WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Herfstvakantie, en pakjes chocomel.Oekiejoekie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:01:
[...]
Morgenavond wel aan de kinderchampagne, en maandag een dagje ziek op school ?
Die zit er toch net op ? Ik kwam vorige week een V&A-advertentie van je tegen, en volgens mij woon je hier om de hoek
(zwaar offtopic)
Nu breng je me

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Komt inderdaad goed over. Zou het al knap vinden als hij dicht in de buurt van Kvyat kan komen (als die een een strakke ronde neerzet),Dijkstraat schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:17:
ik vind Brendon Hartley wel enorm relaxt overkomen, hopelijk laat hij wat leuks zien
Sainz kan nu ook laten zien dat hij al eerder een beter team waard was (daar ben ik nog steeds van overtuigd in ieder geval).
Daarnaast worden de kwalificaties altijd wel leuker richting het einde van het seizoen qua teammate battles. Dus hopelijk een leuke Q op komst, enjoy!
Zeker, voordeel van deze tijd is wel het - met een biertje op de bank.nachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:38:
@yorkick Q is laatste races inderdaad de moeite waard.
minder dan een half uurtje nog..
Nog even wachten inderdaad, al is het voorprogramma van SKY vermakelijk en interessant tot nu toe.
Net een erg goede uitleg m.b.t. suspensie van Pat Symonds, snap dat hij er niet elk weekend kan zijn in verband met andere verantwoordelijkheden, maar zo'n technisch item mag mij elke uitzending wel.

Ik wacht af.
Was helemaal mijn schuld. Sorry.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:54:
Mensen, er is gewoon een topic voor waar de F1 te kijken is. Staat ook gewoon in de topicwaarschuwing.
Brundle ook op Sky.xippie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:06:
Jordan in zijn roze shirt. Pfffffffff (C4).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max heeft 15 plaatsen straf, dus 1ste wordt 16de.hoevenpe schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:03:
Wat is het weerbericht voor morgen trouwens? Max vanaf P15 in de regen wordt natuurlijk weer erg amusant...
Edit: laat maar, het wordt vrijwel zeker droog...
https://www.metoffice.gov...d-states#?date=2017-10-22
KAI ebel ook op RTL .. Oh wacht die is altijd al in roze
* nachtnet heeft het niet gechecked.. 100% gok.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het is je vergeven hoor. Iets met geen nazi mod zijn.
Ik weet ook echt wel dat al die topics ook niet ideaal zijn, en dat er wel eens dingen door elkaar gaan lopen. Een reactie hier of daar maakt ook niks uit, maar een beetje ontopic blijven mag ook wel.
Maar ik ga voor Hamilton P1, Vettel P2, en de rest zien we wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het leek mij ook al stug dat de nieuwe motor pas in de Q gebruikt zou worden.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:45:
Dus. Uit de woorden van Mol maak ik op dat in FP3 gereden is met de nieuwe motor. "Ik voel wel wat".
Mij ook. Zou ik heel raar vinden.xippie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:46:
[...]
Het leek mij ook al stug dat de nieuwe motor pas in de Q gebruikt zou worden.
Maar je post niet zo veel foto's meer, volgens mij heb je nu wat beters te doennachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:58:
[...]
Junior slaapt op de bank, geen belangstelling voor Q voor hem.
Papa heeft tablets in de laders, en channel4 klaarstaan.
Mag niet meer van de vrouw...Arjantje72 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Maar je post niet zo veel foto's meer, volgens mij heb je nu wat beters te doen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
"Na de kwalificatie begint er een groot concert van Justin Timberlake"
What?!
Oud nieuws toch?UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:57:
Wat?!
What?!
Olav legt het toch duidelijk uit?UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:57:
Wat?!
What?!
heb jij geen kaartje?UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:57:
Wat?!
What?!
En wat hebben die twee evenementen met elkaar te maken? Totaal verschillende evenementen, totaal verschillende doelgroepen.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:59:
Nee, quali was verschoven naar achteren voor een concert van Timberlake. En dat is dus niet, na de kwalificatie is er een concert van Timberlake.
alles kan off-topic
dat is dat dus wel...UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:59:
Nee, quali was verschoven naar achteren voor een concert van Timberlake. En dat is dus niet, na de kwalificatie is er een concert van Timberlake.
toegegeven, ik dacht ook dat het andersom zat, maar Nederlands technisch gezien heeft het gewoon de hele tijd geklopt.
Ja niks, daarom was het ook zo irritant dat quali naar achteren "leek" te schuiven voor een concert.Ankona schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
En wat hebben die twee evenementen met elkaar te maken? Totaal verschillende evenementen, totaal verschillende doelgroepen.
Moest ik dat gaan uitleggen aan mijn zoontje, ja je kunt niet kijken omdat er een concert tussen is gekomen.
het concert is op het circuit terrein (camera ging er net overheen) en ze wilden niet te lang tussen einde kwali hebben en begin concertAnkona schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
En wat hebben die twee evenementen met elkaar te maken? Totaal verschillende evenementen, totaal verschillende doelgroepen.
Het stond altijd zo geplanned. Het doel hiervan is om de bezoekers niet uren te laten wachten op het concert.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:59:
@UltraSub @Arjantje72 Post inderdaad tijdelijk veel minder in de f1 topics. Ben nu even een paar weken niet thuis (maar bij ex-partner in huis.) (helaas niet omdat het kan maar omdat het moet.)Arjantje72 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Maar je post niet zo veel foto's meer, volgens mij heb je nu wat beters te doen
Ach so.. Ok. Ik snap hem. Even goed irritant.yorkick schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:01:
[...]
Het stond altijd zo geplanned. Het doel hiervan is om de bezoekers niet uren te laten wachten op het concert.
Waiting on the world to change
Die jongen verdient op zijn minst dat...
[ Voor 3% gewijzigd door ScrooLoose op 21-10-2017 23:04 ]
Smiling as the shit comes down...
verdienen wellicht niet, gegund is het hem wel wat mij betreft.ScrooLoose schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:04:
Ik hoop dat Kvyat het dusdanig goed gaat doen (nu en race) dat hij iig zijn stoeltje voor de rest van het seizoen houd!
Stiekem hoop ik dat hij in Mexico er weer uit wordt geschopt.. Want dan wint Max de raceScrooLoose schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:04:
Ik hoop dat Kvyat het dusdanig goed gaat doen (nu en race) dat hij iig zijn stoeltje voor de rest van het seizoen houd!
-
Niet op basis van resultaat in ieder gevalScrooLoose schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:04:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Volgens het nieuws was dat om de fans op het circuit te houden, daarom dus Timberlake na de kwalificatie.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:59:
Redelijk onwaarschijnlijk.Dijkstraat schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:04:
Wat is de verwachting bij Max eigenlijk? gaat hij alleen Q1 rijden omdat hij toch al een gridstraf heeft?
Hij kan natuurlijk wel in Q2 alleen op de band rijden waarmee hij wil starten (d.w.z. de hardere variant) en als hij dan Q3 daarmee haalt is dat mooi meegenomen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Eindelijk weer eens een tijdstip voor F1, bier en bittergarnituur... Maar om niet heel huize Oekiejoekie in de frituurdamp te zetten, ovenbitterballen gehaald...
Gadverdammme... Morgenavond ga ik gewoon voor dampende frituur
dan had je om 21:00u even een proefronde moeten bakken.. ook in f1 beginnen ze een raceweekeinde niet bij kwalificatie. (fp1/2/3..)Oekiejoekie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:07:
De eerste afknapper van de kwalificatie is wat mij betreft een feit...
Eindelijk weer eens een tijdstip voor F1, bier en bittergarnituur... Maar om niet heel huize Oekiejoekie in de frituurdamp te zetten, ovenbitterballen gehaald...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bierworstjes zijn hier een succes.Oekiejoekie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:07:
De eerste afknapper van de kwalificatie is wat mij betreft een feit...
Nee, denk het niet. Dan was het wel bekend gemaakt, denk ik.Jasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:09:
Denken jullie dat er nog acties komen wat betreft de tracklimits?
-
Nee. Kijk eens naar amerikaanse klasses. Amerikanen worden wilden als ze daar over gaan zeuren.Jasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:09:
Denken jullie dat er nog acties komen wat betreft de tracklimits?
PSN: xMaurice93
En STR is ook weer bezig
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-10-2017 23:13 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ja, jij maakt het helemaal spannend... Krijgen we straks zoiets als het bandenregelement ? Tijdens de race verplicht een portie ovenbitterballen, en een portie echte ? En hopen dat je geen extra pitstop hoeft te maken voor Rennies ?nachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:09:
[...]
dan had je om 21:00u even een proefronde moeten bakken.. ook in f1 beginnen ze een raceweekeinde niet bij kwalificatie. (fp1/2/3..)
Ik zou bij ovenbitterballen altijd even een kwalificatie ronde in lassennachtnet schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:09:
[...]
dan had je om 21:00u even een proefronde moeten bakken.. ook in f1 beginnen ze een raceweekeinde niet bij kwalificatie. (fp1/2/3..)
Heb je geen airfryer ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Klopt, normaal heeft hij problemen met zijn remmenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:13:
Als GRO valide reden tot klagen heeft, dan weet je dat je het verpest hebt.
Joh met een airfryer is zelfs een hele race voorbij.loekf2 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:14:
[...]
Ik zou bij ovenbitterballen altijd even een kwalificatie ronde in lassen![]()
Heb je geen airfryer ?
Even serieus, ik heb Stroll gemist. What happened.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gelukkig werkte die nu wel zeg, en zijn stuur ook. Wat een ongelooflijk domme actie van Stroll.Arjantje72 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:14:
[...]
Klopt, normaal heeft hij problemen met zijn remmen

Vrije bandenkeuze is toch ook wel handig? Of heb ik iets gemist?
Foto een paar graden draaien en geen heuvel meer...
Verkeerde manier aan de kant gegaan voor GRO, die daarna vol over gras ging na de voorlaatste bocht.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:15:
[...]
Joh met een airfryer is zelfs een hele race voorbij.
27 meter op 100 meter (give or take), maak het wat minder, dan is het nog steeds een procent of 15-20. Dat is inderdaad verdomd steil.
dat geldt pas als je Q3 haaltpinda powerrr schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:15:
Toch een Q2 voor VER?
als hij in q2 niet bij beste 10 komt nog steeds vrije keuze.pinda powerrr schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:15:
Toch een Q2 voor VER?
- DaniëlWW2
- Niet online
Magnussen moet je gewoon eens schorsen.Hippocampus schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:15:
Komt er nog eens een tijd dat muppets zoals STR en MAG hier een paar puntjes voor op hun licentie krijgen....

Stroll moet je echt naast Kubica zetten, en helemaal af laten maken.
Stroll ging niet aan de kant voor GROUltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:15:
[...]
Joh met een airfryer is zelfs een hele race voorbij.

Toen er nog zand lag heeft Coulthard daar een band naar beneden laten rollen... ging heel hard.UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:16:
[...]
27 meter op 100 meter (give or take), maak het wat minder, dan is het nog steeds een procent of 15-20. Dat is inderdaad verdomd steil.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
/edit
Zeker omdat hij ook zegt; ik krijg geen straf dus niks aan de hand.
[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 21-10-2017 23:18 ]
Zou het erg lame vinden als Max na Q1 het paddock induikt en aan de bitterballen gaat.pinda powerrr schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:15:
Toch een Q2 voor VER?
Wil eindelijk wel eens een Q3 standje in een Renault motor zien.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1