Ik heb zelf ook een S55 (S50 in zwart is S55) Roborock en maak er al een paar maanden gebruik van. En ik moet zeggen ik zou niet anders meer willen. Elke ochtend rond 09.00 even laten schoonmaken en sta er versteld van hoeveel stof (en kattehaar) er allemaal netjes wordt opgepakt.
Maar uiteraard zou ik hier niet zijn als ik geen probleem had
Op een ochtend is hij blijven hangen in 1 van de inbetweens. Ondanks dat deze als no-go zone stonden geactiveerd heeft hij er toch 1 te pakken gekregen. Nu is deze in de middelste borstel (oranje) blijven hangen. Ik vermoed dat 1 van de katten er achter zat en dat deze daardoor uitstak.
Nu werkt de stofzuiger nog prima, en ik heb het idee dat deze nog net zoveel opzuigt als voorheen alleen maakt hij wel een stuk meer lawaai, of een soort bij bij geluid. Voor de veiligheid wil ik dus op zoek gaan naar een vervangmotor. Nu heb ik al wel gezocht naar vervang motortjes maar kom er geen tegen voor de middelste main brush.
Meeste die ik tegen kom zijn voor de linker voor brush, de zuigermotor zelf of de laser motor, maar niet die van de main borstel. Iemand toevallig de ervaring of weet welke ik hiervoor moet hebben?