Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Staat BOT nog zo dichtbij?YakuzA schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
Klopt. Tenzij bot dan voor ham finisht en 1e wordt
edit: Ja dus, 72 punten momenteel. BOT moet 4 punten inlopen op HAM deze race om kans te maken op titel.(en dan moet HAM 3x uitvallen.)
[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 21-10-2017 11:05 ]
72 punten dacht ik?
PSN
De race is gecanceld.
https://www.motorsport.co...-ishiura-champion-968337/
Zouden ze hem nu naar austin kunnen vliegen en dan kvyat uit zun stoeltje trekken?

[ Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 21-10-2017 11:16 ]
PSN
"When you grow up your heart dies"
* nachtnet ziet diverse geluiden in die richting op twitter.. Gaat natuurlijk niet gebeuren..
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Van Japan naar Texas lijkt me geen 20 uur? Of neem je hem de andere kant opTinusTegengas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:50:
Is op zijn minst een reis van bijna 18 uur maar in de meeste gevallen meer dan 20.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2017 12:31 ]
Ik dacht dat Max 10 plekken straf kreeg, maar het zouden er 15 zijn? In dat geval snap ik de beslissing wel, bij 10 plekken heb je nog een goede kans om in het middenveld te vertrekken, dat is altijd beter dan tussen de Saubers achteraanhansvk schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:00:
Gisteren na afloop van FP2 zei VER in het interview met Olav dat hij misschien niet de volledige kwalificatie gaat doen, zie hier vanaf 2:18. Mogelijk een tactische zet omdat hij toch al gridstaffen krijgt?

Laat het morgen maar regenen en langzaam opdrogen, dan krijgen we een mooie onvoorspelbare race.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Serieus, veel stuff is roze, maar afgezien van een melding waar ze het voor doen, bieden ze weer niet de mogelijkheid om precies aan te geven waar je dan kunt doneren. Heb het idee dat het nu het punt voorbij gaat. Niet dat ik het heel erg vind, maar je gaat je afvragen hoeveel het nu wel niet gekost heeft.
Heb je toevallig beeld materiaal ?sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:41:
Wat rookte die Red Bull van Max lekker tijdens het wegrijden uit de pits. Dat heb ik ze niet vaak zien doen. Wat zou dat eigenlijk zijn?
Net als de ALS bucket challenge, iirc. Iedereen smeet die emmer koud water over zichzelf heen, maar dat was natuurlijk niet het punt..Martinspire schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:40:
[afbeelding]
Serieus, veel stuff is roze, maar afgezien van een melding waar ze het voor doen, bieden ze weer niet de mogelijkheid om precies aan te geven waar je dan kunt doneren. Heb het idee dat het nu het punt voorbij gaat. Niet dat ik het heel erg vind, maar je gaat je afvragen hoeveel het nu wel niet gekost heeft.
Normaal gesproken zijn dat gare klepseals/zuigerveren.sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:41:
Wat rookte die Red Bull van Max lekker tijdens het wegrijden uit de pits. Dat heb ik ze niet vaak zien doen. Wat zou dat eigenlijk zijn?
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Zie het interview met Max bij Ziggo op ongeveer 2:10.
@Martinspire Het is een awareness fonds of zoiets. Volgens deze thread op Reddit kun je beter andere initiatieven steunen.
[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 21-10-2017 12:49 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik interpreteer het wel zoHumma Kavula schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:40:
[...]
Waar zeg ik dat?
En anders lees je de rest ook nog even waarbij het duidelijk wordt dat er waarschijnlijk nog niet gereden is met de nieuwe spec want daar ging het mij om.
Dat Sainz sneller is dan Hulk kan altijd natuurlijk.
Waarom valt er voor Hulkenberg niet iets te zeggen dan maar voor Hartley welHumma Kavula schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:37:
[...]
Wat ik eigenlijk belangrijker vindt is dat Hulkenberg en Hartley met de nieuwe spec motor rondrijden en beide zijn trager dan hun teamgenoot. Misschien is het wel een downgrade. Nu valt er voor Hartley wel wat te zeggen natuurlijk maar
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 21-10-2017 12:59 ]
Gokje hoor, maar ik denk iets met ervaring hebben met de autobvbal79 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Waarom valt er voor Hulkenberg niet iets te zeggen dan maar voor Hartley wel
Ja, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Is het geluid prominenter? Zeker. Maar het lijkt ook erg op een kwade wesp ofzo.Jasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:56:
Ik las net ergens op Twitter (kan het natuurlijk niet meer terug vinden) dat SFI gister met een nieuwe onboard microfoon reed zodat het motorgeluid wat heftiger zou overkomen op tv. Weet iemand toevallig iets meer hiervan?
Zie dit:
https://streamable.com/0awkv
Hmm. Inderdaad zeg.Roamor schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:21:
[...]
Ja, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Is het geluid prominenter? Zeker. Mar het lijkt ook erg op een kwade wesp ofzo.
Zie dit:
Het klinkt als een gemiddelde zaterdagavond op een parkeerterrein van de plaatselijke McDonalds vol met "ricers" en knakentuningRoamor schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:21:
[...]
Ja, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Is het geluid prominenter? Zeker. Mar het lijkt ook erg op een kwade wesp ofzo.
Zie dit:
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 21-10-2017 13:40 ]
Of misschien wel deze.
[ Voor 41% gewijzigd door sjaool op 21-10-2017 14:52 ]
Die tweede videosjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:48:
Ik snap dat ze het geluid beter over willen brengen maar dit experiment verdient nog wel enige verbetering.
[video]
Of misschien wel deze.
[video]

Gelukkig hoor je een tweaker nooit vragen welke geluidskaart je in je uitlaat hebt zitten
het is een in-lap, dus echt representatief is dit filmpje niet.vhal schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Het klinkt als een gemiddelde zaterdagavond op een parkeerterrein van de plaatselijke McDonalds vol met "ricers" en knakentuning
Nog 6 uur tot QJasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:53:
Uurtje tot FP3!
Hier een iets meer representatieve video:P.O. Box schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:26:
[...]
het is een in-lap, dus echt representatief is dit filmpje niet.
https://streamable.com/8ntnk
Blijft lijken op een wesp die aan de diarree is..
-
Dat gezoem zal op hogere snelheid alleen maar erger worden. Die microfoon is gewoon op een totaal verkeerde plek geplaatst. Maar goed het is natuurlijk ook nog steeds een experiment.P.O. Box schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:26:
[...]
het is een in-lap, dus echt representatief is dit filmpje niet.

Haha die moeder met de kids. Allemaal merch van andere teams aan. Nice
[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 21-10-2017 17:58 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Volgens? Ik kijk CH4.TinusTegengas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:59:
Max rijdt FP3 nog met de oude motor. In de Q met de nieuwe
Ziggo. Omdat ze nu 4 uur hebben voor de wissel ipv 2 uur.
[ Voor 14% gewijzigd door TinusTegengas op 21-10-2017 18:03 ]
Mijn dochter is het niet met je eensxippie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:03:
Ik vind het maar niets die roze banden.
Doen ze eigenlijk goed. Zo min mogelijk kilometers op een nieuwe moter. Maar ook wel eng. Houd de moter het vol.TinusTegengas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:02:
[...]
Ziggo. Omdat ze nu 4 uur hebben voor de wissel ipv 2 uur.
Ze en wij weten het zodra die documenten van de FIA online staan/ge-e-maild zijn naar die commentatoren e.d. Het zou dus binnen een kwartier wel bekend moeten zijnJasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:04:
SKY weet nog niet of er nou wel of niey een nieuwe ICE in de wagen zit.
Ik kijk C4, wat voor geheimen hadden ze?sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:09:
Max druk in gesprek met paps... even goed meeluisteren.
Die helm van Grosjean... I'm not moaning.
Dat was Jos toch helemaal niet???sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:09:
Max druk in gesprek met paps... even goed meeluisteren.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nou dan ben ik toch blind.. Max heeft echt wel met Jos gepraat hoor.
Nou, volgens mij toch echt wel.
Is dat 't stukje wat je ook zag bij dat interview @ Ziggo over het contract? Het viel me ook op, hopelijk is het geen voorbode voor iets slechts.sjaool schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:41:
Oude motor. Hopelijk valt het mee met zijn nieuwe in Q123Bart-Willem schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:16:
[...]
Is dat 't stukje wat je ook zag bij dat interview @ Ziggo over het contract? Het viel me ook op, hopelijk is het geen voorbode voor iets slechts.
via twitterConfirmation that Verstappen will take a grid penalty for a new ICE and MGU-H. 15-place drop expected #F1 #USGP
[ Voor 5% gewijzigd door Dijkstraat op 21-10-2017 18:18 ]
Hmmmmz, 2e qual, 17e of door andere plek 15,14?
Doen er heel veel. Ik heb de TR en Merc ook weleens goed zien roken, dus zou me er niet zoveel zorgen over maken.Bart-Willem schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:16:
[...]
Is dat 't stukje wat je ook zag bij dat interview @ Ziggo over het contract? Het viel me ook op, hopelijk is het geen voorbode voor iets slechts.
-
Of Q2 niet door en vrije bandenkeuzes...xippie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:19:
[...]
Hmmmmz, 2e qual, 17e of door andere plek 15,14?
Als regen niet zeker is is dat ook een gokje. Want als wet start wordt heeft iedereen vrije keuze.TinusTegengas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:20:
[...]
Of Q2 niet door en vrije bandenkeuzes...
Als het een Wet Race wordt verklaard heeft niemand een keuze..UltraSub schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:21:
[...]
Als regen niet zeker is is dat ook een gokje. Want als wet start wordt heeft iedereen vrije keuze.
Men moet dan verplicht op de Wet banden starten
-
Das mijn punt.Edd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:22:
[...]
Als het een Wet Race wordt verklaard heeft niemand een keuze..
Men moet dan verplicht op de Wet banden starten
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zou het doen!
nee hoor... ik dacht het eerst ook, maar het was iemand die er best wel op leek.... Max praatte ook Engels tegen die persoon... lijkt me ook niet echt nodig als het Jos was...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die motor is kennelijk nog niet gewisseld. Geen idee waarom hij niet rijdt.RoD schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:21:
Waarom zit VER niet in z'n auto? Heeft dat met die nieuwe motor te maken?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
op zich wel, maar eigenlijk is er niet heel veel van te zeggen, want HUL krijgt een gridpenalty, dus is waarschijnlijk ook met hele andere dingen bezig...Adlermann schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:20:
Sainz is ook echt wel lekker bezig dit weekend. Hij doet het beter dan ik had verwacht eigenlijk, ik had hem iig nog niet voor HUL gezet.
En MGH zo te horen => 15 plekkenJasphur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:24:
Ik weet dat de engineers van RBR goed werk leveren. Maar ik word toch zenuwachtig met die nieuwe ICE
Al vorige week gemeld aan FIA
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gewoon op vrijdag de 13e de motorwissel van VER aangeven bij de FIA.. Dat is bijna toch wel vragen om problemen??
-
Damn, die lijkt er wel veel op zeg zo als je snel kijkt!
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Jos op bezoek geweest bij de lokale plastische chirurg of iemand met Verstappen genen (oom, neef ???)P.O. Box schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:27:
[...]
die peeling heeft goed gewerkt bij Jos als dat Jos is....
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hij wil stiekem weer terug naar RBR.TinusTegengas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:28:
Haha Vet de verkeerde pitbox in
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1