gisteren gemerkt heb is de uitbetaling bij die rol in het begin nogal mager en zijn de missies behoorlijk buggy. Ik ben al een paar keer mijn productie van moonshine kwijtgeraakt omdat het spel in een zwart laadscherm bleef hangen. Hopelijk lossen ze dit snel op.

De Trader rol kan ook wat lastig zijn als de dieren weer eens niet willen spawnen net zoals je kamp. Deze problemen spelen al een tijdje en zijn nog steeds niet opgelost. Collector role blijft tot op heden voor mij de beste manier om veel geld en xp te verzamelen omdat deze rol ten opzichte van de andere rollen weinig/geen bugs heeft (toegegeven, de map van Jean Ropke helpt ook wel een beetje :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
@Jorick Zit zelf aardig in de watten met gold/RDO$ wist alleen niet van het resetten van awards :)
tnx voor de tip!

Ik zou zelf de Outlaw pass niet halen bij een tekort aan gold, je verdient het wel terug, maar daar houdt het op (qua gold), om echt gold te verdienen in de outlaw pass niet geschikt.
(wel voor leuke items en kortingen op items/diensten)

Wel deel ik je mening over de bugs, R* laat het ernstig afweten op dat gebied, sommige van de bugs die je noemt zijn al vanaf het begin aanwezig en nog steeds niet opgelost. Moonshiner spant overigens wel de kroon op dat gebied, daaraan lijkt gewoon helemaal niets te werken (krijg tot nu toe alleen de bijbehorende storymissions gestart, moonshine verkopen resulteert altijd in een oneindig laadscherm en moonshine verdwijnt spontaan na het spelen in een andere posse of missie.)

Volgens mij is collector goed voor RDO$, voor gold is bountyhunter beter?
Al blijft de basis dat gold verdienen over het algemeen traag gaat.

PS. die map gebruiken doe ik liever niet, heb mij tot nu toe aardig kunnen redden zonder :9
wel handig om snel te levelen of erg snel geld verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Ik moet toch terugkomen op mijn opmerking over de ‘karige’ update van Rockstar.

Ik vind de Moonshine update de sterkste tot nu toe. De missies zijn erg vermakelijk, het upgraden van je Shack is zeer leuk en de toegevoegde missies vind ik van een erg hoge kwaliteit. Ben zeer positief verrast moet ik zeggen. Ik durf zelfs te stellen dat deze update beter is dan menig GTA Online update.

Ik weet niet wat het is, het voegt een heel mooi nieuw element toe aan RDR Online, de overige 3 rollen waren meer freeroam, bij deze moet je ook echt upgraden, naar je shack terug enzovoort. Ik combineer alle rollen bij elkaar en dat is ook een groot pluspunt.

De update voelt ook heel natuurlijk aan. Spoilen doe ik natuurlijk niet, maar heb al heel wat leuke momenten gehad met vrienden in mijn shack. Echt flink gelachen. Ik zou zeggen Rockstar, ga zo door. Ik vind het persoonlijk allemaal erg traag gaan, maar vind het wel leuker en leuker om online te spelen nu.

[ Voor 9% gewijzigd door SH-FR op 16-12-2019 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
SH-FR schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:47:
Ik moet toch terugkomen op mijn opmerking over de ‘karige’ update van Rockstar.

Ik vind de Moonshine update de sterkste tot nu toe. De missies zijn erg vermakelijk, het upgraden van je Shack is zeer leuk en de toegevoegde missies vind ik van een erg hoge kwaliteit. Ben zeer positief verrast moet ik zeggen. Ik durf zelfs te stellen dat deze update beter is dan menig GTA Online update.

Ik weet niet wat het is, het voegt een heel mooi nieuw element toe aan RDR Online, de overige 3 rollen waren meer freeroam, bij deze moet je ook echt upgraden, naar je shack terug enzovoort. Ik combineer alle rollen bij elkaar en dat is ook een groot pluspunt.

De update voelt ook heel natuurlijk aan. Spoilen doe ik natuurlijk niet, maar heb al heel wat leuke momenten gehad met vrienden in mijn shack. Echt flink gelachen. Ik zou zeggen Rockstar, ga zo door. Ik vind het persoonlijk allemaal erg traag gaan, maar vind het wel leuker en leuker om online te spelen nu.
Het is een leuke toevoeging, maar de hoeveelheid bugs maakt het voor mij nagenoeg onspeelbaar dwz het kost mij nu een vermogen ipv dan het ook maar iets opleverd.
Heb jij geen last van de bugs? (verdwijnende shine, het niet starten van missies e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
dragoncry schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:58:

Volgens mij is collector goed voor RDO$, voor gold is bountyhunter beter?
Al blijft de basis dat gold verdienen over het algemeen traag gaat.
Klopt, als je een rol moet kiezen om goud te farmen dan is bountyhunter the way to go. Zelf heb ik overigens het merendeel van mijn goud via daily challenges, missies/events en treasure maps verkregen. Voornamelijk via de dailies met maximale streak plus extra multipliers stroomde het goud binnen.

Maar stel dat je nu een beperkte hoeveelheid goud hebt en twijfelt tussen Outlaw pass of de Moonshine rol dan zou ik eerst voor de Outlaw pass gaan en met het goud dat je terugkrijgt kun je dan de Moonshine rol aanschaffen. Tegen die tijd hebben ze die rol hopelijk gepatcht want nu werkt het vaker niet dan wel en kost het je vooral geld.

Rockstar zou eigenlijk een mogelijkheid toe moeten voegen om binnen je posse vermogen te delen al dan niet met een vorm van schenkbelasting (om oneindig rondpompen van vermogen tegen te gaan). Zit nu met een bak goud en $RDO en heb vrijwel alles gekocht wat ik wil hebben en heb er eigenlijk geen belang meer bij. Zou leuk zijn als je nieuwkomers een steuntje in de rug kon geven maar aangezien dit haaks staat op het verdienmodel van Rockstar zal dit wel nooit gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Jorick schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:44:
[...]
Rockstar zou eigenlijk een mogelijkheid toe moeten voegen om binnen je posse vermogen te delen al dan niet met een vorm van schenkbelasting (om oneindig rondpompen van vermogen tegen te gaan). Zit nu met een bak goud en $RDO en heb vrijwel alles gekocht wat ik wil hebben en heb er eigenlijk geen belang meer bij. Zou leuk zijn als je nieuwkomers een steuntje in de rug kon geven maar aangezien dit haaks staat op het verdienmodel van Rockstar zal dit wel nooit gaan gebeuren.
Dit lijkt mij een slecht idee, dit opent de deur voor handel in gold en RDO$ door mensen die gaan farmen en dit te koop gaan aanbieden.Maar mensen een beetje opweg kunnen helpen zou wel fijn zijn ja,ik denk dat de drempel om actief te gaan spelen dan lager wordt, maar vind ook dat het "langzame" van RDR ook wel wat heeft, een heerlijke verandering ten opzichte van bijvoorbeeld GTA-O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Het probleem van ongewenste handel zou je tegen kunnen gaan door een limiet te zetten op het bedrag dat je per transactie mag doen en bij iedere transactie een cooldown periode instellen van een x-aantal dagen. Een andere mogelijkheid zou zijn dat ze No Limit Texas Hold 'em mogelijk maken (bijvoorbeeld in je bar of een extra ruimte naast je bar) waar je met je posse om grotere bedragen of goud kunt spelen. Het pokeren zoals dat nu in het spel zit is IMO weinig aan en kan wel wat extra spanning gebruiken.

Maar liever dat ze eerst iets doen aan de vele game breaking bugs die er op dit moment zijn want dit doet wel een beetje afbreuk aan het spelplezier. Los van die bugs heb ik ook het gevoel dat de framerate op de PS4 Pro sinds de laatste update op sommige momenten achteruit is gegaan, zijn er meer die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 21:15
Vraag:

Als ik bij het inlog scherm kies voor "Camp" dan kom ik uit waar mijn huidige camp staat. Echter ben ik niet altijd blij met de locatie en dan ga ik naar Online en kies ik wederom bijvoorbeeld camp. Echter blijft hij constant laden (laadscherm met foto's) en kom ik maar niet meer in het spel. Ik moet dan ctrl alt del doen en het spel afsluiten en herstarten.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Is er overigens ook een manier om naar je hoofdscherm te gaan ipv afsluiten?

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 18-12-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Ferio schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:12:
Vraag:

Als ik bij het inlog scherm kies voor "Camp" dan kom ik uit waar mijn huidige camp staat. Echter ben ik niet altijd blij met de locatie en dan ga ik naar Online en kies ik wederom bijvoorbeeld camp. Echter blijft hij constant laden (laadscherm met foto's) en kom ik maar niet meer in het spel. Ik moet dan ctrl alt del doen en het spel afsluiten en herstarten.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Is er overigens ook een manier om naar je hoofdscherm te gaan ipv afsluiten?
Ik speel zelf op de PS4 Pro. Hier kan ik mijn camp ook verplaatsen vanuit het weaponwheel. Als je dan naar items gaat kun je je camp selecteren en een nieuwe locatie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Naendeau schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:24:
[...]

Ik speel zelf op de PS4 Pro. Hier kan ik mijn camp ook verplaatsen vanuit het weaponwheel. Als je dan naar items gaat kun je je camp selecteren en een nieuwe locatie kiezen.
Kan ik ook, alleen de locatie is goed, de plek alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Je kunt alleen het gebied kiezen waar je kamp opgezet moet worden, niet de exacte locatie want dat gaat willekeurig en is mede afhankelijk van waar andere spelers in je server hun kamp hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Jorick schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:48:
Je kunt alleen het gebied kiezen waar je kamp opgezet moet worden, niet de exacte locatie want dat gaat willekeurig en is mede afhankelijk van waar andere spelers in je server hun kamp hebben staan.
Klopt, daarom wil ik hem opnieuw laden, door naar settings - online en weer voor camp te kiezen. Dat kom je vermoedelijk op een andere server terecht. Alleen als ik in het menu dit kies, dan blijft hij maar laden. Dit gebeurd ook wanneer ik een andere optie kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Het zou best kunnen zijn dat dit probleem door de laatste update is gekomen want op Reddit zijn meer mensen die hier mee te maken hebben. Als het verplaatsen via je weaponwheel of menu niet lukt kun je proberen of het via het player menu kan (op de pc is zit dit menu gebind op de L als ik mij niet vergis). Van daaruit ga je naar Camp en kun je het formaat en de locatie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
dragoncry schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:25:
[...]

Het is een leuke toevoeging, maar de hoeveelheid bugs maakt het voor mij nagenoeg onspeelbaar dwz het kost mij nu een vermogen ipv dan het ook maar iets opleverd.
Heb jij geen last van de bugs? (verdwijnende shine, het niet starten van missies e.d.)
Klopt inderdaad, de dag erna extreem veel last gehad van deze bugs. Blijven steken in het laadscherm, shine die zomaar verdwijnt. Dat was wel verschrikkelijk irritant.

Gisteren echter bijna geen last van gehad, opvallend. Echter de content zelf ben ik erg over te spreken. Het is wel zaak dat Rockstar die bugs aan gaat pakken, kan me goed voorstellen dat mensen hierdoor de game niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
SH-FR schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:05:
[...]

Klopt inderdaad, de dag erna extreem veel last gehad van deze bugs. Blijven steken in het laadscherm, shine die zomaar verdwijnt. Dat was wel verschrikkelijk irritant.

Gisteren echter bijna geen last van gehad, opvallend. Echter de content zelf ben ik erg over te spreken. Het is wel zaak dat Rockstar die bugs aan gaat pakken, kan me goed voorstellen dat mensen hierdoor de game niet opstarten.
Als je hierdoor (veel) geld bent verloren kun je bij Rockstar een ticket indienen. Je kunt dan je dollars terugkrijgen als je aangeeft hoeveel je ongeveer verloren hebt.

• dragoncry
SH-FR schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:05:
[...]

Heel erg vervelend ja, en dit zijn niet de enige bugs helaas. Maar al jij nu geen/amper problemen hebt zal ik vanavond toch nog eens kijken, zoals anderen al aangeven is de content ansich natuurlijk wel leuk :)

• Ferio
Het is zo ver... De hacks zijn uit.

Een klein half uurtjes geleden hoorde ik wat schoten, dus ik ging op onderzoek uit. Bleken het twee traders te zijn (rivalen) , echter besloot ik niets te doen en ging ik langs ze, maar ze besloten me toch dood te schieten.

Na een respawn ging ik gelijk naar hun toe en schoot ik er 1 op een afstandje dood. Deze persoon kwam gelijk naast mij tot leven en ik was op slag dood, wat dus onmogelijk is. Na mijn respawn kreeg ik ook een bericht dat hun de missie hadden voltooid en direct hierna werd ik tig keer opgeblazen, zonder reden en de kill message was iets van "blown up" zonder naam.

Doet me erg sterk denken aan GTA:O ...

Zucht... het is dus toch begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Ferio schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:46:

Een klein half uurtjes geleden hoorde ik wat schoten, dus ik ging op onderzoek uit. Bleken het twee traders te zijn (rivalen) , echter besloot ik niets te doen en ging ik langs ze, maar ze besloten me toch dood te schieten.

Na een respawn ging ik gelijk naar hun toe en schoot ik er 1 op een afstandje dood. Deze persoon kwam gelijk naast mij tot leven en ik was op slag dood, wat dus onmogelijk is. Na mijn respawn kreeg ik ook een bericht dat hun de missie hadden voltooid en direct hierna werd ik tig keer opgeblazen, zonder reden en de kill message was iets van "blown up" zonder naam.

:( Dacht dat ze rdr anders hadden opgebouwd dan gta.. anyway heb je ze gereport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
invine schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:28:
[...]

:( Dacht dat ze rdr anders hadden opgebouwd dan gta.. anyway heb je ze gereport?
Heb ik gedaan en blijkbaar zijn er inderdaad hacks.

Teleport bestaat en ook zijn er hacks dat je niet kan doodgaan. Er zijn verschillende YouTube video's hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Ferio schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:37:
[...]

Heb ik gedaan en blijkbaar zijn er inderdaad hacks.

Teleport bestaat en ook zijn er hacks dat je niet kan doodgaan. Er zijn verschillende YouTube video's hierover.
Ja die zal je altijd wel hebben, zolang je maar geen gold/money kan spawnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Het sneeuwt op veel plekken in rdr:o , emerald station en valentine zijn wit aan het worden o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

invine schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:22:
[...]

Ja die zal je altijd wel hebben, zolang je maar geen gold/money kan spawnen..
Zijn er al, maar niet zoals bij GTA waar dit als 'gift' random wordt gegeven, RDR heeft niet zo'n systeem als GTA had. Wel mission rewards van paar miljoen, vond die auto-aim op die trein missie wel erg grappig, 1 gast op die trein schiet werkelijk alles maar in zicht kapot, de rest kan lekker uitzingen. Je krijgt dan niet bijzonder veel, maar voor 15 minuten afk op een trein zitten, hoor je mij niet klagen :P

Ze zijn vooralsnog wel voorzichtig, om te zien wat R* op kort termijn gaat doen, anders merk je vanzelf wel steeds meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
SinergyX schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:18:
[...]

Zijn er al, maar niet zoals bij GTA waar dit als 'gift' random wordt gegeven, RDR heeft niet zo'n systeem als GTA had. Wel mission rewards van paar miljoen, vond die auto-aim op die trein missie wel erg grappig, 1 gast op die trein schiet werkelijk alles maar in zicht kapot, de rest kan lekker uitzingen. Je krijgt dan niet bijzonder veel, maar voor 15 minuten afk op een trein zitten, hoor je mij niet klagen :P

Ze zijn vooralsnog wel voorzichtig, om te zien wat R* op kort termijn gaat doen, anders merk je vanzelf wel steeds meer.
[YouTube: RDR2 - Updated Online Mod Menu - Money Method]

Volgens mij kan Rockstar er nooit wat tegen doen.

[ Voor 135% gewijzigd door Ferio op 20-12-2019 23:14 ]

• Ferio
Hebben ze het corpsen slepen veranderd achter je paard? Ik had een 3 sterren en na enkele meters was deze 1 ster geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Voor zover ik weet niet. Als je rustig omgaat met het karkas dan blijft de kwaliteit zoals die was maar als je te ruw of te snel gaat dan kan het zijn dat je karkas minder van kwaliteit wordt.

De problemen rond de Moonshiner rol lijken nu redelijk voorbij te zijn. Heb zelf geen last meer gehad van het probleem dat je bij een delivery missie bleef hangen in een laadscherm of dat de moonshine ineens verdwenen is. Als ze nu nog het spawnen van de dieren in volle lobbies kunnen verhelpen dan is de Trader rol ook weer speelbaar (dit is voornamelijk een probleem op de consoles wat ik begrepen heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Ferio schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:44:
Hebben ze het corpsen slepen veranderd achter je paard? Ik had een 3 sterren en na enkele meters was deze 1 ster geworden.
Enige keer dat ik gemerkt heb dat de kwaliteit verminderd is dat wanneer je er met je paard per ongeluk op gaat staan. Voor de rest nooit problemen mee (gisteren b.v. ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 08:15
Hoi allemaal, zijn er hier die samen spelen op de PC ? lijkt me leuk om eens samen een pose te vormen en dingen te ondernemen, mijn naam is -El-DRAGON- Tweakers kunnen mij altijd een vriendschap verzoek doen.

Ik ben nu level 96 en moet alleen de bounty hunter nog van level 10 naar 20 krijgen.

Tot ziens online, greetzz Rob.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
MrAelon schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:33:
[...]

Enige keer dat ik gemerkt heb dat de kwaliteit verminderd is dat wanneer je er met je paard per ongeluk op gaat staan. Voor de rest nooit problemen mee (gisteren b.v. ook niet).
Ik nu ook niet meer, geen idee waardoor het nu kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Even een vraag over de collector role: ben er net mee gestart maar merk dat ik nu elke keer bird egg maps krijg van madam nazar maar dat het steeds dezelfde eggs zijn, de complete collectie ga ik zo niet vinden. Doe ik iets verkeerd? Zou graag ook andere maps willen zodat ik bijvoorbeeld eagle eggs kan vinden. Alvast besankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Als ik mij niet vergis werken die kaarten op basis van de locatie waar je de kaart opent. Het spel zoekt dan drie dichtsbijzijnde locaties van items die je nog niet gevonden hebt en toont die op je kaart. De locatie van de items veranderen dagelijks dus het kan goed zijn dat je de items die je de dagen daarvoor hebt gekregen weer te zien krijgt. Als je telkens zo'n kaart opent in de buurt van Valentine dan is de kans groot dat je dezelfde soort eieren zult vinden, voornamelijk van eenden en ganzen. De exotische exemplaren vind je meer in de uithoeken van de map zoals in de buurt van Colter of boven Annesburg.

Er is op internet een interactieve kaart te vinden met daarop alle items met actuele locatie waarmee je je set wel compleet kunt krijgen. De vraag is alleen of je dit leuk vind om te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Jorick schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:46:
Als ik mij niet vergis werken die kaarten op basis van de locatie waar je de kaart opent. Het spel zoekt dan drie dichtsbijzijnde locaties van items die je nog niet gevonden hebt en toont die op je kaart. De locatie van de items veranderen dagelijks dus het kan goed zijn dat je de items die je de dagen daarvoor hebt gekregen weer te zien krijgt. Als je telkens zo'n kaart opent in de buurt van Valentine dan is de kans groot dat je dezelfde soort eieren zult vinden, voornamelijk van eenden en ganzen. De exotische exemplaren vind je meer in de uithoeken van de map zoals in de buurt van Colter of boven Annesburg.

Er is op internet een interactieve kaart te vinden met daarop alle items met actuele locatie waarmee je je set wel compleet kunt krijgen. De vraag is alleen of je dit leuk vind om te gebruiken...
Tnx man eens kijken of dat werkt als ik de map gebruik op een andere locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07 16:33

iew

What the...?!

duk3n schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:54:
Ik heb nog sinds de launch van Red dead online voor PC nog niet langer dan 20 minuten achter elkaar kunnen spelen. Nat is open, port forwarding op de Ziggo router geactiveerd. Zowel bedraad als wifi geprobeerd.

het is volledig onlogisch waarom ik steeds deze foutmelding (0x20010006 ) krijg. ik heb de meeste adviezen uit onderstaande links geprobeerd, maar als iemand nog een suggestie heeft ?
https://support.rockstarg...C-General-Troubleshooting
https://www.reddit.com/r/...rs_discussion_0x21002001/

Wordt als trader krankjorem als je terug rijdt met een volle lading en dan er uit wordt gegooid.

[Afbeelding: Rockstar]
Zat ff te lurken hier.

Mijn broertje had hetzelfde, R* support raad dan aan om de google DNS in te stellen op je ps4, helaas hielp ook dat niet.
Maar ja Ziggo he ?! (mijn broertje zit ook bij Ziggo)

Nu heb ik hem met kerst een router gegeven en hebben we zijn Ziggo modem in bridge laten zetten, router er achter en vanaf dat moment geen enkele disconnect meer....

Deze router: pricewatch: TP-Link Archer C6

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Jorick schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:30:
Voor zover ik weet niet. Als je rustig omgaat met het karkas dan blijft de kwaliteit zoals die was maar als je te ruw of te snel gaat dan kan het zijn dat je karkas minder van kwaliteit wordt.

De problemen rond de Moonshiner rol lijken nu redelijk voorbij te zijn. Heb zelf geen last meer gehad van het probleem dat je bij een delivery missie bleef hangen in een laadscherm of dat de moonshine ineens verdwenen is. Als ze nu nog het spawnen van de dieren in volle lobbies kunnen verhelpen dan is de Trader rol ook weer speelbaar (dit is voornamelijk een probleem op de consoles wat ik begrepen heb).
Klopt, meer dan 16 players in de sessie en hup alle animals weg...
Moonshiners rol heeft nog zat problemen, bounty hunter role ook, bijvoorbeeld geen role xp krijgen en black screens, geen bounty posters op de borden alsof ze er al afgescheurd zijn.

Duurt al 3 maanden en R* heeft het nog steeds niet opgelost.
reddit en het GTA RDO forum staat er vol mee. (klachten)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
iew schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:34:
[...]

Klopt, meer dan 16 players in de sessie en hup alle animals weg...
Moonshiners rol heeft nog zat problemen, bounty hunter role ook, bijvoorbeeld geen role xp krijgen en black screens, geen bounty posters op de borden alsof ze er al afgescheurd zijn.

Duurt al 3 maanden en R* heeft het nog steeds niet opgelost.
reddit en het GTA RDO forum staat er vol mee. (klachten)
Moonshiner issue: Zwart laadscherm voor of na de missie, soms is je kar opeens kapot.
Trader issue: Animal spawns is 3x niks, supply missies werken soms niet.
Bountyhunter: Soms selecteer je een missie, druk je enter en er gebeurd niets. Camp e.d. zijn weg. Spel opnieuw starten.

dit is waar ik nu tegenaan heb gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 15:37
Jammer dat je nog steeds geen properties kan kopen. Hoe was dat ook alweer bij GTAO? Kon je dat gelijk in het begin? Ik geloof t wel toch? (in ieder geval garages dacht ik).

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ferio schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:46:

Net even gegoogled maar er zijn helaas al volop hacks, auto aim, auto fire, iedereen zichtbaar op de kaart, je kan het zo gek niet bedenken. Als je zo speelt is er toch geen zak meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xabre16v schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:25:
[...]

Net even gegoogled maar er zijn helaas al volop hacks, auto aim, auto fire, iedereen zichtbaar op de kaart, je kan het zo gek niet bedenken. Als je zo speelt is er toch geen zak meer aan?
Of juist maakt het weer alles leuk, mensen compleet pissed off krijgen door ze af te schieten, bakken aan geld te hebben, niet dood te kunnen gaan, instant move van ene naar andere kant van de map.. voor ieder is 'lol' blijkbaar iets anders :P

Mijn geval vond ik RDRO an sich al geen zak aan, dus moeilijk is dat voor mij ook niet, maar kan best begrijpen dat mensen gewoon maar cheats gaan gebruiken om nog iets een beetje leuk te maken (ok toegegeven, die shootouts met 'politie' tussen 2 cheaters is dan wel grappig om te zien).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Ferio schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:57:
[...]

Moonshiner issue: Zwart laadscherm voor of na de missie, soms is je kar opeens kapot.
Trader issue: Animal spawns is 3x niks, supply missies werken soms niet.
Bountyhunter: Soms selecteer je een missie, druk je enter en er gebeurd niets. Camp e.d. zijn weg. Spel opnieuw starten.

dit is waar ik nu tegenaan heb gelopen.
Ja helaas zit de game vol met flinke bugs, totale stilte vanuit R*
GTAO is de money maker, echt belachelijk dat ze niet patchen en iedereen laten wachten tot een volgende update, en dan slopen ze weer andere dingen, zo gaat dat iedere keer.

Misschien moeten ze eens hard op hun bek gaan net zoals EA destijds, hun support is een third party company en die werken een script af, constant krijg je dezelfde oplossing voor ieder probleem namelijk: leeg je cache, restart game en in het geval van PS4 is het constant "rebuild database"

In feite geven ze Sony dus overal de schuld van..., dit zou momentum op internet, social media en twitter moeten krijgen wie weet helpt dat.

To do or not to do...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
Wat een ongelofelijk potje maakt Rockstar ervan met Red Dead Online. Dit is ook te merken aan het forum wat zo enorm stil ligt..

Er zit zoveel potentie in, want er zijn veel dingen waar je dingen mee kunt doen. Properties, nieuwe rollen, Bank Heists. Je kunt daarnaast alle kanten op met jagen. Hoe leuk zou het bijvoorbeeld zijn als Rockstar random rare Pelts toegevoegd, die je dus terwijl je veel hunt kunt skinnen. Wat een kick zou dat geven. Met die zeldzame Pelts kun je vervolgens outfits of items vrijspelen, ik zeg maar wat.

Er is ontzettend veel potentie maar helaas lijkt Rockstar zich nog steeds op GTA te focussen. De moonshiners update vond ik behoorlijk goed, ondanks de bugs. Waarom niet meer hiervan? Het duurt veel te lang en ondertussen verliest iedereen (terecht) de aandacht bij Red Dead Online. Heel erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:25

garrow

PSN: Garrow1978

Na 4 maanden nogmaals een poging gedaan met Online en moet zeggen dat ik me nu echt wel kan vermaken met deze game.
Alleen is het rustig, dus zijn er nog mensen actief hier…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb een keer gekeken op Stadia. Maar ik ga gewoon verder offline.

Dat was heel rustig. Ik weet ook niet of het een omgeving alleen voor stadia was of van verschillende platformen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-07 17:03

Stimulate14

⭐⭐⭐

Van het weekend voor het eerst gespeeld, na 3 minuten gelijk 5 spelers achter mij aan. Geen schijn van kans. :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik ben begonnen met Online. Nu lvl 42. Qua griefers valt het wel mee. Wordt meer schijtziek van de modders die iedereen op een plaats laten spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
garrow schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:31:
Na 4 maanden nogmaals een poging gedaan met Online en moet zeggen dat ik me nu echt wel kan vermaken met deze game.
Alleen is het rustig, dus zijn er nog mensen actief hier…?
Ik, speel via Stadia. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Zelf tot mijn verbazing de laatste dagen met erg veel plezier Red Dead Online gespeeld. Tijdje niet aangeraakt en ik moet zeggen dat ik er me er nu enorm mee vermaak, zeker als je met iemand samen speelt!

Het afwisselen tussen de rollen is verfrissend, ik heb geen enkele last van glitches en ik struin lekker door de wereld, waarbij ik tegelijkertijd jaag, items verzamel en regelmatig andere leuke dingen tegen kom.

Ondanks dat snakt RDO naar een update na 6 maanden zonder grote veranderingen. Ik hoop op bank en trein heists, ranches, nieuwe voertuigen, het kunnen overvallen van kleine shops, en met name op een verrassing met jagen en treinen in de open wereld. Dat je bijvoorbeeld de wereld af kunt struinen en zeldzame dieren en luxueuze treinen kunt vinden die veel gold of geld opleveren, of bijvoorbeeld een unieke outfit.

Hopelijk wordt Rockstar wakker!

[ Voor 3% gewijzigd door SH-FR op 22-05-2020 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Kijkt iemand ook naar de streamers die RPen? Of misschien zelf RPen. Ik vind helemaal mooi.

Het is zoveel meer immersive dan GTA 5 RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben klaar met de verhaallijn van RDR2 en wilde online spelen, maar ik snap nog niet helemaal hoe ik moet beginnen. Ik had gekozen voor bounty hunter, dat leek me leuk. Maar ik heb 15 goldbars nodig voor een licence die ik niet heb. Bij het postkantoor kreeg ik een opdracht een koets weg te brengen. En daarna bij een ander postkantoor moest ik een koets terugstelen. Maar dat paard. Hij is te moe om de koets in te halen, dus tijdens de achtervolging moet ik stoppen en afstappen om hem eten te geven. Toen kon hij weer even, toen weer opnieuw. Maar ik had geen eten meer voor hem.

Dus geen goldbars voor een licence voor bounty hunting, een klotepaard dat niet kan achtervolgen. Heeft iemand tips hoe je moet beginnen met online?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nu weer, ik heb mijn paard uit laten rusten. Start een missie, dat paard schrikt van een slang of iets, gooit mij er af en gaat zwemmen. Ik fluit en hij komt terug, helemaal uitgeput van het zwemmen en die slang. In single player heb ik die iritatie niet gehad met mijn paard.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:02
Plezant he, ben je net met een moonshine delivery bezig en rijd je een andere speler voorbij...

5 sec later vlieg je in de lucht.

Van die gasten die level 93+ zijn met explosive arrowheads zeker?

Niets tegen te doen dat soort griefing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Odicus schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:14:
Ik ben begonnen met Online. Nu lvl 42. Qua griefers valt het wel mee. Wordt meer schijtziek van de modders die iedereen op een plaats laten spawnen.
Hoe ben je begonnen?

De verhaallijn moet je lang wachten (in Stadia toch) voordat er een andere speler is, en als die er is vind ik de missie moeilijk en rend die ander veel sneller rond en moet die mij weer tot leven wekken.
De question marks mislukken door de tijdslimiet. Of mijn paard is te sloom of ik zelf omdat ik vanuit mijn cover probeer iedereen dood te schieten.
De dingen uit het startmenu (bounty huter enzo) kan ik niet doen omdat ik geen geld heb.

Ik vind het jammer dat je de verhaallijn niet alleen kan doen, Het lijkt me ook dat mensen die de missie al gedaan hebben weinig reden hebben die opnieuw te doen omdat er een nieuwe speler is die de missie moet doen? Al heb ik het idee dat net iemand mij aan het helpen was die veel beter was, maar ja dan vind ik het rot als ik dood ga en de missie verpruts voor iemand anders.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Ik heb Twitch Prime. Kon dus de collectors role gelijk al gaan doen. Dit heeft me enorm geholpen met levelen en met geld verdienen. Ik kan me voorstellen dat als je met niks begint het wat moeilijk is. Mijn advies is om vooral mee te doen aan de freeroam events en dagelijks een daily te doen. En zodra je 15 goud bij elkaar gespaard hebt beginnen met een van de rollen. Ik zit nu op een daily streak van 22 waarbij iedere daily 0,5 goud oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:39:
[...]

Hoe ben je begonnen?

De verhaallijn moet je lang wachten (in Stadia toch) voordat er een andere speler is, en als die er is vind ik de missie moeilijk en rend die ander veel sneller rond en moet die mij weer tot leven wekken.
De question marks mislukken door de tijdslimiet. Of mijn paard is te sloom of ik zelf omdat ik vanuit mijn cover probeer iedereen dood te schieten.
De dingen uit het startmenu (bounty huter enzo) kan ik niet doen omdat ik geen geld heb.

Ik vind het jammer dat je de verhaallijn niet alleen kan doen, Het lijkt me ook dat mensen die de missie al gedaan hebben weinig reden hebben die opnieuw te doen omdat er een nieuwe speler is die de missie moet doen? Al heb ik het idee dat net iemand mij aan het helpen was die veel beter was, maar ja dan vind ik het rot als ik dood ga en de missie verpruts voor iemand anders.
Probeer aansluiting te zoeken bij mensen met ongeveer het zelfde level als jij. Speel je via Stadia? Zo ja, ik wil wel met je mee spelen, zit zelf op 306 maar help je graag.
Om goud bij elkaar te sprokkelen: doe zoveel mogelijk daily challenges.
Ga ook altijd in op posse invites, er zitten vaak mensen bij die net als jij samen story missions willen doen maar ook high level spelers die een distance delivery willen doen van 100 goederen en jou willen laten mee profiteren.
Bij zo'n delivery probeer ik altijd de mensen uit te nodigen met het laagste level zodat ze even snel $325 kunnen verdienen. Helaas ook vaak geen response zodat toch vaak high level players uitnodig.

[ Voor 17% gewijzigd door xabre16v op 02-06-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:52
Meer mensen het probleem dat je niet meerdere collector maps tegelijk kunt openen? Bij mij verdwijnen de locaties dan op de kaart en verdwijnen de maps uit mijn satchel.

Ik kwam er ook iets te laat achter dat je hele sets van items moet verkopen ipv de losse items. Maar al doende leert men zeggen ze dan.

Edit: geen probleem. Ik moet beter lezen, want het staat gewoon bij de kaarten als je ze wilt openen.

[ Voor 14% gewijzigd door Glasscar op 07-06-2020 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Je kan maar 1 collector map tegelijk open hebben staan. Als je toch een andere gaat openen terwijl je er al een hebt openstaan dan discard je deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
xabre16v schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:45:
Je kan maar 1 collector map tegelijk open hebben staan. Als je toch een andere gaat openen terwijl je er al een hebt openstaan dan discard je deze.
Heb ondertussen geleerd dat die maps sowieso een verspilling van geld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odicus
Glasscar schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:41:
[...]

Heb ondertussen geleerd dat die maps sowieso een verspilling van geld zijn.
Soms heb je ze nodig voor een daily challenge. Dus niet helemaal een verspilling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Dacht online weer eens op te pakken. 2x network fault in 5 minuten. Doei doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:05
Astratuner schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:38:
Plezant he, ben je net met een moonshine delivery bezig en rijd je een andere speler voorbij...

5 sec later vlieg je in de lucht.

Van die gasten die level 93+ zijn met explosive arrowheads zeker?

Niets tegen te doen dat soort griefing?
Dat zijn van die zielige spelers die verder niets bereiken..
Zelf laat ik zulke spelers gewoon hun weg vervolgen, mits ze op mij gaan schieten. Dan blaas ik ook hun hele lading op natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Jaja leuk he.. intussen heb ik een flinke groep vaste vrienden/spelers. Gisteravond weer last gehad van een bekende griefer, met een 7 mans posse de hele map afgezocht, hem uiteindelijk gevonden en 'm flink 't leven zuur gemaakt totdat hij wegging. Parley doen ze nooit.. wel snel afdruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
Oproep aan mijn mede-Tweakers.

Ik ben inmiddels de lvl 100 gepasseerd. Heb 3 van de 4 rollen op lvl 20, maar die laatste rol wil nog niet zo snel vlotten. En dan heb ik het over de Bounty Hunter. In je eentje is het vaak lastig om je bounty binnen de tijd of levend binnen te brengen. Ik heb geen posse om dit mee op te lossen. Had gelezen dat iedereen die een bounty doet role XP krijgt in de posse. Vandaar mijn verzoek; kan ik deelnemen aan een posse om deze rol zo snel mogelijk te levelen? Of heeft Tweakers een eigen posse net als bij GTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Odicus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:50:
Oproep aan mijn mede-Tweakers.

Ik ben inmiddels de lvl 100 gepasseerd. Heb 3 van de 4 rollen op lvl 20, maar die laatste rol wil nog niet zo snel vlotten. En dan heb ik het over de Bounty Hunter. In je eentje is het vaak lastig om je bounty binnen de tijd of levend binnen te brengen. Ik heb geen posse om dit mee op te lossen. Had gelezen dat iedereen die een bounty doet role XP krijgt in de posse. Vandaar mijn verzoek; kan ik deelnemen aan een posse om deze rol zo snel mogelijk te levelen? Of heeft Tweakers een eigen posse net als bij GTA?
Op welk platform speel je? (PS, pc, stadia, Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
xabre16v schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 00:42:
[...]

Op welk platform speel je? (PS, pc, stadia, Xbox)
Ik speel op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Helaas kan ik je dan niet helpen, speel zelf op Stadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
SH-FR schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 15:24:
Hoe leuk zou het bijvoorbeeld zijn als Rockstar random rare Pelts toegevoegd, die je dus terwijl je veel hunt kunt skinnen. Wat een kick zou dat geven. Met die zeldzame Pelts kun je vervolgens outfits of items vrijspelen, ik zeg maar wat.
Met de nieuwe Naturalist role is dit nu mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
xabre16v schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:02:
[...]

Met de nieuwe Naturalist role is dit nu mogelijk.
Ik heb het langs zien komen! Heb zelf nog niet gespeeld, omdat ik op dit moment Horizon Zero Dawn speel. Dat vind ik zo’n goed spel, dat ik hem eerst uitgespeeld wil hebben.

Daarna krijgt Red Dead Online zeker een nieuwe kans, heb begrepen dat de animal spawns weer helemaal top zijn en hoor een aantal positieve signalen over de update. Zijn de legendary animals volledig random of moet je daarvoor telkens terug naar dezelfde locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
SH-FR schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:46:
[...]

Ik heb het langs zien komen! Heb zelf nog niet gespeeld, omdat ik op dit moment Horizon Zero Dawn speel. Dat vind ik zo’n goed spel, dat ik hem eerst uitgespeeld wil hebben.

Daarna krijgt Red Dead Online zeker een nieuwe kans, heb begrepen dat de animal spawns weer helemaal top zijn en hoor een aantal positieve signalen over de update. Zijn de legendary animals volledig random of moet je daarvoor telkens terug naar dezelfde locatie?
Van wat ik heb gelezen zijn ze random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:32

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren voor de eerste maal red dead online gestart. Ofja.... ik was al level 4 had dus ooit wel iets gedaan.

Wil nu graag de trader role pakken. Hiervoor is 15 gold nodig. Ik heb gelezen dat ik het beste wat stranger missies en dailys kan doen. Zijn er dingen die ik nog meer kan doen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:33
Hebben jullie ook foutmeldingen na de update van vandaag? (PS4)

ah. dit dus:

YouTube: New Red Dead Online Patch Completely Breaks The Game All NPCs Vanish...

update: en inmiddels is er een patch :)

[ Voor 73% gewijzigd door Frantic op 13-08-2020 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:35

WTM

Ik heb een PS5 en de PS4 disc versie van RDR2. Daarmee kan ik natuurlijk ook RDO spelen. Nu heb ik ook uit de PS Online store RDO los gekocht. Ik dacht dan kan ik los RDO spelen zonder de disc van RDR2 te gebruiken..... Dat kan dus blijkbaar niet. Zou ik RDR2 kunnen de-installeren en dan RDO wel gebruiken met behoud van savegame op een PS5?... (Eigenlijk had ik gehoopt een tweede icoontje te krijgen voor RDO..... ) ik weet het first world problem... maar had gewoon 1 schijftje van GTA V erin willen laten en RDO online kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:35

WTM

Work around: rdr2 verwijderd en rdo uit psn gedownload. Trial versie noemt ie het wel maar speelt online en zonder schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:03

SuBBaSS

-has Ryzen

Speel dit ook sinds een week of wat op px (die 5 euro epic deal was te mooi om te laten lopen).
Levellen gaat nog niet zo vlot, ben voorzichtig aan wat van die story missions aan het spelen maar smaakt allemaal wel naar meer (zou wel ergens tijd bij willen kopen).

Klopt het dat je in eerste instantie alleen maar die bounty hunter rol kunt spelen?
Die is de enige die ik hier actief/geel heb op mijn map.

Enneh; is er nog iets van een tweaker crew? Ik begrijp dat het met een posse spelen best wel wat toevoegt.
Lijkt me op termijn ook wel tof. Ben nu nog laag level, daar eerst maar eens wat aan doen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Rockstar heeft aangegeven geen grote uitbreidingen meer aan red dead online te doen. Er zijn de laatste tijd meer mensen naar de nieuwe gta game gegaan voor de ontwikkeling hiervan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wii4all schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:34:
Rockstar heeft aangegeven geen grote uitbreidingen meer aan red dead online te doen. Er zijn de laatste tijd meer mensen naar de nieuwe gta game gegaan voor de ontwikkeling hiervan
Dat wordt tijd ook :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:45
Zonde ze hadden op zijn minst wel een paar heists aan de online kunnen toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had in het begin heel ff online geprobeerd, sinds gisteren weer eens opgestart en heel de avond met een biertje erbij een beetje online poker zitten spelen, lekker piano muziekje van de Saloon op de achtergrond 8)

Net level 10 geworden en mooi trouwens dat je online wel poncho's kunt kopen, ook de Navy revolver.

Schrok me alleen kapot toen ik rustig door Valentine liep en ineens van achteren door een half naakt oermens met een hamer werd dood gemept... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Online heeft me op het moment toch meer te pakken dan ik dacht, Level 24 nu, ik dacht eindelijk eens die Hungarian Halfbred kopen, damn wat is dat beest groot 8)

Collector en Trader role gestart en inmiddels ook goud genoeg om de bounty hunter role te starten en dan heb ik nog niet eens alle story missies gedaan.

Jammer dat de game 'dood' is verder maar voor een nieuwe speler is er toch veel content imo.

Elke lobby waar ik in terecht kom zit naar mijn idee ook behoorlijk vol en een potje poker is zo gevonden.

Paar griefers meegemaakt maar over het algemeen is iedereen vriendelijker dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Blijft toch ook mooi hoor, level 123 inmiddels en eigenlijk alles wel gekocht wat ik wou hebben dus echt veel te doen is er niet.

Maar af en toe inloggen voor een beetje vissen, pokeren en wat daily challenges brengt me toch elke keer weer terug naar deze game.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-EPGI_yJLlVa84sFrTwwgZ5suk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aw3970EOij9x6rfNYIJfGtMe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jd_QhR2noyaEXSZR47A6S65Rc1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QCc82xlehjb4p5UfT9jgHz5g.png?f=fotoalbum_large

• Sipio
  • Niet online
Even een kerstmis bump, in RDO is het traditiegetrouw ook weer gezellig met overal sneeuw en sfeer.

Zelfs Cripps maakt weer leukere opmerkingen over mijn hond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG0QzHFOa-YW5-iYPft4qRda6dI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BD6uJr7PpZmpnw0H6CHTm6rT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 19-12-2024 13:51 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste