Dan moet hij dus als een ramp rijden om buiten de top 10 te rijden, dat zie ik hem niet doennachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:16:
[...]
als hij in q2 niet bij beste 10 komt nog steeds vrije keuze.
Waiting on the world to change
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan moet hij dus als een ramp rijden om buiten de top 10 te rijden, dat zie ik hem niet doennachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:16:
[...]
als hij in q2 niet bij beste 10 komt nog steeds vrije keuze.
Ja die actie van MAG was toch echt beschamend te noemen. PER moest echt de ankers uitgooien om z'n vleugel te behouden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:17:
[...]
Magnussen moet je gewoon eens schorsen.![]()
Stroll moet je echt naast Kubica zetten, en helemaal af laten maken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Neenachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:19:
HAR naar q2?
Neenachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:19:
HAR naar q2?
alles kan off-topic
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er zijn toch ook anderen met een gridstraf?Arjantje72 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:45:
Max heeft 15 plaatsen straf, dus 1ste wordt 16de.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat vragen we ons het hele weekend al afalexbl69 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:18:
Waarom is RIC zo langzaam?
Het is een soort best of baan met een verzameling van de mooiste bochten van andere circuits. Dus zo gek is het niet.Ankona schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:19:
Volgens mij is het best een geinige baan. In iedere bocht zie je bij iedereen wel kleine schoonheidsfoutjes.
"When you grow up your heart dies"
Het is ook geen makkelijke baan volgens mij.Ankona schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:19:
Volgens mij is het best een geinige baan. In iedere bocht zie je bij iedereen wel kleine schoonheidsfoutjes.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Inderdaad, die zag ik niet aankomen.nachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:20:
SAI doet het anders prima t.o.v. HUL
Mentale tik.alexbl69 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:18:
Waarom is RIC zo langzaam?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Serieus? Heb nog geen tijd gehad om het eerder te volgen
Nee!Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
Sorry, maar mag het slow chatten niet naar http://irc.tweakers.net/f1?
Met een 150kb/sec wifi verbinding hier in Egypte is het echt niet te doen met al die slowchat verhalen.
"When you grow up your heart dies"
Eerste keer in een race topic?Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
Met een 150kb/sec wifi verbinding hier in Egypte is het echt niet te doen met al die slowchat verhalen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Daar gaat Papa Stroll niet mee akkoord.. Ik denk dat we Ericson volgend jaar in de Williams gaan zien. Die bakt er toch niks van en Stroll kan hem wel aan.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
[...]
Yep en sommige roepen dat Massa moet stoppen, laat Stroll maar stoppen.
-
Heb je vorige topics niet gezien. Sinds Verstappen is het hier iets drukker geworden.Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
[ Voor 9% gewijzigd door MrSleeves op 21-10-2017 23:23 ]
Volgens de radio was er een issue met de motor..Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
[...]
Yep en sommige roepen dat Massa moet stoppen, laat Stroll maar stoppen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Hopelijk wel.hoevenpe schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:20:
[...]
Er zijn toch ook anderen met een gridstraf?
Volgens mij is de tweakers site prima te volgen bij dat soort snelhedenIncognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee maar het valt nu met een klote verbinding pas op hoe irritant het eigenlijk is, je mist het belangrijkste, nl de echte info zoals tijden. En info over bitterballen en weet ik wat vind ik zonde om doorheen te moeten scrollen.
Yep, in de trainingen was het ook al zo. Ben heel benieuwd of hij in Q2 of Q3 toch nog wat gaat laten zien, maar dit is wel echt vreemd.alexbl69 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
[...]
Serieus? Heb nog geen tijd gehad om het eerder te volgen.
Ik zie nu weer de herhaling van Stroll die 40 km/h op de ideale lijn rijdt. Ongelooflijk, wat een pannekoek. Die kerel heeft zo weinig talent, dat ik betwijfel of hij wel weet of er lucht of zand in z'n pirelli's zit.Edd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:22:
[...]
Daar gaat Papa Stroll niet mee akkoord.. Ik denk dat we Ericson volgend jaar in de Williams gaan zien. Die bakt er toch niks van en Stroll kan hem wel aan.
Dan kijk je toch op de live timing app?Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:23:
[...]
Nee maar het valt nu met een klote verbinding pas op hoe irritant het eigenlijk is, je mist het belangrijkste, nl de echte info zoals tijden. En info over bitterballen en weet ik wat vind ik zonde om doorheen te moeten scrollen.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Die heeft iets te bewijzen natuurlijkWoudloper schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:25:
Wat gebruiken sommige veel banden in Q1. KVY heeft gewoon drie nieuwe setjes Ultrasofts laten monteren.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Waarom zou je dit topic gaan volgen voor tijden? Live timing is dan toch veel beter te volgen?Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:23:
[...]
Niets doen, wachten op de gele balk dat er nieuwe berichten zijn en daarop tikken. No prob, ook niet op lage snelheden. Ervaring mee. Werkt goed. Zelfs op gprs.Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:23:
[...]
Volgens de berichten zou hij inderdaad langzamer zijn dan Kvyat in een snelle ronde, maar race-pace scheelde niets.Bensimpel schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:25:
Hartley nu al uit, vind hem nog tegenvallen, misschien dat die beter raced?
-
Volgens mij heeft Stroll juist best wel talent, maar hij is a. geen toptalent, en b. veels te jong in de F1 gekomen.... maar ja, papa zag waarschijnlijk die snotneus van een Verstappen furore maken en vond Little Lance er ook wel klaar voor....JeroenTheStig schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:25:
[...]
Ik zie nu weer de herhaling van Stroll die 40 km/h op de ideale lijn rijdt. Ongelooflijk, wat een pannekoek. Die kerel heeft zo weinig talent, dat ik betwijfel of hij wel weet of er lucht of zand in z'n pirelli's zit.
Had je iets anders verwacht dan? Zo'n hoogvlieger is het niet. Is niet voor niets door Red Bull buitengezet destijds.Bensimpel schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:25:
Hartley nu al uit, vind hem nog tegenvallen, misschien dat die beter raced?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
He, veel Nederlanders in het buitenland missen juist de bitterballen... Of mis jij ze gewoon ook ?Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:23:
[...]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Alles om naar q2 te kunnenWoudloper schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:25:
Wat gebruiken sommige veel banden in Q1. KVY heeft gewoon drie nieuwe setjes Ultrasofts laten monteren.
Hij heeft Q2 wel gehaald, maar rijdt gewoon niet. Dus hij wordt nu als 15e geklasseerd.Gekkenhuis schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:27:
De Hulk heeft bewust zijn best niet gedaan ivm zijn gridstraf zegt hij bij Ziggo
PSN: xMaurice93
[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2017 23:30 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Echt niet, pas in Q3.Maurice079 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:29:
Koekkoek! Mercedes power. 1.33.5
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gewoon een vodafone of etislad simkaart kopen, 4G werkt perfect daar.Incognitum schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:21:
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ga jij Max vertellen dat hij rustig aan moet doen? Ja, dat dacht ik al, verspilde moeite.Grrrrrene schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:29:
Hmm, VER toch op de baan? Ik snap het eigenlijk niet zo. Waarom zou hij dat doen? Of je nu 19e (4e plek + 15 straf) of 20e (helemaal achteraan) start, who cares? Waarom die extra km op de motor zetten?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik snap ook nooit waarom ze zo vaak in Q2 nog een extra lap naar buiten gaan met een nieuwe set als ze ruim verzekerd zijn van Q3.Grrrrrene schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:29:
Hmm, VER toch op de baan? Ik snap het eigenlijk niet zo. Waarom zou hij dat doen? Of je nu 19e (4e plek + 15 straf) of 20e (helemaal achteraan) start, who cares? Waarom die extra km op de motor zetten?
Ja, logisch als je toch weer 20 plekjes terug gezet gaat worden.MrSleeves schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:28:
[...]
Hij heeft Q2 wel gehaald, maar rijdt gewoon niet. Dus hij wordt nu als 15e geklasseerd.
Loopt jouw tijd voor, of mis ik je sarcasme?Badeend schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:28:
Dat wordt dus 1-0 voor Seentz, prutser man, die Hulkenberg
[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 21-10-2017 23:31 ]
-
Rijdt op supersofts. Had ik wel verwacht.Grrrrrene schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:29:
Edit: Of zou het team data willen van de Q-modus van de Renault?
Helemaal mee eens, alsof ze daarachter ineens 1,5s goedmaken. Echt nevernooitniet. Maar goed, er zal vast een gedachte achter zitten.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:30:
[...]
Ik snap ook nooit waarom ze zo vaak in Q2 nog een extra lap naar buiten gaan met een nieuwe set als ze ruim verzekerd zijn van Q3.
Uiteraard. Is alleen voor de eerste 10 zo.Hippocampus schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:30:
[...]
Ja, logisch als je toch weer 20 plekjes terug gezet gaat worden.![]()
Nu hebben ze het strategische voordeel van vrije bandenkeuze toch?
Hulk rijdt nietArjantje72 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:30:
[...]
Loopt jouw tijd voor, of mis ik je sarcasme?
Ja, ik zie het nu ook ineens. Grappig, stoer als hij het daarmee haaltEdd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:31:
Max rijdt trouwens wel op SuperSofts..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, normaal gesproken wil je op soft als je van achteraan moet starten.MrSleeves schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:32:
[...]
Uiteraard. Is alleen voor de eerste 10 zo.
Daarom rijdt Verstappen nu op supersofts. Als hij daarmee Q3 haalt, start hij op die band.
[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 21-10-2017 23:35 ]
RIC heeft echt z'n weekend nietDaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:33:
Max op iets meer dan 0,2 van RIC, met SS, terwijl RIC US had. Netjes.
Heeft Olav reeds netjes gemeld... wel opletten heApache4u schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:33:
Hoe lang gaat t duren voordat Mol door heeft dat VER op SS heeft gereden?
Tja, ook op deze baan? Kijk eens naar de eerste bocht? Gaat een slagveld worden en dan heb je je SS bandjes al gehad, maakt niet uit of je meteen pit, of niet. Ben je dus redelijk vrij qua strategie.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:33:
[...]
Nee, normaal gesproken wil je op soft als je van achteraan moet starten.
Dat is wel erg harde band. Ik vermoed dat'ie start op SS en daarna uitrijdt op US. Moet wel kunnen. Circuit is niet heel zwaar op de banden.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:33:
[...]
Nee, normaal gesproken wil je op soft als je van achteraan moet starten.
Zie mijn edit, zag net mijn fout al. Zat niet op te letten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:34:
[...]
Tja, ook op deze baan? Kijk eens naar de eerste bocht? Gaat een slagveld worden en dan heb je je SS bandjes al gehad, maakt niet uit of je meteen pit, of niet. Ben je dus redelijk vrij qua strategie.
Inderdaad, en dan misschien zelf nog wat winnen in een tweede run...P.O. Box schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:35:
Als ik nu zo kijk zou ik verwachten dat Verstappen met deze tijd Q3 wel haalt... want 5 man moeten 0,5 tot 0,7 seconden winnen op hem om hem naar plek 11 te krijgen.... ben benieuwd... fingers crossed
Vertel jij het aan Kvyat?nachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:36:
@DaniëlWW2 die eerste bocht is toch ook zo breed dat iedereen daar vaak wel doorheen komt? Wel een bocht voor verschillende lijnen en inhaalmogelijkheden..
Natuurlijk haalt hij dat. Maar dat is precies wat we hierboven net bedoelden: iedereen vanaf Verstappen en hoger is veilig, zoveel verbeteren ze daarachter echt niet massaal. Verbeteringen van 0.2 - 0.3s zijn te verwachten door kleine foutjes in je eerste run, maar 0.7-1s verbeter je alleen als je een mega fout hebt gemaakt en dat doen ze niet allemaal achteraan.P.O. Box schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:35:
Als ik nu zo kijk zou ik verwachten dat Verstappen met deze tijd Q3 wel haalt... want 5 man moeten 0,5 tot 0,7 seconden winnen op hem om hem naar plek 11 te krijgen.... ben benieuwd... fingers crossed
[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 21-10-2017 23:38 ]
Laatste aanpassingen testen voor Q3.Grrrrrene schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:38:
Hop, en daar gaan HAM, BOT, VET en RAI naar buiten. Kan iemand me een goede reden geven waarom?
Nog niet helemaal, want hij heeft het over uitsparen en niet starten op..
Zullen we eens ophouden met vermelden van fouten en/of zaken die gemist worden van/door Olav?
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 21-10-2017 23:41 ]
'Nuff said-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Zie mijn eerdere post.. Olav had dat al gemeld.. stop eens met bier drinkenmathy_ schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:38:
Zo duurde maar 10 min voor Mol er achter kwam welke band VER staat.
Hij zag t 2 minuutjes geleden pas. Jij opletten.ricardo246 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:33:
[...]
Heeft Olav reeds netjes gemeld... wel opletten he
Dat betekent, stam + t .
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq