Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oja, ik speel op een xbox one S
Heb het maar uitgezet na een halfuur want het is een grote ergernis, singleplayer is nog redelijk te doen..
Maar shotgun is overpowered, je bent 9/10 wel close combat.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Een kennis van mij heeft het getest en zegt dat het niet bepaald veel oplevert.HenkEisDS schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:38:
Iemand al als een malle aan het money glitchen?
YouTube: Red Dead online UNLIMITED MONEY GLITCH - Make Money Super Fast & Easy
Ik ben het nu aan het proberen. Alleen zijn er constant van die eikels die me doorschieten. Ik laat wel even weten of het werkt, maar aan al die roze stipjes in de buurt van het gebouw te zien wel.Snel voor het gepatched wordt!
Zo moet je eerst naar de plek rennen (1 bij WE is het beste, maar ook het verste weg) wat al genoeg tijd kost, dan juwelen pakken, opnieuw inloggen, weer opnieuw (met de behoorlijke laadtijden tussendoor) en zo ga je door tot je vol bent..
Vervolgens moet je naar een Fence wat ook weer genoeg tijd kost, lever je alles in en denk je: ah is het dit?
Dan heb je nog een andere plek wat dichterbij een Fence is, maar daar krijg je maar een beperkt aantal juwelen.
Mijn kennis werd dan 0x doodgeschoten (waarschijnlijk wisten de meeste spelers het nog niet) maar stel je wordt ook nog eens een paar keer doodgeschoten alvorens je in dat huisje bent.. Tsja dan ben je al helemaal lang bezig voor een paar dollar.
Dan kan je beter gewoon een paar potjes multiplayer doen dan heb je dat geld ook + goud + xp.
En ook ik moet me helaas aansluiten bij de mensen die het online iets wat negatiever ervaren.. Afgelopen zaterdagavond heb ik nog een paar uur proberen te jagen (jagen/vissen) maar was niet te doen. Meerdere online freeroams gejoined maar overal hetzelfde probleem:
Je bent lekker aan het vissen (op dat moment zie je je minimap niet) en paf dood, nieuwe game.. Weer terug naar je spot en bam weer dood...
Gaat het uiteindelijk goed, ga je met je giga knots van een vis naar de Butcher, bam dood.
Oké vissen wordt het niet, dan wat verderop jagen met de boog.. Perfect, Perfect ooh nog een Perfect, lekker nu inleveren. Bam dood, paard dood, bam weer alles weg.
En weer bijna 2 uur van mijn zaterdag avond weggegooid aan dood gaan
Het vervelende is ook dat je je paard volgeladen hebt met huiden en dieren, je gewoon de mensen bij de stadjes ziet en er niks aan kan doen. Ik kan niet een andere game joinen want ik ben alles kwijt, ik kan ook niet richting het stadje want dan ben ik ook weer alles kwijt.
Trouwens een vraag over het ''multiplayer'' deel zoals teamdeathmatch.. Hoe kan het dat 99% van de spelers uitsluitend headshots maken? Je ziet iemand wegrennen, draait instant om en instant een headshot. Nu weet ik dat er geen cheaters op de xbox zullen zitten, maar hoe krijgen ze dit voor elkaar?
Zelf heb ik al de auto-aim getest (aan/uit, nivo lager/hoger), ook de camera modus eens op FPS gezet maar daar wordt ik om 1 of andere reden helemaal dizzy van (headshots krijg ik er ook niet binnen een halve tel mee).
Maar het is in deze gewoon overdreven, ik wordt zelden gekilled zonder headshot, het is vrijwel standaard een headshot
Soms lijkt het wel alsof al die gasten met een muis spelen en niet met een controller..?
[ Voor 38% gewijzigd door LopendeVogel op 03-12-2018 09:12 ]
Was ook mijn ervaring helaas. Heb zelf ook wat andere huisjes gevonden waar spullen liggen, maar nergens ligt zoveel als in dat ene huisje uit mijn video. Wat mij lucratiever is gebleken is, lees in de stem van Hans Teeuwen, de schapenjacht. En dan joeg ik het schaap zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. Vervolgens ving ik ze met een lasso voor een perfect pelt. Dit schijnt met varkens nog beter te kunnen ergens.LopendeVogel schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:30:
[...]
Een kennis van mij heeft het getest en zegt dat het niet bepaald veel oplevert.
Zo moet je eerst naar de plek rennen (1 bij WE is het beste, maar ook het verste weg) wat al genoeg tijd kost, dan juwelen pakken, opnieuw inloggen, weer opnieuw (met de behoorlijke laadtijden tussendoor) en zo ga je door tot je vol bent..
Vervolgens moet je naar een Fence wat ook weer genoeg tijd kost, lever je alles in en denk je: ah is het dit?
Dan heb je nog een andere plek wat dichterbij een Fence is, maar daar krijg je maar een beperkt aantal juwelen.
Mijn kennis werd dan 0x doodgeschoten (waarschijnlijk wisten de meeste spelers het nog niet) maar stel je wordt ook nog eens een paar keer doodgeschoten alvorens je in dat huisje bent.. Tsja dan ben je al helemaal lang bezig voor een paar dollar.
Dan kan je beter gewoon een paar potjes multiplayer doen dan heb je dat geld ook + goud + xp.
Volgens mij werkt deze 'glitch' ook als je doodgaat, maar dat moet ik nog even testen. Voordeel hiervan is dat je in dezelfde sessie blijft en je jezelf dus ver kan positioneren van andere spelers. Toen ik eergister de juwelentruuk aan het doen was waren de helft van de spelers in de sessie met hetzelfde bezig als ik.
Ik ben nu aan het sparen voor een hengel. De juiste vissen snel vangen en efficient inleveren in Rhodes schijnt ook lucratief te zijn.
Maar ik hou me aanbevolen voor echte glitches. In GTA5 heb ik na launch veel geld kunnen verdienen met zo'n glitch. Ik wil best een beetje werken voor iets leuks, maar wekenlang grinden zoals nu nodig lijkt te zijn gaat me veel te ver. Ik heb wel leukere dingen te doen...
GTA VI - All aboard the hype train!!
https://xboxclips.com/Sin...15-47ae-a8fc-a78cc6368753
Ik ga terug naar een stad, wordt beschoten, bijna dood, krijg ik een dead-or-alive op m'n kop.
Gezien de missies, zelfs de free-roam versies, is 90% met een PVP element, dat vervolg enkel nog PVP missies gaan worden, dat ik toch best snel klaar met deze game ben.
Je kan niet normaal vissen, niet normaal skinnen, zelfs een stad inlopen is 9/10 dodelijk, inmiddels hebben we ook de griefers in de story-missies, ik had het geluk zondag dat ik opeens in een lege sessie zat (ben nog aan het uitvogelen hoe ik dat voor elkaar kreeg), dat je eindelijk wat voor jezelf kan doen.
Heb tot 3x toe al bandits onderweg gehad, spawnen er meteen ook 10+, alles met mazzel dood, wordt je alsnog doodgeschoten door een andere speler die in alle rust al die bandits gaat looten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Auto lock, flick omhoog en klik ? ook heb ik gelezen dat er een bug zou zijn met de varmint rifle die 1 shot kill zou doen.LopendeVogel schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:30:
[...]
Trouwens een vraag over het ''multiplayer'' deel zoals teamdeathmatch.. Hoe kan het dat 99% van de spelers uitsluitend headshots maken? Je ziet iemand wegrennen, draait instant om en instant een headshot. Nu weet ik dat er geen cheaters op de xbox zullen zitten, maar hoe krijgen ze dit voor elkaar?
Zelf heb ik al de auto-aim getest (aan/uit, nivo lager/hoger), ook de camera modus eens op FPS gezet maar daar wordt ik om 1 of andere reden helemaal dizzy van (headshots krijg ik er ook niet binnen een halve tel mee).
Maar het is in deze gewoon overdreven, ik wordt zelden gekilled zonder headshot, het is vrijwel standaard een headshot
Soms lijkt het wel alsof al die gasten met een muis spelen en niet met een controller..?
Zelf ervaar ik niet echt wat jij zegt en ik speel echt veel....
To do or not to do...
De enige missies die op mijn map verschijnen zijn de missies via "Strangers" en dit zijn van die korte "Rij van A naar B missies". Soms nog wat mensen neerschieten and that's it.
Grote missies waar je van A naar B naar C naar D naar E moet zitten er niet in. Heists met voorbereidingen e.d. ook niet.
Zal dit nog komen?
Ik vind het nu al aardig (GTA) saai worden en speel net een weekje online ofzo.
Ik mis dit ook, en wat ik vooral mis is eigenlijk een doel... Het sparen voor wat "betere" guns maakt mij nou ook nog niet echt warm.Mit-46 schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:57:
Ik mis een beetje grote missies.
De enige missies die op mijn map verschijnen zijn de missies via "Strangers" en dit zijn van die korte "Rij van A naar B missies". Soms nog wat mensen neerschieten and that's it.
Grote missies waar je van A naar B naar C naar D naar E moet zitten er niet in. Heists met voorbereidingen e.d. ook niet.
Zal dit nog komen?
Ik vind het nu al aardig (GTA) saai worden en speel net een weekje online ofzo.
Inderdaad!micmulder schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:14:
[...]
Ik mis dit ook, en wat ik vooral mis is eigenlijk een doel... Het sparen voor wat "betere" guns maakt mij nou ook nog niet echt warm.
Dat was ik vergeten!
Er is niet echt een doel.
Je doet missies e.d. om geld te verdienen, maar waarvoor? Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.
Wellicht dat de Store daar verandering in brengt als die beschikbaar wordt.
[ Voor 35% gewijzigd door Mit-46 op 03-12-2018 13:23 ]
Do { Ping } while ( LOL )
En 'beter' zijn ze per definitie niet, vanuit SP weet je al aardig welke repeater en rifle de betere zijn (afaik 3rd en 2de), dus daarna heb je enkel nog je stats die je ook relatief makkelijk vrij speelt. Daarna is het puur een rank grind om bv een beter paard te krijgen of bepaalde outfits, verder heb ik nog bar weinig gevonden.micmulder schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:14:
[...]
Ik mis dit ook, en wat ik vooral mis is eigenlijk een doel... Het sparen voor wat "betere" guns maakt mij nou ook nog niet echt warm.
Ja dat is wel het gene wat ik op internet kan vinden (voor zover ik iets kan vinden..) maar ook dat lukt mij niet haha.iew schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:37:
[...]
Auto lock, flick omhoog en klik ? ook heb ik gelezen dat er een bug zou zijn met de varmint rifle die 1 shot kill zou doen.
Zelf ervaar ik niet echt wat jij zegt en ik speel echt veel....
Nou ik ben nu bijna lvl 24 in online (ik weet niet of je dit ''veel spelen'' kan noemen) en ik ervaar helemaal niks anders dan headshots (let op; alleen als ik dus een online modus pak (small/large)). Als ik gewoon vervelende kinderen in free roam tegenkom dan moeten ze inderdaad wel wat moeite doen om mij dood te krijgen.
Qua wapens maakt het helemaal niks uit of het nu een carbine is of een revolver ze maken uitsluitend headshots (op een uitzondering na).
[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 03-12-2018 16:10 ]
$250 om vervolgen buiten de stal direct je paard zien doodgeschoten worden en gewoon kwijt zijn…

Maar dan ben je je paard niet kwijt en betaald die andere speler de kosten. Insurance is niet verplicht en ik zou er zelf niet voor kiezen als de vet kosten niet te hoog zijnSinergyX schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:55:
Paarden zijn wel echt een money sink zeg… Kost je $100 voor extra slot, gevangen wilde paarden kan je dus niet stallen, een beetje paard (zelfs een 5/4) kost al $150, de rest rank locked, maar dan komt het leukste.. Het kost vervolgens 5 GOLD om dat ding te verzekeren.
$250 om vervolgen buiten de stal direct je paard zien doodgeschoten worden en gewoon kwijt zijn…
https://www.gamerevolutio...urance-do-we-need-it-rdr2
Kiezen doe je niet echt, zeker niet voor de prijs van 5 gold. Ben ook niet van plan uberhaubt nog een paard te kopen, te hoge rank nodig, te duur en mijn gratis paard doet het net zo goed.Utoka schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:10:
[...]
Maar dan ben je je paard niet kwijt en betaald die andere speler de kosten. Insurance is niet verplicht en ik zou er zelf niet voor kiezen als de vet kosten niet te hoog zijn
Beetje het hele GTA verhaal, dat je alle sport en exotics niet meer kon jatten en in je garage krijgen.
PlayStation bonus meuk, geen pre-order meukdutchgio schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:22:
De Arabian is gratis te verkrijgen? Wel een pre-order bonus wellicht.
Update komt deze week en volgende week.
https://www.express.co.uk...ption-Online-making-money
To do or not to do...
Vet kosten zijn $4 en wanneer een ander jouw paard dood schiet betaald diegene de vet kosten.Utoka schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:10:
[...]
Maar dan ben je je paard niet kwijt en betaald die andere speler de kosten. Insurance is niet verplicht en ik zou er zelf niet voor kiezen als de vet kosten niet te hoog zijn
Via je D-pad naar links kun je je stable bereiken en je paard helen, of je moet naar een stal om dat te doen.
Je krijgt altijd een scawny horse wanneer je paard "gewond" in de stal staat om er naar toe te kunnen.
To do or not to do...
Is de Arabian gratis online? Wat moet ik daar voor doen?dutchgio schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:22:
De Arabian is gratis te verkrijgen? Wel een pre-order bonus wellicht.
Whow wat een reclame op die website. Bijna niet te lezen zeg.iew schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:37:
Hold your horses pls...
Update komt deze week en volgende week.
https://www.express.co.uk...ption-Online-making-money
[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 04-12-2018 12:01 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Op de PlayStation is ie inderdaad gratis, gewoon te 'bestellen' bij de stableDonstil schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:00:
[...]
Is de Arabian gratis online? Wat moet ik daar voor doen?
[...]
Whow wat een reclame op die website. Bijna niet te lezen zeg.
Was toch enkel bij de ultimate edition?DigitalError schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:53:
[...]
Op de PlayStation is ie inderdaad gratis, gewoon te 'bestellen' bij de stable
staat ook werkelijk niets nuttigs in, beetje bla bla we hebben jullie feedback gehoord, bla bla balans rewards, verder 0,0 rond hele issue van statische saaie wereld, het eindeloos griefen of enige vorm van toekomstige zaken.Donstil schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:00:
Eerlijk vind ik geld nog wel de minst interessante issue in de game, dingen zijn misschien duur, maar niet onbetaalbaar, en bovendien is 90% rank-locked waar je toch de komende tijd niet zal zitten.
[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2018 12:58 ]
(ultimate edition)
Weg
Ik heb die arabian ook gratis maar heb de gewone digitale editieNew Yorker schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:06:
Ik heb 2 paarden gratis op online, race paard en arabian.
(ultimate edition)
Ik zie niet iedereen met die paard?DigitalError schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:12:
[...]
Ik heb die arabian ook gratis maar heb de gewone digitale editie
Het kan een pre order bonus zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door New Yorker op 04-12-2018 13:24 ]
Weg
https://blog.eu.playstati...ur-exclusive-ps4-content/
Geen last van ik heb 40 blockers... (just kiddin)Donstil schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:00:
Addblock, Ghostery, Disconnect en Privacy Badger, geen last van reclame...
To do or not to do...
PSN: Maichel
Kan je uiteindelijk kopen via je catalogus of gewoon bij de winkel, maar daar moet je hogere rank voor zijn (14 voor boog dacht ik? Pistool begin je met eentje, is wel goed genoegMaichel schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:18:
Weet iemand hoe je die wapens krijgt die je ooit kon vrijspelen in GTA Online? Een pistool en een bijl ofzo was dat...
Mja, maar ik wil die ik heb vrijgespeeld in GTA Online...heb t niet voor niks gedaanSinergyX schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:19:
[...]
Kan je uiteindelijk kopen via je catalogus of gewoon bij de winkel, maar daar moet je hogere rank voor zijn (14 voor boog dacht ik? Pistool begin je met eentje, is wel goed genoeg).
Inmiddels gevonden:
To get the Stone Hatchet in Red Dead Redemption 2, you need to head north of Owanjila where you’ll find it at the Native American Burial site.
Ooh wacht, ja die collector dingen uit de SP, klopt inderdaad. (verkeerd gelezenMaichel schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:29:
[...]
Mja, maar ik wil die ik heb vrijgespeeld in GTA Online...heb t niet voor niks gedaan
Inmiddels gevonden:
[...]
Nou, die dingen speelde je vrij in GTA Online en ik ging ervan uit dat die dan ook voor Red Dead Online waren, maar maybe dus niet.SinergyX schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:08:
[...]
Ooh wacht, ja die collector dingen uit de SP, klopt inderdaad. (verkeerd gelezen).
Ach ja tis ook geen probleem
Weg
Maar daarin zit:
Red Dead Online: Reach Rank 50.
Vraag ik me toch zeer af hoe je dat in zo'n tijd hebt gedaan, een beetje missie geeft nu 300-600exp, waar je al vrij snel tegen de 5000-8000 per level nodig hebt, dat is dus 10 tot 15x 1 missie doen, voor 1 level. Hij had 27 november rank 10, 30 november rank50.. dat is echt 24/7
Ik heb zelf het online gedeelte nog niet gespeeld, maar weet wel dat ik bij de ultimate edition als extra èèn of andere rankbooster erbij kreeg, misschien dat dit nog een rol heeft gespeeld bij het snelle levelen.SinergyX schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:39:
PSN gast heeft blijkbaar platinum al gehaald voor RDR op 30 november.
Maar daarin zit:
Vraag ik me toch zeer af hoe je dat in zo'n tijd hebt gedaan, een beetje missie geeft nu 300-600exp, waar je al vrij snel tegen de 5000-8000 per level nodig hebt, dat is dus 10 tot 15x 1 missie doen, voor 1 level. Hij had 27 november rank 10, 30 november rank50.. dat is echt 24/7
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Die gast heeft een video geplaatst op het PSN forum. Nog steeds een grind, maar waarschijnlijk de meest effectieve manier:SinergyX schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:39:
PSN gast heeft blijkbaar platinum al gehaald voor RDR op 30 november.
Maar daarin zit:
https://forum.psnprofiles.com/topic/68349-how-level-up-50/
Ik wacht wel op meer missies voor meer exp en cash. Voor nu even terug naar Single player.
[ Voor 5% gewijzigd door y0ukn0w op 04-12-2018 19:45 ]
MHW: Jay
En daarbij ook de reset van awards om die ook steeds binnen te halen (tikken aardig aan)
Kijk, randje exploit als je het mij vraagt
Maargoed, kost je nog kolere tijd, maar was te verwachten dat het zo'n manier zou zijn geweest, en dat kan ik verre van 'works as intended' noemen. Rank is dan met zulke zaken ook niets betekenend, velen zullen er nu gebruik van hebben gemaakt en wordt met de volgende patch wel kapot gemaakt.
Deed ook veel deathmatches en races in GTAO, fantastisch
Dan het nog eens proberen.
MHW: Jay
Ik verwacht ook wel dat dit voor mij de reden gaat zijn waarom ik afhaak. In SP is Paardrijden net te doen maar in Online is het wel erg stroef, ding is constant moe en lijkt maar heel matig ik stamina vooruit te gaan.Shadow_Agent schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:21:
Ik hoop echter wel dat de afwisseling in RDRO wat groter gaat worden. Waar ik van baal is dat alles op paard moet gebeuren en het een erg repetitief verhaal gaat worden. Met GTAO had je tenminste nog allerlei verschillende auto's ter beschikking om ergens te komen en gebeurde er onderweg genoeg.
Veel rennen, ben je in no time maxed stamina (ik zit dacht op lvl9). En met dat basis paard op rank4 is het wel te doen, maar blijft gewoon saai. Je kan lang niet altijd cinematic-view naar andere locatie, de kans dat je onderweg of andere spelers tegen kom die je een headshot geven of weer een ambush van NPC's (met name s'nachts), behoorlijk irritant.Donstil schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:17:
[...]
Ik verwacht ook wel dat dit voor mij de reden gaat zijn waarom ik afhaak. In SP is Paardrijden net te doen maar in Online is het wel erg stroef, ding is constant moe en lijkt maar heel matig ik stamina vooruit te gaan.
Andere kant, travel is $2, dat is 2 visjes inleveren
Zal je toevoegen, echter nog niet zoveel tijd gehad om online te spelen.BvanOsch schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:27:
Mensen die graag samen willen spelen? Ik vind het nogal éénzaam. Jagen, exploren, hideouts clearen etc? PSN: SubArtic
Uiteraard voor andere voeg me maar toe, samen spelen is altijd leuker PSN:Garrow1978
Zijn er al mensen hier die een Posse hebben?
Ik nog niet, maar heb wel genoeg geld om er 1 te starten.garrow schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:43:
[...]
Zijn er al mensen hier die een Posse hebben?
TweakersPosse?
GOT-NET?
GOT_NL?
Gathering_of_tweakers?
Wat is de charlimit?
Edit: Ik PS4
Ik hoop dat ze iets vinden wat lijkt op crews in GTA. Dat werkt stukken beter voor groepen, als dit.
Geld bij elkaar sprokkelen is geen probleem. Leden limiet is 8 man. Ik wil best een posse starten mits mensen bereid zijn.HenkEisDS schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:04:
[...]
Ik nog niet, maar heb wel genoeg geld om er 1 te starten.
TweakersPosse?
GOT-NET?
GOT_NL?
Gathering_of_tweakers?
Wat is de charlimit?
https://twitter.com/RockstarGames/status/1070730364459646977
Prijzen van bepaalde wapens zijn ook 40% gedaald.As an added thank you, we're also awarding everyone that joined in to play the Red Dead Online Beta at any point thru midnight PST today with a gift of RDO$250 and 15 Gold Bars. Gifts should start arriving today and will hit all eligible players by Friday Dec 14.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Prijzen zijn lager en rewards van missies is verhoogd.

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 06-12-2018 19:54 ]
Go Rockstar! Blijven luisteren naar de community en logische keuzes blijven maken. Ik vermaak me vooralsnog prima.dutchgio schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:53:
Netjes hoor, er wordt echt wel wat gedaan met de feedback.
[Afbeelding]
Vandaag toch aardig wat toffe mensen tegen het lijf gelopen die niet meteen hun revolver trokken en als een idioot beginnen met schieten. Zo kan het dus ook!
Belangrijker vind ik dit:dutchgio schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:53:
[Afbeelding]
As an added thank you for playing and helping us through the beta period, we're also awarding everyone that joined in to play the Red Dead Online Beta at any point through midnight PST today with a gift of RDO$250 and 15 Gold Bars. Gifts should start arriving today and will hit all eligible players by Friday, December 14th.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
PCD schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:23:
Today we are starting to implement the first set of adjustments to the game including changes specifically geared towards creating a more balanced, fun and rewarding overall experience, across all modes and missions. These include:
• Increasing the cash and gold payments across a number of different activities including Free Roam Missions, Free Roam Events, replays of A Land of Opportunities Missions, Showdown Series modes and more.
• Reducing the prices of most weapons in the Wheeler, Rawson & Co Catalogue and Gunsmiths. For players that have already purchased weapons at the previous prices, we will automatically deposit the difference to player balances starting today - please look for an alert message the next time you log in to the Red Dead Online Beta to notify you of this change, refunds may take up until Monday, December 10th to reach all eligible players.
• Balancing the values of select pelts, skins and fish as well as horse reviver and pamphlets.
Of course our efforts to improve and balance the Red Dead Online Beta will continue. We are conscious of and still evaluating an assortment of further adjustments based on feedback from the community. We are currently working on fixes for some persistent bugs that are causing some players to be kicked from sessions, and we aim to have fixes for these live next week. We will also continue to review all the feedback and suggestions so please keep them coming to reddeadonline.com/feedback.
As an added thank you for playing and helping us through the beta period, we're also awarding everyone that joined in to play the Red Dead Online Beta at any point through midnight PST today with a gift of RDO$250 and 15 Gold Bars. Gifts should start arriving today and will hit all eligible players by Friday, December 14th.
Once again, we want to thank everyone for playing the Red Dead Online Beta and sharing their experiences so far with us. There’s still lots more to come so please stay tuned!
https://www.rockstargames...Online-Beta-Week-1-Update
Latin capital letter y with diaeresis
Ik vermaak me ook prima, en in mijn ervaring van de laatste 4 dagen is het griefen behoorlijk afgenomen.BvanOsch schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:27:
[...]
Go Rockstar! Blijven luisteren naar de community en logische keuzes blijven maken. Ik vermaak me vooralsnog prima.
Vandaag toch aardig wat toffe mensen tegen het lijf gelopen die niet meteen hun revolver trokken en als een idioot beginnen met schieten. Zo kan het dus ook!
To do or not to do...
Is dit al live? Want bij mij is alles nog bijzonder duur.dutchgio schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:53:
[Afbeelding]
Jazeker! Vanmorgen mijn 15 goldbars en $250 ontvangen.Donstil schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:49:
[...]
Is dit al live? Want bij mij is alles nog bijzonder duur.
Echter zou ik wel eens in een posse willen zitten, met communicatie. alles wat ik nu join heb je totaal geen idee van wat ze willen.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Zo wil ik niet spelen/levelen, waarom willen mensen zo snel mogelijk levelen ? whats the point ?y0ukn0w schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:41:
[...]
Die gast heeft een video geplaatst op het PSN forum. Nog steeds een grind, maar waarschijnlijk de meest effectieve manier:
https://forum.psnprofiles.com/topic/68349-how-level-up-50/
Ik wacht wel op meer missies voor meer exp en cash. Voor nu even terug naar Single player.
Zo is er toch geen lol aan, sorry hoor maar dit noem ik niet "een game spelen".
Maar goed moeten ze zelf weten.
Dan lvl ik maar een stuk langzamer en daarnaast komt er vast veel meer bij om te doen waarmee je ook kunt levelen.
Online is net een paar weken jong...
To do or not to do...
Fly or Die
Dat heb ik ook gemerkt.iew schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:28:
[...]
Ik vermaak me ook prima, en in mijn ervaring van de laatste 4 dagen is het griefen behoorlijk afgenomen.
In het begin was het rampzalig, zo vervelend dat ik niet meer speelde.
Nu is het stukken beter.
Wel vind ik het nog erg saai.Missies heb ik wel gehad na tientallen keer spelen.
De deathmatches en zo ook wel.
Snap ik! Welk level ben je nu?lifeguard schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:54:
[...]
Dat heb ik ook gemerkt.
Nu is het stukken beter.
Wel vind ik het nog erg saai.Missies heb ik wel gehad na tientallen keer spelen.
Maffe was dat we allemaal missies deden die ik zelf niet in de sp ben tegengekomen, niet dat armzalige coach gezeik, maar missies waar je na afloop ff 60 dollar kreeg bijgeschreven.
Iemand weet hoe je deze missies weer kunt doen ? Heeft 't te maken met een uitgebouwd kampje ofzo ?
Level 12 pas
Dat levelen gaat zonder missies erg langzaam
Klopt, ook gehad.Mr.Beach schreef op zondag 9 december 2018 @ 16:15:
Ik speelde eergisteren free roam en kreeg in een keer een invite om een posse te joinen.
Maffe was dat we allemaal missies deden die ik zelf niet in de sp ben tegengekomen, niet dat armzalige coach gezeik, maar missies waar je na afloop ff 60 dollar kreeg bijgeschreven.
Iemand weet hoe je deze missies weer kunt doen ? Heeft 't te maken met een uitgebouwd kampje ofzo ?
Maar die 60 dollar werd wel verdeeld volgens mij hoor
Ja het is echt nog beta en er komen vast nog veel meer dingen bij, R* is vooral eerst bezig met de economie, tunen van servers ivm lag en connectie problemen en het doorspitten van feedback denk ik zo.lifeguard schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:54:
[...]
Dat heb ik ook gemerkt.
Nu is het stukken beter.
Daarnaast zijn ze bezig met een volgende patch die deze week moet komen, alhoewel of het echt een patch gaat worden weet ik niet ik denk weer een update zoals we die net gehad hebben.
Meer finetuning denk ik,er zijn namelijk nog veel te veel mensen die niet eens kunnen spelen en veel mensen die nog telkens om de haverklap gedisconnect worden, de basis ligt er nu en die moet eerst stabiel zijn, dan gaan ze denk ik van alles toevoegen.
Ik ben ook pas lvl 16 maar ik heb dan ook nog nog geen DM of TDM game mode aangeraakt, (showdow/series)
Vergeet niet dat de beta pas net 2 weken oud is...
To do or not to do...
Ja dat klopt, wel kun je dan even een tijdelijke posse oprichten maar dat is maar voor 4 personen.Fjeze schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:49:
Ik speel ook online, en hebben met vrienden een Posse opgericht, nu is volgens mij automatisch de persoon die hem opricht de Posse leider, echter als hij niet online is/mee doet kunnen wij niet als Posse spelen met de overige vrienden. Klopt dit?
(elke keer check ik of ik geen typo gemaakt heb wanneer ik het woord "posse" heb getypt...)
To do or not to do...
Leuk die updates, maar een beetje 'server stability' was fijn geweest. Op dag 1 met veel pijn en moeite de intro kunnen uitspelen, maar daarna klapt de connectie er telkens eruit. Als ik 5 seconde gameplay is dat al veel.
Probleem wat ik van meer vrienden hoor.
Nee...ik wacht wel totdat de Beta voorbij is en dan nog een maand, zodat de nieuwigheid eraf is. Want momenteel is het droevig gesteld met RD Online. Verbaasd mij echt dat sommige van jullie wel enige gameplay uit het spel weten te behalen...
Xbox One X, bedraad aangesloten
Verwijderd
Het hoeft geen connectie probleem te zijn maar een crash op ps4.ArthurMorgan schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:01:
Ik heb 1 connectie error gehad, en al redelijk wat online gespeeld. Vraag me echt af waar die problemen nu precies door ontstaan.
Weg
PS4, bedraad Maar non-stop die mooie x0002006 error. Port forwarden helpt nietArthurMorgan schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:01:
Ik heb 1 connectie error gehad, en al redelijk wat online gespeeld. Vraag me echt af waar die problemen nu precies door ontstaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Danielson op 10-12-2018 15:19 ]
Het is al eerder te sprake gekomen, maar met welk doel speel je dan zo lang?iew schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:03:
[...]
Ja het is echt nog beta en er komen vast nog veel meer dingen bij, R* is vooral eerst bezig met de economie, tunen van servers ivm lag en connectie problemen en het doorspitten van feedback denk ik zo.
Daarnaast zijn ze bezig met een volgende patch die deze week moet komen, alhoewel of het echt een patch gaat worden weet ik niet ik denk weer een update zoals we die net gehad hebben.
Meer finetuning denk ik,er zijn namelijk nog veel te veel mensen die niet eens kunnen spelen en veel mensen die nog telkens om de haverklap gedisconnect worden, de basis ligt er nu en die moet eerst stabiel zijn, dan gaan ze denk ik van alles toevoegen.
Ik ben ook pas lvl 16 maar ik heb dan ook nog nog geen DM of TDM game mode aangeraakt, (showdow/series)
Vergeet niet dat de beta pas net 2 weken oud is...
Ik ben na 2 dagen gestopt omdat ik geen doel heb. Die missies vind ik niet uitdagend (mega makkelijk) en ik geen reden heb om deze te doen. Moeilijk zijn ze niet dus daar zit de uitdaging niet in en het geld wat ik verdien kan ik niet uitgeven aan iets moois.
In GTA zijn de missies ten eerste soms moeilijk, maar ten tweede doe je ze om cash te verdienen welke je graag wilt uitgeven aan iets veel te duurs.
Hier heb ik dat niet. Ik zat er van het weekend aan te denken om de story mode maar eens opnieuw te doen en dan te proberen alles goud te halen om zo mezelf maar wat doelen te stellen tijdens het spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mit-46 op 10-12-2018 15:51 ]
ik las iets over een missie bij Fort Mercier? Zelf nog niet geprobeerd maar hier meer info https://www.powerpyx.com/...astest-xp-exploit-glitch/Danielson schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:17:
Wat is trouwens de snelste manier om XP te verdienen?
Je moet dan wel de final mission online gedaan hebben. zover ben ik nog niet helaas. Als jij al wel zover bent wil ik graag meedoen
Voor wat betreft connectie issues: een aantal keren gehad dat de connectie wegvalt, inmiddels ook een uur of 12 gespeeld totaal denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Shadow_Agent op 10-12-2018 16:13 ]
Cowboytje spelen, zou m'n enige gok zijn. Ik ren enkel af en toe wat rond, beetje skinnen, inleveren en klaar, heb nu kleine $1000 maar kan niets meer kopen, omdat dat alles rank-gelocked is. Paarden zijn enkel 4/4, wapens heb ik al, outfits boeien me werkelijk niets (buiten 1, maar die is dacht rank 90), dus eigenlijk wel beetje 'klaar'.Mit-46 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:49:
[...]
Het is al eerder te sprake gekomen, maar met welk doel speel je dan zo lang?
Beetje in de queue staan voor wat missies, ben je ook snel klaar mee, die world-NPC missies zijn of doodje simpel, of is een open-PVP aspect waar je 9/10 kapot geschoten wordt, voor een handjevol muntjes en beetje reputation.
Soms wat opzoek naar hideouts, maar kans groot dat je bijna klaar bent, er iemand anders komt, je omlegt en elke mob gaat looten, ook weinig zin in.
Ook al is de game maar paar weken uit, ik verwacht werkelijk amper PVE spul nog, zal 90% PVP zut worden, dat ik toch weinig zin heb daarin verder te gaan. Goed, verwacht wel de story-heists nog wel (zoals in GTA), die kunnen prima omgezet worden in co-op, maar manier van looten/rewards maakt het de RDR versie aanzienlijk minder interessant.
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2018 16:16 ]
Eens kijken of er nog boeiende updates komen de komende tijd. Heists in wat voor vorm dan ook zijn zeer welkom.
Ik deed heel goed m'n best, misschien vandaarlifeguard schreef op zondag 9 december 2018 @ 16:32:
[...]
Klopt, ook gehad.
Maar die 60 dollar werd wel verdeeld volgens mij hoor
Niemand weet hoe je die missies krijgt ?

Heb ook nog steeds de Scrawny Nag bug. In het begin van een game, en elke keer als ik doodga komt dat beest weer aangerend, terwijl ik allang de Red Chestnut heb....moet je eerst weer naar de stables, mag ook wel is gefixt worden.
vind het zelf enorm veel hetzelfde en steeds op dat stomme paardMit-46 schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:26:
Het is een beetje jammer na de bizar goede story mode.
Eens kijken of er nog boeiende updates komen de komende tijd. Heists in wat voor vorm dan ook zijn zeer welkom.

Tevens is de map echt veel te leeg, er gebeurd gewoon veel te weinig, weinig NPC's, weinig actie om je heen. Ook zou ik het leuk vinden om bijvoorbeeld een private map/world te starten waar je enkel op invite binnen kunt komen. Zo kun je met enkel GoT mensen bijvoorbeeld in een sessie spelen zonder bang te zijn om door een trigger happy figuur omgelegd te worden.
De map vind ik eerlijk gezegd ook veel te groot online, een kwartier lang van punt A naar B rijden op je trage paar en weer terug voor 10 dollar en 0.06 gold speelt gewoon niet prettig.
Dit dus. Je kunt dan wel fasttravel gebruiken, maar dan nog.Shadow_Agent schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:47:
[...]
Tevens is de map echt veel te leeg, er gebeurd gewoon veel te weinig, weinig NPC's, weinig actie om je heen. Ook zou ik het leuk vinden om bijvoorbeeld een private map/world te starten waar je enkel op invite binnen kunt komen. Zo kun je met enkel GoT mensen bijvoorbeeld in een sessie spelen zonder bang te zijn om door een trigger happy figuur omgelegd te worden.
De map vind ik eerlijk gezegd ook veel te groot online, een kwartier lang van punt A naar B rijden op je trage paar en weer terug voor 10 dollar en 0.06 gold speelt gewoon niet prettig.
Wanneer ik online gaat het meestal zo.
eerste 10 minuten > toch is het wel echt gaaf en leuk
na 10 minuten een paar missies ... ok kappen nu want weinig aan.
na 40 minuten ongeveer terug in free roam een kwartier rondlopen zonder ook maar iets te doen: uit dat ding, wat een bende is het toch ook online
Ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, en wat we na de BETA gaan krijgen.
Ik speel veel multiplayer games, maar dit is toch wel het spel waar ik het minst plezier uithaal. Terwijl de singleplayer heer en meester is
[ Voor 9% gewijzigd door lifeguard op 10-12-2018 17:47 ]
Je kunt met de linker d-pad een menu openen, vervolgens de stables selecteren en je paard reviven, dan is ie na 2 minuten weer beschikbaar.Mr.Beach schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:41:
[...]
Heb ook nog steeds de Scrawny Nag bug. In het begin van een game, en elke keer als ik doodga komt dat beest weer aangerend, terwijl ik allang de Red Chestnut heb....moet je eerst weer naar de stables, mag ook wel is gefixt worden.
Heb er pas 2 uur in zitten en ik ben er al weer klaar mee. Geen idee waarom ik hoopte dat dit een vervanger kon zijn voor GTA online aangezien de dingen die je hier kan kopen (voor te veel geld) mij helemaal niets doen tegenover de autocollectie,appartementen en bedrijven waar ik in GTA voor spaarde. Freeroam only zuigt hard en free aim tegen autoaim voelt ook niet top.lifeguard schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:44:
[...]
Dit dus. Je kunt dan wel fasttravel gebruiken, maar dan nog.
Wanneer ik online gaat het meestal zo.
eerste 10 minuten > toch is het wel echt gaaf en leuk
na 10 minuten een paar missies ... ok kappen nu want weinig aan.
na 40 minuten ongeveer terug in free roam een kwartier rondlopen zonder ook maar iets te doen: uit dat ding, wat een bende is het toch ook online
Ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, en wat we na de BETA gaan krijgen.
Ik speel veel multiplayer games, maar dit is toch wel het spel waar ik het minst plezier uithaal. Terwijl de singleplayer heer en meester is
Ben benieuwd wat ze er nog van maken, maar voorlopig vermaak ik me wel met andere spellen.
Nou vond ik de sp ook retetraag en minder boeiend dan verwacht dus ik had het moeten weten
Maar goed, wat mij betreft alleen maar positief. Alloceren ze misschien juist meer resources voor SP DLC. Een Undead Nightmare remake lijkt me wel wat
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
En het enige waar ik mij gigantisch aan irriteer is de absentie van Passive Mode buiten je kamp.
Laat mij lekker met rust en mijn ding doen, en ik start wel een Deathmatch op wanneer ik zin heb om mensen neer te knallen.
Buiten dat kleine stukje vermaak ik mij nog wel prima, heb de SP nog niet aangeraakt dus dit zie ik als een mooie tuturial voor de SP.
Mochten er nog mensen zijn die op de PS4, ik zoek nog een paar personen om lekker mee te knallen dus als je wilt.. voeg me maar toe.
PSN staat onder dit bericht
Ik voeg je zo even toe!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:32:
Zelf nu een paar uurtjes in de MP zitten.
En het enige waar ik mij gigantisch aan irriteer is de absentie van Passive Mode buiten je kamp.
Laat mij lekker met rust en mijn ding doen, en ik start wel een Deathmatch op wanneer ik zin heb om mensen neer te knallen.
Buiten dat kleine stukje vermaak ik mij nog wel prima, heb de SP nog niet aangeraakt dus dit zie ik als een mooie tuturial voor de SP.
Mochten er nog mensen zijn die op de PS4, ik zoek nog een paar personen om lekker mee te knallen dus als je wilt.. voeg me maar toe.
Verwijderd
Cool
Toch beter dan solo t.b.h
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2018 15:54 ]
Laatste keer is opgeslagen. Dus als je wil stoppen, even wat kopen, verkopen, of missie hebben gedaan, dan doet hij een saving en ga je daar verder.Timmy269 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:22:
Als ik wil stoppen met het spel te spelen, begint het dan volgende keer helemaal opnieuw of waar dat ik de laatste keer geëindigd ben?
hadden we ook niet WoT samen gespeeld, lang geleden?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:32:
Moet ik dan ergens zelf op een knop drukken om het spel te stoppen en op te slaan of gewoon op de PS knop drukken en uitloggen en de dag erna gewoon inloggen, disc erin en spelen?SinergyX schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:53:
[...]
Laatste keer is opgeslagen. Dus als je wil stoppen, even wat kopen, verkopen, of missie hebben gedaan, dan doet hij een saving en ga je daar verder.
Verwijderd
Ik heb de laatste 10 jaar met zoveel verschillende mensen van tweakers gegamed dat ik het echt niet meer zeker weet.Shadow_Agent schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:48:
[...]
hadden we ook niet WoT samen gespeeld, lang geleden?
Ook een andere account dan waarop ik WoT speelde;)
Weet je PSN niet meer uit mijn hoofd, dus voeg me maar toe mocht je hier ook samen willen knallen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 12:22 ]
Verwijderd
Heb je je paard vol liggen met 20+ skins, wat vogels en een karkas... Komt er weer zo'n klereleier aan die je doodschiet... Je respawned 50 meter verder, en je paard is alles kwijt wat je erop had gelegd... helemaal top.
Gisteren hadden we de mazzel dat we uren lang de enige in een server waren en dus lekker onze gang konden gaan, maar in een normale public server lekker relaxed je eigen ding doen.... Onmogelijk.
Snap niet waarom de passive mode er (nog) niet in zit, 1 van de belangrijkste functies van GTA Online, of gewoon een private lobby maken zoals in GTA online.
Wellicht dat ze daarmee wachten tot de echt release, maar dit is echt irritant als je regelmatig tientallen dollars kwijt raakt door iritante klereleiers.