• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-07 17:34
Ik heb de legendary ram schijnbaar een keer gevild maar niet gedood... Hoe werkt zoiets? Er staat een groot kruis doorheen.

:/

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-07 19:39
omnom schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:37:
Ik heb de legendary ram schijnbaar een keer gevild maar niet gedood... Hoe werkt zoiets? Er staat een groot kruis doorheen.

:/
kan je de legendary dieren ook in online afschieten en verhandelen?
Wel knap trouwens; een dier levend vellen.. M.Thieme, kom er maar in!

iRacing Profiel Twitch

• omnom
ourplayground schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:39:
[...]

Geen idee, online (nog) niet gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
omnom schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:41:
[...]

Geen idee, online (nog) niet gespeeld.
Dan zit je in het verkeerde topic. :)

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

ourplayground schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:39:
[...]

Nog geen legendary dieren tegengekomen

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

• omnom
dutchgio schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:42:
[...]

Dan zit je in het verkeerde topic. :)
:F

• lux

lux

Unigo schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:42:
Ik heb de ultimate editie, maar kom helaas niet voorbij de 1e missie van Clay Davies.... Continu error bij matchmaking, al 2 avonden lang...
Ik kon de missie initieel ook niet beindigen. Dan een mep verkocht aan die man en het werkte :D
Nu heb ik een andere missie waar een dier moet vinden/killen en de pelt afleveren. Heb alles geprobeerd maar het spel registreert de pelt niet. Verder rij ik al een dag rond met een een andere pelt op mijn paard dat al lang verkocht is aan de butcher ...
En ten slotte kan ik de missie met Horley niet starten. Deze zit in een loop en elke keer moet ik terug naar de start en geraak ik niet verder 8)7
Rockstar heeft nog wa werk!

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
lux schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:46:
[...]

Ik kon de missie initieel ook niet beindigen. Dan een mep verkocht aan die man en het werkte :D
Nu heb ik een andere missie waar een dier moet vinden/killen en de pelt afleveren. Heb alles geprobeerd maar het spel registreert de pelt niet. Verder rij ik al een dag rond met een een andere pelt op mijn paard dat al lang verkocht is aan de butcher ...
En ten slotte kan ik de missie met Horley niet starten. Deze zit in een loop en elke keer moet ik terug naar de start en geraak ik niet verder 8)7
Rockstar heeft nog wa werk!
Gisteren zaten wij ook even vast, even uit online en weer inloggen hielp toen..
Leuk detail, als je in een sessie met vrienden zit, jezelf dood, respawned in dezelfde sessie dan kan je jezelf dood op de grond zien liggen. Het zelfde met de paarden, ga je dood dan blijft je paard staan, respawn je dan wordt er ook een nieuw paard gespawnd, kortom een leuke tweeling paarden set in beeld.

[ Voor 17% gewijzigd door ourplayground op 29-11-2018 10:03 ]

iRacing Profiel Twitch

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:01

Qu3st

Daarom is het een beta he? Kunnen ze die foutjes er nog goed uit filteren.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07 19:01
Nice had geen ps+ maar je krijgt 48uur gratis bij de beta 😀

Cloud ☁️

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:03
dutchgio schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:56:
[...]

Als het nog steeds P2P is zoals bij GTAO zijn er wel trucjes om jezelf in een solo sessie te forceren, kan ook een alternatief zijn.
ik mag het hopen :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de Xbox NAT test al een paar keer geprobeerd, die werkt in elk geval niet.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

gisteren heel even geprobeerd maar kon mij nog niet echt boeien eerlijk gezegd. Ga mij eerst wel op de SP richten :)

Mijn vermoeden is dat het online gedeelte vrij snel vrij saai gaat worden, maar wellicht vergis ik mij ;)

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Gisteren een serieuze poging gedaan om te kijken of mijn afkeer van Online Gaming onterecht is.
Profiel aangemaakt, tutorial doorlopen en een paard gekregen.

Het ziet er naar uit dat je een mogelijkheid hebt om een verhaallijn te volgen waarbij je nauwelijks met ander (echte) mensen hoeft samen te werken of tegen ze moet vechten (Capture the bag, king of the castle etc). Dat spreekt me wel aan.

Tot zo ver allemaal wel aardig maar om spullen te kopen moet je serieus veel jagen of anderzins inkomen hebben want het kost een lieve duit om een beetje een knap geweer aan te schaffen.
Dus besloot ik maar te gaan jagen om zo wat geld te krijgen voor een betere uitrusting, plus natuurlijk XP points en upgrades voor Dead Eye.

Dan komt het: je moet de huiden en kadavers verkopen bij een butcher (Trapper is er niet meer) in een van de dorpjes, en daar is het redelijk druk. Nog voor ik bij de slager was werd ik direct ge-head-shot (totaal zinloos) en re-spawn ik in de buurt. Nog een keer proberen maar het zelfde verhaal. Tot 5 keer toe zinloos doodgeschoten, door dezelfde gast.
Dan hoeft het van mij niet meer, laat maar zitten.

Mijn afkeer blijkt nog steeds terecht. Helaas.

Ik wens iedereen veel plezier met Online, ik blijf wel bij de SP, veel beter voor mij.

[ Voor 0% gewijzigd door Hindelaufen op 29-11-2018 13:01 . Reden: typos ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lux

lux

Hindelaufen schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:47:
Gisteren een serieuze poging gedaan om te kijken of mijn afkeer van Online Gaming onterecht is.

Het ziet er naar uit dat je een mogelijkheid hebt om een verhaallijn te volgen waarbij je nauwelijks met ander (echte) mensen hoeft samen te werken of tegen ze moet vechten (Capture the bag, king of the castle etc). Dat spreekt me wel aan.

Tot zo ver allemaal wel aardig maar om spullen te kopen moet je serieus veel jagen of anderzins inkomen hebben want het kost een lieve duit om een beetje een knap geweer aan te schaffen.
Dus besloot ik maar te gaan jagen om zo wat geld te krijgen voor een betere uitrusting, plus natuurlijk XP points en upgrades voor dead Eye.
Dan komt het: je moet de huiden en kadavers verkopen bij een butcher (Trapper is er niet meer) in een van de dorpjes, en daar is het redelijk druk. Nog voor ik bij de slager was werd ik direct ge-head-shot (totaal zinloos) en re-spawn ik in de buurt. Nog een keer proberen maar het zelfde verhaal. Tot 5 keer toe zinloos doodgeschoten, door dezelfde gast.

Mijn afkeek blijkt nog steeds terecht. Helaas.

Ik wens iedereen veel plezier met Online, ik blijf wel bij de SP, veel beter voor mij.
Ik vrees dat dit soort gedrag mij inderdaad ook snel gaat vervelen. Het zou goed zijn mocht indien iemand beslissen de slechterik te gaan uithangen, er ook meer straf tegenover staat. Of eventueel een beloning aan de andere spelers wanneer je die slechterik uitschakelt. Zal snel gedaan zijn met dit "zinloos geweld" >:)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-07 18:30
Griefers gaan mij ook heel snel de keel uithangen... ik ben benieuwd

Kun je net als in GTA in Passive Mode gaan?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Hindelaufen
lux schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:51:
[...]

Ik vrees dat dit soort gedrag mij inderdaad ook snel gaat vervelen. Het zou goed zijn mocht indien iemand beslissen de slechterik te gaan uithangen, er ook meer straf tegenover staat. Of eventueel een beloning aan de andere spelers wanneer je die slechterik uitschakelt. Zal snel gedaan zijn met dit "zinloos geweld" >:)
Een straf zou goed zijn. Ik meen een keer gelezen te hebben dat mensen die zulk gedrag vertonen na verloop van tijd op een aparte server met "gelijk gestemden" terecht komen en dus anderen niet meer tot last kunnen zijn.
Maar of dat klopt? Dat weet ik niet, gisteren in iedergeval nog niet.

• ourplayground
Geronimous schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:02:
Griefers gaan mij ook heel snel de keel uithangen... ik ben benieuwd

Kun je net als in GTA in Passive Mode gaan?
Nee dit kan nog niet, geen idee of het uberhaupt mogelijk gaat zijn in de toekomst.
Wel heb ik begrepen dat die gasten die zitten te "kutten" een andere rating krijgen dan mensen die serieuzer spelen. Met matchmaking wordt daar mee rekening gehouden als ik me niet vergis.
Hindelaufen schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:03:
[...]

Een straf zou goed zijn. Ik meen een keer gelezen te hebben dat mensen die zulk gedrag vertonen na verloop van tijd op een aparte server met "gelijk gestemden" terecht komen en dus andere niet meer tot last kunnen zijn.
Maar of dat klopt? Dat weet ik niet, gisteren in iedergeval nog niet.
precies dat meen ik ook te hebben begrepen. Gisteren is dit uiteraard nog niet het geval aangezien iedereen pas net komt kijken en dus nog een beetje rating moet krijgen.
Gisteren heb ik met een groepje van totaal 3 gespeeld en wij hebben toen geen last gehad van zulke gasten.

[ Voor 40% gewijzigd door ourplayground op 29-11-2018 13:06 ]

iRacing Profiel Twitch

• ArthurMorgan
  • Niet online
ourplayground schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:04:
[...]

Nee dit kan nog niet, geen idee of het uberhaupt mogelijk gaat zijn in de toekomst.
Wel heb ik begrepen dat die gasten die zitten te "kutten" een andere rating krijgen dan mensen die serieuzer spelen. Met matchmaking wordt daar mee rekening gehouden als ik me niet vergis.
Ook als in met een hoge honor in dezelfde sessie als andere mensen met een hoge honor? En gaat het omlaag als je andere users lastig valt?

In dat geval zou ik nog wel verder gaan.

Ander vraagje snapt iemand de payouts van missies? Soms krijg ik meer dan 100$ voor een missie (zeg maar die story) en als ik via quick join speel soms minder dan ik aan munitie kwijt ben (rond de dollar)

• ourplayground
ArthurMorgan schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:07:
[...]

Ook als in met een hoge honor in dezelfde sessie als andere mensen met een hoge honor? En gaat het omlaag als je andere users lastig valt?

In dat geval zou ik nog wel verder gaan.

Ander vraagje snapt iemand de payouts van missies? Soms krijg ik meer dan 100$ voor een missie (zeg maar die story) en als ik via quick join speel soms minder dan ik aan munitie kwijt ben (rond de dollar)
Wat ik heb begrepen zouden dus inderdaad spelers met een vergelijkbare honor bij elkaar in komen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07 16:33

iew

What the...?!

rejer schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:38:
[...]

Mocht er geen prive inkomen hoef ik het spel geen eens op te starten. Geen zin om met griefers te spelen.
Ik ook niet echt, maar zoals ik al zei later nam dat heel erg af en werd het wel relaxed.
Ja natuurlijk zijn en blijven er van die figuurtjes..., maar daar is een "parley" optie voor ingebouwd, na 3x door dezelfde te zijn neergeschoten kun je op "parley" klikken en dan kan dat persoon jou niks meer doen (jij hem/haar ook niet) en dat is ongeveer een kwartier lang.

Wanneer ze toch aan de gang blijven zit er een "report" functie in het spel, ik heb er al 1 of 2 gereport en daarna was het verbazingwekkend ook direct afgelopen ? ik weet niet of je online een message krijgt wanneer je gereport bent maar dat leek wel te helpen.

Toch hoop ik echt dat private sessies wel worden toegevoegd, wellicht wanneer de store ook online gaat ?
Maar ik ben bang dat juist wanneer de store online gaat er meer griefers komen, kids die met de ouderlijke portemonee die alles mogen kopen en alleen komen om te gallen...

Aan de andere kant denk (hoop) ik dat *R hier wel voor waakt en er private sessies komen, anders kunnen ze best wel eens een behoorlijk deel van hun playerbase verliezen denk ik.
Ondanks alle vergelijkingen is dit geen GTA.

To do or not to do...

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 11:22
Ik heb gisteren 2 uurtjes gespeeld en het is mij niet tegengevallen. Ik moet uiteraard nog alles ontdekken en heb niet echt gelet op wat je verdient en nog niet eens gekeken naar dingen die je kan kopen.

Een paar missies gedaan, potjes deathmatch en al met al vond ik het wel lachen.

Als ik het goed heb begrepen heb je ook een soort online story mode met missies. Losse missies die je tegen en met elkaar kan doen.

Ziet er vooralsnog veelbelovend uit. Vanavond gaan wij met wat vrienden samen spelen. In the end gaat het ons daar om, maar het lijkt alsof hier nog wel wat uurtjes in gaan zitten. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 29-11-2018 13:43 ]

• iew

iew

What the...?!

ourplayground schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:36:
gisteren avond heb ik ook even gespeeld, voor mij is de hoofdzaak om een gang/posse op te zetten maar zag dat je voor een permanent posse $200,- moet neerleggen. Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om tussen spelers (binnen een temporary posse bijvoorbeeld) geld te delen?
De eerste paar missies hebben we met zijn 3-en gedaan en dat was echt wel heel gaaf.
eigenlijk had de hele game van mij wel coop mogen zijn...
Daar ben ik ook mee bezig maar tot nu toe speel ik alleen, ik heb $103,03 en 37 kleine goudklompjes hahaha lol, ach ik kom er wel.
Ben ook vooral veel aan het uitproberen en het is pas vroeg in de beta, er kan zelfs nog wel een volledige reset komen.
Ik maak me vooralsnog niet al te druk, eerst maar ff wat beter worden in het pvp gedoe ook, wat me al wat beter af gaat.

Had gisteren in Valentine net al mijn huiden en zo bij de slager verkocht en liep met mijn paard aan de hand door de hoofdstraat, daar waren 3 gasten in een vuurgevecht verwikkeld met 2 anderen, ik liep daar rustig en passief door de straat en de eerste 4 lieten mij met rust, natuurlijk was eer weer ééntje die het nodig vond om mij wel af te knallen, toen ben ik me er maar mee gaan bemoeien.

3 waren van 1 posse en daar wist ik er telkens 2 van om te leggen (ik hoorde ze vloeken in de voice chat), was wel ff lachen, degene die mij afschoot zat in die posse en die wist ik telkens te pakken, na een paar keer zijn ze weg gereden....

To do or not to do...

• iew

iew

What the...?!

dutchgio schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:56:
[...]

Als het nog steeds P2P is zoals bij GTAO zijn er wel trucjes om jezelf in een solo sessie te forceren, kan ook een alternatief zijn.
Do tell pls...?

To do or not to do...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Je MTU bij netwerkinstellingen laag instellen (750-900) zodat P2P verbinden met andere spelers niet lukt. Je Je kunt echter wel met de cloud servers van Rockstar kan verbinden. Zo beland je in een solo sessie en heb je geen last van griefers.

• iew

iew

What the...?!

dutchgio schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:29:
[...]

Je MTU bij netwerkinstellingen laag instellen (750-900) zodat P2P verbinden met andere spelers niet lukt. Je Je kunt echter wel met de cloud servers van Rockstar kan verbinden. Zo beland je in een solo sessie en heb je geen last van griefers.
Thank you very mucho ! ;)

To do or not to do...

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ik probeer nu net online te starten (xbox) maar staat bij mij coming soon. Heb de game 's nachts gehaald bij de nachtverkoop en dus was ik online op de 26e. Heb niet alles doorgelezen maar zijn er nog steeds problemen met xbox en het online gedeelte van RDR?

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-07 15:26
mike30 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:08:
Ik probeer nu net online te starten (xbox) maar staat bij mij coming soon. Heb de game 's nachts gehaald bij de nachtverkoop en dus was ik online op de 26e. Heb niet alles doorgelezen maar zijn er nog steeds problemen met xbox en het online gedeelte van RDR?
Eerder stond op deze site dat er problemen waren:
https://support.rockstargames.com/servicestatus

Dit staat nu niet aangegeven, dus ik verwacht dat ze dit hebben opgelost. Kan natuurlijk ook zijn dat je bij release geen connectie hebt gehad met de servers van Rockstar, dat dit dus voor jou niet goed geregistreerd is, maar dat is een aanname, want ik weet niet op welke gegevens ze precies die selectie basseren.

Latin capital letter y with diaeresis

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
YdieresiS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:12:
[...]

Eerder stond op deze site dat er problemen waren:
https://support.rockstargames.com/servicestatus

Dit staat nu niet aangegeven, dus ik verwacht dat ze dit hebben opgelost. Kan natuurlijk ook zijn dat je bij release geen connectie hebt gehad met de servers van Rockstar, dat dit dus voor jou niet goed geregistreerd is, maar dat is een aanname, want ik weet niet op welke gegevens ze precies die selectie basseren.
Ok heb net een hard reset gedaan en ook de xbox 10 seconden stroomloos gemaakt maar maakt allemaal niet uit blijkbaar. Wel apart want ik startte het spel op de 26e om iets over 2 uur op geloof ik. Had hier nog gereageerd op de site. Ik lees dat vanaf donderdag vandaag dus iedereen kan starten die het spel tussen de 26e en de 29e heeft gekocht en gespeeld dus ergens gaat er iets mis. Ik zie wel bij m'n netwerkinstellingen op de xbox dat er problemen zijn met content kopen en gebruiken. Gisteren waren al de services goed dus misschien ligt het daaraan.

[ Voor 16% gewijzigd door mike30 op 29-11-2018 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dus besloot ik maar te gaan jagen om zo wat geld te krijgen voor een betere uitrusting, plus natuurlijk XP points en upgrades voor Dead Eye.

Mijn afkeer blijkt nog steeds terecht. Helaas.

Haha bedankt, scheelt mij weer proberen, heb dezelfde afkeer, bedankt voor je poging en je post iig. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Moineau
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-07 19:19
Tot 5 keer toe zinloos doodgeschoten, door dezelfde gast.
Zit er niet een parley-functie in RDO? Dat als je een x keer doodgeschoten wordt door dezelfde persoon je je even onkwetsbaar (10 minuten?) kan maken voor diegene? Dan is de lol voor die mensen er snel vanaf.

Ik heb ook even gekeken naar online, maar ik vind het nogal leeg. In GTAO is er altijd wat te doen (ook al speel ik solo in een public lobby), maar hier is het weinig en ver uit elkaar. Ook weinig spelers, dus je komt ze niet vaak tegen.

• Hindelaufen
Moineau schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:53:
[...]

Zit er niet een parley-functie in RDO? Dat als je een x keer doodgeschoten wordt door dezelfde persoon je je even onkwetsbaar (10 minuten?) kan maken voor diegene? Dan is de lol voor die mensen er snel vanaf.

Ik heb ook even gekeken naar online, maar ik vind het nogal leeg. In GTAO is er altijd wat te doen (ook al speel ik solo in een public lobby), maar hier is het weinig en ver uit elkaar. Ook weinig spelers, dus je komt ze niet vaak tegen.
Ja dat klopt. Je krijgt als je vijf drie keer (binnen x minuten) door dezelfde persoon bent afgeknalt 2 opties:

Parley: Je kunt elkaar zien maar niet doden of verwonden. Dit duurt 10 minuten. Het idee is inderdaad dat de lol van het griefen snel over gaat.

Feud: Je komt in een game mode waarbij je elkaar in een korte tijd zoveel mogelijk moet afschieten. Er worden dan stats bijgehouden waarbij er dan een soort van winnaar uitkomt. Het idee hierachter is me onduidelijk, wellicht is dit een vorm van "ruzie uitpraten".

Beide vormen zijn volgens mij geen oplossing; als er een groepje griefers (posse) rondhangt bij een dorp of locatie waar je van het spel naar toe moet om verder te komen en je vervolgens om beurten afschieten voor de "leuk". Dat kan het zijn dat je zomaar 20 - 30 minuten elke 2 minuten wordt afgeschoten, daar kan Parley niks aan doen.

Nee ik wacht wel een poosje en speel SP uit. Ik ben een waardeloze gamer (wie zoekt er nog een member voor zijn posse? :+ ) dus daar ben ik nog wel even zoet mee.

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Is er een manier om te kieze welke gamemode ik online wil spelen? Bijv. team shoot out, of make it count?

MHW: Jay

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-07 15:22
Volgens mij nog niet.

Wat erg storend is, is dat auto aim en free aim geen aparte lobby's hebben.

PSN: riznind

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-07 11:05
Nog steeds constant error 0x20010006, al 3 avonden lang. Ik kan de eerste missie van Clay Davies niet beginnen, omdat deze error dan verschijnt. En: dus niet uit de prologue komen...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat een ongelofelijk stukje grief-bagger hebben zij hier neer gezet. Ongekend hoeveel manieren mensen al hebben gevonden om iedereen het leven behoorlijk zuur te maken.

Mechanics zelf zijn weinig beter, als er 2 in een stadje alles af lopen te schieten, jij denkt aardig te zijn en schiet op 1 van die gasten: hoppa 'wanted dead or alive'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Ik heb een support ticket aangemaakt ivm connectie problems, dit is wat ik terug kreeg van *R

Thank you for contacting Rockstar Support. We understand that you are seeing the error code “0x20010006” while playing the Red Dead Online Beta. Some players have successfully resolved their connectivity issues by using the instructions available at https://portforward.com/router.htm to configure their router and forward the following ports:

*Xbox One ports to forward:* TCP: 3074 UDP: 88,500,3074,3544,4500,6672,61455-61458

*PlayStation 4 ports to forward:* TCP: 1935,3478-3480 UDP: 3074,3478-3479,6672,61455-61458

If you have any other questions or concerns, please let us know.

Best regards, Rockstar Support

Dus wie weet lost dit iets op voor jullie... ;) (ik hoop het althans)
Zelf heb ik weinig disconnects en kom er altijd wel in.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb last van crashes na een missie.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-07 19:41
SinergyX schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 00:40:
Wat een ongelofelijk stukje grief-bagger hebben zij hier neer gezet. Ongekend hoeveel manieren mensen al hebben gevonden om iedereen het leven behoorlijk zuur te maken.

Mechanics zelf zijn weinig beter, als er 2 in een stadje alles af lopen te schieten, jij denkt aardig te zijn en schiet op 1 van die gasten: hoppa 'wanted dead or alive'.
Hm vreemd, zelf heb ik al een aantal free-roam servers gejoined en bij 1 zat er een groepje mensen andere spelers te killen. Bij deze roam zijn we vrij snel eruit gegaan en in de volgende roam weer nergens last van.

Wel zat ik gister met 3 vrienden in een free-roam waarbij spelers het leuk vonden om ons te doden, 2 daarvan hebben we gepakt met de lasso en de rest konden we niet meer vinden.
Met de lasso zo'n irritant mannetje pakken geeft een heel tof gevoel, hij kan spartelen en als hij dit lang genoeg vol houd is hij vrij. Wat wij dus doen is de tegenstander vastknopen, een beetje mee rondlopen, op de grond gooien en een kogel door het heufd.

Dit hebben we met 2 van die irritante kinderen gedaan en daarna zijn we een andere free-roam ingegaan :D

Persoonlijk vind ik het allemaal wel meevallen op gebied van irritante kinderen, zo is bovenstaande situatie de eerste en laatste keer dat we ze meegemaakt hebben tot nu toe. Daarnaast verwacht ik dat die kids automatisch stoppen nadat ze doorkrijgen dat het eigenlijk geen enkel voordeel heeft om een andere speler te killen.

Wat ik wel jammer vind (maar ach, het is rockstar dus er gaan nog heel veel updates komen) is dat het heel karig is. Zo heb je de story lijn binnen circa 60-80 minuten klaar en dan heb je wat stranger missions. Teamdeathmatch en etc spreekt mij weer minder aan in dit soort games omdat ik net als bij GTA V (en ergens ook PUBG) het gevoel heb dat het niet klopt (qua feeling, het is geen actie shooter ala cod of battlefield).
Gisteren hebben wij dan wel 2 stranger missions gedaan en deze waren qua opzet echt tof gedaan, ''acteurs/npc's'' herkende we gelijk doordat deze ook in de (offline)Story aanwezig zijn dus dat is wel tof :D

Wat ze voor mij (maar dat kan persoonlijk zijn) wel beter mogen balanceren zijn de rewards.. Bij een stranger mission waar je veel langer mee bezig bent krijg je ongeveer evenveel (of iets meer) vergeleken een paar minuten deathmatch.. Wil je dus zsm ranks omhoog en geld verdienen -> (team)deathmatch spelen.. Geen reet uitvoeren en als resultaat krijg je goud, xp en dollars.. Niet dat deathmatch leuk is om te doen want je bent elke keer instant dood doordat de tegenstanders één of andere superhelden zijn die vrijwel uitsluitend headshots maken haha.

Wat ik verder ook een beetje vind tegenvallen in online versus offline story:
Bij offline story maakte je veel, veel meer mee.. Ergens naar een missie rennen leverde onderweg vaker vreemde situaties op (een overval, een kidnapping en etc), dit is bij online totaal (nog) niet aanwezig. Hierdoor voelt online een beetje leeg aan naar mijn gevoel.

Zo was ik in offline echt gefascineerd door het jagen, bij online moet je rang 10 zijn voor een boog en rang 14 voor een vishengel.. Dit gaat mij net wat tever, indien je niet 20/7 het spel doet kan het best lang duren eer je een vishengel mag kopen..

Wel weer leuk: de abilities, er is vergeleken de offline story heel veel om vrij te spelen en jezelf te verbeteren. Er zijn heel veel wegen om goud te verdienen (awards) en deze speel je ook voor een deel vrij in zowel free-roam als in een potje deathmatch.

Vraagje; weet iemand eigenlijk of je kan craften en zoja, waar dit kan? Dit was een leuk bijkomend iets vond ik in de offline story van het jagen. Je kon de goederen verkopen maar ook gebruiken om items te craften.
Nu kan ik natuurlijk wel bij een kampvuurtje voedsel en ''speciale'' kogels craften, maar geen grotere ''backpack'' ?

[ Voor 52% gewijzigd door LopendeVogel op 30-11-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ook nog weinig grieving meegemaakt. 2 keer een vuistgevecht, 1 keer neergschoten en 1 keer een posseachtervolgingsmissie. (ik was op weg naar een punt een minuut of 7 rijden, de missie was 5 minuten, dus ik denk dat ik hen meer lastig viel dan zij mij door gewoon in gallop er vandoor te gaan :D ) Kreeg er nog een achievement voor ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
Gisteren ook weer even gespeeld en moet zeggen dat het grieven/kutten van medespelers reuze mee valt.
Doorgaans wordt er gewoon netjes naar elkaar gezwaaid en laten de spelers elkaar met rust.
Wel kregen we een melding dat een posse een caravan moest bezorgen en dat we dat konden 'verstoren'.. dat hebben we een keer gedaan waarna je in een leuk vuurgevecht komt met elkaar. Ben je er klaar mee dan gaat iedereen toch wel aardig zijn eigen weg.
Naast het verstoren hebben we maar een keer gehad die een van ons uit het niets werd neergeknald, en dat voor 1,5-2 uur spelen vind ik dat geen slechte statistiek.

Wat ik trouwens jammer vind, is dat het te zien is waar alle spelers zijn op de map, ik denk dat het veel leuker was geweest als ze niet oplichten op je minimap zodat als je je rustig gedraagt in de game, je ook voor NPC door kan gaan. Schiet je, of wordt je beschoten dan mag uiteraard het rode bolletje op de minimap komen. Ik denk dat dan tevens het grieven ook minder wordt. nu maar hopen dat rockstar dit topic in de gaten houdt.. ;)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
iew schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 02:53:
Ik heb een support ticket aangemaakt ivm connectie problems, dit is wat ik terug kreeg van *R

Thank you for contacting Rockstar Support. We understand that you are seeing the error code “0x20010006” while playing the Red Dead Online Beta. Some players have successfully resolved their connectivity issues by using the instructions available at https://portforward.com/router.htm to configure their router and forward the following ports:

*Xbox One ports to forward:* TCP: 3074 UDP: 88,500,3074,3544,4500,6672,61455-61458

*PlayStation 4 ports to forward:* TCP: 1935,3478-3480 UDP: 3074,3478-3479,6672,61455-61458

If you have any other questions or concerns, please let us know.

Best regards, Rockstar Support

Dus wie weet lost dit iets op voor jullie... ;) (ik hoop het althans)
Zelf heb ik weinig disconnects en kom er altijd wel in.
Thanks! Zal 't zo is proberen. Net nog even ingelogd om te proberen of 't niet aan het tijdstip ligt (s'avonds een stuk drukker), maar meteen weer de foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-07 11:04

Sevyx

Facta non verba!

ourplayground schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:33:
Wat ik trouwens jammer vind, is dat het te zien is waar alle spelers zijn op de map, ik denk dat het veel leuker was geweest als ze niet oplichten op je minimap zodat als je je rustig gedraagt in de game, je ook voor NPC door kan gaan. Schiet je, of wordt je beschoten dan mag uiteraard het rode bolletje op de minimap komen. Ik denk dat dan tevens het grieven ook minder wordt. nu maar hopen dat rockstar dit topic in de gaten houdt.. ;)
Dit is wel een hele goede toevoeging. Hoop dat rockstar dit ook bedenkt!

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LopendeVogel schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:26:
[...]

Hm vreemd, zelf heb ik al een aantal free-roam servers gejoined en bij 1 zat er een groepje mensen andere spelers te killen. Bij deze roam zijn we vrij snel eruit gegaan en in de volgende roam weer nergens last van.
Het is ook niet de frequentie, maar meer de manier hoe het elke keer verliep.

Eerst in zo'n stadje, dacht valentine, kwam daar enkel om even de wapens te kijken (serieus, boog unlocked op rank10? Zag zelf items die rank 80 en 90 nodig hadden). Daar ben ik denk al 5x doodgeschoten. Toen kwam dat wanted incident.

Maar ging met name de manier dat het daarna allemaal ging.

Eerst tijdens hunten iemand die continue mij killed om de dieren te skinnen (ik gebruik lasso dus veel good en perfects), je spawnt gewoon 200 meter verderop.

Toen 1 die continue bij een butcher rond hing, zodat je niet kan verkopen.

Toen hadden we er eentje die doorhad dat als je paard 'out of range' (of dood) gaat, hij gereset wordt. Alle huiden ben je dan automatisch kwijt. Pakt mij met lasso, schiet m'n paard dood, schiet mij dood, respawn - alles kwijt op m'n paard.

Vervolgens een banditcamp, stuk of 25 man dood geschoten, komen er 3 man die mij nonstop doodschieten om zo die 25 man te looten (ja, je kan gewoon andermans kills looten).

Buiten de zeker 10x dat ik van A naar B onderweg weer werd doodgeschoten, wat spawnkills erbij.
https://xboxclips.com/Sin...6b-436e-91b2-9f454d2f1c03

3x mission failed omdat er 1 at random de andere kant op ging (krijg je een timer, timer afgelopen, 1 leven kwijt), 1 gast continue die gasten afschoot die je juist moest vangen, of gewoon zelf gunblazing een kamp binnenrende.

Tuurlijk ben ik ook een sessie tegengekomen waar het 'rustig' was, maar gaat mij meer om het niveau dat je dit grieven kan gaan doen. Buiten reguliere bugs (disconnects, vast in animatie/loading/cinematics), valt het me allemaal bizar tegen.

Je krijgt in freeroam erg weinig exp, dat je wel aangewezen bent op missies, máár na de story missies heb je eigenlijk bar weinig co-op nog, dat je wel PVP zut moet gaan doen wil je enige snelheid houden in rank-ups (10/5 exp per kill schiet ook niet).

Een pluspunt, als je je character delete, dan behoud je je geld. Ik al had iets van $200 op mijn eerste char, 2e gemaakt die toch wat 'mooier' was, neem je dan wel mee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
SinergyX schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:30:
[...]

Eerst in zo'n stadje, dacht valentine, kwam daar enkel om even de wapens te kijken (serieus, boog unlocked op rank10? Zag zelf items die rank 80 en 90 nodig hadden). Daar ben ik denk al 5x doodgeschoten. Toen kwam dat wanted incident.

Eerst tijdens hunten iemand die continue mij killed om de dieren te skinnen (ik gebruik lasso dus veel good en perfects), je spawnt gewoon 200 meter verderop.

Toen hadden we er eentje die doorhad dat als je paard 'out of range' (of dood) gaat, hij gereset wordt. Alle huiden ben je dan automatisch kwijt. Pakt mij met lasso, schiet m'n paard dood, schiet mij dood, respawn - alles kwijt op m'n paard.

Vervolgens een banditcamp, stuk of 25 man dood geschoten, komen er 3 man die mij nonstop doodschieten om zo die 25 man te looten (ja, je kan gewoon andermans kills looten).

Buiten de zeker 10x dat ik van A naar B onderweg weer werd doodgeschoten, wat spawnkills erbij.

3x mission failed omdat er 1 at random de andere kant op ging (krijg je een timer, timer afgelopen, 1 leven kwijt), 1 gast continue die gasten afschoot die je juist moest vangen, of gewoon zelf gunblazing een kamp binnenrende.

Tuurlijk ben ik ook een sessie tegengekomen waar het 'rustig' was, maar gaat mij meer om het niveau dat je dit grieven kan gaan doen. Buiten reguliere bugs (disconnects, vast in animatie/loading/cinematics), valt het me allemaal bizar tegen.

Je krijgt in freeroam erg weinig exp, dat je wel aangewezen bent op missies, máár na de story missies heb je eigenlijk bar weinig co-op nog, dat je wel PVP zut moet gaan doen wil je enige snelheid houden in rank-ups (10/5 exp per kill schiet ook niet).

Een pluspunt, als je je character delete, dan behoud je je geld. Ik al had iets van $200 op mijn eerste char, 2e gemaakt die toch wat 'mooier' was, neem je dan wel mee.
Wow... dat klinkt als een hele slechte sessie... met veel pech.
Mag ik er van uitgaan dat bij een nieuw character je skills gereset worden? (dead eye, stamina etc.)

trouwens onlangs samen een missie gedaan met 2 vrienden, besloten dat we dit stealth gingen doen..:
filmpje
na het naar beneden knikkeren was iedereen toch wel gealarmeerd.. :+

[ Voor 8% gewijzigd door ourplayground op 30-11-2018 10:50 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
[...]

Poeh die pech heb ik gelukkig nog niet gehad. Ik kan mij natuurlijk wel indenken dat mensen eens wat willen testen op andere spelers zoals de lasso enz.
Maar zo frequent doorgaan met andere irriteren is weer het andere uiterste...

Die mensen moeten beseffen dat als ze zo doorgaan er vroeg of laat amper nog iemand het spel speelt. Op de manier zoals bij jou verpesten ze simpelweg je speelplezier en dat is nooit goed..

Desnoods maken ze een "protectie" item voor bijv 15 dollar (ingame) zodat je gedurende je gehele online sessie niet gehit kan worden totdat jijzelf iemand damage doet of het spel afsluit.
Lijkt me ook een simpele optie buiten dat honor gebeuren..

Probeer wel op te letten dat je uit frustratie niet hetzelfde gaat doen bij andere (onschuldige) spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ourplayground schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:38:
[...]

Wow... dat klinkt als een hele slechte sessie... met veel pech.
Mag ik er van uitgaan dat bij een nieuw character je skills gereset worden? (dead eye, stamina etc.)
Alles reset, ook je progression op bv gathering, kills en sales, je begint echt weer opnieuw, enkel je geld lijk je te houden. Beetje jammer dat ik bij m'n eerste character in de eerste missie nog een degelijk paard had, heb ik nu zo'n lelijk groot ding :P

Maar verder de game?
Je bent net als GTA een mute, buiten een 'hiya' en 'woo' doe je niet. Jammer, er zijn andere online games met aanzienlijk kleiner budget die wel meerdere dialogen met verschillende stemmen. Je kan ook 0,0 interactie doen met NPC's, je kan ze wel targetten, maar emotes doen dus niets.

Wildlife is redelijk gelijk, je kan lekker hunten en killen, al is de slowmotion van deadeye wel klein gemis :P

Boog rank10, fishingrod volgens mij zelfs 14, natuurlijk kom je daar wel uiteindelijk, beetje jammer.

Females hebben ze dan wel goed geanimeerd, duidelijk aparte animaties.

Bountyhunters lijken niet te bestaan, zou toch de betere penalty zijn voor iemand die rampage gaat. Goed, heb al NPC's gevonden waar je je zelf kan 'redeemen', ik bespeur tikje 'P2W' hier.

Al mis ik verder wel beetje 'algemeen' doel, als 'posse' kan je enkel het leven van anderen zuur maken, paar losse banditcamps pakken, maar het is ergens precies zoals ik al bang voor was, de focus van GTA zit hier erg in. Het PVP aspect, de losse korte missies kan worden aangevallen als je bv een koets terugbrengt, het 'slecht zijn' heeft amper gevolgen. Met het idee dat je bij de intro nog wordt verteld dat je de keuzes hebt, do good, do evil, laat mij dan gewoon semi-sherrif zijn en achter NPC outlaws aangaan.

Je weet, sharkcards gaan komen, ik zie 20gold en zelfs 40gold voor items langskomen, daar zit gigantisch veel geld. Hoewel ik persoonlijk geen problemen heb echt geld te betalen voor wat cosmetics of wapen unlocks, zou ik dat wel willen in deze game setting? Waar PVP focus is, meer frustratie dan genieten, als er een dedicated PVE server zou zijn, zou ik er zo geld aan uitgeven. Mooie kleding, leuke wapens, missies met je posse in een PVE omgeving? Shutup and take my money. Maar het is niet zo, het zal niet zo zijn, dat ik met de tijd maar de keuze maak of ik nog doorga of niet.
LopendeVogel schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:44:

Probeer wel op te letten dat je uit frustratie niet hetzelfde gaat doen bij andere (onschuldige) spelers!
Ik niet, die tijd ben ik al zo lang voorbij :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 07:23

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dat grieven komt vrij veel voor inderdaad. Ik vind het vrij kansloos maar ik denk wel dat de lol er gauw vanaf is. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat dit soort peutergedrag langer dan een week leuk om te doen is.
Overigens denk ik sowieso dat het freeroamen in Online niet erg lang houdbaar is. Ik had gehoopt op zoiets als de Trapper, maar blijkbaar heeft Rockstar gewoon liever dat je dingen unlocked met geld, liefst echt geld.

Ik heb het twee avonden gespeeld met een groepje vrienden maar niemand van ons heeft echt het idee dat we dit lang gaan spelen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
SinergyX schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:53:
[...]

Al mis ik verder wel beetje 'algemeen' doel, als 'posse' kan je enkel het leven van anderen zuur maken, paar losse banditcamps pakken, maar het is ergens precies zoals ik al bang voor was, de focus van GTA zit hier erg in. Het PVP aspect, de losse korte missies kan worden aangevallen als je bv een koets terugbrengt, het 'slecht zijn' heeft amper gevolgen. Met het idee dat je bij de intro nog wordt verteld dat je de keuzes hebt, do good, do evil, laat mij dan gewoon semi-sherrif zijn en achter NPC outlaws aangaan.

Je weet, sharkcards gaan komen, ik zie 20gold en zelfs 40gold voor items langskomen, daar zit gigantisch veel geld. Hoewel ik persoonlijk geen problemen heb echt geld te betalen voor wat cosmetics of wapen unlocks, zou ik dat wel willen in deze game setting? Waar PVP focus is, meer frustratie dan genieten, als er een dedicated PVE server zou zijn, zou ik er zo geld aan uitgeven. Mooie kleding, leuke wapens, missies met je posse in een PVE omgeving? Shutup and take my money. Maar het is niet zo, het zal niet zo zijn, dat ik met de tijd maar de keuze maak of ik nog doorga of niet.
Helemaal mee eens, ik denk de hele single player game al "wat als dit met meerdere spelers gespeeld kan worden..."
Als ik me niet vergis zijn de 'gele' missies PVE missies, en de 'roze/rode' zijn PVE wat later in de missie PVP wordt.
GTA online vond ik puur leuk door de heists, maar ben er mee gestopt door de ongelofelijk lange laad tijden, dat zie ik gelukkig hier niet terug. In GTA online werden ook nieuwe heists toegevoegd, ik verwacht (lees hoop) dan ook dat dit bij RDR2 online ook zo is.
Het is vooral hopen dat je een private sessie kan gaan opzetten mocht het grieven echt te irritant worden. Persoonlijk denk ik dat als Rockstar echt matchmaking gaat maken op basis van good/bad character, dat dit al een hoop gaat schelen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Schiet mij maar lek... heb port-forward geprobeerd, nog steeds geen succes. uiteindelijk maar in DMZ gezet: nog steeds dezelfde error-code...

Edit: lijk het gefixt te hebben: m'n mtu stond nog laag, van GTA. Daardoor steeds die foutmelding denk ik

[ Voor 27% gewijzigd door Unigo op 30-11-2018 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

[...]

Wat ik heb begrepen is dat aan de hand van je honor mensen straks verdeeld gaan worden over servers, dus mensen met een hoge honor worden bij elkaar gezet en mensen zonder honor ook. (griefers)
Ik denk dat dit best veel zal oplossen, tenminste als ze dat werkelijk zo gaan doen en lukt.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

[...]
Klopt, ik ga straks ook weer proberen een nieuwe char te maken, ik heb nu googly eyes... lol ! (ziet er niet uit !)
Maar ja het kan zomaar nog gebeuren dat er een volledige reset komt...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iew schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:17:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat aan de hand van je honor mensen straks verdeeld gaan worden over servers, dus mensen met een hoge honor worden bij elkaar gezet en mensen zonder honor ook. (griefers)
Ik denk dat dit best veel zal oplossen, tenminste als ze dat werkelijk zo gaan doen en lukt.
Je kan aardig grieven zonder veel honor te verliezen, of je hebt het in no time weer terug.

Klinkt beetje als bad-player server uit GTA, maar je moest daar toch moeite voor doen daar überhaupt in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gisteren ook even in RDOnline gedoken.
Leuk wel.

[YouTube: Red Dead Redemption 2_20181129233544]

Vond verder dat Team Deadmatch verrassend goed werken met verschillende punten per wapen.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 30-11-2018 16:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 20:26
Noem mij een zeikerd, maar ik vond de singleplayer echt gaaf. Durf er gerust een 10 voor te geven ondanks de rare glitches.

Maar Online, wat is dat gaar zeg.
Ik heb nu 2 en half uur gespeeld. Soms een keer een error, maar ok, het is een beta.
Maar online zit voor mijn gevoel echt niets in. Grote wereld voelt gewoon leeg. Niet zoals de singleplayer waar vanalles te doen was.
Mocht je iemand tegenkomen, schieten ze je dood. Leuk.

Van Valentine, naar Blackwater ... ik ben 21 mensen tegen gekomen die gewoon geen raad weten om je te killen.
Dan de prijzen van sommige items... kom op man! Dat ze er geld mee willen verdienen ok, maar zo? Ik ga daar in ieder geval niet aan meedoen.

Misschien dat ik van mening verander. Het is immers nog erg vroeg. Maar hier heb ik in elk geval geen lol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:02
[...]

Je weet dat je gewoon kan terugschieten toch?

Als ik players tegenkom schiet ik direct, ga echt niet afwachten tot iemand mij killt. Ben ik nu een griever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
dutchgio schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:29:
[...]

Werkt dat ook bij RDR? :D
Geniaal is dat. Bij gta V gebruik ik dat ook vaak. Even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
NiQo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:49:
[...]

Als ik players tegenkom schiet ik direct, ga echt niet afwachten tot iemand mij killt. Ben ik nu een griever?
Ja dat weet ik.
Maar ben meer een typ van samenspelen wat in gta wel prima lukt in crew of friends sessies.

Of jij een griever bent weet ik niet. Maar ik zag ze gewoon het pad afgaan en op mij afkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

In principe ben je geen kloot beter dan de rest wat daar rondloopt. Wat heb ik jou misdaan dat je maar meteen moet gaan schieten? '4 teh lolz'? Als ik van A naar B ga, of wat skins aan het verzamelen ben, wat zou mij de reden geven om jou direct neer te blazen?

https://www.theverge.com/...preview-hands-on-ps4-xbox
The world also feels less dynamic. When I played Red Dead Redemption 2, it felt like I was always running into something to do — a character in need of help, or a rare animal to hunt. But I haven’t experienced any of that yet in Red Dead Online. Instead, it’s been replaced by wild packs of players intent on ruining my fun.
Briljant stukje :D

Alleen ik geloof vrij weinig in 'het is maar een beta, ze gaan nog dingen veranderen', de aantal bèta's die ik heb gespeeld (zijn er veel), zijn er maar op 1 hand te tellen waar ze echt grote veranderingen doorvoerde, de rest is beetje balanceren van wat de beta in de basis is geworden.

En 1 reactie zou briljante toevoeging zijn:
It would be a nice (realistic) move if they would would give true meaning to the bounties that you have on your head. Imagine killing other players like that, gaining a bounty, and when you get caught, you actually will spend time in jail for a significant amount of time: minutes up to hours depending on the height of your bounty.
Goed, die jail wat overbodig, maar je krijgt wel een griever/anti-griever beweging.

Dedicated posse's die bountyhunters spelen, je denkt wel 3x na voordat je at random iemand overhoop schiet. Goed, elimineert nog steeds aantal andere zaken niet, maar zou een leuke toevoeging zijn om het 'schiet alles wat los en vast zit' probleem op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
[...]

Ja is toch niet leuk als iemand naar een missie toe wilt gaan en hij door iemand als jou gewoon neergeschoten wordt? Het is niet dat je binnen 3 minuten aan de andere kant van de map bent..
Dit is precies het probleem waar iedereen last van heeft; ''nergens'' iets kunnen doen omdat je al dood bent voordat je aankomt, gewoon omdat die kids het leuk vinden je zomaar dood te schieten..

Dusja stel ik zou jou tegen komen en jij maakt mij 2x gewoon direct af dan leave ik direct die free-roam en join ik een ander :)

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 30-11-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-07 17:32
Is er al een tweakers groep/clan?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
MTU op 800 werkt hier helaas niet. 0x20010006 error. 👎
Op 1500 werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Kan prima mijn ding doen in online. Alleen na zo'n free roam event is het chaos. Dan kom je amper weg.

Het is wel allemaal wat weinig. Echte missies waar je met een team goed samen moet werken zijn er nog niet. Vermoed dat we nu de beginners content zien en dat er snel meer gaat volgen. Meer met grotere rewards en xp bonussen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-07 16:06
Ben ik ook nieuwsgierig naar. Zou best free roam en missies willen doen met spelers die gegarandeerd niet de sfeer verpesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik kijk elke dag op social club of je al zoiets kunt opstarten. Maar er staat nog niks van online, zelfs geen statistieken of zo.
Zo een vaste posse van 8 man is hopelijk niet het eindstation. dan moet je echt een echte vriendengroep hebben om steeds op dezelfde momenten online te zijn. Dat schiet totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
ArthurMorgan schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:20:
Ik kijk elke dag op social club of je al zoiets kunt opstarten. Maar er staat nog niks van online, zelfs geen statistieken of zo.
Zo een vaste posse van 8 man is hopelijk niet het eindstation. dan moet je echt een echte vriendengroep hebben om steeds op dezelfde momenten online te zijn. Dat schiet totaal niet op.
Lijkt me niet, zag wel crew opties. Echter nog geen idee hoe dit op te starten.

Elke keer na een missie overhoop geschoten vind ik een beetje te ver gaan. Hoop dat passive mode er snel in komt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
lifeguard schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:42:
Noem mij een zeikerd, maar ik vond de singleplayer echt gaaf. Durf er gerust een 10 voor te geven ondanks de rare glitches.

Ik heb nu 2 en half uur gespeeld. Soms een keer een error, maar ok, het is een beta.
Maar online zit voor mijn gevoel echt niets in. Grote wereld voelt gewoon leeg. Niet zoals de singleplayer waar vanalles te doen was.

Van Valentine, naar Blackwater ... ik ben 21 mensen tegen gekomen die gewoon geen raad weten om je te killen.
Dan de prijzen van sommige items... kom op man! Dat ze er geld mee willen verdienen ok, maar zo? Ik ga daar in ieder geval niet aan meedoen.

Misschien dat ik van mening verander. Het is immers nog erg vroeg. Maar hier heb ik in elk geval geen lol aan.
Ja, hier hetzelfde.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:22
Net de update geïnstalleerd en voor het eerst geprobeerd

Na de intro de echte multiplayer in en was het na 15 min alweer helemaal zat
Kennelijk stonden ze op me te wachten want werd vrijwel meteen buiten m’n kamp neergeschoten en mijn paard ook, die is dus dood en heb al meteen geen paard meer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 945021

Hier regelmatig een 0x20010006 error. Aanbevolen port forward gedaan, maar dat helpt ook niet. Erg irritant, ik hoop dat de servers snel beter worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-07 20:15
Ik had eigenlijk gehoopt dat er ook een mogelijkheid zou bestaan om als pinkerton online deel te nemen.

Op die manier is er ook een actief systeem om trigger happy mensen aan te pakken..

Ten allerminste moeten ze een bounty systeem implementeren. Anders zal de fun er snel uit zijn voor de serieuzere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

FabianGTI schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:46:
Net de update geïnstalleerd en voor het eerst geprobeerd

Na de intro de echte multiplayer in en was het na 15 min alweer helemaal zat
Kennelijk stonden ze op me te wachten want werd vrijwel meteen buiten m’n kamp neergeschoten en mijn paard ook, die is dus dood en heb al meteen geen paard meer :F
Onzin, je paard kan niet dood.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Je krijgt een slechte paard als je paard dood gaat

[ Voor 6% gewijzigd door New Yorker op 01-12-2018 02:45 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
In de stal staat je oude paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:10
lifeguard schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:42:

Hier ben ik het ook mee eens. Ik heb het een kans gegeven maar ik ga er 0,0 energie in stoppen. De prijzen zijn niet in verhouding met de verdiensten en ik kan mijn kont niet keren of ik heb al een kogel door mijn hoofd. Ik hoop dat er een scheiding komt tussen serieuze spelers en eikels maar ik verwacht er niks meer van, het doel is cashen in plaats van een te gekke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07 19:01
Gisteravond online opgestart maar ik kom niet door die eerste missie. Als ik klaar ben moet ik iets met kaarten doen en dan is het missie mislukt...

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 09:21
Geld verdienen gaat tot zover het snelst door te jagen. Vooral locaties waar zowel aligators als vogels (voorkeur kalkoen) voorkomen. Je moet ze skinnen en dan al die troep zoals vlees verkopen. Zo zou je 50 a 60 dollar per 10 minuten kunnen verdienen. Ook gaat je honor er van omhoog. Om het skinnen te versnellen kun je overigens een paard op het dode beest plaatsen, dan wordt die trage skinning animatie overgeslagen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:22
iew schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 02:17:
[...]

Onzin, je paard kan niet dood.
Stond niet meer op de map en fluiten deed ook niets meer

Maar dan moet ik dus naar een stal? Om daar een paard te halen vanuit de middle of nowhere waar je om de paar seconden wordt neergeknald, dan is een ander paard halen wel een hele opgave te voet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

HKLM_ schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:52:
Gisteravond online opgestart maar ik kom niet door die eerste missie. Als ik klaar ben moet ik iets met kaarten doen en dan is het missie mislukt...
Na dat eerste stukje:
Je moet die map in je satchel even openen en bekijken, daarna verschijnt er een geel lijntje in je mini map en die moet je volgen om op het juiste punt uit te komen, wijk je daar vanaf dan mislukt die missie.
Het is een soort van tutorial, alles wat je moet doen verschijnt in tekst onder in beeld, door D-pad even naar beneden in te drukken kun je die tekst opnieuw laten verschijnen (wat je moet doen)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Vanmorgen nog anderhalf uur geprobeerd.

Dit is gewoon echt niet leuk.
Ik parkeer het spel even, en ga maar eens beginnen aan Battlefield V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Sir_Hendro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:25:
Geld verdienen gaat tot zover het snelst door te jagen. Vooral locaties waar zowel aligators als vogels (voorkeur kalkoen) voorkomen. Je moet ze skinnen en dan al die troep zoals vlees verkopen. Zo zou je 50 a 60 dollar per 10 minuten kunnen verdienen. Ook gaat je honor er van omhoog. Om het skinnen te versnellen kun je overigens een paard op het dode beest plaatsen, dan wordt die trage skinning animatie overgeslagen.
En leg ook een heel carcas op je pelts achterop je paard, dat levert ook goed geld op wanneer je die verkoopt.
Konijnen leveren ook goed geld op.
Aligator skin is al een heel pakket maar je kan dus ook gewoon een buck carcas nemen of zo.
Alhoewel bucks kan je beter skinnen, mocht je de pelts om één of andere reden kwijt raken dan hed je de antlers nog in je satchel, dus doe maar een deer carcas.

Alles met antlers skinnen, zonder antlers een heel carcas meenemen.
Poor squirrels leveren ook al minimaal 70ct op.

Alles met hoge waarde dat in je satchel past raak je niet kwijt wanneer je dood gaat (of gemaakt word door vervelio's)
Turkeys zijn inderdaad big bussenis hahaha ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waaron spawn je bij inloggen niet gewoon in je camp eigenlijk? Gisteren game vast aangegooid, was nog bezig in de keuken. Tegen de tijd dat ik bij mn controller was lag ik al 3x en moest ik eerst fokkin moeite doen om naar mn camp te komen :(

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

lifeguard schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:30:
Vanmorgen nog anderhalf uur geprobeerd.

Dit is gewoon echt niet leuk.
Ik parkeer het spel even, en ga maar eens beginnen aan Battlefield V :)
Ach ik vermaak me tot nog toe wel ondanks de vervelio's online, en het is nog maar een beta dus ik maak me niet zo druk.
Loop gewoon een beetje te klooien en te testen.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
iew schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:41:
[...]

Ach ik vermaak me tot nog toe wel ondanks de vervelio's online, en het is nog maar een beta dus ik maak me niet zo druk.
Loop gewoon een beetje te klooien en te testen.
Dat mag, en ik gun je dat plezier zeker wel :)

Maar het kan er bij mij niet in dat Rockstar dit nu al heeft gereleased.

Singleplayer, uren vol actie, emotie, van alles te doen. Continu bezig je zelf beter te maken, het jagen, het skinnen, het craften, het bezig zijn met je paard, zo nu en dan een trein overvallen, behulpzaam zijn aan wat NPC's, lekker rondkloten en genieten van de fraaie graphics en het weer.

Online, je loopt richting een dorp en je haalt het niet want ze schieten je overhoop.
Nu is dat ook niet raar in een multiplayer met geweren, maar goed. Het voelt gewoon leeg / saai.

Nu kap ik, want voel me een zeur :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Het crashed mij nog iets te vaak. Daarnaast missies doen is niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:39
lifeguard schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:46:
[...]

Dat mag, en ik gun je dat plezier zeker wel :)

Maar het kan er bij mij niet in dat Rockstar dit nu al heeft gereleased.

Singleplayer, uren vol actie, emotie, van alles te doen. Continu bezig je zelf beter te maken, het jagen, het skinnen, het craften, het bezig zijn met je paard, zo nu en dan een trein overvallen, behulpzaam zijn aan wat NPC's, lekker rondkloten en genieten van de fraaie graphics en het weer.

Online, je loopt richting een dorp en je haalt het niet want ze schieten je overhoop.
Nu is dat ook niet raar in een multiplayer met geweren, maar goed. Het voelt gewoon leeg / saai.

Nu kap ik, want voel me een zeur :D !
Er staat duidelijk bij dat het een BETA is. Dus je kunt 100% verwachten dat het niet af is en niet stabiel is.

Het crasht lekker vaak nog, dat wel :)

maar ik heb nu wel een leuke gameplay ontdekt. Ik ga op willekeurige spelers schieten (niet tot dood trouwens) vanuit een mooie locatie en dan als ze op me af komen dan lok ik ze de bosjes in en gaan ze eraan :)

Vluchten ze, dan laat ik ze maar lopen en verder gaat met hun eigen missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-07 20:08
Deze game is ook gewoon veel te traag voor een boeiende online multiplayer.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Stylze schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:09:
Deze game is ook gewoon veel te traag voor een boeiende online multiplayer.
Dat is juist een pluspunt.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1 van die missies krijg je een half armor aan, tegen een gast met armor, ik kan wel zien waar dit in de toekomst heen gaat, gattling guns en cannons op een wagon, full armor shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, net even in de mijnen bij Annesburg mijnwerkers overhoop geschoten. Geen tegenstand, en ze blijven komen :D De reden was dat jij blijkbaar niet alle story missies krijgt als je honor hoog is. Nu is hij onder de 50% gezakt en kan ik de laatste 2 doen.

Daarna voorlopig wel klaar met online en terug naar SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 23:34
Iemand al als een malle aan het money glitchen?

YouTube: Red Dead online UNLIMITED MONEY GLITCH - Make Money Super Fast & Easy

Ik ben het nu aan het proberen. Alleen zijn er constant van die eikels die me doorschieten. Ik laat wel even weten of het werkt, maar aan al die roze stipjes in de buurt van het gebouw te zien wel. :D Snel voor het gepatched wordt!

[ Voor 20% gewijzigd door HenkEisDS op 01-12-2018 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nou nou, wat een glitch zeg. Ik verdien nu al veel meer met perfect hides sinds ik m'n rifle heb, $700 uitgegeven aan wapens en nu alweer $450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 23:34
Het werkt wel, maar het valt mij ook tegen inderdaad. Naast dat de concurrentie moordend is (letterlijk en figuurlijk) levert het niet heel veel op.

Iemand toevallig al een plek met een gold bar gevonden? :p

[ Voor 4% gewijzigd door HenkEisDS op 01-12-2018 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Lijkt wel of mensen nergens moeite meer voor willen doen...
Its a grind, so what ?!

Beta fase en ik denk dat het straks allemaal wel een beetje gaat opklaren met die griefers, vervelio's hou je altijd wel.
Ik vermaak me prima ondanks dat er nog niet heel erg veel te doen is, ik ben echt niet bang dat dit het is en blijft.

Ik wacht nog wel even af voordat ik een echt oordeel ga geven.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Adlermann schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:01:
[...]

Er staat duidelijk bij dat het een BETA is. Dus je kunt 100% verwachten dat het niet af is en niet stabiel is.

Het crasht lekker vaak nog, dat wel :)

maar ik heb nu wel een leuke gameplay ontdekt. Ik ga op willekeurige spelers schieten (niet tot dood trouwens) vanuit een mooie locatie en dan als ze op me af komen dan lok ik ze de bosjes in en gaan ze eraan :)

Vluchten ze, dan laat ik ze maar lopen en verder gaat met hun eigen missies.
Vandaag heb ik 2 keer vlak achter elkaar een disconnect gehad en daarvoor 1x een boot naar dashboard.
Daarna verder de hele dag en avond kunnen spelen.
3x een vervelio tegen gekomen..., maar dat was het dan ook wel.

Prima dagje.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Man man wat een ellende gisteren avond.
20x een foutmelding na dat lange laad scherm.

Daarna aan het eind van een missie eruit gedonderd worden. Munitie wel op maar reward niet ontvangen.

Lekker bezig Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-07 20:08
Het is niet voor niks een beta he..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stylze schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:04:
Het is niet voor niks een beta he..
Ja sluit het topic maar tot de final uit is dan. Niets bespreken want “het is een beta”.

Ook voor een beta is het gewoon een rommeltje.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 02-12-2018 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Donstil schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:26:
[...]

Ja sluit het topic maar tot de final uit is dan. Niets bespreken want “het is een beta”.

Ook voor een beta is het gewoon een rommeltje.
Dat ben ik dan ook wel met je eens, een beta testen zonder online te kunnen testen gaat niet echt, bugs okee maar zoveel connectie problemen had niet gemogen vind ik.
Maar ja je doet er weinig aan, kan wel gaan zitten kniezen maar daar schiet ik ook niets mee op, ik blijf gewoon proberen, ze zijn echt wel hard aan het werk om het in orde te krijgen, dat geloof ik best.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 878433

The Division had allerlei handige features met PVP. Spelers die andere spelers killen gingen rogue en die kon jij dan weer killen om de balans te herstellen (kreeg je punten voor en je ging zelf niet rogue). Tevens zat er een fast travel naar een ander karakter in. Met dit soort afstanden mogen ze dat hier ook wel doen.

Ik moet vooral bekennen dat het me heel erg tegenvalt. Als ze er een mindere grind van maken, minder andere spelers in een instance, zodat je wat meer ruimte hebt voor PVE en de PVP encounters unieker zijn dan komt het misschien nog goed.

En ja, de disconnects...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
Iemand al meegemaakt dat spelers een ander geslacht van hetzelfde paard zien? Mijn maat heeft een vrouwtje, en ik zag dus echt een klokkenspel onder zijn paard hangen, bij hem dus niet. :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste